چطور از همراه اول به ایرانسل شارژ انتقال دهیم

برنامه نویسی و راه اندازی سرویس های مختلف همراه اول و ایرانسل باعث سهولت استفاده از قابلیت های این دو اپراتور شده است. یکی از مفیدترین روش‌های فعال یا غیرفعال کردن سرویس‌ها، کدهای دستوری هستند. با شماره گیری ساده چند شماره، افراد می توانند از امکانات این دو اپراتور استفاده کنند. در این مقاله در مورد نحوه انتقال شارژ همراه اول صحبت خواهیم کرد.

نحوه انتقال شارژ همراه اول

اپراتور همراه اول روش های انتقال شارژ را در نظر گرفته است که با استفاده از کدهای مربوطه می توانید در کمترین زمان ممکن اقدام به انتقال یا دریافت شارژ نمایید. افرادی که سیم کارت اعتباری همراه اول دارند معمولا در هنگام مکالمه با مشکل تمام شدن شارژ مواجه می شوند. اپراتور همراه اول با استفاده از سرویس انتقال اعتبار شرایط مناسبی را برای رفع این مشکل فراهم کرد.

انتقال شارژ از اعتبار دائم به اعتبار اول همراه

دارندگان سیم کارت همراه اول می توانند با استفاده از روش انتقال شارژ همراه اول در مدت زمان کوتاهی به کسانی که سیم کارت اعتباری دارند، شارژ را انتقال دهند. مهم ترین نکته در انتقال بار از اعتبار دائمی به اعتبار همراه اول، فعال سازی سرویس انتقال اعتبار برای سیم کارت دائمی است. اگر این سرویس غیرفعال باشد، نمی توانید اعتبار یا حتی بدهی را به اطرافیان خود انتقال دهید.

برای فعال سازی سرویس انتقال شارژ از اعتبار دائمی به اعتبار همراه اول می توانید یک پیامک خالی به شماره 8911 ارسال کنید، همچنین می توانید با استفاده از کد دستوری 10*141 این سرویس را فعال کنید.

اگر نرم افزار موبایل من را روی تلفن همراه خود نصب کرده اید، می توانید با ورود به این نرم افزار سرویس را فعال کرده و اعتبار را انتقال دهید. برای انتقال شارژ از طریق اپلیکیشن موبایل من باید وارد قسمت فاکتور من شوید. با رفتن به قسمت انتقال اعتبار و وارد کردن کد دوم و مشخصات کارت بانکی می توانید شماره سیم کارت مورد نظر و مبلغ شارژ را وارد کرده و اعتبار را انتقال دهید.

انتقال شارژ دائمی همراه اول به اعتبار

همانطور که گفته شد یکی از روش های انتقال اعتبار در اپراتور همراه اول، شماره گیری کد دستوری *10*#141 است. هنگام وارد کردن این کد باید شماره کارت اعتباری را که می خواهید اعتبار آن را انتقال دهید وارد کنید. برای انتقال شارژ مبلغ مشخصی در نظر گرفته شده است که می توانید پس از وارد کردن شماره سیم کارت از هزار تومان به ده هزار تومان اعتبار انتقال دهید.

با این روش قیمت گذاری سیم کارت 0912، دیگه خطت رو ارزان نفروش!

با شماره گیری این کد و انتقال هزینه تقریباً 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 40 تومان از شما دریافت می شود. توجه داشته باشید که در صورت انتقال بار از سیم کارت اعتباری به مشترک اعتباری دیگر به جای عدد 141 باید عدد 142 را در این کد دستوری وارد نمایید.

برای استفاده از سامانه پیامکی می توانید ابتدا شماره سیم کارت مقصد را با پیش شماره وارد کنید و سپس پس از درج علامت ستاره * مبلغ مورد نظر را به ریال وارد کنید. در نهایت این پیامک را به شماره 8911 ارسال خواهید کرد. قبل از انجام عملیات انتقال شارژ از اعتبار دائمی به اعتبار همراه اول، اپراتور همراه اول با وارد کردن عدد 1 توسط l پیامک و شارژ مبلغ و شماره سیم کارت را تایید می کند. انتقال انجام خواهد شد.

در این روش همانند کد دستوری انتقال شارژ همراه اول، هزینه ای معادل 40 تومان با مالیات بر ارزش افزوده محاسبه می شود.

برای یک روز امکان انتقال تا 50000 تومان به سایر سیم کارت ها وجود دارد. انتقال شارژ همراه اول به مشترکین این اپراتور واگذار می شود. یعنی فقط به مشترکین سیم کارت همراه اول می توانید اعتبار انتقال دهید.

خرید سیم کارت 0912 قسطی با چشمان بازِ باز

انتقال شارژ ایرانسل به همراه اول

سرویس انتقال اعتبار ایرانسل بین مشترکین این اپراتور انجام می شود و امکان انتقال هزینه اپراتور ایرانسل برای سیم کارت همراه اول وجود ندارد.

انتقال شارژ از سیم کارت ایرانسل به سیم کارت ایرانسل

اولین روش برای انتقال شارژ ایرانسل به سیم کارت معتبر ایرانسل، شماره گیری کدهای دستوری است. کدهای دستوری *1*142* و *1*555*3 برای انتقال شارژ ایرانسل می باشد. با شماره گیری این کدها و وارد کردن مبلغ مورد نظر و شماره سیم کارت مقصد، رمز عبور چهار رقمی دریافت خواهید کرد. سیم کارت مقصد می تواند با وارد کردن کد چهار رقمی از اعتبار منتقل شده استفاده کند.

روش دیگر استفاده از پیامک برای انتقال اعتبار است. ابتدا باید عدد 12 را به شماره 1112 ارسال کنید به این ترتیب در سامانه ویژه انتقال شارژ ثبت نام کرده و کد 5-8 رقمی را خودتان انتخاب می کنید. با استفاده از این کد می توانید مبلغ مورد نظر را به سیم کارت مقصد انتقال دهید.

روش انتقال مستقیم اعتبار سیم کارت ایرانسل نیز به این صورت است که با وارد کردن شماره مورد نظر می توانید بدون نیاز به کد دستوری یا رمز، عملیات انتقال شارژ را انجام دهید.

اپلیکیشن ایرانسل من نیز مانند اپلیکیشن موبایل، بخشی برای انتقال شارژ طراحی کرده است.

امکان انتقال بار ایرانسل از سیم کارت دائمی به کارت اعتباری و از سیم کارت اعتباری به مشترک اعتباری دیگر وجود دارد. اگر سیم کارت دائمی ایرانسل بدهکار باشد، امکان انتقال اعتبار به سایر مشترکین را نخواهد داشت. قبل از انتقال باید بدهی خط خود را بازپرداخت کنید.

احتمالا با مشکل کمبود اعتبار در سیم کارت های اعتباری مواجه شده اید. پس با ما تا انتهای گفتگو در مورد نحوه انتقال شارژ در سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل همراه باشید.

یکی از مشکلات رایج سیم کارت های اعتباری تمام شدن آنهاست. برخلاف سیم کارت دائمی، اگر سیم کارت اعتباری شما شارژ کافی نداشته باشد، رسما نمی توانید از ویژگی های آن استفاده کنید. چیزی شبیه خط یک طرفه دائمی!

راه های مختلفی برای شارژ خط خود دارید، اما گاهی اوقات به دلایلی (عدم وجود پول در حساب، کمبود وقت و غیره) نمی توانید سیم کارت خود را شارژ کنید.

ارائه دهندگان خدمات مخابراتی با درک خوبی از این مشکل، از یک ویژگی مفید استفاده کرده اند که از طریق آن می توانید صورت حساب دوست خود را دریافت کنید. در این مقاله قصد داریم به طور مفصل به نحوه انتقال شارژ در سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل بپردازیم.

نحوه انتقال شارژ سیم کارت از همراه اول، ایرانسل و رایتل

امروز در مورد نحوه انتقال شارژ در سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل صحبت خواهیم کرد. گاهی اوقات در موقعیتی قرار می گیریم که نیاز به شارژ مجدد داریم. سیم کارت اعتباری خالی است و ممکن است آنقدر دیر شده باشد که نتوانید برای خرید شارژ بیرون بروید. تنها چیزی که باقی می ماند انتقال اعتبار تکمیلی است. به کمک پست تکراتو امروز می توانید به راحتی عملیات انتقال شارژ را در سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل انجام دهید.

بیشتر بدانید:

نحوه انتقال شارژ به سیم کارت همراه اول

برای انتقال شارژ از سیم کارت همراه اول به خطوط همراه اول باید از رمز عبور خود استفاده کنید. این رمز عبور برای هر عدد منحصر به فرد است و یک عدد 8 رقمی است. برای دریافت رمز عبور خود، فقط از طریق شماره تلفن همراه اولین تلفن همراه مورد نظر خود، یک پیام متنی خالی به 8910 ارسال کنید. پس از دریافت کد، می توانید شارژ همراه اول خود را به دو صورت استفاده از کد سفارشی یا تماس با شماره 444 از طریق خط همراه اول به خط دیگری انتقال دهید.

نحوه انتقال شارژ در سیمکارت همراه اول

برای استفاده از روش دستور اول، فرمول زیر را در شماره گیر تلفن تایپ کنید و سپس دکمه سبز رنگ تماس را فشار دهید:

# شماره گیرنده شارژ * مبلغ حواله شارژ به ریال * کد حواله * 132 *

مطمئن شوید که در ابتدای شماره گیرنده بار به جای صفر از کد ایران (98) استفاده کرده اید. یعنی شماره گیرنده شارژ به صورت *********9891 نوشته شود.

پس از ارسال کد سفارش پیامکی دریافت خواهید کرد که شامل مبلغ شارژ و شماره مورد نظر شما می باشد و در صورت تایید مبلغ مورد نظر برای انتقال به حساب شخص مورد نظر واریز خواهد شد. در این مرحله می توانید انتقال شارژ همراه اول را لغو کنید.

نحوه انتقال شارژ در سیمکارت همراه اول

علاوه بر این، امکان استفاده از دو کد دستوری دیگر وجود دارد:

برای انتقال شارژ از سیم کارت دائمی تلفن همراه اول به کارت اعتباری تلفن همراه اول: #141*10*

برای انتقال بدهی از کارت اعتباری همراه اول به کارت اعتباری همراه اول: #142*10*

برای استفاده از روش دوم کافی است با خط خود با شماره 444 تماس بگیرید و طبق دستور تلفن گویا انتقال شارژ همراه اول خود را انجام دهید.

بیشتر بدانید:

در این میان بد نیست چند نکته مهم را در مورد نحوه انتقال بار سیم کارت از همراه اول به همراه اول به خاطر بسپاریم:

به ازای هر 500 تومان، 15 روز به مدت اعتبار اضافه می شود. یعنی اگر مثلا 2000 تومان شارژ کنید مدت اعتبار آن حدود 2 ماه می شود.

شما نمی توانید بیش از 10000 تومان در یک روز بارگیری کنید. سقف انتقال شارژ سیم کارت همراه اول در ماه 50000 تومان است و نمی توانید بیش از این مبلغ را در ماه شارژ کنید.

فقط تا 5 بار در سیم کارت می توانید شارژ را از موبایل اول به همراه اول انتقال دهید. این مقدار برای یک ماه به 30 برابر افزایش می یابد.

انتقال شارژ همراه اول

مبلغ انتقال شما در هر بار انتقال شارژ به سیم کارت همراه اول نباید کمتر از 1000 تومان و بیش از 10000 تومان باشد.

همراه اول بابت هر انتقال 40 تومان به عنوان کارمزد از حساب شما کسر می کند.

اگر سیم کارت مورد نظر شما در شبکه وجود نداشته باشد یا به دلایلی غیر فعال اعلام شود، نمی توانید شارژی را به آن انتقال دهید.

به یاد داشته باشید که هنگام انتقال شارژ به سیم کارت همراه اول به جای صفر اول عدد باید از کد ایرانی 98 استفاده کنید.

شما نمی توانید هزینه ها را از حساب همراه اول به سیم کارت های اپراتورهای دیگر انتقال دهید.

هنگام انتقال شارژ به کارت همراه اول باید مبلغ شارژ را به ریال وارد کنید.

اگر می خواهید رمز عبور خود را تغییر دهید، می توانید با شماره 444 تماس بگیرید و دستورالعمل های تلفن گویا را دنبال کنید.

در صورت فراموشی رمز عبور می توانید با ارسال پیامک خالی به شماره 8910 رمز انتقال شارژ همراه اول را دریافت کنید.

بیشتر بدانید:

نحوه انتقال شارژ به سیم کارت ایرانسل

انتقال شارژ در سیم کارت های ایرانسل به 3 روش کلی قابل انجام است. در ادامه به آموزش این روش ها به صورت مرحله به مرحله می پردازیم:

انتقال شارژ ایرانسل

روش اول: انتقال خط به خط (انتقال شارژ در سیمکارت ایرانسل)

در این روش فرستنده بخشی از مبلغ اعتبار سیم کارت خود را برای شخص دیگری ارسال می کند. البته برای استفاده از این سرویس ابتدا باید ثبت نام کنید. برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

اپلیکیشن پیام رسان گوشی خود را باز کنید و شماره ۱۲ را به شماره ۱۱۱۲ ارسال کنید.

یک پیامک راهنما برای تعیین رمز مورد نظر (5 تا 8 رقمی) برای شما ارسال می شود. رمز مورد نظر خود را انتخاب کرده و با فرمت رمز دلخواه به شماره 1112 ارسال کنید: 11. اکنون با وارد کردن این رمز عبور می توانید از سرویس انتقال بار روی سیم کارت ایرانسل استفاده کنید. ضمنا مراحل ثبت نام کاملا رایگان خواهد بود.

برای انتقال بار خط خود می توانید به 2 روش مختلف عمل کنید:

ارسال پیام کوتاه: در این روش به اطلاعاتی مانند شماره تلفن گیرنده اعتبار، مبلغ اعتبار و رمز عبور ۵-۸ رقمی از پیش تعیین شده نیاز خواهید داشت. برای این کار باید این داده ها را با فرمت زیر به 1112 ارسال کنید:

کد 5 تا 8 رقمی مبلغ ریالی هزینه انتقال : تلفن ذینفع اعتبار

استفاده از کدهای دستوری: برای این کار باید کد دستوری زیر را از خط ایرانسل خود (از چپ به راست) شماره گیری کنید:

*کد 5 تا 8 رقمی* مبلغ حواله به ریال*شماره ذینفع اعتبار*142#[بله/خوب]

انتقال شارژ ایرانسل

همچنین به جای وارد کردن شماره همراه مخاطب، می توانید شناسه ایرانسل آنها را که یک شماره 4-11 رقمی است وارد کنید. در این حالت کد دستوری به صورت زیر است:

# کد 5-8 رقمی * مبلغ حواله به ریال * شناسه ایرانسل * 142 *

به این ترتیب سیم کارت اعتباری دریافت کننده اعتبار با مبلغ تعیین شده شارژ می شود. اگر گیرنده سیم کارت دائمی داشته باشد. در این صورت مبلغ ارسالی از فاکتور بدهی وی کسر می شود.

پس از انجام تراکنش حواله، پیامکی برای ارسال کننده و دریافت کننده شارژ ارسال می شود و تاریخ و ساعت انتقال شارژ و میزان اعتبار سیم کارت ها به اطلاع طرفین می رسد. با هر بار انتقال مبلغ 50 تومان به عنوان کارمزد از اعتبار سیم کارت فرستنده کسر می شود.

در نظر داشته باشید که اگر بیش از 20 بار رمز عبور را اشتباه وارد کنید، سرویس انتقال خط به خط برای شما غیرفعال می شود و برای فعال سازی مجدد باید با مرکز خدمات مشتریان ایرانسل تماس بگیرید.

بیشتر بدانید:

روش دوم: انتقال شارژ در سیمکارت ایرانسل به طور مستقیم

در این روش هنگام خرید اعتبار می توانید مستقیماً شماره تلفن دریافت کننده شارژ را وارد کنید. با این روش می توانید مستقیماً سیم کارت خود یا دوستان خود را شارژ کنید. در این مورد:

انتقال شارژ ایرانسل

ابتدا باید کدهای دستوری *1*141* یا #1*3*1*555 را با تلفن خود شماره گیری کنید.

سپس شماره تلفن مورد نظر را جهت دریافت شارژ با فرمت ********93 وارد نمایید.

مبلغ شارژ را به ریال وارد کنید.

رمز انتقال خود را وارد کنید.

با ارسال عدد 1 تراکنش شارژ را تایید کنید.

روش سوم: انتقال شارژ در سیمکارت ایرانسل با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

ایرانسل من یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن ها برای کاربران ایرانسل است و کاربران می توانند از طریق این اپلیکیشن علاوه بر پرداخت قبوض و شارژ مجدد، بخشی از اعتبار سیم کارت خود را به دیگران انتقال دهند. برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه مرد ایرانسل را دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

پس از اجرای برنامه وارد تب “سرویس ها” شده و گزینه “بارگذاری برای دیگران” را انتخاب کنید.

انتقال شارژ ایرانسل

در پنجره باز شده ابتدا وارد تب “خدمات خط به خط” شده و تب “شارژ خط به خط” را لمس کنید.

انتقال شارژ ایرانسل

شماره تلفن همراه گیرنده و مبلغ شارژ (ریال) را وارد کنید.

انتقال شارژ ایرانسل

پس از نمایش پیام تایید، دکمه “بله” را فشار دهید.

بیشتر بدانید:

امروز قصد داریم در مورد انتقال شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل صحبت کنیم. گاهی اوقات در شرایطی قرار می گیریم که باید باتری های خود را دوباره شارژ کنیم. سیم کارت اعتباری شما خالی است و ممکن است آنقدر دیر شده باشد که نتوانید برای خرید شارژ بیرون بروید. تنها چیزی که باقی می ماند انتقال اعتبار تکمیلی است. به کمک پست امروز انزل وب می توانید به راحتی شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل را به اعتبار و به خط دیگری انتقال دهید.

انتقال اعتبار شارژ از همراه اول به همراه اول، ایرانسل به ایرانسل و رایتل از طریق کد خط به خط و…

نحوه انتقال اعتبار سیم کارت MCI، ایرانسل MTN و رایتل (کارمزد)

شاید در شرایطی هستید که ابتدا باید موبایل، ایرانسل یا رایتل خود را شارژ کنید. اگر موجودی در کارت اعتباری خود ندارید و یا فروشگاهی در نزدیکی شما نیست، می توانید از 5 روش شارژ با همراه اول، ایرانسل و رایتل که امروز در انزل وب آموزش می دهیم استفاده کنید. آموزش امروز از 3 قسمت تشکیل شده است. در قسمت اول نحوه انتقال شارژ ایرانسل را به شما خواهیم گفت. به 3 روش می توانید شارژ ایرانسل را انتقال دهید. در ادامه نحوه انتقال شارژ از موبایل اول و رایتل را توضیح خواهیم داد. با استفاده از این آموزش می توانید هزینه های سیم کارت اعتباری خود را به سیم کارت اعتباری دیگری ارسال یا دریافت کنید. علاوه بر این، می توانید هزینه ها را از طریق سیم کارت دائمی خود به کارت اعتباری دوست خود انتقال دهید.

نحوه انتقال بار از ایرانسل به ایرانسل و به خط دیگر

کاربرانی که سیم کارت دائمی و معتبر ایرانسل دارند می توانند برای دوستان خود شارژ ارسال کنند. چندین روش مختلف برای انتقال شارژ از یک خط ایرانسل به خط دیگر وجود دارد:

از برنامه ایرانسل من استفاده کنید

کد سفارش

پیامک

در ادامه هر یک از این روش ها را با هم بررسی می کنیم. اما قبل از امتحان بهتر است به یک سری نکات با هم توجه کنید.

اگر سیم کارت دائمی ایرانسل دارید، اما قبض خود را پرداخت نکرده اید، تا زمانی که پرداخت نکنید، نمی توانید از انتقال شارژ ایرانسل استفاده کنید.

اگر برای دریافت شارژ ایرانسل 20 بار رمز عبور را اشتباه وارد کنید، سرویس برای شما غیرفعال می شود. در صورت تمایل به فعال سازی مجدد سرویس حمل و نقل شارژ ایرانسل با سیم کارت ایرانسل با شماره تلفن 700 یا 0937700000 تماس بگیرید.

شما نمی توانید بار باور نکردنی را منتقل کنید.

اگر می خواهید بدانید چه کسی برای شما شارژ ارسال کرده یا به چه کسی شارژ را منتقل کرده اید، باید به مراجع قانونی مراجعه کنید.

ایرانسل بابت انتقال شارژ 50 تومان کارمزد می گیرد.

نحوه انتقال شارژ ایرانسل بدون رمز از طریق اپلیکیشن ایرانسل

اگر کسی از شما خواست ایرانسل را شارژ کنید، خیلی راحت اپلیکیشن ایرانسل من را روی گوشی خود نصب کنید. حالا خط به خط قسمت را وارد کنید. شماره همراه مقصد و مبلغ انتقال شارژ ایرانسل را وارد کنید. اما اگر می خواهید درخواست انتقال شارژ ایرانسل را برای شخصی ارسال کنید، باید خط به خط قسمت را وارد کنید. بعد از گزینه ها، گزینه درخواست شارژ را انتخاب کنید. حالا شماره تلفن شخصی را که می خواهید شارژ کنید وارد کنید و سپس مبلغ مورد نیاز خود را وارد کنید. اکنون درخواست انتقال شارژ ایرانسل خود را ارسال کنید.

برای حذف پین اداره پست و حذف پین سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل در آیفون، سامسونگ و غیره کمک بگیرید.

نحوه انتقال شارژ ایرانسل از طریق کد سفارش

برای انتقال بار ایرانسل از طریق کد دستوری نیازی به نصب برنامه ندارید. باید کدهای *142*1# یا *1#3*1*555 را از سیم کارت ایرانسل شماره گیری کنید. یک کد 4 رقمی برای شما ارسال می شود. اکنون باید شماره ذینفع اعتبار، مبلغ و کد 4 رقمی دریافتی خود را وارد کنید.

اما اگر می خواهید دوست خود را شارژ کنید، همیشه *142*1# یا *555*1*3*1# را شماره گیری کنید. حالا شماره دوست خود و مقدار شارژ مورد نظر خود را وارد کنید. هنگامی که درخواست شارژ شما ثبت شد، دوست شما پیامکی حاوی شماره شما و مبلغ درخواستی دریافت می کند. سپس دوست شما کد تایید را ارسال می کند و شما شارژ ایرانسل خود را دریافت خواهید کرد.

برای لغو پست صوتی خود از 3 روش فعال سازی، حذف و لغو پست صوتی موبایل اول، ایرانسل و رایتل استفاده کنید.

روش انتقال اعتبار شارژ ایرانسل به صورت پیامکی

اگر می خواهید هزینه ای را از طریق پیامک به دوست خود منتقل کنید، شماره، مبلغ و کد 4 رقمی دوست خود را به 112 پیامک کنید. قالب پیامک شما باید به صورت یک کد 4 رقمی باشد: مبلغ: شماره دوست خود، یعنی آن باید با استفاده از: جدا شود و بین عدد و مقدار و کد 4 رقمی فاصله نباشد.

روش انتقال شارژ از همراه اول به همراه اول دائمی و اعتبار آن با کد درخواستی

خب مثل انتقال شارژ ایرانسل برای انتقال دائم شارژ همراه اول به کارت اعتباری و همچنین از کارت اعتباری به کارت اعتباری به رمز عبور نیاز دارید. رمز اول همرا بر خلاف ایرانسل 8 رقمی است. برای دریافت کد یک پیامک خالی به شماره 8910 ارسال کنید.جهت انتقال شارژ همراه اول از دو طریق میتوان اقدام کرد:

کد سفارش

پست صوتی 444

قبل از ادامه، باید به چند نکته توجه کنیم.

هزینه انتقال برای شارژ اول 40 تومان می باشد.

مبلغ انتقال باید 1000 تا 10000 تومان باشد.

به ازای هر 500 تومان، 15 روز به مدت شارژ اضافه می شود.

قبل از وارد کردن عدد مورد نظر باید 98 را وارد کنید.

سیم کارت های معلق و غیرفعال نمی توانند از سرویس انتقال شارژ همراه اول استفاده کنند.

حداکثر مبلغ قابل انتقال در یک روز 10000 تومان می باشد.

حداکثر مبلغ قابل انتقال در ماه 50000 تومان می باشد.

هر مشترک می تواند 30 بار در ماه صورتحساب خود را انجام دهد.

هر مشترک می تواند 5 بار در روز شارژ شود.

انتقال شارژ از تلفن همراه اول به صورت دائم به اعتبار، اعتبار به اعتبار

کاربران همراه اول می توانند پس از دریافت کد انتقال شارژ کد زیر را شماره گیری کنند. توجه داشته باشید که باید قبل از شماره موبایل کد 98 را وارد کرده باشید.

# (********9891) شماره گیرنده *مبلغ حواله* کد حواله *132*

اکنون یک پیامک برای شما ارسال می شود و پس از تایید مبلغ درج شده در پیامک به شماره فرد مورد نظر واریز می شود. علاوه بر کد بالا، می توانید از یکی از کدهای زیر نیز استفاده کنید:

برای انتقال شارژ ثابت به اعتبار: *10*141#

برای انتقال هزینه های اعتباری به کارت اعتباری: *10*142#

برای حذف آهنگ مقدمه از 7 روش حذف یا لغو آهنگ معرفی از ایرانسل، حمار اول و رایتل استفاده کنید.

نحوه انتقال شارژ از سیم کارت های رایتل

انتقال شارژ رایتل در حال حاضر برای سیم کارت های اعتباری و دیتا فعال است و در آینده این سرویس برای سیم کارت های دائمی نیز فعال خواهد شد. بر خلاف سایر اپراتورها، هنگام انتقال شارژ رایتل رمز عبور 4 رقمی را انتخاب خواهید کرد. رایتل به دلایل امنیتی به شما اجازه استفاده از کدهای 1111 و 1234 و کدهای مشابه را نمی دهد. خوب، نکات عبارتند از:

از 1000 تا 10000 تومان می توانید مبالغ را انتقال دهید.

حداکثر مبلغ قابل قبول در یک روز 100000 تومان می باشد.

هزینه انتقال شارژ رایتل 50 تومان می باشد.

حالا کد *133# را شماره گیری کنید تا انتقال شارژ رایتل فعال شود. پس از گرفتن شماره، سرویس برای شما فعال می شود.

در پایان پیشنهاد می کنیم از پست نحوه فعال و غیرفعال کردن بک لاین تلفن ثابت، همراه اول، ایرانسل و رایتل برای فعال سازی بک لاین استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب 5 روش انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل را به شما آموزش دادیم. امیدواریم با استفاده از آموزش امروز توانسته باشید شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل را به راحتی از طریق اینترنت، کد سفارش و … به دوستان خود انتقال دهید. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق نظرات همین پست با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نازنين

سلام! واقعا مقاله‌ی خوبی بود، کاربردی و مفید. من خیلی راحت تونستم شارژ همراه اولم رو به ایرانسل منتقل کنم. ممنون از راهنمایی‌هاتون!

پرهام

عالی بود! دمتون گرم که این مقاله رو نوشتید. من همیشه با مشکل انتقال شارژ از همراه اول به ایرانسل روبرو بودم ولی با خوندن این مقاله مشکلم حل شد. ممنون!

آيناز

من از همراه اول استفاده می کنم و می خواستم شارژم رو به دوستم که ایرانسل داره انتقال بدم. با خوندن این مقاله متوجه شدم که چطور باید این کار رو انجام بدم. اما یه کمی پیچیدگی داشت ولی با کمی تلاش موفق شدم. ممنون از نویسنده.

يونس

واقعا مقاله جالبی بود! من که خودم همیشه با مشکل انتقال شارژ بین اپراتورها مواجه می‌شدم ولی با خوندن این مقاله به راحتی تونستم مشکلم رو حل کنم. خیلی ممنون!

دکمه بازگشت به بالا