چرا پکیج بوتان آب را گرم نمیکند

هیچ چیز مانند دوش گرفتن با آب سرد در یک صبح سرد زمستانی نمی تواند روحیه ما را خراب کند. اگر با مشکل گرم نشدن آب پکیج یا سرد شدن آب پکیج مواجه شده اید، بهتر است به فکر خرابی پکیج خود باشید.

در این مقاله مجله خدماتی علت گرم نشدن آب شرب پکیج بوتان، علت گرم نشدن آب آشامیدنی پکیج ایران رادیاتور (از جمله مدل m24ff) و سایر برندها را به تفصیل دسته بندی کرده ایم. سپس شما را راهنمایی می کنیم تا دلیل گرم نشدن آب پکیج را حل کنید.

از بهترین کارشناسان شهر خود نقل قول رایگان دریافت کنید، با آنها گپ بزنید و بهترین را انتخاب کنید.

ثبت سفارش سرویس و تعمیر پکیج

سوالات متداول در مورد چرایی گرم نشدن آب بسته بندی

شاید با یکی از سوالات زیر به اینجا آمده اید:

چرا آب مصرفی در پکیج ایساتیس گرم نمی شود؟

چگونه دلیل گرم نشدن آب رادیاتور ایران را پیدا کنیم؟

دلیل گرم نشدن آب رادیاتور ایران چیست؟

مهمترین دلیل گرم نشدن آب پک گلدیران چیست؟

دلیل گرم نکردن آب مصرفی در بسته بوتان چیست؟

دلیل گرم نکردن آب مصرفی در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

چرا پکیج روشن است اما هیت سینک گرم نمی شود؟

برای رفع مشکل آب گرم نکردن پکیج ایران رادیاتور m24ff چکار کنم؟

آب پکیج گرم نمی شود و اتصال آن با فلو کنترلر قطع می شود

حتما متوجه شده اید که در اکثر بسته های آب گرمی که باز می کنید; یک نشانگر شروع به چشمک زدن می‌کند یا در برخی مدل‌ها، نمادی مانند ضربه روی نمایشگر چشمک می‌زند. اگر متوجه شدید که این نشانگر به درستی کار نمی کند، ممکن است به دلیل خرابی کلید فلو یا فلومتر، آب پک گرم نشود.

وظیفه اصلی کنترل کننده جریان پکیج یا فلومتر تشخیص باز و بسته شدن آب گرم مصرفی پکیج می باشد. اگر علت مصرف آب پکیج گرم نشده به دلیل خرابی این قطعه باشد، روشی برای تشخیص آن وجود دارد. یعنی سیم هایش را کوتاه کند. اگر بسته روشن شود، به این معنی است که فلوسوئیچ خراب است. البته توصیه می کنیم اگر تجربه و مهارت کافی ندارید این کار را به یک تکنسین حرفه ای بسپارید.

آب بسته گرم نمی شود و سنسور دمای NTC معیوب است

ابتدا کمی در مورد سنسور دما یا NTC و نحوه عملکرد آن توضیح می دهیم. همانطور که گفته شد، وقتی آب را باز می کنیم; قطعه ای به نام Flowswitch تشخیص می دهد که چه زمانی آب روشن است و آیا دمای آب کمتر از دمایی است که روی کارتن بسته بندی بوتان و سایر مارک ها تنظیم شده است. بسته بلافاصله پس از آن فعال می شود.

وظیفه قطعه NTC یا سنسور دما تشخیص دمای آب است. از طرفی اگر سنسور دما آسیب ببیند و درست کار نکند دمای اشتباه به پنل بسته بندی فرستاده می شود و سیستم بسته بندی به اشتباه آب را داغ می پندارد و ممکن است دلیل کار نکردن بسته بندی همین باشد. . روشن است و بنابراین آب بسته بندی گرم نمی شود.

تعمیرکاران معمولا روش زیر را برای بررسی سالم بودن سنسور دما امتحان می کنند. ابتدا بسته را خاموش کنید. دو سر یک اهم متر به دو سر سنسور دمای کیس متصل می شوند، سپس از طریق شعله غیرمستقیم دمای NTC را افزایش می دهند. مقاومت در 25 درجه باید حدود 10 کیلو اهم باشد. با افزایش دما، این مقدار مقاومت باید کاهش یابد.

همچنین اگر دیدید که در اهم خاصی گیر کرده است یا صفر اهم را نشان می دهد، به این معنی است که سنسور دما از کار افتاده است. اگر تشخیص به دلیل خرابی سنسور دما باشد، راه حل مشکل گرم نشدن آب، تعویض این قطعه است.

آب پکیج گرم نمی شود و سوپاپ سه طرفه موتور خراب است

ابتدا توجه داشته باشید که جعبه تک مبدل شیر سه طرفه موتوری ندارد. معمولاً در مجموعه ای با دو مبدل، اگر شیر سه طرفه ایراد داشته باشد و به درستی باز و بسته نشود، حتی اگر مشعل مشتعل شود، چون آب گرم وارد مبدل ثانویه نمی شود، آب به طور کلی وارد می شود. گرم نمی شود و شاید این دلیل گرم نشدن آب باشد.

راه حلی برای تشخیص خرابی شیر سه طرفه موتوری وجود دارد. قبل از شروع، مطمئن شوید که منبع AC 220 ولتی شیر سه طرفه موتوری را بررسی کنید. برای شروع بسته را در حالت زمستانی قرار دهید سپس محرک شیر موتوری را باز کرده و آب گرم را روشن کنید و از حرکت صحیح زبانه های آن اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم آن را باز کرده و بشویید تا رسوبات آن از بین برود.

با توجه به اینکه شیر سه طرفه موتوری در آب گرم مدار گرمایش قرار دارد. اگرچه نوع پلاستیک آن کمتر جامد است. اما از نوع برنجی آن به دلیل کدر شدن کمتر بهتر است.

آب پکیج گرم نمی شود و شیر بای پس خراب می شود

اگر عملکرد شیر دیورتر را بدانید می توانید به راحتی آن را عیب یابی کنید. این قطعه در شرایط خاص استفاده می شود. برای مواقعی که مسیر گرمایش با افت فشار قابل توجهی مواجه می شود و یا به طور کامل مسدود می شود، برای اینکه فشار زیادی به پمپ گروه وارد نشود، یک شیر بای پس در مدار تعبیه می شود تا مسیر برگشت مدار گرمایش را وصل کند و فرآیند گردش آب را می توان راحت تر انجام داد.

اما خرابی شیر بای پس چگونه می تواند از گرم شدن آب پکیج جلوگیری کند؟ هنگامی که شیر بای پس حالت خود را از دست می دهد و باز می ماند، بخشی از آب مدار گرمایش همچنان در جهت شیر ​​اطمینان جریان می یابد که باعث می شود آبگرمکن دمای مورد نظر را نداشته باشد و آب درون پک سرد.

راه حل چیست؟ چرا بسته بندی روشن می شود اما آب گرم نمی شود؟ می توانید شیر بای پس مونتاژ ایران رادیاتور و برندهای دیگر را تعویض کنید یا شیر بای پس را باز کنید و لوله مسی داخل آن را تمیز کنید. توجه داشته باشید که در اکثر مدل های پکیج دو مبدل به جای مسیر شاخه از مبدل بسته ثانویه استفاده می شود.

5 دلیل دیگر برای گرم نکردن آب بسته بندی

مواردی که در بالا ذکر شد همگی از دلایل اصلی گرم نشدن آب پکیج هستند که مربوط به عملکرد پکیج و خود دستگاه بوده است.

دلایل دیگر گرم نکردن آب پکیج یا آب سرد مصرفی در لوله ها عبارتند از:

یکی از دلایل ساده ای که می توان نادیده گرفت و در خنک سازی آب پکیج بسیار موثر است، طولانی بودن مسیر لوله کشی پکیج است. به دلیل تلفات حرارتی و مصرف گاز زیاد پکیج، دمای آب در طول مسیر کاهش می یابد.

یکی از دلایل زیربنایی گرم نکردن آب پکیج پدیده ای به نام کوپلینگ مدار آب سرد و گرم ساختمان است که مسیر آب سرد ساختمان مسیر خود را به مسیر آب گرم پیدا کرده است. در چنین مواردی باید از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید.

دبی بالای آب سرد ورودی به پکیج که در این صورت دمای آب سرد به اندازه کافی بالا نمی رود و یکی از عوامل مهم گرم نشدن آب درون پکیج می باشد.

دمای بسیار پایین آب ورودی سرد یکی دیگر از دلایل خنک شدن آب پکیج است.

فشار کم گاز و موارد دیگر مانند ارتفاع کم شعله مشعل و قطر کم خط گاز را می توان از عوامل خنک کننده آب پکیج دانست.

دلیل گرم نکردن آب مصرفی در پکیج ایران رادیاتور

قبل از بررسی علت گرم نشدن آب پکیج ایران رادیاتور و رفع مشکل سردی و گرمایش آب پکیج، توضیحات ذکر شده در بالا را حتما مطالعه کنید. اگر مشکلات حل نشد نکات زیر در خصوص علت گرم نشدن آب مصرفی رادیاتور ایرانی برای شما بسیار مفید خواهد بود.

اگر بسته بندی بخاری m24ff مدل ایرانی یا مدل های دیگر این برند آب را گرم نمی کند یکی از شرایط زیر رخ داده است:

پکیج کنترل آبگرمکن را دریافت نکرد. (علت: خرابی سوئیچ جریان یا خرابی سنسور دمای ntc)

گرما به درستی به آب منتقل نمی شود. (دلیل: شعله ضعیف، کاهش فشار گاز یا کثیف شدن مبدل)

فشار آب را کم کنید و بسته را روشن نکنید. (دلیل: خرابی دیافراگم در مدل های دیافراگم پکیج ایران رادیاتور الکسیا)

در بیشتر موارد اولین چیزی که باید بررسی شود که چرا آب رادیاتور ایرانی گرم نمی شود، ته نشین شدن مبدل رادیاتور ایرانی است. شاید همین مورد دلیل گرم نشدن آب مصرفی مجموعه ایران رادیاتور باشد که با اقداماتی مانند نصب رسوب گیر در مجموعه می توان از آن جلوگیری کرد. البته توجه داشته باشید که هر دو سال یکبار بسته بندی را باید رسوب زدایی کنید.

به نحوی که نصب فیلتر رسوب در مسیر جریان آب در لوله های ورودی مجموعه تاثیر بسزایی در جلوگیری از گرفتگی رسوب و مشکلاتی مانند روشن نشدن پکیج و گرم نشدن آب دارد. پس نقش رسوب مبدل را در دلیل گرم نکردن آب مصرفی در رادیاتور ایرانی دست کم نگیرید.

چراغ های چشمک زن 40 و 70:

معمولاً در این حالت نشانگر فشار روی صفر است که ممکن است به دلیل کمبود فشار یا باز بودن پیچ فشار آب باشد. برای رفع این مشکل کافی است شیر ​​آبی زیر رادیاتور را باز کنید تا آب وارد مدار گرمایش رادیاتورها شود. به محض اینکه فشار کمی از 1 بیشتر شد، باید شیر را ببندید.

دلیل گرم نکردن آب مصرفی در بسته بوتان

برای بررسی اینکه چرا بسته بوتان مشتعل نمی شود و آب مورد استفاده در بسته بوتان گرم نمی شود و به طور خاص چرا آب بسته بوتان اپتیما گرم نمی شود، ابتدا تمام نکات ذکر شده در بالا را بخوانید، سپس موارد زیر را بررسی کنید. عوامل.

اولین نکته مربوط به اینکه چرا آب مصرفی در پک بوتان گرم نمی شود ممکن است به دلیل فشار کم گاز باشد که در این صورت پک توانایی تولید گرمای بیش از حد را ندارد و نمی تواند آب را گرم کند. اگر می خواهید بدانید که چرا پکیج آب را گرم نمی کند، فشار گاز را بررسی کنید (تعمیر پکیج بوتان).

رسوب لوله و مبدل حرارتی می تواند یکی از موثرترین دلایل گرم نشدن پک بوتان باشد. البته توجه داشته باشید که به دلیل تجمع کربن در داخل مبدل، بهتر است پک بوتان را سالیانه سرویس کنید.

خرابی سنسورها و کنترلرها نیز می تواند یکی از دلایل گرم نشدن آب پکیج باشد.

دلیل سرد و گرم بودن آب آبگرمکن دیواری بوتان ممکن است به دلیل تنظیم دمای نادرست پکیج باشد. بنابراین بهتر است سریعا با سرویس بسته بوتان در مدل های مختلف برخورد کنید.

کوچک بودن قطر لوله گاز مشکلی است که ممکن است به چشم نیاید اما توجه داشته باشید که قطر لوله ورودی گاز باید دقیقا مشخص شود.

تمامی موارد ذکر شده در زمینه تعمیرات بسته در بوتان قابل بررسی و اجرا در مدل های مختلف می باشد.

در “سرویس از ما” به بهترین متخصصان خدمات و تعمیرات در شهر خود دسترسی دارید.

مشاهده متخصصین سرویس و تعمیر پکیج

نکته مهم گرم نکردن آب مصرفی در بسته بندی است

گرم نکردن آب پکیج مشکلی است که اغلب ممکن است با آن مواجه شویم. در بالا تمام نکات مهم را برای بررسی علل خنک شدن آب بسته بندی توضیح داده ایم. توصیه می کنیم زمانی که با مشکل گرم نکردن آب مصرفی و یا آب رادیاتورها در دستورالعمل دستگاه مواجه شدید، کد خطای پکیج را جستجو کنید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تعمیر برخی از وسایل برقی مانند بسته ها اصلاً شوخی نیست و یک اشتباه کوچک می تواند ضررهای جانی و مالی جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد.

پس اگر تخصص و تجربه لازم را ندارید از یک تکنسین حرفه ای کمک بگیرید تا از افزایش هزینه سرویس رادیاتور ایرانی و سایر برندها جلوگیری کنید. سایت “خدمات از ما” به شما کمک می کند تا بهترین و مقرون به صرفه ترین متخصصان را پیدا کنید. به سادگی اولین درخواست خود را ثبت کنید.

آخرین کلمه

پی بردن به علت گرم نشدن آب پکیج مشکلی است که همه کاربران این سیستم روزی با آن مواجه خواهند شد. در این مقاله در ابتدا به طور کلی دلیل گرم نشدن بسته بندی در برندهای مختلف را بررسی کردیم. در ادامه علت عدم گرمایش پکیج بوتان، عدم گرمایش پکیج گلدیران و عدم گرمایش پکیج ایران رادیاتور را با توجه به ساختار هر مدل توضیح دادیم.

اگر حوصله یا مهارت کافی برای عیب یابی پکیج ندارید، از تعمیرکار پکیج کمک بگیرید تا دلیل گرم نکردن آب مصرفی پکیج را بیابید و این مشکل را برطرف کنید.

هیچ چیز بدتر از نداشتن آب گرم و احساس سرما هنگام دوش گرفتن، به خصوص در روزهای سرد زمستان نیست. تمام این وضعیت روحیه ما را خراب می کند. رایج ترین مشکل پک های دیواری بوتان گرم نشدن آب مصرفی است. گرم نشدن آب در پکت بوتان به دلایل مختلفی اتفاق می افتد.در این مقاله از فروشگاه بوتان قصد داریم به بررسی دلایل گرم نشدن آب در پکت بوتان بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

پک‌های بوتان مدل‌های دو حالته هستند که می‌توانند هم آب گرم خانگی و هم رادیاتور را به طور همزمان گرم کنند. در برخی از مدل های پکیج دیواری دیجیتال بوتان، علائم خاصی وجود دارد که به شما می گوید مشکلی وجود دارد. به عنوان مثال، اگر شعله تشکیل نشود، با خطاهای بسته بوتان مواجه خواهید شد. بنابراین اگر مشکل گرم نکردن آب پکیج بوتان را دارید باید به این نشانه ها توجه کنید. در ادامه به دلایل عدم گرمایش آب پک دیواری بوتان می پردازیم.

دلیل گرم نکردن آب بسته بوتان

1. مشعل روشن نمی شود

وقتی شعله ایجاد نمی شود، طبیعی است که آب گرم نمی شود. ابتدا سیستم جرقه زنی را بررسی کنید. وقفه در منبع تغذیه و سیم کشی جرقه می تواند دلیل دیگری برای گرم نشدن پک بوتان باشد. در این صورت باید پکیج بوتان را تعمیر کنید یا شمع را تعویض کنید.

شیر ورودی جریان گاز را بررسی کنید و از باز بودن آن مطمئن شوید. اگر فشار گاز خیلی زیاد باشد، شعله ایجاد نمی شود. بنابراین فشار گاز را بررسی کنید. یکی دیگر از دلایل روشن نشدن مشعل پکیج بوتان ممکن است ورود هوا به داخل خطوط گاز باشد، بنابراین سیستم نیاز به تهویه دارد.

2. خاموش شدن مشعل پس از تشکیل شعله اول

گاهی اوقات شعله ایجاد می شود اما مشعل فورا خاموش می شود این مشکل می تواند مهم ترین علت آبگرمکن بوتان باشد که به دلیل نوسانات فشار آب ایجاد می شود. در صورت بروز مشکل در سیستم لوله کشی یا پمپ دستگاه، مشعل خاموش می شود.

سیم کشی برق را نیز بررسی کنید زیرا نوسانات برق می تواند باعث این مشکل شود. همچنین اگر سنسور شعله معیوب باشد، جرقه زن از کار می افتد. بنابراین باید به تنظیم شکاف جرقه توجه کنید، در صورت عدم تطابق فاصله، اقدامات لازم را انجام دهید.

3. پک دیواری بوتان را متوالی روشن و خاموش کنید

دلیل اصلی گرم نکردن آب مصرفی در پکیج بوتان پرلا اپتیما، پکیج بوتان مدل بتا یا سایر مدل های پکیج بوتان روشن و خاموش بودن مداوم دستگاه است. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. دلیل شماره یک گرم نکردن آب مورد استفاده در پک بوتان بتا اپتیما یا سایر مدل ها کاهش سطح آب در گردش است.

اگر مقدار آب در گردش کم باشد منجر به افزایش دمای آب می شود و در این حالت سیستم تهویه مطبوع خاموش می شود بنابراین نمی تواند آب مصرفی را گرم کند و دمای آب نیز به سرعت کاهش می یابد. دلیل دیگر تنظیم، حداکثر دمای تنظیم شده است. در چنین شرایطی اگر مقدار دمای تنظیم شده سیستم کم باشد، سنسور کار می کند و باعث توقف پکیج و در نهایت گرم نشدن آب پکیج بوتان می شود.

دلایل احتمالی دیگر

اگر فشار گاز کاهش یابد، سیستم قادر به گرم کردن آب نیست و آب گرم نمی شود

تجمع جرم و رسوبات داخل اتصالات لوله های مونتاژ، به ویژه مبدل حرارتی، باعث می شود که سیستم توانایی گرم کردن آب را از دست بدهد و نتواند آب را گرم نگه دارد.

در صورت خرابی سنسور یا قطعه NTC گزارش اشتباه به پنل پکیج ارسال می شود و باعث گرم نشدن آب گرم پکیج می شود.

قطر اشتباه لوله ورودی گاز نیز می تواند باعث مشکل گرم نشدن آب پکیج بوتان شود

دبی زیاد آب سرد ورودی به پک بوتان باعث افزایش دمای آب نمی شود و شاید یکی از دلایل گرم نشدن آب پک بوتان همین باشد.

اگر شیر سه راهه مشکل داشته باشد به درستی باز و بسته نمی شود و آب گرم وارد مبدل ثانویه نمی شود و در نهایت پکیج نمی تواند آب را گرم کند.

هنگامی که شیر بای پس پکیج خراب می شود، همچنان آب داخل مدار گرمایش و در مسیر شیر اطمینان وجود دارد و شیر اطمینان می چرخد، بنابراین آب گرم دمای آب مورد نظر را نخواهد داشت.

دمای بسیار پایین آب سرد ورودی نیز دلیل گرم نشدن آب یونیت دیواری بوتان می باشد.

سخن آخر

در این مقاله علت گرم نشدن آب بسته بوتان اپتیما بتا پرلا و سایر مدل ها مانند پکت پارما و راه های رفع آن بررسی شد. اگر مشکل حل نشد. مجتمع فروشگاهی بوتان با تیمی از کارشناسان حرفه ای در خدمت شما مصرف کنندگان محترم پک دیواری بوتان در صورت برخورد با آب گرم نشده پک دیواری بوتان می باشد.

سوالات متداول درباره گرم نشدن آب بسته بوتان

آیا بابت خدمات فروشگاه بوتان به ما گارانتی داده می شود؟

بله تمامی خدمات ما دارای 6 ماه گارانتی می باشد.

هزینه برطرف کردن گرم نشدن آب پکیج بوتان چقدر است؟

هزینه سرویس یا تعمیر ست دیواری بوتان به نوع مشکل، نوع آسیب و تعویض یا تعمیر قطعات بستگی دارد.

چگونه درخواست سرویسکار بدهیم؟

شما می توانید به راحتی از طریق شماره های موجود در سایت با همکاران ما در تماس باشید. یا می توانید فرم درخواست خدمات تخصصی را در سایت ما تکمیل کنید.

۵/۵ – (۲ امتیاز)


چرا پکیج آب را گرم نمی‌کند؟ ۵ دلیل برای برای سرد شدن پکیج

آیا تا به حال از گرم نشدن آب درون بسته ناراحت شده اید؟ اگر پکیج در خانه داشته باشید حتما یک بار برایتان اتفاق می افتد. در پاییز و زمستان این اختلال بسیار دردسرساز است. بالاخره هیچ کدام از ما نمی خواهیم در آب سرد حمام کنیم. اگر گاهی اوقات با این مشکل مشکل دارید استاد دلایل اصلی خنک شدن پکیج را به شما می گوید و شاید با دانستن این دلایل بتوانید مشکل را پیدا کنید و خودتان آن را حل کنید. البته در بسیاری از موارد ممکن است نتوانید کاری انجام دهید و مجبور شوید از متخصصان تعمیر بسته کمک بگیرید. با این حال، دانستن این موارد خالی از لطف نیست.

1- کاهش فشار گاز

در بسیاری از موارد مشکل اصلی فشار کم گاز است. این مشکل در شهرهای بزرگ بیشتر اتفاق می افتد. به خصوص در فصول سرد سال به دلیل مصرف بیش از حد گاز، فشار گاز کاهش می یابد و این امر باعث مشکل گرم نشدن آب پکیج می شود. بنابراین قبل از تماس با کارشناسان تعمیر پکیج فشار گاز را بررسی کنید.

2- فشار کم آب

کاهش فشار آب سرد نیز می تواند دلیل دیگری برای گرم نشدن بسته های آب باشد. فشار کم آب سرد باعث می شود که آب داخل بسته به سرعت بجوشد و باعث خاموش شدن دستگاه و سرد شدن و گرم شدن مداوم آب می شود. شما راهی برای رفع این مشکل ندارید جز اینکه منتظر بمانید تا نوسان فشار آب برطرف شود و یا یک پمپ آب در ساختمان خود نصب کنید.

چرا پکیج آب را گرم نمی‌کند؟ ۵ دلیل برای برای گرم نشدن آب پکیج

3- بارش مبدل ثانویه

یکی دیگر از دلایل بسیار رایج، رسوب مبدل ثانویه است. این مبدل باید هر چند سال یکبار تعویض شود. البته، ممکن است بتوانید بسته خود را بدون تغییر آن اجرا کنید. در این حالت باید مبدل ثانویه را با مخلوطی از آب و اسید بشویید. توصیه ما این است که خودتان این کار را انجام ندهید و از متخصصان تعمیر بسته کمک بگیرید. اما اگر تصمیم دارید خودتان آن را امتحان کنید، این کار را با احتیاط کامل انجام دهید زیرا اسید شوخی نیست.

4- وجود هوا در لوله ها

به درجه روی بسته بندی دقت کنید. اگر فشار آن کمتر از یک باشد به این معنی است که باید هواگیری شود. در قسمت پایین دستگاه یک پیچ وجود دارد که با چرخاندن آن صدایی شبیه خروج هوا به گوش می رسد. پیچ را باز نگه دارید تا درجه از یک بیشتر شود. وقتی درجه از یک بیشتر شد، آب را روشن کنید. این ممکن است مشکل شما را حل کند.

5- حکاکی کارت کنترل

در بسیاری از موارد، بسته روشن است اما کار نمی کند. این عامل یکی از علائم خرابی برد کنترل است. برای تعویض برد کنترل می توانید از متخصصین تعمیر بسته کمک بگیرید.

6-دلایل متفرقه

در بالا به دلایل اصلی گرم نشدن آب بسته اشاره کردیم. اساساً اکثر بسته ها از همان 5 مورد بالا شکست می خورند. اما فراموش نکنید که عوامل دیگری نیز در خنک شدن بسته بندی دخیل هستند. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قطع برق دستگاه

اتصال الکتریکی دستگاه

شیر بسته بندی نامناسب

پمپ ایراد دارد

ته نشین شدن رادیاتورها (این مشکل با شستشو با آب و اسید نیز حل می شود)

رادیاتورهای قدیمی و فرسوده

دودکش آسیب دیده

خرابی شیر بسته بندی

پیچ و تاب های زیاد در لوله کشی (این باعث کاهش فشار آب می شود)

خرابی پتانسیومتر گرمایشی

رادیاتور خیلی نزدیک به پکیج است

خرابی بسته فلومتر

ته نشینی شیر آب پکیج

نزدیکی به چند رادیاتور (باعث افت فشار می شود)

سرویس های دوره ای را انجام ندهید

بازدید پست: 10,779

سمیرا نگیبی نویسنده چیره دست است. سمیرا ریاضی محض خوانده و به نوشتن و ترجمه علاقه دارد. زمینه اصلی همکاری او با استادکار در زمینه خودرو، تاسیسات و تعمیرات و دکوراسیون است، اما در زمینه های دیگر نیز به راحتی می تواند بنویسد. از سمیرا درباره هنر پرسیدیم که او پاسخ داد: «تخیل یکی از هنرهای اصلی من است و من در آن ذوق دارم! سمیرا در اوقات فراغت خود رمان می خواند و به روانشناسی و فلسفه نیز علاقه دارد. موضوعات مرتبط با خودرو، فناوری، سلامت و زیبایی از بهترین موضوعاتی است که سمیرا در استادکار نوشته است که پیشنهاد می کنیم آن ها را از دست ندهید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دينا

مقاله جالب و آموزنده ای بود. خیلی خوب توضیح داده بودند که چرا پکیج بوتان آب را گرم نمی کند. فقط یه نکته کوچیک، کلمه هایی مانند میل کردن به مقاله و تشکر نکردن از نویسنده اشتباهه. ما هم باید به نویسنده این مقاله تشکر کنیم که این مقاله رو برای ما نوشته.

محمدرضا

این مقاله واقعا خیلی مفید بود. من اصلا نمی‌دونستم که چرا پکیج بوتان آب رو گرم نمی‌کنه. ممنون از شما برای این مطلب پربار.

دکمه بازگشت به بالا