چطور باید فری فایر را بینهایت کنیم

[ اجتناب از خطرات به معنای ریسک نکردن نیست، زندگی یا یک ماجراجویی شجاعانه است یا مهم نیست. ]

این جمله هلن کلر من را یاد بازی های ویدیویی می اندازد، هیچکس فکر نمی کرد که League of Legends روی موبایل باز شود و یک روز بتوانیم این عنوان را در گوشی چند اینچی خود کشف کنیم یا نویسنده کتاب Battle Royale does not’ حتی فکر نکنید که سازندگان بازی PUBG Mobile با الهام از این کتاب می توانند یک بازی ویدیویی موفق عالی در این اندازه تولید کنند، بهترین بازی های سبک بتل رویال در Mykit وجود دارد، بنابراین می توانید بهترین بازی را برای خود انتخاب کنید. انتخاب کنید، ما به شما کمک می کنیم تا تصمیم درستی بگیرید.

اگر در حال مطالعه یک آموزش بازی حرفه ای دیگر برای اندروید هستید، احتمالاً تازه وارد بازی شده اید و هنوز با مکانیک و سبک بازی آشنا نیستید، بازی Garna Free Fire شما را به نقشه های متفاوتی می برد تا 49 بازیکن دیگر همراه شما هستند و شما باید سلاح ها و منابع را پیدا کنید و دیگران را شکست دهید.

لیست این مقاله (با کلیک بر روی هر عنوان به این بخش منتقل می شوید):

Garna Freefire چیست؟

Garna Free Fire یکی از پیشتازان سبک بتل رویال است و زمانی منتشر شد که خبری از عناوین معروف این سبک نبود و بازار بتل رویال آنچنان اشباع نشده بود، در این بازی نیز مانند سایر عناوین مشابه فرود می آیید. یک جزیره است و باید با بازیکنان دیگر برای قدرت و منابع مبارزه کند.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]برنده داستان کسی است که تا آخرین قطره خونش بجنگد و به عنوان آخرین بازمانده زنده بماند.[ /box]

بازی های بتل رویال به گونه ای طراحی شده اند که هیچ کدام از مسابقات مشابه یکدیگر نیستند و شاهد تکرارپذیری بسیار خوبی در این سبک هستیم، مناطق بازی Garna Free Fire بسیار شبیه به بازی کالاف دیوتی موبایل هستند، هر دو بازی دارای گیم پلی سریعی هستند. طرفداران را به سمت خود جذب کرد.

در این بازی پس از انتخاب شخصیت اول خود، به مرور زمان شخصیت های دیگری در دسترس قرار خواهند گرفت، برخلاف بازی های دیگر که همه شخصیت ها فقط به صورت سطحی متفاوت هستند، در Garna Free Fire هر یک از قهرمانان بازی دارای قدرت های متفاوتی هستند. آنها ویژگی های خاص خود را دارند و این باعث می شود بازی بسیار جذاب تر شود.

نحوه نصب و دانلود Garna Freefire

نصب بازی های اندروید هر روز سخت تر می شود و به دلیل گرافیک عالی بهترین بازی های اندرویدی هر روز بزرگتر می شوند، باید به دنبال راه های آسان برای نصب بازی های اندروید باشید تا بتوانید Install Garna Freefire را بازی کنید. راحت ترین راه این است که آن را از فروشگاه اندروید انجام دهید.

بازی Garna Free Fire را به راحتی می توانید از مارکت اندروید مایکت نصب کنید، فایل دیتای بازی به صورت خودکار و نیم بها از طریق اینترنت دانلود می شود، برای نصب این بازی کافیست وارد فروشگاه شده و Garna Free بازی را شروع کنید و منتظر بمانید. ، مراحل نصب را یکی یکی دنبال کنید و از این بازی بتل رویال لذت ببرید.

معرفی سلاح های مختلف در بازی Garna Free Fire

مانند بیشتر بازی های تیراندازی و بتل رویال اکثر بازی Garna Free Fire از سلاح تشکیل شده است، هر کدام از سلاح هایی که در بازی می بینیم نقاط ضعف و قوت خود را دارند و اگر می خواهید از میدان نبرد پیروز بیرون بیایید، باید بدانید سیستم بازی تیراندازی چگونه کار می کند و به چه سلاح هایی نیاز دارید؟

در بازی انواع سلاح ها وجود دارد و شما می توانید از بین 6 کلاس مختلف یکی را انتخاب کنید که هر کدام از کلاس های بازی ویژگی های خاصی دارند.

طبقه تهاجمی

سلاح های هجومی هدف کلی دارند و تقریباً برای انواع نبردها استفاده می شوند، این سلاح ها دقت خوبی دارند و تیراندازی آنها به گونه ای است که دچار مشکل نخواهید شد.

کلاس مسلسل

مسلسل ها عملکرد تیراندازی بسیار خوبی دارند و برای فاصله های نزدیک طراحی شده اند. اگر با این سلاح ها از فاصله نزدیک با حریف خود درگیر شوید، قطعا شانسی برای زنده ماندن نخواهند داشت.

کلاس تیرانداز

استفاده از تفنگ های تک تیرانداز چالش بزرگی است، اما اگر مهارت استفاده از آن ها را دارید، می توانید حریف خود را در یک یا دو شلیک ناک اوت کنید.

کلاس تفنگ ساچمه ای

شاتگان برای گلادیاتورها خوب است، شما باید مانند یک جنگجو از فاصله نزدیک به حریف آسیب بزنید، گلوله های شاتگان بسیار کشنده هستند و تمام حرکات را از بین می برند.

کلاس مسلسل سبک

مسلسل های سبک معمولا دارای خشاب های بزرگ و سرعت شلیک بالا هستند، این ویژگی ها این سلاح ها را در نبردهای نزدیک بسیار کشنده می کند.

سلاح سرد

استفاده از این سلاح ها توصیه نمی شود، اما اگر می خواهید به بازی مخفی کاری ادامه دهید یا در جایی فرار کنید، این سلاح ها باعث می شوند که با سرعت بیشتری به جلو بروید.

سیستم انتخاب شخصیت در Garna Freefire چگونه کار می کند؟

تفاوت اصلی Garna Free Fire با دیگر بازی‌های بتل رویال، سیستم جامع انتخاب شخصیت بازی است، این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از شخصیت‌های متنوعی در حین بازی استفاده کنند و با توجه به استراتژی بازی خود طیف وسیعی از بازی‌ها را انتخاب کنند.

زمانی که برای اولین بار وارد بازی می شوید به دو شخصیت دسترسی دارید که هیچ گونه توانایی و قدرت خاصی ندارند. با گذشت زمان می توانید با تلاش برای به دست آوردن منابع بازی و استفاده از توانایی های ویژه آنها در طول بازی، دیگر قهرمانان بازی را آزاد کنید. .

در حال حاضر 31 شخصیت مختلف در بازی وجود دارد که هر کدام از این شخصیت ها توانایی خاصی دارند و شما می توانید با توجه به سبک بازی خود شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.مهدی کهریزی مهدی کهریزی

معرفی حالت های مختلف بازی، مودها را بهتر بشناسید

همه بازی های بتل رویال معمولا از حالت بتل رویال کلاسیک به عنوان حالت اصلی استفاده می کنند، در بازی Garna Free Fire حالت های دیگری به جز حالت کلاسیک وجود دارد که باعث می شود شاهد تکرارپذیری بیشتری در گیم پلی باشیم.

قوانین کلی حالت بازی از حالت کلاسیک پیروی می کند، اما حالت های بازی با توجه به حالتی که انتخاب می کنید تغییر می کند، در انتخاب اسلحه ها و قهرمانان، تمامی حالت های فرعی بازی سرگرم کننده و جذاب هستند، می توانید Garna Free Fire را مشاهده کنید. لیست حالت های بازی در زیر. .

حالت سی تی

در این حالت شما به دو تیم 4 نفره تقسیم می شوید و باید ده دقیقه مبارزه کنید، اولین تیمی که به امتیاز 40 برسد برنده بازی خواهد بود.

Mod Clash Squad

در این حالت به هر دو تیم پول داده می شود و هر یک از بازیکنان باید سلاح های مورد نظر خود را در بازی بخرند، قبلاً در گیم پلی بازی در مقابل چنین مکانیزمی را دیده بودیم، شما باید 7 راند بجنگید. و تیمی که به امتیاز چهارم برسد برنده مسابقات است.

درو غمگین

این حالت نسخه تکامل یافته حالت TDM است، هر کدام از بازیکنانی که تعداد مشخصی از بازیکنان دیگر را بکشند توانایی خاصی دریافت می کنند و قوی تر از سایر بازیکنان می شوند، در واقع رقابت بر اساس تعداد کشته ها است.

سر بزرگ

بازیکنانی با سلاح‌های مختلف در گوشه‌های مختلف نقشه پخش می‌شوند، پس از کشتن هر بازیکن قوی‌تر می‌شوید و سرتان کمی بزرگ‌تر از حالت عادی می‌شود، در این صورت بازیکنان دیگر می‌توانند به راحتی به سر شما شلیک کنند و این یک چالش است. که باید باهاش ​​کنار بیای

ساعت اوج مصرف

حالت کلاسیک بازی را روی یک نقشه کوچکتر تصور کنید، نقشه کوچکتر مسابقات را بسیار سریعتر و در نتیجه هیجان انگیزتر از قبل می کند.

تهاجم زامبی ها

Garna Free Fire حالت های بازی زیادی دارد و می توانید چالش های مختلفی را در این بازی تکمیل کنید.اگر دوست دارید کمی با زامبی ها بازی کنید از این حالت دیدن کنید.

حالت های بازی بسیار بیشتر از این ها هستند، اما از آنجایی که همه حالت ها همیشه در دسترس نیستند، برخی از حالت های بازی به صورت رویدادهای روزانه یا هفتگی برگزار می شوند، شما به عنوان یک بازیکن در ابتدا نیازی به آشنایی با همه این حالت ها ندارید. آشنا با

چگونه یک حرفه ای Freefire شویم؟ به طور خلاصه

Garna Freefire یک بازی پیچیده نیست، اما نکات زیادی دارد، برای زنده ماندن در میدان نبرد 50 نفره بازی، باید نکات بقا را به خاطر بسپارید.

فراموش نکنید که نقشه بازی را بررسی کنید

نقشه بازی به شما کمک می کند مکان دقیق خود را روی نقشه ببینید و اگر بازیکنان دیگر به شما نزدیک شدند، در نقشه به شما اطلاع داده می شود، همیشه نقشه بازی (مینی مپ) را بررسی کنید و از محیط اطراف خود آگاه باشید.

پوشش دریافت کنید

اگر PUBG Mobile بازی کرده اید، قطعاً به پناه گرفتن اعتقاد ندارید زیرا نقشه بازی با علفزارهای مختلف پوشیده شده است و مکان های کمی برای پناه گرفتن می توانید پیدا کنید، اما در Garna Free Fire، اگر پناه نگیرید، قطعا یک بازنده

در زمان مناسب شلیک کنید

برای برنده شدن در بازی، نیازی نیست که همیشه تیراندازی کنید و همه بازیکنان دیگر را از بین ببرید، سعی کنید کار خود را با مقداری مخفی کاری چاشنی کنید و زمانی که مطمئنید دشمن را می کشید، شروع به تیراندازی کنید.

تزئینات مهم نیست

بازی بسیار قابل شخصی سازی است و شما می توانید پوست ها و لباس های مورد علاقه خود را تهیه کنید و از آنها استفاده نکنید، اما به یاد داشته باشید که این زیور آلات و وسایل تزیینی هیچ تاثیری در گیم پلی بازی ندارند، هر کدام از شخصیت های بازی توانایی خاصی دارند، به جای تمرکز، سعی کنید روی ظاهر شخصیت، روی توانایی های آنها تمرکز کنید.

بهترین تنظیمات Garna Freefire برای موبایل

در بازی‌های بتل رویال، دریافت منابع معمولاً شما را برنده می‌کند، اما به یاد داشته باشید که تنظیمات مناسب نیز نقش مهمی در موفقیت شما دارد.

بازی به صورت خودکار آیتم هایی را برای شما جمع می کند و در هنگام تیراندازی به شما کمک می کند، نیازی به ایجاد تغییرات اضافی در این قسمت ندارید، اما می توانید بر اساس تصاویری که در زیر می بینید، سرعت تیراندازی و برداشت آیتم ها را کمی تغییر دهید.

تنظیمات حساسیت

در این قسمت می توانید سرعت ضربه زدن روی صفحه را تغییر دهید، این تنظیمات به شما کمک می کند بهتر هدف گیری کنید و با دقت بیشتری عکس بگیرید، تنظیماتی که در Garna Free Fire استفاده می کنم مانند تصویر زیر است، اما می توانید با توجه به نحوه سفارشی سازی خود تنظیم کنید. بازی خود

Sensitivity

تنظیمات هاد

اینکه کدام هاد برای شما مناسب است کاملاً به شما بستگی دارد، اما اگر می خواهید این قسمت را کمی سفارشی کنید، مسیر زیر را دنبال کنید:

تنظیمات

کنترل ها

شخصی سازی

در این صفحه می توانید تغییرات لازم را اعمال کنید، آیکون ها را بزرگتر و کوچکتر کنید یا در جای مناسب قرار دهید.

تنظیمات وانت خودکار

در این بخش می توانید تصمیم بگیرید که چه اقلامی به طور خودکار در کوله پشتی شما قرار می گیرند. در این قسمت تنظیمات در بهترین حالت خود قرار دارند اما اگر از سرعت آن راضی نیستید آخرین گزینه یعنی Auto Pickup Speed ​​را روی Fast قرار دهید. .

بهترین تنظیمات گرافیکی Garna Freefire

تنظیمات گرافیکی به شما کمک می کند بهترین حالت تصویر و گرافیک را برای سخت افزار خود انتخاب کنید. اگر از تلفن های همراه ضعیف استفاده می کنید، سعی کنید تنظیمات گرافیکی را روی پایین ترین حالت ممکن قرار دهید. اگر از بهترین موبایل های مخصوص بازی یا موبایل های پرچمدار استفاده می کنید، می توانید از بالاترین تنظیمات گرافیکی لذت ببرید.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]برای نرخ فریم بهتر، حالت گرافیک را روی Smooth تنظیم کنید.[/box]

چگونه به صورت خودکار در بازی اجرا شود؟

اگر روی گزینه autorun در سمت چپ صفحه کلیک کنید، به طور خودکار شروع به اجرا می کنید.

چگونه در بازی بارگذاری مجدد کنیم؟

در بالای صفحه، سلاح های شما قرار دارند، می توانید پس از شلیک یک بار روی اسلحه خود کلیک کنید، اسلحه به طور خودکار بارگیری می شود.

چگونه نوار سلامتی خود را افزایش دهیم؟

یک کیت سلامت در سمت چپ صفحه وجود دارد که اگر روی این کیت سلامت کلیک کنید و 4 ثانیه ثابت بمانید نوار سلامتی شما بازیابی می شود.

Garna Free Fire یکی از محبوب ترین بازی های بتل رویال در ایران است، این بازی نسبت به سایر بازی های بتل رویال سرعت بسیار بیشتری دارد و گیم پلی جذاب تری دارد، به نظر شما کدام یک از بازی های بتل رویال بهترین عملکرد را دارند؟ نظرات خود را در زیر این صفحه با ما و بازیکنان ایرانی این بازی به اشتراک بگذارید 🙂

مقاله مرتبط را بخوانید: [دکمه رنگ=”بنفش” اندازه=”متوسط” لینک=”https://myket.ir/mag/call-of-duty-mobile-tips-and-tricks-how-to-play – and -win/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]آموزش کامل موبایل دیوتی بتل رویال[/button]

Free Fire یکی از محبوب ترین بازی های سبک بتل رویال برای گوشی های هوشمند اندرویدی است که توسط 111 Dots Studio طراحی شده است. بازی Free Fire تاکنون بیش از 1 میلیارد نصب فعال از سرویس گوگل پلی داشته و امتیاز 4.3 از 5 را از این سرویس کسب کرده است که در بین بازی های موبایل یک رکورد محسوب می شود. رکوردی که Free Fire را حتی بالاتر از بازی محبوب PUBG قرار می دهد. در این مقاله قصد داریم نسخه تست شده حالت Free Fire را با امکانات ویژه ای که در زیر معرفی می کنیم را به صورت رایگان ارائه کنیم.

داستان بازی گارنا فری فایر:

هر بازی 10 دقیقه ای Freefire شما را در یک جزیره دور افتاده در مقابل 49 بازیکن دیگر قرار می دهد که همه به دنبال زنده ماندن هستند. بازیکنان آزادانه نقطه شروع خود را با چترهای خود انتخاب می کنند و باید تا زمانی که سلاح ها و تجهیزات مورد نیاز خود را دریافت کنند در منطقه امن بمانند.

از تجهیزات و منابعی که بازی به شما می دهد استفاده کنید، از وسایل نقلیه برای حرکت سریع در نقشه بازی استفاده کنید، استتار کنید و پنهان بمانید یا از تاکتیک های رزمی خاص خود استفاده کنید. در Garna Free Fire تنها یک هدف وجود دارد و آن زنده ماندن است. آخرین نفری باشید که در بازی برنده می شود.

برخی ویژگی های بازی گارنا فری فایر:

سبک کلاسیک بازی های بتل رویال در این بازی کاملا حفظ شده است، اسلحه پیدا کنید، در منطقه امن بمانید، دشمنان خود را نابود کنید و آخرین نفر باشید.

گیم پلی عالی و روان Free Fire

یک نبرد مهیج 10 دقیقه ای در هر بازی در انتظار شماست تا قهرمان را مشخص کنید.

یک تیم با حداکثر 4 بازیکن ایجاد کنید، با تیم خود ارتباط برقرار کنید و دوستان خود را به پیروزی هدایت کنید و با شکست دادن دشمنان خود آخرین تیم باشید.

با بازیکنان آنلاین واقعی این بازی رقابت کنید.

گرافیک واقعی و منحصر به فرد بازی

صدای بازی و جلوه های صوتی عالی

کنترل های آسان بازی که به شما کمک می کند به هدف خود در بازی برسید.

دسترسی به انواع مختلف سلاح های مدرن و پوسته های مختلف لباس

از وسایل نقلیه مختلف برای حرکت در نقشه وسیع بازی استفاده کنید.

از چت صوتی و متنی برای برقراری ارتباط با دوستان خود استفاده کنید.

امکان استفاده از شخصیت های مختلف در بازی

ویژگی های Modded Free Fire Android:

بدون خرابی یا مشکل

بدون نیاز به رمز عبور

منوی Aibot:

Aibot Auto

آتش را نشانه بگیرید

محدوده لنز

تنظیمات هدف

Lens Fov (0 تا 10)

منوی تقلب ESP (به اطلاعات دشمن مراجعه کنید):

فاصله ESP

آتش ESP

ESP گرانادا

ESP Enemy

رنگ روشن ESP

ESP رنگ اناری

منوی Telekill:

ماشین تله پورت

Telekill Pro

هک روح

ویژگی های دیگر:

کیت پزشکی در حال اجرا

سرعت تفنگ را تغییر دهید

کشتن خودکار (جعبه)

هک الماس

هک سکه

شنا رایگان

سنگ والهاک

مسابقه سرعت 50X

چند نکته مهم بازی:

بازی آنلاین است و به اتصال اینترنت پایدار نیاز دارد.

نسخه هک شده Free Fire دارای به روز رسانی های منظم است که با هر آپدیت جدید نسخه قبلی از کار می افتد. بنابراین برای ورود به بازی باید از آخرین نسخه فایل نصبی استفاده کنید اما استفاده از دیتای قبلی رایگان است.

این نسخه می تواند روی دستگاه های روت شده و روت نشده به طور همزمان کار کند و نیازی به روت کردن دستگاه خود ندارید. همچنین از اندروید نسخه 5 تا 11 پشتیبانی می کند.

لطفاً توجه داشته باشید که برای استفاده از هر یک از ویژگی های هک بالا، باید آن را به صورت دستی از پنجره شناور موجود فعال کنید.

طبق نظرات، Item Jam Infinite برای بسیاری از دوستان پاسخگو نیست و اگر می خواهید این نسخه را فقط برای Item Jam Infinite دانلود کنید، توصیه می کنیم از نسخه رسمی استفاده کنید. لطفا در مورد بازی سوال نپرسید.

در صورت استفاده از نسخه هک شده و فعال کردن تقلب ها، امکان مسدود کردن اکانت وجود دارد. فقط نسخه رسمی در خطر بن شدن نیست پس اگر از این نسخه استفاده می کنید خودتان ریسک را بپذیرید.

دوستان عزیز همیشه می توانید آخرین نسخه مود شده Freefire را به صورت کاملا واقعی و تست شده از اینجا دریافت کنید و از آن لذت ببرید. به محض انتشار نسخه جدید Free Fire، سعی می کنیم نسخه اصلاح شده را به روز رسانی کنیم تا با خطای آپدیت مواجه نشوید.

همچنین می توانید آخرین نسخه رسمی (اصل) Garna Free Fire و داده های آزمایش شده را از اینجا دانلود کنید.

گرافیک و گیم پلی بازی های موبایل به قدری پیشرفته و غنی شده است که بسیاری از بازیکنان دوست دارند این عناوین را در رایانه های شخصی تجربه کنند، به لطف فناوری این امکان وجود دارد و می توانید بازی های مورد علاقه خود را بر روی شبیه ساز نصب از اندروید انجام دهید.

شبیه سازهای اندروید به طور کلی در بین گیمرها و توسعه دهندگان محبوب هستند، این ابزارها به شما این امکان را می دهند که اندروید را به رایانه خود بیاورید و از ویژگی های مختلف آن استفاده کنید.

در اینجا لیستی از بهترین شبیه سازهای اندروید برای بازی ها را آماده کرده ایم:

بلواستکس

پخش کننده ld

حلقه بازی

Genymotion

من مو

نوکس

سیستم عامل فونیکس

Remix OS Player

هر کدام از این شبیه سازها مزایا و معایب خاص خود را دارند اما بهترین گزینه برای گیمرهایی هستند که می خواهند بازی های محبوب اندروید را با کیفیت و راحتی بیشتری تجربه کنند.

لیست این مقاله (با کلیک بر روی هر عنوان به این بخش منتقل می شوید):

چگونه Garna Freefire را روی کامپیوتر نصب کنیم؟

Garna Free Fire یکی از بازی های بسیار محبوب بتل رویال در کشورمان است و به دلیل گیم پلی نزدیک به PUBG Mobile، بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است.

می‌توانید Garna Freefire را در بالای هر نرم‌افزاری که در بالا معرفی کرده‌ایم نصب کنید، اما راه‌حل مناسب‌تری وجود دارد که با جزئیات بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

شرکت چینی Tencent تقریباً از انتشار و توسعه بازی های بزرگ، از PUBG Mobile گرفته تا Kalaf Duty Mobile، جدایی ناپذیر شده است!

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]شرکت Tencent دارای یک شبیه ساز اندروید اختصاصی است که معایب نرم افزارهای دیگر را ندارد، این شبیه ساز به نوعی فروشگاه اندروید برای بازی های بزرگ است. Gameloop از بازی‌های بزرگ زیادی پشتیبانی می‌کند و تمام ویژگی‌هایی را که یک گیمر موبایل نیاز دارد در رایانه فراهم می‌کند.[/box]

برای اینکه بتوانید Gameloop را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:

شبیه ساز Gameloop را از اینجا دانلود کنید.

پس از نصب Gameloop منتظر بمانید تا نرم افزار مورد نیاز و موتور AOW نصب شود.

نرم افزار Gameloop را راه اندازی کنید و Garna Freefire را در بین بازی های این فروشگاه جستجو کنید.

روی دکمه دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا این نرم افزار نصب شود.

دانلود و نصب Game Loop زمان می برد و چند گیگابایت از اینترنت شما را مصرف می کند. مهدی کهریزی

بعد از اولین بار ورود Garna Free Fire بر روی کامپیوتر، تفاوتی با اندروید احساس نخواهید کرد، در صورت احساس کندی یا تاخیر می توانید کمی گرافیک بازی را کاهش داده و در حالت بهینه تری قرار دهید.

بازی های دیگری نیز در فروشگاه گیم لوپ وجود دارد که بازی های Callaf Duty و PUBG از محبوب ترین بازی های این فروشگاه هستند و شما به راحتی می توانید این بازی ها را نصب کنید.

نصب بازی های اندروید با دیتا در شبیه ساز

بازی های بزرگ معمولا داده های اضافی دارند و شما باید آن داده ها را به صورت دستی به بازی خود اضافه کنید، در شبیه سازهای اندروید کمی مشکل است و راه حل منطقی و درستی به نظر نمی رسد، اما بهترین راه برای نصب بازی های دیتا چیست شبیه ساز؟

برای این کار مایکت را دانلود و بر روی شبیه ساز نصب کنید، پس از دانلود مایکت وارد نرم افزار مایکت شوید و بازی مورد علاقه خود را دانلود کنید سپس اقدام به نصب کنید.

مایکت 

حجم: 11.5 مگابایت

وقتی وارد شبیه ساز می شوم و بازی را اجرا می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد، باید چه کار کنم؟

زمانی اتفاق می‌افتد که منابع سخت‌افزاری سیستم شما کافی نباشد یا بازی را به درستی نصب نکرده باشید، چند دقیقه طول می‌کشد تا بازی روی شبیه‌ساز اجرا شود، لطفا صبور باشید و برای اجرای روان بازی و اتصال به اینترنت وارد شوید.

آیا همه شبیه سازهای اندروید ویژگی های یکسانی دارند؟

در واقع همه شبیه سازها سعی می کنند تجربه اندروید را برای شما ممکن کنند، اما برخی از آنها ویژگی های اضافی را نیز برای گیمرها در نظر گرفته اند، به عنوان مثال، تصویربرداری از صفحه نمایش، صفحه نمایش کامل بازی، امکان تغییر تنظیمات سخت افزاری، همگام سازی ماوس و کیبورد با بازی. و اتصال آنها به گوگل پلی از ویژگی های جانبی شبیه سازهای مختلف است.

مطلب مرتبط را بخوانید:[button color=”purple ” size=”medium” link=”https://myket.ir/app/com.dts.freefireth” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]دریافت Garena Free Fire از مایکت[/button]

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سميرا

مطلب خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم توضیحاتش خیلی روشن و قابل فهم بود. اما بهتر بود اگر بیشتر به مثال‌ها و کاربرد عملی اشاره می‌شد. ممنون از شما!

دينا

این مقاله بی نظیر بود! واقعاً بهم کمک کرد تا بتونم فری فایر رو بینهایت کنم. خیلی خیلی ممنون برای این مطلب عالی!

دکمه بازگشت به بالا