چطور با مردان صحبت کنیم

افکار ما، درست مانند اندام های ما، نیاز به تغذیه دارند. پاسخ به این سوال که چگونه با مردان صحبت کنیم آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست! داشتن اعتماد به نفس مهمترین چیزی است که باید در صحبت با مردان به آن توجه کرد. هنگامی که شما فردی خجالتی، عصبی یا مضطرب هنگام ملاقات با مردی هستید که قصد دارید با او صحبت کنید، نباید انتظار پایان خوشی برای این گفتگو داشته باشید.

مکالمات جالب مایه حیات یک رابطه هستند، درست مثل سوختی که یک هواپیما را در حال پرواز نگه می دارد! قبل از شروع مقاله ای که در آن همه چیز مربوط به نحوه صحبت با مردان مطرح می شود، بهتر است بدانید که مهمترین قسمت گفتگو چیزی جز اعتماد به نفس نیست!

چگونه با یک مرد صحبت کنیم؟

منظور ما از مرد پسر، پدر یا برادر نیست، بلکه در مورد مردی صحبت می کنیم که قرار است با او رابطه کوتاه مدت یا طولانی مدت داشته باشید. نحوه درک زن و مرد از رابطه متفاوت است. به عبارت دیگر، زنان و مردان درک متفاوتی از نحوه برقراری ارتباط و گفتگو با یکدیگر دارند.

همچنین بخوانید: چرا همسرم بهم توجه نمیکنه ؟

این موضوع در واقع یک مشکل بزرگ محسوب می شود زیرا بسیاری از زنان و مردان در ابراز احساسات خود با جنس مخالف دچار مشکل و بحران می شوند. وقتی می خواهید با یک مرد صحبت کنید، مطمئناً از تکنیک های مختلفی استفاده خواهید کرد. اما برای بهبود مکالمه با مردان، تمرین تکنیک های ساده از جمله مهارت های ارتباطی کافی است.

بدون شک همه انسان ها به دنبال عشق پایدار هستند. اما تعداد کمی از مردم می دانند که یک استراتژی قدرتمند کلید عشق پایدار است. صحبت کردن یک چیز کاملاً طبیعی است تا زمانی که کسی به سمت آن کشیده شود. به محض اینکه جذب یک مرد شدید، احتمالاً با سردرگمی متوجه خواهید شد که چیزی برای گفتن ندارید. قبل از شروع بحث جالب است بدانید که مردان عاشق زنان جسور می شوند!

7 راهکار موثر برای جذب مردان به گفتگو

مردان با زنان بسیار متفاوت هستند. تفاوت در فعالیت های مغزی، تفاوت در ساختار مغز و تفاوت های جنسیتی مهم ترین تفاوت بین زن و مرد است. اینطور نیست که مردها به حرف زنان در مکالمه توجهی نداشته باشند. وارونه! آنها به صحبت های طرف مقابل گوش می دهند، اما در مکالمه با آنها متفاوت از زنان رفتار می شود. در سال های اخیر، محققان به بینش های عجیبی در مورد تفاوت های جنسیتی و بیولوژیکی در مغز مردان و زنان دست یافته اند. تفاوت هایی که می توانیم در تفکر، صحبت یا حتی گوش دادن زن و مرد ببینیم.

همچنین بخوانید: آیا باید خیانت را بخشید؟ زندگی بعد از خیانت

1- لبخند زدن را در حین مکالمه تمرین کنید

زمانی که موقعیت ایجاب می کند لبخند بزنید. هنگامی که احساس می کنید نیاز به تحت تاثیر قرار دادن یک مرد دارید، از لبخند به عنوان یک ابزار موثر استفاده کنید. اکثر مردان ترجیح می دهند که به شیوه ای ساده و سرگرم کننده وارد گفتگو شوند. پس لبخند را روی لبان خود نگه دارید.

2- از برقراری تماس فیزیکی نترسید

نرمی دست های خانم ها یکی از عوامل جذب آقایان به خصوص در حین گفتگو است. مردان هوس می کنند که زنان آنها را لمس کنند، نه داوطلبانه، بلکه غیرارادی. مرد علاقه زیادی به گفتگو با زنی دارد که در حین گفتگو او را لمس می کند. این تماس تعریف پیچیده ای ندارد، اگر با مردی صحبت می کنید، می توانید دستان خود را روی شانه او بگذارید و به گفتگو ادامه دهید. در این صورت مطمئن شوید که علاقه او به صحبت با شما بیشتر می شود.

3- لایق باشید

همانطور که زنان دوست دارند با مردان با وقار صحبت کنند، مردان نیز با زنان متواضع و باوقار صحبت می کنند. اگر نیاز به گفتگوی طولانی با شریک (مرد) خود دارید، وقار و خونسردی را به خاطر بسپارید. برقراری تماس چشمی یکی از بزرگترین عوامل در داشتن یک مکالمه موفق با مردان است.

4- نشان دهید که از او محافظت می کنید

وقتی می خواهید با یک مرد صحبت کنید، باید به چند نکته توجه کنید. اولین چیز این است که باید به او نشان دهید که برای شما ارزش زیادی دارد و از او برای گوش دادن به مکالمه قدردانی می کنید. باید به او نشان دهید که از او محافظت می کنید و قرار نیست در طول مکالمه چیزی را به او تحمیل کنید.

5- به یاد داشته باشید که مؤدب باشید

همه دوست دارند با فردی مهربان، دلسوز و البته مودب گفتگوی کوتاه یا طولانی داشته باشند. پس به مرد خود ثابت کنید که مهربان، مودب و دلسوز هستید. مودب باشید و مودب بمانید، حتی وقتی مکالمه داغ است. شما نمی توانید تظاهر به خوش اخلاقی کنید، پس سعی کنید اخلاق خود را اصلاح کنید.

6- مرموز بودن را بیاموزید

گاهی در صحبت های زن و مرد از احساساتی صحبت می کنیم که نیازی به گفتن ندارد! مردان دوست دارند با زنان مرموز صحبت کنند. درست نیست هر آنچه در ذهنتان می گذرد را فاش کنید. فراموش نکنید که هنگام صحبت با مردان، حتی با کسانی که دیوانه وار دوستشان دارید، احتیاط شرط خردمندی است. لازم نیست در مورد هر احساسی که احساس می کنید یا تجربه کرده اید صحبت کنید.

7- کمی شیطنت کنید

ترکیب بازیگوشی، خجالتی و شوخ طبعی ترکیبی ایده آل برای صحبت با مردان است. گفتن جوک های خنده دار، مسخره کردن مردان هنگام صحبت در مورد مسائل اساسی و حذف فضای خسته کننده از محیط از مهم ترین نکاتی است که می توانید گفتگو را به نفع خود مدیریت کنید.

8- چگونه با صحبت کردن جذاب باشیم؟

آیا روش صحیح صحبت با مردان را می دانید؟ پاسخ به این سوال معمولا مثبت است، در حالی که بسیاری از زنان نمی دانند چگونه با مردان به درستی صحبت کنند. در کنار تمام کتاب های عاشقانه و روانشناسی که روش صحیح صحبت با مردان را آموزش می دهند، تکنیک های بسیار ساده ای وجود دارد که همه شما می توانید آنها را بیاموزید.

تکنیک اول؛ مشخص کردن موضع

اولین تکنیک برای صحبت با مردان، موقعیت یابی است! البته جایگاه در اینجا جایگاه سیاسی نیست، بلکه موقعیت یا موقعیت شماست. بهتر است در گفتگوهای خود در کنار هم بایستید. در این مورد، می توانید روی بحث تمرکز کنید.

تکنیک دوم؛ استفاده از زبان رِسا و توانمند

یک مکالمه ساده بدون در نظر گرفتن اولویت ها، ارزش ها و هنجارها به یک بحث خسته کننده تبدیل می شود. بنابراین گفتگو را با استفاده از زبان رسا شروع کنید بدون اینکه روی شکست ها و ناملایمات حساب کنید. در مورد افسردگی، رنج و اتفاقات ناخوشایند صحبت کنید، اما به نحوه صحبت کردن خود بسیار توجه کنید. احساسات خود را مدیریت کنید. همچنین با فشارهای عاطفی مبارزه کنید.

تکنیک سوم؛ مسائل را بزرگ جلوه ندهید

تشدید مشکلات کوچک یا ساختن یونجه در کوه ها کار خوبی نیست! یک موضوع ساده از گفتمان روزمره می تواند با اغراق های بی مورد به یک بحث بی پایان تبدیل شود. یک بحث بسیار طاقت فرسا برای مقابله.

تکنیک چهارم؛ ایجاد حواس پرتی برای مردان

کارشناسان روانشناسی بر این باورند که مردان برای فرار از گفتگو به عواملی نیاز دارند که حواسشان پرت شود. بنابراین بهترین زمان برای شروع گفتگو با مردان زمانی است که حواس پرتی وجود دارد. مکالمه هنگام رانندگی، آشپزی یا حتی ورزش کردن پیشنهاد خوبی به نظر می رسد.

حرف آخر

دور نشوید، هنگام صحبت با یک مرد، خطوط را کنار بگذارید و مستقیم به سر اصل مطلب بروید! بسیاری از زنان ادعا می کنند که مردان کاملاً تمایلی به صحبت کردن، ابراز احساسات یا عواطف خود ندارند. در حالی که این ممکن است تا حدی درست باشد، مشکل اصلی باز کردن “سر صحبت” برای مردان است.

امروز قصد داریم بهترین راه های جذب مردان را به شما آموزش دهیم; اما نه همه مردان! مردی که به تو می آید اینکه بتوانید توجه یک مرد را به خود جلب کنید رقابت جالبی با زنان دیگر است. برای جذب مرد مناسب، بهتر است در مجالس شرکت کنید یا برای ملاقات با افراد جدید به مکان های جدید بروید. خوب، بیایید بفهمیم که چگونه فرد مناسب را به خانه خود جذب کنیم!

به مکان های جدید بروید و با افراد جدید آشنا شوید

به لیست زیر نگاهی بیندازید. در اینجا مکان هایی وجود دارد که می توانید با افراد جدید ملاقات کنید:

1- در دوره های مختلف مانند آشپزی، موسیقی یا دوره های مرتبط با تجارت ثبت نام کنید.

2- شرکت در فعالیت های خیریه مانند کمک به بی خانمان ها، جشنواره های مختلف یا کمپین های حمایت از حیوانات.

3- به انجمن های سیاسی اطراف خود بپیوندید.

4- شرکت در کنفرانس ها و سمینارهای مختلف.

5- در محافل مذهبی حضور داشته باشید.

با این برنامه ساده، با گوش دادن به آن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز ضمن تقویت حافظه آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

6- به انجمن های تجاری و بازرگانی بپیوندید.

7- دوستان عزیزتان را در گروه های دوستانه بشناسید.

8- در شبکه های اجتماعی با افراد مختلف صحبت کنید.

9- به اطراف خود توجه کنید و لبخند بزنید!

با رفتن به این مکان ها و شرکت در رویدادها و مجالس مورد علاقه تان، می توانید با مردانی آشنا شوید که علایق و سلیقه هایشان به شما نزدیک است. حال ببینیم اگر چنین مردی پیدا کردیم چگونه او را به سمت خود جذب کنیم؟

چگونه یک مرد را به سمت خود جذب کنیم؟

1- به زبان بدن خود توجه کنید

وقتی با فرد مناسبی آشنا شدید و می خواهید او را به سمت خود جذب کنید، موارد زیر را به خاطر بسپارید:

با او تماس چشمی برقرار کنید و دو یا سه ثانیه به او نگاه کنید. سپس به سمت او نگاه کنید و چند ثانیه دیگر به او نگاه کنید و لبخند بزنید. با دو بار انجام این کار، به او نشان می دهید که می تواند برای گفتگو جلو بیاید. این بدان معنی است که شما به او اجازه می دهید اولین حرکت را انجام دهد.

راهی برای نزدیک شدن پیدا کنید. موقعیت خود را تغییر دهید تا او راحت تر به شما نزدیک شود و صحبت کند.

اگر وضعیت خوب است، از او سؤال کنید. مثلاً بپرسید اینجا یک کافی شاپ خوب وجود دارد یا آدرس پمپ بنزین را بپرسید.

وقتی با او صحبت می کنید، با او روبرو شوید.

دست های خود را قفل نکنید و آنها را در حالت ضربدری نگه ندارید.

2- بازیگوش باشید

وقتی کمی بازیگوشی نشان می دهید، به طرف مقابل نشان می دهید که شخصیت سرگرم کننده و سرزنده ای دارید. وقتی صحبت می کنید، چیزهایی را که برایتان جالب است ذکر کنید. نشان دادن علاقه به یک موضوع چیزی است که مردان را جذب می کند. شوخ طبعی چیز دیگری است که نه تنها مردان بلکه همه را جذب می کند. همه ما افراد بامزه را دوست داریم.

به یاد داشته باشید، تا زمانی که خودتان را خیلی جدی بگیرید یا رفتار تحقیر آمیز داشته باشید، بعید است که کسی جذب شما شود! بسیاری از روابط به همین دلیل از بین می روند و به جدایی ختم می شوند. بنابراین، اساس هر رابطه ای را بر روی مهربانی بنا کنید و بدانید که مهربانی و محبت پایه و اساس همه روابط موفق است.

چگونه کسی را عاشق خود کنیم؟ (12 روش کاملا موثر)

4- نگرش مثبت داشته باشید

داشتن نگرش مثبت نه تنها جذاب است بلکه برای زندگی شخصی و شغلی ما بسیار مفید است. همه ما در زندگی خود با انواع مشکلات بزرگ و کوچک و ناامیدی های مختلف روبرو هستیم، اما خوش بینی و مثبت اندیشی ما را وادار می کند بهتر و هدفمندتر عمل کنیم.

آیا می دانستید وقتی خود را مجبور به لبخند زدن می کنید، حتی اگر واقعاً نخواهید، بدن شما دستخوش تغییرات فیزیولوژیکی می شود؟ یا مثلا گوش دادن به موسیقی آرام بخش و قدردان چیزهایی که در زندگی داریم فوراً حال ما را تغییر می دهد!

زندگی گاهی واقعا سخت می شود. ما قصد نداریم این مطالب را برای شما بیان کنیم تا غم هایتان را پنهان کنید. ضمناً باید مراقب احساسات خود باشید. اما به طور کلی وقتی نگرش شما نسبت به مسائل مختلف مثبت باشد، شادتر و جذاب تر می شوید.

5- زن گرانقدری باشید

زن با ارزش فردی است که معیارهای خود را دارد و به آنها پایبند است. شما باید از ارزش های خود آگاه باشید و اجازه ندهید کسی با شما بدرفتاری کند. یک زن با ارزش، هم قوی و هم زنانه است. شما می توانید به تنهایی یک فرد کامل باشید، اما پیدا کردن یک شریک زندگی مناسب و بودن با مردی که به ارزش های شما احترام می گذارد، باعث می شود از زندگی لذت بیشتری ببرید.

6- در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کنید

دانستن اینکه چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید یکی از عوامل جذب است. وقتی دوست تان از شما می پرسد که امروز می خواهید چه کار کنید، کجا بروید یا چه بخورید، نگویید چه چیزی برای شما مناسب است.

برخی از زنان هیچ نظری نسبت به خود ندارند و هر کاری که شریک زندگی به آنها می گوید انجام می دهند. این اصلا جالب نیست! خودت باش نه آدم ضعیفی که همیشه دنبال نظر دیگران باشه!

7- مستقل باشید

درست مانند داشتن عقاید و باورهای خود، باید علایق خود را نیز داشته باشید. جذب شخص مناسب به این معنی نیست که باید خود و علایق خود را رها کنید یا از دوستان خود فاصله بگیرید.

به انجام کارهایی که همیشه از آن ها لذت می بردید ادامه دهید و همچنان برای خودتان وقت بگذارید. زنان مستقل بدون کنار گذاشتن سرگرمی ها و فعالیت هایی که قبلا از آن لذت می بردند، مرد ایده آل را به زندگی خود اضافه می کنند.

8- مراقب سلامتی خود باشید

سالم بودن بسیار جذاب است. برخی از مطالعات نشان می دهد که مردان برخی از ویژگی های فیزیکی مانند دندان های سفید، موهای بلند و اندامی متناسب را به عنوان نشانه های سلامت زنانه می دانند.

بدیهی است که هر فردی ظاهر و ویژگی های خاص خود را دارد و بسیاری از افراد برای بهبود ظاهر خود از راه های مختلفی استفاده می کنند. اما آنچه مهم است این است که همیشه مراقب سلامتی خود باشید و بهداشت را رعایت کنید. این موارد باعث افزایش اعتماد به نفس و جذابیت شما می شود.

9- اعتماد به نفس داشته باشید

زنان با اعتماد به نفس واقعا جذاب هستند. دیدن زنی که به خود و ارزش هایش اطمینان دارد برای مردان جذاب است. اعتماد به نفس در واقع بخشی از عزت نفس شماست. افراد با اعتماد به نفس می دانند که لیاقتشان چیست و به دنبال کسی هستند که زندگی آنها را کامل کند.

10- علاقه خود را نشان دهید

این نشان می دهد که علاقه به یک مرد برای او بسیار جذاب است. همه ما وقتی کسی به ما علاقه مند است قدردانی می کنیم زیرا باعث می شود احساس خاصی داشته باشیم. وقتی با مرد مورد اعتماد خود صحبت می کنید، تمام توجه خود را به او معطوف کنید. به جای اینکه به گوشی خود نگاه کنید، با او ارتباط چشمی برقرار کنید و نشان دهید که می خواهید با او صحبت کنید.

11- کنجکاو باشید

وقتی وانمود می کنید که در مورد چیزی کنجکاو هستید، در واقع بسیار جالب می شوید! بیشتر مردم احساس می‌کنند زندگی‌شان پیش پا افتاده است و همه چیز برایشان کسل‌کننده است. اما با یادگیری چیزهای جدید می توان بر این کسالت غلبه کرد.

اگر زمینه هایی وجود دارد که به شما علاقه مند هستند، آنها را دنبال کنید. هر چه بیشتر تجربه کنید و یاد بگیرید، جذاب تر می شوید. مردان زنانی را دوست دارند که در زمینه های مختلف دانش متفاوتی دارند. علاوه بر این، با انجام این کار، از منطقه امن خود نیز خارج می شوید، رشد می کنید و به فردی تبدیل می شوید که دیگران از صحبت کردن و گذراندن وقت با او لذت می برند.

26 نکته مهم برای جذب مردان به همسرتان

کارهایی که نباید انجام دهید!

1- زیاد روی جذب یک مرد تمرکز نکنید

وقتی برای اولین بار با کسی ملاقات می کنیم و فکر می کنیم آن شخص برای ما مناسب است، تمایل داریم در مورد افکار و ایده های خود با او صحبت کنیم. اما به یاد داشته باشید، شناخت افراد زمان می برد. اگر متوجه شدید که طرف مقابل فقط یک یا دو بار به صحبت کردن با شما علاقه نشان داده است، برای ایجاد این رابطه اصرار نکنید.

وقت خود را با کسی بگذرانید که با شما وقت بگذراند. اگر متوجه شده اید که آن شخص به اندازه شما پیگیر نیست، وقت خود را با امیدها و آرزوهای واهی تلف نکنید. این همچنین در مورد هر رفتاری که باعث ناراحتی شما می شود صدق می کند. اگر متوجه شدید رفتار طرف مقابلتان با آنچه تصور می کردید مغایرت دارد، بهتر است به فکر یافتن فرد مناسب دیگری باشید.

علاوه بر این، زمانی که فرد مقابل شما ماهیت واقعی خود را نشان داد و پس از مدتی با او آشنا شدید، روی این رابطه سرمایه گذاری کنید.

2- اطلاعات زیادی در مورد خودتان ندهید

این مشکل به زمانی مربوط می شود که رابطه شما تازه شروع شده است. فرض کنید رابطه مثل یک پیاز است. شما باید هر بار یک لایه جدید ببینید، نه همه لایه ها در یک زمان. داشتن رازهای کوچک برای شریک زندگی شما جذاب است. خودت را به طور کامل به او نشان نده و طوری صحبت نکن که انگار بیوگرافیت را ارائه می کنی!

3- رفتار ناسالم نکنید

وقتی برای اولین بار با کسی ملاقات می کنید، واقعاً چیزی در مورد او نمی دانید. هر دوی شما در اولین ملاقات یکدیگر را ارزیابی می کنید، پس سعی کنید تصویر خوبی از خود در ذهن طرف مقابل بگذارید. سعی کنید در رفتارهای غیرعادی و ناسالم مانند نوشیدن زیاد الکل، بد صحبت کردن یا انجام کارهایی که به طور کلی احساس خوبی در شما ایجاد نمی کند، خودداری کنید.

4- محتاج ظاهر نشوید

فرقی نمی کند که در آغاز یک رابطه جدید هستید یا اینکه مدت زیادی از آن گذشته است. در هر صورت نباید خود را نیازمند و وابسته نشان دهید. نیازمند بودن نه تنها یک رفتار غیرجذاب، بلکه بسیار ناسالم است. به عنوان مثال، می توانید مدام از او بپرسید که چرا وقت زیادی را با دوستانش می گذراند یا مدام از او بپرسید که آیا دلش برای شما تنگ شده است یا نه؟ یا وقتی تلفن را جواب نمی دهد نباید از او سوال کنید و شک کنید که با دختر دیگری صحبت می کند. همه این چیزهای کوچک نشانه ناامنی شما هستند و برای یک رابطه بسیار مخرب هستند.

چگونه از قانون جذب برای دوستی، ثروت و موفقیت استفاده کنیم؟

چگونه مرد مورد علاقه خود را در یک رابطه نگه داریم؟

1- بگذارید از شما محافظت کند

اکثر زنان به راحتی می توانند از خود مراقبت کنند. اما مشکل این نیست. هیچ کس نمی خواهد احساس کند که شریک واقعی یک رابطه نیست. مردان اغلب دوست دارند محافظ و حمایت کننده باشند، پس اجازه دهید. وقتی از عزیزشان محافظت می کنند احساس خوبی دارند.

2- قدردانی کنید

همه ما می خواهیم در کنار مردم سپاسگزار بنشینیم و بایستیم. پس ما باید همینطور باشیم. به کارهای کوچک و بزرگی که حریف برای شما انجام می دهد توجه کنید و بی تفاوت نباشید.

یک «متشکرم» ساده می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. به او بگویید که متوجه می شوید چه کاری برای شما انجام می دهد و از او تشکر کنید. هر چه بیشتر او را دوست داشته باشید، او شما را بیشتر دوست دارد.

3- به او احساس خاص بودن بدهید

طوری رفتار کنید که نشان دهد به او اهمیت می دهید و به او احساس خاص بودن می دهد. البته، هیچ کس نمی‌خواهد بخشی از یک رابطه یکبار مصرف و قابل تعویض باشد. به محض اینکه شخصی احساس کند که شخص دیگری جای او را در رابطه گرفته است، رابطه را پایان می دهد و به دنبال شخصی می گردد که به او احساس خاص و منحصر به فرد بدهد. بسیار مهم است که مطمئن شوید طرف مقابل شما احساساتی مانند قدردانی، احساس خاص بودن و نیاز شما به آنها را دریافت می کند.

4- آسیب پذیر باشید

اگر می خواهید رابطه موفقی داشته باشید، باید شرایط مختلف را بپذیرید. منظور ما از آسیب پذیری این است که در مورد ویژگی ها، نیازها و خواسته های خود با او صادق باشید. البته هیچ انسانی در هیچ کجای دنیا کامل نیست. اگر نقاط ضعفی دارید، باید آنها را بپذیرید و با همسرتان در میان بگذارید. در واقع، این تنها راهی است که او می تواند واقعاً شما و شخصیت واقعی خود را بشناسد.

مردان و زنان جذاب چه ویژگی هایی دارند؟

چگونه با یک مرد مناسب آشنا شویم

هدف ما در این بخش آموزش رفتارهایی است که به جذب یک مرد مناسب و ارزشمند به سمت شما کمک می کند. در واقع، شما باید یاد بگیرید که چگونه مردی را جذب کنید که به شما این شانس را می دهد که یک رابطه سالم و خوب داشته باشید.

او دقیقاً مانند خودش همه چیز را جذب می کند! این قانون تقریباً همیشه کار می کند. شما باید به فردی تبدیل شوید که می خواهید جذب کنید. این بدان معناست که قبل از شروع یک رابطه، باید تغییراتی در خود ایجاد کنیم. اگر ویژگی های مثبت و سالم ندارید، نمی توانید انتظار داشته باشید که فرد بسیار مناسبی جذب شما شود.

تبدیل به فردی شوید که می خواهید جذب کنید. اگر می خواهید فردی جالب و فعال را جذب کنید، باید خودتان فعال و جالب باشید. اگر به دنبال ویژگی خاصی در فرد مورد نظر خود هستید، ابتدا باید آن ویژگی را خودتان نشان دهید. وقتی خودتان به صفات خوب و ویژگی های شخصیتی پایبند باشید، دیگر وقت خود را با کسانی که این ویژگی ها را ندارند تلف نخواهید کرد.

به ویژگی هایی که برای شما مهم هستند توجه کنید. فهرستی از ویژگی ها و ویژگی هایی که فکر می کنید طرف مقابل «باید» داشته باشد تهیه کنید تا بتوانید در اوایل رابطه وجود و عدم وجود این ویژگی ها را در فرد مقابل تشخیص دهید. اگر متوجه شدید که این فرد این ویژگی ها را ندارد، به سراغ فرد مناسب تری بروید.

چگونه مردی را جذب کنیم که شما را نادیده می گیرد؟

چرا شما این کار را انجام میدهید؟ شما لایق توجه هستید بنابراین باید کسی را جذب کنید که به شما توجه کند، نه کسی که شما را نادیده بگیرد.

چگونه شخص مورد نظر خود را از طریق چت جذب کنیم؟

مشکل چت و استفاده از خدمات و شبکه های آنلاین این است که نمی توانید زبان بدن یک فرد را ارزیابی کنید. اما برای این کار می توانید از تماس تصویری استفاده کنید. هنگام معرفی خود به دیگران صادق باشید. اما لازم نیست همه چیز را در مورد زندگی خود به آنها بگویید. در اینجا چت را یاد بگیرید

نتیجه

در این مطلب روش های مختلف برای جذب مردان را به شما آموزش داده ایم. یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که مطمئن شوید روی کسی سرمایه گذاری می کنید که ارزش تلاش شما را دارد. در عین حال به یاد داشته باشید که همه چیز زیبایی نیست. احتمالاً با افراد فوق العاده خوش قیافه ای برخورد کرده اید که در نگاه اول بسیار جذاب و جذاب به نظر می رسند، اما وقتی شروع به صحبت می کنند، متوجه می شوید که آنقدرها هم جالب نیستند! در واقع این ویژگی ها و ویژگی های شماست که همه چیز را تحت الشعاع قرار می دهد، نه فقط چهره شما.

راز چشمان جذاب زنان برای جذب مرد مورد علاقه

صحبت کردن با یک مرد حالا هر مردی، مهم نیست چه رابطه ای در زندگی شما دارد، آنقدر مهم است که می تواند به کیفیت زندگی شما کمک کند. صحبت درست با یک مرد، با این مرد که همسر شماست، شاید مهمترین چیز باشد. اما بدون پدرتان، برادرتان و حتی همکارتان یا رئیستان تأثیری در زندگی شما دارند. پس باید مراقب مکالمه خود باشید تا هرگز موقعیت خود را از دست ندهید. شنیدی چی میگن…زبان قرمز به سر سبز ختم میشه…این درسته. گاهی اوقات یک عبارت در یک مکالمه می تواند شما را از کار بیرون بیاورد یا حتی همسرتان را دلسرد کند.

چگونه با مردان صحبت کنیم

راستش را بخواهید وقتی می خواهید با مردها صحبت کنید اول باید مرد باشید. پس باید مردم را بشناسید. در این مقاله به 5 نکته کلیدی مهم هنگام صحبت با یک مرد می پردازم. شما باید این موارد را همیشه در ذهن خود تمرین کنید تا برای شما مفید باشد و بتوانید در زمان مناسب آنطور که باید نشان دهید.

عالیه، درسته؟ خوب پس بیایید به اولین سیاست صحبت کردن با یک مرد برویم

توجه داشته باشید: مقاله پیش روی شما تنها ترجمه و تحقیق و نتیجه یک گردآوری است! بنابراین نمی توان از آن به عنوان یک راه حل مشاوره استفاده کرد. پس برای رفع مشکلات خود می توانید به یک مشاور مجرب مراجعه کنید تا بهترین راه حل را برای خود و احتمالا همسرتان بیابید.

آهسته صحبت کردن با یک مرد بسیار مهم است

اولین و مهمترین چیزی که باید به هر مردی گفت این است که مراقب باشد صدای خود را بالاتر از صدای خودش بلند نکنید. این کنترل در دعوا مهمتر به نظر می رسد، اما به یاد داشته باشید که در زندگی عادی، در مکالمات عادی، مردان از زنان پر سر و صدا خوششان نمی آید.

پس به چند نکته توجه داشته باشید:

در مکالمات عادی، آهسته و با دقت صحبت کنید (برای حفظ حریم خصوصی خود کمی زیبا کنید)

وقتی با تلفن صحبت می کنید، گاهی لبخند را گوشه لب خود بیاورید

حتی در دعوا، آرام صحبت کنید و هرگز صدایتان را بلند نکنید

این سه عنصر را در ذهن خود تکرار کنید.

بیشتر بدانید: چگونه از طریق متن صحبت کنیم؟

قطع حرف مرد در حین مکالمه ممنوع است

توجه کنید. حتی اگر در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشید، قطع صحبت همیشه ناخوشایند است.

مثل فحش دادن است.

موافقید؟

خوب، 2 نکته مهم وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

توقف صحبت کردن برای مردان حساس تر است

قطع گفتار مرد در دعوا تشنج بیشتری دارد

دلیلش اینه: وقتی یه زن حرفشو قطع میکنه فکر میکنه اون زن میخواد بهش بگه برو برو بابا من باهات موافق نیستم. این و غیره را قبول ندارم. من همیشه در این سایت گفته ام که تایید و تایید برای آقایان بسیار مهم است. حالا فهمیدی که اگر حرف مردی را در حین صحبت با او قطع کنی، فلش را کجا گرفته ای؟

درس شیرین: به جای صحبت در مورد رابطه جنسی با یک پسر، این موضوعات را امتحان کنید

ساده صحبت کن

برای صحبت با یک مرد، بهترین کار این است که مستقیماً به اصل مطلب بروید و بدون طعنه، کنایه، استعاره و غیره به او بگویید چه می خواهید. خب یا قبول میکنه یا قبول نمیکنه! سرت را زیر گیوتین نمی گذارد! دخترم وقتی پشت کلمات پنهان می شوی از چه می ترسی؟

چند نکته مهم:

مردها معنی اول هر کلمه را می فهمند

مردان به درخواست های کوتاه و ساده سریعتر پاسخ می دهند

نیازی نیست بیشتر بگویم این دو مورد برای این بخش کافی است.

یاد بگیرید: آیا می دانید چگونه یک مرد را قلاب کنید؟

سکوت بهترین ابزار برای تزریق عشق است

وقتی می خواهید همسرتان عاشق شما شود، همیشه عاشق حرف ها نمی شود، اما گاهی عاشق سکوت شما می شود. این سکوت جای خود را دارد

یک سکوت تو را بی فایده می کند

یک سکوت شما را ارزشمند می کند

محتاط باشید و سکوت را تمرین کنید.

مثلاً در جایی که می بینید درگیری کم و زیاد می شود، ساکت بمانید و بگذارید 4 مولکول O2 یا همان اکسیژن بیایند و بروند و جو را تغییر دهند. باور کن او بیشتر از اینکه نجات پیدا کند تو را دوست دارد و شروع به جبران می کند.

این نمونه ای است که سعی می کنم در یک کلیپ بهتر توضیح دهم.

سبک مکالمه مرد را بشناسید

یکی از مهم ترین نکات برای داشتن یک مکالمه موثر و دلپذیر با یک مرد، شناخت سبک مکالمه این انسان هاست و یک مشاور خوب می تواند از طریق اطلاعاتی که از شما می گیرد، سبک مکالمه مرد شما را بشناسد.

منبع این مقاله نتیجه تحقیقاتی است که در زمینه وسایل ارتباطی توسط برخی متخصصین انجام شده است که در نظر داشتم و در اینجا پیاده سازی کردم. منبع عکس: اینجا

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا