چگونه به خط خاموش زنگ بزنیم

نه شما یک خط بی صدا را نمی شناسید

از آن برای خود یا همسرتان استفاده نکنید

*21*این شماره#

در معرض قرار گرفت

خط شما به این مهلت هدایت خواهد شد

شما یک پیام دریافت می کنید، اما اگر آنها تماس بگیرند، می گوید خاموش است

متوجه شدی

فهرست عناوین

اگر تلفن همراه خود را گم کرده اید و خاموش یا بی صدا است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صدای آن را بشنوید تا آن را پیدا کنید، اما آیا می توان با تلفن مرده، بی صدا یا بی صدا تماس گرفت؟ آیا می توان محل گوشی گم شده را روی نقشه پیدا کرد؟ اگر تلفن شما توسط شخص دیگری پیدا شود و مورد سوء استفاده قرار گیرد، چه اقداماتی را برای ردیابی و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی انجام می دهید؟

در این مقاله روش های کاوش و یافتن گوشی اندرویدی و گوشی آیفون بی صدا و همچنین روش های یافتن مکان گوشی و ردیابی کامل آن را آموزش می دهیم. با ما در همایاب 24 همراه باشید.

هر دو پلتفرم اندروید و iOS راه هایی برای تماس و ردیابی تلفن بی صدا ارائه می دهند. اما قبل از هر چیز باید به این دو نکته اشاره کنیم: برای استفاده از این روش ها ابتدا باید گوشی شما به اینترنت متصل باشد و دستگاه شما خاموش نباشد، زیرا امکان تماس و پیگیری گوشی خاموش وجود ندارد. به این ترتیب، اما اگر گوشی شما می توانید از این روش ها برای یافتن گوشی اندروید یا اپل خود در صورت بی صدا بودن استفاده کنید.

سامانه گزارش دهی و ردیابی پرواز همیاب 24 برای کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

با یک تلفن اندرویدی گم شده تماس بگیرید

برای تماس و یافتن گوشی اندرویدی که در اطراف خود گم کرده اید، می توانید از راه حل ارائه شده توسط این پلتفرم برای این منظور استفاده کنید، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

1- به ttps://www.google.com/android/find بروید.

پس از تایید و اتصال اکانت جیمیل که قبلا در گوشی خود فعال کرده اید، صفحه زیر ظاهر می شود و لیست دستگاه های اندرویدی خود را مشاهده می کنید.

زنگ زدن به گوشی اندروید

2- دستگاه اندروید مورد نظر را انتخاب کنید

3- گزینه پخش صدا یا آهنگ زنگ را انتخاب کنید

حالا حتی اگر گوشی شما سایلنت باشد یا در واقع بی صدا باشد، صدای زنگ آن را خواهید شنید. گزینه های دیگری که ممکن است در این بخش مشاهده کنید عبارتند از: مکان یابی، دستگاه ایمن، و پاک کردن داده های دستگاه، که هر کدام به اختصار در زیر توضیح داده شده اند:

مکان یابی گوشی اندروید (Locate):

اگر موقعیت مکانی دستگاه و اینترنت شما فعال باشد، در این قسمت موقعیت تقریبی دستگاه را مشاهده خواهید کرد.
توجه داشته باشید که استفاده از روش های ردیابی و ردیابی موقعیت مکانی تلفن به صورت تقریبی و صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد و شما نمی توانید از این طریق با هیچ مرجع قانونی اقدامی انجام دهید.

ایمن کردن گوشی اندروید (Secure Device):

اگر وقتی دستگاه خود را روشن می‌کنید صدایی در اطراف خود نمی‌شنوید و فکر می‌کنید کسی آن را پیدا کرده است، می‌توانید از طریق گزینه «دستگاه» برای افرادی که دستگاه شما را پیدا می‌کنند پیام یا شماره تلفن ارسال کنید. امن. تو اضافه کن. این پیام در گوشی گم شده شما نمایش داده می شود.

پاك كردن اطلاعات گوشي اندروید از راه دور (Erase Device):

اگر فکر می کنید ممکن است از اطلاعات شما سوء استفاده شود، می توانید از طریق گزینه “پاک کردن داده ها” اطلاعات را از دستگاه خود حذف کنید.

توجه:
در این صورت تمام داده های دستگاه به طور دائم حذف می شود و پس از حذف اطلاعات دستگاه شما دیگر نمی توانید مکان آن را پیدا کنید. اگر دستگاه شما آفلاین باشد، دفعه بعد که دوباره آنلاین شود، پاک کردن داده ها آغاز می شود.

با آیفون گم شده تماس بگیرید

مراحل زیر را برای زنگ زدن و پیدا کردن گوشی اپل گمشده خود در اطراف خود دنبال کنید:

1- وارد سایت iCloud شوید.

2- سپس اپل‌آیدی و پسورد خود را وارد نمایید.

زنگ زدن به گوشی IOS

پس از ورود به حساب کاربری خود، نماد تعدادی از برنامه های فعال را در دستگاه خود مشاهده خواهید کرد، لطفا نماد برنامه Find Iphone را انتخاب کنید:

زنگ زدن به گوشی اپل

پس از انتخاب Find iPhone، ممکن است دوباره رمز عبور شما را بخواهد. پس از وارد کردن مجدد رمز عبور، مطابق شکل زیر دستگاه مورد نظر را از دستگاه های اپل خود انتخاب کنید.

زنگ زدن به گوشی اپل

سپس در صفحه باز شده گزینه Play Sound را انتخاب کنید

زنگ زدن به گوشی اپل

با انتخاب گزینه Play sound گوشی شما حتی اگر در حالت بی صدا باشد زنگ می زند. اما برای استفاده از این قابلیت همانطور که در قسمت تماس تلفنی اندروید گفته شد، گوشی شما باید به اینترنت متصل باشد و خاموش نباشد. در این صفحه اگر موقعیت مکانی دستگاه فعال باشد، موقعیت تقریبی آن بر روی نقشه نمایش داده می شود. توجه داشته باشید که استفاده از روش های ردیابی و ردیابی گوشی به صورت تقریبی بوده و صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد و از این طریق نمی توانید با مراجع قانونی اقدامی انجام دهید.

گزینه های دیگری که در تصویر مشاهده می کنید عبارتند از: Lost Mode و Erase iPhone که در زیر توضیح داده شده است:

گزینه Lost Mode:

اگر فکر می کنید ممکن است شخص دیگری به دستگاه شما دسترسی داشته باشد، با استفاده از این گزینه می توانید پیام و شماره تماسی را تنظیم کنید که روی صفحه گوشی شما نمایش داده شود.

Iphone Lost Mode

ادامه مطلب…
اگر قصد شکایت کیفری سرقت اینترنتی را دارید مقاله شکایت کیفری سرقت اینترنتی را مطالعه کنید.

پاك كردن اطلاعات گوشي آیفون از راه دور (Erase Iphone):

اگر فکر می کنید ممکن است از اطلاعات ذخیره شده در دستگاه شما سوء استفاده شود، از این گزینه برای حذف اطلاعات روی دستگاه خود استفاده کنید.

Erase Iphone

توجه:
اگر این گزینه را انتخاب کنید اطلاعات دستگاه شما حذف می شود و دیگر نمی توانید آن را پیدا کنید. اگر تلفن شما آنلاین نیست، پس از آنلاین شدن مجدد، داده های دستگاه حذف می شود.

گوشی های اندروید و آیفون دزدیده شده یا گم شده را ردیابی کنید

اگر فکر می کنید تلفن همراه خود را در نزدیکی خود گم کرده اید، یکی از روش های ذکر شده در بالا می تواند به شما کمک کند دستگاه خود را پیدا کنید. اما اگر فکر می کنید ممکن است گوشی گم شده به سرقت رفته باشد، باید از طریق سامانه ملی همایاب24 ردیابی شود.

برای فعال سازی فرآیند ردیابی، شماره IMEI گوشی را در سامانه ملی همیاب24 ثبت کنید تا ردیابی گوشی گم شده یا سرقت شده شما فعال شود. به این ترتیب علاوه بر ردیابی گوشی شما برای اپراتورهای مخابراتی، اطلاع از خرید و فروش و خروج از مرزهای کشور، تمامی کالاهای کشف شده در سراسر کشور، کلانتری ها و کنترل مرزها جستجو و برای شما ارسال می شود. مطلع. برای آشنایی بیشتر با فرآیند ردیابی در سامانه همیاب 24، چگونه گوشی دزدیده شده یا گم شده را با همیاب 24 ردیابی کنیم؟ بخوانش

یکی دیگر از ویژگی های Hamiyab24 امکان استعلام رجیستری گوشی و بسته سرقتی است. هنگام خرید یک کالای دیجیتال تنها با یک درخواست می توانید از دزدیده نشدن گوشی و همچنین رجیستر بودن آن اطمینان حاصل کنید و به طور تصادفی مرتکب جرم خرید گوشی سرقتی نخواهید شد.

نظرات و تجربیات خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید…

4.1/5 – (48 امتیاز)

غیرفعال کردن گوشی های اندروید و آیفون: احتمالاً تا به حال می خواستید از تماس های دریافتی بدون خاموش کردن تلفن همراه خود جلوگیری کنید، به همین منظور در قسمت نکات کد دستوری برای غیرفعال کردن دسترسی تلفن همراه اول و ایرانسل را برای شما قرار داده ایم. . ما فراهم کردیم

محتوای پیشنهادی: تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ

كد خارج كردن گوشي از دسترس ايرانسل

ایرانسل و اولین موبایل را از دسترس خارج کنید

💡 چگونه گوشی را از دسترس خارج کنیم؟ قبل از خواندن این راه حل ها، آشنایی با روشی که با انواع تلفن های همراه سازگار است، یعنی پیچیدن تلفن همراه در فویل آلومینیومی، ضرری ندارد!

عدم امکان پاسخگویی به موبایل

قرار دادن تلفن همراه در فویل آلومینیومی و بسته بندی آن می تواند آنتن دهی گوشی شما را مختل کند و مخاطبین شما نتوانند پیام مشترک مورد نظر را دریافت کنند.

✅ اما برای غیرفعال کردن حالت معمول دستگاه مورد نظر در گوشی های اندرویدی سه روش وجود دارد که عبارتند از:

📌 روش اول – انتقال یا فوروارد تماس

برای این کار باید تماس های خود را به سیم کارتی فوروارد کنید که به دلایلی مرده یا غیرقابل استفاده است.

به بخش تنظیمات موبایل خود دسترسی پیدا کنید و سپس در منوی موجود بر روی Call Forwarding کلیک کنید و شماره موبایل غیرفعال را که می خواهید به آن هدایت شوید وارد کنید.

📌 روش دوم – تغییر اپراتور شبکه تلفن همراه

برای این کار ابتدا منوی گوشی خود را باز کرده و به آدرس زیر بروید.

Settings > More settings > Network selection

سپس بر روی گزینه Manual ضربه بزنید. چند ثانیه صبر کنید تا گوشی شما به همه اپراتورهای شبکه مانند ایرانسل، همراه اول و… وصل شود.

پس از اتمام جستجو، روی یکی از اپراتورهایی که اپراتور سیم کارت شما نیست کلیک کنید. برای مثال اگر از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنید، روی اپراتور همراه اول کلیک کنید.

برای اینکه گوشی موبایل خود را به حالت اولیه برگردانید، باید تمامی مراحل ذکر شده را تکرار کرده و سپس گزینه Automatic را انتخاب کنید.

📌 روش سوم – نصب نرم افزار غیرفعال کردن گوشی

سپس چگونه با نصب چنین برنامه هایی گوشی را خاموش کنید، می توانید تماس های دریافتی را کنترل کرده و تماس گیرنده را وادار به شنیدن یکی از این پیام ها کنید:

شماره مشترک در شبکه موجود نیست

شماره مشترک غیرفعال است

شماره اشتباه است

نسخه خارجی این برنامه ها کاملا پولی هستند اما برنامه های ایرانی رایگان هم وجود دارد که می توانید از کافه بازار دانلود کنید.

حذف آیفون های خارج از محدوده

از شبکه خارج کردن iOS

هنگامی که تلفن همراه روشن است، سیم کارت خود را با سوزن تلفن همراه خارج کنید. سپس به تنظیمات بروید و حالت هواپیما را فعال کنید.

حال اگر فردی با خط تلفن همراه شما تماس بگیرد، به جای پیام «دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است» پیام هایی مانند «مشترک مورد نظر در حال حاضر در دسترس نیست» دریافت می کند.

کد دستوری برای غیرفعال کردن موبایل اول و ایرانسل

کد دستوری برای غیرفعال کردن دسترسی تلفن همراه اول و ایرانسل به شرح زیر است:

کد *21*#021 را از چپ به راست شماره گیری کنید. با دریافت این کد می توانید تماس بگیرید و پیام ارسال کنید اما هیچکس نمی تواند با شما تماس بگیرد. برای ریست کردن تلفن همراه کد #21# را شماره گیری کنید.

اگر در مورد نحوه غیرفعال کردن گوشی های مختلف مشکل یا سوالی دارید، از طریق بخش نظرات با کارشناسان ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا