چطور در مسترلیگ پولدار شویم

سازنده: Devil Cold52

رمز عبور: www.pesfa.com

دانلود نسخه کامل با حجم 150 کیلوبایت

آموزش نصب تصویری: با تشکر از کاربر سایت جناب حمید

آموزش از کاربر frascofonedy:

سلام دوستان خسته نباشید
بالاخره پیداش کردم – درست متوجه شدید
Brazilian rs و max هر دو گزینه رو انتخاب کنید و تیک اولین گزینه بودجه جدید رو بردارید و به جای 3 به 2 تغییر بدید (البته این بهتر است از 3 با نقطه استفاده کنید)
) سپس علامت دوم یا حقوق جدید را بردارید و دقیقاً عدد 14029420
را تایپ کنید سپس روی اعمال کلیک کنید سپس
را ذخیره کنید و خدا خیرتان دهد.

منبع: www.pes-patch.com

توجه: این نسخه فشرده دارای ریکاوری 5 درصدی است. این ویژگی مشکل استخراج فایل ها را به طور کامل به صفر می رساند. برای استفاده از این قابلیت، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل استخراج (مانند خطای CRC یا رمز عبور) مواجه شدید، نرم افزار Winrar را اجرا کنید، به جایی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید بروید و همه طرف ها را استخراج کنید. دکمه Repair Option موجود در بالای نرم افزار را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. سپس مکان مناسبی را برای نگهداری آنها انتخاب کنید. پس از اتمام کار، به مکانی که برای ذخیره سازی انتخاب کرده اید بروید و فایل را با آن استخراج کنید.

ما مطمئن هستیم که این اولین بار نیست که با این سبک مطالب مواجه می شوید و مطمئن هستیم که آخرین بار نیز نخواهد بود، اما مطمئن هستیم که این مقاله را فراموش نخواهید کرد، زیرا در اینجا بگذارید کنار بگذاریم. کلیشه ها و جملات رویایی و تخیلی برای باز کردن حقیقت گاهی تلخ ثروتمندان. می خواهیم با خواندن این مقاله تصویر روشن تری از آینده و مسیر خود به سوی ثروت داشته باشید تا با کلیشه ها و مزخرفات شما را ناامید نکنیم و به زندگی عادی برگردانیم. نقطه عطف زندگی شما زمانی است که این مسیر را به وضوح ببینید و باور کنید که واقعاً راه حلی برای ثروت وجود دارد و حرکت خود را بلافاصله بعد از این مقاله شروع کنید. با ما همراه باشید تا مسیر ثروتمند شدن را در قالب 16 کلید طلایی و چگونگی ثروتمند شدن به وضوح توضیح دهیم و ببینیم پاسخ سوال “چگونه ثروتمند شویم” چیست.

حتما بخوانید: ۷ سوال عجیب برای یافتن هدف زندگی‌

فقط چند دقیقه ژنتیک، محیط، خانواده و گذشته تان را کنار بگذارید و ادامه مقاله را با دقت بخوانید زیرا می خواهید پاسخ سوال «چگونه ثروتمند شویم» را بدانید. حتی اگر چیزی برای شما واضح به نظر می رسد، به خواندن ادامه دهید.

1. اگر رویا و عشق خود را پیدا نکرده اید، هنوز به دنیا نیامده اید

این را حتما از هر فرد واقعا موفق و هر فرد به ظاهر موفقی شنیده اید، اما واقعیت این است که موتور انگیزه انسان فقط با این سوال روشن می شود و ادامه سفر با هل دادن ماشین خیلی راحت نیست و بهتر است موتور را روشن کن. یکی از اصولی که انسان را به حرکت و تلاش برمی انگیزد لذت بردن از مسیری است که طی می کند.

وقتی عاشق چیزی می شوی، هیچکس نمی تواند جلوی تو را بگیرد و به تو برسد.

خیلی بعید است که بتوانید در شغل یا کاری که دوست ندارید نمرات بالایی کسب کنید. به من اعتماد کن، اگر رویای خود را پیدا کنی و بدانی که واقعاً عاشق انجام چه کاری هستی، ناگهان فرد دیگری را در آینه می بینی، ناگهان ذهنت چیزهایی می گوید که فکر نمی کردی می دانستی و دستانت کارهایی را انجام می دهد که می دانستی. . فکر نمیکنم بتونی انجامش بدی

برای موفقیت باید تغییر کرد و عشق قوی ترین موتور تغییر است.

پس اگر هنوز احساس می کنید که عشق و رویای خود را پیدا نکرده اید، این فرصت را از دست ندهید. ممکن است سال ها طول بکشد، اما ارزش آن را دارد که کاری را انجام دهید که تا اوایل فردا در حالی که شب می خوابید انجام دهید.

2. کارمند بهتری باشید، فقط در بهترین شرکت ها کار کنید و خود را ثابت کنید

بیشتر ما که رویای ثروتمند شدن را داریم کارمندانی هستیم که برای شخص دیگری کار می کنند. اگر فکر می کنید این به پول شما آسیب می رساند، در اشتباهید. حتی اگر محل کار شما درآمد خوبی برای شما فراهم نمی کند، مهم ترین زمینه برای اثبات توانایی ها و ایجاد فرصت برای شماست. کارمند بودن می تواند بزرگترین سکوی موفقیت شما باشد، اما نه هر کارمندی. نکته این است که شما باید در جای درست کار کنید و بهترین خودتان باشید. در هر کسب و کاری، به خصوص در شرکت های بزرگ و موفق، فرصت های بی شماری وجود دارد که تنها با نشان دادن خود به عنوان فردی قابل اعتماد، شایسته و مسئولیت پذیر می توانید از آنها استفاده کنید.

نه تحصیلات دانشگاهی و نه تحصیلات اینترنتی، هیچ کدام نمی توانند به اندازه کار کردن در یک شرکت موفق و تأثیرگذاری در یک شرکت موفق، شما را برای پرواز آموزش دهند.

پس همین حالا به مسیر شغلی خود فکر کنید، اگر در جایی کار می کنید که سازمان خوبی نیست و همه افراد تنبل و غیرحرفه ای هستند، هر چه زودتر به فکر یک شرکت جدید موفق و سازنده باشید که در آن بتوانید توانایی های خود را نشان دهید و همیشه به عنوان یک کارمند، بهترین خودتان باشید.

حتما بخوانید: ۵ نشانه که شغل‌ شما استعدادتان را به هدر می‌دهد

3. همیشه یاد بگیرید، قدم به قدم متخصص شوید و در رشته خود بهترین باشید، نه دوم، در صورت لزوم یک مربی خوب پیدا کنید.

متخصص بودن در یک زمینه به معنای درآمد بالا و بهترین بودن در همان زمینه به معنای ثروتمند شدن است. یافتن تخصص یا بهترین شدن به این معنی نیست که در یک هفته ناگهان در یک زمینه متخصص شوید، این کار باید گام به گام و به طور مداوم مانند تفکر کایزن ژاپنی انجام شود.

رابطه تخصص و پول مثل المپیک با مدال است، نفر اول متخصص طلا را می برد که بی نهایت از مدال های نقره و برنز نفرات بعدی ارزشمندتر است.

همیشه باید یاد بگیرید و رشد کنید، زیرا در غیر این صورت خودتان را به درستی نمی شناسید و بسیاری از فرصت های یادگیری موقت را که دیگر تکرار نمی شوند، از دست خواهید داد. شما حتی نمی توانید تصور کنید که چه تخصص های ساده و کم درآمدی می تواند به شغلی پردرآمد تبدیل شود، اگر فقط در این زمینه بهترین شوید. حالا این می تواند خانه داری، حسابداری، منشی فروشگاه یا هر شغل دیگری باشد که به نظر نمی رسد شما را میلیاردر کند، بدون اینکه بدانید اگر به صدر این مشاغل نزدیک شوید، زندگی شما تغییر خواهد کرد.

نکته آخر این است که برای رسیدن به اوج و یافتن تخصص به یک مربی خوب نیاز دارید، شاید این راه حل برای همه مناسب نباشد، اما در بیشتر موارد داشتن یک مربی و یک مدل در دسترس می تواند چالش های بزرگ را برای شما آسان کند و به بسیاری دست پیدا کنید. تصمیم بگیرید و در زندگی بهتر شوید.

حتما بخوانید: ۱۰ مهارت ضروری برای موفقیت در هر کاری

4. برای ثروتمند شدن باید کالری مصرف کنید، باید چالش های جدید را بپذیرید و از کالری ها به روش درست استفاده کنید.

ثروتمند شدن مانند کاهش وزن است. بسیاری از ما به دنبال غذاهایی هستیم که لاغرمان کنند، از چای سبز تقلبی لاغری گرفته تا هر چیزی که در تلگرام می بینیم. اما کاهش وزن و ثروتمند شدن در یک چیز مشترک است. برای بدست آوردن آنها باید عرق کنید.

با دست در جیب نمی توان از نردبان موفقیت بالا رفت.

-آرنولد شوارتزنگر

شاید بگویید کلیشه ای است، اما هدف ما فقط این نیست که بدون تلاش به هیچ چیز نخواهید رسید، هدف اصلی ما این است که هوشمندتر زندگی کنید و کالری خود را برای موفقیت خرج کنید، زیرا همانطور که زمان محدود است، شما هم زمان محدودی دارید. تعداد کالری در روز. به عنوان مثال، به جای گذراندن وقت در شب و قدم زدن در پارک، هر روز صبح پیاده تا محل کار خود بروید. باعث شادابی ذهن شما در صبح می شود، همچنین جهت و جهت گیری ذهن شما را تقویت می کند و نکته دیگر این است که دیدن افراد، چیزها و مشکلات مختلف در مسیر خلاقیت شما را افزایش می دهد. به علاوه، دیگر نیازی به پیاده روی نیم ساعت در شب ندارید و می توانید آن زمان را صرف کارهای دیگر کنید. فقط به 24 ساعت خود نگاه کنید و ببینید انرژی خود را صرف چه چیزی می کنید و اگر مقدار مشخصی از انرژی خود را برای موفقیت صرف نمی کنید، همین الان تصمیم بگیرید و کالری خود را به موفقیت اختصاص دهید. با صبر کردن، خوردن و خوابیدن پولدار نمی شوید، مگر اینکه یک شاهزاده عرب باشید یا پدرتان قبلا عرق ریخته باشد یا بخواهید برعکس پول در بیاورید که نیازی به خواندن ادامه مقاله ندارید. برای پولدار شدن باید تصمیم بگیری، باید روی کاغذ بنویسی و به دیوار بزنی، باید عکس پس زمینه موبایل و کامپیوترت را متناسب با آن تغییر بدهی.

اگر مدیرتان چالش جدیدی را به شما پیشنهاد کرد، نترسید زیرا این بهترین فرصت برای پیشرفت است، حتی اگر شکست بخورید، در نهایت سود خواهید برد.

بسیاری از ما زمانی که تغییری در روند کار یا پروژه جدیدی ایجاد می‌شود، عقب‌نشینی می‌کنیم و منتظر می‌مانیم تا دیگران این چالش جدید را بپذیرند و اگر موفق شدند، می‌توان از آنها درس گرفت. این دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود بیشتر اوقات عقب بمانید و آرام آرام از دایره افراد در حال رشد و موفق خارج شوید. نه تنها از یک چالش جدید نترسید، بلکه به مدیر خود بگویید که به دنبال چالشی هستید و دوست دارید خود را در هر پروژه جدیدی که پیش می‌آید آزمایش کنید.

حتما بخوانید: ۲۴ پند وارن بافت برای پولدار شدن

5. زمان را هدر ندهید و از ابزارهایی مانند تلفن همراه استفاده کنید که در زمان شما صرفه جویی بهتری می کند

یک دقیقه برای شما یکسان است، برای یک کارمند رستوران که از صمیم قلب کار می کند و یاد می گیرد، یا برای کسی که رشته انتخابی خود را در دانشگاه مطالعه می کند. دقایق خود را صرف تلگرام و سرگرمی های دیگر کردید، این کارگر رستوران پس از 3 سال با سرمایه گذاری دقایق خود رستوران کوچک خود را افتتاح کرد و این دانشجو در رشته مورد علاقه خود دکترا گرفت و پیشنهادات یکی پس از دیگری به او رسید.

یک موبایل هم می تواند نیمی از وقت آزاد شما را از بین ببرد و هم می تواند مربی شما برای یادگیری یک زبان یا یک تخصص باشد، تصمیم با شماست.

این دقیقه ها مانند سکه هایی هستند که می توانید در سرگرمی یا در آینده سرمایه گذاری کنید. تصمیم شماست. به عنوان مثال، نگاهی به برنامه های تلفن همراه خود بیندازید تا ببینید آیا واقعاً از این قانون پیروی می کنید یا خیر. آیا اکثر برنامه های شما بازی هایی مانند کلش آف کلنز هستند یا بازی های بی فایده یا برنامه های عالی مانند Doulingo برای یادگیری زبان جدید یا برنامه هایی که به شما در مدیریت زمان و بهره وری کمک می کنند؟ اگر واقعاً می خواهید پاسخ سؤال “چگونه ثروتمند شویم” را بدانید، باید جنبه های مختلف زندگی خود را در یک مسیر قرار دهید. گوشی هوشمند یک جنبه بسیار مهم است زیرا بخش بزرگی از زندگی روزمره ما را به خود اختصاص می دهد و می تواند برای موفقیت شما بسیار مفید باشد و می تواند اسباب بازی برای خراب کردن زندگی شما باشد.

حتما بخوانید: تکنیک پومودورو؛ تکنیکی ساده برای مدیریت زمان

6. به محیط اطراف خود توجه کنید، فرصت ها و نیازها را ببینید و “تفکر سیستمی” را در ذهن خود پرورش دهید.

می توان گفت که بینش و تفکر سیستمی با یکدیگر و چگونگی ثروتمند شدن ارتباط دارند. اول، بیایید بگوییم که تعریف ساده تفکر سیستمی، توانایی دیدن لایه های زیرین یک رویداد و توانایی تشخیص روابط علت و معلولی است که آن رویداد را ایجاد کرده است، و این سیستم روابط علت و معلولی به ما کمک می کند فرصت ها و فرصت ها را تشخیص دهیم. قادر به ایجاد یک حادثه Repeat هستند. این پرسش توجه و دقت زیادی می طلبد، زیرا ما شاهد بسیاری از رویدادهای کوچک، بزرگ و مهم نخواهیم بود و بدون داشتن اطلاعات کافی نمی توان یک نظام درست و منطقی از علل و معلول ها ساخت. آیا سردرد داشتید مثلاً فرض کنید به روستایی می روید و پیرمردی را می بینید که در حال دوختن نوع خاصی از کفش است.

بینش به شما اجازه نمی دهد اطلاعات را از دست بدهید، اما تفکر سیستمی به شما امکان می دهد اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنید و فرصت ها را از آن استخراج کنید. یک عقاب نه تنها با چشمان خود شکار می کند، بلکه از طریق سیستم هایی فکر می کند که می داند چه زمانی حمله کند.

اگر تیزبین و متفکر سیستمی هستید، فقط به پیرمرد خسته نباشید نمی گویید. برعکس، شما به شرایط مد شهر خود توجه می کنید، قیمت تمام شده این محصول چقدر است، آیا نیازی به این محصول در بازار وجود دارد؟ آیا امکان افزایش تولید این محصول وجود دارد؟ آیا امکان تنوع بخشیدن به این محصول یا افزایش کیفیت وجود دارد یا خیر؟ رقبای این محصول چه کسانی هستند و چگونه می توانید محصول رقابتی را به شهر خود بیاورید و به فروش خوبی دست پیدا کنید؟ و هزار سوال دیگر که سیستم ذهنی شما را تشکیل می دهد. چنین فرصت های خام و به ظاهر بی ارزش هزاران بار در زندگی شما اتفاق می افتد و هیچ کس قبل از شما به آنها توجه نکرده است. بزرگترین اشتباه در این زمینه این است که می گوییم: «چون هیچ کس این کار را انجام نداده یا کسی این ایده را ندیده است، پس نباید درست باشد. » نه، هزاران فرصت پنهان در اطراف شما وجود دارد که منتظر بصیرت و تفکر سیستمی شما هستند.

نکته بعدی دیدن نیازهای بازار است. وقتی می بینید که مثلاً صدها پیشنهاد شغلی برای یک تخصص در زمینه فعالیت شما وجود دارد، یا وقتی می بینید که یک تخصص در دنیای غرب به سرعت در حال رشد است، باید به تدریج متوجه شوید که اگر این کار را نکنید. سریع عمل کنید، یک فرصت عالی را از دست خواهید داد. .

حتما بخوانید: چطور به یک متفکر انتقادی تبدیل شویم؟

7. ثروتمند به نظر برسید و به جایی بروید که ثروتمندان می روند

می توان گفت که من پرمدعا نیستم و دوست دارم به خاطر چیزی که هستم دوستم داشته باشند، اما شما اینجا هستید برای این سوال “چگونه ثروتمند شویم”، می خواهید بدانید که راه ثروتمند شدن چیست و باید واقعیت های خشن را ببینید. . پس اکنون افکار قدیمی خود را تایپ کنید، آنها را چاپ کنید و با یک کبریت امن در مکانی امن به آتش بکشید و هر لحظه آتش گرفتن آن فکر را تماشا کنید. ظاهر نه تنها در محل کار، بلکه در زندگی نیز مهم است. اگر حتی با ظاهری کثیف و ژولیده برای همسرتان ظاهر شده اید، بدانید که همسرتان نیز از این مشکل شاکی است و شما روز به روز از او چشم پوشی می کنید، نه اینکه در یک جلسه کاری برای اولین بار شما را دیده است. یا مصاحبه شغلی ذهن او در 5 ثانیه اول نتایج را قضاوت خواهد کرد.

گاهی اوقات فرصت هایی که در طول یک ساعت مکالمه در یک باشگاه ورزشی مجلل ایجاد می شود، بزرگتر و مهمتر از هر فرصتی است که تا به حال دیده اید.

اگر خوداشتغال هستید یا برای شغل جدیدی درخواست داده اید، تاثیر شیک و گران قیمت بودن تاثیر مستقیمی بر قیمت شما دارد. اکنون به خرید لباس های شیک فکر کنید، حتی زمانی که یک جلسه کاری ندارید به ظاهر خود فکر کنید زیرا شانس ثروتمند شدن شما با ظاهر بد تقریباً صفر خواهد بود. هر چند وقت یکبار پرخوری کنید و حتی دو روزه به یک مکان مجلل سفر کنید. بسیاری از فرصت های عالی برای ثروتمند شدن در مکانی اتفاق می افتد که در هر متر مربع افراد ثروتمند بیشتری وجود دارد. به عنوان مثال، احتمال پیدا کردن دوستان جدید و فرصت های جدید در یک هتل مجلل 5 ستاره یا یک باشگاه ورزشی مجلل بیشتر از یک هاستل در 30 کیلومتری شما است. شهر یا یک باشگاه ارزان در خیابان 22! حتی نمی توانید تصور کنید که در این جاها به خصوص در ایران چه پتانسیلی وجود دارد و هنوز هم در صندلی خود می نشینید و فکر می کنید برای همه چیز یک مهمانی لازم است.

حتما بخوانید: ۱۰ توصیه مهم درباره‌ی پولدار شدن

ما می دانیم که شما یک مار هفت خطی هستید و گنجشک ها را رنگ می کنید و دکل های حفاری می فروشید، اما متاسفانه باید به شما بگوییم که احتمالاً اصول مذاکره را نمی دانید. بی ادبی ما را ببخشید، اما قدرت مذاکره چیزی نیست که به آخرش برسی و با اشک شوق از خط پایان بگذری، به کار زیاد روی زبان بدن، اصول جدید مذاکره، تکنیک صحبت کردن نیاز دارد و او خیلی چیزهای دیگر دارد. مهارت هایی که همگی نیازمند تمرین و مطالعه هستند. خدا را شکر کاریزما در ایران به گونه ای است که باید یک پدیده جدید در خود ایجاد کنید تا بتوانید روی دیگران تاثیر بگذارید.

نوشتن، مذاکره، زبان بدن، تکنیک های بیان و غیره. همه مهم هستند و بدون آنها باید صد برابر بیشتر تلاش کنید.

کاریزمای واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که تمام اصول اولیه مانند قدرت مذاکره را بدانید. کارایی و مهارت های ارتباطی خوب فرصت هایی را برای شما باز می کند که هرگز تصورش را هم نمی کردید و شک نکنید که بدون این مهارت ها، هیچکس ارزش واقعی شما را تشخیص نخواهد داد. مهارت های ارتباطی به همین جا ختم نمی شود، از تأثیرگذاری بر دیگران گرفته تا شناخت زبان بدن تا هزار و یک بعد دیگر که همگی برای موفقیت لازم هستند و باید هر روز مطالعه و تمرین کنید. آخرین مورد، بسیار مهم، همان جلسه اول است. شما باید از همان جلسه اول جذاب به نظر برسید تا شانس استفاده از فرصت های جدید را داشته باشید.

حتما بخوانید: ۷ راه افزایش کاریزما

9. مدیریت هزینه ها، پس انداز و سرمایه گذاری تا حد امکان

برای ثروتمند شدن باید سرمایه گذاری کرد و البته برای آن پول هم داشت! می توانستیم با خود بگوییم با این درآمدهای کم پول ما کجا بود؟ اینجاست که می گوییم نه، اگر اینترنت و زمان خواندن این مقاله را دارید، احتمالاً پولی برای پس انداز دارید. اینکه قدرت کاهش یا مدیریت مخارج خود را ندارید و نمی خواهید تلاشی انجام دهید موضوع دیگری است زیرا ثروتمند شدن بدون مشکل مانند کاهش وزن بدون کاهش غذا است. اگر در مدیریت هزینه های خود مشکل دارید، اقدام کنید: وام بگیرید، زمین بخرید و آن را پس دهید. این یک راه حل عالی برای افرادی است که برایشان مشکل است. اگر همسرتان بیش از حد خرج می کند، یک برنامه چند ساله کاملاً شفاف و شفاف تهیه کنید و بگویید با از دست دادن چیزهای آینده چه چیزی به دست خواهید آورد. نگران نباشید، ذخیره کردن غیرممکن نیست (منتظر چه چیزی هستید؟ ماشین حساب را از کمد بیرون بیاورید و شروع کنید).

پس انداز نه تنها به مقابله با مشکلات پیش بینی نشده کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند تا از فرصت های نادر پشیمان نشوید و همیشه پول کمی برای ریسک داشته باشید.

نکته بعدی این است که از سرمایه گذاری ها، چه مطمئن و چه پرخطر، نترسید. فقط با یک کارشناس بازار سهام مشورت کنید یا پول خود را در مراکزی مانند صندوق های سرمایه گذاری که در این کار تخصص دارند واریز کنید. در هر صورت فکر نکنید که پول شما بدون صرف زمان و هزینه به صورت خودکار در حساب شما افزایش می یابد. پس وانمود نکنید که پول ندارید. به عنوان مثال، می توانید به سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مراجعه کنید و در منوی «وجوه» به بخش «سهام» یا «درآمد ثابت» بروید و ببینید که در قسمت سهام تا بیش از 50 درصد و در قسمت ثابت. بخش درآمد بیش از 20٪. سود به مشتریان پرداخت شد. برای این کار کافی است اقلام را بر اساس میزان سود پرداختی مرتب کنید.

حتما بخوانید: ۷۱ نشانه که می‌گویند هیچ سر‌رشته‌ای در مدیریت پول‌ تان ندارید

ده تخصص های کمیاب را بیاموزید، نه تخصص های رایج، قیمت خود را بدانید و خود را کم نفروشید

یکی از کلاسیک ترین و ساده ترین راه ها برای ثروتمند شدن این است که خاص و کمیاب باشید. درست مانند الماس ها و اقلام خاص بدون هیچ دلیل فیزیکی به طور شگفت انگیزی گران هستند، شما می توانید با کمیاب بودن شانس خود را برای ثروتمند شدن افزایش دهید. فرض کنید می خواهید یک زبان جدید یاد بگیرید. کافی است جستجو کنید و متوجه شوید که مثلاً 80 درصد افراد دو زبانه انگلیسی و بقیه عمدتاً فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی را به عنوان زبان دوم خود انتخاب کرده اند. از سوی دیگر، رابطه کشورمان و چین در این سال‌ها و نقش روزافزون این کشور در اقتصاد جهانی پرسشی غیرقابل انکار است. فکر می کنید چقدر می توانید کمیاب باشید؟ چینی را یاد بگیرید حتی اگر خراب باشد و ببینید حقوق شما به عنوان کسی که مانند بلبل انگلیسی صحبت می کند چقدر خواهد بود.

اولین روش ارزش گذاری برای زندگی انسان، تعیین میزان کمیاب بودن چیزی است. بنابراین اگر درآمد بیشتری می خواهید، مهارت های کمیاب را بیاموزید

همین امر در مورد هزاران فرصت دیگر، از تخصص های فناوری اطلاعات گرفته تا هنر تا صنعت و در همه جا صدق می کند. البته قیمت گذاری بر اساس کمبود متخصص در سایر کشورهای دنیا چندان ساده نیست، زیرا به طور کلی، تخصص کمیاب تقاضای کمی دارد و یا کسب تخصص در این زمینه آنقدر دشوار است که متخصصان کمیاب شده اند، اما در ایران عزیز ما اینطور نیست. تخصص های آسان اما چالش برانگیزی وجود دارد که افراد کمی در آن تخصص دارند و فرصت های درآمدی فوق العاده ای ایجاد کرده اند که گاهی طعمه افراد باهوش می شوند. به عنوان مثال، راهنمای توری که چینی یا زبانی غیر از انگلیسی می داند تقریبا دو تا سه برابر راهنمای توری که انگلیسی می داند درآمد دارد. نکته آخر این است که چقدر کمیاب هستید و اگر واقعاً در زمینه ای تخصص دارید که تقاضای آن بسیار بیشتر از تعداد متخصصان آن رشته است، قیمت خود را افزایش دهید، زیرا کارفرما هرگز شما را به طور دقیق ارزیابی نمی کند و بیشتر به دنبال تضمین آن است. منافع خود با استفاده از تخصص خود فکر کنید. نکته آخر اینکه تخصص نادر لزوماً کاری نیست که هیچکس تقاضای آن را نداشته باشد و کسی از آن اطلاعی نداشته باشد، این نادر بودن می تواند در عمق یک تخصص باشد یا می تواند شاخه خاصی از یک تخصص رایج باشد که مورد تقاضا است، اما نیروی متخصص کافی برای آن وجود ندارد.



برای تهیه کتاب «ده ستون ثروت» کلیک کنید

11. دوستان مناسب را انتخاب کنید، شبکه دوستان خود را مدیریت کنید زیرا نمی توانید همه کارها را به تنهایی انجام دهید

چه بخواهیم چه نخواهی، بیشتر فرصت هایی که در زندگی ثروتمندان به وجود آمده به خاطر دوستانشان بوده است. چه به دنبال فرصت های شغلی خوب باشید، چه فرصت های کارآفرینی یا هر فرصت دیگری که فکرش را بکنید، اگر شبکه دوستان بزرگتر و بهتری داشته باشید، تعداد فرصت هایی که برایتان پیش خواهد آمد مطمئنا مهم تر خواهد بود. دوستان شما می توانند افرادی با تخصص در زمینه های مختلف باشند که به شما در رسیدن به هدف کارآفرینی کمک می کنند، از جمله دوستانی که در سازمان های بزرگ کار می کنند و اگر ارتباط خود را با آنها به خوبی مدیریت کرده باشید و حضور فعال تری در حافظه آنها داشته باشید. اگر فرصتی پیش رویشان باشد حتما شما را به عنوان یکی از گزینه ها ذکر می کنند، چه حقوق بگیر، چه خوداشتغال و چه کارآفرین.

دوران طلا جویی در کوه و دشت به پایان رسیده است، در عصر امروز باید فرصت های ثروت را از دیگران یافت.

این سوال به فرصت ها محدود نمی شود، دوستان خوب تاثیر مستقیمی در شکل گیری شخصیت، فرهنگ اجتماعی، مهارت های ارتباطی، تخصص، ایده ها و بسیاری از عناصر مهم برای ثروتمند شدن دارند. آنها مانند منبع بی پایانی از دانش و فرصت هستند که فقط با توجه و مدیریت شما ارزشمند می شوند و اگر دوستان نادرستی را انتخاب کنید و فقط به دنبال سرگرمی و وقت گذرانی از مفهوم دوستی باشید، چیزی به دست نمی آورید. . فایده ملموس این دوستی ها لازم نیست دوستان شما ثروتمند یا متخصصان فوق العاده ای باشند تا بتوانید از آن بهره مند شوید، اما دوست خوبی که به شما انگیزه می دهد و در شرایط سخت از شما حمایت می کند نیز می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

برای رشد، باید با افرادی که بهتر از شما هستند دوست باشید

راه حل بسیار ساده است، هزار و یک ابزار مفید برای آسان کردن این کار وجود دارد. البته شما صاحب یک تلفن هوشمند هستید و از اینترنت و کامپیوتر استفاده می کنید، بنابراین باید تمام افرادی که ممکن است در آینده با آنها در ارتباط باشید را در قسمت دفترچه تلفن ثبت کنید و توضیحات کاملی در مورد شخص مورد نظر بنویسید. . با افرادی ارتباط برقرار کنید که در یک بازه زمانی معین و نه به عنوان اعتیاد اینترنتی در شبکه های اجتماعی برای شما مفید خواهند بود و از حضور اجتماعی شما کم نکنید. در شبکه هایی مانند لینکدین که مملو از فرصت های جذاب و گاه غیرمنتظره هستند، شبکه خود را توسعه دهید و پروفایل مناسبی ایجاد کنید. و مهمتر از همه، حتی اگر ارتباط خود را با افراد ارزشمند قطع کردید، هرگز پل های پشت سر خود را خراب نکنید و همیشه راهی برای ارتباط مجدد با آن افراد بگذارید.

حتما بخوانید: ۱۰ نکته برای این‌که دوستان بیشتری داشته‌ باشید

12. عادات روزانه و سبک زندگی افراد موفق را بیاموزید و سلامت بدن خود را جدی بگیرید

عادات روزانه و سبک زندگی افراد موفق دور از توانایی های ما نیست، به علاوه این عادت ها بسیار ساده هستند و اجرای آن ها اصلا سخت نیست. از ورزش و تغذیه گرفته تا رفتارهای ساده روزانه که زندگی این افراد موفق را شکل داده است و هرکسی دلیلی دارد، همگی می توانند شما را برای ثروتمند شدن آماده کنند. مثلاً ممکن است بگویید من مشکل قلبی ندارم یا آنقدر اضافه وزن دارم که می خواهم هر روز 20 تا 30 دقیقه ورزش کنم. اشتباه نکنید، ورزش فقط برای سلامت قلب و بدن مفید نیست. کاهش وزن، یکی از کاربردهای ورزش بهبود عملکرد مغز است، اگرچه به عنوان یک گروه ما چندان ورزشکار نیستیم، اما واقعا از ورزش کردن لذت می بریم. تأثیر مستقیم بر عملکرد در مورد بسیاری از عادات ساده روزانه نیز صدق می کند، عاداتی که با وجود انرژی و زمان کمی که از ما می گیرند، تأثیرات عظیمی دارند.

حتی یک مازراتی هم می تواند با روغن موتور بد خراب شود، نه به بدن ما.

این عادات به ظاهر کوچک افراد موفق می تواند نظم و بهره وری شما را متحول کند. به عنوان مثال، اولین دقایق کار را به یادداشت کردن وظایف و اهداف روز خود و تهیه یک لیست واضح اختصاص دهید، یا اینکه چه ساعتی از روز کار کنید و چه ساعتی جلسه و گفتگو داشته باشید، و بسیاری از عادات دیگر که اگرچه ساده هستند. ، اثرات قابل توجه و دائمی دارد که موفقیت شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

حتما بخوانید: ۱۱ عادت کارآفرین‌های میلیاردر

13. به شکست عادت کنید و دلایل را در درون خود جستجو کنید نه در اطرافتان

همیشه در این راه موانع و بن بست هایی وجود دارد و اگر کسی داستان موفقیت بدون شکست را برای شما تعریف کرد، آن را باور نکنید. حتی اگر به شما گفتند که ما فقط بار اول باختیم و بعد بردیم، باور نکنید. شکست برای افراد ثروتمند و موفق مانند صبحانه و ناهار است! تفاوت بین کسی که شکست می خورد و در نهایت به موفقیت یا پول نمی رسد و کسی که شکست را به عنصر موفقیت تبدیل می کند این است:

– افراد موفق و واقعاً ثروتمند خسته نمی شوند، متوقف نمی شوند یا تسلیم نمی شوند، حتی اگر ثروتمند شوند، باز هم دوست دارند ریسک کنند.

– افراد ثروتمند و موفق واقعی دلیل شکست خود را سرزنش می کنند و همیشه به فکر بهبود قدم بعدی خود هستند، بدون اینکه بهانه ای بیاورند و اتفاقات را به دلایل خیالی نسبت دهند.

– از شکست بعدی نمی ترسند و در عین حال انرژی مثبت تمام وجودشان را برای رسیدن به پیروزی گرفت.

درس گرفتن از شکست حتی از 4 سال دانشگاه هم عمیق تر است، اما اگر دلایل شکست را در خود نبینیم و نشناسیم، به جای یادگیری، می ترسیم.

اما جستجوی دلایل در درون خود به چه معناست؟ پاسخ به این سوال دقیقاً همان چیزی است که این کلیشه را که “شکست آغاز پیروزی است” ابزاری برای موفقیت می کند.

گرچه نسبت دادن دلایل به محیط و تصور اینکه هیچ اشتباهی انجام نداده‌ایم لذت‌بخش و اعتیادآور است، اما افراد معتاد به این مشکل معمولاً در فتح ارتفاعات شکست می‌خورند.

نسبت دادن دلایل به عوامل بیرونی مانند اعتیادی است که تمام انگیزه و انرژی زندگی و مبارزه را از شما می گیرد و شما را به فردی بسیار تنبل تبدیل می کند که حتی نمی تواند کوچکترین کاری را انجام دهد و همیشه از موقعیت گله مند است. حتماً این مستمری بگیران قدیمی را دیده اید که از حقوق بازنشستگی خود راضی نیستند و همه چیز را به گردن دولت و انگلیس می اندازند. اگر می خواهید از تبدیل شدن به آن پیرمرد اجتناب کنید، بهانه های مضحک و خیالی را رها کنید و خود را بهبود بخشید. بله، کسانی که در زمان شکست به دنبال بهبود خود هستند، همان کسانی هستند که به سمت موفقیت و ثروت می دوند و ما که در زمان شکست از آسمان و زمین شکایت می کنیم، همان معتادان یا پیرمردهای بازنشسته ای هستیم که به دنبال آن هستیم. هر لحظه بهانه ای جدید ناامیدی همیشه ما را احاطه کرده است.

حتما بخوانید: چطور شکست را به پیروزی تبدیل کنیم؟

14. شناخت خطاها و سوگیری های ذهنی کلید تبدیل شکست به پیروزی است

عادت کردن به شکست از یک طرف مثل مگس روی پنجره است. آیا می دانستید که روزانه بیش از 30000 تصمیم و قضاوت ذهنی می گیرید؟ حال تصور کنید که اکثر این تصمیمات بدون منطق و بر اساس میانبرهای ذهنی و قسمت ناخودآگاه ذهن که از نظر ساختاری بسیار ناقص است، گرفته می شود. اگر نتوانیم اطراف خود را به وضوح ببینیم، مانند مگسی هستیم که از وجود شیشه بی خبر هستیم و بیهوده تلاش می کنیم تا دوباره شکست بخوریم. سوگیری های شناختی شوخی نیستند، شما باید همه آنها را بدانید تا بتوانید ناگهان قسمت تاریک و پر از خطا ناخودآگاه خود را بشناسید و ببینید اگر فقط درباره آنها می دانستید می توانستید در زندگی از چند اشتباه اجتناب کنید. خطاهای قبلی تو بودی

تفکر سیستماتیک و بینش ذکر شده در بخش 6 این مقاله برای دیدن یک تصویر 100% واضح کافی نیست، برای از بین بردن خطاهای ذهنی و شفاف سازی تصویر مبهم، لنز محکم دانش و خودآگاهی لازم است. برای اطلاع از این خطاها و مقابله با آنها می توانید به مقاله راه های مقابله با خطاهای ذهنی مراجعه کنید. این ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما بیش از 30 نوع مختلف سوگیری و خطای ذهنی وجود دارد که همه آنها میانبرهایی برای مغز هستند تا زودتر به نتیجه برسد، اما در عین حال می توانند واقعیت را پنهان کنند. مثال های زیادی وجود دارد که در آن یک سوگیری ذهنی ساده می تواند شما را به اشتباهات بزرگ سوق دهد. تصور کنید در سه سال گذشته در قرعه کشی بانکی برنده نشده اید و امسال دوباره پول خود را برای شرکت در قرعه کشی در بانک گذاشته اید و معتقدید که امسال نوبت شما خواهد بود و قطعا برنده خواهید شد. اینجاست که سوگیری ذهنی «مغالطه قمارباز» شما را فراگرفت. این خطا نشان می دهد که هیچ ارتباطی بین باخت های قبلی شما و شانس شما برای برنده شدن در این قرعه کشی وجود ندارد و ممکن است برای همیشه ببازید. البته اشتباه دیگری نیز در این تصمیم وجود دارد و آن اشتباه “هزینه غرق شده” است که شما را مجبور به ادامه اشتباه می کند. در این ارور احساس می کنید که با خواباندن پول خود به مدت 3 سال در بانک پول زیادی پرداخت کرده اید و در صورت عدم برنده شدن در قرعه کشی، همه این پول ها هدر می رود، پس باید به این خطا ادامه دهید. اما بدانید که این یک خطای ذهنی است و به نفع شماست که هر لحظه جلوی ضرر را بگیرید.

به محض اینکه خطاهای ذهنی را تشخیص دادید، مثل خریدن یک عینک برای چشم ضعیفتان است، مطمئناً از دیدن دنیایی شفاف شگفت زده خواهید شد.

یکی از خطرناک ترین و رایج ترین خطاهای ذهنی خطای سوگیری تایید است که در ایران نیز مشکلات جدی ایجاد کرده است. این خطا حالتی است که شما فقط به دنبال تایید نظر خود هستید و فقط اطلاعاتی را مشاهده می کنید که با نظر شما مطابقت و تایید می کند. به عنوان مثال، شما فکر می کنید که یک سهام آینده روشنی دارد و مطمئناً سرمایه گذاری خوبی است، بنابراین فقط جنبه های مثبت شرکت مربوطه را در اینترنت جستجو می کنید و حتی لینک های منفی یا اخبار بد را باز نمی کنید. مثال دیگر زمانی است که مثلاً می‌خواهید گوشی بخرید و مطمئن هستید که تصمیم درستی است، چند روز قبل از خرید وقتی اطلاعات را جستجو می‌کنید فقط نکات و نکات مثبت محصول را می‌بینید. و حتی برای اطلاع فقط به وب سایت رسمی مراجعه کنید. شما به این محصول می روید نه سایر وب سایت ها و انجمن های اینترنتی.

حتما بخوانید: چطور سخت‌‎ترین تصمیمات زندگی را بگیریم؟

15. نه گفتن را یک بار برای همیشه یاد بگیرید و برای دیگران زندگی نکنید، بلکه به نظرات گوش دهید!

بسیاری از افراد بزرگ و موفق دنیا به طور مستقیم یا غیرمستقیم این سوال را بیان کرده اند. بسیاری از نوابغ و کارآفرینان بر این نکته تأکید کرده اند:

اگر به 1000 درخواست و ایده نه نگویید مسیر اصلی را رها می کنید و تنها حجم سنگین کار کمر شما را می شکند. ما همیشه به این فکر می‌کردیم که در چه بازارهایی می‌توانیم وارد شویم، اما صرفاً نه گفتن به آنها این قدرت را به ما داد که روی چیزهایی که واقعاً مهم هستند تمرکز کنیم.

-استیو جابز

علاوه بر این، افرادی که میلیاردها دلار از تجارت خود درآمد داشته اند نیز این نکته را تأیید می کنند:

تفاوت بین افراد موفق و افراد واقعاً موفق این است که افراد واقعاً موفق تقریباً به همه چیز نه می گویند.

-وارن بافت

می توان گفت همه اینها شعار است که البته یکی از شعارهای فرهنگ سازمانی ماست، اما در واقع یکی از معدود چیزهایی است که واقعا رمز موفقیت است و افراد موفق در این مورد صد در صد صادق بوده اند. . . نکته بعدی که از نه گفتن حاصل می شود این است که برای خودتان زندگی کنید. نه تنها باید به درخواست‌ها، ایده‌ها و وسوسه‌های به ظاهر مثبت نه بگویید، بلکه باید به پیشنهادات، انتقادها و گاهی توصیه‌ها نیز نه بگویید. هیچ کس بهتر از شما نمی داند که چه می خواهید و چه چیزی را دوست دارید. از انتخاب رشته ای که پدر و مادر ما را از مسیر عشق مان منحرف کردند به مسیر منطق و حسابداری با استدلال هایی، تا پیشنهاداتی که دوستان و آشنایان در مورد کار شما می دهند و همه احساس می کنند در حوزه شما نظر دارند. از کار، همه آنها می توانند بزرگترین مانع موفقیت شما باشند. مسیرهایی هستند که اگر به حرف دلت گوش می دادی یک کیلومتر بیشتر نمی شد، اما حالا سال ها از عمرت را صرف گوش دادن به حرف های دیگران کرده ای و دیگر فرصتی برای رسیدن به عشق و علاقه و علاقه ات نداری. استعداد. استیو جابز در این مورد جمله جالبی دارد: “زمان شما محدود است، پس آن را هدر ندهید و مطابق میل دیگران زندگی کنید.” » این به این معنا نیست که نباید به حرف محیط گوش کنید، برعکس باید بیشتر گوش کنید، اما واکنش شما به محیط نباید طوری باشد که مسیر اصلی و عشقتان را رها کنید و بعد از مدتی به آن گوش دهید. حتی دیگه یادش نمیاد برای چه هدفی راه را شروع کردی .

اما این یک جنبه تاریک دارد و آن این است که شما باید نظرات را بشنوید و هضم کنید. نه گفتن و زندگی برای خود به این معنا نیست که به نظرات و ایده ها گوش نمی دهید. تا جایی که امکان دارد به نظرات مردم گوش دهید و بعداً در مورد آنها فکر کنید، تکه های آنها را یادداشت و تجزیه و تحلیل کنید تا همیشه با دید باز تصمیم بگیرید.

حتما بخوانید: چطور بدون عذاب وجدان نه بگوییم؟

16. در زمان مناسب، کارمند بودن را متوقف کنید، کسب و کار خود را راه اندازی کنید و کارآفرین شوید

اگر هدف شما واقعاً بالاست و چیزی بیش از درآمد بالا و سرمایه گذاری قابل توجه در آینده خود می خواهید، یکی از راه های متداول برای رسیدن به این هدف، راه اندازی کسب و کار خودتان است. شاید گفتن اینکه شما یک کارآفرین و صاحب کسب و کار خواهید شد در نگاه اول نکته ای بدون عمق و غیرعملی به نظر می رسد، اما بدانید که 15 مورد قبلی دقیقا همان قدم هایی است که یک کارآفرین خوب در زندگی خود برداشته است. با استفاده از نکات قبلی، واقعاً خود را برای تبدیل شدن به یک کارآفرین آماده خواهید کرد و به فردی تبدیل خواهید شد که احتمال آن صدها برابر بیشتر از افراد عادی در این مسیر است. چه موفق شوید یا نه، قرار گرفتن در جمع 15 برتر بدون شک به شما کمک می کند سریعتر به جلو حرکت کنید و قله های بالاتر را فتح کنید.

کارآفرینی مانند یک کوه است، مسیری بسیار دشوار اما با قله های مرتفع و لذت کوهنوردی.

بهترین راه این است که پس از کسب دانش در زمینه کاری مورد نظر در هر سنی، چند سال در سازمان های موفق در این زمینه کار کنید، تجربه و شبکه خود را تا حد امکان گسترش دهید و سپس زمان مناسب را برای ترک و انتخاب کنید. کسب و کار خودتو راه بینداز. این کسب‌وکار می‌تواند فردی باشد، یعنی می‌توانید به‌عنوان یک فریلنسر کار کنید یا افرادی را از شبکه دوستان خود متقاعد کنید و با هم شروع به کار کنید. اگر مقداری سرمایه پس انداز کرده اید چند ماه یا حتی یک سال تحمل سرمایه گذاری و خرج را دارید تا چرخ کسب و کارتان آرام آرام بچرخد و بتوانید مخارج خود را تامین کنید. شما متناوب می شوید و بیشتر وقت خود را یا در تعطیلات یا اداره یک سازمان بزرگ می گذرانید و به عبارت دیگر ثروتمند هستید.

ماد Master League مدت هاست که یکی از محبوب ترین مادهای سری PES بوده که در نسل های اخیر صنعت بازی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.نسل ششم (در دوران پلی استیشن 2)، زمانی که PS Master برای اولین بار به آن اضافه شد. این بازی انقلابی در بازی های ورزشی ایجاد کرد و خرید و فروش بازیکنان، آموزش بازیکنان و شبیه سازی رویدادهای دنیای واقعی در یک بازی ویدیویی یکی از آنهاست. جدید بود و طرح جدید.

برای تماشای راهنمای ویدیوی بازی در یوتیوب کلیک کنید

در نسل هفتم مد Master League، در طراحی، توسعه و نوآوری پیشرفت کرد و پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای داشت، به طوری که نسخه PES 2013 اوج شکوه Master League در دوران خود بود. با ورود به نسل هشتم بازی های رایانه ای، حالت Master League ناگهان با افت شدیدی مواجه شد. بسیاری از ویژگی های لیگ اصلی نسل هفتم هم در نسل هشتم از بازی حذف شد و هم لیگ اصلی PES به یک حالت ضعیف و خسته کننده تبدیل شد. شاید این سیاست سازندگان بازی بود که عمداً بازیکنان را مجبور به ورود به سیستم می کردند. به عبارت دیگر، سازندگان با تضعیف عمدی حالت Master League و اضافه کردن حالت آنلاین مبتنی بر My Club، بازیکنان را عمداً به قسمت آنلاین PES جذب کردند و با پرداخت‌های ادغام شده در حالت My Club، شرکت Konami در حال پیشرفت بزرگی است. سود! در ظاهر، این سیاست ممکن است درست باشد، اما در اعماق، برای عنوانی مانند PES، در دراز مدت می تواند یک هدف کاملا خودجوش به نظر برسد.

این سیاست عجیب باعث شده تا طرفداران بازی در سال های اخیر به شدت از حالت Master League و حتی منتقدان در سال های اخیر به دلیل عدم توجه کونامی به حالت Master League انتقاد کنند و با این حساب تیم سازنده بازی، امتیاز بازی را کاهش داد این مد که زمانی یکی از ارکان قدرت و DNA سری PES بود اکنون به پاشنه آشیل سری PES تبدیل شده است. پس از شنیدن انتقادات تند از سوی طرفداران بازی، کونامی در نهایت مجبور شد حالت Master League را اصلاح کند و تغییراتی در حالت Master League PES 2020 ایجاد کند، البته این تغییرات در همه قسمت های Master League رخ نداد. البته سازندگان بازی اعلام کردند که پروژه بازسازی Master League در نسخه PES 2020 ادامه دارد.

نگاهی به ویژگی های masterlig و تغییرات و پیشرفت های جدیدی که در Masterlig PES 2020 رخ داده است.اگر از علاقه مندان به این بازی هستید نقد و بررسی PES 2020 را در بازی بخوانید یا اینکه لباس ها و نام های تیم برای شما سخت است، گزینه فایل PES 2020 را بخوانید یا مشاهده کنید و تیم و لوگو را وارد کنید.

وارد مسابقات مسترز لیگ شوید

ورود به دنیای مسترلیگ

پس از ورود به masterlig دو انتخاب خواهید داشت. یکی از انتخاب ها این است که شما هر تیمی را انتخاب می کنید، بازیکنان قلابی و آماتور هستند و باید باشگاه خود را از یک باشگاه آماتور به یک باشگاه حرفه ای تبدیل کنید و زحمت زیادی بکشید. انتخاب دیگر این است که یک تیم واقعی با نام و کیفیت همان تیم انتخاب کنید و وارد بخش بعدی Masterlig شوید.

ترکیب اصلی اصلی: انتخاب باشگاه با بازیکنان جعلی و آماتور

ترکیب تیم باشگاهی: انتخاب باشگاه با بازیکنان اصلی از همان تیم و بازیکنان حرفه ای

انتخاب تیم اصلی یا تیم فیک همانند دوران قدیم مسترلیگ در سری Pro Evolution Soccer

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که مربی تیم خود را انتخاب کنید. تیم تولید 18 ترینر را برای شما آماده کرده است که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. البته تیم سازنده اعلام کرد که با دیتا پک های منتشر شده، مربیان افسانه ای بیشتری به آرشیو فعلی قسمت مربیان مستر لیگ اضافه خواهند شد.

انتخاب مربی تیم برای مسترلیگ

بعد از تنظیمات انتخاب مربی، در منوی بعدی قسمت تنظیمات کلی مستر لیگ را مشاهده خواهید کرد.

تنظیمات مختلف در سختی بازی و نقل و انتقالات و واحد پول و بسیاری موارد دیگر برای ورد به مسترلیگ

گزینه فرکانس انتقال مربوط به میزان نقل و انتقالات از تیم های دیگر است و دارای 5 سطح دشواری است. هرچه درجه کمتر باشد، انتقال تیم های CPU بین آنها کمتر واقعی است:

کم
به وضوح کم
نرمال
به وضوح زیاد
بالا

گزینه سختی معاملات بسیار مهم است. این مشخصه میزان سختی فرآیند مذاکره باشگاه ها برای خرید و فروش بازیکنان را نشان می دهد. هرچه سطح دشواری بالاتر باشد، خرید و فروش بازیکنان سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود:

Small
Elegant Small
Normal
Elegant High
بالا

گزینه بعدی بودجه شروع است. این گزینه برای میزان بودجه اولیه هر باشگاه برای نقل و انتقالات و دستمزد در نظر گرفته شده است و این گزینه دارای 5 بخش برای تنظیم انتخاب بودجه است:

Small
Elegant Small
Normal
Elegant High
بالا

1st Windows Transfers: این گزینه اجازه می دهد فصل اول شروع فصل نقل و انتقالات لیگ اصلی باز یا بسته باشد و شما می توانید به دلخواه انتخاب کنید.

سایر ویژگی ها مانند نمایش حقوق و دستمزد که میزان دستمزد سالانه و همچنین سطح مسابقه ای که می توانید انتخاب کنید، سطح سختی بازی و همچنین زمان مسابقه و ارز
را نشان می دهد، آخرین گزینه به نام فقط در پنجره نقل و انتقالات شما می تواند انتخاب کند. در این حالت، شمارش معکوس تنها زمانی متوقف می شود که مذاکرات انتقال به پایان برسد.

با کلیک بر روی گزینه OK وارد مستر لیگ می شوید و سرمربی جدید با باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم دیدار و گفتگو می کند.

صحبت سرمربی تیم با کادر باشگاه و بازیکنان تیم در مسترلیگ

سیستم گفتگوی تعاملی

پس از آن وارد اتاق مربیان می شوید و درخواست های کادر فنی را می شنوید. مثلاً هدف اصلی شما جام باشگاه های اروپا یا فقط قهرمانی است یا هر دو. انتخاب با شماست که چگونه به کادر فنی پاسخ دهید، اما هر پاسخی بر آینده مربیگری شما تاثیر می گذارد و اگر قول قهرمانی در جام باشگاه های اروپا را بدهید، اما نتوانید این آرزو را برآورده کنید، برای شما گران تمام می شود.

در مسترلیگ انتخاب دیالوگ ها را بسیار دقت کنید چون انتخاب هر دیالوگی در آینده کاری شما در باشگاه تاثیرات خود را خواهد گذاشت

ضمناً در طول کنفرانس مطبوعاتی سوالاتی از خبرنگاران پرسیده می شود و پاسخ شما در آینده موثر خواهد بود.

کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی و پرسش و پاسخ های خبرنگاران با سرمربی تیم

پس از پایان کنفرانس مطبوعاتی وارد منوی اصلی می شوید. منو بسیار زیبا و مدرن و در عین حال ساده است. صرف نظر از اینکه کدام تیم را انتخاب می کنید، قسمت بالای منو به رنگ پیراهن اصلی باشگاه خواهد بود و لوگوی باشگاه در بالای منوی اصلی لیگ ظاهر می شود. رنگ بندی کلی منوی جدید مستر لیگ نیز مشکی است و همچنین محل قرارگیری بخش های مختلف مانند اخبار دنیای فوتبال، زمان مسابقه و جدول لیگی که در آن بازی می کنید و همچنین قسمت های شخصی مربی. بخش تاریخ در منوی اصلی به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است. در پایین منوی اصلی در سمت راست لوگوی حامیان باشگاه را می بینید و اعداد بالای لوگو تعداد فالوورهای هواداران باشگاه است که بسته به نتایج شما کم و زیاد می شود. ضمناً با فشردن دکمه مثلث مستقیماً به قسمت پیام های خصوصی که توسط ایجنت و کمک مربی و بخش پزشکی و مدیریت باشگاه برای شما ارسال می شود می روید و می توانید پیام های خصوصی را بخوانید.

در منوی مستر لیگ، بازیکنان می توانند اخبار مربوط به بازی فعلی را به صورت زنده مشاهده کنند. بسته به تیم و رویدادهایی که در زمین رخ می دهد، بخش اطلاعات به طور مداوم به روز می شود.

منوی زیبا و بسیار کارامد مسترلیگ

در منوی اصلی Master League در کادر بالا به جز قسمت Forward Time با 5 بخش مواجه می شوید که هر کدام دارای زیر مجموعه هستند.

آموزش بازیکنان در مستر لیگ

در قسمت مدیریت تیم می توانید نقل و انتقالات و آموزش بازیکنان تیم اصلی، آموزش بازیکنان جوان، آموزش شخصی بازیکنان و تعویض شماره پیراهن بازیکنان را انجام دهید. در قسمت Training می توانید هر بازیکنی را بسته به موقعیتی که بازی می کند آموزش دهید. یا به طور پیش فرض، مربی خودکار، بازیکن را بر اساس موقعیتی که در آن بازی می کند، آموزش می دهد و مهارت های آن بازیکن را در موقعیتی که بازی می کند، بهبود می بخشد.

شما میتوانیدعلاقه ذاتی یک بازیکن به سبک و استایلی که در سبک بازی اش دارد را تغییر دهید ولی این امکان دارد بازیکن در تغییر سبک و استایل بازی اش دچار مشکل شود و پیشرفت های بزرگی نکند و آینده کاری او دچار مشکل شود

به عنوان مثال به آندره تراشتگن، که سبک بازی او دروازه بان تهاجمی است، توجه کنید، اگر سبک او را به دروازه بان دفاعی تغییر دهید، سبک بازی او را مختل کرده و مهارت های او در طول زمان تکامل می یابد. پس روی هر بازیکنی با توجه به سبک او کار کنید و او را تمرین دهید.

در تمرین دادن بازیکنان تیم خود دقت بسیاری به حرج دهید . به علاقه مندی ها در پست و سبک و استایل مورد نظرشان توجه کنید و به همان ترتیب آن ها را تمرین دهید .

با انتخاب Focused Training می توانید شخصا روی بازیکن مورد نظر کار کنید و تمرینات شخصی تری را به او پیشنهاد دهید و کارایی او را افزایش دهید.

تمرین دادن بازیکنان تیم به صورت شخصی تر و با جزئیات بیشری میتوانید به بالا بردن سطح کیفی آنان تلاش کنید

در قسمت Skil Training می توانید مهارت های فردی مربوط به شناسه بازیکن را بیاموزید. بسته به نوع آن، هر مهارتی می تواند 30 یا حتی 60 روز طول بکشد تا بازیکن مورد نظر به آن مهارت خاص برسد. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک دروازه بان مهارت دروازه بان را یاد بگیرد، آن بازیکن باید 60 روز روی آن مهارت خاص کار کند. البته هر دروازه بانی نمی تواند این مهارت را بیاموزد و باید یک سری اولویت ها برای پیشرفت وجود داشته باشد. به عنوان مثال، آگاهی دروازه بان مورد نظر و محدوده GK باید بالای 80 باشد تا بتواند به مهارت محافظ دروازه بان دست یابد. مهارت های مختلف دیگر نیز بسته به تاکید بر قدرت مورد نظر تفاوت های متفاوتی ایجاد می کنند.

ذکر این نکته ضروری است که در این 60 روز نمی توان به بازیکن دیگری مهارت های ID داد تا قدرت او افزایش یابد و 60 روز باید تمام شود تا بتوانید مهارت های فردی و سایر تمرین های خاص را به بازیکن دیگر بدهید.

شما میتوانید مهارت فردی بازیکنان را ارتقا دهید . مهارت های تمرینی که بر اساس آن مهارت چند هفته ای طول بکشد تا بازیکن مورد نظر به مهارت جدید دست پیدا کند

در قسمت شناسایی بازی با استفاده از این قابلیت بازیکنان می توانند نقاط قوت و ضعف تیم مقابل را شناسایی کرده و از این طریق به آنها حمله کنند.

در پایان هر ماه، گزارش هایی دریافت خواهید کرد که عملکرد تیم را در آن دوره نشان می دهد. علاوه بر آپدیت های ماهانه، حالت مستر لیگ به طور خودکار به طور مداوم به روز می شود و در پایان هر مسابقه بازخورد عملکرد تیم را در اختیار مربی قرار می دهد. با استفاده از این قابلیت می توانید وضعیت بازیکنان مصدوم و محروم را نیز بررسی کنید.

نقش در بخش تیم

در مستر لیگ قسمت دیگری به نام نقش تیمی وجود دارد. یک ویژگی بسیار جذاب و جالب که در سال های اخیر به دلیل کمبود روح مستر لیگ در وضعیت نامناسبی قرار داشت، اما امسال می توانید از چندین روش از این ویژگی منحصر به فرد استفاده کنید و این ویژگی آنچنان که اعلام شده نیست. باید باشد. باشد، در غیر این صورت این ویژگی در دراز مدت تاثیر زیادی بر تیم شما خواهد داشت. در ویژگی Team Role، همانطور که از نام آن پیداست، برخی از بازیکنان اصلی شما نقش هایی را برای ایفا می کنند. این نقش ها در نهایت تاثیر بسزایی در موفقیت بازیکنان شما خواهند داشت.

برخی از نقش ها بر روحیه تیمی باشگاه شما تأثیر می گذارد و برخی دیگر به جذب هواداران و افزایش مجموعه کمک می کند. حتی بازیکنان معروف و محبوب باشگاه خود نیز اگر برای آنها بازی کنید و به این بازیکنان در تیم خود اهمیت زیادی بدهید، در عین حال هواداران باشگاه با خرید بلیط و لباس این بازیکنان باعث می شوند باشگاه شما از مزایای آن بهره مند شود. تاثیر چنین بازیکنانی در تیمش و افزایش سرانه مالی باشگاه. به طور کلی، نقش های زیادی وجود دارد که به موفقیت تیم شما کمک می کند. توانایی قبول نقش بازیکن و عملکرد خوب در این زمینه در قسمت تمرینات لیگ برتر موجود است.

برخی از اعضای تیم شما به احتمال زیاد دارای ویژگی های نقش تیمی هستند که به هر طریقی از آنها سود خواهید برد و اغلب می تواند کمک بزرگی به تیم شما باشد. اگر در تیم شروع کننده خود یک پاس گل دارید. سپس روحیه تیمی شما افزایش می یابد. اگر به آنها بازوبند کاپیتانی بدهید، روحیه تیمی بازیکنانتان افزایش می یابد. اگر یک ژنرال در رده خود داشته باشید و او را کاپیتان تیم خود کنید، تیم شما کمتر خسته می شود. اگر یک بازیکن رزمی بازوبند کاپیتانی را دریافت کند، شاهد کسب امتیاز تجربه بیشتر هم تیمی هایش خواهد بود. اگر با یک باندرا بازی کنید و همه اطراف او بازی کنند، هم تیمی های او سریعتر مهارت ها را یاد می گیرند. شما می توانید شخصیت تیم خود را در طول زمان شکل دهید و آنها را بر اساس سطح تمرین تیم و همچنین روحیه و روحیه تیم پیش ببرید.

قسمت بسیار جالب نقش تیمی در مستر لیگ که در ویدیو توضیحات مختصری در مورد آن دادیم. اما کار به همین جا ختم نمی شود و این تنها آغاز داستان است. شرح کامل خصوصیات ذاتی و اخلاقی بازیکنان را می توانید مطالعه کنید.

بوست توضیح داد

متوسط، بالا، پایین که در مقابل شرح ویژگی های بازیکنان مختلف می بینید نشان دهنده افزایش قابل توجه است. به عبارت دیگر (تقویت)

اخلاق و ویژگی های فردی بازیکنان (شخصیت)

هر بازیکن دارای یک شخصیت متشکل از چهار ویژگی زیر است: بازیکنان با سبک های متضاد که شامل ویژگی های شخصی، اخلاق و ماهیت بازیکن است.

(بازیکنان علاقه مند به کار گروهی) تیم بازیکن در مقابل گرگ تنها

اشتیاق در مقابل متانت

تکنیک در مقابل بازیکنان فیزیکی

غریزه در مقابل بینش

تاثیر یک بازیکن حضور کلی آنها در تیم است. هر چه نفوذ بازیکن بیشتر باشد، نقش تیم در پیشرفت او بیشتر می شود. نفوذ یک بازیکن را می توان از طریق عملکرد بهتر و افزایش آمار بهبود بخشید.

بازیکنانی که می توانند در لیست نقش های تیم قرار گیرند، مزایای ویژه ای دریافت خواهند کرد:

دیدگاه جوانان

توضیحات: وقتی جوانان امیدوار کننده را به تیم اول معرفی می کنید، قدردانی از احساسات آنها در عملکرد آنها مشهود خواهد بود.

پایه:
هیچ.

ویژه:
افکت های تمرینی روی این بازیکنان تاثیر بیشتری دارد.
مهارت های بازیکن سریعتر افزایش می یابد.

چنین بازیکنانی در تمرینات مداوم بسیار شریع رشد میکنند و مهارت های آنان سریع پیشرفت میکند

حفاظت شده

توضیحات: بازیکنانی که خود را وارونه می دانند با انجام مسابقات بیشتر و بیشتر به سرعت تکامل می یابند.

اساس: خیر

ویژه:
امتیاز بیشتری در هر مسابقه کسب کرد.
گیمرهای حرفه ای مهارت ها را سریعتر یاد می گیرند.

اگر به چنین بازیکنانی بازی دهید مهارت آنان سریع تر رشد میکند . پیشرفت آنان در مرتبه اول بازی دادن آن ها در زمین مسابقه است .

رئیس

توضیحات: او فقط یک رهبر واقعی است. اشتیاق او به همه هم تیمی هایش انگیزه می دهد.

پایه:
افزایش قدرت تیم در دربی ها و مسابقات مهم (کم)

ویژه: خیر

در مسابقات دربی و بزرگ این بازیکنان تاثیرات مثبت خود را بر روحیه هم تیمی های خود و عملکرد کلی تیم به خوبی نشان خواهند داد .

کاریزما (استاد)

توضیحات: او ترکیبی شگفت انگیز از استعداد فنی و کاریزما است و همین باعث شد تا او را استاد نام گذاری کنند.

پایه:
جایزه اضافه شده از طرفداران مورد علاقه. (متوسط)
نتایج تمرین برای همه بازیکنان با موقعیت ذخیره شده یکسان افزایش یافته است. (میانگین )

ویژه:
به عنوان کاپیتان، هم تیمی ها امتیاز تجربه بیشتری کسب می کنند. ( ضعیف )

این دسته از بازیکنان به تنهایی میتوانند نتیجه بازی را در یک لحظه به سود شما عوض کنند . آن ها مرد لحظات سخت هستند .

باند

توضیحات: بازیکنان وفاداری زیادی به یک تیم نشان می‌دهند، سال‌ها به آن تیم خدمت می‌کنند و در نهایت به یک هوادار محبوب تبدیل می‌شوند که باندیرا نامیده می‌شود.

پایه:
جایزه اضافه شده از طرفداران مورد علاقه. (بیشتر)
شرایط برخی از بازیکنان برای همه مسابقات تقویت شده است. (زیاد)
نتایج تمرین برای همه بازیکنان با موقعیت ذخیره شده یکسان افزایش یافته است. (زیاد)
روحیه تیمی در طول مسابقه افزایش می یابد. ( زیاد )

ویژه:
اگر کاپیتان شود روی روحیه کلی هم تیمی ها تاثیر می گذارد. (متوسط)
به عنوان کاپیتان، اثرات خستگی برای کل تیم کاهش می یابد. (کم)
دانش‌آموزان می‌توانند سریع‌تر بر مهارت‌های بازیکن مسلط شوند.

اگر چنین بازیکنی در تیم خود داشته باشید با توجه به محبوبیتی که در تیم دارد به شدت بر عملکرد بازیکنان هم تیمی خود اثرات مثبت میگذارد .

افسانه

توضیحات: یک افسانه نیازی به معرفی ندارد. این بازیکنان فراتر از تصور یک فوتبالیست ستاره در اوج بازی خود هستند و در سراسر جهان محبوب هستند.

پایه:
جایزه اضافه شده از طرفداران مورد علاقه. (زیاد) (
) شرایط برخی از بازیکنان برای همه مسابقات تقویت شده است. (زیاد) (
) نتایج تمرین برای همه بازیکنان با موقعیت ذخیره شده یکسان افزایش می یابد. (زیاد)
تیم در طول مسابقه از نظر روحی افزایش می یابد. ( زیاد )

ویژه:
اگر کاپیتان شود روحیه تیم در طول بازی افزایش می یابد
به عنوان کاپیتان میزان برد برای موفقیت در مسابقه افزایش می یابد. (متوسط)
به عنوان کاپیتان، هم تیمی ها امتیاز تجربه بیشتری کسب می کنند. (متوسط)
دانش‌آموزان می‌توانند سریع‌تر بر مهارت‌های گیمر مسلط شوند.

نیازی به توضیح بیشتری نیست . این دسته از بازیکنان افسانه هستند و بودن چنین بازیکنانی در هر تیمی میتواند از هر لحاظ بر عملکرد کلی یک تیم تاثیرات مثبت خود را بگذارد .

پسر بد، بازیکن مغرور (پسر بد)

توضیحات: او بسیار با استعداد و بسیار ماهر است، اما همیشه با سایر افراد تیم هماهنگ نیست و بازیکن خوبی نیست و همین شهرت او را به پسر بد تیم تبدیل می کند.

پایه:
هیچ.

ویژه:
امتیاز بیشتری در هر مسابقه کسب کرد.
مهارت های بازیکن سریعتر افزایش می یابد.
شرایط شخصی شما برای همه مسابقات تقویت شده است.
افزایش یا کاهش شرایط هم تیمی ها برای مسابقه بعدی بر اساس امتیاز مسابقه قبلی.
مدت زمان محرومیت این بازیکنان در طول مسابقه ممکن است بیشتر باشد.

بازیکنانی با استعداد ولی در عین حال یاغی . چنین بازیکنانی گاهی برای شما تاثیرات بسیار مثبتی خواهند گذاشت و گاهی هم تاثیرات منفی . آن ها بسیار تک محور هستند و عملکرد آن ها چه مثبت و چه منفی در کل تیم تاثیرات خود را خواهد گذاشت .

ریسک پذیر

توضیحات: آنها فاقد مهارت فنی هستند اما این بازیکنان ضعف فنی خود را با شخصیت انکارناپذیر خود جبران می کنند. او مستعد احتیاط در مواقع سخت است و به او لقب ریسک پذیر را داده است و می تواند توانایی های خود را به شدت در زمین نشان دهد.

پایه:
شرایط برخی از بازیکنان برای بازی های کلیدی سخت تر شده است. (متوسط)
نتایج تمرین برای همه بازیکنان با موقعیت ذخیره شده یکسان افزایش یافته است. ( میانگین )

ویژه :
اگر بازیکنان در شرایط بدنی خوبی باشند روحیه تیمی افزایش می یابد و بالعکس.

چنین بازیکنانی اگر در فرم خوب خود باشند در روز های سخت به کار تیمی شما می آیند .

جنگنده

توضیحات: این ویژگی برای افراد ضعیف نیست، او همیشه هر چیزی را که می تواند و حتی بیشتر از آنچه که می تواند برای تیمش فدا می کند و دوست دارد زمین فوتبال را برای رقبای خود سخت کند. آنها حق دارند او را جنگجو خطاب کنند.

پایه:
جایزه اضافه شده از طرفداران مورد علاقه. (متوسط)
شرایط برخی بازیکنان برای مسابقات کلیدی سخت تر می شود. ( میانگین )

ویژه:
به عنوان کاپیتان، هم تیمی ها امتیاز تجربه بیشتری کسب می کنند. ( ضعیف )

آن ها در خدمت تیم هستند و از لحاظ روحی و هماهنگی تیمی به کل تیم شما کمک میکنند و روحیه تیمی شما با وجود چنین بازیکنانی افزایش میابد . همین طور این دسته از بازیکنان در بازی های مهم تاثیر گذار خواهند بود .

اسب جنگی

توضیحات: روش بازی او تلاش است. او مانند یک کارگر با شور و اشتیاق بی پایان در زمین کار می کند و آماده است تا هر وجب از زمین را پوشش دهد. این فداکاری بود که نام مستعار اسب کار را برای او به ارمغان آورد.

پایه:
شرایط برخی از بازیکنان برای بازی های کلیدی و مهم تقویت شده است. (متوسط)
تیم در طول مسابقه از نظر ذهنی افزایش می یابد. ( میانگین )

ویژه:
به عنوان کاپیتان، اثرات خستگی کل تیم کاهش می یابد. ( ضعیف )

این دسته از بازیکنان به شدت بر نحوه عملکرد تیمی شا تاثیرات مثبت خود را خواهند گذاشت .

قهرمان

توضیحات: او با اشتیاق وصف ناپذیر در زمین کار می کند و خود را فدای تیم می کند و به سادگی توسط بقیه اعضای تیم به عنوان یک قهرمان شناخته می شود. وقتی او خوب باشد، می تواند کل تیم را به اوج برساند و تیم را به سمت بالا بکشد، اما وقتی او از بازی خود خارج است و در بازی ضعیف کار می کند، واقعاً می تواند کل تیم را پایین بیاورد.

پایه:
جایزه اضافه شده از طرفداران مورد علاقه. (متوسط)
شرایط برخی از بازیکنان برای همه مسابقات تقویت شده است. (زیاد)
نتایج تمرین برای همه بازیکنان با موقعیت ذخیره شده یکسان افزایش یافته است. (کم)
تیم از نظر ذهنی در طول مسابقه افزایش می یابد (کم)

ویژه:
به عنوان کاپیتان، اثرات خستگی کل تیم کاهش می یابد. (زیاد)
شرایط این بازیکن روی شرایط هم تیمی هایش در زمان حضور در زمین تاثیر می گذارد.

این دسته از بازیکنان در بین طرفداران باشگاه و بازیکنان تیم به شدت محبوب هستند . عملکرد مثبت و منفی این دسته از بازیکنان به شدت بر روحیه تیمی تاثیر گذار خواهد بود . اگر در اوج باشند تاثیرات به شدت مثبتی بر کل تیم خواهند گذاشت و اگر در افول باشند تاثیرات منفی زیادی بر کل تیم خواهند گذاشت .

بازیکن کلیدی

توضیحات: اشتیاق، مهارت فنی و قدرت تاکتیکی. او با شخصیتی که دارد، همیشه سعی می کند تیمش را به پیروزی برساند و نقش خود را به عنوان بازیکن اصلی به دست آورده است.

پایه:
جایزه اضافه شده از طرفداران مورد علاقه. (متوسط)
شرایط برخی از بازیکنان برای همه مسابقات تقویت شده است. (متوسط)
نتایج تمرین برای همه بازیکنان با موقعیت ذخیره شده یکسان افزایش یافته است. (متوسط)
تیم در طول مسابقه از نظر ذهنی افزایش می یابد (متوسط)

ویژه:
اگر کاپیتان شود، روحیه تیم در طول مسابقه افزایش می یابد.

این دسته از بازیکنان محبوبیت خوبی در بین طرفداران خود دارند . همچنین تاثیرات مثبتی در بخش های مختلف تیمی میگذارند .

پخش کننده هوشمند

توضیحات: او حس ششم بازی را دارد و می تواند از مهارت های فنی خود برای نشان دادن بهترین ها در تیمش استفاده کند. او یکی از اعضای بسیار محترم تیم و بازیکن بسیار باهوشی است.

پایه:
جلوه های تمرینی برای همه بازیکنان با موقعیت ثبت شده یکسان افزایش یافته است. (متوسط)
تیم در طول مسابقه از نظر ذهنی افزایش می یابد (متوسط)

ویژه:
اگر کاپیتان شود، روحیه تیم در طول مسابقه افزایش می یابد.

بسیار باهوش هستند . در یک لحظه میتوانند نتیجه بازی را عوض کنند . از لحاظ روحی هم بسیار میتوانند به بازیکنان هم تیمی کمک کنند و اگر کاپیتان تیم باشند میتوانند به افزایش روحیه تیمی خود تاثیرات بسیار زیادی داشته باشند .

رهبر بازی

توضیحات: ذهن تاکتیکی او به او این امکان را می دهد که همیشه بداند سرمربی به دنبال چه چیزی است و چنین بازیکنی از هدایت هراسی ندارد. او یک بازیساز واقعی است.

پایه:
جایزه اضافه شده از طرفداران مورد علاقه. (متوسط)
تیم در طول مسابقه از نظر ذهنی افزایش می یابد (متوسط)

ویژه:
اگر کاپیتان شود، روحیه تیم در طول مسابقه افزایش می یابد.

چنین بازیکنانی اگر در زمین باشند میتوانند به افزایش شانس شما برای پیروزی در یک مسابقه تاثیر گذار باشند .

فوق ستاره

توضیحات: او یک سوپراستار خوش اخلاق است، می دانید؟ او استعداد ذاتی دارد

پایه:
جایزه اضافه شده از طرفداران مورد علاقه. (بیشتر)
شرایط برخی از بازیکنان برای همه مسابقات تقویت شده است. (کم)
نتایج تمرین برای همه بازیکنان با موقعیت ذخیره شده یکسان افزایش یافته است. (متوسط)
افزایش ذهنی تیم در طول مسابقه (کم)

ویژه:
به عنوان کاپیتان، اثرات خستگی کل تیم کاهش می یابد. (زیاد)
دروازه بزرگ به دلیل شرکت در مسابقات این جایزه را دریافت می کند.
مذاکره با بازیکنان در بازار نقل و انتقالات در پست‌های مختلف آسان‌تر است، اما اگر می‌خواهید با بازیکنی در چنین پست ستاره‌ای مذاکره کنید، متقاعد کردن او برای آمدن به تیم شما برای آن بازیکن دشوار خواهد بود.

این دسته از بازیکنان به شدت در باشگاه خود محبوب هستند و در بین طرفداران باشگاه همانند یک اسطوره به حساب می آیند . در بازار نقل و انتقالات  اگر در پستی بخواهید بازیکن مورد نظری را بیاورید که سوپر استار باشگاه شما دقیقا در همان پست بازی میکند واقعا سخت بتوان بازیکنی را راضی کرد تا به تیم شما بیاید .

راننده

توضیحات: از ابتدای مسابقه می دانیم که او نزدیک ترین فرد به مربی در زمین است. او بقیه اعضای تیم را مانند یک ارکستر رهبری می کند و عنوان رهبر را به دست می آورد. فریادهای تاکتیکی او واقعاً می تواند اوج پیروزی برای نتیجه یک مسابقه باشد.

پایه:
جایزه اضافه شده از طرفداران مورد علاقه. (کم)
شرایط برخی از بازیکنان برای همه مسابقات تقویت شده است. (متوسط)
نتایج تمرین برای همه بازیکنان با موقعیت ذخیره شده یکسان افزایش یافته است. (کم)
تیم از نظر ذهنی در طول مسابقه افزایش می یابد (بالا)

ویژه:
اگر کاپیتان شود روحیه تیمی در طول بازی افزایش می یابد
اگر بازیکنان در شرایط خوبی باشند روحیه تیمی افزایش می یابد و بالعکس.

این دسته از بازیکنان به شدت به مربی تیم نزدیک هستند و رابطه خوبی با مربی باشگاه دارند . همین طور میتوانند به طرز بسیار محسوسی از لحاظ روحی بر عملکرد روحیه تیمی تاثیر گذار باشند . البته اگر هم شرایط روحی خوبی نداشته باشند میتوانند باعث افت روحیه هم تیمی های شما شوند .

هنرمند (ویرتوز)

توضیحات: وقتی او با توپ حرکت می کند، جادو، خالص و ساده است. دور نگاه کردن غیرممکن است. نوازندگان دیگر او را رهبر ارکستر می دانند و آرزو می کنند که ای کاش نیمی از استعداد ذاتی او را داشتند.

پایه :

اضافه شدن جایزه مورد علاقه طرفداران. (کم)
شرایط برخی از بازیکنان برای همه مسابقات تقویت شده است. (کم)
نتایج تمرین برای همه بازیکنان با موقعیت ذخیره شده یکسان افزایش یافته است. (بالا)
تیم از نظر ذهنی در طول مسابقه افزایش می یابد (متوسط)

ویژه:

به عنوان کاپیتان، هم تیمی های شما امتیاز تجربه بیشتری کسب می کنند. (زیاد)
امتیازهای کسب شده توسط هم تیمی ها بسته به امتیاز مسابقه تغییر می کند.

این دسته از بازیکنان به شدت در عملکرد بازیکنان در تمرینات میتوانند تاثیر مثبت داشته باشند و بازیکنان بسیار سریعددر تمرینات رشد کنند . همچنین حتی این دسته از بازیکنان میتوانند باعث شوند نمره ای که بازیکنان در پایان بازی دریافت کنند را باعث افزایش آن شوند و این به صورت مستقیم تاثیر در پیشرفت بازیکنان در آینده خواهد شد .

بازیکن تیم

توضیحات: بازیکن ضروری تیم. بازی تاکتیکی بسیار روشنگر و در عین حال فروتنانه او چیزی است که همه را گرد هم می آورد

پایه:
روحیه تیم در طول مسابقه افزایش می یابد (کم)

ویژه:
هیچ.

این دسته از بازیکنان هماهنگی به شدت بالایی با بازیکنان هم تیمی خود دارند . با درک بالایی که دارند در زمان هایی از بازی کیفیت بازی آن ها به شدت بالا میرود و این کیفیت بالا را در هر حرکت آن ها در بازی خواهید دید . چه یک پاس زیبا به هم تیمی خود باشد و چه یک شوت مهار نشدنی به سوی دروازه . آن ها غیر قابل پیش بینی هستند .

بازیکن ستاره:

توضیحات: او کاریزما زیادی دارد و طرفداران آن را می دانند. او قبلاً طرفدارانی دارد، می دانید؟ بله، یک ستاره واقعی

پایه:
جایزه اضافه شده از طرفداران مورد علاقه. ( ضعیف )

ویژه:
هیچ.

این دسته از بازیکنان محبوبیت به شدت بالایی در بین طرفداران دارند . بودن چنین بازیکنانی در تیم شما باعث افزایش فروش بلیط و همین طور پیراهن آن ها میشود و این باعث میشود که باشگاه شما درامد بالایی از طریق چنین بازیکنانی در باشگاهی که در آن بازی میکنند کسب کنند .

ایجاد کننده

توضیحات: تکنیک او در سطح دیگری است. او می تواند از هیچ شانس بیافریند و به همین دلیل است که بازیکنان دیگر او را خالق می نامند.

پایه:
جلوه های تمرینی برای همه بازیکنان با موقعیت ثبت شده یکسان افزایش یافته است. ( ضعیف )

ویژه:
هیچ.

این دسته از بازیکنان نحوه بازی آن ها به شدت غیر قابل پیش بینی میباشد . آن ها در یک لحظه میتوانند با ارسالی پاس زیبا و یا یک حرکت زیبا نتیجه بازی را عوض کنند .

ستاره در حال ظهور

توضیحات: او ممکن است فاقد ظرافت باشد، اما در جوانی تجربه زیادی به دست آورد. او به عنوان ستاره نوظهور تیم شناخته می شود و روز به روز بر قدرتش افزوده می شود و همچنین در تیم ملی کشوری که در آن بازی می کند. آینده آن بسیار امیدوار کننده است.

پایه:
هیچ.

ویژه:
امتیاز بیشتری در هر مسابقه کسب کرد. مهارت های بازیکن
سریعتر افزایش می یابد.
بسته به رتبه بعد از مسابقه، شانس دستیابی به پیشرفت بزرگ افزایش می یابد و امتیاز این بازیکن بعد از مسابقه به همان میزان رشد او افزایش می یابد.
هزینه انتقال این بازیکن افزایش یافته است.

آن ها آینده ای به شدت درخشان دارند . با بازی هایی که به نمایش میگذارند و اگر بدرخشند و در پایان بازی نمره خوبی دریافت کنند پیشرفت کیفی آن ها به سرعت افزایش میابد . همین طور قوی تر شوند و پیشرفت کنند به همین سو قیمت آن ها در بازار نقل وانتقالات افزایش میابد .

عمومی:

توضیحات: بازیکنان به او ژنرال می گویند. این ترکیب نادری از استعداد و روحیه برای یک بازیکن بی تفاوت است و تیمش را از شرایط سخت خارج می کند.

پایه :

شرایط برخی از بازیکنان برای بازی های کلیدی تقویت می شود. (متوسط)
نتایج تمرین برای همه بازیکنان با موقعیت ذخیره شده یکسان افزایش یافته است. ( میانگین )

ویژه:

به عنوان کاپیتان، اثرات خستگی کل تیم کاهش می یابد. ( ضعیف )

آن ها بمب روحیه هستند . در بین هم تیمی ها به شدت مورد احترام هستند و بودن آن ها در زمین باعث میشود روحیه بازیکنان تیم افزایش یابد . همین طور در تمرینات هم به شدت به بازیکنان کمک میکند و در افزایش کارایی بازیکنان تاثیر گذار خواهند بود .

توجه داشته باشید که وقتی بازیکنی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید ویژگی‌های نقش تیمی هر بازیکن را ببینید و توانایی‌های هر بازیکن در آینده باشگاه و تأثیر باشگاه را ببینید.

قسمت Team Role List تیم شما را می توانید در قسمت mainframe Master League و My Team Information پیدا کنید و در آنجا می توانید لیست نقش های تیمی بازیکنان تیم خود را مشاهده کنید.

بخش انتقال (مذاکرات)

نحوه خرید بازیکن در لیگ برتر

قسمت انتقال در مستر لیگ PES 2020 یکی از قسمت هایی است که تیم سازنده به آن توجه زیادی داشته است. در نسخه جدید دیگر قیمت غیر واقعی بازیکنان مختلف در مقایسه با دنیای واقعی وجود ندارد. قیمت تمامی بازیکنان مستر لیگ بر اساس اطلاعات قیمت رسمی بازیکنان مختلف در سراسر جهان جمع آوری و به اطلاعات بازی اضافه شد و تیم سازنده توجه زیادی به این موضوع داشتند.

برای خرید بازیکن به قسمت Team Management رفته و گزینه Negotiations را انتخاب کنید. یک زیر منو برای شما باز می شود و دست شما برای یافتن بازیکنان مختلف باز است. همانطور که می بینید، گزینه های مختلفی وجود دارد. گزینه Advanced Search را انتخاب کرده و درایو مورد نظر را جستجو کنید. دستت باز است می توانید نام بازیکن مورد نظر را بنویسید یا سن آنها را انتخاب کنید. یا یک مهارت بازیکن خاص را جستجو کنید. به دنبال بازیکنان جوان تر یا بالغ تر.

مثلا من می خواهم بونوچی بخرم. دکمه ضربدر این بازیکن را فشار می دهیم و صفحه بازی نمایش داده می شود

1- شروع به مذاکره با بازیکن کنید

2- یک بازیکن را در یک سال قرضی کنید

3- 6 ماه دیگر بازیکن قرضی بگیرید

4- اضافه شدن به لیست بازیکنانی که تحت نظر داریم

5 – گزینه Team Role برای این بازیکن

6 – امکان مقایسه توانایی های این بازیکن با سایر بازیکنان

وارد قسمت Start Transfer Negotiation می شویم. همانطور که در عکس مشاهده می کنید قسمت خرید پلیر به دو قسمت تقسیم شده است. یکی مذاکره مستقیم با خود باشگاه و دیگری مذاکره مستقیم با بازیکن مورد نظر.

منوی ساده و کارامد که میتوانید جزئیات روند خرید بازیکن را تایین کنید و با باشگاه مورد نظر و همین طور خود بازیکن ارتباط برقرار کنید و اقدام به خرید بازیکن مورد نظر بکنید

شرح توانایی های خرید بازیکن

مخارج انتقال

فروش در گزینه

بازیکن برای معامله

حقوق سالانه

مدت قرارداد

عوارض خروج

پاداش ظاهری (فرم جایزه)

کسب جایزه

گزینه کلین شیت (پاداش گل نخوردن در هر بازی)

بازیکنانی که برای خرید آن ها اقدام میکنید سعی کنید بر برنامه و هدف از پیش تایین شده ای همراه باشد .

نحوه فروش بازیکنان در لیگ برتر

همانطور که می بینید خرید و فروش پلیر منوی بسیار ساده و مناسبی دارد. خرید بازیکنان را با توجه به بودجه باشگاه خود شروع کنید. خرید بازیکنان جوان و آینده دار می تواند برای تیم شما بسیار مفید باشد. باید ببینید چه سیاستی در قبال تیم خود دارید. آیا یک تیم بزرگ یا یک تیم ناشناس را تحویل گرفته اید و آیا برنامه بلندمدتی برای تیم خود دارید؟ قبل از خرید بازیکن، به مهارت ها و توانایی های فردی، شناسه بازیکن، نقش تیمی بازیکن مورد نظر و منحنی رشد بازیکن توجه زیادی داشته باشید. وقتی شروع به خرید بازیکن می کنید، باید صبر کنید (شاید چند روز) تا از طریق پیام خصوصی به شما گفته شود که بازیکن و باشگاه مورد نظر از شما چه انتظاری دارد. یک سری از بازیکنان به باشگاه خود وفادار هستند و پیوستن به تیم شما برای آنها بسیار سخت است. اگر با باشگاه رقیب خود رقابت می کنید، خرید بازیکن بسیار سخت است.

توجه داشته باشید که هر روز می توانید حداکثر 5 پیشنهاد برای تیم های مختلف داشته باشید تا روز بگذرد و دوباره دست شما برای مذاکره با تیم های دیگر باز باشد.

به یاد داشته باشید که فسخ قرارداد می تواند برای شما مشکل ساز باشد و باشگاه های رقیب با پرداخت مبلغ فسخ مستقیما با بازیکنان شما مذاکره می کنند و در صورت بی توجهی به این قسمت، دستان شما برای حفظ تعداد مشخصی بازیکن بسته می شود. خواهد بود.

اگر در باشگاه هایی با توان مالی متوسط ​​یا پایین هستید، بهتر است پول خود را صرف خرید بازیکنان جوان کنید. بازیکنان جوان با استعداد به سرعت رشد می کنند و حتی اگر نخواهید آنها را حفظ کنید، با فروش آنها سود خوبی خواهید داشت.

همچنین امکان تغییر باشگاه در مستر لیگ وجود دارد. بسته به عملکرد شما در تیم فعلی، پس از یک یا دو فصل به شما پیشنهاد می شود که به باشگاه های دیگر بپیوندید. امکان حضور در تیم های ملی به عنوان سرمربی نیز وجود دارد که سرعت آن کاملا با عملکرد شما در مسابقات باشگاهی مرتبط خواهد بود. حتی شما می توانید برای مربیگری در تیم های مختلف باشگاهی درخواست دهید.

در مسترلیگ شما حتی توانایی این را دارید که به باشگاه های مختلف پیشنهاد همکاری از سوی خود را برای آن ها ارسال کنید

اگر می خواهید با بازیکنان خود تمدید کنید یا اگر پیشنهادی برای بازیکن شما وجود دارد به قسمت Team Management رفته و گزینه My Team را انتخاب کنید. اکنون به بازیکنان تیم خود دسترسی دارید. در صورت تمایل به تمدید قرارداد بر روی گزینه تمدید قرارداد کلیک کنید و قیمت مورد نظر را به بازیکن مورد نظر بگویید.

اگر می خواهید بازیکن خود را در لیست فروش قرار دهید، گزینه Transfer Policy را انتخاب کنید و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید می توانید بازیکن مورد نظر خود را در قسمت فروش بازیکن قرار دهید، او را در قسمت پیشنهاد منطقی قرار دهید و همچنین در بخش انتقال وام هر دوست می توانید تیک گزینه مورد نظر را فعال کنید.

اگر می خواهید هیچ تیمی به بازیکن شما پیشنهاد ندهد و در را به روی خریداران ببندد، گزینه Reject All را فعال کنید. البته اگر سایر باشگاه ها بخواهند گزینه فسخ قرارداد را فعال کنند، کاری از دست شما برنمی آید و اگر بازیکنی این گزینه را در بند خود داشته باشد، این امکان برای باشگاه ها وجود دارد که مذاکرات را از این طریق آغاز کنند.

آخرین کلمه

در پایان باید گفت که مستر لیگ eFootball PES 2020 تغییرات مثبت و روند رو به رشدی را در بازی های ذکر شده توسط سازندگان خود به خود دیده است و مستر لیگ بی روح و آشفته شده و رنگی زیبا و امیدوارکننده به خود گرفته است. سازندگان بازی رسما اعلام کردند که پروژه بازسازی Master League در نسخه PES 2021 ادامه دارد و امیدواریم که Master League در نسخه PES 2021 فراتر رفته و تغییرات بسیار چشمگیر و متنوع تری را شامل شود.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا