چطور قبض گاز را پیامکی کنیم

برای مشاوره از طریق پیامک در مورد قبض گاز

برای مشاوره از طریق پیامک در مورد قبض گاز

از آنجایی که فرآیند چاپ و تحویل فاکتورهای کاغذی به مشترکان توسط کارکنان اداری فرآیندی زمان بر و پرهزینه است، با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تلفن های هوشمند، طرح حذف فاکتورهای کاغذی پیشنهاد و اجرا شد.

با توجه به حذف قبوض کاغذی و صدور قبوض پیامکی در سال های اخیر، مشترکین باید ابتدا پیامک قبض گاز را برای استعلام میزان مصرف خود فعال کرده و اطلاعات قبض گاز را دریافت کنند تا پیامک قبض گاز برای آنها ارسال شود. در این مقاله قصد داریم در مورد شماره پیامک قبض و همچنین نحوه فعال سازی، تغییر شماره و ابطال پیامک قبض گاز با راهنمای تصویری توضیحاتی ارائه کنیم. با ما بمان.

شماره پیامک قبض گاز

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت گاز، تمامی مشترکان می توانند با ارسال پیامک شماره اشتراک کنتور به شماره 1000194 اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام ثبت کنند و همچنین مشترکان شهرستانی نیز با ارسال کنتور خود می توانند قبض گاز خود را مشاهده کنند. شماره به شماره های اعلام شده

شماره پیامک قبض گاز

شماره سامانه پیامکی قبض گاز استان تهران

20001704

درباره شماره سامانه پیامکی قبض گاز استان فارس

3000711

درباره شماره سامانه پیامکی قبض گاز استان گیلان

20006194

درباره شماره سامانه پیامکی قبض گاز کرمانشاه

3000618300

درباره شماره سامانه پیامکی قبض گاز همدان

30008811

شماره سامانه پیامکی قبض گاز اردبیل

3000220000

شماره سامانه پیامکی قبض گاز مازندران

200020194

درباره شماره سامانه پیامکی قبض گاز آذربایجان غربی

300019404

درباره شماره سامانه پیامکی قبض گاز اصفهان

30003194

درباره شماره سامانه پیامکی قبض گاز ایلام

10005194

درباره شماره سامانه پیامکی قبض گاز کرمان

1000341194

درباره شماره سامانه پیامکی قبض گاز کهکیلویه و بویراحمد

200074194

شماره سامانه پیامکی قبض گاز یزد

10005194

درباره شماره سامانه پیامکی قبض گاز بوشهر

10004194

شماره سامانه پیامکی قبض گاز خراسان جنوبی

30007657

در خصوص شماره سامانه پیامکی قبض گاز خراسان رضوی

300037074

نکته مهمی که مشترکین باید به آن توجه کنند این است که پیامک ها باید از طریق شماره همراهی که قصد دریافت پیامک قبض بنزین را دارند ارسال شود. با این کار تمامی پیام های قبض گاز به شماره همراه مورد نظر ارسال می شود.

نحوه فعال سازی پیامک قبض گاز

در پی اطلاعیه ای مبنی بر حذف کاغذی قبض گاز و دریافت پیامک قبض گاز، نگرانی بسیاری از مردم این است که اطلاعی از نحوه فعال سازی و دریافت پیامک قبض گاز ندارند. بنابراین در این قسمت از مقاله نحوه فعال سازی پیامک قبض گاز را برای شما توضیح می دهیم. با ما بمان.

روش های مختلفی برای صدور قبوض گاز وجود دارد و مشترکین می توانند یکی از سه روش زیر را برای دریافت قبوض گاز از طریق پیامک انتخاب کنند.

1: ارسال پیامک به 1000194: برای دریافت پیامک قبض گاز، کلیه مشترکین باید شناسه اشتراک روی کنتور گاز را از طریق شماره موبایلی که می خواهند از طریق آن پیامک قبض گاز دریافت کنند، به شماره 1000194 ارسال کنند. با ذخیره قبض بنزین به شماره همراه مشخص شده پیامک ارسال می شود.

2: قرائت کنتور شرکت گاز: یکی دیگر از راه های فعال سازی پیامک قبض گاز، استفاده از قرائت کنتورهای اداره گاز است. با مراجعه به منازل این افراد و ثبت شماره موبایل مشترکین در سامانه، امکان دریافت قبوض گاز از طریق پیامک فراهم می شود.

3: مراجعه به سایت رسمی شرکت ملی گاز: کلیه مشترکین می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی گاز به آدرس https://ghabz، اطلاعات و شماره همراه خود را برای دریافت پیامک قبض گاز ثبت کنند. nigc.ir.

نحوه تغییر شماره اس ام اس قبض بنزین

بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلفی مانند خانه تکانی قصد تغییر شماره پیامک قبض گاز را داشته باشند. در این قسمت نحوه تغییر شماره پیامک قبض بنزین را به شما آموزش می دهیم.

برای تغییر شماره موبایل ثبت شده در سامانه ابتدا باید شماره همراه قبلی را حذف و سپس شماره همراه جدید را ثبت کنید. برای این منظور مشترکین باید به سایت شرکت ملی گاز به نشانی ghabz.nigc.ir مراجعه کرده و از منوی سمت راست گزینه حذف تلفن همراه برای شماره اشتراک گاز را انتخاب و سپس شماره اشتراک و شماره همراه را وارد کنند.

با وارد کردن کد امنیتی و کلیک بر روی گزینه اعتبارسنجی کد، کدی به شماره موبایل ارسال می شود که باید در کادر مربوطه وارد شود و در نهایت بر روی گزینه ثبت شماره موبایل کلیک کنید تا حذف شود.

تا الان شماره موبایل قدیمی حذف شده است و برای ثبت شماره موبایل جدید باید در منوی سمت راست و در صفحه جدید ظاهر شده روی گزینه ثبت شماره همراه شماره اشتراک گاز کلیک کنید. ، شماره اشتراک را وارد کرده و شماره همراه جدید را وارد کرده و پس از ذخیره کد اعتبارسنجی، شماره همراه جدید را در سامانه ثبت کنید. به این ترتیب عملیات اصلاح شماره پیامک قبض گاز با موفقیت انجام می شود.

لغو پیامک قبض گاز

در قسمت های قبل توضیحاتی در خصوص شماره پیامک قبض گاز، نحوه فعال سازی پیامک قبض گاز و تغییر شماره پیامک قبض گاز ارائه شده است. در این قسمت قصد داریم توضیحاتی در رابطه با نحوه ابطال پیامک قبض گاز به همراه راهنمای تصویری ارائه دهیم. با ما بمان. روش های مختلفی برای لغو پیامک قبض گاز وجود دارد که در ادامه به معرفی و آموزش این روش ها می پردازیم.

1: حذف پیامک قبض گاز از طریق ghabz.nigc.ir یا www.nigc.ir

مشترکین با ورود به سایت www.nigc.ir و انتخاب گزینه مشترکین از منوی بالای سایت و کلیک بر روی گزینه حذف فاکتور می توانند پیامک فاکتور را حذف کنند.

پس از انجام این عملیات، مشترکین وارد وب سایت https://ghabz.nigc.ir می شوند و باید در منوی سمت راست سایت گزینه حذف تلفن همراه شماره اشتراک گاز را انتخاب کنند.

همچنین مشترکین می توانند مستقیماً به آدرس https://ghabz.nigc.ir مراجعه کنند. برای این کار باید وارد مرورگر مورد نظر شده و آدرس https://ghabz.nigc.ir را در نوار آدرس سایت وارد کنید.

هنگام ورود به صفحه اصلی سایت باید از منوی سمت راست گزینه حذف تلفن همراه شماره اشتراک گاز را انتخاب کنید تا تصویری مانند تصویر زیر نمایش داده شود.

با تکمیل اطلاعات مورد نیاز که شامل شماره اشتراک و شماره تلفن همراه و همچنین انتخاب گزینه اعتبارسنجی تلفن همراه، کد اعتبارسنجی به شماره همراه ارسال می شود که باید در کادر مربوطه وارد شده و بر روی موبایل کلیک کنید. . گزینه ای برای ذخیره شماره برای حذف.

به این ترتیب عملیات ابطال پیامکی قبض گاز با موفقیت انجام می شود. مشترکین همواره به این نکته توجه داشته باشند که پس از انجام عملیات حذف باید شماره جدیدی را در سامانه ثبت کنند.

2: حذف پیامک قبض بنزین با ارسال پیامک به شماره 1000194

در این روش برای حذف پیامک قبض گاز، مشترکین باید با ارسال شماره اشتراک گاز با فرمت معین (شماره اشتراک * 2) به سامانه پیامکی 1000194، پیامک قبض گاز را حذف کنند.

پس از مطالعه این مقاله، در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص دریافت پیامک قبض گاز می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سیستم تا حد امکان به تمام سوالات شما پاسخ می دهند.

دریافت قبض گاز از طریق سامانه پیامکی

مدتی است که قبوض گاز کاغذی و همچنین قبوض آب و برق لغو شده است.

این در حالی است که حدود 24 میلیون نفر در کشور مشترک گاز هستند که از این تعداد 21.5 میلیون نفر شماره همراه خود را ثبت کرده اند و مابقی به دلایل مختلف از جمله کمبود امکانات مخابراتی، نداشتن تلفن همراه شماره همراه خود را ثبت کرده اند. یا ندانستن نحوه استفاده از امکانات تلفن همراه.

کسانی که شماره تلفن خود را برای دریافت قبوض بنزین خود ثبت نکرده اند می توانند از شرکت های گاز استانی و با مراجعه به سایت و یا استفاده از شماره همراه عزیزان خود از قبض گاز خود مطلع شوند.

با حذف قبوض گاز برخی افراد سوالاتی از قبیل نحوه دریافت یا پرداخت قبض گاز دارند که در این گزارش به آن می پردازیم.

سخنگوی شرکت ملی گاز کشور گفت: در حال حاضر سایت شرکت گاز هر استان شامل کلیه جزییات قبوض متداول گاز است و مردم می توانند با مراجعه به سایت اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و تا کنون وجود دارد. مشکلی وجود ندارد هیچ رابطه ای وجود نداشت.

مردم می توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز و یا ارسال شماره اشتراک گاز با ستاره و شماره یک (1*شماره اشتراک) به پیامک 1000194 به صورت پیامک متمرکز سامانه از شرکت ملی گاز قبوض خود را دریافت کنند.

برای استعلام یا پرداخت قبض گاز کلیک کنید

توجه داشته باشید که مشترکین شهرهای دیگر نیز می توانند با ارسال پیامک به شماره های زیر از قبض بنزین خود مطلع شوند.

شماره سامانه پیامکی قبض گاز تهران
20001704

سامانه پیامکی قبض گاز البرز (کرج)
یک شماره غیر منتظره

شماره سامانه پیامکی قبض گاز استان فارس (شیراز)
3000711

شماره سامانه پیامکی قبض گاز تبریز
یک عدد غیر منتظره

شماره سامانه پیامکی قبض گاز گیلان
20006194

شماره سامانه پیامکی قبض گاز کرمانشاه 757575999883000618300

شماره سامانه پیامکی قبض گاز همدان
30008811

شماره سامانه پیامکی قبض گاز اردبیل
3000220000

شماره سامانه پیامکی قبض گاز مازندران
200020194

شماره سامانه پیامکی قبض گاز گلستان

اعلام نشده است

قبض گاز آذربایجان شرقی شماره سامانه پیامکی
اعلام نشد

شماره سامانه پیامکی قبض گاز آذربایجان غربی
300019404

شماره سامانه پیامکی قبض گاز اصفهان
30003194

شماره سامانه پیامکی قبض گاز ایلام
حرف لاتین G و شماره اشتراک خود را بدون فاصله
10005194 ارسال کنید.

شماره سامانه پیامکی قبض گاز کرمان
1000341194

شماره سامانه پیامکی قبض گاز کهکیلویه و بویر احمد

200074194

شماره سامانه پیامکی قبض گاز لرستان

اعلام نشده است

شماره سامانه پیامکی قبض گاز مرکزی

اعلام نشده است

شماره سامانه پیامکی قبض گاز هرمزگان

اعلام نشده است

شماره سامانه پیامکی قبض گاز یزد
حرف لاتین N (N) شماره اشتراک خود را بدون فاصله به شماره زیر ارسال کنید
10005194

شماره سامانه پیامکی قبض گاز بوشهر
10004194

سامانه پیامکی قبض گاز خراسان جنوبی
30007657

شماره سامانه پیامکی قبض گاز استان خراسان رضوی
300037074

شماره سامانه پیامکی قبض گاز خراسان شمالی

اعلام نشده است

شماره سامانه پیامکی قبض گاز خورستان

اعلام نشده است

لیست نام شهرها و همچنین شماره پیامک قبض گاز

راهنمای مطالعه

با دریافت قبوض از طریق پیامک و حذف قبوض کاغذی، علاوه بر حفظ محیط زیست، روند دریافت قبوض برای شهروندان آسان شده است. با این حال، بسیاری از مردم هنوز نمی دانند چگونه پیامک را برای قبوض برق، آب، تلفن و گاز فعال کنند یا هنوز اقدام به دریافت قبوض از طریق پیامک نکرده اند. به همین منظور در این مقاله وبلاگ فراز اس ام اس قصد داریم نحوه فعال سازی پیامک فاکتور سرویس را به شما آموزش دهیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

برای دریافت پیامک قبض برق با شرکت توزیع نیرو برق و شماره تلفن 1521 تماس بگیرید
برای دریافت پیامک قبض آب با شرکت مهندسی آب و فاضلاب سراسر کشور و با شماره تلفن 89600000. 75757599988 تماس بگیرید. برای دریافت پیامک قبض گاز با شرکت ملی گاز ایران و با شماره تلفن 84877250 تماس بگیرید.

مزایای دریافت فاکتور از طریق پیامک; با حذف قبوض کاغذی محیط زیست را نجات دهید!

قبل از صحبت در مورد نحوه فعال سازی پیامک برای قبوض آب، برق، گاز و غیره، بهتر است ابتدا با مزایای دریافت قبوض از طریق پیامک آشنا شوید. در سال ۱۳۹۷ پس از مدت ها طرح حذف فاکتورهای کاغذی شرکت های خدماتی اجرا شد. با توجه به میلیون ها مشترک کشور در خدمات برق، آب، تلفن و گاز، در پایان هر دوره صدها میلیون قبض کاغذی برای مشترکان ایرانی ارسال می شد. با توجه به هزینه های بالای صدور فاکتور برای میلیون ها مشترک، با حذف فاکتورهای کاغذی و ارسال فاکتور از طریق پیامک، حدود 1440 میلیارد تومان صرفه جویی شد.

گذشته از مسائل مالی، فاکتورهای کاغذی ممکن است به اشتباه برای افراد دیگر ارسال شده باشد یا حتی به دلایلی به دست مشترکان نرسد. از سوی دیگر چاپ میلیون ها فاکتور کاغذی آسیب های جبران ناپذیری به محیط زیست وارد کرده است. در چنین شرایطی استعلام صورتحساب از طریق پیامک و دریافت فاکتور از طریق پیامک ضروری به نظر می رسد.

اکنون برای دریافت پیامک قبض خدمات کافیست شماره تلفن خود را در سامانه پیامکی شرکت های خدمات رسان ثبت کنید و در پایان دوره پیامکی قبض را به صورت امن دریافت کنید. البته این یکی از مزیت های سامانه های پیامکی است و همچنین می توانید با استفاده از پنل پیامک از مزایای ارسال پیامک انبوه برای کسب و کار خود بهره مند شوید.

راهنمای دریافت قبوض برق از طریق پیامک; قابل توجه مشترکینی که پیامک فاکتور دریافت نکرده اند!

برای بسیاری از مشترکانی که هنوز موفق به دریافت پیامک قبض نشده اند، این سوال پیش می آید که چگونه قبض برق را از طریق پیامک ارسال کنیم؟ برای فعال سازی پیامک قبض برق می توانید از چند روش مختلف پیشنهادی شرکت برق ایران استفاده کنید. با دریافت پیامک قبض برق از طریق روش های ذکر شده در زیر، علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست، فرآیند دریافت و پرداخت قبض برق از طریق پیامک بسیار ساده تر می شود. شرکت برق از سامانه پیامکی استفاده می کند و در پایان هر دوره پیامک انبوه برای مشترکین ارسال می کند. فعال سازی اس ام اس قبض برق شامل موارد زیر است:

شناسه قبض برق را از کجا می توانم دریافت کنم؟

فعال سازی دریافت فاکتور پیامکی

برای دریافت قبض برق از سرویس برق پیامک دریافت کنید

ساده ترین راه برای پرداخت قبض با شماره پیامک قبض برق

برای دریافت قبض برق از طریق پیامک باید شماره شناسه قبض برق را با *1 (مثلاً 1625628255*) به سامانه پیامکی 10001521 متعلق به شرکت برق ایران ارسال کنید. برای یافتن شناسه قبض، تنها چیزی که نیاز دارید آخرین قبض دریافتی از شرکت برق است. حالا که جواب این سوال که کد قبض برق را از طریق پیامک به کدام شماره بفرستید را می دانید پیشنهاد می کنیم شناسه قبض خود را در یک جا یادداشت کنید تا در صورت نیاز مجدد نیازی به قبض برق نداشته باشید.برق کاغذی. اگر شناسه به درستی ارسال شود، پیامک فعال سازی توسط سامانه برای شما ارسال می شود.

پرداخت غیر حضوری قبض برق با کد فعال سازی و شماره شناسایی

علاوه بر دریافت پیامک قبض برق، می توانید از طریق تماس با تلفن گویا 1521 شرکت برق و وارد کردن شناسه قبض خود، قبض برق را استعلام کنید. به این ترتیب می توانید پس از استعلام هزینه دوره خود مستقیماً قبض برق را پرداخت کنید.

شرکت برق با استفاده از بهترین پنل پیامکی، بارها روند ارتباط با مشترکین را تسریع کرده است و با پیامک قبض برق، فرآیند ارسال قبض برق از طریق پیامک و پرداخت آن بسیار ساده تر از روش های دیگر است.

برای دریافت پیامک قبض برق با شرکت توزیع نیرو برق و شماره تلفن 1521 تماس بگیرید
برای دریافت پیامک قبض آب با شرکت مهندسی آب و فاضلاب سراسر کشور و با شماره تلفن 89600000. 75757599988 تماس بگیرید. برای دریافت پیامک قبض گاز با شرکت ملی گاز ایران و با شماره تلفن 84877250 تماس بگیرید.

استعلام آنلاین و پرداخت قبوض برق از طریق سامانه رسمی

اگر به دنبال راهی برای دریافت پیامک قبض برق غیر از پیامک فعال سازی برق هستید، می توانید به سایت رسمی شرکت برق مراجعه کنید. سامانه اینترنتی tbtb.ir برای تسهیل در روند استعلام و پرداخت قبوض توسط شرکت برق ایران راه اندازی شد. برای مشاهده و پرداخت قبض برق در این سامانه باید شناسه قبض و کد ملی خود را وارد کنید. سپس می توانید فاکتور دوره خود را از طریق درگاه پرداخت آنلاین پرداخت کنید.

فعال کردن پیامک قبض بنزین با فاکتورهای کاغذی خداحافظی کنید

با فعال کردن پیامک قبض گاز می توانید قبض گاز کاغذی خود را حذف کنید. روش های مختلفی برای فعال سازی پیامک قبض گاز مانند فعال سازی قبض برق وجود دارد. با استفاده از هر یک از روش های زیر می توانید شماره تلفن خود را در سامانه پیامکی شرکت گاز ایران ثبت کرده و در پایان مهلت فعال سازی پیامکی، قبض گاز را پرداخت کنید. معمولا این پیامک فعال سازی قبض گاز برای مشترکین با نام قبض گاز یا نام شرکت گاز ایران ارسال می شود. جالب است بدانید که می توانید با خرید پنل پیامکی با نام دلخواه خود نیز پیامک ارسال کنید تا افرادی که شماره تلفن شما را در گوشی خود ذخیره نکرده اند نیز پیامک هایی با نام شما یا برند شما دریافت کنند.

نحوه فعال سازی اس ام اس قبض گاز، سریع ترین روش پرداخت

برای فعال سازی پیامک گاز کافیست شماره اشتراک گاز خود را به همراه *1 (مثلاً 1*5620566) به سامانه پیامکی 1000194 شرکت گاز ارسال کنید. در این روش پیامک قبض بنزین شما بدون هیچ هزینه فعال سازی فعال می شود.

روش آفلاین و آنلاین فعال سازی پیامک گاز

یکی از راه های فعال سازی پیامک گاز، استفاده از سایت و سامانه شرکت گاز است. در سایت شرکت ملی گاز ایران قسمتی برای ثبت حذف قبض گاز کاغذی وجود دارد. علاوه بر درخواست قبض گاز، می توانید با مراجعه به سایت ghabz.nigc.ir و وارد کردن شماره اشتراک و همچنین شماره های مشکی کنتور گاز، پیامک قبض گاز را فعال کنید.

برای دریافت پیامک قبض برق با شرکت توزیع نیرو برق و شماره تلفن 1521 تماس بگیرید
برای دریافت پیامک قبض آب با شرکت مهندسی آب و فاضلاب سراسر کشور و با شماره تلفن 89600000. 75757599988 تماس بگیرید. برای دریافت پیامک قبض گاز با شرکت ملی گاز ایران و با شماره تلفن 84877250 تماس بگیرید.

نحوه فعال سازی اس ام اس قبض آب; چگونه می توان پیامک قبض آب را درخواست کرد؟

شرکت آب ایران نیز برای حذف قبض آب کاغذی فرآیند ساده ای را در نظر گرفته است. با استفاده از یکی از روش های زیر می توانید شماره تلفن خود را در سامانه پیامکی شرکت آب ثبت کنید. با ثبت نام در سامانه پیامکی شرکت آب، پیامک قبض آب فعال شده و از این پس در پایان هر دوره پیامک قبض آب برای شما ارسال می شود. یکی دیگر از مزایای سامانه پیامکی که عموم مردم می توانند علاوه بر شرکت های خدماتی از آن استفاده کنند، تبلیغات در انواع مختلف است. به عنوان مثال، بسیاری از نامزدهای انتخاباتی از این روش برای ارسال پیامک های خود به رای دهندگان استفاده می کنند. با مطالعه مقاله پیامک های انتخاباتی می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

چگونه قبض آب را با پیامک ارسال کنیم؟ با ارسال پیامک به سامانه شرکت آب

با در دست داشتن آخرین قبض آب کاغذی می توانید کد اشتراک 8 رقمی خود را به شماره 30004122 یا سامانه پیامکی شرکت ارسال و قبض را از طریق پیامک دریافت نمایید. به این ترتیب قبض آب کاغذی برای شما حذف می شود و با فعال سازی پیامک قبض آب، از این پس می توانید قبض آب خود را در پایان هر دوره از طریق پیامک پرداخت کنید.

برای دریافت پیامک قبض برق با شرکت توزیع نیرو برق و شماره تلفن 1521.
. برای دریافت پیامک قبض آب با شرکت مهندسی آب و فاضلاب سراسر کشور و با شماره تلفن 89600000. 75757599988 تماس بگیرید. برای دریافت پیامک قبض گاز با شرکت ملی گاز ایران و با شماره تلفن 84877250 تماس بگیرید.

نحوه دریافت اس ام اس قبض آب هنگام مراجعه حضوری

یکی دیگر از راه های فعال سازی پیامک قبض آب مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت است. با در دست داشتن آخرین قبض کاغذی آب و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت می توانید به راحتی پیامک قبض آب را دریافت کنید.

فعال سازی با پیامک فاکتور ثابت خدمات رایگان و آفلاین دریافت کنید

شرکت مخابرات ایران روش های مختلفی را برای فعال سازی پیامک قبض تلفن ثابت برای حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در نظر گرفته است. با استفاده از چهار روش زیر می توانید شماره تلفن خود را در پنل پیامک مخابراتی ثبت کرده و پیامک از قبض تلفن خود را فعال کنید.

چگونه پیامک قبض ثابت را فعال کنیم؟

اولین و ساده ترین راه برای فعال سازی اس ام اس قبض مخابراتی ارسال شماره تلفن ثابت خود در قالب (شماره تلفن + کد شهر +*) به شماره 0212020 است. با ارسال پیامک به این سامانه، پیامکی حاوی اطلاعات فعال سازی پیامکی برای شما ارسال می شود. .

رفع مشکل عدم دریافت اس ام اس قبض تلفن ثابت با کد USSD

شما می توانید بدون نیاز به دریافت صورتحساب کاغذی از تلفن ثابت، با شماره گیری کد دستوری *2020# قبض مخابرات خود را استعلام و پرداخت نمایید. پرداخت قبض تلفن ثابت تا سال 2020 حتی برای گوشی های ساده و غیرهوشمند نیز امکان پذیر است و نیازی به اینترنت ندارد.

نحوه دریافت قبض تلفن ثابت از طریق وب سایت اینترنت و مخابرات

راه سوم حذف پرینت قبض تلفن ثابت مراجعه به سایت رسمی مخابرات به نشانی www.tci.ir است. در این روش کافیست پس از ورود به سایت از منوی تلفن ثابت گزینه پرداخت قبض را انتخاب کنید. سپس با وارد کردن اطلاعات اشتراک تلفن ثابت خود می توانید قبض تلفن ثابت را مشاهده، مشاهده و پرداخت کنید.

هنگام مراجعه حضوری قبض تلفن ثابت را از طریق پیامک دریافت کنید

آخرین روش مراجعه حضوری به اداره مخابرات و تکمیل فرم درخواست فعال سازی برای دریافت صورتحساب تلفن ثابت از طریق پیامک است. در این روش باید آخرین قبض کاغذی را نیز از تلفن ثابت خود بیاورید. با توجه به وجود سه روش قبلی، توصیه می کنیم تا حد امکان از مراجعه حضوری در شرایط کرونا خودداری کنید. خوشبختانه با توجه به استفاده شرکت های آب، برق، گاز و تلفن از خط خدمات، حتی در صورت غیرفعال بودن تبلیغات پیامکی، صورتحساب به صورت پیامکی دریافت و برای تمامی مشترکین ارسال خواهد شد. همچنین با ارائه خط خدمات پیامکی فراز می توانید بدون ترس از قرار گرفتن در لیست سیاه برای مخاطبان خود پیامک ارسال کنید.

چگونه فاکتور را با پیامک ارسال کنیم؟

در این مقاله در مورد روش های مختلف فعال سازی قبوض آب و برق صحبت کردیم. اگر روش دیگری برای پرداخت قبض آب، برق و گاز خود دارید، می توانید در قسمت نظرات پایین همین صفحه با ما و خوانندگان مجله پیامکی فراز نیز یادداشت بنویسید. آیا تا به حال در پرداخت قبوض آب و برق یا فعال سازی پیامک قبض با چالش مواجه شده اید؟

برای دریافت پیامک قبض برق با شرکت توزیع نیرو برق و شماره تلفن 1521.
. برای دریافت پیامک قبض آب با شرکت مهندسی آب و فاضلاب سراسر کشور و با شماره تلفن 89600000. 75757599988 تماس بگیرید. برای دریافت پیامک قبض گاز با شرکت ملی گاز ایران و با شماره تلفن 84877250 تماس بگیرید.

4.1/5 – (22 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا