چطور از نوره استفاده کنم

سهشنبه

1402/09/28

۵ جمادی الثانی ۱۴۴۵

ماه قمری 29 روزه

05:30:07

فصل پاييز

وقت شرعی به وقت تهران

مکان دیگری را انتخاب کنید

اذان صبح: 5:39 صبح

طلوع آفتاب: 7:09 صبح

اذان ظهر: 12:01.

اذان مغرب: ساعت 14:36

غروب آفتاب: 16:53

اذان مغرب: ساعت 17:14

زمان شام: 18:04 بعد از ظهر

نیمه شب اسلامی: 23:16

با سلام و درود

نور کاملا طبیعی است و قیچی موی فروخته شده کاملا شیمیایی و بی مصرف است.

فروشگاه سایت را جستجو کرده و محصول مورد نظر را سفارش دهید.

در صورت عدم امکان سفارش آنلاین به شماره زیر پیام دهید تا برای شما ارسال شود.

09373843397

نورا، وجیبی، وجیبین نام های رایج یکی از قدیمی ترین محصولات رفع موهای زائد طبیعی در جهان است. در واقع نوره ساختاری کاملا معدنی دارد و حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی مضر برای بدن انسان نیست. مواد اولیه تشکیل دهنده نور معمولا آهک و آرسنیک است که ساختاری مناسب برای بدن انسان ایجاد می کند.

این محصول به دلیل خواص ضد میکروبی و ضد قارچی خود نقش موثری در حفظ سلامت بدن داشته است. شکل سنتی نورا نیز حاوی آرسنیک است. وجود آرسنیک در این محصول به لطف خواص درمانی این ماده به بهبود بدن کمک می کند.

اما مهمترین دلیل استفاده از نورا در گذشته قطعاً توانایی بارز این محصول در از بین بردن موهای زائد است. علت واجب نامیده شدن این کالا به دلیل تاکید بزرگان شرع اسلام بر استفاده از این محصول است. این باعث شد که نام اجباری روی این محصول باقی بماند.

پیشنهاد می کنیم مقاله خواص نور را مطالعه کنید.

تاریخچه استفاده انسان از نور

در تحقیقات تاریخی در مورد استفاده از نور متوجه می شویم که بشر از زمان های بسیار قدیم این محصول را می شناخت و از آن استفاده می کرد. انسان های اولیه این ترکیب از آرسنیک، سنگ آهک و صمغ استخراج شده از درختان را برای از بین بردن موهای زائد کشف کردند. آثار استفاده از چنین محصولاتی حتی در فرهنگ مصریان باستان نیز قابل مشاهده است.

درباره نحوه استفاده این افراد از محصولاتی مانند نورا برای از بین بردن موهای سر و بدنشان. باور تاریخی این افراد این بود که رشد مو در دنیا فقط پس از مرگ مجاز بوده و به همین دلیل تمام موهای خود را به طور کامل از بین می بردند.

نحوه استفاده از نور برای ناحیه تناسلی

نوره را داخل پارچه نخی بریزید و در ظرفی آب جوش بریزید. بعد از حدود 10 دقیقه و خوب خیس شدن پارچه حاوی نوره، آب آن را خالی کرده و از خمیر نوره استفاده کنید. برای هر فرد زمان مناسب استفاده تا زمانی است که مو از بدن جدا شود. تنها روشی که در طب سنتی تایید شده است استفاده از نور است.

بعد از استفاده از نوره حتما از روغن گل رز یا روغن بنفشه (مخصوصاً برای پوست های خشک) به عنوان روغن مالی خود استفاده کنید.

همچنین هنگام استفاده از نور حتما از دستکش استفاده کنید.

نحوه استفاده از نور بر روی بدن را بررسی کنید

استفاده از نور فرآیندی بسیار راحت است، بنابراین هر فردی می تواند به راحتی از این محصول برای نظافت شخصی خود استفاده کند. اول از همه به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از لامپ از دستکش پلاستیکی استفاده کنید. دلیل آن این است که نور به شدت ضد لک است، بنابراین می تواند ساختار ناخن ها را از بین ببرد و به آنها آسیب برساند.

ابتدا برای استفاده از اپیلاتور به مقدار مناسب در ظرفی بریزید و آب ولرم را به آرامی به آن اضافه کنید. این روند باید ادامه یابد تا خمیر نرم و غلیظی به دست آید. بهتر است قوام رب شبیه سس نسبتا غلیظی باشد. برای کاهش بوی آرسنیک می توانید کمی گلاب به رب اضافه کنید.

در نهایت مقدار مناسبی از خمیر سبک را به قسمت هایی که دارای موهای زائد هستند بمالید. به یاد داشته باشید که بهتر است هنگام استفاده از محصول، بدن شما کاملا خشک و تمیز باشد. بعد از 3-5 دقیقه خمیر را از بدن خارج کرده و بدن خود را با آب ولرم بشویید تا تمام خمیر باقیمانده از بدن خارج شود.

اگر بعد از شستن بدن به مدت سه دقیقه از ترکیب آب گرم و حنا روی بدن خود استفاده کنید، بوی بدن را از بین می برد و پوست شما را زیباتر و نرم تر می کند.

نکته: نگران نباشید در این مدت کوتاه رنگ نمی گیرد.

شناخت خواص نور اصلی ترین عاملی است که در سال های اخیر باعث افزایش استفاده از این محصول شده است. استفاده از نور می تواند شما را در برابر بسیاری از بیماری های مزمن مانند سرطان، هموروئید، درد مفاصل و کم خونی محافظت کند. بنابراین به کاربران توصیه می شود برای حفظ سلامت خود از این محصول استفاده کنند.

نحوه استفاده از این محصول صورت

استفاده از نور برای رفع موهای زائد صورت توصیه نمی شود. زیرا ساختار پوست صورت بسیار حساس تر از سایر قسمت های بدن است و استفاده از نور می تواند باعث ایجاد اسکار در پوست صورت شود. البته برخی از افراد تمایل دارند از نور برای درمان جوش و لکه های آکنه استفاده کنند.

در این شرایط کاربران می توانند از ترکیب نوره و حنای بی رنگ به نسبت یک به یک استفاده کنند. این کار از آسیب به پوست صورت شما جلوگیری می کند و در عین حال می توانید از خواص درمانی سس آن بهره مند شوید.

علاوه بر این، بهتر است بعد از استفاده از نوره پوست خود را با روغن گل رز چرب کنید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا