چطور به یه دختر پیشنهاد دوستی بدهیم

پیشنهاد دوستی به یک زن کار ساده ای است. فقط باید پیشنهاد بدهی اما اگر فردی عصبی یا خجالتی هستید، ممکن است نتوانید به راحتی خواستگاری کنید و دائماً با سوالاتی مانند نحوه صحبت کردن با یک دختر یا نحوه گرفتن شماره یک دختر گیج می شوید. در زیر چند پیشنهاد وجود دارد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

قبل از شروع ارتباط:

سطح علاقه آنها را اندازه گیری کنید. ابتدا بررسی کنید که آیا او احتمالاً به شما علاقه مند است یا خیر. آیا او با شما تماس چشمی برقرار می کند؟ آیا او از گذراندن وقت با شما لذت می برد و آیا خوشحال است؟ اگر احساس می کنید ظاهر شما او را آزار می دهد، دست بردارید و احساسات خود را آشکارا نشان ندهید.

به نحوه نگاه او به شما توجه کنید. اگر وقتی در جمع هستید و به او نگاه می کنید، او نیز به شما نگاه می کند و نگاه شما بیشتر طول می کشد یا نگاه او را از شما می دزدد، نشان می دهد که او به شما علاقه مند است و شانس بهتری با او دارید.

هنگام برقراری ارتباط:

مستقیم به آن نگاه کنید. وقتی با او صحبت می کنید، به چهره او، به خصوص چشمانش نگاه کنید و نشان دهید که علاقه مند به شنیدن حرف های او هستید. توجه داشته باشید که هنگام صحبت با او به بدن او نگاه نکنید، این برای اکثر خانم ها خوشایند نیست.

به او کمک کنید اگر بسته سنگینی حمل می کند، به او کمک کنید. اگر او پیشنهاد شما را رد کرد، صبر کنید تا واقعاً به کمک نیاز داشته باشد. اگر روز بدی را سپری می کند، سعی کنید با او دوستانه رفتار کنید.

وقتی می خواهید پیشنهاد بدهید:

سعی کنید خوب به نظر برسید. لباس تمیز و مرتب بپوشید. حمام کنید و دندان های خود را مسواک بزنید.

هنگام شروع مکالمه، لازم نیست با یک عبارت هوشمندانه شروع کنید و یک سلام ساده می تواند کافی باشد. موقعیت را خیلی بزرگ نکنید و سعی کنید آن را عادی و راحت کنید.

اگر علایق او را می دانید، سعی کنید کاری را انجام دهید که می دانید او دوست دارد. به عنوان مثال، اگر می دانید که او موسیقی کلاسیک را دوست دارد، پیشنهاد کنید به یک کنسرت موسیقی کلاسیک بروید.

اعتماد به نفس داشته باشید و برای پاسخ منفی آماده شوید. اگر به پیشنهاد شما پاسخ منفی داد، به او بگویید که مشکلی نیست و شاید بار دیگر. به او نشان ندهید که خیلی ناراحت هستید و واقعاً به او نیاز دارید. موضوع را عوض کنید و در صورت عدم امکان آن را ترک کنید.

نکات مهم در مورد پیشنهاد دوستی:

اگر می خواهید دوستی خود را به صورت متنی و پیامکی پیشنهاد دهید، بهتر است این کار را نکنید زیرا در ارتباط مستقیم، می توانید احساسات او را از حالت چهره و لحن صدایش بهتر درک کنید.

بیشتر بخوانید: دوستی و روابط دختر و پسر

اگر می خواهید در دانشگاه یا محل کار از دختری خواستگاری کنید، به خاطر داشته باشید که می توانید همیشه او را ملاقات کنید، بنابراین اگر از احساسات خود مطمئن هستید، این کار را انجام دهید. همچنین، اگر هرگز با این شخص صحبت نکرده اید، شانس شما کم است. پس بهتر است قبل از دادن پیشنهاد با او رابطه دوستانه برقرار کنید.

5/5 – (1 امتیاز)

یافتن دوست دختر کار سختی به نظر می رسد و بسیار سخت است و هرگز نباید تسلیم شوید. شما باید بتوانید به راحتی با دختری که در یک مهمانی، کلوپ، باشگاه یا هر جایی ملاقات می کنید، صحبت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خیلی خوب صحبت کنید و مراحلی را که در ادامه مقاله برایتان توضیح خواهیم داد انجام دهید و دیگر مشکلی نخواهید داشت.

قسمت 1) با یک دختر قرار بگذارید تا بیرون بروید

1. او را به یک رستوران یا یک فیلم دعوت کنید و از او بخواهید که می خواهید کاری سرگرم کننده انجام دهید. از آن کلمات کلیشه ای که نمی دانم مارمولک در مورد چیست بپرهیزید و سعی کنید مودبانه درخواست خود را بیان کنید. این به او اجازه می دهد تا بفهمد که به او علاقه مند هستید و می خواهید با او باشید. همچنین، فرض کنید باید از او بپرسید که کجا می‌خواهد برود و اگر گفت نمی‌دانم، در حال حاضر به شما علاقه‌ای ندارد.

مثلاً می‌توانید بگویید: «تازه یک فیلم منتشر شده است و من واقعاً می‌خواهم آن را ببینم و شما دوست دارید که با هم این فیلم را ببینیم».

2. اگر اعتماد به نفس زیادی دارید، می توانید مستقیماً به او بگویید که به او علاقه دارید و می خواهید با او باشید. صحبت کردن به طور مستقیم دارای ویژگی است که شما هرگز از آن خسته نخواهید شد.

3. به او توجه ویژه ای کنید و به او بگویید که واقعاً او را دوست دارید. با او خوب باشید و همیشه مراقب او باشید و ما چند راه را به شما می گوییم:

موبایلت را کنار بگذار

از او سوالات زیادی بپرسید.

وقتی صحبت می کند به چشمان او نگاه کنید.

از او در مورد کار و علایقش سوال بپرسید.

از او تعریف کنید. (ظاهر، لباس، مو و هر چیز دیگری که فکر می کنید واقعا قابل تعریف است.)

4. اگر با شما بیرون می رود، با او خداحافظی کنید: خیلی خوشحال می شوم که دوباره با هم بیرون برویم. چون امروز خیلی بهم خوش گذشت، دوست دارم هر روز بیرون برم (برای اینکه نشون بدم چطور هستی). پس اگه دوست داشتید بگید با هم هماهنگ میکنیم.

5. وقتی هر دو احساس آمادگی کردید، از او بخواهید که دوست دختر شما باشد. با او به جایی خصوصی بروید و از او بخواهید که دوست دختر شما باشد و ببینید پاسخ او چیست.

بگویید: “من از شما بسیار خوشحالم و فکر می کنم اگر رابطه ما عمیق تر شود، خیلی بهتر خواهد شد.” میخوای دوست دختر من بشی؟”

6. اگر فرد خجالتی هستید، به او پیام دهید. پیامک یکی از بهترین گزینه ها برای پسرهای خجالتی است که نمی توانند با یک دختر رو در رو ملاقات کنند. به این نکته توجه کنید یکبار که سوال کردید صبر کنید تا جواب بدهد و اگر یک هفته جواب نداد شما صبر کنید.

قسمت 2) بهترین را برای خود انتخاب کنید

1. لباس هایی بپوشید که حس خوبی به شما بدهد. کمد لباس خود را مرور کنید و ببینید کدام لباس بیشتر به شما می آید. نیازی نیست لباس های گران قیمت بخرید، چیزی شیک و تمیز بپوشید.

نگران مورفولوژی خود نباشید زیرا هر بدنی جذابیت های خاص خود را دارد.

2. به بهداشت فردی خود توجه کنید. حداقل یک بار در روز حمام کنید، دندان های خود را دو بار در روز مسواک بزنید و از محصولات مراقبت شخصی مانند دئودورانت استفاده کنید. دختران کسانی را دوست دارند که برای خود وقت بگذارند و به بهداشت احترام بگذارند.

قسمت 3) با دختران بیشتری برخورد کنید.

1. از دوستانتان بخواهید دخترانی را که می شناسند به شما معرفی کنند. دوستان شما احتمالاً دخترانی را می شناسند که می توانند به شما معرفی کنند و این راه خوبی برای شماست که با دختران بیشتری ملاقات کنید.

2. به کلاس هایی بروید که دختر و پسر مختلط هستند. به عنوان مثال، می توانید در یک دوره گیتار یا زبان ثبت نام کنید، که در آن علاوه بر یادگیری، با دختران بیشتری نیز آشنا خواهید شد. سعی کن با دخترا دوست بشی و نترس. همیشه اعتماد به نفس بالایی داشته باشید و نترسید.

3. در رویدادها و سمینارها شرکت کنید. در رویدادها و سمینارها، ممکن است تعداد زیادی دختر با موضوع کاری شما وجود داشته باشند که بتوانید به آنها کمک کنید و در مورد کار به آنها بگویید و بحث را گسترش دهید.

4. به یک دختر مثلاً در کتابخانه یا دانشگاه کمک کنید. مثلاً وسایلش روی زمین می افتد، شیرجه بزنید و به او کمک کنید یا اگر وسایل زیادی دارد و نمی تواند در را باز کند شیرجه بزنید و در را برایش باز کنید.

بخش 4) یک دختر را تحت تأثیر قرار دهید

1. در مورد دختر مورد علاقه خود تحقیق کنید و از دیگران در مورد علایق او بپرسید. می توانید از او سوالاتی بپرسید تا بدانید علایق او چیست. در مورد سرگرمی ها، اهداف یا چیزهایی که او را در چند سال گذشته خوشحال کرده است بپرسید.

2. روی دختری تمرکز کنید که با او اهداف مشترکی دارید یا علایقش تقریباً یکسان است. اگر وجه اشتراکی داشته باشید، احتمال اینکه یک دختر بخواهد دوست دختر شما شود بیشتر است. دخترانی را انتخاب کنید که علایقشان با شما یکی باشد، مانند علایق یا ویژگی های شخصیتی.

اخرین حرف :

سعی نکنید در یک رابطه عجله کنید. یک رابطه سالم که شما را به جلو می برد و رشد می کند زمان می برد. در ایران دوستی با زن متاهل خیلی مد است، پس فقط می توانم بگویم خدا کمکت کند و در نهایت اگر دخترت تو را نمی خواهد یا باعث ناراحتی تو می شود، نگران نباش، بگذار دنبالش برود. زندگی این را هم بگویم که مرد بودن را فراموش نکنید.

پیشنهاد دادن یک دختر باید آسان باشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از آنها بپرسید، درست است؟ اما اگر خجالتی و خجالتی هستید، به همین راحتی هم نیست. حالا یا باید آن چیزها را کنار بگذارید و جسور باشید یا تا آخر عمر پشیمان می شوید که اگر در این شرایط عمل می کردید چه اتفاقی می افتاد.

دستورالعمل های ما را بخوانید، شجاع باشید و پیشنهاد دهید.

قسمت 1 – قبل از اولین جلسه

علایق اون شخص رو بسنجید.

آیا این شخص به چشمان شما نگاه می کند؟ یا به شما لبخند می زند و دوست دارد با شما صحبت کند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس وظیفه شما ساده است، اما اگر او از خیره های مکرر شما آزرده خاطر شود، چه؟ نشانه خوبی نیست سعی کنید احساسات خود را نسبت به این دختر و خودتان مخفی نگه دارید.

دقت کنید که اون اغلب چجوری با شما تماس داره.

به رفتار این فرد زمانی که روبروی شماست توجه کنید. اگر او از موقعیت ها برای نزدیک شدن استفاده می کند و گاهی اوقات شما را لمس می کند، پس کار آسانی در پیش دارید. اگرچه اگر این رفتارها برای او اتفاق نیفتد، به این معنی نیست که او شما را دوست ندارد. همچنین، اگر آن دختر با شما تماس نمی گیرد، این کار را هم نکنید! اگر آن شخص حتی به شما نگاه نمی کند، آرام باشید و به دنبال بهانه ای برای صحبت با او باشید.

ببینید که او چطوری به شما نگاه میکند.

اگر این دختر شما را دوست دارد، یا برای لحظه ای به شما خیره می شود یا به سرعت نگاه می کند. هر یک از این نشانه ها می تواند به این معنی باشد که این شخص به شما علاقه مند است. اگر یک بار به این شخص نگاه کردید و دیدید که او نیز به شما نگاه می کند، سپس به سرعت نگاهتان را به دور انداختید، این می تواند نشانه خوبی برای شما باشد.

به یاد داشته باشید که اگر با این پسر صحبت می کنید، دخترها تمایل دارند به صورت شما نگاه کنند. بنابراین همیشه برای شما به معنای نشانه نیست. به یاد داشته باشید که این یک دوستی است که به عشق ختم می شود، بنابراین ابتدا باید با این دختر دوست باشید.

با او صحبت کنید.

وقتی صحبت می کنید، به یاد داشته باشید که به صورت او، به خصوص چشمانش دقت کنید. به صحبت های او توجه کنید تا وقتی چیزی از شما می پرسد یا صحبت نمی کند، بتوانید پاسخ دهید یا به گفتگوی او ادامه دهید. به هیچ وجه به بدن این فرد نگاه نکنید، او معمولا از این موضوع ناراحت می شود.

در کارهای اون فرد بهش کمک کنید.

به او پیشنهاد دهید که یک جسم سنگین را بلند کنید، برای او ناهار بخرید یا کاری خوب برای او انجام دهید. اگر او پیشنهاد شما را رد کرد، صبر کنید تا واقعاً به کمک نیاز داشته باشد، سپس می توانید به عنوان یک فرشته نجات ظاهر شوید و به او کمک کنید.

بخش 2 – اکنون درخواست خود را ارسال کنید

مطمئن بشید که خوب به نظر میاید.

لازم نیست کت و شلوار رسمی بپوشید و از آنها خواستگاری کنید، فقط مطمئن شوید که لباس تمیزی دارید و به بهترین شکل ظاهر می شوید.

به آن دختر نزدیک بشید.

فکر نکنید باید چیزی خلاقانه و برنامه ریزی شده بگویید. می توانید با یک سلام ساده شروع کنید. وقتی مکالمه شروع می شود، می توانید یک سوال بپرسید یا یک تعریف ساده از این شخص ارائه دهید.

تن صداتون رو عادی و بامزه کنید.

این مکالمه و این وضعیت را خیلی خاص جلوه ندهید، اول لاس بزنید! شاید گفتن یک جوک یا چیز خنده دار این مکالمه را ادامه دهد و یخ بین شما را بشکند.

وقتی که زمانش رسید، با او قرار بذارید.

از او بخواهید با شما به سینما بیاید یا کاری را انجام دهد که هر دو از آن لذت می برید. و همچنین سعی کنید آن را عادی جلوه دهید.

می تونی بگی: “در مورد این فیلم زیاد شنیدم، دوست داری بری ببینیش؟” “اگر پاسخ مثبت بود یا از شما خواسته بود که برای یک قرار عاشقانه بروید؟” خیلی محکم و قاطعانه بگویید بله! دختران افراد قاطع را بیشتر از افراد خجالتی و خجالتی دوست دارند.

چیز دیگری که می توانید بگویید این است که “من می خواهم آخر هفته به این نمایشگاه بروم، اگر می خواهید می توانید با من بیایید.”

مطمئن باشید.

اگر از او پرسید که آیا به او پیشنهاد ازدواج می‌دهید، خیلی قاطعانه بگویید بله. دخترها افرادی را دوست دارند که به آنها اعتماد دارند.

برای جواب رد آماده باشید.

اگر پاسخ منفی شنیدید، خونسردی خود را حفظ کنید و لبخند بزنید و بگویید “مشکلی نیست، شاید یک بار دیگر” و خیلی سریع موضوع را تغییر دهید یا اگر دوست ندارید می توانید گفتگو را پایان دهید. طوری رفتار کنید که انگار به این شخص نیاز ندارید، زیرا گاهی اوقات به او آسیب می رساند. اگر آن شخص گیج شود و بگوید “البته که نه” یعنی اصلا شما را دوست ندارد! پس نگران نباشید و نگذارید غرورت بیشتر از این له شود.

چند نکته:

زمانی که تنها هستید آن را پیشنهاد دهید، زمانی که در مکانی شلوغ این کار را انجام می دهید، پاسخ دادن به شما برای آن شخص دشوار خواهد بود.

بهتر است این درخواست رو در رو با این شخص مطرح کنید تا شانس قبولی بیشتر شود.

هنگامی که می خواهید برای اولین بار با شخص مورد علاقه خود صحبت کنید، گفتگوی خود را با یک سوال شروع کنید: “سلام، می توانم با شما صحبت کنم؟” “یا” می توانم از شما یک سوال بپرسم؟ “.

برای اینکه شانس قبولی خود را افزایش دهید، باید شخصیت مورد نظر فرد را نشان دهید. سعی کنید قبل از خواستگاری به علایق و خواسته های او پی ببرید و سعی کنید آنها را در خودتان ایجاد کنید.

هشدار…!

در مورد علائم اشتباه نکنید. اگر دختری به شما رفتار خوبی نشان دهد، لزوماً به این معنی نیست که این شخص عاشق شماست، شاید شخصیت این فرد به گونه ای باشد که با همه رفتار خوبی دارد.

زمانی که پیشنهاد خود را از طریق پیامک یا اینستاگرام و تلگرام ارسال می کنید، شانس رد شما به شدت افزایش می یابد!

حتماً نباید قبل از خواستگاری دختری با او دوست شوید، می توانید به خیابان بروید و از هرکسی که می خواهید خواستگاری کنید، اما ابتدا باید مطمئن شوید که آن شخص را تحت تأثیر قرار داده اید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا