چطور از روی لوکیشن اسنپ بگیریم

نحوه ارسال موقعیت مکانی در اسنپ

نحوه درج مکان در اسنپ | آدرس و موقعیت مکانی را در برنامه و برنامه ذخیره کنید

کسب و کار به مکان یا محل کسب و کار ما یا درخواست از اسنپ برای آمدن به مکان شما هدایت می شود. (آخرین و بهترین روش به روز رسانی ژوئن 1402) نحوه درج مکان در اسنپ | افزودن آدرس به اسنپ مپ | ذخیره موقعیت و موقعیت کسب و کار یا فروشگاه در برنامه و برنامه اسنپ یا روی نقشه اسنپ

نحوه استفاده از برنامه بلاگ فوری اسنپ

1- اسنپ اکو: اقتصادی و فوری. 2- اسنپ باکس: موتور پیام رسان ویژه. 3- اسنپ بایک: موتور سیکلت مخصوص سرنشینان. کد تخفیف را ذخیره کنید. پس از انتخاب سرویس مورد نیاز خود می توانید بر روی گزینه کد تخفیف کلیک کنید.

روش های ارسال مکان (محلی سازی) در اپلیکیشن های مختلف مجله تکنوسان

مجوزهای لازم را به واتس اپ بدهید و GPS گوشی را فعال کنید. مکان مورد نظر را از طریق نقشه انتخاب کنید. نوار اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی را انتخاب کنید. همچنین می توانید از نوار جستجو برای یافتن مکان مورد نظر استفاده کنید. برای ارسال لوکیشن زنده در واتس اپ نیز می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

ذخیره مکان در Instant Map و Unix Team | تیم یونیکس

1- برای شروع از طریق لینک بالا وارد https://onosm.org شوید. پس از ورود به سایت می توانید نقشه ای را در پایین صفحه مشاهده کنید. در این نقشه مکان کسب و کار خود را با جزئیات جستجو کنید و مکان نما را روی نقطه مورد نظر قرار دهید. 2- در قسمت بعدی مشخصات کسب و کار خود را وارد کنید

چگونه موقعیت مکانی را ارسال کنیم؟ آموزش ارسال مکان جت

موقعیت شما روی نقشه با یک دایره آبی ثابت نشان داده می شود. انگشت خود را برای چند لحظه روی این دایره نگه دارید سپس آن را رها کنید تا نماد مکان قرمز ظاهر شود. در این مرحله، یک منوی کشویی بزرگ در پایین صفحه با نام موقعیت در سمت چپ و یک فلش رو به بالا در سمت راست ظاهر می شود.

انتقال مکان از Google Map به Snap Nuage Wiki

امضا کردن . می دانند و چون نمی توانند از نقشه گوگل استفاده کنند. آنها باید جداگانه ثبت شوند. بازار Frein مکان شما را بر روی نقشه فوری فلفل سبز ذخیره می کند. توجه: اسنپ در آخرین نسخه از نقشه osm استفاده می کند، راهنمای ذخیره مکان در این نقشه در زیر توضیح داده شده است.

بلاگ فوری عکس گرفتن برای دیگران آسان شده است

با انتخاب شماره و فشار دادن دکمه “تایید و درخواست اسنپ” درخواست شما برای درایورها ارسال می شود. پس از پذیرش درخواست سفر راننده و رسیدن به مبدا، پیامکی از طرف پشتیبانی اسنپ به شماره موبایلی که در مرحله قبل وارد کرده اید ارسال می شود.

نحوه انتقال مکان از واتس اپ به ایمنا اسنپ

نمایش همه نحوه انتقال موقعیت مکانی از WhatsApp به Snap Science and Technology چگونه موقعیت مکانی را به WhatsApp ارسال کنیم؟ + آموزش تصویری یکی از فعالیت هایی که معمولا سخت است، ارسال یا ارائه آدرس یک مکان به فرد دیگر است و به همین دلیل نحوه ارسال موقعیت مکانی در واتس اپ سوال برخی از کاربران فضای مجازی است. 1400/10/19 9:45 ق.ظ.

موقعیت مکانی خود را در اندروید با دیگران ارسال و به اشتراک بگذارید

با استفاده از اسنپ چت موقعیت مکانی را ارسال کنید

نحوه ارسال اسناد در بخش “پر کردن اسناد درخواست راننده با ویدئو”.

1- در صفحه اصلی برنامه درایور اسنپ، روی نماد منو (سه خط) در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و گزینه «اطلاعات کاربر» را انتخاب کنید. 2- اطلاعات کلی شما در این قسمت نمایش داده می شود

نحوه وارد کردن مکان در اسنپ ویکی پدیا، دانشنامه آزاد

برای اطلاع از نحوه ارسال موقعیت مکانی در واتس اپ مراحل زیر را دنبال کنید: 1- برای ارسال موقعیت مکانی. ابتدا وارد صفحه چت در واتس اپ شوید. 2- قسمت ارسال فایل ها را باز کنید، مطابق تصویر روی گزینه مورد نظر کلیک کنید تا صفحه ارسال فایل ها را مشاهده کنید و از بین گزینه ها گزینه Location را برای تغییر مکان شهر ترفند ویندوز 10 انتخاب کنید.

انتقال مکان از واتس اپ به اسنپ ویکی پدیا، دایره المعارف آزاد

به جای آدرس شفاهی محل را بفرستید. یکی از بهترین راه ها برای راهنمایی افرادی که می خواهیم مکان ما را پیدا کنند. برای این ما می توانیم نحوه ارسال موقعیت مکانی را از طریق نرم افزارهای مختلف پیدا کنیم

اسنپ ​​و قوانین استفاده از آن وبلاگ فوری

اگر بار خود را با خدمات ویژه حمل و نقل مسافر ارسال می کنید و نیاز به کمک دارید، اسنپ به دلیل اختلاف در قرارداد خود با رانندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر، به خوبی کار نمی کند.

انتقال مکان از تلگرام به اسنپ، ویکی پدیا، دایره المعارف آزاد

علاوه بر امکان ارسال لوکیشن از طریق پیام رسان های مختلف مانند تلگرام. واتس اپ و همچنین امکان ارسال موقعیت مکانی برای افراد دیگر از طریق پیامک نیز وجود دارد. 31. یک مکان یا مکان را با دیگران ارسال و به اشتراک بگذارید. در گذشته حل این مشکل کار دشواری بوده است.

تاکسی اینترنتی سیستم حمل و نقل هوشمند برنامه Super Snap

یک لینک بفرستید. با دسترسی به وب اپلیکیشن اسنپ با حضور در ناوگان اسنپ، علاوه بر کسب درآمد مستمر و امکان تسویه آنی، می توانید با شرکت در طرح های تشویقی مختلف، درآمد خود را افزایش دهید.

نحوه ارسال موقعیت مکانی خود به دیگران در واتس اپ، تلگرام و سایر برنامه ها

پست کردن موقعیت مکانی خود به جای پرداختن به آن به صورت شفاهی یکی از بهترین راه ها برای راهنمایی افرادی است که می خواهند مکان شما را پیدا کنند. برای این کار می‌توانیم موقعیت مکانی خود را از طریق اپلیکیشن‌های مختلف مانند واتس‌اپ، تلگرام، گوگل مپ، پیامک و غیره برای افراد ارسال کنیم. گاهی اوقات افراد حتی می خواهند موقعیت مکانی خود را در پست های اینستاگرام خود قرار دهند.

چگونه می توان موقعیت مکانی را در واتس اپ ارسال کرد؟+ آموزش تصویری از ایمنا

نحوه ارسال موقعیت مکانی در واتس اپ مرحله 1: ابتدا واتس اپ و مکالمه مورد نظر را وارد کنید، سپس روی گزینه ای در پایین صفحه که شبیه یک گیره کاغذ است کلیک کنید. مرحله دوم: پس از کلیک بر روی این گزینه، صفحه ای باز می شود که در آن می توانید فایل، عکس، فیلم، موسیقی و موقعیت مکانی را ارسال کنید. بر روی گزینه “Location” کلیک کنید.

آموزش گام به گام استفاده از اپلیکیشن اسنپ

آموزش گام به گام نرم افزار و اپلیکیشن استفاده از اپلیکیشن اسنپ. اسنپ ​​کار خود را در سال 1993 آغاز کرد، سرویسی مشابه اوبر برای ایران که خدمات حمل و نقل مسافر را از طریق اپلیکیشن و آنلاین ارائه می کند.

نحوه ارسال موقعیت مکانی از طریق نرم افزارهای مختلف

برنامه تلگرام را اجرا کنید. به پنجره گفتگوی مورد نظر دسترسی پیدا کنید. نمادی را با نماد “کلیپ” در سمت راست قسمت ورودی متن انتخاب کنید. گزینه Location را انتخاب کنید.

سوالات متداول از کاربران Snap Driver Club Driver Snap

باشگاه رانندگان اسنپ میزبان هزاران کاربر راننده است که در تمام شهرهای ایران مشغول به کار هستند. طبیعی است که این کاربران با برخی مسائل و سوالات مربوط به مجموعه اسنپ مواجه شوند.

ثبت نام راننده اسنپ در کمتر از 10 دقیقه به ناوگان اسنپ بپیوندید.

نکات مهمی که قبل از ثبت نام در ناوگان خودروی اسنپ باید بدانید: این تابلو برای ثبت نام راننده جدید است. تمام مدارک مورد نیاز باید متعلق به یک نفر باشد. تصویر سند باید خوانا و واضح باشد. در صورت خروج از

خدمات آفلاین اسنپ

یکی از راه های درخواست کمک، ثبت درخواست در بخش «خدمات آفلاین» در وب سایت باشگاه رانندگان اسنپ است. کارشناسان اسنپ درخواست شما را بررسی می کنند و نتیجه را ظرف 2 روز کاری از طریق پیامک به شما اطلاع می دهند

آدرس انتخابی خود را در حافظه فوری Snap Blog ذخیره کنید

برای ذخیره آدرس مورد نظر ابتدا از طریق نماد سه خط در گوشه سمت راست بالای اپلیکیشن اسنپ وارد لیست انتخاب شوید. در این لیست بخش های مختلفی وجود دارد. با انتخاب

انتقال مکان از WhatsApp به Snap در iPhone Nuage Wiki

برای این کار کافیست مراحل زیر را طی کنید: وارد برنامه واتس اپ شده، گزینه Settings را بزنید، وارد قسمت Chat شوید، قسمت Chat backup را انتخاب کنید و گزینه Back up now را لمس کنید.

آموزش کامل نحوه فعال کردن Snap Location در آیفون + رفع مشکلات

برنامه تنظیمات را باز کنید. کمی پایین رفته و وارد قسمت Privacy شوید. گزینه Location Services را فعال کنید. در پایین صفحه، وب‌سایت‌های Safari یا هر مرورگری را که استفاده می‌کنید، پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

مکان خود را در 5 دقیقه در Google Map ذخیره کنید! + راهنمای تصویری | رمان

آموزش ذخیره لوکیشن در نقشه گوگل آن را نشان نمی دهد و در واتس اپ هنگام ارسال لوکیشن مکان مورد نظر را نشان نمی دهد و می گوید این مکان نیست پویا نیست. اسنپ ​​از نقشه های گوگل استفاده نمی کند بلکه از یک سرویس استفاده می کند

چگونه عکس بگیریم؟ آموزش گام به گام اسنپ

نحوه دریافت اسنپ مرحله 1 پس از ورود به حساب کاربری، با کارت اسنپ روبرو خواهید شد. لطفا توجه داشته باشید که در این بخش مرورگر از شما می خواهد که به موقعیت جغرافیایی خود دسترسی داشته باشید. توصیه می کنیم برای عملکرد خوب در یافتن منشاء دقیق، این دسترسی را بپذیرید.

نحوه ارسال لوکیشن در واتس اپ: آموزش گام به گام برای جوانان ایرانی

روش ارسال لوکیشن در واتس اپ از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است. در ادامه این مقاله گام به گام ۳ روش مهم اشتراک گذاری و ارسال موقعیت مکانی در واتس اپ را توضیح خواهیم داد که قطعا می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

آموزش تصویری روش ارسال لوکیشن در واتس اپ توسط علم فردا

1- ارسال real-time location یا Share live location همانطور که گفتم ابتدا GPS گوشی را روشن کنید سپس: مخاطب مورد نظر را از لیست مخاطبین یا چت واتساپ انتخاب کنید تا صفحه بحث باز شود. حالا روی نماد گیره کاغذ ضربه بزنید. همانطور که می بینید چندین گزینه ظاهر می شود. گزینه Location را انتخاب کنید. خب حالا چند گزینه نمایش داده می شود.

روش های اشتراک گذاری موقعیت مکانی در اندروید، آیفون و کامپیوتر

ویدئوی اشتراک گذاری موقعیت مکانی یکی از بهترین کاربردهای عمومی برای تلفن های مجهز به GPS است. حتماً احساس کرده اید که باید موقعیت مکانی خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. در ادامه به چند روش ارسال موقعیت اشاره می کنیم.

چگونه موقعیت مکانی را ارسال کنیم؟ نحوه ارسال لوکیشن در واتس اپ و تلگرام

چگونه موقعیت مکانی را در واتس اپ ارسال کنیم؟ نحوه ارسال موقعیت مکانی خود در واتس اپ می تواند برای شما ساده باشد. اما برای دیگران سوال این است که چگونه می توان مکان را ارسال کرد؟ WhatsApp یک پیام رسان موثر و محبوب است.

نحوه استفاده از مرکز راهنمای واتساپ موقعیت مکانی فوری

روی > تنظیمات > حریم خصوصی > موقعیت مکانی فوری ضربه بزنید. روی Stop Sharing > Stop ضربه بزنید. می‌توانید مجوز واتس‌اپ برای دسترسی به موقعیت مکانی را در هر زمان غیرفعال کنید

آموزش ارسال لوکیشن یا لوکیشن (Location) در تلگرام

در صورت رعایت شرایط فوق برای ارسال موقعیت مکانی در تلگرام مراحل زیر را انجام دهید: برنامه تلگرام را اجرا کنید. به پنجره گفتگوی مورد نظر دسترسی پیدا کنید. نماد با نماد “گیره” در سمت راست زمینه

موقعیت مکانی من مکان من در Google Maps، اکنون کجا آنلاین هستم؟

مکان من کجاست؟ اگر در مورد یافتن موقعیت مکانی خود سؤالی دارید. در برخی موارد کاربر نیاز به ارسال آدرس دقیق خود دارد و تنها راه در این مورد ارسال موقعیت مکانی است. شخص را پیدا کنید

اپلیکیشن موبایل اسنپ را دانلود کنید

اپلیکیشن اسنپ را برای اندروید (اندروید) و آیفون (iOS)، از درخواست ماشین گرفته تا سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت، رزرو هتل دانلود کنید و می توانید با اپلیکیشن اسنپ این کار را انجام دهید.

سوالات متداول سفارش آنلاین غذا از رستوران های اسنپ فود

برای ثبت سفارش در سامانه اسنپ فود، با انتخاب آدرس یا جستجوی محله خود، لیست رستوران های ارائه دهنده خدمات خود را مشاهده خواهید کرد. مشاهده با توجه به اطلاعات ثبت شده در پروفایل هر رستوران

نحوه مدیریت تنظیمات مکان در آیفون کلیک کنید

نحوه مدیریت تنظیمات مکان در آیفون رسانه کلیک کنید در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه با مدیریت و تغییر تنظیمات مکان در آیفون خود، حریم خصوصی دیجیتال خود را بهبود ببخشید. همانطور که می تواند

راهنمای نقشه و نشان روتر

چگونه شماره تلفن همراه خود را تغییر دهیم. مکان های شخصی مکان های شخصی نشان برای کسب و کار. چگونه فعالیت خود را در نمایش مدیریت کنم؟ ارسال (موقعیت) موقعیت مکانی

آموزش عملی برای شما در وردپرس اندروید برای دیگران ارسال کنید

برای ارسال موقعیت مکانی در واتس اپ، به صفحه مخاطب مورد نظر بروید و با انتخاب نماد پین در سمت راست بالا، موقعیت مکانی خود را ارسال کنید. می توانید با کمی حوصله مکان دقیق خود را برای عموم ارسال کنید و گزینه Send your current location را انتخاب کنید. ارسال لوکیشن در تلگرام

اسنپ ​​چت چیست؟ آموزش کامل کار با اسنپ چت و دانلود آن

اسنپ ​​چت چیست؟ اسنپ ​​چت یکی دیگر از شبکه های اجتماعی محبوب است که بر اساس ارسال عکس های موقت برای دوستان و مشترکین است. در اواخر سال 2017، اسنپ چت مدل استانداردهای رسانه ای خود را اتخاذ کرد

چگونه یک مکان ایجاد کنیم؟ آموزش ایجاد لوکیشن برای مجله مایکت دنیای تکنولوژی و

ایجاد و ارسال موقعیت مکانی با اپلیکیشن بلد. برای ساخت کارت و ارسال آن، پس از اتمام دانلود و نصب، بر روی آیکون این برنامه که در بین اپلیکیشن های اجرای آن است ضربه بزنید. پس باید یکی از آنها باشد

فعال سازی Location Snap در آیفون به دلیل نیاز به استفاده از نسخه وب آن برای برخی از کاربران مشکل ساز شده است. در این مقاله یاد می گیریم که چگونه دسترسی به مکان را برای برنامه های تحت وب مانند Snap و TapC در آیفون فعال کنیم.

درخواست دسترسی از برخی برنامه ها به مکان تلفن همراه کاربران، گاهی از نظر امنیتی سوال برانگیز و نگران کننده به نظر می رسد. با این حال، ما درک می کنیم که برخی از برنامه ها، مانند تاکسی های اینترنتی، نمی توانند خدمات مورد انتظار را بدون دسترسی به مکان ما ارائه دهند.

اکنون، با تغییراتی که در گزینه‌های فعال‌سازی موقعیت مکانی در آیفون ایجاد شده است، زمان آن رسیده است که مجوزهای دسترسی به موقعیت مکانی برنامه‌های خود را دوباره بررسی کنید. اکنون دیگر نیازی نیست که به برنامه‌ها دسترسی دائمی به موقعیت مکانی خود بدهید. می توانید به هر برنامه اجازه دهید یک بار به موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشد و سپس از آن بخواهید که برای دفعه بعد اجازه دسترسی مجدد به مکان را بگیرد. البته این موضوع برای تعدادی از برنامه های ایرانی به دلیل تحریم های آیفون تا حدودی پیچیده شده است.

ابتدا نحوه فعال کردن Location Snap و سایر برنامه‌های وب را بررسی می‌کنیم، سپس به گزینه‌های جدید برنامه‌ها برای دسترسی به موقعیت مکانی آیفون می‌پردازیم.

مشکل فعال کردن Snap و TPC location در آیفون

مشکل اصلی فعال کردن مجوز دسترسی برنامه‌های فارسی مانند اسنپ و تپسی به مکان آیفون‌ها مربوط به استفاده از نسخه تحت وب آن‌ها است.

با توجه به ممنوعیت تعدادی از برنامه های ایرانی، مشکلات زیادی در هنگام استفاده از نسخه قابل نصب آن ها در سیستم عامل آیفون و آی او اس به وجود آمده است، بنابراین کاربران مجبور به استفاده از نسخه تحت وب خود می شوند.

هنگامی که از یک برنامه وب یا نسخه وب یک برنامه استفاده می کنید، باید این مجوزها را به مرورگر دستگاه بدهید تا مجوزهای لازم برای دسترسی به قسمت های مختلف تلفن همراه شما را فراهم کند.

بنابراین، برای فعال کردن مکان Snap یا سایر برنامه های وب در آیفون، باید نحوه فعال کردن مجوز دسترسی مرورگر به موقعیت مکانی خود را توضیح دهیم.

نحوه فعال کردن مکان مرورگر برای اسنپ و سایر برنامه های وب در آیفون

همانطور که گفتیم، برای فعال کردن مکان برای برنامه وب اسنپ، مانند سایر برنامه های وب، باید مجوز دسترسی به موقعیت مکانی را به مرورگر خود در آیفون ارائه دهید. برای فعال کردن مجوز دسترسی به موقعیت مکانی در سافاری یا هر مرورگر دیگری، مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه تنظیمات را باز کنید.

کمی پایین رفته و وارد قسمت Privacy شوید.

گزینه Location Services را فعال کنید.

در پایین صفحه، وب‌سایت‌های Safari یا هر مرورگری را که استفاده می‌کنید، پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

اکنون با استفاده از گزینه “While using the app” به موقعیت مکانی خود دسترسی دهید (ما در بخش بعدی مقاله به این گزینه ها خواهیم پرداخت).

با فعال کردن گزینه Precise Location به مرورگر خود اجازه می دهید از موقعیت مکانی دقیق شما استفاده کند. در غیر این صورت، اسنپ یا سایر برنامه های وب فقط می توانند به موقعیت مکانی تقریبی شما دسترسی داشته باشند.

پس از انجام این مراحل، وقت آن است که به طور خاص به هر وب سایت اجازه دهید به موقعیت مکانی شما در سافاری دسترسی داشته باشد.

برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

مرورگر خود را باز کنید و به برنامه وب اسنپ یا هر برنامه وب دیگری که انتخاب می کنید بروید.

سپس روی نماد تنظیمات وب سایت که شبیه یک نماد پازل در کنار “aA” است، ضربه بزنید.

بر روی گزینه Website Settings کلیک کرده و وارد قسمت Location شوید.

با انتخاب گزینه “Allow” به Snap یا هر سایت دیگری که در آن هستید اجازه دسترسی به موقعیت مکانی شما را بدهید. گزینه Deny به معنی عدم وجود مجوز است و با گزینه Ask وب سایت را مجبور می کنید هر بار از شما بخواهد موقعیت مکانی را فعال کنید.

مراحل فعال کردن Instant Location یا هر برنامه وب دیگر در اینجا کامل شده است. در ادامه به گزینه های مختلفی که در قسمت دسترسی به موقعیت مکانی آیفون شما در دسترس شماست نگاه می کنیم تا بتوانید به حریم خصوصی خود اطمینان بیشتری داشته باشید.

گزینه جدید حریم خصوصی برای دسترسی به موقعیت مکانی شما

قبل از iOS 13 برای iPhone، اگر برنامه‌ای از شما اجازه دسترسی به موقعیت مکانی شما را خواست. شما فقط 3 گزینه داشتید: هرگز، در حین استفاده و همیشه.

گزینه “While in use” گزینه راحت تری است که تضمین می کند برنامه فقط زمانی که از همان برنامه استفاده می کنید به مکان و نقشه شما دسترسی دارد. برنامه‌های دارای این مجوز، برخلاف برنامه‌های دارای مجوز همیشه، نمی‌توانند به موقعیت مکانی شما در پس‌زمینه دسترسی داشته باشند.

اکنون اگر به یک برنامه اجازه دسترسی به موقعیت مکانی شما را بدهید، اگر در آینده از آن برنامه استفاده کنید، ممکن است برنامه چندین بار به موقعیت مکانی شما دسترسی پیدا کند. بنابراین، اگر می خواهید به یک برنامه اجازه دهید فقط یک بار به موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشد، چه باید کرد، بدون اینکه امکان دسترسی دائمی وجود داشته باشد؟!

گزینه جدید «Ask Next Time» یا «Allow Once»

اکنون یک گزینه جدید دیگر برای مجوز دسترسی به موقعیت مکانی وجود دارد: «دفعه بعدی سؤال شود» یا «یک بار اجازه داده شود». با کمک این گزینه، هر زمان که اپلیکیشنی از شما درخواست دسترسی به موقعیت مکانی را می‌دهد، می‌توانید فقط برای یک بار مجوز دسترسی را بدهید تا در دفعه بعد که از برنامه استفاده می‌کنید، دوباره از شما اجازه دسترسی به مکان را بخواهد. اساسا، با استفاده از گزینه “Allow Once”، دسترسی برنامه ها به مکان خود را کنترل خواهید کرد.

این تغییر بخشی از iOS 13 برای آیفون بود. این تغییر مانند مجوز بلوتوث در تلفن‌های iOS جدیدتر، می‌تواند به محافظت از حریم خصوصی مکان فیزیکی شما کمک کند. این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید موقعیت مکانی خود را برای برنامه ها نشان دهید یا نه.

پیش از این، برای لغو مجوز دسترسی به موقعیت مکانی پس از اعطای مجوز به یک برنامه، باید به تنظیمات بروید و از آنجا این کار را انجام دهید.

چه زمانی باید از این گزینه استفاده کنید؟

بسیاری از برنامه ها برای دسترسی به موقعیت مکانی شما بدون نیاز به آن اجازه می خواهند. اما برخی از برنامه ها به طور جدی به این دسترسی نیاز دارند.

به عنوان مثال، یک برنامه فروشگاهی ممکن است برای فعال کردن ردیابی موقعیت مکانی در iPhone شما اجازه بخواهد تا بتواند به طور خودکار خانه شما را روی نقشه تشخیص دهد، درست مانند Snap.

در گذشته، برای صدور مجوز دسترسی، باید گزینه “When using the application” را انتخاب می کردید. از آن به بعد، هر بار که از این برنامه استفاده می کنید، به موقعیت مکانی شما دسترسی خواهد داشت.

گزینه جدید “Allow Once” یا “Ask Next Time” به شما امکان می دهد یک بار مجوز دسترسی به مکان را به برنامه ها بدهید. دفعه بعد، برنامه را مجبور کنید دوباره درخواست کند تا بتوانید در استفاده های بعدی به راحتی این مجوز را لغو کنید.

البته به خاطر داشته باشید که هر بار درخواست دسترسی به موقعیت مکانی شما برای اپلیکیشن می تواند آزاردهنده باشد. به همین دلیل، ما برای برنامه‌هایی مانند اسنپ و سایر تاکسی‌های اینترنتی، همان گزینه «While in use» را توصیه می‌کنیم.

تغییر مجوز دسترسی به موقعیت مکانی برنامه در آیفون

اگر قبلاً دسترسی به مکان را برای یک برنامه تنظیم کرده باشید، دیگر اعلان مجوز آن را نخواهید دید. با استفاده از روش های بالا می توانید مجوزهای هر برنامه را حذف یا تغییر دهید.

برای انجام این کار، مانند قسمت قبل، به Settings > Privacy > Location Services بروید. در اینجا لیستی از برنامه ها و مجوز دسترسی آنها را مشاهده خواهید کرد. برای تغییر مجوز دسترسی برای هر برنامه، روی آن ضربه بزنید، سپس گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این گزینه ها برای همه برنامه ها در دسترس هستند. توسعه دهندگان برنامه نمی توانند دسترسی شما به این گزینه را از برنامه های خود رد کنند.
اگر گزینه «دفعه بعدی سؤال شود» را انتخاب کنید و دسترسی به موقعیت مکانی خود را رد کنید، مجوز دسترسی به «هرگز» تغییر خواهد کرد. در این صورت برنامه قادر به دسترسی به موقعیت مکانی شما نخواهد بود. این از بمباران برنامه‌ها با درخواست‌های مکان جلوگیری می‌کند.

امیدواریم با این کار مشکل فعال کردن موقعیت مکانی در آیفون که اخیراً یک چالش بوده حل شود. همچنین می توانید دسترسی سایر برنامه ها به موقعیت مکانی خود را مدیریت کنید. اگر سوال یا مشکلی دارید می توانید در قسمت نظرات موضوع خود را مطرح کنید.

دانلود و نصب

اپلیکیشن اسنپ را از طریق لینک مستقیم یا یکی از مارکت ها دانلود و نصب کنید. اگر قبلاً عضو Snap هستید، روی Sign in و در غیر این صورت روی Join ضربه بزنید. در اینجا می توانید زبان برنامه را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید.

فعال کردن مکان‌یاب

پس از ورود، تصویر نقشه روی صفحه نمایش داده می شود. برنامه اسنپ یک برنامه مبتنی بر مکان است و برای شناسایی مکان دقیق شما باید به موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشد. در صورت تمایل، می توانید این دسترسی را به برنامه برای سهولت استفاده از آن بدهید. فعال کردن این دسترسی اختیاری است و همچنان می‌توانید بدون فعال کردن برنامه از آن استفاده کنید.

نشان کردن مبدا حرکت

اکنون می توانید موقعیت خود را روی نقشه با استفاده از “اشاره گر” مشاهده کنید. در بالای صفحه نوشته شده است: “کجا هستی؟” هدف این است که مبدا خود را روی نقشه انتخاب کنید.

نشان کردن مقصد و افزودن آدرس جدید منتخب

مبدا حرکت خود را روی نقشه پیدا کنید و “نشانگر” را فشار دهید. اکنون “نشانگر” جدید به صفحه اضافه خواهد شد. این نشانگر از شما می خواهد که مقصد خود را مشخص کنید. بالای صفحه نوشته شده است: “کجا میری؟” در عین حال می توانید قبل از انتخاب مقصد، گزینه «افزودن آدرس انتخاب شده…» را در سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید و مکان مورد نظر را در آنجا اضافه کنید. در این صورت نیازی نیست هر بار مقصد را روی نقشه پیدا کنید.

انتخاب نوع سرویس درخواستی

پس از انتخاب مقصد، اسنپ هزینه سفر را محاسبه کرده و به شما نمایش می دهد. اکنون باید نوع خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

1- اسنپ اکو: اقتصادی و فوری

2- اسنپ باکس: موتور پیام رسان ویژه

3- اسنپ بایک: موتورسیکلت مخصوص سرنشینان

ثبت کد تخفیف

پس از انتخاب سرویس مورد نیاز خود می توانید بر روی گزینه کد تخفیف کلیک کنید. این گزینه برای زمانی که کد تخفیف دارید استفاده می شود. یکی از راه های دریافت کد تخفیف، توصیه اسنپ به دوستان است.

با انتخاب گزینه کد تخفیف صفحه کلید ظاهر می شود و می توانید کد را وارد کرده و سپس روی گزینه ثبت کلیک کنید.

مشخصات سفر

در پایین سمت چپ صفحه، بخش “گزینه ها” وجود دارد. این بخش برای زمانی در نظر گرفته شده است که سفر شما فقط یک مبدا و مقصد ندارد. به عنوان مثال، شما مقصد دومی دارید، یا باید از مقصد اصلی برگردید، یا به زمان نیاز دارید تا در طول مسیر توقف کنید. پس از تکمیل هر یک از گزینه های بالا، روی “Request Instant Echo” ضربه بزنید. متن این بخش بسته به انتخاب شما تغییر می کند.

قبول درخواست سفر از سوی راننده‌ی اسنپ

اسنپ ​​درخواست شما را برای نزدیکترین رانندگان ارسال می کند و در صورتی که کاربر درخواست شما را بپذیرد، اطلاعات راننده و خودرو را در اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد. سپس درایور Snap به نقطه ای که به عنوان مبدا انتخاب کرده اید منتقل می شود. در این مرحله می توانید با راننده تماس بگیرید. به سادگی گزینه “Call Together” را در سمت راست پایین صفحه انتخاب کنید. در این مرحله می توانید کد تخفیف خود را وارد کنید یا روی گزینه ها کلیک کنید و جزئیات سفر خود را ویرایش کنید.

نحوه پرداخت هزینه‌ی سفر

اکنون می توانید بر روی گزینه “پرداخت” کلیک کنید. سپس اسنپ از شما می خواهد که هزینه سفر را به دو صورت آنلاین یا نقدی پرداخت کنید. با انتخاب یکی از گزینه ها، دکمه پایین صفحه نیز تغییر می کند. می توانید مبلغی بیشتر از هزینه سفر را به حساب اسنپ خود اضافه کنید تا در سفرهای بعدی نیازی به شارژ حساب خود نداشته باشید.

اگر روش پرداخت آنلاین را انتخاب کنید، پس از رسیدن به مقصد، هزینه ها به صورت خودکار پرداخت می شود. و اگر حالت نقدی را انتخاب کنید، پس از رسیدن به مقصد، باید مبلغ را به صورت نقدی به راننده پرداخت کنید.

برای آشنایی بیشتر با روش های پرداخت سفر به اینجا بروید.

منو و دیگر قسمت‌های اپلیکیشن

علاوه بر این، می توانید بخش منو در بالا سمت راست را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید تنظیمات اپلیکیشن یا اطلاعات کاربر را تغییر دهید. همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه «چرخش حساب»، فهرست تراکنش‌های مالی خود را مشاهده کنید یا موجودی خود را افزایش دهید. با انتخاب گزینه “آدرس های انتخاب شده” امتیاز جدیدی به آدرس های خود اضافه کنید. با انتخاب گزینه “سفرها” می توانید اطلاعات سفرهای قبلی خود را مشاهده کنید. جدای از این، در صورت مواجه شدن با مشکل می توانید گزینه “پشتیبانی” را انتخاب کنید تا همکاران ما در رفع مشکل به شما کمک کنند.

در ویدیوی زیر درباره استفاده از اسنپ بیشتر بدانید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا