چطور از نوبیتکس تتر بخریم

در این ویدیو نحوه خرید Tether در وب سایت Nobitex را یاد خواهید گرفت. عناصر توضیحی این آموزش به شرح زیر است

ریال در Nobitex واریز کنید

تبدیل سریع از تومان به تتر

مبادله تومان-تتر و خرید تتر

سفارش

حذف بست

وب سایت های مرتبط با آموزش:

برای ثبت نام در سایت نوبیتکس می توانید از لینک زیر استفاده کنید: لینک ثبت نام

نحوه خرید و فروش تتر – نحوه خرید تتر سوال بسیاری از افرادی است که شاید حتی کمتر در فضای ارز دیجیتال فعال هستند. در واقع یکی از راه های حفظ سرمایه با ارزش دلاری ثابت، خرید تتر است. با این تفاوت که خرید تتر مشکلاتی از قبیل صف در صرافی، تفاوت قابل توجه بین قیمت خرید و فروش، ترس از سرقت فیزیکی و غیره ایجاد نمی کند و این کار به سادگی و بدون هیچ دردسری در عرض چند دقیقه انجام می شود. تکنیک های معاملاتی یا انتظار در ادامه به نحوه خرید تتر و روش های خرید تتر می پردازیم.

معرفی؛ تتر چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

تتر (USDT) بزرگترین استیبل کوین ارزهای دیجیتال در جهان است. پشتیبان تتر به دلار است و قیمت هر واحد همیشه برابر با یک دلار آمریکا است. در بین تمام استیبل کوین‌ها، تتر دارای بالاترین ارزش بازار و بیشترین حجم معاملات است و تقریباً همه ارزهای دیجیتال را می‌توان با تتر در صرافی‌های بزرگ و قابل اعتماد معامله کرد.

خرید تتر بهترین راه برای دور ماندن از نوسانات بازار ارز دیجیتال در روزهای ناپایدار بازار است. علاوه بر این، محبوبیت این استیبل کوین در بین تمامی معامله گران و نقش آن به عنوان تسهیل کننده تجارت در بازار ارز دیجیتال از دیگر مزایای USDT است.

همه این موارد باعث شده است که تقاضا برای خرید و فروش تتر در میان معامله گران ارز دیجیتال بسیار بالا باشد. به همین دلیل در زیر روش های خرید و فروش این ارز دیجیتال را ارائه می کنیم و مزایا و معایب هر کدام را بررسی می کنیم. اگر می خواهید در مورد تتر بیشتر بدانید، مقاله تتر چیست، از مجله Nobitex شما را راهنمایی می کند.

نحوه خرید و فروش تتر و روش های آن

همانطور که گفته شد تتر نقش مهمی در معاملات ارزهای دیجیتال دارد و در ایران نیز می توان آن را به عنوان یک سرمایه گذاری دلاری در نظر گرفت. اما راه های خرید و فروش تتر و استفاده از آن در تجارت و سرمایه گذاری چیست؟ در ادامه به معرفی این روش ها و بررسی مزایا و معایب آن ها می پردازیم.

خرید و فروش Tether در بازار داخلی

خرید و فروش تتر در بازار داخلی بهترین، مطمئن ترین و در دسترس ترین راه برای خرید و فروش این ارز دیجیتال است. فقط صرافی های ارز دیجیتال را جستجو کنید و مطمئن ترین گزینه را برای آن انتخاب کنید. در انتخاب صرافی علاوه بر اعتبار صرافی، معیارهای دیگری را نیز باید در نظر بگیرید؛ امنیت، حجم معاملات، پشتیبانی از ارزهای رمزپایه و شبکه های مختلف، میزان کارمزد، میزان محدودیت در واریز و برداشت، پشتیبانی کاربر و سهولت کار با صرافی از مهم ترین عناصری هستند که باید بررسی شوند.

پس از انتخاب صرافی، مراحل مربوط به ایجاد حساب کاربری و احراز هویت را دنبال کنید. پس از انجام این مراحل می توانید با واریز ریالی به حساب صرافی مورد نظر و استفاده از بازار تتر-ریال به راحتی تتر را خریداری کنید. برای فروش تتر، کافی است USD را از کیف پول خود به کیف پول صرافی انتقال دهید و آن را بفروشید.

نکته مهمی که هنگام واریز یا برداشت تتر به/از صرافی باید در نظر داشت شبکه انتقال است. توکن تتر در چندین بلاک چین مانند اتریوم، ترون، سولانا و غیره موجود است. قبل از واریز یا برداشت Tether، باید مطمئن شوید که شبکه کیف پول فرستنده و گیرنده یکسان است. به عنوان مثال، سپرده گذاری اتریوم تتر به کیف پول Tron ممکن است منجر به از دست دادن دارایی شود.

خرید و فروش Tether در بازارهای بورس

امکان خرید یا فروش تتر با ارزهای خارجی نیز وجود دارد. اما از آنجایی که این صرافی ها پورت ریالی ندارند، برای خرید تتر باید حساب خود را با استفاده از ارز دیجیتال دیگری مانند بیت کوین بارگذاری کنید، سپس آن را به صرافی انتقال دهید و به دلار تبدیل کنید.

برای فروش تتر، کافی است آن را به صرافی انتقال دهید و با سکه دیگری مانند بیت کوین مبادله کنید.

به خاطر داشته باشید که خرید سکه در صرافی داخلی، انتقال آن به صرافی خارجی، تبدیل آن به Tether و انتقال مجدد آن به کیف پول مستلزم پرداخت هزینه های مکرر در شبکه یا در صرافی است. به همین دلیل هزینه خرید یا فروش دلار با ارز خارجی بالاست. علاوه بر این، مشکلات مربوط به محدودیت های خارجی و عدم امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی در بسیاری از صرافی های معتبر خارجی، خطر استفاده از این صرافی ها را افزایش می دهد.

همانطور که در مورد صرافی های داخلی گفته شد، هنگام استفاده از صرافی های خارجی باید به شبکه انتقال تتر توجه کنید. شبکه انتقال تتر در کیف پول و صرافی باید یکسان باشد.

نکته مهم دیگری که در استفاده از ارزهای خارجی باید در نظر گرفت این است که تتر را مستقیماً از یک ارز داخلی به ارز خارجی منتقل نکنید یا برعکس. اگر قصد انجام معامله تتری از صرافی ایرانی به صرافی یا بالعکس را دارید، بهتر است ابتدا آن را به کیف پول و سپس به صرافی انتقال دهید.

خرید و فروش دلار در کیف پول

برخی از کیف‌پول‌ها امکان معامله ارزهای دیجیتال را در داخل کیف پول ارائه می‌دهند. برای این کار ابتدا باید یک ارز دیجیتال مانند بیت کوین در کیف پول خود داشته باشید یا آن را در صرافی محلی خریداری کنید و به کیف پول منتقل کنید، سپس از تابع صرافی در کیف پول استفاده کرده و آن را به Tether تبدیل کنید. برای فروش تتر، کافی است آن را در کیف پول خود با ارز دیجیتال دیگری مبادله کنید. توجه داشته باشید که هزینه خرید و فروش تتر در کیف پول بالا است و گاهی اوقات به چندین برابر کارمزد مبادلات در صرافی ها می رسد. برای آشنایی بیشتر با بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانیان می توانید از این مقاله استفاده کنید.

نحوه خرید و فروش Tether بدون احراز هویت

خرید و فروش حضوری تتر

در این روش برای خرید یا فروش تتر و تکمیل تراکنش با شخص دیگری به صورت حضوری ملاقات می کنید. این روش تنها در صورتی توصیه می شود که طرف مقابل را به خوبی بشناسید و به او اعتماد کامل داشته باشید. در غیر این صورت، خرید و فروش حضوری یکی از نامطمئن ترین راه ها برای معامله با Tether است. خطر کلاهبرداری مرتبط با این روش بسیار زیاد است و علاوه بر این، امنیت فیزیکی طرفین معامله ممکن است در خطر باشد.

خرید و فروش در بسترهای مجازی غیررسمی

ممکن است تبلیغات خرید و فروش Tether را در سایت های طبقه بندی شده مشاهده کرده باشید و یا در کانال ها و صفحات مجازی مختلف پست هایی را مشاهده کرده باشید که به خرید و فروش Tether در مقادیر زیاد یا کم می پردازند.

مهمترین مزیت این روش نسبت به صرافی های اصلی این است که هیچ هزینه ای پرداخت نمی کند و نیازی به احراز هویت ندارد. اما خطر کلاهبرداری با این روش نیز زیاد است و به طور کلی معامله در این پلتفرم ها توصیه نمی شود.

نحوه خرید Tether; نحوه خرید Tether در صرافی Nobitex را بیاموزید

همانطور که در بخش نحوه خرید و فروش Tether گفتیم. یکی از ساده ترین راه ها برای خرید تتر از طریق صرافی های داخلی است. برای شروع یادگیری نحوه خرید Tether در صرافی Nobitex، ابتدا باید در این صرافی ثبت نام و احراز هویت کنید.

اولین قدم برای یادگیری نحوه خرید Tether. کیف پول تومانی خود را شارژ کنید

برای شارژ کیف پول تومانی می توانید از داشبورد در قسمت کیف پول من، واریز تومان را انتخاب کنید.

سپس وارد قسمت سپرده تومانی شوید و اطلاعات کارت بانکی و مبلغ مورد نظر را وارد کنید.

مرحله دوم نحوه خرید Tether است. فرم سفارش را قرار دهید

اکنون کیف پول شما بارگیری شده است و می توانید Tether را با تمام یا بخشی از مبلغ خریداری کنید.

برای خرید تتر وارد قسمت بازار شده و از منوی سمت راست در قسمت تومان تتر را انتخاب کنید.

اکنون در بخش تتر/تومان بازار هستید. در قسمت Price قیمت تومانی را که می خواهید برای هر تتر بپردازید وارد کنید. این مبلغ ممکن است با قیمت بازار تتر متفاوت باشد، اما ممکن است سفارش شما بلافاصله با این قیمت اجرا نشود.

در قسمت مقدار، مقدار تتر مورد نظر برای خرید. شما وارد می شوید

در قسمت مجموع هزینه هایی که پرداخت خواهید کرد نمایش داده می شود. این قسمت از ضرب مقدار در قیمت بدست می آید.

بد نیست بدانید که با تکمیل دو مورد از این موارد، مورد سوم نیز خود به خود تکمیل می شود.

سفارش شما ثبت شد به محض اینکه سفارش تکمیل شد، یعنی فروشنده ای برای Tether پیدا شد، سفارش شما تکمیل می شود و می توانید مقدار Tether خریداری شده را در کیف پول خود مشاهده کنید.

آخرین کلمه؛ بهترین راه برای خرید تتر چیست؟

همانطور که اشاره شد؛ راه های زیادی برای خرید Tether وجود دارد. اما شاید ساده ترین و مطمئن ترین روش استفاده از صرافی مطمئن ایرانی باشد. شما می توانید با واریز ریال در اسرع وقت و با هزینه منصفانه و بدون استفاده از واسطه اقدام به خرید و فروش تتر نمایید. با این حال، اگر به دلایلی روش‌های دیگر برای شما کارآمد است؛ تمام نکات امنیتی لازم را رعایت کنید تا سرمایه شما در خطر نباشد.

برای فروش ارز Tether در Nobitex، باید مراحل ثبت نام، ایجاد حساب و احراز هویت را که در بالا ذکر شد، طی کنید. سپس ارز دیجیتال Tether باید از کیف پول شخصی به کیف پول Nobitex منتقل شود. در پایان، توکن USDT در بازار همتا به همتا Nobitex به ریال فروخته می شود. به عبارت دیگر، سفارش فروش مطابق با سفارش خرید سایر کاربرانی است که قصد خرید تتر از Nobitex را دارند.

خرید و فروش ارز تتر در نوبیتکس با انواع سفارشات اعم از سریع، قطعی، با محدودیت ضرر و OCO امکان پذیر است.

سفارش سریع:

در مدت زمان کوتاهی، خرید و فروش شما به صورت آنی با قیمت بازار انجام می شود. برای تعیین قیمت دقیق سفارش خود می توانید از سفارش ثابت استفاده کنید.

سفارش معین: 

در این روش، معامله پس از آن صورت می گیرد که کاربر دیگری آماده خرید یا فروش با آن قیمت باشد.

حد ضرر: 

همانطور که از نام آن پیداست می توان حد ضرر را برای خرید و فروش سکه تعیین کرد.

سفارش OCO نیز ترکیبی از دو سفارش خاص با محدودیت ضرر است.

با توجه به تعداد میلیون ها کاربر، شاخص نقدینگی این صرافی نوبیتکس بسیار بالا است و به همین دلیل اکثر خرید و فروش ارز دیجیتال این صرافی در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. علاوه بر این، هیچ شکاف قیمتی زیادی بین صرافی Nobitex و سایر صرافی‌های بزرگ در سراسر جهان وجود ندارد.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا