چرا با حذف اکانت تلگرام از بلاک خارج نشدم

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه افراد مزاحم را در تلگرام بلاک کنید یا در مورد رفع انسداد تلگرام سوالی دارید

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه افراد مزاحم را در تلگرام بلاک کنید یا در مورد رفع انسداد تلگرام سوالی دارید

موضوعات اصلی این مقاله:

معرفی

با افزایش استفاده از شبکه های مجازی و پیام رسان های رایگان مانند تلگرام، آزار و اذیت افراد نسبت به یکدیگر نیز گسترش یافته است. این اختلالات دلیلی شد که تلگرام مانند سایر برنامه های پیام رسان، قابلیت مسدود کردن افراد را نیز در نظر گرفت. در این مقاله می آموزیم که چگونه یک نفر را در تلگرام بلاک کنیم، تشخیص بلاک خود را بررسی کرده و تلگرام را رفع انسداد کنیم. همچنین پیشنهاد می کنیم مقالات دیگر ما در این زمینه از جمله چرایی نمایش عکس پروفایل در تلگرام و حفاظت از اطلاعات شخصی در تلگرام هایواتک را مطالعه کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: آموزش رپورتاژ کانال تلگرام

با مسدود کردن افراد مزاحم، پیام های آنها دیگر به دست شما نمی رسد. “

چگونه افراد را در تلگرام بلاک کنیم؟

بلاک کردن افراد در تلگرام به دو صورت امکان پذیر است:
1- نام کاربر مورد نظر را لمس کنید سپس قسمت کنار عکس فرد مورد نظر را لمس کنید تا شماره تلفن و نام کاربری وی را مشاهده کنید. حال در این صفحه به سه نقطه (بالا سمت راست) رفته و گزینه Block را انتخاب کنید. کاربر مورد نظر مسدود شده است!

2- وارد نرم افزار تلگرام شده و Settings را انتخاب کنید. در قسمت Privacy and Security گزینه ای به نام Blocked Users وجود دارد که لیست کاربرانی را که بلاک کرده اید نمایش می دهد. آن را وارد کنید و دکمه + را در سمت راست بالای صفحه فشار دهید. اکنون می توانید کاربران مورد نظر خود را انتخاب و مسدود کنید.

اگر می خواهید فرد مسدود شده را از حالت بلوک حذف کنید، به مسیر شماره 2 بروید و کاربر را از لیست بلاک خارج کنید.

راه های تشخیص بلاک در تلگرام

یک فرد بلاک شده می تواند با ترفندی متوجه شود که توسط شما بلاک شده است. به این ترتیب، او پیامی را که آخرین بار مدت ها پیش دیده شده، در کنار عکس شما خواهد دید. یعنی شما او را بلاک کرده اید تا پیام هایش به دست شما نرسد.
همچنین عکس شما برای فرد بلاک شده نمایش داده نمی شود. بنابراین تشخیص بلاک شدن در تلگرام چندان سخت نیست.

خروج از بلاک تلگرام بدون حذف اکانت امکان پذیر نیست. “

خروج از بلوک تلگرام

بارها مشاهده شده است که افراد ادعا می کنند می دانند چگونه از تلگرام خارج شوند، اما در واقعیت اینطور نیست. تنها راه خروج از بلاک تلگرام، حذف اکانت تلگرام (حذف اکانت تلگرام) و ثبت نام مجدد در تلگرام است. راه دیگری برای رفع انسداد تلگرام وجود ندارد.

این مقاله را نیز بخوانید: راهنمای خروج از رپورتاژ تلگرام

سوالات متداول

1- چگونه بعد از مدتی شخصی که بلاک کرده بودم را از بلاک خارج کنم ؟

مجدد با مراجعه به پروفایل شخص در تلگرام گزینه Unblock را انتخاب کنید .

2- اگر توسط کسی در تلگرام بلاک شدیم چطور از بلاک دربیایم؟

تنها راه برای خارج شدن از بلاک تلگرام دیلیت اکانت دائم و باز کردن حساب کاربری جدید در تلگرام است.

3- چگونه یک فرد را در تلگرام بلاک کنم ؟

وارد نرم افزار تلگرام شوید و بعد setting  را انتخاب کنید و در قسمت privacy and security وارد گزینه  Blocked Usersشوید در سمت راست بالای صفحه دکمه + را بزنید حالا می توانید کاربران مورد نظر را انتخاب و بلاک کنبد .

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه افراد مزاحم را در تلگرام بلاک کنید یا در مورد رفع انسداد تلگرام سوالی دارید

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه افراد مزاحم را در تلگرام بلاک کنید یا در مورد رفع انسداد تلگرام سوالی دارید

اگر سوالی در مورد نحوه رفع بلاک تلگرام دارید

اگر سوالی در مورد نحوه رفع بلاک تلگرام دارید

تلگرام یکی از بهترین پیام رسان های ایران است که امروزه طرفداران زیادی دارد. محبوبیت این برنامه به دلیل امکانات گسترده ای است که در اختیار کاربران قرار می دهد. مسدود کردن یکی از گزینه هایی است که کاربران می توانند به هر دلیلی افراد را مسدود کرده و از ادامه ارتباط با آنها خودداری کنند و تمایلی به ادامه صحبت با آنها نداشته باشند. معمولا افرادی که پیام های تبلیغاتی زیادی ارسال می کنند در لیست بلاک افراد قرار می گیرند.

زیرا اگر مشکل بلاک حل نشود، افراد می توانند درگیر مسائلی مانند ریپورت شدن توسط تلگرام شوند. رفع بلاک تلگرام می تواند بسیار ساده باشد، اما زمانی که افراد ریپورت شوند با چالش های زیادی مواجه خواهند شد. انسداد علائمی دارد که افراد می توانند برای خروج از انسداد مشاهده کنند. البته تلگرام قوانین سختگیرانه ای در این مورد دارد و مردم نمی توانند قوانین آن را دور بزنند. بنابراین آنها باید راه صحیح حذف بلوک را بدانند. در ادامه روش های خروج از بلاک تلگرام و نحوه خروج از بلاک تلگرام طرف مقابل توضیح داده شده است.

بلاک تلگرام به چه معناست؟

هیچ برنامه ای بی دلیل معروف نمی شود. تلگرام یکی از خلاقانه ترین برنامه های پیام رسان است که همواره در ایجاد ویژگی های جذاب و راحت پیشرو بوده است. اگرچه اکثر افراد جذب ساختار این برنامه شده اند، اما ویژگی های اضافی تلگرام باعث شده تا افراد تمایل چندانی به استفاده از پیام رسان های دیگر نداشته باشند. تلگرام به حریم خصوصی کاربران خود اهمیت می دهد و اجازه ایجاد مزاحمت برای کاربران این شبکه ارتباطی را نمی دهد. بنابراین مسدودسازی به راحتی از طریق تنظیمات این برنامه انجام می شود.

اما فردی که مسدود شده است نمی تواند با فشار دادن یک دکمه از بلوک خارج شود. شاید برخی از مردم ندانند که مسدود کردن تلگرام یعنی چه؟ بلاک کردن یعنی مسدود کردن حساب کاربری یک فرد و غیرممکن کردن ارسال پیام به یک حساب. هنگامی که یک پیام نامربوط برای شخصی ارسال می شود، می تواند آن حساب را مسدود کند. وقتی فردی بلاک می شود، دیگر نمی تواند از طریق تلگرام به فردی که او را بلاک کرده است پیام ارسال کند. انسداد علائمی دارد که فرد را از آن آگاه می کند. وقتی شخصی بلاک می شود، نمی تواند تصویر نمایه شخصی را که او را بلاک کرده است ببیند.

همچنین به جای نمایش زمان حضور فرد بلاک کننده در تلگرام، عبارت last seen a long time ago دیده می شود. از طرف دیگر، زمانی که شخصی می خواهد برای فردی که او را مسدود کرده است، پیامی ارسال کند، تصویر ساعت در کنار فیلد ورودی نمایش داده می شود. رفع بلاک تلگرام از چند طریق امکان پذیر است. حذف اکانت تلگرام، ارسال پیام به شخص از طریق سایر برنامه های فضای مجازی و استفاده از ربات ها که در زیر توضیح داده شده است.

نحوه رفع بلاک تلگرام

مسدود کردن ارتباط با دیگران را مختل می کند و ممکن است منجر به از دست دادن حساب شخص مسدود شده شود. بنابراین فرد بلاک شده اقدام به حذف بلاک از تلگرام می کند. نحوه خروج از بلاک تلگرام در ابتدا ساده است، اما اگر بلاک شخصی توسط افراد تکرار شود یا گزارشی تهیه شود، خروج از این وضعیت بسیار سخت خواهد بود. بسیاری از افراد ادعا می کنند که می توانند قوانین تلگرام را دور بزنند، اما حقیقت این است که سازندگان تلگرام به فکر همه چیز بوده اند و اجازه نمی دهند حریم خصوصی کاربران به خطر بیفتد.

هر زمان که افراد سعی کنند با روشی قوانین را دور بزنند، تلگرام در آپدیت بعدی باگ برنامه خود را برطرف کرده و از دور زدن آن توسط متخلفان جلوگیری می کند. شاید ضریب امنیت بالای این برنامه است که باعث شده برنامه تلگرام بیشترین کاربر را در دنیا داشته باشد. در ادامه روش های حذف بلاک تلگرام توضیح داده شده است:

حذف اکانت تلگرام

تنها راه خروج از بلاک، حذف اکانت اصلی تلگرام و نصب مجدد آن است. اگر افراد اکانت خود را حذف کنند و با همان شماره حساب دیگری ایجاد کنند، می توانند به فردی که آنها را مسدود کرده است پیام ارسال کنند، اما دو نکته وجود دارد. اول اینکه پس از حذف اکانت تلگرام، تمامی اطلاعات ذخیره شده در آن اعم از عکس، پیام و فیلم از بین می رود و فرد نمی تواند به اطلاعات قدیمی خود دسترسی داشته باشد.

نکته بعدی این است که اگر فرد مجدداً او را بلاک کند دیگر راه برگشتی وجود ندارد و فرد بلاک شده حتی پس از حذف اکانت نمی تواند از طریق تلگرام به فردی که وی را بلاک کرده است پیام ارسال کند.

از طریق پیام رسان های دیگر به کسی پیام دهید

گاهی اوقات انسداد به دلیل افزایش پیام های تبلیغاتی رخ می دهد، بنابراین افراد می توانند از طریق تماس با فرد مسدود کننده یا از طریق پیام رسان های دیگر و توضیح مسائل و روش ها با مسدود کننده ارتباط برقرار کنند. از او بخواهید تا تبلیغات شما را رفع انسداد کند. به غیر از این، هیچ راهی وجود ندارد که از مردم بخواهید بلاک تلگرام را رفع کنند. برای حذف بلاک یک شخص در تلگرام کافیست روش زیر را دنبال کنید.

صفحه تلگرام را باز کنید و به تنظیمات آن بروید. گزینه privacy and security را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

شناسه شخص را از گزینه block users پیدا کنید.

با کشیدن نام کاربری وی به سمت چپ یا فشار دادن دست وی بر روی اکانت شخص، گزینه رفع انسداد را انتخاب کنید.

اگر فردی چندین بار اکانت خود را حذف کند و دوباره برگردد، تلگرام این کاربر را به عنوان فرد اشتباهی می شناسد و حساب کاربری او را برای چند روز تا چند هفته مسدود می کند. بنابراین توصیه می شود فرد بلاک شده به جای استفاده از باگ تلگرام از فردی که او را بلاک کرده است بخواهد که بلاک تلگرام را برطرف کند.

چرا با حذف اکانت تلگرامم از بلاک خارج نشدم؟

گاهی اوقات شخصی تلگرام خود را حذف و مجدداً نصب می کند، اما باز هم مسدودیت رفع نشده است. این مشکل در مواقعی رخ می دهد که مسدود کننده در صفحه چت فردی که او را بلاک کرده بود حضور داشته باشد و متوجه شود که او شروع به تایپ کرده و دوباره او را بلاک کرده است یا زمانی که بلاک از طرف چند نفر بوده و فرد مسدود شده توسط تلگرام ریپورت می شود. اگرچه تلگرام فضای بسیار مناسبی برای تجارت و فروش کالا است اما نباید با ارسال پیام های تبلیغاتی کاربران را آزار دهد و باعث بلاک شدن چند نفر شود. در چنین شرایطی خروج از انسداد کار آسانی نخواهد بود.

اگر کاربران پیامی از طرف شخص ناشناس دریافت کنند که شماره او را ذخیره نکرده اند، با دو گزینه روبرو می شوند. گزینه اول اضافه کردن مخاطب و گزینه دوم گزارش اسپم است. اگر گزینه افزودن مخاطب انتخاب شود، کاربر به عنوان مخاطب پذیرفته می شود، اما اگر افراد گزینه گزارش اسپم را انتخاب کنند، نشان دهنده متخلف بودن کاربر است و تلگرام پیام آنها را به عنوان هرزنامه می شناسد و آن را گزارش می دهد. در چنین شرایطی فرد نمی تواند برای افرادی که شماره آنها را ندارد پیام بفرستد و فقط می تواند برای کسانی که مخاطبین او هستند پیام ارسال کند.

بنابراین اگر با وجود حذف اکانت و بازگشت دوباره، مردم همچنان در این فکر هستند که چرا با حذف اکانت تلگرام از بلاک خارج نشدم؟ ممکن است اکانت ریپورت شود زیرا در چنین شرایطی اگر فردی که آن را مسدود کرده است، شماره فرد مسدود شده را از گوشی خود حذف کرده باشد، امکان دریافت پیام از فرد مسدود شده و گزارش وجود ندارد. تنها راه ارتباط با چنین فردی از طریق گروه و اضافه شدن به گروه با دعوت از دوستان دیگر است.

رفع بن شدن شماره در تلگرام

کاربران تلگرام نه تنها در محیط خصوصی، بلکه در محیط عمومی و گروهی نیز باید به حریم خصوصی دیگران احترام بگذارند. تلگرام هر روز بر قابلیت های خود افزوده است به طوری که امروزه بیش از ده ها هزار نفر می توانند در یک گروه عضو شوند. بنابراین باید نظارت بیشتری بر فعالیت اعضا صورت گیرد. ممنوع کردن یکی از روش هایی است که به مدیران گروه اجازه می دهد تا دسترسی افراد به گروه را محدود کنند. همچنین اگر شخصی به جای تلگرام اصلی، تلگرام جعلی نصب کند، ممکن است توسط تلگرام بن شود و نتواند به حساب خود بازگردد.

گاهی اوقات افرادی که به یک گروه اضافه می شوند گزارش می دهند که شخصی پیام ها یا تبلیغات نامربوطی را در گروه ارسال می کند و این تعداد گزارش باعث می شود که فرد حساب خود را ترک کند و راهی برای بازگشت وجود نداشته باشد. همچنین اگر شخصی آیدی خود را به نام هایی مانند پیام ضبط شده یا علاقه مندی ها تغییر دهد که ممکن است دیگران را به اشتباه بیندازد، در این صورت اکانت وی توسط تلگرام مسدود می شود و هنگام ورود به تلگرام پیام «این شماره تلفن ممنوع است» ظاهر می شود. ، آنها با یکدیگر روبرو خواهند شد.

حذف حساب ها یکی پس از دیگری برای رفع انسداد تلگرام و ثبت بیش از 5 شماره در یک روز با آدرس IP و دستگاه نیز می تواند منجر به مسدود شدن حساب تلگرام شود. برای خروج از بلاک در تلگرام، باید نامه ای به مدیر تلگرام ارسال کنید و بخواهید که بلاک یا بن را از تلگرام حذف کند. این نامه باید به زبان انگلیسی باشد و شخص باید دلیل مسدود شدن را ذکر کند. برای ارسال نامه باید از روش زیر استفاده شود.

ابتدا فیلترشکن را روشن کرده و به آدرس telegram.org/support بروید. سپس در کادر با عنوان لطفا مشکل خود را شرح دهید، آنها باید مشکل خود را به زبان انگلیسی توضیح دهند. ایمیل فرستنده معتبر یا جیمیل باید در قسمت «ایمیل شما» نوشته شود. در قسمت “شماره تلفن شما” شماره ای را که شخص با آن در تلگرام عضو شده است وارد کنید. در پایان گزینه Submit را فشار دهید.

همچنین افراد می توانند متن شکایت خود را با شماره تلفن خود به ایمیل [email protected] ارسال کنند تا تلگرام بررسی کند. اگر فردی قادر به نوشتن متن به زبان انگلیسی نیست، لازم است از مترجم کمک بگیرد.

ربات بلاک شکن تلگرام

اگر شخصی اکانتی را در تلگرام مسدود کند، تنها راه رفع انسداد تلگرام حذف اکانت و نصب مجدد آن است. نکته ای که مردم باید به آن توجه کنند این است که ربات مسدود کننده تلگرام وجود ندارد. هرکسی که ادعا می کند یک ربات برای خروج از بلاک ایجاد کرده است، صحت ندارد و تلگرام به هیچ رباتی اجازه نمی دهد قوانین خود را دور بزند. اما برای تصحیح گزارش، چندین ربات تلگرام ساخته شده است که افراد می توانند از آنها استفاده کنند. اگر فردی توسط چندین اکانت بلاک شده باشد، می تواند از طریق این ربات درخواست حذف بلاک از تلگرام را به تلگرام ارسال کند.

یکی از این ربات ها «spambot» است که ارسال نامه به تلگرام را به خصوص برای افرادی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند، آسان کرده است. برای استفاده از این ربات، کاربران می توانند از روش زیر استفاده کنند:

ابتدا عبارت spambot را در کادر جستجوی تلگرام وارد کرده و این ربات را وارد کنید. سپس روی گزینه start در صفحه جدید ضربه بزنید. در ابتدا امکان تنظیم زبان انگلیسی و فارسی وجود دارد.

سپس متنی به او نشان داده می شود که صحت گزارش های آنها را تایید می کند. فرد “اشتباهی کردم، لطفا اکانت من را آزاد کنید.” را فشار دهید

سپس کلمه “بله” را انتخاب کنید.

سپس باید گزینه “خیر!” من هرگز این کار را نکرده‌ام!» تأیید می‌کند که او پیامی ارسال نخواهد کرد که قوانین تلگرام را زیر پا بگذارد.

در پایان متنی به زبان انگلیسی می نویسد که فرد باید وارد شود. بهتر است در این متن از عبارت «دیگر تکرار نخواهم کرد» و «کارهای روزانه ام را با تلگرام انجام می دهم» استفاده کنید. سپس کاربر باید 48 ساعت منتظر پاسخ تلگرام بماند و در صورت عدم دریافت پیام، این مراحل را دوباره تکرار کند. یک پیام هرگز نباید 3 بار تکرار شود.

اگر محدودیت در سمت تلگرام دائمی باشد، در پیام اولیه ربات تلگرام زمان ذکر نشده است، اما اگر تلگرام برای مدت کوتاهی کاربر را گزارش کند، این تاریخ با فرمت میلادی نمایش داده می شود. در صورت کوتاه بودن این مدت به کاربر توصیه می شود به تلگرام نامه ارسال نکند و منتظر حذف بلاک تلگرام بماند.

چگونه از بلاک طرف مقابل در تلگرام خارج شویم

برای حذف بلاک تلگرام تنها یک روش وجود دارد و آن این است که فرد از حساب خود خارج شود و سپس با همان شماره حساب کاربری ایجاد کند که البته ممکن است این روش کار نکند و تمام اطلاعات شخص از بین برود. گاهی افراد به دنبال جذب کاربران به گروه خود هستند و مدام برای افراد دیگر پیام ارسال می کنند و آنها را رایگان می کنند که در این صورت با مسدود شدن گروهی مواجه می شوند.

رفع انسداد باید به صورت دستی از حساب شخص مسدود کننده انجام شود. بنابراین، اگر مردم همچنان به این فکر می کنند که چگونه از بلاک طرف مقابل در تلگرام خارج شوند؟ آنها باید از روش ربات تلگرام استفاده کنند یا اکانت خود را حذف کنند. مهمترین چیز این است که مردم قوانین مکالمه تلگرام را بدانند و به آن پایبند باشند. با این حال، تلگرام به هر کسی اجازه می‌دهد در صورت دریافت پیام‌های غیرعادی، فرستنده را مسدود کند.

راه دیگر ارسال پیام به شخص از طریق پیام رسان های دیگر است. البته لازم به ذکر است که برخی از ربات ها با نام رفع انسداد تلگرام کار می کنند که نامعتبر است و پس از دریافت شماره فرد، شروع به ارسال اسپم به افراد دیگر می کنند که منجر به بلاک، ریپورت و بن شدن فرد می شود. حساب. . مردم سعی کنند هر چه زودتر از بلاک خارج شوند زیرا در صورت افزایش تعداد بلاک ها، تلگرام اکانت شخص مورد نظر را مسدود می کند.

جلوگیری از بلاک شدن در تلگرام

ورود به هر شبکه اجتماعی قوانینی دارد که افراد باید با پذیرش این قوانین در برنامه حساب کاربری برای خود ایجاد کنند. ممکن است مشکلی که در یک شبکه اجتماعی غیرعادی تلقی می شود، در شبکه دیگر عادی باشد و به دیگران آسیبی نرساند. تلگرام یک پیام رسان برای ارسال مفاهیم به افراد دیگر طبق قوانین خاصی است.

برنامه ای که به کاربران اجازه مسدود کردن را نمی دهد، ناامن است و به حریم خصوصی افراد اهمیت نمی دهد. بنابراین تلگرام یک سرویس پیام رسان ستودنی است. اما همانطور که تلگرام به حریم خصوصی افراد اهمیت می دهد، از کاربرانش نیز انتظار دارد که بدون ایجاد اختلال در فضایی دوستانه با یکدیگر صحبت کنند یا مسائل روزمره را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. همانطور که تلگرام امکان بلاک کردن را برای افراد فراهم کرد، امکان رفع انسداد تلگرام و خروج از بلاک را نیز فراهم کرد.

لازم به ذکر است که امکان بلاک کردن افراد در نسخه دسکتاپ که مربوط به طراحی نسخه ویندوز می باشد وجود ندارد. بنابراین، افراد می توانند با تلفن خود، شخصی را مسدود یا رفع انسداد کنند. اگر تلگرام حساب کاربری شخصی را برای همیشه مسدود کند، فرد می تواند با شماره دیگری وارد تلگرام شود و این بار سعی کند قوانین تلگرام را به درستی رعایت کند.

پس از مطالعه این مقاله، در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص رفع بلاک تلگرام، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سیستم تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سیستم تا حد امکان به تمام سوالات شما پاسخ می دهند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که اکانت تلگرام شما ریپورت یا مسدود شده باشد و نتوانید برای کاربران این پیام رسان پیام ارسال کنید. در این شرایط تکلیف چیست و چگونه می توان از ریپورت یا بلاک تلگرام خارج شد؟ در ادامه این مقاله بهترین راه های خروج از ریپورت و بلاک تلگرام را به شما خواهیم گفت. با کمک موبایل همراه باشید.

مقدمه ای در رابطه با خروج از رپورت تلگرام

ریپورت شدن در تلگرام یکی از مشکلاتی است که این روزها بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند. زمانی که در تلگرام ریپورت می شوید، امکان ارسال پیام خصوصی به کاربران ناشناس این پیام رسان را ندارید و باید برای خروج از ریپورت تلگرام اقدامات لازم را انجام دهید تا بتوانید برای کاربران ناشناس تلگرام پیام خصوصی ارسال کنید. اما چگونه می‌توانیم از رپورتاژ تلگرام خارج شویم؟ در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد خروجی رپورتاژ تلگرام می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل تماس گرفته و مشاوره دقیق تری را از آنها بخواهید. با ما بمان.

بیشتر بخوانید: برنامه باشگاه; باشگاه صداهای باورنکردنی!

رپورت تلگرام چیست و چگونه ایجاد می شود؟

ریپورت شدن در تلگرام به این معنی است که سایر کاربران این پیام رسان شما را به عنوان یک فرد مزاحم گزارش کرده اند و اکنون نمی توانید برای کاربران ناشناس تلگرام پیام ارسال کنید و فقط می توانید برای کسانی که شماره شما را در لیست خود دارند پیام ارسال کنید. از مخاطبین ذخیره شده و ذخیره کرد. مثلاً اگر در گروهی هستید و به اعضای ناشناس آن گروه پیام می دهید و نوعی اختلال ایجاد می کنید (با اسپم یا ارسال پیام های توهین آمیز و تبلیغاتی و …) ممکن است به شما اطلاع داده و ارسال را محدود کنند. توسط تلگرام برای شما اعمال خواهد شد و یا با ریپورت تلگرام مواجه خواهید شد.

اما چگونه یک شخص در تلگرام ریپورت می شود؟ اگر متوجه شده باشید، وقتی یک فرد ناشناس برای شما پیامی در تلگرام ارسال می کند، گزینه قرمز رنگی به نام Report Spam در بالای صفحه ظاهر می شود. اگر روی این گزینه ضربه بزنید، حساب شخص مورد نظر به عنوان مزاحم علامت گذاری می شود و دیگر نمی تواند برای شما پیام ارسال کند. پس از بارها گزارش شدن به روش مشابه، توانایی کاربر مذکور برای ارسال پیام به سایر کاربران ناشناس قوی خواهد شد. در این مورد تلگرام آن شخص گزارش شد.

پس از ریپورت شدن اکانت تلگرام و اعمال محدودیت ارسال پیام، هر زمان که بخواهید برای شخص ناشناس پیامی ارسال کنید، با خطای مشابه در عکس بالا مواجه خواهید شد. این خطا شامل متن “با عرض پوزش، در حال حاضر فقط می توانید برای مخاطبین مشترک پیام ارسال کنید”. بنابراین، هر زمان که قصد ارسال پیام به کاربر ناشناس در تلگرام را داشتید و این خطا ظاهر شد، بدانید که اکانت تلگرام شما پرچم گذاری شده است و نمی توانید برای افراد غریبه پیام خصوصی ارسال کنید. اما در عمق وجود ما چرا در تلگرام ریپورت می شویم!؟

بیشتر بخوانید: چگونه اکانت تلگرام را حذف کنیم

دلایل ریپورت شدن شما در تلگرام چیست؟

دلایل مختلفی می تواند منجر به ریپورت شدن در تلگرام شود، ارسال پیام های اسپم و آزار و اذیت سایر کاربران این پیام رسان تنها نمونه ای از این موارد است. به طور کلی دلایل اصلی که می تواند منجر به ریپورت شدن اکانت تلگرام کاربران شود عبارتند از:

ارسال هرزنامه از طریق ربات های تبلیغاتی

متعلق به کانال ها و گروه های غیراخلاقی که عملکردشان خلاف قوانین تلگرام است.

روزانه تا 100 پیام خصوصی برای افراد ناشناس ارسال کنید

استفاده از استیکرهای غیرمجاز که تلگرام اجازه افزودن به لیست استیکرها را نمی دهد.

لینک های هرزنامه را فوروارد کنید، ربات ها را فعال کنید و غیره. که منجر به آزار و اذیت سایر کاربران می شود.

ارسال پیام های تکراری و تبلیغاتی برای کاربران ناشناس تلگرام

بیشتر بخوانید: معرفی و دانلود ۶ برنامه فال روزانه اندروید و آی او اس

علاوه بر دلایل فوق، دلایل بسیار دیگری نیز وجود دارد که می تواند باعث پرچم گذاری اکانت تلگرام شما شود. حتی در برخی مواقع دیده شده است که افرادی که از نحوه کارکرد گزینه Report Spam اطلاعی ندارند و از آن استفاده می کنند، به محض دریافت پیام از سوی کاربر، گزینه مذکور را لمس کرده و برای آنها دردسر ایجاد می کنند. اما در کل تا زمانی که مزاحمتی برای سایر کاربران تلگرام ایجاد نکنید و اقدامات شما خلاف قوانین این پیام رسان نباشد، اکانت شما ریپورت نخواهد شد.

بهترین راه برای خروج از رپورت تلگرام

اما اگر بنا به دلایلی به عنوان اسپم علامت گذاری شدیم، چگونه باید از این وضعیت خارج شویم؟ راه های مختلفی برای خروج از رپورتاژ تلگرام وجود دارد که در این مقاله قصد داریم بهترین آنها را به شما معرفی کنیم. با توجه به سلیقه و شرایط خود می توانید برای خروج از رپورتاژ تلگرام از روشی که بیشتر مناسب شماست استفاده کنید.

روش اول: استفاده از ربات SpamBot Spambot

روش پیشنهادی ما برای خروج از ریپورت تلگرام روشی است که در این مرحله توضیح می دهیم. در این روش شما از طریق ربات رسمی تلگرام به نام Spam Info Bot درخواست رفع ریپورت را به تلگرام ارسال می کنید و معمولاً اگر سابقه خیلی بدی نداشته باشید در مدت کوتاهی محدودیت های ریپورت از حساب شما حذف می شود. بازه زمانی. از زمان در ادامه نحوه استفاده از ربات Spambot و ارسال درخواست خروج از رپورتاژ تلگرام را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت از اکانت تلگرام خود، ربات اسپم (@spambot) را راه اندازی کنید و روی گزینه Start کلیک کنید تا فعالیت ربات شروع شود.

در این صورت اگر اکانت تلگرام شما ریپورت شده باشد، پیامی مشابه تصویر بالا مشاهده می کنید که نشان می دهد اکانت شما به عنوان اسپم گزارش شده است. از بین گزینه های زیر گزینه This is a error را انتخاب کنید.

در این مرحله گزینه Yes را انتخاب کنید.

در این مرحله باید No, I never do any of this را انتخاب کنید.

در این مرحله باید یک پیام به تیم پشتیبانی تلگرام تایپ کنید و توضیح دهید که اکانت شما اشتباه ریپورت شده است و اکنون آن را از ریپورت حذف می کنیم. به خاطر داشته باشید که متن پیام شما در این مرحله بسیار مهم است. نمونه متنی که می توانید در این مرحله استفاده کنید در زیر پیوست شده است.

پشتیبان عزیز تلگرام

حساب تلگرام من ناگهان اسپم شد و اگر شروع کننده چت باشم نمی توانم به مخاطبینی که شماره آنها را ندارم پیام بدهم.

لطفا در حل مشکل و حذف گزارش اسپم کمک کنید

صمیمانه

اگر با زبان انگلیسی آشنایی دارید، سعی کنید خودتان متن متفاوتی تهیه کنید و دلایل قانع کننده ای که باعث ترک رپورتاژ تلگرام شده اید را بیان کنید. همچنین می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل تماس بگیرید و برای تهیه این متن و خروج از رپورتاژ تلگرام از آنها کمک بخواهید. پس از انجام این مراحل، SpamBot تاریخ رفع محدودیت های حساب شما را اعلام می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی 10 برنامه قیمت طلا، نرخ ارز و سکه

روش دوم: تغییر جزئیات حساب با حساب کاربری دیگر

یکی دیگر از راه های موثر برای خروج از رپورتاژ تلگرام، تغییر هویت حساب کاربری است. در این روش شما باید آیدی، عکس پروفایل و نام اکانت تلگرام خود را با شخص دیگری که مطمئناً می شناسید مبادله کنید. برای مثال تصور کنید دوست شما با اکانت خود در تلگرام است و نامش A و آیدی او AX است. از طرف دیگر، نام اکانت تلگرام شما باید B و نام کاربری شما باید BX باشد.

برای خروج از رپورت تلگرام در این صورت کافیست مشخصات اکانت خود را با اکانت دوست خود تغییر دهید و حتی عکس پروفایل خود را تغییر دهید. یعنی با توجه به وضعیتی که در پاراگراف قبل توضیح داده شد، نام اکانت تلگرام شما به A و آیدی شما به AX و در سمت مقابل، نام اکانت دوست شما به B و آیدی او به BX تغییر یابد. پس از آن کافی است وارد یک گروه شوید و هر 5 دقیقه دو بار در آن گروه یک پیام دو خطی ارسال کنید. بعد از 24 ساعت از ریپورت تلگرام خارج می شوید و می توانید دوباره مشخصات اکانت خود و دوستتان را ویرایش کنید.

روش 3: درخواست برای ارسال پیام از افراد ناشناس دیگر

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین روش هایی که برای خروج از رپورت تلگرام استفاده می شود همین روش است! در این روش باید از حداقل 10 فرد ناشناس بخواهید که هر روز به مدت 4 تا 7 روز متوالی حدود 10 پیام و استیکر برای شما ارسال کنند. در نظر داشته باشید که نباید شماره این افراد را در مخاطبین تلگرام خود ذخیره کنید و افراد مورد نظر باید مخاطبین ناشناس باشند. به عنوان مثال، اگر شما عضو یک گروه خاص هستید، می توانید از اعضای آن بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند.

بهتر است هر روز تعداد متفاوتی از کاربران ناشناس برای شما پیام ارسال کنند. به عنوان مثال اگر امروز 10 کاربر ناشناس به شما پیام می دهند، بهتر است فردا 12 کاربر به شما پیام دهند و به همین ترتیب تعداد افرادی که پیام می دهند باید هر روز متفاوت باشد اما کمتر از 10 نفر نباشد. به خاطر داشته باشید که هر چه افراد ناشناس پیام های بیشتری برای شما ارسال کنند، زودتر از ریپورت تلگرام خارج می شوید. وقتی این افراد غریبه برای شما پیام می فرستند، شما نباید پیام آنها را بخوانید. بنابراین، قبل از خروج از رپورتاژ تلگرام باید اجازه دهید یک پیام دریافتی خوانده نشده باقی بماند. پس از 4 تا 7 روز، محدودیت های رپورتاژ تلگرام به صورت خودکار از حساب شما حذف می شود.

روش چهارم: بخواهید گزارش را از طریق چت با پشتیبانی برطرف کنید

راه حل جالب دیگری برای خروج از رپورت تلگرام وجود دارد که نتیجه بسیار سریعی دارد، اما مستلزم آن است که دانش انگلیسی خوبی داشته باشید و بتوانید با پشتیبانی تلگرام به زبان انگلیسی به صورت آنلاین چت کنید. برای استفاده از این روش کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

منوی اصلی تلگرام را باز کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

گزینه Ask a question را انتخاب کنید.

گزینه OK را انتخاب کنید.

در این صورت پنجره چت ظاهر می شود. می توانید در این پنجره پیام خود را به پشتیبانی تلگرام ارسال کنید و از آن ها برای خروج از ریپورت تلگرام کمک بخواهید. اگر برقراری ارتباط به زبان انگلیسی از این طریق برایتان سخت است، می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل تماس بگیرید و از آنها بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند.

بیشتر بخوانید: 5G را در آیفون غیرفعال کنید

روش پنجم: ارسال درخواست از طریق ایمیل

آخرین روشی که می توانید برای خروج از رپورتاژ تلگرام استفاده کنید، ارسال یک درخواست ایمیل به پشتیبانی تلگرام است. در نظر داشته باشید که درخواست حذف رپورتاژ تلگرام را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنید، زیرا این بخش فقط مسئولیت رسیدگی به درخواست های گزارش حساب تلگرام را بر عهده دارد و برای آنها ایمیل ارسال کنید. نامه، روند برداشت را سرعت می بخشد. گزارش شده است. SPAM را به عنوان موضوع ایمیل انتخاب کنید.

متن پیامی که در این روش ارسال می کنید نیز بسیار مهم است. سعی کنید یک پیام مناسب به پشتیبانی تلگرام ارسال کنید و توضیح دهید که حساب شما به اشتباه به عنوان اسپم گزارش شده است. همچنین حتما آیدی تلگرام و شماره تلفن اکانت تلگرام خود را در انتهای توضیحات خود اضافه کنید تا پشتیبانی تلگرام بتواند جزئیات اکانت شما را بررسی و ارزیابی کند. در این روش معمولا اگر همه چیز مناسب باشد در کمتر از 24 ساعت خروجی ریپورت تلگرام ساخته می شود.

بلاک تلگرام چیست؟

اولین سوالی که باید پاسخ داده شود مربوط به ماهیت بلاک در تلگرام است. منظور از مسدود شدن تلگرام چیست؟ مسدود کردن، جلوگیری از ارسال پیام توسط مخاطب است. برای مثال تصور کنید فردی ناشناس در تلگرام برای شما پیامی ارسال می کند و شما می خواهید پیامی از او دریافت نکنید. در این شرایط به سادگی او را بلاک کنید تا دیگر نتواند برای شما پیام ارسال کند.

ادامه مطلب: تعمیر آیفون

چرا افراد خاصی را مسدود می کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که می تواند باعث بلاک کردن برخی از کاربران تلگرام شود. اولین و اصلی ترین دلیل این امر مربوط به ایجاد اختلال است. برای مثال تصور کنید در یک گروه هستید و افراد غریبه برای شما پیام خصوصی می فرستند و شما را اذیت می کنند. در این شرایط به راحتی می توانید شخص مورد نظر را از دریافت هر گونه پیام دیگری از او مسدود کنید.

یکی دیگر از دلایل عمده ای که منجر به استفاده از قابلیت مسدودسازی تلگرام می شود، مربوط به عدم دریافت پیام های تبلیغاتی است. بسیاری از افراد دائماً پیام های تبلیغاتی را در قالب پیام خصوصی در تلگرام برای سایر کاربران ارسال می کنند. برای جلوگیری از ارسال پیام های تبلیغاتی، می توانید به سادگی اکانت شخص مورد نظر را مسدود کنید. به طور کلی هر زمان که به دلایلی نمی خواهید مخاطبی بتواند از طریق تلگرام برای شما پیام خصوصی ارسال کند، باید از قابلیت بلاک تلگرام استفاده کنید.

چگونه یک مخاطب را در تلگرام بلاک کنیم؟

اما چگونه می توانیم از عملکرد مسدودسازی تلگرام استفاده کنیم؟ راستی چطور میشه مخاطب رو در تلگرام بلاک کرد؟ انجام این کار تا حد امکان ساده است. برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه تلگرام را اجرا کنید.

به پنجره چت مخاطب مورد نظر بروید.

نام آنها را در بالای صفحه لمس کنید تا اطلاعات حساب آنها را مشاهده کنید.

روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

گزینه Block User را انتخاب کنید.

در پنجره پاپ آپی که ظاهر می شود، OK را انتخاب کنید.

شما می توانید به این روش ساده از بلاک تلگرام استفاده کنید و می توانید تمام مخاطبین تلگرام را مسدود کنید. برای آشنایی بیشتر با روش های مسدودسازی در تلگرام و همچنین تماشای فیلم آموزشی ما در این زمینه، مقاله آموزش بلاک کردن در تلگرام (بلاک) را مطالعه کنید. چگونه در تلگرام بلاک کنیم؟” پرداخت

چگونه بفهمیم چه کسانی را مسدود کرده ایم؟

اما چگونه بفهمیم چه افرادی را مسدود کرده ایم؟ آیا راهی برای مشاهده لیست مخاطبین مسدود شده وجود دارد؟ پاسخ به این سوال مثبت است. شما به راحتی می توانید به لیست بلاک تلگرام خود دسترسی داشته باشید و مخاطبینی را که بلاک کرده اید مشاهده کنید. برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه تلگرام را اجرا کنید.

نماد سه خط را در گوشه سمت چپ بالای صفحه لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام ظاهر شود.

گزینه Settings را انتخاب کنید.

گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

گزینه Blocked Users را انتخاب کنید.

خواهید دید که لیستی از مخاطبین مسدود شده از حساب شما ظاهر می شود. برای آشنایی بیشتر با نحوه انجام این کار و جزئیات دقیق آن، توصیه می کنیم از مقاله آموزش مشاهده لیست بلاک در تلگرام (کاربران مسدود شده) کمک بگیرید.

آیا امکان رفع انسداد یا حذف کاربر از انسداد وجود دارد؟

هر زمان که بخواهید می توانید هر یک از مخاطبین مسدود شده خود را رفع انسداد کنید. Unblock به معنای رفع انسداد مخاطب است. این بدان معناست که وقتی یک کاربر از حالت انسداد خارج می شود، می تواند دوباره برای شما پیام ارسال کند. برای حذف کاربر از بلاک یا رفع انسداد کاربران تلگرام، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه تلگرام را اجرا کنید.

وارد پنجره چت خود با کاربر مورد نظر شوید.

گزینه Unblock را در پایین صفحه انتخاب کنید.

اگر با مخاطب مورد نظر به پنجره چت خود دسترسی ندارید، می توانید از روش زیر برای رفع انسداد آنها استفاده کنید:

برنامه تلگرام را اجرا کنید.

منوی اصلی تلگرام را با لمس نماد سه خط در گوشه سمت چپ بالای صفحه اجرا کنید.

گزینه Settings را انتخاب کنید.

گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

گزینه Blocked Users را انتخاب کنید.

کاربر مورد نظر را در لیست بلاک تلگرام پیدا کنید و انگشت خود را روی نام او قرار دهید و چند لحظه نگه دارید.

در پنجره پاپ آپی که ظاهر می شود، گزینه Unblock را انتخاب کنید.

با این روش ساده کاربر مورد نظر از حالت انسداد خارج می شود و اکنون می تواند برای شما پیام خصوصی ارسال کند. برای مشاهده راهنمای ویدیویی نحوه رفع انسداد کاربران تلگرام به مقاله «حذف کاربر از لیست بلاک تلگرام؛ آموزش رفع انسداد در تلگرام را ببینید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 5G موجود در بازار در سال 2021

چگونه بفهمیم که گیر کرده ایم؟

زمانی که کاربری شما را بلاک می کند، با مشاهده برخی علائم به راحتی می توانید متوجه شوید که در لیست بلاک تلگرام او هستید. این علائم شامل سه مورد است که در عکس زیر مشخص کرده ایم:

اولین مشکل عدم نمایش عکس پروفایل مخاطب است. اگر مخاطبی شما را مسدود کند، نمی‌توانید عکس نمایه او را ببینید.

مشکل دوم مربوط به نمایش آخرین موردی است که مدت ها پیش به نام گیرنده دیده شده است.

سومین مشکل و علامت این است که وقتی پیامی را برای گیرنده ارسال می کنید، علامت تیک دوم (تأیید مشاهده پیام توسط گیرنده) هرگز بررسی نمی شود.

بنابراین، با توجه به این سه علامت، می توانید متوجه شوید که در لیست بلاک تلگرام یک کاربر قرار دارید.

چگونه از بلاک تلگرام خارج شویم؟ آیا امکان دور زدن بلاک تلگرام وجود دارد؟

اما فرض کنید شخصی شما را بلاک کرده است و اکنون می خواهید از لیست بلاک خارج شوید. آیا راهی برای این کار وجود دارد؟ البته بهترین راه برای کاربر این است که شما را از لیست بلاک تلگرام خود حذف کند، اما اگر این کار را نکرد، باید به دنبال راه هایی برای دور زدن بلاک تلگرام باشید! چند راه ساده برای انجام این کار وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است.

روش اول: Delete Account and Create New Account: در این روش ابتدا باید اکانت خود را حذف کنید و سپس برای دور زدن بلاک تلگرام یک حساب کاربری جدید بسازید. به این ترتیب می توانید مجدداً پیام را برای کاربر مورد نظر خود ارسال کنید. به یاد داشته باشید که کاربر هدف می تواند به راحتی حساب جدید شما را دوباره مسدود کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حذف اکانت تلگرام، دستورالعمل های موجود در مقاله «نحوه حذف اکانت تلگرام» را دنبال کنید. «حذف اکانت تلگرام» ارائه شده است. ضعف این روش مربوط به از بین رفتن اطلاعات و آرشیو مکالمات و … است. حساب.

روش دوم: انتقال اطلاعات حساب کاربری به شماره جدید: در این روش ابتدا باید اطلاعات اکانت تلگرام خود را به شماره جدید منتقل کنید. در مورد نحوه انجام این کار در مقاله «نحوه تغییر شماره تلفن در تلگرام» بیشتر بخوانید. پس از انتقال اطلاعات، اکانت خود را حذف کنید. حالا دوباره یک حساب برای شماره خود ایجاد کنید و دوباره اطلاعات حساب را به شماره خود ارسال کنید. اکنون می توانید پیامی را برای مخاطبان هدف ارسال کنید. مزیت این روش این است که اطلاعات حساب کاربری شما مانند چت های آرشیو شده و … از بین نمی رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار، به طور خلاصه با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل تماس بگیرید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه برای دانلود از اینستاگرام

آیا رباتی برای حذف بلاک تلگرام وجود دارد؟

در برخی منابع ربات هایی معرفی شده اند که امکان رفع بلاک تلگرام را فراهم می کنند اما طبق بررسی های ما هیچ رباتی این قابلیت را ندارد و احتمالا در آینده نیز این قابلیت را نخواهد داشت. بنابراین اکثر ربات های معرفی شده با این ویژگی غیر واقعی بوده و شبیه تبلیغات هستند.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب در مورد معرفی بهترین راه های خروج از رپورتاژ تلگرام، بلاک تلگرام، نحوه بلاک کردن، نحوه خروج از بلاک، دور زدن بلاک تلگرام و هر آنچه که مربوط به این موضوع است صحبت کرده ایم. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد هر یک از بخش های توضیح داده شده، می توانید با کارشناسان موبایل همراه تماس گرفته و از آنها مشاوره دقیق تری بخواهید.

بیشتر بدانید:

خرید تلفن همراه

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشته

سلام دوست عزیز! من هم این مشکل رو داشتم و با خوندن مقاله‌تون دید بهتری به موضوع پیدا کردم. ممنون که تجربیاتتون رو به اشتراک گذاشتید. کارتون عالی بود!

دکمه بازگشت به بالا