چطور چشمان کشیده داشته باشیم

چشم ها بیشترین تاثیر را در آرایش صورت دارند و در بین خانم های ایرانی عموما چشم های کشیده و آویزان طرفدار بیشتری دارد. خوشبختانه، ترفندهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، مانند دراز کردن چشم ها برای بزرگتر نشان دادن آنها با آرایش.

چگونه با آرایش چشمان خود را گردتر و بزرگتر کنیم. بنابراین لازم نیست نگران نحوه کشیدن چشم‌های گرد یا کشیدن چشم‌های کوچک باشید. زیرا تکنیک های زیبایی به تحقق این خواسته ها کمک می کند. در ادامه به بررسی نکات مهم برای داشتن چشم های بلند ادامه دهید؟ ما پرداخت می کنیم

لیست عناوین محتوا

ده نکته برای کشش چشم

برای اینکه چشمانتان کشیده به نظر برسد، باید سعی کنید روی گوشه بیرونی چشمتان کار کنید. علاوه بر چشم، الگوی ابرو نیز در بلندتر نشان دادن آنها بسیار موثر است.

اگر ابروهای گرد، نازک و کوتاهی دارید، حتماً باید ظاهر جدیدی به آنها بدهید. در ادامه روش های بسیار ساده و آسان برای کشش چشم را با هم مرور می کنیم. بسته به مهارت و سلیقه خود می توانید از یک یا دو روش برای آرایش چشم خود استفاده کنید.

اگر تمابل دارید با کیفیت ترین انواع لوازم آرایش بویژه آرایش چشم رو تهیه و خریداری کنید اینجا کلیک کنید .

1- از پرایمر استفاده کنید

حتما از پرایمر روی پلک استفاده کنید تا آرایش شما ماندگاری بیشتری داشته باشد و سایه به راحتی در سراسر ابرو پخش شود. بعد از پر کردن از کمی بیکینگ پودر استفاده کنید. اگر پرایمر ندارید، مقدار کمی کانسیلر را زیر چشم خود بزنید و با اسفنج روی صورت خود پخش کنید.

2- از سایه تیره متوسط ​​استفاده کنید

برای این مرحله به یک قلم مو باریک و صاف و یک رنگ سایه نسبتاً تیره نیاز دارید. قبل از آرایش، باید رنگ سایه ها را انتخاب کنید که از بین آنها می توانید از رنگ پوسته ای روشن یا کرم، رنگ کمی تیره تر یا رنگ کاملا تیره مانند مشکی یا دودی استفاده کنید.

رنگ سایه مناسب برای این آرایش قهوه ای است. رنگ قهوه ای بسیار تیره را با یک برس ظریف روی چین پشت پلک بزنید. موقعیت دست و جهت حرکت برس باید از چشم و گوشه بیرونی باشد. کمی رنگ قهوه ای را از لبه پلک بردارید و روی مژه ها بمالید.

در نهایت برس را به سمت داخل پلک بکشید و مانند خط چشم به صورت مورب از روی خط مژه قرار دهید. به طوری که عدد هفت در گوشه بیرونی پلک شما مشخص شود.

حالا با قلم موی گرد رنگ را کمی با هم ترکیب کنید تا خطوط سایه تیز نباشد. این رنگ را با حرکات دایره ای بمالید، اما آن را زیاد به داخل پلک های داخلی منتقل نکنید.

3- از سایه روشن استفاده کنید

یک سایه بسیار روشن مانند سفید، کرم روشن یا صدفی انتخاب کنید. می توانید از سایه های روشن و براق یا سایه های مات استفاده کنید. این سایه را با یک برس کوچک روی گوشه داخلی پلک بزنید و آن را به مرکز چشم نزدیک کنید.

مراقب باشید که سایه را نزدیک خط مژه بزنید نه بالای آن. سایه سفید را تا جایی پخش کنید که چشم را روی پلک احساس کنید و حتی به گوشه بیرونی پلک نزدیک نشوید.

بهتر است در آرایش چشم از سایه های خنثی، پاستلی و قهوه ای روشن استفاده کنید و آن را به شکلی بزرگ نشان دهید.

4- از سایه تیره یا مشکی استفاده کنید

حالا وقت آن است که به قسمت اصلی سایه برویم. برای رنگ آمیزی چشم ها با آرایش، باید خط پشت و چشم های گربه ای را بکشید. خطوط کوتاه باعث می شود که چشمان شما بزرگتر به نظر برسند و خطوط انتهایی آنها را بزرگتر نشان می دهد.

برای این کار یک برس خیلی نازک یا صاف بردارید و به گوشه بیرونی چشم و ریشه مژه ها بچسبانید و سایه ای به تیره یا مشکی که می خواهید خط چشم بکشید بزنید. این خط را تا جایی ادامه دهید که بخواهید چشمان خود را بکشید.

5- کیسه های چشم را بردارید

اگر از کیسه های زیر چشم خود خسته شده اید، به جای لوسیون از کرم دور چشم استفاده کنید. پوست دور چشم فاقد غدد چربی است و هنگام استفاده از مرطوب کننده آب و مایعات را جذب می کند و باعث پف می شود. وجود این مایعات اضافی برخلاف استفاده از کرم ها باعث تورم می شود، هرچند آبرسان است.

پیشنهاد مطالعه: روش کردن چشم با آرایش

6- از مداد مشکی استفاده کنید

برای آرایش چشم، یک مداد سیاه نرم در داخل چشم، در امتداد خط مژه بکشید. یک مداد درست در ریشه مژه بکشید تا فضای سفید بین ابروها را با مداد دیگری پر کنید. برای این کار یک مداد داخل پلک پایین و پلک بالایی چشمان شما را جذاب تر می کند.

در نهایت برای بلند و پررنگ شدن ظاهر، بقیه خط چشمی که کشیده اید را به گوشه داخلی پلک متصل کنید و خط چشم را کمی کوتاه کنید.

اگر در سایه زدن مهارت ندارید، می توانید از همان مداد مشکی استفاده کنید و سپس آن را با یک برس صاف ترکیب کنید.

۷- از مژه مصنوعی یا ریمل استفاده کنید

برای برجسته کردن چشم ها با آرایش، باید از ریمل استفاده کنید. اگر مژه بلند ندارید می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید. برای انتخاب مژه مصنوعی دقت کنید که گوشه بیرونی مژه بلندتر از بقیه باشد و طول آن یکسان نباشد.

یک ریمل تیره انتخاب کنید و آن را به مژه های خود بزنید. هنگام ریمل زدن، برس را طبق معمول به سمت بالا حرکت ندهید. دور از چشم به صورت دایره ای اشاره کنید. مطمئن شوید که مژه های شما به سمت بیرون هستند نه به سمت بالا. ریمل در این سبک آرایش بسیار مهم است و باید از آن برای درشت نشان دادن چشم ها با آرایش استفاده کنید.

8- مژه های بلند و پرپشت

مژه های خود را بعد از دوش گرفتن فر کنید. هیچ چیز مثل فر کننده مژه چشم های خسته را درمان نمی کند. برای بهترین نتیجه، پس از دوش گرفتن از فرمول استفاده کنید. آب گرم موهای ظریف را نرم تر می کند و فرم دادن به مژه ها را آسان تر می کند.

ترکیب روغن کرچک و وازلین می تواند برای رشد و زیبایی ابروهای شما موثر باشد و آنها را زیباتر کند. کافی است 50 گرم وازلین را با 25 گرم روغن کرچک مخلوط کنید و هر شب آن را روی پلک های خود بمالید. تنها پس از گذشت یک هفته، ابروهای سالم، پرپشت و بلند صورت شما را زیباتر می کند.

پیشنهاد مطالعه:کاربرد و خواص وازلین برای ابرو و مژه

9- از کانسیلر زیر سایه استفاده کنید

هنگامی که خط چشم می زنید، مقداری از آن می تواند زیر چشم شما نفوذ کند و آرایش شما را نامرتب نشان دهد. علاوه بر این، یکی از نکاتی برای بلند کردن چشم ها با آرایش، استفاده از کانسیلر به گونه ای است که سایه زیر چشم شما را پنهان کند.

برای این کار یک برس زاویه دار انتخاب کنید و کمی کانسیلر به دست خود بزنید. نوک قلم مو را روی آن بکشید و یک خط مستقیم که سایه شما را دنبال می کند بکشید. این خط باید زیر خط چشم یا سایه ای باشد که کشیده اید. بلیچینگ زیر سایه، شکل و نقش آن را شفاف تر از قبل می کند و چشمان شما را کاملا کشیده می کند.

10- آرایش ابرو

به یاد داشته باشید که حتی اگر نکات و ترفندهای آرایش چشم را رعایت کنید، اگر ابروهایتان درست نیست، به این معنی است که فقط آب در هاون می‌ریزید.

برای اینکه چشمان خود را با آرایش بزرگتر نشان دهید، باید فرم ابروهای خود را نیز در نظر بگیرید. نوع ابروی مناسب برای این مدل، ابروهای بلند است.

ابروهای بلند انتخاب خوبی هستند. اما ابروهای کوتاه اصلا توصیه نمی شود و بهتر است با آب یا مداد طول ابروهای خود را افزایش دهید. هم ابروهای پهن و هم باریک برای این مدل آرایش مناسب است.

آرایش چشم لولام تجربه ای بی نظیر برای خانم هایی است که می خواهند انتخابی منحصر به فرد و زیبا را روی صورت خود ترسیم کنند.

نکات مهم برای داشتن چشم های کشیده

سعی کنید 8 ساعت استراحت کنید.

برای بهبود گردش خون به طور منظم ورزش کنید. این روش اکسیژن کافی را به چشم ها می رساند.

حداقل 8 لیوان آب در روز بنوشید.

چشم های خود را مالش ندهید و برای تمیز کردن چشم از پنبه استفاده کنید.

با استفاده از عینک آفتابی در ساعات اوج نور خورشید از چشمان خود محافظت کنید تا آسیب نبیند.

برای داشتن چشمانی سالم، مقدار زیادی میوه و سبزیجات زرد رنگ مانند هویج و زردآلو مصرف کنید.

آخرین کلمه

چشم ها نقش مهمی در زیبایی شما دارند. چشمان درشت و جذاب یکی دیگر از نکات زیبایی برای استایل شماست. اگرچه چشم های کوچک جذابیت و لطافت دارند، اما بسیاری از خانم ها می خواهند آن ها را درشت و برجسته کنند. خستگی، سیاهی دور چشم و حتی چین و چروک بدون شک بزرگترین دشمنان چشم های درشت و زیبا هستند.

به طور کلی، کشیدن چشم با آرایش برای خانم هایی با چشم های درشت و گرد مناسب است. اما اگر چشمان کوچکی دارید بهتر است از این ترفندها استفاده نکنید; زیرا در این صورت چشمان شما بسیار کوچک به نظر می رسد.

در این مقاله سعی کردیم به سوال شما در مورد چگونگی؟ بهترین و کامل ترین پاسخ را بدهید. امیدواریم با این راهکارهای زیبا بتوانید به آرایش رویایی خود برسید.

راز داشتن چشمانی درشت و درخشان

چشم‌های روشن بزرگ‌تر و زیباتر از چشم‌های کسل‌کننده و خسته به نظر می‌رسند. با استفاده از خط چشم سفید یا سایر تکنیک های آرایش، چشم ها می توانند خیلی سریع روشن شوند. همچنین پف چشم خود را با استفاده از مواد طبیعی مانند خیار و چای کیسه ای کاهش دهید تا چشمان خود را بزرگتر نشان دهید. و در نهایت با تغذیه صحیح، خواب کافی و مراقبت از سلامتی خود می توانید چشمانی زیبا و درخشان داشته باشید.

اما چگونه چشمانی درشت داشته باشیم؟

مژه ها را فر کنید

بیشتر ما دخترها به طور طبیعی مژه های بلندی نداریم و همیشه سعی می کنیم با ریمل های بلند یا بلندتر مژه هایمان را بلندتر و بلندتر کنیم. فر کردن مژه ها با استفاده از فر مژه یکی از تکنیک های عالی برای نشان دادن چشم است. در واقع، مژه های بلندتر چشم ها را بزرگتر نشان می دهد.

مژه ها را می توان پس از زدن ریمل فر کرد. بله درست شنیدید بعد از زدن ریمل مژه ها را فر کنید. کافی است روی مژه های خود ریمل بزنید، سپس از فر مژه استفاده کنید و همزمان سشوار را به مدت 3 ثانیه روی آن نگه دارید تا فر مژه هایتان ماندگاری بیشتری داشته باشد. قبل از اینکه فر مژه را روی بقیه مژه های خود بزنید، مطمئن شوید که قسمت فلزی آن داغ نباشد، زیرا ممکن است باعث سوختگی و ریزش مژه ها شود. از ریمل Maybelline برای زدن ریمل به چشمان خود استفاده کنید. نسبت به سایر ریمل ها تیره تر است و چشم را تحریک نمی کند.

با مژه های پایین چه کنیم؟

بسیاری از استایلیست ها از ریمل برای مژه های پلک پایین استفاده نمی کنند. چون فکر می کنند ریمل زدن به مژه های پلک پایین از بزرگتر به نظر رسیدن چشم ها جلوگیری می کند. این موضوع برای برخی از دختران صادق است، اما در بیشتر دختران نتیجه معکوس دارد و چشم ها را بزرگتر نشان می دهد. حتما در خانه امتحان کنید و اگر چشمانتان بزرگتر به نظر می رسد حتما از ریمل پلک پایین استفاده کنید.

بهترین روش ریمل زدن

مژه های پلک پایین عمودی هستند، برس ریمل را نگه دارید و به جلو و عقب حرکت دهید تا مژه ها را ریمل بزنید. می توان از یک خط چشم نرم برای پلک پایین استفاده کرد. پس از کشیدن خط چشم، آن را با انگشت خود لکه دار کنید تا طبیعی تر به نظر برسد.

از مژه مصنوعی نترسید

بسیاری از دختران از مژه مصنوعی می ترسند. زیرا آنها ادعاهای متناقض زیادی در مورد استفاده از مژه مصنوعی از پزشکان و هنرمندان آرایش می شنوند. مژه های مصنوعی چشمان شما را زیباتر و جذاب تر می کند. اگر نحوه استفاده صحیح از مژه مصنوعی را بدانید، هیچ ترسی از استفاده از آن نخواهید داشت. دوم، استفاده بیش از حد از چیزها می تواند مضر باشد، بنابراین فقط در تعطیلات مهم از آنها استفاده کنید.

مژه های بلندتر چشم ها را بزرگتر نشان می دهد و از آنجایی که بیشتر دخترها مژه های بلندی ندارند، چاره ای جز استفاده از مژه مصنوعی نداریم. اکثر بازیگران کره ای که در درام های کره ای ایفای نقش می کنند از مژه مصنوعی و تکنیک های آرایشی استفاده می کنند که در این مقاله برای درشت نشان دادن چشمانشان یاد خواهید گرفت.

مژه های مصنوعی را از فروشگاه های معتبر مانند هایپر مارکت ها و فروشگاه های لوازم آرایشی معتبر که معتبرترین برندهای لوازم آرایشی دنیا را دارند، تهیه کنید. اگر مژه ها خیلی بلند هستند، می توانید آن ها را با قیچی کوتاه کنید. استفاده از ریمل را بعد از استفاده از مژه مصنوعی فراموش نکنید.

ابروهای خود را مرتب کنید

اپیلاسیون ابرو صورت شما را متحول می کند. من دخترای زیادی میشناسم که حتی بعد از ازدواج هم فکر میکنن ابروهاشون نازک و مرتب هستن و با این ابروها خیلی خوشگل میشن. شاید آنها نتوانند در مورد فرم مناسب ابرو تصمیم بگیرند.

با برداشتن ابرو زیباییشان دو چندان شده و می فهمند از چه نعمتی محروم شده اند. اگر ابروها به درستی برداشته شوند، تاثیر بسزایی در درشت نشان دادن چشم ها خواهند داشت. زیرا ابروهای پرپشت بدون در نظر گرفتن اندازه، چشمان شما را کوچکتر نشان می دهد.

چرا سایه سفید راز آرایشگران است؟

راز آرایش حرفه ای در استفاده صحیح از سایه یا مداد سفید نهفته است. اکثر آرایشگران از سایه یا مداد سفید در محل اتصال پلک های بالا و پایین یا کنار مجرای اشک استفاده می کنند تا چشم ها بزرگتر به نظر برسند. البته اگر سایه سفید خیلی روشن است، می توانید از سایه چشم یا مداد یا رنگ پوست کرم استفاده کنید. این تکنیک که آرایشگران با نبوغ خاصی از آن استفاده می‌کنند، اغلب به دلیل حرف‌هایتان هنگام آرایش متوجه آن نمی‌شوید، زیرا منبع درآمد آنها قطع شده است.

اگر به عکس های بازیگران و خواننده ها دقت کنید متوجه وجود سایه های سفید در چشمان آن ها خواهید شد. بسیاری از بازیگران به دلیل استفاده از انواع محصولات آرایشی در آرایش خود به تدریج سایز چشم های خود را کاهش می دهند. توصیه می کنم در آرایش زیاده روی نکنید. زیبایی شما در حالت طبیعی شما نهفته است و اکثر مردان به دنبال دخترانی بدون آرایش و دامن تمیز هستند. دخترای دست نخورده ای که فقط بازیچه ی چند روزشونه.

پخش سایه سفید یا رنگ پوست و پخش آن با انگشت روی پلک پایین باعث بزرگ شدن چشم برخی از دختران می شود اما در برخی دیگر اثر معکوس ایجاد می کند. می توانید این را در خانه امتحان کنید تا ببینید که چگونه روی چشمان شما کار می کند. امیدوارم به سوال شما در مورد اینکه چگونه چشمان خود را بزرگتر کنید پاسخ داده شده باشد.

خلاصه

فر کردن مژه ها با فر مژه باعث بلندتر و درازتر شدن مژه ها می شود و چشم ها بزرگتر به نظر می رسند.

اثر ریمل را روی مژه های پلک پایین امتحان کنید. در برخی از دختران این تکنیک باعث می شود چشم ها بزرگتر و در برخی دیگر چشم ها کوچکتر به نظر برسند.

اگر مژه های کوتاهی دارید، از مژه های مصنوعی برای بلندتر نشان دادن آنها استفاده کنید. اگر مژه های مصنوعی خیلی بلند هستند با قیچی به صورت مورب برش بزنید

انتخاب فرم مناسب ابروها و تیزی آنها نقش مهمی در بزرگتر نشان دادن چشم ها دارد. ابروهای ضخیم و زشت چشم ها را کوچکتر و باریک تر نشان می دهد.

به یاد داشته باشید که از سایه سفید در انتهای داخلی چشم یا نزدیک مجاری اشک و خط چشم سفید در پلک پایین استفاده کنید.

راه های کاملا طبیعی و خانگی برای داشتن چشمانی زیبا، سالم و جذاب

برای داشتن چشمانی زیبا و شفاف باید چشمانی سالم داشته باشید. مهم ترین نکاتی که برای حفظ سلامت چشم و بینایی خود باید رعایت کنید خلاصه نکات تغذیه تا مراقبت از چشم است که در این قسمت از نمناک خواهید خواند.

چقدر زمان می گذرد، حتی اگر هنوز جوان هستید، وقتی در آینه نگاه می کنید، چشم های متورم، حلقه های سیاه و خطوط ریز اطراف آن ها، این علائم روی صورت شما را نگران می کند.

آیا می توان با تغذیه سالم و نکاتی برای سبک زندگی سالم تر چشم ها را درخشان نگه داشت و آنها را بهبود بخشید؟

آیا چشمان شما زیبایی طبیعی خود را از دست داده اند؟ چشم های خسته نشانه استرس و خستگی است. باعث می شود پیرتر به نظر برسید. دلایل می تواند متنوع باشد: کمبود خواب، استرس و غیره. به جای بررسی بخش زیبایی و مراقبت شخصی در سوپرمارکت، می توانید نکات زیبایی طبیعی برای چشمان زیبا را بررسی کنید.

چشم ها چیزهای زیادی در مورد احساس شما می گویند. در ادامه این بخش سلامت و زیبایی مرطوب، نکاتی را برای زیبایی چشم در خانه پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند چشم های خود را سالم و زیبا نگه دارید.

چگونه چشمانی زیبا و سالم داشته باشیم؟

قسمت اول: تغذیه

تغذیه نقش مهمی در سلامت چشم دارد. چهار ماده مغذی خاص؛ ویتامین های C، E، A و روی می توانند خطر ابتلا به بیماری های چشمی را تا 35 درصد کاهش دهند. بنابراین مطمئن شوید که مقدار زیادی آنتی اکسیدان را از طریق یک رژیم غذایی متعادل دریافت می کنید.

غذاهایی که در سلامت و زیبایی چشم تاثیر بسزایی دارند عبارتند از:

1. میوه ها (به ویژه آنهایی که حاوی ویتامین C هستند): پرتقال، انبه و توت فرنگی

2. منابع گیاهی ویتامین A: هویج، هلو، پاپایا، اسفناج و انبه

3. منابع غذایی حاوی روی از جمله بوقلمون، مرغ، ماست و غلات را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

4. آجیل و دانه ها: مانند بادام، گردو و تخمه آفتابگردان منابع غنی ویتامین E هستند.

برای داشتن چشمان زیبا چه بخوریم؟

میوه و سبزیجات زیاد بخورید:

بخش بسیار مهمی از توصیه های زیبایی چشم به رژیم غذایی مرتبط است. در زیر چند گزینه غذایی که برای داشتن چشمانی زیبا باید در رژیم غذایی خود داشته باشید آورده شده است.

هویج – سرشار از بتاکاروتن است که مصرف آن می تواند برای حفظ سلامت چشم مفید باشد. بتاکاروتن یک آنتی اکسیدان است که به کاهش خطر دژنراسیون ماکولا کمک می کند.

کلم بروکلی و کلم بروکسل – ویتامین C برای سلامت چشم ضروری است. بروکلی، فلفل و کلم بروکسل حاوی مقدار زیادی ویتامین C هستند که به حفظ سلامتی شما کمک می کند.

ماهی – ماهی هایی مانند سالمون وحشی و ساردین به دلیل اسیدهای چرب امگا 3 که از رگ های خونی کوچک در چشم محافظت می کند، گزینه های غذایی سالمی برای چشم هستند.

اسفناج و سیب زمینی شیرین – هر دو غذا حاوی بتاکاروتن برای بهبود سلامت چشم هستند. علاوه بر این، اسفناج حاوی مقدار زیادی ویتامین C، لوتئین و اجزایی است که چشم را سالم نگه می دارد و بینایی را بهبود می بخشد.

نمک: رژیم غذایی سرشار از سدیم می تواند باعث احتباس مایعات شود که می تواند منجر به کیسه های زیر چشم شود.

محافظت از چشم ها با خوردن ماهی

قسمت دوم: نکات ساده و کلی برای زیبایی و سلامت طبیعی چشم

برای داشتن چشمانی سالم و زیبا، این نکات زیبایی طبیعی را امتحان کنید:

سعی کنید هر شب 8 ساعت استراحت کنید و بخوابید و برای بهبود گردش خون به طور منظم ورزش کنید. با این روش چشم ها اکسیژن کافی دریافت خواهند کرد

حداقل 8 لیوان آب در روز بنوشید، چشمان خود را مالش ندهید و برای تمیز کردن چشم از پنبه استفاده کنید.

با استفاده از عینک آفتابی مخصوصاً در ساعات اوج مصرف از چشمان خود محافظت کنید تا آسیب نبیند.

برش های خیار و سیب زمینی را روی چشم ها بمالید. این کار از ایجاد چین و چروک و سیاهی دور چشم جلوگیری می کند

برای داشتن چشم های سالم، به یاد داشته باشید که مقدار زیادی میوه و سبزیجات زرد رنگ مانند هویج و زردآلو مصرف کنید.

از ماسک تخم مرغ و آب یخ می توان برای ایجاد احساس خنکی استفاده کرد.

برای زیبایی چشم از غذاهایی مانند هویج و اسفناج استفاده کنید و در صورت امکان از آرایش و ماسک زیر چشم خودداری کنید.

چای سبز به کاهش التهاب برای روشن نگه داشتن چشم کمک می کند.

از چین و چروک دور چشم با خیار

توصیه های متخصصین زیبایی برای داشتن چشمانی زیبا و سالم

آرایش کمتر

محصولات آرایشی می توانند چشم ها را زیبا نگه دارند، اما عمر کوتاهی دارند، بنابراین تا حد امکان از استفاده از محصولات آرایشی خودداری کنید.

بدن خود را هیدراته کنید

تا حد امکان آب بنوشید. پف چشم گاهی اوقات به دلیل کمبود آب در بدن ایجاد می شود. پف کردگی را کاهش می دهد و همچنین مواد زائد را از بدن دفع می کند. بنابراین هر زمان که نیاز داشتید یک لیوان آب بنوشید.

کاهش پف چشم ها با نوشیدن آب

برای داشتن چشمانی سالم چه باید کرد؟

به طور منظم ورزش کنید:

شما باید هر روز ورزش کنید؛ این باعث بهبود گردش خون می شود. تنها زمانی که ورزش می کنید، چشمان شما اکسیژن کافی برای سالم ماندن دریافت می کند.

خواب خوبی داشته باشید:

بهترین نکته برای زیبایی چشم این است که خوب بخوابید. عدم استراحت کافی می تواند منجر به پف چشم و خستگی چشم شود. تا جایی که می توانید استراحت کنید. 7 تا 8 ساعت خواب نه تنها به سلامت چشمان شما کمک می کند، بلکه کل بدن شما با حداکثر ظرفیت کار می کند.

خواب خوب و کافی برای داشتن چشمانی زیبا

قسمت سوم: روش های گیاهی و ماسک های خانگی برای زیبایی و سلامت چشم

قاشق سرد :

در اینجا چند نکته زیبایی طبیعی برای چشم ها آورده شده است: دو قاشق را یک شبه در فریزر قرار دهید. آنها را صبح بگیرید و پشت آن را روی چشم ها خمیده قرار دهید. قاشق ها سرد خواهند بود، بنابراین باید این درمان را در فواصل منظم انجام دهید. به افزایش گردش خون کمک می کند و چشم ها را شاداب نگه می دارد.

آب یخ:

پدهای پنبه ای را در آب یخ آغشته کنید و به مدت 10 دقیقه روی پلک های بسته بگذارید. سرما رگ های خونی را منقبض می کند و چشم ها را درخشان تر نشان می دهد. لایه های پنبه ای نباید یخ بزند، اما سرما قابل قبول است زیرا چشم را خنک می کند.

روشن تر شدن چشم ها با استفاده از پنبه سرد

با این روش ها چشمانی زیبا داشته باشید

ماسک تخم مرغ:

اگر به این فکر می کنید که چگونه به طور طبیعی چشمانی زیبا داشته باشید، ماسک تخم مرغ یک راه حل موثر برای شماست. چند عدد سفیده تخم مرغ را هم بزنید و به آرامی روی ناحیه چشم بمالید. این ماسک را به مدت 15 دقیقه قبل از اینکه صورت خود را با آب سرد تمیز کنید، بگذارید. ماسک تخم مرغ ناحیه اطراف و زیر چشم را سفت می کند.

دایره های سیاه:

دو عدد خیار را تقسیم کرده و آب آن را بگیرید. این عصاره را با استفاده از کمپرس روی نواحی تیره چشم بمالید. اجازه دهید آب به مدت 15 دقیقه روی پلک ها بماند. این نکته خانگی زیبایی چشم را حداقل به مدت 5 روز امتحان کنید تا چشمانی زیبا داشته باشید.

یک قاشق از تفاله گوجه فرنگی را با کمی پودر زردچوبه، نصف قاشق چایخوری آبلیمو و یک قاشق چایخوری آرد مخلوط کنید. خمیر را به آرامی روی پلک ها و نواحی تیره بمالید. قبل از اینکه به آرامی با پدهای مرطوب آن را بردارید، نیم ساعت روی آن نگه دارید. حداقل یک هفته یک بار در روز این کار را انجام دهید.

مراقبت از چشم ها با عصاره خیار

چشمانی زیبا و سالم به لطف روش های مراقبت از چشم

چشم های متورم:

یک سیب زمینی خام بردارید، حلقه های تیره آن را روی چشمان بسته قرار دهید و اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه بماند. گلوله های پنبه را در شیر سرد آغشته کرده و روی پلک ها قرار دهید. بگذارید 15 تا 15 دقیقه عمل کند. چند قطره روغن ویتامین E را به یک کاسه کوچک آب سرد اضافه کنید. پنبه را به مدت 5 دقیقه داخل کاسه بریزید و روی چشم ها قرار دهید. و 20 دقیقه استراحت کنید.

چای سبز کیسه ای:

چگونه می توان چشمان زیبایی داشت؟ چای سبز کیسه ای می تواند کمک کننده باشد. یک چای کیسه ای را در آب سرد آغشته کرده و روی چشم ها بمالید. آن را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی چشمان خود نگه دارید. تانن موجود در چای تورم را کاهش می دهد و چشم را سالم نگه می دارد.

داشتن چشمانی زیبا و سالم با استفاه از چای کیسه ای

کارهایی که برای داشتن چشمانی زیبا و سالم باید انجام دهید

برای دریافت دیدگاه تازه:

پد پنبه ای را به شیر گرم آغشته کرده و به مدت 15 دقیقه روی چشم ها قرار دهید.

چشم های فرو رفته :

نصف عسل را با نصف بادام مخلوط کنید. این مخلوط را به آرامی در هنگام خواب روی چشم ها بمالید. درمان را به مدت یک هفته امتحان کنید تا نتایج قابل مشاهده را ببینید. مقداری بادام را یک شب خیس کنید. پوست آن را بگیرید و صبح بادام را با یک لیوان شیر بخورید. این کار را حداقل برای یک ماه انجام دهید.

درمانی برای زیبایی چشمان گود افتاده

قسمت چهارم: تمرین های مناسب برای داشتن چشم های زیبا

چشمان خود را ماساژ دهید: به آرامی ناحیه اطراف چشم را ماساژ دهید تا به بهبود گردش خون و کاهش سیاهی دور چشم کمک کنید. اگر می خواهید این کار را به یک عادت همیشگی تبدیل کنید، باید یک غلتک چشم لرزان بخرید. آنها نسبتاً ارزان هستند. اگر چشمان خود را با دستان خود ماساژ می دهید، مطمئن شوید که روی انگشتانتان روغن اضافی وجود ندارد. در غیر این صورت، انتقال چربی ممکن است باعث تحریک پوست شود.

چشمان خود را ورزش دهید: اگر می خواهید بینایی خود را بهبود بخشید، بهترین راه برای انجام آن ورزش دادن به چشمانتان است. اگرچه این به طور کامل اندازه واقعی چشم ها را افزایش نمی دهد، اما تضمین می کند که چشمان شما تا حد امکان قوی هستند.

متناوب دید دور و نزدیک. جابجایی بین این دو سرعت چشم را افزایش می دهد.

سعی کنید هنگام ورزش چشم ها را در جهات مختلف حرکت دهید، این کار تاثیر ورزش را به حداکثر می رساند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا