چطور باید پابجی بازی کنیم

Pubg Mobile و Kalaf Duty Mobile بازار بازی‌های Battle Royale را در پلتفرم‌های مختلف تحت سلطه خود درآورده‌اند، این روزها شاهد اختلافات اپل و اپیک گیمز نیز هستیم و مشخص نیست که تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، اما اگر این اختلافات به زودی حل نشود. ، این مورد خواهد بود. قطعا آینده Fortnite را تحت تاثیر قرار خواهد داد و بر محبوبیت بازی های دیگر این سبک خواهد افزود.

برای اینکه بتوانید سریعتر در PUBG Mobile “پیشرفت” کنید و مانند یک پخش کننده “حرفه ای” بازی کنید، توصیه می کنیم این آموزش را در PUBG Mobile بخوانید، در این مقاله سعی کرده ایم تمام نکات لازم را برای شما جمع آوری کنیم. بنویسید اگر به دنبال پاسخ سوالات خود هستید، تبریک می گوییم، دقیقاً در جای درستی هستید، راهنمای کامل بازی، تنظیمات، نحوه حرفه ای شدن و برنده شدن در “PUBG” یک بازی اکشن اول شخص را بخوانید. اندروید، در مجله myket.

لیست این مقاله (با کلیک بر روی هر عنوان به این بخش منتقل می شوید):

چگونه PUBG Mobile را نصب کنیم؟

به راحتی می توانید PUBG Mobile را از طریق MyKit نصب کنید، بازی PUBG Mobile حاوی داده های اضافی است، اما اگر بازی را از طریق MyKit نصب کنید، دیگر نیازی به نصب دیتای اضافی ندارید و به طور خودکار برای شما انجام می شود، علاوه بر این اگر از مایکت دانلود کنید آی پی ایرانی ترافیک شما نیم بها محاسبه می شود.

PUBG MOBILE 

حجم: 797.2 مگابایت (شامل 696.5 مگابایت داده)

چگونه در PUBG Mobile نرخ فریم بهتری داشته باشیم؟

بازی های موبایل پیشرفت چشمگیری داشته اند و دیگر بازی های ساده ای نیستند که فقط چند ساعت شما را سرگرم کنند، موبایل ها نیز سخت افزار محدودی دارند و باید بدانید که برای انجام بازی ای مانند PUBG Mobile به موبایل خود در Be در بهینه ترین حالت نیاز دارید. شرایط ممکن است

تنظمیات گرافیک بازی pubg موبایل – smooth و hd

لطفا توجه داشته باشید، اگر گوشی شما در حالت ذخیره انرژی است، آن را از قسمت تنظیمات و سپس تنظیمات باتری روی حالت بازی یا بهترین عملکرد قرار دهید. برنامه های اضافی فعال در پس زمینه تلفن همراه خود را غیرفعال کنید و از اجرای برنامه های غیر ضروری خودداری کنید.

والپیپرهای زنده معمولا مصرف باتری را افزایش می دهند و از منابع سخت افزاری تلفن همراه شما استفاده می کنند، سعی کنید در حین بازی از والپیپرهای زنده استفاده نکنید یا آنها را خاموش کنید.

نور خودکار گاهی اوقات روی بازی شما تأثیر می گذارد و ممکن است قسمت های تاریک نقشه را ببینید. سعی کنید از روشنایی خودکار استفاده نکنید و نور تلفن همراه خود را در حد قابل قبولی تنظیم کنید. البته آن را طوری تنظیم کنید که باتری شما بلافاصله خالی شود و آن را دوباره شارژ کنید. مورد نیاز است.

چگونه لگ و کندی کمتری در PUBG Mobile داشته باشیم؟

سخت افزار و اینترنت اگر در بازی لگ دارید قطعا به این دو عامل مربوط می شود، برای استفاده بهینه از سخت افزار قسمت فوق را به طور کامل انجام دهید.

بسیاری از ما گزینه Data Saver را فعال کرده‌ایم تا از داده‌های کمتری در گوشی‌هایمان استفاده کنیم، این مشکلی برای فعالیت‌های روزانه نیست، اما در هنگام بازی ممکن است پینگ بالاتری داشته باشید یا مغایرت‌هایی مشاهده کنید.

مشخصات مورد نیاز برای نصب PUBG Mobile بر روی گوشی های اندرویدی

برای اجرای روان PUBG Mobile به یک گوشی هوشمند با اندروید 5.1.1 و دو گیگابایت رم نیاز دارید، در ضمن برای نصب این بازی به 2 گیگابایت فضای خالی در گوشی هوشمند خود نیاز دارید.توصیه ما تهیه یک گوشی گیمینگ است.

مشخصات مورد نیاز برای نصب PUBG در IOS

برای نصب PUBG Mobile بر روی IOS به دستگاهی با IOS 9 به بالا نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم برای این کار از iPhone 5s و سایر دستگاه های فوق استفاده کنید.

چگونه PUBG Mobile را روی کامپیوترهای شخصی نصب کنیم؟

Tencent که صاحب PUBG Mobile است دارای شبیه ساز اختصاصی برای کامپیوتر است و شما می توانید به راحتی از طریق این شبیه ساز قدرتمند بازی هایی مانند Call of Duty Mobile، PUBG Mobile و Garna Free Fire را نصب کنید که برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید.

1- شبیه ساز Tencent به نام Gameloop را از اینجا دانلود کنید.

2- شبیه ساز Gameloop را نصب کنید و منتظر بمانید تا AOW Engine نصب شده و مراحل آن به پایان برسد.

3- PUBG Mobile را در فروشگاه گیم لوپ جستجو کنید، سپس این بازی را نصب کنید، منتظر بمانید تا دانلود بازی تمام شود.

4- بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

[box type=”note” align=”aligncenter” class=”” width=””] توجه داشته باشید که نصب نرم افزار چند گیگابایت از حجم شما را مصرف می کند، در این مرحله مراقب باشید. “[/box]

آموزش گام به گام نصب و ساخت اکانت در PUBG Mobile

پس از انجام مراحل نصب بر روی هر یک از دستگاه های بالا، می توانید به بازی دسترسی داشته باشید، هنگامی که برای اولین بار وارد بازی می شوید، چندین گزینه برای شما نمایش داده می شود:

ثبت نام و ساخت اکانت تصویری در pubg mobile

1- به عنوان مهمان وارد شوید

2- از طریق توییتر متصل شوید

3- از طریق فیس بوک وارد شوید

اگر به عنوان مهمان وارد بازی می شوید، می توانید اکانت های خود را در تنظیمات بازی به بازی متصل کنید و دستاوردهای خود را از دست ندهید.

اما برای کسانی که راه دوم و سوم را انتخاب کرده اند باید گفت که می توانید اچیومنت ها و هر آنچه را که دارید به هر دستگاه دیگری انتقال دهید، برای این کار کافی است در هنگام اتصال از طریق دستگاه دیگری مشخصات حساب توییتر یا فیسبوک خود را وارد کنید. وارد کنید که PUBG Mobile به کدام یک متصل است. پس از چند ثانیه مشاهده می کنید که تمام ذخیره های شما به دستگاه جدید منتقل شده است.

پس از ورود به بازی باید ظاهر شخصیت خود را انتخاب کنید، می توانید چهره و رنگ پوست شخصیت را شخصی سازی کنید، پس از آن باید نام کاربری مورد نظر خود را وارد کنید.

1- بازی را شروع کنید.

2- روش ثبت نام خود را در صفحه ورود مشخص کنید.

3- اگر فیسبوک و توییتر را انتخاب کردید، مراحل دیگر را انجام دهید و اکانت خود را به بازی متصل کنید.

4- اگر به عنوان مهمان وارد بازی می شوید نیازی به چیز خاصی ندارید.

5- نام کاربری خود را وارد کنید

6- شخصیت خود را سفارشی کنید.

7- آماده ورود به بازی هستید.

اولین صفحه ای که پس از ورود به بازی مشاهده می کنید، لابی بازی است، لابی بازی طیف وسیعی از تنظیمات را در اختیار شما قرار می دهد و سازندگان، سفارشی سازی بالایی را در اختیار شما قرار داده اند.

شخصی سازی لباس و اسلحه در بازی pubg

به تنظیمات بازی بروید و تب گرافیک را باز کنید، اگر در بازی احساس کردید کمی کند هستید، سعی کنید تنظیمات گرافیکی را پایین بیاورید و آن را روی پایین ترین حالت ممکن قرار دهید، اما اگر از یک گوشی هوشمند قدرتمند استفاده می کنید، نیازی به این کار ندارید. انجام این کار می دهد یک گزینه خودکار نیز برای این کار در نظر گرفته شده است که گاهی اوقات خوب کار نمی کند و گرافیک بالاتر را به نرخ فریم ترجیح می دهد.

پس از دانلود بازی، به نظر می رسد که شما تمام محتوای بازی را دانلود کرده اید، اما واقعاً اینطور نیست، یک تب دانلود وجود دارد که می توانید محتوای اضافی را که سازندگان برای بازی منتشر می کنند، دانلود کنید. هیچ چیز اجباری برای این کار وجود ندارد و یک گزینه اختیاری است، اما دانلود این محتوای اضافی به شما امکان دسترسی به محتوای بیشتری را می دهد و حساب شما باز می شود.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]گرافیک بازی PUBG Mobile واقعا فوق العاده است و می توانید آن را در حالت های مختلف قرار دهید و تفاوت جزئیات گرافیکی را مشاهده کنید، در پاب جی موبایل صداگذاری شده است. با دقت و در صورت استفاده از هدفون مناسب می توانید به راحتی صدای اطراف خود را دنبال کنید و جهت فلش ها را درک کنید، سعی کنید هنگام بازی از هدفون استفاده کنید. [/box]

هدفون به شما کمک می کند تا با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید و از سوی دیگر به شما امکان می دهد صدای بازی را با کیفیت بهتری بشنوید و واکنش مناسب تری نشان دهید.

آموزش بهترین تنظیمات PUBG Mobile

بازی های تیراندازی با موبایل واقعا سخت است و نیاز به مهارت های بسیار بالایی دارد، برخی از کاربران کنترل ها را به گوشی خود متصل می کنند و کار را کمی برای خود آسان می کنند، اما در حالت عادی کنترل بازی های تیراندازی با تلفن همراه واقعاً یک اتفاق دردناک است.

اگرچه توسعه‌دهندگان سعی می‌کنند با استفاده از خلاقیت خود و استفاده از گزینه‌های خودکار، کار را آسان‌تر کنند، اما همچنان باید کنترل بازی را در PUBG Mobile شخصی‌سازی کنید و حالت بهینه را دریافت کنید.

در PUBG Mobile چندین گزینه خودکار وجود دارد که ارزش فعال کردن را دارند و به شما کمک می کنند تا از بازی لذت ببرید و آن را کنترل کنید.

حذف خودکار اشیا (لوت باکس)

بازی های بتل رویال حول محور غارت و بقا می چرخند و مکانیک PUBG دقیقاً همینطور است، شما این امکان را دارید که به طور خودکار آیتم ها را غارت کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در کنار آیتم ها بروید. و به صورت خودکار برای شما جمع آوری می شوند. آیتم ها به صورت هوشمند حذف می شوند و هوش مصنوعی بهترین حالت را برای شما در نظر می گیرد، این ویژگی در بازی های دیگری مانند Kalaf Duty Mobile و Rules of Survival نیز وجود دارد.

برداشتن خودکار آیتم

قابلیت مشاهده رایگان

به طور معمول، اگر می خواهید هنگام دویدن پشت سر خود را ببینید یا زاویه ای را ببینید که در مقابل شما نیست، باید جهت خود را تغییر دهید، اما اگر از Free Look استفاده می کنید باید این کار را انجام دهید و حتی در حین دویدن می توانید چشمان خود را بالا ببرید. روی آیکون قرار دهید و از محیط اطراف کاملا آگاه باشید و مراقب غافلگیری های احتمالی باشید.

هدف گیری خودکار (Aim Help)

همانطور که گفتیم، بازی‌های تیراندازی موبایل چالش برانگیز هستند، ویژگی هدف‌گیری خودکار به شما کمک می‌کند تا اهداف مورد نظر را هدف بگیرید و مبارزه را راحت‌تر در حین تیراندازی کنترل کنید، می‌توانید از این ویژگی از Enable/Settings Disable استفاده کنید.

عملکرد خودکار

در بازی های بتل رویال معمولا کاراکتر به صورت پیش فرض کار نمی کند، اما دویدن یکی از مهم ترین نکات در بازی های بتل رویال است. در PUBG می توانید با فشار دادن دکمه autorun و هر زمان که نیاز داشته باشید به صورت خودکار و با سرعت کامل حرکت کنید. اگر سرعت دارید یا می خواهید کم کنید، می توانید با فشار دادن دکمه run به حالت قبل برگردید.

برای فرار از دست دشمنان خود و یا برای فرار از Zone باید بدوید و به یک محیط امن برسید.

برای سفارشی کردن حرکت وسایل نقلیه و شخصیت خود، می توانید به Settings > Controls بروید. تنظیمات > وسایل نقلیه

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]نکته: تمامی تنظیماتی که اعمال کرده اید قابل تغییر هستند و هر زمان که بخواهید می توانید تنظیمات اعمال شده را تغییر داده و به حالت پیش فرض برگردانید یا برای یافتن بهترین تنظیمات، دیگران را آزمایش کنید.[/box]

بهترین تنظمیات بازی

نکات و ترفندهای مورد نیاز برای تجربه PUBG Mobile

نقشه ای که روی آن بازی می کنید، هم تیمی هایتان، سلاح هایی که جمع آوری می کنید، سرعت و دقت عمل شما، اینترنت و فریم های شما بر پیروزی ها و شکست های شما تاثیر می گذارد، سعی کنید همیشه مدیکیت ها را جمع آوری کنید و زمانی که خونتان تمام شد از آنها استفاده کنید. از آن استفاده کنید، نکاتی که در زیر نوشته ایم برخی از بهترین و ضروری ترین نکات PUBG Mobile هستند که هر بازیکنی برای حرفه ای شدن باید یاد بگیرد.

نکات لازم برای بازی به عنوان یک تیم حرفه ای در PUBG Mobile

مهم ترین مود موجود در PUBG Mobile برای بازی تیمی حالت PAYLOAD است که نکات لازم را برای برنده شدن در این حالت در اختیار شما قرار داده ایم.

اکثر بازی های بتل رویال از همان قوانین و چارچوب های کلی استفاده می کنند که اگر بتوانید از آنها پیروی کنید، می توانید در بازی های گروهی برنده شوید و تیم برنده باشید.

به خاطر داشته باشید که در رابطه با منطقه کجا هستید و از هم تیمی های خود دور نشوید. توجه داشته باشید که اگر بتوانید کنار هم بمانید، حتی اگر یکی از هم تیمی هایتان مورد اصابت گلوله قرار بگیرد، بقیه می توانند تیراندازی کنند و دشمن را بکشند.

انتخاب مکان های مناسب برای فرود توسط فردی که تیم را هدایت می کند بسیار ضروری است و اگر در مکان های شلوغ تری فرود بیایید، احتمال برنده شدن در رقابت کمتر است و کار شما کمی دشوارتر می شود.

مبارزه با روبات ها را جدی بگیرید

در شروع بازی شما با ربات ها مبارزه می کنید و اگر احساس می کنید بازی بسیار ساده است تعجب نکنید در شروع بازی ربات ها در مقابل شما هستند و با افزایش سطح شما تعداد آن ها افزایش می یابد. تعداد ربات ها کاهش می یابد و جای آنها را می گیرد. بازیکنان واقعی می دهند، ما در بازی موبایل کالاف دیوتی این مشکل را نمی بینیم و تنسنت سعی کرد از خلاقیت خود برای اتصال بازیکنان بیشتری به بازی استفاده کند.

نبرد بر روی نقشه های مورد علاقه خود را

از نسخه 10 بازی چندین نقشه پخش شده است که می توانید از بین آنها نقشه مورد علاقه خود را انتخاب کرده و شروع به بازی کنید، نقشه های Erangel، Miramir، Sanhok و Vikendi که هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند و باید امتحان کنید. نقاط مختلف نقشه را برای غارت و مخفی کردن تا حد امکان پیدا کنید، اگر حالت کارت ها را به صورت تصادفی تنظیم کنید، بازی به صورت تصادفی کارت های بازی را برای شما قرار می دهد و آنها را به یک شکل متعادل می کند.

حرکت را جدی بگیرید

در نسخه های کامپیوتری و کنسولی بازی به دلیل اینکه نقشه بازی بسیار بزرگ است، بسیاری از کاربران سعی می کنند از مکانیک های استتار و پنهان سازی استفاده کنند و به راحتی توسط یک تک تیرانداز کشته می شوید اما در گوشی های موبایل به دلیل کنترل سخت. از این مشکلات با سلاح.

هنگام نزدیک شدن به دشمنان، ثابت نمانید و از حرکات سریع استفاده کنید، این حرکات از اصابت تمامی تیرهای دشمن به شما جلوگیری می کند، اگر تیراندازی خود را روی حالت خودکار قرار داده باشید، برای شما راحت تر و راحت تر خواهد بود. هنگام حرکت

کوله پشتی خود را خالی کنید

اگر در حالت غارت خودکار هستید کوله پشتی شما به مرور زمان پر می شود و گاهی اوقات وسایل مورد نیاز خود را حمل می کنید، سعی کنید همیشه وسایل ضروری را حمل کنید و اگر سلاح یا وسیله ای نمی خواهید آن را روی زمین بگذارید و آن را خالی کنید. کوله پشتی برای وسایل ضروری تر

برد سلاح پسند

برای سلاح‌های 7.62 میلی‌متری سعی کنید از اسکوپ‌های 6x استفاده کنید، این اسکوپ‌ها با این نوع سلاح‌ها سازگاری بیشتری دارند و شما را دقیق‌تر و متمرکزتر روی اهدافتان می‌کنند.

نوشیدنی های انرژی زا به افزایش سرعت شما کمک می کنند، گاهی اوقات لازم است سریعتر بدوید یا از ساختمان فرار کنید، در چنین مواردی سعی کنید یک یا دو نوشیدنی انرژی زا بنوشید. مهدی کهریزی

از وسایل نقلیه به عنوان پوشش استفاده نکنید

تمام وسایل نقلیه بازی به جز وسایل نقلیه ضد گلوله و قایق ها انفجاری هستند و در صورت قرار گرفتن در معرض گلوله منفجر می شوند، این انفجار روی شما نیز تاثیر می گذارد. سعی کنید از وسایل نقلیه به عنوان پوشش و دفاع استفاده نکنید.

از وسایل نقلیه در حال حرکت نپرید

هنگام رانندگی خودرو خود را به زمین نیندازید، این کار باعث کاهش سلامتی (خون) شما می شود و آسیب خواهید دید. PUBG Mobile گاهی بسیار واقع بینانه است و گاهی اوقات ساده ترین چیزها در آنجا رعایت نمی شود. .

حالت ها و حالت های PUBG Mobile

در زیر دکمه Start تنظیماتی وجود دارد که در آن می توانید منطقه و سرور خود را تعیین کنید، سرورهای بازی به طور پیش فرض روی بهترین حالت تنظیم شده اند، اما اگر نیاز به تغییرات دارید، می توانید سرور بازی را خودتان انتخاب کنید. سعی کنید از سروری استفاده کنید که پینگ شما کمتر است.

حالت های مختلف بازی در PUBG Mobile وجود دارد، PUBG Mobile یکی از جامع ترین بازی های موبایلی است که برای گوشی های موبایل منتشر شده و دارای حالت ها و حالت های هیجان انگیزی است.

حالت کلاسیک موبایل PUBG

حالت کلاسیک بازی شما را وارد نبردهای معروف بتل رویال می کند و مانند سایر بازی ها ابتدا باید شخصیت خود را کنترل کنید و در گوشه ای از نقشه بازی فرود بیایید و در حین کاوش در سلاح های مورد نیاز به کاوش بپردازید. سعی کنید نمردید و تا پایان مسابقه زنده بمانید، این همان چیزی است که ما آن را حالت کلاسیک PUBG Mobile می نامیم.

در حالت آرکید سه حالت در نظر گرفته شده است که هر کدام از این مدل ها از سلاح خاصی پشتیبانی می کنند یا قوانین خاصی دارند، حالت های War، Quick Match و Sniper Training در این قسمت یافت می شوند.

پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز به تمرین بیشتر با سلاح ها حتما به قسمت PUBG Mobile Arcade مراجعه کنید.

حالت جنگ PUBG

در این صورت شما دوباره ظاهر می شوید و در بازی نمیرید، تیم ها در میدان نبرد برای صد امتیاز می جنگند، یعنی اگر تیمی به صد امتیاز برسد، در مبارزه پیروز می شود.

کشتن، احیای هم تیمی ها و حذف سایر بازیکنان از یک تا سه امتیاز به شما می دهد و اگر می خواهید در مسابقه پیروز شوید باید سعی کنید بازی را متعادل کنید، انتخاب اسلحه ها رایگان نیست و معمولا فقط نوع خاصی است. محدود است و این سهم رقابت را سخت تر و هیجان انگیزتر می کند.

حالت تطبیق سریع

در این حالت شما در قسمت کوچکی از نقشه در یک مسابقه هشت دقیقه ای شرکت می کنید، معمولا مسابقات در حالت Quick Match با SMG و سلاح های سبکتر انجام می شود، این حالت در روزهای خاصی از هفته فعال است و بازیکنان می توانند آن را تجربه کنند.

حالت آموزش تک تیرانداز

همانطور که از نام این حالت پیداست، تنها سلاح های موجود در اختیار بازیکنان سلاح های تک تیرانداز است، این مسابقات 15 دقیقه طول می کشد و باید تا انتها برای زنده ماندن تلاش کنید.

حالت Evo

این حالت به مناسبت همکاری PUBG با سری Resident Evil به بازی اضافه شد و شامل چندین زیرشاخه است که حالت زامبی یکی از زیرشاخه های آن است.

حالت زامبی در PUBG بسیار محبوب است و از طریق این همکاری می توانید از این حالت وحشتناک و زیبا لذت ببرید.

حالت PAYLOAD

این حالت فقط به صورت تیمی و چهار نفره موجود است و بُعد دیگری از PUBG را به شما نشان می دهد، نقشه های بزرگ PUBG مجهز به ترابری نیرو و هلیکوپتر را تصور کنید و می توانید مانند جنگ های واقعی به دوستان خود کمک کنید.

حالت PAYLOAD بزرگتر و تاکتیکی تر از حالت اصلی است و نیاز به کار گروهی دارد. اگر به کار گروهی علاقه دارید، این ماد بهترین و هیجان انگیزترین ماد PUBG Mobile برای شما خواهد بود.

آموزش کامل مود PAYLOAD پابجی موبایل

در حالت PAYLOAD نه تنها تغییرات ظاهری، بلکه تغییراتی در گیم پلی نیز مشاهده می کنیم که اگر با آنها آشنا نباشید ممکن است شما را گیج کنند.

هنگامی که هر یک از هم تیمی های شما کشته شدند، می توانید اسلحه های آنها را بردارید و از آنها استفاده کنید، اما هر بازیکن یک کارت شناسایی دارد که بلیط بازگشت به بازی آنهاست و شما به عنوان یک هم تیمی، باید آن کارت شناسایی را به نزدیک ترین مکان بیاورید. برج. . با بازی در تماس باشید.

برج های ارتباطی بازی به رنگ آبی روی نقشه قابل مشاهده هستند و پس از جمع آوری کارت شناسایی دوستان، باید به سمت این برج ها حرکت کنید تا دوستانتان بتوانند دوباره وارد بازی شوند.

در حالت PAYLOAD افزودن سلاح های سنگین باعث خشونت بیشتر درگیری ها می شود و انفجارهای بیشتری در بازی دیده می شود، می توانید از انواع موشک انداز و نارنجک انداز در بازی استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید از M79 استفاده کنید، باید دست خود را کمی بالا بیاورید تا نارنجک در جهت درست نشانه رفته و به هدف مورد نظر برخورد کند.

چگونه در PUBG Mobile خودکشی کنیم؟

در PUBG Mobile نمی توانید به خودتان شلیک کنید، اما چیزهایی وجود دارد که شما را می کشد، استفاده از نارنجک، پریدن از ماشین در حال حرکت، نزدیک بودن به انفجار ماشین ها، پریدن از ارتفاع بسیار بالا و ماندن طولانی مدت در زیر آب.

آیا می توانیم در PUBG Mobile به صورت گروهی بازی کنیم؟

بله، اگر به دوستان خود ID خود را بدهید و آنها شما را به لیست اضافه کنند، می توانید در یک گروه بازی کنید، برای این کار باید قبل از شروع بازی دوستان خود را به تیم خود دعوت کنید.

آیا می توانید هنگام شنا در زیر آب تیراندازی کنید؟

برخلاف کالاف دیوتی موبایل، در PUBG نمی توانید در زیر آب عکاسی کنید و در حین شنا باید محیط اطراف خود را زیر نظر داشته باشید، اما می توانید زیر آب پنهان شوید.

آیا PUBG Mobile روی گوشی های ضعیف کار می کند؟

در قسمت اول مقاله مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای اجرای PUBG Mobile را به تفصیل توضیح دادیم. برای اجرای بازی به یک گوشی اندروید با اندروید 5.1.1 نیاز دارید.

چند گیگابایت فضای خالی برای نصب PUBG Mobile لازم است؟

برای اجرای PUBG Mobile به دو گیگابایت فضای خالی نیاز دارید، سعی کنید فضای خالی خود را حداقل به سه گیگابایت برسانید تا در هنگام بارگذاری بازی و صحنه های لود شده بازی دچار افت فریم نشوید.

کدام قسمت های نقشه برای غارت در PUBG Mobile بهتر است؟

برای اینکه بتوانید سلاح های بهتری در نقشه های بزرگ PUBG بدست آورید، باید در مکان هایی با تراکم ساختمان های بالاتر فرود بیایید، معمولا ساختمان های بزرگتر از بقیه مکان های خوبی برای غارت محسوب می شوند، اما در تمام قسمت های نقشه باید پیدا کنید. چیزی برای غارت

چگونه حالت دوربین را در PUBG Mobile تغییر دهیم؟

در بازی PUBG Mobile دو حالت دوربین اول شخص و سوم شخص وجود دارد که می توانید به دلخواه آنها را انتخاب کنید، در بالای منوی انتخاب بازی و در قسمت نقشه می توانید نمای دوربین را به سوم شخص یا اول شخص تغییر دهید.

چگونه هم تیمی هایی را پیدا کنیم که به زبان ما صحبت می کنند؟

در بازی های خواستگاری گاهی پیش می آمد که افراد با زبان های مختلف در یک تیم قرار می گرفتند و می توانستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، این مشکل در یکی از آپدیت های بازی برطرف شد و اکنون با مراجعه به تنظیمات سپس در قسمت Selection Area، می توانید منطقه و زبان مورد نظر را انتخاب کنید.

لباس های استتار Ghillie را از کجا می توانید پیدا کنید؟

Ghillie یک لباس استتار ویژه برای تک تیراندازان است تا بتوانید کاملاً با محیط مطابقت داشته باشید، این لباس به اندازه طلا در PUBG Mobile کمیاب است و برای یافتن آن یا جستجو در نقشه باید خوش شانس باشید.

چگونه Crosshair یا targeting را در PUBG Mobile تنظیم کنیم؟

در تنظیمات به دنبال محدوده بگردید، در این قسمت می توانید دید اسلحه خود را شخصی سازی کنید و آن را به حالت پیش فرض تغییر دهید، سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که چشم شما را اذیت نکند و در هنگام تیراندازی به خوبی دیده شود.

[کاربر گرامی، اگر به بازی های بتل رویال علاقه دارید، مطالعه مقاله آموزش بازی موبایل کلاف را توصیه می کنیم. ]

PUBG یا PlayerUnkown’s Battlegrounds، برای کسانی که دوست دارند نام کامل آن را بیان کنند، یک بازی ساده به نظر می رسد، اما یک نمونه کلاسیک از آن عناوینی است که عمیق تر و پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. در این مقاله راهنمای بازی PUBG، سعی می کنیم این عمق را به طور جامع پوشش دهیم، از نکات و ترفندهای بازی PUBG برای مبتدیان تا ارائه نکات پیشرفته تر برای عنوان. با ما در Pixel Arts همراه باشید.

راهنمای بازی PUBG برای مبتدیان – توضیح نحوه عملکرد گیم پلی و نحوه زنده ماندن تا پایان بازی

نکات و ترفندهای ارزشمندی در بازی PUBG وجود دارد که تصمیم گرفتیم در این مقاله فهرستی جامع تهیه کنیم. ما راهنمای بازی PUBG را به چندین بخش مختلف تقسیم کرده ایم تا بتوانید سریعتر به قسمت مورد نظر بروید یا هر زمان که خواستید این راهنما را بخوانید.

با این حال، قبل از پرداختن به نکات و ترفندهای بازی PUBG، بهتر است ابتدا کمی در مورد رویکرد کلی خود در مورد هر دور بازی PUBG صحبت کنید، به خصوص اگر تازه وارد این عنوان هستید یا می خواهید به سادگی کمی بیشتر با آن آشنا شوید. سیستم های بازی

کلیات عملکرد بازی PUGB

PUBG یکی از عناوین معمول شوتر در صنعت بازی نیست. هدف شما در بازی زنده ماندن است، نه کشتن بیشتر دشمنان – در واقع، می توانید بدون کشتن حتی یک دشمن در بازی پیروز شوید – بنابراین باید تاکتیک های تیراندازی خود را با PUBG تطبیق دهید.

موفق ترین رویکرد در بازی PUBG داشتن یک عملکرد مخفیانه است. در واقع، اکثر بازیکنان سطح بالای PUBG که قصد دارند وارد مسابقات منتهی به عنوان قهرمانی شوند، از تاکتیک‌های مخفی کاری “خسته کننده” مانند مخفی شدن از ساحل در یک قایق برای رسیدن به دور نهایی هر مسابقه استفاده می کنند. دیدگاه این بازیکنان این است که همه در نهایت یکدیگر را خواهند کشت، پس چرا باید خود را در معرض خطر قرار دهید؟

اما این همه ماجرا نیست: مثلاً مبارزه کردن، تمرین خوبی است. سیستم‌های رزمی PUBG کمی عجیب هستند و تسلط بر آن‌ها می‌تواند تفاوت بزرگی در تعداد «ده نبرد پایین» شما ایجاد کند.

علاوه بر این، کشتن بازیکنان در وسط پیچ می‌تواند راه خوبی برای ارتقای دنده‌های شما از دنده‌های “قابل قبول” به دنده “عالی” باشد. و در نهایت، اگر بازیکن دیگری شما را در حالی که در یک بوته پنهان شده‌اید ببیند، دانستن نحوه کشتن آنها می‌تواند کمک بزرگی باشد.

بنابراین در این قسمت از راهنمای بازی PUBG به توضیح روند کلی این عنوان می پردازیم:

شما در داخل هواپیما ظاهر می شوید و باید منطقه ای را برای فرود انتخاب کنید. راهنماهای مختلفی در مورد مکانیسم فرود و بهترین سایت های فرود در PUBG در اینترنت یافت می شود، اما اگر بخواهیم این موضوع را به طور خلاصه برای شما توضیح دهیم، بهتر است از فرود در مکان های شلوغ و مناطق بزرگ پرهیز کنید. بهتر است یک مکان کوچک و ایزوله برای خود انتخاب کنید تا بتوانید با خیال راحت غارت، سلاح و زره را جمع آوری کنید.

سپس، زمانی که کاملاً آماده شدید (یا قبل از برخورد میدان الکتریکی تمام موارد قابل غارت را جمع آوری کرده باشید)، هدف شما این است که به جایی که دایره روی نقشه است بروید. شما باید مکان هایی را برای استراحت، جمع آوری غارت و دفاع از خود در طول مسیر انتخاب کنید، تا زمانی که تعداد بازیکنان باقیمانده به طور مداوم کاهش یابد، در حالت ایده آل به 15 یا 10 نفر.

در این مرحله، استراتژی و تاکتیک‌های اکثر بازیکنان تمام شده است و دیگر جواب نمی‌دهند، اما امیدواریم بخش آخر این راهنمای PUBG بتواند در اینجا به شما کمک کند، جایی که ما فقط نکات PUBG را در اوایل و اواسط بازی پوشش نمی‌دهیم. ، اما نکات پیشرفته ای را نیز برای پیروزی در نبردهای پایانی بازی در اختیار شما قرار داده ایم.

بدیهی است که چیزهای بیشتری در بازی وجود دارد که در بخش‌های قبلی به آن‌ها پرداخته‌ایم. نکات و ترفندهای ذکر شده در راهنمای بازی PUBG به شما کمک می کند تا این عناصر بازی را بشناسید و از آنها بهره ببرید.

هنگام سقوط کردن، آنالوگ را به سمت جلو فشار دهید تا سریع‌تر حرکت کنید. همچنین مقصدی برای فرود آمدن در نظر داشته باشید و یک نقشه پشتیبان نیز برای خود در نظر بگیرید.

نکاتی برای مبتدیان بازی PUBG برای تسلط بر این عنوان

PUBG می‌تواند کمی استرس‌زا باشد، به‌ویژه برای مبتدی‌ها، بنابراین در ادامه راهنمای بازی‌های PUBG، به اصول اولیه‌ای می‌پردازیم که قبل از ورود به تاکتیک‌های پیچیده‌تر باید بدانید – و اطلاعات مفیدی برای کمک به شما ارائه می‌کنیم. آنها می توانند هنگام شروع کار کمک بزرگی به شما کنند.

تسلط یافتن به موارد اساسی: آماده‌سازی و کنترل‌های پایه‌ای

1. به یاد داشته باشید که اسلحه خود را در غلاف خود (X روی صفحه کلید خود برای نسخه رایانه شخصی) ذخیره کنید، این کار سرعت دویدن شما را 6 درصد افزایش می دهد.

2. در قسمت قبل از مسابقه، کفش های خود را در بیاورید! این یکی از نکات ساده در راهنمای بازی PUBG است که می تواند کار شما را آسان کند. دویدن با پای برهنه تفاوتی با دویدن با کفش ندارد، اگرچه بدون کفش سر و صدای کمتری خواهید داشت.

3. برای سوخت گیری، وسیله نقلیه شما باید کاملاً ساکن باشد. با این حال، می توانید با رفتن به لیست تجهیزات و کلیک راست روی نماد قوطی، خودروی خود را از داخل خودروی خود سوخت گیری کنید.

4. همیشه از نشانگرهای نقشه استفاده کنید، و هنگام بازی در تیم ها، حتما از جهت های واضح و دقیق (اعداد و همچنین شمال، شرق، غرب، جنوب) برای جهت گیری خود استفاده کنید.

5. می توانید در چت صوتی بازی بمانید، اما چت خود را به “Party-only” تغییر دهید – گاهی اوقات می توانید صدای دشمنان خود را بشنوید که فراموش کرده اند چت خود را به خصوصی تغییر دهند. رعایت این نکته راهنمای بازی PUBG می تواند برای بقای شما مفید باشد.

6. مطمئن شوید که سرعت شلیک خود را با استفاده از کلید B روی صفحه کلید یا جهت چپ D-Pad روی کنترلرهای کنسول تغییر دهید.

7. نه تنها دو، بلکه سه نوع مختلف هدف گیری در بازی وجود دارد: تیراندازی بدون هدف، تیراندازی بدون هدف گیری کمی دقیق تر (با نگه داشتن دکمه سمت راست ماوس) و هدف گیری از طریق دید هدف گیری سلاح (همچنین به نام Aim Down Sights یا به اختصار ADM)، که با فشار دادن دکمه سمت راست ماوس امکان پذیر است. همچنین می توانید گزینه های موجود در تنظیمات بازی را تغییر دهید تا به جای نگه داشتن دکمه سمت راست ماوس، مستقیماً به هدف گذاری ADM دسترسی پیدا کنید.

تسلط یافتن به موارد اساسی: تاکتیک‌ها و اولویت‌ها

8. شهرهای بزرگ در مسیر پرواز مکان های خطرناکی برای شروع بازی هستند، اما لوت بهتری نیز ارائه می دهند. برای اینکه شانس بیشتری برای گذراندن بازی داشته باشید، سعی کنید گروهی از ساختمان ها را در گوشه منطقه فرود/چتر نجات پیدا کنید یا از استراتژی های مختلف فرود دقیق و موقعیتی موجود در نقشه Erangel در اینترنت استفاده کنید.

9. این نکته راهنمای بازی PUBG برای آشنایی شما با موارد کلیدی مورد نیاز هنگام فرود در نظر گرفته شده است. اینها شامل تفنگ های تهاجمی چند منظوره (AR)، کوله پشتی، زره بدن، وسایل شفابخش و کلاه ایمنی هستند – هر چه سطح این اقلام بالاتر باشد، کیفیت آنها بهتر است.

ده با شروع بازی، تمام درهای ساختمان بسته می شوند. اگر یک در باز دیدید، به این معنی است که شخصی وارد آن ساختمان شده است. اگر دری را باز کنید و آن را به همان شکل رها کنید، در واقع مکان خود را به همه بازیکنان نشان می دهید و می گویید که به اینجا آمده اید.

11. شخصیت شما هنگام سقوط از ارتفاع آسیب می بیند. این آسیب زمانی شروع می شود که شما از یک ساختمان دو طبقه می پرید و هر چه ارتفاع شما بیشتر باشد آسیب بیشتر می شود.

12. اگر از راه دور به شما شلیک می شود و نمی دانید که حملات از کجا می آیند، خم نشوید – این شما را به یک هدف آسان برای تک تیراندازان دشمن تبدیل می کند. در عوض، به صورت زیگزاگ حرکت کنید و بدوید تا به سنگر برسید و از تیراندازان دشمن خارج شوید. در این مورد، عبور از شیب تپه می تواند یک تاکتیک کلاسیک خوب در هنگام سوار شدن به وسیله نقلیه باشد. (به سرعت به سمت مخالف عکاسی برانید)

13. همیشه قبل از شروع عملیات غارت ساختمان ها را بررسی کنید و از خالی بودن آنها مطمئن شوید (مگر اینکه عجله زیادی داشته باشید). به راحتی می توان سایر بازیکنان را فریب داد تا فکر کنند منطقه امن است، با گذاشتن غارت روی زمین، و سپس شلیک به پشت آنها درست زمانی که می خواهند آن را بردارند. مواظب باشید در چنین برخوردهایی در سمت اشتباه قرار نگیرید.

14. هنگام مبارزه با چند دشمن، هر کدام را که می کوبید نادیده بگیرید. این افراد تا زمانی که نجات نخواهند یافت نمی‌توانند از جای خود بلند شوند، بنابراین روی دشمنانی تمرکز کنید که هنوز می‌توانند به شما شلیک کنند.

15. وسایل نقلیه برای حرکت سریع در مسافت های طولانی بسیار مفید هستند، اما به دلیل سر و صدایی که ایجاد می کنند، توجه زیادی را به خود جلب می کنند. در این مرحله از راهنمای بازی PUBG لازم می دانیم به شما هشدار دهیم که اشتیاق خود را کنترل کرده و از وسایل نقلیه به درستی استفاده کنید.

16. وسایل نقلیه در صورت برخورد سریع با اجسام از شیب به پایین سر می خورند و منفجر می شوند. در نواحی شیب دار ماشین خود را در سراشیبی پارک کنید تا از سر خوردن آن جلوگیری کنید و در صورت برخورد سریعا از محل دور شوید.

17. همه دوربین ها روی همه سلاح ها کار نمی کنند، به عنوان مثال نمی توانید یک دوربین با زوم 8 برابر روی M16 نصب کنید، این استثنا برای تعادل بیشتر گیم پلی ایجاد شده است. به همین ترتیب، نمی توانید یک دوربین با زوم 8 برابر روی SMG نصب کنید.

18. ببینید هر نوع کلاه ایمنی چقدر می تواند آسیب ببیند – برای مثال، کلاه ایمنی Kar98 معمولاً بیشتر از هر کلاه دیگری در بازی پیدا می شود و از آن استفاده می شود. در سطح 1 و سطح 2 این کلاه، یک تک تیرانداز می تواند به راحتی از راه دور به سر شما شلیک کند، اما در سطح 3 این کلاه قادر به تحمل گلوله خواهد بود. قبل از شرکت در یک مسابقه تیراندازی با فرد دیگر، ابتدا به نوع کلاه ایمنی آنها توجه کنید. اگر کلاه خود او سطح بالایی دارد و شما را در موقعیت بدی قرار می دهد، دلیلی برای شروع چنین دعوای با او وجود ندارد.

19. بعد از قسمت اول هر دور، تپانچه ها تقریباً هیچ کاربرد دیگری ندارند – فقط اگر یک تپانچه خودکار (P18C) باشد که مانند SMG عمل می کند یا اگر سلاح های مناسب دیگری ندارید، یک تپانچه را در دست خود نگه دارید. تمام شدن مهمات – در غیر این صورت، حمل تپانچه فقط هدر دادن فضای ارزشمند کوله پشتی است.

20. زره آسیب دیده سطح بالا به طور کلی بدتر از زره دست نخورده سطح پایین است. این یکی دیگر از نکات راهنمای بازی PUBG است که شاید خیلی ها آن را باور نکنند، اما توصیه می کنیم به اعداد کنار این زره ها در لیست آیتم های خود نگاه کنید و آنها را با هم مقایسه کنید.

21. اگر برای رسیدن به یک منطقه امن مجبور به عبور از یک پل هستید، به هر قیمتی شده از آن پل اجتناب کنید – در شرایطی مانند این (که عبور از یک پل برای رسیدن به یک منطقه امن ضروری است)، تقریباً همیشه بازیکنان روی پل ترول می کنند. منتظر روی پل برای کشتن بازیکنان دیگر به محض دیدن آنها هستند). در چنین مواقعی سعی کنید به جای عبور از پل زودتر به پل برسید، شنا کنید یا قایق پیدا کنید.

22. همیشه در حال حرکت باشید، حتی زمانی که غارت می کنید یا کمپ می زنید، همیشه کمی حرکت کنید – این باعث می شود بازیکن دیگری با یک ضربه سر ساده شما را ناک اوت نکند و در کمترین زمان شما را غافلگیر کند. این به طور منظم اتفاق می افتد. به سادگی کمی به چپ و راست حرکت کنید یا بنشینید و بایستید.

کنترل‌ها و کلیدهای میانبر نسخه رایانه‌های شخصی بیشتری که باید به یاد بسپارید

23. Alt یا RB را برای Xbox نگه دارید تا محیط اطراف خود را بدون حرکت اسکن کند – این زمانی که در حال کمپ زدن یا سقوط از هواپیما هستید بسیار مفید است.

24. با نگه داشتن دکمه C (B برای Xbox) می توانید با شنا به زیر آب بروید و با نگه داشتن دکمه Space (A برای Xbox) به سطح آب برگردید.

25. در یک وسیله نقلیه از کلیدهای ترکیبی Ctrl با کلیدهای 1، 2، 3، 4، 5 و 6 برای تعویض صندلی استفاده کنید. Ctrl + 1 شما را به صندلی راننده می برد. در نسخه Xbox می توانید با فشار دادن دکمه A بین صندلی ها جابه جا شوید و نگه داشتن دکمه نیز شما را به صندلی راننده می برد.

26. در نسخه PC می توانید با فشار دادن کلید “=” به طور خودکار اجرا کنید.

27. هنگام هدف گیری با استفاده از دکمه Q سر خود را به سمت چپ و با دکمه E به سمت راست خم کنید، در نسخه ایکس باکس این کار با فشار دادن آنالوگ ها در هنگام نشانه گیری انجام می شود. با استفاده از این ترفند از راهنمای بازی PUBG، می توانید سر خود را از پشت دیوار بیرون بیاورید و بدون اینکه قسمت زیادی از بدن خود را در معرض دشمن قرار دهید، به آنها شلیک کنید. بازیکنان سطح بالا نیز از این ترفند در مبارزات باز استفاده می کنند تا کار را برای دشمن دشوارتر کنند.

28. دکمه “Shift” یا آنالوگ سمت راست را برای افزایش سرعت خودرو نگه دارید.

29. از ترمز دستی خودرو برای چرخش سریعتر استفاده کنید یا با استفاده از دکمه “Space” یا “Y” روی کنسول Xbox ترمز کنید.

30. با نگه داشتن کلیدهای Shift + Left Ctrl موتورسیکلت ها را در هوا کنترل کنید.

31. از کلید “V” در رایانه شخصی یا RB در ایکس باکس برای جابجایی بین حالت اول شخص و سوم شخص استفاده کنید.

32. هنگام هدف گیری، نفس خود را با استفاده از کلید “Shift” یا LB برای نسخه Xbox حبس کنید (این فقط در مورد هدف گیری ADS صدق می کند).

33. هنگام شلیک با نگه داشتن دکمه سمت چپ ماوس به جای کلیک، از میزان افت گلوله های خود آگاه باشید.

34. با استفاده از کلیدهای “Page Up” و “Page Down” روی صفحه کلید خود یا کلیدهای Down و Up در D-Pad در Xbox، بزرگنمایی دید سلاح خود را (زمانی که سلاح/دوربین اجازه می دهد) تغییر دهید (این مناسب برای تیراندازی در فواصل مختلف

35. از کلید “G” برای انتخاب مستقیم نارنجک های خود استفاده کنید و با حرکت دادن چرخ ماوس به بالا/پایین، بین تمام سلاح های خود حرکت کنید. این کار در نسخه Xbox با نگه داشتن آنالوگ به صورت عمودی انجام می شود. این نکته راهنمای بازی PUBG می تواند سرعت شما را در لحظات حساس نبرد افزایش دهد، بنابراین در استفاده صحیح از آن مسلط شوید.

36. آیتم های شفا به طور پیش فرض روی دکمه های 7، 8، 9 و 0 هستند – برای استفاده از آنها نیازی به باز کردن صفحه آیتم خود ندارید. در نسخه Xbox این کار با نگه داشتن روی D-Pad انجام می شود و می توانید با فشار دادن این دکمه، کالای مصرفی مورد استفاده خود را تغییر دهید.

37. می توانید با نگه داشتن دکمه سمت چپ ماوس و سپس فشار دادن دکمه سمت راست ماوس، نارنجک را برای مدت کوتاهی پرتاب کنید.

38. اگر نمادهای روی صفحه جلوی دید شما هستند، می توانید با فشردن کلیدهای Ctrl + U، HUD بازی را به طور کامل غیرفعال کنید.

مثالی خوب برای استفاده از قابلیت Alt – دشمنان واقع در سمت راست تصویر شما را نمی‌بینند اما شما اگر بخواهید می‌توانید با این قابلیت سمت راست خود را مشاهده کنید

راهنمای بازی PUBG – نکات پیشرفته برای استفاده از آیتم های شفابخش و نارنجک ها و بقا در نبردها برای دستیابی به 10 بازیکن آخر

تاکتیک‌های جابجا شدن در میدان نبرد

39. با انتشار نسخه 1.0، دیگر نیازی به استفاده از پرش نشستن ندارید، زیرا پرش باید جایگزین این ترفند شود. با این حال، بهتر است دستور «Vault» را با دکمه ای غیر از پرش (فضا) جایگزین کنید، زیرا مواردی در بازی وجود دارد که فقط می توانید به روش کلاسیک از آنها بالا بروید و بپرید. بیاموزید که وقتی در موقعیت بحرانی هستید چقدر می توانید بپرید یا بپرید.

40. از پرش نشسته برای رسیدن به سقف از طریق بالکن استفاده کنید. برای این کار ابتدا در را باز کنید، در حالت نشسته روی آن بپرید، سپس به همین ترتیب خود را از بالای در به سمت سقف پرتاب کنید. چنین قرارگیری برای استفاده از سلاح های تک تیرانداز بسیار مناسب است.

41. همچنین می‌توانید با نشستن روی نرده‌ها و سایر نقاط مرتفع، بین سقف‌های مختلف حرکت کنید و روی آن‌ها بدوید.

42. با قرار دادن M16 در حالت Burst Fire و کنترل ضربه اسلحه و زمان بندی عالی شلیک های خود می توانید از این سلاح به عنوان رگبار استفاده کرده و آسیب زیادی به دشمنان وارد کنید.

چگونه از اقلام شفابخشی نهایت استفاده را ببرید

43. در این قسمت از راهنمای بازی PUBG شما را با دو روش موجود برای بازگرداندن سلامت به 100% – با استفاده از آیتم های درمانی بسیار کمیاب (Medkit) آشنا می کنیم که بلافاصله پس از 10 ثانیه سلامتی شما را به 100% باز می گرداند. و چیزهایی مانند نوشیدنی‌های انرژی‌زا و آرام‌بخش‌ها را تقویت کنید که به مرور زمان نوار سلامتی شما را پر می‌کنند.

44. هر دو مورد، بانداژ و جعبه کمک های اولیه، سلامتی شما را تا 75% پر می کنند، اما تفاوت این است که کیت کمک های اولیه، 7 ثانیه پس از استفاده فوراً سلامت شما را بازیابی می کند، در حالی که باندها باید چندین بار مجدداً ذخیره شوند. سلامت شما در طول زمان، که می تواند تا 1 دقیقه طول بکشد. در ابتدای بازی زمانی که در مکانی امن هستید از بانداژ استفاده کنید و جعبه کمک های اولیه را برای لحظات حساس و ضربات سخت قرار دهید.

45. روشی بهینه برای استفاده از بانداژ وجود دارد که به شما امکان می‌دهد سلامت بیشتری را از بانداژ به دست آورید تا اینکه آنها را پشت سر هم اسپم کنید. بهبودی با بانداژ زمان می‌برد و نوار سلامتی شما پرش‌های کوچکی از قسمت قرمز تا در نهایت پوشاندن قسمت سفید پر می‌کند. اگر می خواهید از بانداژها حداکثر استفاده را ببرید، پس از سومین پرش کوچک روی نوار سلامتی خود از باند بعدی استفاده کنید. این نکته توسط یکی از کاربران سایت Reddit به نام xTyler73 کشف شده است.

46. ​​زمان استفاده از اقلام درمانی مطرح شده است، زمانی که تایمر آیتم درمانی مورد استفاده شما به 0.5 ثانیه رسید، می توانید بدون لغو آن حرکت کنید. همچنین شایان ذکر است که هنگام نشستن در صندلی سرنشین وسیله نقلیه نیز می توان از وسایل شفابخش استفاده کرد، اما فقط زمانی که وسیله نقلیه شما ساکن است (این را دفعه بعد که دوستانتان با درختان تصادف کردند یا به تپه ها سقوط کردند، به خاطر بسپارید).

ترفندهای راهنمای بازی پابجی در رابطه با استفاده از نارنجک و مدیریت لیست اقلام

47. اقلام مختلف فضاهای متفاوتی را در موجودی شما اشغال می کنند – به عنوان مثال، جعبه های کمک های اولیه بزرگتر از بانداژ هستند. اما این در مورد انواع مختلف نارنجک نیز صادق است، به عنوان مثال نارنجک های انفجاری کوچکتر از نارنجک های دودی یا شوکر هستند.

48. می‌توانید با انتخاب و نگه‌داشتن اقلام بزرگ‌تر، اقلام بیشتری را در موجودی خود حمل کنید، زیرا سلاح‌ها و مهمات انتخاب‌شده در مجله‌های آن‌ها فضای موجودی شما را اشغال نمی‌کنند. به عنوان مثال، اگر می خواهید در لیست خود جایی برای یک نارنجک انفجاری ایجاد کنید، یک نارنجک دودزا یا شوکر در دست خود قرار دهید – اما توجه داشته باشید که اگر بعد از آن فضای شما پر شود، نمی توانید، برای مثال، نارنجکتو بذار تو دستت نوع ماده منفجره را تغییر دهید (که فضای کمتری را اشغال می کند) مگر اینکه ابتدا از نارنجک یا وسیله دیگری استفاده کنید.

49. برخلاف تصور عمومی، می توانید سنجاق برداشته شده از یک نارنجک انفجاری را در PUBG دوباره وصل کنید. برای این کار، لیست آیتم های خود را باز کنید، نارنجک را از فضای مخصوص آن در پایین و سمت راست این لیست، به سمت پایین و سمت چپ آن در قسمت «ذخیره سازی» بکشید و رها کنید.

ترفندهای مبارزاتی راهنمای بازی پابجی – چه موقع و چگونه قایم شده یا وارد نبرد گردید

50. رفتن مخفیانه به دور نهایی و مبارزه با چند فینالیست یک تاکتیک عالی است، اما متأسفانه به شما کمکی نمی کند تا پیچیدگی های مبارزه را یاد بگیرید. اگر می خواهید با حس سلاح ها و مبارزات در PUBG آشنا شوید، چند دور در مناطق شلوغ بازی بچرخانید، زیرا این تجربیات در آینده به شما کمک خواهد کرد.

51. اگر می خواهید مخفیانه در بازی برنده شوید، پنهان شدن در قایق دور از ساحل، ترجیحاً پشت سنگی که توسط دیگران کنترل نمی شود، یک راه عالی برای جلوگیری از شناسایی توسط بازیکنان دیگر است. اگر کمی سوخت اضافی داشته باشید، به راحتی می توانید به مناطق امن نقشه برسید.

52. پریدن در حین استفاده از حملات دستی (مشت) می تواند ضربه زدن به سر را آسان تر کند. و بله، اگر تعجب می کنید، باید گفت که ضربه زدن به سر حریف در نبرد نزدیک همچنان یک ضربه سر به حساب می آید و آسیب بسیار بیشتری به دشمن وارد می کند.

53. اگر کسی با دست خالی به شما حمله کرد، همیشه با او درگیر شوید. اگر موفق به زدن یک یا دو هدشات شوید، در نبرد پیروز خواهید شد، حتی اگر در شروع نبرد چندین بار به شما ضربه بزنند.

54. به طور کلی، اگر به دنبال برنده شدن در یک بازی هستید، از مبارزه دوری کنید (مگر اینکه سعی کنید تمرین کنید). تاکتیک اصلی که در این راهنمای بازی PUBG برای شما در نظر گرفته ایم این است که تنها زمانی وارد نبرد شوید که از پیروزی خود مطمئن هستید یا زمانی که راه فراری برای شما وجود ندارد و مجبور به مبارزه هستید . این تاکتیک در مورد استفاده از سلاح‌های تک تیرانداز نیز صدق می‌کند، فقط زمانی به دشمن شلیک کنید که مطمئن باشید می‌توانید با یک شلیک آنها را از بین ببرید، در غیر این صورت فقط موقعیت خود را آشکار خواهید کرد.

55. در مورد فرار صحبت می کنیم، احتمالاً دستیابی به آن آسان تر از چیزی است که فکر می کنید. اگر پیاده فرار می کنید، به صورت زیگزاگ حرکت کنید و مراقب باشید که خط دید دشمن را بشکنید. سایر بازیکنان فقط در شرایط بسیار خاص شما را شکار می کنند. این امر مخصوصاً در صورت داشتن وسیله نقلیه صادق است، اگر انرژی شما تمام شد و آسیب دیدید، نیازی به پریدن از ماشین و جنگیدن نیست، بهتر است سریع پا بر روی پدال گاز بگذارید و فرار کنید.

56. داشتن تجهیزات بد به این معنی نیست که دنیا به پایان رسیده است، پس حریص نباشید – مهم این است که چگونه با آنچه دارید سازگار شوید: اگر فقط یک تفنگ شکار یا SMG دارید، سعی کنید وارد ساختمان ها یا ساختمان ها شوید. اردوگاه در محیط های بسته اگر یک هارپون با دوربین مناسب دارید، به هر قیمتی شده از ساختمان ها دوری کنید و مکان بلندی را برای شلیک به بازیکنان دیگر انتخاب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بازیکن دیگر را بکشید و مقدار قابل توجهی لوت جدید دریافت کنید.

57. اگر در یکی از کلبه های چوبی کوچک پنهان شده اید و دشمنی را در بیرون می بینید، معمولاً بهتر است به جای پنهان شدن (و منتظر آنها) به آنها حمله کنید. اگر بازیکن در این مثال فرد باهوشی باشد متوجه می شود که بازیکن دیگری در داخل کلبه پنهان شده است یا قبل از ورود به کلبه سعی می کند او را با نارنجک از بین ببرد یا به داخل کلبه پشت در چوبی شلیک می کند. در چنین شرایطی معمولاً داشتن عنصر غافلگیری بهتر از انتظار عمل می کند.

مثالی از پنهان شدن

ترفندهای مبارزاتی راهنمای بازی پابجی – وقتی می‌دانید که باید مبارزه کنید

58. زمانی را برای تسلط بر استفاده از توانایی های خم شدن و جاخالی دادن (از طریق دکمه های E و Q در رایانه شخصی و آنالوگ ها در کنسول) در حین مبارزه اختصاص دهید و توجه داشته باشید که اگر از حالت از دوربین به صورت پیش فرض استفاده می کنید، به سمت راست (از پشت سر) متمایل شوید. دیوار) کمتر بدن شما را در معرض دشمن قرار می دهد.

59. اگر می‌دانید که وارد یک نبرد می‌شوید یا باید سریعاً از یک منطقه خطرناک عبور کنید، از یک آیتم تقویت‌کننده مانند نوشیدنی‌های انرژی‌زا یا آرام‌بخش استفاده کنید، زیرا بهبودی مداوم یا داشتن سرعت اضافی می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند. موفقیت شما

60. در PUBG، چمن بلند فقط در 150 متر ظاهر می شود، در حالی که بازیکنان از فاصله بسیار دورتر این کار را انجام می دهند. بنابراین اگر از چمن بلند برای پوشش استفاده می کنید، یک تک تیرانداز به راحتی می تواند شما را از فاصله دور تشخیص دهد. .

61. استفاده از دکمه Alt (نگه داشتن RB و حرکت آنالوگ در نسخه ایکس باکس) برای نگاه کردن به اطراف در حالی که پنهان می ماند، یک راه عالی برای شگفت زده کردن بازیکنان است. اما توجه داشته باشید که با رها کردن این دکمه، مدل شخصیت شما کمی تغییر می کند، که ممکن است نشان دهد که آیا در یک بوته پنهان شده اید یا خیر.

62. لوت، به خصوص اقلام درمانی مانند جعبه کمک های اولیه، طعمه ای عالی برای سایر بازیکنان است. چند تا را در وسط یک اتاق در یک ساختمان رها کنید و دیگر بازیکنان فکر می کنند منطقه امن است، بنابراین می توانید به راحتی آنها را بکشید.

63. اگر در اتاقی از ساختمان کمپ می زنید، به نحوه باز شدن درب آن اتاق (به سمت داخل) توجه کنید. در آن سمت از دری که به داخل اتاق باز می شود پنهان شوید، بنابراین بازیکنان دیگر باید ابتدا وارد اتاق شوند، سپس به پشت سر خود نگاه کنند، در را ببندند تا در نهایت شما را ببینند. به این ترتیب برتری قابل توجهی نسبت به آنها خواهید داشت و زودتر می توانید آنها را شکست دهید.

64. عکس موارد بالا در مورد افرادی که قصد ورود به ساختمان را دارند صادق است: همیشه هنگام ورود به ساختمان، محیط اطراف خود را 360 درجه بررسی کنید و به این نتیجه نرسید که ساختمان امن است فقط به دلیل وجود غارت روی زمین.

65. نارنجک ها برای پاکسازی کابین های کوچک (اگر می توانید یکی از آنها را از پنجره بیرون بیندازید) و ساختمان هایی که فکر می کنید شخصی در آنها کمپ زده است عالی هستند.

66. نارنجک های دودی خود را نگه دارید – آنها موقعیت شما را از دست می دهند، و دودی که تولید می کنند همیشه برای همه بازیکنان یکسان نیست، بنابراین چیزی که جلوی دید شما را می گیرد ممکن است برای دشمن آشکار باشد و بالعکس. فقط در مواقع اضطراری از این نوع نارنجک ها برای ایجاد پوشش یا منحرف کردن حواس دشمن استفاده کنید.

67. استفاده از هدف ADS به طور کلی بر تیراندازی بدون هدف در هر موقعیتی ارجحیت دارد. هنگام استفاده از تفنگ های ساچمه ای و SMG فقط بر روی شلیک های بی هدف تمرکز کنید، زیرا گسترش آنها کاهش می یابد.

ترفندهای پیشرفته پابجی برای پیروزی در بازی و روبرویی با ۱۰ بازیکن نهایی

68. هنگامی که به مناطق امن کوچکتر رسیدید، حدود 10 یا 15 بازیکن باقی می مانند، بهتر است به محض دیدن بازیکن دیگری را بکشید – اگر آنها زنده بمانند، چون منطقه بسیار کوچک است، احتمالاً دوباره شما را پیدا خواهند کرد. . معلوم نیست این تقابل دوباره چگونه پیش خواهد رفت و این بار ممکن است بر شما برتری داشته باشند و شما را به زیر بکشند.

69. دو تاکتیک اصلی برای رسیدن به منطقه نهایی وجود دارد. اگر مطمئن هستید که می‌توانید ابتدا به آن منطقه برسید، این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید و به سرعت در موقعیتی قرار بگیرید که حداقل از یک طرف ایمنی در پشت شما وجود داشته باشد – این ایمنی اکنون می‌تواند توسط یک سنگ کوچک تامین شود. یا اگر داخل ساختمان هستید، دیواری بدون پنجره داشته باشید.

70. اگر به منطقه پایانی دیر رسیده اید، ممکن است ایده خوبی باشد که قبل از برداشتن اولین قدم، چیزها را از راه دور بررسی کنید. به دایره آبی توجه کنید و در محیط اطراف لذت ببرید. بازیکن دیگری می‌تواند شما را از دور ببیند، اما از آنجایی که منطقه امن بسیار کوچک است، احتمالاً بازیکنان دیگری در این نزدیکی هستند، بنابراین آنها باید به آنها اولویت بدهند.

71. در بازی های آخر، دانش شما از نقشه بازی بسیار مهم است. مطمئن شوید که تمام نقاط روی نقشه را می دانید و مقصد بعدی خود را با تفکر و نه از روی هوس انتخاب کنید.

72. اگر زودتر از دیگران به یک منطقه امن رسیده اید و سلاح های دوربرد خوبی دارید، سعی کنید در موقعیتی قرار بگیرید که دید خوبی داشته باشد و در ساختمان های بیرون و اطراف منطقه امن کمپ بزنید (منظور از کمپینگ این است که می توانید نگه دارید. به منطقه فعلی خود در این ساختمان ها نگاه کنید، در داخل آنها کمپ نکنید!). روی درها و پنجره‌های این ساختمان‌ها تمرکز کنید، زیرا با کوچک شدن دایره آبی، اگر بازیکنان دیگر در این ساختمان‌ها پنهان شوند، به زور بیرون می‌روند و آنها را به یک هدف آسان برای شما تبدیل می‌کند.

73. درختان پناهگاه خوبی نیستند. اگر می خواهید مسافت طولانی را طی کنید، جنگل و درختان آن می توانند پناهگاه بصری خوبی را فراهم کنند، اما پنهان شدن در پشت درخت یک استراتژی عاقلانه نیست. بازیکنان به راحتی فراموش می کنند که با پنهان شدن در پشت یک درخت کوچک، فقط یک طرف بدن خود را پوشانده اید و همچنان در برابر سه طرف دیگر آسیب پذیر هستید. در این صورت به دلیل وجود درخت روبروی شما دید خوبی نخواهید داشت که یکی دیگر از نکات منفی است. به طور کلی، تنها زمانی از درختان به عنوان پناهگاه استفاده کنید که گزینه دیگری ندارید.

74. اگر توانستید به سه بازیکن نهایی راه پیدا کنید و هنوز کسی شما را پیدا نکرده است، این وضعیت را حفظ کنید. اگر فکر نمی کنید که کشتن بازیکن دیگر 100% تضمین شده است، آنها را درگیر نکنید و پنهان بمانید، زیرا دو بازیکن دیگر می توانند به راحتی یکدیگر را بکشند/آسیب بزنند و نیازی نیست که بدون دلیل خودکشی کنید. . . ریسک کنید آنها همچنین مکان خود را در طول تیراندازی و نبردی که بین آنها رخ داده است نشان می دهند، بنابراین شما به راحتی خواهید فهمید که آنها برای مسابقه نهایی کجا هستند.

با صحبت در مورد این نکته، به انتهای راهنمای بازی PUBG می رسیم. امیدواریم این راهنما مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

در بین بازی های اندروید 2020، PUBG Mobile جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داد. این آموزش به آموزش بهترین تنظیمات PUBG Mobile اختصاص دارد.

همانطور که گفتیم، PUBG Mobile بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های سال 2020 در بین گیمرهای حرفه ای و آماتور بود. با توجه به رشد تعداد بازیکنان این بازی، تمرینات ویژه این بازی نیز فضا و اهمیت زیادی پیدا کرده است که قبلا به آن پرداختیم.

اکنون و امروز می خواهیم به موضوع بهترین تنظیمات برای PUBG Mobile بپردازیم. PUBG دارای تنظیمات اولیه ای است که جدا از برخی خریدهای درون برنامه ای و ویژگی ها، می تواند در بهبود عملکرد کلی شما موثر باشد. در همین راستا امروز به آموزش بهترین تنظیمات PUBG Mobile می پردازیم.

بهترین تنظیمات PUBG Mobile

یک بازیکن پابگ همیشه برنده است!

قبلا در تکراتو به تفصیل و در موقعیت های مناسب به بحث های مربوط به بازی محبوب PUBG پرداخته ایم. در زمینه مقالات آموزشی مرتبط با PUBG Mobile، نحوه خرید لباس در PUBG Mobile، میزان مصرف اینترنت PUBG Mobile و البته بهترین گوشی های هوشمند برای بازی PUBG را به شما معرفی کرده ایم.

درباره اطلاعات کلی این حوزه، دقیقاً مانند کاری که در مورد اینستاگرام انجام دادیم و بیشترین فالوور را در اینستاگرام به شما معرفی کردیم، ضبط زنده در اینستاگرام، ثبت کامنت در اینستاگرام یا بیشترین لایک در اینستاگرام، تا موضوعاتی مانند بهترین پخش کننده PUBG در دنیا و مبلغ پیروزی که به همه پرداخت کرده بودیم.

امروز با شروع سال جدید و با معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021، خبر سری دوم بازی PUBG به گوش می رسد که می تواند یکی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2021 باشد.

در همین راستا قصد داریم در یکی از مقالات آموزش بازی تکراتو بهترین تنظیمات PUBG Mobile را آموزش دهیم. ما را تا پایان این گفتگو دنبال کنید و یک بازیکن بهتر PUBG شوید!

بهترین تنظیمات PUBG Mobile

PUBG یک رقابت همه جانبه تا آخرین قطره خون است تا اولین کسی باشید که برنده شوید. بحث خیلی جدی است و بحث مرگ و زندگی است! پس برای بهترین بودن در این بازی باید تلاش کنید، تلاش زیادی کنید و درصدی به شانس بدهید!

اما هر چیزی که در یک بازی آنلاین موبایل موثر است فقط شانس و تلاش نیست، برخی از عوامل موفقیت در کنترل شما هستند و می توانید آنها را بهبود ببخشید، برخی نیز عوامل محدود کننده و خارج از کنترل شما هستند مانند کیفیت و سرعت اینترنت.

در شرایطی که گیمرهای ایرانی در انواع بازی های آنلاین توانایی های خوبی دارند و می توانند در بین بهترین های دنیا قرار بگیرند، حداقل می گویند مشکل اینترنت تا حد زیادی دست و پای آنها را بسته است.

اما امروز نمی خواهیم فقط از این مشکل شکایت کنیم. اکنون در مورد آن قسمت از مشکل که در کنترل شماست و می تواند تا حدی برای موفقیت شما موثر باشد به شما خواهیم گفت. ممکن است بازیکنان دیگر به شما گفته باشند که بهترین تنظیمات در PUBG Mobile چنین و چنان است!

اما واقعاً بهترین تنظیمات PUBG Mobile چیست؟ آیا تنظیمات یک بازی آنلاین می تواند در عملکرد نهایی فرد و بازیکن موثر باشد؟ در این مورد خاص پاسخ ما مثبت است و در این سخنرانی قصد داریم همین موضوع یعنی بهترین تنظیمات PUBG Mobile را به شما ارائه دهیم.

با خرید UC PUBG Mobile می توانید سلاح ها و ویژگی های زیادی را به حساب کاربری خود اضافه کنید، اما قبل از آن باید بهترین تنظیمات PUBG Mobile را بدانید. بنابراین در آموزش تنظیمات PUBG Mobile ما را همراهی کنید.

بهترین تنظیمات PUBG Mobile

هنگامی که وارد بازی می شوید، در صفحه اصلی بازی یا در حین گیم پلی، با نماد چرخ دنده کوچکی در گوشه سمت راست پایین صفحه مواجه می شوید که از آن می توانید به منوی تنظیمات PUBG دسترسی پیدا کنید.

تنظیمات پایه (Basic)

در قسمت اول آموزش تنظیمات PUBG Mobile به تنظیمات اولیه می پردازیم. در تصویر زیر اگر گزینه Aim Assist را فعال کنید به شما کمک می کند بهتر نشانه گیری کنید. بر این اساس، اهداف متحرک به طور خودکار ردیابی می شوند.

یکی دیگر از تنظیمات مفید زمانی است که به دشمن نزدیک هستید و در دو سنگر پناه می گیرید. در این شرایط خروج از سنگر بسیار خطرناک است و باید هر چه سریعتر از شر دشمن خلاص شوید. Peak and Fire می توانند در این قسمت از تنظیمات به شما کمک کنند. با فعال بودن این گزینه می توانید بدون خروج کامل از سنگر یا نگهبان با کمی تلاش دشمن را هدف قرار دهید.

در این قسمت گزینه Peak و Open Scope نیز وجود دارد که در هنگام انجام عمل فوق به صورت خودکار به محدوده سلاح شما منتقل می شود. البته عده ای با این ترتیب مخالفند.

از دیگر تنظیمات جالب در این قسمت که در راهنمای تنظیمات PUBG Mobile به آن ها خواهیم پرداخت، می توان به Auto – Open Doors، Parachute Follow، Damage Effect اشاره کرد.

درب های بازشو اتوماتیک

همانطور که از نامش پیداست، اجازه می دهد تا درها به طور خودکار با نزدیک شدن باز شوند. این که این به نفع شما باشد یا علیه شما بستگی به تصمیم و سبک بازی شما دارد.

ردیابی چتر نجات به صورت پیش فرض

با فعال کردن این گزینه در این بازی به صورت خودکار دوستان و هم تیمی های خود را دنبال می کنید. این مشکل جدایی احتمالی شما از هم تیمی و احتمال ابتلا به این مشکل را کاهش می دهد.

اثر آسیب

این گزینه رنگ خون را در بازی مشخص می کند، هر زمان که به کسی صدمه بزنید طبیعتا شاهد خونریزی خواهید بود. این رنگ خون دشمن را مشخص می کند.

این تنظیمات تقریباً اساسی و جهانی بودند که روی هر دستگاهی کار می کنند. اما قسمت بعدی بستگی به دستگاهی دارد که از آن استفاده می کنید. ما قبلاً تعدادی از بهترین تلفن های بازی را از بهترین تلفن های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 پوشش داده ایم.

تنظیمات گرافیک Graphics

قسمت تنظیمات گرافیکی بازی تا حد زیادی به نوع گوشی موبایل شما و البته سخت افزار آن بستگی دارد. اگر از یکی از بهترین گوشی های سال 2021 استفاده می کنید، احتمالاً در این بخش مشکلی نخواهید داشت.

قسمت اول تنظیمات گرافیکی مربوط به تجربه کاربری و نمایشگر شامل گزینه های Smooth، Balanced، HD، HDR و Ultra HD است. گزینه Smooth برای گوشی های نسبتا ضعیف تر است که البته بدون تاخیر و واضح کار می کند. بخش متعادل برای گوشی های متعادل تر است که هر دو به Low و Medium تقسیم می شوند.

علاوه بر این، بخش‌های HDR و HD برای تلفن‌های رده بالا قابل استفاده هستند و بسیار واضح کار می‌کنند. البته Ultra HD یک ویژگی جدید برای برخی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار است. قسمت بعدی این فریم ورک مربوط به افکت های بازی است که تا حد زیادی سلیقه ای بوده و به علاقه و عادات شما بستگی دارد. فیلم واقعی رنگارنگ، نرم، برخی از این جلوه ها هستند.

گزینه Shadows در پایین این بخش می تواند در برخی موارد کمک موثری باشد. البته این یک شمشیر دولبه است. با فعال بودن این گزینه سایه خود و دشمنانتان را از هر طرف خواهید دید که می تواند در شناخت موقعیت حریفانتان موثر باشد.

تنظیم حساسیت (Sensitivity) در PUBG

اگر از قسمت Controls and Vehicle در PUBG Mobile که اکثرا تنظیمات سفارشی بر اساس نیاز شما هستند صرف نظر کنیم، به بحث تنظیمات حساسیت خواهید رسید.

یک نکته در مورد بخش Controls و Vehicle این است که شامل تنظیمات نحوه باز کردن درها، سوار شدن به ماشین، تیراندازی یا رانندگی است و بنابراین مقدار زیادی از آن به گوشی شما و البته به عادت های شما بستگی دارد و می توانید آنها را تنظیم کنید. . با توجه به نیاز شما

اما در راهنمای تنظیمات PUBG Mobile قصد داریم در مورد تنظیمات حساسیت بیشتر توضیح دهیم. در این قسمت می توانید گزینه هایی مانند نوع ضربه سلاح را تنظیم کنید.

تنظیمات حساسیت بازی معمولاً در 4 حالت Low، Medium، High و Custom برنامه ریزی می شوند. پیشنهاد می کنیم در اینجا سلیقه و عادات خود را ملاک قرار دهید. البته نه به صورت Customize یا شخصی سازی، بلکه در سه حالت دیگر! در واقع منظور ما این است که به جای اعمال تنظیمات شخصی، سه حالت دیگر را امتحان کنید و هر کدام را به صورت استاندارد کارآمدتر و بهتر از بقیه کنید.

تنظیمات Pick Up در پابجی موبایل

در این قسمت نحوه مدیریت ابزارها و تجهیزاتی که در طول بازی با آن ها مواجه می شوید توضیح داده می شود، با فعال بودن Auto Pick Up، اگر در طول بازی بدون سلاح باشید، به محض رسیدن به اولین سلاح، به طور خودکار آن را در اختیار خواهید داشت.

این گزینه همچنین می تواند در هر زمان و در هر شرایطی در زیر مجموعه ای از سلاح سوم شما فعال باشد. گزینه Auto Pick Up Pistols شامل کلیپ اسلحه یا تفنگ دستی از انواع مختلف و موجود در بازی می باشد.

علاوه بر این، با فعال کردن گزینه Stop auto-picup when list is collapsed در این بخش، زمانی که فضای کیف شما تمام شود، برداشت خودکار غیرفعال می شود، اما زمانی که با اقلام جدید سروکار دارید، موارد خاصی را برای شما مهم و ضروری نشان می دهد. .

گزینه Auto Pick Up Level.3 Backpacks به برداشت خودکار کوله پشتی سطح سه اشاره دارد که پیشنهاد می کنیم فعال باشد. در پایین این قسمت تعداد گلوله هایی که باید به صورت خودکار برای هر سلاح حذف شوند را مشخص می کنید. اگر بیشتر از اسلحه استفاده نمی کنید، آن را تا لبه پر کنید.

در زیر قسمت اسلحه ها، بخش تجهیزات اولیه وجود دارد که در آن مقدار از هر کدام را مشخص می کنید. در زیر مواد آتش زا را می توانید به این گزینه صفر یا تا سی اضافه کنید.

تنظیمات دورربین اسلحه Scope

تنظیمات این بخش به پنج بخش اصلی تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از No Scope، Red Dot Sight، Holographic Sight، Double Camera (2x) و Triple Camera (3x). در این قسمت می توانید رنگ نقطه عکسبرداری دوربین را نیز مطابق شکل زیر تغییر دهید.

تنظیمات صدا Audio

این قسمت از تنظیمات به صدا، آهنگ، میکروفون، بلندگو و ساب ووفر اختصاص دارد که می توانید هر یک از این عناصر را کم یا زیاد کنید.

در تنظیمات زبان می توانید زبان بازی و تنظیمات آن، زبان چت و البته زبان صحبت شده در بازی را به 13 زبان زنده دنیا تنظیم کنید. آنچه با وجود تعداد بیشمار کاربران ایرانی باعث تاسف است، عدم وجود زبان فارسی در بین گزینه هاست.

در تنظیمات دانلود نیز می توانید دو منبع نقشه را با حجم بیش از 1.3 گیگابایت دانلود کنید و از بازی جایزه خوبی دریافت کنید، علاوه بر این با دانلود مکان ها و نقشه های دیگر، علاوه بر استفاده از آنها، می توانید موارد دیگر را نیز دریافت کنید. قیمت.

البته همیشه برای پیشرفت در بازی این امکان را دارید که پول PUBG بخرید، ارز PUBG یا UC که با آن می توانید ابزار و سلاح های زیادی بخرید، همیشه در شرایط مختلف تخفیف دارد.

سال جدید نوآوری های زیادی برای ما دارد. در کنار بهترین بازی های سال 2021 که در مقاله ذکر شده به بررسی یکی از آنها پرداختیم، تجربه بهترین فیلم های سال 2021 نیز می تواند هیجان انگیز باشد. در همین راستا به شما توصیه می کنیم از بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های سال 2021 و بهترین فیلم های کمدی سال 2021 دیدن کنید. شاید بتوانید حدس بزنید که بهترین فیلم های سال 2021 کدامند. اسکار.

برای طرفداران ژانر ابرقهرمانی البته ما علاوه بر بهترین فیلم های مارول در سال 2021 بهترین فیلم های DC در سال 2021 را نیز توصیه می کنیم. البته نباید شرقی های جذاب و موفق با بهترین فیلم های کره ای 2021 را فراموش کرد. بهترین انیمه 2021 و بهترین انیمه زمستان 2021. علاوه بر این، بهترین انیمه 2021 می تواند همه را خوشحال کند.

بیشتر بدانید:

.

منبع: Prosetting

نظر شما در مورد بهترین تنظیمات PUBG Mobile چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا