چطور به سوئیس مهاجرت کنیم

برای مهاجرت به سوئیس از کجا شروع کنیم؟

اولین قدم برای مهاجرت به سوئیس این است که روش های مهاجرت به این کشور را بشناسید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. سپس بسته به روش انتخابی باید شرایط و مدارک مهاجرت ارائه شود.

بهترین راه برای مهاجرت به سوئیس چیست؟

البته شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین راه برای مهاجرت به سوئیس بسیار موثر است; اما به طور کلی ویزای کاری سوئیس، تحصیل در دانشگاه های سوئیس، اقامت مستقل و سرمایه گذاری در سوئیس از بهترین راه های مهاجرت به سوئیس می باشد.

ارزان ترین راه برای مهاجرت به سوئیس چیست؟

روش های کاری مانند دریافت پیشنهاد شغلی از ارزان ترین روش های مهاجرت به سوئیس می باشد. تحصیل در سوئیس نیز دومین روش ارزان است.

آیا برای مهاجرت به سوئیس نیاز به استفاده از وکیل داریم؟

خیر شما می توانید برای یادگیری قوانین مهاجرت سوئیس وقت بگذارید. اما مطمئناً یک وکیل می تواند کار شما را سریعتر انجام دهد و از تجربیات خود بهره مند شود.

چگونه به سوئیس مهاجرت کنیم؟

اولین قدم در انتخاب کشور مهاجرتی سوئیس، مسیر مهاجرتی است و پس از این مرحله باید شرایط و مدارک لازم برای مسیر مورد نظر را تهیه کنید، سپس باید برای ویزا اقدام کنید.

برای مهاجرت به سوئیس به چه میزان پول نیاز دارید؟

از آنجایی که برای مهاجرت به سوئیس مسیرهای مختلفی وجود دارد، هزینه و الزامات مهاجرت به سوئیس از طریق هر یک از این مسیرها متفاوت است. برای مثال هزینه مهاجرت به سوئیس از طریق سرمایه گذاری 20000 فرانک تا 1 میلیون فرانک می باشد.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به سوئیس برای هر روشی متفاوت است که در قسمت هر یک از راه های مهاجرت به سوئیس به تفصیل توضیح داده شده است. اما به طور کلی مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به سوئیس به شرح زیر است:

پاسپورت معتبر:

اطمینان حاصل کنید که پاسپورت شما حداقل شش ماه پس از اقامت برنامه ریزی شده شما در سوئیس معتبر است.

فرم درخواست ویزا:

فرم درخواست ویزای مناسب را که می توانید از سفارت یا کنسولگری سوئیس در کشور خود دریافت کنید، تکمیل کنید.

عکس پاسپورت:

به طور معمول، شما به دو عکس جدید به اندازه پاسپورت نیاز دارید.

برنامه سفر:

جزئیات مربوط به برنامه های سفر خود، از جمله رزرو پرواز یا برنامه های سفر را ارائه دهید.

اثبات آدرس:

مدارکی دال بر اقامت خود در سوئیس، مانند رزرو هتل یا قرارداد اجاره ارائه دهید.

اثبات توانایی مالی کافی:

نشان دهید که توانایی مالی کافی برای رفع نیازهای خود در طول اقامت خود دارید. اثبات توانایی مالی ممکن است شامل صورت‌حساب‌های بانکی، نامه‌های حمایت مالی یا ضمانت‌های مالی باشد.

پوشش نامه:

نامه ای بنویسید که در آن هدف از سفر خود را توضیح دهید، چه برای گردشگری، کار، تحصیل یا گردهمایی خانوادگی.

بیمه مسافرتی شینگن:

بیمه مسافرتی بگیرید که هزینه های پزشکی و بازگشت به کشور را با حداقل 30000 یورو پوشش می دهد.

گواهی بهداشتی:

بسته به نوع ویزا، ممکن است گواهی پزشکی برای اثبات وضعیت سلامتی شما لازم باشد.

گزیده ای از سوء پیشینه کیفری:

یک گواهی از کشور خود ارائه دهید که ثابت کند سابقه کیفری ندارید.

مدارک مدرک تحصیلی:

اگر برای ویزای تحصیلی درخواست می کنید، ممکن است از شما خواسته شود که ریز نمرات، دیپلم و مدرک پذیرش در یک موسسه آموزشی سوئیس را ارائه دهید.

قرارداد کاری یا پیشنهاد شغلی:

اگر برای کار به سوئیس مهاجرت می کنید، به یک قرارداد کاری یا پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای سوئیسی نیاز دارید.

اثبات روابط خانوادگی:

اگر به اعضای خانواده در سوئیس ملحق می شوید، ممکن است نیاز باشد مدارکی که رابطه خود را اثبات می کند، مانند گواهی ازدواج یا شناسنامه ارائه دهید.

گواهی مهارت زبان:

برای برخی از انواع ویزا، ممکن است لازم باشد مهارت خود را در یکی از زبان های ملی سوئیس، معمولا آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی یا رومانش اثبات کنید.

توجه به این نکته ضروری است که سوئیس بخشی از اتحادیه اروپا نیست، اما بخشی از منطقه شنگن است. شرایط ویزا و اجازه اقامت ممکن است تغییر کند، بنابراین ضروری است که وب سایت رسمی دولت سوئیس را بررسی کنید یا برای به روزترین اطلاعات و مشاوره با سفارت یا کنسولگری سوئیس در کشور خود تماس بگیرید. آخرین اطلاعات در مورد روند مهاجرت.

آخرین نسخه:

هر ساله افراد زیادی سوئیس را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می کنند. فرصت های کار و تحصیل متعدد در سوئیس، مراقبت های بهداشتی و طبیعت منحصر به فرد سوئیس، این کشور را در لیست مقاصد مهم مهاجرت قرار داده است. بر اساس وب سایت Macroeconomic Trends، نرخ مهاجرت به سوئیس در سال 2022 بالای 4 نفر در هر 1000 نفر است. نحوه مهاجرت به سوئیس بستگی به شرایط شما دارد. سوئیس تعداد مجوزهای اقامت و کار را برای شهروندان کشورهای ثالث محدود کرده است. برای ورود به سوئیس باید ویزای بلند مدت خود را دریافت کنید، سپس برای اجازه اقامت سوئیس اقدام کنید.

موسسه مهاجرتی GO2TR خدمات مختلفی را در زمینه های کار و تحصیل در سوئیس ارائه می دهد. شما می توانید سوالات خود را در رابطه با روش های مختلف مهاجرت به سوئیس از طریق تماس رایگان با کارشناسان مجموعه در میان بگذارید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

روش های مهاجرت به سوئیس

سوئیس کشور مورد علاقه نویسندگان، هنرمندان، عکاسان و علاقه مندان به ورزش در فضای باز است. برای بسیاری، سوئیس با کشوری مرفه و صلح آمیز همراه است. به همین دلیل است که سالانه افراد زیادی مایل به مهاجرت به این کشور هستند.

مهاجرت به سوئیس از طریق تحصیل

مقاطع سیستم آموزشی سوئیس

با اخذ ویزای تحصیلی سوئیس (نوع D) می توانید به این کشور مهاجرت کنید. برای دریافت این نوع ویزا لازم است قبل از گرفتن وقت سفارت یا کنسولگری سوئیس نامه پذیرش از دانشگاه دریافت شود. مدارک شما باید به فرانسوی، آلمانی یا انگلیسی ترجمه شوند. می توانید از صرافی های سوئیس نیز استفاده کنید.

هزینه تحصیل در سوئیس بستگی به مقطع تحصیلی، دانشگاه و شهر محل تحصیل دارد.

در حین تحصیل در سوئیس می توانید 15 ساعت در هفته کار کنید. اگر می خواهید بعد از تحصیل در سوئیس بمانید، می توانید اجازه اقامت خود را به مدت شش ماه تمدید کنید و در این مدت شغل خود را پیدا کنید.

از طریق کار به سوئیس مهاجرت کنید

به عنوان یک مهاجر از کشورهای ثالث می توانید با تجربه حرفه ای به سوئیس مهاجرت کنید. برای کار در سوئیس به مجوز کار سوئیس نیاز است. کارفرمای شما باید بتواند ثابت کند که کار شما به نفع اقتصادی سوئیس یا یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. لازم است کارفرما شرایط کاری و قانونی شما را همانند شهروندان سوئیسی در نظر بگیرد. زمانی که در سوئیس کار می کنید، کارفرمای شما باید شما را بیمه کند.

مهاجرت از طریق ازدواج به سوئیس

اگر با یک فرد سوئیسی ازدواج کنید، می توانید به سوئیس مهاجرت کنید. بنابراین برای اخذ تابعیت سوئیسی باید سه سال از ازدواج شما با یک شهروند سوئیسی گذشته باشد. اگر تجربه زندگی در سوئیس را ندارید، باید شش سال است که با یک شهروند سوئیسی ازدواج کرده باشید و اطلاعات خوبی در مورد زندگی در سوئیس داشته باشید.

مهاجرت به سوئیس از طریق الحاق خانواده

شما می توانید از این روش برای پیوستن به خانواده خود در سوئیس استفاده کنید. اخذ ویزای کوتاه مدت یا بلند مدت سوئیس به عنوان بخشی از فرآیند مهاجرت به سوئیس در چارچوب اتحاد مجدد خانواده ضروری است. پس از ورود خود به سوئیس، باید ظرف مدت چهارده روز برای اجازه اقامت خود اقدام کنید.

روش های دیگر مهاجرت به سوئیس عبارتند از:

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق تولد

چگونه به سوئیس مهاجرت کنیم؟

راحت‌ترین روش مهاجرت به سوئیسراحت‌ترین روش مهاجرت به سوئیس

برای مهاجرت به سوئیس باید مراحل زیر را طی کنید:

برای ویزای کار سوئیس، ویزای تحصیلی سوئیس یا ویزای خانوادگی سوئیس اقدام کنید.

اجازه اقامت خود را دریافت کنید.

اجازه اقامت دائم دریافت کنید.

برای ویزای اقامت طولانی مدت در سوئیس اقدام کنید

مهاجرت تحصیلی، مهاجرت حرفه ای یا الحاق خانواده از جمله رایج ترین دلایل مهاجرت افراد به سوئیس است. بنابراین قبل از هر اقدامی باید ویزای مناسب خود را دریافت کنید.

ویزای کار سوئیس: این ویزای کاری برای مهاجرانی است که قصد کار در سوئیس را دارند. معمولاً برای درخواست این نوع ویزا به یک قرارداد با کارفرمای سوئیسی نیاز دارید.

ویزای تحصیلی سوئیس: برای مهاجرانی است که در مراکز آموزشی سوئیس پذیرفته می شوند. هنگام درخواست ویزا، باید مدرکی دال بر ثبت نام در این مراکز آموزشی داشته باشید.

ویزای اتحاد مجدد خانواده سوئیس: برای افرادی که مایل به پیوستن به اعضای خانواده خود هستند که شهروند سوئیس هستند.

پس از دریافت ویزای خود، باید برای اجازه اقامت اقدام کنید. شما باید از اداره مهاجرت کانتون محل اقامت خود در سوئیس اجازه اقامت دریافت کنید. 26 کانتون مسئول صدور مجوز اقامت شما هستند. اگر برای اولین بار به سوئیس مهاجرت می کنید، می توانید یکی از مجوزهای زیر را دریافت کنید:

L Permit: این یک اجازه اقامت کوتاه مدت در سوئیس است و تا یک سال اعتبار دارد. در نهایت می توان آن را تا 24 ماه تمدید کرد. این مجوز برای افرادی صادر می شود که برای اشغال یک موقعیت خاص به سوئیس مهاجرت می کنند.

مجوز B: این مجوز برای شهروندان کشورهای ثالث به مدت یک سال معتبر است. مردم می توانند در صورت لزوم آن را تمدید کنند. پس از ده سال اقامت در رد سوئیس، می توانید برای اقامت دائم در این کشور درخواست دهید.

کشورهای برتر از لحاظ جذابیت برای انواع مهاجران و مهاجرت به سوئیس

هزینه انواع ویزای سوئیس

ویزای اقامت کوتاه مدت

برای بزرگسالان: 80 یورو

برای کودکان 6 تا 12 سال: 35 یورو

ویزای تحصیلی سوئیس

هزینه های جمع آوری: از 52.34 یورو تا 105 یورو

ویزای کار در سوئیس

قیمت: 80 یورو

اخذ اقامت دائم و تابعیت سوئیس

روش های اقامت سوئیسروش های اقامت سوئیس

پس از ده سال حضور دائمی در سوئیس، شما واجد شرایط اقامت دائم سوئیس خواهید بود. مزایای اقامت دائم و تابعیت سوئیس یکسان است. به عنوان مثال، داشتن اقامت دائم در سوئیس:

برای یافتن شغل در سوئیس هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می توانید به راحتی شغل خود را تغییر دهید.

شما می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

خرید ملک بدون محدودیت

و در نهایت، از کمک های اجتماعی سوئیس و مزایایی مانند یک شهروند سوئیسی بهره مند شوید.

داشتن تابعیت سوئیس به شما امکان می دهد برای مشاغل دولتی درخواست دهید. مردان ملیت سوئیسی باید خدمت سربازی خود را انجام دهند.

شرایط اخذ تابعیت سوئیس

اخذ تابعیت سوئیس به ملیت و موقعیت شخصی شما بستگی دارد. مراحل اخذ تابعیت سوئیس عبارتند از:

ملیت سوئیسی را از طریق تولد دریافت کنید

اخذ تابعیت سوئیسی از طریق اقامت طولانی مدت در این کشور

اخذ تابعیت سوئیس از طریق ازدواج

با فرزندخواندگی تابعیت سوئیسی را دریافت کنید

ملیت سوئیسی را از طریق تولد دریافت کنید

برخلاف بسیاری از کشورها، کودکی که در سوئیس متولد می شود، به طور خودکار تابعیت سوئیسی ندارد. در شرایط زیر، یک کودک می تواند تابعیت سوئیسی داشته باشد:

داشتن والدین سوئیسی،

مادر مجرد و سوئیسی بودن

کودک باید زیر 22 سال سن داشته باشد و 5 سال در سوئیس اقامت داشته باشد.

اگر یکی از والدین کودک سوئیسی باشد و کودک در خارج از سوئیس به دنیا آمده باشد، باید شرایط زیر رعایت شود:

داشتن روابط نزدیک با سوئیس (زندگی در سوئیس، صحبت به زبان محلی سوئیس، دانش اولیه در مورد سوئیس)

به قوانین و ارزش های سوئیس احترام بگذارید و نظم را بر هم نزنید

شما باید فرم درخواست خود را به همراه اظهارنامه ها و پرسشنامه های مختلف به مقامات سوئیس ارسال کنید تا شرایط شما بررسی شود.

سنهزینهبالای ۱۸ سال۶۳۰ دلارکمتر از ۱۸ سالرایگاندر صورتی که پدر سوئیسی و مجرد باشدهزینه برای کمتر از ۱۸ سال، ۳۶۷ دلارهزینه‌های درخواست تابعیت سوئیس از طریق تولد

اخذ تابعیت سوئیس در حین اقامت در این کشور

پس از ده سال اقامت مداوم در سوئیس، می توانید برای شهروندی این کشور اقدام کنید. این یک شرایط ویژه برای افرادی است که دارای مجوز اقامت نوع C و مجوز اقامت سوئیس هستند. اگر فرد بین 8 تا 18 سال سن داشته باشد، پس از 5 سال اقامت در سوئیس می تواند برای تابعیت درخواست کند. اگر زوج هستید، باید هر دوی شما ۱۰ سال در سوئیس اقامت داشته باشید. برای درخواست شهروندی، باید در سه سطح کنفدراسیون سوئیس، کانتون و شهرداری درخواست دهید. شرایط درخواست بسته به کانتون ها و شهرداری ها متفاوت است.

شرایط اخذ این نوع شهروندی:

دیپلم B زبان ملی سوئیس

آشنایی با آداب و رسوم سوئیس و زندگی در این کشور

آشنایی با قوانین سوئیس

امنیت داخلی یا خارجی را مختل نکنید

با عدم بهره مندی از مزایای اجتماعی طی سه سال گذشته، اگر از این مزایا بهره مند شده اید، باید هزینه ها را پرداخت کرده باشید.

نحوه درخواست تابعیت در هنگام اقامت در سوئیس

روش درخواست، هزینه ها و زمان پردازش در هر کانتون و کمون سوئیس متفاوت است. روند درمان معمولا بیش از ده ماه طول می کشد و بیش از 1050 دلار هزینه دارد. مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست عبارتند از:

فرم درخواست

اجازه اقامت C

دیپلم زبان شناسی: شما باید دیپلم خود را از یک موسسه زبان در سوئیس گرفته باشید.

ارزیابی اسناد ابتدا در سطح فدرال توسط SEM (دبیرخانه ایالتی برای مهاجرت) انجام می شود. در صورت تایید کنفدراسیون، درخواست شما برای بررسی به کانتون یا شهرداری ارسال می شود. سپس از شما خواسته می شود که برای مصاحبه به اداره کانتون یا شهرداری نزدیک محل سکونت خود بروید. اگر محل سکونت خود را تغییر دهید، کانتون یا شهرداری محل سکونت قبلی شما مسئول رسیدگی به درخواست شما خواهد بود. معمولاً اگر درخواست شما رد شود، حق اعتراض ندارید.

سطحمبلغکنفدراسیونهر فرد ۱۰۵ دلار، هر زوج ۱۵۸ دلار، هر کودک ۵۲.۵۰ دلارکانتونتا ۲,۱۰۰ دلار به ازای هر نفر؛ بسته به کانتونکمون۵۲۵ دلار تا ۱,۰۵۰ دلار به ازای هر نفر؛ بسته به کانتونهزینه‌های درخواست تابعیت از طریق اقامت در سوئیس

علاوه بر این، ممکن است هزینه های اداری و هزینه شرکت در آزمون زبان (تقریباً 263 دلار) از شما دریافت شود.

go2tr.irgo2tr.ir

مشاهده پست

اخذ تابعیت سوئیس از طریق ازدواج

اگر با یک شهروند سوئیسی ازدواج کنید، می توانید برای شهروندی سوئیس اقدام کنید. شرایط اخذ تابعیت سوئیس از طریق ازدواج عبارتند از:

اقامت در سوئیس به مدت 5 سال، 2 ماه قبل از ارسال درخواست

حداقل 3 سال از ازدواج گذشته است

مدرک زبان سوئیسی B1

آداب و رسوم زندگی در سوئیس را بشناسید

مطابقت با قوانین و مقررات سوئیس

هیچ مشکل امنیتی داخلی یا خارجی در سوئیس ایجاد نمی کند

در صورت عدم استفاده از مزایای اجتماعی، در صورت استفاده از این مزایا، باید تمامی هزینه ها را پرداخت کرده باشید.

اگر همسر شما فوت کرده باشد، نمی توانید برای این نوع شهروندی اقدام کنید.

نحوه درخواست شهروندی از طریق ازدواج

تصمیم در مورد تابعیت از طریق ازدواج در سطح فدرال گرفته می شود. می توانید فرم درخواست را از اداره محله محلی خود دریافت کنید. ارائه مدرک زبان به همراه فرم درخواست الزامی است. روند بررسی معمولا بین 12 تا 18 ماه طول می کشد. هزینه درخواست شهروندی از طریق ازدواج 945 دلار است و غیر قابل استرداد می باشد. در صورت رد درخواست شما می توانید اعتراض خود را ثبت کنید.

با فرزندخواندگی تابعیت سوئیسی را دریافت کنید

طبق قوانین سوئیس، فرزند خوانده به طور خودکار تابعیت سوئیس را دریافت می کند. اگر زن و شوهری تابعیت سوئیسی نداشته باشند و حضانت فرزند را بپذیرند، آن فرزند نیز تابعیت سوئیسی نخواهد داشت.

پاسپورت سوئیسی بگیرید

اگر تابعیت سوئیسی دارید، می توانید برای پاسپورت سوئیس اقدام کنید. با داشتن پاسپورت سوئیسی می توانید به این کشور وارد و از آن خارج شوید و از مزایای شهروندی این کشور برخوردار شوید. شما باید درخواست پاسپورت سوئیس خود را به صورت آنلاین، حضوری یا تلفنی در دفتر کانتون محلی خود ثبت کنید.

هزینه دریافت پاسپورت سوئیس برای بزرگسالان 158 دلار و برای کودکان 73.50 دلار است.

مهاجر پذیرترین شهرهای سوئیسمهاجر پذیرترین شهرهای سوئیس

شهرهای مهاجرپذیر سوئیس

انتخاب شهر محل اقامت برای افرادی که قصد مهاجرت به سوئیس را دارند چالش بزرگی است. در زیر به ده شهر مهاجرپذیر در سوئیس اشاره می کنیم:

ژنو: شهری است در حاشیه دریاچه باشکوه ژنو. ژنو یکی از محبوب ترین شهرهای سوئیس برای مهاجران است. زبان مردم ژنو فرانسوی است. سازمان های معتبری مانند هلال احمر، صلیب سرخ و سازمان بهداشت جهانی (WHO) در این شهر مستقر هستند. بیشترین جمعیت مهاجر در ژنو دیپلمات ها و رهبران سیاسی هستند. ژنو دومین شهر بزرگ سوئیس است و حمل و نقل عمومی عالی دارد. بهترین پیست های اسکی اروپا در ژنو هستند.

Winterthur: شهری نسبتا کوچک در سوئیس است و زبان آن آلمانی است. شما می توانید از Winterthur به زوریخ در 20 دقیقه بروید. موزه ها و گالری های هنری وینترتور این شهر را به دیدنی تبدیل کرده است.

برن: این شهر پایتخت کشور سوئیس است و زبان آن فرانسوی و آلمانی است. پارلمان سوئیس در این شهر قرار دارد. در فصل تابستان، رودخانه برن پذیرای افراد زیادی است.

لوگانو: زبان شهر لوگانو ایتالیایی است. از نظر فرهنگی این شهر شباهت زیادی به میلان دارد. فاصله لوگانو تا مرز سوئیس یک ساعت است. کافه های مختلف و فضای بی نظیر این شهر، لوگانو را به شهری محبوب تبدیل کرده است.

زوگ: یکی دیگر از شهرهای محبوب مهاجران شهر زوگ است. زبان این شهر آلمانی است. شهر زوگ بین زوریخ و لوسرن قرار دارد. قیمت مسکن در زوگ ارزان تر از زوریخ است. فاصله این شهر تا زوریخ با قطار تنها 20 دقیقه است.

بازل شهری نزدیک به مرزهای فرانسه و آلمان است. بازل سومین شهر بزرگ سوئیس است. تعداد دانش آموزان در شهر بازل نسبتا زیاد است. مهاجرانی که در این شهر زندگی می کنند برای تعطیلات خود به فضاهای سبز می روند.

لوسرن: لوسرن شهری با معماری جذاب و کوه های پوشیده از برف در سوئیس است. زبان مردم لوسرن آلمانی است. قیمت املاک در لوسرن کمتر از زوریخ یا ژنو است.

Sion and Valais: شهری فرانسوی زبان در نزدیکی مرز ایتالیا است. این شهر توسط قله های پوشیده از برف احاطه شده است و دارای امکانات زندگی مدرن است. از این شهر می توانید با قطار به زوریخ، برن و دیگر شهرها سفر کنید. یکی از معروف ترین مکان های این شهر، پیست اسکی زرمات است.

زوریخ: زوریخ بزرگترین شهر سوئیس است. زبان ساکنان زوریخ آلمانی است. وجود دریاچه سوئیس و کافه ها و رستوران های مختلف این شهر را به مقصدی ایده آل برای مهاجران تبدیل کرده است. زوریخ یکی از گران ترین شهرهای اروپاست.

لوزان: لوزان شهری فرانسوی زبان است که در ساحل دریاچه ژنو قرار دارد. این شهر چهارمین شهر بزرگ سوئیس است و دانشگاه های زیادی دارد. لوزان کوچکترین کلان شهر جهان است. کوه های آلپ گزینه خوبی برای تفریح ​​در این شهر هستند.

منبع

سوالات متداول

روش‌های مهاجرت به سوئیس چیست؟

رایج ترین راه های مهاجرت به سوئیس مهاجرت تحصیلی، مهاجرت حرفه ای، مهاجرت ازدواج می باشد.

هزینه مهاجرت به سوئیس چقدر است؟

هزینه مهاجرت به سوئیس به عوامل مختلفی از جمله روش مهاجرت شما بستگی دارد.

بهترین شهرهای سوئیس برای مهاجران کدام است؟

ژنو، برن، زوگ از جمله شهرهای سوئیس مناسب برای مهاجران هستند.

همــــــــــــین الان مشــاوره بگیــر!

هفت روز هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا