چطور با یک دختر صحبت کنیم

به عنوان یک مرد، تلاش برای یادگیری نحوه صحبت با زنان کمی چالش برانگیز است زیرا باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشید. امروز در این مقاله قصد داریم در مورد چگونگی گفتگوی موثر با دختران بدون خجالت صحبت کنیم.

چرا باید به این مشکل توجه کرد؟ زیرا این یکی از مهم ترین جنبه هایی است که عموما مردان نادیده می گیرند. در نتیجه مطالعه این موضوع می تواند منجر به موفقیت در این زمینه شود.

حتما بخوانید: آموزش 27 نکته بسیار مهم آداب معاشرت در زندگی اجتماعی + دانلود بهترین کتاب

یکی از دلایل اصلی مشاجره مردان با زنان این است که آنها نمی دانند چگونه با یکدیگر صحبت کنند و وقتی سعی می کنند این کار را به درستی انجام دهند، کار را کاملاً خراب می کنند.

از طرفی نمی دانید چه زمانی باید سکوت کنید و چه زمانی صحبت کنید. در نتیجه شما برعکس هر دوی این کارها را انجام می دهید. این دقیقا همان جایی است که شما به خودتان نگاه می کنید و فکر می کنید این رابطه به جایی نمی رسد. وقتی این اتفاق می‌افتد، زنان فکر می‌کنند که تقصیر من است یا اینکه نمی‌توانم این مرد را داشته باشم. به همین دلیل این رابطه پایان خواهد یافت.

به همین دلیل است که بسیاری از مردان از شروع گفتگو می ترسند. شروع یک مکالمه ساده تر از چیزی است که فکر می کنید. اگر هدف اصلی شما یک هدف خاص باشد، مطمئناً این گفتگو شکست خواهد خورد. چون این دختر احساس می کند شما چیزی را پنهان می کنید.

خواندن را فراموش نکنید: هنر برقراری ارتباط خوب با افراد مختلف: نکات بسیار مهم و کاربردی

اگرچه می توانید آن را ساده نگه دارید و فقط روی نحوه شروع مکالمه تمرکز کنید. موضوعات عمیق بهتر است برای بعد ذخیره شوند. در اولین جلسه و اولین گفتگو، نباید در مورد موضوعات خیلی مهم صحبت کنید.

بهترین موضوعات برای شروع گفتگو با دختران

اهمیت موضوع گفتگو برای بسیاری از افراد بسیار مهم است زیرا اگر موضوع مناسبی را انتخاب کنید، هر دوی شما می توانید ساعت ها از این گفتگو لذت ببرید. در نهایت، زنان بیشتر به شما علاقه مند می شوند. دلیلش هم موضوع خوبی بود که برای گفتگو انتخاب کرده بودید. این واقعیت ممکن است برای شما کمی احمقانه به نظر برسد، اما نباید در مورد آن خیلی حساس باشید. هر بحثی که در آن زمان به ذهنتان می رسد را مطرح کنید. سپس می توانید موضوع را در طول مکالمه تغییر دهید و روی موضوعاتی تمرکز کنید که به یکی از شما علاقه مند است.

با این برنامه ساده، با گوش دادن به آن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز ضمن تقویت حافظه آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

موضوعاتی در مورد خودتان

درست است که می توانید موضوعات مختلفی را انتخاب کنید، اما اگر این موضوع به شما مربوط باشد، بهتر است. صحبت کردن در مورد مشکلات دیگران بسیار دشوار است. معمولا افرادی که بیش از هر زمان دیگری برای خود ارزش قائل هستند بیشتر به خود فکر می کنند.

در نتیجه گفتگوها و موضوعات گفتگوی آنها معمولاً از خودشان شروع می شود. در عین حال، کار شما می تواند ارزش هایی را که در ضمیر ناخودآگاه فرد دارید نشان دهد که نشان دهنده اعتماد به نفس شما خواهد بود. به عنوان مثال، اگر به سوپرمارکت می روید، بحث را با همان موضوع شروع کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که زیاده روی نکنید. نشان دهید که در شروع یا ادامه یک مکالمه کاملاً راحت هستید و از موضوعات خیلی عجیب مانند حساب های بانکی، داوطلب شدن، خرید ماشین، تحصیل و غیره اجتناب کنید. همه چیز را ساده نگه دارید.

حتما بخوانید: چگونه به عنوان یک پسر/مرد جذاب باشیم؟ ویژگی های یک آقا

نمونه هایی از مکالمات موثر

صبح بخیر. داشتم کانال آشپزی رو میدیدم و حوصله نداشتم یکی از این غذاهای خوشمزه درست کنم. الان میرم مواد رو بخرم

ممکن است فکر کنید که دختر ممکن است به این بحث اهمیتی ندهد، اما اگر طرز فکر یا داستانی که برای او تعریف می کنید برای شما جذاب باشد، قطعا از صحبت کردن در مورد آن لذت خواهد برد.

گفتگوهای داغ

گفتگو در مورد موضوعات داغ می تواند گفتگوهای خوبی باشد. به من اعتماد کن و هر وقت خواستی موضوع را عوض کن. قبل از آن، در مورد چیزهایی که بیشتر مورد علاقه شما هستند صحبت کنید، زیرا این می تواند اشتیاق شما را در طول مکالمه افزایش دهد. فکرش را بکن، گفتگو با دختران مثل آتش می ماند. باید کم کم بحث را گرم کنید، سپس به بحث های سخت و جدی بروید، اما این را به جلسات بعدی موکول کنید.

صحبت کردن با دختران در هر شرایطی

صحبت کردن با دختران بدون توجه به موقعیت ممکن است ایده جالبی باشد. در شهرهای بزرگ، مطمئناً هر روز با زنان زیبای زیادی روبرو می شوید، آنها را در مترو، خیابان، سوپرمارکت، کافه، رستوران و غیره می بینید. بیشتر ما از نزدیک شدن به این دختران می ترسیم و فکر می کنیم که در گفتگو با آنها قطعا شکست خواهیم خورد.

من به شما خواهم گفت که در این شرایط چه چیزهایی می توانید مطرح کنید و پس از آن باید یاد بگیرید که چگونه استرس خود را مدیریت کنید. برای رهایی از استرس باید ورزش کنید.

خواندن را فراموش نکنید: چگونه در چت و جذابیت جذاب باشیم؟ 10 نکته کاربردی

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که دخترها هر چقدر هم که زیبا باشند، آنها فقط افراد عادی مانند شما هستند. به همین دلیل است که باید به راحتی با آنها صحبت کنید. در نظر بگیرید که با دوست همجنس خود بیرون رفتید و او نیز شرایطی مشابه شما دارد.

ارتباط غیر کلامی

روانشناسان تخمین می زنند که تنها 7 درصد از احساسات و پیام های عاطفی از طریق زبان منتقل می شود. 38 درصد کاملاً به لحن صدای شما و 55 درصد غیرکلامی و مربوط به زبان بدن و حالات چهره شما است. در واقع، کلمات تأثیر بسیار کمی بر معنای احساسات شما دارند. بنابراین نباید زیاد به آنها اعتماد کنید.

پس بهتر است ابتدا این انرژی را در بدن خود ایجاد کنید. به زمان هایی فکر کنید که واقعاً خوشحال هستید، در مورد آنها چه می گویید؟ شما چگونه هستید و چگونه با بهترین دوستانتان وقت می گذرانید؟ سعی کنید همیشه لبخند بزنید و به لحظات شاد زندگی تان فکر کنید، با اعتماد به نفس راه بروید و سرتان را بالا بگیرید. در درون فردی شاد باشید و آن را در ظاهر خود نشان دهید. احساس درونی شما قطعا به دیگران منتقل خواهد شد.

فراموش نکنید که بخوانید: قانون جذب: چگونه از آن برای جذب شخص خاص استفاده کنیم؟

نگران این نباشید که آیا دیگران نگرانی شما را درک می کنند یا خیر. سعی کنید اعتماد به نفس درونی خود را تقویت کنید. انرژی درون شما به شدت بر دیگران تأثیر می گذارد. به خصوص وقتی لبخند زیبایی بر لب دارید. اجازه دهید چهره شما منعکس کننده احساسات شما باشد.

چگونه با دختران ناشناس صحبت کنیم

حالا شاید بخواهید با غریبه ها صحبت کنید. البته هنوز نمی دانید اول چه بگویید. بهتر است در نگاه اول کاملاً صادق باشیم. سعی نکنید جعل هویت کسی باشید. سخنان و مکالمات شما باید کاملاً از قلب شما بیرون بیاید. نه اینکه آنها را از قبل آماده کرده باشید یا ثمره تخیلات دیگران باشند.

در این قسمت دو مثال برای شما می زنم، اما باید به خاطر داشته باشید که با انرژی درونی خود صحبت کنید.

1- می توانید به سراغ فرد مورد نظر خود بروید و با او احوالپرسی کنید

ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که نام خود را بگویید و نام آنها را بپرسید. حال آنچه را که در مورد نام این شخص به ذهنتان می رسد بگویید. به عنوان مثال، می توانید در مورد احساسات این شخص یا معنای نام او صحبت کنید. به عنوان مثال، می توانید محل تولد او را از روی نام او حدس بزنید. این گفتگوی شماست. شما می توانید آن را به هر کجا که می خواهید ببرید. شما همچنین می توانید چیزی در مورد خودتان بگویید.

2- مهربان و کمک کننده باشید

یکی از بهترین تجربیاتی که من به عنوان یک زن داشتم این بود که مردی در سوپرمارکت را به روی من باز کرد زیرا طالبی را در سبد من دید و به من گفت که من و تو در یک مسیر مشترک هستیم. بعد به من اشاره کرد که گردنبندت واقعا زیباست و مثل خورشید می درخشد و یک لحظه یاد اقیانوس افتادم (البته نباید زیاده روی کنی و شریک زندگیت را شکنجه کنی).

بعد از شنیدن این مکالمه چه فکری می توانید در مورد این مرد داشته باشید؟ احتمالاً فکر می کنید این مرد خوب است و به راحتی احساسات خود را بیان می کند.
افراد زیادی هستند که صحبت های خود را به راحتی شروع می کنند و می توانند ساعت ها ما را مجذوب خود کنند. تنها کاری که باید انجام دهید تمرین، تمرین و تمرین است.

خواندن را فراموش نکنید: چگونه شخصیت کاریزماتیک داشته باشیم؟ 9 ویژگی منحصر به فرد افراد کاریزماتیک

همچنین می توانید از افرادی که در این زمینه موفق هستند یاد بگیرید و از تجربیات آنها استفاده کنید، اما مهمترین چیز اعتماد به نفس شماست که باید آن را ارتقا دهید. زیرا انجام این کارها تقلید نیست و باید در درون شما تربیت شود. اعتماد به نفس مهمترین ابزار شما هنگام صحبت با دختران در هر شرایطی است.

3- از صحبت کردن با آنها نترسید

در نظر بگیرید که اصلا قرار نیست کار سختی انجام دهید. صحبت کردن کاری است که ما هر روز انجام می دهیم، بدون ترس یا اضطراب. از شر این احساس خلاص شوید زیرا فکر می کنید به دست آوردن این دختر کاملا غیرممکن است، اما باید سعی کنید به احساسات خوب خود تکیه کنید. وظیفه شما به عنوان یک مرد این است که به طبیعت زنانه توجه کنید و به آن پاسخ دهید. این تنها راه صحبت با زنان است. در نتیجه، تعجب خواهید کرد که چقدر پاسخ یک زن به شما بهبود می یابد و می تواند به خوبی با مکالمات شما مطابقت داشته باشد.

یکی از دوستانم در حال مصاحبه با پیرمردی بود که می‌رفت در روزنامه‌اش کار کند و آن مرد به دوستم گفت: تو واقعاً زن دوست‌داشتنی هستی. حتما عشق زیادی را در زندگی خود تجربه کرده اید. با شنیدن این جمله لبخند بزرگی بر لب داشت. با خودش گفت چه مرد شیرین و جذابی! ای کاش مردان جوان می توانستند اینطور صحبت کنند. دلیل آن این است که مردان مسن تجربه زندگی بیشتری دارند. از طرفی سختی های زیادی را متحمل شده اند و بهتر از جوانان می توانند چیزهای ارزشمند را تشخیص دهند.

4- به آنها تعارف و تبریک بگویید

ممکن است کلیشه ای به نظر برسد، اما خانم ها زمان زیادی را در حمام می گذرانند. به نظر شما چرا آنها زمان زیادی را آنجا می گذرانند؟ این را به شما می گویم زیرا آنها دوست دارند دائماً روی ظاهر خود کار کنند.

آنها دوست دارند زیباترین چهره ها و زیباترین دست ها را داشته باشند.

حتما تا به حال با دخترانی برخورد کرده اید که از ظاهر شما شکایت دارند. از طرفی با دخترانی برخورد کرده اید که مدام از هر کدام از شما تعریف می کنند، مثلا موهایتان امروز زیبا به نظر می رسد، این لباس به شما خوب می آید، چقدر چشمانتان زیباست. اما چند مرد این کار را می کنند؟

حتما بخوانید: مردان خوش تیپ، پسرهای جذاب از دیدگاه همسرشان این ویژگی ها را دارند + عکس

همانطور که شما دوست دارید از ظاهر خود تعریف کنید، دختران نیز دوست دارند به ظاهر زنانه خود توجه کنند. آنها دوست دارند مردی احساسات مثبتی را در مورد ظاهر خود ابراز کند. این احساسات ممکن است مربوط به رنگ رژ لب یا حتی چیزهای مهم تری باشد. با انجام این کار، دختران اطمینان حاصل می کنند که شما به آنها توجه کافی می کنید. بنابراین مطمئن هستم که از این روش نتیجه خواهید گرفت.

5- با احساس و اشتیاق صحبت کنید

وقتی چیزی را با اعتماد به نفس و قدرت می گویید، یک شهود دارید. قطعا برای شنونده جذاب تر به نظر خواهید رسید. در مورد آنچه می خواهید صحبت کنید. وقتی آنها اشتیاق شما را برای موضوع مورد نظر ببینند، کاملاً علاقه مند به صحبت با شما خواهند بود.

6- شوخ طبع باشید

از روش هایی استفاده کنید که تعامل شما را بهبود می بخشد. مثلاً یک جوک خنده دار بگویید. اگر در آن مهارت داشته باشید، خیلی پیش خواهید رفت. می توانید کارهای سرگرم کننده انجام دهید. البته نباید زیاده روی کرد، اما در هر صورت خنداندن دیگران می تواند یکی از جذاب ترین موضوعات باشد.

7- از برخی موضوعات اجتناب کنید

اکثر مردم اصرار دارند که درباره موضوعات عمیق و شخصی با زنان صحبت کنند. این موضوع ممکن است جالب باشد، اما به زمان خود نیاز دارد. شما نباید این موضوعات را در چند دقیقه اول ملاقات با یک زن جدید مطرح کنید.

باید صبر کنید تا هر دو از با هم بودن لذت ببرید، یکدیگر را بهتر بشناسید و احساسات یکدیگر را درک کنید. سپس می توانید در مورد موضوعات مهمی مانند سیاست، جامعه، فرهنگ و هر چیزی که دوست دارید صحبت کنید.

خواندن را فراموش نکنید: مردان و زنان جذاب چه ویژگی هایی دارند؟

8- به جای صحبت کردن، ارتباط برقرار کنید

برقراری ارتباط فقط صحبت کردن نیست. بهتر است روی نحوه برقراری ارتباط تمرکز کنید. تاکید را از کلمات و عباراتی که تنها بخش کوچکی از ارتباطات شما هستند حذف کنید. ارتباط واقعی تنها 20 درصد کلمات است و 80 درصد به لحن و زبان بدن شما بستگی دارد. معمولاً این چیزی نیست که شما می گویید، بلکه نحوه بیان آن مهم است.

کلماتی که می گویید باید کاملا ساده، مودبانه و گاهی غیرمنتظره باشند.

به عنوان مثال به مکالمه زیر توجه کنید که چقدر خسته کننده است:

صبح بخیر

سلام. چطوری

خوبه چطوری

من خوبم

OK
حالا به جای مکالمه بالا به مکالمه زیر توجه کنید که بهتر است:

خدا حافظ

سلام حالتون چطوره با این هوای نیمه ابری چیکار میکنید؟

باشه چیکار میکنی

این گفتگو نسبت به مکالمه اول فراز و نشیب بیشتری دارد.

به زنان علاقه نشان دهید.

همانطور که گفتیم، باید در مورد موضوعاتی صحبت کنید که شما را خوشحال می کند. سپس موضوع را به چیزی که هر دوی شما علاقه مند است تغییر دهید. به جای تمرکز بر یافتن موضوع، بهتر است در مورد چیزهایی صحبت کنید که شما را سرگرم می کند. با پیشرفت مکالمه، می توانید علایق یکدیگر را کشف کرده و علایق خود را به آنها نشان دهید.

اگر دختری را دوست دارید و به دنبال راهی برای صحبت با او هستید، این مقاله می تواند به شما کمک کند تا گفتگو را با دختر مورد علاقه خود باز کنید. نکاتی وجود دارد که به موفقیت شما کمک می کند. همه چیز به شما و شناخت شما از او بستگی دارد.

اولین صحبتی که با یک دختر دارید نقش مهمی در ادامه رابطه شما با او دارد. اگر با سربلندی و خوش فرم این مرحله را ترک کنید، مطمئن باشید که در نیمه راه رفته اید. در این مقاله قصد داریم 6 نکته کاربردی برای شروع صحبت با دختری که می خواهید به آن نزدیک شوید را به شما ارائه دهیم.

چگونه با یک دختر شروع به صحبت کنیم

برای صحبت با یک دختر، بهتر است با معرفی خود شروع کنید. لازم نیست همه چیز را از قبل برنامه ریزی کنید، اما اگر با مکالمات بداهه راحت نیستید، داشتن یک استراتژی برای شروع مکالمه به شما کمک می کند تا بهتر انجام دهید.

به طور کلی برای شروع صحبت با دختر مورد علاقه خود، آرام باشید، سعی کنید خودتان باشید، مودب باشید، اعتماد به نفس داشته باشید، پرانرژی باشید، شنونده خوبی باشید، سعی نکنید خودنمایی کنید و…

در اینجا چند نکته ارزشمند برای شروع گفتگو با یک دختر وجود دارد:

نکته 1. چگونه با دختری که دوست دارید گفتگو کنید

برای شروع صحبت با دختر مورد علاقه خود، از دعوا کردن با خود دست بردارید و خشن نباشید، فقط از چند موضوع ساده برای شروع صحبت استفاده کنید و گفتگو را با دختر مورد علاقه خود باز کنید. مجموعه ای از نکات شروع به شما کمک می کند تا موضوعی را برای صحبت یا طرح سؤالی بیابید که مکالمه شما را به سمتی که می خواهید سوق دهد.

این عناصر ممکن است بسته به شخصیت و موقعیت شما متفاوت باشد. از گفتن چیزهای عجیب و غریب خودداری کنید، مانند اینکه اگر سال 1600 بود، دوست داشتید کجا باشید یا از چه چیزی خلاص شوید، اما در حال حاضر نمی توانید این کار را انجام دهید.

شما می توانید در مورد همه چیز در حد اعتدال صحبت کنید. همه چیز به شما بستگی دارد، فقط برای شروع به چند گزینه نیاز دارید.

نکته 2. در اولین مکالمه به دختر مورد نظر چه بگوییم؟

پس از شروع مکالمه، باید بدانید که برای ادامه گفتگو به دختر مقابلتان چه بگویید. صحنه را ارزیابی کنید و از محیط اطراف خود برای یافتن یک موضوع خوب برای بحث استفاده کنید. این موضوعات به شما کمک می کند تا با یک دختر گفتگو کنید. بسته به آنچه در مورد زنان می دانید، می توانید واکنش آنها را بررسی کنید.

اگر مکالمه شما به سکوت تبدیل شد، گوش دهید، پاسخ دهید، تماشا کنید و برای تغییر موضوع آماده باشید.

نکته 3. او را بخندانید

آیا احساس می کنید همه چیز خوب پیش نمی رود؟ او را بخندانید و او مشتاق صحبت کردن خواهد بود. اما چگونه او را بخندانیم؟ خوب، با چند سوال جالب شروع کنید.

با درخواست از او برای تعریف خنده دارترین داستانی که تا به حال برایش اتفاق افتاده است، او را مجبور می کنید که با شما بخندد، یا وقتی از او می پرسید که اگر در دنیای دیگری بود و مجبور بود کاری انجام دهد مانند «بخند» اگر موز بخورد چه می شد. یا بوی موز میده

نکته 4. از او تعریف کنید

خنده را با تعریف کردن از او متعادل کنید و به او بگویید که به او علاقه دارید. وقتی برای تعریف و تمجید از یک دختر می روید نگران نباشید، آسان است. ترفند این قسمت این است که زیاد از او تعریف نکنید، چیزی را بگویید که مناسب او باشد و معتبر باشد.

اگر درباره موسیقی یا فیلم های مورد علاقه اش صحبت می کند، سلیقه او را تحسین کنید. اگر به او بگویید جذاب و جالب است و دوست دارید با او صحبت کنید، به او خواهید گفت که روز خوبی را با شما سپری کرده است. می توانید زیبایی او و همچنین توجهی که به شخصیت او داشتید را تحسین کنید.

نکته 5. موضوعاتی را برای گفتگو آماده کنید

قبل از شروع صحبت با دختر مورد علاقه خود، به موضوعات جالبی فکر کنید که بتوانید به خوبی در مورد آنها صحبت کنید تا در صورت گیر افتادن از آنها برای ادامه گفتگو استفاده کنید. این می تواند یک خبر داغ روز، موسیقی مورد علاقه شما، ورزشی که انجام می دهید یا فیلمی باشد که به تازگی دیده اید.

برای انتخاب این موضوعات سعی کنید دختر مورد نظر خود را تا حدودی بشناسید و از قبل در ذهن خود صحبت هایی را آماده کنید تا بدانید با واکنش مثبت او مواجه خواهید شد. مثلاً اگر به حیوانات علاقه دارد، اطلاعاتی درباره حیوانات تهیه کنید.

نکته 6. چه مدت به صحبت کردن ادامه دهید

چه در پایان مکالمه و چه زمانی که مکالمه به اصل مطلب نرسیده است، باید بدانید چه زمانی از موضوع خارج شوید. اگر مکالمه خوبی داشته اید، اجازه ندهید که خیلی طول بکشد و پایان مکالمه را به تاخیر نیندازید. ببخشید و قبل از اینکه حوصله اش سر برود ماجرا را تمام کنید.

اگر چت شما ادامه پیدا نکرد و مکالمه با دختر مورد علاقه تان به درستی تمام نشد، نگران نباشید. علاقه باید متقابل باشد.

یکی از ترفندهایی که می توانید برای صحبت او به کار ببرید این است که سوالاتی بپرسید که پاسخ های طولانی دارند و به بله یا خیر ختم نمی شوند. در زمان مناسب ساکت باشید و در زمان مناسب شروع به صحبت کنید. لحن گفتار خود را کنترل کنید و سعی کنید با لحنی پرشور با او صحبت کنید و چهره ای جدی و عبوس به خود ندهید.

امیدواریم با رعایت این نکات بتوانید گفتگوی خود را با دختر مورد علاقه خود آغاز کرده و ادامه دهید. نگران نباش فقط به خودت اعتماد کن

مگ تک

صحبت کردن با دختران چیز ترسناکی نیست، اما نمی توان انکار کرد که دنیای دختران دنیای نسبتاً پیچیده ای است که برای ورود به آن باید مهارت های خاصی را یاد بگیرید. در این مقاله نحوه برقراری ارتباط و صحبت با دختران و شروع ارتباط برای شناخت بهتر یکدیگر را با شما به اشتراک می گذاریم. برای شروع یک رابطه سالم و مناسب، وقت بگذارید و آن را بخوانید. ما خوشحال خواهیم شد که بازخورد را ترک کنیم. این مشکل را با ما در میان بگذارید. به ما بپیوند.

به نام خدا

یاد بگیر با دخترا حرف بزنی

چه میزبان باشید و چه مهمان،

موقعیت های اجتماعی زیادی وجود دارد

جایی که باید ارتباط برقرار کنید،

حتی اگر انجام آن برای شما سخت باشد.

مثلاً در یک مهمانی دوست دارید نامزد دوستتان احساس راحتی کند و خوش بگذرد

یا ممکن است غریبه ای را در یک اتاق شلوغ ببینید

و در درون خود فکر کنید که او تنها شانس شماست

این برای تحت تاثیر قرار دادن کسی است که به او علاقه دارید.

اما متوجه می شوید که نمی دانید چه بگویید.

صبح با همکلاسی خود

مراحل صحبت با دختران

1. با یک مقدمه شروع کنید

و خیلی ساده خودتان را به شخص مورد نظر معرفی کنید. دراز کنید و دستش را بفشارید. اگر می دانید، این مرحله را رها کنید و دوباره با مرحله دو شروع کنید.

2. به اطراف خود نگاهی بیندازید.

ببینید آیا چیزی ارزش بحث کردن دارد یا خیر. صحبت در مورد آب و هوا بسیار کلیشه ای شده است، اما اگر چیز جالبی در مورد آن وجود دارد، اشکالی ندارد، می توانید بحث را باز کنید.

3. طرف خود را تعریف کنید.

اما مراقب باشید که دروغ نگویید، مثلاً اگر دیدید موهای همسرتان به طرز مسخره ای زشت است، از موهای او تعریف نکنید، اما اگر مثلاً از کفش او یا چیز دیگری خوشتان می آید، با لبخند بگویید. یک تعریف صادقانه و صمیمانه راهی عالی برای نزدیک شدن به طرف مقابل است. اما مطمئن شوید که این تعریف در مورد یک موضوع خیلی شخصی که او را می ترساند یا ناراحت می کند نباشد.

اموزش صحبت کردن با دختر ها 

4. سوال بپرسید

بیشتر مردم دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند، پس به آنها اجازه دهید. اما مراقب باشید که زیاد در مورد خودتان صحبت نکنید تا به آن فرد اجازه صحبت داده نشود. به عنوان مثال، بپرسید: «این سال چه درس هایی آموخته اید؟ یا “آیا فیلم خاصی را دیده اید؟” “چی فکر کردی؟” سوالاتی بپرسید که آنها بتوانند به راحتی در مورد آنها صحبت کنند و فقط به آنها پاسخ مثبت یا خیر ندهید. به عنوان مثال، می توانید بپرسید “چه کیف خوبی، از کجا خریدی؟” و خواهید دید که دقایق زیادی از روزی که برای خرید این کیف به بازار رفته و اتفاقات آن روز صحبت می کند. اما اگر می بینید که شریک زندگی شما تمایل چندانی به پاسخگویی به سوالات شما ندارد، زیاد نپرسید.

5. به حرف های طرف مقابل عمل کنید.

موافق، مخالف و نظر خود را بیان کنید. سعی کنید آن را نادیده نگیرید.

6. به چشمان دوست جدید خود نگاه کنید.

این باعث ایجاد اعتماد بین شما می شود. اما مراقب باشید در چشمان او نگاه نکنید. همچنین یک یا دو بار در حین گفتگو نام آنها را ذکر کنید. این کار نام آنها را به شما یادآوری می کند و توجه آنها را به آنچه می گویید جلب می کند. در صورت لزوم لبخند بزنید و بخندید.

7. به یاد داشته باشید که لبخند بزنید و از گفتگو لذت ببرید.

8. فقط خودتان باشید و سوالاتی بپرسید که فکر می کنید مناسب شرایط است. قبل از اینکه چیزی بگویید، در مورد آن فکر کنید.

صبح با دختر

نکات مهم برای صحبت با دختران

آسوده باشید، این احتمال وجود دارد که هر چرت و پرتی که داشته باشید تا ماه ها در ذهن مخاطبانتان باقی نخواهد ماند. آنچه به ذهنتان می رسد بگویید.

به یاد داشته باشید که در حین صحبت کردن به چیزی فکر می کنید. به احتمال زیاد مرتبط

تماشای تلویزیون، گوش دادن به موسیقی و خواندن روزنامه، مجلات و کتاب کمک زیادی به شما می کند. می توانید از قبل برنامه ریزی کنید که دوست دارید در مورد چه چیزی با کسی صحبت کنید.

اگر خجالتی هستید، بهتر است چند موضوع بحث را از قبل آماده کنید.

به واکنش طرف مقابل توجه کنید. اگر او به موضوع علاقه مند است، ادامه دهید، اما اگر متوجه شدید که دائماً به ساعت خود نگاه می کند یا به دنبال راهی برای فرار است، باید متوقف شوید.

صبحت با یه دختر غربی

صحبت با یک دختر مجرد

عبارات و جملات خنده دار و جالب می توانند حال و هوای مکالمه را تغییر دهند و موضوعات جدیدی را برای صحبت به ارمغان بیاورند.

اگر مکالمه تلفنی انجام می شود، باید تا حد امکان طرف مقابل را در گفتگو مشارکت دهید. اگر موضوع جالبی پیدا نکردید، از بازی «پرسیدن» استفاده کنید. از طرف شما سوال بپرسید مطمئن شوید که سوالاتی که می‌پرسید برای زمان و مکان مناسب هستند. سوالات باید به گونه ای باشد که فرد بتواند به راحتی در مورد آنها صحبت کند و با یک بله یا خیر معمولی تمام نشود.

نگرش و رفتار شما نیز به موفقیت مکالمه کمک می کند. سعی کنید دوستانه و مهربان باشید تا کلمات شما تاثیر بیشتری داشته باشند.

چیزهای جالب و جدیدی که در طول روز با آنها روبرو می شوید را جایی یادداشت کنید. به عنوان مثال، یک چیز خنده دار که کسی به شما گفته، یک کار جالب یکی از دوستان شما، یا هر چیز جالب دیگری. این نکات می تواند در گفتگوهای آینده به شما کمک کند.

به یاد داشته باشید که با هر کسی که صحبت می کنید، همیشه می توانید نقاط مشترکی با آنها پیدا کنید. همه ما آب و هوای یکسانی داریم، عاشق غذای خوب و عاشق خندیدن هستیم. به عنوان مثال، اگر شریک زندگی خود را در ایستگاه اتوبوس ملاقات کردید، می توانید از آنها بپرسید که کجا می روند. اگر خارج از شهر زندگی می کنند، می توانید از آنها در مورد زندگی خود سوال بپرسید.

به یاد داشته باشید که احساس راحتی کنید و همیشه مرتب و زیبا به نظر برسید.

نکته پایانی این است که شروع مکالمه نیاز به تمرین دارد. ممکن است در ابتدا احساس سردرگمی و سردرگمی کنید، اما با تمرین به تدریج این کار برای شما آسان تر می شود.

هشدار در مورد صحبت با دختران

·     طرف مقابل را با سؤال بمباران نکنید.

·     با لحنی صحبت کنید که باعث شود طرف مقابل فکر نکند نیازی به گفتن ندارید.

. آرام و مناسب صحبت کنید.

·     سؤال خصوصی نپرسید.

· ارتباط چشمی برقرار کنید.

در مورد ظاهر طرف مقابل یا دیگران نظر منفی ندهید

. زیرا ممکن است حزب شما شخص مورد انتقاد شما را بشناسد.

با دختر مورد علاقه خود صحبت کنید

·     هرگز فحش، بی احترامی یا توهین نکنید.

. درباره جنسیت، مذهب یا ملیت بحث نکنید.

·     هرگز در برخورد با مردم به گونه ای متکبرانه رفتار نکنید که انگار همه چیز را می دانید.

·     کودکانه و بی ادبانه رفتار نکنید، صحبت نکنید یا لباس بپوشید.

·     مکالمه دو نفر دیگر را قطع نکنید. بگذارید مکالمه خود را تمام کنند و سپس صحبت کنند.

·     همیشه کلمات “لطفا”، “متشکرم”، “لطفا” و موارد دیگر را در سخنرانی خود بگنجانید.

. مودب بودن نشانه هوش و کمال شماست.

·     به اطرافیان خود احترام بگذارید.

·     مرتب و تمیز باشید و خوب لباس بپوشید. سهل انگاری، بوی بد دهان و بوی بدن همه را از شما دور می کند.

·     گاهی اوقات وقتی مکالمه ای را شروع می کنید، ممکن است طرف مقابل خسته به نظر برسد.

. اما اشکالی ندارد. شما می توانید به سراغ شخص دیگری بروید زیرا ممکن است طرف اشتباهی را انتخاب کرده باشید.

·     اگر با کسی که دوستش دارید صحبت می کنید، هرگز درباره دوست پسر یا دوست دخترش با او صحبت نکنید.

. در مورد چیزی که در مورد او می دانید صحبت کنید.

. به عنوان مثال، اگر آنها ورزش را دوست دارند، می توانید از آخرین مسابقات آن ورزش برای آنها بگویید.

صبح با دختری که دوستش داریم.

با دختری که می خواهید با او ازدواج کنید صحبت کنید

وقتی به زوج های خوشبخت نگاه می کنیم این احساس را داریم که آنها به دلایلی شاد و موفق هستند و این حالت ذهنی افکار ما را به خود مشغول می کند و ما را کنجکاو یا وسوسه می کند.

وقتی به زوج های خوشبخت نگاه می کنیم این احساس به ما دست می دهد که به دلایلی شاد و موفق هستند و این حالت ذهنی ما را به خود مشغول می کند و به نوعی ما را وسوسه می کند. با چنین افکاری سعی می کنیم خودمان را به گونه ای توجیه کنیم که یا همسر مناسب و دلخواه پیدا کرده اند یا انتخابشان درست بوده است یا در زندگی خوش شانس بوده اند که با مشکلات شدید و حاد مواجه نشده اند و یا رنج می برند. نه با سختی‌ها و روزهای سختی روبه‌رو شده‌اند و نه اینکه سرنوشتشان به‌گونه‌ای بوده و شانس در زندگی یارشان بوده است.

چگونه با دختران صحبت کنیم

برقراری ارتباط و تعامل با همسرتان امری بسیار ساده خواهد بود به شرطی که شنونده خوبی باشید و برای شرکت در بحث و تبادل نظر با او وقت بگذارید. بخشی از آنچه می خواهید در حال حاضر با همسرتان صحبت کنید مستلزم یادگیری نحوه صحبت با یک زن است. بیشتر اوقات، این تعامل مبتنی بر گوش دادن یا گوش دادن مؤثر و گفتار مثبت است.

گفتگوی صریح و رو در رو همیشه بهتر از ارتباطات دیجیتالی مانند ایمیل، اینترنت یا پیام های متنی است. آنها ارتباط چهره به چهره ندارند و به همین دلیل به جای ارتباط واقعی از روش های دیجیتالی استفاده می کنند. در این شرایط توصیه جدی ما این است که صرف کمترین زمان برای مکالمه حضوری بسیار موثرتر و کارآمدتر از ارتباطات مجازی مانند ارسال پیامک و ایمیل است.

علاوه بر این، یادگیری توصیف و توضیح افکار خود برای همسر و گوش دادن به صحبت های او می تواند کلید ایجاد یک رابطه خوب با یک زن باشد، در حالی که توجه به این نکات نیز قابل تامل است.

چگونه با دختران صحبت کنیم

اگر قصد دارید با همسرتان رابطه لفظی برقرار کنید، بدانید:

انتخاب زمان مناسب برای صحبت: چه با همسرتان صحبت کنید چه با نامزدتان، انتخاب زمان مناسب برای صحبت با یک زن بسیار مهم است. این زمان باید زمانی باشد که هم کار و هم سایر مسئولیت های روزانه را تمام کنید. اگر قصد شما این است که نامزدتان را بیشتر بشناسید، بهتر است یک چای یا یک وعده غذایی کوچک برای شناخت بهتر همدیگر در حین گپ زدن برنامه ریزی کنید. با انتخاب صحیح این زمان و رهایی از سایر عوامل حواس پرتی، می توانید مطمئن باشید که تمام توجه آنها معطوف کار شماست.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم و یک رابطه ایجاد کنیم

انتخاب زمان مناسب برای صحبت با یک زن بسیار مهم است

گفتگوی خود را با توصیف دیدگاه خود و پرسیدن یک سوال از طرف مقابل شروع کنید: اگر می خواهید در مورد ازدواج صحبت کنید یا مشکل زناشویی را حل کنید، صادق بودن مهم است. نظر او یک اصل مهم است.

پرسیدن یک سوال احتمالاً به او این احساس را می دهد که به نظر او علاقه مند هستید و می خواهید تعامل بیشتری داشته باشید و این خود می تواند کلید شروع یک مکالمه طولانی تر باشد. تکیه بر فناوری دیجیتال و وسایل ارتباطی جدید آسان است، اما این وسایل اغلب فاقد کیفیت مطلوب هستند. یک مکالمه رودررو مداوم نشان می دهد که شما به نظرات آنها علاقه مند هستید و می خواهید زمانی را صرف گوش دادن به آنها کنید.

صبح خود را با یک دختر شروع کنید

با دختر صحبت کنید تا او را بهتر بشناسید

از مهارت های گوش دادن فعال استفاده کنید:

کلید یک تعامل و گفتگوی خوب با یک زن این است که به خوبی به صحبت های او گوش دهید و از بیان نظر خود در مقابل او خودداری کنید. با دیدی باز به نظرات و افکار آنها گوش دهید. اگر درباره ایده یا سوالی بحث می کنید، باید سعی کنید با دقت گوش کنید و مستقیماً به آنچه او می گوید پاسخ دهید. اگر مدام سعی کنید خود را از این مکالمه خارج کنید یا نتوانید حس احترام به دیدگاه او را منتقل کنید، قطعا این تعامل و گفتگو ادامه نخواهد داشت.

رو در رو صحبت کنید. ادامه گفتگوهای حضوری:

همانطور که در تعاملات و ارتباطات بیشتر شرکت می کنید، مهم است که گفتگوهای رو در رو داشته باشید. تکیه بر فناوری دیجیتال و وسایل ارتباطی جدید آسان است، اما این وسایل اغلب فاقد کیفیت مطلوب هستند. یک گفتگوی رودررو و مداوم نشان می دهد که شما به نظرات آنها علاقه مند هستید و دوست دارید زمانی را صرف گوش دادن به آنها کنید.

سلام با دختری که دوستش دارم

یاد بگیر با دخترا حرف بزنی

قبل از نوشتن در مورد روابط با دختران، این نکته را به شما یادآوری می کنم

که مطالب من فقط می تواند برای پسران و دختران مفید باشد

که می خواهند رابطه ای بدون ریا بر اساس صداقت، اعتماد و انسانیت داشته باشند

و خوشبختانه چه زمانی برای کسانی که اغراق می کنند

آنها می خواهند رابطه خود را با ریا و فریب شروع و پیش ببرند.

خوب، شاید شما فکر می کنید:

این همه دختر در خیابان هستند!

اگر حتی برای یک لحظه چنین چیزی به ذهن شما خطور کرد،

لطفا روی ضربدر در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. خدا حافظ!

من می خواهم با دختر صحبت کنم، اما نمی توانم

صحبت کردن با دخترا کار سختی نیست

تمرین و تکرار صداقت و انسانیت را از اینجا شروع کنیم

از اینکه به خواندن پست من ادامه دادید صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم تا آخر با هم باشیم. مهمترین آرزوی معنوی یک دختر این است که مورد محبت، ارزش گذاری و در عین حال درک شدن باشد. این حقیقت در مورد همه انسان هاست، پسرها می خواهند یک چیز را دوست داشته باشند و برایشان ارزش قائل شوند، اما واقعیت این است که آنها راحتتر از دخترها به این دو خواسته می رسند. زیرا در طرف مقابل، دختران عموماً احساساتی‌تر هستند و به احساسات خود دسترسی آسان‌تری دارند، اما پسرها درونی‌تر از دختران هستند و کمتر احساسات خود را ابراز می‌کنند.

این به هیچ وجه به این معنی نیست که پسرها به اندازه کافی خوب نیستند. نه! تفاوت در نحوه ابراز احساسات است و از آنجایی که پسرها کمتر احساسات خود را نشان می دهند، دختران متوجه وجود این احساسات نمی شوند، بنابراین احساس دوست داشتن و ارزش قائل شدن توسط پسران را دریافت نمی کنند، بنابراین احساس می کنند که این احساسات را دوست ندارند. شن را به اندازه کافی درک نمی کنم و این به معنای بی احترامی (معمولاً ناآگاهانه) به مهمترین خواسته یک دختر است!

من نمیتونم با دختر حرف بزنم

یاد بگیر با دخترا حرف بزنی

اگر دوستش دارید و قدرش را می دانید، باید آن را نشان دهید. دوست داشتن هنری است که همه ما باید یاد بگیریم تا این هنر را بیاموزیم، مخصوصا ما دختران و پسران ایرانی که از زمانی که چشمانمان را باز کرده ایم خود را در محیط های کاملاً ایزوله می بینیم. به مدت 12 سال، بیشتر روزهای خود را با شرکای همجنس خود می گذراندیم و تا 18 سالگی به طور رسمی با محیط های مختلط، چه دانشگاه و چه محل کار آشنا شدیم.

در اولین سوء تفاهم در مکالمه خود متوجه می شویم که زبان یکدیگر را به خوبی درک نمی کنیم و این تازه شروع مشکلات ماست. ما باید مهارت های صحبت کردن و گوش دادن به یکدیگر را بیاموزیم. من با بچه ها صحبت می کنم، اما خوشحال می شوم اگر خانم هایی که این را می خوانند، اگر چیزی به ذهنشان می رسد که فکر می کنند من باید بدانم، آن را با من در میان بگذارند:

نحوه باز کردن مکالمه با یک دختر

یاد بگیر با دخترا حرف بزنی

وقتی مشکلی را به شما می گوید که ناراحتش می کند، برای یافتن راه حل عجله نکنید. در بیشتر موارد، دختران فقط به دنبال شنیدن مشکل خود هستند و از شما انتظار کمک ندارند. آنها فقط باید همدردی شما را دریافت کنند. این بدان معنا نیست که شما سهل انگاری کرده اید و هیچ اقدامی برای حل مشکل انجام نمی دهید. نه! برعکس، ابتدا به صحبت های ساکن گوش کنید، زیاد به او گوش دهید و ابراز همدردی کنید، سپس اگر خواستید می توانید از او بپرسید که با شما چه کرده است.

یاد بگیر با دخترا حرف بزنی

هنگامی که او صحبت می کند، با دقت به او گوش دهید، زیرا دختران معمولاً مستقیماً خواسته های خود را بیان نمی کنند، بنابراین یافتن عبارت کلیدی در بین جملات او کمی هوش می خواهد و با پرسیدن سؤال در زمان مناسب می توانید بحث را آغاز کنید. . . او را به موضوع مورد علاقه اش هدایت کنید. این کار آسانی نیست، اما یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن اینکه او را درک می کنید و مطمئن باشید که او کمک شما را درک می کند و از شما تشکر می کند، است.

بدانید که دخترها معمولاً با صدای بلند فکر می کنند، اما پسرها معمولاً در سکوت فکر می کنند. دختران معمولا الگوریتم تفکر و نتایج را قسمت به قسمت ترجمه می کنند. به زبان ما وقتی فکر می کنند همه چیز را یکدفعه در ذهنشان بیرون می اندازند و اینگونه به جواب نهایی می رسند. به هیچ وجه جلوی او را نگیرید و بگذارید به روش خودش فکر کند.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم؟

چگونه با دختران ارتباط برقرار کنیم؟

هنگامی که او صحبت می کند، علاوه بر گوش دادن، گاهی اوقات سر خود را تکان دهید و نشان دهید که هنوز بیدار هستید و به صحبت های او توجه دارید. یکی از مهارت های گفتاری این است که سعی کنید برخی از جملات خود را دقیقا تکرار کنید. این یکی از مؤثرترین روش ها است و معمولاً بسیار خوب عمل می کند.

معمولاً در صحبت های دوستانه ای که دارید، موضوع بحث خیلی مهم نیست و هدف فقط صحبت است، اما اگر در مورد موضوع مورد بحث دقت کنید، معمولاً مسئولیت آن به عهده دختر است، زیرا برای آن مشکل است. دختران وقتی قرار است صحبت کنند، سکوت را تحمل کنند. بنابراین خود دخترها به دنبال چیزی برای صحبت هستند تا مجبور نباشند این سکوت را تحمل کنند. بهتر است گاهی موضوعی را مطرح کنید و گفتگو را باز کنید. منتظر نباش، گاهی اوقات جلو می روی.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم

چگونه با دختران صحبت کنیم؟

داشتن تماس چشمی، چه صحبت کردن یا گوش دادن، به شما آرامش و اعتماد به نفس بیشتری برای ادامه صحبت می دهد. با عشق به او نگاه کن و به حرف هایش گوش کن. دخترها به صورت کلامی و پسرها به صورت بصری تحریک می شوند. مطمئن شوید که عاقل ترین و منطقی ترین دخترها هم با شنیدن کلمات خوب، زیبا و عاشقانه راحت تر علاقه خود را به شما ابراز می کنند. به او کلمات محبت آمیز بگویید، اما مواظب باشید شورش به راه نیندازید!

اگر متوجه شدید که او از موضوعی ناراحت است اما آن را مطرح نمی کند، بپرسید. با پرسیدن سوال، او را به صحبت وادار کنید. همین که شروع به صحبت کرد نیمی از مشکلاتش به خودی خود حل می شود و در عین حال هر دوی شما از این سکوت سنگین نجات پیدا می کنید.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم.

چگونه به دختران علاقه نشان دهیم؟

به هیچ وجه خودت را تحقیر نکن. در مورد خود و خانواده خود با احترام صحبت کنید و از کلمات زشت در مورد خود استفاده نکنید. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است او آن را دوست داشته باشد و در ظاهر بخندد، اما شما آنقدر سریع از چشم او دور خواهید شد که حتی نمی توانید به آن فکر کنید. اگر می خواهید مانند یک انسان با شما رفتار شود، ابتدا باید به انسانیت خود احترام بگذارید.

وقتی صحبت می کنید محکم باشید، روی موضع خود بایستید و بر آنچه فکر می کنید درست است پافشاری کنید. به هیچ وجه نمی خواهم لجباز یا انعطاف ناپذیر باشم. نه! برعکس، با صحبت کردن فقط به خاطر عصبانی شدن او نظر خود را تغییر ندهید و بدانید که دخترها یک مرد قوی و قاطع را خیلی بیشتر دوست دارند تا مردی که هر لحظه نظرش را فقط برای راضی نگه داشتن آنها تغییر می دهد.

صبح با دختر برای خواستگاری

چند سوال مهم!

چگونه با دختران ارتباط برقرار کنیم؟

چگونه با دختران صحبت کنیم؟

چگونه به دختران علاقه نشان دهیم؟

چگونه به دختران نزدیک شویم؟

وقتی به دخترها نزدیک می شویم چه کلماتی بگوییم؟

چگونه شماره تلفن دختران را بگیریم یا به آنها بدهیم؟

بعد از ارتباط با دختران چه باید کرد؟

رابطه منسجم و پایدار با دختران به چه چیزی نیاز دارد؟

صبح با یک دختر برای عروسی

این و سوالات مشابه سوالاتی است که بسیاری از ما شنیده ایم، دخترها دقیقا برعکس این سوالات را می پرسند!! اکیداً توصیه می شود مطالب را به ترتیب و به طور کامل مطالعه کنید. قبل از اینکه به مقاله بروم و روش ها را به شما بگویم، می خواهم بدانید که دخترهای زیادی منتظر شما هستند تا درگیر شوید. شاد کردن و سرگرم کردن دختران مهمترین کاری است که می توانید انجام دهید. می توانید ببینید که زندگی دختران چقدر خسته کننده است. و یک روز برای مردن داشته باشید. این همه آرایش، رژ لب و اینها… اما آنها منتظر چه هستند؟ آنها منتظر افرادی مانند ما هستند، افرادی که برای آنها شادی، هیجان، سرگرمی، ماجراجویی و غیره به ارمغان بیاورند.

صحبت کردن با یک دختر سخت است

چگونه به دختران نزدیک شویم؟

یک تعریف:

همه ما انسان ها دو نوع ذهن داریم، ذهن راست و ذهن چپ، یکی ذهن احساسی و دیگری ذهن منطقی.

ذهن احساسی:

ذهنی که قبل از تولد سیر است و هیچکس به ما یاد نمی دهد مانند گریه بچه ها هنگام گرسنگی.

ذهن منطقی:

روحیه ای هست که اسمش را تربیت می گذاریم و خوب و بد و زشت و زیبا را به ما می آموزد و اکتسابی است.

نکته:

در زنان بیش از 80 درصد تصمیمات توسط ذهن عاطفی گرفته می شود. پس هرگز دنبال دلیل منطقی نباشید.

سعی کنید همیشه با این روحیه ارتباط نزدیک داشته باشید.

صبح با دختر همکار

وقتی به دخترها نزدیک می شویم چه کلماتی بگوییم؟

چه کار کنیم:

ابتدا باید در قلب او جذابیت ایجاد کنید.

من می خواهم او را به تو جذب کنم. و بعد از آن، در مرحله دوم، شروع به ایجاد یک رابطه کنید. من می خواهم با او رابطه داشته باشم، رابطه ای عمیق تر از قبل، در سطحی که او احساس کند شما شریک زندگی او هستید و می تواند با شما راحت باشد. اگر بتوانید این دو مرحله را انجام دهید، هیچ دختری نمی تواند در مقابل شما مقاومت کند. می پرسی چرا تماشا!! اگر او شما را دوست داشته باشد و فکر کند که شما را دوست دارند و دوست دارند، مطمئناً عاشق شما خواهد شد. پس همیشه سعی کنید اول جذب کنید و بعد سعی کنید رابطه ایجاد کنید.

صبح با دختر

چگونه شماره تلفن دختران را بگیریم یا به آنها بدهیم؟

دوست خوب من، شما باید 3 احساسی که می خواهم به شما بگویم را در شخص مورد نظر خود ایجاد کنید. (احساس از ته دل) این ضمانت رو اینجا بهت میدم اگه بتونی این 3 تا حس رو تو دلش ایجاد کنی این دختر مال تو. بیایید به این 3 احساس طلایی برویم:

معنی اول:

اول از همه، او باید در کنار شما احساس راحتی کند و زمانی که احساس راحتی کرد، آرام باشد. مهم نیست قبل از اینکه به او نزدیک شوید چه احساسی دارد. گوش کنید دوستان من یه چیزی بهتون میگم شاید باورتون نشه. وقتی با یک دختر صحبت می کنید، 85٪ از نتایج شما به آنچه می گویید بستگی ندارد، اما دختران فقط به 15٪ از صحبت های شما گوش می دهند. آنها می خواهند ببینند که آیا می توانید این آرامش را به آنها القا کنید یا نه، پس مراقب باشید که حرکات شما 85 درصد موثر باشد. زیاد نگران نباشید که به او چه بگویید. مهم نیست من چه می گویم، نحوه بیان آن مهم است.

همانطور که گفتم ابتدا باید آرام باشید. برای آرامش، چند کار می توانید انجام دهید: اگر روی صندلی می نشینید، به عقب تکیه دهید و به قول خودشان به جلو خم شوید. اگر ایستاده اید، آرام صحبت کنید و به آرامی حرکت کنید. لبخند بر لب داشته باشید و هرگز ارتباط چشمی را قطع نکنید. این زمانی است که اغلب ما اشتباه می کنیم و در حین صحبت با دختر هر از گاهی به او نگاه می کنیم.

صبح با یک دختر خانواده

بعد از ارتباط با دختران چه باید کرد؟

معنی دوم:

پس از ایجاد احساس آرامش و تنها پس از ایجاد این حس در بدن دختر، می توانید با ایجاد حس جذاب به مرحله دوم بروید. پس به خاطر داشته باشید که ایجاد حس آرامش، پس زمینه مراحل بعدی است. برای ایجاد جذابیت، باید: نشان دهید که کنترل شرایط را در دست دارید و می دانید چگونه آن را به خوبی مدیریت کنید. اعتماد به نفس داشته باشید. Q##K##Q##Y باشید. شجاع باشید (هر زمان که خواستید تصمیم بگیرید و انجام دهید). ببینید دوستان من، آنها مردان وابسته، غیر قابل تحمل، بی لیاقتی را نمی خواهند که به هم وابسته باشند و نتوانند هیچ تصمیمی بگیرند، آنها کسی را می خواهند که واقعاً مردی باشد که بتواند تصمیم بگیرد و خوب عمل کند.

صبح با دختر

رابطه منسجم و پایدار با دختران به چه چیزی نیاز دارد؟

معنی سوم:

بعد از مرحله جذب و ایجاد این حس به مرحله سوم یعنی ایجاد احساس اعتماد می رسیم. دوستان من، مراقب باشید، یک دختر فقط در صورتی به شما اعتماد می کند که قبلاً به او اعتماد کرده باشید. من برای شما یک مثال می زنم:

مثلاً در رستوران نشسته اید و توالت ها بسته اند و می خواهید به توالت بروید. بلند می شوی و می روی، بعد بیدار می شوی، کیف پول من روی میز مانده است. این یعنی من به شما اعتماد ندارم و کیف پولم باید با من باشد. . این کار را برعکس هم می توان انجام داد: وقتی به دستشویی می روید، عمداً کیف پول خود را کنار می گذارید و آن را می گیرید که باعث ایجاد احساس امنیت می شود. دختران اغلب از تنهایی با یک مرد احساس امنیت نمی کنند. برای اینکه این احساس کمتر و کمتر شود، وقتی صحبت می کنید باید آن را جابجا کنید و از جایی به جای دیگر منتقل کنید، این کار ناخودآگاه باعث ایجاد احساس امنیت در بدن فرد می شود.

یاد بگیر با دخترا حرف بزنی

همچنین بخوانید

از کجا بفهمم که خدا مرا دوست دارد؟

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد؟ (4 روش)

چگونه بفهمیم چه کسی اینستاگرام ما را مشاهده کرده است

گذشته زن چگونه با گذشته همسر یا عزیز خود کنار بیاییم؟

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا