چطور به رباط کریم برویم

عزیزم بهترین راه اینه که بری میدان آزادی و سوار تاکسی های رباط کریم اونجا بشی.

یا اگر گمرک نزدیک شماست به کوچه رباط کریم بروید و سوار تاکسی شوید.

یا با خط 1 مترو به ایستگاه شهید بروید و با تاکسی های رباط کریم بروید

حالا یکی را انتخاب کنید که بیشتر به شما می آید…

با نصب اپلیکیشن کارناوال، این بار کنترل سفر خود را در دست بگیرید. در این برنامه شما همیشه و همه جا دنیایی از امکانات و خدمات را در جیب خود دارید. جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف را کشف کنید، بلیط هواپیما را به صورت آنلاین رزرو کنید یا حتی اقامتگاه های متنوعی را متناسب با سلیقه و بودجه خود رزرو کنید. برنامه کارناوال به این معنی است که کنترل سفر در دست شماست.

اندروید

آینده

iOS

آینده

نرم افزار نقشه آفلاین اندروید

این نرم افزار برای گردشگران طبیعت و افرادی که نیاز به نقشه آفلاین دارند در نظر گرفته شده است.

دانلود نسخه آزمایشی گروه تلگرام براه

به گروه ملحق بشید

[ پنهان شدن ]

■ چگونه از تهران به بومهن برویم؟
■ چگونه از تهران به لواسان برویم؟
■ چگونه از تهران به پردیس برویم؟
■ چگونه از تهران به رباط کریم برویم؟ میریم پاکدشت؟
■ چگونه از تهران به ورامین برویم؟
■ چگونه از تهران به شهریار برویم؟
■ چگونه از تهران به پرند برویم؟

اگر از تهران به مناطق شمالی، جنوبی، شرقی و غربی پایتخت مانند شهرهای جدید و شهرهای صنعتی سفر می کنید، مسافت و مدت سفر و همچنین استهلاک خودرو و میزان بنزین شما یا کرایه ای که باید برای تاکسی و اتوبوس بپردازید مهم است.
que چگونه از تهران به شهرک صنعتی صفادشت برویم، چگونه از تهران به پردیس برویم، چگونه از تهران به رباط کریم برویم، چگونه از تهران به پرند برویم، چگونه از تهران به شهریار برویم، چگونه از تهران برویم. به شهر اندیشه، چگونه از تهران برویم به پیشوای ورامین، چگونه از تهران به ساوه برویم، چگونه از تهران به رودان برویم، چگونه از تهران به بومهن برویم، چگونه از تهران به لواسان برویم. ، در این سخنرانی از مجله گردشگری سفرمارکت، این مورد به طور کامل بازنگری شده است. با رزرو آنلاین بلیط هواپیما تهران می توانید به مناطق مختلف پایتخت و استان های اطراف و سایر شهرهای کشور سفر کنید. نظرات و دیدگاه های خود را در مورد کیفیت تابلوهای راهنمایی و رانندگی و همچنین عوارض بزرگراه ها از طریق قسمت نظرات در انتهای سخنرانی به اشتراک بگذارید. با مجله گردشگری سفرمارکت. گوش به زنگ باشید.

چگونه از تهران به بومهن برویم؟

بومهن مانند رودان و لواسان بخشی از حومه پایتخت است. یکی از شهرک های شهرستان پردیس در شرق استان تهران است که در نیمه اول سال مقصد گردشگری پایتخت نشینان به شمار می رود. بومهن به معنی زلزله و بیش از صد هزار نفر جمعیت دارد.
مسیرهای مختلفی از بومهن به تهران وجود دارد. بومهن در 33 کیلومتری چهارراه تهران-پارس و شش کیلومتری شهر رودهن قرار دارد. شهرستان بومهن از سمت غرب با پردیس و از شرق با رودهن مماس است.
بومهن در جاده هراز تهران قرار دارد و جاده هراز این شهر را به 2 قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می کند و می توانید از مسیرهای مختلف از تهران به روهن بروید. . مثل وانت ها یا خطوط چهارراه تهرانپارس. از آزاد راه تهران پردیس نیز می توان برای خروج استفاده کرد. زمان رفت و آمد به بومهن به طور متوسط ​​حدود 30-40 دقیقه است.
مترو بومهن هنوز افتتاح نشده است و 3 ایستگاه در شهرک پردیس خواهد داشت. بنابراین در آینده شاهد دسترسی آسان بومهانی ها به تهران خواهیم بود.

چگونه از تهران به لواسان برویم؟

لواسان یکی از محله های خوش آب و هوا، بحث برانگیز و پرطرفدار شمال پایتخت است که روزگاری به دلیل وجود بورلی هیلز توجه مردم را به خود جلب می کرد. مقصد گردشگری لوکس تهران کافه ها و رستوران های خوبی مانند کرج دارد. لواسان یکی از شهرستان های شمیرانات در استان تهران است که به آن لواسان نیز می گویند. این دره ییلاقی یکی از بهترین مقاصد برای سفر به تهران در نیمه اول سال است. برای اجاره ویلا و سوئیت در لواسان و کردان همیشه از خدمات سفرمارکت استفاده کنید تا در طول سال مهمانی های خاطره انگیزی را برای خود و خانواده خود ترتیب دهید.
لواسان به مناظر زیبا و چشم انداز همیشگی خانه های گران قیمت معروف است. یازده کیلومتری شمال شرق تهران است و فاصله لواسان تا بزرگراه شهید بابایی حدود هفت کیلومتر است و در کمتر از سی دقیقه می توانید به لواسان برسید. لواسان در واقع باغ شهر است و از طریق جاده لشکرک می توان به اتوبان آرتش و شمیران دسترسی داشت.
نزدیکترین ایستگاه مترو به لواسان ایستگاه تجریش در خط 1 است. از تجریش به لواسان مینی بوس و تاکسی موجود است. نزدیک لواسان مترو موجود نیست.
فاصله تجریش تهران تا لواسان با ماشین شخصی حدود 45 دقیقه طول می کشد و باید حدود 25 کیلومتر را طی کنید. از تجریش می‌توانید از بزرگراه ارتش، سپس جاده سوهنک و جاده لشکرک بروید، سپس به بلوار امام خمینی (ره) لواسان برسید.

چگونه از تهران به پردیس برویم؟

شهرک پردیس یکی از شهرک های جدیدی است که در دهه 90 در اطراف پایتخت ساخته شده و به نظر می رسد طی یک دهه آینده به محل سکونت میلیون ها هموطن علاقه مند به تفریح، مسافرت، کار و تحصیل تبدیل شود. تهران و می خواهد در حومه این شهر زندگی کند. کلان شهر پر از دود است.
شهرستان پردیس یکی از شهرستان های استان تهران است. در محور تهران – آبعلی واقع شده و از شمال به کوه البرز، از غرب به جاجرود و از شرق به بومهان محدود می شود. حدود سه هزار هکتار فاصله مرکز تهران تا مرکز شهر جدید پردیس تقریباً 44 کیلومتر است. اگر از تهران می خواهید به پردیس بروید سه مسیر پیش روی شماست:
– اولین مسیر تهران به پردیس 48 کیلومتر است و 56 دقیقه رانندگی به طول می انجامد. اولین مسیر تهران به پردیس از خیابان امام خمینی تهران به سمت خیابان امیرکبیر، خیابان ری و بزرگراه شهید محلاتی شروع می شود. از بزرگراه شهید محلاتی به سمت بزرگراه بسیج می روید و از آنجا بزرگراه شهید یاسینی و سپس جاده دماوند را روبروی خود می بینید. جاده آزاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی شما را به شهر فردیس می رساند.
– جاده دوم تهران به فردیس پنجاه و پنج کیلومتر طول دارد و پنجاه و شش دقیقه طول می کشد. در هر کجای تهران که هستید باید به بزرگراه شهید چمران بروید و از بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت بپیوندید. بزرگراه شهید یاسینی شما را با تابلوی آزاد جاده شهید قاسم سلیمانی آشنا می کند و از آنجا به سمت شهر جدید فردیس می روید.
– جاده سوم تهران به فردیس پنجاه و یک کیلومتر طول دارد و به چهل و هشت دقیقه رانندگی نیاز دارد. هدایت. اگر در خیابان امام خمینی هستید به خیابان امیرکبیر بروید و از آنجا به سمت خیابان ابن سینا و خیابان سپه بروید. از خیابان سپه به سمت خیابان بابا خانلو بروید و وارد بزرگراه شهید صیاد شیرازی شوید. از صیاد شیرازی به اتوبان شهیدصدر و بزرگراه شهید بابایی بروید. خروجی آزاد از جاده شهید قاسم سلیمانی شما را به شهرک جدید پردیس می رساند.
مترو تهران پردیس به طول بیست و چهار کیلومتر در خط 2 مترو تهران است و باید به ایستگاه فرهنگسرای اشراق در تهران پردیس بروید که در حال حاضر زیر مجموعه است. ساخت و ساز. . قطار برقی پردیس به سمت تهران نیز از جنوب فاز سوم شهر پردیس در مرز بومهن حرکت می کند و هنوز به بهره برداری نرسیده است. تقریباً 41 تا 44 دقیقه طول می کشد و مسافت تقریباً 41 تا 44 کیلومتر است. در 3 مسیر موجود است.

چگونه از تهران به رباط کریم برویم؟

رباط کریم در مرکز شهرستان رباط کریم یکی از استان های تهران واقع شده است. این شهر در سی و پنج کیلومتری جنوب غربی پایتخت قرار دارد و بیش از دویست هزار تن سکنه دارد. این شهرستان از شمال به شهریار، از جنوب به ری و اسلامشهر، از شرق به بهارستان و از غرب به زرندیه محدود می‌شود که به استان مرکزی می‌رسد. دسترسی جاده ای به رباط کریم همانطور که در ادامه این مقاله در مجله گردشگری سفرمارکت ذکر شد، از طریق اتوبان تهران قم و جاده قدیم تهران ساوه و از سمت کرج از طریق شهریار و در عبور از جاده از رباط کریم امکان پذیر خواهد بود. به شهریار.
فاصله از تهران تا رباط کریم پنجاه و شش کیلومتر است و زمان رانندگی شما حدود یک ساعت است. بین تهران و رباط کریم ایستگاه مترو وجود ندارد. اما ایستگاه جنوب تهران در رباط کریم ایستگاه دارد.
چندین باغ امامزاده و موزه، قلعه های سنگی، کاروانسرای فتحعلی شاهی، آسیاب آبی و تپه تاریخی در رباط کریم وجود دارد.
اگر در مناطق مرکزی شهر مانند خیابان آزادی و میدان آزادی هستید. فاصله شما تا مرکز رباط کریم تقریباً 46 تا 54 کیلومتر است و با ماشین 40 تا 50 دقیقه در راه خواهید بود. مسیر شما به سرعت رانندگی شما و البته مسیری که انتخاب می کنید بستگی دارد. برای رفتن از تهران به رباط کریم از اسلامشهر، نسیم شهر و خانه پرندک عبور خواهید کرد.
یک مسیر ورود به بزرگراه ساوه تهران از میدان آزادی است. یعنی از میدان آزادی به بزرگراه لشکری ​​و از آنجا به بزرگراه آزادگان بروید.
از میدان آزادی به بزرگراه سعیدی بروید و از آنجا وارد بزرگراه شهید کاظمی می شوید. از بزرگراه شهید کاظمی به سمت بزرگراه آزادگان حرکت کنید و خروجی بزرگراه تهران ساوه را خواهید دید. پمپ بنزین داودیه رباط کریم در راه است. دانشگاه آزاد کریم رباط نیز.
راه دیگر این است که از میدان آزادی به اتوبان لشکری ​​و جاده مخصوص کرج بروید و از آنجا به خروجی بزرگراه آزادگان بروید و از جاده احمدآباد بروید و خروجی تهران – ساوه را ببینید که شما را به
می رساند لطفا توجه داشته باشید که از میدان آزادی به سمت رباط کریم هر دو تاکسی هستند. و اتوبوس های بین شهری در طول روز آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد. قطار و مترو تهران هم در رباط کریم ایستگاه ندارند. اگر می خواهید با مترو از تهران به رباط کریم بروید، می توانید در میدان آزادی پیاده شوید و از آنجا با تاکسی یا اتوبوس به رباط کریم بروید.

چگونه از تهران به رودان برویم؟

رودان از توابع شهرستان دماوند استان تهران است. در 30 کیلومتری شرق تهران قرار دارد و از شمال به آمل، از شرق به دماوند، از غرب با شهرستان پردیس و از جنوب به شهرستان ورامین همسایه است. برای رسیدن از تهران به رودهن راه های مختلفی وجود دارد:
راه اول این است که به ایستگاه مترو نوونیاد یا میدان نوونیاد بروید و با خط رودهن یا مینی بوس های تهران بروید. گزینه دیگر استفاده از ایستگاه مترو فرهنگسرا است که از آنجا می توانید با تاکسی یا ون به رودهان بروید. تاکسی و مینی بوس عموماً در ایستگاه مترو فرهنگسرا در تهران-پارس بیشتر از نوبنیاد موجود است.

چگونه از تهران به پاکدشت برویم؟

پاکدشت در جنوب شرقی پایتخت قرار دارد و برای رسیدن به این نقطه در استان تهران جاده های متعددی در پیش رو دارید. قطار و مترو تهران نیز در پاکدشت ایستگاه ندارند.
شهر پاکدشت حدود نیم میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر به عنوان پایتخت گل و گیاه تهران شناخته می شود و منطقه نظامی پارچین نیز در این منطقه قرار دارد. پاکدشت، شریف آباد و فارون آباد جزء شهرستان های شهرستان پاکدشت هستند و دارای 5 روستا به نام های: فیلستان، شریف آباد، کریم آباد، فارون آباد و حصار امیر هستند. پاکدشت پیش روی شما خواهد بود. هر دو مسیر به حدود 50 دقیقه رانندگی نیاز دارند و شما باید 46 تا 49 کیلومتر از تهران تا پاکدشت را طی کنید. از جنوب مهرآباد عبور کرده و وارد بزرگراه شهید کاظمی شهرداری منطقه 19 تهران شوید. از آنجا خروجی آزادگان را خواهید دید. از بزرگراه آزادگان وارد آزاد راه امام رضا (علیه السلام) شده و پس از عبور از شهرک صنعتی سامان الحجج و شهرک صنعتی خاوران به سمت پاکدشت حرکت خواهید کرد. پارک پلیس بهترین مقصد گردشگری پاکدشت است که در ورودی شما به پاکدشت قرار دارد.
مسیر دیگر این است که اگر شرق تهران هستید وارد بزرگراه امام علی (ع) شوید و از آنجا به بزرگراه بسیج بروید و ادامه دهید یا وارد بزرگراه آزادگان شوید. . اگر وارد اتوبان بسیج شدید آزاد راه امام رضا شما را به پاکدشت می رساند.
مناطق گردشگری پاکدشت برای تهرانگردهای عزیز عبارتند از:
یخ یابردغلان، پل آبی، گنبد کاخ ناصری جمال آباد، تپه های باستانی، کرزمتابه و فرخ. کاروانسرای خاتون آباد، تقاطع جیتو، امامزاده خلیف آباد، امامزاده طالب، امامزاده سبزه قبا، روستای افرین، امامزاده شیخ کلینی، روستای کیلین، منطقه گردشگری سرخ حصار و چاله اردکی، امامزاده ارمبویه، تپه روستای باستانی ارمبویه، فیلستان بقعه قبای. جیتو، منطقه گردشگری خجیر با کاخ قجری، بقایای چهار باغ علی آباد متعلق به دوره اشکانی، عمارت ویکتوریا در جاده شریف آباد.

چگونه از تهران به ورامین برویم؟

ورامین یکی از شهرهای تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. اگر قصد دارید تا ورامین رانندگی کنید، ابتدا باید به شهر ری بروید. در این مسیر بزرگراه تهران ورامین را خواهید دید. بزرگراه تهران ورامین از بزرگراه امام علی، شهید آوینی و شهید کریمی شروع می شود. راه دیگر این است که از بزرگراه های نجفی رستگار، بسیج، آزادگان، بعث یا خاوران به سمت بزرگراه امام رضا (ع) بروید.
ورامین مترو ندارد; اما می توانید در ایستگاه مترو پیاده شوید و با استفاده از قطارهای شهری تهران پیشوا یا تهران گرمسار به ورامین برسید. همچنین ایستگاه تاکسی ورامین در مناطق مختلف شهر از جمله ایستگاه مترو جوانمرد کسب قرار دارد.

چگونه از تهران به شهریار برویم؟

شهریار در جنوب غربی پایتخت قرار دارد و یکی از مناطق خوش آب و هوا در نیمه اول سال محسوب می شود. منطقه صنعتی و مقصد فعالیت های کشاورزی در استان تهران. برای رسیدن به شهریار، مناطق جنوبی تهران، دو مسیر وجود دارد، مثلاً از اطراف خیابان آزادی و میدان آزادی، نیم ساعت طول می‌کشد تا به مرکز شهریار برسید، این مسیر تا 43 کیلومتر است. اگر در میدان آزادی هستید و قصد رفتن به شهریار را دارید، باید از بزرگراه محمدعلی جناح و از آنجا به بزرگراه شیخ فضل الله نوری بروید. از آنجا به خروجی بزرگراه فتح بروید که برای رسیدن به این شهر در استان تهران به جاده شهریار می رسید.
از میدان آزادی نیز می توانید از بزرگراه شهید لشکری ​​و جاده مخصوص کرج عبور کرده و وارد بلوار کرمان خودرو شوید تا به جاده شهریار برسید راهنمایی و عازم این شهر شوید. از میدان آزادی، تاکسی ها و اتوبوس های خط تهران شهریار همیشه در تمام روزهای هفته به خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت خدمات رسانی می کنند.
مترو تهران در شهریار ایستگاه ندارد. برای رسیدن به شهریار با مترو ابتدا باید سوار خط 7 مترو تهران شوید و نزدیکترین اتوبوس و تاکسی را انتخاب کنید و ادامه دهید. اگر به دنبال دهکده گردی در پایتخت هستید، روستاهای شهرستان شهریار استان تهران را در نیمه اول سال به خصوص پاییز رنگارنگ در نظر داشته باشید.

چگونه از تهران به پرند برویم؟

پرند یکی از شهرهای جدید اطراف پایتخت است. پرند در شهرستان رباط کریم و در سی و پنج کیلومتری غرب تهران واقع شده است. جنب بزرگراه ساوه و هفت فاز در حال توسعه است. به شانزده فاز افزایش خواهد یافت. اگر قصد سرمایه گذاری در ملک و زمین دارید، پرند و پردیس می توانند گزینه های خوبی برای سرمایه گذاران حومه پایتخت باشند.
برای دسترسی به پرند از تهران، آزاد راه تهران ساوه، آزاد راه تهران قم و راه آهن جنوب تهران در دسترس مسافران خواهد بود. تاکسی از شهر پرند به تهران و بالعکس موجود است. خطوط تاکسی و اتوبوس هر روز پرند را به مترو صادقیه متصل می کند و در واقع تردد به راحتی انجام می شود. پرند از شهرهای همجوار مانند شهریار 20 کیلومتر، تا پرند کرج 40 کیلومتر و تا پرند در ساوه 75 کیلومتر فاصله دارد. فاصله پرند تا قم 110 کیلومتر است.
مترو پرند در خط اول مترو تهران است که از ایستگاه شهید شروع و در امتداد بزرگراه تهران قم و فرودگاه امام خمینی (ره) به شهر پرند منتهی می شود. شایان ذکر است طولانی ترین پیست کارتینگ بین المللی جهان در شهر پرند واقع شده و دارای گواهینامه فدراسیون جهانی اتومبیلرانی می باشد.
از میدان آزادی تهران تا شهر جدید پرند 50 کیلومتر پیش روی شماست. و با ماشین در جاده احمدآباد حدود 45 دقیقه طول می کشد.
. با توجه به نزدیک بودن شهرک جدید پرند به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، احداث هتل 5 ستاره و مجتمع های تفریحی، فرهنگی و هنری در این شهرک از برنامه های 10 ساله دولت است. ساخت دهکده المپیک نیز بخشی از پروژه های بلندمدت شهر پرند است.

خلاصه
اگر تجربه سفر به نقاط مختلف پایتخت مانند نواحی صنعتی و شهرک های جدید را دارید، نظرات و نظرات ارزشمند خود را در مورد کیفیت جاده ها، ایستگاه های اتوبوس و پایانه ها، تاکسی ها و ون ها و خلاصه مطالبی که با ما در میان گذاشته اید، در اختیار ما قرار دهید. در مسیر تهران از طریق قسمت اشتراک کامنت در انتهای سخنرانی با وی مواجه شدیم. مسافران و دوستان شما که قصد خرید بلیط هواپیما و پرواز از شهر به نقاط مختلف پایتخت را دارند. تهران دارند و گروه خانواده تلگرام و واتس اپ را به اطلاع شما عزیزان می رسانند. مجله مسافرتی سفرمارکت هر روز جذاب ترین و دیدنی ترین مقاصد گردشگری ایران و سایر نقاط جهان را برای شما به ارمغان می آورد.

کافه (رستوران) رستوران سنتی جام در رباط کریم و در بلوار امام خمینی، امام محمد تقی واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به مراکز مهمی مانند شهید آبرسانی و مجتمع تجاری الماس و همچنین اداره مخابرات رباط کریم، ابزارآلات صنعتی فرخی، یدک جو، تراش فر صنعت و رستوران آوازه قرار دارد.

اطلاعات، تلفن و آدرس رستوران رستوران کافه رستوران سنتی جم رباط کری م

این رستوران در شهر رباط کریم و بلوار امام خمینی، امام محمد تقی واقع شده است.

کافه رستوران سنتی جام رباط کریم یکی از رستوران های محبوب شهر رباط کریم است. در اطراف این رستوران رستوران های معروف دیگری از جمله رستوران شاهکار، سفره خانه سوغات سنتی، گریل گل گندم، رستوران باغ وفا و رستوران تاج شهر وجود دارد. کافه های واقع در نزدیکی رستوران سنتی جام رباط کریم از محبوب ترین کافه های رباط کریم هستند.

چطور به رستوران کافه رستوران سنتی جم رباط کریم برویم؟

اپلیکیشن نیشان بهترین راه رسیدن به رستوران سنتی جام رباط کریم را به شما می گوید تا بتوانید به راحتی به این رستوران برسید و اوقات خوشی را سپری کنید. با استفاده از کارت آنلاین نشان می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. می‌توانید از طریق اپلیکیشن راه‌های دسترسی به این رستوران را با استفاده از حمل‌ونقل عمومی، نظرات کاربران و سایر مکان‌های نزدیک ببینید.

یکی از خوبی های کافه رستوران سنتی جام رباط کریم این است که می توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به آنجا برسید و نگران جای پارک یا ترافیک این منطقه نباشید. ایستگاه اتوبوس رباط کریم نزدیکترین ایستگاه اتوبوس است که در اطراف رستوران سنتی جام رباط کریم واقع شده است.

آدرس و اطلاعات دقیق این رستوران را در زیر مشاهده می کنید. به یاد داشته باشید اگر به رستوران کافه رستوران سنتی جم رباط کریم رف تید، حتماً با ما و دیگران به اشتراک بگذارید بگذرید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا