چطور باید به کره جنوبی سفر کنیم

کره جنوبی؛ کشوری که با وجود قیمت بالایش نتوانست جلوی هجوم گردشگران به این سرزمین زیبا را بگیرد. اگر از طرفداران سریال های کره ای هستید و می خواهید لوکیشن سریال را ببینید، این سفر برای شما مناسب است.

هر 1000 وون حدود 0.94 سنت آمریکا (1 دلار) ارزش دارد.

سفر متوسط (100.000 تا 300.000 وون)
♦ مهمانپذیر هانوک: 70.000 وون
♦ بلیط کاخ گیونگ بوک گانگ: 3000 وون
♦ یک وعده پاستا با نوشیدنی: 40.000 وون
♦ بلیط تئاتر: 40.000 وون
سفر لوکس از 300.000 وون
♦ اتاق در هتل با کیفیت: 200.000 وون
♦ اسکراب و ماساژ دریک سونا لوکس: 60.000 وون
♦ تور دی ام زد: 100.000 وون
چه ارزی با خودم ببرم؟واحد پول کره جنوبی وون (Won) است که در بازارهای جهانی با نماد KRW شناخته می‌شود. بهترین ارزی که می‌توانید با خود ببرید دلار است. تبدیل ارز در فرودگاه زیاد به صرفه نیست پس اگر عجله ندارید از صرافی‌های داخل فرودگاه استفاده نکنید. چنانچه با تور سفرمی‌کنید حتما از لیدر کمک بگیرید.
با چی برم؟هواپیما: در زمان خرید بلیط کره جنوبی باید این نکته را بدانید که بیشتر پروازهای بین‌المللی از فرودگاه بین‌المللی اینچون انجام می‌شود که جاده‌ای (80 دقیقه) و با قطار (60 دقیقه) تا سئول فاصله است. مالیات خروج فرودگاه کره در قیمت بلیط گنجانده شده است.
کشتی: برای سفر به شمال آسیا که کره‌ی جنوبی نیز شامل آن می‌شود کشتی‌ها گزینه‌ی مناسبی هستند.
    مسیر اول: از چین و از طریق کشتی دوازده بندر چینی به اینچئون.
    مسیر دوم: کشتی‌های شاتل بین بوسان و چهار شهر ژاپن: فوکوئوکا، شیمونسکی، اوزاکا و تسوشیما در حرکتند و خدمات انتقال فوری از بوسان به فوکوئوکا نیز در دسترس است.
قطار: پس از رفتن به ژاپن، بلیط قطار از ژاپن به کره جنوبی راه مناسب و بی‌دردسری است.
چطور از وسایل حمل و نقل شهری استفاده کنم؟♦ اجاره‌ی خودرو
بسیاری از افراد برای کم کردن هزینه‌ها، آسایش و راحتی خود به فکر کرایه خودرو در سفر می‌افتند. کرایه خودرو در کره جنوبی از 65.000 وون (حدود 60 دلار آمریکا) شروع می‌شود که می‌تواند تا 50 درصد تخفیف داشته باشد. هزینه بیمه در حدود 10.000 وون در روز، که این مقدار متناسب با سطح بیمه انتخابی شما قابل تغییر است. بهتر است یک ماشین کره‌ای اجاره کنید، زیرا در صورت تصادف، خسارت برای شما بسیار ارزان‌تر تمام می‌شود. به یاد داشته باشید که باید قبل از سفر برای گرفتن گواهینامه بین‌المللی اقدام کنید و 21 سال تمام باشید.
به دلیل رانندگی خطرناک در کره بیمه اجباری است و از نکاتی که باید در حین رانندگی رعایت کنید عبارتند از:
وسایل نقلیه در سمت راست جاده حرکت می‌کنند، راننده و مسافر صندلی جلو باید کمربند ایمنی ببندند. اگر می‌خواهید درباره اجاره خودرو در سفرهای خارجی بیشتر بدانید به مطلب «چطور در سفر خارجی خودرو اجاره کنم؟» بروید.
♦ اتوبوس
اتوبوس‌ها هر 15 دقیقه بین شهرهای بزرگ به شهرهای کوچک، روستاها، معابد و پارک‌های ملی در حرکتند که معمولا درجدول زمانبندی منظم اجرا نمی‌شوند و بارها در طول روز تغییر می‌کنند اما همیشه در سمت راست حرکت می‌کنند درنتیجه همیشه در دسترس هستند. صندلی اتوبوس‌ها زیاد راحت نیستند پس اگر قصد سفر طولانی دارید قطار گزینه مناسب‌تری است.
Udeung (اتوبوس‌های اکسپرس) که به جای 4 صندلی در هر ردیف، سه صندلی دارد و 50% گران‌تر هستند. برای سفر یک ساعته با اتوبوس حدود 4000 وون (حدود 4 دلار) باید پرداخت کنید. چون به ندرت زبان انگلیسی بلد هستند نوشتن مسیرها و مقصد روی کاغذ خیلی می‌تواند کمکتان کند.
بزرگراه‌ها دارای یک خط اتوبوس ویژه‌اند که به دلیل ترافیک سنگین در آخر هفته فعالیت می‌کنند.
♦ دوچرخه
دولت کره استفاده از دوچرخه را به عنوان یک وسیله نقلیه سبز و سالم ترویج داده و در همین راستا به توسعه زیرساخت‌های دوچرخه سواری پرداخته. به همین دلیل انتخاب دوچرخه در سفرهای کوتاه یه گزینه مناسب و کم دردسراست. برای کرایه هر ساعت دوچرخه در حدود 3000 وون باید بپردازید.
♦ مترو
شش شهر کره جنوبی دارای سیستم مترو هستند: سئول، بوسان، داجون، دائگو، گوانگجو و اینچون. مترو یک راه حمل ونقل ارزان و راحت درشهرهای بزرگ است. نام ایستگاه‌ها به دو زبان انگلیسی و کره‌ای نوشته شده. با استفاده از کارت‌های قابل شارژ T-Money می‌توانید همه هزینه‌های اتوبوس، مترو، تاکسی و قطار را پرداخت کنید. هزینه خرید اولیه 3000 وون است که درهر سفر 100 وون تخفیف دارد و می‌توانید از ایستگاه مترو، کیوسک‌های اتوبوس و حتی فروشگاه‌ها خریداری کنید.
♦ تاکسی
تاکسی‌ها تقریبا همه جا هستند و کرایه‌های گرانی ندارند. تاکسی‌های معمولی حدود 2400 وون و تاکسی‌های لوکس حدود 4500 وون هزینه دارند. عوارض هر بزرگراه به کرایه اضافه می‌شود و از آنجایی که تعداد کمی از رانندگان به زبان انگلیسی صحبت می کنند، بهتر است برنامه ریزی کنید که چطور با راننده ارتباط برقرار کنید.
♦ قطار
کره جنوبی دارای یک شبکه قطار عالی و جامع است. قطارها تمیز، راحت و دقیق هستند، اطلاعات هر ایستگاه به دو زبان کره‌ای و انگلیسی نوشته شده. قطار بهترین گزینه برای سفرهای طولانی‌ست. بیشتر قطارها دارای یک کافه قطار است که نه تنها می‌توانید نوشیدنی وغذاهای میان وعده خریداری کنید، بلکه به اینترنت سریع دسترسی داشته باشید. هزینه بلیط کودکان نیم‌بها است.
توریست‌ها می‌توانند یک بلیط KoRail را از دفاتر مسافرتی در خارج از کشور و یا آنلاین خریداری کنند. این خدمات مسافری نامحدود راه آهن (از جمله خدمات KTX) را برای یک روز (66.900 وون)، سه روز (93.100 وون)، پنج روز (139.700 وون) یا هفت روز (168.400 وون) بپردازند. کودکان (چهار تا 12 سال) نیم بها و جوانان (13 تا 25 ساله) با 20% تخفیف.
مسافت‌ها در کره آنقدر زیاد نیست که نیاز به خرید KoRail باشد مگر اینکه شما بخواهید تمام کره را بچرخید.
کی برم؟بهترین تاریخ برای سفر به کره جنوبی از ژوئن تا سپتامبر یعنی شروع فصل گرماست که هم مناظر بسیار زیبایی دارد و هم می‌توانید از ساحل استفاده کنید.
زبان رسمی کره جنوبی چیست؟زبان هانگول یا کره‌ای که امروزه در خانواده زبان‌های دیرین سیبری دسته بندی می شود.
حدود 35٪ از واژگان این زبان را واژگان اصیل کره‌ای تشکیل داده است، در حالی که در حدود 60٪ آن واژگان چینی-کره‌ای (واژگان چینی یا ریشه چینی) به خود اختصاص داده‌. 5٪ باقی‌مانده، شامل واژه‌های دیگر زبان‌هاست که 90٪ آنها از زبان انگلیسی وارد شده‌. چند اصطلاح کاربردی:

سلام سلام. (آنیونگ بوسی)

خداحافظ خداحافظ

حال شما چطور است؟ (چال چینسویی)

قیمت آن چند است؟ این قیمت است

ممنونم: 고마워 (comaaaa)

وضعیت بهداشتی و درمانی در کره جنوبی چطور است؟♦ بیمارستان
کیفیت مراقبت‌های پزشکی و درمانی در سئول بالاست. کره جنوبی از نظر جراحی‌های زیبایی یکی از پیشرفته‌ترین کشورهاست و افراد زیادی هرساله از کشورهای مختلف برای انجام این عمل‌ها به این کشور سفر می‌کنند.
♦ وضعیت آب در کره جنوبی
شیر آب در کره جنوبی نسبت به آمریکا خالص‌تر است با این حال اکثریت مردم از آن استفاده نمی‌کنند و بطری‌های آب در اکثر جاها در دسترس شماست.
♦ واکسن بزنم؟
واکسیناسیون خاصی برای سفر به کره نیاز ندارید. اما بهتر است واکسن‌های هپاتیت A و B را زده باشید.
♦ چه داروهایی ببرم؟
برای خرید بیشتر داروها به نسخه پزشک نیاز دارید بنابراین اگر دارو خاصی مصرف می‌کنید یک نامه از پزشک معالج که در آن شرح وضعیت پزشکی شما نوشته شده باشد و لیستی از داروهایی که باید مصرف کنید را همراه داشته باشید.
♦ سرویس بهداشتی
از آنجایی که کره به تمیزی مشهور است در نتیجه سرویس بهداشتی همه جا وجود دارد. بعضی‌ها با گل یا آثار هنری تزئین شده و حتی گاهی موسیقی دارند. دستمال توالت معمولا در خارج از کابین قرار دارد.
♦ مسائل قانونی
بیشتر مشکلات قانونی گردشگران شامل نقض ویزا یا مواد مخدر است. در مورد نقص و مشکلات ویزا، مجازات آن معمولا جریمه و اخراج از کشور است اما اگر در مورد استفاده یا فروش مواد مخدر گرفتار شوید، چند ماه زندانی در انتظار شماست.
کره جنوبی امن است؟با وجود اینکه کره جنوبی فقط چند ده کیلومتر با مرز کره شمالی فاصله دارد اما سئول از امن‌ترین شهرهای بزرگ جهان است. میزان جرم و جنایت کم و تنش‌های سیاسی کمتری با همسایگان خود دارد.

“در شب مراقب رانندگان باشید. رانندگان زیادی در شب از چراغ قرمز استفاده می کنند، بنابراین اگر عابر پیاده هستید باید بسیار مراقب باشید.

تکنولوژی چه کمکی به من می‌کند؟زندگی در کره جنوبی می‌تواند سخت شود اگر ندانید چطور راه خود را پیدا کنید. برای راحتی در این زمینه از برنامه‌های محلی استفاده کنید که نمونه‌ای از بهترین‌هایش را در ادامه می‌بینید.
KakaoTalk برنامه محبوب و شماره یک پیام‌رسانی در کره است. اگر می‌خواهید با مردم کره ارتباط باشید یا ملاقات کنید نصب این برنامه جزو ضروریات است.
Subway Korea سیستم مترو سئول سریع اما پیچیده است. مترو در شهرهای بزرگ مثل کره جنوبی معمولا شلوغ است و اگر نمی‌خواهید وقت خودتان را در مترو صرف مسیریابی کنید با نصب این برنامه مسیرهای دقیق مترو را دریافت کنید.
Waygo Translator تقریبا همه می‌دانند که نمی‌توان به ترجمه google translate اعتماد کرد. در حالیکه برنامه‌های ترجمه قابل اعتماد بی‌شماری وجود دارد، یکی از این برنامه‌ها Waygo است. این برنامه به راحتی زبان‌های کره‌ای، چینی و ژاپنی را به انگلیسی بر می‌گرداند.
AirVisual Air Quality App سئول نیز با معضل آلودگی هوا مواجه است. این برنامه پیش بینی کیفیت هوا برای روز آینده و میزان ذرات گردوغبار در هوا را در اختیار شما قرار می‌دهد.
چه سیم‌کارتی بگیرم؟کره از سیستم شبکه WCDMA 2100 مگاهرتز استفاده می‌کند. اگر گوشی شما (Unlock) شده و به اینترنت دسترسی دارید کشور کره بسته‌ای را برای توریست‌ها در نظر گرفته که شامل 1‍‌گیگابایت اینترنت به مبلغ 30.000 وون است که می‌توانید از فروشگاه‌ها و مناطق توریستی خریداری کنید.
در کشور کره فروش سیم‌کارت به خارجی‌ها ممنوع است اما شما می‌توانید سیم کارت اجاره کنید. دو شرکتی که سیم‌کارت اجاره می‌دهند (Wifi egg) و یا (Pocket Wifi) هستند.از قبل مطمئن شوید که گوشی شما قابلیت اتصال به پوشش شبکه مقصد را داشته باشد.
که از 7150 روبل در روز هزینه دارند. در کره‌ جنوبی تمام کافه‌ها، هتل‌ها، مهمان‌خانه‌ها و مراکز توریستی تحت پوشش اینترنت پرسرعت هستند فقط از مسئول آنجا رمز وای‌فای را بخواهید.

تلفن‌های همراهتماس‌هایی که با شما گرفته می‌شود رایگان و تماس‌هایی که شما می‌گیرید حدود 600 وون در دقیقه است، اما برای مثال تماس با ایالت متحده، 700 وون در دقیقه و انگلستان 1050 وون در دقیقه است. که 10% مالیات بر ارزش افزوده به آن اضافه می شود.
زمانی‌که شما از تلفن همراه خود تماس می‌گیرید، همیشه کد منطقه را وارد کنید، حتی اگر در شهر مورد نظرتان هستید.

کره جنوبی (کشوری شگفت انگیز) سنت های مختلفی دارد که به دلیل تاریخ طولانی آن در طول قرن ها حفظ شده است. این کشور از شمال با کره شمالی، از غرب با چین با دریای زرد و از جنوب شرقی با ژاپن با تنگه کره همسایه است. کره جنوبی کشوری نیمه کوهستانی با ارتفاعات عمدتاً در نواحی مرکزی و شمال شرقی است. دشت ها و جنگل ها در این منطقه وسیع است و جاذبه های طبیعی بسیاری را در خود جای داده است. اگرچه کره جنوبی در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است، اما به سنت ها و تاریخ خود وفادار مانده است، به همین دلیل است که می توانید ترکیب سنت گرایی و مدرنیته را در این کشور مشاهده کنید. در این مقاله به بررسی جاذبه های این کشور می پردازیم و شما را با هزینه سفر، فرهنگ و آداب و رسوم این کشور آشنا می کنیم.

بهترین فصل برای سفر به کره جنوبی

با توجه به شرایط جغرافیایی کره جنوبی، آب و هوای آن نیمه کوهستانی است و تابستان های نسبتاً گرم و زمستان های سردی دارد. بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به کره جنوبی است.

جاذبه های گردشگری کره جنوبی

1- کاخ Gyeongbok (میدان Gyeongbok)

کاخ Gyeongbokgung، کاخ سلطنتی سلسله Joseon، در شمال سئول قرار دارد و این موقعیت جغرافیایی باعث شده است که آن را “کاخ شمال” نامگذاری کنند. وقتی وارد منطقه می شوید، از پل های سنگی روی دریاچه می توانید به این کاخ باشکوه برسید. این کاخ مانند نگینی در وسط دریاچه می درخشد. این کاخ در سال 1595 توسط ژاپنی ها به آتش کشیده شد و حدود 300 سال بعد توانست به خوبی مرمت شود و به یکی از بناهای مهم و تاریخی کره تبدیل شود.

آیا می خواهید تمام این سایت در جیب شما باشد؟ در اپلیکیشن آموزش زبان کره ای، زبان کره ای را طوری یاد خواهید گرفت که در هیچ دوره یا بسته آموزشی دیگری ندیده اید و نشنیده اید! در کمترین زمان مانند بلبل کره ای صحبت کنید!

2-جوگی سا

بزرگترین مجتمع عبادت بودایی سئول جوگی سا است. نمای بیرونی این معبد با صحنه هایی از زندگی بودا و گیاهان گلدار تزئین شده است، سه مجسمه بزرگ بودا وجود دارد. این معبد مقر فرمانده بودا در کره است و دارای دروازه بزرگی است که دنیای فانی را از جهان بودا جدا می کند. درست در مقابل ساختمان معبد، درخت تنومندی به ارتفاع 26 متر و عرض 4 متر وجود دارد که با فانوس های رنگارنگ تزئین شده است.

آیا می خواهید تمام این سایت در جیب شما باشد؟ در اپلیکیشن آموزشی Fat Language زبان را به گونه ای یاد خواهید گرفت که در هیچ دوره یا بسته آموزشی دیگری ندیده اید و نشنیده اید! در کمترین زمان ممکن به زبان دلخواهتان مثل بلبل صحبت کنید!

3- پارک المپیک

این پارک بزرگ و دلپذیر تاریخچه مختصری از بازی های المپیک را ارائه می دهد که 159 کشور در آن شرکت داشتند. وقتی در مسیر پیاده‌روی قدم می‌زنید، اطرافتان را فضای سبز و برکه‌های مختلف احاطه کرده است. در مسیر سبز پارک به محیط اطراف خود توجه کنید، بیش از 200 مجسمه بزرگ از هنرمندان مختلف در اطراف آن وجود دارد.

4- جزیره ججو (استان ججو)

جزیره ججو یک جزیره آتشفشانی در جنوب غربی کره جنوبی است. در گذشته از این جزیره برای تبعید جنایتکاران و خائنان استفاده می شد زیرا این منطقه از کره یا چوسان نسبتاً دور بود و دسترسی به جزیره فقط با قایق امکان پذیر بود. اما امروز دیگر خبری از این جزیره دورافتاده نیست و ججو به یکی از مکان های دیدنی کره جنوبی برای گردشگران خارجی و داخلی تبدیل شده است.

5- پارک ملی سئوراکسان

پارک ملی سئوراکسان به دلیل تنوع طبیعی خود مشهور است، زیرا بیش از 1500 گونه جانوری و بیش از هزار گونه گیاهی مختلف در این پارک وجود دارد. همچنین دو معبد بودایی در پارک ملی سئوراکسان وجود دارد. یکی از این معابد به «معبد صد برکه» معروف است، زیرا حوض‌های زیادی در اطراف آن وجود دارد که از نهرهای کوهستانی تغذیه می‌شوند.

6- روستای هانوک

دهکده های هانوک یکی از نقاط توریستی کره جنوبی است که تقریباً در همه جای این کشور دیده می شود و در واقع موزه های زنده و محله های قدیمی حفاظت شده و بازسازی شده هستند. این روستاها به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهند تا فضای زندگی در یک خانه باستانی و همچنین زندگی در کره 600 سال پیش را مشاهده کنند. در این روستا می توانید خیابان های باریک و کوچک را تجربه کنید و فرهنگ کره ای را کشف کنید.

7- بوسان

بوسان دومین شهر بزرگ کره جنوبی است و مناطق ساحلی آن مملو از سواحل و استراحتگاه های زیبا است. فرهنگ و تاریخ وجود دارد. در طول سفر خود به بوسان، حتما از معبد Beomeosa و روستای Gamecheon دیدن کنید. گامچئون دهکده ای با معماری اروپایی بر فراز صخره ای مشرف به دریا است. دوستداران غذاهای دریایی باید از بازار جاگالچی، بزرگترین بازار تجاری غذاهای دریایی کره دیدن کنند.

8-خیابان اینسا دونگ

اینسا دونگ خیابانی پر از زیبایی و یکی از خاطره انگیزترین جاذبه های گردشگری شهر سئول است و پر از مغازه هایی است که اجناس آنها فقط در کره خرید و فروش می شود. از جمله لوازمی مانند هانبوک (لباس سنتی)، هانجی (کاغذ سنتی)، چای سنتی، سفال و صنایع دستی محلی. این خیابان یادآور دوران باستان است. خیابان اینسا دونگ در زمان چوسان به طول 700 متر مکانی برای نقاشان بوده و اکنون به یک خیابان هنری تبدیل شده است.

9- دیوار شهر سئول

در پایتخت کره جنوبی دیواری قدیمی وجود دارد که به آن دیوار شهر سئول می گویند و یکی از معروف ترین و پربازدیدترین جاذبه های این کشور محسوب می شود و یکی از قدیمی ترین مجموعه های تاریخی این شهر به حساب می آید. این دیوار باستانی در زمان حکومت ایل جویان ساخته شده و هدف از طراحی و ساخت آن دفاع از این شهر است. .

10- جریان چئونگی چئون

یکی از جاذبه های گردشگری مدرن کره جنوبی رودخانه Cheongi Cheon است که حدود 11 کیلومتر عرض دارد. این رودخانه زیبا از مرکز شهر سئول (پایتخت کره جنوبی) می گذرد. در سال 2002، رودخانه Cheong Cheon بخشی از پروژه بازسازی شهر بود که حدود 380 میلیون دلار هزینه داشت.

حتما دانلود کنید: جزوه pdf سفر انگلیسی

غذاهای معروف کره جنوبی

1-کیمچی

یکی از قدیمی ترین و ضروری ترین مواد اولیه در غذاهای کره ای که احتمالا نام آن را شنیده اید کیمچی است. کیمچی در واقع نوعی سبزیجات تخمیری تند و ترش است و از مواد اولیه مختلفی تهیه می شود که مهم ترین آن کاهو است. دلیل علاقه خارجی ها به کیمچی طعم خاص، ارزش غذایی بالا، فیبر بالا و کالری کم آن است. با این حال، کیمچی ارزش فرهنگی مهمی برای کره ای ها دارد و غذا بدون آن کامل نمی شود. ،

2- بی بی باب

Bibimbap یک کاسه از مواد مخلوط است و مواد تشکیل دهنده آن شامل برنج، نامولامول (سبزیجات سرخ شده و چاشنی شده)، قارچ، گوشت، سس سویا، گوچوجانگ (رب فلفل قرمز) و نیمرو است. البته سطوح bibimbap بسته به منطقه متفاوت است. معروف ترین مدل های این غذا را می توان در Jeonju، Tongyeong و Jinju پیدا کرد.

3- بولگوگی

Bulgogi یک بشقاب خوشمزه و آبدار از گوشت کبابی است و یکی از محبوب ترین غذاهای کره ای در سراسر جهان به حساب می آید. بر اساس نظرسنجی CNN در سال 2011 از خوانندگان سفر، bulgogi بیست و سومین غذای خوشمزه در جهان بود. معمولاً گوشت چاشنی شده را با سیر و پیاز خرد شده کباب می کنند تا طعم بهتری به آن بدهد. این غذا را به طور سنتی در کاهو می پیچند و با سمجنگ (رب قرمز غلیظ) می خورند.

4- هودک

Hotteok که به عنوان یک نسخه شیرین تر از پنکیک غربی شناخته می شود، یک غذای خیابانی کره ای محبوب است، به خصوص در زمستان. هوتوک خمیری دایره ای و مسطح است که با ترکیبی از دارچین، عسل، شکر قهوه ای و تکه های کوچک بادام زمینی پر می شود و در تابه پخته می شود. تنها با یک گاز، تجربه های متفاوتی از سطح بیرونی ترد، قسمت داخلی نرم و طعم های شیرین منحصر به فرد برای شما به ارمغان می آورد.

5- Ddukbokkie

Tteokbokki یک غذای معمولی تند کره ای است که از کیک برنجی استوانه ای، کیک ماهی مثلثی، سبزیجات و سس فلفل قرمز شیرین تشکیل شده است. کسانی که دوبوکی را می چشند از طعم تند و شیرین خاص آن استقبال می کنند. اگرچه کیک برنجی نقش چندانی در طعم این غذا ندارد، اما طبیعت مرطوب آن باعث می شود تا تجربه بهتری از این غذا داشته باشید.

6- Soondubu Jiggae

Son Dobo Jigae یک خورش کره ای تند و تند است که با توفو، قارچ، غذاهای دریایی، گوشت گاو یا خوک و گوچوجانگ (سس فلفلی) درست می شود که معمولا در کاسه های سنگی بزرگ سرو می شود. بسته به منطقه و سرآشپز، مواد خاصی حذف، جایگزین یا به مخلوط اضافه می شوند.

7-نانگمیون

نانگ میون یک غذای نودل سرد کره ای است که از نودل های بلند و نازک، خیار، تکه های گلابی کره ای و گوشت گاو و یک تخم مرغ آب پز سخت تشکیل شده است. رشته فرنگی معمولا از گندم سیاه، سیب زمینی معمولی و سیب زمینی شیرین درست می شود، این غذای محبوب به ویژه در تابستان برای خنک شدن از آفتاب سوزان و هوای بسیار مرطوب کره سرو می شود.

بهترین نکات برای یادگیری مکالمه کره ای در زمان کوتاه

جشنواره ها و جشنواره ها در کره جنوبی

1- جشنواره یخ Hwacheon Sancheoneo

این جشنواره بر روی رودخانه ای یخ زده در استان گانگوون برگزار می شود و شرکت کنندگان قلاب های خود را در سوراخی در یخ می اندازند و منتظر می مانند تا ماهی آنها را قلاب کند. آنها شادی خود از صید ماهی را با گاز گرفتن سر ماهی قزل آلا جشن می گیرند. این شرکت کنندگان شجاع همچنین می توانند با دست خالی خود را در ماهیگیری امتحان کنند.

2- جشنواره فانوس سئول

هر ساله در ماه نوامبر جشن بسیار باشکوهی تحت عنوان جشنواره فانوس سئول برگزار می شود که جلوه ای بسیار زیبا به آسمان آبی سئول می دهد ارسال فانوس های آرزو آسمان را پر از رنگ و زیبایی می کند فانوس های سنتی در رنگارنگ زیبا طرح‌ها در کنار فانوس‌هایی که به سبک سنتی تزیین شده‌اند، جلوه‌ای به آسمان می‌دهند که چشم همه بینندگان را به خود جلب می‌کند. این جشنواره در طول عمر خود به نمادی از سئول تبدیل شده است.

3- جشنواره گل رز Jungngang

یکی دیگر از جشنواره های سئول جشنواره گل رز Jonngang است. چه چیزی می تواند عاشقانه تر از بازدید از این جشنواره در سفر خود به سئول باشد؟ در این فستیوال نه تنها می توانید انواع گل رز را ببینید، بلکه تخت گل رز عظیمی را خواهید دید که 5.1 کیلومتر طول دارد و توسط مردم محلی ساخته شده است. اگر در طول این جشنواره خود را در سئول بیابید، رژه گل رز را نیز با موسیقی و لباس های سنتی خواهید دید. هر کس در هر سنی در این جشن شرکت می کند و این یک خاطره بسیار جالب برای همه خواهد بود.

4- جشنواره بین المللی آتش بازی سئول

فستیوال دیگر در سئول جشنواره آتش بازی است که هر ساله برگزار می شود. در این جشن، ساکنان سئول در مقابل ساختمان 63 شهر در پارک هونگانگ جمع می شوند و آتش بازی های باشکوهی را تماشا می کنند. تیم های همسریابی حرفه ای این وظیفه را بر عهده دارند که از سئول و سراسر جهان در این جشن شرکت می کنند.

5- جشنواره ساخت و اشتراک کیمچی (جشنواره ساخت و اشتراک کیمچی سئول)

فرآیند تهیه کیمچی در زمستان به گیمجانگ معروف است که بخش مهمی از فرهنگ کره ای است و تماشای آن بسیار جذاب است. در اوایل نوامبر، جشنواره تولید و اشتراک کیمچی سئول در پلازا سئول روبروی میدان گوانگمون برگزار می شود. با شرکت در این جشن طرز تهیه کیمچی را یاد می گیرید و حتی بیش از 200 نوع از این غذای معمولی کره ای را امتحان می کنید.

شرایط تحصیل در کره جنوبی (هزینه ها، دانشگاه ها و کلیه مشاوره های عملی)

فرهنگ کره جنوبی

برای کره ای ها داشتن ظاهری آراسته و آراسته بسیار مهم است و به همین دلیل افراد چاق و نامرتب به ندرت در بین آنها دیده می شوند. مردم این کشور مدام از کرم های دست و صورت استفاده می کنند و لباس های اتو شده و تمیز می پوشند تا آراسته به نظر برسند.

یکی از رفتارهایی که در اولین ساعات ورود شما به کره جنوبی توجه شما را به خود جلب می کند نحوه احوالپرسی کره ای ها با یکدیگر است. مردم کره عذرخواهی، موافقت، تشکر و خداحافظی را با تعظیم نشان می دهند.

یکی از چیزهایی که در فرهنگ کره ای نهادینه شده است، صرف شام در ساعات اولیه غروب آفتاب است. کره ای ها حدود 5 ساعت بین شام و زمان خواب فاصله می گذارند که به حفظ سلامت آنها کمک زیادی می کند.

کره ای ها هم مثل ما ایرانی ها هنگام ورود به خانه مجبور می شوند کفش های خود را در بیاورند.

وقتی به سئول سفر می کنید، به ندرت پلیس را در خیابان ها پیدا می کنید. زیرا همه خود را موظف به رعایت قوانین رفتاری می دانند و هرکس نقش پلیس را برای خود بازی می کند.

کره ای ها بسیار تابع قانون هستند و همیشه از قوانین خود پیروی می کنند مهم نیست چقدر برای آنها سخت باشد. آنها همچنین سعی می کنند دقایقی قبل از قرارهای کاری، زمان شروع کلاس، ساعات کاری صبح زود و حتی تماشای فیلم به مکان مورد نظر خود برسند.

هزینه سفر به کره جنوبی

1- هزینه حمل و نقل

قیمت بلیط تکی: 1250 وون

هزینه حمل و نقل ماهانه: 55000 وون

هزینه تاکسی در هنگام نشستن 3000 وون است و برای هر کیلومتر 742 وون به مبلغ اضافه می شود. اگر می خواهید تاکسی منتظر شما باشد، باید 10000 وون بپردازید.

قیمت یک لیتر بنزین: 1500 وون

2- هزینه غذا و رستوران

برای یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان باید 8000 وون بپردازید.

برای یک وعده غذایی دو نفره در یک رستوران متوسط ​​باید 45000 وون بپردازید.

قیمت منوهای مک دونالد در کره جنوبی 6000 وون است.

880 وون برای آب معدنی و 4800 وون برای یک فنجان قهوه.

3- هزینه هتل و اقامت

هزینه یک شب اقامت در هتل 3 ستاره: حدود 60 دلار

هزینه یک شب اقامت در هتل 4 ستاره: حدود 100 دلار

هزینه یک شب اقامت در هتل 5 ستاره: تقریباً 250 دلار

هزینه اجاره آپارتمان: 1200 تا 1400 دلار

سیم کارت در کره جنوبی

کره از سیستم شبکه WCDMA 2100 مگاهرتز استفاده می کند. اگر قفل گوشی شما آنلاک است و به اینترنت دسترسی دارید، کره برای گردشگران یک بسته شامل 1 گیگابایت اینترنت 30000 وون ارائه می دهد که می توانید آن را از مغازه ها و مناطق توریستی خریداری کنید.

فروش سیم کارت به خارجی ها در کره ممنوع است، اما می توانید سیم کارت را اجاره کنید. دو شرکتی که سیم کارت کرایه می کنند ( وای فای تخم مرغ ) و ( وای فای جیبی ) می باشند .قبل از آن مطمئن شوید که گوشی شما قابلیت اتصال به پوشش شبکه مقصد را دارد .

اخذ ویزای توریستی کره جنوبی

ویزای توریستی کره جنوبی به منظور بازدید و مقاصد گردشگری یا دیدار با خانواده یا شرکت در کنفرانس ها در کره جنوبی صادر می شود. انواع ویزای توریستی کره جنوبی که می تواند یک بار، دو بار ورود یا چند بار ورود باشد به شرح زیر است:

شرکت در کنفرانس ها، سمینارها یا نمایشگاه های علمی

بازدید از خانواده که توسط یک کره ای دعوت شده است

دیدار خانوادگی و مهمان توسط یک ایرانی

ویزای توریستی برای گردشگری

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی

پاسپورت و کپی آن با امضا شخص و پاسپورت های قبلی در صورت وجود نیز باید ارائه گردد و همچنین باید بیشتر از ۷ ماه اعتبار داشته باشد.
گواهی اشتغال به کار

تکمیل فرم ویزای توریستی
یک پاکت تمبر

ارائه ویزاهای قبلی به طور مثال اگر شنگن داشته اید بهتر است آن را ارائه دهید
بیانیه بانکی یا نامه تمکن مالی

عکس رنگی دو قطعه در سایز ۳*۴
برگه رزرو هتل

شناسنامه و کارت ملی که به انگلیسی ترجمه شده باشد
نامه تعهد بازگشت به ایران

یادداشت های اضافی

اگرچه کره جنوبی تنها چند ده کیلومتر با مرز کره شمالی فاصله دارد، اما سئول یکی از امن ترین شهرهای بزرگ جهان است.

برای سفر به کره نیازی به واکسن خاصی ندارید. اما بهتر است واکسن هپاتیت A و B داشته باشید.

آب لوله کشی در کره جنوبی نسبت به ایالات متحده خالص تر است، اما اکثر مردم از آن استفاده نمی کنند و آب بطری در بیشتر مکان ها موجود است.

از صحبت در مورد مسائل سیاسی هر کشوری خودداری کنید و از توهین به پرچم و نمادهای ملی کشور مقصد خودداری کنید زیرا این امر مستوجب مجازات است.

دانلود رایگان آموزش مکالمه کره ای در 100 درس (مشابه پیمزلر + pdf)

ویدیویی جذاب از سفر به کره جنوبی

کره جنوبی، راهنمای کامل سفر به کره جنوبی، آنچه در مورد کره جنوبی نمی دانید

این روزها کمتر کسی را می توان یافت که درباره کشور کره جنوبی یا سریال های کره ای چیزی نشیده باشد. خوب است بدانید که طبق براوردی که در شبکه های اجتماعی و سایت های دانلود فیلم شده است، جوانان ایرانی و خانواده ها علاقه زیادی به تولیدات سینمای کره نشان داده اند. با همین مقدمه به سراغ معرفی کامل کشور کره جنوبی خواهیم رفت و با هم بررسی می کنیم که چرا اینقدر مردم کره جنوبی و فرهنگشان برای ما ایرانی‌ها جذاب می باشد. لطفا تا انتها با فاینداتور همراه باشید.

دلایل اصلی محبوبیت کره جنوبی

– فرهنگ مردم کره جنوبی بسیار جذاب است. مردم این کشور ادب و احترام را سَر لوحه زندگیشان قرار داده اند.
– کره جنوبی با وجود وسعت کم خود افسانه های بسیاری دارد و سرگذشت تاریخ کشور کره جز خواندنی‌ترین روایت های تاریخی هستند.
– طبیعت بکر کره جنوبی مثال زدنی‌ست. این کشور به دلیل نزدیکی به اقیانوس آرام، دریای ژاپن، دریای چین و دریای زرد از آب و هوای بسیار متنوع و دل انگیزی برخوردار است.
– معروف ترین غذاهای کره جنوبی می توان به کیم چی، نودل و توفو اشاره کرد که به سایر فرهنگ های غذایی دنیا از جمله ایران نیز نفوذ کرده اند.
– کره جنوبی تا چند سال پبش از نظر اقتصادی وضعیت نامناسبی داشت اما هم اکنون سومین اقتصاد بزرگ آسیا محسوب می شود.
– مردم کره جنوبی سنتی اما مدرن هستند؛ شاید شما هم تعجب کنید که چطور این تضاد در یک فرهنگ آسیایی خلاصه می شود.
کره جنوبی با تاریخ پر فراز و نشیب شد توانسته مانند سایر کشورهای آسیای شرقی در مسیر توسعه و مدرن شدن فرهنگ خود را حفظ کند. بهترین زمان سفر به کره جنوبی ژانویه، فوریه، سپتامبر و اکتبر می باشد.

در ادامه به معرفی برخی از جاذبه های گردشگری کره جنوبی می پردازیم. با Findator بچسبید.

اطلاعات کلی در مورد کره جنوبی

– جمعیت کره جنوبی: 51410184 نفر (تا سال 2019)
– کد تلفن کره جنوبی: +82
– نوع حکومت: دموکراتیک
– واحد پول کره جنوبی: وون (KRW)
– دین و مذهب کره جنوبی: دین رسمی ندارند.
– اختلاف ساعت تهران با سئول کره جنوبی: شهر سئول 5 ساعت و نیم از تهران جلوتر است. این یعتی اگر در تهران ساعت 8:00 صبح باشد در شهر سئول ساعت 13:30 بعد از ظهر می باشد (یک ظهر).

تفسیر معنی پرچم کره جنوبی

آیا تا به حال به مفهوم دو دایره ی آبی و قرمز بر زمینه سفید پرچم کره جنوبی دقت کرده اید؟
این دو دایره آبی و قرمز نمادی از دو بخش شدن کشور کره می باشد که در گذشته قرمز نماد مردم شمالی کره و آبی نماد ساکنین سرزمین های جنوبی شبه جزیره کره بود. خوب است بدانید که در آن زمان و تا همین چند سال پیش مردم شمال را “نورون” و مردم جنوب را “سورون” می نامیدند. البته این نماد مفهومی فراتر برای مردم کره دارد. قبل از تقسیم شدن شبه جزیره کره به دو قسمت شمالی و جنوبی (تا قبل از جنگ جهانی دوم و بر اثر کشمکش دو کشور آمریکا و روسیه) مردم این سرزمین تحت یک قانون با یکدیگر زندگی می کردند. بعد از این ماجرا نماد دو نیم شدن سرزمین به شکل دو قسمت آبی و قرمز پرچم درآمد تا نمادی از خانواده هایی باشد که عزیزان و بستگانی در کره شمالی یا جنوبی دارند. جالب است بدانید در عرض همین چند سال مردم دو قسمت کره آنقدر متفاوت شدند که شاید نتوان باور کرد روزگاری تحت عنوان یک کشور واحد زندگی می‌کردند. به علاوه دو دایره آبی و قرمز به معنا و نماد سنت و مدرنتیه نیز محسوب می‌شود.

جاذبه های گردشگری کره جنوبی

به واسطه توسعه سریال‌های کره جنوبی بسیاری از جاذبه های گردشگری این کشور و شهرهای توریستی آن معرفی شده اند. تنوع جاذبه‌های گردشگری کره جنوبی بسیار زیاد می‌باشد. شما می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این کشور دیدن کنید و یا به سراغ طبیعت زیبای کره بروید. قصر غربی گیونگ بوک گانگ (Gyeongheegung)، خیابان و منطقه خرید و فروشگاهی میونگ دانگ (Myeongdong)، برج سئول (N Seoul Tower)، مرکز خرید بزرگ دونگ دائه مون (Dongdaemun)، دهکده باک جونگ هانگ (Bukchon Hanok) و جزیره زیبای ججو می باشند. شما می‌توانید با مراجعه به لینک رو به رو با جاذبه های گردشگری معروف کره جنوبی آشنا شوید: 10 جاذبه گردشگری کره جنوبی

شهرهای مهم کره جنوبی

کره جنوبی بیش از 71 شهر دارد که هر کدام دارای کارکرد اقتصادی خاص خود هستند. از مهمترین شهرهای کره جنوبی می توان به شهرهای سئول (پایتخت)، اینجئون، بوسان، دائجو، پوهانگ، گوانگجو، اولسان، دائجون، سوون، سئونگنام، گویانگ هستند. 

بهترین زمان برای سفر به کره جنوبی

بهترین زمان خرید تور کره جنوبی و سفر به این کشور کوچک اما زیبا را می توان در دو فصل بهار و پاییز خلاصه کرد. در بهار ماه های می، ژوئن و جولای بهترین زمان سفر به کره جنوبی هستند. در فصل پاییز یعنی ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر می توانید به کره سفر کنید.

اخلاق و عادات مردم کره جنوبی

اگرچه کره جنوبی به کشور “صبح های آرام” مشهور می‌باشد اما پایتخت آن یعنی شهر سئول از جنب و جوش خاصی برخوردار است. مردمی سختکوش کره جنوبی تحرک زیادی دارند و برای 24 ساعت شبانه روز خود برنامه دارند. خوب است بدانید که مردم کره از سنین پایین کار می‌کنند. به طور مثال، رستوران‌ها و مراکز خرید از نیروی کار پاره وقت دانش آموزان و دانشجویان استفاده می‌کنند. این مردم در عین به روز بودن از سنت های خود حمایت می‌کنند که نمونه آن را می‌توانید در شهر سئول کره جنوبی به خوبی حس کنید. این شهر آینه تمام نمای فرهنگ کره جنوبی می‌باشد که دو چهره متفاوت دارد. از یک سو ساختمان های فوق مدرن و با معماری های بی‌نظیر را در مناطق لوکس سئول مانند منطقه گانگنام مشاهد می‌کنید که برج های بسیار شیک و گران قیمت و مراکز خرید لوکس در آن منطقه وجود دارند. سپس کافیست کمی به سمت جنوب سئول حرکت کنید تا بتوانید زندگی مردم متوسط و یا فقیر را مشاهده کنید. مردمی که در عین سادگی به دنبال ترقی زندگیشان بی وقفه تلاش می‌کنند. این تضاد نشان دهنده وجود نظام طبقاتی در کره جنوبی و یا برتری قشر ثروتمند می‌باشد. خوب است بدانید که هنوز هم مردم کره جنوبی در کسب مناسب و جایگاه های مهم اجتماعی دیدگاه سنتی و اهمیت دادن به اصل و نسب را اولویت خود قرار می‌دهند.

فرهنگ کره جنوبی

سابقه خانوادگی یا اصل و نسب معیار و فاکتور بسیار مهمی در جایگاه افراد در کشور کره جنوبی محسوب می‌شود. به وابسته تسلط چندین هزار ساله چین (امپراتوری هان) بر سرزمین چوسان یا شبه جزیره کره؛ فرهنگ کنفوسیوسی و پدرسالاری در بسیاری از خانواده های کره ای موج می‌زند به طوری که مصلحت خانواده اولویت بر مصلحت و خواست فردی دارد. این فرهنگ در خانواده های ثروتمند کره جنوبی تا به امروز نیز ادامه دارد و فرزندان تابع منفعت خانواده و خواست پدر هستند. در کنار زندگی سلسله مراتبی خانواده ها، استفاده از القاب برای خطاب قرار دادن افراد بسیار اهمیت دارد، به طوری که کمتر کسی با اسم کوچک به خصوص در محافل عمومی خوانده می‌شود و بیشتر در جمع های بسیار صمیمی نام کوچک یکدیگر را صدا می‌زنند. در واقع این کار نشانه ای از احترام به بزرگتر و یا فرد ارشد می باشد. از دیگر رسوم جالب مردم کره جنوبی نحوه احوال پرسی آنها می باشد. آنها برای سلام کردن و خداحافظی به نشانه احترام به طرف مقابل خود کمی خم می شوند اما اگر مقام فرد مقابل بسیار بالا باشد به او تعظیم می‌کنند.

دین مردم کره جنوبی

اکثریت مردم کره جنوبی بی‌دین هستند اما پیروان آیین بودا، کنفوسیوس و حتی مسیحیت در این کشور آیین های خود را انجام می دهند. جالب است بدانید که طبق آمار بیشتر قشر جوان کره جنوبی یا به دین مسیحیت گرایش یافته اند و یا بی دین مانده اند. این تعدد مذهب در نوع هنور و تفکر فلسفی کره جنوبی تاثیر بسزایی داشته است.

ارسال به کره جنوبی

در تور کره جنوبی نگران تردد در شهرها و یا طی کردن مسافت بین شهری نباشید. شما می توانید با هواپیما و یا اتوبوس خیلی راحت و در عرض چند ساعت از یک شهر به شهر دیگر مسافرت کنید. بنابراین سیستم حمل و نقل عمومی در کشور کره جنوبی به گونه ای که دسترسی به هر نقطه آن را امکان پذیر می‌کند. شاید همین حمل و نقل مناسب در کره جنوبی را بتوان دلیلی بر حفظ زندگی روستایی مردم و عدم مهاجرت به شهرهای بزرگ مانند سئول یا اینچئون دانست. پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفر به کره جنوبی را دارید حتما به روستاهای اطرف شهرهای بزرگ سر بزنید. ساکنان این منطقه توانسته اند به خوبی سنت های قدیم و سبک زندگی مردم گذشته را در فضای کمی مدرن تر حفظ کنند. برای اطلاعات بیشتر درباره حمل و نقل کره جنوبی به سایت www.gone2korea.com مراجعه کنید.

غذاهای معروف کره جنوبی

کره جنوبی علاوه بر طبیعت بکر و جاذبه های تاریخی زیبایش از پتانسیل بسیار خوبی برای توسعه گردشگری غذا برخوردار است. در سال های اخیر تورهای گردشگری غذا و آموزش آشپزی سنتی کره جنوبی با استقبال خوب گردشگران و آشپزان بین الملل رو به رو شده است. این در حالیست که به دلیل مراودات سیاسی و فرهنگی بین آمریکا و کره جنوبی، ذائقه غذایی نسل جوان کره جنوبی به شدت تغییر کرده است. در ادامه کمی بیشتر با ذائقه کره ای ها آشنا شویم.
بیشتر غذاهای کره جنوبی پایه گیاهی دارد و با آبزیان مختلف طبخ می‌شوند. مردم این کشور به طمع تند و شیرین در غذا علاقه زیادی دارند. غذاها ترکیبی از مواد خشک بچخته شده مانند سبزیجات، گوشت و برنج در کنار آب یا سس مایع چخته شده میل می شود. این یعنی مردم کره جنوبی به دمای غذا واکنش چندانی نشان نمی‌دهند. یعنی برایشان فرقی نمی‌کند که غذایشان گرم باشد و یا سرد، در هر صورت غذابشان را با اشتها می‌خورند. شاید جالب باشد بدانید که طمع غذاها بنا به نوع سرآشپز و دستور پخت محلی آن با یکدیگر متفاوت هست. انواع کباب های کره ای، توفو، کیم چی و دوبو، پنکیک های لذیذ و مرغ سوخاری مزه دار جز مرسوم ترین غذاهای مورد علاقه مردم کره جنوبی می‌باشد. نکته جالب آنکه مردم کره به شدت مرغ سوخاری را دوست دارند و برای دورهمی ها، شب عید و پارتی های دوستانه مرغ سوخاری سفارش می‌دهند.

کیم چی در فرهنگ آشپزی کره ای ارزشی برابر با نان در سفره ما ایرانی ها دارد.

اعیاد و مراسم ملی کره جنوبی

بی‌شک از جالب ترین جاذبه های فرهنگی برای گردشگران تور کره جنوبی، شرکت در جشن ها و مراسم های سنتی و مذهبی می باشد. از جمله مهمترین مراسم ها و تعطیلات رسمی کشور کره می‌توان به روز استقلال در 15 آگوست، روز به رسمیت شناخته شدن جمهوری کره در 17 جولای، روز سال نو 1 ژانویه و روز کریسمس 25 دسامبر اشاره کرد.

نحوه دریافت ویزای کره جنوبی

دریافت ویزای کره جنوبی با سایر مقاصد توریستی دیگر متفاوت می باشد. شما عزیزان باید ابتدا به وبسایت سفارتخانه کره جنوبی در ایران به آدرس http://overseas.mofa.go.kr/ir-fa/index.do مراجعه کنید. در این سایت فرم درخواست ویزای الکترونیکی وجود دارد. همچنین لیست آژانس های مسافرتی معتبری که مجاز هستند تا پیگیری کار ویزا برای اتباع ایرانی را انجام دهند، در این سایت وجود دارد. سفارتخانه کره جنوبی در میدان ونک، خیابان شیخ بهائی شمالی، کوچه دانشور غربی، شماره 2 واقع شده است.

مهاجرت به کره جنوبی

خیلی از جوانان ایرانی به کره جنوبی به عنوان یکی از گزینه های مهاجرت به کشورهای آسیای شرق فکر می کنند. خوب است بدانید که بیشتر پذیرفته شدگان برای مهاجرت به کره جنوبی سنین زیر 30 سال بخصوص جوانان بین 18 تا 22 سال هستند. البته هدف افراد از مهاجرت به کره جنوبی متفاوت می باشد که معروف ترین آنها قصد ادامه تحصیل و یا سرمایه گذاری می باشند. اگر برای مهاجرت به کره جنوبی برنامه ریزی می کنید بهتر است بدانید که این کشور امنیت بسیار خوبی دارد و شرایط خوبی را برای مهاجران فراهم می کند. البته در نظر داشته باشید که به طور کلی شروع کردن کار، تجارت و یا زندگی در کره جنوبی کمی دشوار می باشد. این مردم شیوه کاری خودشان را دارند و بیشتر صنایع مهم آنها در دست قدرت های اقتصادی کره جنوبی می باشد. به همین دلیل رونق کسب و کار و یا خو گرفتن با فرهنگ آنها تا حد زیادی به توانایی ارتباطی، تجاری و علمی شما بستگی دارد. 

در پایان این مقاله از شما دوستان عزیز و همراهان همیشگی فاینداتور می خواهیم سوالات خود را از ما بپرسید و یا اگر تجربه سفر به کره جنوبی و یا تعامل با کره ای ها را دارید لطفا این اطلاعات ارزشمند را با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا