چطور به پوستم برسم نی نی سایت

3.4/5 – (16 امتیاز) تجربه من از سفید کردن پوست صورت | نظر نی نی سایت 11 آوریل 2019 هفته ای سه بار روی پوستم آبلیمو و ماست میزدم. www.ninisite.com Skin پوست سفید یا سبز سفید می شود ♀️ ♀️ – نینی سایت 18 فوریه 2020 828585 واقعاً می دانم که چگونه می خواهم 858585 5 1 پوست 585852 سبز سفید و به من بگو چه نوع تاول دارویی میزنم، من به پوستم خیلی حساسم، چقدر … نظر نی نی سایت 22 مه 2018 خوب اجازه بدهید به شما بگویم اول با چه کار کنید. پد آرایشی یا پد پنبه ای پوست و با تونر یا گلاب یا … لطفا زیر همین تاپیک بنویسید تا به هم کمک کنیم …. پیشنهاد می کنم از سرکه پوست و اب تا 858585885885885885885885885885855 اب استفاده کنید. … من پسری 21 ساله هستم ساکن زاهدان و ظاهرم خوب است اما پوست صورتم سبز تیره است و خیلی دلم می خواهد … www.ninisite.com بهترین راه برای شدن. سفید پوست صورت | نظر نی نی سایت 16 می 2019 نمیدونم کدوم بهتره ولی نیاز به لایه برداری دارم سلولهای مرده پوست … صورتم رو سفید میکنم…858585 blanc عزیزم… فک انجامش میدم می کرم شب من… www.ninisite.com 1874 رویان اشتراک | ورود کاربر 1 جولای 1400 logo-mob مجله تبادل … تبادل نظر · سبک زندگی · آرایش و زیبایی; سفید کردن دائمی پوست . این تاپیک بسته شد… بچه ها بیایید یک کمپین اساسی روی انجام دهیم. 27 ثانیه… www.ninisite.com راه حل برای Lighten8585858 نظر نی نی سایت 16 آوریل 2018 حبوبات تازه پخته شده خشکشون کنید بعد چرخ کنید و با ماست مخلوط کنید. میگن هفته ای دوبار پوست همین. … www.ninisite .com تجربه شفافیت پوست I | تبادل نظر سایت نی نی 5 آبان 1396 برای به لایت پوست دکتر متخصص 8585858 ماهاد منطقه . سرم یا کرم ویتا … این خاک رس چاقی صورت را امتحان کرده اید؟ خدای من… www.ninisite.com سفید کننده پوست صورت | تبادل نظر نی نی سایت 28 آگوست 2018 رسانه اگر راه حلی دارید لطفا راه حلی برای به من بدهید تا 85851 در وسط ساعد و صورتم 158 58 58 158 وسط ساعد و صورت 15858 برای من می خواستم. 2 داشتن حداقل یک دست www.ninisite.com 2 من هانا_هومن_آریو میخوام… پوست روش سفید کردن بدن | تبادل نظر نی سایت . 27 فروردین … mrdoctor.fileon.ir

چاقی صورت و داشتن گونه های برجسته برای اکثر خانم ها یا حتی بعضی از آقایان بسیار مهم است.
گونه ها می توان گفت گزینه بسیار مهمی برای زیبایی صورت است.
و مختلف از جمله راه حل های طبیعی و همچنین جراحی برای افزایش حجم صورت که او می تواند استفاده کند. با ما بمان.

چاقی صورت چقدر در زیبایی اهمیت دارد؟

گونه ها نقش مهمی در زیبایی چهره دارند.
این مشکل می تواند بسیاری از خانم ها و حتی آقایان را در سنین بالا نگران کند. از طرفی برجستگی گونه ها یک مزیت دارد، این است که چروک های ایجاد شده زیر چشم و حتی اطراف لب را می پوشاند.

با افزایش سن، چربی صورت کاهش می یابد و چین و چروک ظاهر می شود. شاید به همین دلیل است که بیشتر افراد به خصوص خانم ها به فکر پرکردن صورت و به خصوص گونه ها می افتند. روش های طبیعی و در دسترسی وجود دارد که می توان از آنها برای بهبود ظاهر صورت استفاده کرد.

راه حل های بسیار موثر برای چاقی صورت

راه های موثر و در دسترس زیادی وجود دارد که می توان برای پرتر نشان دادن صورت استفاده کرد، از رژیم غذایی صحیحی که باید توسط پزشک تنظیم شود تا حرکات ورزشی و یوگای صورت، می توانند بهترین راه ها برای چاقی صورت باشند. اما باید در نظر داشت که همیشه در روند لاغری و کاهش وزن، صورت نیز لاغر می شود.

غذاها و خوراکی هایی که بر چاقی صورت تاثیر می گذارند

اکثر مردم بر این باورند که برخی از غذاها می توانند تاثیر بسزایی در چاقی صورت داشته باشند. اما آیا غذایی که می خوریم واقعاً می داند که کدام قسمت بدن باید چاق و کدام قسمت لاغر باشد؟ در ادامه شما را با موثرترین آنها آشنا خواهیم کرد.

1. مصرف آلوئه ورا به شکل خوراکی

خوردن آلوئه ورا به مقدار نصف قاشق در روز به پوست خاصیت ارتجاعی بیشتری می بخشد. آلوئه ورا به صورت خوراکی علاوه بر تامین آب فراوان برای بدن، می تواند فیبر را نیز افزایش دهد.
همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین C است که در افزایش تولید کلاژن و بهبود سلامت پوست صورت موثر است.

2. نوشیدن آب؛ بهترین راه برای چاقی صورت

اگر می خواهید صورتتان مانند آب آشامیدنی رشد کند، باید آب بنوشید. نوشیدن حداقل 8 لیوان آب در طول روز می تواند پوست صورت را مرطوب نگه دارد.

3. خوردن سیب برای چاقی صورت

سیب سرشار از آنتی اکسیدان است. به همین دلیل این قابلیت را دارد که خاصیت ارتجاعی و کلاژن سازی پوست را افزایش دهد.

4. نوشیدن شیر

نوشیدن شیر به مبارزه با چاقی کمک می کند. شیر سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی از جمله اسیدهای آمینه است. به همین دلیل می تواند لاغری صورت ناشی از کمبود ویتامین را درمان کند.

5. استفاده از مغزها و آجیل

استفاده از انواع مغزها و دانه ها علاوه بر تامین چربی های مفید برای پوست، سلامت پوست را نیز حفظ می کند.برای سلامتی بسیار موثر است. از پوست صورت این ویتامین نقش مهمی در زیبایی پوست صورت دارد.

6. میوه‌ها و سبزیجات برای چاقی صورت

مصرف انواع میوه ها، سبزیجات و سالادها با تامین ویتامین ها منجر به چاقی می شود. استفاده از آنها باعث کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن می شود. بنابراین بدن نیازی به کاهش سلامت پوست و حتی سلامت ناخن و مو برای جبران ندارد.
بهتر است روزانه حداقل 5 واحد از انواع میوه ها و سبزیجات استفاده شود. بهتر است از آنها برای میان وعده استفاده کنید.

7. جوانه‌ها

مصرف جوانه ها از جمله جوانه ماش و جوانه گندم و ترکیب آن با ماست تاثیر زیادی در آبرسانی پوست دارد.
همچنین مقدار زیادی آهن، فیبر و ویتامین C را به بدن و پوست می رساند که بسیار مفید است. درمان و پیشگیری از سیاهی زیر چشم

8. خوردن ماکارونی

ماکارونی و پاستا یکی از منابع کربوهیدراتی هستند که می توانند برای چاقی کلی استفاده شوند. اما افرادی که نمی خواهند بدنشان رشد کند باید از این منبع مفید برای پرکردن صورت به صورت متعادل استفاده کنند، زیرا یک فنجان آن 200 کالری دارد و در نهایت می تواند اساس چاقی باشد.

مطلب پیشنهادی : رژیم تخم مرغ و بررسی مهمترین تاثیرات آن (معایب و مزایا)

غذاهای ذکر شده تنها بر اساس توصیه های گردآوری شده ارائه شده اند و هیچ تاکیدی بر نتایج آنها وجود ندارد. از آنجایی که برای افراد مختلف می تواند نتایج متفاوتی به همراه داشته باشد، بهتر است پزشک ضرورت مصرف و میزان مناسب آنها را تعیین کند.

بهترین ماسک های موثر برای چاقی صورت

برای داشتن صورت پر و چاق بهتر است بیشتر اوقات آن را مرطوب نگه دارید. برای این کار علاوه بر لوسیون ها و کرم های سلامت مختلف، می توانید از محصولات و محلول های طبیعی نیز استفاده کنید. در ادامه بهترین ماسک ها برای چاقی صورت را آموزش داده ایم.

9. استفاده از ماسک آلوئه ورا برای چاقی صورت

آلوئه ورا سرشار از ویتامین E و ویتامین C است.
ژل موجود در این کاکتوس را می توان روزانه به عنوان ماسک مرطوب کننده پوست استفاده کرد. بر همین اساس پس از مدتی چاقی را نیز برای صورت به ارمغان می آورد.
برای روشن شدن رنگ پوست نیز می توانید ماست اضافه کنید.

بهترین ماسک های موثر برای چاقی صورت

10. ماسک گلاب برای چاقی صورت

ترکیبی یکسان از مواد زیر تهیه کنید:
گلیسیرین
گل رز
پس از ترکیب این دو ماده، باید آن را روی پوست تمیز و شسته شده بمالید. ماسک را به مدت 30 تا 40 دقیقه روی صورت خود نگه دارید سپس با آب سرد بشویید. حتما بعد از شستن صورت از مرطوب کننده برای آبرسانی به پوست استفاده کنید.

11. ماسک عسل برای پر شدن صورت

عسل و میوه های له شده پاپایا را مخلوط کرده و روی پوست بمالید. بعد از 20 دقیقه با آب ولرم بشویید.

12. ماسک جوانه گندم و گلاب برای چاقی صورت

استفاده از گلاب، ماست و جوانه گندم ترک خورده آبرسان قوی برای پوست هستند. هر کدام را به مقدار مساوی مخلوط کرده و به مدت 40 دقیقه روی پوست نگه دارید. سپس پوست را با آب سرد بشویید.

یوگا و ماساژ صورت

صورت دارای عضلات زیادی است که با ماساژ یا حرکات یوگای صورت می توان آنها را تقویت کرد تا در قسمت های مورد نظر چاق شود.

البته قبل از شروع ورزش صورت، بهتر است سطح پوست را با روغن مناسب
چرب کنید زیرا این کار از ایجاد چین و چروک در سطح پوست در هنگام حرکات و ماساژ جلوگیری می کند. این روغن ها جدا از اینکه می توان در حین یوگا استفاده کرد، در چربی سازی و ساخت عضلات صورت نیز مفید خواهد بود.

روغن های ماساژ مفید برای چاقی صورت

روغن آووکادو

روغن عرعر (روغنی بسیار موثر برای افزایش حجم)

روغن بادام

روغن نارگیل (همچنین یک ضد آفتاب طبیعی در نظر گرفته می شود)

قلم روغنی

استفاده از این روغن ها می تواند در برخی افراد واکنش های آلرژیک ایجاد کند. برای جلوگیری از این امر باید وضعیت فیزیکی بدن فرد را در نظر گرفت و در صورت بروز علائم آلرژیک از مصرف آنها خودداری کرد.

با دانستن روغن هایی که به چاقی صورت کمک می کنند، بهتر است روش های فیزیکی را برای پرکردن صورت انتخاب کنید. برای این منظور باید دو بار در روز 20 دقیقه برای صورت خود وقت بگذارید.

13. غنچه کردن لب‌ها

ساده ترین حرکتی که می توان گونه های خود را پر کرد این است که تا جایی که می توانید نفخ بزنید. سپس سعی کنید لب های خود را باز کنید تا لبخند بزنید. به طوری که دندان ها دیده نمی شوند. 15 تکرار با هر حرکت به مدت 5 ثانیه در هر ست کافی است.

14. بالا بردن گونه‌ها

برای چاق شدن صورت و بیرون آوردن گونه ها انگشت سبابه و وسط را با روغن های ذکر شده کمی چرب کنید و لب ها را به صورت دایره ای به سمت بالا ماساژ دهید. .

15. پر کردن هوا در گونه‌ها

زانوها و گونه های خود را تا جایی که می توانید با هوا پر کنید و بعد از 30 ثانیه آنها را خالی کنید. این کار به تقویت ماهیچه های گونه کمک می کند و در رفع چین و چروک دور لب نیز موثر است.

16. برجسته شدن گونه‌ها

برای برجسته کردن گونه ها، ماهیچه های آنها باید تقویت شوند. برای این کار، لب ها را جمع کنید و یک بار به سمت چپ و یک بار به سمت راست حرکت دهید.

جالب است بدانید که راه حل های ذکر شده برای ورزش صورت بسیار موثرتر از محلول ها یا ماسک های تغذیه ای هستند. اما برای رسیدن به نتیجه خوب و ماندگار باید همه عناصر را با هم دنبال کرد.

نکات مهم برای حفظ زیبایی صورت

برای حفظ زیبایی صورت خود باید در کنار رعایت نکات مهم چاقی صورت به نکات مهم دیگری نیز توجه کنید. از جمله این نکات بسیار مهم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هیدراته نگه داشتن بدن منجر به پوست سالم تر می شود. حتما آب بنوشید

اجتناب از سیگار؛ زیرا دود آن از داخل و خارج بدن باعث آسیب به پوست می شود

زمانی که احساس می کنید قرار است در معرض آفتاب قرار بگیرید، حتما از کرم ضد آفتاب مناسب پوست و شرایط آب و هوایی خود استفاده کنید.

نوشیدنی های الکلی را حذف کنید؛ زیرا با تداخل در عملکرد کبد، زیبایی پوست، اندام ها و سلامت بدن را تحت تاثیر قرار می دهد

حتما قبل از خواب آرایش را از روی پوست پاک کنید

کندر و مرطوب کننده پوست را فراموش نکنید

رژیم غذایی متعادل داشته باشید و از رژیم های لاغری نامناسبی که ویتامین، مواد معدنی و پروتئین بدن را تامین نمی کند پیروی نکنید.

از تنقلات مضر و غذاهای فرآوری شده استفاده نکنید. زیرا مستقیما به زیبایی چهره آسیب می رسانند

آخرین کلمه

داشتن چهره ای زیبا و ظاهری زیبا در صورتی بدست می آید که بتوانید زمان و اراده خود را به آن اختصاص دهید.
برای این منظور بهتر است از مواد شیمیایی آرایشی کمتر استفاده کنید. هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب حتما باید از ضدآفتاب مناسب استفاده کنیم.
علاوه بر این، لازم است قبل از خواب صورت خود را با پاک کننده ها و پاک کننده های مناسب از آرایش پاک کنیم. با چاقی با راهکارهای مناسب وقتی همه راه های پیشنهادی موجود پس از مدتی موثر و کارآمد نباشند، قطعاً مشورت با متخصص راه حل های بهتری را ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرين

مقاله خیلی خوبی بود، واقعاً اطلاعات مفیدی درباره پوست بهم داد. خیلی خوشحالم که این مقاله رو خوندم.

دکمه بازگشت به بالا