چطور چند پی دی اف را یکی کنیم

فایل‌های پی‌دی‌اف یکی از رایج‌ترین فرمت‌های سند هستند که روزانه بارها از آن استفاده می‌کنیم. از بروشورها و راهنماها گرفته تا کتاب ها و کاتالوگ ها، همه آنها به صورت فایل PDF ارائه می شوند. قبلا با هم یاد گرفتیم که چطور یک پی دی اف بسازیم و حالا این امکان وجود دارد که چندین فایل پی دی اف را در یک فایل برای موضوعی خاص در دست داشته باشید و قصد دارید این فایل های پی دی اف را به ایجاد یک فایل پی دی اف تبدیل کنید. در این مقاله سایت یاد می گیریم که چگونه فایل های PDF را به صورت کاملا تصویری ترکیب کنیم. با ما همراه باشید.

راه هایی برای ادغام و ادغام چندین فایل PDF

روش های مختلفی برای ترکیب فایل های PDF وجود دارد که بسته به نیاز خود می توانید از هر یک از این روش ها استفاده کنید. اگر زمان برای شما مهم است و قصد دارید فایل های PDF خود را به سرعت ترکیب کنید، ابزارهای آنلاین گزینه مناسبی برای شما هستند. همچنین اگر شغل شما به گونه ای است که نیاز به ترکیب مجدد فایل های PDF دارید، بهتر است از برنامه های معرفی شده در این مقاله استفاده کنید.

نحوه ترکیب فایل های PDF به صورت آنلاین:

این روش زمانی استفاده می شود که به اینترنت دسترسی دارید. اگر فایل های پی دی اف شما حجیم هستند، به اینترنت پرسرعت نیاز دارید. اگر PDF های شما بزرگ هستند و اتصال اینترنت شما کند است، بهتر است از روش آفلاین برای ترکیب فایل های PDF خود استفاده کنید. در این قسمت مجموعه ای از بهترین سایت ها برای ترکیب فایل های پی دی اف و آموزش استفاده از آنها را ارائه خواهیم داد.

1 – ادغام چند فایل پی دی اف با سایت combinepdf.com:

Combinedpdf.com یکی از بهترین سایت ها برای ترکیب فایل های PDF است. این سایت سرعت بالایی دارد و با چند کلیک ساده فایل پی دی اف شما برای شما آماده می شود. برای ترکیب فایل های PDF خود در این سایت مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: وارد combinationpdf.com شده و روی UPLOAD FILES کلیک کنید.

بر روی گزینه UPLOAD FILES کلیک نمایید.

مرحله 2: فایل های PDF خود را پیدا و انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه Open کلیک کنید.

فایل‌های پی دی اف مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس روی گزینه open کلیک کنید.

در عوض، می‌توانید فایل‌های PDF خود را در قسمت Drop your files here بکشید و رها کنید.

مرحله 3: اکنون با کلیک روی فایل های PDF انتخاب شده با ماوس و کشیدن آنها، ترتیب آنها را مشخص کنید. همچنین می توانید از طریق گزینه UPLOAD FILES فایل های بیشتری را به مجموعه خود اضافه کنید. در نهایت روی گزینه COMBINE کلیک کنید تا فایل های PDF شما ترکیب شود. با کلیک بر روی گزینه COMBINE فایل PDF شما به صورت خودکار دانلود می شود.

در این قسمت می‌توانید ترتیب فایل‌ها را مشخص کرده و پس از اعمال تغییرات روی گزینه COMBINE کلیک کنید.

2 – یکی کردن دوتا یا چند فایل پی دی اف با سایت smallpdf.com:

Smallpdf.com نیز یکی از سایت های محبوب برای ترکیب فایل های PDF است. شما می توانید فایل های PDF خود را در یک فایل PDF تنها با چند کلیک در smallpdf.com ادغام کنید. روش کار در این سایت به شرح زیر است.

مرحله 1: به smallpdf.com بروید و روی CHOOSE FILES کلیک کنید.

روی گزینه CHOOSE FILES کلیک نمایید.

مرحله 2: فایل های PDF مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه Open را کلیک کنید.

فایل‌های پی دی اف مورد نظرتان را پیدا کرده و انتخاب کنید. سپس روی گزینه open کلیک نمایید.

در عوض، می‌توانید فایل‌های PDF خود را در قسمت بنفش بکشید و رها کنید.

مرحله 3: اکنون کادر Merge Files را علامت بزنید و روی Choose an option کلیک کنید.

تیک گزینه Merge files را بزنید.

مرحله چهارم: در این قسمت می توانید ترتیب فایل های PDF خود را تغییر دهید. برای این کار کافیست با نگه داشتن کلیک چپ ماوس بر روی فایل مورد نظر ترتیب آنها را اصلاح کنید. همچنین اگر می‌خواهید فایل‌های PDF بیشتری اضافه کنید، می‌توانید روی ADD MORE کلیک کنید. پس از انجام اصلاحات در MERGE PDF! را کلیک کنید

ترتیب فایل‌های خود را مشخص نموده و در صورت نیاز به افزودن فایل به مجموعه، از گزینه ADD MORE استفاده نمایید. سپس روی گزینه MERGE PDF! کلیک کنید.

فایل PDF شما به صورت خودکار دانلود می شود، اما اگر فایل آماده دانلود نیست، روی گزینه DOWNLOAD کلیک کنید تا PDF شما دانلود شود.

3 – ادغام کردن دو یا چند فایل PDF به کمک سایت ilovepdf.com:

یکی دیگر از ابزارهای آنلاین برای ترکیب فایل های PDF ilovepdf.com است. روش کار این سایت همانند دو سایت ارائه شده است و مانند دو سایت قبلی ساده و سریع است. برای استفاده از این سایت کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: به ilovepdf.com بروید و روی Select PDF Files کلیک کنید.

بر روی گزینه Select PDF files کلیک کنید.

مرحله دوم: فایل های مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه Open کلیک کنید.

فایل‌های مورد نظرتان را انتخاب نموده و سپس روی open کلیک نمایید.

همچنین می توانید فایل های خود را در فایل های PDF که در اینجا رها شده اند بکشید و رها کنید.

مرحله سوم: در این قسمت می توانید ترتیب فایل ها را با جابجایی آنها مشخص کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی نماد + فایل های PDF دیگر را به مجموعه خود اضافه کنید. در نهایت بر روی گزینه Merge PDF کلیک کنید.

در اینجا می‌توانید ترتیب فابل‌های خود مشخص نمایید. همچنین برای افزودن فایل به مجموعه می‌توانید از آیکون مثبت (+) استفاده نمایید. چس از اعمال تغییرات روی گزینه MERGE PDF کلیک کنید.

مرحله چهارم: تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی گزینه Download Merged PDF کلیک کنید تا فایل PDF نهایی دانلود شود.

برای دانلود فایل پی دی اف خود روی گزینه Download merged PDF کلیک کنید.

نحوه ترکیب فایل های PDF به صورت آفلاین:

روش آفلاین یکی دیگر از روش های ترکیب فایل های PDF است که بهترین گزینه برای فایل های حجیم است. علاوه بر این، اگر فایل های PDF شما حاوی اطلاعات شخصی و حساس هستند، بهتر است از روش های آفلاین برای ادغام فایل های PDF خود استفاده کنید. در این روش باید برنامه را در سیستم خود نصب کنید. در این قسمت به معرفی بهترین برنامه ها برای ترکیب فایل های PDF می پردازیم و همچنین راهنمای استفاده از آنها را در اختیار شما قرار می دهیم.

1 – نرم افزار PDF CREATOR (مخصوص ویندوز):

نرم افزار PDF CREATOR یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش PDF است. این برنامه حجم کمی دارد و به راحتی بر روی سیستم شما نصب خواهد شد. با یک جستجوی ساده می توانید این برنامه را دانلود و نصب کنید. برای ترکیب فایل های PDF خود از طریق PDF CREATOR، مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: در ابتدا، برای راحتی شما، فایل های PDF را در یک پوشه قرار دهید.

مرحله دوم: وارد برنامه PDF CREATOR شوید سپس فایل های PDF را با ماوس به داخل پوشه بکشید و در کادر مشخص شده رها کنید.

فایل‌های خود را با موس کشیده و در کادر مشکی رنگ رها کنید.

مرحله 3: نام فایل PDF جدید خود را در قسمت عنوان انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه Merge کلیک کنید.

نام مد نظرتان را در قسمت title وارد کرده و سپس روی Merge کلیک کنید.

مرحله چهارم: در این قسمت فایل های PDF را بررسی کرده و با جابجایی فایل های پی دی اف ترتیب فایل ها را مشخص کنید. سپس بر روی گزینه Merge Selection کلیک کنید.

تیک تمامی فایل‌های خود را زده و سپس روی گزینه Merge Selected کلیک کنید.

مرحله 5: اکنون روی گزینه Continue کلیک کنید.

روی گزینه Continue کلیک کنید.

مرحله ششم: در این قسمت کافیست روی گزینه Save کلیک کنید تا فایل PDF شما ساخته شود.

روی Save کلیک نمایید تا فایل نهایی شما ذخیره شود.

محل ذخیره فایل PDF شما در قسمت Folder نمایش داده می شود.

2 – برنامه Combine PDF (مخصوص اندروید):

اگر کار با موبایل برای شما راحت تر است یا به کامپیوتر دسترسی ندارید، برنامه Combine PDF به شما کمک می کند. با این حال، می توانید از روش های آنلاین نیز در تلفن همراه خود استفاده کنید. Combine PDF معروف ترین برنامه برای ترکیب فایل های PDF برای اندروید است. راهنمای کار با این برنامه به شرح زیر است.

دانلود Combine PDF

مرحله 1: وارد برنامه Combine PDF شده و روی گزینه Select PDF کلیک کنید.

روی گزینه Select PDF کلیک کنید.

مرحله 2: با کلیک کردن روی گزینه Allow، دسترسی برنامه به حافظه تلفن همراه خود را فعال کنید.

مرحله 3: اکنون فایل های PDF خود را با کلیک بر روی آنها انتخاب کرده و در نهایت بر روی Done کلیک کنید.

فایل‌های مورد نظر را انتخاب کرده و سپس روی گزینه Done کلیک نمایید.

مرحله 4: با نگه داشتن انگشت خود روی نماد نمایش داده شده می توانید ترتیب فایل ها را تغییر دهید. اگر می خواهید فایل های بیشتری اضافه کنید، روی گزینه Select PDF کلیک کنید و در نهایت بر روی آیکون تیک بالای صفحه کلیک کنید.

از طریق آیکون نشان داده شده ترتیب فایل‌ها را مشخص کرده و سپس روی آیکون تیک بالای صفحه کلیک کنید.

مرحله پنجم: در این قسمت می توانید نام فایل PDF خود را تغییر دهید. پس از تصحیح نام بر روی گزینه Ok کلیک کنید.

یک اسم برای فایل پی دی اف خود مشخص کنید و پس از آن روی گزینه Ok کلیک نمایید.

فایل PDF شما ایجاد شده است.

3 – برنامه PDF Merge (مخصوص اندروید):

یکی دیگر از برنامه های ترکیب فایل های پی دی اف PDF Merge است که برای سیستم عامل اندروید موجود است. این برنامه نه تنها برای ترکیب فایل های PDF مناسب است، بلکه می توان از آن برای استخراج فایل PDF از فایل اصلی نیز استفاده کرد. برای ایجاد فایل PDF خود از چندین فایل PDF با PDF Merge، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

دانلود PDF Merge

مرحله 1: وارد برنامه PDF Merge شده و گزینه Merge PDF را بزنید.

روی گزینه Merge PDF کلیک کنید.

مرحله دوم: حالا روی نماد + کلیک کنید.

روی آیکون + کلیک کنید.

سپس گزینه Files on this device را انتخاب کنید.

روی گزینه Files on device کلیک کنید.

مرحله 3: فایل های PDF خود را پیدا کرده و با نگه داشتن انگشت خود روی آنها انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه SELECT کلیک کنید.

فایل‌های پی دی اف خود را انتخاب کنید.

مرحله چهارم: در این قسمت می توانید ترتیب فایل های خود را تغییر دهید. برای این کار کافی است آیکون نمایش داده شده را لمس کرده و موقعیت فایل را تغییر دهید. در نهایت روی نماد + در پایین صفحه کلیک کنید.

با نگهداشتن انگشت خود روی آیکون نشان داده شده، ترتیب فایل‌ها را مشخص کرده و سپس روی + کلیک کنید.

مرحله 5: در کادر Enter file name، نام فایل PDF خود را مشخص کنید. همچنین می توانید میزان فشرده سازی فایل PDF خود را از قسمت فشرده سازی PDF تنظیم کنید. پس از انتخاب نام بر روی گزینه SAVE کلیک کرده و محل ذخیره فایل PDF جدید را مشخص کنید.

یک نام برای فایل خود در کادر Enter File Name انتخاب کرده و مقدار فشرده سازی را در کادر پایین مشخص کنید. سپس روی SAVE کلیک نمایید.

فایل PDF شما به این صورت ساخته شده است.

نتیجه:

راه های مختلفی برای ادغام چندین فایل PDF و تبدیل آنها به یک فایل PDF معرفی شده است. اگر سرعت برایتان مهم است و فایل های حجیم دارید، بهتر است از روش های آفلاینی که معرفی کرده ایم استفاده کنید. اما اگر قصد دارید دو یا چند فایل PDF کوچک را با هم ترکیب کنید، می توانید از سایت های پیشنهادی کمک بگیرید.

ادغام چندین PDF در PDF Online

PDF را به PDF به صورت آنلاین به صورت رایگان ترکیب کنید. وب سرویس ما برای ادغام چندین فایل PDF در یک فایل PDF طراحی شده است. از آن برای پیوستن به اسناد PDF و ترکیب فایل های PDF به صورت آنلاین استفاده کنید. شما می توانید این کار را به سرعت و کارآمد و بدون نصب هیچ نرم افزاری انجام دهید. سرویس “ادغام PDF به PDF” از هر مرورگر وب در هر سیستم عاملی کار می کند.

PDF را به PDF به صورت آنلاین ادغام کنید

ممکن است در بسیاری از موارد نیاز به ادغام فایل های PDF داشته باشید. برای مثال، ممکن است بخواهید چندین فایل PDF را برای چاپ یا بایگانی به یک سند PDF ملحق کنید. یا می توانید یک PDF از فایل های PDF ایجاد کنید و نتیجه ترکیبی را برای همکاران خود ارسال کنید. برای انجام این کار، به سادگی از ادغام PDF به PDF رایگان ما استفاده کنید، که مجموعه ای از فایل ها را پردازش می کند و فایل های PDF را در چند ثانیه ادغام می کند.

چندین فایل PDF را به صورت آنلاین در یک PDF ترکیب کنید

این یک راه حل ادغام PDF رایگان است. فایل های PDF را به ترتیبی که می خواهید در PDF ترکیب کنید. ما کیفیت حرفه ای نتیجه PDF را تضمین می کنیم.

در فیسبوک به اشتراک بگذارید

در توییتر به اشتراک بگذارید

در لینکدین به اشتراک بگذارید

بازخورد بگذارید

این برنامه را به علاقه مندی ها اضافه کنید

PDF Joiner – Merge PDF Files Online

آپلود فایل ها صف پاک کردن

فایل های خود را اینجا رها کنید

0 فایل ها را پیوست کنید

فایل PDF نوعی سند دیجیتالی است. در بیشتر موارد، یک PDF حاوی متن است، اما همچنین می تواند حاوی لینک های فعال و حتی تصاویر باشد. گاهی اوقات شخصی یک پی دی اف را بر روی رایانه ایجاد می کند، اما پی دی اف ها همچنین می توانند اسکن موارد فیزیکی مانند اسناد کاغذی، کارت شناسایی و غیره باشند.

ممکن است فکر کنید که PDF همان DOC است. با این حال، آنها بسیار متفاوت هستند. با فایل‌های DOC، معمولاً آنها را در یک پردازشگر کلمه آنلاین با چیزی مانند Google Docs یا در یک برنامه مستقل مانند Microsoft Word ایجاد می‌کنید. اگر این فایل را به عنوان یک DOC ذخیره کنید و به شخص دیگری بدهید، احتمالاً DOC برای شخص دوم بسیار متفاوت به نظر می رسد. این به این دلیل است که DOC ها به فونت های نصب شده و سایر ویژگی های خاص یک سیستم عامل متصل می شوند، بنابراین مشخص نیست که آنها در سیستم های دیگر چگونه خواهند بود. PDF ها این مشکل را ندارند: در همه سیستم ها یکسان به نظر می رسند!

آیا می توانید PDF ها را به هم بپیوندید؟

پیوست کردن فایل های PDF کاملا امکان پذیر است. با این حال، معمولاً برای این کار به نرم افزار ویرایش PDF مانند Adobe Acrobat نیاز دارید. این برنامه ها می توانند بسیار گران باشند.

خوشبختانه، برای پیوستن به PDF ها نیازی به خرید نرم افزارهای فانتزی ندارید. ابزار ما می تواند همه چیز را به صورت رایگان برای شما مدیریت کند و شما حتی نیازی به نصب چیزی ندارید.

نجار PDF رایگان ما: نحوه استفاده از آن

ابزار رایگان ما می تواند تا 20 فایل PDF را به طور همزمان بپیوندد. استفاده از آن بسیار آسان است.

ابتدا فایل های PDF خود را به قسمتی که می گوید “فایل های خود را اینجا رها کنید” بکشید و رها کنید. اگر از دستگاه تلفن همراه استفاده می‌کنید، می‌توانید به سادگی دکمه «دانلود فایل‌ها» را فشار دهید و سپس به فایل‌های PDF خود دسترسی پیدا کنید.

اکنون که فایل های شما آپلود شده اند، باید مطمئن شوید که ترتیب درستی دارند. در صف، می‌توانید تمام فایل‌های خود را که در یک شبکه مرتب شده‌اند ببینید. فایل ها را تا زمانی که به درستی دسته بندی شوند جابه جا کنید. اولین پی دی اف لیست اولین پی دی اف فایل پیوست خواهد بود. پی دی اف دوم زیر پی دی اول اول می رود و به همین ترتیب.

هنگامی که همه چیز درست به نظر می رسد، دکمه “JOIN FILES” را فشار دهید. سیستم ما تمام فایل های PDF را در یک پی دی اف جدید ترکیب می کند. دانلود PDF جدید به طور خودکار شروع می شود. اگر بیش از 20 فایل PDF برای پیوست دارید، نگران نباشید. تنها در چند مرحله دیگر می توانید به همه آنها بپیوندید. پس از آپلود PDF پیوست خود، می توانید آن را در صف آپلود کنید. سپس فایل های PDF اضافی خود را اضافه کنید و دوباره آنها را پیوست کنید. می توانید این کار را هر چند بار که بخواهید انجام دهید.

دقت داشته باشید که اگر فایل‌هایی را آپلود می‌کنید، می‌خواهید آن‌ها را پیوست کرده و فایل جدید را ظرف یک ساعت آپلود کنید. اگر این کار را نکنید، سیستم ما دانلودها را حذف می کند و شما باید از نو شروع کنید.

آیا PDFJoiner.com امن است؟

ابزار ما برای استفاده کاملا ایمن است. شما لازم نیست نگران از دست دادن فایل های PDF اصلی خود در هنگام ترکیب آنها باشید. ابزار ما فایل ها را از سیستم شما کپی می کند و سپس آن کپی ها را کنار هم قرار می دهد. نسخه اصلی شما در رایانه شما امن است.

به همین ترتیب، سیستم ما امن است. پس از 60 دقیقه، ابزار ما تمام تبدیل ها و دانلودها را پاک می کند. این تضمین می کند که اطلاعات حساس شما به خطر نیفتد.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
يلدا

سلام، مقاله خیلی کاربردی بود. من خودم خیلی وقته دنبال راهی بودم که چند تا پی دی اف رو یکی کنم و با خوندن مقالتون راهکار پیدا کردم. ممنون از کمکتون.

دکمه بازگشت به بالا