چطور در ویندوز 10 سی دی رایت کنیم

سی‌دی‌ها و دی‌وی‌دی‌ها هنوز در حال استفاده هستند و برای کارهای خاصی به آن‌ها نیاز داریم. راه ها و برنامه های مختلفی برای رایت دیسک وجود دارد. اما خود ویندوز قابلیت رایت سی دی و دی وی دی را دارد. امروز در انزل وب قصد داریم نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 10، 8 و 7 را بدون استفاده از هیچ نرم افزاری به شما آموزش دهیم.

نحوه رایت دی وی دی و سی دی در ویندوز 10، 8 و 7 بدون نرم افزار

نحوه رایت سی دی یا دی وی دی در ویندوز 10، 8 و 7

سیستم عامل ویندوز سعی می کند ابزارهای خود را بهبود بخشد، به طوری که کاربران نیازی به نصب برنامه های ثانویه معمولی نداشته باشند. یکی از ابزارهای ویندوز دیسک رایتر است. شما به راحتی می توانید اطلاعات مورد نظر خود را روی سی دی و دی وی دی رایت کنید. در ادامه روش انجام این فرآیند را بررسی خواهیم کرد.

رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 10، 8 و 7

برای شروع رایت سی دی در ویندوز 10 و … به ساده ترین روش، ابتدا باید یک دیسک خام را در درایو کامپیوتر خود قرار دهید. سپس یک پنجره AutoPlay باز می شود. در ویندوز 7 این صفحه به صورت زیر است. گزینه Burn file to disc را انتخاب کنید.

در ویندوز 8 و 10 یک اعلان به صورت زیر ظاهر می شود.

پس از کلیک بر روی آن در ویندوز 10، در پنجره بعدی باز شده گزینه Burn file to disc را انتخاب کنید.

اگر پنجره ای باز نشد، Windows Explorer را باز کرده و روی درایو CD/DVD دوبار کلیک کنید. سپس بر روی گزینه Burn files to disc کلیک کنید تا پنجره زیر نمایش داده شود.

در قسمت Disc Title می توانید نامی برای دیسک خود انتخاب کنید. سپس شما بین دو گزینه انتخاب خواهید کرد:

Like a USB Drive: با انتخاب این گزینه درایو شما شبیه درایو USB می شود. دیسک شما در این حالت فرمت شده است و می توانید بعداً اطلاعات را اضافه، حذف یا تغییر دهید. این دیسک در ویندوز فقط خواندنی است و باید از دیسک های RW استفاده شود.

با پخش کننده CD یا DVD: اگر می خواهید از دیسک خود در پخش کننده های CD و DVD استفاده کنید، باید این گزینه را انتخاب کنید. با این کار، دیگر نمی توانید اطلاعات دیسک را تغییر دهید، اما دیسک شما در اکثر دستگاه ها قابل پخش خواهد بود.

اکنون باید فایل های مورد نظر خود را در پنجره خالی سی دی اکسپلورر قرار دهید تا یک سی دی را بدون مرور ویندوز 10 رایت کنید.

با کشیدن و رها کردن به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

پس از کپی کردن تمام فایل های مورد نظر، روی دکمه Manage در زیر تب Drive Tools کلیک کنید تا DVD در ویندوز 8 و 10 رایت شود. حال باید گزینه Finish Burning را انتخاب کنید. (اگر حالت Like USB را انتخاب کرده اید، باید گزینه خروج را کلیک کنید.)

در ویندوز 7 گزینه Burn to disc را مشاهده می کنید که باید روی آن کلیک کنید. (اگر حالت Like USB را انتخاب کرده اید، باید گزینه خروج را کلیک کنید.)

اکنون پنجره رایت ظاهر می شود که می توانید نام دیسک را وارد کنید یا سرعت رایت را تنظیم کنید. حالت پیش فرض و خودکار برای شما مناسب تر است.

پس از اتمام فرآیند، پیامی مبنی بر تکمیل رایت را مشاهده خواهید کرد.

سی دی شما رایت شده است و می توانید آن را تست و استفاده کنید.

همچنین اگر هر یک از سی دی های شما خط و خش دارد یا مشکلی دارد، پیشنهاد می کنیم مقاله 4 راه کپی، بازیابی اطلاعات و رفع مشکل ناخوانا سی دی و دی وی دی خش دار را مطالعه کنید.

رایت سی دی بدون نرو در ویندوز 10 و 7 و…

برای رایت با ویندوز ابتدا سی دی خام را وارد کامپیوتر کرده و مانند روش قبل گزینه Burn file to disc را در AutoPlay انتخاب کنید. فایل های مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی آنها کلیک راست کنید. سپس گزینه Send To را انتخاب کرده و بر روی درایو CD خود کلیک کنید.

حالا درایو سی دی را باز کنید و مانند قبل شروع به رایت کنید. همچنین می توانید روی درایو خالی کلیک راست کرده و Burn to disc را انتخاب کنید.

مراحل رایت سی دی زیر را به همان روش قبلی ادامه دهید.

همچنین آیا در پخش فایل های MKV روی پلیر خود مشکل دارید؟ بیشتر بخوانید فایل های MKV خود را تنها با چند کلیک بر روی یک دستگاه پخش DVD پخش کنید! برای شما مفید خواهد بود.

نحوه رایت سی دی در ویندوز 10 و … با استفاده از Windows Media Player

می توانید از برنامه Windows Media Player که به طور پیش فرض در ویندوز نصب شده است برای رایت سی دی و دی وی دی های صوتی و … استفاده کنید.

ابتدا سی دی را داخل کامپیوتر قرار دهید. سپس Windows Media Player را باز کنید. در این برنامه بر روی تب Burn در بالای صفحه کلیک کنید.

سپس در زیر تب Burn بر روی تنظیمات رایت کلیک کنید و یکی از گزینه های نمایش داده شده را انتخاب کنید:

دیتا سی دی یا دی وی دی: برای استفاده از فایل های مختلف

CD صوتی: برای ایجاد یک سی دی صوتی (رایت سی دی mp3 در ویندوز 10 و 7)

فایل های مورد نظر را انتخاب کرده و به صفحه Windows Media Player بکشید.

پس از انتخاب همه فایل ها، روی دکمه Start Burning در بالای صفحه کلیک کنید تا یک CD یا DVD را با ویندوز رایت کنید.

در پایان اگر اطلاعات شما بزرگ است و از ظرفیت یک دیسک بیشتر است، حتما مقاله نحوه رایت داده های حجیم روی چندین دی وی دی یا سی دی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مقاله امروز نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز را آموزش دادیم. آیا ترجیح می دهید از خود ویندوز برای رایت سی دی و دی وی دی استفاده کنید یا از نرم افزارهای تخصصی رایت دیسک؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه رایت سی دی در ویندوز 7، 8 و 10 بدون نرم افزار در نظرات همین پست به اشتراک بگذارید.

چگونه سی دی و دی وی دی را در ویندوز رایت کنیم؟ آیا می توان سی دی و دی وی دی را در ویندوز بدون نرم افزار رایت کرد؟

نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 7، 8 و 10

یکی از رایج ترین کارهایی که می توانیم انجام دهیم استفاده از سی دی و دی وی دی برای انتقال اطلاعات، آموزش و فایل های مختلف است. اگرچه امروزه درایوهای فلش و کارت های حافظه جایگزین این ابزارها شده اند، اما اطلاعات مهم هنوز از طریق سی دی و دی وی دی منتقل می شود. در این زمینه نحوه سوختن نیز مهم است.

ممکن است حکاکی های زیادی را از طریق نرم افزارهای مختلف انجام داده باشید. اما آیا می دانستید که ویژگی هایی در ویندوز 7، 8 و 10 وجود دارد که می توانید بدون نصب نرم افزار خاصی از آنها استفاده کنید. در ادامه این مقاله آموزشی با نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 7 و 8 و 10 آشنا می شویم آنچه در این آموزش خواهید آموخت شامل موارد زیر می باشد.

نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 7

نحوه کپی و رایت فایل ها در سی دی و دی وی دی در ویندوز 8

نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 10

بنابراین، با ما همراه باشید تا هر یک از این روش ها را به طور کامل یاد بگیرید و به راحتی می توانید سی دی و دی وی دی را روی ویندوز رایت کنید.

نحوه رایت در ویندوز 7

رایت سی دی و دی وی دی بدون استفاده از ابزار خاصی قابل انجام است. ویندوز 7 دارای ابزارها و ویژگی های قدرتمندی است که رایت سی دی و دی وی دی را آسان می کند. علاوه بر این، ویندوز 7 قابلیت رایت فایل های ISO را بدون استفاده از نرم افزار خاصی دارد.

توجه: اگر قصد دارید یک سی دی یا دی وی دی ویدیویی را رایت کنید که می تواند روی یک پخش کننده DVD پخش شود، به یک برنامه نوشتن DVD مانند DVDStyler، CDRWIN یا Nero نیاز دارید.

برای یادگیری نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 7 با ما همراه باشید. برای این کار باید مراحل زیر را به دقت دنبال کنید.

مرحله اول:

برای شروع رایت سی دی یا دی وی دی ابتدا باید سی دی یا دی وی دی مورد نظر را در درایو دی وی دی سیستم یا کامپیوتر خود قرار دهید. سپس باید صبر کنید تا دیسک بارگیری شود و پنجره پخش خودکار را روی صفحه دسکتاپ خود مشاهده کنید. خب حالا روی گزینه Burn files to disc کلیک کنید.

توجه داشته باشید که برای مشاهده فایل های Burn to Disc می توانید یک کار دیگر انجام دهید. یعنی پس از قرار دادن CD یا DVD در رایتر سیستم، روی آیکون نمایش داده شده My Computer روی دکمه سمت راست ماوس دوبار کلیک کنید تا پنجره Burn Files to System نمایش داده شود.

نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 7

مرحله دوم:

اکنون پنجره Burn Files to Disc در صفحه دسکتاپ شما ظاهر شده است. در قسمت Disc Title می توانید هر نام یا عنوانی را که می خواهید برای سی دی یا دی وی دی رایت شده انتخاب کنید. در این قسمت دو گزینه برای انتخاب وجود دارد، مانند فلش USB و رایت درایو CD/DVD.

نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 7

گزینه Like a USB key: با انتخاب این گزینه پس از رایت می توانید فایل را حذف کرده یا دوباره رایت کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که با حذف فایل مورد نظر فضای یا حجم اشغال شده توسط فایل حذف نمی شود و باقی می ماند.

برای رایت سی دی و دی‌وی‌دی، کافی است فایل‌ها را کپی کنید یا روی دیسک خام بکشید. سپس فایل های مورد نظر به صورت خودکار بر روی سی دی یا دی وی دی رایت می شوند و فرآیند رایت به پایان می رسد.

گزینه Burn CD/DVD drive: اگر این گزینه را انتخاب کنید، پس از رایت سی دی یا دی وی دی، نمی توانید فایلی را اضافه یا حذف کنید. این روش عموما برای ذخیره اطلاعات استفاده می شود.

توجه داشته باشید که با انتخاب این گزینه نمی توانید فایل ها را کپی کنید و فرآیند رایت به صورت خودکار انجام نمی شود. حال پس از انتخاب گزینه مورد نظر بر روی گزینه Next کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

سطح سوم:

در این مرحله ابتدا گزینه Burn to Disc را در بالای پنجره انتخاب کنید.

نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 7

پس از انتخاب پنجره Burn to disc ظاهر می شود و می توانید آن را ببینید.

نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 7

ابتدا در کادر Disc title عنوانی را برای دیسک خود انتخاب کرده و وارد کنید. سپس با کلیک بر روی Record Speed ​​می توانید سرعت نوشتن و ذخیره اطلاعات روی دیسک را تعیین کنید. توجه داشته باشید که هرچه سرعت انتخابی شما کمتر باشد، داده ها بهتر نوشته می شوند و روی هر سیستمی قابل اجرا خواهند بود.

با انتخاب Close wizard after burning file در پایین پنجره، پس از تکمیل فرآیند رایت دیسک، دیسک مورد نظر به صورت خودکار از دستگاه حذف می شود.

در نهایت پس از اتمام فرآیند رایت DVD در ویندوز 7 می توانید روی گزینه Next کلیک کنید.

نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 7

شما به راحتی می توانید سی دی یا دی وی دی را در ویندوز 7 رایت کنید.

نحوه کپی و رایت فایل ها در سی دی و دی وی دی در ویندوز 8

ویندوز 8 یک تحول عظیم در میان سیستم عامل های ارائه شده توسط مایکروسافت است. بسیاری از کاربران به دلیل ویژگی ها و قابلیت های جدید از این سیستم عامل بر روی سیستم های خود استفاده می کنند.

رایت سی دی و دی وی دی را می توان از جمله ویژگی های این سیستم عامل نام برد. شما می توانید سی دی یا دی وی دی را بدون استفاده از نرم افزار خاصی در این ویندوز کپی و رایت کنید. در ادامه نحوه کپی و رایت فایل ها بر روی CD و DVD در ویندوز 8 را به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

برای رایت سی دی در ویندوز 8 باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

مرحله اول:

ابتدا CD یا DVD خام خود را در درایو خود قرار دهید. سپس روی کادری که در گوشه سمت راست بالای دسکتاپ ظاهر می شود کلیک کنید.

نحوه کپی و رایت فایل ها در سی دی و دی وی دی در ویندوز 8

مرحله دوم:

با کلیک بر روی کادر اعلان، اکنون از شما سوال می شود که کدام گزینه را برای ادامه کار انتخاب می کنید، باید بر روی گزینه Burn files to disc کلیک کنید.

نحوه کپی و رایت فایل ها در سی دی و دی وی دی در ویندوز 8

سطح سوم:

اکنون پنجره Burn Disc را خواهید دید.

در کادر Disc title، باید عنوانی را برای نام دیسک انتخاب کرده و آن را وارد کنید. توجه داشته باشید که ویندوز 8 نام CD یا DVD را به 16 کاراکتر محدود کرده است و نمی توانید نامی با بیش از 16 کاراکتر انتخاب کنید.

در این بخش مانند ویندوز 7 دو گزینه مانند درایو USB و نوشتن درایو CD/DVD برای انتخاب دارید. هر یک از این گزینه ها در قسمت قبل توضیح داده شده است. پس از انتخاب گزینه مورد نظر بر روی گزینه Next کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

نحوه کپی و رایت فایل ها در سی دی و دی وی دی در ویندوز 8

مرحله چهارم:

CD یا DVD مورد نظر شما اکنون برای دریافت فایل ها آماده است. شما می توانید این کار را به چند روش انجام دهید. می توانید روی فایل کلیک راست کرده و سپس Send To را بزنید و فایل مورد نظر را به داریو خود منتقل کنید یا می توانید فایل را در داخل آیکون رایتر در File Explorer بکشید و رها کنید و آخرین روش این است که روی گزینه Share کلیک کنید و انتخاب کنید. گزینه Burn to disc

فرقی نمی کند کدام روش را انتخاب کنید زیرا ویندوز 8 سی دی و دی وی دی را به طور کامل رایت می کند و داده ها را ذخیره می کند.

نحوه کپی و رایت فایل ها در سی دی و دی وی دی در ویندوز 8

گام پنجم:

هنگامی که عملیات رایت و کپی دیسک کامل شد، می توانید دکمه Eject را در درایو خود فشار دهید یا راست کلیک کرده و روی نماد درایو در File Explorer کلیک کنید و Eject را انتخاب کنید. به این ترتیب عملیات رایت سی دی در ویندوز 8 به پایان می رسد و فایل مورد نظر بر روی هر سیستمی پخش می شود.

نحوه کپی و رایت فایل ها در سی دی و دی وی دی در ویندوز 8

نحوه رایت در ویندوز 10

ویندوز 10 نیز مانند سایر نسخه های این سیستم عامل قابلیت رایت دارد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که به راحتی سی دی یا دی وی دی را بدون استفاده از هیچ نرم افزار خارجی رایت کنید.

توجه داشته باشید که اگر می خواهید فایل های ویدیویی را با استفاده از عملکرد پخش کننده دیسک داخلی رایت کنید، باید بدانید که این DVD فقط روی رایانه ها و پخش کننده های DVD که از فرمت DVD رایت شده پشتیبانی می کنند پخش می شود. اگر قصد دارید فایل های MP3 را با استفاده از پخش کننده DVD داخلی رایت کنید، این سی دی ها فقط در رایانه ها و سیستم هایی پخش می شوند که از فرمت فایل صوتی رایت شده پشتیبانی می کنند.

نحوه رایت در ویندوز 10

در این قسمت نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 10 را به شما می گوییم که این روش برای انواع فایل ها مانند صوتی، تصویری، تصویری، سند و … کار می کند.

نکات مهم برای رایت فایل های MP3 به CD و DVD:

اگر می خواهید فایل های MP3 را سازماندهی کنید، قبل از شروع فرآیند رایت، ابتدا یک پوشه در رایانه خود ایجاد کنید و فایل های MP3 خود را در آنجا کپی کنید.

توصیه می شود فایل های صوتی یا موسیقی خود را به جای CD-RW روی CD-R رایت کنید، زیرا همه پخش کننده های CD از CD-RW پشتیبانی نمی کنند.

تمام فایل های MP3 را در یک پوشه قرار دهید و مطمئن شوید که حجم کل فایل های شما بیشتر از 650-600 مگابایت نباشد.برای مشاهده اندازه پوشه روی آن کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید.

توصیه:

سی‌دی‌ها یا دی‌وی‌دی‌هایی که با استفاده از درایو دیسک داخلی ویندوز 10 رایت شده‌اند، فقط روی رایانه‌ها یا درایوهای سی‌دی یا دی‌وی‌دی با انواع فرمت‌های پشتیبانی شده قابل پخش هستند. اما وقتی فایل‌ها یا پوشه‌های VIDEO_TS را روی DVD رایت می‌کنید، می‌توان آن‌ها را در هر دستگاهی پخش کرد. با این حال، اکثر دستگاه های CD و DVD مدرن از فرمت های مختلفی پشتیبانی می کنند.

مراحل رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 10

برای رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 10 باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

1- یک CD یا DVD خالی را در درایو دیسک سیستم خود قرار دهید.

2- فایل اکسپلورر را باز کنید.

3- به جایی بروید که فایل ها یا پوشه ها ذخیره شده اند و می خواهید آنها را روی سی دی یا دی وی دی رایت کنید.

4- تمامی فایل ها یا پوشه های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

5- حالا روی فایل های انتخاب شده کلیک راست کنید. بعد روی Send To کلیک کنید و گزینه DVD RW Drive را انتخاب کنید. تا پنجره Burn Disc ظاهر شود.

نحوه کپی و رایت فایل ها در سی دی و دی وی دی در ویندوز 8

6- عنوان مورد نظر را در کادر Disc title تایپ کنید.

7-سپس گزینه With a CD/DVD drive را انتخاب کنید.

8- حالا روی گزینه Next کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

حالا فایل ها و پوشه های شما روی سی دی یا دی وی دی شما کپی می شود و بعد از کپی پنجره جدیدی باز می شود. اگر پنجره درایو جدید برای شما باز نشد، File Explorer را باز کنید و روی درایو سمت چپ کلیک کنید.

9- پس از کپی شدن فایل ها در درایو دیسک، بر روی Drive Tools کلیک کنید.

10- در نهایت Finish burning را بزنید.

نحوه کپی و رایت فایل ها در سی دی و دی وی دی در ویندوز 8

به این ترتیب رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 10 به همین راحتی انجام خواهد شد.

نتیجه

با یکی دیگر از آموزش های فرازسافت در خدمت شما بودیم. در این مقاله آموزشی با نحوه رایت سی دی در ویندوز 7 و 8 و 10 آشنا شدیم و هر قسمت را به صورت جداگانه و مرحله به مرحله توضیح دادیم. امیدواریم این آموزش نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. سایر محصولات و آموزش های ما را در فراز سافت دنبال کنید.

چگونه سی دی یا دی وی دی را در ویندوز 10 و 11 رایت کنیم؟ در این مقاله نحوه رایت سی دی و دی وی دی با ابزار ویندوز و برنامه های اضافی را به شما آموزش می دهیم. با شبکه داتیس همراه باشید.

نحوه رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 10 و 11

ویندوز 11 و 10 جدیدترین نسخه های سیستم عامل ویندوز NT هستند که توسط مایکروسافت توسعه یافته و منتشر شده اند.

ویندوز ابزارهایی دارد که به شما کمک می کند سی دی و دی وی دی رایت کنید. چگونه باید از آن استفاده کرد؟

در این مقاله نحوه استفاده از این ابزار را به شما آموزش می دهیم. همچنین می توانید از برنامه های اضافی برای رایت استفاده کنید.

اگر نمی خواهید برنامه جدیدی روی رایانه خود نصب کنید، می توانید با استفاده از ابزار ویندوز این کار را انجام دهید.

رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 10 و 11

ابتدا سی دی یا دی وی دی را وارد کنید. سپس رایانه آن را تشخیص می دهد و یک پنجره اعلان برای شما در پایین صفحه سمت راست ظاهر می شود. فشار دهید.

حالا پنجره دیگری در سمت راست بالای صفحه باز می شود، روی Burn files to disc کلیک کنید.

نکته: اگر دستور را نمی‌بینید، به File Explorer بروید. سپس درایو CD/DVD را باز کرده و Burn files to disc را فشار دهید.

حالا پنجره Burn Disc برای شما باز می شود، در قسمت Disc Title یک نام یا عنوان برای CD خود وارد کنید.

نحوه فعال یا غیرفعال کردن ویجت ها در ویندوز 11

بیشتر بدانید

سپس بسته به نیاز خود یکی از دو گزینه زیر را انتخاب کنید:

به عنوان کلید USB: با انتخاب این گزینه سی دی به عنوان کلید USB عمل می کند. می توانید فایل را انتقال دهید. و بعداً آنها را اصلاح یا حذف کنید. و فایل های جدید را وارد کنید. اما سی دی را فقط می توانید روی ویندوز اجرا کنید.

با پخش کننده CD/DVD: این گزینه به شما اجازه تغییر، حذف یا اضافه کردن فایل ها را نمی دهد. یعنی فقط یک بار می توانید فایل های مورد نظر را وارد کنید. اما با انتخاب این گزینه می توانید سی دی را روی اکثر سیستم ها اجرا کنید.

اگر می خواهید سی دی را روی پلتفرمی غیر از ویندوز پخش کنید، باید گزینه With a CD/DVD player را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه مورد نظر برای رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز بر روی Next کلیک کنید.

حال فایل های مورد نظر را به درایو CD/DVD منتقل کرده و منتظر بمانید تا فرآیند انتقال به پایان برسد.

در نهایت کافی است روی Finishing Burning در بالای صفحه کلیک کنید تا رایت شود.

در این مرحله سرعت رایت را انتخاب کرده و Next را بزنید. سپس درایو شروع به سوزاندن می کند.

پس از این فرآیند، سی دی به طور خودکار خارج می شود.

استفاده از برنامه های خارجی

اگر نمی توانید از روش بالا برای رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز استفاده کنید، می توانید با برنامه های اضافی این کار را انجام دهید.

نرم افزارهای زیادی وجود دارند که به شما در رایت CD/DVD کمک می کنند.

آموزش دور زدن پیش نیازهای نصب ویندوز 11

بیشتر بدانید

بهترین برنامه های رایت:

استودیو حکاکی آشامپو

دیپ برنر

رایت نرو رام

BurnAware

با استفاده از این برنامه ها به راحتی می توانید CD/DVD را رایت کنید. شما می توانید این نرم افزار را از منابع معتبر یا از وب سایت سازنده دریافت کنید.

امیدواریم مقاله رایت سی دی یا دی وی دی در ویندوز 10 و 11 مفید بوده باشد. شبکه داتیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

سون لرن • آموزش…ما را در سایت سون لرن • آموزش دنبال می کنید

برچسب: نویسنده: بازدیدهای شغلی: 137 تاریخ: دوشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 10:20

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پريسا

این مقاله واقعا خوب بود! روش ساده و روانی برای رایت کردن سی دی در ویندوز ۱۰ توضیح داده شده.

ماني

آموزش خوبی بود، اما یکمی سرعت بیشتری در ارائه مثال ها مفیدتر بود.

دکمه بازگشت به بالا