چطور نتایج قرعه کشی ایران خودرو را ببینیم

به گزارش ایمنا، مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش ایران خودرو در 6 دی ماه 1401 با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد. ضبط این پروژه از 18 ژانویه 1401 آغاز شد و تا 25 ژانویه ادامه داشت.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی اینجا کلیک کنید

محصولات ایران خودرو 1401

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، بی سوخت سورن پلاس، پژو پارس سال (ELX) سفارشی با موتور XU7p، پارس سال سفارشی با موتور XU7p و رانا پلاس با قیمت قطعی عرضه می شود.

ثبت نام ایران خودرو 1401

ثبت نام طرح جدید فروش ایران خودرو از 27 دی ماه 1401 آغاز شد و تا 4 دی ماه ادامه داشت.

قیمت ایران خودرو

خودرو
رنگ
قیمت (تومان)
بهای اشتراک طلایی تک ستاره (اختیاری)
موعد تحویل

سورن پلاس دوگانه سوز
سفید، مشکی، خاکستری متال، آبی کبود
۲۸۱ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۴۰۰ تومان
۳ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان
۳ ماهه

پژو پارس سال سفارشی ( ELX) با موتور XU۷p
سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای
۲۰۹ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان
۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
۳ ماهه

پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷p
سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای
۱۸۵ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۷۰۰ تومان
۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
۳ ماهه

رانا پلاس
خاکستری، مشکی، سفید، نقره‌ای
۲۱۵ میلیون و ۶۶ هزار و ۱۰۰ تومان
۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان
۳ ماهه

قرعه کشی ایران خودرو

8 میلیون و 752 هزار و 849 نفر در قالب طرح فروش فوق العاده ایران خودرو واجد شرایط شرکت در قرعه کشی شدند. همچنین 474,000,982 نفر واجد شرایط شرکت در طرح جوانان جمعیت و 448,000,364 نفر واجد شرایط شرکت در طرح خودروهای فرسوده بودند.

وب سایت ایران خودرو 1401

آدرس سایت گروه خودروسازی ایران خودرو https://esale.ikco.ir/ می باشد.

تاریخ تحویل ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو، زمان تحویل خودروها حداکثر تا سه ماه خواهد بود

به گزارش ایمنا، ثبت نام طرح فروش جدید ایران خودرو به مدت ده روز ادامه داشت و سپس قرعه کشی در روز شنبه 23 بهمن 1401 با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی برگزار شد. اسامی برندگان به زودی از سوی ایران خودرو اعلام و از خبرگزاری ایمنا قابل دریافت است.

ثبت نام ایران خودرو 1401

ثبت نام طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو از 13 بهمن ماه برای متقاضیان عادی، مادران و مالکان خودروهای فرسوده به قید قرعه و تعیین حساب نمایندگی آغاز شد و تا 22 بهمن ماه ادامه داشت.

محصولات ایران خودرو 1401

در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو، پژو پارس بنزینی XU7P، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی و وانت آریسان 2 سوخت عرضه می شود.

وب سایت ایران خودرو 1401

آدرس سایت گروه خودروسازی ایران خودرو https://esale.ikco.ir/ می باشد.

قیمت ایران خودرو

خودرو
رنگ
مبلغ پیش پرداخت علی الحساب
میزان سود مشارکت و انصراف
موعد تحویل

وانت آریسان ۲ گانه سوز
خاکستری، نقره‌ای، مشکی متالیک
۱۱۴ میلیون تومان

میزان سود مشارکت در تاریخ تحویل
خرداد و تیر 14 درصد، مرداد تا آذر 16 درصد و
موعد تحویل بهمن و اسفند 18 درصد است.

خرداد الی اسفند ۱۴۰۲

پژو پارس بنزینی XU۷P
سفید، مشکی متالیک، خاکستری
۹۰ میلیون تومان
خرداد و تیر ۱۴۰۲

رانا پلاس
سفید، خاکستری، نقره‌ای، مشکی متالیک
۹۰ میلیون تومان
خرداد الی اسفند ۱۴۰۲

سورن پلاس بنزینی
سفید، خاکستری، نقره‌ای، مشکی متالیک
۱۰۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
خرداد الی اسفند ۱۴۰۲

قرعه کشی ایران خودرو

939000872 نفر واجد شرایط شرکت در قرعه کشی طبق برنامه پیش فروش منظم ایران خودرو شدند. همچنین 431,000,929 نفر واجد شرایط شرکت در طرح جوانان جمعیت و 443,000,778 نفر واجد شرایط شرکت در طرح خودروهای فرسوده بودند.

برندگان ایران خودرو

در قرعه کشی پیش فروش عادی 40 هزار نفر، در طرح جوانان جمعیت ویژه مادران 50 هزار نفر و در طرح خودروهای فرسوده 10 هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو برنده انتخاب شدند.

ظرفیت محصولات ایران خودرو

100 هزار خودرو در سه طرح پیش فروش، خودروهای فرسوده و خودروهای جوانان عرضه می شود.

موعد تحویل ایران خودرو 1401

بر اساس اعلام ایران خودرو، زمان تحویل خودروها 1402 خواهد بود

نتایج قرعه کشی خودرو پس از پایان مهلت ثبت نام و معمولاً با فاصله زمانی یک تا دو روز در سیستم داخلی خودرو قرار می گیرد. بنابراین شرکت کنندگان باید از طریق همان سامانه ای که ثبت نام کرده بودند منتظر نتیجه قرعه کشی سیستم خودرو باشند و در صورت برنده شدن، هزینه خودرو را پرداخت کنند. برندگان قرعه کشی سیستم یکپارچه خودرو باید در مدت مقرر واریز وجه را انجام دهند زیرا در غیر این صورت علاوه بر ابطال امتیاز این مدت، از ورود مجدد به مدت دو دوره نیز منع خواهند شد.

در این مقاله علاوه بر اعلام نتایج قرعه کشی خودرو، اطلاعات کامل تری از جمله زمان اعلام نتایج، نحوه نمایش لیست برندگان قرعه کشی سیستم یکپارچه خودرو و نتیجه رزرو قرعه کشی خودرو مشخص خواهد شد. در این مقاله.

پیش از این داوطلبان خرید خودرو برای ثبت نام و شرکت در قرعه کشی خودروسازان و مشاهده نتیجه به سایت همان شرکت مراجعه می کردند، اما بنا به دستور رئیس جمهور و وزارت حراست از تاریخ 5 اردیبهشت 1401 ، تمامی خودروسازان موظفند محصولات خود را در یک سیستم یکپارچه ارائه کنند.

نحوه مشاهده نتایج قرعه کشی خودرو

با توجه به نکات ذکر شده در خصوص زمان اعلام نتیجه قرعه کشی خودرو و آشنایی با نحوه ارائه محصولات خودروسازان در سامانه یکپارچه، اکنون می دانیم که هم مراحل ثبت نام و هم مشاهده نتایج قرعه کشی خودرو به صورت مشترک در سیستم یکپارچه خودرو انجام می شود. با توجه به جدید بودن این سیستم و تغییرات احتمالی که ممکن است مکرر اتفاق بیفتد، تصمیم گرفته ایم مشاهده نتایج قرعه کشی را از سیستم یکپارچه خودرو راهنمایی کنیم. برای دیدن نتیجه قرعه کشی خودرو باید مراحل زیر را طی کنید:

برای مشاهده نتایج قرعه کشی ابتدا وارد sale.iranecar.com شوید. (روی آدرس سایت کلیک کنید)

پس از ورود به سایت سیستم اشتراکی به وسط صفحه رفته و روی گزینه نتایج قرعه کشی کلیک کنید.

در صفحه باز شده دو راه برای مشاهده نتیجه قرعه کشی دارید: 1- کد ملی را وارد کنید 2- کد رهگیری را وارد کنید.

پس از وارد کردن یکی از این دو و زدن تیک “من ربات نیستم” و کلیک بر روی “جستجو” نتیجه به شما گفته می شود. ما امیدواریم که شما خوش شانس باشید!

نتایج قرعه کشی آذر 1401 ایران خودرو

قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو روز چهارشنبه 18 آذرماه در سالن کنفرانس بازاریابی و فروش این شرکت با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود. نتایج قرعه کشی 9 آذر 1401 را می توانید در سایت esale.ikco.ir مشاهده کنید.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو در آبان 1401

دومین قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در آبان ماه 1401 روز چهارشنبه 4 آبان ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می شود. نتایج قرعه کشی 25 آبان 1401 را می توانید در سایت esale.ikco.ir مشاهده کنید.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو در آبان 1401

اسامی برندگان پنجمین دوره قرعه کشی ایران خودرو از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 21 آبان ماه از طریق سایت sale.iranecar.com در سایت ایران خودرو موجود است. در این طرح به طور کلی 25 هزار خودروی شرکت ایران خودرو برای سوپرفروش و 14 هزار خودرو برای پیش فروش در نظر گرفته شد.

نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو در 21 آبان 1401 اعلام شد و برندگان فروش ویژه و پیش فروش محصولات ایران خودرو معرفی شدند.

نتایج قرعه کشی خودکار – اکتبر 1401

اسامی برندگان قرعه کشی دور چهارم ایران خودرو از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 28 مهرماه از طریق سایت sale.iranecar.com در سایت ایران خودرو قرار دارد. در این طرح به طور کلی 16 هزار خودروی شرکت ایران خودرو برای فروش فوق العاده و 11 هزار و 200 خودرو برای پیش فروش در نظر گرفته شد.

نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو در 28 مهرماه 1401 اعلام شد و برندگان فروش ویژه و پیش فروش محصولات ایران خودرو معرفی شدند.

نتایج قرعه کشی خودرو سامانه یکپارچه شهریور 1401

نتیجه سومین قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد و می توانید به آدرس sale.iranecar.com/public/winners مراجعه کنید.

نکته مهم: بر اساس گزارش های دریافتی، داوطلبان پس از درج اطلاعات ثبت نام (کد رهگیری یا کد ملی) با پیام «زمان مشاهده نتایج به پایان رسیده» مواجه می شوند. باید کمی صبر کنید تا نقص سیستم برطرف شود و دوباره تلاش کنید تا نتیجه قرعه کشی خودرو را ببینید.

نتایج رزرو قرعه کشی خودرو در تیرماه 1401

برندگان رزرو قرعه کشی مرحله دو ایران خودرو از طریق سامانه فروش تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com اعلام شدند.

توجه داشته باشید که پس از اعلام نتایج اصلی و مشخص شدن لیست برندگان قرعه کشی، نامزدها در لیست ذخیره قرار می گیرند تا در صورت عدم واریز وجه برندگان اصلی و یا وجود مغایرت در ثبت نام آنها. اطلاعات و درخواست آنها لغو می شود، ظرفیت به برندگان ذخیره تعلق می گیرد.

نکته مهم: توجه، وضعیت رزرو از مرحله اول نتایج به شما اعلام می شود و برای تایید رزرو و برنده شدن بزرگ باید در زمان مشخص شده به پروفایل کاربری خود مراجعه کنید.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی سیستم یکپارچه خودرو فرا رسیده است

با توجه به تغییر روش قرعه کشی خودرو و به تبع آن تغییر در نحوه مشاهده نتایج قرعه کشی که در پایان اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد، اطلاع از زمان دقیق اعلام این خبر حائز اهمیت است. از نتایج قرعه کشی خودرو دلیل اهمیت این مشکل محدودیت زمان واریز پول خودرو در صورت برنده شدن در قرعه کشی است و شاید در این بین مرخصی هایی پیش بیاید و کار برای تامین نقدینگی لازم سخت شود.

در مجموع با گذشت دو دوره از اعلام نتیجه سامانه خودرو، زمان مشخصی از سوی مسئولان برگزارکننده اعلام نشده و امکان اعلام زمان دقیق انتشار فهرست برندگان قرعه کشی خودرو وجود ندارد. ; اما طبق مشاهدات قبلی، نتایج یک تا دو روز پس از قرعه کشی قابل مشاهده است.

هر چند در اولین دوره اعلام نتایج قرعه کشی خودرو، اغتشاشات زیادی از جمله تاخیر در اعلام نتایج، نمایش اشتباه وضعیت برنده شدن یا نشدن نامزد و تناقضات مختلف را شاهد بوده ایم؛ از آنجایی که وزارتخانه مجبور شد خودرویی را به ظرفیت رزرو اختصاص دهد اما در نیمه دوم این مشکلات به حداقل رسید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
درسا

عالی بود! ممنون برای اینکه اطلاعات رو به اشتراک گذاشتید. امیدوارم برنده شوم!

حسين

مقاله خیلی خوبی بود، خیلی خوشحالم که آموزشی از این نوع در دسترس هست!

پارسا

واقعا مقاله جالبی بود! من خیلی خوشحالم که حداقل یه راهی هست که بشه نتایج قرعه کشی ایران خودرو رو ببین. ممنون از این مقاله عالی:)

دکمه بازگشت به بالا