چطور عشقمو وابسته خودم کنم

مورد توجه دیگران قرار گرفتن همیشه جذاب است و برای برخی افراد این موضوع بسیار مهم است. کسانی هستند که دوست دارند با انجام کارها دیگران را به خود وابسته کنند و از این طریق می توانند نیاز خود را به قدرت برآورده کنند. در واقع این نیاز به قدرت در همه انسانها وجود دارد اما به درجات مختلف. همچنین روش هایی وجود دارد که در صورت استفاده صحیح به شما این امکان را می دهد که به راحتی بر دیگران تأثیر بگذارید و در هر موقعیت اجتماعی مورد توجه قرار بگیرید. برخی از افراد دوست دارند در محل کار خود به همکاران خود وابسته باشند، برخی از والدین دوست دارند فرزندان خود را تحت مراقبت خود نگه دارند و از همه مهمتر برخی از زن و شوهرها می خواهند این احساس وابستگی را در همسر خود ایجاد کنند. در این مقاله سعی داریم نکاتی را گام به گام در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با به کارگیری آنها به هدف دلخواه خود برسید.

15 قدم برای وابستگی به فردی که می خواهید

1- آینه تمام نمای مخاطبان خود باشید

این استراتژی آینه‌سازی نامیده می‌شود و شما را ملزم می‌کند تا رفتار مخاطبان خود را به شکلی ظریف تقلید کنید. وقتی با کسی صحبت می‌کنید، سعی کنید زبان بدن، حرکات و حالات صورت او را تقلید کنید. در سال 1999، محققان دانشگاه نیویورک اثری به نام “اثر آفتاب پرست” را ثبت کردند که زمانی رخ می دهد که افراد ناخودآگاه رفتار دیگران را تقلید کنند. این تقلید باعث می شود به راحتی عاشق یکدیگر شوید. محققان از 72 مرد و زن خواستند تا یک کار را با همسالان خود انجام دهند. این گروه‌ها که با محققان همکاری می‌کردند، رفتار سایر شرکت‌کنندگان را تقلید می‌کردند یا تقلید نمی‌کردند و محققان از تعاملات آنها فیلم می‌گرفتند. در پایان آزمون، محققان از شرکت‌کنندگان خواستند تا میزان علاقه‌شان به هم گروهی خود را توصیف کنند. نتایج با اطمینان بالا نشان داد که گروه‌هایی که رفتار شرکت‌کنندگان را تقلید می‌کنند، بهتر می‌توانند علاقه آنها را جلب کنند.

۲- زمان بیشتری را با افرادی بگذرانید که امیدوارید با آنها دوست شوید

با توجه به اثر “محض قرار گرفتن در معرض”، مردم عموماً جذب افرادی می شوند که برای آنها آشنا هستند. برای بررسی این پدیده، روانشناسان دانشگاه پیتسبورگ از چهار زن خواستند تا به عنوان دانشجو در کلاس روانشناسی دانشگاه شرکت کنند. هر کدام از آنها بارها در کلاس ظاهر شدند. زمانی که آزمایش‌کنندگان عکس‌های چهار زن را به دانش‌آموزان پسر نشان دادند، آن‌ها بیشتر به زنانی که اغلب در کلاس دیده بودند، جذب شدند، حتی اگر با هیچ یک از آنها رابطه نداشتند.

حتما بخوانید: چگونه در یک رابطه وابسته نباشیم

3- از طرف مقابل خود تعریف کنید

مردم از همان ویژگی هایی که شما به دیگران نسبت می دهید برای توصیف شما استفاده می کنند. این پدیده “انتقال خود به خودی صفت” نامیده می شود. بر اساس نتایج یک مطالعه، این تأثیر حتی زمانی رخ می‌دهد که مردم می‌دانستند برخی از ویژگی‌های فردی که در مورد آن صحبت می‌کنند درست نیست. هر آنچه در مورد دیگران می گویید آنچه را که در شما می بینند تحت الشعاع قرار می دهد. اگر فردی را مهربان و سخاوتمند توصیف کنید، دیگران همین ویژگی ها را به شما نسبت می دهند. مخالفش هم درست است؛ اگر دائماً پشت سر دیگران در مورد آنها بد صحبت کنید، دوستانتان همین ویژگی های منفی را به شما نسبت می دهند.

4- سعی کنید احساسات مثبت را نشان دهید

سرایت عاطفی به اتفاقی اشاره دارد که وقتی افراد به شدت تحت تأثیر خلق و خو و انرژی دیگران قرار می گیرند، اتفاق می افتد. انسان ها به طور ناخودآگاه می توانند عواطف و احساسات اطرافیان خود را حس کنند. این پدیده احتمالاً به این دلیل رخ می دهد که ما به طور طبیعی حرکات و حالات چهره افراد اطراف خود را تقلید می کنیم و در نتیجه احساسی شبیه به آنها پیدا می کنیم. اگر می خواهید دیگران وقتی در کنارشان هستید خوشحال باشند، تمام تلاش خود را برای انتقال احساسات مثبت به کار بگیرید.

حتما بخوانید: راه هایی برای عاشق شدن پسر: با معاشقه، علاقه عشق خود را جذاب و مجذوب کنید.

5- خونگرم و باوقار باشید

روانشناسان مدل محتوای کلیشه ای را پیشنهاد کردند که بر اساس این نظریه، انسان ها بر اساس صداقت و شایستگی دیگران را قضاوت می کنند. اگر بتوانید تصویر فردی صمیمی و صمیمی، دوستانه و غیررقابتی را به تصویر بکشید، دیگران احساس خواهند کرد که می توانند به شما اعتماد کنند. اگر کارآمد و شایسته به نظر می رسید، به عنوان مثال اگر موقعیت اقتصادی یا علمی بالایی دارید، تمایل دیگران به احترام به شما افزایش می یابد. نکته مهم به خصوص در تجارت این است که ابتدا صداقت خود را نشان دهید و سپس شایستگی خود را نشان دهید. از منظر تکاملی، دانستن اینکه آیا طرف مقابل لیاقت اعتماد ما را دارد یا نه، برای بقای ما مهم‌تر است.

6- هر از چند گاهی نقاط ضعف خود را آشکار کنید

وقتی اشتباه می کنید، مردم بیشتر به شما علاقه مند می شوند، به خصوص اگر از قبل فکر کنند که شما فردی صادق هستید. وقتی به مخاطبان خود نشان می دهید که انسان کاملی نیستید، برای اطرافیانتان راحت تر می شود که با شما ارتباط برقرار کنند و آنها احساس کنند که شما نیز مانند آنها انسانی آسیب پذیر هستید. محققان هنگام مطالعه تأثیر خطاهای ساده بر جذابیت درک شده متوجه این پدیده شدند. محققان از دانشجویان دانشگاه مینه‌سوتا خواستند به صدای ضبط شده افرادی که در یک آزمون شرکت می‌کنند گوش دهند. دانش‌آموزانی که امتحان را خوب انجام دادند اما قهوه‌شان در پایان ریخت، محبوب‌تر از دانش‌آموزانی هستند که امتحان را بدون ریختن قهوه به خوبی انجام دادند یا در امتحان مردود شدند و قهوه‌شان ریخته شد.

7- ارزش های مشترک خود را برجسته کنید تا دیگران را وادار به تعامل کنید

افراد بیشتر جذب افرادی می شوند که شبیه خود هستند، به این اثر “اثر جاذبه شباهت” می گویند. در یک مطالعه، محققان نظرات افراد را در مورد موضوعات بحث برانگیز مانند جنسیت و سیاست بررسی کردند، سپس از آنها خواستند که برای مدتی در یک خوابگاه دانشجویی با هم زندگی کنند. در پایان دوره مشخص شد که آزمودنی ها بیشتر به افرادی با نظرات مشابه خود علاقه داشتند. جالب اینجاست که محققان دریافتند افرادی که دارای ویژگی های شخصیتی منفی هستند از نظر سربازان نیروی هوایی جذاب تر و دوست داشتنی تر از افرادی هستند که دارای ویژگی های مثبت هستند.

8- لبخند بزنید و او را معتاد کنید

لبخند زدن با ژست باز یا بسته، این تمام نکته است. زنان هنگام لبخند زدن توجه بیشتری را به خود جلب می کنند، چه زبان بدنشان باز باشد و چه بسته. محققان اخیراً دریافته‌اند که دانش‌آموزانی که از طریق آواتارها ارتباط برقرار می‌کنند، در صورتی که آواتار لبخند بزرگ‌تری روی صورتشان داشته باشد، احساس بهتری نسبت به رابطه‌شان دارند.

نکته: طبق نتایج یک مطالعه، لبخند زدن در اولین جلسه به طرف مقابل کمک می کند تا دیرتر شما را به یاد بیاورد.

حتما بخوانید: چگونه با مردان صحبت کنیم: مردان را با صحبت کردن جذب کنیم

9- دریابید که همسرتان چگونه دوست دارد دیده شود

انسان ها دوست دارند به گونه ای درک شوند که با باورهایشان مطابقت داشته باشد. این پدیده در قالب نظریه خود تأییدی تعریف می شود. همه ما می خواهیم دیگران نظرات ما را تایید کنند، چه مثبت و چه منفی. در یک سری از مطالعات، از شرکت کنندگانی که دارای خودپنداره مثبت و منفی بودند، پرسیده شد که دوست دارند با چه نوع افرادی معاشرت کنند، با افرادی که نسبت به آنها نظر مثبت دارند یا با افرادی که نظر منفی نسبت به آنها دارند.

شرکت‌کنندگانی که نظر مثبتی نسبت به خود داشتند، افرادی را ترجیح می‌دادند که نسبت به آنها نظر مثبت داشتند، در حالی که شرکت‌کنندگانی که نظر منفی نسبت به خود داشتند، منتقدان را ترجیح می‌دادند. نتایج به‌دست‌آمده را می‌توان به گونه‌ای تجزیه و تحلیل کرد که انسان‌ها دوست دارند با افرادی ارتباط برقرار کنند که بازخوردی مطابق با هویت پذیرفته‌شده‌شان به آنها ارائه می‌دهند. نتایج یک مطالعه دیگر همچنین نشان می دهد که وقتی باورهای دیگران درباره ما با باورهای ما درباره خودمان سازگار باشد، رابطه ما با آنها روان تر می شود. زیرا در این صورت احساس می کنیم که دیگری ما را درک می کند و همانطور که می دانید درک عنصر مهمی در ایجاد صمیمیت است.

10- رازی را با او در میان بگذارید

خودافشاگری یکی از بهترین تکنیک ها برای ایجاد روابط و اعتیاد است.

در یک مطالعه، دانش‌آموزان به دو دسته تقسیم شدند و از آنها خواسته شد تا 45 دقیقه را صرف شناختن یکدیگر کنند. آزمایش‌کنندگان از گروه‌های خاصی یک سری سؤالات کاملاً شخصی و عمیق پرسیدند. مثلا یکی از این سوالات این بود: “رابطه شما با مادرتان چگونه است؟” در حالی که بقیه اعضای گروه مجبور بودند به سوالات بی اهمیتی در مورد زندگی روزمره پاسخ دهند، مانند “تعطیلات مورد علاقه شما چیست؟” ” برای چی؟”

در پایان آزمایش، دانش‌آموزانی که سؤالات شخصی بیشتری می‌پرسیدند نسبت به دانش‌آموزانی که در مورد موضوعات روزمره صحبت می‌کردند، احساس نزدیکی بیشتری به یکدیگر داشتند. همچنین می توانید از این تکنیک برای شناخت بهتر همکار خود استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید با پرسیدن سؤال‌های ساده، مانند «آخرین فیلمی که دوست داشتید چه بود؟» رابطه‌تان را تقویت کنید؟ » پرسیدن این سوالات به شما کمک می کند تا بفهمید کدام افراد در زندگی شریک زندگی تان مهم هستند. وقتی اطلاعاتی در مورد زندگی خصوصی خود به اشتراک می گذارید، مخاطبان شما احساس نزدیکی به شما خواهند کرد و در آینده به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت.

11- دیگران را در خفا به خود وابسته کنید

در دو مطالعه جداگانه، محققان به این نتیجه رسیدند که انسان ها برای اعتماد و قابلیت اطمینان در روابط خود ارزش قائل هستند. اهمیت این ویژگی ها زمانی بیشتر می شود که همکار و دوست ایده آل خود را تصور کنیم. قابل اعتماد بودن شامل چندین عنصر مانند صداقت، قابلیت اطمینان و وفاداری است. هر یک از این عناصر برای موفقیت رابطه مهم هستند، اما وجود صداقت و قابل اعتماد بودن بیش از هر کیفیت دیگری در ایجاد یک دوستی پایدار مهم است.

12- با شوخ طبعی او را وابسته کنید

محققان دریافته‌اند که مهم نیست تصور مردم از معشوق یا دوست ایده‌آل خود چیست، حس شوخ طبعی همچنان مهم است. در یک مطالعه مشخص شد که استفاده از شوخ طبعی در جلسه اول به جذب طرف مقابل و حفظ علاقه آنها کمک می کند. در واقع، نتایج به‌دست‌آمده نشان می‌دهد که شرکت در یک کار سرگرم‌کننده و لذت‌بخش، جذابیت را افزایش می‌دهد و به جذب یک عاشق کمک می‌کند.

13- افرادی که می توانند از جانب خودشان صحبت کنند، وابسته شما می شوند

محققان دانشگاه هاروارد اخیراً دریافته‌اند که صحبت کردن در مورد خود تأثیری مشابه پول و غذا بر احساس پاداش درونی دارد. در یک مطالعه، محققان از شرکت‌کنندگان خواستند زیر دستگاه fMRI بنشینند و به سؤالات مربوط به باورهای خود یا دیگران پاسخ دهند. از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود را به همراه داشته باشند تا بیرون از دستگاه بنشینند. در برخی موارد، به شرکت کنندگان اطلاع داده می شد که پاسخ های آنها با شریکشان به اشتراک گذاشته می شود و در موارد دیگر، پاسخ ها محرمانه نگه داشته می شد. نتایج نشان داد که نواحی مغز مربوط به پاداش و انگیزه در هنگام اشتراک‌گذاری اطلاعات فعال‌تر بودند، اگرچه این نواحی زمانی که شخص در مورد خودش صحبت می‌کرد اما هیچ کس دیگری گوش نمی‌داد فعال بودند. به عبارت دیگر، زمانی که از صحبت کردن در مورد خودتان دست بکشید و به مخاطبان اجازه دهید داستان هایی در مورد زندگی خود تعریف کنند، خاطرات بهتری از ارتباط خود با شما خواهند داشت.

14- کمی آسیب پذیر باشید

البته گشاده رویی عاطفی خطرات خاص خود را دارد، زیرا شما خود را در موقعیتی آسیب پذیر قرار می دهید، حتی اگر ندانید که آیا این افشاگری عاطفی مورد قبول طرف مقابل شما قرار می گیرد و او نیز خود را در موقعیت ضعیف قرار می دهد یا خیر، شما را از خود دور می کند و تلاش شما را به سمت دیگری منحرف می کند. در هر صورت، این استراتژی ارزش ریسک کردن را دارد، زیرا مطالعات نشان داده است که صراحت و رسا بودن از ویژگی های یک همکار ایده آل است. فرقی نمی کند که شریک گفتگوی دوست شما باشد یا کسی که می خواهید عاشق شما شود.

حتما بخوانید: سیاست های زنان برای جذب مردان: رفتار زن در رابطه اساسی است

15- وانمود کنید که به شریک زندگی خود علاقه دارید

روانشناسان مدت‌هاست که درباره پدیده‌ای به نام «دوست داشتن متقابل» می‌دانند: وقتی فکر می‌کنیم کسی ما را دوست دارد، در عوض به او علاقه‌مندیم. به عنوان مثال، در یک مطالعه در سال 1959، به شرکت کنندگان گفته شد که احتمالاً توسط یکی از اعضای گروه که با آنها در یک بحث گروهی شرکت می کنند، دوست خواهند داشت. آزمایشگر این اعضا را به صورت تصادفی انتخاب کرد. پس از بحث، مشخص شد که شرکت کنندگان بیشتر افرادی را دوست داشتند که فکر می کردند در یک طرف علایقشان هستند.

در مطالعه‌ای جدیدتر، محققان دانشگاه واترلو دریافتند که وقتی انتظار داریم توسط دیگران پذیرفته شویم، صادقانه‌تر با آنها رفتار می‌کنیم و شانس جذب آنها را افزایش می‌دهیم و آنها را به خود وابسته می‌کنیم. بنابراین حتی اگر مطمئن نیستید که طرف مقابل چه احساسی دارد، طوری رفتار کنید که مانند او هستید و احتمالاً مخاطبان شما را دوست خواهند داشت.

مراحل مختلفی وجود دارد که به یکدیگر بستگی دارند، برخی از مراحل علمی تر می توانند شما را راحت تر به هدف خود نزدیکتر کنند. برای معتاد کردن دیگران، بهتر است زمانی که در اطراف آنها هستید مانند یک آینه رفتار کنید و زبان بدن و سایر رفتارهای آنها را تکرار کنید، اما یادتان باشد در این کار زیاده روی نکنید. برای اینکه کسی به شما وابسته شود، باید زمان زیادی را با شما بگذراند. پس برنامه ریزی کنید که با فردی که می خواهید باشید. به آنها دلسوزی کنید و سعی کنید با انرژی مثبت خود آنها را به خود نزدیک کنید. صمیمی و صمیمی بودن و در میان گذاشتن برخی از اسرار شخصیت خود با فرد مورد نظر نیز ممکن است گزینه های خوبی برای شما باشد. به این ترتیب آنها مشتاق خواهند بود که به شما نزدیک شوند و رازها را با شما در میان بگذارند. همیشه لبخند بر لب داشته باشید و با آنها همانطور که می خواهند رفتار کنید. به عنوان مثال، اهداف و پروژه های مشترک خود را پیدا کنید و با هم در مورد آنها صحبت کنید. مردم به طور کلی به کسانی که شوخ و مهربان هستند جذب و وابسته می شوند، پس مهربان باشید و اجازه دهید به طور غیرمستقیم متوجه محبت خالصانه شما شوند.

مورد توجه دیگران قرار گرفتن همیشه جذاب است و برای برخی افراد بسیار مهم است. کسانی هستند که دوست دارند با انجام کارها دیگران را به خود وابسته کنند و در نتیجه نیاز خود را به قدرت برآورده کنند. در واقع این نیاز به قدرت در همه انسان ها وجود دارد اما به درجات مختلف. روش هایی نیز وجود دارد که در صورت استفاده صحیح به شما این امکان را می دهد که به راحتی بر دیگران تأثیر بگذارید و در هر موقعیت اجتماعی خود را برجسته کنید. برخی از افراد دوست دارند به همکاران خود وابسته باشند، برخی از والدین دوست دارند فرزندان خود را تحت سرپرستی خود نگه دارند و از همه مهمتر برخی از زن و شوهرها می خواهند این احساس وابستگی را در همسر خود ایجاد کنند. در این مقاله سعی داریم نکاتی را گام به گام در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با به کارگیری آنها به هدف دلخواه خود برسید.

15 قدم برای تعلق داشتن به شخصی که می خواهید

1- آینه مخاطب خود باشید

این استراتژی آینه‌سازی نامیده می‌شود و شما را ملزم می‌کند تا رفتار مخاطبان خود را به شکلی ظریف تقلید کنید. وقتی با کسی صحبت می‌کنید، سعی کنید زبان بدن، حرکات و حالات صورت او را تقلید کنید. در سال 1999، محققان دانشگاه نیویورک اثری به نام “اثر آفتاب پرست” را ثبت کردند که زمانی رخ می دهد که افراد ناخودآگاه رفتار دیگران را تقلید کنند. این تقلید باعث می شود به راحتی عاشق یکدیگر شوید. محققان از 72 مرد و زن خواستند تا یک کار را با همسالان خود انجام دهند. این گروه ها که با محققان کار می کردند، رفتار سایر شرکت کنندگان را تقلید یا تقلید نکردند و محققان از تعاملات آنها فیلمبرداری کردند. در پایان آزمون، محققان از شرکت‌کنندگان خواستند تا میزان علاقه‌شان به هم گروهی خود را توصیف کنند. نتایج با اطمینان بسیار نشان داد که گروه هایی که از رفتار شرکت کنندگان تقلید می کردند، بیشتر علاقه مندی آنها را برانگیختند.

۲- زمان بیشتری را با افرادی بگذرانید که امیدوارید با آنها دوست شوید

با توجه به اثر “در معرض قرار گرفتن فوری”، مردم عموماً جذب افرادی می شوند که می شناسند. برای بررسی این پدیده، روانشناسان دانشگاه پیتسبورگ از چهار زن خواستند تا به عنوان دانشجو در یک دوره روانشناسی دانشگاه شرکت کنند. هر کدام از آنها چندین بار در کلاس ظاهر شدند. وقتی آزمایش‌کنندگان عکس‌هایی از چهار زن را به دانش‌آموزان پسر نشان دادند، بیشتر جذب زنانی شدند که اغلب در کلاس دیده بودند، حتی اگر با هیچ یک از آنها رابطه نداشتند.

حتما بخوانید: چگونه در یک رابطه وابسته نباشیم

3- از همتای خود تعریف کنید

مردم از همان ویژگی هایی که شما به دیگران نسبت می دهید برای توصیف شما استفاده می کنند. این پدیده “انتقال خود به خودی صفت” نامیده می شود. بر اساس نتایج یک مطالعه، این تأثیر حتی زمانی رخ می‌دهد که افراد می‌دانستند برخی از ویژگی‌های فردی که در مورد آن صحبت می‌کنند درست نیست. هر آنچه در مورد دیگران می گویید آنچه را که در شما می بینند تحت الشعاع قرار می دهد. اگر کسی را مهربان و سخاوتمند توصیف کنید، دیگران همین ویژگی ها را به شما نسبت می دهند. مخالفش هم درست است؛ اگر دائماً پشت سر دیگران در مورد آنها بد صحبت کنید، دوستانتان همین ویژگی های منفی را به شما نسبت می دهند.

4- سعی کنید احساسات مثبت را نشان دهید

سرایت عاطفی به اتفاقی اشاره دارد که وقتی افراد به شدت تحت تأثیر خلق و خو و انرژی دیگران قرار می گیرند، اتفاق می افتد. انسان ها به طور ناخودآگاه می توانند احساسات اطرافیان خود را حس کنند. این پدیده احتمالاً به این دلیل رخ می دهد که ما به طور طبیعی حرکات و حالات چهره افراد اطراف خود را تقلید می کنیم و در نتیجه احساس می کنیم شبیه آنها هستیم. اگر می خواهید دیگران وقتی در کنارشان هستید خوشحال باشند، تمام تلاش خود را برای انتقال احساسات مثبت به کار بگیرید.

حتما بخوانید: راه هایی برای عاشق کردن یک مرد: با معاشقه، عشق خود را جذاب و جذاب کنید.

5- خونگرم و باوقار باشید

روانشناسان مدل محتوای کلیشه ای را پیشنهاد کرده اند که بر اساس آن انسان ها بر اساس صداقت و شایستگی دیگران را قضاوت می کنند. اگر بتوانید فردی صمیمی و صمیمی، دوستانه و غیررقابتی را به تصویر بکشید، دیگران احساس خواهند کرد که می توانند به شما اعتماد کنند. اگر کارآمد و شایسته به نظر می رسید، به عنوان مثال اگر موقعیت اقتصادی یا علمی بالایی دارید، تمایل دیگران به احترام به شما افزایش می یابد. نکته مهم به خصوص در تجارت این است که ابتدا صداقت خود را نشان دهید و سپس شایستگی خود را نشان دهید. از منظر تکاملی، دانستن اینکه آیا طرف مقابل لیاقت اعتماد ما را دارد یا نه، برای بقای ما مهم‌تر است.

6- هر از چند گاهی نقاط ضعف خود را آشکار کنید

وقتی اشتباه می کنید، مردم بیشتر به شما علاقه مند می شوند، به خصوص اگر از قبل فکر کنند شما صادق هستید. وقتی به مخاطب خود نشان دهید که فرد کاملی نیستید، برای اطرافیانتان راحت‌تر می‌شود که با شما ارتباط برقرار کنند و احساس کنند که شما نیز مانند آنها انسان آسیب‌پذیری هستید. محققان هنگام مطالعه تأثیر خطاهای ساده بر جذابیت درک شده متوجه این پدیده شدند. محققان دانشگاه مینه‌سوتا از دانشجویان خواستند به ضبط‌های افرادی که در آزمون شرکت می‌کنند گوش دهند. دانش‌آموزانی که در آزمون خوب عمل کردند اما در پایان قهوه‌شان ریخته شد، محبوب‌تر از دانش‌آموزانی هستند که بدون ریختن قهوه‌شان در آزمون خوب عمل کردند یا در آزمون مردود شدند و قهوه‌شان ریخته شد.

7- ارزش های مشترک خود را برجسته کنید تا دیگران با آنها همذات پنداری کنند

افراد بیشتر جذب افرادی می شوند که شبیه به آنها هستند، این اثر “اثر جاذبه شباهت” نامیده می شود. در یک مطالعه، محققان نظرات مردم را در مورد موضوعات بحث برانگیز مانند جنسیت و سیاست بررسی کردند، سپس از آنها خواستند که برای مدتی در یک اقامتگاه دانشجویی زندگی کنند. در پایان دوره مشخص شد که آزمودنی ها بیشتر به افراد همفکر علاقه دارند. جالب اینجاست که محققان دریافته‌اند افرادی که دارای ویژگی‌های شخصیتی منفی هستند، جذاب‌تر و جذاب‌تر از افراد دارای ویژگی‌های مثبت هستند.

8- لبخند بزنید و او را معتاد کنید

با ژست باز یا بسته لبخند بزنید، همین. زنان هنگام لبخند زدن توجه بیشتری را به خود جلب می کنند، چه زبان بدنشان باز باشد و چه بسته. محققان اخیراً دریافته‌اند که دانش‌آموزانی که از طریق آواتار با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، در صورتی که آواتار لبخند بزرگ‌تری بر روی صورتشان داشته باشد، احساس بهتری از رابطه خود می‌کنند.

توجه: طبق نتایج یک مطالعه، لبخند زدن از همان جلسه اول کمک می کند تا بعداً شما را به خاطر بسپارید.

حتما بخوانید: چگونه با مردان صحبت کنیم: مردان را با صحبت کردن جذب کنیم

9- دریابید که همسرتان دوست دارد چگونه دیده شود

انسان ها دوست دارند به گونه ای بفهمند که با باورهایشان مطابقت داشته باشد. این پدیده در قالب یک نظریه خود تأییدی تعریف می شود. همه ما می خواهیم دیگران نظرات ما را تایید کنند، چه مثبت و چه منفی. در یک سری از مطالعات، از شرکت کنندگان با خودپنداره مثبت و منفی پرسیده شد که با چه نوع افرادی دوست دارند با افراد دارای نظر مثبت یا با افراد دارای نظر منفی ارتباط برقرار کنند.

شرکت‌کنندگانی که دیدگاه مثبتی نسبت به خود داشتند، افرادی با دید مثبت را ترجیح می‌دادند، در حالی که کسانی که دیدگاه منفی نسبت به خود داشتند، منتقدان را ترجیح می‌دادند. نتایج را می توان به گونه ای تجزیه و تحلیل کرد که انسان ها مایل به برقراری ارتباط با افرادی هستند که در مورد هویت پذیرفته شده خود بازخورد ارائه می دهند. نتایج یک مطالعه دیگر همچنین نشان می دهد که وقتی باورهای ما در مورد خودمان با باورهای ما در مورد خودمان سازگار باشد، رابطه ما با آنها سیال تر می شود. زیرا در این صورت احساس می کنیم که دیگری ما را درک می کند و همانطور که می دانید درک عنصر مهمی در ایجاد صمیمیت است.

10- رازی را با او در میان بگذارید

عزت نفس یکی از بهترین تکنیک ها برای ایجاد روابط و وابستگی است.

در یک مطالعه، دانش آموزان به دو دسته تقسیم شدند و از آنها خواسته شد تا 45 دقیقه را صرف شناختن یکدیگر کنند. این آزمایش ها یک سری سوالات بسیار شخصی و عمیق را برای برخی از گروه ها مطرح کرد. مثلاً یکی از سؤالات این بود: “رابطه شما با مادرتان چگونه است؟” در حالی که بقیه گروه مجبور بودند به سوالات بی اهمیتی درباره زندگی روزمره پاسخ دهند، مانند “تعطیلات مورد علاقه شما چیست؟” ” ” برای چی؟”

در پایان آزمایش، دانش‌آموزانی که سؤالات شخصی بیشتری می‌پرسیدند، نسبت به کسانی که در مورد مشکلات روزمره صحبت می‌کردند، احساس نزدیکی بیشتری به یکدیگر داشتند. همچنین می توانید از این تکنیک برای درک بهتر همکار خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید سؤالات ساده ای بپرسید، مانند «آخرین فیلمی که دوست داشتید چه بود؟ » رابطه خود را تقویت کنید؟ پرسیدن این سوالات به شما کمک می کند بفهمید کدام افراد در زندگی شریک زندگی شما مهم هستند. وقتی اطلاعاتی در مورد زندگی خصوصی خود به اشتراک می گذارید، مخاطبان شما احساس نزدیکی به شما می کنند و به آینده اعتماد بیشتری خواهند داشت.

11- دیگران را در خفا به خود وابسته کنید

در دو مطالعه جداگانه، محققان به این نتیجه رسیدند که انسان ها برای اعتماد و قابلیت اطمینان در روابط خود ارزش قائل هستند. اهمیت این ویژگی ها زمانی بیشتر می شود که همکار و دوست ایده آل خود را تصور کنیم. قابل اعتماد بودن شامل چندین عنصر مانند صداقت، قابلیت اطمینان و وفاداری است. هر یک از این عناصر برای موفقیت یک رابطه مهم هستند، اما صداقت و اعتماد بیش از هر ویژگی دیگری در ایجاد یک دوستی پایدار مهم است.

12- با شوخ طبعی او را وابسته کنید

محققان دریافته‌اند که مهم نیست مردم معشوقه یا دوست ایده‌آل خود را چه چیزی تصور می‌کنند، حس شوخ طبعی همچنان مهم است. در یک مطالعه مشخص شد که استفاده از شوخ طبعی در اولین جلسه به جذب طرف مقابل کمک می کند و او را علاقه مند نگه می دارد. در واقع، نتایج به‌دست‌آمده نشان می‌دهد که پرداختن به یک فعالیت مفرح و خوشایند جذابیت را افزایش می‌دهد و به جذب عاشق کمک می‌کند.

13- افرادی که می توانند در مورد خود صحبت کنند به شما وابسته می شوند

محققان هاروارد اخیراً دریافتند که خودگویی بر احساس پاداش درونی تأثیری مشابه پول و غذا دارد. در یک مطالعه، محققان از شرکت‌کنندگان خواستند زیر دستگاه fMRI بنشینند و به سؤالات مربوط به باورهای خود یا دیگران پاسخ دهند. از شرکت کنندگان خواسته شد یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود را بیاورند تا بیرون از دستگاه بنشیند. در برخی موارد، به شرکت کنندگان اطلاع داده می شد که پاسخ های آنها با شریکشان به اشتراک گذاشته می شود و در موارد دیگر، پاسخ ها محرمانه نگه داشته می شد. نتایج نشان داد که نواحی مغز مربوط به پاداش و انگیزه هنگام به اشتراک گذاری اطلاعات فعال تر بودند، اگرچه این مناطق زمانی فعال بودند که فرد در مورد خودش صحبت می کرد اما هیچ کس دیگری گوش نمی داد. به عبارت دیگر، وقتی از صحبت کردن در مورد خودتان دست بردارید و به مخاطبانتان اجازه دهید داستان هایی از زندگی خود تعریف کنند، خاطرات بهتری از رابطه خود با شما خواهند داشت.

14- کمی آسیب پذیر باشید

البته گشودگی عاطفی خطرات خاص خود را دارد، زیرا شما خود را در موقعیت آسیب پذیری قرار می دهید، حتی اگر ندانید که آیا این مکاشفه احساسی مورد پذیرش طرف مقابل قرار می گیرد و او نیز خود را در موقعیت ضعف قرار می دهد یا خیر. شما را از خود دور می کند و تلاش شما را به سمت دیگری منحرف می کند. در هر صورت، این استراتژی ارزش ریسک را دارد زیرا مطالعات نشان داده اند که صراحت و بیان ویژگی های یک همکار ایده آل هستند. فرقی نمی کند که طرف مقابل شما دوست شما باشد یا کسی که می خواهید عاشق او شوید.

حتما بخوانید: سیاست های زنان برای جذب مردان: رفتار یک زن در یک رابطه اساسی است

15- وانمود کنید که به شریک زندگی خود علاقه دارید

روانشناسان مدت‌هاست که درباره پدیده‌ای به نام «دوست داشتن متقابل» می‌دانند: وقتی فکر می‌کنیم کسی ما را دوست دارد، او را دوست داریم. به عنوان مثال، در یک مطالعه در سال 1959، به شرکت کنندگان گفته شد که احتمالاً توسط یکی از اعضای گروه که با آنها در یک بحث گروهی شرکت می کنند، دوست خواهند داشت. آزمایشگر این اعضا را به صورت تصادفی انتخاب کرد. پس از بحث، مشخص شد که شرکت‌کنندگان افرادی را که فکر می‌کردند در یک طرف علایقشان هستند، بیشتر دوست دارند.

در یک مطالعه جدیدتر، محققان دانشگاه واترلو دریافتند زمانی که ما انتظار داریم توسط دیگران پذیرفته شویم، صادقانه تر با آنها رفتار می کنیم، که این امر شانس ما را برای جذب آنها و وابستگی آنها به خود افزایش می دهد. بنابراین حتی اگر مطمئن نیستید که طرف مقابل چه احساسی دارد، مانند خودتان رفتار کنید و احتمالاً مخاطبان شما را دوست خواهند داشت.

مراحل مختلفی وجود دارد که به دیگران بستگی دارد، برخی از مراحل علمی تر می توانند شما را به هدف خود نزدیکتر کنند. برای معتاد شدن به دیگران، بهتر است وقتی در اطراف آنها هستید مانند یک آینه رفتار کنید و از زبان بدن و سایر رفتارهای آنها کپی کنید، اما فراموش نکنید که در این کار زیاده روی کنید. برای اینکه کسی به شما وابسته شود، باید زمان زیادی را با شما بگذراند. پس برنامه ریزی کنید که با فردی که می خواهید باشید. به آنها دلسوزی کنید و سعی کنید با انرژی مثبت خود آنها را به خود نزدیک کنید. صمیمی و دوستانه بودن و در میان گذاشتن برخی از اسرار شخصیت خود با فرد مورد نظر نیز ممکن است گزینه های خوبی برای شما باشد. به این ترتیب آنها مشتاق هستند که به شما نزدیک شوند و رازها را با شما در میان بگذارند. همیشه لبخند بر لب داشته باشید و با آنها همانطور که می خواهند رفتار کنید. به عنوان مثال، اهداف و پروژه های مشترک را پیدا کنید و با هم در مورد آنها صحبت کنید. مردم به طور کلی به کسانی که شوخ و مهربان هستند جذب و وابسته می شوند، پس مهربان باشید و اجازه دهید آنها به طور غیر مستقیم متوجه محبت واقعی شما شوند.

چگونه عشق خود را جذب کنیم (11 روش علمی برای جذب مردان)

شما گیج شده اید و واقعاً می خواهید بدانید چگونه مردان را به سمت خود جذب کنید، واقعیت این است که شما مردان را جذب می کنید، اما مردانی که به آنها علاقه ای ندارید. احتمالاً می‌توانید نوع خاصی از مردان را بدون مشکل جذب کنید، اما همین الان دارید این مطلب را می‌خوانید زیرا نمی‌توانید مردانی را که می‌خواهید و دوست دارید جذب کنید. مطمئناً ناامید کننده است وقتی هر کاری که برای جلب عشق خود انجام می دهید به بن بست می رسد. اما نگران نباشید زیرا ما مفیدترین نکات برای جلب عشق مرد مورد علاقه تان را گردآوری کرده ایم تا با اجرای آنها بتوانید عشق خود را دیوانه کنید.

روش های جذب عشق مردانه

اینترنت پر از توصیه های غیرعلمی و نادرست است، به خصوص وقتی صحبت از کمک به زنان برای جذب مرد مورد علاقه شان می شود. مقالاتی وجود دارد که زنان را تشویق می کند تا برای رسیدن به اهداف خود چنین لباس های فانتزی بپوشند، اما این در واقع زنان را به سمت خود تخریبی سوق می دهد تا مرد مورد نظر خود را جذب کنند. ما با این توصیه مخالفیم و سعی می کنیم حقایق علمی عقل سلیم را ارائه دهیم تا بتوانید عشق واقعی را جذب کنید. بنابراین بیایید از ترکیبی از تجربه، داده های به روز و عقل سلیم برای یافتن راه های موثر برای جذب مردان استفاده کنیم.

مهربانی

آیا می دانستید که یک ویژگی شخصیتی بسیار مهم در روابط عاشقانه وجود دارد؟ احتمالا حدس زده اید، این مهربانی است. یک مطالعه نشان داد که مردان و زنان در سراسر جهان می گویند مهربانی یکی از ویژگی های مورد علاقه آنها در یک رابطه عاشقانه است. در این تحقیق آمده است: «مهربانی با همکاری، علاقه به روابط بلندمدت، توانایی ایجاد وحدت اجتماعی و همدلی در تربیت فرزندان همراه است. پس حتی اگر 100% از ازدواج مطمئن نیستید، بدانید که مهربانی تاثیر بسزایی در موفقیت رابطه شما خواهد داشت. چگونه می توانید مهربان باشید و فرد مناسب را جذب کنید؟

علاقه خود را به او ابراز کنید.

همیشه با احترام با او رفتار کنید.

لطف های کوچکی که معجزه می کنند را فراموش نکنید.

جوان به نظر برسند

جوانسازی ربطی به سن ندارد، بلکه ربطی به نگرش دارد. پس اگر بالای 40 سال دارید قبل از خواندن این قسمت بدانید جوانی نگفتیم جوانسازی گفتیم. تعریف جوانی این است: رفتار یا ظاهر مشخصه جوانی. اکثر مردم فکر می کنند که جوان سازی مربوط به سن است، اما ما فکر می کنیم که جوان سازی بیشتر به نگرش و طرز فکر است. زنانی هستند که بالای 60 سال سن دارند، اما هنوز جوان هستند: سرزنده، اجتماعی، سرزنده و سرشار از اشتیاق. از سوی دیگر، دختران 22 ساله زیادی هستند که پیر، کسل کننده، خسته کننده و بیش از حد جدی هستند. به قول معروف سن فقط یک عدد است. بسیاری از زنان فکر می کنند که مردان به دنبال رابطه با زنان جوان تر هستند، اما همیشه اینطور نیست. همچنین، اگر مرد مورد علاقه شما فقط به زنان جوانتر علاقه دارد، بهتر است او را از ذهن خود دور کنید، زیرا او مرد مناسب شما نیست. شما به مردی نیاز دارید که به شخصیت شما اهمیت دهد نه سن شما. سوال این است: چگونه می توانید شور و نشاط جوانی خود را هنگام تلاش برای جذب مرد مورد علاقه خود به نمایش بگذارید؟

قوانین اجتماعی در مورد رفتارهای متناسب با سن را فراموش کنید.

با توجه به روحیه خود و آنچه دوست دارید لباس بپوشید. مدل مو و آرایشی را انتخاب کنید که شما را خوشحال کند.

خلاق بودن

برای خودت ارزش زیادی قائل باش

اگر می خواهید بدانید چگونه مردی را که دوست دارید جذب کنید، ابتدا باید ارزش خود را بدانید و آن ارزش را داشته باشید. به نظر می رسد در مورد اینکه چه چیزی در روابط عاشقانه اعتماد را تشکیل می دهد، سردرگمی زیادی وجود دارد. اعتماد به نفس به این معنا نیست که با هر مردی که به نظرتان جذاب است نزدیک شوید، با او قرار ملاقات بگذارید و پیشقدم شوید که او را مال خود خطاب کنید. این در مورد اعتماد به نفس مردان است، و در حالی که هیچ ایرادی در آن وجود ندارد، باید روی ایجاد و ایجاد اعتماد به نفس زنان کار کنید. اعتماد به نفس زنان چگونه است؟ باید بدانید که لایق یک رابطه عاشقانه هستید و به ویژگی های شخصیتی خود و ویژگی هایی که می توانید برای عشق خود داشته باشید افتخار کنید. زنی که برای خود ارزش زیادی قائل است، استانداردهای بالایی را برای خود تعیین می کند. اگر مردی استانداردهای شما را برآورده نمی کند، او را رها کنید و صبر کنید تا مرد بهتری را ملاقات کنید.

برای اینکه ارزش خود را بدانید، آن را داشته باشید و برای جذب مرد مورد علاقه خود به آن تکیه کنید، باید:

شما می دانید که به دنبال چه هستید. اگر مردی معیارهای شما را ندارد، او را رها کنید.

هرگز شخصیت واقعی خود را پنهان نکنید.

بدانید که هرکس با شما ارتباط برقرار کند برنده است.

جذابیت ظاهر را دست کم نگیرید

تا کنون ما فقط بر روی ویژگی های شخصیتی برای جذب عشق تمرکز کرده ایم، اما اگر از جذابیت ظاهری صحبت نکنیم، قطعاً کارها را به درستی انجام نمی دهیم. شکی نیست که ظاهر زن نقش مهمی در جذب مردان دارد. ما نمی خواهیم به شما دروغ بگوییم و به شما بگوییم که زیبایی ظاهری مهم نیست.

سعی کنید از ظاهر خود مراقبت کنید. یک ساعت در روز را فقط به پوست خود اختصاص دهید. خوب غذا بخورید، به اندازه کافی بخوابید و ورزش کنید تا زیبا به نظر برسید و اندامی خوب داشته باشید. آرایش بیش از حد و عمل های زیبایی مکرر، مردان را از شما دور می کند.

نشانه های علاقه

محققانی که زمینه رویدادهای عاشقانه سریع را مطالعه می کنند، جایی که مردان و زنان در چند مرحله تصمیم می گیرند که آیا شریک زندگی آنها جذاب است یا نه، متوجه می شوند که صرفاً نشان دادن علائم جذابیت می تواند منجر به جذابیت شود. پس اگر از مردی خواستگاری می کنید، به او توجه کنید. در حضور او کاملاً به او گوش دهید و توجه کامل خود را به او معطوف کنید. او همچنین هیجان زده می شود و وارد بازی می شود، از طرف دیگر، اگر شما واقعاً علاقه مند به نظر نمی رسید، او فکر می کند که واقعاً علاقه مند است و شما را کنار می گذارد.

اگر می خواهید عشق خود را بدون اینکه خیلی خسته کننده به نظر برسید ابراز کنید:

وقتی صحبت می کند با دقت گوش کنید.

سوال بپرس

نگرش مثبت

نگرش مثبت برای مردان بسیار جذاب است. لازم نیست نابغه باشید تا بدانید نگرش مثبت جذاب است. بدیهی است که منفی بافی هرگز شما را در زندگی یا در یک رابطه عاشقانه به جایی نمی رساند. مردان جذب زنان مثبت، جذاب و به طور کلی شاد می شوند. احتمالاً جذب مردانی با این ویژگی ها خواهید شد.

مطالعات نیز این موضوع را تایید می کند. برای مثال، در یک مطالعه، عکس‌هایی از زنان با اندازه‌های مختلف به مردان نشان داده شد. گروه گواه برخلاف گروه آزمایش هیچ اطلاعاتی در مورد شخصیت زنان دریافت نکرد. گروهی که اطلاعات شخصیتی مثبت در مورد زنان دریافت کردند، طیف وسیع تری از اندازه ها را از نظر جسمی جذاب یافتند، اما شرکت کنندگانی که اطلاعات شخصیت منفی دریافت کردند، طیف محدودتری از اندازه ها را جذاب یافتند.

با استفاده از راه حل های زیر می توانید نگرش مثبت خود را نشان دهید:

از به اشتراک گذاشتن افکار منفی که به ذهنتان می رسد مقاومت کنید.

در مورد روابط گذشته خود صحبت نکنید زیرا انرژی منفی را وارد رابطه خواهید کرد.

اگر شروع به صحبت منفی کرد، موضوع را عوض کنید.

صداقت

البته برای صادق بودن نیاز به دلیلی ندارید و به هر حال نه تنها برای جلب محبت مردان باید صادق باشید، بلکه افراد صادق به عنوان مهربان تر، بهتر، سالم تر و باوقارتر شناخته می شوند. بسیاری از مردان و زنان در دنیای روابط دروغ می گویند، اما دلیل این دروغ واقعاً مشخص نیست. اگر امیدوارید با این مرد به چیزی برسید و آینده خود را با او بسازید، فکر نمی کنید دیر یا زود او دروغ های شما را کشف خواهد کرد؟ پس چرا از همان ابتدا حقیقت را نگویید؟

بدانید که مرد مناسب شما می تواند حقیقت را بپذیرد و با آن کنار بیاید.

اگر در اوایل رابطه از صحبت کردن در مورد چیزی خجالت می‌کشید، بهتر است به جای دروغ گفتن، احساسات خود را با او در میان بگذارید.

در عوض از او بخواهید که با شما صادق باشد.

لبخند

لبخند زدن یک راه فوری عالی برای جذاب تر شدن است. لبخند زدن ساده ترین راه برای بهبود ظاهر و جذب مردان است. فقط با یک لبخند می توانید فوراً پیشرفت کنید.

هنگام صحبت لبخند بزنید. لبخند زدن برای برخی افراد سخت است، اما می توانید آن را تمرین کنید تا به مرور زمان بر آن مسلط شوید و لبخند جذاب لحظه ای از لبانتان محو نشود. اگر بدانید لبخند چه تاثیر شگفت انگیزی روی مردان می گذارد، بیشتر لبخند خواهید زد. لبخند زدن نشانه شادی و راحتی است. برای ایجاد لبخند بیشتر در طول قرارهای عاشقانه خود، نکات زیر را به خاطر بسپارید:

اگر نمی توانید لبخند را به خاطر بسپارید، از نظر ذهنی به خود یادآوری کنید که هنگام صحبت کردن و گوش دادن، لبخند زدن را به خاطر بسپارید.

هدفی تعیین کنید که هر روز به ده نفر لبخند بزنید. به این ترتیب، لبخند برای شما تبدیل به یک عادت می شود.

همیشه لبخند زدن را تمرین کنید، حتی در طول یک کنفرانس تجاری.

انرژی و خلق و خو

اگر روحیه و روحیه شما مثبت باشد و انرژی مثبت داشته باشید، برای مردان جذابتر و خواستنی خواهید بود. آیا تا به حال با کسی ملاقات کرده اید و در عرض چند ثانیه تصمیم گرفته اید که “اصلاً او را دوست ندارم.” اما برعکس، شخص دیگری چنان تأثیر مثبتی روی شما می گذارد که بلافاصله به خود می گویید: «عجب آدم فوق العاده ای! من آن را دوست دارم.

این اثرات با زبان بدن و خلق و خوی شما مرتبط است. اگر انرژی مثبت و شخصیتی پرشور داشته باشید، ناخودآگاه دیگران جذب شما می شوند. انرژی مثبت نه مردان را می شناسد و نه زنان را و مانند آهنربا همه را به سمت شما جذب می کند.

دفعه بعد که با هم بیرون می روید، به انرژی یکدیگر توجه کنید تا ببینید چه چیزی عشق شما را جذب می کند. یادداشت برداشتن

اگر با روحیه شما در تضاد نیست، بگذارید دختر پر جنب و جوش در شما بیرون بیاید و چشم و نور جماعت باشد.

صاحب فضا شوید. اگر اعتماد به نفس داشته باشید، می توانید مردان را جذب کنید.

مغز

آخرین خصیصه ای که برای جذب مردان باید به آن تکیه کنید، جذاب ترین دارایی شما یعنی مغز شماست. مردان باهوش و با اعتماد به نفس جذب زنان باهوش و با اعتماد به نفس می شوند. از طرفی مردان ضعیف و کم هوش از زنان باهوش می ترسند. زنان باهوش نمی توانند مردان باهوشی را بیابند که بتوانند با هوش خود آنها را تحت تأثیر قرار دهند، بنابراین باید منتظر بمانند تا مرد ایده آلی که برابر آنهاست از راه برسد. اگر مخاطب شما مردی است که حقه ها و شوخی های شما را نمی فهمد، گول نخورید، به هوش عالی خود مغرور نشوید، فروتن باشید. او یا هیچ کس دیگری را زمین نگیرید… اما در عین حال از نشان دادن هوش خود نترسید. نیمه گمشده واقعی شما از دیدن زنی باهوش مانند شما خوشحال خواهد شد.

راز جذب مردان در چند تکنیک ساده نهفته است. مهربان باش، هیچ چیز مثل مهربانی مردان را جذب نمی کند. سعی کنید او را با تصویری جوان و تازه در ذهن رها کنید. در هر سنی که هستید، سبک زندگی سالم را انتخاب کنید. خودتان را دست کم نگیرید و برای شناخت ارزش های خود وقت بگذارید تا بدانید ارزش شما بیش از اینهاست. ورزش کنید و خوش اندام شوید، اولین چیزی که توجه عاشقانتان را به خود جلب می کند مراقبت از ظاهرتان است. از نگرش ها و رفتارهای منفی طلبکاران بپرهیزید. لبخند بزن تا دنیا به تو لبخند بزند. انرژی شما نشان دهنده شماست، پس با انتخاب افکار مثبت و اینکه واقعاً هستید، خود را به دیگران معرفی کنید. مردان باهوش جذب زنان باهوش می شوند و زنان باهوش مردانی را که در یک رابطه سالم نیستند می ترسانند. سعی نکنید خود را به خاطر خوب بودن یا دوم شدن، سرزنش کنید.

کاری کنید که دختر مورد علاقه تان عاشق شما شود

چگونه به عشق خود وابسته باشیم

یکی از سوالاتی که همه ما روزی در زندگی با آن مواجه می شویم این است که چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم. در این مقاله نکاتی در مورد چگونگی جذب یک معشوق قرار داده ایم.

هر عاشقی می خواهد عشق خود را جذب کند. برای اینکه رابطه خود را نجات دهید و کسی را عاشق خود کنید، باید بدانید که چگونه کسی را به سمت خود جذب کنید. برای اینکه محبوب و جذاب به نظر برسید باید یک سری آداب را رعایت کنید و با تغییرات جزئی در رفتار و گفتار معشوق خود را تسخیر کنید. در این مقاله از نیک صالحی به شما می گوییم که چگونه عاشق خود را عاشق خود کنید.

برای اینکه جذاب تر از آنچه هستید به نظر برسید، نیازی به کار سخت ندارید. با چند تغییر کوچک می توانید به فرد جذاب تری تبدیل شوید.

تحقیقات افرادی را که در مورد مسائل سطحی و پیش پا افتاده صحبت می کنند با کسانی که در مورد مسائل عمیق تر صحبت می کنند مقایسه کرده است. تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که در مورد خود، باورها و علایقشان صحبت می‌کنند، فکر می‌کنند که شریک زندگی‌شان جذاب‌تر از کسانی است که در مورد آب و هوا یا سایر موضوعات پیش پا افتاده صحبت می‌کنند.

ارتباط چشمی

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

وقتی با یک فرد جدید آشنا شدید، ابتدا ببینید چشمان او چه رنگی است. کمی بیشتر از حد معمول به چشمان او نگاه کنید. این باعث می شود که تماس چشمی شما برای آن شخص جذاب تر شود.

بهداشت فردی

در تاثیری که یک حمام خوب می تواند بر جذابیت شما داشته باشد شکی نیست. بوی بهتری خواهید گرفت، موهایتان بهتر به نظر می رسد و همچنین نشان می دهد که برای خودتان ارزش قائل هستید. همچنین مسواک زدن، اصلاح صورت و استفاده از دئودورانت را فراموش نکنید.

کمی عطر یا ادکلن شما را برای دیگران جذاب تر می کند.

حرکت دست‌ها

افرادی که از دستان خود برای صحبت کردن استفاده می کنند، اعتماد به نفس و فعال تر به نظر می رسند، که این یک ویژگی شخصیتی ارزشمند است که به جذابیت شما می افزاید.

خوب لباس بپوشید

شکل بینی شما ممکن است در دستان شما نباشد، اما شما می توانید تصمیم بگیرید که چه لباسی روی بدن خود بپوشید. به من اعتماد کنید، لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب می کنید تأثیر زیادی بر سطح جذابیت شما دارد. در واقع، حتی اگر دختر زیبایی باشید، اگر خوب لباس بپوشید، جذاب تر به نظر می رسید.

لبخند بزنید

همه افرادی را که لبخند می زنند جذاب تر از کسانی می یابند که لبخند نمی زنند. بنابراین اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید، فقط لبخندی بر لبان خود بیاورید.

مرموز به نظر برسید

این تکنیک حداقل برای آقایان بسیار موثر است. تحقیقات نشان می دهد که زنان بیشتر جذب مردانی می شوند که نمی توانند نظر خود را بر اساس ظاهر خود بیان کنند. دلیلش ممکن است این باشد که زنان بیش از حد به مرد فکر می کنند و اینکه آیا او آنها را دوست دارد یا نه. و چون در مورد این مرد زیاد فکر می کنند به این نتیجه می رسند که او را دوست دارند.

بوی خوب بدهید

بوی خوب مغز افراد را در مورد جذابیت شما تحریک می کند. کمی عطر یا ادکلن شما را برای دیگران جذاب تر می کند.

هر چه بیشتر با کسی رابطه داشته باشید، آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. این چیزی است که کارشناس رفتار انسانی دیوید لیدمن می گوید. چگونه می توانید عاشق خود را عاشق خود کنید، در واقع او حق دارد. چندین مطالعه دیگر نشان داده اند که قرار گرفتن مکرر در معرض یک محرک خاص ما را بیشتر به آن محرک علاقه مند می کند. (این نظریه تنها زمانی کاربرد ندارد که واکنش اولیه ما به این محرک منفی باشد).

بنابراین، در شروع یک رابطه از دوری، طفره رفتن و در دسترس نبودن خودداری کنید. در عوض، بهانه های زیادی برای گذراندن وقت با او پیدا کنید.

اکنون کاملاً تمرکز کنید زیرا این مرحله
هوشمند است و نیاز به مهارت دارد. درست زمانی که مطمئن شدید او را جذب کرده اید و محبوب شده اید، کم کم تعداد را کم کنید و کمتر در دسترس باشید
و همینطور ادامه دهید تا دیگر شما را نبیند. شما اکنون عملاً 598 کاهش یافته اید. همه ما این را می دانیم:
نفر چیزهایی را می خواهند که نمی توانند داشته باشند.

همیشه در دسترس بودن از ارزش و منزلت شما می کاهد. به عنوان مثال، خانه خود را در
قرار دهید و با انبوهی از الماس در
8888 روبرو شوید و سنگ ها و جواهرات قیمتی را در
نادیده بگیرید.

با آنها بمانید تا نادر خواهید بود و
محبوب تر خواهید شد. ما مرتباً در مورد چیزهایی مانند شهوت، میل، کشش جنسی و عشق صحبت می کنیم، اما به «شباهت ها» اشاره نمی کنیم.

مردمان / دلگرم





© بازنشر محتوای اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطالب در سایت niksalehi.com مجاز است. طراحی سایت با Onliner

مورد توجه دیگران قرار گرفتن همیشه جذاب است و برای برخی افراد بسیار مهم است. کسانی هستند که دوست دارند با انجام کارها دیگران را به خود وابسته کنند و در نتیجه نیاز خود را به قدرت برآورده کنند. در واقع این نیاز به قدرت در همه انسان ها وجود دارد اما به درجات مختلف. روش هایی نیز وجود دارد که در صورت استفاده صحیح به شما این امکان را می دهد که به راحتی بر دیگران تأثیر بگذارید و در هر موقعیت اجتماعی خود را برجسته کنید. برخی از افراد دوست دارند به همکاران خود وابسته باشند، برخی از والدین دوست دارند فرزندان خود را تحت سرپرستی خود نگه دارند و از همه مهمتر برخی از زن و شوهرها می خواهند این احساس وابستگی را در همسر خود ایجاد کنند. در این مقاله سعی داریم نکاتی را گام به گام در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با به کارگیری آنها به هدف دلخواه خود برسید.

فهرست مطالب

این استراتژی آینه‌سازی نامیده می‌شود و شما را ملزم می‌کند تا رفتار مخاطبان خود را به شکلی ظریف تقلید کنید. وقتی با کسی صحبت می‌کنید، سعی کنید زبان بدن، حرکات و حالات صورت او را تقلید کنید. در سال 1999، محققان دانشگاه نیویورک اثری به نام “اثر آفتاب پرست” را ثبت کردند که زمانی رخ می دهد که افراد ناخودآگاه رفتار دیگران را تقلید کنند. این تقلید باعث می شود به راحتی عاشق یکدیگر شوید. محققان از 72 مرد و زن خواستند تا یک کار را با همسالان خود انجام دهند. این گروه ها که با محققان کار می کردند، رفتار سایر شرکت کنندگان را تقلید یا تقلید نکردند و محققان از تعاملات آنها فیلمبرداری کردند. در پایان آزمون، محققان از شرکت‌کنندگان خواستند تا میزان علاقه‌شان به هم گروهی خود را توصیف کنند. نتایج با اطمینان بسیار نشان داد که گروه هایی که از رفتار شرکت کنندگان تقلید می کردند، بیشتر علاقه مندی آنها را برانگیختند.

با توجه به اثر “در معرض قرار گرفتن فوری”، مردم عموماً جذب افرادی می شوند که می شناسند. برای بررسی این پدیده، روانشناسان دانشگاه پیتسبورگ از چهار زن خواستند تا به عنوان دانشجو در یک دوره روانشناسی دانشگاه شرکت کنند. هر کدام از آنها چندین بار در کلاس ظاهر شدند. وقتی آزمایش‌کنندگان عکس‌هایی از چهار زن را به دانش‌آموزان پسر نشان دادند، بیشتر جذب زنانی شدند که اغلب در کلاس دیده بودند، حتی اگر با هیچ یک از آنها رابطه نداشتند.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

حتما بخوانید: چطور در رابطه وابسته نشویم 

مردم از همان ویژگی هایی که شما به دیگران نسبت می دهید برای توصیف شما استفاده می کنند. این پدیده “انتقال خود به خودی صفت” نامیده می شود. بر اساس نتایج یک مطالعه، این تأثیر حتی زمانی رخ می‌دهد که افراد می‌دانستند برخی از ویژگی‌های فردی که در مورد آن صحبت می‌کنند درست نیست. هر آنچه در مورد دیگران می گویید آنچه را که در شما می بینند تحت الشعاع قرار می دهد. اگر کسی را مهربان و سخاوتمند توصیف کنید، دیگران همین ویژگی ها را به شما نسبت می دهند. مخالفش هم درست است؛ اگر دائماً پشت سر دیگران در مورد آنها بد صحبت کنید، دوستانتان همین ویژگی های منفی را به شما نسبت می دهند.

سرایت عاطفی به اتفاقی اشاره دارد که وقتی افراد به شدت تحت تأثیر خلق و خو و انرژی دیگران قرار می گیرند، اتفاق می افتد. انسان ها به طور ناخودآگاه می توانند احساسات اطرافیان خود را حس کنند. این پدیده احتمالاً به این دلیل رخ می دهد که ما به طور طبیعی حرکات و حالات چهره افراد اطراف خود را تقلید می کنیم و در نتیجه احساس می کنیم شبیه آنها هستیم. اگر می خواهید دیگران وقتی در کنارشان هستید خوشحال باشند، تمام تلاش خود را برای انتقال احساسات مثبت به کار بگیرید.

حتما بخوانید: راه هایی برای عاشق کردن یک مرد: با معاشقه، عشق خود را جذاب و جذاب کنید.

روانشناسان مدل محتوای کلیشه ای را پیشنهاد کرده اند که بر اساس آن انسان ها بر اساس صداقت و شایستگی دیگران را قضاوت می کنند. اگر بتوانید فردی صمیمی و صمیمی، دوستانه و غیررقابتی را به تصویر بکشید، دیگران احساس خواهند کرد که می توانند به شما اعتماد کنند. اگر کارآمد و شایسته به نظر می رسید، به عنوان مثال اگر موقعیت اقتصادی یا علمی بالایی دارید، تمایل دیگران به احترام به شما افزایش می یابد. نکته مهم به خصوص در تجارت این است که ابتدا صداقت خود را نشان دهید و سپس شایستگی خود را نشان دهید. از منظر تکاملی، دانستن اینکه آیا طرف مقابل لیاقت اعتماد ما را دارد یا نه، برای بقای ما مهم‌تر است.

وقتی اشتباه می کنید، مردم بیشتر به شما علاقه مند می شوند، به خصوص اگر از قبل فکر کنند شما صادق هستید. وقتی به مخاطب خود نشان دهید که فرد کاملی نیستید، برای اطرافیانتان راحت‌تر می‌شود که با شما ارتباط برقرار کنند و احساس کنند که شما نیز مانند آنها انسان آسیب‌پذیری هستید. محققان هنگام مطالعه تأثیر خطاهای ساده بر جذابیت درک شده متوجه این پدیده شدند. محققان دانشگاه مینه‌سوتا از دانشجویان خواستند به ضبط‌های افرادی که در آزمون شرکت می‌کنند گوش دهند. دانش‌آموزانی که در آزمون خوب عمل کردند اما در پایان قهوه‌شان ریخته شد، محبوب‌تر از دانش‌آموزانی هستند که بدون ریختن قهوه‌شان در آزمون خوب عمل کردند یا در آزمون مردود شدند و قهوه‌شان ریخته شد.

افراد بیشتر جذب افرادی می شوند که شبیه به آنها هستند، این اثر “اثر جاذبه شباهت” نامیده می شود. در یک مطالعه، محققان نظرات افراد را در مورد موضوعات بحث برانگیز مانند جنسیت و سیاست بررسی کردند، سپس از آنها خواستند که برای مدتی در یک خوابگاه دانشجویی با هم زندگی کنند. در پایان دوره مشخص شد که آزمودنی ها بیشتر به افراد همفکر علاقه دارند. جالب اینجاست که محققان دریافتند افرادی که دارای ویژگی های شخصیتی منفی هستند از نظر سربازان نیروی هوایی جذاب تر و دوست داشتنی تر از افراد دارای ویژگی های شخصیتی مثبت هستند.

لبخند زدن با ژست باز یا بسته، این تمام نکته است. زنان هنگام لبخند زدن توجه بیشتری را به خود جلب می کنند، چه زبان بدنشان باز باشد و چه بسته. محققان اخیرا دریافته‌اند که دانش‌آموزانی که از طریق آواتار با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، در صورتی که آواتار لبخند بزرگ‌تری بر روی صورتشان داشته باشد، احساس بهتری نسبت به رابطه خود دارند.

نکته: طبق نتایج یک مطالعه، لبخند زدن در اولین جلسه به طرف مقابل کمک می کند تا دیرتر شما را به یاد بیاورد.

حتما بخوانید: چگونه با مردان صحبت کنیم: مردان را با صحبت کردن جذب کنیم

انسان ها دوست دارند به گونه ای درک شوند که با باورهای آنها مطابقت داشته باشد. این پدیده در قالب نظریه خود تأییدی تعریف می شود. همه ما می خواهیم دیگران نظرات ما را تایید کنند، چه مثبت و چه منفی. در یک سری از مطالعات، از شرکت کنندگانی که دارای خودپنداره مثبت و منفی بودند، پرسیده شد که دوست دارند با چه نوع افرادی ارتباط داشته باشند، با افرادی که نظر مثبتی نسبت به آنها دارند یا با افرادی که نظر منفی نسبت به آنها دارند.

شرکت‌کنندگانی که دیدگاه مثبتی نسبت به خود داشتند، افرادی را ترجیح می‌دادند که دیدگاه مثبتی نسبت به خود داشتند، در حالی که شرکت‌کنندگانی که دیدگاه منفی نسبت به خود داشتند، منتقدان را ترجیح می‌دادند. نتایج به‌دست‌آمده را می‌توان به‌گونه‌ای تحلیل کرد که انسان‌ها دوست دارند با افرادی ارتباط برقرار کنند که مطابق با هویت پذیرفته‌شده‌شان به آنها بازخورد می‌دهند. نتایج یک مطالعه دیگر نیز نشان می دهد که وقتی باورهای دیگران درباره ما با باورهای ما درباره خودمان سازگار باشد، رابطه ما با آنها سیال تر می شود. زیرا در این صورت احساس می کنیم که دیگری ما را درک می کند و همانطور که می دانید درک عنصر مهمی در ایجاد صمیمیت است.

خودافشاگری یکی از بهترین تکنیک ها برای ایجاد روابط و مبارزه با اعتیاد است.

در یک مطالعه، دانش‌آموزان به دو گروه تقسیم شدند و از آنها خواسته شد تا 45 دقیقه را صرف آشنایی با یکدیگر کنند. آزمایش‌کنندگان از برخی گروه‌ها یک سری سؤالات بسیار شخصی و عمیق پرسیدند. مثلا یکی از این سوالات این بود: “رابطه شما با مادرتان چگونه است؟” در حالی که بقیه اعضای گروه مجبور بودند به سوالات بی اهمیتی در مورد زندگی روزمره پاسخ دهند، مانند “تعطیلات مورد علاقه شما چیست؟” ” ” برای چی؟”

در پایان آزمایش، دانش‌آموزانی که سؤالات شخصی بیشتری می‌پرسیدند، نسبت به کسانی که در مورد موضوعات روزمره صحبت می‌کردند، احساس نزدیکی بیشتری به یکدیگر داشتند. همچنین می توانید از این تکنیک برای شناخت بهتر همکار خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید سوالات ساده ای مانند «آخرین فیلمی که دوست داشتید چه بود؟ » رابطه خود را تقویت کنید؟ » پرسیدن این سوالات به شما کمک می کند تا بفهمید کدام افراد در زندگی شریک زندگی شما مهم هستند. وقتی اطلاعاتی در مورد زندگی خصوصی خود به اشتراک می گذارید، مخاطبان شما احساس نزدیکی به شما خواهند کرد و در آینده بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

در دو مطالعه جداگانه، محققان به این نتیجه رسیدند که انسان ها برای اعتماد و قابلیت اطمینان در روابط خود ارزش قائل هستند. اهمیت این ویژگی ها زمانی بیشتر می شود که همکار و دوست ایده آل خود را تصور کنیم. قابل اعتماد بودن شامل چندین عنصر مانند صداقت، قابلیت اطمینان و وفاداری است. هر یک از این عناصر برای موفقیت یک رابطه مهم هستند، اما صداقت و اعتماد بیش از هر ویژگی دیگری در ایجاد یک دوستی پایدار مهم است.

محققان دریافته‌اند که مهم نیست مردم معشوقه یا دوست ایده‌آل خود را چه چیزی تصور می‌کنند، حس شوخ طبعی همچنان مهم است. در یک مطالعه مشخص شد که استفاده از شوخ طبعی در اولین جلسه به جذب طرف مقابل کمک می کند و او را علاقه مند نگه می دارد. در واقع، نتایج به‌دست‌آمده نشان می‌دهد که پرداختن به یک فعالیت مفرح و خوشایند جذابیت را افزایش می‌دهد و به جذب عاشق کمک می‌کند.

محققان هاروارد اخیراً دریافتند که خودگویی بر احساس پاداش درونی تأثیری مشابه پول و غذا دارد. در یک مطالعه، محققان از شرکت‌کنندگان خواستند زیر دستگاه fMRI بنشینند و به سؤالات مربوط به باورهای خود یا دیگران پاسخ دهند. از شرکت کنندگان خواسته شد یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود را بیاورند تا بیرون از دستگاه بنشیند. در برخی موارد، به شرکت کنندگان اطلاع داده می شد که پاسخ های آنها با شریکشان به اشتراک گذاشته می شود و در موارد دیگر، پاسخ ها محرمانه نگه داشته می شد. نتایج نشان داد که نواحی مغز مربوط به پاداش و انگیزه هنگام به اشتراک گذاری اطلاعات فعال تر بودند، اگرچه این مناطق زمانی فعال بودند که فرد در مورد خودش صحبت می کرد اما هیچ کس دیگری گوش نمی داد. به عبارت دیگر، وقتی از صحبت کردن در مورد خودتان دست بردارید و به مخاطبانتان اجازه دهید داستان هایی از زندگی خود تعریف کنند، خاطرات بهتری از رابطه خود با شما خواهند داشت.

البته گشودگی عاطفی خطرات خاص خود را دارد، زیرا شما خود را در موقعیت آسیب پذیری قرار می دهید، حتی اگر ندانید که آیا این مکاشفه احساسی مورد پذیرش طرف مقابل قرار می گیرد و او نیز خود را در موقعیت ضعف قرار می دهد یا خیر. شما را از خود دور می کند و تلاش شما را به سمت دیگری منحرف می کند. در هر صورت، این استراتژی ارزش ریسک را دارد زیرا مطالعات نشان داده اند که صراحت و بیان ویژگی های یک همکار ایده آل هستند. فرقی نمی کند که طرف مقابل شما دوست شما باشد یا کسی که می خواهید عاشق او شوید.

حتما بخوانید: سیاست های زنان برای جذب مردان: رفتار یک زن در یک رابطه اساسی است

روانشناسان مدت‌هاست که درباره پدیده‌ای به نام «دوست داشتن متقابل» می‌دانند: وقتی فکر می‌کنیم کسی ما را دوست دارد، او را دوست داریم. به عنوان مثال، در یک مطالعه در سال 1959، به شرکت کنندگان گفته شد که احتمالاً توسط یکی از اعضای گروه که با آنها در یک بحث گروهی شرکت می کنند، دوست خواهند داشت. آزمایشگر این اعضا را به صورت تصادفی انتخاب کرد. پس از بحث، مشخص شد که شرکت‌کنندگان افرادی را که فکر می‌کردند در یک طرف علایقشان هستند، بیشتر دوست دارند.

در یک مطالعه جدیدتر، محققان دانشگاه واترلو دریافتند زمانی که ما انتظار داریم توسط دیگران پذیرفته شویم، صادقانه تر با آنها رفتار می کنیم، که این امر شانس ما را برای جذب آنها و وابستگی آنها به خود افزایش می دهد. بنابراین حتی اگر مطمئن نیستید که طرف مقابل چه احساسی دارد، مانند خودتان رفتار کنید و احتمالاً مخاطبان شما را دوست خواهند داشت.

مراحل مختلفی وجود دارد که به دیگران بستگی دارد، برخی از مراحل علمی تر می توانند شما را به هدف خود نزدیکتر کنند. برای معتاد شدن به دیگران، بهتر است وقتی در اطراف آنها هستید مانند یک آینه رفتار کنید و از زبان بدن و سایر رفتارهای آنها کپی کنید، اما فراموش نکنید که در این کار زیاده روی کنید. برای اینکه کسی به شما وابسته شود، باید زمان زیادی را با شما بگذراند. پس برنامه ریزی کنید که با فردی که می خواهید باشید. به آنها دلسوزی کنید و سعی کنید با انرژی مثبت خود آنها را به خود نزدیک کنید. صمیمی و دوستانه بودن و در میان گذاشتن برخی از اسرار شخصیت خود با فرد مورد نظر نیز ممکن است گزینه های خوبی برای شما باشد. به این ترتیب آنها مشتاق هستند که به شما نزدیک شوند و رازها را با شما در میان بگذارند. همیشه لبخند بر لب داشته باشید و با آنها همانطور که می خواهند رفتار کنید. به عنوان مثال، اهداف و پروژه های مشترک را پیدا کنید و با هم در مورد آنها صحبت کنید. مردم به طور کلی به کسانی که شوخ و مهربان هستند جذب و وابسته می شوند، پس مهربان باشید و اجازه دهید آنها به طور غیر مستقیم متوجه محبت واقعی شما شوند.

عشقت رو جذب کن

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه روز به روز بیشتر دل معشوقه خود را به دست آورید؟ چگونه یک رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشیم؟ چگونه در زندگی زناشویی خود موفق شویم؟ پس این فرصت را از دست ندهید! همچنین می توانید به صفحه رادیو عشق در اینستاگرام فالوور اضافه کنید…

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

139 بازدید

212 بازدید

1.7k بازدید

2.19k بازدید

2.3k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

نام، ایمیل و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید تا بتوانید دوباره نظر دهید.

من برای دریافت همه نظرات در مورد این مقاله مشترک نمی شوم، فقط به نظرات خود پاسخ می دهم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

مورد توجه دیگران قرار گرفتن همیشه جذاب است و برای برخی افراد بسیار مهم است. کسانی هستند که دوست دارند با انجام کارها دیگران را به خود وابسته کنند و در نتیجه نیاز خود را به قدرت برآورده کنند. در واقع این نیاز به قدرت در همه انسان ها وجود دارد اما به درجات مختلف. روش هایی نیز وجود دارد که در صورت استفاده صحیح به شما این امکان را می دهد که به راحتی بر دیگران تأثیر بگذارید و در هر موقعیت اجتماعی خود را برجسته کنید. برخی از افراد دوست دارند به همکاران خود وابسته باشند، برخی از والدین دوست دارند فرزندان خود را تحت سرپرستی خود نگه دارند و از همه مهمتر برخی از زن و شوهرها می خواهند این احساس وابستگی را در همسر خود ایجاد کنند. در این مقاله سعی داریم نکاتی را گام به گام در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با به کارگیری آنها به هدف دلخواه خود برسید.

فهرست مطالب

این استراتژی آینه‌سازی نامیده می‌شود و شما را ملزم می‌کند تا رفتار مخاطبان خود را به شکلی ظریف تقلید کنید. وقتی با کسی صحبت می‌کنید، سعی کنید زبان بدن، حرکات و حالات صورت او را تقلید کنید. در سال 1999، محققان دانشگاه نیویورک اثری به نام “اثر آفتاب پرست” را ثبت کردند که زمانی رخ می دهد که افراد ناخودآگاه رفتار دیگران را تقلید کنند. این تقلید باعث می شود به راحتی عاشق یکدیگر شوید. محققان از 72 مرد و زن خواستند تا یک کار را با همسالان خود انجام دهند. این گروه ها که با محققان کار می کردند، رفتار سایر شرکت کنندگان را تقلید یا تقلید نکردند و محققان از تعاملات آنها فیلمبرداری کردند. در پایان آزمون، محققان از شرکت‌کنندگان خواستند تا میزان علاقه‌شان به هم گروهی خود را توصیف کنند. نتایج با اطمینان بسیار نشان داد که گروه هایی که از رفتار شرکت کنندگان تقلید می کردند، بیشتر علاقه مندی آنها را برانگیختند.

با توجه به اثر “در معرض قرار گرفتن فوری”، مردم عموماً جذب افرادی می شوند که می شناسند. برای بررسی این پدیده، روانشناسان دانشگاه پیتسبورگ از چهار زن خواستند تا به عنوان دانشجو در یک دوره روانشناسی دانشگاه شرکت کنند. هر کدام از آنها چندین بار در کلاس ظاهر شدند. وقتی آزمایش‌کنندگان عکس‌هایی از چهار زن را به دانش‌آموزان پسر نشان دادند، بیشتر جذب زنانی شدند که اغلب در کلاس دیده بودند، حتی اگر با هیچ یک از آنها رابطه نداشتند.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

حتما بخوانید: چطور در رابطه وابسته نشویم 

مردم از همان ویژگی هایی که شما به دیگران نسبت می دهید برای توصیف شما استفاده می کنند. این پدیده “انتقال خود به خودی صفت” نامیده می شود. بر اساس نتایج یک مطالعه، این تأثیر حتی زمانی رخ می‌دهد که افراد می‌دانستند برخی از ویژگی‌های فردی که در مورد آن صحبت می‌کنند درست نیست. هر آنچه در مورد دیگران می گویید آنچه را که در شما می بینند تحت الشعاع قرار می دهد. اگر کسی را مهربان و سخاوتمند توصیف کنید، دیگران همین ویژگی ها را به شما نسبت می دهند. مخالفش هم درست است؛ اگر دائماً پشت سر دیگران در مورد آنها بد صحبت کنید، دوستانتان همین ویژگی های منفی را به شما نسبت می دهند.

سرایت عاطفی به اتفاقی اشاره دارد که وقتی افراد به شدت تحت تأثیر خلق و خو و انرژی دیگران قرار می گیرند، اتفاق می افتد. انسان ها به طور ناخودآگاه می توانند احساسات اطرافیان خود را حس کنند. این پدیده احتمالاً به این دلیل رخ می دهد که ما به طور طبیعی حرکات و حالات چهره افراد اطراف خود را تقلید می کنیم و در نتیجه احساس می کنیم شبیه آنها هستیم. اگر می خواهید دیگران وقتی در کنارشان هستید خوشحال باشند، تمام تلاش خود را برای انتقال احساسات مثبت به کار بگیرید.

حتما بخوانید: راه هایی برای عاشق کردن یک مرد: با معاشقه، عشق خود را جذاب و جذاب کنید.

روانشناسان مدل محتوای کلیشه ای را پیشنهاد کرده اند که بر اساس آن انسان ها بر اساس صداقت و شایستگی دیگران را قضاوت می کنند. اگر بتوانید فردی صمیمی و صمیمی، دوستانه و غیررقابتی را به تصویر بکشید، دیگران احساس خواهند کرد که می توانند به شما اعتماد کنند. اگر کارآمد و شایسته به نظر می رسید، به عنوان مثال اگر موقعیت اقتصادی یا علمی بالایی دارید، تمایل دیگران به احترام به شما افزایش می یابد. نکته مهم به خصوص در تجارت این است که ابتدا صداقت خود را نشان دهید و سپس شایستگی خود را نشان دهید. از منظر تکاملی، دانستن اینکه آیا طرف مقابل لیاقت اعتماد ما را دارد یا نه، برای بقای ما مهم‌تر است.

وقتی اشتباه می کنید، مردم بیشتر به شما علاقه مند می شوند، به خصوص اگر از قبل فکر کنند شما صادق هستید. وقتی به مخاطب خود نشان دهید که فرد کاملی نیستید، برای اطرافیانتان راحت‌تر می‌شود که با شما ارتباط برقرار کنند و احساس کنند که شما نیز مانند آنها انسان آسیب‌پذیری هستید. محققان هنگام مطالعه تأثیر خطاهای ساده بر جذابیت درک شده متوجه این پدیده شدند. محققان دانشگاه مینه‌سوتا از دانشجویان خواستند به ضبط‌های افرادی که در آزمون شرکت می‌کنند گوش دهند. دانش‌آموزانی که در آزمون خوب عمل کردند اما در پایان قهوه‌شان ریخته شد، محبوب‌تر از دانش‌آموزانی هستند که بدون ریختن قهوه‌شان در آزمون خوب عمل کردند یا در آزمون مردود شدند و قهوه‌شان ریخته شد.

افراد بیشتر جذب افرادی می شوند که شبیه به آنها هستند، این اثر “اثر جاذبه شباهت” نامیده می شود. در یک مطالعه، محققان نظرات افراد را در مورد موضوعات بحث برانگیز مانند جنسیت و سیاست بررسی کردند، سپس از آنها خواستند که برای مدتی در یک خوابگاه دانشجویی با هم زندگی کنند. در پایان دوره مشخص شد که آزمودنی ها بیشتر به افراد همفکر علاقه دارند. جالب اینجاست که محققان دریافتند افرادی که دارای ویژگی های شخصیتی منفی هستند از نظر سربازان نیروی هوایی جذاب تر و دوست داشتنی تر از افراد دارای ویژگی های شخصیتی مثبت هستند.

لبخند زدن با ژست باز یا بسته، این تمام نکته است. زنان هنگام لبخند زدن توجه بیشتری را به خود جلب می کنند، چه زبان بدنشان باز باشد و چه بسته. محققان اخیرا دریافته‌اند که دانش‌آموزانی که از طریق آواتار با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، در صورتی که آواتار لبخند بزرگ‌تری بر روی صورتشان داشته باشد، احساس بهتری نسبت به رابطه خود دارند.

نکته: طبق نتایج یک مطالعه، لبخند زدن در اولین جلسه به طرف مقابل کمک می کند تا دیرتر شما را به یاد بیاورد.

حتما بخوانید: چگونه با مردان صحبت کنیم: مردان را با صحبت کردن جذب کنیم

انسان ها دوست دارند به گونه ای درک شوند که با باورهای آنها مطابقت داشته باشد. این پدیده در قالب نظریه خود تأییدی تعریف می شود. همه ما می خواهیم دیگران نظرات ما را تایید کنند، چه مثبت و چه منفی. در یک سری از مطالعات، از شرکت کنندگانی که دارای خودپنداره مثبت و منفی بودند، پرسیده شد که دوست دارند با چه نوع افرادی ارتباط داشته باشند، با افرادی که نظر مثبتی نسبت به آنها دارند یا با افرادی که نظر منفی نسبت به آنها دارند.

شرکتی که دیدگاه مثبتی نسبت به خود داشته باشد، به افرادی که آن را می‌پذیرند، می‌دهد، در حالی که شرکت‌کنندگانی که دیدگاه منفی نسبت به خود دارند، به آن‌ها می‌پردازند. نتایج به‌دست‌آمده را می‌توان به گونه‌ای تحلیل کرد که انسان‌ها دوست دارند با افرادی ارتباط برقرار کنند که بازخوردی مطابق با هویت پذیرش مصرف‌کننده به آنها ارائه می‌دهند. نتایج یک مطالعه دیگر همچنین نشان می‌دهد که وقتی باورهای دیگران با باورهای ما درباره خودمان سازگار باشد، روابط راحت‌تر پیش می‌رود. زیرا در این حالت فکر می کنیم طرف مقابل این کار را انجام می دهد و همانطور که می دانید درک بخش مهمی از ایجاد صمیمیت است.

خودافشاگری یکی از بهترین تکنیک ها برای ایجاد روابط و اعتیاد است.

در یک مطالعه، دانش آموزان به گروه های دو نفره تقسیم شدند و از آنها خواسته شد که 45 دقیقه را صرف یادگیری برنامه ها کنند. مجموعه تست کننده ها به صورت کاملا شخصی و شخصی در اختیار گروه ها قرار می گیرد. مثلا یکی از این سوالات این بود: “رابطه شما با مادرتان چگونه است؟” در حالی که بقیه اعضای گروه مجبور بودند به سؤالات بی اهمیتی در مورد زندگی روزمره پاسخ دهند، مانند «سرگرمی های شما چیست؟ ” برای چی؟”

در نهایت، دانش‌آموزان تجربی که از آنها سؤالات شخصی پرسیده شد، نسبت به دانش‌آموزانی که در مورد موضوعات روزمره صحبت می‌کردند، احساس دوستانه‌تری داشتند. همچنین می توانید این تکنیک را پیش روی خود اجرا کنید تا او را بیشتر بشناسید. برای مثال، می‌توانید با سؤالات ساده‌ای مانند این که «آخرین فیلمی که دوست داشتید چه بود؟» رابطه‌تان را تقویت کنید؟ » پرسیدن این سوالات به شما کمک می کند بفهمید که آنها چه عشق مهمی در زندگی خود دارند. هنگامی که اطلاعاتی در مورد زندگی خصوصی خود به اشتراک می گذارید، مخاطبان شما در آینده احساس ارتباط بیشتری خواهند کرد و به شما اعتماد خواهند کرد.

در دو مطالعه جداگانه، محققان به این نتیجه رسیدند که انسان ها در روابط خود بسیار قابل اعتماد و قابل اعتماد هستند. اهمیت این ویژگی ها زمانی بیشتر می شود که همکار و دوست ایده آل خود شویم. امانت داری از چندین عنصر مانند صداقت، قابلیت اطمینان و وفاداری تشکیل شده است. هر یک از این عناصر برای موفقیت رابطه مهم هستند، اما وجود صداقت و قابل اعتماد بودن بیش از سایر ویژگی ها در ایجاد یک دوستی پایدار مهم است.

محققان دریافته‌اند که حس شوخ طبعی همچنان مهم است، زیرا مردم تصوری از معشوق یا دوست ایده‌آل خود دارند. در یک مطالعه، مشخص شد که شوخ طبعی در اولین جلسه به علاقه مند شدن طرف مقابل کمک می کند. در واقع، نتیجه قرمز به دست آمده یک داستان اوزون بود که به یک تکلیف سرگرم کننده و سرگرم کننده برای کودکان کمک می کند.

محققان دانشگاه هاروارد اخیراً دریافتند که خودگویی تأثیری مشابه پول و غذا بر احساس پاداش درونی دارد. در یک مطالعه، محققان از شرکت کنندگان خواستند بنشینند و به سؤالاتی در مورد نظرات خود یا دیگران پاسخ دهند. از شرکت کنندگان خواسته شد تا یکی از دوستان خانوادگی خود را به آزمون بیاورند تا بیرون از دستگاه بنشیند. در برخی موارد، به شرکت کنندگان اطلاع داده می شد که پاسخ های آنها با شریکشان به اشتراک گذاشته می شود و در موارد دیگر، پاسخ ها محرمانه نگه داشته می شد. نتایج نشان داد که نواحی از مغز مربوط به پاداش است و در نوبت هشتم فعالیت بیشتری نشان می‌دهد، اما این نواحی زمانی که فرد در مورد خودش صحبت می‌کرد، فعال بودند، اما کسی گوش نمی‌داد. به عبارت دیگر، وقتی از صحبت کردن در مورد خودتان دست بکشید و به مخاطبان اجازه دهید تا داستان هایی درباره زندگی خود تعریف کنند، خاطرات ارتباط شما با شما در ذهن آنها نقش می بندد.

این خطرات عاطفی غیرمعمول و خاصی را به همراه دارد، زیرا شما خود را در موقعیتی آسیب پذیر قرار می دهید، حتی اگر ندانید که آیا باز است، آیا پذیرش عاطفی پیش روی شماست، یا اگر متقابل باشد. یا آنچه را که قبلا می دیدید و انجام می دادید به سمت دیگری منحرف می کند. صرف نظر از این، این استراتژی ارزش خود را دارد، زیرا مطالعات نشان داده است که صراحت و رسا بودن از ویژگی های یک همکار ایده آل است. فرقی نمی کند شریک زندگی شما باشد یا کسی که می خواهید دوستش داشته باشید.

حتما بخوانید: سیاست های زنان برای جذب مردان: رفتار زن در رابطه اساسی است

روانشناسان اصطلاح “همدردی متقابل” را کشف کردند. وقتی فکر می کنیم کسی را دوست داریم، متقابلاً جذب او نیز می شویم. در سال 1959 ساخته شد و به شرکت کنندگان گفت که احتمالاً اعضای گروهی را که با هم در یک رویداد گروهی شرکت کرده بودند دوست دارند. آزمایشگر این اعضا را به صورت تصادفی انتخاب کرد. پس از پایان، مشخص می شود که آنها شرکت کنندگانی را که فکر می کنند طرفدار آنها هستند، بیشتر از هر کسی دوست دارند.

محققان دانشگاهی دریافته‌اند که وقتی انتظار داریم دیگران ما را بپذیرند، صمیمانه‌تر با آنها رفتار می‌کنیم تا احتمال اینکه آنها ما را دوست داشته باشند و آنها را به خود وابسته کنیم، افزایش دهیم. بنابراین حتی اگر در مورد شریک زندگی خود مطمئن نیستید، طوری رفتار کنید که مانند او هستید و احتمالاً در ازای آن به شما علاقه مند خواهند شد.

مراحل مختلفی وجود دارد که به دیگران بستگی دارد، برخی از مراحل علمی تر می توانند شما را به هدف خود نزدیکتر کنند. برای معتاد شدن به دیگران، بهتر است وقتی در اطراف آنها هستید مانند یک آینه رفتار کنید و از زبان بدن و سایر رفتارهای آنها کپی کنید، اما فراموش نکنید که در این کار زیاده روی کنید. برای اینکه کسی به شما وابسته شود، باید زمان زیادی را با شما بگذراند. پس برنامه ریزی کنید که با فردی که می خواهید باشید. به آنها دلسوزی کنید و سعی کنید با انرژی مثبت خود آنها را به خود نزدیک کنید. صمیمی و دوستانه بودن و در میان گذاشتن برخی از اسرار شخصیت خود با فرد مورد نظر نیز ممکن است گزینه های خوبی برای شما باشد. به این ترتیب آنها مشتاق هستند که به شما نزدیک شوند و رازها را با شما در میان بگذارند. همیشه لبخند بر لب داشته باشید و با آنها همانطور که می خواهند رفتار کنید. به عنوان مثال، اهداف و پروژه های مشترک را پیدا کنید و با هم در مورد آنها صحبت کنید. مردم به طور کلی به کسانی که شوخ و مهربان هستند جذب و وابسته می شوند، پس مهربان باشید و اجازه دهید آنها به طور غیر مستقیم متوجه محبت واقعی شما شوند.

عشقت رو جذب کن

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه روز به روز بیشتر دل معشوقه خود را به دست آورید؟ چگونه یک رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشیم؟ چگونه در زندگی زناشویی خود موفق شویم؟ پس این فرصت را از دست ندهید! همچنین می توانید به صفحه رادیو عشق در اینستاگرام فالوور اضافه کنید…

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

139 بازدید

212 بازدید

1.7k بازدید

2.19k بازدید

2.3k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

نام، ایمیل و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید تا بتوانید دوباره نظر دهید.

من برای دریافت همه نظرات در مورد این مقاله مشترک نمی شوم، فقط به نظرات خود پاسخ می دهم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

مورد توجه دیگران قرار گرفتن همیشه جذاب است و برای برخی افراد بسیار مهم است. کسانی هستند که دوست دارند با انجام کارها دیگران را به خود وابسته کنند و در نتیجه نیاز خود را به قدرت برآورده کنند. در واقع این نیاز به قدرت در همه انسان ها وجود دارد اما به درجات مختلف. روش هایی نیز وجود دارد که در صورت استفاده صحیح به شما این امکان را می دهد که به راحتی بر دیگران تأثیر بگذارید و در هر موقعیت اجتماعی خود را برجسته کنید. برخی از افراد دوست دارند به همکاران خود وابسته باشند، برخی از والدین دوست دارند فرزندان خود را تحت سرپرستی خود نگه دارند و از همه مهمتر برخی از زن و شوهرها می خواهند این احساس وابستگی را در همسر خود ایجاد کنند. در این مقاله سعی داریم نکاتی را گام به گام در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با به کارگیری آنها به هدف دلخواه خود برسید.

فهرست مطالب

این استراتژی آینه‌سازی نامیده می‌شود و شما را ملزم می‌کند تا رفتار مخاطبان خود را به شکلی ظریف تقلید کنید. وقتی با کسی صحبت می‌کنید، سعی کنید زبان بدن، حرکات و حالات صورت او را تقلید کنید. در سال 1999، محققان دانشگاه نیویورک اثری به نام “اثر آفتاب پرست” را ثبت کردند که زمانی رخ می دهد که افراد ناخودآگاه رفتار دیگران را تقلید کنند. این تقلید باعث می شود به راحتی عاشق یکدیگر شوید. محققان از 72 مرد و زن خواستند تا یک کار را با همسالان خود انجام دهند. این گروه ها که با محققان کار می کردند، رفتار سایر شرکت کنندگان را تقلید یا تقلید نکردند و محققان از تعاملات آنها فیلمبرداری کردند. در پایان آزمون، محققان از شرکت‌کنندگان خواستند تا میزان علاقه‌شان به هم گروهی خود را توصیف کنند. نتایج با اطمینان بسیار نشان داد که گروه هایی که از رفتار شرکت کنندگان تقلید می کردند، بیشتر علاقه مندی آنها را برانگیختند.

با توجه به اثر “در معرض قرار گرفتن فوری”، مردم عموماً جذب افرادی می شوند که می شناسند. برای بررسی این پدیده، روانشناسان دانشگاه پیتسبورگ از چهار زن خواستند تا به عنوان دانشجو در یک دوره روانشناسی دانشگاه شرکت کنند. هر کدام از آنها چندین بار در کلاس ظاهر شدند. وقتی آزمایش‌کنندگان عکس‌هایی از چهار زن را به دانش‌آموزان پسر نشان دادند، بیشتر جذب زنانی شدند که اغلب در کلاس دیده بودند، حتی اگر با هیچ یک از آنها رابطه نداشتند.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

حتما بخوانید: چطور در رابطه وابسته نشویم 

مردم از همان ویژگی هایی که شما به دیگران نسبت می دهید برای توصیف شما استفاده می کنند. این پدیده “انتقال خود به خودی صفت” نامیده می شود. بر اساس نتایج یک مطالعه، این تأثیر حتی زمانی رخ می‌دهد که افراد می‌دانستند برخی از ویژگی‌های فردی که در مورد آن صحبت می‌کنند درست نیست. هر آنچه در مورد دیگران می گویید آنچه را که در شما می بینند تحت الشعاع قرار می دهد. اگر کسی را مهربان و سخاوتمند توصیف کنید، دیگران همین ویژگی ها را به شما نسبت می دهند. مخالفش هم درست است؛ اگر دائماً پشت سر دیگران در مورد آنها بد صحبت کنید، دوستانتان همین ویژگی های منفی را به شما نسبت می دهند.

سرایت عاطفی به اتفاقی اشاره دارد که وقتی افراد به شدت تحت تأثیر خلق و خو و انرژی دیگران قرار می گیرند، اتفاق می افتد. انسان ها به طور ناخودآگاه می توانند احساسات اطرافیان خود را حس کنند. این پدیده احتمالاً به این دلیل رخ می دهد که ما به طور طبیعی حرکات و حالات چهره افراد اطراف خود را تقلید می کنیم و در نتیجه احساس می کنیم شبیه آنها هستیم. اگر می خواهید دیگران وقتی در کنارشان هستید خوشحال باشند، تمام تلاش خود را برای انتقال احساسات مثبت به کار بگیرید.

حتما بخوانید: راه هایی برای عاشق کردن یک مرد: با معاشقه، عشق خود را جذاب و جذاب کنید.

روانشناسان مدل محتوای کلیشه ای را پیشنهاد کرده اند که بر اساس آن انسان ها بر اساس صداقت و شایستگی دیگران را قضاوت می کنند. اگر بتوانید فردی صمیمی و صمیمی، دوستانه و غیررقابتی را به تصویر بکشید، دیگران احساس خواهند کرد که می توانند به شما اعتماد کنند. اگر کارآمد و شایسته به نظر می رسید، به عنوان مثال اگر موقعیت اقتصادی یا علمی بالایی دارید، تمایل دیگران به احترام به شما افزایش می یابد. نکته مهم به خصوص در تجارت این است که ابتدا صداقت خود را نشان دهید و سپس شایستگی خود را نشان دهید. از منظر تکاملی، دانستن اینکه آیا طرف مقابل لیاقت اعتماد ما را دارد یا نه، برای بقای ما مهم‌تر است.

وقتی اشتباه می کنید، مردم بیشتر به شما علاقه مند می شوند، به خصوص اگر از قبل فکر کنند شما صادق هستید. وقتی به مخاطب خود نشان دهید که فرد کاملی نیستید، برای اطرافیانتان راحت‌تر می‌شود که با شما ارتباط برقرار کنند و احساس کنند که شما نیز مانند آنها انسان آسیب‌پذیری هستید. محققان هنگام مطالعه تأثیر خطاهای ساده بر جذابیت درک شده متوجه این پدیده شدند. محققان دانشگاه مینه‌سوتا از دانشجویان خواستند به ضبط‌های افرادی که در آزمون شرکت می‌کنند گوش دهند. دانش‌آموزانی که در آزمون خوب عمل کردند اما در پایان قهوه‌شان ریخته شد، محبوب‌تر از دانش‌آموزانی هستند که بدون ریختن قهوه‌شان در آزمون خوب عمل کردند یا در آزمون مردود شدند و قهوه‌شان ریخته شد.

افراد بیشتر جذب افرادی می شوند که شبیه به آنها هستند، این اثر “اثر جاذبه شباهت” نامیده می شود. در یک مطالعه، محققان نظرات افراد را در مورد موضوعات بحث برانگیز مانند جنسیت و سیاست بررسی کردند، سپس از آنها خواستند که برای مدتی در یک خوابگاه دانشجویی با هم زندگی کنند. در پایان دوره مشخص شد که آزمودنی ها بیشتر به افراد همفکر علاقه دارند. جالب اینجاست که محققان دریافتند افرادی که دارای ویژگی های شخصیتی منفی هستند از نظر سربازان نیروی هوایی جذاب تر و دوست داشتنی تر از افراد دارای ویژگی های شخصیتی مثبت هستند.

لبخند زدن با ژست باز یا بسته، این تمام نکته است. زنان هنگام لبخند زدن توجه بیشتری را به خود جلب می کنند، چه زبان بدنشان باز باشد و چه بسته. محققان اخیرا دریافته‌اند که دانش‌آموزانی که از طریق آواتار با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، در صورتی که آواتار لبخند بزرگ‌تری بر روی صورتشان داشته باشد، احساس بهتری نسبت به رابطه خود دارند.

نکته: طبق نتایج یک مطالعه، لبخند زدن در اولین جلسه به طرف مقابل کمک می کند تا دیرتر شما را به یاد بیاورد.

حتما بخوانید: چگونه با مردان صحبت کنیم: مردان را با صحبت کردن جذب کنیم

انسان ها دوست دارند به گونه ای درک شوند که با باورهای آنها مطابقت داشته باشد. این پدیده در قالب نظریه خود تأییدی تعریف می شود. همه ما می خواهیم دیگران نظرات ما را تایید کنند، چه مثبت و چه منفی. در یک سری از مطالعات، از شرکت کنندگانی که دارای خودپنداره مثبت و منفی بودند، پرسیده شد که دوست دارند با چه نوع افرادی ارتباط داشته باشند، با افرادی که نظر مثبتی نسبت به آنها دارند یا با افرادی که نظر منفی نسبت به آنها دارند.

شرکت‌کنندگانی که دیدگاه مثبتی نسبت به خود داشتند، افرادی را ترجیح می‌دادند که دیدگاه مثبتی نسبت به خود داشتند، در حالی که شرکت‌کنندگانی که دیدگاه منفی نسبت به خود داشتند، منتقدان را ترجیح می‌دادند. نتایج به‌دست‌آمده را می‌توان به‌گونه‌ای تحلیل کرد که انسان‌ها دوست دارند با افرادی ارتباط برقرار کنند که مطابق با هویت پذیرفته‌شده‌شان به آنها بازخورد می‌دهند. نتایج یک مطالعه دیگر نیز نشان می دهد که وقتی باورهای دیگران درباره ما با باورهای ما درباره خودمان سازگار باشد، رابطه ما با آنها سیال تر می شود. زیرا در این صورت احساس می کنیم که دیگری ما را درک می کند و همانطور که می دانید درک عنصر مهمی در ایجاد صمیمیت است.

خودافشاگری یکی از بهترین تکنیک ها برای ایجاد روابط و مبارزه با اعتیاد است.

در یک مطالعه، دانش‌آموزان به دو گروه تقسیم شدند و از آنها خواسته شد تا 45 دقیقه را صرف آشنایی با یکدیگر کنند. آزمایش‌کنندگان از برخی گروه‌ها یک سری سؤالات بسیار شخصی و عمیق پرسیدند. مثلا یکی از این سوالات این بود: “رابطه شما با مادرتان چگونه است؟” در حالی که بقیه اعضای گروه مجبور بودند به سوالات بی اهمیتی در مورد زندگی روزمره پاسخ دهند، مانند “تعطیلات مورد علاقه شما چیست؟” ” ” برای چی؟”

در پایان آزمایش، دانش‌آموزانی که سؤالات شخصی بیشتری می‌پرسیدند، نسبت به کسانی که در مورد موضوعات روزمره صحبت می‌کردند، احساس نزدیکی بیشتری به یکدیگر داشتند. همچنین می توانید از این تکنیک برای شناخت بهتر همکار خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید سوالات ساده ای مانند «آخرین فیلمی که دوست داشتید چه بود؟ » رابطه خود را تقویت کنید؟ » پرسیدن این سوالات به شما کمک می کند تا بفهمید کدام افراد در زندگی شریک زندگی شما مهم هستند. وقتی اطلاعاتی در مورد زندگی خصوصی خود به اشتراک می گذارید، مخاطبان شما احساس نزدیکی به شما خواهند کرد و در آینده بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

در دو مطالعه جداگانه، محققان به این نتیجه رسیدند که انسان ها برای اعتماد و قابلیت اطمینان در روابط خود ارزش قائل هستند. اهمیت این ویژگی ها زمانی بیشتر می شود که همکار و دوست ایده آل خود را تصور کنیم. قابل اعتماد بودن شامل چندین عنصر مانند صداقت، قابلیت اطمینان و وفاداری است. هر یک از این عناصر برای موفقیت یک رابطه مهم هستند، اما صداقت و اعتماد بیش از هر ویژگی دیگری در ایجاد یک دوستی پایدار مهم است.

محققان دریافته‌اند که مهم نیست مردم معشوقه یا دوست ایده‌آل خود را چه چیزی تصور می‌کنند، حس شوخ طبعی همچنان مهم است. در یک مطالعه مشخص شد که استفاده از شوخ طبعی در اولین جلسه به جذب طرف مقابل کمک می کند و او را علاقه مند نگه می دارد. در واقع، نتایج به‌دست‌آمده نشان می‌دهد که پرداختن به یک فعالیت مفرح و خوشایند جذابیت را افزایش می‌دهد و به جذب عاشق کمک می‌کند.

محققان هاروارد اخیراً دریافتند که خودگویی بر احساس پاداش درونی تأثیری مشابه پول و غذا دارد. در یک مطالعه، محققان از شرکت‌کنندگان خواستند زیر دستگاه fMRI بنشینند و به سؤالات مربوط به باورهای خود یا دیگران پاسخ دهند. از شرکت کنندگان خواسته شد یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود را بیاورند تا بیرون از دستگاه بنشیند. در برخی موارد، به شرکت کنندگان اطلاع داده می شد که پاسخ های آنها با شریکشان به اشتراک گذاشته می شود و در موارد دیگر، پاسخ ها محرمانه نگه داشته می شد. نتایج نشان داد که نواحی مغز مربوط به پاداش و انگیزه هنگام به اشتراک گذاری اطلاعات فعال تر بودند، اگرچه این مناطق زمانی فعال بودند که فرد در مورد خودش صحبت می کرد اما هیچ کس دیگری گوش نمی داد. به عبارت دیگر، وقتی از صحبت کردن در مورد خودتان دست بردارید و به مخاطبانتان اجازه دهید داستان هایی از زندگی خود تعریف کنند، خاطرات بهتری از رابطه خود با شما خواهند داشت.

البته گشودگی عاطفی خطرات خاص خود را دارد، زیرا شما خود را در موقعیت آسیب پذیری قرار می دهید، حتی اگر ندانید که آیا این مکاشفه احساسی مورد پذیرش طرف مقابل قرار می گیرد و او نیز خود را در موقعیت ضعف قرار می دهد یا خیر. شما را از خود دور می کند و تلاش شما را به سمت دیگری منحرف می کند. در هر صورت، این استراتژی ارزش ریسک را دارد زیرا مطالعات نشان داده اند که صراحت و بیان ویژگی های یک همکار ایده آل هستند. فرقی نمی کند که طرف مقابل شما دوست شما باشد یا کسی که می خواهید عاشق او شوید.

حتما بخوانید: سیاست های زنان برای جذب مردان: رفتار یک زن در یک رابطه اساسی است

روانشناسان مدت‌هاست که درباره پدیده‌ای به نام «دوست داشتن متقابل» می‌دانند: وقتی فکر می‌کنیم کسی ما را دوست دارد، او را دوست داریم. به عنوان مثال، در یک مطالعه در سال 1959، به شرکت کنندگان گفته شد که احتمالاً توسط یکی از اعضای گروه که با آنها در یک بحث گروهی شرکت می کنند، دوست خواهند داشت. آزمایشگر این اعضا را به صورت تصادفی انتخاب کرد. پس از بحث، مشخص شد که شرکت‌کنندگان افرادی را که فکر می‌کردند در یک طرف علایقشان هستند، بیشتر دوست دارند.

در یک مطالعه جدیدتر، محققان دانشگاه واترلو دریافتند زمانی که ما انتظار داریم توسط دیگران پذیرفته شویم، صادقانه تر با آنها رفتار می کنیم، که این امر شانس ما را برای جذب آنها و وابستگی آنها به خود افزایش می دهد. بنابراین حتی اگر مطمئن نیستید که طرف مقابل چه احساسی دارد، مانند خودتان رفتار کنید و احتمالاً مخاطبان شما را دوست خواهند داشت.

مراحل مختلفی وجود دارد که به دیگران بستگی دارد، برخی از مراحل علمی تر می توانند شما را به هدف خود نزدیکتر کنند. برای معتاد شدن به دیگران، بهتر است وقتی در اطراف آنها هستید مانند یک آینه رفتار کنید و از زبان بدن و سایر رفتارهای آنها کپی کنید، اما فراموش نکنید که در این کار زیاده روی کنید. برای اینکه کسی به شما وابسته شود، باید زمان زیادی را با شما بگذراند. پس برنامه ریزی کنید که با فردی که می خواهید باشید. به آنها دلسوزی کنید و سعی کنید با انرژی مثبت خود آنها را به خود نزدیک کنید. صمیمی و دوستانه بودن و در میان گذاشتن برخی از اسرار شخصیت خود با فرد مورد نظر نیز ممکن است گزینه های خوبی برای شما باشد. به این ترتیب آنها مشتاق هستند که به شما نزدیک شوند و رازها را با شما در میان بگذارند. همیشه لبخند بر لب داشته باشید و با آنها همانطور که می خواهند رفتار کنید. به عنوان مثال، اهداف و پروژه های مشترک را پیدا کنید و با هم در مورد آنها صحبت کنید. مردم به طور کلی به کسانی که شوخ و مهربان هستند جذب و وابسته می شوند، پس مهربان باشید و اجازه دهید آنها به طور غیر مستقیم متوجه محبت واقعی شما شوند.

عشقت رو جذب کن

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه روز به روز بیشتر دل معشوقه خود را به دست آورید؟ چگونه یک رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشیم؟ چگونه در زندگی زناشویی خود موفق شویم؟ پس این فرصت را از دست ندهید! همچنین می توانید به صفحه رادیو عشق در اینستاگرام فالوور اضافه کنید…

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

139 بازدید

212 بازدید

1.7k بازدید

2.19k بازدید

2.3k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

نام، ایمیل و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید تا بتوانید دوباره نظر دهید.

من برای دریافت همه نظرات در مورد این مقاله مشترک نمی شوم، فقط به نظرات خود پاسخ می دهم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

مورد توجه دیگران قرار گرفتن همیشه جذاب است و برای برخی افراد بسیار مهم است. کسانی هستند که دوست دارند با انجام کارها دیگران را به خود وابسته کنند و در نتیجه نیاز خود را به قدرت برآورده کنند. در واقع این نیاز به قدرت در همه انسان ها وجود دارد اما به درجات مختلف. روش هایی نیز وجود دارد که در صورت استفاده صحیح به شما این امکان را می دهد که به راحتی بر دیگران تأثیر بگذارید و در هر موقعیت اجتماعی خود را برجسته کنید. برخی از افراد دوست دارند به همکاران خود وابسته باشند، برخی از والدین دوست دارند فرزندان خود را تحت سرپرستی خود نگه دارند و از همه مهمتر برخی از زن و شوهرها می خواهند این احساس وابستگی را در همسر خود ایجاد کنند. در این مقاله سعی داریم نکاتی را گام به گام در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با به کارگیری آنها به هدف دلخواه خود برسید.

فهرست مطالب

این استراتژی آینه‌سازی نامیده می‌شود و شما را ملزم می‌کند تا رفتار مخاطبان خود را به شکلی ظریف تقلید کنید. وقتی با کسی صحبت می‌کنید، سعی کنید زبان بدن، حرکات و حالات صورت او را تقلید کنید. در سال 1999، محققان دانشگاه نیویورک اثری به نام “اثر آفتاب پرست” را ثبت کردند که زمانی رخ می دهد که افراد ناخودآگاه رفتار دیگران را تقلید کنند. این تقلید باعث می شود به راحتی عاشق یکدیگر شوید. محققان از 72 مرد و زن خواستند تا یک کار را با همسالان خود انجام دهند. این گروه ها که با محققان کار می کردند، رفتار سایر شرکت کنندگان را تقلید یا تقلید نکردند و محققان از تعاملات آنها فیلمبرداری کردند. در پایان آزمون، محققان از شرکت‌کنندگان خواستند تا میزان علاقه‌شان به هم گروهی خود را توصیف کنند. نتایج با اطمینان بسیار نشان داد که گروه هایی که از رفتار شرکت کنندگان تقلید می کردند، بیشتر علاقه مندی آنها را برانگیختند.

با توجه به اثر “در معرض قرار گرفتن فوری”، مردم عموماً جذب افرادی می شوند که می شناسند. برای بررسی این پدیده، روانشناسان دانشگاه پیتسبورگ از چهار زن خواستند تا به عنوان دانشجو در یک دوره روانشناسی دانشگاه شرکت کنند. هر کدام از آنها چندین بار در کلاس ظاهر شدند. وقتی آزمایش‌کنندگان عکس‌هایی از چهار زن را به دانش‌آموزان پسر نشان دادند، بیشتر جذب زنانی شدند که اغلب در کلاس دیده بودند، حتی اگر با هیچ یک از آنها رابطه نداشتند.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

حتما بخوانید: چطور در رابطه وابسته نشویم 

مردم از همان ویژگی هایی که شما به دیگران نسبت می دهید برای توصیف شما استفاده می کنند. این پدیده “انتقال خود به خودی صفت” نامیده می شود. بر اساس نتایج یک مطالعه، این تأثیر حتی زمانی رخ می‌دهد که افراد می‌دانستند برخی از ویژگی‌های فردی که در مورد آن صحبت می‌کنند درست نیست. هر آنچه در مورد دیگران می گویید آنچه را که در شما می بینند تحت الشعاع قرار می دهد. اگر کسی را مهربان و سخاوتمند توصیف کنید، دیگران همین ویژگی ها را به شما نسبت می دهند. مخالفش هم درست است؛ اگر مدام پشت سر دیگران بد صحبت کنید، دوستانتان این ویژگی های منفی را به شما منتقل خواهند کرد.

سرایت هیجان انگیز زمانی رخ می دهد که افراد به شدت تحت تأثیر الهامات و انرژی دیگران قرار می گیرند. انسان ها به طور ناخودآگاه می توانند عواطف و احساسات اطرافیان خود را حس کنند. این قطع ارتباط احتمالاً به این دلیل رخ می دهد که ما به طور طبیعی از حالات روحی تقلید می کنیم و در نتیجه احساس مشابهی را تجربه می کنیم. اگر می خواهید دیگران وقتی در کنارشان هستید خوشحال باشند، تمام تلاش خود را برای انتقال احساسات مثبت به کار بگیرید.

حتما بخوانید: راه هایی برای اینکه پسری عاشق شما شود: عشق خود را با معاشقه جذاب کنید.

روانشناسان مدل کلیشه ای را پیشنهاد کرده اند، این ایده که انسان ها بر اساس صداقت و شایستگی دیگران را قضاوت می کنند. اگر بتوانید فردی صمیمی و صمیمی باشید که رفتار دوستانه و غیررقابتی از خود نشان می دهد، دیگران احساس می کنند می توانند به شما اعتماد کنند. اگر کارآمد و آگاه ظاهر شوید، مثلاً اگر موقعیت اقتصادی یا علمی عالی داشته باشید، باعث می‌شوید دیگران به شما احترام بیشتری بگذارند. نکته مهم به خصوص در کسب و کار این است که ابتدا صداقت و سپس شایستگی خود را نشان دهید. از منظر طراحی، برای بقای ما مهمتر است که آیا شایسته اعتماد هستیم یا نه.

اگر اشتباهی مرتکب شوید، اگر از قبل فکر می کنید که فردی صادق هستید، مردم بیشتر به شما علاقه مند می شوند. وقتی به مخاطبان خود نشان می دهید که انسان کاملی نیستید و هیچ نقص یا ضعفی ندارید، برای اطرافیانتان راحت تر می شود که با شما ارتباط برقرار کنند و آنها احساس کنند که شما نیز مانند انسان ها آسیب پذیر هستید. محققان هنگام مطالعه تاثیر اشتباهات ساده بر جذابیت متوجه این پدیده شدند. محققان از دانشجویان دانشگاه مینه‌سوتا خواستند به ضبط افرادی که در امتحان شرکت می‌کنند گوش دهند. امتحان را خوب می گذرانند اما در قهوه هایی که دریافت می کنند بیشتر از محبت عاشقانی که می گیرند سعی می کنند خوب باشد و قهوه را قبول ندارند یا سعی می کنند خوب نباشد و قهوه را می ریزند.

افراد بیشتر جذب می شوند، که مشابه این اثر، “اثر جاذبه شباهت” نامیده می شود. محققان در یک مطالعه نظرات افراد را در مورد موضوعات بحث برانگیز جنسی و سیاست جویا شدند، سپس از آنها خواستند که برای مدتی در یک خوابگاه دانشجویی با هم زندگی کنند. در پایان دوره مشخص شده، آزمودنی ها نظرات بیشتری در مورد موضوعات مورد مطالعه پیدا کردند. د جالب اینجاست که محققان دریافتند افرادی که دارای ویژگی های شخصیتی منفی هستند برای سربازان نیروی هوایی جذاب تر و از نظر جسمی خوب تر از افرادی هستند که ویژگی های مثبت را به اشتراک می گذارند.

لبخند زدن با ژست باز یا بسته، این هدف است. وقتی خانم‌ها لبخند می‌زنند، فقط باز یا بسته بودن زبان بدنشان مهم است، دوست دارند دیگران را جذب کنند. محققان اخیراً دریافته‌اند که دانش‌آموزانی که از طریق آواتارها ارتباط برقرار می‌کنند، در صورتی که آواتار لبخند بزرگ‌تری روی صورتشان داشته باشد، احساس بهتری نسبت به رابطه‌شان دارند.

راهنما: به طرف مقابل کمک می کند شما را بعداً به خاطر بسپارد.

حتما بخوانید: چگونه با مردان صحبت کنیم: مردان را با صحبت کردن جذب کنیم

انسان ها دوست دارند به گونه ای بفهمند که با باورهایشان مطابقت داشته باشد. این پدیده در قالب نظریه خود تأییدی تعریف می شود. همه ما دوست داریم نظراتمان تایید یا مثبت باشد. در یک سری از مطالعات شرکت‌هایی با ویژگی‌های مثبت و منفی، از آنها پرسیده شد که دوست دارند با چه کسی ارتباط داشته باشند، عشقی که در مورد آنها مثبت فکر می‌کنند یا عشقی که نسبت به آنها منفی می‌بینند.

شرکتی که دیدگاه مثبتی نسبت به خود داشته باشد، به افرادی که آن را می‌پذیرند، می‌دهد، در حالی که شرکت‌کنندگانی که دیدگاه منفی نسبت به خود دارند، به آن‌ها می‌پردازند. نتایج به‌دست‌آمده را می‌توان به گونه‌ای تحلیل کرد که انسان‌ها دوست دارند با افرادی ارتباط برقرار کنند که بازخوردی مطابق با هویت پذیرش مصرف‌کننده به آنها ارائه می‌دهند. نتایج یک مطالعه دیگر همچنین نشان می‌دهد که وقتی باورهای دیگران با باورهای ما درباره خودمان سازگار باشد، روابط راحت‌تر پیش می‌رود. زیرا در این حالت فکر می کنیم طرف مقابل این کار را انجام می دهد و همانطور که می دانید درک بخش مهمی از ایجاد صمیمیت است.

خودافشاگری یکی از بهترین تکنیک ها برای ایجاد روابط و اعتیاد است.

در یک مطالعه، دانش آموزان به گروه های دو نفره تقسیم شدند و از آنها خواسته شد که 45 دقیقه را صرف یادگیری برنامه ها کنند. مجموعه تست کننده ها به صورت کاملا شخصی و شخصی در اختیار گروه ها قرار می گیرد. مثلا یکی از این سوالات این بود: “رابطه شما با مادرتان چگونه است؟” در حالی که بقیه اعضای گروه مجبور بودند به سؤالات بی اهمیتی در مورد زندگی روزمره پاسخ دهند، مانند «سرگرمی های شما چیست؟ ” برای چی؟”

در پایان آزمایش، دانش‌آموزانی که سؤالات شخصی بیشتری می‌پرسیدند، نسبت به کسانی که در مورد موضوعات روزمره صحبت می‌کردند، احساس نزدیکی بیشتری به یکدیگر داشتند. همچنین می توانید از این تکنیک برای شناخت بهتر همکار خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید سوالات ساده ای مانند «آخرین فیلمی که دوست داشتید چه بود؟ » رابطه خود را تقویت کنید؟ » پرسیدن این سوالات به شما کمک می کند تا بفهمید کدام افراد در زندگی شریک زندگی شما مهم هستند. وقتی اطلاعاتی در مورد زندگی خصوصی خود به اشتراک می گذارید، مخاطبان شما احساس نزدیکی به شما خواهند کرد و در آینده بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

در دو مطالعه جداگانه، محققان به این نتیجه رسیدند که انسان ها برای اعتماد و قابلیت اطمینان در روابط خود ارزش قائل هستند. اهمیت این ویژگی ها زمانی بیشتر می شود که همکار و دوست ایده آل خود را تصور کنیم. قابل اعتماد بودن شامل چندین عنصر مانند صداقت، قابلیت اطمینان و وفاداری است. هر یک از این عناصر برای موفقیت یک رابطه مهم هستند، اما صداقت و اعتماد بیش از هر ویژگی دیگری در ایجاد یک دوستی پایدار مهم است.

محققان دریافته‌اند که مهم نیست مردم معشوقه یا دوست ایده‌آل خود را چه چیزی تصور می‌کنند، حس شوخ طبعی همچنان مهم است. در یک مطالعه مشخص شد که استفاده از شوخ طبعی در اولین جلسه به جذب طرف مقابل کمک می کند و او را علاقه مند نگه می دارد. در واقع، نتایج به‌دست‌آمده نشان می‌دهد که پرداختن به یک فعالیت مفرح و خوشایند جذابیت را افزایش می‌دهد و به جذب عاشق کمک می‌کند.

محققان هاروارد اخیراً دریافتند که خودگویی بر احساس پاداش درونی تأثیری مشابه پول و غذا دارد. در یک مطالعه، محققان از شرکت‌کنندگان خواستند زیر دستگاه fMRI بنشینند و به سؤالات مربوط به باورهای خود یا دیگران پاسخ دهند. از شرکت کنندگان خواسته شد یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود را بیاورند تا بیرون از دستگاه بنشیند. در برخی موارد، به شرکت کنندگان اطلاع داده می شد که پاسخ های آنها با شریکشان به اشتراک گذاشته می شود و در موارد دیگر، پاسخ ها محرمانه نگه داشته می شد. نتایج نشان داد که نواحی مغز مربوط به پاداش و انگیزه هنگام به اشتراک گذاری اطلاعات فعال تر بودند، اگرچه این مناطق زمانی فعال بودند که فرد در مورد خودش صحبت می کرد اما هیچ کس دیگری گوش نمی داد. به عبارت دیگر، وقتی از صحبت کردن در مورد خودتان دست بردارید و به مخاطبانتان اجازه دهید داستان هایی از زندگی خود تعریف کنند، خاطرات بهتری از رابطه خود با شما خواهند داشت.

البته گشودگی عاطفی خطرات خاص خود را دارد، زیرا شما خود را در موقعیت آسیب پذیری قرار می دهید، حتی اگر ندانید که آیا این مکاشفه احساسی مورد پذیرش طرف مقابل قرار می گیرد و او نیز خود را در موقعیت ضعف قرار می دهد یا خیر. شما را از خود دور می کند و تلاش شما را به سمت دیگری منحرف می کند. در هر صورت، این استراتژی ارزش ریسک را دارد زیرا مطالعات نشان داده اند که صراحت و بیان ویژگی های یک همکار ایده آل هستند. فرقی نمی کند که طرف مقابل شما دوست شما باشد یا کسی که می خواهید عاشق او شوید.

حتما بخوانید: سیاست های زنان برای جذب مردان: رفتار یک زن در یک رابطه اساسی است

روانشناسان مدت‌هاست که درباره پدیده‌ای به نام «دوست داشتن متقابل» می‌دانند: وقتی فکر می‌کنیم کسی ما را دوست دارد، او را دوست داریم. به عنوان مثال، در یک مطالعه در سال 1959، به شرکت کنندگان گفته شد که احتمالاً توسط یکی از اعضای گروه که با آنها در یک بحث گروهی شرکت می کنند، دوست خواهند داشت. آزمایشگر این اعضا را به صورت تصادفی انتخاب کرد. پس از بحث، مشخص شد که شرکت‌کنندگان افرادی را که فکر می‌کردند در یک طرف علایقشان هستند، بیشتر دوست دارند.

در یک مطالعه جدیدتر، محققان دانشگاه واترلو دریافتند زمانی که ما انتظار داریم توسط دیگران پذیرفته شویم، صادقانه تر با آنها رفتار می کنیم، که این امر شانس ما را برای جذب آنها و وابستگی آنها به خود افزایش می دهد. بنابراین حتی اگر مطمئن نیستید که طرف مقابل چه احساسی دارد، مانند خودتان رفتار کنید و احتمالاً مخاطبان شما را دوست خواهند داشت.

مراحل مختلفی وجود دارد که به دیگران بستگی دارد، برخی از مراحل علمی تر می توانند شما را به هدف خود نزدیکتر کنند. برای معتاد شدن به دیگران، بهتر است وقتی در اطراف آنها هستید مانند یک آینه رفتار کنید و از زبان بدن و سایر رفتارهای آنها کپی کنید، اما فراموش نکنید که در این کار زیاده روی کنید. برای اینکه کسی به شما وابسته شود، باید زمان زیادی را با شما بگذراند. پس برنامه ریزی کنید که با فردی که می خواهید باشید. به آنها دلسوزی کنید و سعی کنید با انرژی مثبت خود آنها را به خود نزدیک کنید. صمیمی و دوستانه بودن و در میان گذاشتن برخی از اسرار شخصیت خود با فرد مورد نظر نیز ممکن است گزینه های خوبی برای شما باشد. به این ترتیب آنها مشتاق هستند که به شما نزدیک شوند و رازها را با شما در میان بگذارند. همیشه لبخند بر لب داشته باشید و با آنها همانطور که می خواهند رفتار کنید. به عنوان مثال، اهداف و پروژه های مشترک را پیدا کنید و با هم در مورد آنها صحبت کنید. مردم به طور کلی به کسانی که شوخ و مهربان هستند جذب و وابسته می شوند، پس مهربان باشید و اجازه دهید آنها به طور غیر مستقیم متوجه محبت واقعی شما شوند.

عشقت رو جذب کن

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه روز به روز بیشتر دل معشوقه خود را به دست آورید؟ چگونه یک رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشیم؟ چگونه در زندگی زناشویی خود موفق شویم؟ پس این فرصت را از دست ندهید! همچنین می توانید به صفحه رادیو عشق در اینستاگرام فالوور اضافه کنید…

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

139 بازدید

212 بازدید

1.7k بازدید

2.19k بازدید

2.3k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

نام، ایمیل و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید تا بتوانید دوباره نظر دهید.

من برای دریافت همه نظرات در مورد این مقاله مشترک نمی شوم، فقط به نظرات خود پاسخ می دهم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

آیا فکر می‌کنید عشق قابل کنترل نیست؟

آیا فکر می کنید اگر کسی از همان ابتدا عاشق شما نشود، شانسی ندارید؟

آیا فکر می کنید غیرممکن است که کسی را دیوانه وار عاشق خود کنید؟

اگر پاسخ شما به این سؤالات مثبت است، احتمالاً به سرنوشت نیز اعتقاد دارید. این چیز مهمی نیست، بسیاری از مردم هستند! بیشتر مردم فکر می کنند که عشق چیزی است که نمی توان آن را تغییر داد و کنترلی بر آن ندارند.

اما تحقیقات مختلف در طول سال ها ثابت کرده است که عشق قابل کنترل است. و همه اینها به لطف قدرت مغز به دست می آید. شما فقط باید یاد بگیرید که از ذهن خود استفاده کنید.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

عشق با سایر احساسات روانی که روزانه تجربه می کنید تفاوتی ندارد:

– ترس
– استرس
– حسادت
– ترحم به خود
– اضطراب

این احساسات قابل کنترل هستند و عشق جزو هیجانات روانی طبقه بندی می شود و قابل کنترل است. کنترل عشق به عنوان یک احساس به سادگی کنترل ترس، هیجان و غیره است. مشکل اعتقادات ماست. در طول سال ها، ما معتقد بوده ایم که عشق چیزی است که اتفاق می افتد و همه چیز به سرنوشت بستگی دارد.

اما واقعیت کاملا متفاوت است. با استفاده از روانشناسی عشق، می توانید فردی را که می خواهید عاشق خود کنید و به هیچ جای دیگری نگاه نکنید. البته هیچ تضمینی وجود ندارد و نمی گوییم که این روش 100% موثر است، اما نتیجه کار شما با این روش کاملا متفاوت خواهد بود. اگر می توانید شانس خود را برای عاشق شدن سه برابر کنید، چرا تلاش نکنید؟

1. چطور عاشق می‌شویم و روانشناسی پشت آن

قبل از اینکه وارد داستان این شویم که چگونه یک نفر را دیوانه وار عاشق خود کنیم، باید جنبه روانشناختی قضیه را بررسی کنیم و نه، معجون جادویی وجود ندارد.

بدون اینکه بدانید، هر فردی که می شناسید در لیستی در پشت ذهن شما ذخیره می شود. در این لیست فهرستی از معیارها وجود دارد، معیارهایی که باید قبل از عاشق شدن در این فرد وجود داشته باشد. روانشناسان به این کارت عشق می گویند.

اگر کسی یک یا چند مورد از این معیارها را نداشته باشد، به طور خودکار شانس تبدیل شدن به عشق زندگی شما را از دست می دهد و احتمالاً فقط دوست شما خواهد بود. به همین دلیل است که شما فقط عاشق یک نفر می شوید و بقیه دوستان شما باقی می مانند.

البته لیست هر فرد متفاوت و خاص است. آنچه در این لیست قرار می دهید به شما بستگی دارد:

– ارزشها
– باورها
– تجربیات گذشته
– زمینه
– روابط گذشته

به همین دلیل است که دوست شما ممکن است عاشق مردی شود که برای شما کاملاً عادی به نظر می رسد. این مرد با نمودار عشق دوست شما مطابقت دارد نه شما. ارزیابی افراد برای اینکه ببینید آیا فردی با لیست شما مطابقت دارد یا خیر، آگاهانه اتفاق نمی افتد، بلکه به طور ناخودآگاه اتفاق می افتد بدون اینکه شما حتی به آن فکر کنید. ذهن هر کاری را خودش انجام می دهد. درست همانطور که باعث می شود قلب شما به تپش برسد، حتی اگر آگاهانه از آن آگاه نباشید. به همین دلیل است که می توانید عاشق کسی شوید بدون اینکه بدانید چرا عاشق او شده اید. مسئولیت با ناخودآگاه شماست.

به همین دلیل است که عشق یک پدیده مرموز است و بسیاری به سرنوشت خود متکی هستند. اما در واقعیت، این ربطی به سرنوشت ندارد، این صرفاً به ناخودآگاه شما بستگی دارد که ارزیابی کنید آیا این شخص با لیست شما مطابقت دارد یا خیر. حقیقت این است که هر چه بیشتر از معیارهای ناخودآگاه خود آگاه باشید، زودتر می توانید ارزیابی کنید که چرا عاشق کسی شده اید.

در زیر لیستی از جیم، یک مرد 26 ساله است که تعهدات زیادی در زندگی خود داشته است. 2 سال از فارغ التحصیلی از دانشگاه می گذرد و در لندن کار می کند. او از قرار ملاقات با دختران مختلف و دوستی های کوتاه مدت خسته شده و به دنبال شریک زندگی جدی تری است. لیست جیم با این 4 معیار شروع می شود:

1- باید سطح تحصیلات او به من بخورد.

2- حتما موهای قهوه ای داشته باشد (جیم عاشق دختری با موهای قهوه ای شده و به همین دلیل ناخودآگاه او را در لیست معیارهای خود قرار داده است تا بتواند شکست عشق قبلی خود را با این کار جبران کند. سبزه. -دختر مو)
3- خانواده اش باید صمیمی باشند (خانواده و بچه ها برای جیم مهم هستند و او به دنبال کسی است که بتواند مادر خوبی برای فرزندانش باشد. ببینید ما جذب کسانی هستیم که می خواهیم و نیاز داریم) .

4- باید مسافرت کردن را دوست داشته باشد.

اگر جیم که اکنون مجرد است، با یک دختر زیبا با موهای قرمز آشنا شود، احتمالاً عاشق او نخواهد شد. اگرچه این دختر ممکن است برای او خوب به نظر برسد، اما نمی فهمد که چرا نمی تواند عاشق او شود.

فقط زمانی می توانید عاشق شوید که این شخص با اکثر موارد موجود در لیست ناخودآگاه شما مطابقت داشته باشد. سپس ضمیر ناخودآگاه شما به شما کمک می کند که عاشق این شخص بمانید و رابطه خوبی با او حفظ کنید. از آنجایی که ناخودآگاه شما بسیار به آن شخص وابسته می شود، به همین دلیل است که فراموش کردن کسی که دوستش دارید، حتی پس از سال ها دشوار است.

2. چگونه ذهن خود را کنترل کنید تا از عشق او به شما اطمینان حاصل کنید

در اینجا چند روش اثبات شده وجود دارد که به شما کمک می کند تا شخص مورد نظر خود را عاشق خود کنید:
1 – معیارهای آنها را در خود ایجاد کنید. همه ما این فهرست یا نقشه عشق را در ذهن داریم. این لیست شامل تمام معیارهای اصلی است که ما از هدف خود انتظار داریم. البته 100% اینطور نیست که عاشق کسی شویم که معیارهای این لیست را داشته باشد، اما اگر کسی هیچ یک از این معیارها را نداشته باشد، نمی توانید عاشق او شوید. قبل از اینکه بخواهید کسی را عاشق خود کنید، تحقیق کنید. تمام اطلاعات اولیه در مورد سوابق و علایق آنها را دریافت کنید. هرچه بیشتر او را بشناسید و سعی کنید خود را با استانداردهای او تطبیق دهید، بهتر است.
2- نیازهای برآورده نشده آنها را برآورده کنید. وقتی مردم به دنبال یک رابطه جدید هستند، به دنبال شخصی هستند که از بسیاری جهات شبیه آنها باشد. آنها به دنبال نقاط قوت در این فرد و همچنین نقطه مقابل نقاط ضعف خود هستند. برای مثال، فردی که احساس حقارت می کند اما باهوش است، به دنبال فردی می گردد که هم اعتماد به نفس داشته باشد و هم باهوش باشد تا بین آنها تعادل برقرار کند. اگر می خواهید فردی که می شناسید دارای اختلال شخصیت با عزت نفس پایین است عاشق شما شود، نشان دادن خود به عنوان فردی با اعتماد به نفس به او کمک می کند که عاشق شما شود. وقتی نقش یک فرد با اعتماد به نفس را بازی می کنید، به ناخودآگاه آنها پیام می دهید: “من چیزی که دنبالش می گردی دارم”!
3- چقدر تلاش می کنید؟ بسیاری از مردم می خواهند بدانند که آیا پایداری واقعاً در این موارد مؤثر است یا خیر. اگر فردی که به دنبالش هستید اعتیاد خارجی داشته باشد، پشتکار احتمالاً کارساز خواهد بود. وابستگی بیرونی به این معناست که فرد برای احساس بهتر یا فرار از موقعیت بد زندگی خود به دیگران متکی است. اگر فردی جزو این دسته از افراد باشد، ممکن است در هر شرایطی بخواهد رابطه جدیدی را آغاز کند. در این صورت احتمال اینکه بتوانید او را عاشق خود کنید بیشتر است. به طور خلاصه، وقتی افراد آسیب پذیرتر هستند و نیاز به توجه و مراقبت دارند، احتمال اینکه سریعتر عاشق شما شوند بیشتر است.
4- از دوستان مشترک خود کمک بگیرید. اگر شما و عزیزتان دوستان مشترک دارید، باید از این فرصت استفاده کنید. این به این دلیل است که ضمیر ناخودآگاه برنامه‌نویسی جدید را راحت‌تر می‌پذیرد، زمانی که منابع معتبر (مانند دوستان) آنچه را که در ذهنش برنامه‌ریزی شده است تأیید کنند. اگر دوستان او فکر می کنند که شما عالی هستید، به احتمال زیاد او با آنها موافق است. هرچه دوستان مشترکتان بیشتر به او بگویند که چقدر عالی هستید، احتمال اینکه جایی در ذهن او باز کنید بیشتر است. هرچه بیشتر چیزی را برای کسی تکرار کنید، بهتر می توانید او را به فکر کردن در مورد آن موضوع خاص ترغیب کنید. برای چی؟ ساده است، تکرار می تواند تأثیر بسزایی در ناخودآگاه داشته باشد. البته این اجازه نمی دهد هر ده دقیقه یکبار با او تماس بگیرید. فقط آنها را می ترساند. با نشان دادن ماهرانه حضور خود، می توانید دستور کار را در سر آنها تنظیم کنید. باید جلوی چشمانش باشی و تا جایی که می تواند تو را ببیند، فرقی نمی کند با او صحبت کنی یا نه، فقط همان جایی بمان که بتواند تو را ببیند. از خودتان وقتی نام شما در یک گروه ذکر می شود، اولین کلمه ای که به ذهن می رسد چیست؟ دیگران چه تصویری از شما دارند؟ آیا آنها شما را “قوی”، “شاد”، “با اعتماد به نفس” یا چیزی منفی تر مانند “گرسنه” می بینند؟ هر چه در ذهن مردم بهتر باشید، آنها شما را بهتر خواهند دید. مهم نیست که چه کسی هستید یا چه ویژگی های منفی دارید، مهم این است که شما چگونه درک می شوید. شما باید این برداشت را مثبت کنید.

3. آیا واقعا چیزی به نام عشق در نگاه اول وجود دارد یا افسانه است؟

قطعا عشق در نگاه اول وجود دارد، اگر فردی با معیارهای ذکر شده در ناخودآگاه شما از ابتدا مطابقت داشته باشد، ممکن است در نگاه اول عاشق شوید.

بنابراین شما فکر می کنید، یک دقیقه صبر کنید، اگر من هنوز با او صحبت نکرده ام، چگونه می توانم بفهمم که او استانداردهای من را دارد؟

بسیار ساده است. معیارهای شما ممکن است شامل نحوه ایستادن، راه رفتن، صحبت کردن یا حتی تعامل او با دیگران باشد. اگر رفتار، ظاهر یا چیز دیگری شما را به یاد شخص دیگری بیاندازد، این اتفاق می افتد.

به عنوان مثال، شما را به یاد کسی می اندازد که دوستش دارید.

ما معمولاً از یک الگو پیروی می کنیم و همیشه عاشق نوع خاصی از افراد می شویم. بنابراین اگر کسی شما را به یاد کسی می‌اندازد که قبلاً دوستش داشتید، اما شما آگاهانه نمی‌دانید که او شما را به یاد کسی از گذشته‌تان می‌اندازد، ممکن است در نگاه اول بدون اینکه دلیل آن را بدانید عاشق آن شخص شوید. شاید فکر کنید قرار است عاشق او شوید. / مردم

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

محتوای بخش بهداشت و درمان سایت کوکا صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد. این مقاله توصیه پزشکی نیست و نباید به عنوان جایگزینی برای مشاوره با پزشک برای تشخیص و درمان استفاده شود.

© کپی برداری از تمام یا بخشی از محتوای کوکا برای تمامی وب سایت ها تحت هیچ شرایطی مجاز نمی باشد.
هرگونه کپی برداری از مطالب سایت کوکا ممنوع است.

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم؟

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

راه های عاشق کردن مرد چیست؟

چگونه مردان را برای ارسال پیامک دلتنگ و دیوانه کنیم؟

برای اینکه بدانیم چگونه یک مرد را دیوانه کنیم باید روانشناسی عشق را بدانیم، زیرا از این طریق می توانیم تکنیک هایی را بیاموزیم که یک مرد را در یک نگاه عاشق شما کنیم.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

البته در این مقاله نحوه دیوانه کردن یک مرد به این معناست که چگونه یک مرد را به قصد ازدواج به خود علاقه مند کنید. وقتی صحبت از دیوانه کردن یک مرد یا راه هایی برای عاشق کردن او با هدف ازدواج با او می شود یا به دنبال علاقه مندی به دوست مشترکی مانند دوست پسر همجنس خود هستید، باید به علم روانشناسی روی بیاوریم.

اما بالاتر از همه باید مراقب باشیم که قصد دیوانه کردن دیگران را نداشته باشیم و حتی داشتن چنین قصدی نشانه مثبتی نیست (ببینید چرا می خواهیم مردی را دیوانه کنیم). اما می‌توانیم راه‌هایی را بیاموزیم که طرف مقابل را به اندازه‌ای عاشق کنیم که رابطه‌مان را به سرعت به سمت ازدواج پیش ببریم.

یادگیری چنین تکنیک هایی نه تنها در ارتباط چهره به چهره، بلکه به ما می آموزد که در چت معاشقه کنیم و پیام های جذاب ارسال کنیم (9 قانون معاشقه از راه دور با موبایل را ببینید).

تاکید بر این نکته ضروری است که هدف از اجرای این تکنیک ها، چه معاشقه در چت و چه معتاد شدن به دیگران، باید با هدف ایجاد یک رابطه پایدار و همیشگی باشد و اگر هدف رابطه شما معاشقه با دوست پسر است، به شما توصیه می کنیم. . در رابطه خود تجدید نظر کنید

برگردیم به موضوع عاشق شدن و جذب پسرها. هنگام جستجوی کلمات “چگونه دوست پسر خود را معتاد کنیم” یا “چگونه یک مرد را دیوانه کنیم” به سایت های زیادی برخورد می کنیم که نکات ساده و تکراری را در اختیار ما قرار می دهند.

اما امروز در نوین بینش می خواهم در مورد چند روش ساده صحبت کنم که می تواند به ما بیاموزد چگونه یک مرد را دیوانه کنیم، چه از طریق چت یا هر روش دیگری. روش های جدید نگارش بر اساس روانشناسی عشق.

یکی از مشتریان سایت نوین بینش که از این تکنیک ها استفاده می کرد به من گفت که تکنیک های روانشناسی عشق برای او معجزه کرده و دوست پسرش را دیوانه کرده است که قصد ازدواج با او را داشت.

آنها اکنون ازدواج کرده اند و زندگی خوبی دارند. تکنیک هایی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت همچنین به ما کمک می کند تا بفهمیم چگونه قلب یک مرد را به دست آوریم، چگونه یک مرد را جذب کنیم یا حتی چگونه یک مرد را اغوا کنیم.

در واقع، همانطور که در مقاله قبلی ام توضیح دادم، آیا عشق در نگاه اول واقعی است، تکنیک هایی بر اساس روانشناسی عشق وجود دارد که به ما می آموزد چگونه مردی را در نگاه اول عاشق خود کنیم (البته اگر قصد داشته باشد). برای انجام این کار). دارد). ازدواج كردن).

در ادامه تنها به بخشی کوچک و ساده از روش های دیوانه کردن پسر در یک نگاه اشاره می کنیم که آموزش و معرفی تمامی این تکنیک ها از حوصله این مقاله خارج است.

اولین چیزی که باعث می شود یک مرد عاشق شما شود و دل او را به دست بیاورد، طبیعی بودن است. آرایش شما را زیباتر می کند، اما زیبایی طبیعی بیش از هر چیز به ما کمک می کند دوست پسر یا دوست دختر پیدا کنیم.

همانطور که در کتابم، راهنمای جذب و ازدواج توضیح دادم، یکی از بهترین راه‌ها برای دیوانه کردن یک مرد و وابستگی او این است که او را مجبور کنید برای به دست آوردن شما سخت تلاش کند. به او نشان دهید که باید طوری رفتار کند که شایسته شما باشد و ارزش شما را در نظر او افزایش دهد (برای اطلاعات بیشتر به 5 مدل عشق مردانه برای به دست آوردن قلب او مراجعه کنید).

اگر بخواهیم بهترین پاسخ را به این سوال بدهیم که چگونه یک مرد را دیوانه کنیم، باید بگویم که نباید مثل بقیه رفتار کرد، زیرا در این صورت شما یک زن ناامید از خودش هستید و دوست پسر معتاد یا رانده شده است. . مردان دیوانه برای جذب یک مرد، خودتان باشید، اما تصویری ارائه دهید که موفق، باهوش و قادر به مدیریت همه چیز است.

اگر به دنبال دیوانه کردن یک مرد خاص هستید، نباید کسی باشید که صدا می‌زند. البته، ایرادی ندارد که ابتدا تماس بگیرید، اما همیشه نباید اینطور باشد. مقاومت در برابر میل به تماس یا پیامک کمی سخت است، اما اگر می خواهید مردتان دیوانه شما باشد، باید مقاومت کنید.

به یاد داشته باشید، پسری که در مقابل شما قرار دارد، به تازگی با شما آشنا شده است، اما او مدت زیادی است که دوستانش را می شناسد. بنابراین، اگر می خواهید مردی به شما وابسته باشد، باید روابط خوبی با دوستانش داشته باشید. کلید جذب مردی که دوست دارید این است که روابط خود را با دوستانش به خوبی مدیریت کنید.

اگر می خواهید مردی عاشق شود و به شما وابسته باشد (به خصوص اگر مغرور باشد)، باید حسادت را کنار بگذارید. حسادت می تواند رابطه شما را از بین ببرد. اگر چیزی باعث حسادت شما می شود، بهتر است دلبستگی خود را کم کنید تا در خانه حساسیت نشان ندهید (نکته بهبا برای عاشق شدن با یک مرد مغرور را ببینید). در عوض، عاشقان خود را دیوانه کنید و احساس حسادت و وابستگی آنها را افزایش دهید.

یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای دیوانه کردن یک مرد و جذب او این است که او را بخندانید. با این کار یکی از نیازهای اصلی ناخودآگاه او را برآورده خواهید کرد. اما سوال اساسی این است که چگونه یک پسر را بخندانیم؟ برای تقویت حس شوخ طبعی خود، برنامه های کمدی و استندآپ تماشا کنید، سپس سعی کنید در مقابل آینه خنده دار بودن را تمرین کنید.

اگر می خواهید مردی عاشق شما شود، باید مراقب زندگی شخصی خود باشید و آن را فراموش نکنید. زنی که فقط به ازدواج فکر می کند هیچ مردی را جذب نمی کند. بنابراین توجه و احترام به خود یکی از مهم ترین اصول برای جذب پسران است. برای انجام این کار، همیشه اهداف و پروژه های خود را در ذهن داشته باشید.

هرگز از کسی که هستید خجالت نکشید. اگر می خواهید مردی به شما وابسته باشد و او را مجذوب خود کند تا دیوانه شما شود، هرگز اجازه ندهید شریک زندگی تان از شما فردی متفاوت بسازد. این مورد به خصوص در بین پسران مغرور حساسیت بیشتری دارد.

در این مورد به کلمه “کمی” توجه کنید. اگر متاهل هستید، حسادت اشکالی ندارد. اما اگر قبل از ازدواج با هم قرار دارید و می خواهید مردی برای ازدواج به شما وابسته باشد، او را کمی حسادت کنید. این سوال تعیین می کند که چقدر برای شما مهم است.

اگر می خواهید مردی را به خود وابسته کنید و او را دیوانه خود کنید، باید تا حد امکان مرموز باشید. پس تمام اسرار زندگی خود را به او اعتماد نکنید. هرچه اسرار بیشتری در مورد شما وجود داشته باشد، مرد مورد علاقه خود را دیوانه تر خواهید کرد.

برای اینکه مردی دیوانه وار عاشق شما شود، باید نه تنها از نظر جسمی، بلکه از نظر عاطفی و روحی نیز مراقب خود باشید. ورزش و شنا را در برنامه روزانه خود بگنجانید. هر چه آرامتر و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، مردی را که دوست دارید بیشتر جذب خواهید کرد.

از فیس بوک، اینستاگرام و تلگرام استفاده کنید و عکس ها و متن های جالب مختلف را به اشتراک بگذارید. این باعث می شود که دوست پسر شما بیشتر در مورد شما فکر کند. همانطور که می دانید درگیری های ذهنی نیز منجر به اعتیاد می شود.

از مرد مورد علاقه خود در مورد خودش بپرسید. با این کار می توانید او را حتی در یک روز دیوانه کنید. مردان دوست دارند زنانی که به آنها گوش می دهند. از او در مورد خانواده اش، سرگرمی هایش، غذای مورد علاقه اش و غیره بپرسید.

اگر می خواهید مردی را آنقدر دیوانه کنید که خیلی زود از شما خواستگاری کند، آن شرایط را ایجاد کنید تا او شما را در موقعیت ها و مکان های مختلف ببیند. شام، فیلم، پیاده روی و مهمانی می تواند این فرصت را برای او و شما فراهم کند.

اگر می خواهید یک مرد صادق به شما وابسته باشد، به نحوه لباس پوشیدن خود توجه کنید. سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که شما را چاپلوسی کند و با اندام شما مطابقت داشته باشد (به اصطلاح مناسب شما).

اگر می خواهید مردی را جذب کنید، او را در اولویت اول زندگی خود قرار ندهید. در واقع کاری کنید که مردی که دوستش دارید سخت تلاش کند تا او را در اولویت اول خود قرار دهید.

شنیدید می گویند عقل پسران  در شکمشان است؟

اگر می خواهید مردی را به خود وابسته کنید، یکی از ساده ترین راه ها این است که آن را غذای مورد علاقه اش کنید.

خرید با هم، حتی یک خرید کوچک و ساده، برای پسرها جذاب است و می تواند او را عاشق شما کند.

برای اینکه یک مرد دیوانه وار عاشق شما شود، ابتدا باید خودتان را دوست داشته باشید.

به مرد مورد علاقه خود لبخند بزنید، گاهی اوقات یک لبخند زیبا می تواند موثرتر از هر کلمه ای باشد.

برای اینکه یک مرد را دیوانه خود کنید به ظاهر خود توجه کنید زیرا اولین قدم در جذابیت شما در ظاهر شما آشکار می شود.

قدردانی از مردان می تواند آنها را بیش از هر چیز دیگری عاشق شما کند.

۲۴٫ دست نیافتنی باشید

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

بسیار مهم است که بدانید چگونه برای مردی که دوست دارید در دسترس نباشید. شما باید مراقب باشید که در عین حال دست نیافتنی باشید و مرد مورد علاقه خود را از رسیدن به شما منصرف نکنید. زیرا مردم عاشق کسی می شوند که امیدوارند داشته باشند (نگاه کنید به چگونه برای یک مرد غیرقابل دسترس باشیم).

سخن پایانی

این مقاله برگرفته از کتاب جذابیت و ازدواج نوشته شاهین زند و برای افرادی است که به دنبال جذب و عاشق شدن پسری هستند که می خواهد سریعتر ازدواج کند.

اگر چه آشنایی قبل از ازدواج با یک مرد قابل قبول است، اما توصیه می شود قبل از ازدواج از قرار ملاقات با مرد خودداری کرده و فقط به قصد ازدواج وارد رابطه شوید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده یا یک دایره المعارف خسته کننده نیست، بلکه مرجعی است که به شما کمک می کند هر اطلاعاتی را به صورت مختصر، مختصر و مفید به دست آورید. نوین بینش مرجع پیشرو روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان است. کتاب جذابیت و ازدواج شاهین زند با هدف جذب گزینه ایده آل یا جذب گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد می گیرید و یا طبق قوانین جدید بینش، هزینه های پرداخت شده به شما برگردانده می شود. برای دیدن کلیپ های آموزشی شاهین زند در صفحه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۴ حرکت تضمینی برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم

چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن دیگران

مثال برای عاشق کردن دیگران

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

جذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

عشق یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم

شما می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ 09306135008 با تیم نوین بینش تماس بگیرید.

برچسب ها: چگونه یک مرد را مجذوب کنم ، چگونه شوهرم را دیوانه کنم ، چگونه قلب یک مرد را به دست بیاورم ، چگونه یک مرد را جذب کنیم ، چگونه مردی را که دوست داری جذب کنیم ، راههایی برای جذب مرد مورد علاقه

انتقادات و شکایات

[email protected]

اینستاگرام شاهین زند

شماره تماس: 03136201013 از ساعت 9 الی 17

آدرس: اصفهان، خیابان آرتش، راهرو 69، ساختمان پیمان، طبقه دوم، واحد 11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق پیام در تلگرام یا واتساپ 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

فهرست مطالب

در صورت نیاز یا علاقه مندی به هر یک از مطالب، بر روی عنوان مربوطه در لیست زیر کلیک کنید تا به همان قسمت منتقل شوید.

در واقع، اصلاً آنقدرها هم سخت نیست، من می دانم که در حال حاضر چه چیزی در ذهن شما می گذرد و مطمئنم که دارید فکر می کنید، “اگر آسان بود، چرا آنها سال های زیادی را صرف آن کردند و این کار را نکردند؟ آیا موفق خواهید شد؟

پاسخ به این سوال ساده است، زیرا این افراد در مسیر درستی قدم نمی گذارند. اگر به دنبال این هستید که چگونه دیگران را به سمت خود جذب کنید یا چگونه ما را تحسین کنید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

اکثر مردم وقتی می بینند که شخص دیگری می تواند کاری را انجام دهد که خودش نمی تواند انجام دهد تحت تأثیر قرار می گیرد. به همین دلیل است که روش های جذب یک درون گرا خجالتی با روش های جذب یک برون گرا اجتماعی متفاوت است. اول از همه باید ویژگی های فرد مورد نظر را بشناسید. یعنی مهم ترین مرحله کسب اطلاعات در مورد شخصی است که قبلاً در مورد او صحبت کردیم.

اگر کسی از ناشناخته ها می ترسد، ممکن است تحت تأثیر فردی در زندگی خود قرار بگیرد که قدرت کنترل ترس او را دارد. اگر کسی بخواهد ثروتمند شود، جذب کسی می شود که توانایی خوبی برای انباشت ثروت و ظرفیت اقتصادی خوبی دارد. اگر انسان در زندگی انسان احساس بی فایده و بی اهمیتی کند، جذب افرادی می شود که با مشکلات زندگی مواجه می شوند و برای حل آن تلاش می کنند.

همانطور که در مثال های بالا اشاره شد، جذب دیگران فرمول مشخص و ثابتی ندارد، بلکه مستقیماً با بار ذهنی فردی که قصد جذب او را دارد، در ارتباط است و خوشبختانه در دنیایی زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی مانند کلوب، فیسبوک. ، و غیره. در این مواقع برای شما خیلی به ارمغان می آورند. مشروط بر اینکه بتوانید اطلاعاتی در مورد شخص یا افراد مورد نظر بدست آورید. رفتارها، نیازها و نیازهای روانی-عاطفی فرد را بررسی کنید، سپس با نشان دادن اینکه می توانید آن نیازها را برآورده کنید یا می توانید آنچه را که به دنبالش هستند، تحت تاثیر قرار دهید. این یک فرمول ساده اما بسیار موثر برای جذب افراد و تحت تاثیر قرار دادن آنها است.

بعد از مدتی دیگر حتی به آدم های زیبا هم نگاه نمی کنیم! ظاهر آنها برای شما عادی می شود زیرا باید بیشتر از مردم دریافت کنید.

اگر بتوانید در هنگام ملاقات کسی را بیشتر از ظاهر خود نشان دهید، جذاب به نظر می رسید.

بسیاری از مردان و زنان برای ظاهر خود زمان و هزینه زیادی صرف می کنند، اما هیچ کاری برای بهبود شخصیت خود انجام نمی دهند. یک کتاب می تواند جلد بسیار زیبایی داشته باشد، اما اگر جلد آن زیبا باشد، چه کسی دوست دارد آن را بخواند؟ همانطور که می گویید، دیگران شما را به خاطر آنچه هستید، آنچه می گویید و انجام می دهید دوست دارند. من ممکن است آدم زیبایی نباشم، اما چیزی که در اینجا قرار است در مورد آن صحبت کنم زیبایی نیست، من در مورد جذابیت صحبت خواهم کرد. حالا بیایید ببینیم چگونه دیگران را جذب کنیم.

فراموش نکنید که بررسی کنید: چند نکته روانشناسی برای خواندن ذهن دیگران

من فقط می خواهم دوستانه اشاره کنم که چگونه می توان تمام جذابیت خود را از دست داد. چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد؟ من هنوز این توهم را داشتم که ظاهر تنها چیزی است که در اولین قرار ملاقات مهم است. اما مت نه خوش تیپ بود، نه جثه یا قد بلند، اما بامزه و باهوش و با اعتماد به نفس بود. کسی که بلد باشد حرف بزند، کسی که راه خودش را دارد. در کل آدمی بود که چیزی برای نشان دادن داشت.

جذابیت ظاهری یک فرد خیلی زود محو می شود، به طوری که زیبا بودن به عنوان وسیله ای برای انتقال ژن ها به نسل بعدی ظاهر می شود. مواردی که زنان را جذاب می کند عبارتند از: جوانی، نسبت قد به عرض، پوست سالم، لب های برجسته و دندان های سفید، چشمان درشت، چانه کوچک و موهای براق. این معیارها در مردان شامل قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تن صدا، دندان های خوب و سایر نشانه های سلامتی است. به همه اینها احساس سلامتی، سرزندگی و زمینه ژنتیکی خوب را اضافه کنید.

در هر دو جنس، آمادگی جسمانی بسیار جذاب است. با این حال، برخی ممکن است عالی به نظر برسند و همه ویژگی ها را داشته باشند، اما شما را سرد و بی الهام می کنند. افراد جذاب ممکن است زیبا نباشند، اما جذاب هستند.

آنچه من در اینجا در مورد آن صحبت خواهم کرد رفتاری است که شما را بدون توجه به ظاهرتان جذاب تر می کند. همانطور که مت در مورد خودش گفت، ظاهر خوبی نداشت.

درست است که غمگین بودن، سرد بودن و مرموز بودن، کم حرف بودن و بی روح بودن می تواند عده ای را جذب کند، اما نه بیشتر. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می رسد دیگران را دوست دارند. مهم این است که مردم چگونه به شما نشان می دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می زنند چهره های خندان جذاب تر هستند و لبخند زدن وقتی مستقیماً در چشمان شخصی نگاه می کنید شما را جذاب تر می کند. پیام های خندان مانند “من شایان ستایش هستم”. من با اعتماد به نفس، خوش بین و پر انرژی هستم. پس ابروهایتان را رها کنید و بخندید، لبخند بزنید، استراحت کنید و بهترین ها را در دیگران پیدا کنید و کارهای زیر را انجام دهید…

وقتی مت وارد اتاقی می شود، همه را می خنداند. او تأثیرگذار است و همه می توانند ببینند که دیگران او را دوست دارند. چرا این مهم است؟

بر اساس مطالعه ای که توسط روانشناسان انگلیسی انجام شده است، اگر با لبخند به دیگران نگاه کنیم، به احتمال زیاد به عنوان فردی جذاب شناخته می شویم. در آزمایشی که روی زنان انجام شد، وقتی عکس‌هایی از مردمی که به آنها لبخند می‌زدند به آنها نشان داده شد، آنها را جذاب‌تر دیدند.

محققان دریافتند که مردان نیز به همین شیوه واکنش نشان می دهند. مردان و زنان هنگام انتخاب فردی برای دوستی، ناخودآگاه نظرات دیگران را در نظر می گیرند. در واقع، آنها ممکن است فردی را بر اساس اینکه دیگران به او چه امتیازی می دهند، برای یک رابطه در نظر بگیرند.

بنابراین دفعه بعد که بیرون می روید و می خواهید جذاب تر به نظر برسید، به دیگران لبخند بزنید و با اطرافیان خود دوستانه رفتار کنید. چون وقتی به شما لبخند می زنند جذاب تر می شوید اما…

توجه مستقیم تا حدودی چاپلوس کننده است. بنابراین، اگرچه خنداندن دیگران خوب است، اما برای اینکه خود را برای کسی جذاب تر کنید، باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. از او سوال بپرسید و در مورد او صحبت کنید. توجهی که به مردم می کنیم (نه زیاد و نه کم) نشانه این است که چقدر کسی را دوست داریم که قبلاً هرگز ندیده ایم.

صادقانه ترین پاسخ به این سوال که چگونه دیگران را جذب کنیم این است که بگوییم: خودت باش. اکثر مردم وقتی با کسی هستند که جذبش می‌شوند، خودشان را بیشتر از آنچه هستند نشان می‌دهند، و این اشتباه نیست، اما اجازه ندهید همه چیز دروغ باشد. زنی را می‌شناختم که وانمود می‌کرد از همه چیز در مورد کسی که به او علاقه دارد خوشش می‌آید: «واقعا؟ من عاشق فوتبال، شیرجه، تمبرهای پاتاگونیا قرن نوزدهم هستم! چه تصادفی، ما دقیقا برای هم ساخته شده ایم!

اگر اینقدر دروغ بگویی، دیگران متوجه می شوند. نشان دادن اینکه واقعاً چه کسی هستید جذاب است و نشان می‌دهد که دیدگاه‌ها، دوست‌داشتن و دوست نداشتن، ایده‌ها و تمایلات خود را دارید.

هر روز صدها مرد و زن جوان را می‌بینید که لباس‌های یکسان می‌پوشند، با لحن یکسان صحبت می‌کنند، کلمات مشابهی را به کار می‌برند و به‌جای سوءاستفاده از حضور خود، به سرعت با تلفن‌های قابل حمل خود پیامک می‌فرستند. البته حضور در جماعت برای بسیاری از جوانان مهم است، به خصوص اگر احساس کنند هنوز شخصیتشان شکل نگرفته است. اما برای جذابیت خاص (فراتر از زیبایی ظاهری)، باید کمی متفاوت باشید تا در حال و هوا بمانید.

فرض کنید همیشه به روش خاصی لباس می پوشید. دریابید که چه گزینه های دیگری در دسترس شما هستند. فقط جمعیت را دنبال نکنید. از کسانی که به خوبی ارتباط برقرار می کنند و راه ارتباطی خاص خود را دارند گوش کنید و یاد بگیرید. چیزی که توجه من را در مورد مت به خود جلب کرد روش منحصر به فرد او در صحبت کردن و استفاده از کلمات بود.

آیا می خواهید بدانید چگونه دیگران را جذب کنید؟ پس اول به فکر سلامتی خود باشید. سالم بودن جذاب است. بنابراین، شما ممکن است به طور طبیعی زیباترین زن یا مرد نباشید، اما هر کسی می تواند به اندازه کافی بخوابد و ورزش کند (که شما را به طور طبیعی زیبا می کند)، غذاهای سالم بخورد و از الکل اجتناب کند.

اگر می خواهید جذاب تر باشید، در ارتباطات خود خیلی منفی نگر نباشید. غیبت افسرده کننده است و این ایده خوبی نیست که دوست پسر یا شریک سابق خود را نابود کنید (حداقل زود شروع نکنید!).

ساعاتی که برای ابراز غم و اندوه و خشم خود نسبت به افرادی که به شما صدمه زده اند می گذرانید، می تواند به سرعت هر رابطه جدیدی را آرام کند و فرد جدید را از ادامه دادن با شما بی میل کند. آنها همچنین ممکن است درک دشواری از رابطه جدیدی که با شما ایجاد خواهند کرد داشته باشند.

قبل از اینکه به دنبال پاسخ این سوال باشید که چگونه دیگران را جذب کنید، بدانید که هم زن و هم مرد افراد شجاع را دوست دارند. زنان مردانی را دوست دارند که شجاع و مایل به ریسک هستند و مردان نیز زنانی را دوست دارند که در بیان احساسات خود صادق و شجاع باشند. ما مردها دوست نداریم وقتی به دنبال نشانه هایی می گردیم که یک زن جذب ما می شود، کلمات را خرد کنیم.

به نظر می رسد که زنان دوست دارند به جای کسی که اعتماد به نفس ندارند، جذب یک مرد شجاع شوند. زیرا احساس می کنند چنین مردی می تواند بهتر از آنها مراقبت کند. اما از سوی دیگر، به نظر می رسد که زنان فقط به دنبال مردان عضلانی نیستند، بلکه جذب فردی می شوند که شجاعت و شفقت، سخت و احساسی را با هم ترکیب می کند. نشان دادن این ویژگی ها چیزی است که شما را جذاب می کند.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

اگر کمی شوخ باشید، به خصوص زمانی که در جمع هستید، به عنوان یک فرد شجاع دیده خواهید شد. اما به خاطر داشته باشید که مردها زنانی را ترجیح می دهند که به شوخی های آنها بخندند و خودشان سلیقه ای ندارند. در واقع، مردان عموماً زنانی را که زیباتر از خود هستند، دوست ندارند. اما زنان مردان بامزه را جذاب می دانند. پس اگر مرد هستید، زنان را بخندانید، و اگر زن هستید و می‌خواهید مردی را راضی کنید، کسی را پیدا کنید که واقعاً شما را بخنداند.

توجه داشته باشید که تمام موارد فوق باید به صورت طبیعی و دوستانه انجام شود. تلاش بیش از حد برای جذابیت بیشتر می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و کار را خراب کند.

زمانی که شخصی سعی در جلب توجه و تحسین دیگران دارد، معمولاً مرتکب اشتباهاتی می شود که در زیر به اختصار به آنها پرداخته می شود:

“وقتی من کسی را به دلیلی تحسین می کنم، ممکن است او نیز به همین دلیل مرا تحسین کند. مثلاً اگر یک فرد ثروتمند را برای خود عزیز بدانم که با تلاش خودش ثروتمند شده است، اگر به دوستانم بگویم که با تلاش خودم ثروتمند شدم. با تلاش خود، آنها مرا تحسین خواهند کرد.

اگر اینگونه فکر می کنید، ممکن است ناامید شوید، زیرا آنچه را تحسین می کنید لزوماً دیگران را تحت تأثیر قرار نمی دهد. به عنوان مثال، چه کسی اهمیت می دهد که شما ثروتمند باشید در حالی که او خودش به پول نیاز ندارد؟ چه کسی به تشویق شما نیاز دارد وقتی آنها خودشان اینقدر شجاع هستند؟ کی به تناسب اندام و قوی بودن اهمیت میده وقتی از تو قوی تره؟!

از همین رو است که روانشناس ها میگویند:

اگر می‌خواهید کسی را جذب کنید، یا اگر می‌خواهید دیگران شما را تحسین کنند یا دوست دارید، ابتدا باید درباره او اطلاعاتی کسب کنید!

بسته به نیاز فرد و علاقه او، شانس موفقیت شما بالا خواهد بود. برخی افراد وقت خود را با استفاده از روش‌های شناخته شده تلف می‌کنند و زمانی که آن روش به آنها پاسخ‌های منفی می‌دهد، ناامید و ناامید می‌شوند و فکر می‌کنند: «حتما مشکلی در من وجود دارد که این روش‌ها برای من کارساز نباشد.» من. ” این کار نمی کند.”

منبع : عصرعلم | چطور

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی

Community Health پایگاه داده ای از محتوای مفید است که با بررسی نیازهای عمومی تولید شده یا از منابع قابل اعتماد جمع آوری شده است. جامعه سلامت با هدف ارتقای دانش عمومی و تمرکز بر مسائل مربوط به سلامت جسم و روح افراد تلاش می کند به عنوان ابزاری برای بهبود جامعه عمل کند. آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه ای است که با کمک شما مردم تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب موجود در این سایت صرفاً جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد و به منزله توصیه پزشکی نمی باشد و نباید به عنوان جایگزینی برای مشاوره با پزشک برای تشخیص و درمان تلقی شود.

توجه: استفاده از مطالب سایت در هر شکل و قالب غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

ضمن لذت بردن از همراهی شما، خوانندگان عزیز، از پرسیدن تمامی سوالات خود در سایت و در قسمت نظرات دریغ نکنید. لطفا از روش های ارتباطی زیر فقط برای اهداف تجاری استفاده کنید.

برای درج هر نوع تبلیغات اعم از بنر، گزارش آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت می توانید از راه های زیر با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن تبلیغات (لطفا فقط در واتساپ پیام دهید): 09332010061

فهرست مطالب

در صورت نیاز یا علاقه مندی به هر یک از مطالب، بر روی عنوان مربوطه در لیست زیر کلیک کنید تا به همان قسمت منتقل شوید.

در واقع، اصلاً آنقدرها هم سخت نیست، من می دانم که در حال حاضر چه چیزی در ذهن شما می گذرد و مطمئنم که دارید فکر می کنید، “اگر آسان بود، چرا آنها سال های زیادی را صرف آن کردند و این کار را نکردند؟ آیا موفق خواهید شد؟

پاسخ به این سوال ساده است، زیرا این افراد در مسیر درستی قدم نمی گذارند. اگر به دنبال این هستید که چگونه دیگران را به سمت خود جذب کنید یا چگونه ما را تحسین کنید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

اکثر مردم وقتی می بینند که شخص دیگری می تواند کاری را انجام دهد که خودش نمی تواند انجام دهد تحت تأثیر قرار می گیرد. به همین دلیل است که روش های جذب یک درون گرا خجالتی با روش های جذب یک برون گرا اجتماعی متفاوت است. اول از همه باید ویژگی های فرد مورد نظر را بشناسید. یعنی مهم ترین مرحله کسب اطلاعات در مورد شخصی است که قبلاً در مورد او صحبت کردیم.

اگر کسی از ناشناخته ها می ترسد، ممکن است تحت تأثیر فردی در زندگی خود قرار بگیرد که قدرت کنترل ترس او را دارد. اگر کسی بخواهد ثروتمند شود، جذب کسی می شود که توانایی خوبی برای انباشت ثروت و ظرفیت اقتصادی خوبی دارد. اگر انسان در زندگی انسان احساس بی فایده و بی اهمیتی کند، جذب افرادی می شود که با مشکلات زندگی مواجه می شوند و برای حل آن تلاش می کنند.

همانطور که در مثال های بالا اشاره شد، جذب دیگران فرمول مشخص و ثابتی ندارد، بلکه مستقیماً با بار ذهنی فردی که قصد جذب او را دارد، در ارتباط است و خوشبختانه در دنیایی زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی مانند کلوب، فیسبوک. ، و غیره. در این مواقع برای شما خیلی به ارمغان می آورند. مشروط بر اینکه بتوانید اطلاعاتی در مورد شخص یا افراد مورد نظر بدست آورید. رفتارها، نیازها و نیازهای روانی-عاطفی فرد را بررسی کنید، سپس با نشان دادن اینکه می توانید آن نیازها را برآورده کنید یا می توانید آنچه را که به دنبالش هستند، تحت تاثیر قرار دهید. این یک فرمول ساده اما بسیار موثر برای جذب افراد و تحت تاثیر قرار دادن آنها است.

بعد از مدتی دیگر حتی به آدم های زیبا هم نگاه نمی کنیم! ظاهر آنها برای شما عادی می شود زیرا باید بیشتر از مردم دریافت کنید.

اگر بتوانید در هنگام ملاقات کسی را بیشتر از ظاهر خود نشان دهید، جذاب به نظر می رسید.

بسیاری از مردان و زنان برای ظاهر خود زمان و هزینه زیادی صرف می کنند، اما هیچ کاری برای بهبود شخصیت خود انجام نمی دهند. یک کتاب می تواند جلد بسیار زیبایی داشته باشد، اما اگر جلد آن زیبا باشد، چه کسی دوست دارد آن را بخواند؟ همانطور که می گویید، دیگران شما را به خاطر آنچه هستید، آنچه می گویید و انجام می دهید دوست دارند. من ممکن است آدم زیبایی نباشم، اما چیزی که در اینجا قرار است در مورد آن صحبت کنم زیبایی نیست، من در مورد جذابیت صحبت خواهم کرد. حالا بیایید ببینیم چگونه دیگران را جذب کنیم.

فراموش نکنید که بررسی کنید: چند نکته روانشناسی برای خواندن ذهن دیگران

من فقط می خواهم دوستانه اشاره کنم که چگونه می توان تمام جذابیت خود را از دست داد. چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد؟ من هنوز این توهم را داشتم که ظاهر تنها چیزی است که در اولین قرار ملاقات مهم است. اما مت نه خوش تیپ بود، نه جثه یا قد بلند، اما بامزه و باهوش و با اعتماد به نفس بود. کسی که بلد باشد حرف بزند، کسی که راه خودش را دارد. در کل آدمی بود که چیزی برای نشان دادن داشت.

جذابیت ظاهری یک فرد خیلی زود محو می شود، به طوری که زیبا بودن به عنوان وسیله ای برای انتقال ژن ها به نسل بعدی ظاهر می شود. مواردی که زنان را جذاب می کند عبارتند از: جوانی، نسبت قد به عرض، پوست سالم، لب های برجسته و دندان های سفید، چشمان درشت، چانه کوچک و موهای براق. این معیارها در مردان شامل قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تن صدا، دندان های خوب و سایر نشانه های سلامتی است. به همه اینها احساس سلامتی، سرزندگی و زمینه ژنتیکی خوب را اضافه کنید.

در هر دو جنس، آمادگی جسمانی بسیار جذاب است. با این حال، برخی ممکن است عالی به نظر برسند و همه ویژگی ها را داشته باشند، اما شما را سرد و بی الهام می کنند. افراد جذاب ممکن است زیبا نباشند، اما جذاب هستند.

آنچه من در اینجا در مورد آن صحبت خواهم کرد رفتاری است که شما را بدون توجه به ظاهرتان جذاب تر می کند. همانطور که مت در مورد خودش گفت، ظاهر خوبی نداشت.

درست است که غمگین بودن، سرد بودن و مرموز بودن، کم حرف بودن و بی روح بودن می تواند عده ای را جذب کند، اما نه بیشتر. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می رسد دیگران را دوست دارند. مهم این است که مردم چگونه به شما نشان می دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می زنند چهره های خندان جذاب تر هستند و لبخند زدن وقتی مستقیماً در چشمان شخصی نگاه می کنید شما را جذاب تر می کند. پیام های خندان مانند “من شایان ستایش هستم”. من با اعتماد به نفس، خوش بین و پر انرژی هستم. پس ابروهایتان را رها کنید و بخندید، لبخند بزنید، استراحت کنید و بهترین ها را در دیگران پیدا کنید و کارهای زیر را انجام دهید…

وقتی مت وارد اتاقی می شود، همه را می خنداند. او تأثیرگذار است و همه می توانند ببینند که دیگران او را دوست دارند. چرا این مهم است؟

بر اساس مطالعه ای که توسط روانشناسان انگلیسی انجام شده است، اگر با لبخند به دیگران نگاه کنیم، به احتمال زیاد به عنوان فردی جذاب شناخته می شویم. در آزمایشی که روی زنان انجام شد، وقتی عکس‌هایی از مردمی که به آنها لبخند می‌زدند به آنها نشان داده شد، آنها را جذاب‌تر دیدند.

محققان دریافتند که مردان نیز به همین شیوه واکنش نشان می دهند. مردان و زنان هنگام انتخاب فردی برای دوستی، ناخودآگاه نظرات دیگران را در نظر می گیرند. در واقع، آنها ممکن است فردی را بر اساس اینکه دیگران به او چه امتیازی می دهند، برای یک رابطه در نظر بگیرند.

بنابراین دفعه بعد که بیرون می روید و می خواهید جذاب تر به نظر برسید، به دیگران لبخند بزنید و با اطرافیان خود دوستانه رفتار کنید. چون وقتی به شما لبخند می زنند جذاب تر می شوید اما…

توجه مستقیم تا حدودی چاپلوس کننده است. بنابراین، اگرچه خنداندن دیگران خوب است، اما برای اینکه خود را برای کسی جذاب تر کنید، باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. از او سوال بپرسید و در مورد او صحبت کنید. توجهی که به مردم می کنیم (نه زیاد و نه کم) نشانه این است که چقدر کسی را دوست داریم که قبلاً هرگز ندیده ایم.

صادقانه ترین پاسخ به این سوال که چگونه دیگران را جذب کنیم این است که بگوییم: خودت باش. اکثر مردم وقتی با کسی هستند که جذبش می‌شوند، خودشان را بیشتر از آنچه هستند نشان می‌دهند، و این اشتباه نیست، اما اجازه ندهید همه چیز دروغ باشد. زنی را می‌شناختم که وانمود می‌کرد از همه چیز در مورد کسی که به او علاقه دارد خوشش می‌آید: «واقعا؟ من عاشق فوتبال، شیرجه، تمبرهای پاتاگونیا قرن نوزدهم هستم! چه تصادفی، ما دقیقا برای هم ساخته شده ایم!

اگر اینقدر دروغ بگویی، دیگران متوجه می شوند. نشان دادن اینکه واقعاً چه کسی هستید جذاب است و نشان می‌دهد که دیدگاه‌ها، دوست‌داشتن و دوست نداشتن، ایده‌ها و تمایلات خود را دارید.

هر روز صدها مرد و زن جوان را می بینید که لباس های یکسان می پوشند، با یک لحن صحبت می کنند، کلمات مشابهی را به کار می برند و به جای سوء استفاده از حضور خود، به سرعت با تلفن های قابل حمل خود پیامک می نویسند. البته حضور در جماعت برای بسیاری از جوانان مهم است، به خصوص اگر احساس کنند هنوز شخصیتشان شکل نگرفته است. اما برای جذابیت خاص (فراتر از زیبایی ظاهری)، باید کمی متفاوت باشید تا در حال و هوا بمانید.

فرض کنید همیشه به روش خاصی لباس می پوشید. دریابید که چه گزینه های دیگری در دسترس شما هستند. فقط دنبال جمعیت نباش. از کسانی که به خوبی ارتباط برقرار می کنند و راه ارتباطی خاص خود را دارند گوش کنید و یاد بگیرید. چیزی که توجه من را در مورد مت به خود جلب کرد روش منحصر به فرد او در صحبت کردن و استفاده از کلمات بود.

آیا می خواهید بدانید چگونه دیگران را جذب کنید؟ پس اول به فکر سلامتی خود باشید. سالم بودن جذاب است. بنابراین، شما ممکن است به طور طبیعی زیباترین زن یا خوش تیپ ترین مرد نباشید، اما هر کسی می تواند به اندازه کافی بخوابد و ورزش کند (که شما را به طور طبیعی زیبا می کند)، غذاهای سالم بخورد و از الکل اجتناب کند. این ممکن است جذاب به نظر برسد.

اگر می خواهید جذاب تر باشید، در ارتباطات خود خیلی منفی نگر نباشید. غیبت افسرده کننده است و این ایده خوبی نیست که دوست پسر یا شریک سابق خود را نابود کنید (حداقل زود شروع نکنید!).

ساعاتی را که صرف ابراز غم و اندوه و خشم خود نسبت به افرادی می کنید که به شما صدمه می زنند، می تواند به سرعت هر رابطه جدیدی را آرام کند و باعث شود فرد جدید تمایلی به ادامه با شما نداشته باشد. آنها همچنین ممکن است درک دشواری از رابطه جدیدی که با شما ایجاد خواهند کرد داشته باشند.

قبل از اینکه به دنبال پاسخ این سوال باشید که چگونه دیگران را جذب کنید، بدانید که هم زن و هم مرد افراد شجاع را دوست دارند. زنان مردانی را دوست دارند که شجاع و مایل به ریسک هستند و مردان نیز زنانی را دوست دارند که در بیان احساسات خود صادق و شجاع باشند. ما مردها دوست نداریم وقتی به دنبال نشانه هایی می گردیم که یک زن جذب ما می شود، کلمات را خرد کنیم.

به نظر می رسد که زنان دوست دارند به جای کسی که اعتماد به نفس ندارند، جذب یک مرد شجاع شوند. زیرا احساس می کنند چنین مردی می تواند بهتر از آنها مراقبت کند. اما از سوی دیگر، به نظر می رسد که زنان فقط به دنبال مردان عضلانی نیستند، بلکه جذب فردی می شوند که شجاعت و شفقت، سخت و احساسی را با هم ترکیب می کند. نشان دادن این ویژگی ها چیزی است که شما را جذاب می کند.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

اگر کمی شوخ باشید، به خصوص زمانی که در جمع هستید، به عنوان یک فرد شجاع دیده خواهید شد. اما به خاطر داشته باشید که مردها زنانی را ترجیح می دهند که به شوخی های آنها بخندند و خودشان سلیقه ای ندارند. در واقع، مردان عموماً زنانی را که زیباتر از خود هستند، دوست ندارند. اما زنان مردان بامزه را جذاب می دانند. پس اگر مرد هستید، زنان را بخندانید، و اگر زن هستید و می‌خواهید مردی را راضی کنید، کسی را پیدا کنید که واقعاً شما را بخنداند.

توجه داشته باشید که تمام موارد فوق باید به صورت طبیعی و دوستانه انجام شود. تلاش بیش از حد برای جذابیت بیشتر می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و کار را خراب کند.

زمانی که شخصی سعی در جلب توجه و تحسین دیگران دارد، معمولاً مرتکب اشتباهاتی می شود که در زیر به اختصار به آنها پرداخته می شود:

“وقتی من کسی را به دلیلی تحسین می کنم، ممکن است او نیز به همین دلیل مرا تحسین کند. مثلاً اگر یک فرد ثروتمند را برای خود عزیز بدانم که با تلاش خودش ثروتمند شده است، اگر به دوستانم بگویم که با تلاش خودم ثروتمند شدم. با تلاش خود، آنها مرا تحسین خواهند کرد.

اگر اینگونه فکر می کنید، ممکن است ناامید شوید، زیرا آنچه را تحسین می کنید لزوماً دیگران را تحت تأثیر قرار نمی دهد. به عنوان مثال، چه کسی اهمیت می دهد که شما ثروتمند باشید در حالی که او خودش به پول نیاز ندارد؟ چه کسی به تشویق شما نیاز دارد وقتی آنها خودشان اینقدر شجاع هستند؟ کی به تناسب اندام و قوی بودن اهمیت میده وقتی از تو قوی تره؟!

از همین رو است که روانشناس ها میگویند:

اگر می‌خواهید کسی را جذب کنید، یا اگر می‌خواهید دیگران شما را تحسین کنند یا دوست دارید، ابتدا باید درباره او اطلاعاتی کسب کنید!

بسته به نیاز فرد و علاقه او، شانس موفقیت شما بالا خواهد بود. برخی افراد وقت خود را با استفاده از روش‌های شناخته شده تلف می‌کنند و زمانی که آن روش به آنها پاسخ‌های منفی می‌دهد، ناامید و ناامید می‌شوند و فکر می‌کنند: «حتما مشکلی در من وجود دارد که این روش‌ها برای من کارساز نباشد.» من. ” این کار نمی کند.”

منبع : عصرعلم | چطور

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی

Community Health پایگاه داده ای از محتوای مفید است که با بررسی نیازهای عمومی تولید شده یا از منابع قابل اعتماد جمع آوری شده است. جامعه سلامت با هدف ارتقای دانش عمومی و تمرکز بر مسائل مربوط به سلامت جسم و روح افراد تلاش می کند به عنوان ابزاری برای بهبود جامعه عمل کند. آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه ای است که با کمک شما مردم تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب موجود در این سایت صرفاً جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد و به منزله توصیه پزشکی نمی باشد و نباید به عنوان جایگزینی برای مشاوره با پزشک برای تشخیص و درمان تلقی شود.

توجه: استفاده از مطالب سایت در هر شکل و قالب غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

ضمن لذت بردن از همراهی شما، خوانندگان عزیز، از پرسیدن تمامی سوالات خود در سایت و در قسمت نظرات دریغ نکنید. لطفا از روش های ارتباطی زیر فقط برای اهداف تجاری استفاده کنید.

برای درج هر نوع تبلیغات اعم از بنر، گزارش آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت می توانید از راه های زیر با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن تبلیغات (لطفا فقط در واتساپ پیام دهید): 09332010061

فهرست مطالب

در صورت نیاز یا علاقه مندی به هر یک از مطالب، بر روی عنوان مربوطه در لیست زیر کلیک کنید تا به همان قسمت منتقل شوید.

در واقع، اصلاً آنقدرها هم سخت نیست، من می دانم که در حال حاضر چه چیزی در ذهن شما می گذرد و مطمئنم که دارید فکر می کنید، “اگر آسان بود، چرا آنها سال های زیادی را صرف آن کردند و این کار را نکردند؟ آیا موفق خواهید شد؟

پاسخ به این سوال ساده است، زیرا این افراد در مسیر درستی قدم نمی گذارند. اگر به دنبال این هستید که چگونه دیگران را به سمت خود جذب کنید یا چگونه ما را تحسین کنید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

اکثر مردم وقتی می بینند که شخص دیگری می تواند کاری را انجام دهد که خودش نمی تواند انجام دهد تحت تأثیر قرار می گیرد. به همین دلیل است که روش های جذب یک درون گرا خجالتی با روش های جذب یک برون گرا اجتماعی متفاوت است. اول از همه باید ویژگی های فرد مورد نظر را بشناسید. یعنی مهم ترین مرحله کسب اطلاعات در مورد شخصی است که قبلاً در مورد او صحبت کردیم.

اگر کسی از ناشناخته ها می ترسد، ممکن است تحت تأثیر فردی در زندگی خود قرار بگیرد که قدرت کنترل ترس او را دارد. اگر کسی بخواهد ثروتمند شود، جذب کسی می شود که توانایی خوبی برای انباشت ثروت و ظرفیت اقتصادی خوبی دارد. اگر انسان در زندگی انسان احساس بی فایده و بی اهمیتی کند، جذب افرادی می شود که با مشکلات زندگی مواجه می شوند و برای حل آن تلاش می کنند.

همانطور که در مثال های بالا اشاره شد، جذب دیگران فرمول مشخص و ثابتی ندارد، بلکه مستقیماً با بار ذهنی فردی که قصد جذب او را دارد، در ارتباط است و خوشبختانه در دنیایی زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی مانند کلوب، فیسبوک. ، و غیره. در این مواقع برای شما خیلی به ارمغان می آورند. مشروط بر اینکه بتوانید اطلاعاتی در مورد شخص یا افراد مورد نظر بدست آورید. رفتارها، نیازها و نیازهای روانی-عاطفی فرد را بررسی کنید، سپس با نشان دادن اینکه می توانید آن نیازها را برآورده کنید یا می توانید آنچه را که به دنبالش هستند، تحت تاثیر قرار دهید. این یک فرمول ساده اما بسیار موثر برای جذب افراد و تحت تاثیر قرار دادن آنها است.

بعد از مدتی دیگر حتی به آدم های زیبا هم نگاه نمی کنیم! ظاهر آنها برای شما عادی می شود زیرا باید بیشتر از مردم دریافت کنید.

اگر بتوانید در هنگام ملاقات کسی را بیشتر از ظاهر خود نشان دهید، جذاب به نظر می رسید.

بسیاری از مردان و زنان برای ظاهر خود زمان و هزینه زیادی صرف می کنند، اما هیچ کاری برای بهبود شخصیت خود انجام نمی دهند. یک کتاب می تواند جلد بسیار زیبایی داشته باشد، اما اگر جلد آن زیبا باشد، چه کسی دوست دارد آن را بخواند؟ همانطور که می گویید، دیگران شما را به خاطر آنچه هستید، آنچه می گویید و انجام می دهید دوست دارند. من ممکن است آدم زیبایی نباشم، اما چیزی که در اینجا قرار است در مورد آن صحبت کنم زیبایی نیست، من در مورد جذابیت صحبت خواهم کرد. حالا بیایید ببینیم چگونه دیگران را جذب کنیم.

فراموش نکنید که بررسی کنید: چند نکته روانشناسی برای خواندن ذهن دیگران

من فقط می خواهم دوستانه اشاره کنم که چگونه می توان تمام جذابیت خود را از دست داد. چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد؟ من هنوز این توهم را داشتم که ظاهر تنها چیزی است که در اولین قرار ملاقات مهم است. اما مت نه خوش تیپ بود، نه جثه یا قد بلند، اما بامزه و باهوش و با اعتماد به نفس بود. کسی که بلد باشد حرف بزند، کسی که راه خودش را دارد. در کل آدمی بود که چیزی برای نشان دادن داشت.

جذابیت ظاهری یک فرد خیلی زود محو می شود، به طوری که زیبا بودن به عنوان وسیله ای برای انتقال ژن ها به نسل بعدی ظاهر می شود. مواردی که زنان را جذاب می کند عبارتند از: جوانی، نسبت قد به عرض، پوست سالم، لب های برجسته و دندان های سفید، چشمان درشت، چانه کوچک و موهای براق. این معیارها در مردان شامل قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تن صدا، دندان های خوب و سایر نشانه های سلامتی است. به همه اینها احساس سلامتی، سرزندگی و زمینه ژنتیکی خوب را اضافه کنید.

در هر دو جنس، آمادگی جسمانی بسیار جذاب است. با این حال، برخی ممکن است عالی به نظر برسند و همه ویژگی ها را داشته باشند، اما شما را سرد و بی الهام می کنند. افراد جذاب ممکن است زیبا نباشند، اما جذاب هستند.

آنچه من در اینجا در مورد آن صحبت خواهم کرد رفتاری است که شما را بدون توجه به ظاهرتان جذاب تر می کند. همانطور که مت در مورد خودش گفت، ظاهر خوبی نداشت.

درست است که غمگین بودن، سرد بودن و مرموز بودن، کم حرف بودن و بی روح بودن می تواند عده ای را جذب کند، اما نه بیشتر. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می رسد دیگران را دوست دارند. مهم این است که مردم چگونه به شما نشان می دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می زنند چهره های خندان جذاب تر هستند و لبخند زدن وقتی مستقیماً در چشمان شخصی نگاه می کنید شما را جذاب تر می کند. پیام های خندان مانند “من شایان ستایش هستم”. من با اعتماد به نفس، خوش بین و پر انرژی هستم. پس ابروهایتان را رها کنید و بخندید، لبخند بزنید، استراحت کنید و بهترین ها را در دیگران پیدا کنید و کارهای زیر را انجام دهید…

وقتی مت وارد اتاقی می شود، همه را می خنداند. او تأثیرگذار است و همه می توانند ببینند که دیگران او را دوست دارند. چرا این مهم است؟

بر اساس مطالعه ای که توسط روانشناسان انگلیسی انجام شده است، اگر با لبخند به دیگران نگاه کنیم، به احتمال زیاد به عنوان فردی جذاب شناخته می شویم. در آزمایشی که روی زنان انجام شد، وقتی عکس‌هایی از مردمی که به آنها لبخند می‌زدند به آنها نشان داده شد، آنها را جذاب‌تر دیدند.

محققان دریافتند که مردان نیز به همین شیوه واکنش نشان می دهند. مردان و زنان هنگام انتخاب فردی برای دوستی، ناخودآگاه نظرات دیگران را در نظر می گیرند. در واقع، آنها ممکن است فردی را بر اساس اینکه دیگران به او چه امتیازی می دهند، برای یک رابطه در نظر بگیرند.

بنابراین دفعه بعد که بیرون می روید و می خواهید جذاب تر به نظر برسید، به دیگران لبخند بزنید و با اطرافیان خود دوستانه رفتار کنید. چون وقتی به شما لبخند می زنند جذاب تر می شوید اما…

توجه مستقیم تا حدودی چاپلوس کننده است. بنابراین، اگرچه خنداندن دیگران خوب است، اما برای اینکه خود را برای کسی جذاب تر کنید، باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. از او سوال بپرسید و در مورد او صحبت کنید. توجهی که به مردم می کنیم (نه زیاد و نه کم) نشانه این است که چقدر کسی را دوست داریم که قبلاً هرگز ندیده ایم.

صادقانه ترین پاسخ به این سوال که چگونه دیگران را جذب کنیم این است که بگوییم: خودت باش. اکثر مردم وقتی با کسی هستند که جذبش می‌شوند، خودشان را بیشتر از آنچه هستند نشان می‌دهند، و این اشتباه نیست، اما اجازه ندهید همه چیز دروغ باشد. زنی را می‌شناختم که وانمود می‌کرد از همه چیز در مورد کسی که به او علاقه دارد خوشش می‌آید: «واقعا؟ من عاشق فوتبال، شیرجه، تمبرهای پاتاگونیا قرن نوزدهم هستم! چه تصادفی، ما دقیقا برای هم ساخته شده ایم!

اگر اینقدر دروغ بگویی، دیگران متوجه می شوند. نشان دادن اینکه واقعاً چه کسی هستید جذاب است و نشان می‌دهد که دیدگاه‌ها، دوست‌داشتن و دوست نداشتن، ایده‌ها و تمایلات خود را دارید.

هر روز صدها مرد و زن جوان را می بینید که لباس های یکسان می پوشند، با یک لحن صحبت می کنند، کلمات مشابهی را به کار می برند و به جای سوء استفاده از حضور خود، به سرعت با تلفن های قابل حمل خود پیامک می نویسند. البته حضور در جماعت برای بسیاری از جوانان مهم است، به خصوص اگر احساس کنند هنوز شخصیتشان شکل نگرفته است. اما برای جذابیت خاص (فراتر از زیبایی ظاهری)، باید کمی متفاوت باشید تا در حال و هوا بمانید.

فرض کنید همیشه به روش خاصی لباس می پوشید. دریابید که چه گزینه های دیگری در دسترس شما هستند. فقط دنبال جمعیت نباش. از کسانی که به خوبی ارتباط برقرار می کنند و راه ارتباطی خاص خود را دارند گوش کنید و یاد بگیرید. چیزی که توجه من را در مورد مت به خود جلب کرد روش منحصر به فرد او در صحبت کردن و استفاده از کلمات بود.

آیا می خواهید بدانید چگونه دیگران را جذب کنید؟ پس اول به فکر سلامتی خود باشید. سالم بودن جذاب است. بنابراین، شما ممکن است به طور طبیعی زیباترین زن یا خوش تیپ ترین مرد نباشید، اما هر کسی می تواند به اندازه کافی بخوابد و ورزش کند (که شما را به طور طبیعی زیبا می کند)، غذاهای سالم بخورد و از الکل اجتناب کند. این ممکن است جذاب به نظر برسد.

اگر می خواهید جذاب تر باشید، در ارتباطات خود خیلی منفی نگر نباشید. غیبت افسرده کننده است و این ایده خوبی نیست که دوست پسر یا شریک سابق خود را نابود کنید (حداقل زود شروع نکنید!).

ساعاتی را که صرف ابراز غم و اندوه و خشم خود نسبت به افرادی می کنید که به شما صدمه می زنند، می تواند به سرعت هر رابطه جدیدی را آرام کند و باعث شود فرد جدید تمایلی به ادامه با شما نداشته باشد. آنها همچنین ممکن است درک دشواری از رابطه جدیدی که با شما ایجاد خواهند کرد داشته باشند.

قبل از اینکه به دنبال پاسخ این سوال باشید که چگونه دیگران را جذب کنید، بدانید که هم زن و هم مرد افراد شجاع را دوست دارند. زنان مردانی را دوست دارند که شجاع و مایل به ریسک هستند و مردان نیز زنانی را دوست دارند که در بیان احساسات خود صادق و شجاع باشند. ما مردها دوست نداریم وقتی به دنبال نشانه هایی می گردیم که یک زن جذب ما می شود، کلمات را خرد کنیم.

به نظر می رسد که زنان دوست دارند به جای کسی که اعتماد به نفس ندارند، جذب یک مرد شجاع شوند. زیرا احساس می کنند چنین مردی می تواند بهتر از آنها مراقبت کند. اما از سوی دیگر، به نظر می رسد که زنان فقط به دنبال مردان عضلانی نیستند، بلکه جذب فردی می شوند که شجاعت و شفقت، سخت و احساسی را با هم ترکیب می کند. نشان دادن این ویژگی ها چیزی است که شما را جذاب می کند.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

اگر کمی شوخ باشید، به خصوص زمانی که در جمع هستید، به عنوان یک فرد شجاع دیده خواهید شد. اما به خاطر داشته باشید که مردها زنانی را ترجیح می دهند که به شوخی های آنها بخندند و خودشان سلیقه ای ندارند. در واقع، مردان عموماً زنانی را که زیباتر از خود هستند، دوست ندارند. اما زنان مردان بامزه را جذاب می دانند. پس اگر مرد هستید، زنان را بخندانید، و اگر زن هستید و می‌خواهید مردی را راضی کنید، کسی را پیدا کنید که واقعاً شما را بخنداند.

توجه داشته باشید که تمام موارد فوق باید به صورت طبیعی و دوستانه انجام شود. تلاش بیش از حد برای جذابیت بیشتر می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و کار را خراب کند.

زمانی که شخصی سعی در جلب توجه و تحسین دیگران دارد، معمولاً مرتکب اشتباهاتی می شود که در زیر به اختصار به آنها پرداخته می شود:

“وقتی من کسی را به دلیلی تحسین می کنم، ممکن است او نیز به همین دلیل مرا تحسین کند. مثلاً اگر یک فرد ثروتمند را برای خود عزیز بدانم که با تلاش خودش ثروتمند شده است، اگر به دوستانم بگویم که با تلاش خودم ثروتمند شدم. با تلاش خود، آنها مرا تحسین خواهند کرد.

اگر اینگونه فکر می کنید، ممکن است ناامید شوید، زیرا آنچه را تحسین می کنید لزوماً دیگران را تحت تأثیر قرار نمی دهد. به عنوان مثال، چه کسی اهمیت می دهد که شما ثروتمند باشید در حالی که او خودش به پول نیاز ندارد؟ چه کسی به تشویق شما نیاز دارد وقتی آنها خودشان اینقدر شجاع هستند؟ کی به تناسب اندام و قوی بودن اهمیت میده وقتی از تو قوی تره؟!

از همین رو است که روانشناس ها میگویند:

اگر می‌خواهید کسی را جذب کنید، یا اگر می‌خواهید دیگران شما را تحسین کنند یا دوست دارید، ابتدا باید درباره او اطلاعاتی کسب کنید!

بسته به نیاز فرد و علاقه او، شانس موفقیت شما بالا خواهد بود. برخی افراد وقت خود را با استفاده از روش‌های شناخته شده تلف می‌کنند و زمانی که آن روش به آنها پاسخ‌های منفی می‌دهد، ناامید و ناامید می‌شوند و فکر می‌کنند: «حتما مشکلی در من وجود دارد که این روش‌ها برای من کارساز نباشد.» من. ” این کار نمی کند.”

منبع : عصرعلم | چطور

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی

Community Health پایگاه داده ای از محتوای مفید است که با بررسی نیازهای عمومی تولید شده یا از منابع قابل اعتماد جمع آوری شده است. جامعه سلامت با هدف ارتقای دانش عمومی و تمرکز بر مسائل مربوط به سلامت جسم و روح افراد تلاش می کند به عنوان ابزاری برای بهبود جامعه عمل کند. آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه ای است که با کمک شما مردم تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب موجود در این سایت صرفاً جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد و به منزله توصیه پزشکی نمی باشد و نباید به عنوان جایگزینی برای مشاوره با پزشک برای تشخیص و درمان تلقی شود.

توجه: استفاده از مطالب سایت در هر شکل و قالب غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

ضمن لذت بردن از همراهی شما، خوانندگان عزیز، از پرسیدن تمامی سوالات خود در سایت و در قسمت نظرات دریغ نکنید. لطفا از روش های ارتباطی زیر فقط برای اهداف تجاری استفاده کنید.

برای درج هر نوع تبلیغات اعم از بنر، گزارش آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت می توانید از راه های زیر با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن تبلیغات (لطفا فقط در واتساپ پیام دهید): 09332010061

فهرست مطالب

در صورت نیاز یا علاقه مندی به هر یک از مطالب، بر روی عنوان مربوطه در لیست زیر کلیک کنید تا به همان قسمت منتقل شوید.

در واقع، اصلاً آنقدرها هم سخت نیست، من می دانم که در حال حاضر چه چیزی در ذهن شما می گذرد و مطمئنم که دارید فکر می کنید، “اگر آسان بود، چرا آنها سال های زیادی را صرف آن کردند و این کار را نکردند؟ آیا موفق خواهید شد؟

پاسخ به این سوال ساده است، زیرا این افراد در مسیر درستی قدم نمی گذارند. اگر به دنبال این هستید که چگونه دیگران را به سمت خود جذب کنید یا چگونه ما را تحسین کنید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

اکثر مردم وقتی می بینند که شخص دیگری می تواند کاری را انجام دهد که خودش نمی تواند انجام دهد تحت تأثیر قرار می گیرد. به همین دلیل است که روش های جذب یک درون گرا خجالتی با روش های جذب یک برون گرا اجتماعی متفاوت است. اول از همه باید ویژگی های فرد مورد نظر را بشناسید. یعنی مهم ترین مرحله کسب اطلاعات در مورد شخصی است که قبلاً در مورد او صحبت کردیم.

اگر کسی از ناشناخته ها می ترسد، ممکن است تحت تأثیر فردی در زندگی خود قرار بگیرد که قدرت کنترل ترس او را دارد. اگر کسی بخواهد ثروتمند شود، جذب کسی می شود که توانایی خوبی برای انباشت ثروت و ظرفیت اقتصادی خوبی دارد. اگر انسان در زندگی انسان احساس بی فایده و بی اهمیتی کند، جذب افرادی می شود که با مشکلات زندگی مواجه می شوند و برای حل آن تلاش می کنند.

همانطور که در مثال های بالا اشاره شد، جذب دیگران فرمول مشخص و ثابتی ندارد، بلکه مستقیماً با بار ذهنی فردی که قصد جذب او را دارد، در ارتباط است و خوشبختانه در دنیایی زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی مانند کلوب، فیسبوک. ، و غیره. در این مواقع برای شما خیلی به ارمغان می آورند. مشروط بر اینکه بتوانید اطلاعاتی در مورد شخص یا افراد مورد نظر بدست آورید. رفتارها، نیازها و نیازهای روانی-عاطفی فرد را بررسی کنید، سپس با نشان دادن اینکه می توانید آن نیازها را برآورده کنید یا می توانید آنچه را که به دنبالش هستند، تحت تاثیر قرار دهید. این یک فرمول ساده اما بسیار موثر برای جذب افراد و تحت تاثیر قرار دادن آنها است.

بعد از مدتی دیگر حتی به آدم های زیبا هم نگاه نمی کنیم! ظاهر آنها برای شما عادی می شود زیرا باید بیشتر از مردم دریافت کنید.

اگر بتوانید در هنگام ملاقات کسی را بیشتر از ظاهر خود نشان دهید، جذاب به نظر می رسید.

بسیاری از مردان و زنان برای ظاهر خود زمان و هزینه زیادی صرف می کنند، اما هیچ کاری برای بهبود شخصیت خود انجام نمی دهند. یک کتاب می تواند جلد بسیار زیبایی داشته باشد، اما اگر جلد آن زیبا باشد، چه کسی دوست دارد آن را بخواند؟ همانطور که می گویید، دیگران شما را به خاطر آنچه هستید، آنچه می گویید و انجام می دهید دوست دارند. من ممکن است آدم زیبایی نباشم، اما چیزی که در اینجا قرار است در مورد آن صحبت کنم زیبایی نیست، من در مورد جذابیت صحبت خواهم کرد. حالا بیایید ببینیم چگونه دیگران را جذب کنیم.

فراموش نکنید که بررسی کنید: چند نکته روانشناسی برای خواندن ذهن دیگران

من فقط می خواهم دوستانه اشاره کنم که چگونه می توان تمام جذابیت خود را از دست داد. چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد؟ من هنوز این توهم را داشتم که ظاهر تنها چیزی است که در اولین قرار ملاقات مهم است. اما مت نه خوش تیپ بود، نه جثه یا قد بلند، اما بامزه و باهوش و با اعتماد به نفس بود. کسی که بلد باشد حرف بزند، کسی که راه خودش را دارد. در کل آدمی بود که چیزی برای نشان دادن داشت.

جذابیت ظاهری یک فرد خیلی زود محو می شود، به طوری که زیبا بودن به عنوان وسیله ای برای انتقال ژن ها به نسل بعدی ظاهر می شود. مواردی که زنان را جذاب می کند عبارتند از: جوانی، نسبت قد به عرض، پوست سالم، لب های برجسته و دندان های سفید، چشمان درشت، چانه کوچک و موهای براق. این معیارها در مردان شامل قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تن صدا، دندان های خوب و سایر نشانه های سلامتی است. به همه اینها احساس سلامتی، سرزندگی و زمینه ژنتیکی خوب را اضافه کنید.

در هر دو جنس، آمادگی جسمانی بسیار جذاب است. با این حال، برخی ممکن است عالی به نظر برسند و همه ویژگی ها را داشته باشند، اما شما را سرد و بی الهام می کنند. افراد جذاب ممکن است زیبا نباشند، اما جذاب هستند.

آنچه من در اینجا در مورد آن صحبت خواهم کرد رفتاری است که شما را بدون توجه به ظاهرتان جذاب تر می کند. همانطور که مت در مورد خودش گفت، ظاهر خوبی نداشت.

درست است که غمگین بودن، سرد بودن و مرموز بودن، کم حرف بودن و بی روح بودن می تواند عده ای را جذب کند، اما نه بیشتر. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می رسد دیگران را دوست دارند. مهم این است که مردم چگونه به شما نشان می دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می زنند چهره های خندان جذاب تر هستند و لبخند زدن وقتی مستقیماً در چشمان شخصی نگاه می کنید شما را جذاب تر می کند. پیام های خندان مانند “من شایان ستایش هستم”. من با اعتماد به نفس، خوش بین و پر انرژی هستم. پس ابروهایتان را رها کنید و بخندید، لبخند بزنید، استراحت کنید و بهترین ها را در دیگران پیدا کنید و کارهای زیر را انجام دهید…

وقتی مت وارد اتاقی می شود، همه را می خنداند. او تأثیرگذار است و همه می توانند ببینند که دیگران او را دوست دارند. چرا این مهم است؟

بر اساس مطالعه ای که توسط روانشناسان انگلیسی انجام شده است، اگر با لبخند به دیگران نگاه کنیم، به احتمال زیاد به عنوان فردی جذاب شناخته می شویم. در آزمایشی که روی زنان انجام شد، وقتی عکس‌هایی از مردمی که به آنها لبخند می‌زدند به آنها نشان داده شد، آنها را جذاب‌تر دیدند.

محققان دریافتند که مردان نیز به همین شیوه واکنش نشان می دهند. مردان و زنان هنگام انتخاب فردی برای دوستی، ناخودآگاه نظرات دیگران را در نظر می گیرند. در واقع، آنها ممکن است فردی را بر اساس اینکه دیگران به او چه امتیازی می دهند، برای یک رابطه در نظر بگیرند.

بنابراین دفعه بعد که بیرون می روید و می خواهید جذاب تر به نظر برسید، به دیگران لبخند بزنید و با اطرافیان خود دوستانه رفتار کنید. چون وقتی به شما لبخند می زنند جذاب تر می شوید اما…

توجه مستقیم تا حدودی چاپلوس کننده است. بنابراین، اگرچه خنداندن دیگران خوب است، اما برای اینکه خود را برای کسی جذاب تر کنید، باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. از او سوال بپرسید و در مورد او صحبت کنید. توجهی که به مردم می کنیم (نه زیاد و نه کم) نشانه این است که چقدر کسی را دوست داریم که قبلاً هرگز ندیده ایم.

صادقانه ترین پاسخ به این سوال که چگونه دیگران را جذب کنیم این است که بگوییم: خودت باش. اکثر مردم وقتی با کسی هستند که جذبش می‌شوند، خودشان را بیشتر از آنچه هستند نشان می‌دهند، و این اشتباه نیست، اما اجازه ندهید همه چیز دروغ باشد. زنی را می‌شناختم که وانمود می‌کرد از همه چیز در مورد کسی که به او علاقه دارد خوشش می‌آید: «واقعا؟ من عاشق فوتبال، شیرجه، تمبرهای پاتاگونیا قرن نوزدهم هستم! چه تصادفی، ما دقیقا برای هم ساخته شده ایم!

اگر اینقدر دروغ بگویی، دیگران متوجه می شوند. نشان دادن اینکه واقعاً چه کسی هستید جذاب است و نشان می‌دهد که دیدگاه‌ها، دوست‌داشتن و دوست نداشتن، ایده‌ها و تمایلات خود را دارید.

هر روز صدها مرد و زن جوان را می بینید که لباس های یکسان می پوشند، با یک لحن صحبت می کنند، کلمات مشابهی را به کار می برند و به جای سوء استفاده از حضور خود، به سرعت با تلفن های قابل حمل خود پیامک می نویسند. البته حضور در جماعت برای بسیاری از جوانان مهم است، به خصوص اگر احساس کنند هنوز شخصیتشان شکل نگرفته است. اما برای جذابیت خاص (فراتر از زیبایی ظاهری)، باید کمی متفاوت باشید تا در حال و هوا بمانید.

فرض کنید همیشه به روش خاصی لباس می پوشید. دریابید که چه گزینه های دیگری در دسترس شما هستند. فقط دنبال جمعیت نباش. از کسانی که به خوبی ارتباط برقرار می کنند و راه ارتباطی خاص خود را دارند گوش کنید و یاد بگیرید. چیزی که توجه من را در مورد مت به خود جلب کرد روش منحصر به فرد او در صحبت کردن و استفاده از کلمات بود.

آیا می خواهید بدانید چگونه دیگران را جذب کنید؟ پس اول به فکر سلامتی خود باشید. سالم بودن جذاب است. بنابراین، شما ممکن است به طور طبیعی زیباترین زن یا خوش تیپ ترین مرد نباشید، اما هر کسی می تواند به اندازه کافی بخوابد و ورزش کند (که شما را به طور طبیعی زیبا می کند)، غذاهای سالم بخورد و از الکل اجتناب کند. این ممکن است جذاب به نظر برسد.

اگر می خواهید جذاب تر باشید، در ارتباطات خود خیلی منفی نگر نباشید. غیبت افسرده کننده است و این ایده خوبی نیست که دوست پسر یا شریک سابق خود را نابود کنید (حداقل زود شروع نکنید!).

ساعاتی را که صرف ابراز غم و اندوه و خشم خود نسبت به افرادی می کنید که به شما صدمه می زنند، می تواند به سرعت هر رابطه جدیدی را آرام کند و باعث شود فرد جدید تمایلی به ادامه با شما نداشته باشد. آنها همچنین ممکن است درک دشواری از رابطه جدیدی که با شما ایجاد خواهند کرد داشته باشند.

قبل از اینکه به دنبال پاسخ این سوال باشید که چگونه دیگران را جذب کنید، بدانید که هم زن و هم مرد افراد شجاع را دوست دارند. زنان مردانی را دوست دارند که شجاع و مایل به ریسک هستند و مردان نیز زنانی را دوست دارند که در بیان احساسات خود صادق و شجاع باشند. ما مردها دوست نداریم وقتی به دنبال نشانه هایی می گردیم که یک زن جذب ما می شود، کلمات را خرد کنیم.

به نظر می رسد که زنان دوست دارند به جای کسی که اعتماد به نفس ندارند، جذب یک مرد شجاع شوند. زیرا احساس می کنند چنین مردی می تواند بهتر از آنها مراقبت کند. اما از سوی دیگر، به نظر می رسد که زنان فقط به دنبال مردان عضلانی نیستند، بلکه جذب فردی می شوند که شجاعت و شفقت، سخت و احساسی را با هم ترکیب می کند. نشان دادن این ویژگی ها چیزی است که شما را جذاب می کند.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

اگر کمی شوخ باشید، به خصوص زمانی که در جمع هستید، به عنوان یک فرد شجاع دیده خواهید شد. اما به خاطر داشته باشید که مردها زنانی را ترجیح می دهند که به شوخی های آنها بخندند و خودشان سلیقه ای ندارند. در واقع، مردان عموماً زنانی را که زیباتر از خود هستند، دوست ندارند. اما زنان مردان بامزه را جذاب می دانند. پس اگر مرد هستید، زنان را بخندانید، و اگر زن هستید و می‌خواهید مردی را راضی کنید، کسی را پیدا کنید که واقعاً شما را بخنداند.

توجه داشته باشید که تمام موارد فوق باید به صورت طبیعی و دوستانه انجام شود. تلاش بیش از حد برای جذابیت بیشتر می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و کار را خراب کند.

زمانی که شخصی سعی در جلب توجه و تحسین دیگران دارد، معمولاً مرتکب اشتباهاتی می شود که در زیر به اختصار به آنها پرداخته می شود:

“وقتی من کسی را به دلیلی تحسین می کنم، ممکن است او نیز به همین دلیل مرا تحسین کند. مثلاً اگر یک فرد ثروتمند را برای خود عزیز بدانم که با تلاش خودش ثروتمند شده است، اگر به دوستانم بگویم که با تلاش خودم ثروتمند شدم. با تلاش خود، آنها مرا تحسین خواهند کرد.

اگر اینگونه فکر می کنید، ممکن است ناامید شوید، زیرا آنچه را تحسین می کنید لزوماً دیگران را تحت تأثیر قرار نمی دهد. به عنوان مثال، چه کسی اهمیت می دهد که شما ثروتمند باشید در حالی که او خودش به پول نیاز ندارد؟ چه کسی به تشویق شما نیاز دارد وقتی آنها خودشان اینقدر شجاع هستند؟ کی به تناسب اندام و قوی بودن اهمیت میده وقتی از تو قوی تره؟!

از همین رو است که روانشناس ها میگویند:

اگر می‌خواهید کسی را جذب کنید، یا اگر می‌خواهید دیگران شما را تحسین کنند یا دوست دارید، ابتدا باید درباره او اطلاعاتی کسب کنید!

بسته به نیاز فرد و علاقه او، شانس موفقیت شما بالا خواهد بود. برخی افراد وقت خود را با استفاده از روش‌های شناخته شده تلف می‌کنند و زمانی که آن روش به آنها پاسخ‌های منفی می‌دهد، ناامید و ناامید می‌شوند و فکر می‌کنند: «حتما مشکلی در من وجود دارد که این روش‌ها برای من کارساز نباشد.» من. ” این کار نمی کند.”

منبع : عصرعلم | چطور

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی

Community Health پایگاه داده ای از محتوای مفید است که با بررسی نیازهای عمومی تولید شده یا از منابع قابل اعتماد جمع آوری شده است. جامعه سلامت با هدف ارتقای دانش عمومی و تمرکز بر مسائل مربوط به سلامت جسم و روح افراد تلاش می کند به عنوان ابزاری برای بهبود جامعه عمل کند. آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه ای است که با کمک شما مردم تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب موجود در این سایت صرفاً جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد و به منزله توصیه پزشکی نمی باشد و نباید به عنوان جایگزینی برای مشاوره با پزشک برای تشخیص و درمان تلقی شود.

توجه: استفاده از مطالب سایت در هر شکل و قالب غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

ضمن لذت بردن از همراهی شما، خوانندگان عزیز، از پرسیدن تمامی سوالات خود در سایت و در قسمت نظرات دریغ نکنید. لطفا از روش های ارتباطی زیر فقط برای اهداف تجاری استفاده کنید.

برای درج هر نوع تبلیغات اعم از بنر، گزارش آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت می توانید از راه های زیر با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن تبلیغات (لطفا فقط در واتساپ پیام دهید): 09332010061

پورتال جوانان ایرانی

چگونه عاشق شویم: چگونه کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم؟ ممکن است برخی از افراد پس از خواندن این مقاله، پیشنهادات من را غیراخلاقی و غیرمنصفانه بدانند. بازی با احساسات دیگران چیز خوبی نیست، مخصوصا کسانی که شما را خیلی دوست دارند. خیلی خوب می شود اگر بتوانید به راحتی شخصی را که می خواهید بدون نیاز به ایفای نقش پیدا کنید. متأسفانه، دنیای واقعی همیشه اینطور کار نمی کند. گاهی اوقات ماه ها به امید داشتن یک فرد خاص خود را هیجان زده می کنید، برای عشق آنها زندگی می کنید و دلتنگ آنها می شوید و در نهایت شکست می خورید. و این جایی است که راه حل های زیر به طور ناگهانی یک موهبت الهی به نظر می رسد. البته راهنمایی های من جادویی نیست و هیچ راهی وجود ندارد که با وجود میل درونی شما و با استفاده از این تکنیک ها فردی را عاشق خود کنید. این تکنیک ها به طور قابل توجهی شانس را به نفع شما افزایش می دهد. آیا بد و بد است؟ فکر نمی کنم، پس به خواندن ادامه دهید.

زیاد معاشرت کنید… سپس غیر قابل دسترس گردید

هر چه بیشتر با کسی رابطه داشته باشید، آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. این چیزی است که کارشناس رفتار انسانی دیوید لیدمن می گوید. در واقع حق با اوست. چندین مطالعه دیگر نشان داده اند که قرار گرفتن مکرر در معرض یک محرک خاص ما را بیشتر به آن محرک علاقه مند می کند. (این نظریه تنها زمانی کاربرد ندارد که واکنش اولیه ما به این محرک منفی باشد). بنابراین، در شروع یک رابطه از دوری، طفره رفتن و در دسترس نبودن خودداری کنید. در عوض، بهانه های زیادی برای گذراندن وقت با او پیدا کنید.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

اکنون کاملاً تمرکز کنید زیرا این مرحله دشوار است و به مهارت نیاز دارد. درست زمانی که مطمئن شدید او را جذب کرده اید و محبوب شده اید، کم کم از معاشرت خود بکاهید و کمتر در دسترس باشید و این کار را تا زمانی که دیگر شما را نبیند و نبیند ادامه دهید. شما اکنون به طور مؤثر “قانون کمبود” را اعمال کرده اید. همه ما می دانیم: مردم چیزی را می خواهند که نمی توانند داشته باشند. و در دسترس بودن شما همیشه از ارزش و منزلت شما می کاهد. به عنوان مثال اگر روزی از خانه بیرون بروید و با توده عظیمی از الماس ها روی زمین برخورد کنید، این موضوع به تدریج برای شما عادی می شود و دیگر آنها را سنگ های قیمتی و قیمتی نمی دانید. این قانون کمبود است که افراد بیشتری را وادار می کند تا آنها را جستجو کنند. با آنها باشید و آن وقت کمیاب می شوید و خواهید دید که محبوب تر خواهید شد. ما مرتباً در مورد چیزهایی مانند اشتیاق، کشش جنسی و عشق صحبت می کنیم، اما درباره «شباهت ها» صحبت نمی کنیم. باید توجه داشت که افراد با ویژگی های متضاد در دراز مدت جذب یکدیگر نمی شوند. ما همیشه به دنبال شباهت هایی بین خود و شرکایمان هستیم. بیشتر ما از بیرون رفتن و معاشرت با دوستانی که دوست نداریم می ترسیم، پس چرا باید این کار را با علاقه خود انجام دهیم؟ علاقه داشتن و دوست داشتن کسی مهمتر از عاشق شدن آن شخص است. فقط شباهت های اخلاقی و شخصی ما مهم نیست. هر بار که با شخصی روبرو می شوید که شبیه شماست، احتمال اینکه او عاشق شما شود 4 برابر بیشتر است.

به او خوبي نكن، بگذار به تو خوبي كند

هر بار که کاری خوب برای کسی انجام می‌دهید، از دو جهت احساس خوبی خواهید داشت: احساس خوبی نسبت به خودتان و احساس خوبی نسبت به شخصی که به تازگی به هم ریخته‌اید. ما معمولاً برای توجیه تلاش یا هزینه ای که برای شخص مورد نظر انجام داده ایم، اغراق و خیال پردازی می کنیم. در نهایت، ما این شخص را بیشتر دوست خواهیم داشت. هر بار که کسی کار خوبی برای ما انجام می دهد، احساس خوشبختی می کنیم. اما علاوه بر این، سایر احساسات ناخوشایند ظاهر می شود. گاهی اوقات ما غرق احساسات می شویم. ما به سختی می توانیم مانند آن فرد آگاه که این خدمات را به شما ارائه کرده است، جبران کنیم. و حتی زمانی که این کار خوب توسط شخصی انجام می شود که خیلی دوستش دارید، اما از احساس او نسبت به شما مطمئن نیستید، بسیار پیچیده تر می شود. آیامنظور من را می فهمی؟ وقتی عاشق کسی می‌شوی، باید کارهای خوبی برای او انجام دهی، اما بهتر است بگذاری او تو را خراب کند.

 به او نگاه کنید…

زک روبین، روانشناس دانشگاه هاروارد، مطالعه ای انجام داد تا ببیند آیا می توان عشق را با ثبت مدت زمانی که دو عاشق به یکدیگر نگاه می کنند، اندازه گیری کرد. او دریافت که دو نفر که عمیقاً عاشق هستند 75٪ از مواقعی که صحبت می کنند به یکدیگر نگاه می کنند. و هنگامی که یک فرد ناخوانده وارد گفتگوی آنها می شود، آهسته تر از یکدیگر دور می شوند. در مکالمات عادی، افراد 30 تا 60 درصد از وقت خود را صرف نگاه کردن به یکدیگر می کنند. اهمیت مقیاس روبین واضح است: احتمال اینکه دو نفر عاشق یکدیگر باشند را می توان با اندازه گیری مدت زمانی که عاشقانه به یکدیگر نگاه می کنند تخمین زد. برخی از روانکاوان در هنگام مشاوره از این مزیت استفاده می کنند تا دریابند که زوج ها چقدر به یکدیگر علاقه دارند و به یکدیگر اهمیت می دهند. علاوه بر این، این شماره اطلاعات مفید زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا به فردی که دوست دارید تبدیل شوید. مانند این: هر بار که با کسی که دوستش دارید صحبت می کنید، 75 درصد مواقع به او نگاه کنید. با این کار شما مغز آن شخص را گول می زنید. مغز آن شخص آخرین باری را که کسی به این مدت طولانی به او نگاه کرده را به یاد می آورد و تحلیل او از این نگاه طولانی حضور عشق خواهد بود. در نتیجه، او فکر می کند که عاشق شماست و مغزش شروع به ترشح فنیل اتیلامین (PEA) می کند. این ماده از خانواده آمفیپاتیک است و توسط سیستم عصبی ترشح می شود. وقتی کسی عاشق می شود، PEA عاملی است که باعث تعریق کف دست، احساس بی قراری و افزایش ضربان قلب می شود. اگر بخواهید PEA بیشتری دارید. اگر خونش جاری باشد، احتمال اینکه عاشق شما شود بیشتر است. وقتی صادقانه نمی‌توانید یک فرد اکراه را متقاعد کنید که وابسته شما شود، استفاده از این تکنیک ایجاد یک PEA را کاملاً ممکن می‌سازد. آن را امتحان کنید، من مطمئن هستم که از نتایج شگفت زده خواهید شد. وقتی با کسی هستید، کاری کنید که او احساس کند که دوستش دارید و طولی نخواهد کشید که او باور کند که عاشق شماست.

روی برنگردانید…

یکی دیگر از یافته های کلیدی تحقیق روبین: اگر یک نفر به یک زوج در گفتگو بپیوندد، زمان زیادی طول می کشد تا زن و شوهر از یکدیگر نگاه کنند و به شخص سوم برگردند. باز هم، هر زمان که از این تمرین با کسی که هنوز عاشق شما نیست استفاده می کنید، باعث می شوید که او احساس کند عاشق شما شده است و PEA بیشتری را وارد جریان خونش می کنید. لیل لونز، متخصص مردم، این تکنیک را “ضیافتی برای چشم ها” نامید. به کسانی که دوستشان دارید نگاه کنید و آنها را در همان موقعیت نگه دارید. حتی زمانی که صحبتش تمام شد یا زمانی که شخص دیگری به شما ملحق شد روی گردان نشوید. وقتی در نهایت خواستید از چشمان او دور شوید (بعد از 3-4 ثانیه)، این کار را با اکراه و به آرامی انجام دهید، گویی روی یک تکه آب نبات گیر کرده اید. این تکنیک ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما به من اعتماد کنید، اگر به خوبی استفاده شود، نفس شما را بند می آورد. اگر خیلی خجالتی و خجالتی هستید که نمی توانید مستقیماً به چشم ها نگاه کنید، از تکنیک آب سبزیجات صرف نظر کنید و از این روش استفاده کنید.به شخص مورد علاقه خود بازگردید. این یک اقدام مثبت است. شما می خواهید واکنش آنها را نسبت به صحبت های گوینده بسنجید و به آنها بگویید که بیشتر از این شخص به آنها علاقه دارید.

از علم مردمک سنجی کمک بگیرید…

همه ما وضعیت چشم ها را قبل از خواب می دانیم، وقتی به آنها نگاه می کنیم یک نگاه خواب آلود است. برای ایجاد ظاهری قبل از خواب فقط به یک چیز نیاز دارید: مردمک های بزرگ و گشاد شده. با توجه به علم مردمک سنجی، این چیزی است که همه ما به آن واکنش نشان می دهیم. شما نمی توانید آگاهانه مردمک های خود را کنترل کنید (به همین دلیل است که می گویند چشم ها هرگز دروغ نمی گویند). اما می توانید با ایجاد شرایط مناسب، حالت مردمک گشاد ایجاد کنید و به نتیجه دلخواه برسید. ابتدا نور را کم کنید. هر گاه سطح روشنایی و نور محیط کاهش یابد، مردمک چشم ها گشاد می شوند. به همین دلیل استفاده از شمع یا دیمر در رستوران های رمانتیک ضروری است. تنها با نرم شدن و کاهش نور صورت ما جذاب تر به نظر می رسد، مردمک های گشاد شده نیز کمک می کنند.

دانشمندان 2 عکس از یک زن را به مردان نشان دادند. دو تصویر یکسان و مشابه بودند، یکی از دو تصویر برای بزرگ شدن مردمک چشم دستکاری شده بود. وقتی مردان تصویر دستکاری شده را دیدند، زن در تصویر دستکاری شده را دو برابر جذابتر از تصویر واقعی دانستند. آزمایش مشابهی بر روی صورت مردان انجام شد و به زنان نشان داده شد و نتایج مشابهی به دست آمد. علاوه بر این، وقتی به چیزی که مورد علاقه مان است نگاه می کنیم، مردمک چشممان گشاد می شود. این را می توان با تصاویر نیز ثابت کرد. این بار محققان تصویر یک زن زیبا را در میان تعداد زیادی از تصاویر معمولی و پیش پا افتاده قرار دادند و سپس تغییر اندازه مردمک چشم مردان را هنگام مشاهده این تصاویر بررسی کردند. بدون استثنا، چشم مردان به تصویر مورد نظر باز بود. این بدان معناست که هر زمان که عمیقاً جذب کسی شدید، مردمک چشمان شما باید مانند سیاهچاله ها گشاد شود!

برچسب ها: چگونه کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم ، چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم ، چگونه کسی را عاشق خود کنیم ، چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم ، چگونه مردم را وادار کنیم عاشق شدن

۲۹ اردیبهشت, ۱۳۸۷

۱ خرداد, ۱۳۸۷

۱۱ خرداد, ۱۳۸۸

از تلاش های بی نتیجه خسته شده ام.
آیا ممکن است کسی صدها مایل از شما فاصله داشته باشد، هیچ احساسی نسبت به شما نداشته باشد و شما بی دلیل برای او خود را بکشید؟ من مشکلات زیادی دارم و جدا از این مشکلات، یک مشکل خیلی بزرگ وجود دارد که نمی توانم توضیح دهم…

تو چقد شبيه منيواقعا چرااااا اينجوريه؟!!!!

تحمل کن ای روزا هم میگذره

با من تحمل کن
روز را بگذران
در هر صورت زندگی ام را خواهم خواند

من از بچگی عاشق پسری بودم و خیلی وقت بود ندیدمش. آنها دوستان خانواده ما هستند. بعد از چند سال با او آشنا شدم و از من خواست شماره ام را به او بدهم.

بهش بگو

چطوری بهش بگم حالم خیلی بد است، خیلی دوستش دارم، اما نمی دانم چه کنم. یا اصلا دوستم داره عذاب وجدان دارم لطفا کمکم کنید.

این چیزها در ایران تاثیری ندارد. مردم ما هر روز زندگی می کنند. اصلا عشق و احترام وجود ندارد

واقعا روش خوبی نداری، میگن هرچی شد، رابطه رو تموم نکن، حالا میگی وقتی علاقه زیاد شد باید طرف رو کمتر ببینی و حتی ول کنی. گفتن؟ اگه یکی باهات اینکارو کنه واقعا اشکالی نداره؟؟!

من از بچگی عاشق یه دختر بودم فقط میدونه دوستم داره چیکار کنم میگه کمتر از درصد عشقم دوستت دارم ولی میخوام لایک کنی چیکار کنم می کنم، کمک کنم؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های اجباری علامت گذاری شده اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

دنبال کردن

ازدواج و خانواده

نکات آموزنده مسائل جنسی برای خانمهای میانسال

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

۲۴ شهریور, ۱۳۸۷

ورزش و تحرک

تاثیر رقص بر سلامتی

۶ خرداد, ۱۳۸۷

روشهای موفقیت

17 روش ساده برای موثرتر کردن صحبت کردن

۴ شهریور, ۱۳۹۵

سلامتی و بهداشت

خانم ها: اگر توده ای در سینه خود احساس کردید چه باید کرد؟

۱۵ مرداد, ۱۳۹۳

مد و مسائل زندگی

کنترل عصبانیت – آشنایی با انواع عصبانیت

۳ مهر, ۱۳۸۷

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر والدین: چرا برخی از کودکان از والدین خود متنفر هستند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یک طرفه: آیا کسی را دوست دارید که شما را دوست نداشته باشد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

هنگام ورزش چه لباس هایی نپوشیم؟

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

نکات مهم برای لباس پوشیدن در موقعیت های دوستانه که هر زنی باید بداند

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

۷+۱ ماده غذایی که باعث افزایش وزن می شوند

۳ اسفند, ۱۳۹۸

ازدواج و خانواده

۳ راه زیبا برای بیان عشق به کسی که دوستش داریم

۳ اسفند, ۱۳۹۸

روشهای موفقیت

3 اصل مهم برای موفقیت در زندگی مانند دانشمندان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۹+۱ جفت کفش ضروری که باید در کمد هر زنی باشد

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

معرفی 5 کتاب برتر ایرانی در میان صدها اثر داستانی منتخب از سراسر جهان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

مهم ترین دانه های روغنی و فواید هر یک از آنها برای بدن را بشناسید

۳۰ دی, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

گیاهخواری در مقابل گوشتخوار، کدام رژیم غذایی برای بدن مفیدتر است؟

۳۰ دی, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۱ نکته مهم برای انتخاب لباس های با کیفیت

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

7 ویژگی مهم که یک ساعت مچی را به بهترین ساعت برای انتخاب تبدیل می کند

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

10 روش تضمینی برای انتخاب کفش استاندارد برای پیاده روی طولانی

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

6 نکته جالب برای یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

8 دلیل نیاز مردم به شعر

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی ترین لباس هایی که برای هر فصل از سال نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

10 نکته طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک می کند

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

وسایل ضروری برای داشتن استایلی خاص و متفاوت برای آقایان در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهمترین اصول قبل از جشن تولد یک دختر

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

10 گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی شخصی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

تمامی حقوق این سایت برای افراد محفوظ می باشد. استفاده غیرتجاری از مطالب با ذکر منبع و لینک بلامانع است.

این یکی از سخت ترین بخش های قانون جذب برای جذب یک فرد خاص است. می دانی که می خواهی با او باشی، اما دیوانگی است که به او می گویند حالا او را رها کن، درست است؟ اما این حالت فقط زمانی وجود دارد که احساس کنید نبود دیگری برای شما مشکلی ایجاد نمی کند و در این صورت راه را به قانون جذب رمانتیک باز می کنید. تا زمانی که این مشکل برای شما نباشد، بخشی از شما همچنان بر لزوم حضور این فرد در زندگی خود اصرار دارید. به عبارت دیگر، طبق قانون جذب، تا زمانی که از دست دادن طرف مقابل برای شما سخت نباشد، حفظ این رابطه برای شما بسیار سخت خواهد بود.

چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم؟ چگونه جذاب و غیر قابل دسترس باشیم؟ چگونه جذاب باشیم و دیگران را جذب کنیم؟ پاسخ این سوالات را باید در روانشناسی جست و جو کرد.

زیرا تأثیرگذاری بر احساسات همه باید از طریق مراحل برنامه ریزی شده انجام شود. به طوری که این اثر دائمی و ماندگار باشد. بنابراین اگر قصد دارید همسر، دوست یا حتی یک غریبه خود را برای همیشه دیوانه کنید، سراغ سربرگ جدید بروید.

همه ما انسان ها تمایل ذاتی داریم که دیگران را به سمت خود جذب کنیم. و بسیاری از مردم دائماً به دنبال پاسخی برای این سؤالات هستند: چگونه افکار دیگران را به خود مشغول کنیم؟ یا چگونه دیگران را جذب کنیم؟

اگر به دنبال جذب دیگران به خصوص مردان هستید، ابتدا باید بدانید که شخصیت شما برای جذاب بودن ضروری است.

همانطور که بارها و بارها شنیده اید، ظاهر افراد شاخص خوبی برای این نیست که آیا آنها را دوست دارید یا نه. زیرا در ظاهر زیبا می تواند یک شخصیت زشت و غیر قابل تحمل وجود داشته باشد. یا برعکس شخصیتی دست نیافتنی و بسیار زیبا در ظاهری نه چندان زیبا. بنابراین این قانون در مورد شما نیز صدق می کند.

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

دو اصل اساسی برای بهبود شخصیت و در نتیجه جذب دیگران به سمت خود وجود دارد. اولی خودشناسی و دومی اعتماد به نفس. اگر بتوانید این دو ویژگی شخصیتی را در خود پرورش دهید، مطمئن باشید که نه تنها برای مردان بلکه برای همه جذاب خواهید بود.

خودشناسی یعنی شناخت دقیق و درست از ویژگی های شخصیتی. قبل از اینکه بخواهید کسی را به سمت خود جذب کنید، باید بدانید که چه نوع شخصیتی را دوست دارید. برای اینکه بدانید چه نوع شخصیتی را دوست دارید، باید تعریف خوبی از شخصیت خود داشته باشید.

شناخت درست شخصیت کار سختی نیست. فقط به ناخودآگاه خود توجه کنید. ناخودآگاه در واقع علایق و واکنش های شخصی شماست. مثلا بعضی ها طعم تلخ را دوست دارند. دلیل خاصی برای این موضوع وجود ندارد. بنابراین یکی از ویژگی های ناخودآگاه این شخص است.

به عنوان مثال، برخی از افراد زمانی که می ترسند بی اختیار فریاد می زنند. حتی اگر واقعاً ترسناک نباشد. این نیز از ویژگی های ناخودآگاه است. البته ناخودآگاه منشأ احساسات است و کارکرد آن بسیار پیچیده تر از آنچه می گوییم است.

به طور کلی برای شناخت خود باید روی ضمیر ناخودآگاه تمرکز کنید و سعی کنید آن را کنترل و آموزش دهید. برای اینکه تجربه متفاوتی از شخصیت خود داشته باشید و خودشناسی به دست آورید، می توانید از یک روانشناس خوب کمک بگیرید. مطمئن باشید که این دانش سفری هیجان انگیز در ذهن شما خواهد بود.

با رسیدن به تعریف درست از آنچه در درون شماست، دیگران را به خود وابسته کنید. و برای انجام اصلاحات، زمان ایجاد اعتماد فرا رسیده است. اعتماد به نفس یعنی داشتن ایمان صادقانه به توانایی های منحصر به فرد خودمان.

امروزه در بین مردم به خصوص در جامعه ما کمبود اعتماد به نفس وجود دارد. در واقع، بسیاری از مردم فکر می کنند که یکی از راه های عاشق شدن به یک مرد یا زن، لباس پوشیدن است.

یا حتی انجام کارهای غیرمنطقی و جراحی برای جذابیت. این باور از دیدگاه روانشناسی کاملا نادرست است.

اعتماد به نفس به شما اعتماد به نفس کافی برای انجام هر کاری می دهد. اگر این ویژگی را در ضمیر ناخودآگاه خود و در باورهای خود پرورش دهید، بدون شک به هر چیزی که می خواهید می رسید، حتی با این باور که کافی هستید و برای بهتر شدن تلاش می کنید، دیگران را جذب می کنید.

اعتماد به نفس از تلاش ناشی می شود. هر زمان که با تلاش زیاد به هدفی دست یابید، ناخودآگاه شما احساس می کند که رسیدن به اهدافتان کار سختی نیست و فقط نیازمند تلاش است.

این به شما انرژی بیشتری برای هدف و چالش بعدی می دهد. این چرخه ای است که باید با تلاش اولیه شما شروع شود. پس از رسیدن به هدف اول، ناخودآگاه شما بقیه کارها را انجام خواهد داد.

جذاب بودن و دست نیافتنی بودن دو مقوله کاملا متفاوت هستند. جذابیت ممکن است جنبه زیبایی شناختی داشته باشد، اما دست نیافتنی بیش از هر چیز یک مسئله رفتاری است. با رفتار درست می توانی با کسی زندگی کنی اما در دسترس او نباشی.

دست نیافتنی و جذاب بودن راه حلی برای زنان است تا دیگران را به خود وابسته کنند. زیرا همانطور که می دانید این یکی از راه های موفقیت در ازدواج آنهاست.

برای جذاب بودن، سعی کنید نحوه گوش دادن را بدانید. بگذارید دیگران شما را کشف کنند. نکته دیگر این است که شما همیشه در دسترس نیستید. در ادامه به توضیح این دو مشکل می پردازیم.

بیشتر گوش کن برای جذب دیگران، باید مثل یک معما باشی. زیاد در مورد خودتان صحبت نکنید و مدام همه چیز را در مورد زندگی خود توضیح ندهید. نیازی نیست کسی همه چیز را در مورد شما بداند. به جای زیاد حرف زدن، شنونده خوبی باشید.

لبخند بر لب داشته باشید، با دقت به صحبت های دیگران گوش دهید. مخصوصاً به حرف های شخصی که می خواهید جذبش کنید. با گوش دادن بیشتر در ابتدا، می توانید بیشتر در مورد او بیاموزید. دوم اینکه ساکت ماندن و کمتر در مورد خود صحبت کردن، شما را به یک معمای جذاب تبدیل می کند که ذهن دیگران را به خود مشغول می کند و همه می خواهند آن را حل کنند.

بدانید که شما همچنین به اطلاعات کافی در مورد او، محیط اطراف و زندگی او نیاز دارید تا پسر مورد علاقه خود را جذب کنید. پس صبور باشید و سعی کنید با دقت به حرف های او گوش دهید.

زنان در کنترل احساسات خود ضعیف تر از مردان هستند. این یک واقعیت ثابت شده در روانشناسی است. به همین دلیل است که بیشتر خانم ها به شوهرشان زنگ می زنند و حالش را می پرسند.

به محض اینکه بی تاب می شوند تا بدانند دوست پسر یا شوهرشان کجاست. آنها دوست دارند دائماً با او در تماس باشند. این یک توانایی فردی است. که زنان

اما در تحقیقات علمی انجام شده بر روی زوج های موفق، ثابت شده است که مردانی که همسرانشان کمتر به حرکات، روابط، زمان ورود و خروج از خانه و… توجه می کنند، کمتر خیانت می کنند و از همسرشان دوری می کنند. . .

البته این را بدانید که در صورت مشاهده علائم خیانت در همسرتان، اجرای این روش ضروری نیست. هر چه زودتر از یک روانشناس متعهد و دلسوز کمک بگیرید تا عشق خود را پس بگیرید.

اما به یاد داشته باشید که هرگز نباید در زندگی معمولی یا در رابطه خود یک نخود باشید. گاهی اوقات مرد خود را به حال خود رها کنید، خواهید دید که اگر مدتی خود را کنترل کنید و به سراغ او نروید، آن را از شما خواهد گرفت. و از این طریق می توانید دوست پسر خود را معتاد کنید.

همانطور که می گویند برای جذب دیگران، جذب مردان، جذب پسران مغرور و حتی جذب زنان زیبا، اولین قدم این است که بهترین تلاش خود را بکنید. بهترین بودن فقط به ظاهر نیست، بهترین بودن 90 درصد به شخصیت شما بستگی دارد.

همانطور که می دانید جاذبه عشق و ازدواج بسیار ضعیف و ناپایدار است. بنابراین، برای جذب عشق واقعی به سمت خود و پاسخ به این سوال که چگونه دیگران را به خود وابسته کنید.

فقط سعی کنید شخصیت خوبی داشته باشید. با داشتن شخصیت زیبا تاثیر عمیقی بر احساسات عزیزتان خواهید گذاشت. پس دست به کار شوید و اولین قدم خودشناسی را شروع کنید.

شما می توانید از طریق تلگرام و واتساپ به صورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید. 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما دوستان عزیز سربرگ تاشه هستیم.

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰


تلگرام (برای اتصال سریعتر به تلگرام روی لینک آبی کلیک کنید)

WhatsApp (برای اتصال سریعتر به واتساپ روی لینک آبی کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های اجباری علامت گذاری شده اند *

دیدگاه

نام *

چگونه عشق خود را وابسته کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام، برای فراموش کردن کسی، ابتدا باید احساسات خود را فراموش کنید…

من یکی را دوست داشتم، ما چهار سال با هم بودیم، همه چیز را با هم داشتیم…

سلام من الناظم 4 ساله بودم با یه پسر 16 ساله…

با سلام میتوانید با تیم روانشناسی در تلگرام یا…

آیا حساب کاربری ندارید؟

09129305020

چگونه به عشق خود وابسته باشیم
0

با این 3 روش عشق خود را به خود وابسته کنید!

عاشق شدن مانند معتاد شدن به مواد مخدر است

آیا می دانستید که وقتی عاشق می شوید، مغز شما دقیقاً همان حالت یک معتاد به مواد مخدر را دارد؟
این یک احساس قوی و شدید است. وقتی با کسی ملاقات می کنید، افزایش ترشح دوپامین شما را کنار هم نگه می دارد تا زمانی که واقعاً عاشق او شوید. برای اینکه بدانید این احساس چقدر قوی است و چگونه می توانید آن را به خود وابسته کنید، مقاله را بخوانید.

انرژی مثبت بتابانید

همه ما افراد مثبت را جذب می کنیم و از افراد منفی دوری می کنیم. اگر فکر می‌کنید انرژی مثبت نمی‌دهید، می‌توانید خودتان را تغییر دهید و انرژی مثبت بتابانید. اگر فکر می کنید در افکار منفی غرق شده اید، بدانید که باید تغییر کنید و تفکر خود را به سمت مثبت اندیشی سوق دهید. برای انجام موفقیت آمیز این کار، باید تمرین کنید. در نتیجه خیلی زود مثبت می شوید و او را به سمت خود جذب می کنید.

نادر باش!

وقتی چیزی کمیاب می شود و ارزش آن بیشتر می شود.
کمتر در دسترس باشد. نه برای بازی و تظاهر، بلکه برای اینکه بیشتر به زندگی خود اهمیت دهید. به عبارت دیگر منتظر پیام او نباشید. اگر کمی دیرتر به او پاسخ دهید یا اگر زمانی که او می خواهد قرار ملاقات بگذارد همیشه در دسترس نباشید، بیشتر به شما وابسته می شود!

از احساسات خود حمایت کنید

یکی از راه‌های تضمینی برای جذب بیشتر او به سمت شما این است که وقتی به شما نیاز دارد در کنار او باشید و از احساساتش حمایت کنید. اگر روز بد و سختی را سپری می کند، به حرف های او گوش دهید یا اگر یکی از عزیزانش را از دست داده است، در کنارش باشید و از او حمایت کنید. هر چه در رابطه خود حضور بیشتری داشته باشید، هر چه بیشتر به آن توجه کنید، بیشتر به شما بستگی دارد.

چگونه یک پسر خوب برای ازدواج پیدا کنیم؟

همراه عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا