چطور لوازم آرایش را به مدرسه ببریم

با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، بسیاری از کسانی که در آزمون ورودی موفق شده اند به عنوان دانشجوی ترم اول وارد دانشگاه می شوند. ترک مدرسه و شروع یک ترم جدید مدرسه با هیجان و خاطرات بسیاری برای همه ما همراه است. یکی از لذت های شروع تحصیل در دانشگاه، خرید لوازم مورد نیاز این دوره جدید است. دیجی کالا امسال با دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی در جشنواره «بازگشت به مدرسه» حضور دارد. در این راهنمای خرید سعی کرده ایم مجموعه ای از لوازم مورد نیاز دشنجو ترم اول را به شما معرفی کنیم.

کوله پشتی فابر کاستل

هر دانش آموز یک کیف مناسب و با کیفیت برای حمل لوازم مورد نیاز دارد. “کوله پشتی فابر کاستل کد 091260” علاوه بر اینکه محفظه ای مناسب برای قرار دادن و جابجایی لپ تاپ است، برای سایر وسایل شخصی شما نیز کوله ای جادار و زیبا به حساب می آید. این کوله پشتی به لطف جیب های امن برای وسایل ظریف شما به سرعت تبدیل به همراه همیشگی شما خواهد شد. در داخل بند های شانه این کوله پشتی پدهایی تعبیه شده است که از فشار مضاعف به شانه های شما جلوگیری می کند. طول این تسمه ها را می توان به دلخواه کم یا زیاد کرد. از این پدها در دسته کیف نیز استفاده می شود; به همین دلیل به راحتی می توان آن را با دست حمل کرد. در پشت این کیف تعدادی پد بزرگ وجود دارد. پدها علاوه بر ارگونومیک بودن این قسمت، با اجازه گردش هوا از تعریق پشت جلوگیری می کنند. داخل جیب اصلی کوله پشتی محفظه ای برای قرار دادن لپ تاپ تعبیه شده است. دیواره های نرم این کیف از لپ تاپ شما در برابر ضربه های ناگهانی محافظت می کند. جیب بیرونی این کیف برای نگهداری وسایل کوچک و جمع و جور مناسب است.

از دیجی کالا خرید کنید

محصولات مشابه در دیجی کالا

محصولی یافت نشد

کیف شانه ای فابر کاستل

یک کوله پشتی سبک با طراحی زیبا می تواند انتخاب خوبی برای دانشجوی ترم اول باشد. شما می توانید از این کیف برای رفتن به دانشگاه، کلاس های فوق برنامه یا هر روز استفاده کنید. این کیف از پلی استر ساخته شده است. پلی استر نوعی الیاف مصنوعی با طرح ها و رنگ های مختلف است. یکی از مهمترین ویژگی های پلی استر ضد آب بودن آن است. شما می توانید با خیال راحت وسایل خود را داخل این کیف قرار دهید و نگران نفوذ رطوبت به داخل محفظه داخلی آن نباشید. این کیف با ابعاد 34*36*12 سانتی متر و وزنی در حدود 500 گرم همراه خوبی برای شماست. وجود چهار جیب داخلی و دو جیب خارجی به شما این امکان را می دهد که به راحتی وسایل خود را قرار داده و آنها را جدا کنید. کیف Rodoshi “Fabrecastle کد 09127” به دلیل وزن سبک آن، حمل بسیار آسان خواهد بود. در عین حال بسیار مقاوم است. علاوه بر این، این محصول فابر کاستل در برابر فشار یا ضربه بسیار مقاوم است و می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید; بدون اینکه نگران پاره شدن یا فرسودگی بدنش باشد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این کیف قابل شستشو بودن آن است. علاوه بر این، این کیف دارای بخش مربوط به لپ‌تاپ است و دیگر نگران نحوه حمل لپ‌تاپ یا تبلت خود نخواهید بود.

از دیجی کالا خرید کنید

محصولات مشابه در دیجی کالا

محصولی یافت نشد

لامپ های مطالعه

روشنایی کامل اتاق در حین مطالعه یا کار بر روی نقشه و طراحی، پس از مدتی حواس شما را از چیزهای دیگر در اتاق پرت می کند. خاموش کردن چراغ اصلی و استفاده از چراغ مطالعه راه خوبی برای حفظ تمرکز است. چراغ مطالعه EN-111 محصولی با ظاهر زیبا و کارکرد آسان است که می تواند نیازهای روزانه بسیاری از مهندسان و دانشجویان را برطرف کرده و تمرکز آنها را در حین کار افزایش دهد. چراغ مطالعه با نور ملایم و متمرکز انتخاب خوبی برای ساعت های طولانی مطالعه و مطالعه است. ابزاری که میز دانشجوی ترم اول قطعا به آن نیاز دارد. چراغ مطالعه «EN-111» محصولی است که می تواند نیاز دانش آموزان را برطرف کند. طراحی این چراغ مطالعه به گونه ای است که اجازه نمی دهد چشم ما در اثر کار مداوم آسیب ببیند. بدنه EN-111 از ترکیب پلاستیک و فلز ساخته شده است. گردن فلزی این لامپ بر روی پایه پلاستیکی نصب شده است. این گردن می تواند زاویه و نور لامپ ها را تغییر دهد. به این ترتیب کاربر می تواند روی نقطه ای خاص تمرکز کند و با تغییر هر از چند گاهی ارتفاع و زاویه گردن از خستگی چشم ها در اثر تابش یکنواخت نور جلوگیری کند. EN-111 انرژی مورد نیاز برای روشن کردن لامپ خود را از برق شهر می گیرد. به لطف تعبیه دکمه ایمنی روی سیم این لامپ، پس از هر بار استفاده نیازی به جدا کردن دوشاخه از پریز نیست. در این لامپ می توانید از انواع لامپ ها مانند لامپ های رشته ای، LED و کم مصرف استفاده کنید. از ویژگی های خاص این چراغ مطالعه امکان اتصال آن به لبه میز با استفاده از گیره می باشد. این ویژگی فضای اشغال شده توسط لامپ را تا حد زیادی کاهش می دهد.

از دیجی کالا خرید کنید

محصولات مشابه در دیجی کالا

بسته نرم افزاری Stadler

مدل اداری سیار تری پلاس

چه چیزی برای یک دانشجو، دانشجو یا حتی یک کارمند بهتر از داشتن مجموعه ای از بهترین لوازم التحریر در یک بسته می تواند باشد؟ بسته لوازم التحریر اداری Triplus Mobile Stadler لوازم التحریر مورد نیاز برای نوشتن و علامت گذاری نوشته خود را در اختیار شما قرار می دهد. هیچ یک از شش ابزار نوشتاری این بسته شامل دو خودکار، دو خودکار، یک مداد نوکی و یک هایلایتر در استفاده طولانی مدت به دست شما آسیب نمی رساند. علاوه بر این، می توانید با خیال راحت لوازم التحریر جوهر این بسته را در چمدان خود قرار دهید. این بسته به راحتی روی میز شما می نشیند و شما را در تمام مدت نوشتن همراهی می کند. سری محصولات تری پلاس استدلر دارای بدنه مثلثی است. از آنجایی که این طرح نزدیک ترین شکل به آناتومی دست انسان است، انگشتان روی بدنه این نوشت افزارها در بهترین حالت ممکن قرار می گیرند. یعنی استفاده طولانی مدت به انگشتان فشار وارد نمی کند و آنها را خسته نمی کند. خودکار، خودکار و نشانگر این مجموعه مجهز به فناوری Airplane Safe می باشد. این فناوری فشار جوهر را در کل سطح مخزن برابر می کند. به این ترتیب هنگام سفر با هواپیما جوهر روی نوک نوشت افزار جمع نمی شود و روی لباس های داخل چمدان پخش نمی شود. خودکارهای آبی و مشکی Triplus در این بسته به لطف ویژگی هایی مانند قابلیت جلوگیری از خشک شدن جوهر در صورت ماندن درپوش فلزی و نوک آن برای مدت طولانی، بسیار بادوام هستند. جوهر این روان نویسان به راحتی از روی پارچه و لباس شسته می شود.

قلم غلتکی Triplus مشکی Stadler موجود در این بسته دارای یک نوک فلزی و محکم مانند قلم فواره ای است که در بالا ذکر شد. علاوه بر این، رد آن به راحتی با آب از روی پارچه پاک می شود. قلم دیگر این بسته Triple Ball نام دارد. این خودکار دارای جوهر ضد تقلبی است. به همین دلیل، اثر آن در بافت کاغذ تعبیه شده و قابلیت کپی از آن از بین می رود. بدنه این محصول با روکش ضد لغزش پوشانده شده است. مداد موجود در این بسته Triplus Micro نام دارد. از ویژگی های این مداد می توان به نوک 0.5 میلی متری، پاک کن بدون لاتکس و امکان قرار دادن نوک اضافی در هنگام نوشتن اشاره کرد. Magic Highlight Triples Text Surfer یکی دیگر از نرم افزارهای نوشتن این بسته است. این نشانگر زرد به شما این امکان را می دهد که نوشته خود را با ضخامت های مختلف از 1 تا 4 میلی متر برجسته کنید. از آنجایی که جوهر به فناوری Inkjet Safe مجهز است، جوهر روی سطح کاغذ پخش نمی شود. این جوهر سبک است و محو نمی شود. داشتن لوازم التحریر با کیفیت بالا در یک بسته می تواند شما را از گم شدن در لوازم التحریر نجات دهد. به خصوص زمانی که آن لوازم التحریر از برند معتبری مانند Staedler باشد.

از دیجی کالا خرید کنید

محصولات مشابه در دیجی کالا

محصولی یافت نشد

ست خودکار و دفترچه پرتوک

داشتن دفترچه های مناسب برای یادداشت برداری و یادداشت کلاس یکی از ضروریات دانش آموزان است. اجزای ست «پورتوک» اگرچه ساده، بسیار شیک و جذاب است اما می تواند حس بسیار خوبی را برای دانشجوی ترم اول ایجاد کند. اجزای این مجموعه به شما کمک می کند تا همیشه به ابزار مفیدی برای نوشتن دسترسی داشته باشید و نوشته های خود را به صورت تمیز و منظم در یک مکان آرشیو کنید. ظاهر تک رنگ و جذاب قلم و نوت بوک پرتوک می تواند این محصول را به بخشی جذاب از کیف دانشگاهی شما تبدیل کند. تنوع رنگ در این ست انتخاب را برای شما آسان کرده و می تواند با سلیقه های مختلف مطابقت داشته باشد. قلم پرتوک بدنه آلومینیومی دارد، بنابراین با گذشت زمان خراب نمی شود. وجود گیره در قسمت بالایی بدن امکان حمل آن را در هر مکان و هر زمان ممکن می کرد. مخصوصاً به دلیل فنر اتوماتیک می توان نوک آن را در داخل بدنه پنهان کرد تا با کیف یا جیب لباس تماس پیدا نکند. طول نوت بوک پرتوک 14.5 سانتی متر و عرض آن 9.5 سانتی متر است. با این ابعاد به راحتی داخل کیف روزمره شما می رود. جلد چرم جلوه ای رسمی به دفترچه یادداشت پرتوک بخشیده تا بتواند در جلسات کاری و اداری شما را همراهی کند. پوشیدن اجزای جذاب ست خودکار و نوت بوک پرتوک شما را فردی باسلیقه معرفی می کند. این دو اندام کاربردی در طول روز کمک زیادی به شما می کنند و هدیه ای ماندگار و جذاب برای عزیزانتان خواهند بود.

از دیجی کالا خرید کنید

محصولات مشابه در دیجی کالا

تبلت Lenovo Tab 7 Essential TB-7304I

صرف نظر از رشته تحصیلی، لپ تاپ یا تبلت قدرتمند جزء نیازهای دانشجو در ترم اول می باشد. تبلت های میان رده و مقرون به صرفه دستگاه هایی هستند که می توانند مانند یک لپ تاپ کوچک استفاده شوند. به همین دلیل برای افرادی که به هر دو نوع کالا به طور همزمان نیاز دارند، انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شود. تبلت “Lenovo” Tab 7 Essential TB-7304I از آن دسته تبلت های میان رده ای است که امکانات و قابلیت های خوبی دارد و ارزش خرید دارد.این تبلت هفت اینچی در ابعادی در حدود 149.8 در 102 میلی متر با ضخامت کمتر از 8.8 میلی متر است. و وزن آن 254 گرم است. با وجود اندازه نسبتا بزرگ صفحه نمایش، حمل آن در کیف دستی چندان راحت نیست. صفحه نمایش قابلیت دریافت همزمان چندین کلید با کیفیت 1024 در 600 پیکسل را دارد که وضوح متوسطی دارد. و روشنایی و روشنایی آن را نمی توان یکی از نکات برجسته تبلت دانست. در این تبلت دو دوربین وجود دارد که دوربین اصلی 2 مگاپیکسل و دوربین جلو 2 مگاپیکسل است که البته هیچ کدام از کیفیت کافی برای عکاسی حرفه ای برخوردار نیستند و می توانید برای برقراری تماس های ویدیویی یا گرفتن عکس های ساده به آنها اعتماد کنید.

در پیکربندی این تبلت از پردازنده چهار هسته ای Cortex-A53 با 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده که با پشتیبانی از کارت های حافظه MicroSD تا 32 مگابایت قابل افزایش است. در کنار این قطعات سخت افزاری یک باتری غیر قابل تعویض و یک سلول لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3450 میلی آمپر ساعت وجود دارد که تبلت را در شرایط استاندارد مشاهده ویدیو تا 20 ساعت روشن نگه می دارد که در مقایسه با بسیاری از محصولات عملکرد خوبی دارد. از همان دسته از نظر شبکه های ارتباطی، Miix 310 در دو مدل WiFi و 3G عرضه می شود. در مجموع اگر برای انجام کارهای روزمره به یک تبلت ویندوزی با قیمت مناسب نیاز دارید، می توان این مدل تبلت لنوو را یکی از انتخاب های خوب دانست.

از دیجی کالا خرید کنید

محصولات مشابه در دیجی کالا

محصولی یافت نشد

هدفون بی سیم سامسونگ

مدل سطح U

امروزه گوش دادن به موسیقی، پادکست و فایل های صوتی بسیار رایج است و هدفون های بی سیم می توانند همراه خوبی برای دانشجوی ترم اول باشند. با هدفون بی سیم “Level U” سامسونگ از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید و به راحتی تماس های خود را مدیریت کنید. این هدست سبک وزن است و می تواند برای مدت طولانی شارژ نگه دارد. هدفون های مغناطیسی، کنترل صدا و موسیقی، هدایت صوتی و کاهش نویز از ویژگی های اصلی این گوشی هستند. همانطور که از نامش پیداست شکل U دارد این قسمت خمیده روی گردن قرار دارد اما آنقدر سبک است که نگه داشتن آن باعث خستگی نمی شود. بلندگوها از طریق یک کابل نازک به پنل گردنی متصل می شوند. بنابراین اگر از آنها استفاده نمی کنید، می توانید اسپیکرها را از گوش خود خارج کرده و به گردن خود آویزان کنید. به لطف خاصیت مغناطیسی بلندگوها می توان آنها را به یکدیگر متصل کرد و از برخورد آنها در هنگام راه رفتن جلوگیری کرد. اسپیکرها دارای درایورهای 12 میلی متری هستند و کیفیت صدای آنها نسبتاً خوب است. اما شکل طراحی آنها باعث می شود که بخشی از صدا از گوش خارج شود. در طول مکالمه نگران وزش باد و صدا نباشید. میکروفون دوگانه این محصول خاصیت کاهش نویز دارد و از ایجاد صداهای ناخواسته در مکالمات جلوگیری می کند. سه دکمه در لبه سمت راست پنل وجود دارد که برای کنترل صدا، موسیقی و مدیریت تماس استفاده می شود. باتری لیتیوم یون آن می تواند تا 500 ساعت در حالت آماده به کار دوام بیاورد. می توانید انتظار داشته باشید که این باتری برای 11 ساعت مکالمه یا 10 ساعت پخش موسیقی شارژ شود. هنگام دریافت تماس، یک هشدار لرزش در ناحیه گردن به کاربر اطلاع می دهد. راهنمای صوتی هدست شما را از وضعیت اتصال بلوتوث و روشن شدن دستگاه مطلع می کند. سه جفت هدفون در بسته بندی موجود است. یک جفت از آن ها زائده ای دارند که به خوبی در داخل گوش قرار می گیرد و در حین حرکت و فعالیت بدنی به راحتی نمی ریزد. Samsung Level U با استفاده از هدست و هندزفری، طراحی ارگونومیک و ظرفیت باتری بالا، می تواند نیاز شما به گوش دادن به موسیقی و مدیریت تماس های شما را برآورده کند.

از دیجی کالا خرید کنید

محصولات مشابه در دیجی کالا

فلاسک کوهنوردی پریموس

مدل تریل بریک

همراه داشتن انواع نوشیدنی های سرد و گرم می تواند رفت و آمد به دانشگاه را لذت بخش کند. بطری آب یکی از بهترین وسایل برای نگهداری نوشیدنی های سرد و گرم است که می تواند به جزیی از کیف یا کوله پشتی دانشجوی ترم اول تبدیل شود. بطری آب کوهنوردی مدل Primus TrailBreak با ظرفیت 750 میلی لیتر موجود است که می توانید از آن برای نوشیدن نوشیدنی هایی مانند چای، قهوه، آب میوه، آب و … استفاده کنید. هنگام سفر با ماشین یا حتی کمپینگ در طبیعت راحت تر. ظرفیت این کدو به حدی است که برای نوشیدن سه یا چهار لیوان تقریباً می توان روی آن حساب کرد. این بطری دارای درب مخصوص برای استفاده راحت تر است و می توانید با فشار تعبیه شده روی درب، نوشیدنی های مورد علاقه خود را در لیوان خود بریزید و مطمئن باشید هنگام حمل بطری، مایعات به بیرون نریزند. نشکن بودن این بطری آب یکی از نکاتی است که آن را برای سفر بسیار مناسب می کند. نشکن بودن آن به دلیل استفاده از فولاد در ساخت محفظه نگهدارنده داخلی است. استفاده از فولاد باعث می شود فشار فلاسک در صورت افتادن ناگهانی روی زمین کمتر آسیب ببیند. بطری آب کوهنوردی Primus TrailBreak در نگاه اول یک بطری آب ساده است و با طراحی مناسب و استفاده از مواد مرغوب می تواند انتخابی کاربردی برای سفر با ماشین و یا پیک نیک کوتاه یک روزه باشد. ابعاد 8*8*26 سانتی متر و وزن کمتر از 571 گرم آن، حمل و نقل این بطری آب را بسیار آسان کرده است.

از دیجی کالا خرید کنید

محصولات مشابه در دیجی کالا

مطمئناً در سال تحصیلی جاری مشکلات پیش بینی نشده ای وجود خواهد داشت. آیا تکالیفی برای انجام دادن دارید اما نمی توانید شبکه Wi-Fi پیدا کنید؟ به سادگی از گوشی هوشمند گلکسی خود به عنوان نقطه اتصال استفاده کنید و لپ تاپ خود را وصل کنید. کوله پشتی خود را گم کرده اید؟ Galaxy SmartTag³ را روی دستگاه‌های خود قرار دهید تا بتوانید آن‌ها را با استفاده از دستگاه دیگری ردیابی کنید. و اگر در محوطه دانشگاه هستید و فقط تلفن همراه خود را در دست دارید و باید کاری انجام دهید که داده‌های زیادی دارد، مانند بارگیری یا برقراری تماس ویدیویی، به راحتی می‌توانید با دستگاه‌های دارای ⁴5G این کار را انجام دهید.

حالا باید به شما تبریک گفت. برای آمادگی برای سال تحصیلی آماده دریافت مدرک کارشناسی ارشد هستید. تحصیلات خوب !

گاهی اوقات ما روزها، ساعت‌ها یا حتی هفته‌ها کارهایی را انجام می‌دهیم تا جوان‌تر به نظر برسیم، اما در عین حال کارهایی هم انجام می‌دهیم که پیرتر به نظر می‌رسیم. در این قسمت به چند نمونه از این خطاها و نحوه رفع هر کدام از آنها اشاره می کنیم.

1. صورت چرب و براق
معمولاً این روزها می شنویم که اگر پوست صورت خود را با کرم های چرب و شفاف چرب کنیم، جوان تر به نظر می رسیم. ما به هیچ وجه مخالف آن نیستیم، اما امروزه زنان زیادی را می بینیم که همیشه این کار را انجام می دهند (در محل کار، ناهار، در مهمانی) زیرا فکر می کنند پوستشان با کرم های روشن کننده جوان تر به نظر می رسد. زیباتر. اما اشتباه می کنند! قبل از هر چیز باید توجه داشته باشید که برای جوانتر به نظر رسیدن لزوماً نیازی به چهره ای براق ندارید. دوم، یک چهره درخشان باعث می شود پوست شما پیرتر به نظر برسد زیرا گودی، چین و چروک و لکه ها آشکارتر می شوند. می توان گفت چهره درخشان تمام عیوب صورت را بزرگ می کند. وقتی نور به چهره ای براق می افتد (چه روز و چه شب)، عیوب صورت بیش از پیش خود را نشان می دهد و… مهمتر از همه… هیچ چیز زیبایی در چهره چاق وجود ندارد حتی اگر بهترین آرایش خود را انجام دهید.

اما راه حل
زمانی که قصد خروج از منزل را دارید می توانید از روش های زیر برای آرایش و جوان سازی پوست خود استفاده کنید.

1- صورت و گردن خود را کاملا بشویید تا تمام چربی ها و مواد باقیمانده از آرایش قبلی از صورت شما پاک شود. به طور معمول انجام دهید.
4- کمی قلم کک را از بالا به پایین روی پوست خود بمالید تا رنگ ها خوب بخوابند. پوست و درخشندگی بیش از حد نیز از بین می رود. از آنجایی که پنکیک به صورت پودری است، در نواحی مرطوب به خوبی جذب می شود و اجازه می دهد آرایش مدت بیشتری روی پوست شما بماند. همچنین از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

با این کار می توانید از پوست خود مراقبت کنید و آن را جوان تر نشان دهید. سعی کنید: قبل از استفاده از پودر صورت، جلوی پنجره (یا هر جایی که نور به صورت شما می تابد) بایستید و یک آینه را بالا بگیرید و به آن نگاه کنید. از پودر روی صورت استفاده کنید، به پشت پنجره بروید و دوباره به صورت خود در آینه نگاه کنید و ببینید چه تغییراتی در آنجا ایجاد شده است. اگر تغییری متوجه نشدید بدانید که خیلی جوان هستید و هیچ چین و چروکی روی پوست شما وجود ندارد!!

2 سایه چشم رنگین کمان درخشان با شکل عجیب و غریب
استفاده بیش از حد غیرعادی از هر رنگی باعث فرسودگی پوست می شود… و علاوه بر آن باعث می شود که شما ظاهری غیر جذاب، براق و نادیده گرفته به نظر برسید. در عنوان این قسمت به سایه های روشن و رنگین کمانی اشاره کردیم. گاهی اوقات این نوع سایه ها به قدری روشن و شدید هستند که چشمان شما را شبیه چراغ های خودرو می کنند. البته تولیدکنندگان این نوع محصولات همچنان باید بازاری برای فروش محصولات خود بیابند. آنها فقط به دنبال سود خود هستند، اما من اینجا هستم تا شما را راهنمایی کنم که چگونه پوستی جوان تر داشته باشید. خیلی خوب حالا که خودم را پاک کردم، می توانیم به این موضوع ادامه دهیم. (لبخند)!

و محلول
چشمان شما هر شکلی که باشد می توانید با استفاده از آرایش مناسب آن ها را تا حد امکان جوان و زیبا جلوه دهید. به یاد داشته باشید که این چشمان شما هستند که شما را اغوا می کنند … نه سایه ها. در اینجا چند قانون کلی وجود دارد:

1- از رنگ های طبیعی استفاده کنید. رنگ مورد علاقه من سفید چرک برای گوشه های پلک، قهوه ای روشن و یا خاکس تری برای روی پلک و مقداری هم برای استخوان زیر ابرو است. (رنگ سفید چرک معمولاً پس از استعمال سایه به تمام قسمت ها زده می شود ت ارنگ همه هماهنگ شود و چهره طبیعی تری به شما بدهید. شم برای زیباتر شدن چشم ها استفاده کنید. رنگ مشکی لطافت بیشتر به چشم ها می دهد.
3- از ریمل استفاده کنی د. رنگ مشکی یا قهوه ای کاملاً مناسب است. اگر مژه های پری شناسایی، می توانید از مژه های مصنوعی استفاده کنید. فقط قهوه ای باشد نه مشکی. (باید پیش از استفاده از مژه مصنوعی آنرا هم از عرض و هم طولانی کنید و انواع پرمو آنها را می توانید خریداری کنید که بر روی چشم خیلی مصنوعی چرا نظر می رسند و زیبایی ندارند) اگر به اندازه کافی از آن استفاده کنید از چهره شما استفاده کنید زیباتر خواهد شد. آیا می گویید که قبلاً همیشه این کار را انجام می دادید؟ حتی مانیکوریست من هم قبل از اینکه به او بگویم چیزی در این مورد نمی‌دانم.

3 . مشکی یا نارنجی
این رنگ ها معمولاً چ هره را سالخورده کرده و اگر از انواع ی به شما می دهند. مشکی / نارنجی ( بنفش / مشکی ) هیچ گاه بر روی صورت جذاب نخواهند بود.

و اما راه حل
شاید نارنجی بسیار کمرنگ بدید، البته اگر با لباس های هم خوانی داشته باشید، اما در هر صورت سعی کنید از کمر نگ ترین انواعی که با تن قهوه ای همراه هستند استفاده کنید. البته رک و پوست کنده بگویم من نه صاحب فروشگاه لباس های نارنجی هستم و نه رژ لب های نارنجی/قهوه ای می فروشم. رنگ نارنجی معمولاً نمی شود بر روی پوست زیبا. اگر ملزم به استفاده از رژ لب نارنجی هستید حتماً آنرا بر روی لب خود می کنید.

از رنگ هایی استفاده کنید که دارای تن ملایمی از قهوه باشد. قرمز مقداری آبی داشته باشد تا برو روی پوست رنگ نارنجی باید را نمایان نسازد. آبی، قرمز را زیباتر می کند و به جوانی و شادابی نیز کمک می کند.

اگر می توانید لب های پرتری داشته باشید، می توانید رژ لب و یا خط لب خ و را کمی بالاتر از خط طبیعی لب بکشید. اگر از براق کننده هم استفاده کنید یادتان باشد که آنرا فقط در دخ ل خط طبیعی لب استعمال کنید. با این روش چهره شما ظریف تر شده و جذابیت بیشتری به خود می گیرد… یادت باشد که بیش از اندازه از برق لب استفاده شود. زمانیکه لب های خود را بزرگ تر می کنید یادتان باشد که پس از اتمام کار روی آنرا پنک بزنید تا طبیعی تر و محو تر به نظر برسد، در غیر این ورت خط دیگری که خودتان کشیده اید توی ذوق می زند و خیلی مشخص می شود. آیا می توانید تشخصی دهید که من لب هایم را با استفاده از میکاپ بزرگ ت ر کرده ام؟

4 . اگر به دلیل استفاده از مواد دکلوره، رنگ، ص اف کردن، و یا نور خورشید، وجود تان حالت اولیه خود را از دست داده و زم و تبدیل شده است، باز هم در بازار محصولات متفاوتی پیدا می شود که از آنها استفاده کنید. می تنظیم حالت اولیه را به کراتان بازگردانید. خشک خشک و شکننده سن شما را بالاتر می برند.

و اما راه حل
تا جایی که می توانید اجازه دهید تعدد محصو لات شما را گیج کنند و حتی الامکان فراورده هایی را انتخاب کنید که موه ایتان را از آن چیزی که هست، بدتر کند. تصور نکنید که چون همه ی اطرافی آن، شما را با این شیوه دیده اند، پس می توانید در مهمانی ها با همان وضعیت شرکت کنید. با استفاده از چند محصول مناسب به راحتی می توانید کنترلتان را به حال اول برگردانید. اگر احساس می کنید که مشکلتان خیلی حاد شده است، می توانید به یک متخصص بپردازید و مراجعه کنید تا او را در این زمینه راهنمایی کنید… چهره جوانی که موها می توانند به شما بدهند، دوست داشتنی تر است.

5 . اگر دلتان می خواهد چشمتان آرایش نداشته باشد، هیچ اجباری برای انجام این کار وجود ندارد؛ اما در حال اگر می توانید جوانتر شوید، بهتر است چشمتان را کمی آرایش کنید. این کار چهره شما را شاداب تر می کند و زیبایی به کل صورت می دهد.

اما راه حل
اگر به سایت دقت کنید و قسمت آرایش چشم را مطالعه کنید می توانید روش صحیح آرایش چشم را یاد بگیرید. می توانید در طول روز از رنگ های روشن تر استفاده کنید و رنگ های تیره را برای عصرها بگذارید.

6. استفاده نکردن از رژگونه، استفاده نکردن از آن یا استفاده نکردن از آن در مکان نامناسب
خب، این هنوز یکی از مسائل شخصی من است. من دوست ندارم زیاد رژگونه روی صورتم بزنم و از طرفی نمی خواهم خیلی کم باشد. همیشه قبل از بیرون رفتن از همسرم می پرسم که کافی است یا نه؟ بله، گاهی اوقات باید روی آن پنکیک بگذارم تا کمی سبک شود! مشکل دیگری که اکثر خانم ها با آن مواجه هستند این است که آن را به کدام قسمت صورت خود بزنند (البته این مشکل من نیست!). همه این موارد چهره شما را پیرتر نشان می دهد.

اما راه حل
آیا می دانید که “رژ لب های روغنی” صورت شما را صاف تر می کند و در عین حال استفاده از آنها راحت تر است؟ هرگز از رژگونه براق استفاده نکنید. این باعث می شود فرورفتگی ها و برجستگی های صورت بیشتر نمایان شود و چین و چروک زیر چشم بیشتر نمایان شود. البته باید مراقب باشید که از انواعی استفاده کنید که خیلی چرب یا خیلی خشک نباشند، رنگ طبیعی پوست شما داشته باشند و به خوبی روی صورت بخوابند.

هنگام استفاده از رژگونه، باید آن را در جایی بمالید که نور خورشید به طور طبیعی قرمز شود. (البته به جز بینی). این محدوده از نزدیک استخوان گونه شروع می شود و تا گوش ادامه می یابد. مقدار کمی را روی پیشانی بمالید و خط مو را با آن پاک کنید. (به قدری زیبا به نظر می رسید که تعجب هم خواهید کرد) مقداری را روی گردن خود قرار دهید تا با رنگ صورتتان هماهنگ باشد. اکنون چهره ای درخشان اما طبیعی دارید.

اگر احساس می کنید در طول روز به رژگونه بیشتری نیاز دارید، می توانید از انواع پودر او استفاده کنید. از رنگ ملایم و طبیعی استفاده کنید و سعی کنید درخشندگی زیادی نداشته باشید.

7. وضعیت بدن بر سن تأثیر می گذارد.
هرگز نباید تیپ و وضعیت بدنی خود را دست کم بگیرید. همیشه سعی کنید حالت بدنی خوب داشته باشید و اگر عادت بدی دارید آن را اصلاح کنید.

اگر بدن خود را در وضعیت مناسب قرار ندهید، دچار قوز، قوز، شکم، قوس کمر و برخی مشکلات داخلی دیگر خواهید شد.

اما راه حل
برای اصلاح عادات بد بدن، باید از نحوه ایستادن و نشستن در طول روز (حتی در محل کار) آگاه باشید. اگر این کار را برای چند هفته انجام دهید، عادت های بد از بین می روند. هنگامی که ایستاده اید، پشت شما باید صاف، شانه های شما باید عقب باشد و چانه شما باید بالا باشد، نه پایین. با رعایت این نکات به راحتی می توانید چند سال جوان تر به نظر برسید.

از یک دوست صمیمی، فرزندان یا همسرتان بخواهید وضعیت شما را تحت نظر داشته باشد و هر زمان که از الگوی ایده آل منحرف شدید به شما هشدار دهد. با این کار، اطرافیان شما نیز تشویق می شوند تا وضعیت های بد مشابه را اصلاح کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا