چطور از تیک تاک استفاده کنیم

اگر نمی دانید چگونه از TikTok استفاده کنید، با ما همراه باشید! در این مقاله تمام نکاتی را که برای شروع کار با این برنامه باید بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم. ما ویژگی‌های TikTok و کارهایی که انجام می‌دهد، نحوه یافتن آنها، نحوه شرکت در چالش‌ها، دوئت‌ها و موارد دیگر را توضیح می‌دهیم. شما می توانید به راحتی Tiktok را مرور کنید، فالوورهای خود را افزایش دهید و در کمترین زمان به یک کاربر قدرتمند تبدیل شوید. پس بیایید نگاهی به برخی از این ویژگی های شگفت انگیز بیندازیم.

مزایای تیک توک

دسترسی به هزاران ویدیو رایگان. TikTok محتوای سرگرم کننده زیادی دارد. در اینجا می توانید فیلم های جالب و سرگرم کننده و همچنین فیلم های عجیب را تماشا کنید. اگرچه محتوای زیادی در این پلتفرم وجود دارد، اما لازم نیست نگران پر شدن فید خود با محتوای نامربوط باشید. TikTok با یادگیری ماشین طراحی شده است و ویدیوهایی را که دوست دارید تماشا کنید را شناسایی می کند. با دانستن عادات تماشای شما، فید شما را با ویدیوهایی که از آنها لذت می برید پر می کند.

دنیایی زیر انگشتانت TikTok مملو از سازندگان از یک جامعه میلیونی است. با این اپلیکیشن که به 154 کشور و 39 زبان دسترسی دارد، مطمئنا با هر ضربه انگشت خود با مطالب جالبی مواجه خواهید شد.

با این برنامه ساده، با گوش دادن به آن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز ضمن تقویت حافظه آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

موسیقی رایگان برای تولید محتوا. یکی از جذاب ترین جنبه های استفاده از تیک توک، دسترسی بی سابقه به انبوهی از کلیپ ها و موسیقی های مختلف است. Tik Tok اغلب یک لیست پخش موسیقی خاص ایجاد می کند که کاربران می توانند از بین آنها برای ایجاد یک ویدیو انتخاب کنند. این لیست پخش شامل آهنگ های بسیار محبوب در همه سبک ها، از هیپ هاپ و EDM گرفته تا پاپ، راک، رپ و غیره است. یکی دیگر از ویژگی های عالی برای شما و دیگر سازندگان، تولید و به اشتراک گذاری موسیقی اصلی است.

50 تصویر معنادار برای پروفایل Tik Tok شما

ایموجی و برچسب رایگان. به نظر می رسد پلتفرم های اجتماعی بدون ایموجی چیزی را از دست داده اند! تیک توک صدها برچسب ایموجی را ارائه می دهد که ویدیوهای شما را لذت بخش تر می کند. در این برنامه شما به فیلترهای چهره و جلوه های زیبایی دسترسی دارید که می توانید از آنها برای بهبود ویدیوی خود استفاده کنید.

ابزارهای ویرایش رایگان و با کاربرد آسان. اگر نمی توانید دنیای اطراف خود را تصور کنید، ایجاد اپلیکیشنی مانند تیک توک چه فایده ای دارد! TikTok به شما امکان می دهد محتوا را ذخیره کنید، آن را ویرایش کنید، برچسب های ایموجی و فیلترهای چهره اضافه کنید و سپس محتوای خود را با جهان به اشتراک بگذارید.

پخش زنده به بخشی جدایی ناپذیر از رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. شما همچنین می توانید این کار را با استفاده از TikTok انجام دهید. در حالت پخش زنده، می توانید از فیلترها برای بهبود ویدیوهای خود استفاده کنید.

تا حد امکان خلاق باشید! اگرچه TikTok به عنوان یک برنامه موسیقی اجتماعی شناخته می شود، اما بسیار بیشتر از این است! می توانید از آن برای به اشتراک گذاشتن رقص، کمدی، ایجاد وبلاگ، به اشتراک گذاری دستور العمل ها، پروژه های DIY و موارد دیگر استفاده کنید. شما می توانید به دسته های بی شماری از محتوا برای کاوش دسترسی داشته باشید.

وارد تیک توک شوید

ورود به TikTok واقعا ساده و قابل درک است. تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال اینترنتی پایدار، یک جفت هدفون (مگر اینکه تنها زندگی کنید، در این صورت می توانید صدای بلندگو را افزایش دهید!) و یک دستگاه برای اجرای برنامه است. تقریباً همه دستگاه ها پشتیبانی می شوند، می توانید برنامه تلفن همراه تعیین شده را نصب کنید یا از نسخه مرورگر استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم از این اپلیکیشن استفاده کنید زیرا ساده تر است و امکانات بیشتری دارد.

پیش بروید و از فروشگاه برنامه رسمی دستگاه خود دیدن کنید، سپس TikTok را دانلود و نصب کنید. (لینک دانلود گوشی اندروید برای گوشی آیفون)

ایمن ترین اپلیکیشن های پیام رسان جهان از نظر مجله معتبر Techworld

فرآیند نصب ساده است، فقط دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. هنگامی که برنامه را برای اولین بار اجرا می کنید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر این کار را نکنید، می‌توانید محتوای TikTok را مشاهده کنید، اما نمی‌توانید ویدیوهای خود را دانلود کنید. چندین گزینه ثبت نام وجود دارد. با ثبت نام در سایر حساب های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا فیس بوک، به روشی استانداردتر، از طریق ایمیل یا شماره تلفن همراه. هنگامی که از روش دوم استفاده می کنید، TikTok یک نام کاربری تصادفی برای شما ایجاد می کند که می توانید به راحتی آن را در هر زمان تغییر دهید.

TikTok چگونه کار می کند؟

TikTok پلت فرم معمولی رسانه اجتماعی شما نیست. یک پلت فرم جریان،

این یک برنامه پیام رسانی، یک برنامه رسانه اجتماعی است و بهترین بخش این است که میم ساز است. و به طور کلی، TikTok یک تجربه بسیار جالب برای بازدیدکنندگان و تولیدکنندگان محتوا است.

به هر حال، اگر درخواستی در این دسته دارید، باید بدانید که بسیاری از افراد مشهور معاملات تاییدیه‌ای زیبا در TikTok دارند.

برخی از برندهای بزرگ از این برنامه از جمله Calvin Clain، NBA و بسیاری دیگر استفاده می کنند.

10 اپلیکیشن کاملا کاربردی که هر کاربر اندرویدی در ایران به آن نیاز دارد!

رقابت در TikTok بی‌رحمانه است، خوانندگان، نوازندگان، کمدین‌ها و تولیدکنندگان محتوا با استعداد زیادی در آن حضور دارند. اکثر TikToker هایی که به سمت این برنامه گرایش دارند، خارج از آن نیز مشهور می شوند و در جاهای دیگر موفقیت می یابند.

یک راه خوب برای شروع در TikTok این است که از هشتگ های محبوب پلتفرم استفاده کنید، در چالش های آن شرکت کنید و جایگاه خود را پیدا کنید، چیزی که در آن مهارت دارید.

چگونه TikTok را جستجو کنیم؟

اکنون که برخی از اطلاعات کلی را یاد گرفتید، بیایید به چند نکته عملی در این زمینه بپردازیم

بیایید به استفاده از این برنامه برگردیم. پس از ثبت نام، بهتر است بلافاصله نام کاربری خود را تغییر دهید.

نحوه انجام کار:

وارد TikTok شوید.

روی نماد نمایه در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

Edit Profile را انتخاب کرده و نام کاربری جدید را وارد کنید. پیشنهاد می کنیم یک عکس یا ویدیوی پروفایل آپلود کنید و یک بیوگرافی کوتاه و جالب بنویسید.

باید بدانید که تمام پروفایل های TikTok روی Public تنظیم شده اند. اگر نمی خواهید افراد غریبه به نمایه شما دسترسی داشته باشند، می توانید آن را ویرایش کنید. به تنظیمات حریم خصوصی Pricavy در صفحه نمایه خود بروید و حساب خود را به Private تغییر دهید.

همانطور که قبلا ذکر شد، دسترسی به TikTok بسیار ساده است. می توانید بلافاصله شروع به تماشای فیلم ها در صفحه اصلی کنید. صفحه ForYou از الگوریتم برنامه برای تعیین محتوای مورد علاقه شما بر اساس سابقه مشاهده قبلی شما استفاده می کند.

هنگامی که روی تلفن همراه خود به سمت چپ سوایپ می کنید، می توانید به برگه بعدی بروید. در این فید، فقط آپلودهایی را از پروفایل هایی که دنبال می کنید مشاهده خواهید کرد. فالو کردن افراد از صفحه ویژه بسیار آسان است، فقط روی نام کاربری ضربه بزنید و سپس روی دنبال کردن در زیر ضربه بزنید.

همچنین می‌توانید از نوار جستجو در TikTok برای جستجوی یک کاربر خاص استفاده کنید (بهترین راه برای افزودن دوستان خود)، همچنین می‌توانید از آن برای جستجوی ویدیوها یا هشتگ‌ها و آهنگ‌ها استفاده کنید.

چگونه یک ویدیوی TikTok را ذخیره کنیم؟

اکنون که اصول اولیه را می دانید، بیایید دستورالعمل های ضبط اولین TikTok خود را مرور کنیم. توجه داشته باشید که TikToks تنها 15 ثانیه طول می کشد (اگر Vines را به خاطر دارید، TikTok مشابه است). این مراحل را دنبال کنید:

TikTok را در تلفن همراه خود راه اندازی کنید.

روی نماد مثبت در پایین صفحه اصلی ضربه بزنید.

TikTok از دوربین شما برای شروع ضبط استفاده می کند. قبل از انجام این کار، در صورت تمایل مقداری موسیقی پس زمینه اضافه کنید. البته، اگر می خواهید ابتدا ویدیو را ذخیره کنید، می توانید بعداً این کار را انجام دهید. اگر می خواهید هندزفری ضبط کنید، می توانید از گزینه تایمر ویدئو نیز استفاده کنید.

یک ضبط آزمایشی انجام دهید. سپس می توانید ویدیو را ویرایش کنید و فیلترهای مختلفی اضافه کنید. برای انتخاب یکی، جلوه ها را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید یک آرایش ظریف در برنامه ایجاد کنید، روی گزینه Beauty ضربه بزنید.

اینها فقط اصول اولیه هستند، اما در طول مسیر گزینه های پیچیده تری را کشف خواهید کرد. اگر فکر می‌کنید 15 ثانیه کافی نیست (در واقع تا یک دقیقه)، می‌توانید چند TikToks را متصل کنید. تنها راه برای دانلود کلیپ های طولانی تر این است که آنها را در جای دیگری ذخیره کنید و از گالری دستگاه خود در TikTok آپلود کنید.

پس از اتمام ضبط، می توانید ویدیو را در پلتفرم های مختلف و البته TikTok به اشتراک بگذارید.

بخش های مختلف برنامه تیک توک

تیک توک دارای 5 بخش اصلی است که هر کدام دارای قابلیت های متفاوتی هستند. این بخشها عبارتند از:

Home

اینجا جایی است که فید تمام محتوایی را که TikTok در اختیار شما قرار داده است پیدا خواهید کرد. TikTok تمایل دارد محتوا را برای کاربران جدید بر اساس جغرافیای آنها نمایش دهد، بنابراین وقتی شروع به مرور برنامه می‌کنید، انتظار داشته باشید که ویدیوهای محلی شده در کشور خود را در TikTok مشاهده کنید. زمانی که در فید اصلی خود هستید، به این 5 ویژگی نیز دسترسی دارید:

امکان مشاهده نمایه شخصی که ویدیویی را که در حال تماشای آن هستید ساخته است.

برای لایک کردن ویدیوها به دکمه لایک دسترسی داشته باشید.

دکمه نظر برای دیدن نظرات سایر سازندگان و گذاشتن نظر خود.

دکمه اشتراک‌گذاری برای اشتراک‌گذاری ویدیوها، ایمیل‌ها، پیام‌ها و هر برنامه کاربردی در تلفن همراه شما.

دسترسی به کلیپ صوتی اصلی استفاده شده در ویدیویی که در حال تماشای آن هستید.

دسترسی به ویژگی‌هایی مانند دکمه گزارش برای گزارش محتوای نامناسب، دکمه «علاقه‌مند نیستم» که فوراً ویدیو را از فید شما حذف می‌کند، امکان ذخیره ویدیو، ایجاد دونوازی و نظرات، افزودن ویدیو به لیست علاقه‌مندی‌ها، ایجاد لایو. تصویر و ویدیو را با فرمت GIF به اشتراک بگذارید.

در همین حال، بخش‌های مختلف صفحه اصلی به شما نشان می‌دهد چه کسانی را می‌توانید دنبال کنید.

Discover

بخش Discover تمام چالش ها و روندهای اصلی محلی و بین المللی را گرد هم می آورد. چالش‌ها با یک هشتگ مشخص می‌شوند که به شما یک نمای کلی از محبوب‌ترین ویدیوها از هر چالش و همچنین تعداد ویدیوهای ارسال شده ارائه می‌دهد. از دیدن میلیون ها و حتی میلیاردها در اینجا تعجب نکنید! TikTok مخاطبان زیادی دارد که عاشق ارائه محتوا هستند.

Recover

دکمه Recover در مرکز پایین صفحه نمایش شما قرار دارد. با ضربه زدن روی آن، دوربین شما فعال می شود و مجموعه ای از گزینه ها به شما ارائه می شود، از جمله:

Effects

نماد جلوه ها دسترسی به مجموعه ای از فیلترها را برای افزودن به محتوای ضبط شده شما فراهم می کند. فیلترها به شاخه های مختلفی تقسیم می شوند که شامل موضوعات اصلی (Trending)، تازه ها (جدید)، تعاملی (Interactive)، طنز (کمدی)، زیبایی (زیبایی)، افتخارات (غرور) و حیوانات خانگی (برای حیوانات خانگی) می شود. فیلترها تعاملی هستند و به طور خودکار روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند تا بتوانید از بین آنها انتخاب کنید.

Upload

با زدن آیکون دانلود، گالری ویدیوهای ذخیره شده شما به صورت خودکار باز می شود. شما می توانید ویدیوی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، ویدیو شروع به پخش می کند و ابزار ویرایش در پایین صفحه باز می شود. با استفاده از این ابزار می توانید ویدیوی خود را با دقت برش داده و برش دهید. همچنین می توانید سرعت ویدیوی خود را کنترل کرده و جهت آن را با قابلیت چرخش در جهت عقربه های ساعت تغییر دهید.

Flip (نمای دوربین)

TikTok به شما امکان می دهد دوربینی را که می خواهید با کدام دوربین ضبط کنید، انتخاب کنید که می تواند دوربین جلو یا عقب باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوربین مورد نظر را فعال کنید.

Speed

نماد Speed ​​به شما این امکان را می دهد که سرعت ویدیوی خود را افزایش یا کاهش دهید.

Beauty

نماد Beauty این ویژگی را روشن و خاموش می کند.

فیلترها

نماد فیلتر به شما امکان می دهد به مجموعه ای از فیلترها دسترسی داشته باشید. این فیلترها شامل همه چیز از پرتره و منظره گرفته تا غذا و محیط است. هنگام جستجو از طریق فیلترها، می توانید هر فیلتری را از هر یک از دسته بندی های ذکر شده قبلی حذف کنید.

Countdown Timer

تابع شمارش معکوس برای شمارش معکوس قبل از شروع ضبط محتوا استفاده می شود. می توانید سه یا 10 ثانیه را انتخاب کنید. وقتی شمارش معکوس را انتخاب می کنید، می توانید یک محدودیت زمانی برای ضبط ویدیوی خود تعیین کنید. به طور پیش فرض، تیک توک یک کلیپ آهنگ به طول حداکثر 15 ثانیه ارائه می دهد. در کنار حالت شمارش معکوس، می‌توانید روی دکمه Start Shooting کلیک کنید تا ضبط محتوای خود شروع شود.

Trim

ویژگی پیرایش زمانی مفید است که می خواهید تکه هایی از ویدیوی خود را ببرید تا بهترین قسمت ها را کنار هم قرار دهید.

Inbox

صندوق ورودی جایی است که دیگران با شما ارتباط برقرار می کنند. این بخش شامل بخش‌های مختلفی مانند لایک‌ها، نظرات، یادآوری‌ها، فالوورها و پیام‌های تیک توک است.

چگونه از Tiktok برای چالش ها استفاده کنیم؟

چالش ها بزرگترین دارایی های جامعه تیک توک هستند. کاربران راه های هیجان انگیزی برای مشارکت و به اشتراک گذاری استعداد خود با جهان دارند. برای یافتن چالش‌ها، روی نماد Discover در صفحه اصلی کلیک کنید. سپس تمام چالش ها را پشت سر بگذارید و مورد علاقه خود را پیدا کنید. ضبط ویدیوی خود برای یک چالش یک فرآیند سه مرحله‌ای سریع و آسان است. این مراحل عبارتند از:

در مرحله اول بر روی آیکون Save کلیک کنید. مرحله 2 روی Sounds در بالا یا پایین سمت چپ صفحه خود کلیک کنید و اولین مورد را انتخاب کنید. در مرحله سوم از ثبت حداکثر چالش لذت ببرید!

50 تصویر معنادار برای پروفایل Tik Tok شما

چگونه حساب Tiktok خود را خصوصی کنیم؟

به نمایه خود بروید و روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. تنظیمات Privacy and Security را پیدا کنید و روی دکمه Private Account ضربه بزنید تا این تنظیمات فعال شود. علاوه بر تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی، می توانید تنظیمات نظرات، واکنش ها، پیام ها و غیره را نیز تنظیم کنید.

توجه: هنگامی که حساب خود را خصوصی می کنید، کاربران نمی توانند بدون تایید شما شما را دنبال کنند.

چگونه تصاویر را با اسلاید در تیک توک نمایش دهیم؟

روی نماد ذخیره (علامت مثبت در صفحه اصلی) کلیک کنید. در میان الگوها حرکت کنید و یکی را انتخاب کنید. سپس دکمه Select Photos را فشار دهید و تصاویر را به گالری خود اضافه کنید. صدا، افکت ها و توضیحات را اضافه کنید. مشخص کنید که آیا می خواهید نمایش اسلاید برای عموم قابل دسترسی باشد یا خیر. به صورت اختیاری، به افرادی که نمایش اسلاید شما را ضبط می کنند اجازه دهید به نظرات، دونوازی ها و ریتوییت ها دسترسی داشته باشند. در نهایت، نمایش اسلاید خود را در پوشه پیش نویس خود ذخیره کنید.

چگونه ویدیوهای Tik Tok را دانلود کنیم؟

دانلود ویدیوهای Tik Tok سریع و آسان است. ویدیوی مورد نظر را پیدا کنید و روی نماد اشتراک گذاری ضربه بزنید. سپس دکمه Save Video را فشار دهید.

چگونه از آهنگ یا صدا در TikTok استفاده کنیم؟

آیا به طور تصادفی آهنگ یا صدایی را که دوست دارید در تیک توک شنیده اید؟ به راحتی می توانید آن را در TikTok پیدا کنید و از آن لذت ببرید. ویدیو را پیدا کنید و پخش کنید. هنگام بازی، نماد چرخان را در گوشه سمت راست پایین صفحه خود پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. TikTok به شما نشان می دهد که هنرمند یا خالق کیست و به شما امکان می دهد آنها را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید.

دست به کار شو!

برای امروز کافی است، این به شما بستگی دارد. اینجا فقط چرخ‌های یدکی دارید، یادگیری رانندگی با قطار TikTok کاملاً به شما بستگی دارد. هرچه بیشتر از این برنامه عالی استفاده کنید، بیشتر کشف خواهید کرد. با کسب تجربه در ایجاد TikToks، حتی می توانید از ویژگی Duet با دوستان خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از Tik Tok در رایانه (با کمک برنامه)

گزینه ها و سرگرمی تقریباً بی پایان هستند. TikToker مورد علاقه شما کیست؟ و آهنگ مورد علاقه شما در TikTok؟

فیلم آموزشی

با بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه، Tik Tok به محبوب ترین برنامه در اپ استور (در آیفون) تبدیل شده است و رقیب شایسته ای برای برنامه هایی مانند اسنپ چت و اینستاگرام است که به کاربران خود خدمات ارائه می دهند. اگر می خواهید در مورد این برنامه و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید، با این مقاله سلام دنیا همراه باشید.

آموزش استفاده از تیک توک و برنامه های کاربردی آن

در حالی که Gen Z یا دهه 80 به شدت به این برنامه علاقه مند هستند، مارک هایی مانند Chipotle و واشنگتن پست در حال بررسی فرصت های بازاریابی از طریق ویدیوهای Tik Tok هستند. بهترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه تیک توک، تعداد کاربران این برنامه و نوع محتوایی که مخاطب را به تماشای ویدیوی شما رغبت می کند این است که پست های ویدیویی خود را در یک حساب شخصی یا تجاری ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید. آنها با آنها

Tik Tok را برای اندروید و آیفون دانلود و نصب کنید

با این حال، اگر صاحب کسب و کار هستید و هرگز از یک شبکه اجتماعی خوب برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده نکرده اید، استفاده از تیک توک می تواند بسیار دشوار باشد. حتی من، یک وبلاگ نویس مشتاق رسانه های اجتماعی در دهه 1980، زمانی که سال گذشته برای اولین بار وارد آن شدم، برای درک این برنامه مشکل داشتم. در اینجا فهرستی از دستورالعمل‌ها همراه با تصاویر وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا نمایه خود را تنظیم کنید، اولین ویدیوی خود را ایجاد کنید، جلوه‌های ویژه اضافه کنید و از چالش‌ها یا دوئت‌ها استفاده کنید (یعنی ویدیو خود را با ویدیوی دیگری ترکیب کنید) تا به شما در ارتباط با سایر کاربران کمک کند.

نحوه استفاده از TikTok

چگونه یک حساب کاربری Tik Tok ایجاد کنیم

1. Tik Tok را دانلود کنید و برای شروع ثبت نام کنید

به اپ استور در آیفون یا گوگل پلی در اندروید بروید و Tik Tok را از آنجا دانلود کنید. هنگامی که برنامه را باز می کنید، متوجه خواهید شد که خود اپلیکیشن تیک توک فرآیند ثبت نام را برای کاربران بسیار ساده طراحی کرده است. می‌توانید به سرعت از طریق حساب تجاری خود در فیس‌بوک، جی‌میل یا توییتر برای Tik Tok ثبت‌نام کنید، یا اگر نمی‌خواهید از طریق این حساب‌ها وارد Tik Tok شوید، خودتان یک نام کاربری و رمز عبور استاندارد ایجاد کنید.

2. پروفایل خود را تنظیم و پیکربندی کنید

پس از ورود به برنامه، بلافاصله به فید ویدیو (صفحه اول تیک توک) منتقل می شوید. در مرحله سوم نحوه کار این قسمت را به شما نشان خواهم داد. اما ابتدا روی آیکون پایین سمت راست صفحه که شبیه طرح کلی یک شخص است ضربه بزنید تا قسمت پروفایل را مشاهده کرده و هر تغییری که می خواهید انجام دهید.

پس از رفتن به بخش نمایه خود، روی دکمه Edit Profile ضربه بزنید، سپس عکس یا ویدیویی را که می خواهید در نمایه خود قرار دهید را انتخاب و اضافه کنید. اگر می خواهید پروفایل خود را در سایر شبکه های اجتماعی در این برنامه نمایش دهید، می توانید لینک صفحات یوتیوب و اینستاگرام خود را در این قسمت قرار دهید. اگر کسب و کاری دارید، این می تواند یک راه مفید برای تبلیغ سایر پلتفرم های بصری شما باشد.

چگونه ویدیوها را در تیک توک پیدا کنیم و با سایر کاربران ارتباط برقرار کنیم

3. ویدیوهای تیک توک پخش شده در فید یا صفحه اصلی برنامه را ببینید

خوب، تا اینجا شما قسمت پروفایل را راه اندازی و پیکربندی کرده اید، اکنون روی تب اول که فید یا صفحه اصلی برنامه است ضربه بزنید و فیلم ها را مشاهده کنید.

این قسمت مشابه فید شبکه اجتماعی توییتر است با این تفاوت که محتوای اصلی اپلیکیشن تیک توک ویدئو و اپلیکیشن توییتر متنی است. اگر وارد برنامه شوید اما مشترک ندارید، خود برنامه به صورت تصادفی ویدیوهایی را که بسیار محبوب شده اند برای فید ویدیو ارسال می کند. همانطور که افراد بیشتری را دنبال می کنید و با آنها تعامل دارید، فید شما بر اساس علایق شما شخصی تر می شود.

حتما بخوانید: نحوه دسترسی به تیک توک در اندروید و آیفون

4. ویدیوهای Tik Tok را که دوست دارید تماشا کنید، لایک کنید، نظر دهید یا به اشتراک بگذارید.

وقتی ویدیویی را که دوست دارید پیدا کردید، می توانید روی نماد قلب ضربه بزنید تا آن را لایک کنید یا نظر خود را در مورد آن ویدیو در قسمت نظرات بنویسید. برای اشتراک‌گذاری ویدیو با دیگران، روی نماد بعدی که مانند یک فلش نوک‌دار در کنار نماد نظر است ضربه بزنید تا گزینه‌های اشتراک‌گذاری خود را ببینید. همه این نمادها در سمت راست ویدیو قرار دارند.

اگر واقعا از تماشای ویدیو لذت بردید و می‌خواهید ببینید این کاربر پست‌های جالب‌تری دارد یا خیر، انگشت خود را به سمت چپ بکشید تا به نمایه کاربر بروید.

5. ویدیوها را در Tik Tok جستجو کنید

برای دسترسی به بخش جستجوی برنامه، روی زبانه دوم یا ذره بین ضربه بزنید. از این برگه می‌توانید حساب‌های کاربری یا ویدیوها را جستجو کنید یا می‌توانید به پایین نوار جستجو نگاه کنید و ویدیوها را بر اساس موضوعات پرطرفدار جستجو کنید.

6. کاربران Tik Tok را از طریق ویدیوها، نوار جستجو و TikCode دنبال کنید

اگر می‌خواهید با کاربران فعالی که ویدیوهای خوبی می‌سازند در ارتباط باشید، می‌توانید با ضربه زدن روی نمادی که شامل عکس نمایه آن‌ها است و علامت + بالای دکمه لایک روی ویدیوی آن‌ها، آن‌ها را دنبال کنید.

اگر قبلاً اکانت تیک توک یا شخصی را که می‌خواهید دنبال کنید می‌شناسید، می‌توانید نام او را در نوار جستجو وارد کنید و سپس روی گزینه فیلتر «کاربران» ضربه بزنید. همچنین می توانید آنها را با اسکن پیدا کنید (TikCode شبیه کد QR است و می تواند به شما در جستجوی کاربران کمک کند). این کدها می توانند برای برندهای تجاری یا افرادی که می خواهند کانال Tik Tok خود را در سایر وب سایت ها یا در فضای واقعی تبلیغ کنند مفید باشد. این ویژگی می تواند برای افرادی که می خواهند شما را دنبال کنند جالب باشد.

برای پیدا کردن TikCode خود، به نمایه خود بروید و روی نماد چهار مربع در بالا سمت راست ضربه بزنید.

حتما بخوانید: نحوه رفع مشکل Tik Tok در آیفون

برای جستجوی TikCode افراد دیگر، به برگه جستجو بروید و روی دکمه اسکن مربعی در کنار نوار جستجو ضربه بزنید.

وقتی صفحه اسکن باز شد، TikCode مورد نظر را برای اسکن نگه دارید. فرآیند اسکن بلافاصله شروع می شود و نیازی به فشار دادن هیچ دکمه دیگری ندارید. چند ثانیه پس از اسکن موفقیت آمیز، به نمایه آن شخص هدایت می شوید. اگر از طریق صفحه گوشی (اسکرین شات) از کد عکس گرفته‌اید، می‌توانید روی گزینه «عکس‌ها» در گوشه بالای صفحه در بخش اسکن ضربه بزنید تا کد بارگیری و اسکن شود.

نحوه ارسال پست در تیک توک

7. دوربین را طوری تنظیم کنید که فیلم خود را ضبط کند و جلوه های ویژه را در نظر بگیرید

روی زبانه وسط ضربه بزنید تا به بخش دوربین بروید و یک ویدیو بسازید. روی نماد Flip در بالا سمت راست ضربه بزنید تا دوربین را در جهت صحیح قرار دهید. در سمت راست صفحه، نمادهایی برای موارد زیر نیز مشاهده خواهید کرد:

سرعت: این نماد به شما امکان می دهد ویدیوی خود را با سرعت کم یا سریع ضبط کنید.

زیبایی: عملکرد فیلتر AR (با باز کردن دوربین، پوشاندن لایه‌ای از تصاویری که دوست دارید روی تصویر اصلی شما کار می‌کند) که می‌تواند عیوب پوست را محو کند و پوست شما را صاف کند.

فیلترها: این قابلیت به شما امکان می دهد فیلتر رنگی دوربین را تغییر دهید.

تایمر: اگر می‌خواهید بدون فشار دادن یک دکمه ویدیو ضبط کنید، تایمر به شما اجازه می‌دهد تا ضبط ویدیو را به صورت خودکار از طریق شمارش معکوس تنظیم کنید.

فلاش: این عملکرد برای تنظیم روشنایی در حین ضبط ویدیو استفاده می شود.

چگونه از آهنگ های خودمان در تیک توک استفاده کنیم

چگونه موسیقی و جلوه های ویژه را در ویدیوی تیک توک قرار دهیم؟

درست در وسط و بالای صفحه دوربین، آیکون های نت های موسیقی را با گزینه «افزودن صدا» در کنار آنها خواهید دید. برای افزودن موسیقی یا جلوه های صوتی ویژه به پس زمینه ویدیو، می توانید روی این نماد ضربه بزنید.

حتما بخوانید: چگونه موسیقی را در استوری اینستاگرام قرار دهیم

در پایین دوربین، نماد جلوه های ویژه در سمت راست و دکمه دانلود در سمت چپ را مشاهده خواهید کرد. گزینه آپلود برای زمانی است که می خواهید ویدیویی را از گوشی خود در TikTok پست کنید.

وقتی روی دکمه جلوه‌های ویژه ضربه می‌زنید، فهرست عظیمی از فیلترهای واقعیت افزوده و سایر جلوه‌های ویژه را مشاهده می‌کنید که می‌توانند چهره یا محیط اطراف شما را زیباتر کنند. همچنین می توانید یک فیلتر با پیش نمایش ویدیوی خود در این قسمت قرار دهید.

از نوار سیاه زیر دوربین، می‌توانید محدودیت زمانی برای ویدیوی خود تعیین کنید یا روی Photo Template ضربه بزنید تا به جای ویدیو، یک نمایش اسلاید از تصاویر ایجاد کنید.

8. برای انتشار ویدیو را در تیک توک ذخیره کنید

پس از آماده شدن، دکمه قرمز ضبط را فشار داده و نگه دارید. شما می توانید ویدیوی خود را به طور همزمان یا در چند قسمت ذخیره کنید.

اگر می‌خواهید قسمت‌های مختلفی را در هر ویدیو بگنجانید یا آن را در یک قسمت ذخیره کنید، فقط دکمه ضبط هر قسمت از قسمت را جداگانه نگه دارید، سپس دست خود را از دکمه ضبط بردارید، سپس هنگام ذخیره ویدیوهای بعدی، آن را فشار داده و نگه دارید. پایین. دوباره وقتی آماده شدی

آیا نمی خواهید دکمه ضبط خود را همیشه نگه دارید؟ قبل از ورود به محیط فیلمبرداری می توانید از گزینه تایمر استفاده کنید تا قبل از شروع ضبط خودکار زمان کافی برای آماده سازی گوشی و حال و هوای خود داشته باشید.

9. تنظیمات نهایی را اعمال کنید و برای ویدیوی TikTok شرح اضافه کنید

پس از اتمام ضبط ویدیوی خود، همچنان می توانید موسیقی پس زمینه، فیلترها و سایر جلوه های ویژه اولیه را اضافه کنید. همچنین می توانید استیکر و متن را در بالای ویدیو قرار دهید.

وقتی کارتان تمام شد، روی دکمه Next ضربه بزنید. اکنون به صفحه ای مشابه صفحه پست اینستاگرام منتقل خواهید شد. پس از انتقال به این صفحه، یک عنوان یا متن برای ویدیوی خود، هشتگ های مربوط به محتوای ویدیوی خود و حساب سایر کاربران زیر عنوان برچسب اضافه کنید. . از اینجا می‌توانید حریم خصوصی ویدیو را نیز تنظیم کنید، گزینه نظرات سایر کاربران را فعال یا غیرفعال کنید، اجازه دهید ویدیوی شما با کاربران دیگر (duo) ترکیب شود یا واکنش نشان دهید، و روی گزینه «ذخیره در آلبوم» ضربه بزنید. و آن را از قسمت عکس های گوشی هوشمند خود دانلود کنید.

اگر هنوز برای انتشار پست خود آماده نیستید، می‌توانید به سادگی روی دکمه پیش‌نویس‌ها در پایین سمت چپ کلیک کنید تا آن را برای انتشار در آینده ذخیره کنید.

10. آموزش ساخت ویدئو دوئت در تیک تاک

آیا از پیام موسیقایی که دیدید خوشتان آمد؟ آیا می خواهید یک ویدیو را با شخصی که آن را ساخته است به اشتراک بگذارید؟ تیک توک به شما این امکان را می دهد که با ساخت یک ویدیوی ترکیبی به این نشریه واکنش نشان دهید. برای استفاده از این ویژگی که قبلاً در برنامه Musical.ly تیک توک با آن مواجه شده‌اید، ویدیویی را که می‌خواهید با آن دوئت کنید پیدا کنید، روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید تا گزینه‌های اشتراک‌گذاری را ببینید، سپس روی گزینه «Duet» در ردیف پایین وسط ضربه بزنید.

صفحه دوربین شما در کنار ویدیو ظاهر می شود. از آنجا می توانید دکمه ضبط را بزنید و آواز بخوانید، برقصید یا هر کاری که می خواهید با موسیقی انجام دهید.

برای اینکه به شما نشان دهیم محصول نهایی چگونه به نظر می رسد، در اینجا یک مثال عالی آورده شده است:

اگر پست می‌گذارید و نمی‌خواهید کاربر دیگری با شما دوئت کند، می‌توانید قبل از پست کردن ویدیو، روی دکمه “Duet/React” در صفحه ارسال ضربه بزنید.

11. در چالش های تیک توک شرکت کنید

در تیک توک، مانند سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، گاهی اوقات ویدیوهایی با هشتگ «چالش‌ها» مشاهده می‌کنید. چالش زمانی رخ می‌دهد که در یک پست ویدیویی، یک شرکت یا فردی کاربران را تشویق می‌کند تا از خود در حال انجام کاری خارق‌العاده فیلم بگیرند، مانند چالش Chipotle برای پرتاب توپ بولینگ بدون استفاده از دست. سپس شرکت‌کنندگان در حال تکمیل چالش از خود فیلم می‌گیرند و نام چالش را در پست فرعی خود هشتگ می‌کنند.

معمولاً در چالش تیک توک برنده ای وجود ندارد، اما هشتگ چالش می تواند به شما کمک کند فالوورها یا بازدیدکنندگان بیشتری به دست آورید زیرا افراد هنگام جستجو هشتگ شما را پیدا می کنند. برای اینکه ایده ای سریع از شرکت در چالش به شما بدهیم، در اینجا ویدیویی از شخصی که چالش #ChipotleLidFlip را انجام می دهد در بالا آمده است:

چند ایده برای ساخت ویدیو در تیک توک

بله، شاید تیک توک در حال حاضر اپلیکیشن بسیار عجیبی به نظر برسد، اما می‌تواند به ابزاری عالی برای جذب و آموزش مخاطبان جوان شما در آینده تبدیل شود. با وجود اینکه تنها یک سال از راه اندازی Tik Tok می گذرد، هنوز هم مکانی عالی برای آزمایش محیط ویدیویی است. همانطور که ایده های خلاقانه ای برای ایجاد اولین ویدیوهای TikTok خود پیدا می کنید، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در ایجاد پست های منحصر به فرد و جذاب کمک می کند:

با استفاده از جلوه های ویژه لحظات جالبی خلق کنید. افکت های زیادی برای ساختن ویدیوها با توجه به سلیقه و انتظارات کاربران وجود دارد. پس با آنها برخورد کنید و آنها را امتحان کنید.

از موسیقی استفاده کنید. اکثر ویدیوهای ارسال شده در این برنامه دارای نوعی موسیقی یا جلوه صوتی در پس‌زمینه هستند.

یک ویدیو با چند قسمت ایجاد کنید. این کار ویدیوی شما را جذاب تر و فعال تر می کند.

ویدیوهایی با حس طنز یا شوخ طبعی ایجاد کنید. همانطور که می دانید مردم این برنامه را برای سرگرمی نصب می کنند.

از هشتگ های محبوب این روزها استفاده کنید و یک ویدیوی چالشی بسازید. در مرحله بعد، هشتگ‌های مرتبط را در عنوان پست خود قرار دهید تا ویدیوی شما در هنگام جستجو با آن‌ها ظاهر شود.

به آنچه که مارک های دیگر برای برخی از نکات انجام می دهند نگاه کنید. اگرچه ممکن است کسب‌وکار شما هنوز نیازی به ورود به TikTok نداشته باشد، پست‌های ویدیویی از برندهای دیگر می‌توانند ایده‌هایی برای استراتژی خود به شما ارائه دهند.

سخن آخر 

آیا در کار با برنامه تیک توک مشکل دارید، اصلا نگران نباشید، در نهایت با مطالعه مراحل توضیح داده شده در این مقاله از قسمت نرم افزار و اپلیکیشن سلام دنیا نحوه کار با این برنامه را یاد خواهید گرفت. برای حل این مشکل این راهنمای گام به گام سریع را که برای شما آماده کرده ایم را مطالعه کنید تا بتوانید به سرعت ویدیوهای جالبی بسازید و در چالش های تیک توک شرکت کنید. اگر سوالی دارید از پشتیبانی بپرسید و تجربیات خود را در زمینه ساخت ویدیو با تیک توک با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:

برنامه تیک توک چیست و برای چیست؟

افزایش استوری نمایش اینستاگرام با ترفندهای ساده و موثر

[نحوه استفاده از اپلیکیشن تیک توک – راهنمای گام به گام برای مبتدیان]: نمی دانید چگونه از اندروید تیک توک استفاده کنید و کار با آن برایتان سخت است؟ خوشبختانه، شما دقیقا در جای درستی هستید. در اینجا همه چیزهایی را که برای استفاده از تیک توک نیاز دارید به شما می گوییم. ویژگی ها و عملکردهای تیک توک، نحوه یافتن آنها و نحوه شرکت در چالش ها، اجرای دو نفره (دو نفره)، «ثبت نام»، «ایجاد حساب کاربری تیک توک» و غیره. از جمله مواردی است که در این پست به شما خواهیم گفت. .

توجه: پس از مطالعه این آموزش، می توانید از تیک توک استفاده کنید، فالوورهای خود را افزایش دهید و به یک کاربر حرفه ای تبدیل شوید. بیایید با ویژگی های این نرم افزار شروع کنیم که آن را به یک پلتفرم شگفت انگیز تبدیل می کند. لازم به ذکر است که این مقاله با آخرین تغییرات برنامه تیک توک به طور مداوم به روز می شود و می توانید جدیدترین آموزش ها را در آنجا دنبال کنید 🙂

لیست این مقاله (با کلیک بر روی هر عنوان به این بخش منتقل می شوید):

دسترسی به تعداد زیادی فیلم رایگان

تیک توک حجم زیادی از ویدیوهای کوتاه شگفت انگیز و جذاب را ارائه می دهد. تقریباً می توانید هر موضوعی را تماشا کنید. از ویدیوهای خنده دار و جالب گرفته تا ویدیوهای عجیب. حتی اگر چیزهای زیادی برای تماشا وجود دارد، لازم نیست نگران پر شدن فید خود با ویدیوهای نامربوط باشید. زیرا تیک توک مجهز به یادگیری ماشینی است و می‌تواند نوع ویدیوهایی را که می‌خواهید تماشا کنید تشخیص دهد و فید خود را بر اساس ویدیوهایی در مورد موضوعاتی که دوست دارید تماشا کنید، شخصی‌سازی کند.

یک جامعه جهانی در نوک انگشتان شما

تیک توک کاربرانی از سراسر جهان دارد. این برنامه در 154 کشور با 39 زبان موجود است و شما می توانید به راحتی تنها با چند حرکت انگشت به محتوای مختلف دسترسی پیدا کنید.

موسیقی رایگان برای تولید محتوا

یکی از جذاب ترین جنبه های استفاده از تیک توک، دسترسی فوق العاده به دنیای موسیقی است. تیک توک اغلب لیست‌های پخشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا از بین آن‌ها انتخاب کرده و با آن ویدیو بسازند. این لیست های پخش شامل آهنگ های محبوب از همه سبک ها، از هیپ هاپ و رپ گرفته تا EDM، پاپ و راک است. یکی دیگر از ویژگی های تیک توک برای شما و سایر کاربرانی که در این پلتفرم مشغول تولید محتوا هستند، تولید و به اشتراک گذاری موسیقی اصلی است.

برچسب ها و ایموجی های رایگان

رسانه های اجتماعی بدون ایموجی چندان جذاب نیستند. تیک توک صدها استیکر و شکلک و همچنین بسیاری از راه‌های دیگر مانند افکت‌ها را برای جذاب کردن ویدیوهایتان به شما ارائه می‌کند. Tik Tok همچنین به شما امکان دسترسی به فیلترهای چهره و جلوه های زیبایی را می دهد که با آن می توانید ویدیوهای خاصی ایجاد کنید.

ابزارهای ویرایش رایگان و ساده

اگر نمی توانستید از دنیای اطراف خود فیلم بگیرید، ایجاد نرم افزاری مانند تیک توک تقریبا بی فایده خواهد بود. اکنون تیک توک به شما امکان ضبط، ویرایش، افزودن ایموجی ها، استیکرها و فیلترهای چهره را می دهد. پس از انجام این مراحل، می توانید ویدیوی خود را با جهان به اشتراک بگذارید.

مستقیم

پخش زنده اخیراً به بخشی جدایی ناپذیر از رسانه های اجتماعی تبدیل شده است و می توانید با استفاده از Tik Tok ویدیوهای زنده بگیرید. در حالت استریم، می توانید از فیلترهای چهره برای افزایش کیفیت ویدیوهای خود استفاده کنید.

خلاق ترین نسخه خود باشید

اگرچه تیک توک به عنوان یک شبکه اجتماعی مبتنی بر موسیقی نامیده می شود، اما بسیار بیشتر از این است. می‌توانید از Tik Tok برای به اشتراک گذاشتن ویدیوهای رقص، ویدیوهای کمدی، آموزش دستور پخت، DIY و غیره استفاده کنید. همچنین می توانید برای مرور فضای Tik Tok به صدها دسته بندی محتوا دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این ویژگی های شگفت انگیز، تیک توک اپلیکیشنی است که فالوورهای زیادی دارد. TikTok چهارمین برنامه رایگان محبوب از نظر تعداد دانلود برای iOS در سال 2019 بود. همچنین در 154 کشور به 39 زبان مختلف با 800 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان در دسترس است.

نحوه استفاده از تیک توک موزیکال: مروری بر ویژگی ها و آموزش استفاده

اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که برای تماشای محتوای ویدیوها نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید، اما این تنها کاری است که می توانید تا زمانی که حساب کاربری ایجاد نکرده اید انجام دهید.

ایجاد یک حساب کاربری: چگونه در Tik Tok یک حساب ایجاد کنیم؟

ایجاد یک حساب کاربری Tik Tok و ثبت نام در نسخه های اندروید و آیفون ساده است. TikTok چهار راه برای ایجاد یک حساب کاربری به شما ارائه می دهد. می توانید با استفاده از شماره تلفن همراه یا ایمیل خود، با یک حساب فیس بوک یا با یک حساب Google یا Twitter یک حساب محلی ایجاد کنید. برای ایجاد یک حساب کاربری باید تاریخ تولد خود را وارد کنید (باید حداقل 13 سال داشته باشید)، نام کاربری خود (که همیشه می توانید آن را تغییر دهید) و تمام. اکنون یک حساب Tik Tok دارید.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””] بسته به نحوه ایجاد حساب کاربری خود، ممکن است لازم باشد عکسی را برای حساب خود در نظر بگیرید. اکنون در حساب کاربری خود می توانید یک بیوگرافی به آن اضافه کنید. روی دکمه ویرایش نمایه کلیک کنید، روی افزودن بیوگرافی کلیک کنید و توضیحاتی در مورد خودتان وارد کنید. به یاد داشته باشید، شما فقط می توانید از 80 کاراکتر استفاده کنید، بنابراین از هر کاراکتر به درستی استفاده کنید.[/box]

تیک توک به شما این امکان را می دهد که اکانت تیک توک خود را با حساب های اینستاگرام و یوتیوب متصل کنید که یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز تیک توک است. اگر یک اینفلوئنسر هستید، این ویژگی تیک توک به شما کمک می کند تا در شبکه های اجتماعی مختلف حضور داشته باشید. وقتی در تیک توک ویدیو می‌سازید، می‌توانید آن را همزمان در اینستاگرام و یوتیوب به اشتراک بگذارید. به این ترتیب می توانید خیلی سریع ویدیوهای محبوب ایجاد کنید.

بخش های مختلف برنامه تیک توک

Tik Tok دارای پنج بخش اصلی است که هر کدام به شما امکان دسترسی به ویژگی های مختلف نرم افزار از جمله:

خانه/ Home

در اینجا فیلم هایی از افرادی که در محل زندگی شما (محل) هستند نمایش داده می شود. TikTok ابتدا محتوای این صفحه را بر اساس موقعیت مکانی شما به شما نشان می دهد. بنابراین انتظار داشته باشید که ویدیوهایی را از منطقه (محل) خود ببینید. در این صفحه می توانید 5 فعالیت مختلف انجام دهید که عبارتند از:

با مراجعه به صفحه پروفایل شخصی که دارید می توانید ویدیوی تولید شده او را مشاهده کنید.

امکان لایک ویدیو.

به بخش نظرات بروید و نظر خود را بنویسید.

ویدیوها را از طریق ایمیل، اس ام اس یا هر نرم افزار دیگری که در گوشی شما موجود است به اشتراک بگذارید.

دسترسی به موسیقی مورد استفاده در ویدیویی که در حال تماشای آن هستید.

همچنین به گزینه‌هایی مانند گزارش و علاقه‌مندی دسترسی داشته باشید که به سرعت ویدیو را از صفحه اصلی شما حذف می‌کند. همچنین قابلیت ذخیره یک ویدیو، ارسال درخواست دونوازی، واکنش به ویدیو با ارسال ایموجی و افزودن ویدیو به دسته بندی مورد علاقه، و همچنین ایجاد یک عکس زنده و اشتراک گذاری ویدیو با فرمت GIF و غیره را دارد. ویژگی های دیگر. این صفحه است و البته می توانید ببینید چه کسانی را می توانید دنبال کنید.

اکتشاف / Discover

بخش Discover جایی است که می توانید تمام روندهای برتر و چالش های روند محلی و بین المللی را مشاهده کنید. چالش‌ها با هشتگ نام‌گذاری می‌شوند و مجموعه‌ای از ویدیوهای محبوب را برای هر چالش به شما نشان می‌دهند. اگر میلیون ها یا حتی میلیاردها در این چالش ها دیدید تعجب نکنید، مخاطبان تیک توک بسیار زیاد هستند و به ساخت ویدیو علاقه مند هستند.

ضبط / Record

دکمه ضبط در وسط صفحه نمایش شما در پایین قرار دارد، با کلیک بر روی آن دوربین گوشی شما باز می شود و گزینه های مختلفی ظاهر می شود از جمله:

افکت یا جلوه / Effect

نماد جلوه‌ها دسترسی به دسته‌های مختلف فیلترها، از جمله فیلترهای مد روز، فیلترهای جدید، فیلترهای تعاملی (که به صورت، محیط یا لمس شما واکنش نشان می‌دهند)، کمدی و خنده‌دار، زیبا و فیلترهای حیوانات خانگی را فراهم می‌کند. فیلترها در صورت انتخاب به طور خودکار نمایش داده می شوند.

آپلود / Upload

با انتخاب گزینه دانلود، گالری شما از ویدیوهایی که ذخیره کرده اید به صورت خودکار باز می شود. اکنون می توانید ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب، فایل مورد نظر پخش می شود و ابزار اصلاح کننده ویدئو در پایین صفحه ظاهر می شود. با این ابزار می توانید ویدیوی دلخواه خود را برش دهید و همچنین می توانید سرعت فیلم را تغییر دهید و جهت تصویر را تغییر دهید.

چرخش دوربین / Camera view

تیک توک به شما این حق را می دهد که استفاده از دوربینی را که می خواهید انتخاب کنید و تنها با یک کلیک کافی است.

سرعت / Speed

نماد سرعت به شما امکان تنظیم سرعت فیلم را می دهد که می توانید در صورت نیاز آن را تغییر دهید.

زیبایی / Beauty

این نماد عملکرد زیبایی تصویر را روشن یا خاموش می کند.

فیلترها / Filters

این نماد دری را به روی دنیایی از فیلترهای عمودی و افقی با حالات مختلف باز می کند و می توانید هر فیلتری را که دوست ندارید از دسته بندی های مختلفی که قبلا ذکر شد حذف کنید.

تایمر شمارش معکوس / Countdown timer

دوربین تیک توک مجهز به تایمر 3 ثانیه و 10 ثانیه است. علاوه بر این می توانید مدت زمان ویدیو را محدود کنید که به طور پیش فرض با توجه به نمونه آهنگ ارائه شده توسط تیک توک، حداکثر 15 ثانیه خواهد بود. . . البته می توانید در حالت تایمر دکمه ضبط یا ضبط را هم فشار دهید و ویدیوی خود را ذخیره کنید.

برش / Trim

بخش تریم جایی است که می توانید طول ویدیوی خود را کاهش دهید و بهترین قسمت ها را برای اشتراک گذاری جدا کنید.

اینباکس (جعبه پیام های ورودی) / Inbox

بخشی که در آن تمام مکالمات شما ضبط می شود و شامل بخش هایی برای لایک ها و نظرات فالوورها و همچنین منشن ها و پیام های Tik Tok است.

چالش های تیک توک

چالش های تیک توک بزرگترین قرعه کشی تیک توک است و شرکت در آن ها جذاب و راهی برای نشان دادن استعداد خود به جهان است. برای یافتن چالش‌ها، روی دکمه Discover در صفحه اصلی کلیک کنید. اکنون می‌توانید همه چالش‌ها را جستجو کنید و در چالش‌های مورد علاقه خود شرکت کنید.

فیلمبرداری از خودتان و شرکت در چالش ها شامل سه مرحله ساده است:

مرحله 1: روی نماد ذخیره کلیک کنید.

مرحله دوم: روی “صداها” واقع در بالای تصویر یا در سمت چپ پایین صفحه کلیک کنید و گزینه اول را انتخاب کنید.

مرحله سوم: از شرکت در این چالش لذت ببرید.

اجرای دوتایی تیک توک، چگونه در تیک توک دوئت انجام دهیم؟

این ویدیوها در واقع پاسخی به ویدیوهایی هستند که در تیک توک می بینید. وقتی ویدیویی را برای ایجاد یک ویدیوی دو نفره انتخاب می‌کنید، می‌توانید روی گزینه اشتراک‌گذاری کلیک کنید، نماد duo را انتخاب کرده و شروع به ضبط کنید.

توجه داشته باشید که تمامی ویژگی های موجود در فیلمبرداری معمولی تیک توک نیز در این حالت موجود است. پس از اتمام ویدیو، می توانید آن را به اشتراک بگذارید. هنگام مشاهده این ویدیوها، صفحه به دو قسمت تقسیم می شود که ویدیوی اصلی به طور همزمان در کنار ویدیوی شما پخش می شود.

واکنش های تیک توک / واکنش

بخش واکنش راهی برای تعامل Tik Tokers با یکدیگر است. به سادگی ویدیویی را که می خواهید به آن واکنش نشان دهید انتخاب کنید، گزینه اشتراک گذاری را انتخاب کنید و روی نماد واکنش کلیک کنید. مانند تمام ویدیوهایی که ضبط می کنید، می توانید از همه ابزارهای ویرایش استفاده کنید.

چگونه ویدیوی Tik Tok خود را حذف کنیم؟

می خواهید از شر یک ویدیو خلاص شوید؟ به پروفایل خود بروید، فیلم مورد نظر را انتخاب کنید، در گوشه سمت راست تصویر یک نماد سه نقطه وجود دارد، روی آن کلیک کنید و گزینه حذف را انتخاب کنید.

چگونه حساب Tik Tok خود را خصوصی کنیم؟

به نمایه خود بروید، روی سه نقطه سمت راست بالای تصویر کلیک کنید. گزینه Security & Privacy Settings را انتخاب کنید. روی سوئیچ حساب خصوصی ضربه بزنید و آن را فعال کنید. در این قسمت می توانید تنظیمات نظرات، واکنش ها و پیام ها و … را نیز تغییر دهید.

چگونه با تیک توک یک اسلایدشو بسازیم؟

روی گزینه ذخیره (در صفحه اصلی که به صورت مثبت (+) ظاهر می شود) کلیک کنید. قالب ها را مرور کنید و یکی را انتخاب کنید، سپس روی Select Photo کلیک کنید تا عکس های مورد نظر را از گالری انتخاب کنید. افکت ها و توضیحات صوتی مورد نظر را به آن اضافه کنید و انتخاب کنید که آیا می خواهید این اسلایدشو برای عموم قابل مشاهده باشد یا خیر، قسمت نظرات، عملکرد دو نفره، گزینه واکنش و ذخیره برای سایر کاربران داشته باشد یا خیر و در نهایت، می توانید آن را منتشر کنید یا نگهش دار. او

چگونه از صدا و موسیقی در ویدیو استفاده کنیم؟

آیا به دنبال آهنگ و آهنگ صوتی مورد علاقه خود در ویدیوی تیک توک هستید؟ شما به راحتی می توانید موسیقی مورد نظر خود را پیدا کنید و از آن در Tik Tok بعدی خود استفاده کنید. ویدیو را با آهنگ مورد نظر جستجو کنید و ویدیو را پخش کنید. در حالی که ویدیو در حال پخش است، نماد چرخشی را در پایین سمت راست مشاهده می کنید، روی آن کلیک کنید. Tik Tok اطلاعات آهنگ صوتی را به شما نشان می دهد و به شما این امکان را می دهد که این آهنگ را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید. با استفاده از این گزینه، می توانید از این آهنگ صوتی یا موسیقی در تیک توکس خود استفاده کنید.

آیا به دنبال آموزشی هستید که در این مقاله نبود؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید تا بتوانیم مقاله را برای کمک به شما به روز کنیم. ما به طور مستقل در مورد شبکه های اجتماعی و برنامه های اندروید تحقیق کرده ایم و سعی می کنیم جامع ترین مرجع آموزش اندروید برای کاربران ایرانی باشیم.

خلاصه
و از این هم میاد! اکنون همه چیزهایی را که باید در مورد TikTok بدانید می دانید. برای آشنایی با محیط اپلیکیشن و ویژگی های آن وقت بگذارید و مهمتر از همه با تیک توک سرگرم شوید. اگر در مورد استفاده از برنامه سؤالی دارید، به ما اطلاع دهید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا