چطور از فرشتگان کمک بگیریم

آیا تا به حال توانسته اید با فرشتگان خدا ارتباط برقرار کنید؟

چگونه یک فرشته نگهبان پیدا کنیم؟

راه های ارتباط با فرشتگان چیست؟

ما تا پایان این مقاله به تمام این سوالات برای شما پاسخ خواهیم داد.

فرشتگان رسولان الهی هستند که در همه ادیان ذکر شده است. فرشته ها همیشه با ما هستند. برای دیدن فرشتگان لازم نیست معصوم یا مقدس باشید. فرشتگان از ابتدای تولد با ما هستند و نگهبان ما هستند.

در طول زندگی ما، فرشتگان ما را راهنمایی می کنند و مراقب ما هستند. آنها نور خدا را در ما می شناسند و از جانب خداوند موظف هستند که مراقب ما باشند.

انسان ها کشف کرده اند که می توانند با فرشتگان ارتباط برقرار کنند، اگرچه بسیاری معتقدند که فرشتگان را نمی توان دید. هنگام ارتباط با فرشتگان با نشانه هایی مانند رسیدن به ذهن و زندگی آرام، حل مشکلات و پیشرفت در کار و … حضور خود را به انسان نشان می دهند. ارتباط با فرشتگان برای انسان فوایدی دارد.

با روش های پاکسازی ذهن که در مطالب قبلی به آنها اشاره کردیم، روند جذب و ارتباط با فرشتگان آسان می شود. وقتی با فرشتگان ارتباط برقرار می کنید، استفاده از قانون جذب برای رسیدن به اهداف و رویاهای خود بسیار سریعتر است.

آنچه در این مقاله خواندید!

چیزهایی که می تواند توسط فرشته نگهبان کمک کند

برای رفع سوء تفاهم ها، ایجاد روابط صحیح و رفع ناهماهنگی در روابط، می توانیم با فرشتگان نگهبان صحبت کنیم و با توضیح مشکل از آنها کمک بخواهیم.

حتی ممکن است از فرشتگان نگهبان خواسته شود تا برای حل مسائل خاص با فرشتگان نگهبان دیگران وارد گفتگو شوند.

در نتیجه گفتگوی فرشتگان نگهبان با یکدیگر این امکان وجود دارد که فرد مورد نظر با آرامش بیشتری با ما برخورد کند و محبت و منطق بیشتری در رفتار خود نشان دهد که باعث درک بهتر او می شود. جالب است بدانید ما نیز در کنار فرشتگان نگهبان دیگران هستیم. ما می توانیم صحبت کنیم و در نتیجه برای مشکلاتی که بین ما ایجاد می شود راه حل پیدا کنیم.

توجه به این نکته ضروری است که روابطی که از این طریق به دنبال حل آن هستیم نه غیرمنطقی هستند و نه مضر. برخی از روابط خانوادگی ارزشمند یا تلاش برای آشتی یا رفع سوءتفاهمات با عزیزان ارزش استفاده از این موهبت الهی را دارد.

ارتباط با فرشتگان حتی با کسانی که دوست نداریم و از تأثیرات حضور آنها در زندگی ما می ترسیم مؤثر است.

اگر کسی به ما آسیب برساند یا انرژی منفی را به ما منتقل کند، می توانیم از فرشتگان نگهبان و کائنات کمک بخواهیم تا آن فرد را از ما دور کنند. فرشتگان مایکل و راگوئل فرشتگانی هستند که به ما کمک می کنند روابط خود را تقویت کنیم.

چگونه برای جذب یک فرشته نگهبان مراقبه کنیم

تکنیک آموزش داده شده در این بخش را باید یا صبح قبل یا بعد از طلوع آفتاب و یا شب هنگام خواب تمرین کرد نه هنگام طلوع آفتاب.

مدت زمان این مراحل 30 دقیقه می باشد.

یک مکان آرام را برای تمرین انتخاب کنید. نور و دمای محل باید نرمال باشد. همچنین می توانید از موسیقی ملایم و آرام استفاده کنید. مطمئن شوید که در حین ورزش هیچ صدایی که باعث حواس پرتی می شود وجود نداشته باشد.

تمرینات را می توان هم به صورت دراز کشیده و هم نشسته انجام داد. برای حالت نشسته می توانید روی مبل بنشینید و کف پای خود را روی زمین قرار دهید. تنهاش بزار.

با تکرار آهنگ‌هایی که به آرامش شما کمک می‌کنند، مانند آهنگ‌های مذهبی، آرامش داشته باشید، سپس روی تنفس و بازدم تمرکز کنید. فرشتگان نگهبان زودتر با شکرگزاری بیشتر به سوی شما کشیده می شوند، پس سلام و تشکر از خدای بزرگ فرشتگان را آغاز کنید. درود بر خدا، بر فرشتگان نگهبانت، بر فرشتگان نگهبانت، سپس بر کائنات، سپس از آنها تشکر کن.

از قدرت تجسم خود استفاده کنید و یک نور سفید بزرگ را در وسط آسمان مجسم کنید. این نور نور سفید فرشتگان نگهبان است. خود را مجسم کنید که در مرکز این نور نشسته اید و در حال مراقبه هستید. حالت مدیتیشن شامل چهار دست و پا نشستن در حالی است که دستان خود را روی پاهای خود قرار دهید و کف دستانتان رو به آسمان باشد.

تصور کنید که توسط ستاره های طلایی درخشان احاطه شده اید که عدد چهار در مرکز آنها می درخشد. حال تصور کنید که همه این ستاره ها در جهت عقربه های ساعت به دور شما می چرخند و همانطور که به دور شما می چرخند، به دور شما نیز می چرخند. این تصویرسازی ذهنی را برای پنج دقیقه ادامه دهید.

ابراز محبت و قدردانی از فرشتگان توجه آنها را به شما جلب می کند. پس تمام توجه خود را به فرشتگان معطوف کنید و شروع به صدا زدن آنها کنید

از کلمات محبت آمیز و زیبا برای احوالپرسی استفاده کنید، مثلا بگویید “فرشته نگهبان دوست داشتنی من”، “فرشته نگهبان من”، سپس به آنها سلام کنید، محبت خود را ابراز کنید و از آنها برای حمایت مداوم آنها تشکر کنید.

فقط سه دقیقه روی این مکالمه تمرکز کنید و ذهن خود را از هر فکری دور نگه دارید. سپس از فرشتگان نگهبان خود برای کلمات زیبا بخواهید. شما باید هر جمله را چهار بار تکرار کنید. به دنبال مراقبت، راهنمایی و حمایت از فرشتگان نگهبان خود باشید.

در گام آخر در نهایت با آرامش و توجه، از صمیم قلب از خداوند متعال، همه فرشتگان و فرشتگان نگهبان، فرشتگان نگهبان، معلمان و اساتید و همچنین عالم هستی تشکر و قدردانی کنید.

به آرامی افکار خود را از ذهن خود حذف کنید و توجه خود را به بدن فیزیکی خود بازگردانید. تمرین را با چند نفس عمیق به پایان برسانید. بعد از ورزش سریع حرکت نکنید و اجازه دهید بدنتان به طور کامل بهبود یابد. حتی اگر بتوانید تمرین خود را بعد از خواب یا بعد از تمرین شبانه قبل از خواب انجام دهید، اشکالی ندارد.

از طریق گفتگو با فرشتگان ارتباط برقرار کنید

ساده ترین و یکی از اصلی ترین راه ها صحبت کردن است. آنها را با کلمات محبت آمیز خطاب کنید و با آنها صحبت کنید.
با آنها صحبت کنید و بگذارید کلماتی که می گویید طبیعی و بی تکلف باشد، به این ترتیب شما آگاهانه با انرژی فرشتگان ارتباط برقرار می کنید و همین تلاش ساده باعث می شود نور فرشتگان به زندگی شما جاری شود.

ارتباط با فرشتگان به معنای دیدن آنها نیست، فقط باید با آنها صحبت کنید و مطمئن باشید که صدای شما را می شنوند و در بیشتر مواقع به سرعت به حرف های شما پاسخ می دهند.

از طریق نوشتن با فرشتگان ارتباط برقرار کنید

افرادی که نوشتن برای آنها راحت تر از صحبت کردن است می توانند از این روش استفاده کنند. البته در مبحث بعدی در مورد نامه نگاری به فرشتگان به تفصیل صحبت خواهیم کرد. نوشتن یک راه موثر برای برقراری ارتباط است.

داشتن یک دفتر خاطرات و بیان خواسته ها و خواسته های قلبی خود راهی برای جلب توجه آنهاست، یا آنها می توانند در مورد هر چیزی که می خواهید صحبت کنند و پیوندی واقعا قوی ایجاد کنند.

از طریق شمع با فرشتگان ارتباط برقرار کنید

روشن کردن شمع در فضایی که فرد در تلاش برای برقراری ارتباط با فرشتگان است، روشی موثر برای برقراری ارتباط است. شمع ها را روشن کنید و درخواست خود را مطرح کنید. فرشتگان بسیار بیشتر از ما مشتاق برقراری ارتباط با ما هستند، بنابراین آنها به سراغ شما می آیند و سریع پاسخ می دهند.

از طریق کریستال ها با فرشتگان ارتباط برقرار کنید

پوشیدن کریستال برای فرشتگان راه دیگری برای برقراری ارتباط با فرشتگان است. برای خرید کریستال فرشته باید اقدام شخصی انجام دهید و آگاهانه یک کریستال را انتخاب کنید، ببینید کدام کریستال حس بهتری به شما می دهد و همان را انتخاب کنید.

وی بابیان اینکه در مقاله بعدی به موضوع نامه نگاری به فرشتگان می پردازیم، این بحث را تمام می کنیم. ارتباط با فرشتگان الهی سخت نیست زیرا آنها از بدو تولد با ما بوده اند و با آنها صحبت می کنند و به درخواست های ما پاسخ می دهند. این نیز چیز بدی محسوب نمی شود، زیرا این فرشتگان از جانب خداوند متعال هستند. منتظر مطالب بیشتر از گروه آموزشی رضا کلاهی باشید.

بر اساس این مقاله، آیا تا به حال تجربه مشابهی برای نوشتن برای فرشتگان یا فرشتگان نگهبان داشته اید؟ می توانید تجربیات خود را در قسمت نظرات همین صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید.

اینها داستانهای واقعی در مورد کمک فرشتگان هستند، من این داستان را خیلی دوست داشتم. ********************************************** داستان های فرشته – آن فرشته نابهنگام سحر رضوی 2:39 هجری قمری 0 فرشتگان اغلب در قالب پیام رسان های غیرعادی برای ما آرامش می فرستند، همانطور که “کارل کولی” برای ما نوشت: در رستورانی به عنوان صندوقدار کار می کردم که یک روز ناگهان متوجه شدم که سرطان داشت من یک زن مجرد بودم و هیچ خانواده ای نداشتم که به من آرامش دهد یا از من حمایت کند. یک زن مجرد و کاملا تنها.. احساس می کردم به شدت آسیب پذیر هستم و نمی دانستم به کجا مراجعه کنم. او کت و شلوارهای قدیمی زیادی می پوشید و شبیه مردان دهه 1940 بود. وقتی صندوقدار دیگری برای کمک به او جلو آمد، سرش را به سمت من چرخاند و گفت: «نه ممنون، می خواهم بروم این صندوقدار را ببینم. اما به جای اینکه صورتحساب رستوران را به من بدهد، از من پرسید: «ببینم آیا به حضور فرشتگان آسمانی اعتقاد داری…» به او گفتم که به خوبی می‌دانم در کتاب مقدس چیزی در مورد پذیرش فرشتگان بدون ما وجود دارد. دانش سرش را به علامت تایید تکان داد و لبخند مهربانی زد، سپس به جلو خم شد و گفت: می دانی، به هیچ وجه تنها نیستی. ما همه دورت هستیم تا کمکت کنیم…» با خودم گفتم: «هان…؟! » سپس با احتیاط به چپ و راست نگاه کردم تا ببینم کسی غیر از من این عبارت عجیب را شنیده است یا نه؟ وقتی دوباره به این مرد نگاه کردم دیدم آن آقا دیگر جلوی من نیست. از همکارم پرسیدم کجا رفته؟! همکارم هم مثل من تعجب کرده بود. بلند شدیم و اطراف را جستجو کردیم، اما اثری از او پیدا نکردیم. اما بلافاصله پس از ملاقات با او، ناگهان متوجه شدم که همه نگرانی هایم برطرف شده است و چند روز بعد، پس از عمل، پزشکم به من مژده داد که نیازی به شیمی درمانی و عوارض ندارم. او به من گفت که حالم کاملاً خوب است. فرشته نگهبان کارل که به این شکل ارجمند ظاهر شد، طوری صحبت کرده بود که ایمان او را دوباره تقویت کند و به احتمال زیاد او را شفا داده و سرطان را از وجودش ریشه کن کرده بود. وقتی غریبه‌ای بدون اینکه انتظار شنیدن آن‌ها را داشته باشد، کلمات آرامش‌بخش به شما می‌گوید، بدانید که این پیامی آسمانی است که فقط برای شما و برای شما فرستاده شده است. http://ghanunejazb.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-% D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D8%B4%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%B4% D8%AA%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%A8%D9%87%D9%86%DA%AF/

فرشتگان نگهبان: زمانی را صرف شناخت فرشتگانی کنید که از شما محافظت می کنند.

قبل از اینکه به دنیا بیایید، به روح شما یک فرشته نگهبان اختصاص داده شد (همه ما چندین نفر داریم). بر خلاف سایر فرشتگان، فرشتگان نگهبان منحصراً متعلق به شما هستند. فرشته نگهبان خود را به عنوان یک کارآگاه خصوصی در نظر بگیرید، اما آنها فقط یک نقطه علاقه دارند! این تو هستی

هر فرشته نگهبان مانند یک مادر، یک پرورش دهنده، یک مادر پیر، یک مادر “کامل” است. این مادر همیشه دنبال فرزندش می دود و تمام تلاشش را می کند تا از او محافظت کند. او مطمئناً از نزدیک به زندگی کودک علاقه مند خواهد شد و سفر زمینی او را از نزدیک دنبال خواهد کرد. این احساسی است که فرشته‌های نگهبان نسبت به شما دارند، احساسی که یک مادر خوب نسبت به فرزندش دارد و مانند بهترین مادران، عشق فرشته‌ی نگهبان بدون قید و شرط است.

فرشتگان نگهبان می توانند به شما آرامش دهند، راهنمایی کنند و افراد و فرصت هایی را وارد زندگی شما کنند. با این حال، محدودیت هایی برای کاری که فرشتگان نگهبان می توانند برای شما انجام دهند وجود دارد. این مقاله به شما کمک می کند تا از رابطه خود با فرشتگان نگهبان خود بیشترین بهره را ببرید، از جمله: این فرشته های نگهبان دقیقا چه کسانی هستند و چه چیزی آنها را تحریک می کند؟ و به چه صورت در چشم ماه ظاهر می شوند مانند ساعت و اعداد ملائکه.

فرشتگان نگهبان مذهبی نیستند

فرشتگان فقط برای مسیحیان نیستند. فرشتگان نگهبان با همه ادیان کار می کنند: مسلمان، بت پرست، هندو، بودایی، یهودی و البته مسیحی! فرشتگان همچنین با افرادی کار می کنند که روحانی هستند اما با هیچ دینی همذات پنداری نمی کنند.

این کاملا منطقی است اگر همه قبل از تولد یک فرشته نگهبان داشته باشند. همچنین باید توجه داشت که فرشتگان سنت معنوی خاصی ندارند. فرشتگان در درجه اول به قانون طلایی علاقه مند هستند: با دیگران همان کاری را انجام دهید که دوست دارید آنها با شما انجام دهند.

و بی دینان؟ آیا آنها فرشتگان نگهبان دارند؟ بله، با این حال، از آنجایی که ما موجودات روحانی قدرتمندی هستیم که روح به آنها اراده آزاد داده است، فرشتگان عموماً به انتخاب‌های اختیاری ما احترام می‌گذارند تا آن‌طور که در این زندگی مناسب می‌دانند، باور کنیم و از آن استفاده کنیم. تا زمانی که باورهای شخصی شما به خود یا دیگران آسیبی نرساند، فرشتگان به آن باورها احترام می گذارند و شما را به انجام همین کار تشویق می کنند.

فرشتگان نگهبان قلب و روح دارند

وسوسه انگیز است که فرشتگان نگهبان را ابزاری برای تحقق خواسته های خود بدانیم. ما همچنین می‌توانیم فکر کنیم که فرشتگان، موجودات نورانی که می‌توانند آزادانه بین آسمان و زمین حرکت کنند، آنقدر با انسان‌ها متفاوت هستند که هیچ وجه اشتراکی نداریم.

فرشتگان ممکن است ما را به یاد مجموعه تلویزیونی دهه 1960، I Dream of Jeannie بیاندازند. یک فضانورد با یک بطری قدیمی روبرو می شود که یک فرشته در آن زندگی می کند. این فرشته می تواند در یک چشم به هم زدن ظاهر شود و ناپدید شود، زیرا فرشتگان مقید به قوانین فیزیکی زمین نیستند. با این حال، از جهات دیگر، این فرشته بسیار انسانی است: این فرشته آرزومند قلب بزرگی دارد و می تواند بسیار احساساتی باشد.

فرشتگان در واقع موجوداتی بسیار عاطفی هستند و منطقی است که وظیفه آنها نشان دادن رحمت و مهربانی زیادی به بشریت است. فرشتگان نسبت به احساسات دیگران بسیار حساس هستند و لایه بیرونی احساسی آنها مانند پوست نازک انگور است. وقتی شما رنج می برید، فرشتگان نگهبان شما نیز رنج می برند. اگرچه فرشتگان احساسات را به شدت احساس می کنند، فرشتگان نگهبان اغلب در بخشی از رنج ما سهیم هستند، بنابراین ما مجبور نیستیم همه آن را احساس کنیم یا آن را به تنهایی تجربه کنیم. اما نترسید، فرشتگان در احساسات متخصص هستند و بسیار قدرتمند هستند، بنابراین هرگز بیش از توان خود را بر عهده نمی گیرند!

درخواست کمک بیشتر از فرشتگان نگهبان به آنها آزادی بیشتری برای کمک به شما می دهد

فرشتگان، به ویژه فرشتگان نگهبان، همیشه در حال حرکت هستند و به دنبال راه هایی هستند که سفر زمینی شما را جذاب، پویا و پربار کنند. بنابراین، حتی افرادی که هرگز دعا نمی کنند یا از فرشتگان نگهبان خود کمک نمی گیرند، دائماً از مداخلات فرشته بهره مند می شوند. فرشتگان نگهبان چه دعوت شوند چه نباشند، مطمئناً در این لحظات بزرگ زندگی شما و همچنین در تمام لحظات کوچک در بین آنها ظاهر خواهند شد.

با این حال، انسان ها موجودات روحانی قدرتمندی هستند و بنابراین دارای اراده آزاد هستند که به ما امکان می دهد تصمیمات زیادی در مورد سفر زمینی خود بگیریم. یکی از مهم ترین تصمیماتی که می توانیم بگیریم این است که بیشتر با فرشته های نگهبان خود تعامل داشته باشیم. به همین سادگی است که درباره آن به طور خلاصه و غیررسمی در افکار، دعاها یا یادداشت های روزانه صحبت کنید.

وقتی از فرشتگان نگهبان خود می خواهید که وارد عمل شوند و در کاری به شما کمک کنند، این به آنها آزادی بیشتری می دهد تا به شما کمک کنند. در واقع، فرشتگان تقریباً همیشه به انتخاب های آزادانه شما احترام می گذارند، مگر اینکه بدانند انتخاب آزادانه شما بسیار مضر است یا به نفع خودشان یا دیگران نیست. بنابراین، از این اراده آزاد قدرتمند برای کمک به شما استفاده کنید: از فرشتگان نگهبان خود برای راهنمایی و حمایت بیشتر بخواهید. به فرشتگان نگهبان خود بگویید دقیقاً در چه مواردی می خواهید به شما کمک کنند: روابط، امور مالی، سلامتی، شغل. پس به پیام های آنها توجه کنید!

فرشتگان نگهبان شما را انتخاب کرده اند

بخشی از دلیل اینکه فرشتگان نگهبان اینقدر به شما اختصاص دارند این است که آنها شما را انتخاب کرده اند. آرزو کردن اینکه فرشتگان نگهبان شما را در طول زندگی حمایت و راهنمایی کنند، عهد بسیار مقدسی بود که با بهشت ​​و روح به عنوان شاهد بسته شد.

اگرچه فرشتگان نگهبان نسبت به وظایف خود احساس وظیفه ای قوی دارند، اما فداکاری آنها واقعاً مبتنی بر عشق خالص است. فرشتگان ظرفیت نادری برای عشق دارند و فرشتگان نگهبان عشق خود را به زندگی شما سرازیر می کنند زیرا به روح شما احترام می گذارند و گاهی اوقات با آن رابطه مشترک دارند.

دسته ای از توله سگ های بامزه را در ویترین فروشگاه حیوانات خانگی تصور کنید. آنها روی هم می خزند، دمشان را تکان می دهند و خیلی بامزه هستند. اگرچه هر حیوانی خوب است، اما به نظر می رسد یک توله سگ شما را صدا می کند و قلب شما را قلقلک می دهد. این همان اتفاقی است که فرشتگان نگهبان شما را دیدند. آنها عاشق شدند و نتوانستند شما را به خانه بیاورند!

فرشتگان نگهبان شما را بهتر از هر کسی می شناسند

فرشتگان نگهبان قبل از به دنیا آمدن با شما بودند، زمانی که شما به عنوان یک روح در بهشت ​​شناور بودید. بنابراین آنها شما را به خوبی می شناسند، زیرا شما را می شناسند، نه فقط فرهنگ، دوران و بدن فیزیکی که در حال حاضر با آن کار می کنید. اگر مفهوم زندگی گذشته با شما طنین انداز شود، ممکن است فرشتگان نگهبان شما را در بسیاری از سفرهای گذشته خود بر روی زمین همراهی کرده باشند.

فرشتگان نگهبان بسیار به روح نزدیک هستند، بنابراین به تمام اهداف معنوی، تجربیات و روابطی که روح روی زمین برای شما در نظر گرفته است دسترسی دارند و شما می توانید روح خود را مختصات آنها در نظر بگیرید. فرشتگان نگهبان نیز می دانند که شما برای یادگیری و آموزش به زمین آمده اید.

مهمتر از همه، فرشتگان نگهبان می توانند مستقیماً در قلب شما ببینند. بنابراین آنها از عمیق ترین خواسته ها و نگران کننده ترین ترس های شما آگاه هستند. از فرشتگان نگهبان خود برای هر چیزی که بر دلتان سنگینی می کند کمک بخواهید و زمانی که از آنها نصیحت می کنید بدانید که در مورد خودتان مشاوره تخصصی می گیرید!

فرشتگان نگهبان در مواقع پرفراز و نشیب همراه شما هستند

فرشتگان هرگز شما را ترک نمی کنند و فرشتگان نگهبان همیشه در کنار شما هستند. در مواقع بحران، چه در بیمارستان باشید، چه در دادگاه، در ناامیدی یا در سلول زندان، فرشتگان نگهبان شما صادقانه از شما حمایت خواهند کرد. فرشتگان نگهبان زمانی که به آنها نیاز دارید بیشتر از همیشه به آنها نزدیک هستند.

بر خلاف انسان ها، فرشتگان نگهبان قضاوت نمی کنند. آنها تمام عیب های ما را همان طور که هستند می بینند. فرشته‌های نگهبان می‌دانند که انسان‌ها خطاپذیر هستند و ما اغلب بهترین کار را انجام می‌دهیم و وقتی در بهترین حالت خود نیستیم یا کاری وحشتناک انجام می‌دهیم، بخشش فرشته نگهبان مانند یک روح است، بدون قید و شرط. نیازی نیست عشق ابدی یک فرشته نگهبان را به دست آورید، این عشق رایگان به شما داده شده و حق اصلی شماست.

شما بیش از یک فرشته نگهبان دارید

فرهنگ عامه اغلب فرشتگان نگهبان را به عنوان یک مأموریت تنها معرفی می کند، اما در واقعیت، هر کسی بیش از یک فرشته نگهبان دارد. تعداد فرشتگان نگهبان تعیین شده به شرایط زندگی و اهداف معنوی شما بستگی دارد. اما تعداد سه یا چهار فرشته نگهبان مربوط به یک نفر است.

فرشته های نگهبان هر کدام شخصیت خاص خود را دارند، درست مانند انسان ها. پس از همکاری نزدیک با یک فرشته نگهبان، می توانید شخصیت آنها را تشخیص دهید. به عنوان مثال، یک فرشته نگهبان می تواند بازیگوش، محافظ، حساس، عاقل، خلاق، فروتن، جدی، ملایم، بامزه، قوی، پر زرق و برق، یا هر ترکیبی از این ویژگی ها و بسیاری دیگر باشد.

فرشتگان نگهبان از شما می خواهند که با آنها ارتباط برقرار کنید

شما می توانید با فرشتگان نگهبان خود آشنا شوید: خواندن کتاب در مورد فرشتگان، گوش دادن به موسیقی با کلمه “فرشته”، نوشتن نامه به فرشته های نگهبان با قلم خود، نام بردن از فرشتگان نگهبان، جمع آوری جواهرات مضمون. فرشته وقت بگذارید و به فرشتگان نگهبان خود اعتراف کنید که آنها دوستان بسیار خوبی هستند! سپس ارتباط فرشته ای به طور طبیعی اتفاق می افتد.

کدام یک از اینها را انجام دادید؟ و چه چیزی می توانید به این متن اضافه کنید؟

بشریت از قدیم الایام همواره به موجودات نیکوکار الهی ایمان داشته است که در شرایط سخت به آنها کمک می کنند و آنها را در مسیر پر پیچ و خم زندگی راهنمایی و یاری می کنند. برای آشنایی بیشتر با تاریخچه اعتقاد به فرشتگان در افسانه ها، ادیان، فلسفه و تجربیات پس از مرگ به مقاله زیر مراجعه کنید.

فرشتگان – ملاقات با راهنمایان معنوی انسان ها، نگهبانان و رسولان

با افزایش علاقه عموم مردم ایران به کمک گرفتن از فرشتگان، ما در راستمرد تصمیم گرفتیم مجموعه ای منسجم از مراقبه ها برای برقراری ارتباط با فرشتگان و همچنین توانایی ها و قدرت های هر کدام را به شما ارائه دهیم. امیدوارم این مراقبه ها مرجع ارزشمندی برای برقراری ارتباط و بهبود زندگی شما در همه سطوح باشد.

پیش نیازها:

تلاش برای برقراری ارتباط با فرشتگان بدون کار بر روی قدرت تمرکز و مراقبه مانند تلاش برای ساختن یک دیوار آجری بدون ملات است. بنابراین کسانی که قصد انجام چنین کاری را دارند باید قبل از مدیتیشن اصلی در مراقبه و تمرکز مهارت کافی داشته باشند. اگر در این زمینه تخصص ندارید، توصیه می شود ابتدا با کمک دوره های مدیتیشن و تمرکز یا دوره های مشابه، توانایی تمرکز خود را ارتقا دهید و سپس به مراقبه های ارائه شده در این قسمت گوش دهید.

فرشتگان در چه زمینه هایی به من کمک می کنند:

فرشتگان بسته به ویژگی‌ها، روز و سیاره‌ای که با آن در ارتباط هستند، در طیف وسیعی از زمینه‌ها و در همه زمینه‌ها به شما کمک می‌کنند، اما کمک آنها تا حدودی با کمکی که به فرشتگان امروزی نسبت داده می‌شود متفاوت است. تمرکز اصلی فرشتگان روی رشد و تکامل درونی شماست تا به نقطه ای برسید که بتوانید به آنچه می خواهید برسید. به عنوان مثال، اگر از فرشته خاصی تقاضای فراوانی، ثروت و پول کنید، به جای اینکه مستقیماً این چیزها را به شما بدهد، ویژگی ها و صفاتی را در شما یا اطرافیانتان ایجاد می کند که می توانید از آنها برای جذب ثروت استفاده کنید. به این ترتیب کمک آنها دائمی و تغییر درونی شما همیشگی خواهد بود.

بنابراین، هنگامی که می خواهید با یک فرشته ارتباط برقرار کنید، به یاد داشته باشید که با یک معلم معنوی ارتباط برقرار می کنید که هدفش رشد و ارتقای درک و آگاهی شماست، نه فقط ارضای خواسته ها و خواسته های مادی شما.

آیا هر بار که زنگ می زنم فرشته ای به سراغم می آید؟ بهترین راه برای ارتباط با فرشتگان چیست؟

برخی از افراد از نامه نگاری و برخی دیگر از مدیتیشن برای برقراری ارتباط با فرشتگان استفاده می کنند. در متون دینی دعاهایی به این مضمون وجود دارد. در حالی که هیچ یک از این مسیرها قابل انکار نیست، اما هر چه کار شما با جزئیات بیشتری انجام شود و انرژی بیشتری برای آن صرف کنید، نیت شما در چشم فرشته جدی تر است و احتمال بیشتری برای دریافت پاسخ خواهید داشت. ارتباط با فرشتگان معمولاً به چهار روش انجام می شود: 1. خواب و رویا 2. روشن بینی و تجسم فعال (این روش ها را می توانید در دوره های ارتباط با استاد درون و دوره یونگ یاد بگیرید) 3. مراقبه های خاص 4. رویدادها چیزهای خاص. در زندگی.

در زمان برقراری ارتباط، ممکن است خود فرشته حضور داشته باشد یا یکی از زیردستان خود را که در همان سطح ارتعاشات شما است بفرستد تا به درخواست شما گوش دهد. ارتباط را می توان به روش های مختلف انجام داد:

نور عظیمی را ببینید

عطر خوشبو را استشمام کنید

تغییرات در فضا و ارتعاشات اطراف

صدا را بشنو

دیدن تصاویر مبهم یا واضح یک فرشته

درک حضور فرشته به صورت درونی و شهودی

اما مواردی وجود دارد که به درخواست شما پاسخی داده نمی شود. در این موارد باید بررسی کنید که مشکل از کجاست. آیا نیت درستی داشتید؟ آیا موضوع را به اندازه کافی جدی گرفتید؟ به همین ترتیب، در زمان های قدیم، قبل از مراقبه های فرشته، معمولاً فرد برای چند روز ارتباط بیرونی خود را کاهش می داد و به خوردن غذاهای ساده و گیاهی و دعا و مراقبه اکتفا می کرد تا از نظر ذهنی و روحی در سطح مناسبی برای این امر قرار گیرد. ارتباط گرفتن

فهرست فرشتگان – ویژگی ها و دامنه توانایی های هر یک:

برای دریافت فایل صوتی مدیتیشن رایگان روی نام هر فرشته کلیک کنید.

اسم

فرشته

روز
عدد
رنگ
شمع
عود
گیاه
فلز یا

کریستال

توانایی ها و حیطه کمک رسانی

Michael

میکائیل

یکشنبه
۶
زرد

طلایی

زرد
صندل سرخ
کندر/

زعفران

طلا

سنگ اونیکس و زرد

قدرت- تقویت توانایی ها- موفقیت- حفاظت- شهامت- غلبه بر ترس ها

Gabriel

جبرئیل

دوشنبه
۹
نقره ای
سفید/

پول/

رنگ بنفش

یاسمن/

گلهای معطر

یاس
نقره

مروارید

کوارتز آمیتیست شفاف

باروری- نیروی جنسی- پرورش فرزندان خوب- تقویت شهود و نیروهای درونی- رویابینی- خلاقیت-وضوح برای تصمیم گیری

Raphael

رافائل

چهارشنبه
۸
نارنجی
نارنجی
دارچین
ارکیده
عقیق و سنگهای نارنجی
شفابخشی و درمان- اعتیاد- خرد- زبان و ارتباطات- تحصیل- سفر- تجارت

Sachiel

کیف

پنجشنبه
۴
آبی
آبی
زعفران
زعفران
لاجورد و سنگهای آبی
عفو و بخشش- ثروت و فراوانی- کار و شغل- سرمایه گذاری- شهرت- بهبود و پیشرفت

Samael

سامائل

سه شنبه
۵
قرمز
قرمز
صندل سرخ
فلفل
یاقوت و سنگهای قرمز
ازدواج- ورزش و کارهای بدنی- قوای بدنی- مبارزه و پیروزی در رقابتها- دور کردن انرژیهای منفی

Anael

آنیل

جمعه
۷
سبز
سبز
نعنا
رز
زمرد و سنگهای سبز
عشق- دوستی- هنر- خلاقیت- امنیت- لذت

Cassiel

کاسیل

شنبه
۳
قرمز تیره
قهوه ای
سرو/

درختان جنگلی

زیره
یاقوت کبود/کهربا

عقیق

تسویه بدهی و کارما- کشاورزی- قضاوت وکارهای حقوقی- نظم- ثبات

Uriel

اوریل

هرروز
۱۰
زیتونی خاکی
زیتونی

کرم رنگ

هر عود خوشبو
زنبق
انواع سنگها و کریستالها
صلح و آرامش- طبیعت- حل مشکلات دنیوی- کنترل احساسات منفی و استرس

برای برقراری ارتباط موفقیت آمیز با فرشتگان، پیشنهاد می کنیم در روز خاص هر فرشته مراقبه کنید (توانایی های هر فرشته در روز حکومتشان قوی تر است)، با استفاده از اعداد، رنگ ها، فلزات یا کریستال ها و گیاهان خاص. علاوه بر این، به عنوان هدیه و پیشکش هر روز به فرشته، پیشنهاد می شود که شمع و بخور مخصوص او را در حین مراقبه روشن کنید.

7 روز هفته در اینجا به مراقبه های ویژه رایگان با فرشتگان الهی گوش دهید.

مقالات بیشتر را بخوانید:

آیا تا به حال توانسته اید با فرشتگان خدا ارتباط برقرار کنید؟

چگونه یک فرشته نگهبان پیدا کنیم؟

راه های ارتباط با فرشتگان چیست؟

ما تا پایان این مقاله به تمامی این سوالات برای شما پاسخ خواهیم داد.

فرشتگان رسولان الهی هستند که در همه ادیان ذکر شده است. فرشته ها همیشه در کنار ما هستند. برای دیدن فرشتگان لازم نیست معصوم یا مقدس باشید. فرشتگان از ابتدای تولد با ما هستند و نگهبان ما هستند.

در طول زندگی ما، فرشتگان ما را راهنمایی می کنند و از ما مراقبت می کنند. آنها نور خدا را در ما می شناسند و از طرف خدا موظف به مراقبت از ما می شوند.

انسان ها کشف کرده اند که می توانند با فرشتگان ارتباط برقرار کنند، اگرچه بسیاری معتقدند که فرشتگان را نمی توان دید. هنگام ارتباط با فرشتگان، آنها حضور خود را از طریق نشانه هایی مانند دستیابی به ذهن و زندگی آرام، حل مشکلات و پیشرفت در کار و غیره به انسان نشان می دهند. ارتباط با فرشتگان فوایدی برای انسان دارد.

با روش های پاکسازی ذهن که در مطالب قبلی به آنها اشاره کردیم، روند جذب فرشتگان و ارتباط با آنها آسان می شود. وقتی با فرشتگان ارتباط برقرار می کنید، استفاده از قانون جذب برای رسیدن به اهداف و رویاهایتان بسیار سریعتر است.

آنچه در این مقاله خواندید!

چیزهایی که می تواند توسط فرشته نگهبان کمک کند

برای رفع سوء تفاهم ها، ایجاد روابط صحیح و رفع ناهماهنگی در روابط، می توانیم با فرشتگان نگهبان صحبت کنیم و با توضیح مشکل از آنها کمک بخواهیم.

حتی ممکن است از فرشتگان نگهبان دعوت شود تا برای حل مشکلات خاص با فرشتگان نگهبان دیگران وارد گفتگو شوند.

در نتیجه گفتگوی فرشتگان نگهبان با یکدیگر این امکان وجود دارد که فرد مورد نظر با آرامش بیشتری با ما برخورد کند و محبت و منطق بیشتری در رفتار خود نشان دهد که این امر باعث درک بهتر او می شود. جالب است بدانید که ما نیز در کنار فرشتگان نگهبان دیگران هستیم. ما می توانیم صحبت کنیم و در نتیجه برای مشکلاتی که بین ما ایجاد می شود راه حل پیدا کنیم.

توجه به این نکته ضروری است که روابطی که ما به دنبال حل آن از این طریق هستیم، روابط غیر منطقی و مضر نیستند. برخی از روابط خانوادگی ارزشمند یا تلاش برای آشتی یا رفع سوءتفاهمات با عزیزان ارزش استفاده از این موهبت الهی را دارد.

ارتباط با فرشتگان حتی در مورد کسانی که دوست نداریم و از تأثیرات حضور آنها در زندگی ما می ترسیم مؤثر است.

اگر کسی به ما آسیب برساند یا انرژی منفی را به ما منتقل کند، می توانیم از فرشتگان نگهبان و کائنات کمک بخواهیم تا آن شخص را از خود دور کنیم. فرشتگان مایکل و راگوئل فرشتگانی هستند که به ما کمک می کنند تا روابط را تقویت کنیم.

چگونه برای جذب فرشته نگهبان مراقبه کنیم

تکنیک آموزش داده شده در این بخش را باید یا صبح قبل یا بعد از طلوع آفتاب و یا شب هنگام خواب تمرین کرد نه هنگام طلوع آفتاب.

مدت زمان انجام این مراحل ۳۰ دقیقه است.

یک مکان آرام را برای تمرین انتخاب کنید. نور و دمای محل باید نرمال باشد. شما همچنین می توانید از موسیقی آرام و آرام استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ صدایی که باعث حواس پرتی می شود در طول تمرین وجود نداشته باشد.

تمرینات را می توان هم به صورت دراز کشیده و هم نشسته انجام داد. برای حالت نشسته می توانید روی مبل بنشینید و کف پای خود را روی زمین قرار دهید. تنهاش بزار.

با تکرار ذکرهایی که باعث آرامش شما می شود، مانند ذکرهای مذهبی، و سپس تمرکز بر دم و بازدم، آرام باشید. فرشتگان نگهبان زودتر با شکرگزاری بیشتر به سوی شما کشیده می شوند، پس سلام و تشکر از خدای بزرگ فرشتگان را آغاز کنید. سلام به خدا، به فرشتگان نگهبانت، به فرشتگان نگهبانت، سپس به کائنات، سپس از آنها تشکر کن.

از قدرت تجسم خود استفاده کنید و نور سفید بزرگی را در وسط آسمان مجسم کنید. این نور نور سفید فرشتگان نگهبان است. خود را در مرکز این نور تجسم کنید که در حال مدیتیشن نشسته اید. حالت مدیتیشن این است که چهار دست و پا بنشینید در حالی که دستانتان روی پاهایتان قرار گرفته و کف دستتان رو به آسمان باشد.

تصور کنید که توسط ستاره های طلایی براق احاطه شده اید که در مرکز آنها عدد چهار درخشان قرار دارد. حال تصور کنید که همه این ستاره ها در جهت عقربه های ساعت به دور شما می چرخند و همانطور که به دور شما می چرخند، به دور شما نیز می چرخند. این تصویرسازی ذهنی را برای پنج دقیقه ادامه دهید.

ابراز محبت و قدردانی به فرشتگان توجه آنها را به شما جلب می کند. پس تمام توجه خود را به فرشتگان معطوف کنید و شروع به صدا زدن آنها کنید

از کلمات محبت آمیز و زیبا برای احوالپرسی استفاده کنید، مثلا بگویید: «فرشته نگهبان دوست داشتنی من»، «فرشته نگهبان من»، سپس به آنها سلام کنید، محبت خود را ابراز کنید و از حمایت همیشگی آنها تشکر کنید.

فقط سه دقیقه روی این مکالمه تمرکز کنید و ذهن خود را از هر فکری دور نگه دارید. در مرحله بعد از فرشتگان نگهبان خود کلمات زیبا را بخواهید. شما باید هر جمله را چهار بار تکرار کنید. به دنبال مراقبت، راهنمایی و حمایت فرشتگان نگهبان باشید.

در گام آخر، در نهایت با آرامش و توجه، از صمیم قلب از خداوند بزرگ، همه فرشتگان و فرشتگان نگهبان، فرشتگان نگهبان، اساتید و اساتید و همچنین عالم هستی سپاس و قدردانی کنید.

به آرامی افکار خود را از ذهن خود حذف کنید و توجه خود را به بدن فیزیکی خود بازگردانید. تمرین را با چند نفس عمیق به پایان برسانید. بعد از ورزش سریع حرکت نکنید و اجازه دهید بدنتان کاملا هوشیار شود. حتی اگر بتوانید بعد از اینکه کمی بخوابید یا بعد از تمرین شب قبل از رفتن به رختخواب تمرین خود را انجام دهید، خوب است.

از طریق گفتگو با فرشتگان ارتباط برقرار کنید

ساده ترین و یکی از اولین راه ها صحبت کردن است. آنها را با کلمات محبت آمیز خطاب کنید و با آنها صحبت کنید.
مکالمه ای را با آنها شروع کنید و بگذارید کلماتی که می گویید طبیعی و بی تکلف باشد. به این ترتیب شما آگاهانه با انرژی فرشتگان ارتباط برقرار خواهید کرد و همین تلاش ساده باعث می شود که نور فرشتگان به زندگی شما جاری شود.

ارتباط با فرشتگان به معنای دیدن آنها نیست، بلکه فقط با آنها صحبت می کنید و مطمئن باشید که صدای شما را می شنوند و بیشتر اوقات به سرعت به حرف های شما پاسخ می دهند.

از طریق نوشتن با فرشتگان ارتباط برقرار کنید

افرادی که نوشتن برای آنها راحت تر از صحبت کردن است می توانند از این روش استفاده کنند. البته در مبحث بعدی در مورد نامه نگاری به فرشتگان به تفصیل صحبت خواهیم کرد. نوشتن یک راه موثر برای برقراری ارتباط است.

داشتن یک دفتر خاطرات و بیان خواسته ها و خواسته های قلبی خود راهی برای جلب توجه آنهاست، یا آنها می توانند در مورد هر چیزی که شما می خواهید باشند و پیوند بسیار قوی ایجاد کنند.

از طریق شمع با فرشتگان ارتباط برقرار کنید

روشن کردن شمع در فضایی که فرد سعی در برقراری ارتباط با فرشتگان دارد، روشی موثر برای برقراری ارتباط است. شمع ها را روشن کنید و درخواست خود را مطرح کنید. فرشتگان بسیار بیشتر از ما مشتاق برقراری ارتباط با ما هستند، بنابراین آنها به سراغ شما می آیند و به سرعت پاسخ می دهند.

از طریق کریستال ها با فرشتگان ارتباط برقرار کنید

پوشیدن کریستال برای فرشتگان یکی از راه های دیگر ارتباط با فرشتگان است. برای خرید کریستال فرشته باید شخصا اقدام کنید و آگاهانه یک کریستال را انتخاب کنید، ببینید کدام کریستال حس بهتری به شما می دهد و همان را انتخاب کنید.

بابیان می گوید در مقاله بعدی به موضوع نامه نگاری به فرشتگان می پردازیم، این بحث را تمام می کنیم. ارتباط با فرشتگان الهی کار سختی نیست زیرا آنها از بدو تولد با ما بوده اند و با آنها صحبت می کنند و درخواست های ما را ارائه می دهند. همچنین چیز بدی محسوب نمی شود، زیرا این فرشتگان از جانب خداوند متعال آمده اند. منتظر مطالب دیگر از گروه آموزشی رضا کلاهی باشید.

بر اساس این مقاله، آیا تا به حال تجربه مشابهی در نوشتن نامه به فرشتگان یا فرشتگان نگهبان داشته اید؟ می توانید تجربیات خود را در قسمت نظرات همین صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا