چرا وسایلم گم میشه

چگونه وسایل گم شده خود را پیدا کنید در این مقاله Hawkenyou تمامی روش ها و نکات موجود برای یافتن وسایل و وسایل گم شده بررسی شده است. می توانید وسایلی را که در خانه، ماشین، محل کار و غیره گم کرده اید پیدا کنید. خیلی سریع و آسان به لطف این راهنما.

اگر برای هزارمین بار کلید ماشین خود را گم می کنید و نمی دانید آن را کجا گذاشته اید یا کتاب ها و سایر موارد خود را پیدا نمی کنید، وقت آن است که روش ها و مراحلی را برای آنها بیابید، آن را در اسرع وقت پیدا کنید. بیرون حتما می دانید که از دست دادن چیزها چقدر آزاردهنده و استرس زا است، بنابراین بیایید به سرعت مراحل پیدا کردن آن اقلام گمشده را طی کنیم.

آرام بمان

یک نفس عمیق بکش

برای چند ثانیه چند نفس عمیق بکشید و سعی کنید حالت ذهنی خود را آرام و متمرکز نگه دارید.

مضطرب بودن و استرس در هنگام جستجوی اقلام تنها یافتن شی یا مورد مورد نظر را سخت تر و کمتر تمرکز می کند. بنابراین برای تمرکز تمام حواس خود باید آرامش خود را حفظ کرده و اعصاب خود را کنترل کنید.

ذهنت را پاک کن

در حالی که سعی می کنید آرام شوید، وقت آن است که کمی ذهن خود را پاک کنید. سعی کنید برای چند دقیقه ذهن خود را از تمام افکار دور نگه دارید، حتی به مکان هایی که ممکن است وسایلتان را گم کرده باشید، فکر نکنید.

در نظر بگیرید که حتی بدترین شرایط هم جای جبران دارد

بیایید از تاریک ترین مکان در ذهن شما به مشکل نگاه کنیم. به عنوان مثال، اگر این وسیله یا کالا پیدا نشد، پس دنیا به پایان نرسیده است و مطمئناً راهی برای جبران، بازخرید یا وسایل دیگر وجود دارد. . این موارد برای حفظ آرامش و ایجاد فضای بهتر برای تمرکز بیشتر ضروری است.

خودتان را در این شرایط تصور کنید

آخرین باری که با این وسیله یا شی بودید کی و کجا بود؟ آخرین باری که این دستگاه را همراه خود داشتید کی بود و کجا می رفتید یا کجا بودید؟ بهتر است خود را در موقعیت قبلی قرار دهید تا آخرین مکان ها و زمان هایی که با آن وسیله یا شی بوده اید را به خاطر بسپارید.

در یافتن اقلام گمشده مطمئن باشید

به خود بگویید من می توانم این مورد را به نحوی پیدا کنم. با دادن انرژی مثبت به خود به راحتی شرایط تمرکز بیشتر را به خود می دهید و البته شانس بیشتری برای یافتن آن شی دارید.

موارد گم شده را پیدا کنید

مکان های خاصی را برای هر دستگاه مرور کنید

کالای گم شده شما احتمالاً باید جای خاصی داشته باشد، جایی که همیشه آن را در آن قرار می دهید، مثلاً اگر همیشه کلید ماشین خود را در ظرفی قرار می دهید یا اگر همیشه کلید را در در می گذارید.

هنگام جستجوی مکان های مشخص شده، فضاهای اطراف آن مکان ها را به دقت جستجو کنید.

شروع به تمیز کردن کنید

گاهی اوقات یکی از بهترین راه ها برای یافتن وسایل گم شده، تمیز کردن محیط است. می توانید این تمیز کردن را به مکان هایی که احتمال گم شدن آن بیشتر است محدود کنید. همانطور که تمیز می کنید، با مکان هایی روبرو می شوید که در حین مرور به آنها فکر نمی کنید.

سیستماتیک باشد

اگر مطمئن هستید که مثلاً کالا را در یک اتاق یا مکان خاصی گم کرده اید، این مکان کوچک را به چند قسمت تقسیم کنید و شروع به جستجوی قسمت به قسمت هر یک از مکان ها کنید. این مکان ها می تواند به عنوان مثال کشو، کمد، مبلمان و غیره باشد.

مکان های غیر معمول را کاوش کنید

چند بار در مکان های عجیب و غریب و غیرمعمول مانند یخچال وسایل گم شده را پیدا کرده اید؟ پس عجیب بودن یک لوکیشن یا احتمال کم یافتن وسیله در یک مکان دلیلی برای بررسی نکردن این محیط ها و مکان ها نیست. چند بار برای نوشیدن آب به یخچال رفته اید و وسایل خود را در یخچال گذاشته اید تا ظرفی را بردارید، پس حتما همه این مکان ها را بررسی کنید.

با دید باز نگاه کنید تا اقلام گمشده را پیدا کنید

هنگام جستجو، سعی کنید دید خود را به مکان ها محدود نکنید و همه مکان ها را با نمای واضح جستجو کنید. به عنوان مثال، اگر جسم کوچک است، روی زمین دراز بکشید و با قرار دادن صورت خود روی زمین، دید کلی از سطح داشته باشید.

جیب های خود را چک کنید

اغلب کلید، سوئیچ و سایر وسایل گم شده در جیب شما هستند و ساعت ها در مکان های مختلف به دنبال آنها می گردید. جیب ها به دلیل در دسترس بودن و البته عادت همه افراد به گذاشتن وسایل در جیب یکی از مکان هایی است که باید مورد پسند قرار گیرد.

جیب ها را با دقت جستجو کنید و تمام محتویات را بردارید.

ماشین خود را چک کنید

اگر صاحب ماشین هستید، یکی از جاهایی که باید به آن نگاه کنید ماشین(های) شماست. تمام قسمت های ماشین خود را با دقت بررسی کنید.

مکان های احتمالی را دوباره بررسی کنید

اگر هنوز موردی را که می‌خواهید پیدا نکرده‌اید، اکنون باید دوباره به این فکر کنید که احتمالاً کالای شما کجا پیدا می‌شود یا آخرین باری که آن کالا را دیدید یا حمل کردید.

دنبال کردن مراحل بالا به شما کمک می کند تا این مکان ها را به خاطر بسپارید.

مکان های تاریخی را کاوش کنید

اگر این دستگاه قبلاً گم شده است، مکان هایی را که قبلاً آن را پیدا کرده اید جستجو کنید، این امکان وجود دارد که کالای مورد نظر در همان مکان ها پیدا شود.

با مکان هایی که بوده اید تماس بگیرید

اگر از محل کار برمی گردید یا به مدرسه، دانشگاه، مدرسه و … رفته اید، سریعاً با این مکان ها تماس بگیرید، زیرا در صورت رها شدن یا یافتن توسط افراد دیگر به دفاتر و پیشخوان ها و با یک تماس ساده منتقل می شوند. ، می توانید به راحتی این موارد را ردیابی کنید.

مکان ها را از نمای دیگری جستجو کنید

شاید نگاه شما مشروط است و فقط به چند مکان خاص توجه می کند. اکنون ممکن است بتوانید با تغییر دیدگاه خود، دید بهتری از مکان داشته باشید. به عنوان مثال در سه گوشه اتاق بایستید یا چهار پا را زیر پای خود قرار دهید و به دنبال نقاط مورد نظر بگردید.

کاربران HawkenU چگونه موارد گم شده شما را پیدا می کنند؟ روش های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در گذشته تنها کاری که می توانستیم برای اطلاع رسانی در مورد اقلام مفقود انجام دهیم چاپ کاغذ و چسباندن آن در مناطق مختلف بود تا به اطلاع عموم برسانیم که این روش بسیار زمان بر و همچنین زحمت زیادی است و علاوه بر آن امکان چسباندن کاغذ وجود دارد. در کل هیچ منطقه شهری وجود نداشت و به چندین منطقه اطراف محدود می شد.

اما امروزه امکان درج آگهی گم شده به روش های مختلفی از جمله اسناد گم شده، گم شدن یا حتی کالاهای سرقتی وجود دارد تا افراد در صورت داشتن اطلاعات یا یافتن اشیا با فرد مورد نظر تماس بگیرند. اما سوال اینجاست: آیا واقعاً مرجع و وب سایتی وجود دارد که بتوانید آگهی گم شده یا یافت شده را در آن ارسال کنید؟

Missing یکی از وب سایت های معتبری است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. خوشبختانه تمامی خدمات ارائه شده رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه نیست.

شما می توانید آگهی گمشده خود را در گمشده و یافت شده ارسال کنید و فرقی نمی کند که آگهی شما مربوط به همسر هلندی گم شده باشد یا اقلام و اسناد گمشده. در هر صورت مخاطبان دیگر با دیدن این آگهی اگر دستگاه مورد نظر شما را پیدا کردند و اطلاعاتی در مورد آگهی شما داشتند می توانند از طریق شماره تماس با شما تماس بگیرند.

درج آگهی و گزارش آن تنها به یک منطقه محدود نمی شود، بلکه با ثبت آگهی گم شده می توانید به کشور یا حتی دنیا اطلاع دهید که کالا یا دستگاه مورد نظر خود را گم کرده اید. هر روز تعداد زیادی اطلاعیه در این سایت مفید ثبت می شود، به عنوان مثال می توان به موارد گم شده، اسناد گم شده، کالاهای مسروقه و … اشاره کرد.

البته اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد کالاهای مسروقه درج کنید، این گزینه در اختیار شما قرار دارد. به عنوان مثال می توانید در آگهی گمشده خود بنویسید که مال شما به سرقت رفته است تا عموم از خرید آن خودداری کنند و مزیت ثبت کالای مسروقه در مال مفقودی این است که از خرید و فروش مال مسروقه جلوگیری می کند.

در مورد کالاهای مسروقه نکته دیگری نیز وجود دارد: قبل از خرید وسیله نقلیه دست دوم باید کالای مسروقه را جستجو کنید تا کالایی که خریداری می کنید به سرقت رفته و برای شما دردسر ایجاد کند.

بنابراین، تا این قسمت از مقاله، متوجه شده اید که وقتی دستگاه یا محصولی را پیدا می کنید یا گم می کنید، اولین قدم شما باید درج آگهی گم شده یا آگهی پیدا شده در وب سایت گم شده باشد. هر زمان که فرد گمشده شما پیدا شد، بلافاصله از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود.

بسیاری از افراد با تلاش و پشتکار خود سعی می کنند به یافتن چیزهایی که افراد گم کرده اند و آگهی گم شده ای ارسال کرده اند کمک کنند تا خبرهای خوبی به دست بیاورند، زیرا در برخی از آگهی ها می بینیم که کاربر اطلاع داده است که در صورت گم شدن وسیله یا کالای خود پیدا شود، به یابنده مژده خواهد داد و این روش نیز راهی برای کسب درآمد خواهد بود.

آشنایی با سایت اپلیکیشن از دست رفته

به محض ورود به gomgashteh.com با چندین عنصر مختلف مواجه می شوید. در سمت راست این اقلام نقشه، اسناد، حیوانات خانگی و سگ های گمشده، وسایل شخصی، وسایل نقلیه، مالی و طلا، جواهرات، افراد، اموال، گل و گیاه، ابزار، مسیر کربلا و موارد متفرقه را مشاهده می کنید. . به عنوان مثال، اگر روی گل و گیاه کلیک کنید، گزینه های طبیعی و مصنوعی به شما ارائه می شود.

در قسمت اصلی صفحه می توانید اطلاعیه های مختلفی را مشاهده کنید که توسط مخاطبان مختلف منتشر شده است، به عنوان مثال در اطلاعیه مربوط به گم شدن عروس هلندی به شما اطلاع می دهد که این پرنده زیبا مفقود شده است و اگر آن را پیدا کنید و تحویل دهید. این از گوینده مژدگانی است. و توضیحات لازم در رابطه با آگهی را مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید به یافتن آگهی کمک کنید، می توانید از گزینه اشتراک گذاری استفاده کنید.

در صفحه اصلی، تبلیغاتی که به شما نشان داده می شود مربوط به تمام شهرهای ایران است، اما اگر شهر خاصی را مد نظر دارید، کافی است شهر مورد نظر را در بالای صفحه انتخاب کنید.

ثبت اطلاعیه ها در سایت از بین رفته است

اگر می خواهید یک آگهی را در Lost ذخیره کنید باید وارد حساب کاربری خود شوید، اما اگر حساب کاربری ندارید می توانید با وارد کردن اطلاعات ساده مانند نام، نام خانوادگی، شماره موبایل، یک حساب کاربری ایجاد کنید. اما قبل از آن، حتما قوانین را مطالعه کنید و با موافقت با شرایط و ضوابط، می توانید پس از ایجاد حساب کاربری، آگهی گم شده یا پیدا شده را به راحتی ذخیره کنید.

برای اینکه بتوانید راحت تر به سایت گم شده دسترسی پیدا کنید، می توانید اپلیکیشن آن را دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. البته همکاری با دفاتر فروش بلیط از دیگر مواردی است که گمگشت برای ارائه خدمات به شما عزیزان در نظر گرفته است.

در هر صورت، یکی از ناراحت کننده ترین چیزهایی که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد، از دست دادن یا دزدیده شدن اقلام است. به همین دلیل توصیه می شود در این زمینه دقت کافی داشته باشید و از تدابیر امنیتی استفاده کنید و در صورتی که به دلایلی با این مشکلات مواجه شدید بدون اتلاف وقت آگهی گم شده را در وب سایت های معتبری مانند گم شده ثبت کنید و از نکات ذکر شده در وبلاگ گم شده

این نکته مهم در رابطه با مفقود شدن مدارک هویتی خود را به خاطر بسپارید که در صورت گم شدن مدارک هویتی و یا سرقت کیف شما بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفته و مراتب را جهت دریافت شفاهی و ثبت مفقود شدن مدارک خود گزارش دهید. . پس اگر مدارک شما به هر دلیلی مورد سرقت و سوء استفاده سارقان قرار گرفت، می توانید برای اثبات بی گناهی خود اقدام کنید.

همانطور که اشاره کردیم یکی از ساده ترین و سریع ترین مراحلی که به شما کمک می کند اسناد گم شده خود را پیدا کنید، ثبت آگهی در وب سایت گم شده یا دانلود اپلیکیشن گم شده (از آدرس https://gomgashteh.com/dl) است. . خوشبختانه گمگشت توانست تجربه و داستان بی نظیری را در مورد یافتن اقلام گمشده، اسناد گمشده و غیره از خود به جای بگذارد.

بسیاری از ما چندین بار وسایل خود را گم کرده ایم و در تلاش هستیم دوباره آنها را پیدا کنیم. نکاتی برای یافتن وسایل گم شده وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

به گزارش ایلنا، خیلی از ما اغلب احساس می کنیم که به دلیل فعالیت روزانه نمی دانیم وسایلمان را کجا قرار می دهیم و حتی در داخل خانه هم وسایل ریز و درشت خود را گم می کنیم. از دست دادن چیزها بسیار آزاردهنده است و روان ما را مختل می کند، به همین دلیل این قسمت را به ترفندی اختصاص می دهیم که با آن می توانید چیزهای کوچک گمشده خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.

پیدا کردن اجسام کوچک در اطراف خانه با استفاده از جاروبرقی

برای یافتن وسایل کوچک مانند انگشتر، گوشواره و غیره، با جاروبرقی به خودتان کمک کنید، تعجب نکنید، جاروبرقی ابزار بسیار مفیدی است که همه چیز را در کیسه پر از گرد و غبار و زباله خود می مکد، این بار این کار را انجام خواهد داد. در صورت توجه به نکات زیر کمکتان کند. برای پیدا کردن وسایل کوچک در اطراف خانه با استفاده از جاروبرقی، مراحل زیر را دنبال کنید:

باریک ترین انتهای لوله را در داخل بدنه خلاء انتخاب کنید.

سر لوله را در جای خود محکم کنید و از مکش روی لوله اطمینان حاصل کنید.

یک جوراب نایلونی بدون سوراخ روی لوله ورودی قرار دهید.

مراقب باشید جوراب را طوری تنظیم کنید که امکان ورود چیزی به لوله وجود نداشته باشد.

جوراب را در اطراف لوله با استفاده از یک نوار پلاستیکی محکم کنید.

مطمئن شوید که جوراب هنگام جاروبرقی جدا نشود و جارو مکش داشته باشد.

جاروبرقی را روشن کنید و آن را به هر جایی که فکر می کنید وسایل کوچک گم شده شما افتاده است بکشید، زیر میز، درزها را فراموش نکنید.

پس از کمی جستجو، اقلام گمشده خود را در ورودی لوله روی جوراب پیدا خواهید کرد.

نکات مهم برای پیدا کردن وسایل گم شده

برای یافتن وسایل و وسایل گم شده به نکات زیر توجه کنید:

برای اینکه تمام حواس خود را متمرکز کنید، آرام بمانید و اعصاب خود را کنترل کنید.

سعی کنید برای چند دقیقه ذهن خود را از تمام افکار دور نگه دارید.

خود را در موقعیت قبلی قرار دهید تا کم کم آخرین مکان ها و زمان هایی که با این وسیله یا شی بوده اید را به یاد بیاورید.

مکان هایی که فکر می کنید کالای گم شده شما در آنجاست و فضاهای اطراف آن را به دقت جستجو کنید.

مکان‌هایی را که احتمال گم شدن آن‌ها بیشتر است را تمیز کنید، تمیز کردن گاهی یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن وسایل گم‌شده است.

یک مکان خاص را به چند قسمت تقسیم کنید و شروع به کاوش در هر مکان قسمت به قسمت کنید.

مکان های عجیب و غیرعادی را کشف کنید.

خود را به مکان ها محدود نکنید و به دنبال هر مکانی با دید واضح باشید.

جیب های خود را چک کنید

ماشین خود را چک کنید

چهار پا را زیر پای خود قرار دهید و مکان های مورد نظر را بررسی و جستجو کنید.

وقت خود را برای جستجوی مکان هایی که قبلاً بازدید کرده اید تلف نکنید.

منبع: نمناک

انتهای پیام/



نرم افزار موبایل ایلنا

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا