چطور به پیوی برویم

پیام رسان هایی مانند تلگرام و واتس اپ علاوه بر امکان ارسال سریع پیام، امکان اشتراک گذاری فایل های مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. خود تلگرام دارای چت روم مخصوصی است که کاربران تلگرام می توانند هر نوع پیام و فایلی را با فرمت های مختلف ذخیره کنند. اما آیا واتس اپ هم این قابلیت را دارد؟ چگونه در واتس اپ برای یکدیگر پیام ارسال کنیم؟ در ادامه روش های ارسال پیام در واتس اپ و آموزش پیام در واتس اپ را به شما توضیح می دهیم. با ما همراه باشید تا نحوه ارسال پیام به شماره ما در واتس اپ را بیاموزید!

نحوه ارسال پیام برای خود در واتس اپ با نصب PV WhatsApp

چگونه در واتس اپ برای یکدیگر پیام ارسال کنیم؟ یکی از راه های ارسال شماره در واتس اپ، ایجاد یک PV شخصی است. اما دقیقه های شخصی دقیقاً در واتس اپ چیست؟ دقایق شخصی در واتس اپ شبیه چت خصوصی در تلگرام است. با ایجاد یک PV شخصی در واتس اپ می توانید فایل ها و پیام های خود را برای او ارسال کنید.

برای ایجاد یک PV جدید، باید روی نماد ایجاد مکالمه جدید در واتس اپ کلیک کنید. در دستگاه های اندرویدی، این نماد در سمت راست پایین صفحه نمایش قرار دارد. در دستگاه‌های iOS و iPhone، این نماد در بالا سمت راست موجود است.

پس از کلیک بر روی این آیکون، صفحه ای را مشاهده می کنید که باید روی گزینه New Contact کلیک کنید. در آنجا نام و شماره خود را وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه Save کلیک کنید. در نهایت دوباره بر روی آیکون گفتگو کلیک کنید. در اینجا با ثبت شماره تلفن، واتساپ چت روم شما را نمایش می دهد. شما باید در این چت روم پیامی ارسال کنید و پس از ارسال این پیام صفحه چت شخصی در لیست چت باقی خواهد ماند.

چگونه در واتس اپ به خود پیام دهید: یکی از راه های ارسال پیام به شخصی در واتس اپ، ایجاد یک پیام شخصی است.

(با نحوه انتقال استیکر از تلگرام به واتساپ آشنا شوید.)

چگونه در واتس اپ روی دسکتاپ برای خود پیام بفرستیم

اما چگونه می توانم در واتس اپ در رایانه برای خودم پیام ارسال کنم و چگونه در واتس اپ برای خودم پیام ارسال کنم؟ برای انجام این کار، باید یک مرورگر را در رایانه خود باز کنید و سپس به نسخه وب WhatsApp دسترسی پیدا کنید. در مرحله اول ورود به نسخه تحت وب واتس اپ، باید شماره حساب واتس اپ خود را وارد کنید. پس از آن، با اسکن QR نمایش داده شده، واتساپ روی گوشی را به واتس اپ در دسکتاپ متصل کرده و وارد حساب کاربری واتس اپ در وب شوید.

شما می توانید نماد چت را در بالای چت ها مشاهده کنید که باید روی آن کلیک کنید. در صفحه بعدی که ظاهر می شود، شماره خود را در بخش مخاطبین در واتساپ خواهید دید. صفحه چت او را باز کنید و به او پیام دهید. به این ترتیب، پیام ذخیره شده در واتس اپ شما باعث می شود صفحه چت شما در لیست چت های WhatsApp ظاهر شود.

نحوه ارسال پیام شخصی در واتس اپ: برای ارسال پیام در دسکتاپ واتس اپ باید به شماره موبایل خود در قسمت مخاطبین پیام ارسال کنید.

(مقاله پشتیبان گیری از WhatsApp را ببینید.)

نحوه ارسال پیام به یکدیگر در واتس اپ: ایجاد یک گروه جدید

چگونه در واتس اپ به من پیام بفرستم؟ یکی از راه های ارسال پیام به خود در واتس اپ، ایجاد یک گروه است. اگر گروهی ایجاد کنید که تنها عضو آن هستید، می‌توانید تمام پیام‌ها و فایل‌های ذخیره شده در آنجا را خودتان مشاهده کنید. برای ایجاد یک گروه، باید روی نماد چت جدید کلیک کنید. در صفحه بعد روی گزینه New Group کلیک کنید.

برای ایجاد یک گروه جدید، ابتدا باید خودتان و سپس مخاطب دیگری را انتخاب کنید. در مرحله بعد نام گروه را وارد کنید. با حذف مخاطب دوم یک گروه خصوصی برای خود ایجاد می کنید. پس از انتخاب نام گروه، روی نام گروه کلیک کنید تا به منوی آن دسترسی پیدا کنید و روی نام مخاطب دوم کلیک کنید و انگشت خود را برای چند لحظه نگه دارید. با انتخاب گزینه Remove مخاطب دوم از گروه شما حذف می شود. به این ترتیب شما تنها عضو گروه خود خواهید بود و فقط شما می توانید پیام هایی را که به آن ارسال می کنید مشاهده کنید.

چگونه می توانم به شماره خود در واتس اپ پیام ارسال کنم؟ برای استفاده از قابلیت پیام شخصی در واتس اپ، می توانید یک گروه ایجاد کنید و مخاطب(هایی) را که اضافه کرده اید حذف کنید.

(با نحوه ایجاد استیکر در واتس اپ آشنا شوید.)

نحوه ارسال پیام به شماره خود در واتس اپ: با ایجاد یک گروه جدید، یاد بگیرید که چگونه در واتس اپ پیام ارسال کنید

در آموزش ارسال پیام در واتس اپ یا ارسال پیام در واتس اپ با ایجاد گروه به یاد داشته باشید که پس از ایجاد پیام شخصی در واتس اپ شماره شما نمایش داده می شود نه نام اکانت شما. اگر می خواهید فقط نام شما قابل مشاهده باشد، ابتدا باید به صفحه چت خود بروید و روی نام چت کلیک کنید.

سپس در صفحه بعد روی گزینه Edit یا Contact Details کلیک کنید. در صفحه بعدی که به شما ارائه می شود، باید نام خود را وارد کرده و بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

نحوه ارسال پیام در واتس اپ: لینک ارسال پیام در واتس اپ

اگر شما هم نمی‌دانید چگونه در واتس‌اپ به من پیام بدهم، یکی از روش‌هایی که برای ارسال پیام در واتس‌اپ بدون ذخیره شماره استفاده می‌شود، استفاده از کد WA.ME WhatsApp PV است. اما از این روش برای ارسال پیام در واتس اپ نیز استفاده می شود. برای این کار باید شماره موبایل و کد کشور خود را در لینک https://wa.me/phonenumber قرار دهید. با ایجاد این لینک می توانید بدون ذخیره شماره تماس برای افراد پیام ارسال کنید و همچنین می توانید از آن به عنوان یک کد پیام برای خود در واتس اپ یا به عنوان لینک ایجاد PV در واتس اپ استفاده کنید.

چگونه در واتس اپ به یکدیگر پیام بفرستیم؟ برای وارد کردن شماره تماس نیازی به نوشتن کدهای سیم کارت صفر و دو کد کشور صفر نیست و شماره تلفن باید ده رقمی باشد.

(در مورد تغییر شماره خود در واتس اپ بیشتر بیاموزید.)

چگونه پیام های ذخیره شده WhatsApp را پیدا کنیم؟

تا اینجا در مورد پیام رسانی به خودتان در واتس اپ صحبت کرده ایم و نحوه ارسال پیام به شماره خود در واتس اپ را توضیح داده ایم. اما پس از انجام مراحل ایجاد گزارش شخصی، ممکن است از خود بپرسید: از کجا می توانم به پیام های ذخیره شده خود دسترسی داشته باشم؟ پاسخ این است: فقط واتس اپ را باز کنید. در مرحله بعد وارد جلسه چت خود شوید و می توانید تمام پیام ها و فایل هایی را که به شماره خود ارسال کرده اید مشاهده کنید.

چگونه در واتس اپ به خود پیام دهید

در این مقاله وبلاگ ایساج در مورد پیام هایی که در واتس اپ برای آیفون، اندروید و دسکتاپ برای یکدیگر ارسال می کنید صحبت کردیم و به این سوال پاسخ دادیم که چگونه در واتس اپ پیام های ذخیره شده ایجاد کنیم و چگونه در واتس اپ برای خود پیام ارسال کنیم. می‌توانید از روش‌های ساده‌ای مانند ایجاد گروه یا استفاده از پیوند برای پیام دادن به خود در واتس‌اپ استفاده کنید. این قابلیت می تواند برای ذخیره پیام ها یا فایل های شخصی بسیار مفید باشد. در نهایت، اگر از نحوه دسترسی به P.V. شخص دیگری در واتس اپ سوال می کنید، اگر شماره تماس آن شخص را دارید، با ایجاد لینک امکان پذیر است.

منبع مقاله

مشاهده یک صفحه در بخش کاوش اینستاگرام می تواند تاثیر زیادی در افزایش فالوور، لایک و … داشته باشد. برای اینکه صفحه شما در این بخش از اینستاگرام ظاهر شود، باید قوانین خاصی را رعایت کنید. در این مقاله Enzel Web با موضوع راهنما: چگونه به اینستاگرام اکسپلورر دسترسی پیدا کنیم؟ چند مرحله ساده را دنبال کنید! ما پرداخت می کنیم

نحوه وارد کردن پست ها و استوری ها در اینستاگرام اکسپلورر

نحوه دسترسی به صفحه کاوش اینستاگرام

در بخش کاوش اینستاگرام، بیشتر صفحاتی که یک حساب کاربری به آنها علاقه دارد نمایش داده می شود. در واقع الگوریتم اینستاگرام به گونه ای است که نشان می دهد صفحه یا شخص چه صفحاتی را فالو کرده، لایک یا مشاهده کرده است. همچنین می توانید با رعایت نکات مهم در این قسمت صفحه خود را مشاهده کنید. در این مقاله انزل وب با نحوه انتشار پست در جستجوی اینستاگرام آشنا می شویم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کاوش در اینستاگرام چیست؟

کاوش در اینستاگرام شامل مجموعه‌ای از تصاویر عمومی، ویدیوها، حلقه‌ها و استوری‌های مختلف برای هر کاربر است که به آنها کمک می‌کند پست‌ها، حساب‌ها، هشتگ‌ها یا محصولاتی را که ممکن است دوست داشته باشند پیدا کنند. الگوریتم اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که می تواند به طور مداوم پیشنهاداتی را که به کاربر می دهد بهبود بخشد.

برای دسترسی به بخش جستجوی اینستاگرام کافیست روی ذره بین در پایین صفحه کلیک کنید. می توانید به راحتی اکانت ها، هشتگ ها و مکان ها را در بالای صفحه جستجو کنید. در قسمت پایین می توانید بر روی دسته بندی های مختلف مانند موسیقی، ورزش، مسافرت، غذا و … کلیک کنید. وقتی چیزی را جستجو می کنید، این دسته بندی ها بر اساس آن تنظیم می شوند.

با کلیک بر روی یک تصویر در این بخش، می توانید سایر مطالب مرتبط را مشاهده کنید. به سادگی این بخش را با اسکرول کردن به پایین و بالا، مانند مشاهده بخش فید اینستاگرام، مشاهده کنید. هر یک از این مقالات بیشتر بر موضوع اصلی تمرکز می کنند و جزئیات بهتری را منعکس می کنند. مثل این است که شما زنجیره عظیمی از پست‌ها مشابه پستی دارید که روی آن کلیک کرده‌اید.

الگوریتم اکسپلورر اینستاگرام چگونه کار می کند؟

همه صفحات اکسپلورر متفاوت هستند و هیچ دو صفحه ای یکسان نیستند. تمامی مطالب این بخش شخصی سازی شده و به انتخاب کاربر خواهد بود. نوع شخصی‌سازی براساس سیستم رتبه‌بندی Feed Explorer یک حساب تعیین می‌شود. برای این دسته بندی ها از منابع مختلفی استفاده می شود. الگوریتم اینستاگرام محتوایی را در این قسمت نمایش می دهد که بر اساس فعالیت کاربر در فید اصلی (پست هایی که کاربر صفحات خود را فالو کرده است) تعیین می شود. در واقع محتوای این بخش تحت تأثیر عوامل زیر است:

حساب ها دنبال شد

من صفحات دنبال شده را دوست دارم

پست هایی که یک حساب کاربری را درگیر کرده اند

پست هایی با تعامل بالا

نکته: همیشه در نظر داشته باشید که الگوریتم بخش های مختلف اینستاگرام دائما در حال تغییر است و ثابت نخواهد ماند. پس همیشه به روز باشید.

آیا داشتن یک حساب تجاری بر تنظیمات اینستاگرام اکسپلورر تأثیر می گذارد؟

رتبه‌بندی اینستاگرام در حال حاضر به نفع حساب‌هایی است که مردم با آن‌ها بیشترین تعامل را دارند، خواه یک حساب تجاری، یک حساب شخصی یا یک سازنده باشد. در نتیجه، هر حساب کاربری را می توان با رعایت چند نکته در اینستاگرام اکسپلورر قرار داد.

اگر می خواهید بازدید صفحه را افزایش دهید، آموزش روش های جدید افزایش بازدید استوری اینستاگرام را بخوانید.

مزایای ارسال در اینستاگرام اکسپلور چیست؟

وارد کردن پست در اکسپلورر اینستاگرام به شما کمک می کند بیشتر در معرض دید کاربران باشید. در نتیجه، این می تواند مزایای بسیاری داشته باشد:

افزایش تعامل در محتوای قرار داده شده در Feed Explorer. زیرا حضور در این بخش به معنای قرار گرفتن در معرض مخاطبان بیشتر است.

افزایش تعداد فالوورها

افزایش تعامل کلی به لطف حضور مشترکین جدید

افزایش فروش

برای قرار گرفتن در بخش کاوش، باید نکاتی را که در زیر به آنها خواهیم پرداخت، رعایت کنید.

نحوه ارسال در اینستاگرام اکسپلورر: شناسایی هدف

یکی از کلیدهای یادگیری نحوه ارسال پست در اینستاگرام اکسپلورر این است که بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند. در واقع مخاطب شما قبلاً صفحه را دنبال کرده است! اکنون باید دریابید که جمعیت شناسی صفحه شما از این افراد چگونه است. مخاطبان اصلی شما چه کسانی هستند و چه کسانی شما را دنبال کردند؟ این کاربران با چه نوع محتوایی در ارتباط و تعامل هستند؟

به کاوشگر فید اینستاگرام خود توجه کنید. مقالات، دسته بندی ها و غیره را مرور و مرور کنید. تاکتیک های مختلف را ببینید. چه تاکتیکی برای شما مفید است؟ چه نوع پست هایی بیشترین مخاطب را جذب می کنند؟ آیا ترفند تصویری وجود داشت که بر عملکرد پست تأثیر گذاشت؟ چه نوع عنوانی بیشترین پاسخ را دریافت کرد؟

نحوه ارسال در اینستاگرام کاوش: محتوای جالب را به اشتراک بگذارید

اصلی ترین چیزی که بر نحوه دیده شدن شما در کاوش اینستاگرام تأثیر می گذارد، محتوایی است که به اشتراک می گذارید. ویدیوها به طور خودکار در بخش کاوش پخش می شوند و تأثیر زیادی در تعامل صفحه دارند. اما تصاویر جذابی که دارای برچسب محصولات هستند را نباید نادیده گرفت. به طور کلی، جذابیت بصری عکس ها مهم است. البته زیرنویس های قوی را نباید دست کم گرفت. بهترین شیوه ها را برای هر کدام شناسایی و دنبال کنید. ارسال تصاویر با کیفیت بالا پست های پاداش داستان سرایی جذاب را فراموش نکنید. نرخ تعامل بالا نه تنها به لایک ها و نظرات بستگی دارد، بلکه تحت تأثیر اشتراک گذاری بینندگان و ذخیره ها نیز قرار دارد.

نحوه دسترسی به اکسپلورر اینستاگرام: طرح های جدید و همه فرمت ها را امتحان کنید

فرمت های مختلفی برای اشتراک گذاری محتوا در اینستاگرام وجود دارد. از همه آنها استفاده کنید. از الگوهای جدید بیشتری مانند ریل استفاده کنید. مشخص است که اینستاگرام روی این قسمت سرمایه گذاری کرده است که در قسمت های مختلف هدر قرار داده است. الگوریتم دسترسی به Instagram Explore به این صورت است که اگر در این هدر قرار بگیرید در قسمت Explore نیز قرار می گیرید. البته توجه داشته باشید که واترمارک تیک تاک ندارد زیرا اینستاگرام این عناصر را زیاد نمایش نمی دهد. همیشه اخبار و به‌روزرسانی‌های اینستاگرام را دنبال کنید تا بدانید چه چیزی جدید است و چه چیزی در حال تغییر است.

داستان را فراموش نکنید. همچنین می توانید با استفاده از داستان مناسب به بخش Explore بروید.

از انواع مختلف پست استفاده کنید. ویدیوهای خود را در فرمت های مختلف ویرایش کنید. ایجاد تصاویر در فرمت های مختلف از جذابیت های بصری مختلف مانند پس زمینه رنگارنگ، انیمیشن، رنگ های مختلف و غیره استفاده کنید. از گیف و بومرنگ استفاده کنید. به طور کلی، پیام های شما نباید یکنواخت باشد.

آموزش کاوش در اینستاگرام: ایجاد یک انجمن فعال

یکی از اهداف انتشار پست در جستجوی اینستاگرام، ایجاد ارتباط بین افراد در یک جامعه است. ساختن یک جامعه کلید موفقیت اینستاگرام است. در واقع، این باید هدف اصلی همه برنامه های بازاریابی شما باشد. هرچه جامعه برند شما در اینستاگرام فعال تر باشد، احتمال اینکه در بخش کاوش قرار بگیرید بیشتر می شود. به مخاطبین خود زمان کافی برای تعامل با حساب خود بدهید. با آنها صحبت کنید. به پیام های دایرکت پاسخ دهید و در صفحه فعال باشید. کانال های دیگر صفحه خود را فراموش نکنید. مخاطبان خود را تشویق کنید تا بخش اعلان پست را فعال کنند تا بتوانند زودتر با شما تماس بگیرند.

نحوه ارسال در اینستاگرام کاوش: وقتی مخاطب آنلاین است پست کنید

یکی دیگر از نکات مهم الگوریتم اکسپلورر اینستاگرام این است که بدانید مخاطبان شما چه زمانی آنلاین و بیشتر فعال هستند. سعی کنید همیشه سر وقت باشید و اولویت بندی کنید. اگر پست شما مربوط به موضوع جدیدی باشد، بهتر است برای فالوورهای آن موضوع نمایش داده شود. بهترین زمان برای ارسال پست را پیدا کنید. زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند باید آنلاین باشید.

نحوه ارسال در اینستاگرام اکسپلورر: از برچسب های مرتبط استفاده کنید

توجه کنید که چه تگ هایی در اینستاگرام اکسپلورر نمایش داده شود. تگ کردن حساب ها، هشتگ ها و موقعیت های جغرافیایی می تواند راه دیگری برای افزایش دید باشد. کاربران همچنین از صفحه جستجو برای یافتن برچسب ها و مکان ها استفاده می کنند. از برچسب هایی استفاده کنید که مربوط به پست شما هستند. اکانت های مربوطه را تگ کنید و از تگ های غیر ضروری و بی ربط خودداری کنید. مارک های مرتبط را علامت گذاری کنید. شناسایی وبلاگ نویسان مشابه و …

در این بخش می توانید هشتگ های انگلیسی پربازدید را مشاهده کنید:

#explorepage #instagram #omgpage #tiktok #explore #viral #likeforlikes #memes #comedy #beautiful #model #trending #life #love #like #blackgirlmagic #edits #dubsmash #follow #music #edit #mood #artist #hair #rapper #likeforlike #photodujour

#fashion #views #meme #bhfyp #art #dankmemes #worldstar #beauty #cute #makeup #followme #repost #like #instagood #youtube #share #rap #viralvideos #followforfollowback #comment #atlanta #funny #funnymemes #videostar #رقص هیپ هاپ

البته از تگ های زیادی استفاده کنید. فقط چند تگ بین دیگر تگ های پست خود قرار دهید. این هشتگ ها دائما در حال تغییر هستند.

نحوه مشاهده پست ها در Instagram Explorer: تجزیه و تحلیل داده ها

برای وارد کردن پست در اکسپلورر اینستاگرام باید داده های صفحه خود را تجزیه و تحلیل کنید. مخاطبان شما در حال حاضر بیشتر به چه چیزی توجه دارند؟ ممکن است متوجه شوید که آنها انواع خاصی از پست ها را بیشتر مشاهده می کنند. اگر مخاطبان شما پست های شما را لایک کنند و روی آنها نظر بگذارند، پست شما در صفحه اکسپلورر بهتر ظاهر می شود. بهترین مقاله شما چیست؟ آیا بهترین پست شما قبلاً در کاوش نشان داده شده است؟ روی دکمه آبی نمایش اطلاعات زیر پست مورد نظر کلیک کنید و برای مشاهده آمار، انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

نحوه دسترسی به اکسپلورر اینستاگرام: بدون تقلب

خرید فالوور ممکن است برای مدت کوتاهی احساس خوبی داشته باشد، اما معمولا در دراز مدت جواب نمی دهد. الگوریتم اینستاگرام دائما در حال پیشرفت و هوشمندتر شدن است. در نتیجه، ممکن است فعالیت های نامعتبر را شناسایی کند و نه تنها در کاوش در اینستاگرام نباشید، بلکه صفحه خود را نیز از دست بدهید. جامعه برند شما باید واقعی باشد. از خرید لایک، بازدید و غیره خلاص شوید.

تنظیمات اکسپلورر اینستاگرام و بازنشانی این بخش

اگر به آنچه در کاوش در اینستاگرام نمایش داده می شود علاقه ندارید و می خواهید مخاطبان هدف خود را در دسته دیگری تجزیه و تحلیل کنید، می توانید این آینه را تا حدی تنظیم مجدد کنید. یک راه حل این است که برای دیدن پیام های جدید، انگشت خود را به پایین بکشید.

راه دیگر و بهتر این است که روی پیامی که به آن علاقه ندارید کلیک کنید. سپس روی منوی سه نقطه بالای پیام کلیک کنید. حالا گزینه Not interest را انتخاب کنید.

راه دیگر دسترسی به پروفایل است. سپس روی تنظیمات ضربه بزنید و Clear Search History را انتخاب کنید. راه دیگر این است که به تنظیمات گوشی خود بروید. سپس به بخش Applications بروید. Instagram را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. حال در این قسمت بر روی ذخیره سازی کلیک کنید. روی دکمه های Clear Cache و Clear Data کلیک کنید. بعد اینستاگرام را باز کنید. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. اکنون برخی از قطعات باید ریست شوند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مقاله Enzel Web نحوه دسترسی به اکسپلورر در اینستاگرام و قرار دادن صفحه در این بخش را یاد گرفتیم. آیا موفق به نمایش صفحه خود در این بخش شدید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

اگر نمی دانید شناسه دیجیتال دقیقا چیست و چه کاربردی دارد، ابتدا مقاله زیر را بخوانید:

آیدی چت در تلگرام

تصور کنید شخصی شما را بلاک کرده و نام کاربری ندارد. با این حال، شما باید با او ارتباط برقرار کنید. راه حل ساده است؛ اگر شناسه دیجیتال (چت آیدی) این شخص را دارید، می توانید به راحتی PV این شخص را وارد کنید. در این مقاله به همین موضوع خواهیم پرداخت.

مراحل کار

باید از تلگرام استفاده کنید. ابتدا جمله زیر را کپی کنید:
tg://openmessage?user_id=<ID>
. حالا فقط به جای <ID> در این جمله شناسه دیجیتال شخص مورد نظر را قرار دهید و سپس این جمله را در تلگرام برای PV خود ارسال کنید. یا شخص دیگری را بفرستید پس از آن بر روی جمله کلیک کنید تا به PV شخص مورد نظر هدایت شود. به همین سادگی

به عنوان مثال:
tg://openmessage?user_id=96521356

هشدار هشدار

این روش اخیراً محدود شده است و فقط در صورتی معتبر است که قبلاً مشخصات فردی با حساب مورد نظر را مشاهده کرده باشید.

یک پیوند ثابت ایجاد کنید

برای اطمینان از اینکه همیشه می توانید به PV یک شخص دسترسی داشته باشید، روش مناسبی را به شما پیشنهاد می کنیم. به سادگی مشخصات فرد مورد نظر را ذکر کنید. برای انجام این کار، روش های مختلفی وجود دارد. اما شما می توانید به سادگی از ربات createpermlinkbot استفاده کنید. برای این کار کافیست در PV خود یا شخص دیگری و در هر کجا که می خواهید جمله زیر را بنویسید و به جای <USERNAME> نام کاربری شخص دیگر را قرار دهید:

@createpermlinkbot <USERNAME>

اگر طرف مقابل نام کاربری نداشته باشد؛ می توانید این شخص را به یک گروه دعوت کنید، سپس یک @ در قسمت نوشتن پست قرار دهید و آنها را ذکر کنید. شما پیام ذکر شده را به مکانی امن فوروارد می کنید و هر زمان که بخواهید می توانید به آدرس خصوصی فرد مورد نظر مراجعه کنید.

ممکن است روش‌هایی مانند نشت پایگاه داده برای یافتن شماره تلفن از یک شناسه دیجیتال وجود داشته باشد، اما فقط روش‌های ممکن از لحاظ فنی در اینجا مورد بحث قرار می‌گیرند.

آموزش ارسال پیام با آی دی دیجیتال در تلگرام، آموزش ارسال پیام با آیدی دیجیتال در تلگرام، آموزش ارسال پیام به آی دی چت در تلگرام، رفتن به پی وی شخص بدون داشتن شماره، آیدی و نام کاربری، رفتن به پی وی شخص با آیدی شماره او نحوه دسترسی به پی وی شخص با شماره آیدی آموزش اتصال به آی دی چت در تلگرام

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا