چرا کارت من در سامانه شاپرک ثبت نمیشه

به گزارش تجارت نیوز، آذرماه سال ۱۳۹۸ بود که بانک مرکزی از سامانه Hubshoprak برای کنترل تراکنش ها در اپلیکیشن های پرداخت رونمایی کرد. هدف این سامانه جلوگیری از پولشویی و سایر فعالیت های غیرمجاز با احراز هویت کارت های بانکی است.

آموزش ثبت کارت بانکی در سامانه هاب شاپرک

اگر برای تراکنش کارت به کارت نیز از اپلیکیشن های بانکی استفاده می کنید، احتمالا با پیامی مبنی بر لزوم ذخیره اطلاعات کارت در سامانه هاب شاپرک مواجه شده اید. در ادامه مراحل ثبت نام را مرحله به مرحله طی خواهیم کرد.

پس از مشاهده تصویر بالا با انتخاب گزینه ثبت کارت وارد سامانه امنیت تراکنش های شاپرک می شوید. در این مرحله کد امنیتی نمایش داده شده را وارد کرده و به مرحله بعد بروید.

در این مرحله کد پیامکی 6 رقمی و همچنین شماره کارت اعتباری خود و تاریخ انقضای آن را وارد کنید. سپس با علامت زدن کادر مربوط به پذیرش شرایط و ضوابط به مرحله بعد بروید.

مشاهده تصویر زیر به معنای ثبت کارت بانکی خود در سامانه هاب شاپرک است.

ممکن است با وجود مراحل ذکر شده همچنان با پیامی در رابطه با ذخیره اطلاعات کارت اعتباری مواجه شوید. برنامه پرداخت و مرورگر خود را به آخرین نسخه به روز کنید تا از ثبت موفقیت آمیز کارت خود در سیستم هاب شاپرک اطمینان حاصل کنید.

برای مشاور ثبت نام کارت بانکی در سامانه شاپرک

برای مشاور ثبت نام کارت بانکی در سامانه شاپرک

برای ورود مستقیم به سامانه شاپرک کلیک کنید.

در ادامه راهنمای تصویری استفاده از سامانه شاپرک به آدرس www.shaparak.ir ارائه شده است.

شاپرک یکی از شرکت های مطرح در زمینه پرداخت اینترنتی است که شاید نام آن برای بسیاری از افرادی که به نوعی به خرید و فروش محصولات اینترنتی می پردازند آشنا باشد. شاپرک سامانه نام سایتی است که توسط شاپرک برای نظارت بیشتر بر پرداخت های اینترنتی در کشور راه اندازی شده است.

با توجه به اهمیت فراوان وب سایت رسمی شرکت شاپرک به نشانی www.shaparak.ir، در مقاله زیر قصد داریم شما را در مورد نحوه دسترسی به این سایت، نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک، درگاه های تایید شده برای آن راهنمایی کنیم. و سیستم مرکز فناوری بیایید مالی را بشناسیم.

نمای کلی سیستم شاپرک www.shaparak.ir

سیستم شاپرک توسط شرکت شاپرک راه اندازی شد. هدف اصلی از ایجاد این شرکت نظارت دقیق بر پرداخت های اینترنتی و رفع مشکلات کشور در این زمینه بوده است. از سوی دیگر این شرکت بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار کشور تاسیس شد. سایت انجمن شاپرک با آدرس اینترنتی www.shaparak.ir برای عموم مردم ایران قابل دسترسی است اما برخی از خدمات این سایت مربوط به اعضای انجمن شاپرک می باشد و داشتن نام برای افراد الزامی است. نام کاربری و رمز عبور برای به دست آوردن دسترسی. به این بخش دسترسی داشته باشید

همانطور که گفته شد شاپرک سیستمی است که توسط شاپرک برای دستیابی به اهداف تجاری راه اندازی شده است و به همین دلیل این سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. ماموریت اصلی راه اندازی سایت شاپرک، تنظیم قوانین و مقررات، توسعه راهبردی زیرساخت ها و فناوری ایمن در بسترهای مبتنی بر پرداخت و خدمات مالی در کشور است.

در حال حاضر سایت شاپرک از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام می تواند برای افراد و افرادی که در زمینه خدمات مالی در اینترنت فعال هستند مفید باشد. بنابراین لازم است همه ایرانیان از وبسایت رسمی shaparak.ir و هدف اصلی راه اندازی آن اطلاع داشته باشند.

راهنمای ورود به سامانه شاپرک www.shaparak.ir

افرادی که قصد استفاده از خدمات و یا دسترسی به بخش های مختلف سایت شاپرک را دارند باید ابتدا به وب سایت www.shaparak.ir دسترسی داشته باشند و سپس با ورود به این سایت به بخش های مختلف دسترسی داشته باشند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد این سایت، لازم است همه افراد نحوه دسترسی به این سایت را بدانند.

لازم به ذکر است که این سایت از بخش های مختلفی تشکیل شده است که افراد در صورت نیاز باید از یکی از بخش های این سایت استفاده کنند. اگر قصد ورود به سامانه شاپرک را دارید می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

راهنمای ورود به سامانه شاپرک www.shaparak.ir

ابتدا با آدرس اینترنتی www.shaparak.ir وارد «سایت شاپرک» شوید.

اکنون می توانید به هر قسمت از این سایت دسترسی داشته باشید.

پورتال های مورد تایید شرکت شاپرک www.shaparak.ir

در سال های اخیر به دلیل وجود سایت شاپرک برای اطلاع رسانی به مردم، بسیاری از کلاهبرداری ها در زمینه پرداخت آنلاین کاهش یافته است، اما همچنان برخی افراد وارد درگاه ها یا برنامه هایی می شوند که مورد تایید شاپرک نیستند و مورد سوء استفاده مالی قرار می گیرند.

لذا لازم است کلیه افراد با مراجعه به سایت رسمی شرکت شاپرک و مشاوره درگاه های مورد تایید در زمینه پرداخت آنلاین از طریق سایت www.shaparak.ir. برای مشاهده درگاه های تایید شده لازم است افراد پس از ورود به این سایت بر روی گزینه “شرکت ها و برنامه های مجاز” کلیک کنند تا به قسمت شرکت های مجاز و برنامه های پرداخت دسترسی پیدا کنند.

لازم به ذکر است در این قسمت امکان مشاهده برنامه های مجاز طرح جدید نیز وجود دارد. این برنامه ها برنامه هایی هستند که امکان دسترسی به سیستم Syad یا ivy را فراهم می کنند. همچنین لینک دانلود هر یک از این اپلیکیشن ها در این قسمت از سامانه شاپرک قرار داده شده است، بنابراین می توانید با خیال راحت هر کدام از اپلیکیشن های موجود بر روی گوشی خود را طبق نظر خود دانلود و نصب کنید.

ثبت کارت بانکی در سامانه شاپرک www.shaparak.ir

ثبت کارت بانکی در سامانه شاپرک زمانی امکان پذیر است که کاربران یکی از برنامه های طرح کنترل مصوب را دریافت کرده و روی گوشی هوشمند خود نصب کنند. در واقع ثبت نام کارت بانکی تنها با استفاده از برنامه های مجاز و سامانه صیاد امکان پذیر است. برای این منظور لازم است افراد به سایت shaparak.ir مراجعه کرده و یکی از برنامه های مجاز را از سامانه کنترل دریافت کنند.

پس از دانلود و نصب برنامه های طراحی چک مجاز، لازم است افراد به صورت حضوری در سامانه صیاد مورد تایید شاپرک احراز هویت کنند. در این موارد لازم است افراد شماره کارت اعتباری و سایر اطلاعات خود را وارد سامانه صیاد شاپرک کنند تا مراحل احراز هویت آنها تکمیل شود.

در صورت انجام صحیح ثبت نام کارت بانکی در سامانه شاپرک، افراد می توانند چک های صیادی خود را در این سامانه ثبت کنند. لازم به ذکر است در حال حاضر ثبت نام کارت بانکی و ثبت اطلاعات چک برای چک های بنفش صیادی الزامی است و چک های قدیمی نیازی به ثبت در سامانه صیاد بانک مرکزی ندارد.

بر اساس قانون جدید بانک مرکزی، تمامی متقاضیان استفاده از برنامه های پرداخت مانند اپ باید ابتدا کارت بانکی خود را در سامانه شاپرک ثبت کنند. ثبت نام با شماره کارت، تاریخ انقضا و cvv2 در این سامانه.

علت ثبت نشدن کارت در شاپرک

برای انجام فعالیت های بانکی با استفاده از برنامه هایی مانند اپ، سکه، تاپ و غیره، ثبت کارت در سامانه شاپرک و تکمیل مراحل احراز هویت شاپرک الزامی است، اما اکثر آنها در ثبت کارت با مشکل مواجه هستند و موارد زیر را دنبال کنید. دلیل عدم ثبت نام کارت ها در شاپرک می باشد.

متأسفانه به دلیل اجرای اخیر این فرآیند، این برنامه دارای مشکلات زیادی است و اگر مشکل عدم ثبت کارت در شاپرک دارید، بهتر است از طریق برنامه دیگری اقدام به ثبت کارت بانکی کنید.

سامانه هاب شاپرک

سامانه هاب فناوری مالی شاپرک مجموعه ای از تعاریف، قراردادها، مفاهیم و ساختار برای تبادل اطلاعات بین هاب شاپرک و بانک های صادرکننده کارت است. مرکز کنترل کامل تراکنش های انتقال وجه کارت به کارت بدون حضور کارت از طریق اپلیکیشن موبایل ایجاد شده است.

هدف از ایجاد سامانه Hubshoprak افزایش نظارت بر درگاه های پرداخت اینترنتی و جلوگیری از سوء استفاده از این درگاه ها برای مواردی مانند قمار و شرط بندی است. با راه اندازی این سوییچ، ابتدا تمامی اپلیکیشن های کارت به کارت به هاب متصل می شوند تا تراکنش ها توسط سیستم امنیت تراکنش های شاپرک رصد شود.

مالیات دستگاه های کارتخوان در سایت شاپرک

با توجه به اجرای قانون اتصال دستگاه های کارتخوان به نظام مالیاتی، کلیه دارندگان دستگاه های کارتخوان یا جایگاه های فروش باید بابت تراکنش های خود مالیات پرداخت کنند. با شروع این قانون، صاحبان دستگاه های کارتخوان، سامانه شاپرک را عامل پیوند حساب بانکی خود به دستگاه مالی می دانند و معتقدند که سایت شاپرک اطلاعات حساب خود را در اختیار اداره FISC قرار می دهد.

در صورتی که مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی اعلام کرده اند که شاپرک ارتباطی با سامانه مالیاتی و حسابرسی ندارد و این سامانه نمی تواند اطلاعات حساب مشتریان را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار ندهد.

احراز هویت در سایت شاپرک

همانطور که گفته شد، طبق قانون جدید بانک مرکزی، برای استفاده از خدمات کارت به کارت و سایر خدمات ارائه شده در اپلیکیشن های مختلف، ثبت کارت در سامانه شاپرک الزامی است. یعنی زمانی که قصد انجام کاری در اپلیکیشن های مختلف را دارید، یک پیام مبتنی بر احراز هویت در سایت شاپرک نمایش داده می شود.

هدف از احراز هویت در سایت شاپرک همانند مراحل ثبت نام کارت می باشد و افراد برای تکمیل مراحل احراز هویت باید از روش ذکر شده در بالا پیروی کنند.

امکانات سامانه شاپرک www.shaparak.ir

سامانه امنیت تراکنش های شاپرک یکی از سایت های مهم برای ایرانیان است چرا که امکاناتی را برای افراد و افراد فراهم می کند که باعث کاهش تقلب در پرداخت اینترنتی می شود. برخی از امکانات این سایت شامل موارد زیر است.

مشاهده برنامه های هواپیمای کنترلی: یکی از امکانات سایت شاپرک، مشاهده برنامه های هواپیمای کنترلی است. در این قسمت امکان مشاهده لیست برنامه های مجاز برای دسترسی به سامانه صیاد وجود دارد. بنابراین لازم است افرادی که قصد ثبت چک در سامانه صیاد را دارند وارد این قسمت شده و لیست درخواست های مجاز را مشاهده کنند.

بخش ابزارهای پذیرش مجاز: این بخش یکی از مهم ترین بخش های سامانه tsm.shaparak.ir است. در این قسمت امکان دسترسی به لیست تایید شده گوشی های موبایل موجود در کشور وجود دارد. همچنین چند خبر مهم نیز در این قسمت قرار داده شده است.

بخش گزارش اقتصادی شاپرک: علاقه مندان به اطلاع از عملکرد شرکت شاپرک می توانند با مراجعه به قسمت گزارش اقتصادی شاپرک، گزارش اقتصادی این شرکت را به صورت آنلاین و در دوره های مختلف ثبت شده دریافت کنند.

پس از مطالعه این مقاله، در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص ورود به سامانه رسمی شاپرک می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سیستم تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سیستم تا حد امکان به تمام سوالات شما پاسخ می دهند.

نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک از طریق سایت شاپرک انجام نمی شود، بلکه با دانلود اپلیکیشن های پرداخت موبایلی که سامانه صیاد روی آن ها قرار می گیرد، قابل انجام است. اپ، 724، تاپ، سکه و ایوا نرم افزارهای موبایلی هستند که از بانک مرکزی مجوز ثبت کارت در سامانه شاپرک را دارند و نام آنها در سایت شرکت شبکه پرداخت الکترونیک کارت درج شده است.

جهت مشاوره ثبت نام کارت در سامانه شاپرک

جهت مشاوره ثبت نام کارت در سامانه شاپرک

بر اساس اعلام بانک مرکزی، عملکرد چک در سامانه صیاد مستلزم احراز هویت متقاضی است. این احراز هویت با ثبت کارت در سامانه شاپرک انجام می شود، به همین دلیل برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده که چگونه می توان کارت را در سامانه شاپرک ثبت کرد؟

برخلاف تصور عموم، ثبت کارت در سامانه شاپرک از طریق سایت شاپرک انجام نمی شود، بلکه با دانلود اپلیکیشن های پرداخت موبایلی که سامانه صیاد روی آن ها نصب شده است، امکان پذیر است. البته در برخی از این اپلیکیشن ها بخشی به نام ثبت کارت وجود دارد و در برخی دیگر با انتخاب خدمات سامانه سیاد مانند انتقال چک، امکان ثبت کارت در سامانه شاپرک را خواهید داشت.

با توجه به اینکه انجام عملیات کنترلی در سامانه صیاد بدون ثبت کارت در سامانه شاپرک امکان پذیر نیست، در این مقاله نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک توضیح داده شده است. در ادامه نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک آپ، نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک 724 و نحوه ثبت کارت در سامانه سکه شاپرک را با راهنمای تصویری خواهیم دید.

نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک

پس از اجباری شدن ثبت چک در سامانه صیاد از ابتدای سال 1400، بانک مرکزی اعلام کرد که ثبت چک در این سامانه و سایر عملیات مربوط به آن نیازمند احراز هویت متقاضی است. این احراز هویت با ثبت کارت در سامانه شاپرک انجام می شود، به همین دلیل برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده که چگونه می توان کارت را در سامانه شاپرک ثبت کرد؟

بسیاری از افراد تصور می کنند برای ثبت کارت بانکی در سامانه شاپرک باید به سایت شاپرک به آدرس shaparak.ir مراجعه کنند و کارت بانکی خود را در قسمت خاصی از سایت ثبت نکنند. اما وقتی به سایت شاپرک مراجعه می کنند، چنین بخشی را پیدا نمی کنند. در پاسخ به این مشکل باید گفت که برخلاف تصور عموم، نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک از طریق سایت شاپرک انجام نمی شود، بلکه از طریق اپلیکیشن های پرداخت موبایلی که سامانه صیاد روی آن ها قرار می گیرد، قابل انجام است. .، امکانات دیگری مانند انتقال وجه در محدوده انتقال کارت به کارت را نیز دارند.

نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک با مراجعه به برنامه های پرداخت موبایلی معتبر که دارای مجوز از بانک مرکزی هستند و از طریق قسمت سامانه سیاد این نرم افزارها امکان پذیر است. با این توضیح در برخی از این اپلیکیشن ها بخشی به نام ثبت کارت وجود دارد و در برخی دیگر با انتخاب خدمات سامانه صیاد مانند انتقال چک، امکان ثبت کارت در سامانه شاپرک را خواهید داشت.

اپ، 724، تاپ، سکه و ایوا نرم افزارهای معتبر موبایلی هستند که دارای مجوز از بانک مرکزی برای ثبت کارت در سامانه شاپرک هستند و نام آنها در سایت شرکت شبکه پرداخت الکترونیکی کارت (شوپرک) درج شده است.

حتما بخوانید : سامانه شاپرک shaparak.ir

نحوه ثبت کارت در سامانه شاپراپ

یکی از نرم افزارهایی که با توجه به مجوز بانک مرکزی امکان ثبت کارت در سامانه شاپرک را در اختیار کاربران خود قرار داده است، برنامه Up است. البته بخش مستقلی تحت عنوان ثبت کارت بانکی در سامانه سیاد اپ اپ وجود ندارد و برای ثبت کارت در سامانه شاپرک اپ باید یکی از خدمات آن مانند حواله چک را انتخاب کرد که در این Case App به شما امکان ثبت کارت در سامانه شاپراپ را می دهد.

در ادامه نحوه ثبت کارت در سامانه شاپراپ با راهنمای تصویری زیر توضیح داده شده است:

1. پس از دانلود نرم افزار App، این برنامه را روی موبایل خود نصب و اجرا کنید و روی گزینه Fishery Check کلیک کنید.

2. در این مرحله دکمه ثبت فیشر چک را فشار دهید.

3. در صفحه جدید، شناسه ماهیگیری 16 رقمی را از تیک در کادر مشخص شده وارد کرده و دکمه Next Step را فشار دهید.

4 در این مرحله مطابق تصویر زیر پیام نیاز به احراز هویت از طریق کارت بانکی برای شما نمایش داده می شود. برای این منظور بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

5. در صفحه جدید گزینه افزودن کارت جدید را کلیک کنید.

6. در مرحله بعد با این پیام مواجه می شوید که (طبق قوانین بانک مرکزی ثبت نام کارت در سامانه شاپرکاپ الزامی است) برای ثبت کارت در سامانه شاپرکاپ گزینه ادامه را انتخاب کنید.

7. در این مرحله برنامه App شما را برای ثبت کارت در سامانه شاپرکاپ به سایت شاپرک هدایت می کند. در این صفحه، متن تصویر را در کادر زیر وارد کرده و روی دکمه Continue کلیک کنید.

8. در صفحه جدید ابتدا کد ارسال شده توسط سامانه شاپرک به شماره تلفن همراه خود را در کادر اول وارد کرده و پس از وارد کردن اطلاعات شماره کارت و تاریخ انقضای آن، تیک کنار عبارت (موافقم) را بزنید. با شرایط و ضوابط ثبت نام کارت) و در نهایت بر روی دکمه ادامه کلیک کنید.

9. در صورت مشاهده پیام (کارت با موفقیت ثبت شد) به این معنی است که مراحل ثبت کارت در سامانه شاپراپ با موفقیت انجام شده است.

برای دانلود اپلیکیشن ثبت کارت در سامانه شاپراپ روی لینک زیر کلیک کنید:

بیشتر بخوانید : برنامه ثبت چک در سامانه صیاد

نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک 724

همچنین امکان ثبت کارت در سامانه شاپرک و سایر خدمات مانند چک با کد ملی از طریق اپلیکیشن 724 برای افراد امکان پذیر است.برای ثبت نام کارت در سامانه شاپرک 724 ابتدا این نرم افزار را دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. . سپس می توانید طبق راهنمای تصویری زیر نسبت به ثبت کارت در سامانه شاپرک 724 اقدام نمایید:

1 برنامه 724 را روی موبایل خود اجرا کرده و گزینه (سیستم ماهیگیر) را انتخاب کنید.

2. در صفحه جدید بر روی گزینه (ثبت نقشه) کلیک کنید.

3. در این مرحله بر روی دکمه افزودن کارت کلیک کنید.

4 در این مرحله برنامه 724 شما را برای ثبت کارت در سامانه شاپرک 724 به سایت شاپرک هدایت می کند و در این صفحه متن تصویر را در کادر زیر وارد کرده و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

5. در صفحه جدید ابتدا کد ارسال شده توسط سامانه شاپرک به شماره تلفن همراه خود را در کادر اول وارد کنید و پس از وارد کردن اطلاعات شماره کارت و تاریخ انقضای آن، تیک کنار عبارت (موافقم) را بزنید. با شرایط و ضوابط ثبت نام کارت) و در نهایت بر روی دکمه ادامه کلیک کنید.

6. در صورت مشاهده پیام (کارت با موفقیت ثبت شد) به این معنی است که مراحل ثبت کارت در سامانه شاپرک 724 با موفقیت انجام شده است.

برای دانلود اپلیکیشن ۷۲۴ ثبت نام کارت در سامانه شاپرک ۷۲۴ روی لینک زیر کلیک کنید:

بیشتر بخوانید : ثبت چک صیاد در برنامه 724

نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک سکه

برنامه دیگری که بر اساس قانون جدید صدور چک امکان ثبت کارت در سامانه شاپرک را برای کاربران خود فراهم کرده است اپلیکیشن کوین است. ثبت کارت در سامانه شاپرک از طریق نرم افزار سکه مانند اپ مراحل ساده ای دارد که در این قسمت از مقاله توضیح خواهیم داد:

1 اپلیکیشن سکه ها را اجرا کرده و گزینه (سیستم کنترل ماهیگیر) را انتخاب کنید.

2. بر روی گزینه انتقال چک ماهیگیر کلیک کنید.

3. در صفحه جدید باید اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید. در این حالت اگر کادر شماره کارت را فشار دهید تا شماره کارت خود را وارد کنید، پیام مرحله بعدی به شما نمایش داده می شود.

4 در این مرحله بر روی دکمه plus که در پایین سمت چپ مشاهده می کنید کلیک کنید.

5. در این مرحله برنامه Sekke شما را برای ثبت کارت در سامانه شاپرک Sekke به سایت Sekke هدایت می کند. در این صفحه، متن تصویر را در کادر زیر وارد کرده و روی دکمه Continue کلیک کنید.

6. در صفحه جدید ابتدا کد ارسال شده توسط سامانه شاپرک به شماره تلفن همراه خود را در کادر اول وارد کرده و پس از وارد کردن اطلاعات شماره کارت و تاریخ انقضای آن، تیک کنار عبارت (موافقم) را بزنید. با شرایط و ضوابط ثبت نام کارت) و در نهایت بر روی دکمه ادامه کلیک کنید.

7. در صورت مشاهده پیغام (نقشه با موفقیت ثبت شد) به این معنی است که مراحل ثبت نقشه با موفقیت انجام شده است.

برای دانلود اپلیکیشن سکه برای ثبت کارت در سامانه سکه شاپرک روی لینک زیر کلیک کنید:

در ادامه بخوانید : دانلود برنامه انتقال چک صیادی

علت ثبت نشدن کارت در شاپرک

در قسمت های قبل نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک با استفاده از اپلیکیشن های موبایل معتبر و تایید شده را توضیح دادیم. اما افرادی که در سامانه شاپرک اقدام به ثبت کارت می کنند گاهی با مشکل عدم ثبت کارت در شاپرک مواجه می شوند و به همین دلیل این سوال برایشان پیش می آید که دلیل ثبت نشدن کارت در شاپرک چیست؟

در پاسخ به این سوال که دلیل ثبت نشدن کارت در شاپرک چیست، باید گفت که گاهی به دلیل خرابی سایت شاپرک و گاهی به دلیل خرابی اپلیکیشن های موبایل امکان ذخیره کارت در شاپرک وجود نداشت. و بنابراین درخواست کننده باید راه حل بخواهد این مشکل باید حل شود. به همین دلیل در ادامه راه حل های حل این مشکل را توضیح خواهیم داد:

اگر نقشه در شاپرک ذخیره نشد، ابتدا کمی صبر کنید و در زمان دیگری نقشه را ذخیره کنید.

اگر مشکل حل نشد، در مرحله بعد با بانک صادرکننده کارت تماس بگیرید و از مشاوره مشاوران مربوطه استفاده کنید.

در نهایت اگر کارت در شاپرک ثبت نشده است، اپلیکیشن دیگری را روی گوشی موبایل خود نصب کنید و با این برنامه ادامه دهید.

در ادامه بخوانید : دانلود برنامه انتقال چک صیادی

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام کارت در سامانه شاپرک در کانال تلگرام حقوق بازرگانی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز با ارائه خدمات مشاوره حقوقی دینا به صورت تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک هستند.

سوالات متداول

1- نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک به چه صورت می باشد؟

ثبت نام کارت در سامانه شاپرک از طریق سایت شاپرک انجام نمی شود بلکه با دانلود اپلیکیشن های پرداخت موبایلی که سامانه صیاد روی آن ها نصب شده است می توان برای جزئیات بیشتر متن مقاله را مطالعه کنید.

2- اپلیکیشن های معتبر برای ثبت کارت در سامانه شاپرک کدام نرم افزارها می باشند؟

App 724 Top Sekke و Eva نرم افزارهای معتبر موبایلی هستند که از بانک مرکزی مجوز ثبت کارت در سامانه شاپرک را دارند. برای جزئیات بیشتر متن مقاله را مطالعه کنید.

3- نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک آپ به چه صورت می باشد؟

برای ثبت کارت در سامانه شاپراپ باید یکی از خدمات آن مانند انتقال چک را انتخاب کنید، در این صورت نرم افزار امکان ثبت کارت در سامانه شاپراپ را به شما ارائه می دهد و برای اطلاع از جزئیات آن را مطالعه فرمایید. متن مقاله .

جهت مشاوره ثبت نام کارت در سامانه شاپرک

جهت مشاوره ثبت نام کارت در سامانه شاپرک

نظرات کاربران



تعداد کل نظرات: 17

حسبان

1401/11/24

خوب

مرتضی

05/12/1400

هر دو رو با برنامه ریلود میکنم تایید میکنه بعد میگه باید ثبت نام کنی حتی بعد از دانلود و نصب مجدد…

پاسخ مشاور: سلام از برنامه دیگری استفاده نمایید

ناشناس

05/12/1400

سلام در حین انتقال صد هزار تومن بیشتر واریز کرد دلیلش چیه؟ البته تمام مراحل ثبت نقشه را اول انجام دادم

پاسخ مشاور: سلام لطفا سوال خود را واضح بپرسید

سوزش

05/12/1400

سلام، سلام من اطلاعات کارت را ذخیره کردم، اما برنامه همچنان همان پیام را برای من ارسال می کند. فکر می کنم 4 یا 5 روز از انجام آن می گذرد و پاسخی دریافت نکرده ام

پاسخ مشاور: سلام از یک برنامه دیگر استفاده نمایید

صادقانه

05/12/1400

کارت بانک رفاه در اپلیکیشن شاپرک ثبت نشده است، چه کار کنم؟

پاسخ مشاور: سلام از یک برنامه دیگر استفاده نمایید

جمشید طاهری رستمی هستم

10/11/1400

خوب است

زهرا عسکری

10/11/1400

شماره کارت موجود نیست، چه کار کنم؟

پاسخ مشاور: سلام از یک برنامه دیگر استفاده نمایید

محبوبه احمدی

10/11/1400

مشخصات کارت رو اشتباه وارد کردم .نمیدونم چطور تصحیح کنم ؟ اجازه انتقال وجه از گوشی رو ندارم .خطا میزنه

بایرامی

10/11/1400

سلام . من از برنامه ی سکه استفاده برا ثبت کارت در سامانه اون مراحلی رو که شما میفرمایید رو طی میکنم ولی آخرش میگه باید تو سامانه ی احراز امنیتی شاپرک ثبت کنید من باید چیکار کنم.؟

باقری

10/11/1400

سلام،من از طریق برنامه آپ کارتم رو در سامانه ثبت کردم ولی برنامه تراکنش انجام نمیده، مشکلش چیه؟

نمایش نظرات بیشتر…

نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.
اگر می خواهید همین الان سوالتان را از مشاور مربوطه بپرسید کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشور
با شماره 9099095303 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پارسا

سلام دوست عزیز! مقاله‌ی خیلی خوبی نوشتی، کلی اطلاعات جدید یاد گرفتم. امیدوارم سامانه‌ی شاپرک هم به زودی مشکل کارت‌ها رو حل کنه.

باران

به نظرم مقاله عالی بود، خیلی خوب توضیح داده شده که چرا کارت من در سامانه شاپرک ثبت نمی‌شه. ممنون از اینکه با ما این مطلب رو به اشتراک گذاشتید.

محمدعلي

مقاله خوبی بود. من هم مشکل ثبت کارت در سامانه شاپرک رو داشتم ولی با خوندن این مقاله به مشکلم پی بردم. فقط یه کمی دغدغه داشتم که ممکنه بعضی از مردم به دلیل عدم آشنایی با عبارات تخصصی مقاله، مشکل داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا