چرا گشت ارشاد ۳ پخش نمیشه

حسن و عطا پس از سال ها به ایران بازمی گردند. آنها مجبور می شوند برای امرار معاش در خیابان ها موسیقی بنوازند، پس از مدتی سودا از خوانندگی دست بر نمی دارد تا اینکه تصمیم به انتشار یک آلبوم موسیقی می گیرند. اما آنها در مضیقه مالی قرار دارند و به همین دلیل تصمیم می گیرند به سراغ یکی از مالکان بزرگ لواسان با بازی بهنام بانی بروند و از او سرقت کنند. اما پس از مدتی با او دوست می شوند و صاحبخانه بزرگ تصمیم می گیرد از حسن و عطا حمایت کند. و تمام هزینه های تولید آلبوم موسیقی خود را تقبل کنند. به این ترتیب ناگهان اتفاقات عجیبی رخ می دهد که برای هر سه آنها دردسر بزرگی ایجاد می کند…

محتوای ارائه شده در فیلمر بررسی شده است.

عکس هایی از فیلم گشت ارشاد 3

تریلر فیلم گشت ارشاد 3

اطلاعات بیشتر

گشت ارشاد 3 بازیگر

درباره فیلم گشت ارشاد 3

گشت ارشاد 3 یا گشت 3 فیلمی به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی محصول سال 1398 می باشد.

این فیلم سری سوم از فیلم های گشت ارشاد و دنباله ای بر گشت ارشاد و گشت ارشاد 2 می باشد.

بازیگران

میر جعفری

گفت سهیلی

پولاد کیمایی

بهنام بانی

ریحانه پارسا

میرطاهر مظلومی

خلاصه داستان

حسن و عطا پس از سال ها به ایران بازگشتند. آنها مجبورند برای امرار معاش در خیابان بازی کنند.

و بعد از مدتی از تمایل خود برای خواندن دست نمی کشند تا اینکه تصمیم به انتشار یک آلبوم موسیقی می گیرند.

اما آنها در مضیقه مالی قرار دارند و به همین دلیل تصمیم می گیرند به سراغ یکی از مالکان بزرگ لواسان با بازی بهنام بانی بروند و از او سرقت کنند.

اما پس از مدتی با او دوست می شوند و صاحب زمین بزرگ تصمیم می گیرد از حسن و عطا حمایت کند و

تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی خود را تقبل کنند. ناگهان اتفاقات عجیبی در طول مسیر رخ می دهد که باعث درد شدید آن سه نفر می شود.

فیلم زیبای گشت ارشاد 3 را می توانید با بهترین کیفیت از سایت فیلمر دانلود و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

فیلم گشت ارشاد 3 در ویکی پدیا

بازیگران سریال گشت ارشاد 3

فیلمر » اجتماعی » دانلود فیلم گشت ارشاد 3

مطالب مرتبط

به گزارش ایسنا، به نقل از اطلاعیه سبزپندار، فیلم گشت ارشاد 3 پس از حدود 8 ماه اکران در سینماها در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و لینک های دانلود گشت ارشاد 3 با 5 کیفیت مختلف هم اکنون در لینک زیر موجود است.

برای دانلود گشت ارشاد 3 روی لینک زیر کلیک کنید.

قبل از دانلود گشت ارشاد 3 بهتر است بدانید که سعید سهیلی کارگردانی و تهیه کنندگی گشت 3 و مجموعه فیلم گشت ارشاد را بر عهده داشته است.

برخی از بازیگرانی که در فیلم گشت ارشاد 3 ایفای نقش کردند عبارتند از: پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، ریحانه پارسا، بهنام بانی و امیر جعفری. میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر مشاباتی، اشکان عقیلی و… قبل از دانلود گشت 3 می توانیم دو قسمت قبلی را مرور کنیم.

قبل از دانلود فیلم گشت ارشاد 3 با دو قسمت قبلی سریال بیشتر آشنا شوید

گشت ارشاد 1: گشت 1 در سال 1390 تولید شد و داستان آن با سه جنایتکار به نام های عباس، حسن و عطا آغاز می شود. قبل از اقدام به دانلود فیلم گشت ارشاد 3 بهتر است بدانید که در اواسط اکران گشت 1 اعتراضاتی به آن صورت گرفت و در نهایت این فیلم توقیف شد و با حذف حدود هفت دقیقه در شبکه خانگی عرضه شد. .

گشت 2: قبل از دانلود گشت ارشاد 3 بهتر است کمی بیشتر با گشت ارشاد 2 آشنا شوید. گشت ارشاد 2 در سال 1394 تولید شد و اتفاقات و جریانات موجود در آن نیز پنج سال پس از راند 1 ارشاد رخ داد. انتشار قسمت دوم بخشی نیز با عوارض جانبی همراه بود. با این حال گشت 2 در گیشه موفق بود و بالای 19 میلیارد فروخت و زمینه ساخت گشت ارشاد 3 فراهم شد.

چرا گشت ارشاد 3 را دانلود کنید؟

تجربیات و آمار فروش گیشه سینما نشان می دهد که فیلم های کمدی همیشه در بین سینمادوستان و سینمادوستان بسیار محبوب هستند و فیلم های کمدی نسبت به فیلم های اجتماعی و ژانرهای دیگر فروش راحت تری دارند.

حالا اگر کارگردانی فیلم را فردی مثل سعید سهیلی و بازیگرانی چون: امیر جعفری، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی و… بر عهده داشته باشد. در آن ایفای نقش کنید، قطعا آمار فروش و دانلود گشت ارشاد 3 بالا خواهد بود و با دانلود فیلم گشت ارشاد 3 می توانید لحظات خوشی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

قبل از دانلود گشت 3 ویژگی های آن را بررسی کنید

انتشار و دانلود گشت 3 مانند دو قسمت قبلی این مجموعه حتی قبل از انتشار با مشکلات زیادی مواجه شد. از نکات جالب این فیلم می توان به حضور ریحانه پارسا اشاره کرد. طبیعی است که مردم مشتاق دیدن حضور ریحانه پارسا در گشت ارشاد 3 باشند.

امیر جعفری نیز برای اولین بار در سریال گشت ارشاد به ایفای نقش می پردازد و جایگزین حمید فرخ نژاد می شود. با دانلود گشت ارشاد 3 متوجه خواهید شد که امیر جعفری یک بازی قوی و حرفه ای به نمایش گذاشت.

نقد و بررسی فروش و دانلود فیلم گشت ارشاد 3

در کل بهتر است بدانید که اگرچه گشت ارشاد 3 در گیشه عملکرد خوبی داشت، اما منتقدان نقدهای خوبی به گشت ارشاد 3 ندادند و فکر می کنند دو قسمت قبلی این مجموعه از کیفیت بهتری برخوردار بودند.

اکران آنلاین و لینک های پخش دانلود فیلم گشت ارشاد 3 در شبکه خانگی نیز اهمیت خاص خود را دارد و به نظر می رسد دانلود گشت ارشاد 3 نیز مورد استقبال قرار گیرد. لینک های دانلود فیلم گشت ارشاد 3 سرانجام در 31 خرداد 1401 در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

آیا دانلود گشت ارشاد 3 مانند سری قبل موفق است؟

گشت ارشاد 3 با توجه به زمان کوتاه اکرانش در مقایسه با پرفروش ترین فیلم ایران یعنی دینامیت توانست جایگاه دوم فروش گیشه را به خود اختصاص دهد و در حدود 6 ماه حدود 45 میلیارد تومان فروخت.

سازندگان بهش گشت ارشاد 3 نیز فروش بالای گیشه را هدف خود قرار داده بودند و موفق هم شدند. اما باید منتظر ماند و دید که آیا گشت ارشاد 3 می تواند مانند دینامیت در شبکه نمایش خانگی ضربه بزند و گشت ارشاد 3 و همچنین فروش گیشه را دانلود کند یا خیر؟

رسانه ای برای دانلود گشت ارشاد 3 و سایر فیلم ها و سریال ها

لینک های دانلود فیلم گشت ارشاد 3 در تاریخ 31 خرداد 1401 در اکران خانگی در دسترس عموم قرار گرفت. سبزپندار رسانه ای در سایت Sabzpendar.org و منبع دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی می باشد. علاوه بر دانلود گشت ارشاد 3 می توانید فیلم و سریال های دیگری مانند سریال پدر گواردیولا را دانلود کنید.

پایان گزارش تبلیغاتی

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «مهمان ارشاد 3» به کارگردانی سعید سهیلی آماده اکران است و مجوز نمایش آن از سوی وزارت ارشاد صادر شده است. در آینده فیلم گشت ارشاد 3 پیش از جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه اکران می شود. بازیگران «مهمان ارشاد 3» را تشکیل می دهند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا