چرا ایتای من وصل نمیشه

اگر سوالی در مورد عیب یابی دارید

اگر سوالی در مورد عیب یابی دارید

در حین استفاده از این برنامه، اکثر کاربران ITA با مشکلاتی مانند عدم ورود به سیستم، عدم دریافت اعلان ها و سایر مشکلاتی که Baysit آنها را برطرف خواهد کرد، مواجه شده اند. رفع ارور ایجاد شده در برنامه ایتا برای برخی افراد امکان پذیر نیست و در این زمینه نیاز به راهنمایی دارند. برنامه ایتا یک پیام رسان بومی است که توسط توسعه دهندگان داخلی ارائه شده است که برای رقابت با برنامه های معروف دنیا مانند تلگرام در اختیار کاربران قرار می گیرد.

برخی از مشکلات برنامه ITA شامل مشکل به روز رسانی، مشکل اعلان، مشکل اتصال، مشکل خطا و سایر مسائل مرتبط در نسخه های مختلف است. بر همین اساس در این مقاله به مشکل آپدیت کامپیوتر و مشکل اعلان در برنامه کامپیوتری پرداخته می شود و در رابطه با نحوه رفع ارور برنامه کامپیوتری و خطای کامپیوتر نیز توضیح داده می شود.

مشکل آپدیت هست

به منظور گسترش ارتباطات داخلی افراد با یکدیگر و استفاده از یک پیام رسان بومی با قابلیت رقابت با شبکه های اجتماعی خارجی، ایتا ارائه شد. پیام رسان ایتا برنامه ای برای ارائه خدمات ارتباط متنی، تماس صوتی، عضویت در کانال، عضویت در گروه و موارد دیگر است که در سال های اخیر مورد توجه برخی از کاربران قرار گرفته است. عموم مردم هنگام استفاده از این برنامه با مشکلاتی مواجه شده اند که به عنوان مثال می توان به مشکل به روز رسانی اشاره کرد.

مشکل آپدیت ITA یکی از مشکلات گزارش شده توسط کاربران است که با وجود این مشکل قادر به دسترسی به سرویس های جدید برنامه ITA نخواهند بود. مشکل آپدیت برنامه ایتا یا به روز شدن ایتا مانع از دسترسی کاربر به نسخه جدید و رفع مشکلات نسخه فعلی می شود.

علاوه بر این، کاربران می توانند با کلیک بر روی لینک های فهرست شده در جدول زیر آخرین نسخه پیام رسان ایتالیایی را دریافت کرده و مستقیماً آن را دانلود کنند. دانلود پیام رسان ایتا نیاز به اینترنت دارد و کاربر باید اتصال اینترنت تلفن همراه خود را بررسی کند. حل خطای برنامه ITA در سایر موارد از جمله موضوعاتی است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

در این مواقع اکثر افراد از طریق قسمت برنامه و تنظیمات اقدام به آپدیت پیام رسان ایتا می کنند و موفق نمی شوند. در این راستا لازم است آخرین نسخه ITA را با مراجعه به منابع ارائه دهندگان اپلیکیشن گوشی مانند بازار، مایکت، اناردونی، سیب ایرانی و غیره دانلود کرده و بدون نیاز به حذف نسخه قبلی، نسخه جدید را راه اندازی نمایید. . انتخاب نسخه مورد نظر برای نصب بر روی سیستم عامل مورد نیاز یکی از نکاتی است که باید مورد توجه عموم قرار گیرد.

مشکل اعلان است

پیام رسان ایتا یک برنامه بومی است که الهام گرفته از برنامه خارجی اصلی تلگرام و شبیه به آن است. این برنامه نیز مانند سایر برنامه های ایرانی به منظور جذب کاربران داخلی و رقابت با پیام رسان های خارجی ارائه شده است. در قسمت قبل به مشکل آپدیت پرداخته شد و یکی دیگر از مشکلات این پیام رسان مشکل نوتیفیکیشن است که در ادامه برای درک عمومی به آن پرداخته خواهد شد.

یکی از خطاهای دیگر این برنامه مشکل اطلاع رسانی ITA است که به معنی عدم ارسال نوتیفیکیشن پس از دریافت پیام در گروه ها و چت های شخصی است. در صورت وجود این مشکل، کاربر از پیام دریافتی مطلع نشده و از آن راضی نیست. این مشکل پیش فرض مربوط به تجربه نامناسب رابط کاربری ITA است، اما به ضعف آن مربوط نمی شود.

در همین راستا برای رفع مشکل عدم ارسال نوتیفیکیشن، فرد این گزینه را دارد تا با مراجعه به قسمت تنظیمات، مشکل مربوطه را برطرف کند. در این راستا ابتدا گزینه سه خط بالای صفحه گوشی را انتخاب کرده و سپس گزینه تنظیمات را انتخاب می کند. تصویر درج شده در زیر مربوط به این موضوع است و باید مورد توجه کاربر قرار گیرد.

سپس به صفحه بعد منتقل می شود و در قسمت تنظیمات و گزینه های موجود آیتم اعلان ها و صداها را مطابق تصویر زیر انتخاب می کند.

سپس از بین موارد موجود در قسمت نوتیفیکیشن ها و صداها، گزینه اتصال پس زمینه را تیک بزنید و یک بار آن را خاموش و روشن کنید.

پس از فعال و غیرفعال کردن گزینه ورود به پس زمینه، پنجره جدیدی باز می شود و مطابق تصویر زیر روی گزینه تنظیمات کلیک می کنیم.

در ادامه روند رفع مشکل عدم ارسال نوتیفیکیشن، کاربر به صفحه ذخیره باتری منتقل شده و از بین برنامه های موجود آن را انتخاب می کند.

پس از انتخاب برنامه، پنجره جدیدی باز می شود، می بینیم که کاربر باید غیر بهینه سازی باتری را فعال کند. تصویری که در زیر قرار داده شده مربوط به همین موضوع است و قابل مشاهده است.

با این کار مشکل ارسال نوتیفیکیشن در برنامه ایتا حل شده و کاربر موفق می شود. این مشکل به صورت پیش فرض وجود دارد و کاربر باید مراحل ذکر شده را برای رفع آن طی کند. فرآیند فعال سازی نوتیفیکیشن ها از طریق عملیات ذکر شده نیاز به اینترنت دارد و فقط به صورت آنلاین امکان پذیر است.

مشکل اتصال است

این برنامه در نسخه های مختلفی عرضه می شود و کاربران می توانند نسخه مربوط به دستگاه خود را دانلود و نصب کنند. این برنامه به کاربر در ارائه خدمات پیامک، پست صوتی و اشتراک رسانه کمک می کند و خدمات دیگری مانند عضویت در کانال و گروه را ارائه می دهد. این برنامه دارای مواردی است که در قسمت قبل در مورد عدم به روز رسانی مشکل و عدم دریافت نوتیفیکیشن در این برنامه مطرح شد. یکی از مشکلات دیگر این برنامه ها خطای اتصال است که در زیر در رابطه با توضیح داده شده است که برای آن وصل نمی شود.

عدم اتصال ITA برای استفاده از آن یکی از مشکلات رایج کاربران این نرم افزار است. هنگام ورود به برنامه، فرد عبارت “login” را مشاهده می کند و نمی تواند وارد این برنامه شود. در این موارد مشکل به دلایل مختلفی بستگی دارد که هر کدام باید بررسی شوند.

یکی از دلایل عدم امکان اتصال به ITA این است که دستگاه مورد استفاده کاربر به اینترنت متصل نیست. در این مواقع فرد باید ابتدا اتصال اینترنت خود را بررسی کرده و در صورت نیاز اینترنت را آماده کند. کندی اینترنت نیز در ایجاد این مشکل موثر است و از اتصال یاتا جلوگیری می کند.

در برخی موارد سرورهای ایتا با مشکل مواجه می شوند و به مرور زمان این مشکل موقت با پشتیبانی ایتا برطرف می شود. در این مرحله فرد نیازی به تغییر یا رفع مشکل ندارد و باید منتظر بماند. خرابی سرورهای پشتیبانی کننده از برنامه Ita چندین بار رخ داده است و مشکل در سریع ترین زمان ممکن برطرف شده است.

راه حل های دیگر برای حل مشکل ITA در رابطه را می توان با به روز رسانی برنامه ITA مورد بحث قرار داد. فرد با مراجعه به سایت های معتبر گوگل، خدمات ارائه دهندگان اپلیکیشن و لینک قرار داده شده در مقاله، می تواند آخرین نسخه IT را دانلود کند. با آپدیت ETA مشکل ورود و چند مشکل دیگر برطرف شده و کاربر دیگر با آن مواجه نخواهد شد.

مشکل خطا ایتا

برنامه ایتا یک شبکه اجتماعی ایرانی است که به منظور رقابت با پیام رسان های خارجی و ایجاد فضای ارتباطی ارائه شده است. از طریق این برنامه افراد با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و با ارسال پیامک، تماس صوتی و موارد دیگر فایل های رسانه ای را ارسال می کنند. برنامه ایتا مدلی از برنامه تلگرام است که نسبت به این پیام رسان خارجی ضعیفتر است و مشکل ایجاد می کند.

در برخی موارد فرد نمی تواند در برنامه ITA شرکت کند یا با ورود به برنامه از آن جابه جا می شود. این مشکل ارور یک مشکل رایج در این برنامه است که ناشی از ضعیف بودن سرورهاست. در واقع به دلیل ازدحام کاربرانی که از این برنامه بازدید می کنند، کاربر با خطا مواجه می شود.

راه حل رفع این مشکل برای مردم این است که کمی صبر کنند و دوباره به این ITA مراجعه کنند. در ساعاتی از روز که ازدحام کاربران کمتر است، امکان تصحیح خطا وجود خواهد داشت. در برخی موارد مشکل به این راحتی برطرف نمی شود و کاربر باید آن را به روز کند. با به روز رسانی پیام رسان ایتا بسیاری از مشکلات آن از جمله مشکل ارور در ایتا طبق موارد ذکر شده برطرف می شود.

در برخی موارد، مشکل ناشی از به روز رسانی برطرف نشده است. در این مواقع فرد باید برنامه را حذف کرده و مجددا راه اندازی کند. ورود به اکانت قبلی مستلزم دسترسی به شماره همراه و وارد نمودن آن در هنگام ثبت نام می باشد که باید مورد توجه کاربران قرار گیرد. حل ارور برنامه ایتا مربوط به پروفایل از دیگر مشکلات این پیام رسان است که در مورد این مورد بحث شده است.

مشکل حذف نشدن پروفایل ایتا

برنامه ایتا جدا از امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد، با مشکلاتی مانند حذف پروفایل مواجه است. با توجه به اینکه گزینه حذف پروفایل وجود دارد، به درستی کار نمی کند و کاربران در برخی موارد موفق به انجام این کار نمی شوند. نحوه رفع این خطا در زیر توضیح داده شده است که کاربران باید به آن توجه کنند.

مشکل حذف نشدن پروفایل ایتا یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران با آن مواجه هستند. در این مواقع فرد باید عکس پروفایل خود را حذف کند تا دیگران نتوانند آن را ببینند. اما مشکلی وجود دارد و عکسی که قبلا درج شده پاک نمی شود.

در چنین مواقعی فرد باید ابتدا به قسمت پروفایل خود در برنامه ایتا مراجعه کرده و سپس عکس جدید دیگری را آپلود و درج کند. پس از قرار دادن عکس جدید در پروفایل، به عکس قبلی برمی گردد و امکان حذف آن وجود خواهد داشت. به این ترتیب عکس پروفایل ایتا حذف شده و کاربر خطای برنامه ایتا در این زمینه را برطرف می کند.

چرا پیام ایتا نمیاد

در گذشته مشکل به روز رسانی برنامه ایتا، مشکل عدم دریافت نوتیفیکیشن، عدم ورود مشکل، خطا و سایر مشکلات مطرح شده بود تا کاربران با برخی از مشکلات این برنامه آشنا شوند و با راه حل آن بیشتر آشنا شوند. هر کدام را تعمیر کنید برنامه ایتا یک برنامه ملی سازگار است که به عنوان نسخه کپی شده تلگرام شناخته می شود. این پیام رسان خراب است و کاربر در این برنامه با مشکلاتی مانند عدم دریافت پیام مواجه است.

در پاسخ به این سوال که چرا پیام ITA نمی رسد، می توان گفت که برنامه ITA مشکل دارد و باید راه حلی برای این مشکل پیدا کرد. این مشکل به دلایل مختلفی مربوط می شود، اول از همه قابل ذکر است که اینترنت و مواردی از این قبیل وجود ندارد. در این حالت، کاربر اتصال اینترنت دستگاه مورد استفاده خود را برای اطمینان از اتصال آن بررسی می کند.

در برخی موارد به دلیل فعال بودن ابزارهای فیلترینگ و تغییر آدرس IP، شخص پیام ارسال شده توسط دیگران را دریافت نمی کند و به آن دسترسی ندارد. به دلیل عدم انطباق ETA با ابزارهای تغییر IP، گیرنده باید مدارشکن خود را برای دریافت پیام خاموش کند.

در برخی موارد، سرورهای داخلی ITA با مشکلاتی روبرو هستند و به دلیل عدم اتصال ITA پیام دریافت نمی شود. همانطور که قبلا ذکر شد، این مشکل با گذشت زمان برطرف می شود و گیرنده می تواند پیام ارسال شده توسط دیگران را دریافت کند. علاوه بر این، به روز رسانی ITA گاهی اوقات نقشی در رفع خطای برنامه ITA ایفا می کند که در بخش قبل توضیح داده شد.

مشکل ایتا در ویندوز

ایتا دارای نسخه اندروید قابل نصب بر روی گوشی های اندروید و نسخه ویندوز قابل نصب بر روی سیستم کامپیوتری می باشد. افراد برای استفاده از خدمات ایتا باید هر یک از آنها را بر اساس دستگاه تلفن همراه و سیستم کامپیوتری خود دانلود و پیکربندی کنند. قبلا به مشکل انواع ITA و رفع خطای برنامه ITA پرداخته شده است و در ادامه به مشکلات برنامه ITA در ویندوز می پردازیم.

این مشکل در ویندوز باعث نارضایتی کاربران شده و به دنبال راه حل هستند. یکی از این مشکلات نصب نشدن برنامه ETA است که به دانلود نسخه ناسازگار با ویندوز لینک خواهد شد. در این صورت کاربر باید آخرین نسخه مربوط به دسکتاپ را دانلود و نصب کند. با این کار مشکل برطرف می شود و امکان ورود به ITA فراهم می شود.

در برخی موارد مشکل عدم اتصال به کامپیوتر در نسخه ویندوز مشاهده می شود. در این زمان، فرد باید ابتدا اتصال اینترنت دستگاه خود را بررسی کند تا از اتصال آن اطمینان حاصل کند. اگر این مشکل مربوط به اینترنت نباشد، شخص نرم افزار کامپیوتر را به روز رسانی می کند تا مشکل برطرف شود.

همچنین مشکل حذف نشدن پروفایل در نسخه ویندوز ایتا وجود دارد و در این حالت فرد ابتدا تصویر دیگری را به پروفایل خود اضافه می کند و سپس تصویر قبلی را حذف می کند. گاهی اوقات عموم با مشکل عدم اطلاع رسانی مواجه می شوند، در تنظیمات به قسمت صداها و اعلان ها رفته و گزینه اعلان اتصال پس زمینه را فعال کنید. یکی دیگر از مشکلات کاربران نسخه ویندوزی شبکه اجتماعی ایتا عدم دریافت پیام های ارسالی توسط سایر کاربران است.

مشکل ایتا در آیفون

پیام‌رسان بومی آن علاوه بر نسخه‌های اندروید و ویندوز دارای نسخه iOS است که می‌توان آن را روی آیفون نصب کرد. آیفون یکی از گوشی های معروف مورد استفاده کاربران داخلی و پشتیبانی از سیستم عامل iOS است. مشکل ایتا در نسخه آیفون نیز مشاهده شده و کاربران به دنبال رفع ارور برنامه ایتا در نسخه iOS هستند.

مشکل آیفون منحصر به فرد نیست و شامل مشکلات مختلفی است. کاربران آیفون وقتی وارد برنامه ITA می شوند موفق به انجام این کار نمی شوند و با شکست مواجه می شوند. در این صورت، عموم باید آخرین نسخه ایتا مربوط به آیفون را از منابع ارائه دهنده برنامه های iOS از جمله سیب ایرانی، سیب اپ و لینک ارائه شده در متن مقاله دانلود و راه اندازی کنند.

از دیگر مشکلات ITA برای آیفون می توان به عدم اتصال ITA اشاره کرد که مانند سایر نسخه های ITA به دلایل قبلی مشکلات در سرورهای داخلی ITA به کمبود اینترنت و موارد دیگر مرتبط است. در چنین مواقعی فرد ابتدا اتصال اینترنت را چک می کند و در صورت رفع نشدن مشکل، آی تی را آپدیت می کند.

عدم دریافت نوتیفیکیشن در برنامه ایتا یکی از مشکلات این شبکه اجتماعی است که قابل حل است. همانطور که گفته شد ابتدا فرد وارد قسمت تنظیمات شده و به قسمت اعلان ها و صداها منتقل می شود. سپس گزینه اعلان ورود در پس زمینه را انتخاب کرده و یک بار آن را خاموش کنید. در پنجره باز شده بر روی گزینه Settings کلیک کرده و به صفحه ذخیره باتری رفته و گزینه بهینه سازی باتری را خاموش کنید.

عدم دریافت پیام در نسخه آیفون پیام رسان ایتا یکی دیگر از مشکلات رایج مربوط به دلایل مختلفی است که در بالا ذکر شد. کاربر این امکان را دارد که این مشکل را با به روز رسانی برنامه ایتا و اطمینان از اتصال به اینترنت برطرف کند. برای رفع مشکلات ذکر شده، کاربران به یک راهنمای کلی نیاز دارند که در ادامه مقاله به آن پرداخته می شود.

راهنمای حل مشکلات برنامه ایتا

پیام رسان ایتا نیز مانند سایر پیام رسان های ایرانی از زمان معرفی با مشکلاتی مواجه بوده که با ارائه نسخه های جدید برخی از این مشکلات برطرف شده است. افراد از این برنامه برای برقراری ارتباط روزانه با دوستان و همکاران خود و ارسال پیامک و موارد دیگر استفاده می کنند. در برخی موارد با مشکل اتصال به نمونه های مختلف مواجه می شوند و باید هر کدام از این مشکلات را حل کنند.

رفع خطای برنامه ITA نیازمند توجه کاربر به راهنمای عیب یابی ITA است که خلاصه ای از راه حل های ذکر شده در قسمت قبل است. کاربر در حین استفاده از ابزارهای فیلترشکن و تعویض آی پی با مشکلاتی مانند عدم دریافت پیام و موارد دیگر مواجه بوده و باید فیلترشکن خود را خاموش کند.

بسیاری از مشکلات پیش آمده مانند خرابی اتصال برنامه ITA، مشکل خطا در ITA و موارد دیگر مربوط به عدم اتصال دستگاه تلفن همراه یا سیستم کامپیوتری کاربر به اینترنت که باید اتصال اینترنت را بررسی کرد. کندی اینترنت به این مشکل کمک کرده است و فرد هنگام اتصال به اینترنت پهن باند باید به ITA مراجعه کند.

یکی دیگر از موارد مهم برای حل مشکلات برنامه ITA و همچنین دسترسی به امکانات جدید در ITA، به روز رسانی این برنامه است. فرد با آپدیت شبکه اجتماعی ایتا این قابلیت را برای رفع مشکلات نسخه فعلی و دریافت سرویس های جدید فراهم کرد. همانطور که قبلا ذکر شد، امکان به روز رسانی رایانه از طریق برنامه و همچنین دانلود آخرین نسخه ارائه شده مربوط به دستگاه مورد استفاده کاربر وجود دارد.

پس از مطالعه این مقاله، در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در مورد مشکل ITA می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سیستم ها تماس بگیرید. کارشناسان سیستم تا حد امکان به تمام سوالات شما پاسخ می دهند.

چرا وصل نمیشه

دلیل و راه حل مشکل عدم دریافت کد فعال سازی پیام رسان ایتا

فهرست

با سلام خدمت کاربران عزیز سایت ایتا اپ

این مقاله به صورت کلی نوشته شده است و به بررسی احتمالات عدم دریافت پیامک می پردازد

مطمئن شوید که شماره موبایل را درست وارد کرده اید

مطمئن شوید که عدد مشخص است

شماره را بدون +98 وارد کنید

مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما روشن است

در این صورت اگر کد از طریق پیامک برای شما ارسال نشد، حالت های مختلفی وجود دارد

1- شبکه اینترنت ایرانیان خارج از کشور دچار اختلال شد

2- سرورهای مسنجر مشکل دارند

آنچه دیگران می خوانند

برق پیام رسان های داخلی قطع شده است

در روز دوشنبه 21 اردیبهشت 1402 پیام رسان های سراسری مانند سروش، ایتا، بله، آی گپ و ویراستی در زمان های مختلف از دسترس خارج شدند. وزارت ارتباطات دلیل غیرفعال شدن این پیام رسان ها را قطعی برق اعلام کرد.

ساعت 18:30 عصر امروز (دوشنبه) بود که مشکل شبکه برق رسانی در یکی از مراکز داده شرکت زیرساخت ارتباطی، ما را با قطعی برق حدوداً پنج دقیقه ای مواجه کرد. مشکل قطع ارتباط به دلیل قطع برق یکی از مراکز داده گزارش شده است.

مشکل را به روش دیگری حل کنید:

دوستان عزیز دریافت کد فعال سازی در نسخه تحت وب مشکلی ندارد. در سمت راست این سایت نسخه تحت وب را انتخاب کنید سپس شماره خود را وارد کنید و پس از وارد شدن مجددا با تلفن همراه خود تست کنید. در این حالت زمانی که کد فعال سازی برای شما از طریق پیامک ارسال نشد، این کد در قسمت نسخه وب نمایش داده می شود و می توانید از آنجا کد را وارد کنید.

دلیل قطع شدن این یک مشکل واقعی است چرا وصل نمی شود؟

امروز، 1 نوامبر 1401، کاربران ایمیل ایتا از خرابی و اختلال در برنامه ایتا خبر می دهند. این سیستم پیام رسانی چندین ساعت متصل نمی شود یا کار نمی کند. کارشناسان درباره علت قطعی و از کار افتادن پیام رسان ایتا می گویند این اختلالات به دلیل ترافیک زیاد ناشی از هجوم کاربران به پیام رسان های داخلی مانند ایتا در پاسخ به قطعی واتس اپ است.

چند روزی است که فیلتر شبکه های اجتماعی و پیام های خارجی به ویژه واتس اپ مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده است. اختلالات و قطعی ITA نیز می تواند ناشی از تداوم همان اتفاقات و فشار زیاد کاربر بر روی سرورهای داخلی باشد.

چرا ITA امروز آنلاین نیست، 1 نوامبر 1401: امروز ITA چه مشکلی دارد؟ : دلیل اختلال در پیام ITA: : چرا پیام ITA قطع شده است: اختلال در پیام ITA: چرا ITA کار نمی کند: چرا ITA امروز وصل نمی شود: چرا ITA قطع شده است: دلیل دقیق ITA این عصر:

چرا وصل نمیشه چرا قطع شده؟

چرا وصل نمیشه

چرا قطع شده؟

پیام خطای Answer is NULL در محاسبات به چه معناست؟

انتظار برای اتصال به شبکه به چه معناست؟

با سلام خدمت دوستان عزیز سایت فرنچ کیز. با توجه به تماس ها و سوالات فراوان در رابطه با ITA امروز مجددا مطلبی را آماده کرده ایم که انشالله مفید خواهد بود.

علت و مشکلات پیام رسان آیتا در روزهای خاص:

سه شنبه 12 اردیبهشت 1402: سلام. اکنون مشکل حل شده است

سه شنبه 12 اردیبهشت 1402: سلام. مشکل قطع به دلیل قطع برق یکی از مراکز داده رخ داده و به زودی برطرف خواهد شد.

دوشنبه 11 اردیبهشت 1402: سلام. مشکل قطع اتصال به دلیل قطع برق یکی از مراکز داده است و ممکن است تا فردا قطع شود.

26 آذر 1401: صبح امروز به دلیل مشکلات زیرساختی، ITA برای چند ساعت از کار افتاد و تا کنون از ساعت 12:30 شب مشکل برطرف نشده است.

26 مهر، ساعت 14: صبح امروز تا عصر به دلیل قطعی غیرمنتظره برق یکی از دیتاسنترهای آیتا در تهران و آسیب سخت افزاری به برخی از سرورها و قطع شدن کاربران، ITA قطع بود.

17 ژانویه 1999: سلام. امروز متاسفانه دسترسی به ITA قطع شده است و به زودی حل خواهد شد

15 سپتامبر 1999: سلام. امروز مشکلی در زیرساخت ها وجود دارد که در حال به روز رسانی و رفع آن است. لطفا صبور باشید

30 اردیبهشت 99: مشکل ارسال کد فعال سازی برای کاربران جدید برطرف شد.

شنبه 26 فروردین 99: از ساعت 16 امروز متوجه قطع و وصل شدن این سرویس پیام رسان شدیم. مشکل از سرورهای داخلی است که به زودی برطرف خواهد شد.

پیام آقای غفاری مدیر عامل ITA:

در تمامی صنایع ماشین‌هایی که با حداکثر توان نامی کار می‌کنند، احتمال آسیب‌پذیری بالاتری دارند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به اوج برگردیم.

با عنایت خداوند
با لطف شما و همراهی شما
و با اعتماد به تعهد و دانش همکاران…

سه شنبه 21 فروردین 99: ضمن پوزش مجدد از کاربران گرامی بابت مشکلات پیش آمده، به اطلاع شما عزیزان می رساند که ارتباط کاربر از ساعت 1 بامداد امروز برقرار شده است. گوش دادن به گروه‌ها و کانال‌های خاص همچنان ممکن است مختل باشد.

دوشنبه 21 فروردین 99: بسیاری از افراد هنگام اتصال به ITA با پیام “اتصال به شبکه” یا “در انتظار اتصال به شبکه” مواجه می شوند و دلیل آن اختلال در سرور است و به زودی برطرف می شود.

معاون پیام رسان ایتا هاشمی در این خصوص گفت: این شبکه به دلیل مشکلات فنی دچار اختلال و از دسترس کاربران خارج شده است اما همکاران پیگیر هستند و به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: با تعطیلی مدارس پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از مدارس کشور برنامه های آموزشی خود را به “ایتا” منتقل کردند و برنامه های خود را در قالب رسانه و ویدئو بارگذاری کردند که زیرساخت های فعلی “ایتا” ” می تواند پشتیبانی کند. سطح و حجم کاری ندارد که اگر از ابتدا پشتیبانی لازم از زیرساخت شبکه داخلی انجام می شد کار به اینجا نمی رسید.

شایان ذکر است که با فیلتر کردن برخی از شبکه های پیام رسان مانند تلگرام از مردم خواسته شد از شبکه های داخلی استفاده کنند اما در عین حال برخی کارشناسان اعلام کردند که این اقدام علیرغم انجام نشدن 5 مرحله حمایت از شبکه های داخلی انجام شده است. مهمترین پشتیبانی مربوط به سرورها و زیرساخت ها است.

4 اسفند 98: بسیاری از دوستان با پیغام خطا مواجه شدند پیام پاسخ NULL در تاریخ 4 اسفند 98 این مشکل ناشی از پیام رسان ایتا است و شایع است و به زودی برطرف خواهد شد.

اگر دوستانی که ثبت نام کردند اما کد فعال سازی را دریافت نکردند، مطلب زیر را مطالعه کنند:

رفع مشکل عدم دریافت کد فعال سازی پیام رسان ایتا

اگر سیستم عامل آیفون و IOS دارید و می خواهید از آن استفاده کنید، مقاله زیر را بخوانید:

نحوه استفاده از مسنجر ایتا در آیفون iOS

مسنجر ایتا برای آیفون و آی او اس

اگر با برنامه ITA مشکل دارید و به دنبال آموزش یا پاسخ به سوالات خود هستید، آموزش های زیر را بخوانید:

آموزش حل مشکلات در پیام رسان ایتا

پاسخ به چند سوال در مورد پیام رسان ایتا

اگر در مورد ربات های سایت ایتا و ایتایار سوالی دارید، مقاله زیر را مطالعه کنید:

ایتایار چیست؟ آموزش کار با ایتا یار

ربات ها در مسنجر ایتا

اگر می خواهید حساب کاربری خود را حذف کنید، مقاله زیر را بخوانید:

نحوه حذف اکانت مسنجر ایتا

اگر باز هم پاسخی برای سوالات و مشکلات خود پیدا نکردید در قسمت نظرات بپرسید تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا