چرا به کانال تلگرام جوین نمیشم

امروز در مجله اینترنتی زندگی با عنوان حل مشکل عدم عضویت در کانال تلگرام در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

گاهی اوقات، برخی از کاربران پیام رسان تلگرام برای پیوستن به برخی کانال ها مشکل دارند.

در ابتدا بگوییم که گاهی اوقات مشکلاتی در سرورهای تلگرام ایجاد می شود و باعث اختلال می شود.

در صورت بروز چنین مشکلاتی در سرورها، ممکن است پیوستن به برخی کانال ها غیرممکن باشد.

ممکن است یک گروه خصوصی باشد و برای پیوستن به گروه به پیوند یا پیوند دعوت نیاز دارید.

ممکن است لینک دعوت شما توسط سرپرست گروه باطل شود و بنابراین ممکن است نتوانید به آن بپیوندید.

ممکن است به گروه ها و کانال های زیادی ملحق شده باشید، بنابراین نمی توانید بدون ترک گروه دیگری به گروه های دیگر بپیوندید.

به طور کلی هر کاربر تلگرام تنها می تواند در تعداد محدودی از کانال ها و سوپرگروه ها عضویت داشته باشد. این عدد محدود 500 است، یعنی هر کاربر تلگرام فقط می تواند به 500 کانال یا سوپرگروه بپیوندد.

این محدودیت تعداد می تواند فعالیت حساب های جعلی و ربات های فعال در گروه ها و کانال ها را کاهش دهد. اما گاهی اوقات این مشکل برای برخی از کاربرانی که نیاز به حذف اجباری تعدادی کانال و سوپرگروه از لیست کانال دارند، پیش می آید.

همه اینها در صورتی رخ می دهد که تلگرام شما آخرین نسخه باشد یا به عبارتی با وجود آخرین آپدیت، این مشکل همچنان وجود دارد.

البته راهی برای دور زدن این محدودیت وجود دارد. می توانید یک حساب کاربری دیگر در تلگرام ایجاد کنید. در آپدیت اخیر تلگرام، این اپلیکیشن قابلیت مدیریت 3 اکانت مختلف با یک دستگاه را به صورت همزمان اضافه کرد. با استفاده از این قابلیت می توانید بدون خروج از اولین اکانت به دو اکانت دیگر دسترسی داشته باشید.

هر حساب کاربری لیست چت و تنظیمات خاص خود را دارد. به این ترتیب در صورت استفاده از هر سه اکانت می توانید محدودیت عضویت در کانال ها و گروه ها را از 500 به 1500 افزایش دهید و سپس خطای تعداد زیاد کانال در حال گردش در تلگرام را افزایش دهید.

این گروه ممکن است به دلیل نقض حق چاپ از عضویت منع شده باشد.

بهتر است چند لحظه یا حتی چند ساعت صبر کنید و پس از رفع مشکل دوباره تلاش کنید.

گاهی اوقات مدیران کانال ورودی های خود را می بندند و عضویت را غیرممکن می کنند.

این مشکل در نسخه ای از تلگرام نیز قابل مشاهده است.

بهتر است برنامه های خود را برای به روز رسانی بررسی کنید و همیشه تلگرام خود را به آخرین نسخه به روز کنید.

معمولا به هر یک از دلایل بالا پیامی به همین معنی نمایش داده می شود که با استفاده از آن می توان مشکل جوین شدن کانال مورد نظر را برطرف کرد.

البته تلگرام از پیوستن شما به کانال هایی با محتوای غیراخلاقی جلوگیری می کند و به طور کلی اجازه فعالیت به آن ها را نمی دهد.

رفع مشکل عدم عضویت در کانال تلگرام

راه حل دیگر این است که اکانت خود را از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ دانلود کنید و سعی کنید کانال و گروه را از آنجا تغییر دهید.
نحوه ورود به تلگرام در کامپیوتر: پس از نصب و راه اندازی پیام رسان، یک بارکد نمایش داده می شود که از طریق آن می توانید پیدا کنید. تلگرام. تنظیمات: با تلفن تماس بگیرید، سپس دستگاه‌ها، سپس دستگاه‌های رومیزی را پیوند دهید.

این مقاله به دسته نکات تعلق دارد.

خواندن مقالات زیر را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

جلوگیری از دسترسی هکرها به تلگرام شما برای همیشه

“مشاهده پیام های تلگرام بدون امضا”

چگونه از عضویت ناخواسته در گروه های تلگرام جلوگیری کنیم؟

” آموزش حذف اکانت تلگرام ”

نحوه بک آپ گرفتن از تلگرام

2.9/5 – (122 امتیاز)

برنامه های پیام رسان به روش ترجیحی ارتباط ما در عصر مدرن امروزی تبدیل شده اند. آنها به ما این امکان را می دهند که در هر زمان و از هر مکانی با دوستان خود در ارتباط باشیم و به راحتی رویدادهای روزانه را با مردم به اشتراک بگذاریم. امروزه بسیاری از مردم به یک برنامه پیام رسان به نام تلگرام علاقه مند هستند. تلگرام به حریم خصوصی کاربران خود اهمیت می دهد و امنیت شما را در اولویت قرار می دهد، به همین دلیل قوانین بسیار سختگیرانه ای دارد. ممکن است هنگام عضویت در کانال های تلگرام با خطا مواجه شوید. در ادامه این مقاله Anycontrol با ما همراه باشید تا راه حل های رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام را بدانید.

برای کنترل و نظارت بر تلگرام دیگران روی لینک کلیک کنید!

دلیل محدودیت عضویت کانال تلگرام چیست؟

تلگرام یک برنامه پیام رسانی فوری محبوب است که شبیه به WhatsApp و Facebook Messenger کار می کند. این بدان معناست که وقتی به Wi-Fi یا داده تلفن همراه وصل هستید می توانید به دوستان خود پیام دهید. تلگرام علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد از طریق یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند با دوستان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید، گزینه ای به نام «کانال ها» نیز دارد که به افراد کمک می کند برای مخاطبان گسترده پیام ارسال کنند.

از طریق این کانال ها، برندها می توانند با به اشتراک گذاری مطالب جالب در تلگرام با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار کنند.

کانال های تلگرامی را خواهید یافت که آخرین اخبار در مورد سیاست، جغرافیا، سرگرمی، تجارت، سرمایه گذاری و موارد دیگر را به اشتراک می گذارند. با این حال، این ویژگی ممکن است گاهی اوقات کار نکند، یا به سادگی مشکلات فنی ایجاد کند که حل آنها بسیار دشوار است.

اگر شما هم یکی از آنها هستید که برای رفع مشکل عدم عضویت در کانال تلگرام اقدامات زیادی انجام داده اید، اما همچنان با خطا مواجه هستید، دیگر نگران نباشید. در این مقاله انی کنترل به بررسی علت عدم عضویت و مشکل محدودیت عضویت در کانال تلگرام پرداخته ایم و برای هر کدام راه حل های کلیدی ارائه کرده ایم.

🎯 آموزش فعال سازی تایید دو مرحله ای تلگرام

رفع مشکل «این کانال نمایش داده نمی شود» در تلگرام

تلگرام ممکن است کانال را مسدود کند یا کانال عمومی یا خصوصی را محدود کند اگر متوجه شود که کانال هر گونه قوانینی را نقض می کند. همچنین می تواند به طور موقت کانال های خاصی را برای مدت کوتاهی غیرفعال کند. به عنوان مثال، تلگرام می تواند کانالی را که فیلم، سریال و سایر محتوای غیرقانونی را به اشتراک می گذارد مسدود کند.

به همین ترتیب، محتوای بزرگسالان یا سایر محتوای حساس تحریک کننده نفرت، خشونت و ماهیت جنسی ممنوع است. در صورت مواجهه با هر یک از این کانال ها، با خطای «این کانال مسدود است» یا «این کانال نمایش داده نمی شود» مواجه می شوید. علاوه بر این، خطای “در حال حاضر در دسترس نیست” به همین معنی است.

خبر خوب این است که با انجام مراحل ساده می توان این خطا را برطرف کرد. در اینجا راه حل های اصلی برای دسترسی به کانال های مسدود شده است که باید برای رفع این خطا پیاده سازی کنید.

🎯 دستورالعمل نصب مجدد تلگرام حذف شد

در نسخه دسکتاپ تلگرام گزینه غیرفعال کردن فیلترینگ را فعال کنید

برای رفع خطای «این کانال نمایش داده نمی‌شود» در تلگرام، می‌توانید گزینه Disable Filtering را در وب تلگرام یا کلاینت دسکتاپ آن فعال کنید. برخی افراد گزارش می دهند که این روش برای دستگاه های آنها کار می کند. در اینجا مراحل دقیق آمده است:

نسخه وب یا دسکتاپ تلگرام را نصب کرده و برنامه را باز کنید.

روی نماد سه خط در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.

به بخش “تنظیمات” بروید.

سپس بر روی “Privacy and Security” کلیک کنید.

در بخش «محتوای حساس» گزینه «غیرفعال کردن فیلترینگ» را فعال کنید.

اکنون برنامه تلگرام را در گوشی هوشمند خود راه اندازی مجدد کنید و ببینید آیا می توانید کانال ها را جستجو کنید یا خیر.


how to Disable filtering.png 40.3 KB

🔹استفاده از ربات “Nicegram” برای حذف محدودیت عضویت در کانال تلگرام

ربات نایسگرام یک ربات تلگرامی است که می توان از آن برای دسترسی به محتوای غیرقابل دسترس یا ممنوع در کانال تلگرام استفاده کرد. برای رفع خطای “این کانال مسدود است” در تلگرام می توانید با رعایت دستورالعمل زیر از آن استفاده کنید.

برنامه تلگرام را باز کنید، سپس در کادر جستجوی آن عبارت Nicegram Bot را تایپ کنید.

ربات با نام “@Nicegram_bot” را جستجو کنید.

در پایین صفحه، روی «شروع» کلیک کنید.

سپس روی «بله» برای «من 18 سال به بالا» و «نمایش محتوای حساس» ضربه بزنید.

برنامه تلگرام را دوباره باز کنید و بررسی کنید که آیا خطای «این کانال نمایش داده نمی‌شود» در تلگرام برطرف شده است یا خیر.


Nicegram bot.png 90.84 KB

🔹 استفاده از فیلترشکن

برای برخی مکان‌ها، تلگرام محدودیت‌های سختی را برای کانال‌های خاص اعمال می‌کند. بنابراین اگر در چنین مناطقی زندگی می کنید، تلگرام از دیدن هر چیزی در کانال جلوگیری می کند.

اگر در این شرایط هستید اما همچنان می خواهید کانال را تماشا کنید، می توانید از VPN برای تنظیم موقعیت مکانی خود در منطقه دیگری که هیچ محدودیتی ندارد استفاده کنید. سپس می توانید با موفقیت خطا را برطرف کرده و محدودیت عضویت در تلگرام را حذف کنید.

تست با دستگاه های دیگر

گاهی اوقات جابجایی به دستگاه دیگر می تواند خطای «این کانال مسدود است» را در تلگرام برطرف کند زیرا برخی از برنامه ها نمی توانند به درستی روی یک سیستم عامل خاص کار کنند. بنابراین، اگر در دستگاه iOS خود با این خطا مواجه شدید، می توانید از آن در دستگاه اندرویدی خود و بالعکس استفاده کنید.

🎯 نحوه نصب تلگرام قدیمی روی گوشی جدید

رفع مشکل شما به حد مجاز در تلگرام رسیده اید

اگر می‌خواهید به یک کانال تلگرام بپیوندید و با خطای «شما به حد مجاز رسیده‌اید» یا «انجمن‌های بسیار زیاد» مواجه شدید، لطفاً توجه داشته باشید که تعداد کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی شما از ۵۰۰ نفر بیشتر شده است. زیرا هر کاربر فقط می‌تواند به ۵۰۰ کانال بپیوندد.

بنابراین زمانی که قصد عضویت در کانال 511 به بالا را دارید، با ارور “Too many communities” یا مشکل رسیدن به حد مجاز در تلگرام مواجه خواهید شد.


Too Many Communities error.png 36.9 KB

بنابراین در ادامه راه حل هایی برای رفع این مشکل که در تلگرام به حداکثر حد مجاز رسیده اید را ارائه کرده ایم تا بتوانید دلیل عدم عضویت در کانال تلگرام را بررسی کنید.

🔹 حذف کانال های غیر ضروری

در این صورت می توانید لیست کانال های تلگرام خود را بررسی کرده و چند کانال یا گروه تبلیغاتی اضافی را حذف کنید تا مشکل عضویت نداشتن در کانال تلگرام حل شود.

🔹جلوگیری از عضویت های ناخواسته در کانال و گروه

با محدود کردن دسترسی کاربران به کانال‌ها یا گروه‌های غیرضروری، فقط می‌توانید به گروه‌ها و کانال‌هایی بپیوندید که می‌شناسید. برای انجام این کار، به تنظیمات تلگرام بروید و دسترسی «کانال‌ها و گروه‌ها» را از «همه» به «مخاطبین من» تغییر دهید.

از نسخه های غیر رسمی تلگرام استفاده کنید

همانطور که می دانید امروزه تعداد زیادی نسخه غیررسمی تلگرام با امکانات و کارکردهای متفاوت وجود دارد که همگی با نام های عجیبی مانند تلگرام x تبلیغ می شوند و مخاطبان خاص خود را دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که از نسخه های غیر رسمی تلگرام استفاده می کنید، احتمالا با مشکل محدودیت عضویت در تلگرام مواجه خواهید شد! بنابراین توصیه می کنیم نسخه اصلی را نصب کرده و به این روش ادامه دهید.

گاهی اوقات ممکن است نتوانید به کانال ها و گروه های تلگرام بپیوندید و با پیام انجمن ها بسیار زیاد مواجه شوید. برای اینکه بتوانید این مشکل را حل کنید و خیلی راحت در کانال ها و گروه های تلگرامی مثل ترفند سه و … عضو شوید، ما را دنبال کنید و آموزش حل مشکل عضو نشدن در کانال ها و گروه های تلگرامی – حداکثر مجاز.

مشکل محدودیت مجاز در کانال و گروه های تلگرام – عضو نشدن در کانال و گروه

یکی از دلایل عدم عضویت شما در کانال ها و گروه های تلگرام استفاده از نسخه های غیر اورجینال تلگرام است که شما را به صورت مخفیانه در بسیاری از کانال ها و گروه ها عضو کرده است. برای حل این مشکل بهتر است نسخه اصلی تلگرام را دانلود و نصب کنید. (می توانید این کار را از طریق پلی استور انجام دهید و دقیقا نسخه اصلی تلگرام را با نماد آبی نصب کنید)

نحوه رفع عدم عضویت در کانال:

پس از نصب نسخه اصلی تلگرام آن را اجرا کنید

روی نماد سه خط در بالای صفحه کلیک کنید و روی گزینه تنظیمات ضربه بزنید

در این بخش روی Devices کلیک کنید

و تمام دستگاه های فعال را با گزینه End All Other Sessions حذف کنید

نکته : با اینکار حساب کاربری شما از تمامی تلگرام های غیررسمی و دستگاه هایی که متصل هستید خارج خواهد شد

حالا وارد تلگرام شوید، کانال ها و گروه هایی را که نمی خواهید حذف کنید (کنترل کانال و گروه ها را حفظ کنید و روی حذف یا خروج کلیک کنید)

اگر تعداد گروه ها و کانال ها زیاد است، باید در هر مرحله 10-20 کانال را حذف کنید تا گزارش نشوید.

اگر زمان کافی برای انجام این کار ندارید، بهترین راه حل حذف حساب جاری و ایجاد یک حساب جدید است.

دقت کنید که بعد از ساخت حساب کاربری جدید حتما از تلگرام اصلی استفاده کنید تا مجدد با این مشکل روبرو نشوید

برای جلوگیری از دعوت به گروه ها و کانال های مختلف از سوی مخاطبین یا افراد ناشناس، می توانید مراحل زیر را نیز دنبال کنید:

پارامترهای تلگرام را وارد کردید

بر روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید

سپس روی Group & Channel ضربه بزنید، این گزینه را روی My Contacts قرار دهید

اکنون که این گزینه را انتخاب کرده اید، افراد غریبه نمی توانند شما را به گروه ها و کانال ها اضافه کنند.

روی تنظیمات ضربه بزنید و به پایین صفحه بروید

نسخه برنامه را سه ثانیه نگه دارید

دوباره آن را لمس کنید

از منوی باز شده گزینه Reset Chats را انتخاب کنید

نکته : با انجام این کار ممکن است همه گفتگو های شما حذف شود

از حساب خود خارج شوید و دوباره وارد شوید.

نکته بسیار مهم : به تازگی ارسال کد تلگرام برای بعضی از اوپراتور ها غیرفعال شده است و ممکن است بعد از خارج شدن از حساب کاربری یا حذف حساب کاربری دیگر نتوانید با آن شماره وارد اکانت خود شوید . لطفا به این مورد حتما توجه کنید (کد ورود برای بعضی از سر شماره های همراه اول و رایتل ارسال نمیشود)

محتوای مشابه این آموزش:

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا