چطور در پلاتو سکه رایگان بگیریم

plato, plato یکی از بازی های کازینویی است که سود خوبی به شما می دهد، می توانید در این بازی به کسب درآمد رایگان بپردازید، با آموزش رایگان بازی پلاتو و نحوه جمع آوری سکه و هک بازی پلاتو سایت هاتهام بت را دنبال کنید.

ارائه بازی افلاطون

Plato Game اپلیکیشنی است که چندین بازی محبوب و هیجان انگیز را ارائه می دهد که هر کدام طرفداران و علاقه مندان زیادی دارند. پلاتو یک بازی دیجیتالی است که قابل نصب بر روی سیستم عامل های مختلف مانند اندروید و iOS می باشد.

پلاتو حدود 40 بازی ارائه می دهد که برخی از آنها را می توان برای دو نفر و برخی حتی تا 9 نفر را در خود جای داد و یکی از بهترین بازی ها برای اوقات فراغت و قرنطینه خانگی است. اما علاوه بر تمامی بازی هایی که این اپلیکیشن ارائه می دهد.

این بازی یک شبکه اجتماعی مانند واتس اپ است که یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت آن این است که می توانید به راحتی با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنید.

یکی از نکاتی که باعث شد پلاتو به عنوان یکی از محبوب ترین و جذاب ترین اپلیکیشن ها معرفی شود، ایجاد فضای بازی و چت همزمان در محیطی است که علاوه بر بازی می توانید با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید.

آموزش رایگان بازی پلاتو و نحوه جمع کردن سکه و هک بازی plato

از دیگر مزیت های این بازی و اپلیکیشن می توان به طراحی دقیق آن اشاره کرد به گونه ای که هیچ باگ غیرعادی در آن وجود ندارد و هر کدام از این بازی ها با اصول و قواعد دقیق برنامه ریزی و ساخته شده اند. پلاتو تقریباً در هر سبک و سبکی مانند ورزش، بازی ورق و … چندین بازی مختلف طراحی کرده است و همانطور که گفته شد یکی از بهترین راه ها برای گذراندن دوران قرنطینه است.

اما یکی از نکات مهم و قابل توجه این بازی نصب آن بر روی سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز، اندروید و iOS می باشد. پلاتو فقط روی گوشی های اندروید و iOS مانند اپل نصب می شود.

و شما نمی توانید این بازی را مستقیما روی ویندوز خود مانند کامپیوتر و لپ تاپ نصب کنید و هنوز نسخه جدیدی از این بازی قابل اجرا بر روی ویندوز منتشر نشده است.

دانلود پلاتو برای ای او اس

این بازی یکی از محبوب ترین بازی های گوشی به حساب می آید. تقریباً هر سایتی که لینک دانلود این بازی را دارد، لینک یا فایل نصبی این نرم افزار را برای گوشی های آیفون یا آی او اس در باکس جداگانه ای دارد و می توانید به راحتی و به راحتی آن را دانلود کنید. می توانید این بازی را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

همانطور که گفته شد این بازی جذاب قابلیت نصب و اجرا بر روی ویندوز مانند کامپیوتر و لپ تاپ را ندارد و تنها بر روی سیستم عامل های موبایل به راحتی قابل پیاده سازی است اما این بدان معنا نیست که نمی توانید این بازی را انجام دهید. در ویندوز استفاده کنید.

و برای اجرای آن بر روی کامپیوتر و سیستم پرتابل خود نیاز به شبیه ساز اندروید برای اجرای این بازی دارید که البته اجرای آن با استفاده از شبیه ساز ممکن است کمی دشوارتر باشد زیرا محیط طراحی شده برای این بازی فقط برای گوشی های موبایل است. .

بازی پلاتو را می توانید به راحتی از اکثر اپلیکیشن های مرتبط مانند گوگل پلی، اپ استور و بازار و یا مستقیما از سایت های مربوطه دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

قوانین بازی پلاتو

بازی پلاتو یک بازی مستقل نیست و یک اپلیکیشن با 40 بازی مختلف است که هر کدام از این بازی ها قوانین و مقررات خاص خود را دارند و همانطور که اکثر این بازی های جذاب شناخته شده اند به احتمال زیاد اکثر مردم آن ها را می شناسند. قوانین. آنها کمی آگاهی دارند و در حال یادگیری بازی هستند و قوانین آنها سخت نیست.

به عنوان مثال، اگر به بازی بسکتبال علاقه دارید، پس کمی در مورد بازی و قوانین آن اطلاعات دارید یا اگر قبلاً پوکر یا پوکر بازی کرده اید، این نوع بازی ها را می شناسید که کار شما را آسان می کند. می توانید به راحتی بازی کنید.

آموزش رایگان بازی پلاتو و نحوه جمع کردن سکه و هک بازی plato

تقریباً در تمام دنیا وقتی یک بازی محبوب می شود، تعدادی هکر یا برنامه نویس سعی می کنند نسخه جدیدی از آن بازی را منتشر کنند که با تغییر برخی اشکالات بازی، بازی را برای کاربران آسان کند.

به این نسخه دزدی یا مد می گویند. مثلا در بازی پلاتو قسمتی مربوط به سکه های کاربر هست، در نسخه هک شده این سکه ها نامحدود هستند و کاربر یا بازیکن راحتتر بازی می کند.

که البته باعث کاهش هیجان و لذت می شود. در حال حاضر نسخه های غیرقانونی زیادی از بازی پلاتو در گوگل وجود دارد، اما هیچ کدام از آنها به طور رسمی تایید نشده اند و ممکن است در آینده مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کنند.

در قسمت های قبل اشاره شد که نسخه های تغییر یافته یا دزدی شده زیادی از پلاتو در سایت های مختلف وجود دارد که توسط برخی دزدان دریایی منتشر شده است. نسخه های اصلاح شده با نسخه های اصلی متفاوت است، به عنوان مثال نسخه اصلاح شده پلاتو دارای قطعات بی نهایت است که کار را برای بازیکن راحت می کند اما از هیجان کم می شود.

تاریخچه ساخت بازی پلاتو

پلاتو در سال 2014 توسط برنامه نویسان و توسعه دهندگان یاهو ساخته و منتشر شد و نه تنها مربوط به یک کشور بلکه مربوط به گروهی از بهترین برنامه نویسان جهان است که این بازی جذاب و زیبا را طراحی و ساخته اند که امروزه در تمامی کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. . .

تا به حال هیچ نسخه رسمی از این بازی به زبان فارسی منتشر نشده است اما با توجه به محیط خود این بازی می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

امروزه بازی جذاب پلاتو در اکثر سایت ها و اپلیکیشن های مربوطه مانند گوگل پلی، اپ استور و حتی در بازار موجود است و می توانید این بازی ها را مستقیما بر روی گوشی های خود نصب کرده و از آن ها لذت ببرید.

آموزش رایگان بازی پلاتو و نحوه جمع کردن سکه و هک بازی plato

البته توجه داشته باشید که در اکثر سایت ها فایل های دانلودی متعددی وجود دارد که برخی از آن ها برای اندروید و برخی برای آیفون هستند، پس حتما به لینکی که برای دانلود استفاده می کنید دقت کنید. حدود 40 بازی در Plato Game وجود دارد که هر کدام جداگانه هستند و نمی توانید از همه آنها به یک شکل استفاده کنید. در بازی پلاتو به غیر از نسخه های مود شده که دارای سکه های نامحدود هستند، می توانید با پرداخت مبلغی به تعداد مورد نظر سکه جمع آوری کنید.

اگر هکر هستید یا به دنبال راهی برای تقلب در بازی های پلاتو هستید، می توانید از نسخه های هک شده یا مود شده برای برآوردن خواسته های خود استفاده کنید که یکی از مهم ترین آنها سکه های بی نهایت است.

ورود به سایت معتبر بازی پلاتو

با توجه به نقدهایی که داشته ایم، روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک کنید تا بهترین سایت بازی های پلاتو را برای شما پیدا کنیم و اگر به دنبال این بازی با پول و سکه های بی نهایت هستید، نسخه ای از این بازی به نام modded نسخه این بازی در سایت منتشر شده است که برخی از سایت ها دارای فایل نصبی یا لینک هستند. یکی از مهم ترین ویژگی های نسخه مود شده، بی نهایت پول و سکه برای بازیکنان است.

اگر بازی های مختلف را دوست دارید، قطعا پلاتو را می شناسید. نرم افزاری که روی گوشی موبایل اندروید یا آیفون شما نصب می شود و ده ها بازی مختلف را به شما ارائه می دهد. همچنین در این بازی می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید و در بازی های آنلاین مختلف مانند مونک، مونوپولی، بیلیارد، فوتبال سنگریزه، تخته نرد، گلف، بولینگ و … شرکت کنید.

خرید سکه بازی پلاتو

علاوه بر این، با خرید سکه های بازی پلاتو امتیاز ارزشمندی کسب می کنید و می توانید از بازی ها لذت بیشتری ببرید. البته برای خرید سکه باید مراحل خاصی را دنبال کنید که در مقاله زیر متوجه خواهید شد.

خرید قطعات بازی پلاتو چه مزایایی دارد؟

به طور کلی برنامه پلاتو با برنده شدن در مسابقات تعداد مشخصی سکه به شما پاداش می دهد. اما اگر هوس رقابت دارید و می خواهید سریعتر دوستان خود را شکست دهید، می توانید سکه های بیشتری را از طریق پرداخت درون برنامه ای دریافت کنید. به عنوان مثال با پرداخت سکه های پلاتو برای بازی کارت، تصویر پس زمینه صفحه چت، قاب عکس پروفایل، تصویر بنر پروفایل با طرح دلخواه را خواهید داشت. البته این سفارشی سازی بازی های پلاتو را جذاب تر از قبل خواهد کرد.

مراحل خرید سکه بازی پلاتو

متاسفانه بسیاری از کاربران فکر می کنند که خرید سکه های بازی پلاتو کار دشواری است. اما بدانید که این کار آنقدرها هم پیچیده نیست و تنها با انجام چند مرحله ساده قابل انجام است. همچنین تمامی مراحل در نرم افزار رسمی بازی پلاتو انجام خواهد شد. به همین دلیل قبل از شروع فرآیند خرید، نرم افزار پلاتو را از طریق پلی استور یا اپ استور دانلود و نصب کنید.

مرحله اول: حساب کاربری را به ایمیل متصل کرده و رمز عبور را تنظیم کنید

اولین قدم برای خرید سکه های بازی پلاتو این است که حساب کاربری خود را به آدرس ایمیل خود متصل کنید یا حساب کاربری خود را ثبت کنید. با این کار اکانت با ایمیل شما سینک می شود و احتمال از دست رفتن اطلاعات به صفر می رسد. به همین دلیل، اگر نمی خواهید سکه های حساب کاربری از بین برود، حساب کاربری را به ایمیل معتبری که استفاده می کنید متصل کنید.

برای این کار به صفحه اصلی نرم افزار پلاتو رفته و روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید. در صفحه باز شده، حساب کاربری خود را در گوشه سمت راست بالای تصویر می بینید، جایی که پنل تنظیمات یا چرخ دنده وجود دارد. با لمس این آیکون تنظیمات Plato باز می شود و باید گزینه اول یا Register an account را لمس کنید.

هنگامی که به صفحه ثبت حساب کاربری می روید، سه گزینه خواهید داشت. در گزینه اول با وارد کردن ایمیل می توانید اکانت را ثبت کنید و در گزینه دوم کد ثبت حساب را وارد کنید. ناگفته نماند که گزینه سوم مربوط به ثبت حساب کاربری Plato با Apple ID یا حساب Google است.

مرحله دوم: در صورت وجود حساب کاربری ثبت شده، وارد حساب کاربری خود شوید

اگر در گذشته حساب کاربری داشتید و می خواهید سکه های بازی پلاتو بخرید، باید وارد حساب کاربری خود شوید. البته استفاده از نام کاربری یا شناسه پلاتو کافی نیست و باید با ایمیل وارد شوید. البته این مسیر پیچیده ای را برای شما ایجاد نمی کند.

چالش برانگیزترین مرحله‌ای که در خرید سکه بازی پلاتو وجود دارد، پرداخت مبلغ بسته سکه است.

کافیست روی گزینه دوم ضربه بزنید یا با یک حساب کاربری موجود در همان تنظیمات کاربری وارد شوید و با وارد کردن ایمیل و کد ورود به حساب کاربری وارد شوید.

مرحله سوم: خرید را شروع کنید و تعداد قطعات مورد نیاز خود را انتخاب کنید

اکنون که حساب کاربری خرید سکه های بازی پلاتو را آماده کردید، می توانید مراحل اصلی خرید را آغاز کنید. در مرحله اول نرم افزار پلاتو را باز کرده و وارد حساب کاربری شوید. در پایین عکس پروفایل و متن بیو می توانید تعداد سکه های فعلی را مشاهده کنید. در کنار این عدد گزینه BUY قرار دارد که با لمس آن بسته های سکه پلاتو نمایش داده می شود. همچنین می توانید تعداد قطعه مورد نظر خود را از بسته های 2000، 5500، 12000، 20000، 27500 و 75000 انتخاب کنید.

مرحله 4: مبلغ سکه را پرداخت کنید

سخت ترین مرحله در خرید سکه های بازی پلاتو، پرداخت هزینه بسته سکه است. به طور معمول، بسته های قطعات بازی بسته به تعداد بین 1.99 تا 49.99 دلار قیمت دارند و باید با کارت اعتباری پرداخت شوند. متاسفانه به دلیل تحریم های موجود، کاربران ایرانی نمی توانند این پرداخت را با کارت های بانک ملی انجام دهند. البته استفاده از کارت بانکی تنها روش موجود نیست. زیرا کاربران ایرانی قادر خواهند بود از راه های آسان تر و سریع تری استفاده کنند.

روش های پرداخت جایگزین برای کاربران ایرانی

اگر می خواهید سکه های بازی پلاتو را در ایران به صورت مطمئن و اصولی خریداری کنید، دو راه دارید. همچنین باید بدانید که اینها تنها روش های خرید تضمینی موجود در کشور هستند و شما را به سمت قطعات راهنمایی می کنند.

خرید سکه بازی پلاتو با گیفت کارت ها

به همین دلیل از پیروی از روش های دیگر برای مراقبت خوب از اطلاعات و زمان ارزشمند خود اجتناب کنید.

از کارت های هدیه استفاده کنید

اولین و ساده ترین راه برای خرید سکه های بازی پلاتو، خرید و بازخرید کارت های هدیه معتبر است. می توانید حساب کاربری خود را با استفاده از کارت هدیه iTunes یا Google Play شارژ کنید. سپس با طی مراحل و رسیدن به مرحله پرداخت، از اعتبار کارت هدیه استفاده کنید تا دیگر نیازی به کارت بانکی یا پرداخت آنلاین نداشته باشید.

از سایت های معتبر گیفت کارت و پرداخت درون برنامه ای کمک بگیرید

برخی از سایت های داخلی مانند eGameGift کارت های دیجیتال می فروشند یا پرداخت های درون برنامه ای انجام می دهند. برای مثال، می‌توانید: از کارت‌های هدیه بازی الکترونیکی استفاده کنید تا مجبور نباشید یک کارت هدیه فیزیکی پیدا کنید.

خرید گیفت کارت از سایت های داخلی

ضمناً در صورت ارائه ایمیل، نام کاربری و رمز عبور خود به این سایت ها، با انتخاب بسته سکه در سایت و پرداخت ریالی، سکه های مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد.

مراقب سایت های جعلی باشید!

متاسفانه برخی از سایت های خرید سکه پلاتو معتبر نیستند. به همین دلیل ممکن است اطلاعات شما به خطر بیفتد یا با پرداخت هزینه کارت هدیه و سکه دریافت نکنید. به همین دلیل قبل از پرداخت، اعتبار سایت و کارت هدیه مورد نظر را بررسی کنید. اگر می خواهید در مورد پرداخت های درون بازی و درون برنامه ای اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله پرداخت های درون برنامه ای گوگل پلی را مطالعه کنید.

سوالات متداول

با پول بازی پلاتو چه امکاناتی می توان خرید؟

پس از شرکت در بازی های پلاتو به صورت رایگان سکه دریافت می کنید اما اگر تشنه پیشرفت هستید بهتر است سکه های بازی پلاتو را خریداری کنید. با پول بازی Plato می توانید تصویر پس زمینه چت، تصویر پروفایل اکانت و کارت های بازی را خریداری کنید.

چگونه می توانیم نمایشنامه های افلاطون را بخریم؟

برای خرید سکه در بازی پلاتو ابتدا باید حساب کاربری خود را به ایمیل خود متصل کرده و برای آن رمز عبور تعیین کنید. اگر حساب کاربری ثبت شده دارید، باید آن را وارد کرده، طرح مبلغ سکه خود را انتخاب کرده و در نهایت خرید خود را انجام دهید.

آیا می توانیم تبلیغات Plato را با پرداخت درون برنامه ای حذف کنیم؟

اگرچه نمایشنامه افلاطون تقریباً بسیاری از مشکلات را حل می کند، اما پاسخی برای همه مشکلات نیست. اما یکی از گزینه های ارائه شده توسط سکه افلاطون حذف تبلیغات است. با استفاده از پلاتو کوین می توانید تبلیغات حاشیه ای را به طور کلی و مادام العمر حذف کنید.

کاربران ایرانی از چه طریقی می توانند پرداخت کنند؟

به طور کلی کاربران دو راه برای پرداخت در بازی پلاتو دارند. یکی از این روش ها استفاده از کارت هدیه است. می توانید با استفاده از کارت های هدیه iTunes و Google Play حساب خود را شارژ کنید. روش دوم استفاده از سایت های کارت هدیه معتبر است. برخی از سایت های ایرانی برای شما خریدهای درون برنامه ای انجام می دهند و کار را برای شما آسان می کنند.

بهترین روش برای پرداخت از طریق اپلیکیشن برای بازی پلاتو چیست؟

بهترین روش پرداخت برای کاربران ایرانی استفاده از گیفت کارت است. روش کار به این صورت است که ابتدا یک بار اکانت خود را بارگذاری می کنید و سپس می توانید از ویژگی های بازی استفاده کنید.

آیا می توان در بازی افلاطون تقلب کرد؟ پلاتو یکی از بازی های دیجیتالی است که قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های مختلف مانند اندروید و iOS را دارد. پلاتو حدود 40 بازی ارائه می دهد و یکی از بازی های کازینو است که سود خوبی به شما می دهد. شما می توانید در این بازی با هک پلاتو کوین به صورت رایگان درآمد کسب کنید. به رقبای خود نشان دهید که چگونه پلاتو بازی کنند و چگونه سکه های خود را در این بازی جمع آوری کنند.

اگر از طرفداران بازی های پلاتو هستید یا به دنبال راهی برای تقلب بازی های پلاتو هستید، می توانید از پلاتو هک شده یا مود شده مطابق با خواسته های خود استفاده کنید. نسخه های اصلاح شده با نسخه های اصلی متفاوت است. یکی از تفاوت های این نسخه از مود این است که صفحه مود شامل بی نهایت سکه است که کار را برای بازیکن راحت می کند اما هیجان را کاهش می دهد. در ادامه این مقاله، سایت Spy 24 را با جزئیات بیشتری به شما ارائه خواهیم داد.

ویژگی های بازی افلاطون تقلب و هک پلاتو

برای بسیاری از کاربران و بازیکنان، ممکن است پیشی گرفتن از پلاتو و کسب امتیاز در بازی های مختلف دشوار باشد یا اینکه زمان کافی برای بازی روزانه نداشته باشند. در این شرایط بهترین راه برای طرفداران بازی پلاتو هک بازی برای ایجاد امتیاز بالا و بالا بردن سطح بازی است و با هک کردن سکه های بازی پلاتو رتبه بالا را در بین دوستان و رقبای خود آشکار کنید و از آن لذت ببرید.

رقابت گروهی با سایر بازیکنان داخل تخته

سکه های نامحدود

امکان ایجاد یک بحث دوستانه در گروه

با دوستان دیگر ارتباط برقرار کنید

تبلیغات را حذف کنید

پول نامحدود

بازی های آنلاین انجام دهید

نسخه اصلاح شده رایگان

یک برنامه بسیار محبوب و ایمن

نحوه جمع آوری سکه و هک بازی پلاتو

افلاطون چندین بازی را تقریباً در همه ژانرها مانند ورزش، بازی ورق و غیره طراحی کرد. یکی از بهترین ویژگی های این بازی و اپلیکیشن طراحی دقیق آن به گونه ای است که هیچ باگ غیرعادی در آن وجود ندارد و هر کدام از این بازی ها با اصول و قواعد دقیقی برنامه ریزی و اجرا می شوند.

حال برای شروع برنامه ابتدا آخرین نسخه بازی پلاتو را دانلود و سپس نصب کنید.

پس از نصب اپلیکیشن پلاتو بر روی گوشی خود، اکنون باید اپلیکیشن Game Guardian را دانلود و نصب کنید.

پس از انجام مراحل بالا، به برنامه Game Guardian رفته و آن را اجرا کنید.

پس از اجرای برنامه، اپلیکیشن پلاتو را روی گوشی موبایل خود فعال کنید.

هنگامی که پلاتو را اجرا می کنید، مطمئن شوید که روی لوگوی برنامه Game Guardian که در کنار صفحه ظاهر می شود کلیک کنید، با کلیک بر روی آن، لیست برنامه های شما ظاهر می شود و باید Plato را از لیست انتخاب کنید.

اما توجه داشته باشید که امروزه نسخه های مود شده و تقلب شده بازی Plato در سایت های مختلف توسط بسیاری از هکرها منتشر شده است. نسخه های اصلاح شده با نسخه های اصلی متفاوت است، به عنوان مثال نسخه اصلاح شده افلاطون دارای قسمت های بی نهایت است. که کار را برای بازیکنان راحت تر کرد. اما از شور و شوقش کاسته شد. مراقب باشید، پلاتو نسخه های غیرقانونی زیادی در گوگل دارد که هیچ کدام به صورت رسمی تایید نشده اند و ممکن است برای کاربران مشکل ایجاد کند. پس این بازی جالب را مستقیما بر روی گوشی های خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

بازی Plato را روی پلتفرم های مختلف نصب کنید

یکی از نکات مهم این بازی نصب آن بر روی سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز، اندروید و iOS می باشد. پلاتو فقط بر روی گوشی های اندروید و iOS مانند اپل قابل نصب است و نمی توانید نسخه تقلب بازی پلاتو را مستقیماً روی ویندوز خود مانند کامپیوتر و لپ تاپ نصب کنید زیرا نسخه جدیدی از این بازی وجود ندارد که بتواند روی ویندوز اجرا شود.

بازی پلاتو را برای آیفون نصب کنید

فایل این نرم افزار برای iphone یا ios موجود است. در سایت هایی که لینک این فایل وجود دارد، لینک دانلود این نرم افزار در آیفون در کادر جداگانه ای قرار داده شده است که به راحتی قابل نصب است.

نصب بازی پلاتو برای ویندوز

همانطور که گفته شد این بازی جذاب مانند کامپیوتر و لپ تاپ بر روی ویندوز نصب و اجرا نمی شود و تنها بر روی سیستم عامل های موبایل به راحتی قابل اجرا است. بنابراین امکان نصب نسخه تقلب بازی پلاتو بر روی ویندوز وجود ندارد. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید از این بازی در ویندوز استفاده کنید. برای اجرای آن بر روی رایانه شخصی و لپ تاپ خود، برای اجرای این بازی به شبیه ساز اندروید نیاز دارید، اما ممکن است اجرای آن با استفاده از شبیه ساز کمی دشوارتر باشد. چرا که محیط طراحی شده برای این بازی فقط برای موبایل است.

نصب بازی پلاتو برای اندروید

بازی Plato را می توان مستقیماً از برنامه های Google Play، Bazaar یا سایت های دیگر بازی کرد. این بازی جذاب را به راحتی دانلود کنید و لذت ببرید.

نسخه های مختلف تقلب در بازی پلاتو

یک نسخه هک شده از پلاتو، هم روت شده و هم بدون روت وجود دارد. در این نسخه ها به دو صورت می توانید از نسخه هک شده بازی های پلاتو استفاده کنید. یکی از این نسخه ها هک برخی از بازی های پلاتو است که در برخی از بازی ها به راحتی می توانید برنده شوید. نسخه دوم نیز شامل بی نهایت سکه است اما به دلیل تغییرات در فروشگاه بازی، گاهی اوقات این هک سکه ها صفر می شود، بنابراین نسخه اول بهتر از نسخه دوم است.

نسخه اول بازی را نصب و هک کنید:

برای هک با اولین روش تقلب در بازی پلاتو باید گوشی شما روت شده باشد. پس از روت کردن گوشی، نرم افزار گیم گاردین را از پایین صفحه دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. سپس آخرین نسخه پلاتو را نصب کنید. حالا نرم افزار GameGuardian را کاملا باز کنید و وارد بازی Plato شوید. روی تصویر گیم گارد کنار بازی کلیک کنید و نام بازی را در زیر ویدیو پیدا کنید و اسکریپت های هک این بازی را فعال کنید و برای نسخه دوم نیازی به روت نیست.

خلاصه

افلاطون یکی از نام های یکی از شبکه های بازی و مسابقات گروهی است. امروزه اکثر کاربران ایرانی در این شبکه بازی فعال هستند. اگر در این بازی با دوستان خود رقابت می کنید و قصد دارید سطح بازی خود را بالا ببرید; شما می توانید پلاتو هک شده و تقلب را در بازی پلاتو نصب کنید. در این مقاله از سایت اسپای 24 روند آن را به شما ارائه کردیم.

برنامه SPY24:

اولین و مهم ترین قانون سایت مربوط به دزدی دریایی است و هرگونه سوء استفاده و سوء استفاده از آموزش ها و برنامه های سایت SPY24 بر عهده کاربر است.

Family Care System (SPY24) نام نرم افزار موبایلی با نصب و فعال سازی بسیار ساده است که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان خود در شبکه های مجازی موبایل را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

تماس ها و پیام های متنی را همراه با تاریخ و زمان نظارت کنید

ریپورت پیام تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و …

موقعیت فعلی و مسیرهای پیموده شده پیوسته

وب سایت های بازدید شده و برنامه ها اجرا می شوند

با امکان مخفی سازی 100% برنامه و مدیریت از راه دور

امکان مسدود کردن وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا