چطور بفهمیم اندروید گوشی من چند است

چگونه گوشی اندرویدی را پیدا کنیم؟ فرقی نمی کند که از سامسونگ، شیائومی، هواوی، نوکیا یا هر برند دیگری استفاده می کنید، سوال دانستن نسخه اندروید شما برای بسیاری از کاربران مشکل ساز است، در مقاله نحوه شناخت نسخه اندروید گوشی به شما مراجعه می کند. از سایت رایا استور آموزش داده شود. به ما اجازه دهید آخرین نسخه را برای اندروید شما پیدا کنیم.

شاید این مشکل زمانی برای شما پیش آمده باشد که نیاز به دانستن نسخه اندروید خود داشته باشید، اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید. برای درک گوشی اندروید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

فهمیدن گوشی اندرویدی چه فایده ای دارد؟

دانستن نسخه گوشی اندروید در بسیاری از موارد مفید است. برای مثال در برخی موارد نیاز به نصب نرم افزار و بازی دارید، قبل از آن باید نسخه اندروید خود را بررسی کنید تا ببینید آیا برنامه با گوشی شما سازگار است یا خیر.

در برخی موارد، ممکن است با مشکل خطای تجزیه بسته نیز مواجه شوید. برای مشاهده این ارور دو راه وجود دارد، یا نرم افزار خراب است یا نسخه اندروید گوشی شما قدیمی است.

در ادامه با Rayastore همراه باشید تا با نسخه اندروید گوشی آشنا شوید.

نحوه درک گوشی اندروید:

برای دانستن نسخه اندروید گوشی خود ابتدا به تنظیمات بروید و تنظیمات گوشی را به سمت بالا بکشید تا به گزینه About phone برسید. برای دسترسی به صفحه نمایه سیستم، روی درباره تلفن ضربه بزنید. در این صفحه می توانید آخرین نسخه اندروید دستگاه اندرویدی خود را در کادر نسخه اندروید مشاهده کنید.

چگونه گوشی اندرویدی را بشناسیم؟

تفاوتی در مدل گوشی وجود ندارد. سامسونگ، شیائومی، هواوی، نوکیا یا هر برند دیگری. این سوال که چه نسخه ای از اندروید روی گوشی من نصب شده است سوال متداول کاربران است. در این مقاله می توانید پاسخ این سوال را پیدا کنید که چگونه می توانم نسخه اندروید گوشی خود را بشناسم؟ و ما آموزش نحوه یافتن آخرین نسخه اندروید را برای تلفن همراه خود قرار داده ایم.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه را از مبیت ببینید: قیمت گوشی

فایده درک گوشی اندروید چیست؟

دانستن اینکه گوشی موبایل شما در حال حاضر از کدام نسخه اندروید استفاده می کند، کاربردهای زیادی دارد. مثلا وقتی می خواهید برنامه یا بازی را نصب کنید باید نسخه اندروید خود را بدانید تا بدانید برنامه یا بازی مورد نظر با گوشی شما سازگار است یا خیر؟!

در برخی موارد چه به دلیل خراب بودن فایل نرم افزار و چه به دلیل قدیمی بودن نسخه اندروید گوشی همراه با مشکل خطای تجزیه پکیج مواجه خواهید شد.

چگونه می توانم نسخه اندروید گوشی خود را بدانم؟

برای این کار کافیست وارد تنظیمات گوشی موبایل خود شده و به آخرین گزینه یعنی «درباره گوشی خود» بروید. برای دسترسی به آن درباره تلفن ضربه بزنید. اکنون کافی است به کادر «نسخه اندروید» در این صفحه نگاه کنید تا آخرین نسخه اندروید را برای دستگاه خود پخش کنید!

آیا تا به حال فراموش کرده اید که مدل گوشی اندرویدی شما چه بود؟ برخلاف تعداد محدود مدل‌های آیفون، مدل‌های اندرویدی زیادی وجود دارد و برخی از آنها ممکن است نام‌های گیج‌کننده داشته باشند. اگر می خواهید مدل گوشی خود را بدانید، از DJRo استفاده کنید.

چگونه مدل گوشی خود را بفهمیم؟

1. گوشی خود را روشن کنید و به پشت آن نگاه کنید. برخی از گوشی ها مانند Samsung Galaxy Line، مدل گوشی را در پشت چاپ می کنند. معمولا این الگو در قسمت پایین گوشی نوشته می شود و لازم است نور خاصی به آنجا بتابد تا بتوانید آن را ببینید. لازم به ذکر است برای مشاهده مدل گوشی می توانید از جعبه، دفترچه راهنما و گاهی اوقات باتری گوشی استفاده کنید.

2. اگر پشت گوشی چیزی نوشته نشده باشد به راحتی می توانید مدل آن را از داخل خود گوشی ببینید. قفل گوشی را باز کنید و به بخش تنظیمات بروید.

3. گزینه About phone را در پایین لیست پیدا کنید.

4. می توانید شماره مدل را در گزینه About phone مشاهده کنید. اگر آن را نمی‌بینید، به دنبال اطلاعات سخت‌افزار یا گزینه‌های مشابه بگردید، سپس به دنبال شماره مدل آنها بگردید.

در نهایت می توانید از برنامه Droid Hardware info نیز برای نمایش اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف دستگاه خود از جمله مدل گوشی استفاده کنید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهديس

خیلی مقاله خوبی بود! به راحتی فهمیدم که چطور می‌تونم بفهمم اندروید گوشیم چند هست.

دکمه بازگشت به بالا