چطور بفهمم چقدر از بسته اینترنت همراه اولم مونده

راه های مختلفی برای اطلاع از بقیه بسته اینترنت همراه اول وجود دارد، مانند استفاده از اپلیکیشن موبایل من، مراجعه به وب سایت موبایل اول، استفاده از کدهای سفارشی خاص و ارسال پیامک.

محرب اول به عنوان بزرگترین و اولین اپراتور تلفن همراه و شبکه اینترنت پهن باند در ایران به شمار می رود که به لطف خدمات مناسب خود مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. از این رو بسیاری از کاربران برای دسترسی به اینترنت پرسرعت از خدمات اپراتور همراه اول استفاده می کنند و بسته های مختلف اینترنتی را از این اپراتور خریداری می کنند.

بدون شک برای شما هم پیش آمده که بخواهید از باقی مانده بسته اینترنت همراه اول سیم کارت خود مطلع شوید. با افزایش استفاده از اینترنت و نرم افزار‌های موجود در گوشی‌های موبایل، استفاده از بسته‌های اینترنتی مربوط به هر نوع سیم کارت بسیار فراگیر شده است؛ بنابراین داشتن اطلاعات کافی درباره خرید، شارژ و دیگر موارد مربوط به اینترنت سیم کارت امری لازم و ضروری به شمار می‌آید. در این مقاله روش‌های مربوط به دانستن باقی مانده اینترنت سیم کارت همراه اول توضیح داده شده است.

کد سفارش مورد نیاز برای استعلام موجودی طرح اینترنت همراه اول

توجه داشته باشید که روش های ذکر شده برای نمایش حجم باقی مانده اینترنت همراه اول برای سیم کارت های اعتباری و سیم کارت های دائمی یکسان بوده و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

استعلام موجودی اینترنت ابتدا با پیامک

با ارسال ارقام 320 یا 0 به زبان لاتین به 8080 می توانید به راحتی از میزان باقی مانده اینترنت خود مطلع شوید. فراموش نکنید که اعداد را به لاتین وارد کنید.

با این کار پیامی در خصوص حجم باقی مانده بسته اینترنت همراه اول برای شما ارسال می شود. توجه داشته باشید که این روش زمانی مناسب است که به اینترنت دسترسی ندارید و طرح اینترنت شما تمام شده است.

کد دستوری USSD برای استعلام حجم و بسته های اینترنت همراه اول

ساده ترین راه برای مشاهده حجم باقی مانده اینترنت موبایل استفاده از کد سفارش است. اگر می خواهید از طریق کد دستوری USSD درخواست اینترنت همراه داشته باشید، کافیست کد *100*#1 یا کد *10*320*# را شماره گیری کنید.

اگر جزو اولین مشترکین اعتبار موبایل هستید، علاوه بر کدهای دستوری بالا، می توانید با شماره گیری کدهای 140*#11 و 10*#121 و همچنین فرستنده وکال 444، بقیه اینترنت خود را نیز استعلام کنید.

از برنامه موبایل من استفاده کنید

اپلیکیشن همراه اول با نام موبایل من به مشترکین این اپراتور این امکان را داد تا به راحتی از بقیه بسته اینترنت خود مطلع شوند. برای دانلود این اپلیکیشن باید به سایت اصلی موبایل اول مراجعه کنید. پس از نصب و ورود به این اپلیکیشن باید مراحل ثبت نام را انجام دهید تا از بقیه پلن های اینترنتی خود مطلع شوید.

مشاوره باقی مانده بسته اینترنت همراه اول از طریق سایت

در صورت دسترسی به اینترنت می توانید از طریق سایت میزان باقی مانده اینترنت موبایل را استعلام کنید.

برای این کار به اکانت موبایل من در سایت همراه اول به آدرس my.mci.ir مراجعه کنید.

سپس شماره تلفن و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد سایت شوید.

اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، ابتدا با وارد کردن شماره تلفن خود یک کد دریافت خواهید کرد. آن را وارد کنید و برای خود رمز عبور تعیین کنید.

پس از ورود به صفحه اصلی سایت، حجم باقی مانده اینترنت همراه اول خود را مشاهده خواهید کرد.

ارسال شده توسط: آرمین ذوالفقار در 27 فروردین 1394 ساعت 12:11 ب.ظ.

بسته اینترنتی محاوره ای است که پس از ورود نسل سوم و چهارم به کشور معنای جدیدی به خود گرفت. شاید یکی از این بسته ها را خریده اید اما بقیه را نمی دانید. در این مطلب قصد داریم کدهایی را برای اطلاع از بقیه طرح اینترنت همراه ذکر کنیم.

ابتدا باید بدانید که چگونه بسته های اینترنت را از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل خریداری کنید و با توجه به نیاز خود یکی از بسته های موجود را خریداری کنید. پس از خرید طرح مورد نظر، پس از دقایقی از فعال شدن آن مطلع می شوید، اما برای اطلاع از باقیمانده طرح سیم اینترنت چه باید کرد؟

اطلاعات مابقی بسته اینترنت همراه اول:

در کنار اولی از روش های مختلفی نیز برای این منظور استفاده می کنند که شامل چهار راه حل است:

کد #320*10* را وارد کنید

کد #0*100* را وارد کنید

شماره لاتین 0 را به سامانه 8080 پیامک کنید

در قسمت گزارش مصرف به حساب کاربری موبایل من در my.mci.ir مراجعه کنید

اطلاعات مابقی بسته اینترنت ایرانسل:

کاربرانی که بسته های ایرانسل را خریداری کرده اند راه های مختلفی برای اطلاع از موجودی بسته خود دارند:

وارد کردن کد #4*1*555 یکی از راه هایی است که ایرانسل برای اطلاع از بسته های اینترنتی پیش روی کاربران قرار داده است. این اپراتور اپلیکیشن مرد ایرانسل را نیز توسعه داده است که کاربران می توانند با خرید بسته های اینترنتی خود از مانده موجودی خود مطلع شوند.

اطلاعات مابقی بسته اینترنت رایتل:

اگر طرح سیم کارت رایتل خریداری کرده اید و می خواهید از مبلغ باقی مانده طرح خود مطلع شوید، روش های زیر شما را از مبلغ باقیمانده طرح خریداری شده مطلع می کند:

کد #142 را وارد کنید*

کد #144 را وارد کنید*

در چه مناطقی از اینترنت سیم کارت خود استفاده می کنید؟ به نظر شما کدام یک از این اپراتورها طرح ها و طراحان بهتر و اقتصادی تری را ارائه می دهند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

از کجا بفهمیم چقدر اینترنت موبایل داریم؟ در ادامه نحوه استعلام و اطلاع از حجم باقی مانده اینترنت همراه اول را به شما آموزش می دهیم. با شبکه داتیس همراه باشید.

بررسی حجم باقیمانده اینترنت همراه اول

چندین روش آسان برای پی بردن به حجم باقی مانده در همراه اول وجود دارد که ما ساده ترین آنها را در اختیار شما قرار داده ایم، پس با ما همراه باشید.

با محبوبیت اپلیکیشن های موبایلی مانند تلگرام و اینستاگرام، استفاده از اینترنت افزایش یافته است.

امروزه اپراتورها بسته های اینترنتی را با قیمت های مختلف ارائه می دهند که می توانید آن ها را در اینترنت خریداری و استفاده کنید.

همال اول بزرگترین و پیشروترین اپراتور تلفن همراه و شبکه اینترنت پهن باند در ایران است.

اینترنت همراه اول شامل دو گروه آلفا و آلفا+ است. پلن های آلفا پلاس شامل مناطق تحت پوشش 3G هستند و سرعت بالاتری دارند.

با بررسی حجم اینترنت مورد نیاز خود می توانید بسته های اینترنتی خریداری کنید.

پس از خرید، هر زمان که بخواهید می توانید از حجم باقی مانده خود مطلع شوید.

آموزش آگاهی از بقیه اینترنت

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا از حجم باقی مانده اینترنت همراه اول خود مطلع شوید.

از طریق پیامک

ارسال شماره 320 یا 0 به سامانه پیامکی 8080 نیز یکی دیگر از راه های آسان برای اطلاع از میزان باقی مانده اینترنت همراه است.

لطفا توجه داشته باشید که ارقام 320 یا 0 باید به زبان لاتین ارسال شوند.

کد‌های دستوری USSD

اگر می خواهید با استفاده از کد دستوری از موجودی اینترنت خود مطلع شوید، می توانید یکی از کدهای 10*#320 یا 1*100* را با سیم کارت همراه اول خود شماره گیری کنید.

اپلیکیشن همراه اول

روش دیگری که برای اطلاع از میزان اینترنت باقی مانده در تلفن همراه اول موجود است، استفاده از اپلیکیشن My Mobile است.

شما می توانید با مراجعه به سایت اصلی موبایل اول این نرم افزار را دانلود و نصب کنید.

پس از دسترسی به اپلیکیشن و ثبت نام در آن، به راحتی می توانید مقدار باقی مانده اینترنت خود را مشاهده کنید.

سایت همراه اول

پس از ورود به سایت موبایل ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

اگر در سایت همراه اول ثبت نام نکرده اید لطفا ابتدا ثبت نام کنید و پس از ورود به صفحه اصلی می توانید از حجم باقی مانده اینترنت همراه اول خود مطلع شوید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

شبکه داتیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثنا

مقاله خیلی کاربردی و مفیدی بود. واقعا به کمکم اومد تا بفهمم چقدر از بسته اینترنتم مونده. ممنون از زحمتی که کشیدید.

سبحان

جالب بود که بفهمم چطوری میشه مقدار باقی‌مانده بسته اینترنت همراه اولم رو بفهمیم. اینجوری میشه بهتر مدیریت کرد و از مصرف زیاد اینترنت هم جلوگیری کرد. ممنون از نویسنده این مقاله که با این سبک دوستانه و عامیانه اش ما رو با این موضوع آشنا کرد.

دکمه بازگشت به بالا