چطور پیام حذف شده در واتساپ را بخوانیم

گاهی اوقات کاربران ممکن است به طور تصادفی و ناخواسته پیام های واتس اپ را حذف کنند. در چنین شرایطی، ممکن است به نظر برسد که هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. اما هنوز امیدی برای بازیابی پیام های WhatsApp وجود دارد. در مقاله زیر به روش های مختلف بازگردانی پیام های پاک شده در واتس اپ در دستگاه های اندروید و iOS می پردازیم.

بازیابی پیام های حذف شده WhatsApp

قبل از شروع، لازم به ذکر است که برای بازگردانی پیام های واتس اپ، باید گزینه Chat Backup را در منوی تنظیمات برنامه فعال کرده باشید. اگر هنوز این گزینه را فعال نکرده اید، می توانید به قسمت Settings رفته و سپس گزینه Chat backup را در قسمت Chat فعال کنید. در مرحله بعد، باید دوره زمانی مورد نظر را برای پشتیبان گیری انتخاب کنید. پیشنهاد می شود یکی از گزینه های روزانه یا هفتگی را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که کاربران نمی توانند از تمام نسخه های پشتیبان برای بازیابی پیام های WhatsApp استفاده کنند. برعکس، در سیستم عامل اندروید، تنها دو فایل پشتیبان آخر را می توان برای بازیابی پیام های WhatsApp استفاده کرد. برای محصولات اپل مانند iPhone و iPad، این مشکل به آخرین نسخه پشتیبان محدود می شود. بنابراین، بهتر است در تعیین بازه زمانی ایجاد یک نسخه پشتیبان دقت کنید.

1. پیام های آرشیو شده در واتس اپ را بازیابی کنید

گاهی اوقات کاربران ممکن است مکالمات خود را بایگانی کنند و به اشتباه فکر کنند که آنها حذف شده اند. در چنین شرایطی نیازی به انجام کار خاصی نیست و برای بازیابی پیام های واتس اپ کافیست به قسمت چت های آرشیو شده مراجعه کنید.

برای ورود به قسمت ذکر شده کافیست روی عبارت Archived در بالای لیست چت کلیک کنید. اگر چنین گزینه ای را نمی بینید، یک بار انگشت خود را به پایین بکشید. برای بازیابی پیام های آرشیو شده در واتس اپ، کافی است مکالمه مورد نظر را روی حالت انتخاب شده تنظیم کنید و سپس روی نماد فلش در گوشه بالای صفحه کلیک کنید.

2. پیام های حذف شده را در واتس اپ اندروید بازیابی کنید

ساده ترین راه برای بازیابی پیام های واتس اپ حذف نصب برنامه و نصب مجدد آن است. به این ترتیب می توانید پیام های ذخیره شده در آخرین نسخه پشتیبان خود را اعمال کنید. برای این کار می توانید مسیر ذکر شده در زیر را طی کنید.

ابتدا برنامه واتس اپ را به طور کامل از روی دستگاه حذف کنید و سعی کنید دوباره آن را از طریق گوگل پلی یا فایل APK نصب کنید. با این حال، توصیه می شود برای اطمینان از به روز رسانی نسخه دریافتی، از Google Play یا بازارهای معتبر استفاده کنید.

پس از اتمام مراحل نصب برنامه، شماره موبایل خود را در کادر شماره تلفن وارد کنید تا یک پیامک حاوی کد تایید برای احراز هویت برای شما ارسال شود. سپس بر روی گزینه Next کلیک کنید.

در صفحه بعد باید کد دریافتی از طریق پیامک را در اپلیکیشن وارد کنید. اگر احراز هویت دو مرحله ای را فعال کرده اید، باید اطلاعات مربوطه را نیز وارد کنید.

پس از تأیید شماره تلفن همراه، پیامی نمایش داده می شود که نشان می دهد نسخه پشتیبان در حافظه Google Drive شناسایی شده است. توجه داشته باشید که مشاهده این قسمت برای بازیابی پیام های واتس اپ ضروری است و اگر چنین صفحه ای را مشاهده نکردید، بهتر است تنظیمات گوگل درایو خود را مرور کنید.

اگر نسخه پشتیبان شناسایی شد، می‌توانید پیام‌های WhatsApp را با ضربه زدن روی دکمه Restore در پایین صفحه بازیابی کنید.

مراقب باشید، اگر در این مرحله بر روی گزینه Skip کلیک کنید، نمی توانید پیام های واتس اپ را بازیابی کنید و باید دوباره مراحل حذف و نصب مجدد اپلیکیشن را شروع کنید.

حال باید مدتی صبر کنید تا بک آپ گوگل درایو روی حافظه داخلی دستگاه بارگذاری شود.

پس از تکمیل فرآیند دانلود نسخه پشتیبان، فرآیند بازیابی پیام های حذف شده در واتس اپ آغاز می شود.

توجه داشته باشید که زمان لازم برای تکمیل این قسمت بسته به حجم نسخه پشتیبان و سرعت اتصال به اینترنت متفاوت است و ممکن است زمان زیادی به طول بیانجامد.

در نهایت، ممکن است لازم باشد اطلاعات کاربر و احراز هویت دو مرحله ای را دوباره وارد کنید. پس از آن می توانید وارد حساب کاربری واتس اپ خود شوید و به مکالمات و پیام ها دسترسی داشته باشید.

3. پیام های WhatsApp را با پشتیبان گیری محلی بازیابی کنید

به‌طور پیش‌فرض، واتس‌اپ به کاربران توصیه می‌کند که نسخه‌های پشتیبان داده‌های این برنامه را روی پلتفرم‌های ذخیره‌سازی ابری مانند Google Drive و iCloud نگه دارند تا امنیت بیشتری داشته باشند. اما به دلیل حجم نسبتاً زیاد فایل های پشتیبان و سرعت نامطلوب اینترنت در کشورمان، برخی از کاربران ترجیح می دهند نسخه های پشتیبان را در حافظه داخلی تلفن همراه یا تبلت خود ذخیره کنند. خوشبختانه امکان بازیابی پیام‌های واتس‌اپ از طریق پشتیبان‌گیری محلی نیز وجود دارد که مراحل آن در زیر ذکر شده است.

برای شروع بازیابی پیام‌های WhatsApp با استفاده از پشتیبان‌گیری محلی، یک برنامه مدیریت فایل (مدیر فایل) مانند Google Files را در دستگاه خود وارد کنید.

در فایل منیجر به حافظه داخلی دستگاه بروید، سپس پوشه WhatsApp را باز کنید. گاهی اوقات ممکن است محل این پوشه متفاوت باشد. اما معمولاً در صفحه اصلی حافظه داخلی است.

پس از ورود به پوشه مشخص شده، به پوشه Databases بروید. در این قسمت باید فایلی مشابه تصویر زیر مشاهده کنید.

حال باید بعد از کلمه msgstore در نام فایل کلمه _Backup را وارد کنید. به عنوان مثال، نام فایل مثال در تصویر بالا به msgstore_BACKUP.db.crypt14 تغییر می کند.

پس از انجام مراحل ذکر شده، برنامه واتس اپ را به طور کامل از تلفن همراه یا تبلت خود حذف کنید. با نصب مجدد برنامه و ورود به آن، نسخه پشتیبان قرار داده شده بر روی حافظه داخلی دستگاه به صورت خودکار شناسایی می شود.

توجه داشته باشید که پشتیبان گیری در فضای ابری Google Drive بر حافظه داخلی دستگاه ارجحیت دارد. به همین دلیل، باید مطمئن شوید که هیچ فایل رسانه ای واتس اپ در حساب Google Drive شما وجود ندارد تا بتوانید پیام های واتس اپ را از این طریق بازیابی کنید.

4. پیام های WhatsApp را از نسخه های پشتیبان قدیمی بازیابی کنید

بازیابی پیام های پاک شده قدیمی در واتس اپ کمی پیچیده تر است. اما خوشبختانه، این را می توان در دستگاه های اندرویدی انجام داد. زیرا همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، گوشی ها و تبلت های اندرویدی قادر به نگهداری دو نسخه پشتیبان آخر هستند. برای بازیابی پیام های WhatsApp از یک فایل پشتیبان قدیمی، می توانید مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

برای بازگردانی پیام های قدیمی واتس اپ، ابتدا به اپلیکیشن مدیریت فایل گوشی یا تبلت اندرویدی خود دسترسی پیدا کرده و سپس به پوشه واتس اپ در مسیر اصلی حافظه داخلی بروید.

در پوشه مذکور، پوشه Databases را انتخاب کنید. اکنون در این مکان باید فایلی به نام msgstore.db.crytp12 را مشاهده کنید. این فایل آخرین نسخه پشتیبان از پیام ها و داده های WhatsApp است.

اگر نسخه پشتیبان قدیمی‌تری در حافظه دستگاه دارید، می‌توانید آن را در همان مسیر با نام طولانی‌تری که شامل تاریخ ایجاد آن می‌شود، داشته باشید.

برای استفاده از یک فایل قدیمی، ابتدا نام فایل msgstore.db.crytp12 را به msgstore-latest.db.crytp12 تغییر دهید.

سپس دومین فایل طولانی تر را به msgstore.db.crytp12 تغییر نام دهید.

حالا به حساب کاربری گوگل درایو خود بروید و در قسمت Backups مانند تصویر زیر بک آپ های WhatsApp را حذف کنید. همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد، WhatsApp فایل های پشتیبان ابری را به نسخه های محلی ترجیح می دهد. بنابراین مواردی که در گوگل درایو قرار می گیرند باید حذف شوند تا بتواند نسخه پشتیبان حافظه داخلی را شناسایی کند.

در نهایت، برای بازیابی پیام های WhatsApp از نسخه پشتیبان قدیمی، برنامه آن را از تلفن همراه یا تبلت خود حذف کنید.

سپس از طریق گوگل پلی یا فایل APK اپلیکیشن را مجددا نصب کنید و شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد احراز هویت برای شما ارسال شود.

برای ادامه کار و بازیابی پیام های پاک شده در واتس اپ می توانید مراحل ذکر شده در قسمت اول را دنبال کنید.

5. پیام های حذف شده WhatsApp را در آیفون بازیابی کنید

در قسمت های قبل روش های متداول بازگردانی پیام های واتس اپ در دستگاه های اندرویدی را توضیح دادیم و اشاره کردیم که این اپلیکیشن تنها از یک فایل پشتیبان بر روی محصولات اپل استفاده می کند. بنابراین بازیابی پیام های قدیمی واتس اپ در آیفون و آیپد امکان پذیر نخواهد بود. با این حال، می‌توانید پیام‌های حذف شده واتس‌اپ را از طریق پشتیبان‌گیری که در iCloud قرار داده شده است، به روش زیر بازیابی کنید.

قبل از شروع به کار، به بخش تنظیمات برنامه WhatsApp در iPhone یا iPad بروید و سپس از منوی Chat گزینه Chat Backup را انتخاب کنید.

اگر گزینه پشتیبان‌گیری خودکار فعال است، می‌توانید از پشتیبان‌گیری iCloud برای بازیابی پیام‌های WhatsApp استفاده کنید. در غیر این صورت امکان بازگردانی پیام های حذف شده در واتس اپ وجود نخواهد داشت.

پس از اطمینان از موجود بودن نسخه پشتیبان در فضای ذخیره‌سازی ابری iCloud، می‌توانید برنامه را از دستگاه خود حذف کرده و از طریق اپ استور مجدداً نصب کنید.

هنگام ورود به برنامه برای اولین بار شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد احراز هویت را دریافت کنید. کد دریافت شده توسط پیامک را در برنامه وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

حال در صفحه Restore from iCloud بر روی گزینه Restore Chat History کلیک کنید. توجه داشته باشید که باید از همان Apple ID در دستگاه و حساب iCloud پشتیبان استفاده کنید.

پس از انتخاب گزینه مذکور، در صورت شناسایی نسخه پشتیبان در آیکلاد، عبارت مورد نظر به Restore تغییر کرده و فرآیند بازگردانی پیام های واتس اپ آغاز می شود.

مدت زمان لازم برای تکمیل این فرآیند به حجم فایل پشتیبان و سرعت اتصال به اینترنت شما بستگی دارد.

6. بازیابی پیام های WhatsApp با پشتیبان گیری عمومی در آیفون

روش دیگری که می توان برای بازیابی پیام های پاک شده در واتس اپ در آیفون و آیپد استفاده کرد، استفاده از نسخه پشتیبان کامل دستگاه است که در ابر iCloud ذخیره می شود. البته لازم به ذکر است که با استفاده از این روش، تمامی تنظیمات آیفون یا آیپد شما و همچنین داده های ذخیره شده در دستگاه به زمان ایجاد نسخه پشتیبان باز می گردد. بنابراین به عنوان اولین و بهترین گزینه برای بازیابی پیام های واتساپ محسوب نمی شود.

برای بازیابی پیام‌های واتس‌اپ با پشتیبان‌گیری عمومی در آیفون یا آی‌پد، ابتدا به بخش تنظیمات دستگاه (برنامه با نماد چرخ‌دنده) بروید و سپس به منوی عمومی بروید.

در صفحه عمومی، به بخش Reset بروید، سپس گزینه Erase all content and settings را انتخاب کنید.

با کلیک بر روی گزینه ذکر شده تمامی داده ها و تنظیمات دستگاه شما حذف می شود. بنابراین بهتر است از قبل از اطلاعات ضروری خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

در نهایت برای تایید فرآیند پاک کردن داده ها، روی Erase Now ضربه بزنید و سپس رمز دستگاه را وارد کنید.

در مرحله بعد بر روی گزینه Restore from iCloud Backup کلیک کنید تا بتوانید اطلاعات و داده های خود را از نسخه پشتیبان به iCloud بازیابی کنید.

در صفحه بعد Apps & Data را انتخاب کنید، سپس اطلاعات کاربری مربوط به حساب iCloud خود را وارد کنید.

توجه داشته باشید که اکانت iCloud وارد شده باید با حسابی که بک آپ واتس اپ در آن قرار داده شده است مطابقت داشته باشد.

اکنون گزینه Choose backup را انتخاب کرده و فایل رسانه مربوط به WhatsApp را انتخاب کنید تا فرآیند بازیابی پیام های واتس اپ آغاز شود.

همانطور که مشخص است، برای بهره مندی از این روش، یک نسخه پشتیبان از اطلاعات دستگاه شامل اطلاعات واتس اپ باید در گذشته به صورت دستی یا خودکار در iCloud ایجاد شده باشد. در غیر این صورت، بازنشانی آیفون و آی‌پد تنها باعث از بین رفتن اطلاعات فعلی می‌شود و برای بازیابی پیام‌های واتس‌اپ مفید نیست.

7. پیام های WhatsApp را با iTunes بازیابی کنید

یکی دیگر از روش‌های موجود برای بازیابی پیام‌های حذف شده WhatsApp در محصولات اپل، کمک گرفتن از iTunes است. این روش همانند روش قبلی بر اساس نسخه پشتیبان تهیه شده در گذشته است، اما به فایل پشتیبان قرار داده شده در iCloud محدود نمی شود و می توان از سایر نسخه های پشتیبان نیز استفاده کرد. قبل از شروع، توجه داشته باشید که همانطور که در بالا ذکر شد، امکان انتخاب اطلاعات مورد نظر برای بازیابی وجود ندارد و تمام داده ها و تنظیمات دستگاه ریست می شوند. همچنین، نسخه پشتیبان باید قبل از حذف پیام های WhatsApp آماده شود. در غیر این صورت امکان بازگرداندن آنها وجود ندارد.

برای شروع، ابتدا نرم افزار iTunes نصب شده بر روی رایانه خود را به آخرین نسخه به روز کنید. همچنین مطمئن شوید که سیستم عامل iOS به روز است.

اکنون برنامه iTunes را در کامپیوتر وارد کنید و سپس آیفون یا آیپد خود را از طریق کابل به آن متصل کنید.

به تب Summary در نرم افزار iTunes بروید و روی نام دستگاه متصل به کامپیوتر کلیک کنید.

اکنون بر روی دکمه Restore Backup در قسمت Backup and Restore Manually کلیک کنید.

اکنون بر روی دکمه Restore Backup در قسمت Backup and Restore Manually کلیک کنید.

به محل فایل پشتیبان ایجاد شده قبلی بروید و آن را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه Restore کلیک کنید.

احتمالاً از شما خواسته می شود که رمز عبور دستگاه را وارد کنید، پس از تایپ آن باید دوباره دکمه Restore را فشار دهید تا فرآیند بازگردانی پیام های WhatsApp شروع شود.

سوالات متداول

آیا امکان بازگردانی پیام های پاک شده قدیمی در واتساپ وجود دارد؟

آره؛ بستگی به این دارد که مدت زمان پشتیبان گیری پیام های واتس اپ خود را چند بار تنظیم کرده باشید. همچنین دو نسخه پشتیبان در دستگاه های اندرویدی ذخیره می شود که یکی از آنها قدیمی تر است.

آیا بازگردانی پیام های پاک شده در واتساپ بدون نسخه پشتیبان ممکن است؟

خیر؛ بازیابی پیام های WhatsApp تنها در صورتی امکان پذیر است که پشتیبان گیری خودکار در این برنامه فعال باشد و حداقل یک فایل پشتیبان در گذشته ایجاد شده باشد.

آیا بازگرداندن داده‌ها با استفاده از سایت های ریکاوری پیام های واتساپ امکان‌پذیر است؟

خیر؛ در تمام روش‌های بازگردانی پیام‌های پاک‌شده در واتس‌اپ، به یک نسخه پشتیبان در فضای ابری (مانند Google Drive یا iCloud) یا حافظه داخلی دستگاه نیاز دارید و هیچ سایتی خدمات مفیدی برای این کار ارائه نمی‌دهد.

کاربران واتس اپ مدت هاست که منتظر اضافه شدن قابلیت حذف پیام های ارسالی هستند. زیرا خطاهای سهوی یا عمدی هنگام ارسال پیام برای همیشه در تاریخچه مکالمه باقی می ماند. خوشبختانه واتس اپ این امکان را اضافه کرده است. اما آنطور که کاربران انتظار داشتند کامل نیست. شما فقط 7 دقیقه فرصت دارید تا پیام ارسالی خود را حذف کنید. همچنین وقتی پیام را حذف می کنید، متن “این پیام حذف شده است” در صفحه چت باقی می ماند.

اما ممکن است کنجکاو باشید که آن پیام حذف شده چیست. یا شاید فرستنده به طور تصادفی آن را حذف کرده و اکنون هر دوی شما به آن نیاز دارید. باید راهی برای بازگرداندن این پیام حذف شده وجود داشته باشد.

در این پست وبلاگ نوین هاب قصد داریم نحوه خواندن آن پست های حذف شده را به شما آموزش دهیم.

بازیابی و مشاهده پیام های حذف شده در واتس اپ

notification log

هنگامی که شخصی برای شما پیامی ارسال می کند، این پیام در نوار اعلان گوشی هوشمند شما نمایش داده می شود. در برخی از گوشی های هوشمند، حتی اگر طرف مقابل پیام خود را در واتس اپ حذف کند، باز هم از این بخش قابل مشاهده است. اگر نوتیفیکیشن ها را پاک کرده اید مشکلی نیست. اکثر گوشی های اندرویدی از گزارش اعلان پشتیبانی می کنند. بنابراین، می توانید اعلان های حذف شده را مشاهده کنید. مراحل زیر را دنبال کنید:

انگشت خود را روی یک فضای خالی در صفحه اصلی نگه دارید تا گزینه Widgets را ببینید.

سپس گزینه Shortcut Settings را در لیست پیدا کنید. مراقب باشید، اگر این گزینه را پیدا نکردید، به این معنی است که گوشی هوشمند شما از گزارش اعلان پشتیبانی نمی کند. بنابراین، شما نیاز به نصب نرم افزار اضافی دارید.

سپس ویجت میانبر تنظیمات را فشار داده و نگه دارید تا آن را به صفحه اصلی گوشی هوشمند خود اضافه کنید.

این ویجت را باز کنید و به دنبال گزینه Notification Log بگردید. این گزینه را لمس کنید تا به صفحه اصلی اضافه شود.

اکنون، اگر روی نماد ثبت اعلان ها در صفحه اصلی ضربه بزنید، می توانید تمام اعلان های قدیمی را ببینید.

نرم‌افزار جانبی

برنامه notisave را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

پس از نصب این نرم افزار از شما می خواهد که مجوزهای لازم را به آن بدهید. در ابتدا از شما می خواهد که اجازه دسترسی به اعلان ها را بدهید. تمام فعالیت این نرم افزار بر اساس آن است.

پس از آن از نرم افزار خارج شده و دوباره وارد آن شوید. در این مرحله از شما برای دسترسی به گالری و فایل های رسانه ای گوشی هوشمندتان اجازه می خواهد. از آنجایی که لازم نیست، توصیه می کنیم این دسترسی را به نرم افزار ندهید. سپس نرم افزار تمام برنامه های گوشی هوشمند شما را باز می کند. در این مرحله اپلیکیشن هایی را که می خواهید اعلان های آن ها را ذخیره کنید، انتخاب کنید.

حال هر زمان که پیامی در نرم افزار ایمیل شما پاک شود در آن نرم افزار ذخیره می شود و می توانید آن را مشاهده کنید.

البته، هرگز نباید اهمیت پشتیبان گیری از اطلاعات و پیام ها در واتس اپ را نادیده بگیرید. قبلاً در مقاله ای جداگانه نحوه بک آپ گیری از واتس اپ را یاد گرفته ایم که توصیه می کنیم حتما مطالعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت پیام ناپدید شدن در واتس اپ به مقاله مربوطه در قسمت محتوای آموزشی وبلاگ نوین هاب مراجعه کنید.

مدیریت شبکه های اجتماعی به اندازه انجام کار درست در آن مهم است. شما باید بتوانید به صورت منظم و مستدل در شبکه های اجتماعی خود فعال باشید تا مخاطب را از دست ندهید. نوین هاب یک پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی است. این پلتفرم یک داشبورد جداگانه برای برنامه ریزی و ارسال محتوا، مدیریت نظرات و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی در اختیار شما قرار می دهد.

واتس اپ یک برنامه پیام رسانی محبوب است که متعلق به فیس بوک است. همانطور که می دانید مدتی است که قابلیت حذف پیام در چت های شخصی و گروهی در این پیام رسان راه اندازی شده است. در اپلیکیشن تلگرام، وقتی پیامی را حذف می کنید، کل پیام حذف می شود و اگر گیرنده پیام چت را باز کند، متوجه پاک شدن پیام نمی شود. اما برخلاف تلگرام، در واتس اپ در صورت حذف پیام، پیام این پیام حذف شده است برای گیرنده نمایش داده می شود و متوجه می شوند که پیام را حذف کرده اید. اما اگر به دنبال خواندن پیام های حذف شده واتس اپ هستید و سوالی دارید که چگونه پیام های حذف شده واتس اپ را بخوانید؟ چندین راه حل وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

فهرست

پیام های حذف شده WhatsApp را با استفاده از پشتیبان گیری چت WhatsApp بخوانید

اگر می‌خواهید پیام‌های واتس‌اپ را که به‌طور تصادفی حذف کرده‌اید بازیابی کنید، می‌توانید از طریق پشتیبان‌گیری از چت واتس‌اپ که به‌طور پیش‌فرض هر شب ساعت ۲ بامداد انجام می‌شود، این کار را بازیابی کنید. شما می توانید فاصله زمانی پشتیبان گیری را به روزانه، هفتگی یا ماهانه تغییر دهید. با این حال، توصیه می شود که پشتیبان گیری روزانه را به عنوان فرکانس پشتیبان انتخاب کنید، زیرا بازیابی چت ها آسان تر است.

برای بازیابی چت های حذف شده واتس اپ مراحل زیر را دنبال کنید:

اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید، واتس‌اپ را حذف نصب کنید و آن را دوباره از فروشگاه Google Play نصب کنید.

شرایط و ضوابط را تایید کنید و در مرحله بعد شماره موبایل و کد کشور خود را وارد کنید.

در این مرحله گزینه ای برای بازیابی چت از پشتیبان وجود دارد. با کلیک بر روی گزینه restore چت واتس اپ بازیابی می شود.

خواندن پیام های حذف شده WhatsApp با نصب نرم افزار شخص ثالث

پاسخ دوم به این سوال که چگونه پیام حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟ نصب یک برنامه دیگر چیز دیگری است. گزارش اعلان در همه گوشی های هوشمند در دسترس نیست. به همین دلیل، می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث برای خواندن پیام‌های حذف شده واتس‌اپ استفاده کنید. برنامه‌های زیادی در فروشگاه Google Play وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پیام‌های واتس‌اپ را پس از اینکه شما یا فرستنده آن‌ها را حذف کرد، بازیابی کنید. این برنامه ها اعلان های نرم افزاری مختلف را ذخیره می کنند. برنامه Notisave یکی از آن برنامه هایی است که می توانید از گوگل پلی دانلود کنید، این برنامه تمام اعلان ها را در گوشی شما ذخیره می کند. پس از نصب این برنامه، باید به آن اجازه دسترسی به اعلان را بدهید.

این برنامه تمام اعلان ها از جمله پیام های حذف شده واتساپ را ذخیره می کند. برای مشاهده اعلان ها کافی است به برنامه Notisave بروید.

به این بررسی امتیاز دهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشته

من که خیلی از این مطلب خوشم اومد. نویسنده به شکلی ساده و قابل فهم توضیح داده که حتی شخصی که تازه وارد دنیای واتساپ شده هم می‌تونه ازش استفاده کنه. خیلی ممنون بابت این محتوای خوب!

دکمه بازگشت به بالا