چطور با زن مطلقه دوست شویم

ازدواج با زن مطلقه یا مرد مطلقه نیاز به دقت، بصیرت و تحقیق بیشتری دارد و برای تصمیم گیری عاقلانه باید به یک سری نکات خاص توجه کرد.

ستاره سرویس روانشناسی – ازدواج با زن یا مرد مطلقه مانند هر ازدواج دیگری نیازمند دقت و تحقیق و ترجیحاً استفاده از مشاوره قبل از ازدواج قبل از تصمیم گیری است. در دهه های اخیر، مردان کمتر با زنان مطلقه ازدواج می کردند. اما این روزها این گونه عروسی ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. و این به دلیل تغییر نگرش در جامعه و تغییر الگوها و هنجارهای ازدواج است. چنین ازدواج هایی گاهی می تواند نتایج بسیار خوبی برای هر دو طرف به همراه داشته باشد، اما قبل از ازدواج با یک زن مطلقه یا ملاقات با خواستگاری که از همسر سابقش جدا شده است، باید نکاتی را که در زیر به آن اشاره می شود، در نظر بگیرید.

نکاتی که باید هنگام ازدواج با یک فرد مطلقه رعایت کنید

فراموش نکنید که شخص مورد نظر را جستجو کنید

پیشنهاد ستاره

در تمامی ازدواج ها لازم است افراد در رابطه با فردی که می خواهند با او ازدواج کنند تحقیقات لازم را انجام دهند و تمام جنبه های خانوادگی، شغلی، اجتماعی و رفتاری طرف مقابل را بشناسند. تحقیقات از افرادی که قبلاً از هم جدا شده اند باید مانند سایر ازدواج ها، اما با دقت و موشکافی بیشتر انجام شود.

معیارهای اصلی خود را در رابطه با همسر آینده خود داشته باشید

اولین نکته این است که این ازدواج را مانند سایر ازدواج ها در نظر بگیرید و با معیارهایی که برای همسر آینده خود در نظر دارید، طرف مقابل را به خوبی بسنجید. اگر طرف مقابل (فرد مطلقه) معیارها و معیارهای شما را دارد، در مرحله بعد با او ازدواج کنید و جدی تر باشید. کاملاً واضح است که فردی که با معیارها و معیارهای اساسی ذهن شما که همیشه در انتخاب شریک زندگی تان داشته اید متفاوت است، نمی تواند آن فرد مورد نظر شما باشد.

از روی ترحم و دلسوزی تصمیم نگیرید

هرگز از روی ترحم یا کمک تصمیم به ازدواج با طرف مقابل نگیرید. چنین ازدواج هایی می تواند احساس خوشایندی به شما بدهد، اما به تدریج و پس از مواجهه با مشکلات زندگی، این احساس دلسوزی یا کمک در شما از بین می رود و جای خود را به احساسات منفی دیگر می دهد و این احساسات منفی زمینه ساز درگیری ها و مشاجرات آینده خواهد شد. . یادتان باشد که فرد مقابل را فقط برای خودش و خصوصیات و خصوصیاتش انتخاب کنید نه برای چیز دیگری.

بدون رضایت خانواده خود اقدام نکنید

در برخی از این ازدواج ها به دلیل مخالفت خانواده فرد مجرد با ازدواج فرزندش با فرد مطلقه، طرفین (دختر و پسر) بدون اجازه خانواده ها تصمیم به ازدواج می گیرند. ازدواج در چنین شرایطی نیز اشتباه است زیرا هم دختر و هم پسر همیشه به حمایت خانواده نیاز دارند و نباید به راحتی چنین حمایتی را از دست بدهند.

به یاد داشته باشید که هرگز نباید او را به خاطر مطلق بودن سرزنش کنید.

اگر قصد انجام چنین ازدواجی را دارید، به یاد داشته باشید که هرگز در دوران نامزدی و یا بعد از آن با مشاهده کوچکترین ایرادی و کوچکترین ضعف طرف مقابل، نباید طرف مقابل را سرزنش و تحقیر کنید. هشدار می دهد که «همسر سابقت قطعاً به خاطر این رفتارها تو را ترک کرده است. خب بنده خدا راست میگفت، «خوشگل بودم یا بی ادب، تو را به همسری پذیرفتم» و… استفاده از مفاهیمی مانند سرزنش، سرکوب، ذکر، زن و مرد ممنوع است. و غیره در تمام زندگی شان، اما در این گونه ازدواج ها نه تنها ممنوع نیست، بلکه خط قرمز خطرناکی نیز محسوب می شود.

مراقب باشید قصد شما برای ازدواج با زن مطلقه بعدی نباشد

اینکه ازدواج با یک زن مطلقه می‌تواند کم‌هزینه‌تر و کم‌هزینه‌تر باشد، زیرا زنان مطلقه در ازدواج دوم خود انتظارات کمتری دارند.

زنان مطلقه توقعات مالی کمتری دارند و در شرایطی که جهیزیه، هزینه های عروسی، هزینه های مسکن و درآمد دغدغه اصلی پسران است، زنان مطلقه با توقعات کمتر می توانند گزینه مناسبی باشند.

زنان مطلقه پدرخوانده ندارند و در صورت ازدواج با زن مطلقه، خانواده‌هایشان به دلیل وضعیت فرزندشان تمایل دارند زندگی دوم دخترشان را حفظ کنند، بنابراین در امور زندگی آنها دخالت نمی‌کنند.

زنان مطلقه مهریه و حقوق مالی خود را از همسر سابق خود دریافت می کنند و از امکانات مالی بیشتری برخوردارند و ازدواج با زن مطلقه می تواند منبع خوبی برای حمایت از پسر مجرد باشد.

همچنین نکات مثبت ازدواج با زن مطلقه را در نظر بگیرید

علاوه بر همه اینها، به یاد داشته باشید که طلاق دلیلی برای انتخاب نشدن برای ازدواج نیست، زیرا امروزه شاهد بسیاری از زنان جوان هستیم که ممکن است در دهه دوم یا اوایل دهه سوم زندگی خود باشند و با توانایی های استثنایی و سطح خانوادگی و اجتماعی بالا. پرستیژ، سابقه شکست دارند. زنان مطلقه به لطف تجربیاتی که در اولین زندگی خود به دست آورده اند، این ظرفیت را دارند که روابط خود را بهتر مدیریت کنند. به همین دلیل توجه پسران مجرد را به خود جلب می کنند و تمایل به ازدواج با زن مطلقه نشان می دهند. این زنان در خانه داری، ارتباط با عزیزان، روابط با همسران مهارت دارند و با شروع زندگی مشترک دیگر نیازی به آزمون و خطا ندارند. اگر زندگی آرامی داشته باشند، قدر موقعیت را می دانند و آرزوی یک زندگی بهتر را دارند و حاضر نیستند زندگی زیبای امروز خود را از دست بدهند.

در نهایت، اکثر روانشناسان معتقدند که بهتر است افرادی که در زندگی خود شکست خورده اند با کسانی ازدواج کنند که آنها نیز چنین تجربه ای را داشته اند. این نوع ازدواج، امکان درک متقابل را افزایش می دهد و جایی برای سرزنش و احساس حقارت باقی نمی گذارد. صحبت در مورد تمام زوایا و شرایط زندگی جدید، توافق بر سر فرزندان و سرپرستی آنها و بالاتر از همه صداقت و تصمیم گیری آگاهانه و منطقی در چنین شرایطی می تواند از بسیاری از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کند. مهم ترین نکته این است که بین جدایی و ازدواج مجدد حداقل یک سال فاصله باشد تا بتوانید احساسات منفی ازدواج اول خود را مدیریت کنید و قبل از ازدواج بهتر است برای مشاوره قبل از ازدواج با یک مشاور و روانشناس مشورت کنید. .

آنچه در اینجا مهم است وجود دیدگاه رسمی در جامعه است. بر اساس این دیدگاه، ازدواج مطلقه با مجرد صحیح نیست و همسر بعدی او باید مطلقه باشد. این دیدگاه نادرست است زیرا عوامل زیادی در مقوله ازدواج نقش دارند و نمی توان تمام گزینه های مثبت یک فرد را صرفاً به دلیل داشتن سابقه ازدواج قبلی نادیده گرفت و آنها را یک گزینه نامناسب دانست. ازدواج بر اساس انتخاب صحیح و آگاهانه، چه مجرد و چه مطلقه، در نهایت می تواند برای هر دو نفر خوشبختی به همراه داشته باشد.

امروزه با افزایش آمار طلاق، تعداد افرادی که از همسر خود جدا می شوند، رو به افزایش است. البته در ادامه این سوالات بحث ازدواج با افراد مطلقه نیز مطرح می شود.

طلاق یک پدیده اجتماعی است و مثل سابق تابو نیست و فردی که از همسرش جدا شده حق زندگی دارد و می تواند طعم زندگی شاد را بچشد. بنابراین دیگران نیز باید این مطالب را درک کنند و از قضاوت نادرست بپرهیزند.

مرد مجرد ممکن است زن را شریک زندگی خود بداند، اما پس از اطلاع از طلاق بودن زن، مردد می شود. بنابراین باید ابعاد این سوال روشن شود تا فرد بتواند تصمیم درستی بگیرد.

در ادامه به مزایا و معایب روحی و روانی ازدواج با زن مطلقه می پردازیم. ، پس در مرکز مشاوره بمانید.

ازدواج با زن مطلقه چه مزایایی دارد؟

از نظر سنی، زن مطلقه ممکن است کوچکتر از دختر مجرد باشد. اما تجربه یک زندگی شکست خورده باعث می شود در بسیاری از موارد حساب شده تر عمل کند.

توصیه ما عزیزان این است که قبل از هر تصمیمی به مشاوره ازدواج یا طلاق مراجعه کنید که تاثیر بسزایی در پیشگیری از حوادث ناخواسته بعد از ازدواج دارد.

برخی از مزایای ازدواج با زن مطلقه از منظر مجرد عبارتند از:

مدیریت بهتر زندگی

اغلب اوقات، یک زن مطلقه مدیریت خانه بهتری دارد. این افراد مسئولیت های بعد از ازدواج را بهتر درک می کنند و نسبت به دختران مجرد تجربه بیشتری دارند.

واقع گرایی

معمولا زن مطلقه نسبت به دختر مجرد واقع بین است و به راحتی مراسم و تشریفات ازدواج را می پذیرد. شاید یکی از دلایلی که مردها دوست دارند با زن مطلقه ازدواج کنند همین باشد.

شرایط مالی بهتر

زنان مطلقه در بسیاری از موارد استقلال مالی بیشتری دارند و در حرفه خود بسیار منظم و منظم هستند. این باعث می شود که در مواجهه با مشکلات تجاری و مالی واقع بینانه تر عمل کنند. در بسیاری از موارد، آنها می توانند با مرد خود زندگی موفقی بسازند.

طلاق و پایان دادن به زندگی عاقلانه به یک زن این شهامت را می دهد که به استقلال مالی خود فکر کند و تصمیمات محکمی در مورد آینده مالی خود بگیرد. بسیاری از این زنان پس از طلاق کارآفرین می شوند و کسب و کار خود را راه اندازی می کنند.

آنها درک نسبتا درستی از دنیای مردان دارند

یک زن مطلقه بهتر از یک دختر مجرد دنیای مردان را می شناسد، خوبی ها و بدی های مرد را می شناسد و به لطف تجربه یک زندگی گذشته می تواند این مشکلات را درک کند و واکنش بهتری نسبت به آنها نشان دهد. از یک دختر مجرد نمایش دادن

او چیزهای کوچک را دوست دارد

فردی که به زندگی بد خود پایان داده و طلاق را به پایان رسانده است، قدر زندگی و خوشبختی خود را می داند و از لذت های کوچک استقبال می کند. او بسیاری از اشتباهات را نادیده می گیرد و فقط عقل سلیم خود را به هم نمی زند.

او خوب مبارزه می کند

یک زن با تجربه خوب می جنگد. او برای هیچ چیز گریه نمی کند و در هیچ شرایطی شکایت نمی کند. او تماشا می کند، گوش می دهد و در صورت لزوم با عبارات مناسب صحبت می کند، در حالی که معمولا یک زن در ازدواج اول خود چندان بخشنده نیست.

او شجاعت لازم را دارد

زنی که شهامت بیرون آمدن از یک زندگی آشفته را دارد، در موارد دیگر نیز این شجاعت را نشان می دهد. یک زن شجاع برای هر مردی همراه خوبی است.

می توانید روی شرکت او حساب کنید

زن مطلقه مستقل تر است. فردی که توانسته است خود را از موقعیت های بد نجات دهد، می داند که چگونه با موقعیت های سخت کنار بیاید. این فرد می تواند همراه خوبی باشد و مرد زندگی او می تواند روی همراهی او حساب کند.

معایب ازدواج با زن مطلقه

ازدواج با زن مطلقه می تواند منجر به مشکلات روانی شود. اگرچه این ممکن است برای همه صدق نکند، اما خوب است بدانید. بنابراین بهتر است این جنبه از سکه را در نظر بگیریم.

در ادامه به برخی از این معایب می پردازیم تا اگر قصد ازدواج دارید، آگاهانه تصمیم بگیرید.

1- جراحات روحی التیام نیافته

این فرد ممکن است زخم های روحی التیام نیافته ای داشته باشد که باعث شکست در زندگی قبلی او شده است. بنابراین، می تواند منجر به مشکلاتی شود که به طور ناخوشایندی در زندگی ظاهر می شوند.

شاید هنوز این مسائل را با خودش حل نکرده و وارد زندگی جدیدش نکرده باشد. در گذشته، زنی که طلاق گرفته بود، گذشته عاطفی سختی داشت که آن فرد را از نظر عاطفی آسیب پذیر می کرد.

قبل از اینکه تصمیم به ازدواج بگیرید، از خود بپرسید که آیا می توانید دوباره اعتماد به نفس او را بازگردانید؟ یا می توانید او را خوشحال کنید؟ آیا می توانید در کنار چنین فردی احساس خوشبختی و راحتی داشته باشید؟

2- زن مطلقه می تواند بچه دار شود

داشتن فرزند می تواند در بسیاری از موارد تصمیم گیری را برای طرف مقابل دشوار کند زیرا باید این سوالات را از خود بپرسید:

آیا من آنقدر فداکاری دارم که مسئولیت فرزند دیگری را بر عهده بگیرم و پدر او باشم؟

رابطه من با او چگونه است؟ آیا می توانم با او وقت بگذرانم؟

آیا می توانم انرژی بگذارم و رشد آن را برنامه ریزی کنم؟

آیا می توانم خودم را پدر این بچه بدانم؟

در این صورت مسائل حقوقی، عاطفی و اقتصادی نیز مطرح می شود و باید برای رفع آنها برنامه ریزی داشته باشید.

3- مفروضات منفی

ازدواج بد می تواند عواقب بدی برای افراد داشته باشد. در برخی موارد، زن مطلقه ممکن است حساس باشد و بخواهد با افرادی با اخلاق خاص و متفاوت وقت بگذراند.

به دلیل سختی های زندگی ممکن است انتقاد پذیر شده باشد و در این صورت باید این احتمال را بدهید که مورد قضاوت زیادی قرار بگیرید یا مورد تبعیض قرار بگیرید.

4- رفتارهای مالکانه

برخی از این زنان ممکن است نسبت به شریک زندگی خود احساس مالکیت داشته باشند که ممکن است در دراز مدت برای شما قابل تحمل نباشد.

در زنانی که قبلاً ازدواج کرده اند، این رفتار ممکن است اکنون بخشی از شخصیت آنها باشد. این طرز فکر می تواند برای خیلی ها مشکل ایجاد کند.

5- شاید شما یک گزینه کوتاه مدت برای او باشید

برای کسی که طلاق را پشت سر گذاشته است، ملاقات با یک فرد جدید می تواند فرصتی برای فرار از خاطرات تلخ گذشته باشد. اما باید برای شما روشن باشد: هدف او از ازدواج با شما چیست؟

اگر به دنبال ازدواج دائم هستید، اما طرف مقابل آن را نمی خواهد، ممکن است شما را ناراحت کند و مشکلاتی ایجاد کند.

6- ممکن است هرگز برای او بهترین نباشید

فردی که زندگی ناموفقی داشته است ممکن است فکر کند که دیگر هرگز کسی را که دوست دارد پیدا نخواهد کرد یا شاید هنوز نتوانسته است شریک زندگی سابق خود را فراموش کند.

بنابراین، ممکن است از شما بخواهد که فرد قبلی را فراموش کنید و به دنبال شانه ای برای گریه کردن بگردید، یا ممکن است فکر کند که برای داشتن یک زندگی جدید باید با شما سازش کند.

7- پشیمانی و بازگشت به زندگی قبلی

همسر اول این زن ممکن است پشیمان شود و برای بازگشت به زندگی خود تلاش کند و زن نیز به خاطر خاطراتی که با همسر سابقش داشته، بخواهد به زندگی قبلی خود بازگردد. این مشکل می تواند زندگی جدید را تهدید کند.

برای ازدواج با زن مطلقه چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

مجموعه ای از ضرب الاجل ها برای هر عروسی مورد نیاز است. از بلوغ عاطفی و اقتصادی تا بلوغ اجتماعی، پس قبل از هر تصمیمی باید به خودشناسی برسید و پروژه ازدواج داشته باشید.

موارد دیگری که باید در نظر گرفت عبارتند از:

دلسوزی نباید دلیل ازدواج شما باشد

دلسوزی به عنوان دلیل اصلی ازدواج معیار بسیار بدی است. این احساس به شما کمکی نمی کند، اما می تواند مشکلات طولانی مدت ایجاد کند. این احساس به مرور زمان تغییر می کند و شما را خسته می کند.

معیارهای خود را مشخص کنید

هدف از ازدواج و معیارهایی که برای شریک زندگی خود در نظر گرفته اید را مشخص کنید و بر اساس آن برای ازدواج خود تصمیم بگیرید. هرگز در ازدواج عجله نکنید. به طرف مقابل این فرصت را بدهید که با چشمان باز به مسائل نگاه کند.

رضایت خانواده خود را جلب کنید

خانواده شما باید همسر شما را بپذیرند و این برای او بسیار مهم است. اگر این پذیرش اتفاق نیفتد، ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوید. اول از همه باید خانواده را متقاعد کنید.

مدام ازدواج اولش را به او یادآوری نکنید

او را زیر ذره بین قرار ندهید و با یک پیش فرض منفی به رفتارش نگاه کنید. اجازه ندهید او احساس گناه کند. هرگز نباید در جر و بحث های خود به ازدواج اول همسرتان اشاره کنید و او را تحقیر کنید. بدانید که یادآوری ازدواج اول و تحقیر آن خط قرمز بزرگی است که باید به هر قیمتی آن را به خاطر بسپارید.

دلیل طلاقش را جویا شوید

به عنوان کسی که می خواهید با او زندگی کنید، باید بدانید که چرا او از همسر سابقش جدا شد. این حق شماست که رابطه را با شفافیت شروع کنید. اما بدانید که باید یکبار برای همیشه مودبانه و بدون قضاوت بپرسید.

برای اطمینان دادن به او می توانید توجه کنید که گفته ها و اعمالش مطابقت دارد یا خیر. اگر او در مورد سابق خود طوری صحبت می کند که انگار گناهکار است، باید به مسئولیت او شک کنید.

آیا ازدواج با زن مطلقه اشکالی ندارد؟

همانطور که ازدواج با مرد مطلقه اشکال ندارد، ازدواج با زن مطلقه نیز اشکالی ندارد. اما چنین ازدواجی باید با احتیاط انجام شود، زیرا ممکن است دیدگاه ها، سطح توقعات و تجربیات متفاوت باشد و این دو علت مشکل ساز باشد.

هر عجله ای می تواند منجر به شکست دیگری و بار روانی مضاعف برای طرفین شود. اگر قصد ازدواج با یک زن مطلقه را دارید، به او و خودتان این فرصت را بدهید که همدیگر را بشناسید و تصمیم درستی بگیرید.

سخن آخر

با افزایش آمار طلاق، میزان ازدواج با افراد مطلقه افزایش یافته است. ازدواج با یک زن مطلقه می تواند پیچیده و حساس باشد و چالش های خاصی را به همراه داشته باشد.

یک فرد مجرد در هنگام انتخاب زن مطلقه ممکن است متوجه برخی از حساسیت های این موضوع شود که در این مقاله سعی کرده ایم به آن بپردازیم.

البته این را به خاطر داشته باشید: همه کسانی که طلاق گرفته اند لزوماً مشکل ساز نیستند. شاید فردی که یک بار طلاق گرفته است بتواند زندگی موفق تری داشته باشد.

اگر قصد ازدواج دارید و فرد مورد نظر زندگی ناموفقی داشته است، بهتر است قبل از آن با یک مشاور مشورت کنید. یک مشاور خوب همه ابعاد را در نظر می گیرد و به شما در ساختن یک زندگی موفق کمک می کند.

مشاور در طی مراحل مشاوره شما را از آسیب های احتمالی مطلع می کند و راه درست را به شما نشان می دهد. می توانید با مشاوران مرکز مشاوره هماندیشان تماس بگیرید و با مشاوران متخصص این مرکز مشورت کنید تا تصمیم درستی برای زندگی خود بگیرید.

برای مشاوره تلفنی با شماره 9099071985 تماس بگیرید.

سوالات متداول

ازدواج با زن مطلقه چه مزایایی دارد؟

مدیریت بهتر، سهولت در تشریفات و مراسم ازدواج، شجاعت، شناخت عالی از دنیای مردانه، مبارزه عادلانه و واقع بینی در بسیاری از موارد از نکات مثبت این ازدواج است.

معایب ازدواج با زن مطلقه چیست؟

زخم های روانی التیام نیافته، رفتارهای مالکانه، مفروضات منفی و نظرات منفی در مورد خانواده می توانند از موارد منفی احتمالی باشند.

ازدواج با زن مطلقه چقدر می تواند چالش برانگیز باشد؟

داشتن فرزند، مسئولیت ازدواج با زن مطلقه را دو چندان می کند. سوالات حقوقی، اقتصادی و احساسی نیز در این زمینه قابل طرح است.

در ادامه به برخی از فواید ازدواج با زن مطلقه اشاره می کنیم.

یک زن مطلقه انتظارات واقع بینانه تری دارد

سال اول ازدواج پیاده روی در پارک نیست! بسیاری از دختران فکر می کنند که شادی ابدی بعد از ازدواج در انتظارشان است، اما ناگهان وقتی وارد زندگی می شوند، آشپزی، نظافت، لباسشویی، ظرف و لباس را در مقابل خود می بینند. آنها باید به خاطر داشته باشند که همسرشان خسته از سر کار به خانه می آید و ممکن است اصلا نتواند با آنها صحبت کند.

اما زنانی که دوباره ازدواج می کنند، از ویژگی های بد مردان آگاه هستند. آن‌ها می‌دانند چه چیزی مردان را خوشحال می‌کند یا اینکه مردها برای تنها بودن به زمان نیاز دارند و نیازی به حمام کردن با عطر گل رز ندارند! با این حال، این بدان معنا نیست که آنها کورکورانه تلخی های غیر ضروری مردان را نادیده می گیرند.

زن مطلقه حوصله بازیگوشی ندارد

اگرچه اکثر پسرها دوست دارند بازیگوش و شیطون باشند، اما برخی از مردان به جایی می رسند که برای این چیزها احساس پیری می کنند، از این شیطنت ها به ستوه می آیند و اهمیتی نمی دهند. زنان مطلقه مانند این مردان هستند و شاید حتی بیشتر. آنها حوصله کلمات و بهانه های بی پروا مانند “پیام شما را ندیدم” ندارند.

آنها مستقل هستند

شاید برای برخی از مردان، زنی که شغل و علاقه ای ندارد خسته کننده باشد. طلاق این زنان را مجبور می کند که برای خود زندگی کنند و به یک مرد وابسته نباشند. وقتی آنها ازدواج می کنند، شما بخشی از وجود آنها هستید، اما بدانید که آنها دیگر هرگز به طور کامل به یک مرد وابسته نخواهند شد و این می تواند آرزوی بسیاری از مردان باشد، حتی اگر آن را انکار کنند.

آنها نبردهای خود را عاقلانه انتخاب می کنند

یک زن باتجربه از چیزی شکایت نمی کند و گریه نمی کند. ابتدا در سکوت تماشا می کنند. سپس به طرف مقابل پیشنهاداتی می دهند و در نهایت حمله می کنند. اگر متوجه این سه فرصت نشدید، تقصیر شماست. توجه داشته باشید که هیچ زنی در ازدواج اولش اینقدر بخشنده نیست.

قدر همه چیز را می دانند

طلاق برای زن مشکلات زیادی ایجاد می کند و او می خواهد از شر این مشکلات خلاص شود و زندگی جدید و شادی را آغاز کند. وقتی با این افراد ازدواج می کنید (ازدواج با زن مطلقه) می بینید که زندگی آن ها پر از اتفاقات جالب است و حتی قدر کوچک ترین چیزها را می دانند و حاضرند بسیاری از اشتباهات را نادیده بگیرند.

طلاق زن را قوی تر می کند

یک زن مطلقه در شرایط سخت زندگی در کنار شما خواهد بود

طلاق باعث تقویت زنان می شود. زنی که توانسته بر این شرایط غلبه کند و با شرایط سازگار شود به شما قول می دهد که می داند چگونه با موقعیت های سخت کنار بیاید.

این شجاعانه است!

یکی از سخت ترین چیزها برای زنان اعتراف به خیانت یا اشتباه است. زنی که به دلایل درست از یک رابطه بد دور می شود، با توجه به نگاه جامعه به این افراد، زنی شجاع و مستقل است که برای هر مردی خوش شانس است که چنین زنی را در کنار خود داشته باشد.

در ادامه به مواردی می پردازیم که در ازدواج با زن مطلقه باید به آن توجه کرد.

آنها به دنبال کوله باری از احساسات هستند

بسیاری از زنان مطلقه به دلیل مسائل عاطفی که باعث از هم پاشیدگی ازدواج قبلی آنها شده بود، بار عاطفی را با خود حمل می کنند. طلاق موضوع پیچیده ای است که بسیاری از مسائل روانشناختی حل نشده دارد و می تواند آثار عاطفی را بر روی فرد بگذارد.

بسیاری از زنان مطلقه سابقه عاطفی دشواری داشته اند که می تواند شامل آزار کلامی و فیزیکی باشد. این افراد از نظر عاطفی بسیار آسیب پذیر هستند. شما باید تصمیم بگیرید که آیا می توانید با چنین فردی راحت باشید یا خیر. زیرا شروع یک رابطه جدید برای یک فرد مطلقه آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست.

ازدواج با زن مطلقه دارای فرزند و چالش های آن

اگر زن مطلقه دارای فرزند باشد، شرایط می تواند برای شما بسیار پیچیده باشد. به عنوان مثال، آیا حاضرید با فرزندان او وقت بگذرانید؟ آیا خود را یک شخصیت پدری می دانید؟ در چنین شرایطی مسائل حقوقی، اقتصادی و عاطفی اهمیت زیادی پیدا می کند.

مشکل نقص!

ازدواج نادرست تأثیرات خاصی بر شخص می گذارد. آنها احتمالاً می خواهند با یک فرد خاص با ویژگی های خاص ارتباط برقرار کنند. این اساساً به این معنی است که یک زن مطلقه احتمالاً بسیار قضاوت کننده است. این مشکل دائما باعث می شود که شما در موقعیت مجاز یا تبعیض آمیز قرار بگیرید. آیا واقعاً می خواهید روابطی ایجاد کنید که در آن به خاطر کوچکترین اقدامات ممکن مورد قضاوت قرار بگیرید؟

رفتارهای خاص زنان
مطلقه 

زنان به طور طبیعی تمایل به مالکیت دارند و این بخشی از عادات زنانه است. گاهی این رفتارها برای مردان شیرین است، اما گاهی دردناک است. برای زنانی که قبلاً ازدواج کرده اند، احتمالاً بیشتر این رفتارها در شخصیت آنها نفوذ کرده است. برای برخی از مردان، این نگرش و عادت می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

ممکن است شما راه حل
کوتاه مدت باشید 

اگر به دنبال یک رابطه دائمی و طولانی مدت و ازدواج با یک زن مطلقه هستید، ممکن است کسل کننده باشد. آشنایی شخصی با یک زن مطلقه فرصتی است تا او از خاطرات تلخ گذشته خود فرار کند و به چشم فردی که در آینده با او خواهد بود به شما نگاه نکند. در واقع شما یک راه حل کوتاه مدت برای او هستید.

شاید هیچ گاه برای او
دلخواه نباشید! 

برخی افراد پس از طلاق مستعد افسردگی هستند. آنها اغلب تصور شکست خورده ای از خود را تصور می کنند و معتقدند که هیچ کس بهتر از شریک قبلی خود در زندگی آنها جای نمی گیرد. در واقع، آنها ممکن است شما را به عنوان فردی ببینند که برای سازش در زندگی مجبور شده اند با او رابطه برقرار کنند، یا ممکن است شما را به عنوان شانه ای برای گریستن انتخاب کنند در حالی که به خود می گویند هیچ مشکلی در آنها وجود ندارد. شخص مورد نظر خود را پیدا کنند

منبع: نبض ما

 

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا