چطور در لاتاری برنده شویم


ثبت نام لاتاری گرین کارت


شروع ثبت نام

ثبت نام در لاتاری 2025

فهرست مطالب

لاتاری گرین کارت یکی از ساده ترین راه های مهاجرت به آمریکاست. برای افرادی که شرایط لازم برای مهاجرت تحصیلی یا کار به آمریکا را ندارند، برنده شدن در قرعه کشی گرین کارت آمریکا یک فرصت عالی است. بنابراین بسیاری از متقاضیان ثبت نام لاتاری آمریکا به دنبال محاسبه شانس برنده شدن در لاتاری و همچنین به دنبال راه هایی برای افزایش شانس برنده شدن در لاتاری هستند.

در این مقاله به موضوعاتی مانند افزایش شانس برنده شدن در لاتاری، سهم ایران در لاتاری آمریکا، تعداد برندگان لاتاری و تعداد برندگان لاتاری ایرانی به تفکیک سال می پردازیم. ابتدا در مورد شانس برنده شدن در لاتاری توضیحاتی ارائه می کنیم. در ادامه راه هایی برای افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی و جداسازی اخلاق خوب از بد و غیر اصولی بررسی می کنیم. بنابراین توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

حامی مهاجر یک موسسه مهاجرتی معتبر در زمینه مهاجرت به آمریکا است و در اموری مانند ثبت نام در لاتاری، مشاوره قرعه کشی، اخذ ویزای توریستی آمریکا، اخذ ویزای تحصیلی آمریکا (حتی بدون مدرک زبان و با مدرک دیپلم) تخصص دارد. و مشاوره برای اخذ اقامت دائم آمریکا.

اکنون می توانید با استفاده از فرم ثبت نام بخت آزمایی حامیان مهاجر، ثبت نام آنلاین لاتاری 2025 ایالات متحده خود را تکمیل کنید یا از طریق دکمه زیر، قرار ملاقات حضوری ثبت نام لاتاری را تعیین کنید.

رزرو زمان ثبت نام لاتاری

کشورهای مجاز برای شرکت در قرعه کشی از نظر برندگان سهمیه تقریبا مشخصی دارند و با توجه به اینکه برنامه قرعه کشی با هدف حفظ تنوع نژادی است، سهمیه ایران در قرعه کشی بر اساس تعداد برندگان ذخیره تعیین می شود. تعداد برندگان قرعه کشی ایرانی یا تعداد برندگان قرعه کشی در دوره های گذشته متفاوت است. به دست آوردن یک عدد کاملا دقیق از تعداد برندگان قرعه کشی در ایران یا تعداد برندگان لاتاری در سال دشوار و گاهاً در دسترس نیست.

هر ساله منابع غیر رسمی آماری از تعداد برندگان قرعه کشی در کشورهای مختلف منتشر می کنند که پس از جمع آوری داده های مختلف از هر یک از این منابع و فیلتر کردن آنها، میانگین تعداد برندگان قرعه کشی و سهمیه هر کشور در قرعه کشی به دست می آید. در جدول زیر خلاصه شده است.

نام برنامه گرین کارت لاتاری
آمار ثبت نام ایرانی ها در لاتاری
تعداد برندگان لاتاری
لاتاری 2019
864568 نفر
4199 برنده لاتاری
لاتاری 2020
1354444 نفر
4101 برنده لاتاری
لاتاری 2021
759903 نفر
6001 برنده لاتاری
لاتاری 2022
590117 نفر
5739 برنده لاتاری
لاتاری 2023
 821014 نفر
5822 برنده لاتاری

برای اینکه بتوانیم درصد شانس برنده شدن در قرعه کشی را محاسبه کنیم، باید آمار جامعی از تعداد ثبت نام های صحیح انجام شده در قرعه کشی گرین کارت و همچنین تعداد ویزاهای اعطا شده به برندگان داشته باشیم. یکی از این آمارها مشخص است.

وزارت امور خارجه آمریکا سالانه 55000 ویزای مهاجرتی را به صورت قرعه کشی به کشورهای واجد شرایط اعطا می کند. حداکثر هفت درصد از این سهم به هر کشور اختصاص می یابد، بنابراین می بینیم که سهم ایرانی ها حدود 4500 تا 5000 ویزای قرعه کشی است. این آمار کاملاً واضح است، حال به آمار تعداد ثبت نام های صحیح در قرعه کشی می پردازیم.

آمار تعداد ثبت نام های صحیح انجام شده در هر برنامه قرعه کشی گرین کارت کاملا مبهم و نامشخص است. وب سایت وزارت امور خارجه ایالات متحده آمار برنامه های قرعه کشی را با تأخیر منتشر می کند و آمار جدیدی از تعداد ثبت نام کنندگان برنامه لاتاری وجود ندارد. آخرین آمار از تعداد ثبت نام کنندگان لاتاری در ایران مربوط به قرعه کشی 2021 است که در سال 2019 (سال 1998) به ثبت رسیده است.

امسال به دلیل محدودیت های مهاجرتی ترامپ، تعداد ایرانیان ثبت نام شده در لاتاری بسیار کم بوده است و با توجه به شرایط جدید نمی توان از این آمار زیاد استفاده کرد. برای مشاهده آمار رسمی ثبت نام لاتاری ایران و همچنین آمار رسمی برندگان لاتاری ایران، مطالعه مقاله سهمیه و اسامی ایرانیان در قرعه کشی سال های گذشته را توصیه می کنیم.

آمار تعداد ویزای نهایی صادر شده برای ایرانیان نیز به قرعه کشی 2018 مرتبط است و آمار جدیدی از ایرانیانی که ویزای قرعه کشی دائمی آنها صادر شده است، وجود ندارد. با توجه به این سوالات و آمارهای قدیمی نمی توان شانس برنده شدن در قرعه کشی را برای ایرانی ها به طور دقیق مشخص کرد و هر آنچه در رسانه های مختلف در مورد درصد شانس برنده شدن در لاتاری گفته می شود، تنها یک تخمین و یک احتمال است.

هر ساله بسیاری از مشتریان ما برنده بخت آزمایی گرین کارت آمریکا می شوند، برخی از آنها در اولین بار ثبت نام برنده می شوند و برخی دیگر پس از ده سال ثبت نام متوالی برنده لاتاری می شوند. همه شانس یکسانی برای برنده شدن دارند، اما نمی توان گفت چه زمانی آن را به دست خواهید آورد. برای روشن شدن این سوال، مصاحبه یکی از برندگان قرعه کشی حامی مهاجرت را که پس از ۲۳ سال ثبت نام برنده لاتاری شده و توانسته ویزای قرعه کشی خود را دریافت کند را تماشا کنید.

همیشه سوالات زیادی در مورد راه های افزایش شانس برنده شدن در لاتاری وجود دارد. در قرعه کشی همیشه طبیعی است که افراد به دنبال راه هایی برای افزایش شانس برنده شدن خود باشند، اما شایعات و دروغ های زیادی نیز در مورد شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا وجود دارد. در این قسمت به معرفی راه های مناسب برای افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی ضمن بررسی این شایعات می پردازیم. ابتدا اجازه دهید برخی از عدم قطعیت ها را در این زمینه بررسی کنیم.

آیا مدرک یا مقام بالا در شانس برنده شدن در لاتاری تاثیر دارد؟

در این مورد باید گفت که تمامی افرادی که در لاتاری گرین کارت آمریکا ثبت نام کرده اند از شانس مساوی برخوردارند، داشتن تحصیلات دانشگاهی و یا شغل مناسب امتیازی برای شانس برنده شدن در لاتاری ایجاد نمی کند. هر فرد حق دارد سالی یک بار ثبت نام کند.

بنابراین برای افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی، توصیه می کنیم بیش از یک بار در سال ثبت نام نکنید، زیرا به طور کامل از قرعه کشی گرین کارت حذف خواهید شد. با این حال راه هایی برای افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی گرین کارت وجود دارد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

آیا شخص می تواند دو بار یا بیشتر در سال در قرعه کشی شرکت کند؟

برخی افراد فکر می کنند که اگر سالی چند بار وارد قرعه کشی شوند، درصد برنده شدن در لاتاری افزایش می یابد. اما این تصور کاملاً نادرست است. توجه داشته باشید که برنامه لاتاری آمریکایی به صورت قرعه کشی کامپیوتری انجام می شود و بنابراین امکان تقلب وجود ندارد.

یک فرد نمی تواند با ثبت نام در قرعه کشی بیش از یک بار شانس خود را افزایش دهد، زیرا سیستم به طور خودکار ورودی های تکراری را بررسی می کند. اگر فردی دو بار وارد قرعه کشی شود، سیستم هر دو ثبت نام را باطل می کند و شانس شرکت در قرعه کشی را از دست می دهد. بنابراین، نه تنها شانس شما را برای برنده شدن در لاتاری افزایش نمی دهد، بلکه شانس شما را نیز از بین می برد.

آیا داشتن مدرک زبان بر شانس برنده شدن در لاتاری تاثیر می گذارد؟

خیر برای مهاجرت به آمریکا از طریق قرعه کشی نیازی به داشتن مدرک زبان یا حتی دانستن زبان انگلیسی نیست. مصاحبه برندگان قرعه کشی در سفارت آمریکا نیز به زبان فارسی برگزار می شود. بنابراین داشتن مدرک زبان تاثیری در شانس برنده شدن در قرعه کشی ندارد. اما برای زندگی در آمریکا و برقراری ارتباط با مردم، یادگیری زبان انگلیسی را کاملا توصیه می کنیم.

آیا برنده قرعه کشی سال گذشته می تواند در قرعه کشی امسال نیز برنده شود؟

آره. همه اینها بر اساس شانس است، شاید برایتان جالب باشد که بدانید هر سال برندگان لاتاری را می بینیم که سال قبل در قرعه کشی برنده شدند و امسال دوباره برنده شدند.

آیا امکان برنده شدن دو نفر از یک خانواده در قرعه کشی وجود دارد؟

اگرچه احتمال این امر بسیار کم و غیرممکن به نظر می رسد، اما در میان برندگان قرعه کشی حامی مهاجرت، پدر و دختری بودند که هر دو در یک سال برنده لاتاری شدند. تماشای فیلم مصاحبه پدر و دختر برنده لاتاری را توصیه می کنیم.

آیا راهی برای افزایش شانس برنده شدن در لاتاری وجود دارد؟

بی مقدمه بگوییم که همه شانس یکسانی برای انتخاب شدن در برنامه قرعه کشی دارند. یعنی فرد نمی تواند کار جالب تری انجام دهد و سیستم قرعه کشی به او لطف می کند.

اولین کاری که برای افزایش شانس خود برای برنده شدن در لاتاری ایالات متحده باید انجام دهید، ثبت نام صحیح در لاتاری ایالات متحده است. برخی افراد به دلیل عکس نامناسب یا وارد کردن اطلاعات اشتباه در فرم قرعه کشی در قرعه کشی آمریکا شرکت نمی کنند و به همین دلیل شانس خود را در قرعه کشی از دست می دهند. متاسفانه سایت اصلی قرعه کشی به افرادی که اطلاعات خود را اشتباه ثبت می کنند هیچ اخطاری نمی دهد و هر ساله افراد زیادی به دلیل عدم اطلاع از نحوه صحیح ثبت نام در قرعه کشی شانس خود را از دست می دهند.

بنابراین به عنوان اولین قدم برای افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی، توصیه می کنیم با مشاوره افراد مجرب و متخصص ثبت نام کنید و یا ثبت نام در قرعه کشی خود را به موسسات مهاجرتی معتبر بسپارید.

تنها کاری که می توان پس از ثبت نام صحیح برای افزایش شانس برنده شدن انجام داد، افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی است. در ادامه روش هایی را ارائه می دهیم که به وسیله آنها می توانید شانس برنده شدن در قرعه کشی را افزایش دهید.

درست است که هیچ راهی برای افزایش شانس خود در قرعه کشی به جز ثبت نام صحیح وجود ندارد، اما برخی افراد می توانند شانس خود را برای برنده شدن در لاتاری افزایش دهند. افراد متاهل می توانند دو شانس برنده شدن در قرعه کشی و افراد مجرد زیر 21 سال سه شانس برای برنده شدن در لاتاری داشته باشند. در ادامه هر کدام را با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد.

شانس مضاعف افراد متاهل در لاتاری آمریکا (ثبت نام شانس مضاعف)

یکی از خدمات موسسه حمایت از مهاجرین برای قرعه کشی گرین کارت، ثبت نام در دو شانس است که شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا را دو برابر می کند. برای افراد متاهل دو گزینه برای ثبت نام وجود دارد. در این نوع ثبت نام یک بار مرد به عنوان متقاضی اصلی و زن و فرزندانش به عنوان همراه و زن به عنوان متقاضی اصلی و مردان و فرزندانشان به عنوان همراه ثبت نام می شوند.

پس در صورت ثبت نام دو شانس یک بار شانس برنده شدن در قرعه کشی و یک بار همسرتان شانس برنده شدن در قرعه کشی را دارید. اگر همه برنده شوند، کل خانواده ویزای قرعه کشی می گیرند و می توانند به آمریکا بروند.

مجردهای زیر 21 سال سه شانس در قرعه کشی دارند

اگر زیر 21 سال مجرد هستید و دارای مدرک دیپلم هستید، می توانید به روش های زیر در قرعه کشی آمریکایی شرکت کنید و سه شانس برای برنده شدن در قرعه کشی را داشته باشید:

می توانید یک بار در قرعه کشی پدرتان شرکت کنید. (پدر متقاضی اصلی ثبت نام در قرعه کشی می باشد)

فقط یک بار می توانید بلیط قرعه کشی والدین خود را ثبت کنید. (پدر متقاضی اصلی ثبت نام در قرعه کشی می باشد).

شما می توانید یک بار به عنوان متقاضی اصلی برای لاتاری آمریکا ثبت نام کنید. (البته شما نمی توانید والدین خود را به عنوان زیر مجموعه ثبت کنید و فقط باید اطلاعات خود را در فرم ثبت کنید.)

آخرین کلمه

از آنجایی که لاتاری گرین کارت ایالات متحده کامپیوتری است، هیچ راهی برای تقلب یا تأثیرگذاری بر آن وجود ندارد. همه افرادی که در قرعه کشی شرکت کرده اند شانس یکسانی دارند و هیچ فردی به دلیل تحصیلات بالاتر، درآمد بالاتر و غیره شانس بیشتری نسبت به دیگران ندارد.

تنها راه افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی این است که با ثبت نام صحیح در قرعه کشی از شانس خود مراقبت کنید و همچنین از طریق استراتژی هایی که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم شانس خود را افزایش دهید. امیدواریم با این مقاله توانسته باشیم به افزایش آگاهی شما در این زمینه کمک کرده و به سوالات شما پاسخ داده باشیم. اگر سوال دیگری دارید می توانید در قسمت نظرات همین مقاله بپرسید یا به پشتیبانی واتس اپ سایت پیام دهید.

موسسه حامی مهاجر یک شرکت معتبر مهاجرتی در زمینه مهاجرت به آمریکا و متخصص در اموری مانند ثبت نام لاتاری، مشاوره قرعه کشی، اخذ ویزای توریستی آمریکا، اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آمریکا و مشاوره اخذ اقامت دائم آمریکا می باشد. . ایالت ها. از هم اکنون می توانید از طریق فرم ثبت نام قرعه کشی حامی مهاجر در بخت آزمایی 2023 ایالات متحده ثبت نام آنلاین کنید یا از طریق سامانه نوبت دهی حضوری، زمان ثبت نام لاتاری را به صورت حضوری در دفتر موسسه حامی مهاجر دریافت کنید. در صورت نیاز به تماس با کارشناسان موسسه حمایت از مهاجرین می توانید با شماره 02191344330 تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

مقالات محبوب

اخبار اخیر

تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع ممنوع می باشد.

طراحی و توسعه : واحد انفورماتیک گروه شرکت های حامی مهاجر

برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا شانس بزرگی است، اما برنده لاتاری باید بداند که انتخاب شدن در لاتاری تضمینی برای ورود به آمریکا نیست و همه برندگان قرعه کشی نمی توانند ویزا بگیرند. از آنجایی که تعداد ویزاهای قرعه کشی همیشه بیشتر از تعداد برندگان است، تنها افرادی که با موفقیت ویزا دریافت می کنند، مراحل را پس از برنده شدن در لاتاری به بهترین شکل انجام می دهند و موفق به رقابت با سایر برندگان می شوند.

یک برنده لاتاری قصد مهاجرت به آمریکا را ندارد و ناگهان متوجه می شود که برای برنامه لاتاری انتخاب شده است و زمان محدودی برای دریافت ویزا دارد. این باعث نگرانی و سردرگمی همه برندگان قرعه کشی می شود.

به همین دلیل در این مقاله می خواهیم در مورد برندگان قرعه کشی و وظایف برندگان لاتاری صحبت کنیم و بگوییم که بعد از برنده شدن در لاتاری چه باید کرد و مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری چیست. اگر شما یکی از برندگان خوش شانس قرعه کشی امسال هستید، می توانید با اطلاعات ارائه شده در این مقاله خود را معرفی کنید. بنابراین توصیه می کنیم قبل از هر کاری این مقاله را مطالعه کنید.

در این مقاله سعی شده است به تمام سوالات و نگرانی های رایج برندگان قرعه کشی که در هنگام مشاوره قرعه کشی مطرح می کنند پاسخ دهیم. علاوه بر توضیح کامل مراحل پس از برنده شدن در قرعه کشی، بررسی جامعی نیز در زمینه توان مالی برندگان قرعه کشی ارائه شده است. در نهایت هدف این مقاله آشنایی شما با سفر یک برنده لاتاری از زمان برنده شدن در قرعه کشی تا زمان اخذ ویزای لاتاری می باشد.

حامی مهاجر کارگزار رسمی ویزا و رتبه اول در اخذ ویزای آمریکا به ایران است. خدمات تخصصی ما شامل مشاوره مهاجرت به آمریکا، تحصیل در آمریکا، اخذ ویزای توریستی آمریکا و سرمایه گذاری در آمریکا می باشد. برای دریافت مشاوره در خصوص برندگان قرعه کشی و بهره مندی از خدمات جامع در این زمینه با شماره 02191344330 تماس بگیرید و یا بر روی مستطیل زیر کلیک کنید.

رزرو وقت مشاوره برای برندگان قرعه کشی

برای دریافت گرین کارت آمریکا و مهاجرت به آمریکا از طریق قرعه کشی، برنده شدن در لاتاری نیمی از کار است و نیمی دیگر از طریق پروسه ویزای تنوع نژادی (یا لاتاری ویزا) انجام می شود. بنابراین، اولین قسمت از سفر و پذیرش در لاتاری گرین کارت آمریکا تنها به شانس بستگی دارد و شما عملاً هیچ وظیفه ای جز ثبت صحیح و دقیق اطلاعات در هنگام ثبت نام در لاتاری ندارید. برای اطلاع از نحوه ثبت نام در قرعه کشی و نحوه صحیح وارد کردن اطلاعات می توانید مقاله راهنمای ثبت نام قرعه کشی را مطالعه کنید.

اما در نیمه دوم مسیر مهاجرت به آمریکا به قید قرعه دیگر شانس نقش چندانی ندارد و تنها داشتن دانش و مهارت برای استفاده از فرصت طلایی به دست آمده مهم است و همه چیز به خوبی و خوبی بستگی دارد. عملکرد عالی برندگان قرعه کشی

اگر یکی از برندگان قرعه کشی امسال هستید، قبل از انجام هر کار دیگری، لطفاً توجه داشته باشید که زمان محدودی برای دریافت ویزای لاتاری و ورود به ایالات متحده دارید و همچنین باید بدانید که همه برندگان لاتاری ویزا دریافت نمی کنند. و همیشه تعداد برندگان بیشتر از ویزا است، این یک قرعه کشی است. بنابراین، نکاتی را که برای شما آماده کرده ایم، حتما بخوانید.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی در اردیبهشت ماه، برندگان قرعه کشی تا 30 سپتامبر سال بعد (مدت زمان تقریبی 1 سال و 4 ماه) فرصت دارند تا مراحل اداری اخذ ویزای قرعه کشی را تکمیل و برای دریافت ویزای آمریکا وارد آمریکا شوند. کارت سبز.

اگر برندگان قرعه کشی نتوانند تا 30 سپتامبر سال بعد وارد آمریکا شوند و گرین کارت خود را دریافت کنند، شانس قبولی در لاتاری از بین رفته و فرصتی برای تلاش مجدد نخواهند داشت. اگر با مفاهیمی مانند ویزای آمریکا و گرین کارت آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه اخذ اقامت آمریکا را مطالعه کنید.

در نتیجه، برنده قرعه کشی با متقاضی سایر ویزاهای ایالات متحده یکسان نیست و زمان محدودی برای کار روی پرونده خود دارد. به همین دلیل زمان برای اشتباه کردن و اتلاف وقت ندارید و باید تمام کارها را از روند صحیح خود دنبال کنید. برندگان لاتاری معمولا با انجام چندین اشتباه شانس خود را برای ورود به آمریکا از دست می دهند.

درست است که برنده نشدن در لاتاری عیب تلقی نمی شود و کاملاً به شانس بستگی دارد، اما برنده شدن در قرعه کشی و عدم دریافت ویزای لاتاری و گرین کارت آمریکا در بیشتر موارد نتیجه تخلف و عدم پیگیری صحیح است. . فرآیند اداری

به طور کلی، برندگان قرعه کشی با قرار گرفتن در سه دسته خطا، فرصت استفاده از شانس عالی برای موفقیت در قرعه کشی را از دست می دهند. این سه دسته از خطاها عبارتند از:

دسته اول اشتباهاتی است که منجر به ضرر مالی و هدر رفت پول می شود. این دسته شامل کارهای غیرضروری مانند ارزش گذاری اموال، اخذ مجوزهای مختلف و … می شود که گاه میلیون ها تومان هزینه دارد اما ضروری نیست. برندگان قرعه کشی با انجام چنین هزینه های غیرضروری توان مالی خود را از دست می دهند و نمی توانند به این روند ادامه دهند.

دسته دوم خطاهایی است که روند بررسی پرونده های برندگان قرعه کشی را طولانی می کند که به دلیل محدود بودن تعداد ویزای قرعه کشی و محدودیت مهلت آن، احتمال از دست دادن شانس دریافت ویزا را افزایش می دهد. این اشتباهات شامل از دست دادن مدارک لازم، تکمیل نادرست مدارک، یا انجام ندادن کارهایی است که برندگان قرعه کشی فقط یک روز فرصت دارند تا انجام دهند.

دسته سوم اشتباهاتی است که منجر به ریجکت شدن شما در مصاحبه ویزا می شود. لازم به ذکر است که تصمیم مقام کنسولی آمریکا قطعی است و در صورتی که برندگان قرعه کشی نتوانند در هنگام مصاحبه در سفارت آمریکا خود را به درستی معرفی کنند، مقام کنسولی آنها را فاقد صلاحیت تشخیص داده و رد خواهد کرد.

از سوی دیگر، رفتار سفارت های مختلف آمریکا نیز با یکدیگر متفاوت است و تجربه بازدید و مصاحبه از یک سفارت را نمی توان به سفارت دیگر آمریکا تعمیم داد. به عنوان مثال در رابطه با اختیار صدور مدرک، رفتار سفارت آمریکا در ارمنستان با سفارت آمریکا در امارات متفاوت است و گواهی پذیرفته شده توسط سفارت آمریکا در امارات ممکن است مورد قبول سفارت آمریکا نباشد. . سفارت در ارمنستان

با توجه به موارد فوق می توانید متوجه شوید که برنده شدن در لاتاری تضمین 100 درصدی مهاجرت به آمریکا نیست و برندگان لاتاری باید مراحل اداری را برای اخذ ویزای لاتاری و ورود به آمریکا طی کنند. به همین دلیل مشاوره گرفتن از کارشناسان مجرب و متخصص در این کار بسیار مهم است و می تواند در رسیدن به اهدافتان کمک زیادی به شما کند.

آژانس مهاجرت پشتیبانی از مهاجران دارای سالها تجربه و تخصص در زمینه اخذ ویزا و گرین کارت آمریکا می باشد. اگر جزو برندگان قرعه کشی هستید و نیاز به مشاوره قرعه کشی دارید می توانید با شماره تلفن 02191344330 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره قرعه کشی موسسه حامی مهاجر بهره مند شوید.

همانطور که در ابتدای متن گفتیم برنده شدن در قرعه کشی نیمی از راه مهاجرت به آمریکاست و نیمه دوم بعد از برنده شدن در لاتاری شروع می شود و تا اخذ ویزای تنوع نژادی (همان قرعه کشی) ادامه می یابد. ویزا) و وارد ایالات متحده شوید. برای دریافت ویزای قرعه کشی (یا ویزای تنوع نژادی ایالات متحده)، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

تهیه و ترجمه مدارک مورد نیاز

تکمیل فرم مهاجرت DS260 (فرم برندگان قرعه کشی)

منتظر وقت مصاحبه در سفارت آمریکا

انجام مراحل پزشکی ویزای آمریکا (خارج از کشور)

مصاحبه حضوری در سفارت آمریکا (خارج از کشور)

در ادامه مقاله هر مرحله را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

اولین قدم تهیه و ترجمه مدارک لازم برای برندگان قرعه کشی است

اولین کاری که برندگان باید انجام دهند این است که مدارک مورد نیاز را جمع آوری کرده و آنها را ترجمه کنند. تهیه و ترجمه اسناد به زمان و هزینه نیاز دارد. بنابراین توصیه می کنیم در مورد مدارک مورد نیاز با یک کارشناس مجرب و قابل اعتماد مهاجرت مشورت کنید.

تهیه اسناد اضافی باعث اتلاف وقت و هزینه برندگان قرعه کشی می شود. البته پرداخت هزینه برای مشاهده برندگان قرعه کشی مقرون به صرفه تر از اتلاف وقت و پول شما است. معمولا مهمترین مدارکی که برندگان قرعه کشی نیاز دارند، مدارک هویتی، تحصیلی و کارت واکسیناسیون است.

مدارک دقیقی که باید تهیه کنید بسته به مدرک تحصیلی، جنسیت، شغل و سن شما متفاوت است. بنابراین توصیه می کنیم با افراد مجرب و متخصص مشورت کنید.

مرحله دوم، پر کردن فرم مهاجرت DS260 (فرم برندگان قرعه کشی)

اولین کاری که یک برنده قرعه کشی انجام می دهد پر کردن فرم برندگان قرعه کشی DS 260 است. همه جا خوانده اید که هرکس زودتر این فرم را پر کرده و ارسال کند، زودتر مصاحبه می شود و شانس بیشتری دارد، اما این گفته نادرست است.

زمان مصاحبه سفارت آمریکا برای ویزای قرعه کشی بر اساس شماره پرونده یا FILE NUMBER برندگان قرعه کشی تعیین می شود. در واقع به بیان ساده، شماره پرونده قرعه کشی برندگان زمان مصاحبه با سفارت آمریکا را مشخص می کند.

شماره پرونده یا CASE NUMBER لاتاری چیست ؟

شماره پرونده یا CASE NUMBER برندگان قرعه‌کشی شامل یک رشته 14 کاراکتری از اعداد و حروف است که وضعیت پرونده برندگان قرعه‌کشی را مشخص می‌کند. به عنوان مثال شماره پرونده 2024AS00001212 نشان می دهد که این پرونده مربوط به سال 2024 است و از آسیا انتخاب شده است.

در واقع چهار رقم اول شماره پرونده نشان دهنده سالی است که این پرونده در آن برنده شده است. دو حرف بعدی نشان دهنده موقعیت جغرافیایی برندگان قرعه کشی است، در این مورد AS مخفف آسیا است.

اعداد مهم در مورد برندگان قرعه کشی آخرین رقم است و نشان می دهد که این مورد بیشترین درخواستی است که به طور تصادفی توسط رایانه انتخاب شده است (در مثال ذکر شده، این مورد 1212 امین مورد انتخاب شده است).

همه موارد پشت سر هم هستند و هر چه این عدد هشت رقمی کمتر باشد بهتر است و زمان مصاحبه شما زودتر مشخص می شود. در واقع با برندگان قرعه کشی به ترتیب شماره درج شده در شماره پرونده آنها مصاحبه می شود.

شماره پرونده قرعه کشی مانند شماره کارت بانکی و تاریخ تولد شما مانند رمز دوم آن کارت است. می توانید شماره پرونده خود را به افراد دیگر بدهید. اگر شخصی فقط شماره پرونده را داشته باشد، نمی تواند کاری با کیس انجام دهد مگر اینکه تاریخ دقیق تولد شما را نیز بداند. در این صورت کارت بانکی و رمز دوم شما را در اختیار دارد، پس حتما مراقب اطلاعات خود باشید.

برندگان لاتاری برای تکمیل فرم DS-260 چقدر زمان دارند؟

همیشه به برندگان قرعه کشی توصیه می شود قبل از رزرو شماره پرونده، فرم DS 260 را تکمیل کنند. به طور کلی حدود 6 ماه طول می کشد تا اولین کتاب ها از طریق ویزا بولتن اعلام شوند. بنابراین، برندگان قرعه کشی فرصت مناسبی برای ترجمه مدارک و تکمیل فرم DS 260 دارند.

بنابراین، برندگان قرعه کشی نباید برای پر کردن فرم های DS-260 و سایر فرم ها عجله کنند، اما این به معنای سهل انگاری یا اتلاف وقت نیست. این فرم طولانی است و امکان طولانی شدن مراحل ترجمه مدارک وجود دارد پس حتما فرم DS 260 را در زمان مناسب پر کنید تا در مراحل بعدی مشکلی پیش نیاید.

مرحله سوم، انتظار برای دریافت دعوت نامه مصاحبه (نامه دوم از طرف برندگان قرعه کشی)

پس از تکمیل فرم DS 260 باید منتظر دریافت دعوت نامه مصاحبه باشید. شما در ماه می در قرعه کشی برنده شدید و تا 30 سپتامبر پرونده برندگان سال قبل بررسی می شود. پس از 30 سپتامبر، باید منتظر رسیدگی به پرونده خود باشید و به صفحه بولتن ویزا مراجعه کنید.

هر ماه، بولتن ویزا نشان می دهد که برای دریافت دعوت نامه مصاحبه منتظر کدام شماره پرونده باشید (به این شماره پرونده فعلی می گویند). در دعوت نامه مصاحبه که نامه دوم برندگان قرعه کشی نیز نامیده می شود، زمان و مکان مصاحبه مشخص شده است. گفتنی است ایرانیان به یکی از سفارتخانه های آمریکا در ترکیه، ارمنستان یا امارات دعوت می شوند.

برندگان قرعه کشی می توانند هنگام تکمیل فرم DS 260 مشخص کنند که کدام سفارت برای مصاحبه نامزد شده اند، اما در نهایت KCC (مرکز کنسولی کنتاکی) بر اساس حجم کاری سفارت تصمیم نهایی را می گیرد و تعیین می کند که برنده قرعه کشی برای مصاحبه به کدام یک از آنها مراجعه کند. . در سفارت

توصیه می کنیم قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب سفارت، مقاله بهترین سفارت آمریکا برای مصاحبه ویزا را مطالعه کنید. در این مقاله اطلاعات بسیار جامعی در مورد سفارتخانه های آمریکا و همچنین مزایا و معایب هر کدام خواهید یافت.

بر این اساس، انتخاب محل سفارت آمریکا و زمان مصاحبه به عهده برنده قرعه کشی نیست. برندگان قرعه کشی فقط می توانند به سفارت مورد نظر خود مراجعه کنند. برندگان قرعه کشی نیازی به برنامه ریزی سفارت خاصی ندارند و باید آمادگی مقابله با هر موقعیت و رفتاری را داشته باشند و تمامی مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند. در مورد مدارک مورد نیاز برندگان قرعه کشی در قسمت های بعدی صحبت خواهیم کرد.

مرحله چهارم، مراجعه به پزشک معتمد یا مرحله پزشکی

برندگان قرعه کشی باید چند روز قبل از مراجعه به پزشک معتمد در سفارت آمریکا و گذراندن مرحله پزشکی ویزای آمریکا برای مصاحبه ویزای قرعه کشی به سفارت آمریکا مراجعه کنند. هیچ پزشک مورد تایید سفارت آمریکا در ایران وجود ندارد، بنابراین توصیه می شود پس از تعیین محل و زمان مصاحبه، نوبت پزشکی بگیرید.

برای این کار می توانید به مقاله نحوه اخذ ویزای پزشکی آمریکا مراجعه کنید. در این مقاله آدرس و شماره تلفن پزشکان دارای مجوز سفارت آمریکا در ارمنستان، ترکیه و امارات متحده عربی و همچنین نحوه گرفتن وقت پزشک آورده شده است.

در حین مراجعه به پزشک معتمد، واکسن های شما بررسی می شود، اگر واکسنی تزریق نکرده اید، به شما تزریق می شود. اما پیشنهاد ما به برندگان قرعه کشی این است که برای صرفه جویی در هزینه واکسیناسیون خود را در ایران تکمیل کنند.

برنده قرعه کشی تا زمان دعوت به مصاحبه زمان کافی برای تکمیل واکسیناسیون خود در ایران دارد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله لیست واکسیناسیون های مورد نیاز برای مهاجرت به آمریکا را مطالعه کنید.

در مرحله پزشکی قرعه کشی، علاوه بر بررسی واکسیناسیون، تعدادی آزمایش پزشکی نیز بر روی شما انجام می شود. هدف از انجام این آزمایش ها تعیین این است که آیا شما بیماری های خطرناک مسری دارید یا خیر. هدف از آن تایید سلامت کامل بدن شما نیست.

بنابراین، برندگان قرعه کشی نیازی به نگرانی در مورد بیماری ها و ناتوانی های خاص خود ندارند. تنها هدف این آزمایش های پزشکی جلوگیری از ورود بیماری های عفونی خطرناک به ایالات متحده است. لیست کامل تست های پزشکی قرعه کشی پزشکی و بیماری هایی که منجر به رد شدن می شوند را می توانید در مقاله پزشکی ویزای آمریکا بیابید. خواندن آن را به شما توصیه می کنیم.

مرحله پنجم، مصاحبه برندگان قرعه کشی در سفارت آمریکا

مصاحبه حضوری در سفارت آمریکا آخرین و مهم ترین مرحله برای اخذ ویزای قرعه کشی است. در این مرحله برنده قرعه کشی باید به همراه افراد تحت تکفل خود (همسر و فرزندان زیر 21 سال خود) در سفارت آمریکا حاضر شود و از مسئول پرونده سوال کند.

توجه داشته باشید که حتی اگر نوزاد تازه متولد شده ای دارید، باید او را با خود به سفارت ایالات متحده ببرید. نگران زبان مصاحبه سفارت آمریکا نباشید. زیرا سفارتخانه های آمریکا در ارمنستان، ترکیه و امارات مصاحبه لاتاری را به زبان فارسی انجام می دهند.

در روز مصاحبه باید مدارک مورد نیاز را همراه داشته باشید. با ورود به سفارت مدارک شما جمع آوری می شود، اثر انگشت شما گرفته می شود، هزینه مصاحبه را نقدا پرداخت می کنید و در نهایت با افسر پرونده مصاحبه خواهید داشت.

بسیار مهم است که به سوالات مدیر پرونده پاسخ مناسب دهید. به همه برندگان قرعه کشی توصیه می کنیم برای آمادگی کامل برای مصاحبه در جلسات ساختگی سفارت شرکت کنند. در شبیه سازی سفارت کارشناس مجرب مدارک شما را بررسی می کند و سپس محیط مصاحبه سفارت را برای شما شبیه سازی می کند. این کارشناس نحوه پاسخگویی به سوالات افسر سفارت را به شما آموزش می دهد و شما را از هر نظر برای مصاحبه آماده می کند.

اکثر برندگان قرعه کشی با این فکر که باید مراحل اداری را در یک کشور خارجی طی کنند بسیار استرس دارند و این نگرانی کاملا قابل درک است. استفاده از بازدید از سفارت می تواند نگرانی برندگان قرعه کشی را از بین ببرد و به آنها اجازه دهد تا تمام کارهای خود را با خیال راحت انجام دهند.

در طول بازدید از سفارت، یک راهنما شما را در هر مرحله همراهی می کند. این فرد به قوانین، مقررات و زبان آن کشور خارجی مسلط است و علاوه بر اینکه شما را به مقاصد مورد نظرتان می برد، مشکلات شما را نیز برطرف کرده و به سوالات شما پاسخ می دهد.

حامی مهاجر تنها مجری بازدید از سفارت در ایران است. جهت هماهنگی بازدیدهای سفارت و استفاده از خدمات ساختگی سفارت می توانید با شماره تلفن 02148000957 حامی مهاجر تماس حاصل فرمایید.

به طور کلی هزینه های برندگان لاتاری به دو دسته هزینه های اداری ثابت و هزینه های متغیر تقسیم می شود و هزینه برنده لاتاری تا رسیدن به آمریکا کمتر از 1500 دلار خواهد بود. در ادامه به انواع هزینه های برنده قرعه کشی اشاره می کنیم.

هزینه های اداری برای برندگان قرعه کشی

برنده قرعه کشی باید 330 دلار هزینه نگهداری سفارت را برای خود و هر یک از اعضای خانواده همراه خود بپردازد و همچنین بسته به وضعیت واکسیناسیون بین 270 تا 500 دلار برای هزینه های پزشکی به ازای هر نفر پرداخت می کند.

لازم به ذکر است که هزینه های درمانی در امارات به درهم، در ارمنستان به درام و در ترکیه به دلار پرداخت می شود، اما معادل دلاری هزینه های درمانی برندگان قرعه کشی تقریباً یکسان است.

هزینه های متغیر برندگان قرعه کشی

همانطور که می دانید آمریکا در ایران سفارت ندارد، بنابراین برندگان قرعه کشی باید برای مصاحبه به یکی از سفارتخانه های آمریکا در کشورهایی مانند ترکیه، ارمنستان یا امارات مراجعه کنند. از آنجایی که انتخاب سفارت محل مصاحبه به صلاحدید برندگان قرعه کشی نیست، برنده قرعه کشی باید هزینه مناسبی را برای سفر خود به کشور خارجی دیگر در نظر بگیرد.

برندگان لوتو حداقل به 5 روز اقامت در خاک کشوری دیگر نیاز دارند تا مصاحبه قرعه کشی در بهترین شرایط انجام شود و بسته به زمان مصاحبه، این حضور می تواند تا 15 تا 20 روز نیز ادامه داشته باشد. البته برای کاهش این تاخیرها راه حل هایی مختص هر فرد وجود دارد و هیچ راه حل کلی برای این امر وجود ندارد. هنگام اخذ ویزای قرعه کشی باید هزینه های سفر و ورود به ایالات متحده را در نظر گرفت.

برای مطالعه جزئیات کامل هزینه های برنده قرعه کشی می توانید مقاله هزینه های پس از قرعه کشی را مطالعه کنید.

موسسه حامی مهاجر تنها برگزار کننده تورهای تخصصی برندگان قرعه کشی در ایران می باشد. در صورت نیاز به این بازدیدهای سفارت می توانید با شماره 02191344330 تماس بگیرید.

برندگان قرعه کشی باید به این نکته توجه داشته باشند که برنده شدن در قرعه کشی به این معنی است که می توانند بدون داشتن شرایط خاصی (مانند داشتن مدارک تحصیلی بالا و مهارت های حرفه ای فوق العاده) ویزای تنوع نژادی آمریکا (لاتاری) را دریافت کرده و سپس اقامت دائم آن کشور را دریافت کنند. . هنگام ورود به ایالات متحده

بنابراین به غیر از این امتیاز، خدمات دیگری به برندگان قرعه کشی ارائه نمی شود. برنده قرعه کشی باید کلیه هزینه های اداری مربوط به اخذ ویزای لاتاری و سفر به آمریکا را بپردازد تا از شانس طلایی خود استفاده کند. در نتیجه هیچ جایزه دیگری مانند پول، ماشین یا خانه به برندگان قرعه کشی گرین کارت تعلق نمی گیرد.

همانطور که قبلا گفتیم برنده شدن در لاتاری به معنای ورود به آمریکا نیست و مراحل بعد از قبولی در لاتاری نیز باید طی شود، مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری و هزینه های آن اولین چالش است. اگر برندگان قرعه کشی از تجربیات کارشناسان معتبر استفاده کنند، این چالش ها به حداقل می رسد.

چالش های مشاغل دولتی و خدمت سربازی برای برندگان قرعه کشی

اگر قبلاً در دولت کار کرده اید یا در ارتش خدمت کرده اید، ویزای شما با تاخیر صادر می شود. دلیل تأخیر این است که پرونده شما نیاز به بررسی بیشتر دارد و ظاهراً در حال ورود به فرآیند AP است. فرآیند AP یک روش عادی است و جای نگرانی نیست.

افسر کنسولی ایالات متحده تحقیقاتی را در مورد پرونده شما انجام می دهد و اگر بررسی ها نشان دهد که پرونده شما هیچ گونه نگرانی امنیتی ندارد، شما مجاز خواهید بود و می توانید ویزای قرعه کشی خود را دریافت کنید. برندگانی که وارد فرآیند AP می شوند، معمولا ویزای خود را تا سه ماه دریافت می کنند.

چالش های سفر خارج از کشور برای برندگان قرعه کشی

مصاحبه در سفارت آمریکا برای برندگان لاتاری به اندازه کافی استرس زا است. حال تصور کنید که برندگان لاتاری برای این کار باید به یک کشور خارجی سفر کنند. ندانستن زبان، مقررات و آدرس یک کشور خارجی یک چالش نسبتا بزرگ برای برندگان قرعه کشی است.

البته اگر برندگان قرعه کشی از بازدیدهای سفارت آمریکا کمک بگیرند، این مشکلات و نگرانی ها تا حدود زیادی برطرف می شود. تورهای سفارت به صورت ویژه برای برندگان قرعه کشی طراحی شده است و یک فرد معتبر در تمامی مراحل برندگان قرعه کشی را همراهی می کند و آنها را به مقصد مورد نظر می رساند. در صورت وجود مشکل این کارشناس به راحتی می تواند آن را برطرف کرده و نگرانی برنده قرعه کشی را به طور کامل برطرف کند.

همانطور که در این مقاله خواندید، مراحل بعد از پذیرش قرعه کشی می تواند پرهزینه و پیچیده باشد، بنابراین موضوعی که در این بین بسیار حائز اهمیت است، تشکیل جلسات مشاوره قرعه کشی با کارشناسان معتبر و با تجربه است.

امکان استفاده از شانس بزرگ برای برنده شدن در قرعه کشی بسیار محدود بوده و قابل تمدید نیست و اگر پس از برنده شدن در لاتاری مراحل را به خوبی انجام ندهید، شانس شما برای همیشه از دست خواهد رفت.

توجه داشته باشید که حکم افسر کنسولی که در سفارت آمریکا مصاحبه کرده است بی عیب و نقص است و اگر به هر دلیلی در مصاحبه قرعه کشی سفارت آمریکا شکست بخورید دیگر نمی توانید از شانس خود استفاده کنید.

مشاوره دادن به برندگان قرعه کشی، علاوه بر تسریع در مراحل اداری و افزایش شانس موفقیت، می تواند به برندگان قرعه کشی امکان صرفه جویی زیادی در هزینه ها بدهد.

خدمات تخصصی برای حمایت از مهاجران (به ویژه برای برندگان قرعه کشی)

در همین راستا موسسه حمایت از مهاجرین خدمات تخصصی زیر را به برندگان قرعه کشی ارائه می دهد:

ارائه مشاوره تخصصی به برندگان قرعه کشی

ترجمه اسناد برنده قرعه کشی

پرکردن فرم DS 260 و سایر فرم های کنسولی توسط کارشناسان مجرب

نظارت بر پرونده برندگان قرعه کشی و مکاتبه با سفارت

ارائه خدمات شبیه سازی شده سفارت (شبیه ساز مصاحبه سفارت)

نوبت فوری پزشکی برای برندگان قرعه کشی

برگزاری تورهای ویژه سفارت برای برندگان قرعه کشی (سرویس اسکورت کامل)

ارائه خدمات بازیابی ویزای آمریکا

ارائه خدمات باربری و ارسال بار به خارج از کشور

در این مقاله به تفصیل توضیح داده ایم که برندگان لاتاری باید چه کاری انجام دهند و برای رسیدن به آمریکا چه کاری باید انجام دهند. برنده شدن در لاتاری شانس است، اما گرفتن ویزای لاتاری یک رقابت است.

تنها افرادی می توانند از این مسابقه عبور کنند که از زمان محدود خود نهایت استفاده را ببرند و از کارشناسان مجرب در انجام کار خود کمک بگیرند. موسسه حامی مهاجر سال هاست که با افتخار خدمات تخصصی را به برندگان قرعه کشی ارائه می کند و افراد زیادی با کمک حامی مهاجرت موفق به اخذ ویزای لاتاری آمریکا شده اند.

قراردادهای برنده لاتاری با قیمت منصفانه و با خدمات کامل در موسسه حمایت از مهاجران ارائه می شود. کارشناسان پشتیبانی مهاجر سال ها تجربه در اجرای پرونده های برندگان قرعه کشی دارند و به تمامی جوانب مسلط هستند. تمامی نگرانی های برندگان قرعه کشی توسط همکاران ما قابل درک بوده و به تمامی سوالات شما پاسخ مناسب داده خواهد شد.

با استفاده از خدمات پشتیبانی مهاجر، نیازی به مراجعه به سازمان های دیگر ندارید. تمامی خدمات از ترجمه مدارک گرفته تا تورهای سفارت توسط گروه شرکت های پشتیبانی مهاجر ارائه می شود و شما در هیچ یک از فرآیندها تنها نخواهید بود.

یک خبر خوب دیگر برای شما برندگان قرعه کشی داریم، 100 نفر اول که امسال با اسپانسر مهاجر قرارداد می بندند از تخفیف ویژه برخوردار می شوند و نرخ قرارداد برای برندگان قرعه کشی با قیمت سال قبل محاسبه می شود. بنابراین توصیه می کنیم تا زمانی که فرصت باقی است با شماره تلفن 02148000957 با حامی مهاجرت تماس بگیرید.

انتخاب یک مشاور خوب و تشکیل جلسه مشاوره قرعه کشی می تواند کمک زیادی به برندگان قرعه کشی کاهش هزینه ها، سرعت بخشیدن به کار و کسب آرامش خاطر کند. یک شانس بزرگ برای برنده شدن در لاتاری ممکن است یک بار برای شما اتفاق بیفتد. پس مراقب باشید و ریسک نکنید.

رزرو وقت مشاوره برندگان لاتاری

در این قسمت سعی شده است به سوالات متداول برندگان قرعه کشی در خصوص مراحل بعد از قبولی در قرعه کشی، هزینه پس از برنده شدن در قرعه کشی و نکات قرعه کشی پاسخ داده شود.

تعداد برندگان قرعه کشی و سهمیه ایرانیان از ویزای لاتاری چقدر است؟

برای اطلاع از آمار رسمی و غیر رسمی برندگان قرعه کشی ایرانی، مطالعه مقاله میزان سهمیه ویزای قرعه کشی برای ایرانیان را توصیه می کنیم.

اگر در لاتاری برنده شدیم چه؟

در صورت برنده شدن در قرعه کشی، زمان مصاحبه قرعه کشی در سفارت آمریکا بر اساس شماره پرونده برای شما مشخص می شود. شما باید ضمن تکمیل مراحل پس از قبولی در قرعه کشی در این مصاحبه شرکت کنید. در صورت قبولی در مصاحبه لاتاری، ویزای تنوع نژادی (لاتاری) دریافت می کنید و می توانید پس از ورود به آمریکا اقامت دائم این کشور را دریافت کنید گرین کارت آمریکا را دریافت کنید.

آیا برندگان لاتاری ایرانی ویزا می گیرند؟

شاید برایتان جالب باشد که ایرانیان بیشترین سهم ویزای لاتاری را نسبت به سایر کشورها (حتی کشورهای اروپایی) دارند و هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان پس از برنده شدن در لاتاری به آمریکا مهاجرت می کنند. بنابراین مشکل قانونی در این زمینه وجود ندارد.

برندگان قرعه کشی چه باید بکنند؟

اول از همه، به برندگان قرعه کشی توصیه می شود از خدمات مشاوره لاتاری از موسسات مهاجرتی معتبر کمک بگیرند. هر فردی ویژگی ها و شرایط خاص خود را دارد و پس از شرکت در جلسه مشاوره قرعه کشی می تواند فرم DS-260 و سایر فرم ها را با پاسخ صحیح پر کرده و سایر مراحل اداری را با آگاهی و صلاحدید کامل انجام دهد.هزینه کمتر.

مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری چیست؟

اول از همه باید منتظر وقت سفارت آمریکا برای مصاحبه ویزای لاتاری باشید. سپس قبل از مراجعه به سفارت باید فرم های مناسب مانند DS-260 را پر کرده و مرحله پزشکی را نیز بگذرانید. توضیح کامل مراحل بعد از برنده شدن در قرعه کشی را می توانید در متن این مقاله مطالعه کنید.

مصاحبه قرعه کشی چگونه کار می کند؟

مصاحبه ویزای لاتاری فقط یک بار انجام می شود و سوالاتی برای تعیین صلاحیت شما برای ورود به ایالات متحده پرسیده می شود. قبل از رفتن به مصاحبه، باید آگاهانه به آن بپردازید و از دادن پاسخ هایی که می تواند مشکل ساز شود، خودداری کنید. از آنجایی که شرایط هر فرد متفاوت است، حتما قبل از سفر به سفارت در جلسات ساختگی سفارت شرکت کنید.

هزینه های بعد از پذیرش قرعه کشی چقدر است؟

برنده قرعه کشی باید برای مصاحبه ویزای لاتاری برای هر نفر 330 دلار بپردازد و هزینه آزمایشات پزشکی بین 220 تا 500 دلار است. برای اطلاع از تمامی هزینه های پس از برنده شدن در قرعه کشی می توانید متن این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین سفارت برای مصاحبه قرعه کشی کدام است؟

سفارت های مختلف ایالات متحده ممکن است سیاست های متفاوتی در مورد مصاحبه های قرعه کشی و صدور ویزای قرعه کشی داشته باشند. برنده قرعه کشی نمی تواند زمان و مکان مصاحبه خود را تعیین کند و فقط می تواند سفارت مورد نظر خود را پیشنهاد دهد. بر این اساس، برنده قرعه کشی باید آماده بازدید از هر سفارت باشد. برای آشنایی بیشتر با سفارتخانه های آمریکا و مزایا و معایب آنها، مقاله بهترین سفارت آمریکا برای مصاحبه ویزا را مطالعه کنید.

دلایل اصلی رد درخواست های قرعه کشی چیست؟

اشتباه در پر کردن فرم ثبت نام اولیه قرعه کشی و اظهارات نادرست مدارک تحصیلی، کشور محل تولد، وضعیت تأهل و فرزندان از مهم ترین دلایل رد درخواست های قرعه کشی است.

آیا اشتباه در ثبت نام در قرعه کشی باعث رد شدن برنده قرعه کشی می شود؟

برخی از اشتباهات هنگام ثبت نام در لاتاری قابل بازیابی هستند و می توانند توسط کارشناسان پشتیبانی مهاجر در مکاتبه با KCC برطرف شوند. اما برخی از اشتباهات در زمان ثبت نام پس از برنده شدن قابل جبران نبوده و منجر به رد برندگان قرعه کشی می شود. به عنوان مثال، اگر اطلاعات نادرستی در مورد زیردستان خود در فرم ثبت نام وارد کرده باشید، پس از برنده شدن، نمی توانید ویزای قرعه کشی را دریافت کنید.

شرایط برنده شدن در لاتاری چیست؟

برای برنده شدن در لاتاری آمریکا، فقط باید در لاتاری ثبت نام کنید و خوش شانس باشید. البته محل تولد شما هنگام ثبت نام در قرعه کشی باید در کشورهای مجاز باشد، ایران نیز در لیست این کشورها قرار دارد، شرط دیگر داشتن حداقل دیپلم دبیرستان است. برای اطلاع از نحوه ثبت نام در قرعه کشی می توانید مقاله راهنمای ثبت نام لاتاری را مطالعه کنید.

زندگی پس از برنده شدن در لاتاری چگونه است؟

اگر پس از برنده شدن در لاتاری و ورود به آمریکا بتوانید مدارک لازم برای اخذ ویزای لاتاری را تکمیل کنید، اقامت دائم آمریکا یا گرین کارت را دریافت خواهید کرد. پس از آن، شما به عنوان یک شهروند عادی آمریکایی اجازه زندگی در آمریکا را دارید و می توانید خانه اجاره کنید، کار کنید و در آمریکا تحصیل کنید.

پس از برنده شدن در قرعه کشی

یک برنده لاتاری معمولاً هیچ برنامه قبلی در مورد مهاجرت ندارد. چون هیچکس نمی داند در قرعه کشی انتخاب می شود یا خیر. از این رو برندگان قرعه کشی پس از احساس شادی فراوان، دچار احساس سردرگمی و استرس می شوند و نمی دانند برای استفاده از این فرصت بزرگ چه باید بکنند تا وارد آمریکا شوند.

این یک احساس کاملا طبیعی است. هیچکس نمیتواند آینده را پیش بینی کند. بنابراین هیچ یک از برندگان قرعه کشی از قبل نمی دانند که در قرعه کشی انتخاب خواهند شد و بنابراین هیچ یک از آنها آمادگی قبلی برای انجام کار مهاجرتی خود را ندارند.

در چنین شرایطی ریسک های متعددی همه برندگان لاتاری را تهدید می کند. مهمتر از همه، برنده لاتاری باید از این خطرات آگاه باشد و مراقب باشد که در دام آنها نیفتد. سپس باید مراحل اخذ ویزای قرعه کشی را کاملاً بداند و به صورت دقیق و اصولی انجام دهد. در ادامه به این دو موضوع می پردازیم.

بزرگترین اشتباهات برندگان قرعه کشی و خطراتی که با آن روبرو هستند

یک برنده قرعه کشی قبل از اینکه بداند چه کاری باید انجام دهد، باید بداند چه کاری را نباید انجام دهد. همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، برندگان قرعه کشی زمان محدودی برای دریافت ویزا و ورود به آمریکا دارند، بنابراین جایی برای اشتباه یا ضرر در این فرآیند وجود ندارد.

از اشتباهات بزرگ برندگان قرعه کشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلاهبرداری یا سوء استفاده از برندگان قرعه کشی توسط افراد سودجو

ناگهان متوجه می شوید که در قرعه کشی انتخاب شده اید. شما این موضوع را از قبل برنامه ریزی نکرده اید و بنابراین اطلاعات کافی در این زمینه ندارید. این امر بسیاری از کلاهبرداران را تشویق می کند تا از موقعیت شما سوء استفاده کنند.

سود جویان می دانند که برنده قرعه کشی گیج شده و نمی داند باید چه کار کند. جویندگان سود می دانند که برنده قرعه کشی زمان کمی برای انجام کارها دارد. به همین دلیل از موقعیت او سوء استفاده می کنند و هزینه های غیرضروری می گیرند.

برای اینکه در دام سودجویان و کلاهبرداران نیفتیم. قبل از هر اقدامی یا اعتماد به دیگران، باید از مراحلی که باید پس از برنده شدن در لاتاری دنبال کنید، کاملا آگاه باشید. شما باید بدانید چه چیزی در مقابل شماست و چه کاری باید انجام دهید. نگران نباشید، این مقاله هر کاری که یک برنده لاتاری باید انجام دهد را به شما نشان می دهد.

اعتماد به ایرانیان خارج از کشور یا برندگان سابق لاتاری

همیشه یک چیز را به خاطر داشته باشید: وضعیت برندگان لاتاری هر سال با برنده سال آینده متفاوت است. قوانین و چالش های جدید و متفاوتی نسبت به سال های گذشته در راه است.

نه تنها وضعیت شما با برندگان لاتاری سال گذشته متفاوت است، بلکه شرایط ویزا برای هر برنده نیز متفاوت است. در نتیجه نمی توان یک نسخه را برای همه برندگان قرعه کشی صادر کرد.

متأسفانه برخی از برندگان قرعه کشی معتقدند که تنها با دانستن تجربیات سایر برندگان یا با اعتماد به ایرانیانی که قبل از آنها به آمریکا مهاجرت کرده اند، می توانند هدف خود را پیش ببرند. اما این تصور خطرناک است و می تواند مشکلات زیادی را برای برندگان قرعه کشی ایجاد کند.

اگر قصد استفاده از تجربیات و کمک دیگران را دارید حتما به افراد قابل اعتماد و متخصصی که با قوانین مهاجرتی آمریکا آشنایی دارند و می توانند شما را به خوبی راهنمایی کنند مراجعه کنید.

اگر به ایرانیان خارج از کشور اعتماد دارید و پرونده شما مشکل دارد، هیچکس پاسخگوی شما نیست و هیچ راهی برای پیگیری و شکایت وجود ندارد. توصیه بد می تواند فرصت طلایی شما را از بین ببرد.

شما ممکن است فقط یک بار چنین شانسی داشته باشید، پس ارزش آن را بدانید و برای مشاوره از افراد معتبر و متخصص هزینه کنید. چنین شانسی ارزش ریسک و هزینه را دارد.

اتلاف وقت برای تکمیل مراحل ویزای قرعه کشی

برخلاف سایر روش های مهاجرت به آمریکا، قرعه کشی یک پرونده با یک سال مالی است. این بدان معناست که برنده قرعه کشی زمان محدودی (تا پایان سال مالی) برای دریافت ویزای خود و ورود به ایالات متحده دارد.

در صورتی که برنده قرعه کشی به هر دلیلی نتواند ویزای خود را در این بازه زمانی دریافت کند، شانس وی از بین رفته و تمدید نخواهد شد. بنابراین برندگان قرعه کشی زمانی برای تلف کردن ندارند.

تمام مراحل پس از برنده شدن در قرعه کشی باید در بهینه ترین زمان ممکن انجام شود. اگر وقت خود را با انجام کارهای غیر ضروری تلف کنید، در رقابت با سایر برندگان شکست خواهید خورد و دیگران از سهمیه ویزای شما استفاده خواهند کرد. در ادامه این مقاله نحوه برنامه ریزی صحیح مراحل بعد از برنده شدن در قرعه کشی توضیح داده خواهد شد.

هدر دادن پول و هزینه های غیر ضروری

لاتاری ارزان ترین راه برای مهاجرت به ایالات متحده است، اما این به معنای رایگان یا رایگان بودن آن نیست. البته برنده لاتاری برای دریافت ویزا و ورود به آمریکا باید هزینه ای بپردازد.

اما این هزینه ها حساب شده است و نباید هزینه های غیر ضروری انجام دهید. طبق دستورالعمل های قانونی، مدارکی که برنده قرعه کشی باید به سفارت بیاورد بسیار واضح است. اما همچنان افرادی سودجو هستند که از ناآگاهی شما سوء استفاده می کنند و هزینه های غیر ضروری را به شما تحمیل می کنند.

برخی از ضررهای برندگان قرعه کشی عبارتند از:

ترجمه اسناد غیر ضروری (اسناد ملکی و …)

ترجمه مدارک خارج از کشور

اخذ تاییدیه های غیر ضروری مدرک (مانند تاییدیه WES)

کپی اصل مدارک غیر ضروری

اخذ تاییدیه از وزارت امور خارجه

بیشتر بخوانید: هزینه های پس از برنده شدن در لاتاری تا هزینه ورود به آمریکا

برنده قرعه کشی چقدر باید ویزا بگیرد؟

همانطور که در قسمت های قبلی گفتیم، برندگان قرعه کشی تا پایان سال مالی فرصت دارند ویزای تنوع نژادی (ویزای لاتاری) را دریافت کرده و وارد آمریکا شوند. نتایج قرعه کشی در اردیبهشت ماه اعلام می شود و برنده قرعه کشی تا 30 سپتامبر سال بعد فرصت دارد تا ویزای خود را دریافت کند.

به عنوان مثال، اگر کسی متوجه شود که در ماه می 2023 در لاتاری برنده شده است، تا 30 سپتامبر 2024 فرصت دارد تا ویزای خود را دریافت کند. سال مالی برنامه قرعه کشی تحت هیچ شرایطی قابل تمدید نیست.

در نتیجه برندگان قرعه کشی از لحظه مشاهده نتیجه خود حداکثر 16 ماه فرصت دارند تا پرونده مهاجرتی خود را نهایی کرده و ویزای قرعه کشی دریافت کنند.

برندگان قرعه کشی چه باید بکنند؟

در این قسمت به قسمت اصلی مقاله می پردازیم و مراحلی را که یک برنده قرعه کشی برای دریافت ویزا باید طی کند را به تفصیل توضیح خواهیم داد. این مراحل خلاصه و عنوان شده است:

تکمیل فرم برندگان قرعه کشی (یا فرم مهاجرت DS260)

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا را تهیه و تکمیل کنید

در انتظار دریافت دعوت نامه مصاحبه

انجام آزمایشات پزشکی برای ویزای آمریکا (مرحله پزشکی)

مصاحبه حضوری در سفارت آمریکا

در ادامه هر قسمت را به طور کامل توضیح می دهیم.

تکمیل فرم DS260 (فرم مهاجرت برای برندگان لاتاری)

اولین کاری که یک برنده قرعه کشی باید انجام دهد پر کردن فرم مهاجرت DS260 است. با تکمیل این فرم، برنده لاتاری تمام اطلاعات لازم در مورد خود و زیردستانش را به وزارت امور خارجه آمریکا ارسال می کند. هیچ مهلتی برای تکمیل فرم DS260 وجود ندارد، اما بهتر است این فرم را پس از اینکه متوجه شدید در قرعه کشی پذیرفته شده اید تکمیل کنید.

فرم DS260 یک فرم آنلاین به زبان انگلیسی است و شامل بخش های مختلفی است. در یک بخش از شما اطلاعاتی در مورد هویت خود و خانواده تان خواسته می شود، در بخش دیگر اطلاعات مربوط به سابقه کاری و شغلی از شما خواسته می شود و همچنین بخش هایی برای دریافت سوابق سفر به کشورهای خارجی و مسائل امنیتی وجود دارد. .

تکمیل فرم DS260 علاوه بر تسلط بر زبان انگلیسی به اطلاعات حقوقی نیاز دارد. شما باید بدانید چه اطلاعاتی در این فرم برای شما مضر است و همچنین باید بدانید که چگونه به سوالات مهم و امنیتی فرم DS260 پاسخ دهید.

فرم برندگان قرعه کشی (فرم DS260) در مقاله چیست؟ قسمت های مختلف این فرم و نحوه تکمیل DS260 را به تفصیل توضیح داده ایم. اما توصیه می کنیم این فرم را زیر نظر کارشناسان مهاجرت تکمیل کرده و از تجربیات آن ها بهره مند شوید. زیرا پرکردن نادرست این فرم مشکلات زیادی را برای برنده قرعه کشی ایجاد می کند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای قرعه کشی را تهیه و تکمیل کنید

پس از تکمیل فرم DS260 باید منتظر بمانید تا وزارت امور خارجه آمریکا آن را پردازش کند و اطلاعات شما را در اختیار یکی از سفارتخانه های آمریکا قرار دهد تا شما را برای مصاحبه دعوت کند.

در این بین، باید تمام مدارک مورد نیاز را جمع آوری و ترجمه کنید. البته تهیه و ترجمه مدارکی مانند شناسنامه، کارت جدایی و … آسان است.

اما تهیه برخی از مدارک، مانند مدرک اصلی کالج، می تواند زمان بر باشد. زیرا برای آزادی و صدور اصل مدرک باید مراحلی را طی کرد.

علاوه بر تکمیل این مدارک، باید واکسیناسیون خود را نیز تکمیل کنید. برای مهاجرت باید به انستیتو پاستور ایران مراجعه کرده و کارت بین المللی واکسیناسیون خود را دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات کاملتر در این زمینه می توانید مقاله مدارک مورد نیاز برندگان قرعه کشی را مطالعه نمایید.

در انتظار دریافت دعوت نامه مصاحبه

نکته مهمی که باید بدانید این است که برندگان قرعه کشی بر اساس شماره پرونده خود به مصاحبه ویزا در سفارت آمریکا دعوت می شوند. بنابراین، برندگان قرعه کشی نیازی به دریافت وقت سفارت ندارند.

در عوض باید منتظر بمانند تا سفارت نامه ای را برای آنها ارسال کند که زمان و تاریخ مصاحبه را مشخص کند. این نامه را دومین نامه برندگان قرعه کشی نیز می نامند. برای آشنایی بیشتر با محتوای این نامه، مطالعه مقاله دعوت نامه مصاحبه برندگان قرعه کشی را توصیه می کنیم.

برای دریافت نامه دعوت به مصاحبه لاتاری چقدر باید منتظر بمانیم؟

زمان رسمی یا پیش بینی دقیقی در این مورد وجود ندارد. فقط مشخص است که برندگان قرعه کشی به ترتیب شماره پرونده به مصاحبه ویزا دعوت خواهند شد. یعنی افرادی که اعداد کوچک دارند زودتر به مصاحبه دعوت خواهند شد.

مشخص نیست چند ماه طول می کشد تا برای مصاحبه دعوت شوید. گاهی برخی سایت ها در این مورد پیش بینی می کنند و مثلا می گویند تاریخ دعوت به مصاحبه در مورد شماره های بالا 10000 در فلان تاریخ است.

اما هیچ یک از این پیش بینی ها رسمی نیستند. چون هیچکس برنامه کاری سفارتخانه های آمریکا را نمی داند. گاهی ممکن است ظرف یک ماه برای مصاحبه دعوت شوید و حتی ممکن است بعد از 6 یا 7 ماه برای مصاحبه دعوت نشوید. حتی ممکن است اصلاً به مصاحبه دعوت نشوید.

توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر و کاربردی تر در مورد این موضوع، مقاله مربوط به زمان دعوت از برندگان قرعه کشی را برای مصاحبه مطالعه کنید.

انجام آزمایشات پزشکی برای ویزای آمریکا (مرحله پزشکی)

ویزای لاتاری یک ویزای مهاجرتی است. طبق قوانین آمریکا، هر فردی که بخواهد ویزای مهاجرتی دریافت کند باید مرحله پزشکی ویزای آمریکا را تکمیل کند. مراحل پزشکی به شرح زیر است: متقاضیان ویزا به پزشک معتمد سفارت آمریکا مراجعه می کنند تا در آنجا معاینه و آزمایشات پزشکی انجام شود.

مراحل پزشکی ویزای قرعه کشی به شرح زیر است:

معاینه پزشکی

بررسی سوابق پزشکی

پرسش و پاسخ با دکتر

برای انجام آزمایش خون

از قفسه سینه عکس های اشعه ایکس بگیرید

البته مراحلی که در بالا ذکر شد، مراحل پزشکی عمومی آمریکایی است. با صلاحدید پزشک امکان افزودن مراحل دیگر نیز وجود دارد.

آنچه در حوزه پزشکی آمریکا مهم است این است که هیچ پزشک قابل اعتمادی از سفارت آمریکا در ایران وجود ندارد. بنابراین متقاضیان ویزای قرعه کشی باید برای انجام اقدامات پزشکی به یکی از کشورهای خارجی مانند ارمنستان، امارات یا ترکیه سفر کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله ویزای پزشکی آمریکا چیست؟ برای دانستن تمام جزئیات و روند پزشکی آمریکا بخوانید.

مصاحبه حضوری در سفارت آمریکا

مهم ترین مرحله برای اخذ ویزای قرعه کشی، مصاحبه حضوری در سفارت آمریکا می باشد. شما باید با افراد تحت تکفل خود (همسر و فرزندان) به سفارت آمریکا بروید و با مسئول پرونده مصاحبه کنید.

پس از این مصاحبه، افسر تصمیم می گیرد که آیا برای شما ویزا صادر کند یا خیر. بدون مصاحبه قرعه کشی امکان صدور ویزا وجود ندارد و باید با همه افراد گروه (حتی نوزاد یک روزه) در مصاحبه ویزای آمریکا شرکت کنید.

متاسفانه سفارت آمریکا در ایران وجود ندارد، بنابراین برندگان قرعه کشی باید به یکی از سفارتخانه های آمریکا در ترکیه، امارات متحده عربی یا ارمنستان سفر کنند. بازدید از یک کشور خارجی برای انجام کارهای اداری و دیپلماتیک استرس بیشتری را برای برندگان لاتاری به همراه دارد.

اما اگر تمام مراحل مصاحبه در سفارت آمریکا را بدانید و دقیقا بدانید که چه مدارکی را باید با خود به سفارت ببرید، همه چیز خیلی راحت پیش خواهد رفت.

برای اینکه بدانید مسئول سفارت در مصاحبه قرعه کشی چه سوالاتی از شما خواهد پرسید و مصاحبه سفارت آمریکا در چه مراحلی است، مطالعه کامل مقاله راهنمای مصاحبه در سفارت آمریکا را توصیه می کنیم.

بهترین مصاحبه سفارت آمریکا برای ویزای قرعه کشی

همانطور که گفتیم برندگان قرعه کشی باید به یکی از سفارت های آمریکا در ترکیه، امارات متحده عربی یا ارمنستان سفر کنند. زیرا افسران کنسولی در این سفارتخانه ها با سبک زندگی ایرانی ها آشنایی کامل دارند و می توانند با برندگان قرعه کشی به زبان فارسی مصاحبه کنند. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد زبان مصاحبه ویزا نیست.

با تکمیل فرم DS260 می توانید یکی از این سه سفارت را برای مصاحبه پیشنهاد دهید. برای مثال، می‌توانید در فرم DS260 که می‌خواهید در سفارت ایالات متحده در آنکارا، ترکیه مصاحبه کنید، انتخاب کنید.

اما در نهایت، این وزارت خارجه ایالات متحده است که تعیین می کند مصاحبه شما در چه زمانی و در کدام سفارت انجام شود. به عنوان مثال، شما ممکن است سفارت ایالات متحده در ایروان، ارمنستان را انتخاب کنید، اما زمانی که دعوت نامه مصاحبه را دریافت می کنید، متوجه می شوید که مصاحبه شما در سفارت آمریکا در ابوظبی، امارات متحده عربی برنامه ریزی شده است.

سفارت ایالات متحده در ابوظبی، امارات متحده عربی و آنکارا، ترکیه بزرگ است و ظرفیت رسیدگی به پرونده های بیشتری را دارد. از طرفی سفارت آمریکا در ایروان ارمنستان نزدیک ایران است و سفر به آن کشور ارزانتر است.

انتخاب بهترین سفارت آمریکا برای مصاحبه به زمان و شرایط شخصی شما بستگی دارد. در سال‌های گذشته، موارد متعددی وجود داشته است که برخی از سفارت‌های آمریکا به دلایل سیاسی بسته شده و برنامه‌های آنها مدام تغییر کرده است.

بنابراین نمی توان بهترین سفارت آمریکا را تنها در یک کلمه معرفی کرد. شما باید ویژگی ها، نقاط قوت و ضعف هر سفارت را بدانید. از سوابق کاری همه آگاه باشید و در نهایت بر اساس شرایط خود تصمیم درستی بگیرید.

برای مطالعه اطلاعات جامع سفارت های آمریکا و مقایسه آنها با یکدیگر، مطالعه مقاله بهترین سفارت آمریکا برای مصاحبه ویزا را توصیه می کنیم.

سوالات متداول

سوال: هنگام ثبت نام لاتاری اشتباه داشتم، آیا بعد از برنده شدن به مشکل می‌خورم؟

پاسخ: همه چیز بستگی به نوع اشتباه شما دارد. برخی از اشتباهات هنگام ثبت نام در قرعه کشی غیر قابل برگشت هستند. برای مثال اگر متاهل هستید و به صورت مجرد وارد قرعه کشی شده اید، پس از برنده شدن شانس خود را از دست خواهید داد. اما برخی از اشتباهات مانند اشتباه در حروف نام و نام خانوادگی قابل اصلاح است.

سوال: آیا تمام برندگان لاتاری می‌توانند ویزا دریافت کنند؟

پاسخ: متاسفانه خیر. در تمامی برنامه های قرعه کشی تعداد ویزاها کمتر از تعداد برندگان قرعه کشی است. در نتیجه همه برندگان لاتاری ویزا نمی گیرند و به آمریکا مهاجرت نمی کنند. اگر شما یکی از برندگان قرعه کشی هستید، باید مطمئن شوید که تمام مراحل را بدون اشتباه یا اتلاف وقت دنبال کرده و از شانس خود محافظت کنید.

سوال: هزینه برندگان لاتاری چقدر است؟

پاسخ: لاتاری ارزان ترین راه مهاجرت به آمریکاست. برنده لاتاری می تواند ویزا بگیرد و با کمتر از 1500 دلار به آمریکا سفر کند. برای اینکه بدانید برندگان لاتاری دقیقاً با چه هزینه هایی روبرو هستند، توصیه می کنیم مقاله هزینه های یک برنده لاتاری از برنده شدن تا ورود به آمریکا را مطالعه کنید.

سوال: سهمیه ایرانیان از ویزای لاتاری چقدر است؟

پاسخ: خبر خوب این است که ایرانیان بالاترین سهمیه قرعه کشی ویزا را نسبت به سایر کشورهای جهان دارند. آمار و ارقام ایرانیان دریافت کننده ویزای قرعه کشی در هر سال در پاسخ به این سوال لحاظ نشده است و مطالعه مقاله سهمیه ایرانیان در قرعه کشی را توصیه می کنیم.

سوال: امکان فروش امتیاز لاتاری وجود دارد؟

پاسخ: امتیاز برنده لاتاری خرید و فروش نمی شود. فقط برنده قرعه کشی و زیردستانش می توانند از شانس برنده شدن در لاتاری لذت ببرند.

سوال:‌ برندگان لاتاری باید چه مدارکی را آماده کنند؟

پاسخ: مدارکی که برنده قرعه کشی برای دریافت ویزا باید تهیه کند بسته به شرایط شخصی او متفاوت است و نمی توانیم همه آنها را در یک پاسخ کوتاه لیست کنیم. بنابراین توصیه می کنیم مقاله مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای قرعه کشی را مطالعه کنید.

سوال: آیا برندگان لاتاری می‌توانند در هر شهری از آمریکا زندگی کنند؟

پاسخ: برنده قرعه کشی پس از دریافت ویزا و ورود به آمریکا گرین کارت دریافت می کند و می تواند در هر شهری از آمریکا زندگی کند. هیچ محدودیتی برای انتخاب شهر وجود ندارد.

سوال: برنده لاتاری حاضر به مهاجرت نیست، آیا افراد زیرمجموعه می‌توانند بدون او به آمریکا بروند؟

پاسخ: خیر. در صورتی که برنده قرعه کشی ویزا دریافت نکند، برای زیر مجموعه های وی (همسر و فرزندان) ویزا صادر نمی شود.

سوال: اگر سربازی رفته باشیم، ویزای لاتاری دریافت نمی‌کنیم؟

پاسخ: افرادی که خدمت سربازی را سپری کرده اند می توانند ویزای قرعه کشی دریافت کنند. برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم مقاله خدمت سربازی و ویزای آمریکا را مطالعه کنید.

سوال: برنده لاتاری چه کسانی را می‌تواند همراه خود به آمریکا ببرد؟

پاسخ: برندگان قرعه کشی فقط می توانند همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را به آمریکا بیاورند و نمی توانند پدر، مادر یا خواهر و برادر خود را به آمریکا بیاورند.

سوال: بعد از برنده شدن در لاتاری چقدر پول لازم است؟

پاسخ: برای مهاجرت پس از برنده شدن در لاتاری حدود 1500 تا 2000 دلار نیاز است. البته این هزینه حداقل مبلغ مورد نیاز پس از قبولی در قرعه کشی است و می تواند کمی بیشتر باشد.

آخرین کلمه

اگر شما یکی از برندگان خوش شانس قرعه کشی هستید، این مقاله راهنمای کامل و جامعی برای شماست. نقشه راهی که با آن می توانید از همه مراحل آینده آگاه و آماده شوید.

Lasero یک دانشنامه رایگان برای افزایش دانش در مورد مهاجرت است. تمام تلاش ما بر این است که بین مردم عادی نسبت به مهاجرت آگاهی ایجاد کنیم و راه درست را به آنها نشان دهیم تا بتوانند بدون مشکل به هدف خود برسند.

برندگان لاتاری از جمله کسانی هستند که ناگهان متوجه می شوند شانس زیادی برای مهاجرت به آمریکا دارند و از قبل برای این وضعیت آماده نشده اند. به همین دلیل است که آنها نگران و سردرگم هستند.

بر این اساس، در این مقاله و مقالات مرتبط سعی شده است تمامی اطلاعاتی که یک برنده قرعه کشی به آن نیاز دارد، ارائه شود. همچنین اگر سوالی داشتید با کمال میل پاسخگوی شما خواهیم بود. لطفا در قسمت نظرات از ما بپرسید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا