چطور از یک پسر لب بگیریم

چگونه از یک پسر لب بگیریم؟

بوسیدن یا بوسیدن لب که به آن بوسه فرانسوی نیز می گویند یکی از راه های خوشایند عشق ورزی است که پس از برقراری رابطه عمیق بین دو نفر برقرار می شود. پس از احساس راحتی، صمیمیت و عشق، دختر و پسر ناخودآگاه صورت خود را به هم نزدیک می کنند و به لب های یکدیگر نگاه می کنند، سپس لب های خود را به هم نزدیک می کنند و بوسه فرانسوی را شروع می کنند. ادامه دادن برای اولین بوسه بسیار سخت و چالش برانگیز است، به خصوص برای دختران که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

چه زمانی می توان لب ها را بوسید؟

شرایط عاطفی و روانی، مکان، سلامت و ظاهر، زمان و . . آنها از اولین بوسه تأثیرگذار هستند. وقتی از نظر عاطفی به یکدیگر نزدیک هستید، این دوره زمانی است که با یکدیگر رابطه دارید، زیرا از نزدیک یکدیگر را می شناسید و به آنها اهمیت می دهید تا بتوانید تمام روح خود، بدن خود را بدهید و در کنار هم باشید. طرف مقابل، در آن حالتی که وصف نشدنی است و فقط قلب شما باید به شما بگوید که می توانید برای بوسه به طرف مقابل نزدیک شوید. سپس باید از خود بپرسید که آیا طرف مقابل شما نیز همین احساس صمیمیت را با شما دارد یا خیر؟ اگر جواب مثبت است باید به مرحله بعدی یعنی سازگاری شرایط روحی و روانی یعنی تلاش برای بوسیدن لب ها در زمانی که احساس در بین شما بیشترین است، برویم. رابطه پر از لحظات معمولی، تنش و مشاجره، شادی، غم، احساسات و غیره است. . . و شما باید این کار را زمانی انجام دهید که می خواهید لذت بخش ترین بوسه را بین خود انجام دهید. در مرحله بعد باید به جایی توجه کنید که می ترسید کسی خلوت عاشقانه شما را به هم بزند، اولین بوسه را انجام ندهید، سعی کنید در مکانی خلوت که فقط شما حضور دارید ببوسید تا اگر لحظه یک بوسه طولانی تا بتوانید بدون نگرانی عاشق شوید.

مشکل بعدی بهداشت است، باید بپذیریم که مثل فیلم ها نمی توانیم هر زمان و هر کجا لب ها را ببوسیم، فرض کنیم صبح زود است و دهان شما بوی روزه می دهد، مطمئناً هیچکس حاضر نیست این کار را انجام دهد. . در این شرایط خود را در آغوش بگیرید لب های آهسته! پسر باید تراشیده، برس و تمیز شود و دختر باید صورت و آرایش تمیز (مخصوصاً رژ لب طبق معمول) به زیباترین شکل ممکن داشته باشد، زیرا این لحظه در ذهن می ماند و … دنبال کردن. بهتر است هر دوی شما را با ظاهر زیبا به یاد بیاورم.

آخرین بحث زمان است، اغلب ما نمی توانیم پایان خوبی برای یک رابطه تصور کنیم، پس در این شرایط به بوسیدن نروید زیرا بدن شما متعلق به شماست و باید برای آن ارزش قائل شوید و لب های خود را قربانی نکنید. به هر کسی.

چگونه یک بهانه و زمانی برای یک بوسه آماده کنیم؟

اینکه چطوری پیش بریم خیلی خیلی مهمه مخصوصا برای دخترا اولین چیز اینه که دخترا این فکر رو از خودشون دور کنن که واسه بوسه نباید جلو برن، این یه فکر غلطه و جلو برن نه پسرا میشناسه نه دختران ما چند مثال و پیشنهاد داریم که به شما کمک می کند شرایط را برای بوسه آماده کنید. بهترین پیشنهاد تماشای یک فیلم عاشقانه است، وقتی هر دو روی کاناپه در حال تماشای یک فیلم عاشقانه هستید، غیرممکن است که بعد از پایان فیلم نخواهید ببوسید! پیشنهاد دوم این است که کلمات عاشقانه بگویید و از طرف مقابل تعریف کنید، به طرف مقابل بگویید که کاملا متعلق به او هستید و می خواهید تا آخر عمر با او باشید، در این صورت بوسه به طور خودکار انجام می شود! روش بعدی بوسه ناگهانی است که بسیار خطرناک است اما واقعاً زیباست، ناگهان به همسرتان نزدیک شوید و او را ببوسید. روش زیر هیچ حرفی ندارد و فقط شامل نگاه و حرکات بدن است که پاسخ های زیادی می دهد، دستان او را به گرمی بگیرید و او را لمس کنید، به آرامی رو در رو به او نزدیک شوید تا نوک بینی شما لمس شود. به چشمان بسیار جذاب و سوزان او و اکنون زمان بوسه ای بر لبان است. راه آخر این است که درخواست بوسه کنید، واقعاً از طرف مقابل بخواهید که می خواهید لب های او را ببوسید.

توجه کنید که همه این کارها باید آهسته انجام شود، اولین بوسه اگر فوری و زود باشد برای هیچکس خوشایند نیست.

چگونه لب ها را ببوسیم؟

قبل از بوسیدن لب ها، حتما سعی کرده اید دست، پیشانی و گونه را ببوسید. حالا که تجربه گذاشتن لب های خود را روی بدن طرف مقابل دارید، باید لب بوسید. اول از همه باید آرام و ریلکس باشید و به هیچ وجه دچار وحشت نشوید و از همه مهمتر حواس شما به بازی پرت نشود! وقتی شریک زندگی تان بفهمد که شما قادر به بوسیدن نیستید و بنابراین نمی توانید از یکدیگر لذت ببرید بسیار بد خواهد بود. برای اینکه بدانید چگونه لب ها را بکشید، نکاتی را به شما می دهیم.

ابتدا سعی کنید در حالی که به او نگاه می کنید لب های خود را به آرامی روی لب های او قرار دهید، به طوری که لب های پایین شما دقیقاً روی خط بین لب های طرف مقابل قرار گیرد، اکنون شما روی لب های بالایی او و او روی لب هایش قرار گرفته است. لازم نیست برای اولین بار لب و زبان بخورید! هنگامی که لب‌ها به آرامی لمس می‌شوند، سعی کنید دست‌های او را لمس یا فشار دهید، در غیر این صورت ممکن است دست‌هایتان را پشت سرش بگذارید یا دست‌هایتان را روی گونه‌هایش بگذارید. حالا سعی کنید لب های بالا و پایین را به آرامی با لب هایتان کاپ کنید. به یاد داشته باشید که این کار باید به آرامی انجام شود، سعی کنید چندین بار این کار را انجام دهید، متوجه شدید! تازه شروع کردی به بوسیدن لب ها!

حالا باید سرعت را افزایش دهید و کمی بیشتر تشنگی کنید، لب های او را بیشتر با لب های خود بگیرید، انگار در یک نبرد عاشقانه هستید و اجازه دهید او همان بازی را با لب های شما انجام دهد تا یک بوسه دو طرفه را حفظ کند.

اکنون می توانید از زبان خود نیز استفاده کنید، لب های او را با زبان خود لیس بزنید و این بازی را تا انتها ادامه دهید.

مدت زمان بوسه به شما بستگی دارد، می تواند 30 ثانیه یا 5 دقیقه باشد!

سعی کنید بدون اینکه بزاق از دهانتان خارج شود ببوسید. اطمینان حاصل کنید که از بینی خود برای تنفس استفاده کنید تا بتوانید بیشتر روی لب های خود تمرکز کنید.

پس از چند لحظه، لب های خود را از هم جدا کنید، به یکدیگر نگاه کنید و دوباره شروع به بوسیدن کنید.

گاهی برای جذابیت بیشتر بوسه می توانید به آرامی لب پایین طرف مقابل را گاز بگیرید.

مطالب بیشتر:

داغ ترین عکس های عاشقانه خفن شعر لب و بوسه

چگونه می توان یک بوسه شگفت انگیز از لب های زن دریافت کرد؟

بیایید با انواع بوسه و معنای آنها آشنا شویم

2.6/5 – (100 امتیاز)

آیا هیچ سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با بهترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر حتی در روزهای تعطیل رسمی

استان تهران: 9099075308 سراسر کشور: 9099075308

چگونه لب داشته باشیم؟ اگرچه این یک موضوع پیش پا افتاده تلقی می شود و بسیاری از افراد با روش های مختلف بوسیدن آشنا هستند، اما افرادی که در این شرایط قرار می گیرند متوجه می شوند که کیفیت بوسیدن می تواند تاثیر بسزایی بر کیفیت روابط زناشویی و همچنین زندگی خصوصی داشته باشد. زمانی که با هم می گذرانند هستند، ما به تمام سوالات شما در مورد نحوه بوسیدن معشوق و نحوه بوسیدن نامزدتان پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید تا در مورد اهمیت بوسیدن لب ها بیشتر بدانید.

چگونه لب داشته باشیم؟

بوسه صمیمی ترین عمل عشقی است که می تواند در تمام ابدیت وجود داشته باشد. در حالی که راه های زیادی برای نشان دادن عشق خود وجود دارد، در آغوش گرفتن همسرتان، لمس کردن لب های همسرتان به لب هایتان می تواند امواج عشق و محبت را در شما بفرستد. این شکل ناب عشق نیازی به ارتباط کلامی ندارد، بلکه فقط نگاهی از عشق مشتاق آمیخته با بزرگترین شور و اشتیاق است. یک بوسه ملایم بر لب نشان دهنده یک وعده است، شور و شوق را شعله ور می کند و وحدت را در تمام شکوه آن نشان می دهد. هنر بوسیدن لازم نیست ساده باشد، اما تا حد امکان خلاق باشید، زیرا در نهایت، اینگونه به شریک زندگی خود می گویید که چقدر دوستش دارید!

بوسه فرانسوی

یکی از پرشورترین راه های بوسیدن، بوسه فرانسوی در صدر لیست بوسیدن قرار دارد! یک ژست صمیمی و وابسته به عشق شهوانی مطمئناً شریک زندگی شما را در خلق و خوی عاشقانه بیشتر قرار می دهد. به یاد داشته باشید که با جریان حرکت کنید، عجله در این لحظه الهی می تواند این احساس را از بین ببرد. به آرامی زبان خود را دراز کنید و به زبان همسرتان بچسبید. فقط لحظه را احساس کنید و به “بوسه عالی” خود برسید.

تنها بوسه

بوسه های عاشقانه بهترین راه برای گفتن “دوستت دارم” به همسرتان است. با خم شدن نزدیکتر و رسیدن به یکی از لب های آنها شروع کنید. شروع به مکیدن آرام لب های خود به صورت عاشقانه کنید. گاز نگیرید گاز گرفتن در حین بوسه فقط برای نشان دادن جنبه وحشی شماست! فقط یکی از لب های آنها را بین لب های خود قرار دهید و به مکیدن ادامه دهید تا پیام قوی عشق خود را ارسال کنید.

لیزی را ببوس

آیا تا به حال دیده اید که مارمولکی زبانش را بیرون بیاورد؟ این یک نوع بوسه مشابه است که در آن هر دو طرف زبان خود را بیرون می آورند و بدون استفاده از لب می بوسند. برای برخی، این ممکن است کمی کثیف باشد، اما برای کسانی که سطح بالایی از صمیمیت دارند، می تواند واقعا رمانتیک باشد!

بوسه آمریکایی

اگر از سرد شدن رابطه عاطفی خود می ترسید این روش را امتحان کنید. یک بوسه آمریکایی، درست مانند یک بوسه فرانسوی، شامل بوسیدن عمیق اما بدون استفاده از زبان است. همسرتان را نزدیک کمرش بگیرید، او را به بدنتان نزدیک کنید و محکم ببوسید. کمی خمش کن، از او حمایت کن، دستت را روی کمرش بگذار و در لحظه عاشقانه خودت را گم کن!

بوسه های سرد

آیا می خواهید یک راه خوب برای بوسیدن شریک زندگی خود امتحان کنید؟ این بوسه یخی را امتحان کنید که مطمئناً باعث ایجاد لرز در ستون فقرات شما و شریک زندگی شما می شود! به سادگی یک تکه یخ را بین لب های خود نگه دارید و شروع به بوسیدن همسر خود کنید. آنها را با شور و شوق ببوسید تا بستنی کاملاً در دهانتان آب شود.

    بوسه نیبل

    آیا می خواهید مرد خود را تنها با یک بوسه بیدار کنید؟ بوسه های نیبلکی زیبا اما بسیار حسی هستند. به سادگی لب پایین همسرتان را بگیرید و به آرامی گاز بگیرید. بیش از حد خشن نباشید زیرا می تواند لحظه صمیمی شما را آسیب برساند و خراب کند. این جلسه آرایش شما را هیجان‌انگیزتر می‌کند و پایه و اساس کارهای بیشتری را تشکیل می‌دهد!

    برای اطلاع از دلایل طلاق عاطفی زن و شوهر کلیک کنید.

    بوسه بر لب

    هر چقدر هم که شوخ و لطیف باشد، یک بوسه بر لب از همه شیرین تر است! لب های همسرتان را با زبان دنبال کنید و به آرامی او را ببوسید. این قطعا “لحظه” شما را چاشنی می کند و باعث می شود که شریک زندگی شما بیشتر بخواهد.

    بوسه پروانه ای

    تنها کاری که باید انجام دهید این است که نزدیک همسرتان بنشینید و اجازه دهید مژه های شما مژه های او را لمس کند و در حین بوسیدن مژه هایتان مانند بال های پروانه تکان بخورد. اگر می خواهید یک بوسه انفرادی انجام دهید، مژه های خود را روی گونه او بزنید و سرخ شدن او را تماشا کنید. این زیبا، سرگرم کننده و چیزی متفاوت برای امتحان کردن است.

    برای راهنمایی در مورد همسریابی کلیک کنید.

    بوسیدن با برق لب

    به این ترتیب شما کاملا بازیگوش خواهید بود. مقدار زیادی برق لب طعم دار بزنید و همسرتان را ببوسید تا لب های او نیز با آن پوشانده شود. حالا با درخواست از آنها برای حدس زدن طعم، آن را جالب تر کنید. شما همچنین می توانید یک برق لب رنگی انتخاب کنید، اما مطمئن شوید که همسرتان با آن راحت است.

    آیا هیچ سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

    تماس با بهترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر حتی در روزهای تعطیل رسمی

    استان تهران: 9099075308 سراسر کشور: 9099075308

    بوسه مرد عنکبوتی

    این بوسه با الهام از فیلم، مطمئناً شریک زندگی شما را هیجان زده خواهد کرد. برای انجام این کار، صورت همسرتان باید وارونه باشد، به طوری که لب بالایی شما در حال بوسیدن لب پایین او باشد و بالعکس. این سبک از بوسیدن منحصر به فرد، آسان برای انجام و البته حسی است.

    بوسه لاله گوش

    کی گفته بوسیدن را فقط باید روی لب انجام داد! در روانشناسی بوسیدن، این روش حاکی از یک زندگی جنسی گرم و پرشور است. به سادگی گوش همسرتان را بین لب های خود بگیرید و از زبان خود استفاده کنید. از یک حرکت مکیدن ملایم برای جذب بیشتر آنها استفاده کنید و به یاد داشته باشید که به آرامی لاله گوش را به سمت پایین بکشید. از آنجایی که این ناحیه خاص دارای انتهای عصبی است، شریک زندگی شما آن را دوست خواهد داشت.

    هیکی

    هیکی ممکن است ارزش بوسه را نداشته باشد، اما چه اشکالی دارد که کمی جسور و آزمایش کنید؟ هیکی (همچنین به عنوان نیش عشق شناخته می شود) یک علامت قرمز است که وقتی شریک جنسی به اندازه کافی آن ناحیه را می مکد، روی پوست باقی می ماند. توصیه می شود برای انجام این کار از شریک زندگی خود اجازه بگیرید، زیرا ممکن است برخی آن را لذت بخش و برخی دیگر آن را دردناک بدانند. همچنین، جایی که شما این کار را انجام می دهید مهم است و شریک زندگی شما ممکن است بعداً در صورت مشاهده شرمنده شود.

    بوسه هوا

    این سبک از بوسیدن بیشتر رسمی است و معمولاً برای خوشامدگویی به والدین و عزیزان انجام می شود. فقط گونه او را جور دیگری بچسبانید و صدای بوسیدنش را ایجاد کنید و تمام.

    چگونه لب هایی داشته باشیم که برای بوسیدن وسوسه شوند؟

    در قسمت بالا سعی شده است روش های خلاقانه بوسیدن و همچنین نحوه بوسیدن معشوق برای بدست آوردن دل همسرتان ارائه شود. حال در این قسمت به مواردی که برای داشتن لب هایی وسوسه انگیز برای بوسیدن نیاز است می پردازیم.

    لب های نرم و حجیم می توانند زیبا باشند، اما حفظ رطوبت و سلامت لب های شما مهم تر از هر چیز دیگری است. با این حال، اگر شما مانند اکثر مردم هستید، لب های شما بدون توجه خاص به پوستتان نرم، صورتی و چاق به نظر نمی رسند. به خواندن 13 درمان خانگی برای لب‌های هیدراته و سالم ادامه دهید.

    لب های خود را لایه برداری کنید

    شب قبل از خواب از یک بالم لب با کیفیت خوب استفاده کنید. وقتی از خواب بیدار شدید، از یک دستمال مرطوب یا مسواک استفاده کنید تا به آرامی پوست مرده یا خشک را بشویید. همچنین باعث افزایش گردش خون در لب ها می شود.

    یک اسکراب لب خانگی را امتحان کنید

    با این دستور می توانید پوست نازک لب های خود را با شکر خام لایه برداری کنید و در عین حال آن را با روغن بادام و عسل مرطوب کنید.

    هیدراته بمانید

    یکی از شایع ترین دلایل خشکی پوست کمبود آب است. نوشیدن هشت لیوان آب در روز از بسیاری جهات به بدن شما کمک می کند و لب های پرپشت نیز یک امتیاز اضافی است.

    کابینت داروهای خود را بررسی کنید

    همه محصولات زیبایی لب برابر نیستند. بالم لب که حاوی کره شی، کره کاکائو و روغن نارگیل است، یک سد طبیعی برای محافظت از لب های شما در برابر گرما و آلودگی ایجاد می کند. اما مواد دیگری مانند کافور می توانند لب های شما را خشک کنند. همچنین محصولات تاریخ مصرف گذشته را حتما دور بیندازید.

    از ویتامین E استفاده کنید

    اگر کپسول ویتامین E دارید، می توانید به سادگی یک کپسول را باز کنید و محصول را مستقیماً روی لب های خود بمالید. ویتامین E گردش خون را تحریک می‌کند و می‌تواند به تولید سلول‌های جدید پوست کمک کند و لب‌های شما را نرم‌تر کند.

    با آلوئه ورا مرطوب کنید

    برای این درمان می توانید ژل آلوئه ورا خالص بخرید یا حتی یک برگ آلوئه ورا را در خانه بشکنید. آلوئه ورا دارای خواص تسکین دهنده و شفابخش است و به زیبایی بیشتر لب ها کمک می کند.

    از اسکراب لب بر پایه توت استفاده کنید

    توت فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین C است که آن را به یک ماده عالی برای تغذیه پوست لب تبدیل می کند.

    له کردن یک توت فرنگی و افزودن آن به مخلوط عسل و روغن زیتون دستور اصلی این درمان خانگی است. همچنین می توانید به راحتی انواع بلوبری که حاوی آنتی اکسیدان هستند را امتحان کنید.

    آیا هیچ سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

    تماس با بهترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر حتی در روزهای تعطیل رسمی

    استان تهران: 9099075308 سراسر کشور: 9099075308

    لب ها را با مرکبات زیبا کنید

    با استفاده از چند قطره آب لیمو می توانید لب های خود را درخشان تر کرده و پوست مرده را از بین ببرید. به سادگی آب لیمو را به پوست خود بمالید و درخشش پوست خود را در مقابل چشمان خود تماشا کنید. قبل از استفاده از این دارو مطمئن شوید که لب‌هایتان ترک خورده یا خیلی خشک نشده باشند، زیرا ممکن است باعث تحریک و بدتر شدن وضعیت شود.

    از لب ها در برابر نور خورشید محافظت کنید

    زیرا پوست در برابر نور خورشید آسیب پذیر است. پوست لب نیز می تواند در برابر نور خورشید بسیار آسیب پذیر باشد. به همین دلیل استفاده از رژلب هایی که حاوی مواد محافظ در برابر آفتاب هستند ضروری است.

    از رنگ های گیاهی طبیعی استفاده کنید

    اگر به دنبال رنگ لب یکنواختی هستید که کمی مایل به قرمزتر از رنگ پوست شما باشد، رنگ های طبیعی گیاهی نقطه خوبی برای شروع هستند. آنها همچنین مانند رژ لب های ضخیم لب ها را تحریک یا خشک نمی کنند. آب تمشک یا آب انار که مستقیماً روی لب‌هایتان بمالید می‌تواند به طور موقت آن‌ها را صورتی کند.

    قرار گرفتن در معرض سموم را محدود کنید

    هوای آلوده، دود و مواد شیمیایی می تواند باعث پیری زودرس پوست شود و ظاهری تیره یا چروک به لب ها بدهد. عادت هایی مانند سیگار کشیدن می تواند این تاثیر را بدتر کرده و رنگ لب های شما را کمرنگ کند.

    اجتناب از سیگار و دود دست دوم می تواند ظاهر لب های شما را بهبود بخشد. استفاده از روسری برای پوشاندن لب ها نیز می تواند آنها را از نوردهی بیش از حد محافظت کند.

    قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید

    خوابیدن با آرایش برای پوست شما خوب نیست و لب های شما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حتی اگر در پایان روز هیچ رژ لب یا محصولی روی لب هایتان وجود ندارد، قبل از خواب آن را بردارید.

    روغن نعناع را برای تقویت گردش خون امتحان کنید

    استفاده از روغن نعناع روی لب ها می تواند گردش خون را در این ناحیه تقویت کند. این کار باعث ایجاد حس تازگی نیز می شود.

    مخلوط کردن روغن نعناع با یک روغن حامل مانند روغن بادام یا روغن نارگیل، یک مومیایی لب مجلل ایجاد می کند که می توانید آن را در طول روز دوباره استفاده کنید.

    خلاصه

    در این مقاله سعی کرده ایم به تمام سوالات شما در مورد نحوه بوسیدن معشوق و گرفتن لب ها پاسخ دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد علت بوسیدن لب و همچنین نحوه بوسیدن نامزدتان می توانید با ما تماس بگیرید.

    بهترین روش پیوند لب چیست؟

    بهترین روش وجود ندارد، شما می توانید از هر کدام که ترجیح می دهید استفاده کنید.

    آیا بوسیدن لب ها بهترین راه برای ابراز عشق به همسرتان است؟

    از لاله گوش هم می توانید این کار را انجام دهید.

    راه اطلاع از سایر جزئیات مربوط به نحوه بوسیدن چیست؟

    برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    آیا هیچ سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

    تماس با بهترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر حتی در روزهای تعطیل رسمی

    استان تهران: 9099075308 سراسر کشور: 9099075308

    4.2/5 – (13 امتیاز)

    بوسه عاشقانه زن و شوهر قبل از رابطه جنسی بسیار مهم است و نحوه بوسیدن لب ها برای تحریک همسر در رابطه جنسی بسیار مهم است.

    نحوه گرفتن لب

    بوسیدن و بوسیدن در هنگام آمیزش جنسی باید انجام شود تا تحریک جنسی زن و مرد دو برابر شود. اگر نمی دانید چگونه لب های همسرتان را ببوسید یا به دنبال یک بوسه عاشقانه روی تخت هستید، این نکات را دنبال کنید:

    معمولاً قبل از عشق ورزیدن، شریک زندگی شما آدامس می جود.

    در اغلب موارد یکی از زوج ها دست های خود را بالا می گیرد و سر طرف مقابل را می گیرد که انگار موهای طرف مقابل را گرفته است یا دست ها به سمت بالا پرت می شود و در دستان همسرتان بسته می شود.

    هنگامی که لب های همسرتان در دهان شما قرار می گیرد، چشمان شما بسته می شود.

    باید لب های خود را به گونه ای ببوسید یا ببوسید که لب پایینی شما بین لب ها از طرف دیگر قرار گیرد یا برعکس (بوسه های عاشقانه باید به گونه ای انجام شود که دندان ها با یکدیگر برخورد کنند)

    ضمن انجام عمل لب گرفتن و لب دادن، عمل مکیدن زبان را نیز انجام می دهد.

    حواستان به بوی نفستان در هنگام بوسیدن همسرتان باشد، قطعاً دوست ندارید فردی با بوی بد دهان شما را ببوسد یا لب هایتان را بخورد. چه یک بوسه دوستانه یا یک بوسه عاشقانه در یک رابطه جنسی. از آنجایی که بوسیدن لب ها با دهان باز انجام می شود، بوی بد دهان زیاد است. پس بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید و سعی کنید از خوشبو کننده های هوا یا آدامسی که دوست دارید و بوی خوشی به دهانتان می دهد استفاده کنید. توجه داشته باشید که هر کس باید روش خود را برای بوسیدن کشف کند.

    موارد ذکر شده صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد. همسرتان ممکن است دوست داشته باشد که شما بیشتر با لب هایش بازی کنید و از مکیدن زبانش متنفر باشد یا برعکس. شاید دوست نداشته باشد وقتی او را می بوسند سایر قسمت های بدنش را لمس کنید، شاید دوست دارد تمام تمرکزش را روی بوسیدن متمرکز کند. نکته مهم دیگر مدت زمان بوسه عاشقانه زن و شوهر است.

    مدت زمان بوسه ها و بوسه ها به نظر شما و همسرتان بستگی دارد، در برخی موارد کمتر از یک دقیقه و در برخی موارد تا 10 دقیقه یا بیشتر طول می کشد. اگر شما یا همسرتان بیماری در دهان دارید، هرگز عشق خود را نبوسید. اگر هنگام بوسیدن و بوسیدن، بزاق بیش از حد از دهان هر یک از شما بیرون می‌آید، می‌توانید بوسه را متوقف کنید و آن را تخلیه یا قورت دهید.

    آموزش تصویری بوسه عاشقانه لب

    برای اینکه بتوانید طعم و لذت یک بوسه عاشقانه را تجربه کنید، ابتدا باید اصول اولیه بوسیدن و بوسیدن را بدانید. اگر برای اولین بار است که می بوسید، به یاد داشته باشید که هیجان زده نشوید. احتمالاً در اولین تجربه احساس می‌کنید که لب‌هایتان بی‌حس و متورم شده‌اند. نگران نباشید به زودی فروکش می کند و البته باید بگویم که تجربه اولین بوسیدن لب های عشقتان فراموش نشدنی است.

    به آرامی لب های خود را نگه دارید. ناراحت نشو، فقط یک بوسه کوچک بده. دهان خود را زیاد باز نکنید و لب های طرف مقابل را نبوسید زیرا نمی دانید چگونه و احتمالاً به درد شما می خورد. شما می توانید به سادگی لب های خود را باز کنید، مثل اینکه در حال خوردن یک چوب بستنی هستید و اجازه دهید لب های عشقتان به آرامی بسته شوند. شما هنوز به نقطه ای نرسیده اید که بخواهید از زبان خود استفاده کنید زیرا ممکن است خسته شوید و نیاز به تمرین بیشتر داشته باشید. هر از گاهی گوشه لبش را ببوس. برای تحریک بیشتر می توانید لب هایتان را به هم نزدیک کنید تا بتوانید با هم صحبت کنید و لب هایتان را لمس کنید. اگر این اولین بار نیست که صحبت می کنید، من فقط یکی دو نکته را می گویم و بحث را تمام می کنم. قبلاً بوسیده ای و می دانی چیست.

    سعی کنید لب هایتان را بمکید. ممکن است آن را دوست داشته باشید و ممکن است آن را دوست داشته باشید. بوسه فرانسوی یا لب بوسی فرانسوی که اگر بتوانید آن را به درستی اجرا کنید می تواند یک چهارم یا بیشتر از زمان شما را بگیرد و مثل این است که هر دو نفر دهانشان را باز می کنند و زبانشان را می مالند. معمولاً وقتی افراد این نوع بوسه های عاشقانه را انجام می دهند بسیار هیجان زده می شوند و سریع لب های خود را به هم قفل می کنند و با اشتیاق لب های یکدیگر را می خورند و سریع هیجان زده می شوند و به عشق ورزی می روند. اما در واقع نمی دانند چه چیزی را از دست داده اند و چه لذتی را از خود سلب می کنند.

    خیلی آرام و عاشقانه با لب های خود بازی کنید، سپس دهان خود را باز کنید و زبان خود را به داخل بفرستید. خیلی زود زبان شریک جنسی خود را پیدا خواهید کرد و کار واقعی شروع می شود. چشمان خود را ببندید و به همسرتان توجه کامل داشته باشید. به آرامی زبان خود را روی زبان عشق خود بکشید و آن را دور دهان او بچرخانید و بدن شریک جنسی خود را تجسم کنید، بدن او را لمس کنید و سعی کنید در یک موقعیت مناسب سکسی قرار بگیرید و راحت باشید که مجبور نباشید سریع حالت بوسیدن را بگیرید.

    آموزش بوسه های عاشقانه روی تخت قبل از رابطه جنسی

    بوسیدن روی تخت کمی با جاهای دیگر متفاوت است و قبل از رابطه جنسی انجام می شود. در ادامه 15 نکته برای بوسیدن در رختخواب قبل از رابطه جنسی را توضیح می دهیم:

    1. اول از همه قبل از بوسیدن همسرتان لب هایتان را با زبان خیس کنید زیرا لب های خشک نمی توانند به خوبی روی زبان حرکت کنند. برای این کار کافی است یک بار زبان خود را روی لب هایتان بلغزانید تا خیس شوند و درخشش آنها نظر همسرتان را جلب کند. این عمل را هر از چند گاهی تکرار کنید تا از خشک شدن لب ها جلوگیری کنید.

    2. به آرامی به لب های همسرتان نزدیک شوید و روزنه ای بین لب های او باز کنید و مدتی را در همان حالت بگذرانید تا نفس هایتان یکی شود. سپس لب پایین یا بالایی را به آرامی لیس بزنید یا بمکید، این حس خوشایندی به شما دست می دهد.

    3. برای یک بوسه عاشقانه قبل از رابطه جنسی، مستقیماً روبروی یکدیگر قرار نگیرید تا نوک بینی شما و همسرتان با هم برخورد کند، بلکه باید سر خود را کمی در جهت مخالف بچرخانید تا بتوانید همسرتان را عمیق ببوسید.

    4. چشمان خود را ببندید. وقتی به همسرتان نزدیک می شوید، به چشمان او نگاه کنید. اما وقتی تماس برقرار شد، چشمان خود را ببندید. البته به نظر شما هم بستگی دارد، اگر دوست دارید بیشتر به همسرتان نگاه کنید، نمی توانید چشم خود را ببندید. یا مدتی آنها را باز کنید و یک بار دیگر ببندید.

    5. بهتر است یک بوسه عاشقانه روی تخت با دهان باز انجام دهید، اما برای شروع می توانید آرام آرام لب های همسرتان را با دهان بسته ببوسید.

    6. بوسیدن و دادن لب در حین رابطه جنسی یک عمل متقابل است. شما نمی توانید لب های همسرتان را بدون رضایت او بخورید. باید یکی از لب های همسرتان را با لب بگیرید یا به آرامی لیس بزنید. اگر همسرتان به بوسه های شما پاسخ نمی دهد، بهتر است از بوسیدن دست بردارید و آن را به زمان دیگری موکول کنید.

    7. دهان خود را کمی بازتر باز کنید و داخل دهان همسرتان را با زبان کاوش کنید. زبان بسیار حساس است، بنابراین با کمی کاوش در دهان همسرتان مکان هایی را که شریک زندگی تان از آن لذت بیشتری می برد، کشف خواهید کرد.

    8. بوسیدن روی تخت بسیار گرم و زیبا است و باید به آرامی انجام شود. پس از عجله بپرهیزید و سعی کنید نواحی خوشایند دهان، زبان و لب همسرتان را کشف کنید. یاد بگیرید که کجا باید بمکید و کجا باید لیسید تا شما و همسرتان بهتر برای رابطه جنسی آماده شوید.

    9. یاد بگیرید که برای نفس کشیدن، زدن لب را قطع نکنید. همانطور که لب ها را می بوسید و نگه می دارید، روزنه هایی برای نفس کشیدن پیدا کنید. ملاقات روح شما نیز می تواند عاشقانه باشد.

    10. چیزهایی را که از بوسیدن یاد می گیرید در نظر داشته باشید. گاهی اوقات چیزی اضافه کنید یا بوسه های کم عمق و عمیق انجام دهید و برعکس. سعی کنید به کاوش ادامه دهید تا زمانی که حرفه ای شوید و نگرانی های همسرتان کاملاً در دست شما نباشد.

    11. از دستان خود برای پوشاندن لب های خود در رختخواب استفاده کنید. می توانید به آرامی صورت همسرتان را در دستان خود بگیرید یا در حین بوسیدن او پشت او را نوازش کنید یا انگشتان خود را لای موهای او بگذرانید یا اگر قصد دارید این بوسه عاشقانه را با آمیزش و روابط جنسی خاتمه دهید. نواحی حساس جنسی همسرتان را که قبلاً کشف کرده اید، نوازش یا ماساژ دهید.

    12. شرایط همسرتان را درک کنید و تحت هیچ شرایطی از او نخواهید که شما را ببوسد. به یاد داشته باشید که این نوع بوسه باید توسط همسرتان همراه باشد. اگر نمی تواند پاسخ دهد، او را تحت فشار قرار ندهید.

    13. قبل از شروع رابطه جنسی، در مورد بوسیدن و بوسیدن صحبت کنید. به همسرتان بگویید دوست دارید چگونه عمل در رختخواب برود و نظر او را جویا شوید. فقط برای داشتن رابطه جنسی لب ها را نبوسید یا نگیرید، می توانید هر از گاهی برای صمیمیت بیشتر این کار را انجام دهید البته به شرطی که هر دو آمادگی لازم را داشته باشید.

    15. در رختخواب خلاق باشید و لب های بالا و پایین او را آرام و با احساس لیس بزنید. هنگامی که آنها را به اندازه کافی با بزاق خود لیسیدید، لب های خود را دور لب های لب او قرار دهید و اجازه دهید بزاق دهان هر دو دهان شما را خیس کند.

    16. اگر لیسیدن لب های او برای شما کافی نیست و بیشتر می خواهید، شروع به لیسیدن لب های او کنید. هر لب را جداگانه جاروبرقی بکشید، هیچ کس دوست ندارد دهان خود را به لوله وکیوم بچسباند. هنگام مکیدن لب ها مراقب باشید؛ خیلی خشن نباش

    رعایت بهداشت دهان و دندان قبل از لب گیری و لب دادن

    رعایت بهداشت فردی در هنگام روابط جنسی بسیار مهم است و همچنین سعی کنید دهان و دندان های تمیز و سفیدی داشته باشید تا بتوانید بوسه های عاشقانه انجام دهید. دندان های خود را حداقل دو بار در روز مسواک بزنید. این کار را به مدت یک ماه انجام دهید و به آن معتاد خواهید شد، مخصوصاً زمانی که بفهمید چگونه دهان و دندان های تمیز به شما اعتماد به نفس می دهد و به یاد داشته باشید که دهان بدون بوی بد و دندان های زیبا برای بوسیدن لب ها قبل از رابطه جنسی بسیار مهم است. اگر قصد دارید امشب در رختخواب با همسرتان رابطه عاشقانه داشته باشید، سعی کنید از پیاز، سیر و غذاهایی که بوی نامطبوع دارند پرهیز کنید، زیرا همانطور که گفتم ممکن است همسرتان هر لحظه به سمت شما بیاید و بخواهد دست بزند یا بخورد. . لبهای تو. . باید قبل از بوسیدن شریک جنسی خود بپرسید که آیا مردها سیگار می کشند، زیرا برخی از خانم ها بوی سیگار را دوست دارند و آنها را تحریک می کند و از این طریق بهتر می توانند به اوج لذت جنسی و ارگاسم برسند.

    سعی کنید قبل از عشق ورزیدن روی تخت، موارد ذکر شده را انجام دهید، در غیر این صورت رابطه عشقی شما روز به روز سردتر می شود و در نهایت میل همسرتان به شما از بین می رود.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا