چگونه با یو واتساپ کار کنیم

واتس اپ یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در جهان است که نسخه های اصلاح شده زیادی دارد. این آزمایشی به آموزش نحوه استفاده از WhatsApp اختصاص دارد. با ما همراه باشید.

واتس اپ کمی بیش از یک میلیارد کاربر یا تقریباً 13 درصد از جمعیت جهان دارد. در این شرایط باید اعتراف کرد که رقابت با این پیام رسان ها برای هر مدعی رقابتی واقعا سخت خواهد بود. در حال حاضر تلگرام با 550 میلیون کاربر، نزدیک ترین رقیب واتس اپ است که همچنان با محبوب ترین پیام رسان های جهان فاصله دارد.

اینها آموزش های مرتبط با WhatsApp را محبوب کرده است. البته در مقایسه با سایر رقبا، واتس اپ یک سرویس پیام رسان بسیار ساده با ابزار و امکانات بسیار محدود است. در واقع کار با واتس اپ چندان سخت نیست، مگر اینکه در برخی موارد و تنظیمات خاصی با مشکل مواجه شوید.

اما در حالی که در محبوبیت واتس اپ شکی نداریم، شکی نیست که این سرویس در مقایسه با رقبای خود ابزارها و امکانات بسیار محدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد و برخی سیاست های خاص کاربران را آزار می دهد. واتس اپ اگرچه محبوب ترین است، اما یکی از رایج ترین پیام رسان های ممکن است.

همه اینها باعث شده تا رواج نسخه های مود شده یا به عبارتی نسخه های غیر رسمی واتس اپ بسیار رایج شود و استفاده از این نسخه ها که امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه رسمی دارند همیشه در اولویت کاربران قرار گیرد. بنابراین مدیریت این نسخه ها که گاهی ابزارهای خاص و غیرعادی را ارائه می دهند، بخش مهمی از آموزش تکراتو است. بحث امروز در مورد یادگیری نحوه استفاده از WhatsApp است. در این انشا ضمن آموزش YOWhatsapp به حل مشکل تنظیمات YOWhatsapp و YOWhatsapp می پردازیم. با ما همراه باشید.

آموزش کار با U WhatsApp

نصب، پیکربندی و عیب یابی YOWhatsapp

پیام رسان محبوب واتس اپ که زیرمجموعه ای از پلتفرم های متعلق به غول ارتباطات فیس بوک است، با وجود محبوبیت زیاد، دارای کاستی های قابل توجهی است. یکی از آزاردهنده ترین چیزها برای کاربران واتس اپ عدم توانایی در مدیریت دو یا چند حساب کاربری در یک دستگاه است.

عجیب است که به غیر از تلگرام که این قابلیت را ارائه کرده است، فیس بوک این قابلیت را در اینستاگرام ارائه کرده است، یعنی داشتن دو یا چند حساب کاربری در یک دستگاه و یک برنامه به طور همزمان، اما در مورد واتس اپ، سیاست های فیس بوک. چیز دیگری هستند

به هر حال، در دنیای فناوری به ندرت با کلماتی مانند «نمی‌توانم» یا «نمی‌توانم» برخورد می‌کنیم! در واقع، با وجود اینکه واتس اپ به شما اجازه نمی دهد همزمان دو اکانت داشته باشید، می توانید با نصب برنامه های تغییر یافته واتس اپ، حساب های دیگر را فعال کنید. بنابراین در نظرسنجی بعدی ضمن آموزش کار با یو واتساپ قصد داریم شما را با قسمت های مختلف این سرویس آشنا کنیم و همچنین نحوه فعال سازی دو اکانت را به صورت همزمان بررسی کنیم. پس با ما در آموزش YOWhatsapp همراه باشید تا تنظیمات YoWhatsapp را یاد بگیرید.

آموزش کار با YoWhatsapp: آموزش YOWhatsapp

حالت روح در یو واتساپ

با استفاده از U WhatsApp شما می توانید علاوه بر واتس اپ اصلی، واتس اپ دیگری را نیز ارسال کنید. U WhatsApp بر اساس واتس اپ اصلی طراحی و توسعه یافته است و تقریباً تمام ویژگی های نسخه اصلی را با چند ابزار اضافی برای شما به ارمغان می آورد.

یادگیری کار با U WhatsApp برای افرادی که می خواهند چندین شماره مختلف را در یک تلفن فعال کنند و چندین حساب واتساپ داشته باشند کمک بزرگی است. مردم دوست دارند ویژگی های اضافی فراتر از آنچه نسخه اصلی برنامه ارائه می دهد داشته باشند.

این افراد اغلب به دنبال نسخه های غیر رسمی واتس اپ می گردند زیرا دارای ویژگی های اضافی و جذاب در این برنامه ها هستند. از جمله نسخه های غیر رسمی و محبوب واتس اپ می توان به WhatsApp GB، Oji WhatsApp، WhatsApp Plus و U WhatsApp اشاره کرد که به دلیل انعطاف پذیری و ویژگی های خاص و کاربردی، محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده اند. امروز اما همانطور که گفتیم قصد داریم نحوه کار با تنظیمات U-WhatsApp و U-WhatsApp را آموزش دهیم.

بنابراین، اگر قصد استفاده از هر یک از نسخه های غیر رسمی واتس اپ را دارید، در آموزش U WhatsApp با ما همراه باشید تا در هنگام مدیریت تنظیمات U WhatsApp، چند ترفند U WhatsApp را به شما آموزش دهیم.

آموزش کار با U WhatsApp: نکات U WhatsApp

حل مشکل یو واتساپ

متاسفانه به دلیل قوانین سختگیرانه فیس بوک، نمی توانید نسخه های غیر رسمی این پیام رسان ها را از فروشگاه های اپلیکیشن مرجع دانلود کنید. اپ استورهای ایرانی عموماً چنین مواردی را ارائه نمی دهند. بنابراین، برای دانلود این نسخه تغییر یافته واتس اپ، باید منابع دیگری از جمله وب سایت ها را در نظر بگیرید.

اگر قصد استفاده از دو اکانت در یک دستگاه و سایر ویژگی های کاربردی را دارید، ابتدا این سرویس را دانلود کنید و سپس با آموزش کار با U WhatsApp از ما حمایت کنید. این نسخه دارای ویژگی های زیادی است که در نسخه اصلی موجود نیست. از جمله این قابلیت ها می توان به صورت موردی به موارد زیر اشاره کرد:

امکان مخفی کردن آخرین بازدید

گزینه های حفظ حریم خصوصی (بعد از پاسخ دادن به پیام ها علامت تیک آبی نشان داده نشود)

امکان دانستن چه کسی وارد شده است

امکان تغییر شکلک ها

یک علامت تیک در کنار پیام های حذف شده نشان دهید

امکان کاهش ویدیوهای طولانی به 30 ثانیه برای استوری

امکان قفل رمز عبور و اثر انگشت برای واتس اپ

امکان مخفی کردن نام و تاریخ زمانی که دو یا چند پیام کپی می شوند

امکان تغییر شکل برنامه و تغییر آیکون برنامه و نوتیفیکیشن ها

امکان ارسال تصاویر با کیفیت بالا

امکان غیرفعال کردن دریافت تماس های صوتی/تصویری از هر کسی که می خواهید یا برای همه

ویژگی های دیگر

همانطور که قبلاً گفتیم، YOWhatsApp یک نسخه غیر رسمی از WhatsApp است که برنامه نویسان آن را تغییر داده و ویژگی های بیشتری را به نسخه اصلی اضافه کرده اند. در واقع اپلیکیشن U WhatsApp دارای تمامی امکانات نسخه اصلی واتس اپ است و چندین قابلیت جدید دیگر نیز به آن اضافه شده است، قابلیت هایی که در آموزش یو واتساپ به آن ها ترفندهای U WhatsApp می گوییم. از جمله تغییرات ایجاد شده در آخرین به روز رسانی که به حل مشکل U WhatsApp کمک می کند موارد زیر است:

حالت روح در یو واتساپ

امکان حذف بسته های استیکر دانلود شده و تغییر صدا هنگام ارسال صدا

حالت تاریک اضافه شد

امکان جداسازی چت های خصوصی از گروه ها

ایموجی های جدید اضافه شد

تم جذاب اینستاگرام

رفع مشکل پشتیبان گیری

علاوه بر این، افراد می توانند با نصب YOWhatsApp در کنار پیام رسان اصلی WhatsApp، حساب دیگری داشته باشند. بنابراین، برای کاربرانی که می خواهند چندین حساب در واتس اپ و چندین شماره تلفن داشته باشند، این برنامه می تواند کمک بزرگی به آنها کند. در ادامه آموزش استفاده از U WhatsApp با ما همراه باشید.

آموزش کار با U WhatsApp: نکات U WhatsApp

حالت روح در یو واتساپ

این پیام رسان از رابط کاربری مشابه نسخه اصلی واتس اپ استفاده می کند. همانطور که قبلاً در مورد ترفندهای U WhatsApp گفتیم، پیام رسان های تغییر یافته زیادی از این پیام رسان محبوب وجود دارد. You WhatsApp نیز یکی از آن پلتفرم هایی است که برای کاربران اندروید بسیار محبوب و در دسترس است.

از جمله ویژگی های این نسخه اصلاح شده، امکان ارسال ویدیو با حجم بیش از 16 مگابایت، ارسال وضعیت بیش از 30 ثانیه و مشاهده فایل های چند رسانه ای بدون بارگذاری است. در حال حاضر، می توانید این نسخه اصلاح شده را از منابع مختلف در وب دریافت کنید. در میان تنظیمات U WhatsApp و ویژگی های مهم و امنیتی این پیام رسان ها باید موارد زیر را نیز در نظر بگیرید:

تایید رمز عبور دو مرحله ای برای افزایش امنیت و جلوگیری از هک

امکان ارسال ویدیوهای بزرگتر از 16 مگابایت تا حداکثر 30 مگابایت

امکان شناسایی و مشاهده افراد به صورت آنلاین و مخفی کردن آخرین بازدید

دریافت پیام های صوتی و تصویری از هر مخاطبی را که می خواهید غیرفعال کنید

امکان ویرایش ویدیوهای طولانی تا 30 ثانیه برای ارسال وضعیت

امکان فوروارد چت بدون نقل قول

دارای قابلیت تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا

ویژگی های ویژه برای شخصی سازی برنامه و امکان افزودن تم های دلخواه

امکان مشاهده پیام های حذف شده

انتقال چت به واتس اپ: رفع مشکل واتس اپ

حالت روح در یو واتساپ

برای انتقال اطلاعات و چت ها از نسخه اصلی WhatsApp به U WhatsApp باید موارد زیر را انجام دهید:

وارد برنامه اصلی WhatsApp خود شوید.

اکنون به این آدرس بروید: Settings > Chats > Chat backup

اکنون باید واتس اپ اصلی را حذف کنید.

YOWhatsApp را دانلود و نصب کنید و در نهایت باید گزینه Backup را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید چت‌ها و اطلاعات خود را از نسخه‌های غیررسمی WhatsApp به U WhatsApp منتقل کنید، باید دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

ابتدا به نرم افزار مدیریت فایل (فایل منیجر) گوشی خود رفته و به دنبال پوشه ای به نام این نرم افزار یا نسخه غیر رسمی فعلی (می تواند واتس اپ جیبی، اوجی واتس اپ یا سایرین باشد) بگردید و در انجام جستجو آن را پیدا کنید. سپس نام آن را تغییر دهید. در YOWhatsApp.

اکنون باید این نسخه غیر رسمی را حذف و سپس UWhatsapp را نصب کنید

در نهایت وارد واتساپ شوید و روی گزینه Backup ضربه بزنید.

البته به عنوان مکمل باید گفت که اگر دغدغه امنیت دارید همیشه بهترین انتخاب استفاده از نسخه های اصلی این پیام رسان ها از جمله تلگرام و واتس اپ است. به خصوص که نسخه های داخلی غیر رسمی تقریبا غیر قابل اعتماد هستند. البته ممکن است برخی افراد استفاده از ابزارهای بیشتر را به امنیت ترجیح دهند و در اینجا باید استفاده از U WhatsApp را پیشنهاد داد.

از جمله ویژگی های مهم U WhatsApp می توان به مواردی مانند مخفی نگه داشتن آخرین زمان اتصال اشاره کرد که یک ویژگی مهم برای کاربران عمومی است. علاوه بر این، امکان قفل کردن برنامه برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز یا هکرها وجود دارد.

حالت روح در یو واتساپ

در عین حال با این سرویس های پیام رسان می توانید به طور همزمان برای 600 نفر پیام های گروهی ارسال کنید. علاوه بر این، در این سرویس می‌توانید علامت دوم پیام‌ها را که مربوط به خواندن آن‌ها است، از چشم مخاطب پنهان کنید تا کسی متوجه خوانده شدن آن‌ها نشود.

برخی از ابزارهای اساسی واتس اپ در اینجا در دسترس هستند اما با پتانسیل افزایش یافته! به عنوان مثال محدودیت ارسال فایل که در نسخه اصلی تنها 16 مگابایت است و گاهی اوقات مانع از ارسال حجم بالای موسیقی می شود، در اینجا دو برابر شده و به 30 مگابایت می رسد.

علاوه بر این، می توانید تا 250 تصویر را همزمان در اینجا ارسال کنید. علاوه بر این، برای ارسال رسانه، نیازی به دانلود آنها روی گوشی نیست. در نسخه اصلی، برای انتقال هر فایل ورد، پی دی اف یا دیگر، ابتدا باید آن را دانلود کنید. برخی از ابزارهای ظاهری مانند تغییر پالت رنگ برنامه، تم برنامه و سایر عناصر مشابه از ابزارهای رایج در این برنامه ها هستند.

آموزش کار با U WhatsApp و حل مشکلات U WhatsApp

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید آن را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید. سپس وارد آن شده و از سه نقطه بالا به منو دسترسی خواهید داشت.

در اینجا می توانید روی گزینه Privacy ضربه بزنید تا به منوی تنظیمات حریم خصوصی سفارشی هدایت شوید. در اینجا گزینه های مختلفی از جمله وضعیت آنلاین، تیک آبی، تیک دوم و وضعیت تایپ در دسترس شما خواهد بود. بر این اساس می توانید وضعیت خود را سفارشی کنید.

حل مشکل یو واتساپ

پس از آن در قسمت تنظیمات این برنامه، YOWhatsapp Settings را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه گزینه های بیشتری را مشاهده خواهید کرد. مهمترین چیزها عبارتند از:

تنظیمات ظاهر برنامه: با استفاده از این گزینه می توانید صفحه چت و صفحه اصلی برنامه را تغییر دهید و همچنین می توانید اعلان ها را تغییر دهید.

گزینه Program Lock : می توانید با استفاده از این گزینه برای برنامه خود رمز عبور تعیین کنید و از امنیت آن کمی راحت شوید.

حل مشکل یو واتساپ

Open Log Option: این گزینه منحصر به فرد و انحصاری است که می توانید از آن برای مشاهده ویرایش های دوستان خود از جمله ویرایش عکس ها و اطلاعات حساب آنها استفاده کنید.

در پایان لازم به نظر می رسد یک بار دیگر ذکر شود که اگرچه UWhatsapp بر اساس واتس اپ اصلی ساخته و توسعه یافته است، اما توسط یک شرکت غیر واتس اپ منتشر و مدیریت می شود. بنابراین برای خطرات و مشکلات مربوط به استفاده از نسخه غیر رسمی آماده باشید.

البته فراموش نکنید که نسخه غیر رسمی واتس اپ را داشته باشید، همیشه می توانید از واتس اپ بیزینس که نسخه رسمی مورد تایید فیس بوک است که توسط فیس بوک طراحی و توسعه یافته است استفاده کنید.

ما قبلاً کار با WhatsApp را یاد گرفته ایم. اما برای برخی از ترفندهای واتس اپ، ارسال ویدیوهای با حجم بالا از طریق واتس اپ توصیه می شود، چگونه اکانت واتس اپ را انتقال دهیم؟ و چگونه تشخیص دهیم که شخصی ما را در واتس اپ بلاک کرده است؟ دیدن. صرف نظر از میزان مصرف اینترنت، تماس های تصویری واتس اپ نیز می تواند در مدیریت مصرف اینترنت موثر باشد. همچنین به خاطر داشته باشید که چگونه حساب فیسبوک خود را برای همیشه حذف کنید.

بیشتر بدانید:

نظر شما در مورد آموزش کار با Ba U WhatsApp چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دانلود 8.86 YOWhatsApp آپدیت جدید YoWhatsApp فارسی برای .

· با استفاده از برنامه YOWhatsApp (YoWhatsApp) – YOWhatsApp شما می توانید در کنار واتساپ اصلی وارد شوید. واتساپ دیگری بر اساس پایه اصلی داشته باشید. (308.3K) رده: ارتباطات U آیا WhatsApp امن است؟ U WhatsApp همان اپلیکیشن اصلی واتس اپ است و مستقیماً به سرور اصلی واتس اپ متصل می شود و تفاوتی بین WhatsApp و U WhatsApp از نظر امنیت وجود ندارد. چگونه مکالمه پنهان را مشاهده کنم؟ برای دسترسی به قسمت مکالمات مخفی، روی کلمه WhatsApp در بالای صفحه اصلی برنامه کلیک کنید و برای بازگشت مکالمه به حالت عادی، روی مکالمه پنهان طولانی کلیک کنید. چگونه می توانم مدت زمان وضعیت را از 30 ثانیه به 5 دقیقه تغییر دهم؟ بیشتر کار کن ؟ به تنظیمات پیشرفته > صفحه اصلی > وضعیت ها > فعال کردن «فعال کردن ویدیوی 5 دقیقه ای در وضعیت/داستان» بروید (فقط برای کاربران دارای نسخه 2. چگونه می توانم اعلان آنلاین مخاطبین خود را مشاهده کنم؟ با رفتن گزینه «خاموش کردن نمایش اعلان درون خطی» را خاموش کنید. به تنظیمات پیشرفته > صفحه اصلی > برای ارسال یا بازاریابی پیام به بیش از 5 نفر چه کاری باید انجام دهم؟ با رفتن به تنظیمات پیشرفته > صفحه اصلی > خطوط > گزینه “افزایش محدودیت بازار پیام” را روشن کنید چرا نمی توانم دانلود یا ارسال کنم تصاویر، فیلم ها و با ارور (فرمت این فایل پشتیبانی نمی شود) به تنظیمات گوشی رفته سپس به برنامه مدیریت و سپس این اپلیکیشن را پیدا کرده و باز کنید سپس از قسمت “نصب برنامه های ناشناس” گزینه ” Allow/Allow from this source»، چگونه آخرین بازدید مخاطبین خود را در صفحه اصلی برنامه در کنار نام آنها نشان دهم؟ با وارد کردن Advanced Settings > All (Theme for all UIs) > Settings > گزینه “Disable showing people’s status on home screen” را غیرفعال کنید. چرا ایمیل دریافت می‌کنم اکنون در دسترس نیست، بعداً امتحان کنید، خطا وقتی می‌خواهم پشتیبان‌گیری کنم نسخه‌های غیر رسمی از پشتیبان‌گیری از طریق Google Drive پشتیبانی نمی‌کنند، باید به صورت دستی پشتیبان‌گیری کنید! از Settings > Conversations > Support با ورود به قسمت themes برنامه فقط لود میشه و هیچ تمی نمایش نمیده؟! برای مشاهده تم ها باید از فیلتر استفاده کنید. چگونه استیکر را به برنامه اضافه کنم؟ 1- واتس اپ رسمی را در کنار U WhatsApp (یا هر نسخه غیر رسمی که استفاده می کنید) نصب کنید (فقط نصب کنید. فعال کردن شماره در آن اجباری نیست!) 2- U Wa

نحوه استفاده از واتس اپ در کامپیوتر بدون گوشی

· نحوه استفاده از واتس اپ در کامپیوتر بدون گوشی، قبلا برخی از کاربران سایت نحوه استفاده از واتس اپ در کامپیوتر را پرسیده اند و در این قسمت نحوه استفاده از واتس اپ را توضیح خواهم داد.

نحوه استفاده از WhatsApp.

چگونه از واتس اپ وب و دسکتاپ واتس اپ استفاده کنیم؟ جیتسو

· چگونه از طریق وب سایت این پیام رسان یا واتس اپ وب از واتس اپ استفاده کنیم؟ چگونه WhatsApp را در وب راه اندازی کنیم؟ آموزش کامل نحوه استفاده از WhatsApp در کامپیوتر

چگونه از دو اکانت واتس اپ در یک گوشی استفاده کنیم؟

سلام، اگر سوالی دارید می توانید در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید —– فالو کنید تا دنبال شود —– با تشکر

آموزش کامل و گام به گام نصب و اجرای دو واتساپ روی یک گوشی.

واتس اپ با 2 میلیارد کاربر محبوب ترین پیام رسان جهان است. اما ایراداتی دارد که یکی از مهم ترین آنهاست. استفاده رسمی از دو اکانت واتس اپ در یک گوشی امکان پذیر نیست. حال می خواهیم بدانیم چگونه به روش دیگری نصب و استفاده کنیم

نحوه نصب واتس اپ روی کامپیوتر

واتس اپ پر استفاده ترین پیام رسان دنیاست. این پیام‌رسانی علی‌رغم محدودیت‌های زیادی که اخیراً با آن روبرو بوده است، از سال 2014 توسط فیس‌بوک مدیریت می‌شود. هنوز هم محبوب ترین پیام رسان در جهان است

نحوه نصب واتس اپ روی کامپیوتر و برقراری تماس

سوالی که اغلب توسط کاربران پرسیده می شود این است که چگونه می توان تماس های واتس اپ را در رایانه برقرار کرد و دریافت کرد. به همین دلیل، ما تصمیم گرفته ایم از تمام روش های راحت برای برقراری تماس در واتس اپ استفاده کنیم

بخش راهنمای WhatsApp – نحوه استفاده از استیکر یا عکس.

نحوه استفاده از برچسب یا عکس برگردان – دانلود و استفاده از عکس برگردان ها یک چت فردی یا گروهی را باز کنید. برای افزودن بسته های برچسب. روی شکلک‌ها > استیکرها > افزودن ضربه بزنید. در کنار بسته روی دانلود کلیک کنید

آموزش تغییر زبان واتس اپ به فارسی. انگلیسی و اندروید.

· برای تنظیم زبان واتس اپ و استفاده از واتس اپ فارسی در آیفون باید مراحل تغییر زبان واتس اپ به فارسی را طی کنید. به بخش تنظیمات گوشی خود بروید. گزینه General را انتخاب کنید

پشتیبان گیری واتس اپ – نحوه استفاده از پشتیبان گیری واتس اپ.

نحوه استفاده از پشتیبان گیری واتساپ در این بخش نحوه استفاده از پشتیبان گیری واتس اپ را نشان خواهیم داد

راهنمای WhatsApp – نحوه استفاده مسئولانه از WhatsApp.

نحوه استفاده مسئولانه از WhatsApp – WhatsApp به عنوان یک راه ساده و ایمن. ایمن و قابل اعتماد برای ارسال پیام به دیگران. پیام‌رسانی ذاتاً خصوصی است و شرایط خدمات ما به گونه‌ای طراحی شده است

چگونه تم واتس اپ را مشکی کنیم (اندروید. آیفون. واتس اپ وب).

· CPU؛ مطالعه نحوه سیاه کردن تم WhatsApp (اندروید، آیفون، واتس‌اپ وب) 18 مه 2020 بدون نظر 2384 بازدید اطلاعیه نحوه دانلود از فروشگاه Google Play با استفاده از رایانه

چگونه از حالت تاریک واتس اپ استفاده کنیم؟ روکیدا.

حالت تاریک واتس اپ رنگ این پیام رسان را از سفید و سبز به رنگ های خاکستری و مشکی تغییر می دهد و باعث می شود چشم ها در شب کمتر خیره شوند و استفاده از واتس اپ در شرایط کم نور راحت تر شود.

چگونه وضعیت آنلاین بودن خود را در واتس اپ مخفی کنیم؟

چگونه بفهمیم در واتس اپ آنلاین هستید یا نه؟ نحوه غیرفعال کردن ورود در واتس اپ نحوه مشاهده آخرین بازدید واتساپ تشخیص اینکه آیا به طور منظم از WhatsApp استفاده می کنید. این احتمال وجود دارد که وضعیت دوم

چگونه کار با WhatsApp را شروع کنیم؟ + نکات شبکه پیشرفته

اصول اولیه واتس اپ ما با اصول اولیه واتس اپ شروع می کنیم تا اگر کسی هنوز از واتس اپ استفاده نکرده است، بهتر با آن آشنا شود. اپلیکیشن واتس اپ به طور خودکار لیست مخاطبین گوشی شما را استخراج می کند

آموزش کامل استفاده از واتس اپ وب و چیفا دسکتاپ واتس اپ.

روش استفاده از واتس اپ وب بسیار شبیه به نسخه دسکتاپ است و می توانید با مراجعه به web.whatsapp به آن دسترسی داشته باشید. مراحل نصب و استفاده از واتس اپ وب شباهت زیادی به حالت دسکتاپ دارد و می توانید به قسمت لاگین مراجعه کنید

چگونه پیام های پاک شده واتس اپ را بازیابی کنیم؟ -ایران

· چگونه پیام های پاک شده را در نسخه اندروید واتس اپ بازیابی کنیم؟ یکی از مهمترین مراحل استفاده از اپلیکیشن واتس اپ. پشتیبان گیری ذخیره اطلاعات و تاریخچه مکالمه است تا در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد.

نحوه استفاده از WhatsApp در رایانه شخصی – Hardware Mag.

· نحوه استفاده از واتس اپ در کامپیوتر یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان نیست و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. راهی برای استفاده از دسکتاپ واتس اپ بدون گوشی وجود دارد

چگونه از ذخیره شدن عکس های واتس اپ جلوگیری کنیم.

· چگونه از ذخیره فیلم ها و عکس های WhatsApp در گالری تلفن جلوگیری کنیم؟ واتس اپ یکی از بهترین و پرکاربردترین پیام رسان های کشورمان است که بستر امنی را برای ارتباط کاربران فراهم می کند.

چگونه تصاویر و ویدیوهای وضعیت WhatsApp را ذخیره کنیم.

· یکی از قابلیت های جذاب واتس اپ. به این وضعیت می گویند. اما چگونه می توان تصاویر و ویدیوهای وضعیت WhatsApp را ذخیره کرد؟ در این مقاله قصد

دانلود مستقیم WhatsApp Balinq، دانلود آخرین نسخه WhatsApp، WhatsApp، Sapio، Whatsapp، Update، WhatsApp، Sapio، WhatsApp

هنگام آموزش کار با واتس اپ ابتدا با نصب این پیام رسان آشنا می شوید سپس در واتس اپ و تنظیمات پیشرفته این اپلیکیشن به چت مسلط خواهید شد.

آموزش کار با WhatsApp

واتس اپ یک اپلیکیشن پیام رسان است که در سال 2014 توسط فیس بوک خریداری شد، در طی آموزش کار با واتس اپ، نحوه استفاده از این برنامه را یاد می گیرید و به گروه یک میلیاردی که از واتس اپ استفاده می کنند ملحق می شوید. با تکراتو همراه باشید.

بخش اول: آموزش نصب واتس اپ

1- WhatsApp را دانلود و نصب کنید: برای این کار اپ استور گوشی خود را باز کرده و این برنامه را پیدا و نصب کنید.

2- واتس اپ را باز کنید: روی نماد آن با پس زمینه سبز و یک گوشی سفید ضربه بزنید. قبل از شروع استفاده، باید تنظیمات لازم را اعمال کنید.

3- دسترسی به مخاطبین در واتس اپ: با نمایش پیام مربوطه بر روی دکمه OK کلیک کنید.

4- موافقت خود را اعلام کرده و ادامه دهید: بر روی دکمه پایین صفحه کلیک کنید.

5- شماره تلفن را در واتساپ وارد کنید: در قسمت وسط صفحه شماره تلفن را وارد کنید.

6- نصب واتس اپ را کامل کنید: با کلیک بر روی گزینه finish در گوشه سمت راست بالای صفحه، پیام تایید شماره تلفن برای شما ارسال می شود.

در اندروید باید روی گزینه زیر در پایین صفحه کلیک کنید.

7- باز کردن صندوق پستی تلفن: برای مشاهده پیام دریافتی صندوق پست را باز کنید.

8- روی پیام WhatsApp کلیک کنید. برای استفاده از واتساپ کد را در پیام وارد کنید. یا می توانید روی لینک دریافتی کلیک کنید.

9- کد دریافتی را در برنامه واتس اپ با دقت وارد کنید. اگر کد را اشتباه وارد نکرده باشید، شماره تلفن شما تایید می شود و به صفحه ایجاد حساب کاربری واتس اپ منتقل می شوید.

اگر پیامی به سیم کارت تلفنی که قصد ایجاد حساب کاربری واتس اپ را دارید ارسال شده باشد، کد به صورت خودکار وارد اپلیکیشن واتس اپ می شود.

10- نام و عکس خود را وارد کنید. اگرچه افزودن تصویر نمایه در واتس اپ اختیاری است، اما افزودن آن به مخاطبین شما کمک می کند شما را پیدا کنند.

اگر قبلاً برنامه واتس اپ را دانلود کرده اید، گزینه ای برای بازیابی سابقه چت به شما پیشنهاد می شود.

با کلیک بر روی گزینه استفاده از اطلاعات فیس بوک (Use Facebook information) می توانید از اطلاعات آن برای نام و عکس پروفایل خود بهره مند شوید.

11- با کلیک بر روی گزینه زیر، نصب اپلیکیشن و ساخت اکانت کاربری واتس اپ به پایان می رسد.

بخش دوم: آموزش چت واتساپ

1- روی تب چت کلیک کنید. در آیفون، این گزینه را در پایین صفحه و در اندروید، این گزینه را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. با این کار می توانید پیام هایی را در چت WhatsApp ارسال و دریافت کنید.

2- بر روی گزینه new message کلیک کنید. پیام جدید در سمت راست بالای صفحه ظاهر می شود. در آیفون، نماد “قلم و دسکتاپ” پیام جدید را به شما نشان می دهد. در اندروید، “نماد حباب” پیام جدیدی را نشان می دهد. پس از باز کردن این بخش، می توانید عملیات زیر را انجام دهید.

با کلیک بر روی گروه جدید، می توانید چندین نفر را برای ارسال پیام گروهی اضافه کنید.

با کلیک بر روی نام مخاطبین، امکان شروع مکالمه با هر یک از آنها وجود خواهد داشت. البته طرف مقابل نیز باید این پیام رسان را نصب کرده باشد.

3- پیام خود را در قسمت مربوطه وارد کنید. این قسمت در پایین ترین قسمت مخاطب(های) مورد نظر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه پیام ها را در واتس اپ حذف کنیم

4- روی گزینه ارسال کلیک کنید. این گزینه به عنوان یک نماد هواپیمای کاغذ سفید با پس زمینه آبی در گوشه سمت راست قسمت نوشتن پیام ظاهر می شود. این پیام شما را ارسال می کند و از آن به بعد پیام شما در تاریخچه چت شما ظاهر می شود.

اگر چت خود را با مخاطب فعلی ترک کنید، می‌توانید بعداً با ضربه زدن روی آن مخاطب یا گروه به آن چت بازگردید.

5- روی نماد پیوست ضربه بزنید. روی این گزینه به عنوان + در سمت چپ قسمت نوشتن پیام در آیفون و به عنوان یک «گیره کاغذ» در بالای صفحه اندروید ضربه بزنید.

دوربین – به شما امکان می دهد عکس بگیرید و آن را ارسال کنید. اگر هنوز به واتس اپ اجازه نداده اید، آن را بدهید.

کتابخانه یا گالری عکس و فیلم – با باز کردن این گزینه می توانید عکس یا فیلم دلخواه خود را از گالری گوشی ارسال کنید.

اسناد – پیامی نمایش داده می شود که نشان دهنده فعال شدن سرویس ذخیره سازی ابری است که می توانید فایل مورد نظر را از آن اضافه کنید.

مکان – به شما امکان می دهد نقشه مکان فعلی خود را ارسال کنید. در صورت لزوم مجوز لازم را صادر کنید.

مخاطبین – با انتخاب این گزینه می توانید اطلاعات تماس را پس از انتخاب ارسال کنید.

6- با فشردن طولانی آیکون میکروفون در پایین صفحه، قادر به ضبط و ارسال فایل صوتی برای مخاطبان مورد نظر خواهید بود.

پس از اتمام ضبط پیام، به سادگی آیکون میکروفون را رها کنید تا فایل صوتی ارسال شود.

7- برای برقراری تماس صوتی یا تصویری، روی نماد تماس تلفنی یا ویدیویی در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. اگر مخاطب مورد نظر به پیام شما پاسخ داد، می‌توانید به سادگی با او گفتگو کنید.

به دلیل مصرف بالای اینترنت برای تماس های صوتی و تصویری، مطمئن شوید که به Wi-Fi متصل هستید.

8- با کلیک بر روی گزینه back در گوشه سمت چپ بالای صفحه به صفحه پیام ها باز می گردید.

اگر قبلا از گزینه چت استفاده کرده اید، روی گزینه Back در دکمه چت ضربه بزنید تا به صفحه چت بازگردید.

قسمت سوم: تغییر تنظیمات در واتس اپ

1- برای دسترسی به تنظیمات آیفون، در زمانی که چت نمی کنید، گوشه سمت راست پایین صفحه را لمس کنید. در مورد اندروید، پس از زدن تنظیمات در گوشه سمت راست بالای صفحه، ضربه بزنید، گزینه تنظیمات در پایین منو نمایش داده می شود.

2- برای تغییر نام یا عکس پروفایل واتس اپ و حتی تغییر شماره استفاده شده در واتس اپ می توانید با کلیک بر روی عکس و نام پروفایل خود به گزینه های لازم دسترسی داشته باشید.

3- با فشردن گوشه سمت چپ بالای صفحه، در حین مشاهده صفحه اصلی برنامه به تنظیمات منو دسترسی خواهید داشت.

4- برای تنظیمات مربوط به حریم خصوصی مانند نمایش آخرین زمان اتصال یا حذف اکانت واتساپ. روی حساب کاربری کلیک کنید.

پس از انجام تنظیمات دلخواه، بازگشت را فشار دهید تا ذخیره شود.

5- برای تنظیمات مربوط به چت ها مثل زمان ذخیره چت یا نحوه ذخیره آن ها روی گزینه چت ها کلیک کنید.

پس از انجام تنظیمات دلخواه، بازگشت را فشار دهید تا ذخیره شود.

6- برای تنظیمات مربوط به اعلان اپلیکیشن واتس اپ، روی اعلان کلیک کنید.

پس از انجام تنظیمات دلخواه، بازگشت را فشار دهید تا ذخیره شود.

7- برای تنظیم تنظیمات مربوط به ذخیره تصاویر، فیلم ها، فایل های صوتی و اسناد، روی Data and storage usage در آیفون یا Data usage در اندروید ضربه بزنید. با انجام این کار، تنها در صورت اتصال به وای فای، به تنظیماتی مانند محدود کردن آپلود تصویر دسترسی خواهید داشت.

پس از انجام تنظیمات دلخواه، بازگشت را فشار دهید تا ذخیره شود.

آموزش واتس اپ به پایان رسید، امیدواریم با انجام این مراحل بتوانید به راحتی از این مسنجر استفاده کنید.

.

منبع: wikihow

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا