چطور با همسرت آشنا شدی

سلام عزیزانم شب تا پایان دی ماه بخیر. ما 124000 نعمت برای جمع آوری داستان داریم. لطفا هر کی میخوای کمک کنه به پست من جواب بده بعد شماره رو بفرست تا بفهمم و بشمارم و اگر دقیقا 100 فرستادی همین پست رو لایک کن. ❤️

بخشی از زندگی به سطح تعاملات فردی و روابط ما با دیگران بستگی دارد و در این میان موضوع روابط بین همسران بسیار مهم است. اگر شما هم فردی هستید که احساس می‌کنید همسرتان به شما توجه چندانی نمی‌کند و مثل قبل برای او محبوب و جذاب به نظر نمی‌رسید، باید بگوییم که راه‌حل‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای بازگرداندن توجه او استفاده کنید. علاقه. و تمرکز کن و از التماس او برای دوست داشتنت دست بردار! سعی کنید به عنوان آخرین راه حل، عشق بخواهید.

در این مقاله سعی داریم راه حل هایی را به شما ارائه دهیم که در واقع بر بهبود رابطه شما با همسرتان تأثیر می گذارد. در اینجا 18 راه وجود دارد که شما را در مرکز توجه همسرتان قرار می دهد:

1-به غرغرهای خود توجه کنید

این واقعیت که تصور می کنید همسرتان اصلاً به شما توجه نمی کند ممکن است برای شما یک مشکل ناامید کننده باشد. اما باید سعی کنید دوباره شعله های عشق را در او روشن کنید، پس بهتر است گاهی به او بگویید «کمی بیشتر از قبل به توجه تو نیاز دارم». البته ممکن است همسرتان بلافاصله متوجه این مشکلات نشود.

در این پکیج فوق العاده تعمیرات و نگهداری منزل خود را خودتان انجام دهید، باعث افتخار همسر و خانواده خود شوید و در هزینه های اضافی صرفه جویی کنید!

در عین حال اینکه مدام آرزو می کنید که او بیشتر به شما توجه کند، او را نسبت به شما بی میل تر می کند! از طرفی این کار در واقع نوعی رنجش و آزردگی ایجاد می کند که بر نوع رابطه شما در طول روز تأثیر منفی می گذارد، بنابراین این روش هرگز به شما کمکی نمی کند که توجه او را جلب کنید.

20 راز زنان موفق در زندگی زناشویی (از زوج های با تجربه)

یکی از عادات همسران این است که با گله و شکایت به یکدیگر دلخور شوند، بنابراین یکی از مواردی که احتمال شعله ور شدن آتش عشق شما را در همسرتان کاهش می دهد همین شکایت های به ظاهر ساده است که تاثیر منفی بر رابطه شما می گذارد. در نظر داشته باشید که هر بار که شکایت می کنید باعث می شوید همسرتان بیشتر شما را نادیده بگیرد و به مرور این شکایت ها باعث می شود که دیوار دفاعی بین شما و خودش ایجاد کند تا به هیچ یک از خواسته های شما نشنود.

2- سعی کنید به او نشان دهید که هنوز جذب او هستید

ممکن است دلیل اینکه همسرتان انگیزه و توجه کافی به شما نمی دهد این باشد که از خود و سبک زندگی خود احساس رضایت نمی کند. یا شاید زیر بار مسئولیت های سنگین روزانه و فشار پرداخت قبوض، موفق به انجام این کار نشد. من فرصتی برای شنیدن صدای درونی ندارم و حتی به معاشقه با همسرت فکر کنم.

پس سعی کنید آن صدای درونی باشید. کاری که می توانید در اینجا انجام دهید این است که به او کمک کنید دوباره از خودش احساس رضایت کند. اگر او اخیراً به شما توجه و مهربانی نکرده است، ممکن است به این دلیل باشد که احساس می کند هیچ تشویقی در زندگی دریافت نکرده است. با اشاره به او به او بفهمانید که هنوز وجودش برای شما مهم است.

با این برنامه ساده، با گوش دادن به آن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز ضمن تقویت حافظه آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

زیبایی ظاهر او را تحسین کنید و بگویید که من واقعاً جذب شما شده ام. مردان نیز باید توسط زنان خود تحسین شوند. بنابراین، این عمل به ظاهر ساده می تواند بار دیگر آتش عشق شما را در درون او شعله ور کند.

3- گاهی مسائل کوچک را پنهانی با او در میان بگذارید

لحظه ای را به یاد بیاورید که اولین قرار خود را با همسرتان به عشق زندگی خود تبدیل کردید. در طول مدتی که با هم بودید، همه چیز مثل اولین بار و یک تجربه جدید برای شما انگیزه می داد، اما به مرور زمان احساس دلبستگی بیشتری پیدا کردید. بیشتر آشنا و عادت شده اید، به نوعی رفتارهای فردی شما برای یکدیگر قابل پیش بینی است و شاید دیگر انگیزه تجربه های جدید در روزهای اول زندگی چندان احساس نشود.

اگرچه لازم نیست در بین این برنامه های روزمره موضوعی را پیش بینی کنید که همه چیز طبق روال پیش برود، اما گاهی اوقات موضوعات میانی وجود دارد که می توانید به عنوان یک موضوع جدید با او در میان بگذارید. در زندگی زناشویی خوب است که گاهی همسران موضوعات جدیدی را به اشتراک می گذارند و حرف های جدیدی برای یکدیگر می زنند. در عین حال، خیلی جالب نیست که فکر کنید همه چیز را در مورد او کاملاً می دانید و به نوعی هیچ چیز غیرقابل پیش بینی در مورد او وجود ندارد.

20 نکته برای ازدواج موفق

4- لباس زیبای خود را برای همسرتان بپوشید

حضور همیشه با تی شرت گشاد جلوی همسرتان مستقیماً زندگی زناشویی شما را تخریب نمی کند، اما شک نکنید که در کاهش توجه همسرتان تاثیرگذار خواهد بود. هر چقدر هم که با همسرتان احساس راحتی کنید، واقعیت این است که قلب او برای شما می تپد و این تحریک قلب او و احساساتش تا حدودی به زیبایی شما بستگی دارد.

هر از گاهی لباس های سکسی و جذاب به او بپوشانید. در عین حال به او بگویید که چقدر از اینکه او به عنوان همسرتان در کنار شماست احساس خوشحالی می کنید. گاهی همسران در روز اول آشنایی فراموش می کنند که چه چیزی باعث شده به یکدیگر علاقه مند شوند، پس نگذارید این سوال از یاد همسرتان برود. پس لباس خوب بپوش

کمی آرایش کنید تا یاد روزهای اول آشنایی او بیفتد و فراموش نکنید که علاقه او به شما چگونه شکل گرفت. عالی به نظر رسیدن و پوشیدن بهترین لباس های خود در زمانی که با شریک زندگی خود هستید، راه بسیار موثری است تا به همسرتان نشان دهید که می خواهید زندگی زناشویی شما همچنان هیجان انگیز باشد. به راستی وقتی با ظاهری جذاب در مقابل او ظاهر می شوید چگونه می تواند نسبت به شما بی تفاوت باشد؟

5- گاهی در کنار او تمرین کنید

شوخی و شوخی خوب نیز در روابط با همسران ضروری است. در اغلب موارد زندگی همسران بر اساس شور و هیجان عشقی در اولین ملاقات شکل می گیرد، اما به مرور زمان رابطه همسران در عادت و روتین گرفتار می شود، اما نباید اجازه دهیم این شعله های عشق خاموش شود. از اولین روزهای آشنایی

البته این را بدانید که زمان با هم بودن شما فقط به مسائل عاطفی شما مربوط نمی شود. خوب است گاهی با هم شوخی و دیوانه بازی کنیم. به نوعی نشان می دهد که هنوز عشق او را در دل و جان دارید. ، بنابراین گاهی اوقات می توانید با او خنده دار باشید. به او بفهمانید که همچنان به او اهمیت می دهید و سعی کنید با کوچکترین چیزها او را خوشحال کنید.

6- با همسرت راحت باش

اگر می خواهید در مرکز توجه شریک زندگی خود باشید و درخواست کننده عشق نباشید، باید به او نشان دهید که انرژی کافی برای بودن در کنار او می گذارید. بدون شک این احساس او را مانند آهنربا جذب خواهد کرد.

مردان تجسم قدرت بیشتری هستند، اما برای همسرتان بسیار زیباتر است که بفهمد شما در کنار او احساس امنیت و آرامش می کنید تا تصور کنید که تمام مسئولیت های زندگی بر دوش اوست و شما به شدت به او وابسته هستید. . در پایان روز، این راز را به گونه ای برای او بیان کنید که وقتی او در کنارتان است، احساس امنیت و آرامش کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که با ایجاد احساس مراقبت و علاقه به همسرتان، هر چه بیشتر سعی کنید او را به زور به سمت خود جذب کنید، او بیشتر از شما دور می شود، اما اگر او را با ملایمت و حوصله به سمت خود جذب کنید، من حتی یک لحظه دریغ نمی کنم، این کار را نمی کنم و پیش شما برمی گردم.

7- در برقراری تماس پیش قدم شوید

دلت برای همسرت تنگ شده؟ پس بهش زنگ بزن آیا می خواهید زمان بیشتری را با او بگذرانید؟ برنامه ریزی کنید و تعطیلات بیشتری را با هم بگذرانید. یکی از اشتباهاتی که خانم ها مرتکب می شوند این است که فکر می کنند مردها می دانند در سرشان چه می گذرد!

یکی از راه‌هایی که می‌توانید شریکتان را به سمت خود جذب کنید، سازماندهی پروژه‌هایتان با هم است. او نمی‌داند که دلتنگش می‌شوید، مگر اینکه به او بگویید، یا ممکن است زمانی را برای گذراندن تعطیلات با شما اختصاص ندهد، مگر اینکه شما پیشنهاد دهید. پس همیشه در این زمینه منتظر او نباشید. شما رهبری را بر عهده بگیرید. به عنوان مثال، هنگامی که در رختخواب در کنار او هستید، گفتگو را باز کنید. علاوه بر این، برخی از مردان به جای اینکه منتظر بمانند تا آنها گفتگو را آغاز کنند، بهتر است که شما در رابطه آنها رهبری کنید.

8- گاهی با دوستان خود در ارتباط باشید

بهترین نوع ازدواج ازدواجی است که بقیه روابط فرد را از بین نبرد. بنابراین گاهی اوقات ترجیح داده می شود که علاوه بر اینکه همیشه با شریک زندگی خود باشید، زمانی را به روابط اجتماعی اختصاص دهید.

در واقع این یک ازدواج سالم و موفق است که در آن با وابستگی بیش از حد به همسرتان به سایر روابط اجتماعی خود آسیبی وارد نکرده اید. به عنوان مثال، مدام به همسرتان یادآوری نکنید که چرا با شما وقت نمی گذراند، بلکه هر از گاهی با دوستان خود قرار ملاقات بگذارید تا با ایجاد احساس وابستگی بیش از حد به او، او را خفه نکنید. شوهر.

9- کلمات آتشین را در اتاق خواب بگویید

یکی از توصیه های کلیشه ای این است که مسائل جنسی همیشه برای مردان مهم است. گاهی حتی بعد از بیست سال زندگی مشترک و بچه دار شدن، باز هم روی این موضوع حساس هستند، بنابراین مهم ترین جایی که می توانید توجه او را به آن جلب کنید اتاق خواب است.

در واقع با ابراز علاقه به او وانمود می کنید که هنوز وجود او برایتان مهم است و این نوعی درگیر شدن مجدد با او است و در تقویت رابطه شما موثر خواهد بود. وقتی همسرتان شما را در روابط جنسی تشویق می‌کند، قطعاً در سایر مسائل و جنبه‌های زندگی با شما خواهد بود. این نکات در اینجا گفته شده است

10- گاهی به مشکلات جزئی که او را نگران می کند توجه کنید

اگر می خواهید همسرتان به شما علاقه مند شود، چرا خودتان این گونه رفتار نمی کنید؟ خوب است هر از چند گاهی به او بگویید که کوچکترین چیز او برایتان مهم است و در عین حال همیشه وجود و شخصیت او شما را جذب می کند.

به او بفهمانید که احساسات شما نسبت به او مانند قبل است و پروانه ها مانند روز اولی که ملاقات کردید بالای سرتان پرواز می کنند! باور کنید نتیجه این روش را در پایان روز خواهید دید. اگر می‌خواهید همسرتان توجه بیشتری به شما داشته باشد، سعی کنید زمان بیشتری را در کنار هم بگذرانید، با او مهربان‌تر باشید و به صورت کلامی یا گاهی با اشاره به او رفتار کنید. عشق شما غیر مستقیم

11- گاهی همسرتان را تنها بگذارید

یکی از تفاوت های اصلی زن و مرد این است که مردان گاهی اوقات نیاز به تنها بودن دارند. البته گاهی همه اعم از زن و مرد این نوع احساس نیاز به تنهایی را تجربه می کنند، اما به هر حال این نیاز در مردان بسیار بیشتر است که البته دلایل زیادی دارد و شاید یکی از این دلایل این باشد که زنان بیشتر از مردان جذب مردان می شوند، اجتماعی تر هستند و مردان در صمیمیت خوشایندتر هستند.

بنابراین گاهی ممکن است از تحمل بار زندگی خود و دیگری به عنوان همسر خسته شده باشند، این احساس تعهد به زندگی آنها را خسته کرده است، بنابراین یکی از مواقعی است که مردان تا حدودی از شما دوری می کنند. ، شاید به این دلیل است. دلیل باشید پس به جای اینکه شروع کنید به ابراز عشق بیشتر و بیشتر به شریک زندگی خود، او را برای مدتی تنها بگذارید. به او فرصت دهید تا نفس خود را تازه کند.

12- قدر آن را بدانید.

وقتی با همسرتان وارد یک پیش عروسی می شوید، موافقت می کنید که نیازها و خواسته های یکدیگر را برآورده کنید. شاید گاهی اوقات سعی کنید افکار و عقاید او را تغییر دهید. در حالی که باید بدانید او انسانی است با افکار و نظرات منحصر به فردش. بهتر است به جای تلاش برای تغییر افکار و رفتار خود، برای افکار و باورهای خود ارزش قائل شوید.

13- به او انگیزه بدهید تا حق انتخاب داشته باشد

یکی از رایج ترین دلایلی که باعث می شود مردان علاقه خود را به همسر خود از دست بدهند این است که گاهی اوقات احساس می کنند حق انتخاب ندارند. گاهی زنان حتی در کوچکترین تصمیمات همسرشان دخالت می کنند و به آنها حق هیچ تصمیمی نمی دهند.

از اظهار نظر در مورد مشکلات کاریش گرفته تا رنگ دیوار اتاق خوابش، به او نظر می دهند تا مرد احساس کند حق انتخاب ندارد. به این ترتیب با گذشت زمان این نوع زندگی زناشویی برای مرد خسته کننده می شود. ممکن است پس سعی کنید به او حق انتخاب بدهید و در عین حال بیان کنید که افکار و نظرات او برای شما در تصمیم گیری مهم است.

14- با انگیزه باشید

شاید یکی از دلایلی که همسرتان کمتر به شما توجه می کند این باشد که شما از نظر او شادتر، با انگیزه تر و پرنشاط تر بودید و شور جوانی دارید. سعی کنید در مورد تجربیات، افکار و نظرات ناب خود با همسرتان صحبت کنید. سعی کنید در زندگی روزمره یکنواخت و گرفتار به نظر نرسید. اینکه شما 5، 10 یا 20 سال با هم بوده اید به این معنا نیست که واقعاً معنای زندگی مشترک را درک کرده اید.

راز طلایی ازدواج (20 راز برتر)

15- با همسرتان مثبت اندیش باشید

ممکن است وقتی با همسرتان اختلاف نظر دارید، رفتارهای منفی زیادی از شما وارد شود و همیشه عصبانی و ناراحت بمانید، اما بهتر است اوضاع را بدتر نکنید. در نهایت، یکی از شما باید به بحث پایان دهد.

سعی کنید گاهی پیش قدم شوید. بزرگ شوید و با مهربانی و محبت بیشتر بحث را تمام کنید و نگذارید این بحث باعث خلأ عشق شود. وقتی با وجود این شرایط بر حفظ عشق و علاقه خود به همسرتان پافشاری کنید، به ناچار او به اشتباهات خود پی می برد و شما را نادیده نمی گیرد و دیری نمی گذرد که دست در دست هم و کنار هم بنشینید.

16- هر از گاهی برای او هدیه بخرید

هرگز فکر نکنید که برای هدیه دادن به همسرتان آنقدر پیر شده اید یا اینکه خریدن هدیه برای همسرتان هرگز کسل کننده تلقی نمی شود. یکی از راه های جلب توجه همسرتان این است که برای او هدیه ای بخرید که به هر شکلی او را شگفت زده کند. با وجود تمام مشکلاتی که با او دارید، سعی کنید کمی وقت بگذارید و یک هدیه مناسب به او بدهید. با این کار بیشتر با خودش فکر می کند و از خود می پرسد: «آیا نسبت به همسرم بی توجهی می کنم و در رابطه با او بد رفتار می کنم؟

17- به زبان عشق همسرتان توجه کنید

در اوایل زندگی و در طول ماه عسل، اکثر زوج ها می توانند در مورد بسیاری از مسائل مربوط به همسر خود مطلع شوند. یکی از این موارد، دانستن نوع زبان عشق زن است که در واقع سوال بسیار مهمی است. گاهی همسران عشق خود را به صورت کلامی و گاهی غیرمستقیم و رفتاری ابراز می کنند، پس این بار به دقت ارزیابی کنید که آیا همسرتان واقعاً شما را نادیده می گیرد یا خیر. شما همانی هستید که هنوز با زبان عشق او آشنا نشده اید.

18- روی خودتان سرمایه گذاری کنید.

واقعیت این است که مردان در روابط جنسی بیشتر به جنبه های فیزیکی توجه می کنند. در روابط جنسی، خانم ها بیشتر به ابراز محبت خود اهمیت می دهند، بنابراین اگر تا به حال به این مهم توجه نکرده اید، ممکن است یکی از دلایل بی توجهی همسرتان بی توجهی به آن باشد.

بنابراین به قدرت بدنی و ظاهر بدنی خود اهمیت بیشتری بدهید. به باشگاه بپیوندید یا متعهد شوید که در خانه ورزش کنید، بنابراین وقتی همسرتان متوجه شد که شما برای تناسب اندام خود اهمیت بیشتری می دهید، علاقه بیشتری به شما نشان دهد. بیشتر این ابراز محبت و حمایت از همسرتان را مدیون فعالیت های ورزشی شما هستید. بهترین تمرینات برای داشتن شکم و پشت صاف

بعدی: هرگز این 50 کلمه را به همسرتان نگویید

4.2/5 – (25 امتیاز)

وقتی عاشق کسی می‌شوید، طبیعی است که بخواهید بقیه عمرتان را با آن شخص بگذرانید. با این حال، اگر منتظر مردی باشید که دوست دارید از شما خواستگاری کند، ممکن است خسته کننده باشد. اگر می خواهید مردی را به ازدواج جذب کنید، روی ایجاد یک رابطه قوی و سالم تمرکز کنید که تا آخر عمر ادامه خواهد داشت. همچنین سعی کنید بهترین نسخه از خود باشید زیرا این رابطه شما را بهتر تعریف می کند. در نهایت در صورت لزوم سعی کنید چند نکته را ذکر کنید تا به او بفهمانید که با هدف ازدواج قرار دارید.

چگونه به دانش خود در مورد ازدواج پایان دهیم؟

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه یک مرد را به سمت ازدواج بکشانیم؟ 3 روش کارآمد برای ترغیب به ازدواج با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری در داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

برای مشاوره به هموطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

برای رزرو مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری.

مشاوره تلفنی فوری: رزرو

مشاوران ویژه

آنها در قبال شما مسئول هستند

شماره تماس : 02162999066

ازدواج با فردی را در نظر بگیرید که دارای ارزش های شما باشد.

ارزش های شما در مورد نحوه نگاه شما به خانواده، پول، اعتقادات و نحوه رفتار با دیگران است. اگر به این جور چیزها توجه کنید، ساختن یک زندگی مشترک در یک مسیر برای شما دو نفر آسانتر می شود.

وقتی ارزش‌های متضاد دارید، حتی اگر ازدواج امکان‌پذیر باشد، نیاز به سازش و همکاری بسیار بیشتری دارد و این مسائل بعداً می‌تواند منبع تنش و درگیری بین شما باشد.

زمان بیشتری را با هم بگذرانید و نظرات آنها را بدانید.

ازدواج یک قدم بزرگ در زندگی شماست. فقط به این دلیل که شما او را دوست ندارید لزوماً به این معنی نیست که دوست پسر شما نیز دوستش خواهد داشت. همانطور که همدیگر را بهتر می شناسید، از او سوالاتی بپرسید که احساس او را در مورد تصمیم برای ازدواج آشکار می کند. اگر او برای ازدواج آماده نیست، احتمالاً هیچ کاری نمی توانید انجام دهید تا مردتان با شما ازدواج کند.

رابطه بین وقت گذراندن و متقاعد کردن یک مرد به ازدواج

به عنوان مثال، اگر او در مورد روابط گذشته خود صحبت می کند، به دنبال نشانه هایی از هر چیزی در زندگی خود باشید که می تواند باعث خیانت و ترس از تعهد شود. اگر او قبلاً از خیانت آسیب دیده باشد، ممکن است به زمان بیشتری برای فکر کردن در مورد ازدواج نیاز داشته باشد.

اگر او جملاتی مانند “ازدواج فقط یک تکه کاغذ است” بگوید، می تواند نشان دهد که او هیچ برنامه ای برای ازدواج ندارد.

ببینید طرف مقابل چقدر به شما اعتماد دارد.

اگر می خواهید مردی با شما ازدواج کند، باید کاملا به شما اعتماد کند. اگر او مرد مناسبی برای ازدواج شماست، باید احساس کنید که می توانید به او اعتماد کنید. این نوع اعتماد مستلزم راحت و صادق بودن با یکدیگر است. به او دروغ نگویید و بی صداقتی را به او منعکس نکنید.

ارتباط صادقانه و مداوم نشان می دهد که شما به او متعهد هستید.

نقشی دلسوزانه و مسئولانه داشته باشید.

گاهی اوقات ممکن است در رابطه شما سوء تفاهم ها و تفاوت هایی ایجاد شود. سعی کنید برای چیزهای ناخوشایندی که گفتید یا انجام دادید عذرخواهی کنید. به این ترتیب، او می تواند ببیند که شما دو نفر می توانید مسائل خود را با هم به روشی بالغ حل کنید، که به کاهش ترس او از ازدواج کمک می کند.

مسئولیت پذیری و متقاعد کردن یک مرد برای ازدواج

در طول مشاجره، سعی کنید احساسات خود را بدون عصبانیت بیان کنید. همچنین از او بخواهید که با شما محترمانه رفتار کند.

اجازه ندهید کسی روی شما تاثیر بگذارد تا جایی که تمام تقصیرها را به گردن بگیرید. تقریباً در همه موارد، هر دوی شما در ایجاد این وضعیت نقش داشتید.

سعی کنید به او اعتماد به نفس بدهید.

اگر می خواهید دوست پسرتان احساس کند که می تواند بقیه عمرش را با خوشحالی با شما سپری کند، از هر فرصتی برای تعریف و تمجید از او استفاده کنید. بارها و بارها به او بگویید که چقدر دوستش دارید و چقدر برایتان اهمیت دارد. ویژگی های زیبای او را شرح دهید

برای مثال، ممکن است جملاتی مانند: «تو خیلی سخت کار می‌کنی و من واقعاً به تو افتخار می‌کنم» یا «من عاشق لبخندت هستم» بگویید.

در مواقع سخت از او حمایت کنید.

در یک ازدواج موفق و سالم، باید همدیگر را تشویق کنید، مشکلات را با هم حل کنید و در مواقع سختی کنار هم باشید. شما می توانید با نشان دادن اینکه مردی می تواند روی شما حساب کند، مایل به ازدواج با شما باشد.

به عنوان مثال، اگر او به دلیل مرگ یکی از اعضای خانواده احساس ناراحتی می کند، آرام کنار او بنشینید و دستش را بگیرید.

اگر در مورد چیزی استرس دارد، یک غذای خوب برای او بپزید. یا او را برای شام بیرون ببرید تا استراحت کند.

به خطوط قرمز در رابطه توجه کنید.

وقتی در جایی گیر کرده اید، تشخیص علائم هشدار دهنده سخت تر می شود. چه فایده ای دارد که در چنین مواقعی با پسری موافقت کنیم!

به عنوان مثال، اگر در حین مشاجره شما را بگیرد، هل دهد یا فریاد بزند، این نوع رفتار احتمالاً در آینده تشدید خواهد شد.

خطوط قرمز دیگر عبارتند از: تلاش برای دور کردن شما از خانواده و دوستان، تحقیر شما یا ایجاد احساس بد نسبت به خودتان، سرزنش شما برای اعمال خود، یا اصرار بر اینکه کنترل هر دوی امور مالی شما را در دست بگیرد.

مراقب خودت باش

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه یک مرد را به سمت ازدواج بکشانیم؟ 3 روش کارآمد برای ترغیب به ازدواج با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری در داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

برای مشاوره به هموطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

برای رزرو مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری.

مشاوره تلفنی فوری: رزرو

مشاوران ویژه

آنها در قبال شما مسئول هستند

شماره تماس : 02162999066

علایق خود را دنبال کنید.

در یک رابطه سالم، هر کسی باید سرگرمی ها و دوستان خود را داشته باشد. این نه تنها به شما کمک می کند احساس رضایت و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، بلکه رابطه شما را نیز تقویت می کند. مدتی دور از هم بودن باعث می شود دلتنگ یکدیگر شوید. در نتیجه با دیدن همدیگر گفتگوهای بیشتری خواهید داشت!

به عنوان مثال، می توانید با بهترین دوست خود به دوچرخه سواری بروید در حالی که او با دوستان خود یک بازی فوتبال را تماشا می کند.

البته، اگر شما هم همین علایق را دارید، در استفاده از آن دریغ نکنید! از انجام کارها به تنهایی نترسید.

کمی برای خودت وقت بگذار

اول خودت را بگذار به این ترتیب احساس شادی و آرامش بیشتری خواهید داشت. احتمالاً دوست پسر شما دوست دارد بداند که می توانید تشک خود را از آب بیرون بیاورید. اینجوری زودتر میتونست بیاد تو حیاط.

مراقبت از خود می تواند چیزی فیزیکی مانند حمام کردن یا برس زدن موهایتان باشد، اما می تواند چیزی ذهنی یا احساسی مانند تمرین یوگا یا مدیتیشن باشد که به شما احساس خوبی می دهد.

خودتان را دست کم نگیرید.

اگر اعتماد به نفس شما پایین است، جملات مثبت را تکرار کنید. تقریباً همه ما گاهی به توانایی های خود با شک و تردید نگاه می کنیم. اگر احساس می کنید به اندازه کافی خوب نیستید، فهرستی از بهترین ویژگی های خود تهیه کنید. سپس در آینه نگاه کنید و این چیزها را با صدای بلند به خودتان بگویید.

به عنوان مثال، بگویید: “من دوست بسیار خوبی هستم و لیاقت دوست داشتن را دارم. »

نقش اعتماد بنفس در جذب یک مرد

سعی کنید از نظر مالی مستقل باشید.

اینکه بتوانید به خانواده خود کمک کنید و تصمیمات مالی خود را بگیرید به شما اعتماد به نفس زیادی می دهد. شغلی را دنبال کنید که با شخصیت، استعدادها و علایق شما مطابقت دارد. وقتی سر کار هستید، سخت کار کنید و روابط خوبی با مافوق خود ایجاد کنید، که می تواند به شما کمک کند در طول زمان در رتبه های بالاتر بروید.

در برخی موارد، نگرانی های مالی ممکن است دلیلی باشد که دوست پسر شما در مورد ازدواج صحبت نمی کند، بنابراین داشتن امنیت مالی می تواند به کاهش استرس او کمک کند. برای ازدواج از اینجا شروع کنید.

به طور منظم ورزش کنید تا سالم و بدون استرس به نظر برسید.

20 تا 30 دقیقه ورزش در روز یکی از بهترین راه ها برای کاهش استرس است. سعی کنید بعد از ظهر پیاده روی کنید. همچنین می توانید به کلاس یوگا بپیوندید، در ورزش هایی مانند شنا شرکت کنید.

ورزش علاوه بر فواید کاهش استرس، به تناسب اندام و زیبایی بدن شما کمک می کند، که می تواند به افزایش عزت نفس شما کمک کند.

داشتن احساس بهتر و شادابی باعث می شود که برای مردی که دوست دارید جذابیت بیشتری داشته باشید، بنابراین او ممکن است تمایل بیشتری به خواستگاری از شما داشته باشد. اینطوری مرد را جذب ازدواج می کنید.

به او بگویید که قصد ازدواج دارید

بیایید با هم در مورد آینده صحبت کنیم.

اگر می خواهید میزان علاقه مردتان به ازدواج را بسنجید، سعی کنید در مورد برنامه های خود برای آینده صحبت کنید. به عنوان مثال، در مورد جایی که دوست دارید زندگی کنید، اینکه آیا دوست دارید بچه دار شوید یا نه، یا در نهایت دوست دارید چه شغلی داشته باشید صحبت کنید. هوشمندانه و به طور اتفاقی او را به عنوان بخشی از برنامه ها ذکر کنید، سپس واکنش او را تماشا کنید.

به عنوان مثال، چیزی شبیه به “من دوست دارم یک روز با هم به اروپا سفر کنیم” بگویید. اینگونه متوجه می شوید که او در رویاهای شما گنجانده شده است.

اگر پاسخ او غیرمتعهد باشد، مانند «بله، شاید»، ممکن است به اندازه شما به ازدواج متعهد نباشد. اغلب این دوستی ها به ازدواج ختم نمی شود.

با دوستان متاهل خود وقت بگذرانید

دیدن افراد در یک رابطه شاد و متعهدانه ممکن است به شما انگیزه دهد که رابطه عاشقانه خود را از طریق ازدواج پایان دهید. اگر هر یک از شما دوستانی دارید که نمونه خوبی از یک ازدواج سالم و موفق هستند، سعی کنید هر زمان که می توانید با آنها وقت بگذرانید.

نقش وقت گذراندن با دوستان متاهل در ازدواج

به عنوان مثال، می‌توانید با هم آشپزی کنید، قرارهای سرگرم‌کننده دو نفره را در سینما یا رستوران‌ها برنامه‌ریزی کنید، یا حتی با هم به یک سفر بروید.

شرکت در مراسم عروسی می تواند راه دیگری برای جلب توجه به عروسی باشد. اینجوری یه مرد رو به ازدواج وا میداری.

حلقه نامزدی را که دوست دارید ذکر کنید.

اگر واقعاً می خواهید او بداند که امیدوارید به زودی نامزد شوید، یک کاتالوگ حلقه نامزدی تهیه کنید. سپس وقتی به آنجا رسید، از آن عبور کنید و چند چیز را که واقعاً دوست دارید به او نشان دهید.
این کار نه تنها به او می فهماند که به ازدواج فکر می کنید، بلکه به او کمک می کند تا سلیقه شما را نیز بشناسد.

سعی کنید انگشترهای خیلی گران قیمت را به او نشان ندهید. اگر فکر می‌کند سلیقه شما گران‌تر از آن چیزی است که می‌تواند بپذیرد، ممکن است در خرید انگشتر مردد باشد.

از قبول مسئولیت نترسید!

اگر واقعاً می خواهید نامزد کنید اما دوست پسرتان در مورد ازدواج صحبت نمی کند، دلیلی وجود ندارد که نتوانید از او بپرسید. آن به شما بستگی دارد. روشن کنید که هدف رابطه شما ازدواج است.

سعی کنید یک راه خاص و شخصی برای تبدیل دوست پسر به شوهر پیدا کنید، مانند بردن او به مکانی که اولین قرار خود را داشتید یا به مکانی با منظره ای واقعا رمانتیک. یک بار به او بگویید که چقدر برای شما مهم است و هدف شما ازدواج است، سپس از او بپرسید که آیا برای همیشه مال شما خواهد بود یا خیر!

مشاوره خانواده آویژه

در این مطلب به توصیه خانواده آویژه نکاتی را برای غلبه بر شکست عشقی بیان کرده ایم. اگر ایده ای دارید که در این مقاله به آن پرداخته نشده است، بهتر است آن را در قسمت نظرات بنویسید تا دیگران از آن استفاده کنند و ثانیا در مقاله دیگری به آن پرداخته خواهد شد.

برای مشاوره در مورد نحوه جذب مرد به ازدواج؟ 3 روش موثر برای تشویق ازدواج

از مشاوران خانواده و روانشناسان متخصص از سراسر کشور

با شماره 02162999066 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا