چرا به مرور سرعت ماشین اسباب بازی کم میشود

اسباب بازی کم می شود

در سنین پایین، کودکان، به ویژه پسران، علاقه زیادی به بازی با ماشین‌های اسباب‌بازی دارند، حرکت وسیله نقلیه آنها را مورد توجه قرار می‌دهد، مخصوصاً وقتی نمونه‌های بزرگ‌تری را در خارج از خانه می‌بینند. خودروهای مینیاتوری مختلفی از نظر ساختار و رنگ موجود است. معمولا از رنگ های شاد برای ساخت آنها استفاده می شود. ماشین پلیس اسباب‌بازی یکی از ماشین‌های اسباب‌بازی معروف است که در بین بچه‌ها نیز بسیار محبوب است، زیرا ویژگی‌های واقعی این ماشین از جمله تولید آژیر و چراغ‌های چشمک زن باعث شده تا کودکان حداقل یک بار به آن‌ها علاقه بیشتری پیدا کنند. .چه کسی دوست دارد این ماشین اسباب بازی را داشته باشد حالا می توانید با مراجعه به سایت تابان اسباب بازی این اسباب بازی را سفارش دهید ، در این وب سایت اسباب بازی های ماشین پلیس در مدل های مختلف مطابق با سلیقه کودک شما موجود است.موجود.
علاوه بر ماشین های پلیس اسباب بازی سایر ماشین های اسباب بازی با طرح های زیبا و کلاسیک ساخته شده اند. کودک شما ممکن است این ماشین ها را در کارتون دیده باشد یا در خیابان دیده باشد و مجذوب رنگ و شکل آنها شده باشد. به عنوان مثال، شورلت کلاسیک در کارتون Cars. بازی با ماشین های مختلف اسباب بازی برای رشد و شادابی کودک بسیار مهم است، برای سفارش این دسته از ماشین ها به سایت تابان تویز مراجعه کنید و رنگ ماشین اسباب بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع ماشین های اسباب بازی:

ماشین های کوچک از راه های مختلفی برای حرکت استفاده می کنند. ساده ترین ها فقط با نیرویی که شما منتقل می کنید حرکت می کنند یعنی به هر سمتی که شما فشار می دهید ماشین در همان جهت شروع به حرکت می کند و ساختار پیچیده ای ندارند. اگر بتوانید به داخل نگاه کنید، فقط از چهار چرخ تشکیل شده است. کمی پیشرفته تر، در اینجا از یک موتور الکتریکی استفاده شده است که انگشتان کودک شما را تقویت می کند. یک موتور قدرتمند به این معنی است که وقتی ماشین اسباب بازی را به سمت عقب می کشید، اسباب بازی به سمت جلو حرکت می کند. در واقع نیروی عقب کشیده شدن را در خود ذخیره می کند و وقتی ماشین را رها می کنید، نیرو نیز آزاد می شود و ماشین در جهت مخالف کشیده می شود. فرمان شروع به حرکت می کند چنین ماشین هایی فقط با حرکت به سمت عقب و سپس رها کردن به جلو حرکت می کنند و شما نمی توانید با فشار دادن آن به جلو و سپس رها کردن آن به سمت عقب حرکت کنید. همانطور که گفته شد، این اسباب بازی به تقویت انگشتان کودک شما کمک می کند و همچنین مهارت های حل مسئله را در او تقویت می کند. مدل دیگر این اسباب بازی ماشین های کنترلی است. ماشین های کنترلی با یک درایو الکتریکی کار می کنند و به باتری نیاز دارند. کنترل حرکت در دست کودک شماست، آنها می توانند به جلو و عقب حرکت کنند. ساختار این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های معرفی شده پیچیده تر است، اما کودک به راحتی می تواند نحوه عملکرد آن را درک کند. این اسباب بازی مهیج می تواند او را برای مدت طولانی در طول روز سرگرم کند و علاوه بر تفریح، به افزایش مهارت های او نیز کمک کند. شما می توانید این سه مدل خودروی معرفی شده در فروشگاه اینترنتی تابان تویز را به راحتی خریداری کنید، سه مدل معرفی شده در این فروشگاه موجود است و می توانید با توجه به تمایل و نیاز فرزند خود هر تعداد و هر مدلی را خریداری کنید. رنگ های متفاوت و شاد این اسباب بازی ها برای هر سلیقه ای مناسب است.

با گذشت زمان ممکن است سرعت این اسباب بازی ها کاهش یابد که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. اگر چرخ ها آسیب ببینند، حرکت خودرو را کاهش می دهند، به خصوص اگر خودرو با موتور قوی کار کند. چرخ دنده های این موتور هر چقدر هم که از مواد مرغوب ساخته شده باشند به مرور زمان فرسوده می شوند و با فعالیت زیاد نمی توان از فلزات در ساخت این چرخ دنده ها استفاده کرد زیرا هم قیمت آن بالاست و هم نیاز به یک مقدار زیادی فلز مورد نیاز است، علاوه بر این، اسباب بازی را سنگین می کند. بهترین راه حل این است که فشار زیادی به چرخ دنده های این چرخ دنده ها وارد نکنید. به فرزندان خود بیاموزید که آن را خیلی طولانی نگه ندارند یا خیلی عقب نکشند تا از وارد کردن فشار زیاد به دنده ها جلوگیری کنند. این ماشین‌ها روی سطوح صاف و بدون مژه مانند سرامیک بسیار بهتر عمل می‌کنند، تا جایی که ممکن است ماشین را روی فرش حرکت ندهید تا فشار زیادی به چرخ دنده وارد نشود. سرعت این ماشین ها روی فرش بسیار کمتر از سرعت آنها روی سطوح صاف است. اگر این اسباب بازی به مدت طولانی در طول روز استفاده شود، باتری آن زودتر تمام می شود. در این زمان فکر می کنید خودرو مشکلی دارد یا کیفیت خودرو پایین است اما اینطور نیست. باطری رو عوض کن کاملا درست میشه گاهی اوقات شما یک باتری جدید قرار می دهید اما هنوز سرعت آن کمتر از بار اول است، ممکن است مشکل از چرخ های ماشین باشد. از آنجایی که ماشین کنترلی به صورت بی سیم فرمان جلو و عقب را تشخیص می دهد، ممکن است فرستنده یا گیرنده مشکل داشته باشد. ممکن است کنترل ماشین اسباب‌بازی به دلیل ضربه‌های وارد شده به آن ضعیف شده باشد، یا کارکردن طولانی مدت با باتری کم ممکن است فعالیت کنترل را ضعیف کرده باشد. در گیرنده ممکن است آنتن آن جدا شده باشد یا به نوعی آسیب دیده باشد. اگر کنترل سیمی سخت باشد، ممکن است این مشکل در ناحیه سیم رخ داده باشد و بخشی از سیم قطع شده یا به طور کامل قطع شده باشد. حتی ممکن است برش سیم در غلاف آن تمیز نباشد، چین های زیاد سیم باعث شکستن سیم در داخل می شود. به سیم کنترل فشار وارد نکنید و آن را نکشید. این سیم ها آنقدر حساس نیستند که با کوچکترین ضربه ای بشکنند اما در اثر ضربات متوالی پاره می شوند. به چرخ دنده های آن اعمال می شود و ممکن است تحمل آن بیش از حد باشد زیرا چرخ دنده ها بر اساس نیروی اعمال شده توسط کنترل به آنها طراحی شده اند، بنابراین از کشیدن آنها با دست خودداری کنید و این را به فرزندان خود آموزش دهید. دوست دارم این ماشین های کنترلی را در حالی که غلت می زنند و در دنیای واقعی حرکت می کنند سوار شوند و روی آنها نشسته اند. نشستن روی ماشین‌های اسباب‌بازی بسیار مضر است و ماشین را می‌توان کاملاً له کرد، کاملاً واضح است که ماشین‌های دستی به دلیل داشتن نیروی محرکه ضعیف قادر به حرکت دادن بچه‌ها نیستند و برای چنین عملکردی طراحی نشده‌اند، پس این ترفندها را به کودکان خود بیاموزید.
کندی حرکت خودروهای کنترل شده ممکن است ناشی از موارد فوق نباشد، در صورت بالا رفتن خودرو قطعا بر سرعت آن تاثیر می گذارد و شاهد کاهش سرعت خواهیم بود. این بهتر از یک سطح صاف بدون بالا آمدن است. استفاده برای جابجایی
حرکت روی تشک به دلیل اصطکاک زیاد باعث کاهش سرعت خودرو می شود، برخی ضربه های روی تشک باعث کاهش سرعت می شود و یا حتی ممکن است خودرو را به طور کامل متوقف کند. برای خودروهای متحرک به طور کلی از سطوح صافی مانند سرامیک استفاده کنید که اصطکاک کمی دارند و خودرو به راحتی روی آن حرکت می کند تا شاهد کاهش سرعت نباشیم. به هر یک از آنها توجه کنید. برای داشتن اطلاعات کافی برای هر اسباب بازی به سایت تابان تویز مراجعه کنید. در این فروشگاه اینترنتی علاوه بر سفارش اسباب بازی مورد نظر خود، می توانید از اطلاعاتی که در مورد این اسباب بازی برای شما به اشتراک گذاشته شده است نیز استفاده کنید.

چرخ دنده ها

تعویض دنده احتمالا ارزان ترین کار برای بهبود سرعت ماشین کوچک شماست. با تعویض قطعات دنده شاهد تغییراتی در سرعت و شتاب خودرو خواهید بود. برای چنین تغییراتی باید ساختار و نحوه عملکرد هر یک از چرخ دنده ها و اینکه چه هدفی در طراحی ماشین اسباب بازی استفاده می شود را بدانید. در این اسباب بازی ها از چرخ دنده های بزرگ و کوچک استفاده شده که هر کدام نامی دارند و می توانند جنسیت متفاوتی داشته باشند. چرخ دنده یک چرخ دنده فلزی است که روی موتور قرار می گیرد. خار یک چرخ دنده پلاستیکی بزرگ است که به چرخ دنده متصل می شود. دنده بزرگتر یعنی دنده ای که دنده های بیشتری دارد. همچنین برای بهبود سرعت چرخ، خار قبلی را با یک خار کوچکتر با دنده های کمتر جایگزین کنید. اگرچه این تغییرات باعث افزایش سرعت می شود، اما باعث افزایش فشار روی موتور نیز می شود. این تغییر ساختار برای استفاده مستقیم از مسیر استفاده می شود

تاثیر لاستیک بر سرعت

ماشین های کوچک مانند ماشین های واقعی تاثیر لاستیک ها در سرعت آنها احساس می شود. هر چه لاستیک ها کیفیت بالاتری داشته باشند و چسبندگی آن ها با سطح کمتر باشد، سرعت آن بیشتر می شود. چسبندگی زیاد باعث افزایش اصطکاک می شود. لاستیک های باریک به خودروهای کوچک کمک می کنند تا سریعتر حرکت کنند. برای خرید ماشین اسباب بازی پرسرعت می توانید به سایت تابان تویز مراجعه کنید و اسباب بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

وزن ماشین اسباب بازی

سنگینی ماشین های کوچک باعث کندی آنها می شود. حتی الامکان ماشین های اسباب بازی باید به گونه ای طراحی شوند که کودکان علاوه بر سرعت، بتوانند آنها را با خود حمل کنند. طراحی سبک وزن آنها نباید باعث شود استحکام لازم خود را از دست بدهند به همین دلیل باید از مواد مرغوب در ساخت آنها استفاده شود. برای خرید ماشین اسباب بازی می توانید به فروشگاه اینترنتی تابان تویز مراجعه کرده و اسباب بازی مورد نظر خود را سفارش دهید. شما می توانید از کیفیت اسباب بازی ها کاملا راضی باشید. تابان تویز عرضه کننده انواع اسباب بازی های باکیفیت از برندهای برتر ایرانی می باشد.

بای مناسب

باتری مناسب برای عملکرد بهتر ماشین اسباب بازی کنترلی بسیار موثر است.باطری هایی که قدرت ذخیره کمی دارند نه تنها باعث کاهش سرعت می شوند بلکه می توانند به سایر سیستم های داخلی ماشین کنترلی نیز آسیب برسانند. پس پس از مشاهده کاهش سرعت، ابتدا باتری ها را تعویض کنید، اگر مشکل حل نشد، سایر ایرادات را بررسی کنید.

افزایش سرعت ماشین های ساده:

ماشین های ساده پیچیدگی خاصی ندارند، آنها از چهار چرخ، یک طبقه و یک سقف تشکیل شده اند، البته برخی از این ماشین ها طراحی خاص و زیبایی دارند، مثلا بدنه آنها به جای پلاستیک از فلز ساخته شده است که باعث می شود اسباب بازی کمی سنگین تر، که باعث کاهش سرعت آن می شود. وزن این اسباب بازی ها در صورت اندازه و تهیه مناسب باعث تقویت عضلات دست کودک شما می شود زیرا این مدل ماشین اسباب بازی فقط با حرکت دست حرکت می کند و کودک شما باید آن را حرکت دهد. حرکت دادن ماشین با دست می تواند برای کودک بسیار جالب باشد و او را برای مدت طولانی سرگرم کند و همچنین باعث رشد جسمانی بهتر شود. جابجایی این ماشین ها روی سطح تشک راحت تر است زیرا برای حرکت دادن آن به انرژی بیشتری از کودک نیاز دارد که برای او نوعی ورزش محسوب می شود. طرح و رنگ انتخاب خود را با گزینه های مختلف نهایی کنید. فقط ماشین را به عقب بکشید و رها کنید، شروع به حرکت به جلو می کند. این مدل بر خلاف یک ماشین ساده ممکن است روی سطوحی مانند فرش خوب کار نکند.
این اسباب بازی مانند یک ماشین ساده به تقویت عضلات دست کمک می کند و مهارت های خاصی از جمله حل مسئله را آموزش می دهد.
برای سفارش این اسباب بازی به تابان تویز مراجعه کنید. فروشگاه، آن را به راحتی بخرید و درب منزل تحویل بگیرید.

افزایش سرعت ماشین های کنترلی:

ماشین های کنترل شده دستورات حرکتی خود را از طریق سیم یا به صورت بی سیم از طریق کنترلر دریافت می کنند. عدم ارسال، پخش و دریافت در هر زمان منجر به مشکلاتی می شود. اگر با سیم کار می کند ممکن است یک پارگی کوچک قدرت را به خوبی منتقل نکند یا باتری تمام شده باشد یا دنده ها مشکل داشته باشند. اگر ماشین کنترلی با ارتباط بی سیم کار می کند، دور کردن کنترل از ماشین ممکن است دلیلی برای کاهش سرعت حرکت باشد. یک اسباب بازی ذهنی چه با سیم و چه بی سیم کودک را به حرکت وا می دارد که بسیار مهم و ارزشمند است. برای خرید این اسباب بازی می توانید به سایت تابان تویز مراجعه کرده و سفارش دهید تا علاوه بر سرگرمی کودک خود، او را از نظر جسمی فعال کنید و بهتر رشد کند.

سرعت در ماشین های دستی:

خودروهایی هستند که بدون نیاز به برق و باتری، بدون موتور قدرتمند و بدون هیچ گونه فعالیتی از سوی کودک شما حرکت می کنند. حرکت این دستگاه ها به وسیله نیرویی است که به پهلوی شما وارد می شود و عمدتاً در خارج از منزل زمانی که دیگر کالسکه برای کودک شما مناسب نیست از آن استفاده می شود. سرعت این ماشین ها بستگی به نیرویی دارد که شما منتقل می کنید، هر چه نیرو و سطح صاف تر باشد سرعت آن بیشتر می شود.به راحتی خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید.
فروشگاه اینترنتی تابان تویز اسباب بازی های ایرانی را با کیفیت بالا و بسیار زیاد عرضه می کند. سابقه و تجربه در این زمینه. با خرید اسباب بازی های مورد نیاز خود از برندها و محصولات ایرانی حمایت کنید. اسباب بازی ها به تمام مناطق کشور ارسال می شود. تمامی محصولات دارای گارانتی می باشند و در صورت مشاهده هر گونه مشکل می توانید به راحتی با شرکت تماس گرفته و به شکایات و پیشنهادات شما پاسخ خواهند داد.

امروزه کودکان به جای بازی با همسالان خود و تفریح ​​با اسباب بازی ها، دوست دارند با تبلت و گوشی بازی کنند. علاوه بر این، برخی از والدین برای آرام کردن کودک نوپا از این نوع وسایل استفاده می کنند که می تواند توانایی های یادگیری، تنظیم احساسات، مهارت های حرکتی و غیره او را مختل کند. علاوه بر این، فناوری با پاسخگویی به نیازهای کودک، ظرفیت خلاقیت و حل مسئله را از بین می برد.

در ادامه شما را با تاثیر تبلت و تلفن همراه بر روی کودکان آشنا می کنیم تا متوجه شوید چرا اسباب بازی های ساده تری مانند خانه سازی، عروسک ها و فیگورهای اکشن انتخاب های بهتری برای کودکان هستند.رشد و رشد کودکان.

عوارض استفاده نادرست کودکان از تبلت و موبایل

کودکان به ویژه کودکان خردسال به تحرک و فعالیت بدنی نیاز دارند. وقتی کودکان زمان زیادی را صرف بازی های رایانه ای و تلفنی می کنند، ناخودآگاه فعالیت ها و حرکات آنها کاهش می یابد و در نتیجه ممکن است کودک دچار اضافه وزن، عدم هماهنگی بین اعضای بدن و حرکت و مسائل حسی شود.

به گفته محققان، استفاده مداوم از فناوری های جدید توسط کودکان، افسردگی و اضطراب، اختلالات عاطفی، اختلال دوقطبی و سایر مشکلات رفتاری را در کودکان به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین اعتماد به نفس و روابط اجتماعی کودک را به خطر می اندازد.

تسلط کودک بر اسباب بازی های مورد علاقه اش بسیار مهم است زیرا حس پیروزی را در او زنده نگه می دارد. به این ترتیب کودک احساس قدرت می کند و اعتماد به نفس او افزایش می یابد. از طرفی در بازی های رایانه ای و موبایلی مراحلی مانند یادگیری، تسلط و تجربه وجود ندارد و بچه ها در طول بازی بارها شکست می خورند که اعتماد به نفس آنها را پایین می آورد.

از آنجایی که ماهیت اکثر بازی های رایانه ای خشونت و جنگ است، این مشکل ممکن است بر سلامت روان کودک تأثیر منفی بگذارد و کودک با تقلید از آن پرخاشگر شود. بنابراین والدین باید همیشه به محتوای بازی های کودکان توجه داشته باشند و اسباب بازی هایی را برای آنها تهیه کنند که علاوه بر سرگرمی، سطح انرژی آنها را کنترل کرده و طرز فکر آنها را سامان دهد.

استفاده از اسباب بازی های حرکتی و ورزشی مانند توپ و توپ دستی که انرژی کودکان را تخلیه می کند به داشتن خوابی آرام کمک می کند و در نتیجه به سلامت کودک کمک می کند. همچنین در سنین بالاتر استفاده بیش از حد از گوشی و سایر وسایل دیجیتال به دلیل کاهش یادگیری در کلاس های درس منجر به خستگی و کاهش تمرکز می شود.

حرف آخر

اخیراً برخی از طراحان تبلت هایی طراحی کرده اند که با تکنولوژی می توان از آنها به عنوان اسباب بازی استفاده کرد. این طرح جایگاه ارزشمند اسباب بازی ها را در رشد کودکان به یاد می آورد. واقعیت این است که بازی های دیجیتال جزء لاینفک برنامه های سرگرمی کودکان هستند، اما می توان با طراحی های جدید با محتوای مناسب تر، استفاده های بهتری از این وسایل ایجاد کرد. به این ترتیب کودکان می توانند ارتباط خود را با دنیای واقعی و اسباب بازی های خود حفظ کنند.

همانطور که گفته شد، کودکان در هنگام بازی با اسباب بازی کمتر از گوشی یا تبلت استفاده خواهند کرد. فروشگاه اسباب بازی نیما یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه ها در این زمینه این امکان را برای شما فراهم می کند تا با توجه به سن کودک بهترین اسباب بازی ها را برای عزیزان خود انتخاب و خریداری کنید.

در این زمان کمتر کسی است که نداند اسباب بازی چیست و چه کاربردهایی دارد.در این مقاله می بینید مروری بر تاریخچه اسباب بازی بیپرداختم و شاید براتون جالب باشد که اولین اسباب بازی ها به چه صورت بود.

از اسباب بازی ها در بازی استفاده می شود، البته جالب است که برای یک بازی خاص تولید می شوند. بازی با اسباب‌بازی‌ها ویژگی‌های خاص و مفید خود را دارد، البته ممکن است کودک یا خردسال شما دوست داشته باشد با اسباب‌بازی بازی کند، یاد بگیرید برای زندگی در یک جامعه چه چیزی لازم است، که عالی است و یکی از بهترین ویژگی‌های اسباب‌بازی است.

اکثر اسباب بازی ها از مواد مختلفی مانند چوب، خاک رس، کاغذ و پلاستیک فشرده و غیره ساخته شده اند که هیچ گونه مواد مضری ندارند و هیچ آسیبی به فرزند دلبندتان وارد نمی کنند. به عنوان اسباب بازی بازی ها در خدمت کودکان هستند، اما در بین آنها محصولاتی وجود دارد که برای اهداف دیگری ساخته می شوند، به عنوان مثال، می توانیم هواپیمای کاغذی بگیریم که با چسباندن کاغذ و پرواز ساخته می شود، اما اسباب بازی های شکل های جدید شامل سرگرمی های دیجیتال و اسباب بازی های تعاملی یا اسباب بازی های امروزی است. که زیبا و کاربردی طراحی شده اند.

بعضی از اسباب بازی ها در درجه اول به عنوان کالاهای جمع آوری و تولید می شوند و فقط برای نمایش در نظر گرفته شده اند اما از طرفی دیگر اسباب بازی هایی دیگر برای بازی و ویژگی های بخصوص خود که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

سطح هوش کودک را افزایش دهید

بهبود مهارت های حرکتی

فعالیت های جسمی و ذهنی را افزایش دهید

رشد اجتماعی عاطفی و غیره

تقویت ارتباط مغزی

منشا اصلی اسباب بازی ها ماقبل تاریخ است. عروسک ها، نوزادان، حیوانات و سربازان و همچنین ابزارهایی که بزرگسالان استفاده می کنند، به راحتی در سایت های باستان شناسی یافت می شوند. منشأ کلمه “اسباب بازی” ناشناخته است و اسباب بازی ها در درجه اول برای کودکان در نظر گرفته شده است. اعتقاد بر این است که اولین اسباب بازی در قرن چهاردهم پس از میلاد ساخته شده است و قدیمی ترین اسباب بازی 4000 سال قدمت دارد.

بازی با اسباب‌بازی‌ها وقتی بزرگ می‌شوند و دنیای اطراف ما را یاد می‌گیرند بسیار مهم است. کودکان خردسال از اسباب‌بازی‌ها برای کشف هویت خود، کمک به رشد قوی‌تر بدن، یادگیری علت و معلول، کشف روابط و یادگیری مهارت‌های لازم برای بزرگسالی استفاده می‌کنند. بزرگسالان گاهی اوقات از اسباب بازی ها برای ایجاد و تقویت پیوندهای اجتماعی، پرورش، کمک به درمان و یادآوری و تقویت درس های دوران جوانی خود استفاده می کنند و این کار موثر بوده است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و شرکت هایی که در زمینه اسباب بازی به وجود آمده اند، اسباب بازی های باکیفیت و زیبایی تولید می شود که این شرکت ها با طراحی منحصر به فرد و مهندسان خود کمک زیادی به ما می کنند. شرکت “لگو” “LEGO” اشاره کرد که با ساخت لگوهای منحصر به فرد خود افراد زیادی را به خود جذب کرده است و البته این جذابیت بی دلیل نیست زیرا این شرکت واقعاً فوق العاده است.

بـایی نحوه رشد تخیل کودکان است که پایه و اساس خلاقیت در یک ک ک ک اس سپس و بـوو در حال بای می پرسد که اگر چند و تگور می کند که معمولی چگونه خاروست.

خلاقیت و توانایی ارائه ایده های جدید شگفت انگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگی ا music اishes است و این یک م م مهishes اishes اساسی است که در together بیست و بم شکل خاصی از خلاقیت که منطق و استدلال را با سرگرمی و تخیل ترکیب می کند.هیجان سرگرمی در کنار یک ماجراجویی به کودکان شور و شوق می بخشد و به آن می دهد می دهد بچه ها ایده های خود را خلق کنند.سرگرمی شادی است که ما می کنیم. وقتی کاملاً درگیر کارهایی هستیم که مستلزم تسلط باشیم و وقتـی تـوانـایی های ما با چالـش مورد نظر در تـعـادل باشند و ما در حال پیشـرفـت در جهـت رسیدن به هـدف هستیم، خود یک شادی است.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رقيه

مقاله جالبی بود، خیلی از اینکه مطالعه کردم لذت بردم. به نظرم دلایلی که می‌تونه به کاهش سرعت ماشین اسباب بازی منجر شه رو خوب توضیح داده بود.

دينا

سلام! مقاله خیلی جذابی بود. واقعا دوست داشتم که بدونم چرا ماشین های اسباب بازی به مرور کند میشن. توضیحاتتون در مورد ساییدگی قطعات و کاهش عملکرد باتری خیلی مفید بود. ممنون از اینکه به این موضوع پرداختید.

الهام

خیلی جالب بود! من که تا حالا این موضوع رو در نظر نگرفته بودم. به نظر من این ممکنه باشه که سرعت ماشین های اسباب بازی کم میشه به دلیل اینکه برخی قطعات ماشین ها به شکل ناقص ساخته میشن و با گذر زمان آسیب های ایجاد شده بیشتر میشن.

دکمه بازگشت به بالا