چطور از یوتیوب پول در بیاوریم

چگونه با یوتیوب کسب درآمد کنیم؟ اگر شما نیز احساس می کنید که بسته به شرایط اقتصادی بهترین راه کسب درآمد دلاری و ارزی است، یکی از بهترین گزینه ها استفاده از شبکه های درآمدی در اینترنت است. و یکی از بهترین پلتفرم ها یوتیوب است.

در این مقاله به سراغ روش‌های کسب درآمد از یوتیوب رفته‌ایم تا با شما قدم به قدم ببینیم چگونه می‌توانیم بدون نیاز به شغل خاصی در خانه ارز کسب کنیم.

البته قبل از شروع این مقاله بدیهی است که برای کسب درآمد در یوتیوب باید یک حساب ارزی داشته باشیم که در این مقاله وجود ندارد اما با یک جستجوی ساده می توانید این شرایط را برای خود فراهم کنید.

با ما بمان:

برای بسیاری از مردم، یوتیوب مکانی است که می توانند ساعت های بی پایانی را صرف تماشای فیلم یا بازی های ویدیویی کنند. برای دیگران، یوتیوب یک سایت پاداش و راهی برای کسب درآمد است.

تبدیل شدن به یک یوتیوبر یا یوتیوبر جالب به نظر می رسد، اما شروع آن در ابتدا نیاز به فشار و تلاش شما دارد و هیچ تضمینی وجود ندارد که نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد. اگر به دنبال راهی سریع برای برداشت هستید، بهتر است گزینه های دیگری را در نظر بگیرید. با این حال، اگر ویدیوهایی ساخته اید و می خواهید برای آنها تلاش بیشتری کنید، می توانید از YouTube درآمد کسب کنید.

آنچه شما باید بدانید در این مقاله جمع آوری شده است.

مستقیماً از یوتیوب کسب درآمد کنید

اشتراک گذاری ویدیوها در یوتیوب

برای کسب درآمد مستقیم از یوتیوب، باید با این سایت ارتباط برقرار کنید. وقتی این کار را انجام دادید، راه‌های مختلفی برای پول نقد وجود دارد، اما برای شریک شدن باید قوانین خاصی را دنبال کنید: ویدیوهای شما باید از استراتژی‌های تبلیغاتی سایت پیروی کنند و حداقل به ۱۰۰۰۰ بازدید در زنجیره نیاز دارید. بنابراین مطمئن شوید که 10000 بازدید برای یک ویدیو وجود ندارد، اما تعداد کلی ویدیوهای کانال شما باید از 10000 بیشتر باشد.

بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب Google ایجاد کنید، که احتمالاً قبلاً دارید، و سپس از آن برای ایجاد یک کانال YouTube استفاده کنید تا بتوانید ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید.

هرچه ویدیوهای بیشتری داشته باشید، رسیدن به آستانه 10000 بازدید برای شما آسان تر خواهد بود. شخصی با 200 ویدیو برای رسیدن به آن تنها به 50 بازدید از هر ویدیو نیاز دارد، در حالی که شخصی با 10 ویدیو به 1000 بازدید در هر ویدیو نیاز دارد.

قوانین و مقررات ویدیوی گوگل کمی متفاوت از آن چیزی است که فکر می کنید. اگر ویدیوهای شما متعلق به شخص دیگری است یا از جایی کپی شده است و به هیچ وجه حق چاپ را رعایت نکرده اید، کانال شما همیشه بسته و مسدود می شود. پس بهتر است خودتان ویدیو تولید کنید و به اندازه کافی متفاوت و جذاب باشید.

البته ویدیوهای سرگرم کننده و باکیفیت بازدید بیشتری دارند، بنابراین برنامه ریزی و تولید آن ها ارزشش را دارد.

وارد Google AdSense شوید

هنگامی که به عنوان شریک تأیید شدید، می توانید کانال خود را به Google AdSense، سیستم تبلیغاتی Google متصل کنید. تبلیغ‌کنندگان از AdSense برای حراج فضای ویدیوهای شما بر اساس عواملی مانند مخاطبان، موضوع ویدیو و کلمات کلیدی مرتبط استفاده می‌کنند.

به طور معمول، بر اساس تعداد نمایش‌ها یا نمایش‌هایی که ویدیوهایتان دریافت می‌کنند، هزینه دریافت می‌کنید، یعنی زمانی که شخصی روی یک آگهی کلیک می‌کند و آن را تماشا می‌کند. اما هر بار که فردی ویدیویی را تماشا می کند، تبلیغات نشان داده نمی شود، بنابراین تعداد بازدیدها مستقیماً به پول در بانک تبدیل نمی شود.

زمانی که حسابتان به 100 دلار رسید، پول دریافت می‌کنید، بنابراین اگر کانال کوچکی دارید، فقط هر چند ماه یکبار پول دریافت می‌کنید. ممکن است بخواهید مقداری از پول خود را برای مالیات کنار بگذارید زیرا Google که پرداخت‌های AdSense را انجام می‌دهد، همه مالیاتی را که به شما بدهکار است کسر نمی‌کند.

YouTube Red را کشف کنید

AdSense تنها راه کسب درآمد نیست. همچنین می‌توانید ویدیوهای خود را در YouTube Red در دسترس قرار دهید. YouTube Red یک سرویس ممتاز یا پولی از Google است. اگر بیش از 1000 عضو فعال دارید، می‌توانید ویدیوها را پشت یک دیوار پرداخت قرار دهید و سوپر چت را فعال کنید. این به بینندگان این امکان را می دهد که برای برجسته شدن و برجسته شدن پیام های خود در طول پخش زنده، پول پرداخت کنند.

فراتر از یوتیوب فکر کنید

AdSense، YouTube Red و Super Chat تنها راه‌های کسب درآمد در YouTube نیستند، اما کسب درآمد از طریق روش‌های دیگر تا حد زیادی به داشتن یک دنبال‌کننده متعهد و وفادار بستگی دارد. در اینجا چندین گزینه برای بررسی وجود دارد.

از تبلیغ محصول و حمایت مالی محصول استفاده کنید

شرکت‌های علاقه‌مند به کانال شما ممکن است حمایت مالی از ویدیوهای شما را بپذیرند یا پیشنهاد کنند که به شما شلیک کنند (اصطلاحاً مانند شما) و در ازای آن، شما محصول آنها را به نمایش بگذارید. احتمالاً برای هر فروش یا به عنوان کمیسیون به شما پرداخت می شود. سایت‌هایی مانند ShareASale، Clickbank و CJ Affiliate توسط Conversant را برای شرکت‌های وابسته بالقوه جستجو کنید، و قبل از ثبت‌نام، مطمئن شوید که به شرکت و محصولاتی که قرار است بفروشید اعتماد دارید.

اگر از محصولی در یک ویدیو پشتیبانی می‌کنید یا آن را به نمایش می‌گذارید، باید با علامت زدن کادر «توسعه فروش» در تنظیمات مدیریت ویدیوی پیشرفته، به YouTube اطلاع دهید.

فروش محصولات یا خدمات به بازدیدکنندگان

اگر محصول یا خدماتی مرتبط با مخاطبان خود دارید، به مردم در مورد آن اطلاع دهید و پیوندهایی به آن در ویدیوهای خود ارائه دهید. به عنوان مثال، کمدین معروف جنا موری، که بیشتر با نام مستعار یوتیوب خود شناخته می شود، تی شرت ها و پوسترهایی را می فروشد که یکی از سگ هایش را نشان می دهد. برای فروش یک محصول فیزیکی، باید مواد بخرید یا یک کارخانه و سازنده پیدا کنید، اما می توانید محصولات قابل دانلود مانند کتاب های الکترونیکی یا آثار هنری را نیز بفروشید. قبل از تبلیغ محصولات خود، یک سیستم پرداخت امن داشته باشید.

طرفداران خود را در دنیای واقعی ملاقات کنید

انجمن های رسمی و رویدادهای مشابه به یوتیوبرها اجازه می دهند با بینندگان ارتباط برقرار کنند و کالاهای خود را بفروشند. کسانی که کانال های کوچکتری دارند می توانند از فروش بلیط صرف نظر کنند و در عوض در فروش محصول سرمایه گذاری کنند. یا به عنوان مثال، اگر ویدیوی شما به مخاطبان شما نقاشی را آموزش می دهد، می توانید یک کلاس رایگان در یک پارک محلی برگزار کنید و سپس کتاب تکنیک های طراحی خود را بفروشید.

سرمایه گذاری جمعی را انتخاب کنید

Crowdfunding یک روش جمع آوری سرمایه است که در آن تعداد زیادی از افراد از یک ایده یا پروژه حمایت می کنند و در هنگام اجرای طرح از خدمات بهره مند می شوند. دو نوع تامین مالی جمعی وجود دارد: تکراری و پروژه ای. سرمایه‌گذاری جمعی مکرر به شرکت‌کنندگان پروژه اجازه می‌دهد تا مقدار مشخصی پول را در یک برنامه منظم بپردازند. ممکن است بخواهید این نوع بودجه را به حداکثر برسانید تا کانال خود را به یک منبع درآمد قابل توجه تبدیل کنید. مشوق هایی مانند چت تصویری یک به یک، درس های خصوصی یا کالاها می توانند بازدیدکنندگان را تشویق به ثبت نام کنند.

اگر ایده ای برای پروژه ای دارید که نیاز به بودجه دارد، کمپین های سرمایه گذاری جمعی که در ایران نیز وجود دارد، راهی برای پیشبرد هدف شماست.

آیا علاقه مند به انجام آموزش تصویری هستید؟
با انجام پکیج های آموزشی می توانید درآمدی پایدار و بی دردسر در ایران داشته باشید. امروزه سایت های متعددی در زمینه آموزش آنلاین فعال هستند. راه کسب درآمد در این وب سایت ها با تهیه آموزش در زمینه تخصصی خود و فروش آن به صورت درصدی است.

یکی از بهترین گزینه ها برای ارسال آموزش، وب سایت لیموناد است که بیشترین درصد فروش، 70 درصد را به مربی پرداخت می کند و خدمات پشتیبانی و پرداخت آنها بسیار منسجم است.

احتمالاً در مورد نحوه و راه های کسب درآمد با یوتیوب شنیده اید و با توجه به شرایط خود، آیا به فکر مشارکت و کسب درآمد با یوتیوب بوده اید؟ اگرچه کسب هزاران دلار از این طریق چندان واقع بینانه نیست، اما می تواند روند کسب درآمد از یوتیوب را آغاز کند، به خصوص اگر عضو یا منبع مخاطبی برای افزایش بازدید ویدیوهای خود داشته باشید.

در این مقاله به بررسی راه های کسب درآمد از یوتیوب که یک شبکه اشتراک ویدئو می باشد می پردازیم.

بیشتر بخوانید: چگونه با یوتیوب کسب درآمد کنیم؟

میزان درآمد یوتیوب

قبل از اینکه شروع به تولید محتوا برای YouTube کنید، باید بدانید YouTube چقدر درآمد دارد. در این قسمت از مقاله این موضوع را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد.

ویروسی اصطلاحی است که برای پربازدیدترین و محبوب ترین ویدیوها در یوتیوب استفاده می شود و قبل از هر چیز باید بدانید که راه آسانی برای ویروسی شدن ویدیوهای شما وجود ندارد، اما یوتیوب مکانی است که میلیون ها کاربر از سراسر جهان در آن حضور دارند. فعال بودن و ایجاد محتوای منحصر به فرد و جذاب در چنین جامعه ای کار آسانی نیست. بنابراین برای فعال شدن در این شبکه اول از همه باید هدف و موضوعی داشته باشید که طرفدارانی داشته باشد!

با توجه به اینکه یوتیوب به ازای هر کلیک چقدر درآمد کسب می کند، تقریباً می توان گفت که با 1000 بازدید می توانید 1.50 دلار دریافت کنید. به عبارت دیگر، اگر کانال شما یک میلیون بازدید داشته باشد، 1500 دلار درآمد خواهید داشت.

چرا YouTube به شما پول می دهد؟

یوتیوب یک پلتفرم اشتراک ویدئو است که تحت نظارت گوگل به فعالیت خود ادامه می دهد. علاوه بر این، این شبکه اجتماعی تبلیغاتی را در ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران نشان می دهد که بخشی از هزینه های این تبلیغات را به کاربران برمی گرداند، به همین دلیل این پلتفرم بسیار سودآور است، در ادامه نحوه کسب و کار را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد.

تبلیغات: همانطور که گفتیم یوتیوب هزینه های تبلیغاتی را که در ویدیوهای خود نشان می دهند به کاربران خود پرداخت می کند.

فروش محصول: شما به راحتی می توانید دوره ها و محصولات خود را با ایجاد محتوا در یوتیوب بفروشید.

دریافت هزینه عضویت از مشترکین: یکی دیگر از راه های کسب درآمد با YouTube این است که می توانید در ازای ارائه محتوای خاصی از مشترکین یا مشترکین هزینه عضویت دریافت کنید. به عنوان مثال، کاربران یوتیوب از کاربران خود حق عضویت می گیرند و در ازای آن، محتوای مربوط به زندگی شخصی خود را در یوتیوب (مانند وبلاگ نویسان اینستاگرام) یا فیلم فعالیت مفید ارسال می کنند و آن را در معرض دید مشترکین خود قرار می دهند. هزینه عضویت 4.99 دلار در ماه است، البته بسته به محتوایی که در اختیار کاربران خود قرار می دهید می توانید مبلغ را تغییر دهید. YouTube برای هر اشتراک 30٪ کارمزد دریافت می کند.

نمایش چت زنده و استیکرها: بنابراین وقتی یک لایو برگزار می کنید، یعنی با مشترکین خود به صورت زنده ارتباط برقرار می کنید، آنها مبلغی را به شما می پردازند تا پیام خود یا استیکر خود را با ظاهر و مدت زمان مشخص نمایش دهید. در بالای صفحه زنده شما یوتیوب 30 درصد از این مبلغ را می گیرد و شما 70 درصد دریافت می کنید. فعال سازی این پارامترها نیز از قسمت کسب درآمد انجام می شود.

آخرین کلمه

قبلاً در مورد راه های کسب درآمد از یوتیوب صحبت کردیم. همچنین می توانید تجربیات و نظرات خود را در مورد آن در سایت نودی برای ما کامنت کنید.

4 سال تجربه در تولید محتوا، طراحی وب و سئو

حتما تا به حال شنیده اید که از یوتیوب کسب درآمد کنید و با توجه به شرایط خود فکر کرده اید که باید وارد این تجارت نیز شوید و از یوتیوب کسب درآمد کنید. اگرچه کسب چندین هزار دلار از این طریق به واقعیت نزدیک نیست، اما می توانید خیلی سریع شروع به کسب درآمد کنید، به خصوص اگر عضو یا منبع مخاطبی برای افزایش بازدید ویدیوی خود داشته باشید. در ادامه نحوه کسب درآمد با یوتیوب که یک شبکه اشتراک ویدیو است را توضیح خواهیم داد.

در این نوشته می خوانید :
پنهان

درآمد یوتیوب چقدر است؟

خوب، اینکه یوتیوب چقدر پول به شما می دهد، سوال بسیار مهمی است که قبل از اینکه بخواهید برای آن وقت بگذارید، باید پاسخ درستی به آن داشته باشید.

کسب درآمد از یوتیوب چقدر است؟

ویروسی اصطلاحی است که برای پربازدیدترین و محبوب ترین ویدیوها در یوتیوب استفاده می شود و قبل از هر چیز باید بدانید که راه آسانی برای ویروسی شدن ویدیوهای شما وجود ندارد، اما یوتیوب مکانی است که میلیون ها کاربر از سراسر جهان در آن حضور دارند. فعال بودن و ایجاد محتوای منحصر به فرد و جذاب در چنین جامعه ای کار آسانی نیست. بنابراین برای فعال شدن در این شبکه اول از همه باید هدف و موضوعی داشته باشید که طرفدارانی داشته باشد!

با توجه به اینکه یوتیوب به ازای هر کلیک چقدر درآمد کسب می کند، تقریباً می توان گفت که با 1000 بازدید می توانید 1.50 دلار دریافت کنید. به عبارت دیگر، اگر کانال شما یک میلیون بازدید داشته باشد، 1500 دلار درآمد خواهید داشت.

الزامات ایجاد ویدیو برای YouTube چیست؟

همانطور که گفتیم، زمانی که محتوای منحصر به فرد و محبوبی داشته باشید، شانس شما برای کسب درآمد با یوتیوب افزایش می یابد و برای این کار، باید خودتان ویدیو بسازید. اما برای آن به چه چیزی نیاز دارید؟

پیش نیاز های ساخت ویدیو

دوربین با کیفیت – کیفیت مهم است و باید ویدیوهای خود را با کیفیت Full HD ضبط کنید.

نرم افزار ویرایش ویدیو – برنامه های کامپیوتری زیادی وجود دارد که به شما در ویرایش ویدیوهایی که ضبط می کنید کمک می کند.

تجهیزات ضبط صدا – اکثر دوربین ها دارای میکروفون هستند، اما اگر به دنبال ضبط با کیفیت بالاتر هستید، باید یک میکروفون با کیفیت بالاتر خریداری کنید.

نورپردازی – برای نورپردازی نیازی به پرداخت هزینه زیادی نیست، بلکه بهتر است شرایط محیطی را فراهم کرد تا بتوان نور را رعایت کرد.

پس زمینه کیفیت – داشتن محیطی مناسب برای فیلمبرداری به کیفیت ویدیوهای شما می افزاید. برای مثال می توانید با تهیه پس زمینه مناسب (رنگ خالی یا پوستر) ویدیوی خود را زیباتر کنید.

آموزش گام به گام کسب درآمد با یوتیوب

قبل از شروع آموزش مواردی را که قرار است در مورد آن توضیح دهیم را فهرست کرده ایم.

یک کانال یوتیوب ایجاد کنید

در حال بارگذاری محتوا

جذب مخاطب و بازدید کننده

فعال کردن کسب درآمد در بخش مدیر ویدیو

4000 ساعت بازدید ویدیو و 1000 عضو دریافت کنید

تنظیمات Google Adsense

از ویدیوهای خود در وب سایت های دیگر کسب درآمد کنید

شریک YouTube شوید

یک کانال یوتیوب ایجاد کنید

کانال YouTube شما نشان دهنده حضور شما در این شبکه است. هر حساب کاربری یوتیوب دارای یک کانال با خود است و همچنین می توانید با داشتن یک حساب Google (Gmail) از YouTube استفاده کنید. در واقع در سیستم یکپارچه خدمات گوگل می توانید با داشتن حساب کاربری از تمامی خدمات بهره مند شوید.

ساخت کانال یوتیوب

هنگام ایجاد کانال یوتیوب خود، از کلمات کلیدی استفاده کنید تا به کاربران کمک کنید کانال شما را راحت تر با جستجو پیدا کنند. با رفتن به قسمت Advanced در تنظیمات کانال می توانید کلمات کلیدی را اضافه کنید. مطمئن شوید که کلمات کلیدی انتخابی با نوع محتوایی که پست می کنید مرتبط باشد.

نام کاربری که انتخاب می کنید نیز مهم است و در صورت انتخاب صحیح به نفع شما و در صورت انتخاب اشتباه به ضرر شما خواهد بود. اگر این نام کاربری کوتاه، به خاطر سپردن آسان و اصلی باشد، مردم شما را بیشتر به خاطر خواهند آورد. اگر از حسابی استفاده می‌کنید که قبلاً ایجاد کرده‌اید، می‌توانید نام کاربری خود را از بخش Google+‎ خود تغییر دهید.

دانلود مطالب (فیلم)

سعی کنید ویدیوهایی با کیفیت بالا که خیلی طولانی نیستند آپلود کنید. البته این پیشنهاد می تواند با توجه به حوزه فعالیت شما تکامل یابد. به عنوان مثال، اگر کانال شما یک کانال آموزشی ویدیویی است، طبیعی است که ویدیوهای شما طولانی باشد. نکته مهم دیگر این است که به طور مرتب کانال خود را به روز کنید.

بارگذاری ویدیو در یوتیوب

حتی اگر اولین ویدیوهای شما عملکرد خوبی ندارند، به تلاش خود ادامه دهید و کار خود را در هر موردی بهتر از آخرین ویدیو کنید. با تمرین و تکرار چیزهای زیادی یاد می گیرید.

نکته مهم دیگری که باید در زمینه تولید محتوا به خاطر بسپارید این است که همه صاحبان کانال های یوتیوب تولید کننده محتوا نیستند و برخی از آنها فقط یک کانال ایجاد می کنند تا همه ویدیوهای مفید و خوب را در یک مکان جمع آوری کنند.

با استفاده از دوربین بهتر یا نرم افزار ویرایش فیلم با تکنیک های مختلف می توانید ویدیوهای خود را بهبود ببخشید. حتی اگر خودتان فیلم‌ها را ضبط می‌کنید، سعی کنید تا حد امکان شرایط را برای ضبط ویدیوی با کیفیت در طول فرآیند ضبط فراهم کنید تا فرآیند ویرایش ویدیو تسهیل شود. به عنوان مثال، یک سه پایه (پایه دوربین) یا یک دوست برای کمک به شما و ضبط ویدیوی شما در شرایط نوری خوب تهیه کنید.

ساخت ویدیوهای با کیفیت خوب باعث افزایش مخاطبان شما می شود.

می توانید با به روز رسانی و آپلود مرتب مخاطبین خود را حفظ کنید. اگر مرتباً کانال YouTube خود را به روز کنید، مردم دوست دارند در کانال شما حضور داشته باشند.

کلمات کلیدی یکی از مهمترین ابزارهای شما برای شناسایی و تبلیغ ویدیوهایتان هستند، بنابراین سعی کنید از آن نهایت استفاده را ببرید و در هنگام آپلود ویدیو، توضیحاتی را با توضیحات شگفت انگیز و جذاب به بخش ویدیو اضافه کنید. این باعث می شود افرادی که به دنبال ویدیو در YouTube هستند، کانال شما را راحت تر پیدا کنند.

جذب مخاطب و بازدید کننده

ایجاد مخاطبین و به دست آوردن هرچه بیشتر اعضا، کلید کسب درآمد با یوتیوب و هر شبکه اجتماعی دیگر است. برای کسب درآمد باید افراد و کاربرانی تبلیغات شما را ببینند. برای افزایش تعداد اعضای کانال کافی است مطالب و ویدیوهای مفید و جذاب داشته باشید.

جذب مخاطب برای کانال یوتیوب

این نکته را به خاطر بسپارید که لازم نیست فقط در یوتیوب فعال باشید، بلکه می توانید همزمان ویدیوهای خود را در سایت های دیگر مانند فیس بوک، توییتر و یا حتی نمونه ایرانی یوتیوب آپلود کنید و به این ترتیب، به صورت گسترده محدوده جذب مخاطبین

برای اینکه مخاطبان را در کانال خود نگه دارید، با آنها ارتباط برقرار کنید، به نظراتی که در مورد ویدیو می‌گذارند پاسخ دهید و حتی ویدیوهایی را که کاربران درخواست کرده‌اند یا حتی سؤالی از آنها پرسیده‌اند در بخش نظرات ارسال کنید.

کسب درآمد از ویدیو را فعال کنید

برای شروع کسب درآمد از ویدیوهای YouTube خود، باید این ویژگی را در کانال YouTube خود فعال کنید. این به این معنی است که به YouTube اجازه می‌دهید روی ویدیوهای شما تبلیغات بگذارد، و به این معنی است که تأیید می‌کنید که ویدیوهای شما دارای حق چاپ هستند.

فعال سازی قابلیت کسب درآمد از یوتیوب

برای انجام این کار، به بخش My Channel در صفحه اصلی YouTube بروید.

روی لینک با عنوان مدیر ویدیو کلیک کنید.

روی کانال خود کلیک کنید و کسب درآمد را فعال کنید.

پیش نیازهای کسب درآمد با یوتیوب

برای کسب درآمد با ویدیوهای خود در YouTube، باید حداقل 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشای ویدیو داشته باشید. این به این معنی است که ویدیوهای شما حداقل 4000 ساعت توسط بازدیدکنندگان مشاهده شده است.

پیش نیاز های کسب درآمد از کانال یوتیوب

می توانید در حین آپلود ویدیوهایی که می خواهید کسب درآمد کنید، به تب کسب درآمد بروید و گزینه کسب درآمد با تبلیغات را انتخاب کنید.

اگر ویدیویی را دانلود کردید و سپس می خواهید از آن کسب درآمد کنید، مدیر ویدیو را باز کنید و روی علامت $ در کنار ویدیوی مورد نظر کلیک کنید، سپس گزینه کسب درآمد با تبلیغات را انتخاب کنید.

راه اندازی گوگل ادسنس

می توانید حساب Google Adsense خود را به صورت رایگان در سایت Adsense ایجاد و پیکربندی کنید. برای این کار به یک حساب بانکی یا PayPal و یک آدرس پستی معتبر نیاز دارید تا Google بتواند شما را تأیید کند.

استفاده از گوگل ادسنس برای کسب درآمد

قبلاً مقاله کاملی در مورد نحوه کسب درآمد با گوگل ادسنس نوشته ایم و در صورت تمایل می توانید با کمک وب سایت سرویس پرداخت بین المللی Pay98 از خدمات این وب سایت استفاده کنید.

به این ترتیب با هر کلیک روی تبلیغات گوگل ادسنس می توانید درآمد کسب کنید و البته به ازای تعداد بازدید مبلغ کمتری به شما پرداخت می شود.

بررسی آمار بازدید

اکنون که تعدادی از ویدیوهای خود را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته اید، کسب درآمد کرده اید و تماشا کرده اید، می توانید آمار ویدیوهای YouTube خود را بررسی کنید تا ببینید که چگونه کار می کنید. در منوی کانال، روی تب Analytics کلیک کنید.

بررسی آمار بازدید کانال یوتیوب

در این بخش می توانید با درآمد محاسبه شده، عملکرد تبلیغات، بازدید از ویدیو، توزیع بازدید و سایر ویژگی های آماری آشنا شوید.

می توانید از این ابزار برای شناسایی رابطه بین ویدیوها و مخاطبین خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که کاربران مورد نظر شما جذب نمی شوند، می توانید تبلیغات یا محتوای ویدیوهای خود را تغییر دهید.

تبلیغات در سایت های دیگر

فقط ویدیوهای خود را در یوتیوب قرار ندهید. یک وبلاگ یا وب سایت ایجاد کنید و ویدیوهای خود را به عنوان مقاله منتشر کنید و در نهایت مقالات خود را در شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیس بوک، توییتر و … تبلیغ کنید. هرچه بازدید بیشتر باشد بهتر است.

تبلیغ در شبکه های اجتماعی دیگر

شریک YouTube شوید

شرکای یوتیوب کاربرانی هستند که به لطف تعداد بازدیدهای زیادی که دارند از ویدیوهای خود درآمد کسب می کنند. شرکا به ابزارهای ساختمانی بیشتری دسترسی دارند و می توانند بر اساس تعداد بازدیدکنندگانی که دارند جوایزی کسب کنند. به عبارت ساده، امکاناتی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد، کسب درآمد از یوتیوب را برای شما آسان تر و سودآورتر می کند.

فعال سازی قابلیت Partner

شما می توانید در هر زمان از طریق صفحه YouTube Partner شریک YouTube شوید. برای واجد شرایط بودن برای برنامه قدرتمند YouTube Partner، باید حداقل 15000 ساعت بازدید داشته باشید و 90 روز از ایجاد کانالتان گذشته باشد.

میزان درآمد YouTube را افزایش دهید

سایت Supp.me به شما امکان می دهد تا نظرسنجی و آزمایش آنلاین را به صورت رایگان ایجاد کنید. می توانید در مورد ویدئوهای خود یا حتی کانال خود به طور کلی سوالی بپرسید و از اعضای کانال یوتیوب خود بخواهید که به آن پاسخ دهند.

افزایش درآمد با سایت Suppme

هرچه کاربران بیشتری از صفحه نظرسنجی شما در Supp.me بازدید کنند، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

برای اطلاع از آخرین مقالات و اخبار و تحلیل مختصر به کانال تلگرام پی 98 بپیوندید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا