چطوری باید اهنگ پیشواز رو حذف کرد

بسیاری از مشترکین اعتباری و دائمی ایرانسل آهنگ های پیشواز را برای تماس های دریافتی و مخاطبان خود فعال می کنند. به طور کلی آهنگ پیشواز یکی از سرویس های اپراتور ایرانسل است که در آن با تماس شخصی با تلفن همراه شما به جای بوق انتظار آهنگ کوتاهی پخش می شود. اما پس از مدتی به دلایلی ممکن است بخواهند آن را خاموش کنند.

پیشنهاد ستاره:

لغو یا حذف آهنگ پیشواز از ایرانسل کار سختی نیست و به راحتی می توانید این آهنگ های پیشواز را به طور موقت یا دائم غیرفعال کنید. برای غیرفعال کردن پیش نمایش، به سادگی دستورالعمل های ارائه شده در این آموزش را دنبال کنید.

غیرفعال کردن و حذف آهنگ معرفی ایرانسل

ابتدا برای لغو آهنگ پیشواز باید کد آهنگ فعال شده را داشته باشید. این کد برای غیرفعال کردن آهنگ خوش آمدگویی مورد نیاز است. اگر کد آهنگ پیشواز خود را ندارید، ابتدا کد دستوری 777*#2 (ستاره 777 ستاره 2 مربع) را وارد کنید سپس با استفاده از کلید تماس، گزینه Ok یا Yes کد دستوری وارد شده را شماره گیری کنید. سپس کد آهنگ های آلبوم شما از طریق ایرانسل در پیامی ارسال می شود.

ارسال این کد پیام ممکن است کمی طول بکشد، پس لطفا صبور باشید! اکنون پس از رسیدن پیام، اطلاعات آهنگ پیشواز فعال شما ارسال خواهد شد. از متن این پیام، کد درج شده در کنار نام آهنگ را حذف کنید و به مرحله بعد بروید. اگر کد آهنگ پیشواز خود را دارید و یا از طریق روش بالا کد را دریافت کرده اید، می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

کد لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

در این روش کد دستوری #کد آهنگ فعال *5*777* (ستاره 777 ستاره 5 ستاره مربع کد آهنگ فعال فعال) را وارد کرده و شماره گیری کنید.

حذف آهنگ معرفی ایرانسل با پیامک

حذف آهنگ معرفی ایرانسل از طریق پیامک (روش اول)

به بخش پیامک دستگاه خود بروید. ابتدا حروف HZ را تایپ کنید سپس کد آهنگ را بدون فاصله تایپ کنید. به عنوان مثال: HZ100100 سپس کد تایپ شده را به شماره 7575 ارسال کنید تا آهنگ پیشواز خریداری شده شما حذف و غیرفعال شود.

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل از طریق پیامک (روش دوم)

مجدداً با استفاده از پیامک می توانید برای حذف آهنگ پس زمینه به شماره (کد آهنگ +77100) پیام بدون متن ارسال کنید. به عنوان مثال: برای حذف آهنگ با کد 100101 به شماره 7100100101 پیام خالی ارسال کنید.

لغو پیامک تبریک ایرانسل (روش سوم)

اگر می خواهید سرویس خود را غیرفعال کنید، فقط کد ENS را به شماره 7575 ارسال کنید.

حذف آهنگ معرفی ایرانسل

چگونه آهنگ پیشواز ایرانسل را فعال کنیم؟

فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل با کد سفارش

می توانید بخشی از عملیات آهنگ پس زمینه را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای مشاهده منوی اصلی آهنگ پیشواز #777 از خط ایرانسل خود شماره گیری کرده و یکی از گزینه های منو را انتخاب کنید. برای حذف آهنگ معرفی از ایرانسل می توانید کد دستوری #777*5 *کد آهنگ را شماره گیری کنید.

فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل با اس ام اس

شما می توانید سفارش مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره 7575 ارسال نمایید در این صورت نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.

عملیات
شکل دستور
مثال

 خرید آهنگ
کد آهنگ
۱۰۰۱۰۰

غیرفعال‌سازی موقتی سرویس آهنگ پیشواز
GHF
GHF

غیرفعال‌سازی دائمی سرویس آهنگ پیشواز
ENS
ENS

فعال‌سازی (در صورت غیر فعال بودن)
FA
FA

حذف تمام تنظیمات شما برای یک آهنگ پیشواز خاص
کد آهنگ(فاصله)HT
HT 100100

پاسخ به سوالات متداول

آخرین کلمه

لیست کامل آهنگ های پیشواز ایرانسل را می توانید در سایت ویترین ایرانسل مشاهده کنید و یا برای دریافت لیست پرطرفدارترین آهنگ ها به شماره 7575 پیامک خالی ارسال کنید. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

علاوه بر حذف آهنگ پیشواز ایرانسل، گاهی اوقات ممکن است نیاز به حذف تبلیغات از این اپراتور نیز داشته باشید. برای این منظور پیشنهاد می کنیم انصراف پیامک تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول را مطالعه کنید. در پایان خواندن اسناد دیگری مانند تنظیمات اینترنت ایرانسل، نحوه غیرفعال کردن اینترنت ایرانسل و … را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

در افسردگی، غم و اندوه به لایه های عمیق زندگی نفوذ می کند و در احساسات و رفتار شما اختلال ایجاد می کند. اگر احساس افسردگی می کنید حتما با کمک روانشناس ریشه مشکل را پیدا کنید و راه حلی برای آن پیدا کنید. برای تماس با متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

بله خیر

بر اساس رای 260 بازدید کننده

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل یا لغو آهنگ پیشواز ایرانسل با استفاده از کد آهنگ و یا به صورت کلی بدون کد آهنگ قابل انجام است. در ادامه چهار روش برای حذف پیشواز ایرانسل آموزش می‌دهیم.

حذف آهنگ معرفی ایرانسل با کد آهنگ

اگر کد آهنگ خوشامدگویی خود را دارید، به سادگی کد را به صورت زیر قرار دهید و سپس شماره گیری کنید:

*777*5* کد آهنگ پیشواز شما#خوب

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:

*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اما اگر کد آهنگ را ندارید، برای یافتن و حذف آهنگ به خصوص از سرویس پیشواز، ابتدا باید کد آهنگ فعال فعلی را پیدا کنید. برای انجام این کار، * 777 * # 2 را شماره گیری کرده و پیام ظاهر شده را OK کنید. یا بله تا بعد از مدتی پیامی حاوی کد آهنگ خوش آمدگویی برای شما ارسال شود.

آهنگ پیشواز ایرانسل را بدون داشتن کد آهنگ غیرفعال کنید

در صورت نداشتن کد آهنگ پیشواز، برای غیرفعال کردن و لغو کامل سرویس ایرانسل پیشواز کافیست به شماره 7575 حروف ENS ارسال کنید تا آهنگ های پیشواز ایرانسل به طور کامل حذف شوند.

با پیامک آهنگ پیشواز ایرانسل را لغو کنید

علاوه بر روش فوق، می توانید یک پیام جدید در گوشی خود ایجاد کنید، سپس ابتدا کلمه HZ را تایپ کنید سپس کد آهنگ را وارد کرده و به شماره 7575 پیامک کنید، یعنی مثلا اگر کد آهنگ شما 32032 است، به صورت زیر وارد کنید و پیامک ارسال کنید (توجه داشته باشید که شماره ها باید به زبان انگلیسی باشند):

HZ32032

در برخی موارد باید بین کلمه HZ و عدد فاصله قرار دهید، در صورتی که حذف آهنگ پس زمینه به روش بالا انجام نشد کد زیر را پیامک کنید:

HZ 32032

آهنگ پیشواز ایرانسل را با 77100 غیرفعال کنید

علاوه بر شماره پیامک فوق می توانید کد آهنگ خود را به شماره 77100 اضافه کنید و به این شماره یک پیام خالی ارسال کنید تا سرویس پیشواز ایرانسل برای شما قطع شود، مثلا اگر کد آهنگ شما 32032 است باید یک پیام خالی به شماره ارسال زیر ارسال کنید:

7710032032

به گزارش ایسنا، در سال های اخیر اپراتورها صدای بوق گوشی را به موسیقی مورد علاقه رایج تبدیل کرده اند. اپراتور همراه اول سرویس آوای انتظار، اپراتور ایرانسل آهنگ پیشواز و رایتل راینواز دارند که مشترکین آن می توانند موسیقی های مختلفی را برای این سرویس انتخاب کنند. البته گاهی مشترکین می گویند اپراتورها بدون اطلاع آنها این خدمات را فعال کرده و باعث نارضایتی آنها شده است. با وجود این، خود مشترکین می توانند در صورت عدم رضایت از این سرویس، آن را خاموش کنند.

لغو First Mate Wait Tone

یکی از راه های غیرفعال کردن صدای انتظار در اپراتور همراه اول، ارسال پیامک است و برای این کار فقط باید به شماره 5 به شماره 8989 پیامک ارسال کنید.

روش دیگر استفاده از تلفن گویا است. برای این کار می توانید با تلفن همراه خود به صورت رایگان با شماره 9990 تماس بگیرید، سپس کلید 2 را فشار دهید تا به منوی خدمات ویژه دسترسی پیدا کنید، سپس دوباره شماره 2 را برای دریافت خدمات، سپس دوباره با شماره 2 منوی غیرفعال کردن خدمات را انتخاب کرده و در نهایت غیرفعال کنید. خدمات انتظار صوتی با شماره گیری شماره 2. تماس با این شماره رایگان است.

روش سوم استفاده از کد دستوری (USSD) است و برای این روش می توانید کد دستوری *10*223# را شماره گیری کنید تا خدمات انتظار صوتی اپراتور همراه اول برای شما لغو شود.

لغو آهنگ معرفی ایرانسل

برای غیرفعال کردن سرویس آهنگ پیشواز در اپراتور ایرانسل می توانید با داشتن کد آهنگ مورد نظر یا به طور کلی این کار را انجام دهید. اگر کد آهنگ پیشواز خود را دارید می توانید کلمه HZ را به همراه کد آهنگ به شماره 7575 ارسال کنید.

همچنین به طور کلی برای استفاده از این سرویس می توانید درخواست مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کرده و بلافاصله نتیجه درخواست خود را در پیامک ارسالی مشاهده کنید. برای غیرفعال کردن موقت سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل می توانید از روش ارسال کد GHF به 7575 استفاده کنید همچنین در صورت انصراف از سرویس آهنگ پیشواز می توانید کد ENS را به این شماره ارسال کنید تا آهنگ پیشواز به طور کامل از ایرانسل حذف شود. .

لغو سرویس رایتل راینواز

برای لغو سرویس راینواز با اپراتور رایتل می توانید کد OFF RBT را به شماره 2020 پیامک کنید.

البته هر یک از اپراتورها ابزار دیگری برای لغو و غیرفعال کردن آهنگ ها و صداهای خود در حالت انتظار دارند که در صورت داشتن اینترنت می توانید به اپلیکیشن هر کدام از آنها مراجعه کنید. در واقع اگر کاربر یکی از اپراتورهای ارتباطی هستید، می توانید با نصب اپلیکیشن های آن ها از خدمات آن ها بهره مند شوید و مثلا اگر قصد غیرفعال کردن سرویسی را دارید، از آن استفاده کنید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا