چرا من انقدر بدبختم

چرا من ناراضی هستم؟

چرا من ناراضی هستم؟ چرا فکر می کنیم مردمی ناراضی و بدشانس هستیم؟

اکنون آزمایش کنید. به سایت گوگل بروید و عبارت “why me” را تایپ کنید. همان دو کلمه ای که تایپ می کنید، خود گوگل بر اساس جستجوهای قبلی پیشنهاد می کند.

آیا می دانید پیشنهاد او چیست؟ میگه چرا بدبختم! ظاهرا این احساس بدبختی آنقدر رایج است که به یکی از محبوب ترین جستجوهای گوگل تبدیل شده است!!

راستش را بخواهید، افراد مختلف از زوایای مختلف و با تعاریف متفاوتی از ناراحتی و خوشبختی، شادی و افسردگی، شانس و بدشانسی به این سوال برخورد کرده اند.مثلاً پروفسور ریچارد وایزمن; استاد روان‌شناسی دانشگاه هرتفوردشایر گفت: می‌خواستم بدانم چرا برخی افراد همیشه در خانه خوش شانس هستند و در جای درستی هستند، در حالی که برخی دیگر خوش شانس نیستند.

به عبارت دیگر، چرا برخی افراد خوش شانس و برخی دیگر بدشانس هستند؟
من یک بار یک آزمایش جالب طراحی کردم. و من به دو گروه از افرادی که قبلاً خود را خوش شانس و بدشانس گزارش کرده بودند یک دفترچه خاطرات دادم و از آنها خواستم آن را برگردانند و بگویند چند عکس در آن وجود دارد. مخفیانه یک آگهی بزرگ در وسط روزنامه گذاشتم که می گفت: اگر به ناظر این مطالعه بگویید که این آگهی را دیده اید، 50 دلار به شما پاداش می دهد.

اگرچه این آگهی نیمی از صفحه را پر می کند و با چاپ بسیار بزرگ چاپ می شود، افراد بدشانس معمولاً آن را نمی بینند، در حالی که اکثر افراد خوش شانس آن را می بینند!

مطالعه او نشان داد که افراد بدشانس عموماً عصبی تر از افراد خوش شانس هستند و این تنش عصبی توانایی آنها را برای توجه به فرصت های غیرمنتظره مختل می کند. در نتیجه، با تمرکز بیش از حد روی چیزهای دیگر، فرصت‌های غیرمنتظره را از دست می‌دهند. افراد خوش شانس در واقع افرادی آرام تر و بازتر هستند، بنابراین آنچه را که در اطرافشان است می بینند و نه فقط آنچه را که به دنبال آن هستند.

این تمام پاسخ به این مشکل (ناراحتی و خوشبختی) نیست، فقط می تواند یکی از پاسخ ها باشد.

دوره ای که در وهله اول می تواند به شما کمک کند: دوره افزایش عزت نفس

تجزیه و تحلیل استراتژیک و تجویز:

خوشبختی و ناراحتی پرسشی است که در طول تاریخ ادامه داشته و ادامه دارد. اما تا اطلاع ثانوی می توان به دو نکته کلیدی در این زمینه توجه کرد.

1- اولا این سوال اشتباه است.

بدبختی یا خوشبختی در اصطلاح اشتباه به نظر می رسد زیرا فرض می کند که همه چیز به شانس (شانس، شانس یا سرنوشت) مربوط می شود. در طول هزاران سال تاریخ فرهنگ و ادب ایران، این موضوع را می‌توان از روی کلمات فهمید. به این کلمات دقت کنید: نیک اختری، نکوطلایی، خوش اقبالی، نیک بختی، نگون بختی، سیاه بختی و شوربختی. هفت کلمه دلالت بر این فرض دارد که ریشه خوشبختی/شکست انسان بیرونی است. من هر از گاهی عمدا به جای کلمه خوشبختی از کلمه رفاه استفاده می کنم. واژه ای که در آن از فعالیت و عاملیت بحث می شود.

بد شانسی

خواندن این مقاله ممکن است به شما کمک کند: لطفا مانند جان کندی تول خود را نکشید! حرکت کن!

2- یکی از مهمترین درس هایی که در زندگی آموخته ام.

(و البته دوست دارم کسی پیدا شود و به جای اینکه آمیب، جلبک، یون، الکترون، سینوس و کسینوس را به ما یاد بدهند، این چیزها را در مدرسه به ما یاد بدهند) این است که بین خوشبختی زندگی و خوبی ها فرق بگذارند. از زندگی

در یک زندگی شاد به دنبال بیشترین لذت ممکن و کمترین رنج ممکن برای خودم هستم. خوشبختی در زندگی به لذت ها و دردها و بسیاری از چیزهای لذت بخش یا دردناک خارج از کنترل و قدرت ما بستگی دارد.

اما در زندگی خوب داستان کاملا متفاوت است، در زندگی خوب لذت و درد مهم نیست، بلکه بستگی به این دارد که چه کار باید انجام دهم و چه کاری می توانم انجام دهم و چه کار می کنم.

در هر شرایطی (بدترین شرایط زندگی، آفت، فقر و سیل را در نظر بگیرید) هر کسی می تواند کارهایی انجام دهد که از نظر اخلاقی درست و عملاً ممکن است.

اگر بین آنچه می توانم و باید انجام دهم و کاری که انجام می دهم تناظر وجود داشته باشد، خیر زندگی برقرار می شود. شادی زندگی لذت و خوبی زندگی رضایت را به همراه دارد.

اگر می خواهید به خودتان کمک کنید ابتدا باید شخصیت خود را بشناسید پیشنهاد ما: درس شخصیت شناسی آناگرام 1

لذت یک واکنش گذرا به رویدادهای محبت آمیز بیرونی است. اما رضایت از اعماق وجود ما می آید. «سعادت لذت» حالتی است که به سرعت می آید و می رود، اما «رضایت» حالتی است ماندگار.

لذت یک شب اقامت در گران ترین هتل دنیا را با رضایت از نجات یک انسان مقایسه کنید. زندگی مهاتما گاندی، نلسون ماندلا و مادر ترزا ممکن است همیشه شاد نبوده باشد (آنها سال ها در درد و رنج زندگی کردند).

اما این ناراحتی از زندگی چیزی از خوبی های زندگی و رضایت عمیق و ماندگارشان کم نکرد. مزیت یک زندگی خوب این است که بسیاری از خوشبختی های زندگی در دستان شما نیست، بلکه خوبی های زندگی کاملاً در دستان شماست. خوشبختی در زندگی مهم است. اما کافی نیست. زندگی خوب لازم است.

حتما به یاد داشته باشید که فرصت های موفقیت رنگ و بوی خاصی ندارند! بدبینی و منفی نگری را کنار بگذارید و سعی کنید حتی در بدترین شرایط موفق شوید! اوضاع اقتصادی بد است اما بدتر از جنگ تحمیلی نیست! وضعیت اشتغال خیلی بد است اما بدتر از زمان جنگ نیست؟

من نمی خواهم شما خوشحال باشید. امیدوارم موفق باشی. موفقیت از وجود شادی و خوبی در زندگی حاصل می شود. چرا باید خود بدبختم را از زندگی و افکارمان حذف کنیم.

مجتبی لشکر بلوکی

شوهر من آدم بدی است، با یکی دعوا می کرد، من اصلا دوستش ندارم. احساس می کردم برایم مهم نیست امشب با یکی باشم، کیفش را جمع می کردم، اسپری تاخیری ما در کیفش بود. گفتم چیه، گفت روی میز هست، می ترسید بچه بهش دست بزنه، گذاشتمش تو کیفم.

باور میکنی؟ از پسش برآمدم پس چرا اینقدر ناراحتم؟

چرا بدبختم این یک طرز فکر و سوالی است که خیلی ها به آن فکر می کنند و هنوز هم فکر می کنند که ناراضی و بدشانس هستند و نمی توانند موفق شوند. در این مقاله قصد داریم در مورد آن به شما توضیحاتی بدهیم و مشاوره کاملی به شما بدهیم تا بتوانید از شر این طرز فکر بد خلاص شوید.

چرا من بد شانسم؟ همانطور که دیدید وقتی وارد گوگل شدید این کلمه را جستجو کردید: “چرا من بدشانس هستم؟” وقتی فقط “چرا من” را جستجو کردید، دیدید که این کلمه جزو پیشنهادات گوگل است، یعنی این طرز فکر شما چرا اینقدر بدشانس هستید تنها مشکل شما نیست و بسیاری از افراد این احساس را دارند و به دنبال راه هایی هستند. برای حل این مشکل در گوگل مانند شما.

حتما بخوانید: دکوراسیون چیست، پنل دکوراتیو چیست، خرید ساعت دیواری، بهترین موتور ساعت دیواری، خرید پنل لایت، خرید اکانت moz pro، خرید پنل شیک، خرید اکانت نمای تجاری

تفسیر پروفسور ریچارد وایز درباره بدبختی

چرا من بدبختم در همان ابتدا باید بدانید که طرز فکر مردم و برداشت آنها از مشکلاتی مانند ناراحتی و خوشبختی، شادی و افسردگی، شانس و بدشانسی کاملا با یکدیگر متفاوت است.دیگران. به عنوان مثال، پروفسور ریچارد وایزمن، استاد روانشناسی در دانشگاه هرتفوردشایر، در مورد بدشانسی گفت:

می خواستم بدانم چرا بخت همیشه در خانه بعضی ها را می زند و آنها در جای درستی هستند در حالی که برخی دیگر از آن محروم هستند؟! چرا من بد شانسم؟

یا اگر بخواهیم به زبان ساده‌تر صحبت کنیم، معنای حرف‌های او این است که چرا بعضی‌ها خوش‌شانس هستند اما بعضی‌ها نه.

پروفسور ریچارد وایزمن یک بار آزمایش جالبی انجام داد که در آن یک دفترچه خاطرات به افرادی که قبلاً خود را ناراضی و ناراضی معرفی می کردند، داد و از آنها خواست که به دفترچه خاطرات نگاه کنند و بگویند چند عکس در روزنامه وجود دارد.

آقای وایزمن گفت من یک پیغام مخفی وسط این لاگ ها گذاشتم و گفتم اگر به ناظر بگویید این مقاله را دیده اید 50 دلار به شما جایزه می دهم.

نتیجه آزمایش ریچارد وایزمن چه بود؟

اگرچه این آگهی نیمی از صفحه را پر می کند و با چاپ بسیار بزرگ چاپ می شود، افراد بدشانس بر خلاف اکثر افراد خوش شانس معمولاً آن را نمی بینند.

مطالعه وایزمن به این نتیجه رسید که افراد بدشانس عموماً عصبی تر از افراد خوش شانس هستند و این تنش عصبی توانایی آنها را برای توجه به فرصت های غیر منتظره مختل می کند. در نتیجه، با تمرکز بیش از حد روی چیزهای دیگر، فرصت‌های غیرمنتظره را از دست می‌دهند. افراد خوش شانس در واقع افرادی آرام تر و بازتر هستند، بنابراین آنچه را که در اطرافشان است می بینند و نه فقط آنچه را که به دنبال آن هستند.

این تمام پاسخ به این مشکل (وای و خوشی) نیست، فقط می تواند یکی از پاسخ ها باشد

بررسی دو نکته و موضوع مهم در حوزه فقر

در این ستون قصد داریم دو نکته را به شما بگوییم تا چشمتان را روی موضوع بدشانسی و بدشانسی باز کنید.

اولین نکته این است که بدبختی وجود ندارد

چرا من بد شانسم؟ معنای واژه های «بدبختی» و «بدبختی» از نظر واژگان و واژه ها کاملاً اشتباه است، زیرا در فرهنگ لغت معنای «بدبختی» به طور کامل به شانس، اقبال یا تغییر ختم می شود. پس تا همین ابتدا فهمیدی که معنای ناراحتی با آنچه تا کنون فکر می کردی در تضاد است.

معنای این واژه ها را در طول تاریخ هزاران ساله فرهنگ و تمدن ایران نیز می توان درک کرد

: نیک اختری، نکوطلایی، خوش اقبالی، نیک بختی، نگون بختی، سیاه بختی و شوربختی.

هفت کلمه دلالت بر این فرض دارد که ریشه خوشبختی/شکست انسان بیرونی است. من هر از گاهی عمدا به جای کلمه خوشبختی از کلمه رفاه استفاده می کنم. واژه ای که در آن از فعالیت و عاملیت بحث می شود.

یکی از درس هایی که از زندگی گرفتم

چرا بدبختم مشکل از اوایل مدرسه شروع شد، زمانی که باید به ما سینوس، کسینوس، یون و چیزهای پیش پا افتاده ای که اصلاً مفید نیستند، یاد می گرفتیم. خوب .

در یک زندگی خوب و آرام به دنبال بیشترین لذت ممکن و کمترین رنج ممکن برای خود و خانواده ام هستم. خوشبختی و خوبی در زندگی کاملاً به لذت ها بستگی دارد و به آن رنج ها بستگی دارد که بسیاری از چیزهایی که به ما لذت می دهند یا خسته کننده هستند خارج از کنترل و قدرت ما هستند.

اما در خوب زیستن کاملاً متفاوت است، در خوب زیستن لذت و درد اصلاً مهم نیست، بلکه کاملاً به آنچه باید و می توانم انجام دهم و کاری که انجام می دهم بستگی دارد.

در تمام این شرایط (بدترین شرایط زندگی، آفت، فقر و سیل را در نظر بگیرید) همه توانایی انجام کارهایی را دارند که از نظر اخلاقی درست و عملاً ممکن است.

اطمینان حاصل کنید که اگر کاری را انجام دادید که برخلاف تصمیم شما بین آنچه تصمیم گرفتید انجام دهید، زندگی خوب تعیین شده است. شادی زندگی لذت و خوبی زندگی رضایت را به همراه دارد.

ادامه داستان و تجربه خودم در مورد بدبختی

لذت یک عمل گذرا و کوتاه مدت برای دوست داشتن چیزهایی است که خارج از ما اتفاق می افتد. اما رضایت از عمق زندگی ما می آید. «سعادت ناشی از لذت» حالتی است که زود می آید و زود از بین می رود. اما «رضایت» یک موقعیت دائمی است.

فکر می‌کنید از زندگی در کدامیک از این موارد، زندگی در یکی از گران‌ترین هتل‌های جهان یا نجات جان یک انسان، بیشترین رضایت را کسب می‌کنید؟ زندگی مهاتما گاندی، نلسون ماندلا و مادر ترزا ممکن است همیشه شاد نبوده باشد (آنها سال ها در درد و رنج زندگی کردند).

اما این پستی‌ها در زندگی، چیزهای خوب زندگی و رضایت عمیق و ماندگاری که از زندگی داشتند را از بین نمی‌برد. نکته مثبتی که در یک زندگی خوب وجود دارد، شاد زیستن آن است، همانطور که می دانید بسیاری از زندگی شاد ما در دستان ما نیست.

اما این در دستان شماست که شاد زندگی کنید. خوشبختی در زندگی مهم است. اما کافی نیست. زندگی خوب لازم است.

من نمی خواهم شما خوشحال باشید. امیدوارم موفق باشی. موفقیت از وجود شادی و خوبی در زندگی حاصل می شود. چرا باید خود بدبختم را از زندگی و افکارمان حذف کنیم.

ویژگی های یک بدبین را بشناسید

افرادی هستند که بخشش ندارند و نمی توانند بدی های کسی را فراموش کنند

آنها درگیر محل کار خود هستند و همیشه در مورد آن بد می گویند

از نظر عاطفی هنوز احساس تنهایی و بدبختی می کنند

آنها همیشه با خانواده خود درگیر هستند و بر سر چیزهای کوچک با خانواده بحث می کنند

آنها همیشه احساس می کنند شخصی که با او سر و کار دارند می خواهد کلاه بگذارد

آنها به هیچ کس اعتماد ندارند و به دیگران بی اعتماد هستند

آنها همیشه احساس حقارت می کنند

آنها از تمام دنیا دلخور هستند

چرا من اینقدر ناراضی هستم؟

نارضایتی در بسیاری از سایه های خاکستری ظاهر می شود. گاهی اوقات مردم خوشحال نیستند. آیا تاریکی عاطفی آنها انتخاب خودشان است؟ یا شرایط زندگی خارج از کنترل آنهاست؟ در حالی که افسردگی و سایر بیماری های روانی قطعا یک بیماری بالینی هستند.

آنها را به حداقل نرسانید، عواملی وجود دارند که به ناراحتی کمک می کنند که می توانید بر آنها تأثیر بگذارید. در اینجا 50 دلیل برای اینکه ممکن است شما ناراضی باشید و چند پیشنهاد برای برداشتن پرده ذهنی برای بازگرداندن خورشید آورده شده است. .

10 دلیل که چرا فکر می کنید ناراضی هستید

1. شما نگران هستید.

نگرانی باعث ایجاد بی قراری درونی می شود. مثل یک صندلی گهواره ای است که با تب حرکت می کند، اما به جایی نمی رسد. نگرانی باعث ایجاد عمل نمی‌شود، بلکه شما را منجمد می‌کند، بنابراین نمی‌توانید واضح فکر کنید و تغییراتی ایجاد کنید تا مطمئن شوید که نتیجه منفی هرگز اتفاق نمی‌افتد.

انرژی شما بهتر است صرف تغییر چیزهایی شود که می توانید کنترل کنید و بقیه را رها کنید. بابی مک‌فرین آن را به سادگی خواند: «نگران نباش! خوشحال باش!» بی‌نگرانی قطعاً می‌تواند شادی ایجاد کند!

2. شما به یک ایده درک شده از کنترل چسبیده اید.

گاهی اوقات مردم به نظر می‌رسند که مستقیماً از یک کتاب کمیک ابرقهرمانی خارج شده‌اند. آنها معتقدند که می توانند همه چیز را به خوبی کنترل کنند و همه چیز دقیقاً همانطور که برنامه ریزی کرده اند پیش خواهد رفت. چه باری برای تحمل!

برای بلند کردن این وزنه قطعا به نیروی مافوق بشری نیاز خواهید داشت. با این حال، واقعیت این است که ما توانایی کنترل چیزی غیر از خود را نداریم. هنگامی که با آن صلح کنید، متوجه می شوید که فشار از بین رفته است و می توانید به جای ترسیم غیرممکن ها، از دیدنی های سفر لذت ببرید.

3- کینه دارید.

کینه ها تقریباً همان منطق نوشیدن زهر و انتظار برای مردن طرف مقابل را دارند. شما با حمل این همه انرژی منفی به خود آسیب می زنید.

تلخی را رها کن… به نفع خودت. کسی که از شما انتقاد کرده است احتمالاً بدون فکر کردن به شما اوقات خوبی را سپری می کند، در حالی که شما زندگی خود را با ارسال پرتوهای مرگ با ذهن خود برای آنها تلف می کنید.

4. فکر می کنید همه باید طبق قوانین شما بازی کنند.

فلش خبری: دنیا بر اساس قوانین شما زندگی نمی کند.

هر چه زودتر این را بپذیرید، شادتر خواهید بود.

هیچ کس دیگری یادداشت شما را در مورد اینکه چگونه باید کارها را انجام دهند، چگونه باید با شما رفتار کنند یا چگونه باید زندگی خود را مطابق با استانداردها و باورهای شما انجام دهند، دریافت نمی کند.

مردم اغلب زمانی عصبانی می‌شوند که کسی ایده‌آل‌های عمیق‌شان را زیر پا بگذارد. با این حال، تلاش برای انجام غیرممکن – وادار کردن همه به ایده شما در مورد کمال عمل کنند – ناامیدی زیادی ایجاد می کند.

مردم را همانگونه که هستند بگیرید و از مجموعه رنگارنگ ایده ها و دیدگاه ها قدردانی کنید، نه اینکه از آنها دلخور شوید.

اکثر مردم بازی مقایسه داخلی را انجام می دهند. معمولا آنها فقط به بخش کوچکی از زندگی آن شخص نگاه می کنند و می بینند که کجا هستند.

5. خودتان را با دیگران مقایسه می کنید.

برای مثال، می‌توانم خودم را با مت فیتزجرالد مرد آهنین و المپیکی مقایسه کنم و ببینم که او ورزشکار سه‌گانه بهتری از من است. (بالاخره ما حتی در استراتوسفر هم نیستیم.)

با این حال، این تنها بخش کوچکی از زندگی است. چه کسی می داند شاید بتوانم اسب سواری کنم یا بهتر از او آواز بخوانم؟ نگاه کردن به بخش کوچکی از یک فرد کامل و طبقه بندی آن قسمت بر علیه خود تمرینی بی معنی است.

شما خیلی بیشتر از آن تکه ای از زندگی خود هستید که در حال حاضر زیر میکروسکوپ دارید. این عادت فقط باعث نارضایتی در زندگی شما می شود.

اگر نمی توانید از اندازه گیری چیزها دست بردارید که چرا من بدبختم، به جای آن یک مقایسه داخلی انجام دهید. بهتر از دیروز هستی؟

6. شما انتخاب کرده اید که تنها زمانی شاد باشید که تمام رویاهایتان به حقیقت بپیوندد.

چه کسی شادتر است، کسی که تصمیم می گیرد “وقتی 100 میلیون دلار به دست بیاورم خوشحال خواهم شد” یا کسی که معتقد است “با یک شام خوب و وقت با خانواده ام خوشحال خواهم شد؟”

داشتن اهداف بزرگ خوب است. اما وقتی شادی خود را به موفقیت‌های آینده گره می‌زنید که ممکن است اتفاق بیفتند یا نشوند، امروز هرگز خوشبختی را در زندگی پیدا نخواهید کرد.

چیزهایی را که امروز شما را هیجان زده می کند پیدا کنید و اجازه دهید فردا شما را غافلگیر کنند.

7. شما فردی هستید که نیمه خالی لیوانتان است.

اگر بدبین باشید، متوجه تمام اتفاقات بد زندگی خود خواهید شد. ادراک شما به واقعیت شما تبدیل می شود.

در عوض، تمرکز خود را بر بهترین افراد، درخشان ترین لحظات، زیبایی ها و برکات اطراف خود انتخاب کنید.

هر چه بیشتر بر نور خورشید تمرکز کنید، سایه های کمتری به چشم انداز شما هجوم خواهند آورد.

8. شما تنها هستید.

ما به طور طبیعی موجوداتی اجتماعی هستیم و ایجاد روابط بخشی جدایی ناپذیر از زندگی است. اگر شنبه شب خود را تنها و افسرده می بینید، سعی کنید آن را تغییر دهید.

پیدا کردن دوستی مطمئناً اشتیاق شما را برای آنچه هر روز به ارمغان می آورد افزایش می دهد. چگونه دوستان خوبی پیدا کنیم؟ برای ایجاد زمینه های مشترک و ایجاد یک رابطه عالی به دنبال محیط های اجتماعی با افراد همفکر باشید.

لبخند بزنید، دراز کنید و واقعاً به دیگران علاقه مند باشید. تعجب خواهید کرد که چقدر طول می کشد تا ارتباطات مادام العمر ایجاد کنید.

9. شما بیش از هر چیز در زندگی به دنبال مادی گرایی هستید.

اگرچه پول مطمئناً یک موهبت بزرگ در این زندگی است، اما خوشبختی نمی آورد.

به این فکر کنید که اگر فردا آخرین روز نفس کشیدن شما باشد چه احساسی خواهید داشت. آیا واقعاً می خواهید پول بیشتری به دست آورید یا روی ارتباط با افراد یا تجربیات خاص تمرکز کرده اید؟

اگر بر اساس ارزش‌های خود زندگی کنید، موفقیت بیشتری از آنچه مادی‌گرایی می‌توانست به ارمغان بیاورد، خواهید یافت. و این موتور انگیزشی به شما کمک می کند تا ارزش هایی را که واقعاً برای شما مهم هستند کشف کنید.

10. برای چیزهای درست وقت نمی گذارید.

همه ما گاهی تمرکز خود را از دست می دهیم. با این حال، همسو نگه داشتن فعالیت‌هایتان با ارزش‌هایتان برای حفظ نگرش مثبت مفید است.

چرا من بدشانس هستم یک تمرین خوب این است که ارزش های خود را فهرست کنید و آنها را بر اساس اهمیت آنها برای شما رتبه بندی کنید. سپس ببینید چه تعداد از فعالیت های روزانه شما واقعاً با ارزش های شما همسو هستند. آیا قطع ارتباط وجود دارد؟ اگر چنین است، برای تغییر آن چه کاری می توانید انجام دهید؟

چرا من بدبختم، اما با این حال، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بفهمید چگونه زندگی خود را اولویت بندی کنید و آنچه برایتان مهم است انجام دهید. در اینجا به این صورت است:

منبع خارجی: lifehack

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا