چرا به تبلیغات نیازمندیم

چرا باید تبلیغ کنیم؟ سوالی که معمولاً توسط افرادی که کسب و کاری را راه اندازی کرده اند یا قصد انجام آن را دارند می پرسند. به طور متوسط، این باعث می شود چهره متعجب و گاهی عصبانی از سوی رهبران کسب و کار!

اما پاسخ به این سوال ساده است. تبلیغات را می توان یکی از مهم ترین فعالیت ها در ایجاد شناخت برند و فروش بیشتر محصولات یا خدمات دانست.

در دنیای امروز، هیچ کس نمی تواند این روش دستیابی به مشتریان بالقوه را نادیده بگیرد. از روش های آفلاین گرفته تا آنلاین، این موارد می توانند کسب و کار شما را مشهور و معتبر کنند.

البته برخی از کسب و کارها بدون توسل به تبلیغات توانسته اند خود را به مشتریان بی شماری معرفی کنند. به عنوان مثال، موسس شرکت نایک (آقای فیل نایت) در سال 1966 به تبلیغات اعتقادی نداشت. جمله او در کتاب «کتاب کفش فروش قدیمی» معروف است: دلیلی برای تبلیغ نمی بینم، همین!

اما آقای کفش فروشنده فقط توانست به مدت 3 سال به قول خود عمل کند و در سال 1969 شروع به اجرای تبلیغات چاپی کرد.

بسیاری از این موارد در سال های اخیر رخ داده است و اکنون به تجارت بزرگ تبدیل شده است. اما وجه مشترک آنها این است که روزی از تصمیمی که به آن اعتقاد داشتند روی گردان شدند.

در ادامه ۱۰ دلیل برای تبلیغ به شما پیشنهاد می کنیم تا بدانید چرا باید تبلیغ کنید و این فعالیت چه سودی برای شما خواهد داشت.

چرا باید بر اساس استوری تبلیغ کنیم؟

قبل از اینکه وارد 10 مورد برتر خود شویم، اجازه دهید داستانی را برای شما تعریف کنم:

تاجر در کوچه ای خلوت و دور از خیابان های اصلی و ازدحام جمعیت فعالیت می کرد. در حالی که انتظار داشت مشتریان زیادی بدون صرف هزینه هر روز به مغازه او سر بزنند. این مغازه یک اغذیه فروشی کوچک بود. در ابتدا سرآشپز حتی از تابلوی جلوی در استفاده نکرد که کمترین کاری بود که می توانست برای جذب مشتری انجام دهد. روزها می گذشت و تنها کسانی که بوی فلافل های خوشمزه این مغازه را استشمام می کردند هر از چند گاهی به اغذیه فروشی ها سر می زدند.

پس از مدتی، صاحب فروشگاه مواد غذایی متوجه شد که باید برای فروش غذای خود تبلیغ کند، اما دیگر دیر شده بود. وقتی فهمید که چرا باید اعلام کند که کار تمام شده است و بودجه لازم برای انجام آن را ندارد. زیرا کسب و کار او درآمدی نداشت. این یک داستان تخیلی نیست و واقعاً اتفاق افتاده است. اغذیه فروشی بیش از 6 ماه نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد.

توصیه من این است که وقت و هزینه خود را صرف تبلیغات کنید. اگر کسب و کار خود را در یک کوچه منزوی یا در محیطی دور از مشتریان بالقوه که تقریباً مردم از آن اطلاعی ندارند شروع کنید، احتمالاً کسب و کار موفقی نخواهید داشت.

استراتژی های تبلیغاتی قطعا در این شرایط به شما کمک خواهد کرد. در نظر بگیرید که آشپز داستان ما از بنرهای تبلیغاتی در خیابان های اطراف فروشگاه خود استفاده می کرد. یا بروشورهایی برای معرفی کسب و کار خود به دیگر تجار ارائه می کرد. در این شرایط می شد نتیجه متفاوتی گرفت.

1. تبلیغات وفاداری مشتری به برند را افزایش می دهد

احتمالاً این جمله را شنیده اید که می گویند تبلیغات برای ایجاد وفاداری مشتری است. خب حرف زدن خیلی راحته ولی عمل کردنش سخته!

باید بدانید که هر تبلیغاتی نمی تواند باعث وفاداری مشتری به برند شود. اما باید بدانید که پخش تبلیغات چه خوب و چه بد باعث افزایش آگاهی از برند می شود. زیرا اگر بد باشد و کاربران در شبکه های اجتماعی در مورد آن صحبت کنند، تعداد مخاطبانی که این تبلیغ را خواهند دید بیشتر می شود. علاوه بر این، کیفیت تبلیغات به این بستگی دارد که نام برند به خوبی در ذهن مردم حک شود.

با ارائه محصولات یا خدمات خود در قالب تبلیغات، در مشتریان بالقوه و افرادی که با آنها ارتباط برقرار کرده اید، احساس اعتماد ایجاد می کنید. در این شرایط، شما می توانید شانس بالایی داشته باشید که مردم به برند شما وفادار بمانند.

به عنوان مثال، اگر محصول جدیدی را به مشتریان خود معرفی نکنید، آنها هرگز از آن مطلع نخواهند شد. (در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد).

بنابراین ممکن است رقیب شما با تولید محصول مشابه و ارائه تبلیغات مختلف بتواند تعداد زیادی مشتری را به سمت برند شما جذب کند.

همانطور که “دونالد میلر، نویسنده هر برند یک داستان است” می گوید: هرگز در گفتن خدمات خود به مشتریان خود تردید نکنید! از آنها بخواهید خرید کنند و به آنها بگویید چه خدمات یا محصولاتی را ارائه می دهید.

2. کمپین های تبلیغاتی باعث افزایش تعداد مشتریان می شود

این یک مشکل کاملا اثبات شده است. کمپین های تبلیغاتی می توانند تعداد مشتریان را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

به عنوان مثال، یک کمپین تبلیغاتی Google Ads می تواند زمانی مفید باشد که مشتریان به خدمات یا محصولات برند شما نیاز دارند.

فرض کنید کلمه “تبلیغات در صفحه اول گوگل” را جستجو کرده اید. این جستجو ممکن است چندین آگهی را در اختیار شما قرار دهد. مانند تصویر زیر:

برخی از تبلیغات گوگل در پایین صفحه و برخی دیگر در بالای نتایج ارگانیک قرار می گیرند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در کنار 3 نتیجه آخر صفحه یک برچسب Ad ایجاد شده است که نشان دهنده تبلیغات است.

این تنها یک نمونه از کمپین های تبلیغاتی است که می تواند تعداد مشتریان حرفه ای را افزایش دهد. موارد زیادی وجود دارد که می توان در کنار این کمپین برای جذب مشتریان بیشتر به برند استفاده کرد.

مشاغلی که مشاغل آفلاین دارند می توانند از تبلیغات چاپی یا تبلیغات رادیویی برای افزایش مشتریان خود استفاده کنند. یا اگر بودجه بالایی دارند از تبلیغات استفاده کنند.

به یاد داشته باشید، زمانی که مردم در مورد محصول یا خدمات شما می دانند، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری دارید.

3. تبلیغات جلوه خاصی به کسب و کار شما می دهد

وقتی خیلی ها می پرسند چرا باید تبلیغ کنیم، درصد کمتری از آنها فکر می کنند که می تواند جلوه خاصی به کسب و کارشان بدهد.

تبلیغات بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و رقبا می تواند مصرف کنندگان را به سمت شما جذب کند. آیا این هیجان انگیز نیست؟

برای مثال کمپین های تبلیغاتی استفاده شده توسط مک دونالد کمک زیادی به این زنجیره غذایی کرده است. ایده های مختلف تبلیغاتی کمک زیادی به بین المللی شدن شهرت این شرکت کرده است. جنگ چریکی مک دونالد بر روی گذرگاه های عابر پیاده تمرکز می کند که با طنز آنها را شبیه سیب زمینی سرخ کرده است.

این تبلیغ و بسیاری از ایده های تبلیغاتی دیگر مک دونالد باعث شد آن را در بین مردم متمایز کند.

امروزه بسیاری از کمپین های تبلیغاتی اجرا شده می تواند چنین حسی را در مخاطب ایجاد کند و در فضایی خاص در ذهن او ذخیره شود. اما اینکه شما منحصر به فرد بودن برند را در تبلیغات نشان می دهید همیشه درست نیست.

مرسدس بنز یک کار خلاقانه انجام داده و یک ویدیو با جلوه های ویژه برای ارائه کلاس G خود ساخته است که به ماشینی با DNA منحصر به فرد در نسل به نسل اشاره دارد. این کمپین با نام قوی تر از زمان شناخته می شود.

ویدیوی این کمپین را می توانید در کانال یوتیوب بنز مشاهده کنید.

4. استفاده از تبلیغات مختلف باعث جلب توجه مشتریان جدید می شود

آیا تبلیغی ساخته اید که مخاطبان شما را به خوبی تحت تاثیر قرار نداده باشد؟ مشکلی نیست؛ گزینه دیگری را امتحان کنید.

در دنیای امروز، به تعداد دلخواه گزینه های تبلیغاتی وجود دارد و این امکان وجود دارد که هیچ کدام به شما کمکی نکند. اما مشکل اینجاست که اکثر کسب و کارها بودجه تبلیغاتی محدودی دارند.

اگر در چنین موقعیتی هستید، از قدرت تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی استفاده کنید. این افراد در شبکه های اجتماعی شناخته شده و دارای اعتبار هستند. آنها می توانند با هزینه کم مشتریان جدیدی را به سمت کسب و کار شما جذب کنند. از آنجایی که کاربران زیادی در شبکه های اجتماعی حضور دارند، حتی ایجاد یک تبلیغ فعال 24 ساعته نیز می تواند مشتریان جدیدی را به سمت کسب و کار شما جذب کند.

بدانید که می توانید خدمات یا محصولات تجاری خود را در فضاهای مختلف به مشتریان بالقوه ارائه دهید. حتی روی زمین خیابان ها! تعداد کمی از مردم اعلامیه های چسبیده در خیابان ها را دیده اند. منظور ما این نیست که این تبلیغات قطعا می توانند توجه مشتری را به خود جلب کنند، اما می توانند شانس این اتفاق را افزایش دهند.

یا می توانید تبلیغ خود را در ناوگان حمل و نقل شهر یا کشوری که می خواهید در آن فرصتی برای تحت تاثیر قرار دادن بسیاری از مصرف کنندگان داشته باشید ایجاد کنید.

اگر بتوانید کمپین خود را جذاب و خلاق کنید، این فرصت را خواهید داشت که تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. خواندن مقاله بهترین کمپین های تبلیغاتی در ایران و جهان را برای عمق بخشیدن به دانش خود توصیه می کنیم.

5. تبلیغات نام برند شما را در اذهان عموم می سوزاند

اجرای تبلیغات در یک وب سایت می تواند شرکت را در ذهن مردم ماندگار کند. اگر تبلیغات اجرا شود، خدمات یا محصولات را به درستی ارائه می دهد.

به عنوان مثال، تبلیغات دیجی کالا ناخودآگاه باعث می شود که هر بار که به خرید آنلاین فکر می کنید به آن برند روی آورید. این وب سایت از طریق تبلیغات آنلاینی که در سایت های مختلف انجام می دهد و همچنین بازاریابی توسط کارشناسان خود چنین پیوندی را با مخاطبان ایجاد کرده است. حتی اگر الان نتواند مخاطبانش را راضی کند!

یا به عنوان مثالی دیگر، برگر کینگ با انتشار تبلیغات مختلف موفق شد برند خود را در اذهان عمومی حک کند. اگرچه رقیب اصلی آن مک دونالد است، اما این شرکت در فعالیت های تبلیغاتی خود موفق است.

تبلیغ جالبی که در تصویر زیر مشاهده می کنید که یک کافی شاپ را با لحن طنز به تصویر می کشد، به راحتی می تواند ذهن مخاطب را گیج کند. این کمپین می تواند نرخ تعامل بسیار بالاتری نسبت به تبلیغات معمولی که روزانه دیده می شود را ببیند. این کمپین توسط Diamond Coffee ایجاد شده و تاثیر زیادی در فروش این شرکت خواهد داشت.

هر کمپین تبلیغاتی ممکن است منجر به خرید مردم نشود، اما می توانید مطمئن باشید که اگر یک فرآیند مدیریت شده را اتخاذ کنید، شانس بالایی برای جذب مشتری خواهید داشت.

به عنوان مثال شرکت میهن آنقدر تبلیغات موثر طراحی و ساخته است که هر بار که به فکر خرید بستنی می افتیم ناخودآگاه به فکر محصولات مختلف میهن می افتیم.

6. تبلیغات به شما قدرت رقابت می دهد

می توان گفت این موضوع سابقه ای طولانی دارد و تنها به کسب و کارها محدود نمی شود. استفاده از تبلیغات قدرت رقابتی افراد و کسب و کارها را افزایش می دهد.

کمپین های کاندیداهای ریاست جمهوری را حتما دیده اید. به طور قطع می توان گفت که اگر یکی از کاندیداها فعالیت کمتری در تبلیغات داشته باشد، شانس نشستن بر کرسی را از دست خواهد داد.

از تبلیغات به همین شکل در تجارت استفاده می شود. اگر نمی توانید یا نمی خواهید از تبلیغات استفاده کنید، فضای بیشتری برای استفاده رقبا ایجاد کرده اید.

این نوع تبلیغات می تواند در زمینه مقایسه یا هر روش موثر دیگری بنا به نظر شما باشد. آنها همچنین می توانند مشاغل کوچک را قادر به رقابت با رقبای بزرگتر کنند و می توانند برای مشاغل بزرگتر تفاوت ایجاد کنند.

تبلیغات به مشتری می گوید که به چه چیزی نیاز دارد و چرا باید خرید کند. این می تواند منجر به خرید یک جفت کفش یا پیشنهاد تعمیر تشک بادی شود! با استفاده از کمپین ها می توانید در دنیای مجازی و واقعی با سایر کسب و کارها رقابت کنید و مشتریان بیشتری جذب کنید.

7. تبلیغات باعث ایجاد تجارت مداوم می شود

اجازه دهید این موضوع را با یک مثال توضیح دهیم:

در سال 2021 مرسدس بنز یکی از معروف ترین خودروهای خود (S500) را روانه بازار کرد. فرض کنیم این شرکت قدرتمند از قدرت تبلیغات برای ارائه محصول جدید خود بهره نمی برد! بنابراین میدان رقابت برای پورشه پانامرا 2021، آئودی 8، ب ام و سری 7، لکسوس LS 2021 باز است.

مشتریان نمی خواهند در مورد محصولات جدید بدانند. به خصوص مشتریان این نوع شرکت ها که وقت کافی برای این کار ندارند. بنابراین بنز یا سایر شرکت هایی که محصولاتشان معرفی شده است از طریق تبلیغات روابط تجاری خود را با مشتریان بهبود می بخشند.

یا اگر شرکت پپسی محصول جدید خود (کافه پپسی) را در اختیار مخاطبین و مصرف کنندگان قرار ندهد، محصولاتش هرگز فروخته نخواهد شد. شاید بسیاری از مردم ایران از بازاریابی این محصول اطلاعی نداشته باشند و این منطقی است. چون تبلیغات این شرکت در ایران اجرا نمی شود.

نمایش تبلیغات مختلف می تواند کسب و کار شما را در بین مشتریان تضمین کند. این همچنین به معرفی کسب و کار شما به مشتریان بیشتر کمک می کند و در نتیجه محبوبیت برند افزایش می یابد.

8. تبلیغات می تواند شرکت را در خط مقدم افکار عمومی قرار دهد.

یکی از اتفاقات روزمره زندگی ماست. احتمالاً در راه کار هستید و آگهی‌ای را روی یک بیلبورد دیدید که در آن به خرید عینک اشاره شده بود. به احتمال زیاد، شما قصد خرید چنین محصولی را در این زمان یا زمان های دیگر هنگام عبور از خیابان ندارید.

اما دیدن این تبلیغ توسط مخاطب یا مشتریان بالقوه می تواند ذهن مخاطب را در زمانی که برای اولین بار قصد خرید چنین محصولی را دارد به سمت برند تبلیغ کننده معطوف کند.

مثل همان کمپین هایی که سال هاست شرکت های بزرگ و معروف از آن ها استفاده می کنند و با قاطعیت می توان گفت که با واکنش مثبت مواجه شده اند. به طور کلی، قبل از اینکه بخواهیم چیزی بخریم، به محصولات یا خدمات برندهای بزرگ فکر می کنیم.

چه خرید کتانی یا کفش، گزینه های اصلی نایک و آدیداس یا خرید گوشی های هوشمند هستند که بهترین گزینه های اپل و سامسونگ هستند. و خیلی مثال های دیگر. استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی باعث شده تا این شرکت ها در خط مقدم افکار عمومی قرار گیرند. کما اینکه برند دیگری در حوزه کاری خود فعالیت نمی کند!

9. تبلیغات به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا اطلاعات به روز داشته باشند

اگر صاحب کسب و کاری هستید که محصولات یا خدمات جدیدی را در مدت زمان کوتاهی ارائه می دهد، باید از تبلیغات یا سایر روش های بازاریابی برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد این موارد استفاده کنید.

خود را به فعالیت های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی محدود نکنید و ابتدا از کمپین های تبلیغاتی کم هزینه برای افزایش آگاهی مصرف کنندگان از محصولات خود استفاده کنید.

به عنوان مثال یوبی سافت در سال 2020 بیش از 12 بازی منتشر کرد و به نوعی می توان گفت که هر ماه یک بازی تحویل داده است. این شرکت از روش های تبلیغاتی برای ایجاد آگاهی در بین مخاطبان و مصرف کنندگان خود استفاده می کند تا بتواند بازی های جدید خود را به فروش برساند.

ممکن است تبلیغات گسترده و پرهزینه ای برای همه عناوین اجرا نشود، اما تبلیغاتی برای این ها ساخته شده است تا علاقه مندان به آن ها نیز از وجود این بازی ها باخبر شوند.

این چیزی است که هر شرکتی که محصولات یا خدمات ارائه می دهد می تواند از آن برای موفقیت در میدان جنگ استفاده کند.

به یاد داشته باشید که شرکت هایی مانند نتفلیکس، آمازون و غیره. با اطلاع رسانی به مصرف کنندگان بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرند.

ده و مهمتر از همه، تبلیغات برای شما پول می آورد

داستان ابتدای مقاله درباره خانمی که نتوانست غذای خود را بفروشد را به خاطر دارید؟ دلیل روشن و ساده بود. او اعتقادی به استفاده از تبلیغات نداشت.

کمپین های تبلیغاتی علاوه بر این که درآمد کسب و کار را افزایش می دهند، به کارآفرینان و صاحبان مشاغل کمک می کنند تا به کسب و کاری که شروع کرده اند ادامه دهند.

به عنوان مثال افرادی که با پارس ادوردز در زمینه تبلیغات گوگل فعالیت داشته اند در نتیجه سود خوبی کسب کرده اند. به طوری که با بهبود صفحات تبلیغاتی و استفاده از call to action یا CTA مشتری توانستند چندین برابر مبلغی که برای تبلیغات هزینه کرده اند درآمد کسب کنند. به طور کلی کمپین های تبلیغاتی اپلیکیشن پارس ادوردز در ماه گذشته (ژانویه 2021) بیش از 670000 تبدیل از کاربران به مشتریان را ثبت کرده اند.

این فقط یک مثال است و اجرای یک تبلیغ می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد. از تبلیغات روزنامه گرفته تا برنامه های موبایل، این موارد به کسب و کارها کمک می کند تا درآمد کسب کنند. اگر این چیزها برای آنها پول در نمی آورد، تبلیغات جدیدی از آنها یا سایر شرکت ها در هیچ کجای دنیا وجود نداشت.

نایک با اجرای کمپین (Just Do It) توانست سهم بازار خود را در آمریکای شمالی از 18 درصد به 43 درصد برساند. طبق اطلاعات ویکی پدیا، از سال 1988 تا 1998، فروش نایک از 877 میلیون دلار به 9.2 میلیارد دلار افزایش یافت.

دلایل استفاده از تبلیغات

در این مقاله 10 دلیل برای استفاده از تبلیغات را توضیح داده ایم و متوجه شده ایم که چرا باید آن را تبلیغ کنیم. بقای کسب و کاری که در راه اندازی آن بسیار مشکل داشتید در خطر است.

علاوه بر این، استفاده از تبلیغات باعث محبوبیت بیشتر برند شما در بین مصرف کنندگان می شود. زیرا بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

اگر بتوانید از این 10 موردی که در این مقاله خواندید استفاده کنید، این شانس را خواهید داشت که محیطی مناسب برای توسعه کسب و کار خود ایجاد کنید. توصیه ما این است که هدف تبلیغات خود را مشخص کنید و سپس شروع به انجام این فعالیت کنید.

همین حالا تبلیغات را با پارس ادوردز شروع کنید

امیدواریم پس از خواندن این مقاله دیگر از شنیدن این سوال متعجب نشوید که چرا باید تبلیغ کنیم. فراموش نکنید که نظرات و پیشنهادات خود را در پایین همین صفحه ارسال کنید.

به این مقاله چه امتیازی میدهید ؟

فروشگاه ما بسیار قدیمی و شناخته شده است. همه شرکت ما را می شناسند. حتی بدون تبلیغات هم وضعیت تجاری خوبی داریم. با این امکانات خوب سایت ما نیازی به تبلیغات ندارد و به زودی همه در مورد ما صحبت خواهند کرد. به نظر من این جملات کودکانه است. ایجاد یک کسب و کار موفق بدون تبلیغات تقریبا غیرممکن است. در ادامه مزیت های تبلیغات را در ده مورد توضیح می دهیم تا این نوع سرمایه گذاری را بهتر درک کنید.

دلایل خوبی برای تبلیغات وجود دارد. از جمله جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و رشد کسب و کار. در زیر 10 مورد از بهترین دلایل برای تبلیغ کسب و کار شما آورده شده است.

چرا تبلیغات مهم است؟

قبل از اینکه بخواهیم مزایای تبلیغات یا دلایل استفاده از آن را توضیح دهیم، بهتر است بدانیم چرا تبلیغات اهمیت دارد. استفاده از این نوع روش بازاریابی به کسب و کار شما کمک می کند تا درآمد بیشتری کسب کنید. بنابراین تبلیغات کار می کند و بسیار مهم است. این در وب سایت EOM ذکر شده است.

این به شما این امکان را می دهد که مشتریان بیشتری نسبت به قبل داشته باشید و بنابراین فروش شما افزایش می یابد. هنگامی که یک کمپین تبلیغاتی جذاب و مناسب را به مصرف کنندگان ارائه می کنید، آنها مجبور می شوند از خدمات یا محصول شما استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه ذخیره تبلیغات در گوگل

این روشی است که همواره مورد استفاده کسب و کارهای بزرگ، متوسط ​​و کوچک بوده و بدون شک ادامه خواهد داشت. اکنون که می دانید چرا تبلیغات مهم است، بیایید ادامه دهیم.

مزایای تبلیغات چیست؟

مزایای اصلی تبلیغات افزایش آگاهی از برند و محصولات یا خدمات است. با استفاده از این روش افراد زیادی را از فعالیت های تجاری خود مطلع خواهید کرد. آیا مشتریان بالقوه از محصولات یا خدمات شما آگاه هستند؟ در غیر این صورت، از محتوای این صفحه برای تبلیغ بیشتر کسب و کار خود استفاده کنید.

علاوه بر این، باعث می شود که تصویر برند یا ساختمان برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود. این یکی دیگر از مزایای تبلیغات است زیرا شما در هنگام خرید اولین نام در ذهن کاربر هستید. اگر تبلیغ خود را به خوبی طراحی کنید، این شانس را خواهید داشت که رقبای خود را شکست دهید.

ویدئو راهنمای اهمیت تبلیغات

راهنمای تصویری در مورد اهمیت تبلیغات

همچنین مزایای دیگری در زمینه تبلیغات وجود دارد که ارزش دانستن آنها را دارد. این موارد به شرح زیر است:

آگاهی از برند، خدمات یا محصولات را افزایش دهید

از رقبا پیشی بگیرید

مشتریان فعلی و بالقوه را جذب کنید

به مشتریان تجاری آموزش دهید

افزایش فروش و بازگشت سرمایه

بهبود موقعیت تجاری شرکت

حمایت از فعالیت های تجاری

10 دلیل برای استفاده از تبلیغات

1. برای دستیابی به مشتریان جدید باید تبلیغ کنید

بازار دائما در حال تحول است. خانواده ها در جایی که زندگی می کنند تغییر می کنند، فرهنگ مردم تغییر می کند. سطح درآمد مشتریان نیز دائما در حال تغییر است. این به معنای تغییر در سبک زندگی، نیازها و عادات خرید است. همچنین توجه داشته باشید که علاوه بر تغییر در مخاطبان خود، باید کمپین های تبلیغاتی جدیدی نیز راه اندازی کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، مشتریان جدید یکی از مزایای تبلیغات را تشکیل می دهند که یک موضوع حیاتی برای هر کسب و کاری است.

2. تبلیغات باید مستمر باشد

آمار نشان می دهد که در گذشته، خریداران بیشتری به مشتریان وفادار تبدیل می شدند. سود تبلیغات بستگی به تداوم کمپین های شما دارد. طی چند دهه گذشته، خرید آفلاین به لطف قدرتی که انسان ها از ماشین ها گرفته اند، انتخاب های بهتری را امکان پذیر کرده است.

علاوه بر این، گسترش فروشگاه های آنلاین تخصصی، انتخاب خریداران آنلاین را گسترش داده است. با توجه به کاهش وفاداری مشتریان، فروشگاه ها باید تبلیغات آنلاین را برای جذب مشتریان قدیمی و حفظ مشتریان جدید ادامه دهند. یکی از مزایای تبلیغات در اینترنت این است که تاثیر زیادی روی همه مشتریان خواهید داشت.

3. برای تأثیرگذاری بر خریداران در طول چرخه خرید، باید تبلیغ کنید

مردم اغلب از فروشگاهی به فروشگاه دیگر و وب سایتی به وب سایت دیگر می روند تا قیمت ها، کیفیت و خدمات را مقایسه کنند. تبلیغات باید در تمام مراحل تصمیم گیری مستمر باشد. به عنوان مثال، متوسط ​​چرخه خرید برای یک خودروی جدید 13 هفته است. نام شما باید در ذهن مشتری بماند تا زمانی که تصمیم نهایی برای خرید بگیرد.

تأثیرگذاری جنبه مهمی از مزایای تبلیغات است که باید در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: با کمپین های تبلیغاتی موفق آشنا شوید

4. تاثیر تبلیغات در بلند مدت مشخص می شود

امروزه بسیاری از کاربران تبلیغات شما را می بینند، اما ممکن است در حال حاضر پولی برای سفارش خدمات/محصول شما نداشته باشند. یا در حال حاضر به محصول یا خدمات شما نیاز ندارند.

با تبلیغات مستمر، محصول یا برند شما در ذهن مردم باقی خواهد ماند. نتایج یک مطالعه 5 ساله بر روی بیش از 3000 شرکت تبلیغاتی نشان داد که تبلیغ کنندگانی که تبلیغات آنها در یک دوره 5 ساله فعال یا توسعه یافته است، به طور متوسط ​​100٪ افزایش فروش داشته اند.

5. تبلیغات آنلاین – بهترین راه برای جذب ترافیک بیشتر

ترافیک ثابت اولین قدم برای افزایش فروش و گسترش پایگاه مشتری شماست. به ازای هر 100 خرید انجام شده توسط خریداران، حداقل 30 خرید “غیرقابل پیش بینی” انجام می شود. این امر برای مثال در مورد تبلیغات آنلاین و آفلاینی که برای فروشگاه خود اجرا می کنید صدق می کند.

یکی از بهترین راه ها برای جذب ترافیک بیشتر و تبدیل کاربران به مشتری، تبلیغات آنلاین است و امروزه نقش مهمی در کسب و کارها دارد. توصیه می کنم انواع تبلیغات در اینترنت را بشناسید.

6. برای افزایش فروش خود باید تبلیغ کنید

سود شما از تبلیغات است! کسب‌وکارهای موفق تقریباً همیشه تبلیغ‌کنندگان قوی و بادوام هستند. افزایش فروش عامل بسیار مهمی در سود تبلیغاتی است. بنابراین، اگر فروش خوبی از کمپین دریافت نمی کنید، بهتر است استراتژی خود را مرور کنید.

به اطراف خود نگاه کنید: تبلیغات تهاجمی و مداوم خواهید دید که تقریباً همه آنها از موفق ترین ها هستند. شما باید این موضوع را در نظر بگیرید تا از رقیب خود عقب نمانید. کسب و کارها همیشه از تبلیغات برای افزایش کارایی و فروش خود استفاده می کنند. برای موفقیت در این زمینه باید بودجه تبلیغاتی در نظر بگیرید.

حتما بخوانید: تبلیغات در صفحه اول گوگل

7. اگر می خواهید چرخ های کسب و کار خود را بچرخانید، باید تبلیغات کنید

تا زمانی که کسب و کار شما فعال است، باید به تبلیغات ادامه دهید تا مشتریان جدید پیدا کنید و از آنها سود ببرید. تبلیغات مشتریانی را برای حال و آینده ایجاد می کند. پس اگر هنوز تصمیم به توقف کسب و کار خود نگرفته اید، تبلیغات را متوقف نکنید. مطمئن باشید اگر استراتژی مناسب با فضای تبلیغاتی خود ایجاد کرده باشید، قطعا تاثیر تبلیغات را در کسب و کار خود خواهید دید.

8. برای حفظ تصویر مثبت برند، باید تبلیغ کنید

در بازار رقابتی امروز، شایعات و اخبار بد به سرعت پخش می شوند. تبلیغات، شایعات گمراه کننده و اخبار بد را تصحیح می کند. تبلیغات قدرتمند و مثبت در هر شرایط اقتصادی می تواند خریداران را به سمت کسب و کار شما جذب کند. اگر این اتفاق نیفتد، برند شما در اذهان عمومی ایجاد می شود و آن شخص زمانی که نیاز به خرید یا استفاده از خدمات داشته باشد، به کسب و کار شما فکر می کند.

9. قدرت تبلیغات بر روحیه تیم فروش!

هنگامی که فهرست‌های شما به طور ناگهانی متوقف یا لغو می‌شوند، این احتمال وجود دارد که فروشندگان شما دچار تضعیف روحیه و استرس شوند. تبلیغات هدفمند و پایدار به تیم فروش شما انرژی می بخشد.

همچنین آینده شغلی آنها را در لبه ایمنی قرار می دهد و با اضطراب کمتری به فعالیت خود ادامه می دهند. بنابراین تبلیغات علاوه بر افزایش وفاداری تیم فروش، به رشد شرکت نیز کمک می کند.

با این کار می توانید قدرت تبلیغات را بر روحیه اعضای تیم فروش خود مشاهده کنید.

10. شما باید تبلیغ کنید زیرا رقبای شما در حال تبلیغ هستند

مشتریان بالقوه زیادی وجود دارند که باید آنها را حفظ کنید. برای حفظ سهم خود از مشتریان باید تبلیغ کنید. بدون تبلیغات یعنی مشتریان خود را با دو دست به رقبای خود بدهید! مطمئن شوید که اگر تبلیغ نکنید، رقیب شما از این مزیت استفاده کرده و مشتریان بیشتری را جذب می کند.

شما می توانید از انواع تبلیغات برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک روش تبلیغاتی هدفمند هستید که حتی با بودجه اندک هم به نتایج خوبی دست پیدا کنید، تبلیغات ارزان گوگل را به شما توصیه می کنیم. به نظر شما گزینه های دیگری هم وجود دارد که بخشی از مزایای تبلیغات باشد؟ خوشحال می شویم نظر خود را با ما در میان بگذارید.

با ورود فعالیت های تجاری به اینترنت و فضای مجازی، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی نیز مطرح شده و به اولین و بهترین پیشنهاد متخصصان و کارشناسان در سراسر جهان به ویژه در کشورهای پیشرفته تبدیل شده است.

به یاد داشته باشید که به لطف تبلیغات در اینترنت، بسیاری از موسسات جهانی درآمد زیادی کسب می کنند و با توجه به رشد سریع تعداد کاربران اینترنت، درصد قابل توجهی از هزینه های آنها صرف تبلیغات آنلاین در فضای مجازی می شود و این درصد در حال افزایش است. هر سال.

تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست؟

تبلیغات در اینترنت تضمینی، ارزان و مقرون به صرفه است و محیطی کاملا تجاری را برای افزایش فروش محصولات شما فراهم می کند.

هر شخص یا شرکت هدف و روش خاصی برای تبلیغ محصول خود دنبال می کند این محصول می تواند تولید کالا یا ارائه خدمات باشد. به طور کلی خواسته های مدیران شرکت ها، کارخانجات و… در قالب موارد زیر خلاصه می شود:

هدف گذاری در تبلیغات

رقابت ایجاد کنید

واسطه را حذف کنید

کاهش هزینه

مشتریان را افزایش دهید

سهم بازار را در اختیار بگیرید

افزایش فروش

افزایش درآمد

معرفی محصول جدید

اعتبار و شهرت کسب کنید

ایجاد پیشرفت در مقایسه با رقبا

در بازار باشید و فراموش نشوید

حذف رقبا

ارتباط با مخاطبین

افزایش تعداد بازدیدکنندگان و افزایش ترافیک وب سایت و رتبه بندی

کارشناسان و متخصصان بازاریابی و تجارت عموماً به بازاریابی و تبلیغات به عنوان یک روش ارتباطی منظم، دقیق و هدفمند می نگرند که می تواند مخاطب را به خرید محصول یا خدمات خاص با استفاده از روش های جدید و خلاقانه ترغیب کند. تصمیم نهایی خود را بگیرید

به طور کلی تبلیغات بر ضمیر ناخودآگاه مردم تاثیر می گذارد اما این تاثیرات نامحسوس و محجوب می تواند پس از مدتی تاثیر خود را بگذارد و یک شرکت را به شهرت و سودآوری برساند. این تغییرات کوچک و نامحسوس پس از مدتی در یک زمان مشخص قابل مشاهده خواهند بود. هر زمان که به تأثیرات یک تبلیغ فکر می کنیم، بدون شک به این فکر می کنیم که چگونه تبلیغات بر یک برند خاص تأثیر می گذارد. این اثرات پس از دنبال کردن یک دوره منظم تبلیغات موثر خواهد بود.

بازاریابی و تبلیغات به عنوان دو ابزار اصلی افزایش فروش و گسترش بازار شناخته می شوند. در این میان شرکت های ارائه دهنده خدمات با استفاده از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات، فرصت ها و اقداماتی را بر سازمان ها، سازمان ها و کسب و کارها تحمیل می کنند.

فرض کنید در این شرایط سخت اقتصادی، شرکتی نتواند هزینه های خود را تامین کند، در ابتدا احتمالاً به فکر کاهش هزینه های تبلیغاتی خود خواهد افتاد. آیا این راه خوبی برای به دست آوردن شرایط مالی بهتر است؟

بسیاری از مدیران از عواقب توقف تبلیغات خود اطلاع چندانی ندارند، توقف تبلیغات نتایج خود را بسیار آهسته مانند یک بیماری مرموز نشان می دهد.

هنری فورد؛ او یک کارآفرین، مخترع، نویسنده و نظریه پرداز آمریکایی بود که شرکت خودروسازی فورد را در سال 1903 تأسیس کرد. او معتقد بود:

کسی که برای صرفه جویی در هزینه، تبلیغات را متوقف می کند. مثل این است که کسی ساعتش را متوقف کند تا در وقتش صرفه جویی کند.

سخنان سالمندان در مورد تبلیغات

مسلماً بقاء و رشد روز افزون زندگی ما بستگی به فروشمان دارد و این فروش می تواند خوشبختی یا رکود زندگی خود و اطرافیان ما را رقم بزند. در زندگی روزمره مان و در هر برخورد شخصی، فروشی در جریان است. به عنوان مثال می تواند فروش یک کالا و یا فروش یک فکر و ایده باشد. حتی یک معلم که نقش تعلیم و تربیت دانش آموزان را بر عهده دارد یک فروشنده است! او علم خود را به فرزندانمان می فروشد و در قبال آن دستمزدی را دریافت می کند یا یک همسر ایده خرید یک لوازم خانگی خاص را به شوهرش می فروشد و با زرنگی این ایده را به او می قبولاند و او را مجاب به خرید میکند. در هر لحشه از زندگیمان فروش در جریان است.

اما فروش کالا یا خدمات در عصر امروز رازهای خاص خود را دارد و باید بدانیم که دوران بازاریابی سنتی به پایان رسیده است و این حقیقتی است که باید بپذیریم. جهان در حال تغییر است و ما نمی توانیم با آن مخالفت کنیم، باید آن را بپذیریم یا خود را با آن تطبیق دهیم. سازمان هایی که خود را با تغییر وفق می دهند، موفق ترند و بیشتر از فرصت ها بهره مند می شوند. فرصت‌ها هرگز هدر نمی‌روند، اما اگر بی‌تفاوت باشیم، به دیگری منتقل می‌شود.

یک شرکت می تواند پیش بینی کند که اگر تبلیغات را متوقف کند و فروش برای مدتی در همان سطح باقی بماند، این توقف تبلیغات می تواند به اقتصاد شرکت کمک کند و بنابراین می تواند تصمیمی وسوسه انگیز برای مدیران آن شرکت باشد. اما این وضعیت تا کی به این شکل ادامه خواهد داشت؟ در این مرحله سوال این است که توقف تبلیغات تا چه زمانی می تواند تصمیم خوبی باشد و آیا توقف این تبلیغات عواقبی برای شرکت خواهد داشت؟

بدون شک کاهش بودجه تبلیغات باعث کاهش فروش و عقب ماندن از رقبا می شود! دیر یا زود اتفاق می افتد، اما نمی سوزد!

بسیاری از مدیران از عواقب توقف تبلیغات خود اطلاع چندانی ندارند زیرا فکر می کنند مشتریان دائمی خود را به دست آورده اند و از سوی دیگر می توانند با توقف تبلیغات به کاهش هزینه ها کمک کنند. آنچه از چشم این رهبران پنهان می ماند این است که توقف تبلیغات به تدریج نتایج خود را مانند یک بیماری مرموز نشان خواهد داد.

توقف تبلیغات به آرامی باعث می‌شود مشتریان برند شما را فراموش کنند و به محصولاتی روی بیاورند که هر روز با تبلیغات خود در شهر با آن مواجه می‌شوند، زیرا تبلیغات به مشتری این باور را می‌دهد که می‌تواند با یک برند جدید باشد و رویداد جدیدی را در زندگی تجربه کند. و شاید از این طریق متوجه شود که برند جدیدی که می شناسد از کیفیت خوبی برخوردار است و همین امر باعث می شود که به تدریج برندهای قبلی را فراموش کند.

اینجاست که شرکت ورشکسته تصمیم می گیرد با از سرگیری تبلیغات خود را دوباره به مشتریانش نشان دهد، حتی اگر گاهی مجبور شود برای جبران این ضربه مهلک وقت و هزینه بسیار بیشتری صرف کند و گاهی به جایگاه قبلی بازگردد. با تأخیر و ممکن است چندین برابر سرمایه شرکت برای بازیابی موقعیت خود هزینه داشته باشد.

مزایای مشاوره:

حرکت به سمت بازاریابی و تبلیغات آسان نیست. اگر از پیچ و خم های جاده آگاه نباشیم، محکوم به سقوط سنگین هستیم.

در واقع مشاوره تبلیغاتی مسیری را نشان می دهد که یک برند برای به دست آوردن سهم بازار، افزایش مشتری، افزایش درآمد، ارائه محصولات و کسب اعتبار و شهرت باید طی کند.

داشتن یک مربی تعیین کننده موفقیت یا شکست شما در زندگی است. به زبان ساده، تبلیغات راهی برای انتقال بهترین پیام های یک شرکت به مشتریانش است.

به عنوان مثال: برای تبلیغ در فضای مجازی ابتدا باید مشخص کنید که کدام وب سایت ها یا مکان های اینترنتی برای تبلیغات خاص شما مناسب هستند، هر مکان چقدر موثر خواهد بود، چقدر باید هزینه کنید و … که نیاز به مشاور دارد. چه کسی به خوبی می داند آیا شما یک متخصص سئو هستید؟

مدیران باید درک خوبی از بازاریابی و تبلیغات داشته باشند و همچنین بدانند که تبلیغات در اصل سرمایه گذاری برای کسب و کارشان است و حرکت در این مسیر تنها با داشتن یک مشاور تبلیغاتی خوب امکان پذیر است.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا