چطور باید انفالو کنیم

امروزه زندگی هرکسی به شبکه های اجتماعی وابسته است. پیام رسان اینستاگرام با بیش از 40 میلیون کاربر یکی از محبوب ترین پیام رسان های اجتماعی در ایران است. اگر از کاربران اینستاگرام هستید یا افرادی را می شناسید که عضو این شبکه اجتماعی هستند، حتماً اصطلاحات فالو و آنفالو را در اینستاگرام شنیده اید. دنبال کردن یعنی دنبال کردن و آنفالو کردن یعنی ترک کردن. در این مقاله سلام دنیا قصد داریم در مورد فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام، معنی آنفالو کردن در اینستاگرام صحبت کنیم و به تمام سوالات شما در مورد آن پاسخ دهیم. با ما بمان.

آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید

آنفالو در اینستاگرام به چه معناست؟

آنفالو کردن در واقع برعکس فالو کردن است. وقتی شخصی را دنبال می کنید، می تواند پست ها و استوری های صفحه شما را ببیند. با لغو فالو کردن آن شخص، پست ها و استوری های شما دیگر به آن شخص نشان داده نمی شود.

چگونه یک نفر را در اینستاگرام آنفالو کنیم؟ (چگونه در اینستاگرام آنفالو کنیم)

دو راه برای لغو فالو در اینستاگرام وجود دارد. وقتی پست شخص مورد نظر را در تایم لاین یا فیلد خود مشاهده کردید، روی سه نقطه مقابل نام او ضربه بزنید و گزینه Unfollow را بزنید. روش دیگر این است که به صفحه شخص یا شرکت خاصی بروید و روی گزینه زیر در زیر بیو و بالای پست های شخص کلیک کنید سپس گزینه Unfollow را که قرمز رنگ است انتخاب کنید.

از کجا بفهمم چه کسی فالو نکرده است؟

در اینستاگرام، باید سایر کاربران را فالو کنید تا ببینید چه چیزی پست می‌کنند. با این حال، کاربران دیگر باید شما را دنبال کنند تا محتوای شما را ببینند. اما گاهی اوقات برخی افراد شما را دنبال نمی کنند و این می تواند منجر به ناامیدی شما شود. زیرا تعداد مشترکین شما از تعداد کسانی که دنبال می کنید کمتر خواهد بود. خود اینستاگرام به کاربران اجازه نمی دهد فالوورهای خود را در اینستاگرام چک کنند. در این قسمت به شما آموزش می دهیم که چگونه آنفالوورهای خود را در اینستاگرام چک کنید:

حتما بخوانید: دانلود بهترین آنفالوور اینستاگرام

از وب سایت برای بررسی افراد غیر فالوور در اینستاگرام استفاده کنید

وب سایت های اینستاگرام زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند فالوورهای خود را بررسی کنید. برای این کار کافی است به این وب سایت ها مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. به وب‌سایت اجازه دهید حساب اینستاگرام شما را بررسی کند تا لیستی رایگان از افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند در اختیار شما قرار دهد. در این قسمت می خواهیم قدم به قدم به شما آموزش دهیم که چگونه با وب سایت Crowdfire ادامه دهید:

ابتدا به وب سایت Crowdfire بروید.

بر روی گزینه Sign in with Instagram کلیک کنید.

حال باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و روی دکمه ورود کلیک کنید.

با کلیک بر روی گزینه Allowed به وب سایت اجازه دسترسی به حساب شما را بدهید.

پس از ورود به سیستم، می‌توانید روی گزینه Unfollowers کلیک کنید تا افرادی را که دنبال کرده‌اید، اما شما را دنبال نمی‌کنند، ببینید.

گزینه Fans لیستی از افرادی را به شما نشان می دهد که شما را دنبال می کنند، اما شما آنها را لغو فالو کرده اید.

گزینه Recently Unfollowed لیستی از افرادی که اخیرا شما را آنفالو کرده اند را به شما نشان می دهد.

از نرم افزار فالومتر اینستاگرام چه می دانید؟ (دانلود برنامه فالومتر برای اینستاگرام)

نرم افزار فالومتر اندروید برای اینستاگرام یکی از نرم افزارهای ثانویه شبکه اجتماعی اینستاگرام و یکی از بهترین برنامه ها برای افزایش محبوبیت شما در اینستاگرام می باشد. این نرم افزار شامل گزینه هایی است که این نرم افزار اندروید را از سایر نرم افزارهای اینستاگرام متمایز می کند. برای مثال به شما توضیح می دهیم که چگونه محبوبیت خود را افزایش دهید و میزان آن را ببینید.

حتما بخوانید: دستورالعمل های گام به گام برای حذف اکانت اینستاگرام

با این برنامه می توانید تعداد مشترکین، لغو اشتراک ها و فالوورهای خود را نیز مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید فهرست افرادی را که شما را دوست دارند، اما شما را دنبال نکرده‌اند، و همچنین افرادی که شما را بلاک کرده‌اند، مشاهده کنید. تمامی این ویژگی ها با نرم افزار محبوبی به نام فالومتر برای اینستاگرام امکان پذیر است. مهمترین ویژگی های این نرم افزار عبارتند از:

نمایش دنبال کنندگان برتر

سنجش محبوبیت در اینستاگرام

امکان یافتن فالوور و کاربران جدید

تشخیص ردیابی در زمان واقعی

مشاهده افرادی که شما را بلاک کرده اند

فهرستی از نظر دهندگان برتر خود را مشاهده کنید

بنابراین این برنامه امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید برنامه فالومتر اینستاگرام را از طریق پلی استور یا با جستجو در گوگل پیدا کرده و نصب کنید.

دانلود برنامه فالومتر برای اینستاگرام

سخن آخر

در این مطلب از سایت سلام دنیا سعی کردیم در مورد آنفالو کردن در اینستاگرام صحبت کنیم و به تمام سوالات شما در این مورد پاسخ دهیم. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. اگر در مورد آنفالو کردن در اینستاگرام یا برنامه های مشاهده فالوور در اینستاگرام سوالی دارید، لطفاً در قسمت نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط:

آموزش قرار دادن لینک سایت و تلگرام در استوری، پست و بیو اینستاگرام و حل مشکل

نحوه اتصال فیس بوک به اینستاگرام و حل مشکل اتصال آن

این روزها که زندگی برای همه ما به طور فزاینده ای با تلفن های همراه آمیخته شده است، عباراتی مانند فالو و آنفالو در اینستاگرام کلماتی هستند که ممکن است برای افراد کمی ناآشنا باشد. فالو یعنی فالو و آنفالو یعنی ترک شخص یا صفحه! آلبان توضیح می دهد که وقتی شخصی یا صفحه ای را آنفالو می کنید چه اتفاقی می افتد و چه چیزی تغییر می کند.

افراد دقیقا چه چیزی را در اینستاگرام آنفالو می کنند و چگونه این اتفاق می افتد؟

آنفالو کردن برعکس فالو کردن است. وقتی فردی را فالو می کنید، می توانید پست ها و استوری های او را در صفحه خود ببینید و با لغو فالو کردن، دیگر پست ها و استوری های او را نخواهید دید.

دو راه برای لغو فالو در اینستاگرام وجود دارد. در تایم لاین یا فید خود، زمانی که پست شخص مورد نظر خود را مشاهده کردید، روی سه نقطه مقابل نام او کلیک کنید و روی گزینه Unfollow کلیک کنید. و همچنین می توانید به صفحه شخص یا شرکت خاصی بروید و روی گزینه Follow در زیر بیو و بالای پست های شخص کلیک کنید سپس گزینه قرمز رنگ unfollow را انتخاب کنید.

اتفاقاتی که پس از آنفالو کردن در اینستاگرام رخ می دهد

متوجه شده اید که لغو اشتراک کار سختی نیست. اما سوال اینجاست: آیا با رفتن به صفحه او همچنان می توانید پست های او را ببینید؟ آیا او متوجه خیانت شما می شود؟ آیا پیام های مستقیم شما حذف می شود؟ اینها مواردی است که در زیر می خواهیم به آنها پاسخ دهیم.

آیا پس از لغو اشتراک امکان دیدن پست های آنها وجود دارد؟

پس از لغو فالو کردن یک شخص یا شرکت، پست های او دیگر در فید یا جدول زمانی شما قابل مشاهده نخواهد بود. اما اینکه بتوانید به صفحه او بروید و پست ها و استوری های او را در آنجا ببینید بستگی به خصوصی یا عمومی بودن صفحه او دارد.

اگر صفحه شخصی که فالو نشده است خصوصی باشد، طبق معمول نمی توانید پست های او را ببینید و اگر عمومی باشد، می توانید. در واقع پاسخ به این سوال ربطی به آنفالو کردن شخص ندارد!

آیا طرف مقابل بعد از آنفالو کردن شما در اینستاگرام می تواند پست های شما را ببیند؟

لغو اشتراک امری یک طرفه است. این بدان معناست که شما دیگر او را دنبال نمی کنید و ممکن است همچنان شما را دنبال کند. بنابراین اگر او را آنفالو کنید، او همچنان پست ها و استوری های شما را می بیند، اما شما را نه.

برای محدود کردن دسترسی او به انتشارات خود، یا باید او را مسدود کنید یا باید به بخش مشترکان خود بروید و او را حذف کنید.

تکلیف لایک ها و کامنت های شما چه می شود؟

اگر پست های این شخص را دوست داشتید یا نظراتی را نوشتید، با لغو اشتراک حذف نمی شوند! هرکس همانجا می ماند.

آیا پخش زنده نیز حذف شده است؟

پیام‌های مستقیم به دنبال کردن یا لغو فالو کردن یک شخص وابسته نیستند. این بدان معناست که شما حتی می توانید یک پیام مستقیم به کسی که دنبال نمی کنید ارسال کنید.

بنابراین، لغو فالو کردن شخصی در اینستاگرام تأثیری در رابطه مستقیم شما با آن شخص نخواهد داشت.

آیا می توان دوباره کسی را فالو کرد؟

امکان فالو کردن مجدد یک صفحه شخصی یا تجاری وجود دارد. البته او متوجه خواهد شد که شما او را دنبال کرده اید.

آیا کسی متوجه می شود که ما آنفالو می کنیم؟

نه! فرد متوجه نخواهد شد که شما دیگر او را دنبال نمی کنید. اما اگر فردی فعال بودید که همیشه پست‌های او را لایک می‌کردید و در مورد آنها نظر می‌دادید، ممکن بود متوجه عدم حضور شما شود.

در ادامه نحوه درک آنفالو کردن دیگران را برای شما توضیح خواهیم داد.

چگونه بدانم چگونه در اینستاگرام لغو اشتراک کنم؟

با رفتن به لیست افرادی که شما را دنبال می کنند، اگر آن شخص را نمی بینید به این دلیل است که دیگر شما را دنبال نمی کنند. اگر در مورد نام خاصی مطمئن نیستید، جستجو کنید. اگر او پیدا نشد، به این معنی است که او دیگر شما را دنبال نمی کند، و اگر او پیدا شد، به این معنی است که او همچنان شما را دنبال می کند!

حال پس از اطلاع از موارد مختلف مرتبط با آنفالو کردن در اینستاگرام، قصد داریم نکاتی را در این زمینه به شما بگوییم.

پست های شخص خاصی را بدون دنبال کردن آنها نبینید

زمانی فرا می رسد که از پست های شخص خاصی خسته شده اید و نمی خواهید برای مدتی پست های او را در فید خود ببینید یا آن شخص یک حساب خصوصی دارد و نمی خواهید دسترسی خود را به انتشارات او محدود کنید. . ، یا دیگر نمی خواهید آنها را در آینده دنبال کنید. دوباره به او بگویید که او را آنفالو کرده اید. همه اینها به این معنی است که شما نمی خواهید پیام های او را ببینید اما بدون لغو اشتراک. برای شما راه حلی داریم.

قابلیت سکوت یا بی صدا بودن گزینه ای است که به شما امکان می دهد پست ها یا استوری های شخص مورد نظر خود را در فید خود مشاهده نکنید! این گزینه به طور جداگانه برای Stories و Posts موجود است و می توانید آنها را جداگانه خاموش کنید.

برای نادیده گرفتن پیام ها کافیست روی سه نقطه مقابل نام شخص در هر یک از پیام ها کلیک کنید و گزینه Mute را بزنید و برای بی صدا کردن استوری او کافیست انگشت خود را روی دایره داستان او نگه دارید و سپس روی گزینه Mute ضربه بزنید. !

یکی دیگر از محدودیت ها برای اینکه دیگر شما را دنبال نکنید

همه چیزهایی که تا به حال گفته شده مربوط به عدم فالو کردن شما بوده است. حال سوال این است که چه کار کنیم تا شخص دیگری ما را آنفالو کند.

در پاراگراف های قبلی نیز به این مشکل پرداختیم، اما اکنون با جزئیات بیشتری در مورد آن صحبت خواهیم کرد. اگر می خواهید شخصی شما را لغو فالو کند، کافی است به بخش فالوورهای خود بروید، نام او را جستجو کنید و روی گزینه Remove در مقابل نام او کلیک کنید.

با این کار او متوجه نمی شود، مگر اینکه بعد از ندیدن چیزی از شما کنجکاو شود و به سمت شما بیاید و متوجه شود که دیگر شما را دنبال نمی کند. اگر حساب شما خصوصی است، باید اجازه بگیرید تا دوباره شما را دنبال کند!

رفع فالو کردن اینستاگرام

شما می توانید کسی را لغو فالو کنید، اما او همچنان یکی از دنبال کنندگان شماست.

اول اینکه وقتی مصرفش رو قطع کردید ممکنه امتیازتون پایین بوده باشه و ثبت نشده باشه. وقتی از اتصال اینترنت خود مطمئن شدید، آن را لغو دنبال کنید.

دوم اینکه اگر مشکل از اینترنت نیست یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید و سپس وارد شوید.

آخرین کلمه

در این مقاله، آلبان هر آنچه را که باید در مورد لغو اشتراک بدانید را توضیح داد. اما یک نکته کلی را در نظر داشته باشید. آنفالو کردن را یک انسداد تلقی نکنید. و فضای مجازی و رفتار مردم آنجا را زیاد جدی نگیرید.

Churn می تواند 1001 دلیل داشته باشد و تنها یکی از آنها ناراحتی و ابهام است. اگر پیج را دوست دارید، مجبور نیستید به او پاسخ دهید زیرا او شما را آنفالو کرده است. کاملاً آرام باشید و فضای مجازی را به عنوان یک مخزن مخفی نگه ندارید.

اگر همچنان در استفاده از اینستاگرام روی موبایل خود مشکل دارید، می توانید به پست لینک شده مراجعه کنید یا سوال خود را در پایین همین پست بنویسید تا کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل آلبان در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام یکی از مهمترین مواردی است که می تواند فالوورهای زیادی برای شما به ارمغان بیاورد. با این حال، اگر اطلاعات کافی در مورد نحوه صحیح فالو کردن در اینستاگرام ندارید، ممکن است چندین بار متوالی فالو و آنفالو کنید. در این شرایط اینستاگرام صفحه شما را مسدود می کند و ممکن است برای مدت طولانی نتوانید از صفحه خود استفاده کنید. به همین دلیل، باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این مشکل انجام دهید. در این مقاله بهترین راه های فالو و آنفالو را به شما می گوییم.

مطمئنا همه شما می دانید که اینستاگرام یکی از بهترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است. به همین دلیل بسیاری از افراد برای فروش محصولات خود و رسیدن به موفقیت به این اپلیکیشن مراجعه می کنند. اما استفاده صحیح از این برنامه تاثیر بسزایی در موفقیت این افراد دارد.

یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن فالوورهای زیاد، فالو و آنفالو است. به این ترتیب ابتدا باید صفحاتی مشابه صفحه کاری خود پیدا کنید و سپس افرادی را که پست های آن صفحه را لایک کرده اند دنبال کنید. اما این رویکرد تنها به این وظایف محدود نمی شود و برای موفقیت باید به نکات زیادی توجه کرد. در اینجا تمام نکاتی را که برای یادگیری آنفالو کردن در اینستاگرام نیاز دارید، توضیح می دهیم.

محدودیت های جدید اینستاگرام برای لغو فالو

محدودیت های زیادی در اینستاگرام وجود دارد. به همین دلیل، در اینجا به شما توضیح می دهیم که محدودیت های آنفالو کردن در اینستاگرام چیست و به چه عواملی باید توجه کنید. طبق اطلاعات منتشر شده توسط صاحب اینستاگرام، این اپلیکیشن محدودیت های زیادی دارد. این محدودیت ها به همین منظور ایجاد شد تا افراد در این شبکه فعالیت های ربات گونه ای انجام ندهند.

همانطور که گفتیم شکستن این محدودیت ها مشکلات زیادی را برای صفحه شما ایجاد می کند. در این بخش می توانید اطلاعات کاملی در مورد محدودیت های آنفالو در اینستاگرام دریافت کنید.

محدودیت ها را دنبال کنید و دیگر رعایت نکنید

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در مورد آنفالو کردن در اینستاگرام بدانید این است که محدودیت های خاصی برای فالو کردن و عدم فالو کردن وجود دارد. به‌عنوان یک کاربر، نمی‌توانید همزمان چند نفر را دنبال یا لغو فالو کنید. به طور کلی، به نظر می رسد که می توانید هر ساعت 10 نفر را دنبال یا آنفالو کنید. بر این اساس می توانید این عمل را تا 200 بار در روز تکرار کنید. اگر تعداد فالوورها و آنفالوهای شما بیشتر از این مقدار باشد، مطمئناً صفحه شما با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

البته همه این ارقام تقریبی هستند و ممکن است از صفحه ای به صفحه دیگر متفاوت باشد. به همین دلیل، بهتر است تمام این اطلاعات را بر اساس تجربیات خود به دست آورید. در شرایط عادی، اگر تعداد فالوورهای اینستاگرام شما از حد معینی بیشتر شود، صفحه شما به مدت 24 ساعت غیرفعال می شود. باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از انجام مراحل خاصی می توانید دوباره به صفحه خود دسترسی داشته باشید.

عشق محدودیت دارد

موضوع مهم دیگری که علاوه بر فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام باید بدانید، محدودیت لایک در این برنامه است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اینستاگرام در مورد لایک نیز محدودیت هایی دارد و نمی توانید تعداد زیادی پست پشت سر هم را لایک کنید.

به طور کلی، حداکثر تعداد پست هایی که می توانید در یک ساعت لایک کنید 300 پست است. در نتیجه، در نهایت می توانید 7000 پست را در روز لایک کنید. با این حال باز هم بهتر است همه این انتشارات را در یک روز لایک نکنید تا هیچ خطری صفحه اینستاگرام شما را تهدید نکند.

بیشتر بخوانید: اینستاگرام را دوباره نصب کنید

محدودیت های نظر دادن

یکی دیگر از عواملی که باید در کنار آنفالو کردن در اینستاگرام در نظر بگیرید، نحوه و میزان کامنت ها است. مجموع کامنت هایی که در یک روز می توانید بگذارید 500 نظر است و این تعداد کامنت برای شما مشکلی ایجاد نمی کند.

محدودیت در تعداد هشتگ ها

جدا از موارد قبلی، باید مراقب تعداد هشتگ هایی که زیر هر پست می گذارید نیز باشید. به عنوان مثال در نهایت می توانید زیر هر پست 30 هشتگ قرار دهید و قرار دادن هشتگ بیشتر باعث مسدود شدن صفحه شما توسط اینستاگرام می شود.

نکته بسیار مهمی که باید در مورد این موضوع بدانید، علاوه بر آنفالو کردن در اینستاگرام، این است که باید از هشتگ های هدفمند استفاده کنید. این بدان معنی است که هشتگ های بی معنی به هیچ وجه نمی توانند به رشد صفحه شما کمک کنند. بنابراین استفاده از هشتگ های باکیفیت و هدفمند مهمترین نکته ای است که در هنگام هشتگ گذاری باید به آن توجه کنید.

محدودیت های بیو در اینستاگرام

در نهایت، آخرین محدودیتی که اینستاگرام برای کاربران خود ایجاد می کند، تعداد کاراکترهای استفاده شده در بیو است. تعداد کل کلماتی که می توانید در بیو اینستاگرام خود قرار دهید 150 کاراکتر است. به همین دلیل باید از جمله کوتاه تری استفاده کنید.

اگر به طور متوالی فالو و آنفالو کنیم چه اتفاقی می افتد؟

احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که فالو کردن و آنفالو کردن در اینستاگرام می تواند تأثیر منفی بر صفحه شما داشته باشد. این در ابتدا از استفاده از صفحه خود به مدت 24 ساعت جلوگیری می کند. پس از این مدت، صفحه شما در معرض خطر غیرفعال شدن دائمی است. البته اینستاگرام اغلب به شما امکان می دهد پس از یک روز دوباره وارد صفحه خود شوید.

نحوه لغو اشتراک صحیح در اینستاگرام

یکی از مهم ترین دلایل مسدود شدن صفحه اینستاگرام شما این است که با فالو کردن و عدم فالو کردن متوالی اینستاگرام، صفحه شما یک ربات محسوب می شود. علاوه بر این، لغو فالو کردن افرادی که با آنها هیچ تعاملی ندارید، اینستاگرام را به صفحه شما مشکوک می کند.

همانطور که قبلاً گفتیم، بهترین راه برای فالو کردن در اینستاگرام، فالو کردن حداقل 200 نفر در روز است. البته این روش فالو کردن در اینستاگرام باید به گونه ای باشد که در کمترین زمان همه را فالو نکنید. به گونه ای که هر ساعت حداقل 10 نفر را دنبال کنید. این به شما کمک می کند تا از مسدود شدن صفحه اینستاگرام توسط اینستاگرام جلوگیری کنید و به رشد آن کمک کنید.

دلیل فالو و آنفالو کردن اینستاگرام چیست؟

وقتی از فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام صحبت می کنیم، برخی از افراد می پرسند که چرا باید از این روش استفاده کنیم؟ برای پاسخ باید گفت که فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام در آیفون یا اندروید زمانی استفاده می‌شود که بخواهید صفحه خود را راه اندازی کنید و در ابتدا مشترک شوید. روش فالو یا لغو فالو در اینستاگرام در آیفون یا حتی اندروید کاملاً یکسان است.

نکته جالب در مورد فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام که محبوبیت این روش را افزایش داده است، این است که به شما کمک می کند هنگام راه اندازی یک صفحه، فالوور واقعی و ارگانیک داشته باشید. در حالی که برخی افراد دنبال کننده های جعلی می خرند. در نتیجه، ممکن است صفحه آنها همچنان قفل باشد. زیرا حتی اگر فالوورهای تقلبی بخرید، هیچ تعاملی با شما نخواهند داشت و اینستاگرام متوجه خواهد شد که مشکلی وجود دارد.

اگر مایل به دسترسی به خبرنامه رایگان باشگاه پادروکلاب هستید، فرم زیر را پر کنید.

مهمترین چیزی که باید در مورد فالو کردن و آنفالو کردن در اینستاگرام بدانید این است که تا حد امکان از انجام آن به صورت احساسی خودداری کنید. به خصوص اگر به تازگی صفحه اینستاگرام خود را راه اندازی کرده اید و فالوورهای زیادی ندارید، اینستاگرام حساسیت بیشتری نسبت به شما خواهد داشت.

دلیل آن این است که شما به تازگی صفحه خود را راه اندازی کرده اید و هنوز با افراد زیادی ارتباط برقرار نکرده اید. در نتیجه اینستاگرام متوجه می شود که شما برای مدت بسیار کوتاهی فعال بوده اید و احتمال مسدود شدن صفحه شما بسیار بیشتر از صفحات قدیمی است.

آیا فرآیند فالو و آنفالو به رشد صفحه کمک می کند؟

سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است: آیا واقعا فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام باعث افزایش رشد صفحه می شود؟ برای پاسخ به این افراد باید گفت که این روش بیشتر برای صفحاتی مناسب است که به تازگی راه اندازی شده اند و فالوورهای زیادی ندارند. با استفاده از این روش، صاحبان صفحات کوچک در ابتدا می توانند تعداد محدودی دنبال کننده ارگانیک و واقعی داشته باشند.

با این حال، مهم ترین چیزی که باید در مورد فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام در نظر بگیرید، برقراری ارتباط و تعامل صحیح با فالوورهای خود است. زیرا در صورت عدم تعامل با این افراد، اینستاگرام شما را به عنوان یک ربات می شناسد و احتمال بلاک شدن صفحه شما بسیار بیشتر است.

برای به دست آوردن فالوور فالو و آنفالو کنید

در حالی که بسیاری از افراد فکر می کنند که فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام را می توان یکی از راه های اصلی جذب فالوور دانست، باید بدانید که فالو و آنفالو کردن سریع در اینستاگرام می تواند یکی از مهم ترین مشکلات صفحات تازه ایجاد شده باشد.

به همین دلیل، اگر در ابتدای ایجاد صفحه خود تعداد محدودی فالوور دریافت می کنید، بهتر است از این روش برای گرفتن فالوور استفاده نکنید. دلیل آن این است که وقتی صفحه ای را در اینستاگرام دنبال می کنید، در واقع به این معنی است که شما به محتوا و چیزهایی که آنها در صفحه خود قرار می دهند علاقه مند هستید.

از طرف دیگر، آنفالو کردن به سرعت به اینستاگرام نشان می دهد که دیگر به آن صفحه علاقه ای ندارید. طبیعتا زمانی که این فرآیند در اینستاگرام با سرعت بسیار بالایی انجام شود، نه تنها به شما اجازه افزایش فالوور نمی دهد، بلکه باعث می شود که صفحه خود را برای همیشه از دست بدهید.

بنابراین پس از رسیدن به تعداد محدود فالوور در اینستاگرام، بهتر است از روش های دیگری برای افزایش فالوور خود استفاده کنید. برخی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن مشترکین بیشتر شامل مواردی مانند تبلیغات، ایجاد محتوای با کیفیت و تعامل با مخاطبان است.

در نهایت، اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید، استفاده از فروشگاه ساز رایگان پادروشاپ می تواند راه حل مناسبی باشد. پلتفرم هوشمند پادروشاپ به کسب و کارهای کوچک، متوسط ​​و بزرگ کمک می کند تا به راحتی سفارشات مشتریان را ثبت و ارسال کنند و هزینه های حمل و نقل را به طور دقیق برآورد کنند تا از کمترین هزینه حمل بهره مند شوند. با ثبت فروشگاه اینترنتی خود در پادروشاپ می توانید به امکاناتی مانند ارسال پیامک به مشتریان، ایجاد کد تخفیف، درگاه پرداخت، ارسال سفارش و … دسترسی داشته باشید. به علاوه برای ارسال بسته ها نیازی به مراجعه حضوری به شرکت های پست نیست و بسته های شما توسط نماینده پادروشاپ در محل مورد نظر شما تحویل گرفته می شود.

آخرین کلمه

در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد روش های مختلف فالو و آنفالو در اینستاگرام در اختیار شما قرار داده ایم. پس اگر شما هم می خواهید بدانید بهترین راه آنفالو در اینستاگرام چیست و چگونه آنفالو کنید تا بلاک نشوید، به نوشته های ذکر شده در این مقاله توجه کنید.

رعایت این نکات نه تنها می تواند فالوورهای شما را تا حد زیادی افزایش دهد بلکه به شما این امکان را می دهد که تعامل سازنده ای با مخاطبان خود داشته باشید و از این روش برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام استفاده کنید. امیدواریم اطلاعاتی که در این مقاله توضیح دادیم برای شما مفید بوده باشد. اگر در مورد هر یک از موارد ذکر شده در مورد فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام سوالی دارید، می توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا