چرا وقتی میرم اینستا میگه پوشش خبری بازخوانی نمیشود

رویای اینستاگرام در فضای رسانه های اجتماعی با ویژگی های جدیدی مانند Reels، Stories و موارد دیگر ادامه دارد. با این حال، با این ویژگی های اضافی، پایداری خدمات به همراه دارد. بنابراین، ممکن است با مشکلاتی مانند نمایش ندادن تصاویر پروفایل در اینستاگرام مواجه شوید و گاهی اوقات نتوانید فید خود را به روز کنید. اگر پوشش خبری دوباره بارگذاری نمی شود، برای رفع مشکل بارگذاری مجدد اینستاگرام، پست را بخوانید.

این مشکل در اپلیکیشن اندروید اینستاگرام بیشتر ادامه دارد، اما در این مقاله به بررسی اپلیکیشن های اینستاگرام iOS و اندروید برای رفع مشکل فید نمی پردازیم.

1. سرورهای اینستاگرام را بررسی کنید

این یکی از دلایل اصلی خوانده نشدن پوشش خبری اینستاگرام است. به دلیل تقاضای بی سابقه بیش از 1 میلیارد کاربر اینستاگرام، ممکن است سرور بیش از حد بارگذاری شود و خطاهایی برای کاربران ایجاد کند.

می توانید به وب سایت downdetector بروید و اینستاگرام را جستجو کنید. اگر متوجه افزایش شدید آمار شدید، صبر کنید، چاره ای ندارید جز اینکه منتظر بمانید تا اینستاگرام از طرف آن ها مشکل را برطرف کند.

همچنین می‌توانید به توییتر بروید و موضوعات پرطرفدار را بررسی کنید تا ببینید آیا اینستاگرام از کار افتاده است یا خیر.

2. اینستاگرام را به روز کنید

همه عادت ندارند به طور منظم برنامه ها را از اپ استور یا گوگل پلی استور به روز کنند. اما گاهی اوقات لازم است برنامه های روزانه خود مانند اینستاگرام، واتس اپ و غیره را به روز کنید که نوید ثبات و اطمینان بیشتر را می دهد.

فروشگاه Google Play یا App Store را باز کنید و برنامه اینستاگرام را به آخرین نسخه موجود به روز کنید. سپس اینستاگرام را باز کنید و سعی کنید صفحه اصلی را دوباره بارگیری کنید.

3. داده موبایل را برای اینستاگرام (iPhone) فعال کنید

آیفون به شما امکان می‌دهد داده‌های تلفن همراه را در برنامه‌های خاصی محدود کنید تا در مصرف داده زیاده‌روی نکنید. به عنوان مثال، اگر داده های تلفن همراه اینستاگرام را خاموش کرده باشید، فید بارگیری نمی شود. در عوض، مراحل زیر را دنبال کنید تا دوباره فعال شود.

مرحله 1: برنامه تنظیمات را در آیفون باز کنید.

مرحله 2: به پایین بروید و اینستاگرام را پیدا کنید.

مرحله 3: داده تلفن همراه را از منوی زیر فعال کنید.

4. از اتصال اینترنت سریع استفاده کنید

با حلقه‌ها، استوری‌ها و ویدیوها، اینستاگرام به یک اتصال اینترنتی قوی برای بارگیری محتوا برای شما نیاز دارد.

اگر روی اتصال اینترنت کند کار می کنید، به شبکه بهتری بروید تا فید اینستاگرام خود را تازه کنید. به عنوان مثال، دسترسی به اینستاگرام در یک شبکه Wi-Fi عمومی ممکن است منجر به خطای عدم بارگیری مجدد در برنامه شود.

شبکه های وای فای عمومی معمولاً به تعداد زیادی دستگاه متصل می شوند.

5. توقف اجباری اینستاگرام (اندروید)

توقف اجباری در اندروید به طور کامل تمام فعالیت برنامه های پس زمینه را متوقف می کند. می توانید از این روش استفاده کنید و مشکل رفرش نکردن اینستاگرام را برطرف کنید.

مرحله 1: اینستاگرام را از صفحه اصلی یا کشوی برنامه خود پیدا کنید و نماد برنامه را طولانی فشار دهید.

مرحله 2: به منوی App Info دسترسی پیدا کنید.

مرحله 3: روی Force stop ضربه بزنید و تصمیم خود را تأیید کنید.

گوشی اندروید خود را ریستارت کنید و اینستاگرام را دوباره باز کنید.

6. کش و حافظه را پاک کنید (اندروید)

اینستاگرام حافظه پنهان را در پس‌زمینه جمع‌آوری می‌کند تا بتواند به سرعت صفحات و حساب‌های مکرر شما را بارگیری کند. با این حال، حافظه پنهان بد ممکن است باعث خطای پوشش خبری قدیمی نشود. در اینجا نحوه پاک کردن کش اینستاگرام و فضای ذخیره سازی در اندروید آورده شده است.

مرحله 1: روی نماد اینستاگرام ضربه بزنید و به منوی اطلاعات برنامه بروید.

مرحله 2: روی Storage & Cache ضربه بزنید.

مرحله 3: از منوی زیر گزینه Clear Storage and Clear Cache را انتخاب کنید.

دوباره اینستاگرام را باز کنید و خواهید دید که برنامه محتوای جدید را برای شما بارگذاری می کند.

7. استفاده از داده های نامحدود (اندروید)

Android یک حالت ذخیره داده ارائه می دهد که به شما کمک می کند مصرف داده را در تلفن خود محدود کنید. با این حال، هنگامی که حالت ذخیره داده فعال است، ممکن است با اینستاگرام تداخل داشته باشد و نشان دهد که نمی تواند پست های صفحه اصلی را بازخوانی کند.

نیازی نیست حالت ثبت داده ها را به طور کامل غیرفعال کنید. در عوض، می‌توانید دسترسی نامحدود به داده‌های اینستاگرام را برای عملکرد عادی تنظیم کنید، حتی زمانی که حالت ذخیره داده فعال است.

مرحله 1: نماد برنامه اینستاگرام را طولانی فشار دهید و منوی اطلاعات برنامه را باز کنید.

مرحله 2: به داده موبایل و وای فای بروید و استفاده نامحدود داده را از منوی زیر فعال کنید.

8. دوباره وارد اینستاگرام شوید

این ترفند برای بسیاری کارآمد بوده است، بنابراین ارزش امتحان کردن را دارد. ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید، به منوی Account > More > Settings بروید.

به پایین اسکرول کنید و از برنامه خارج شوید. دوباره وارد شوید و ببینید که آیا مشکل حل شده است.

9. از فیلتر شکن استفاده کنید

در برخی موارد عدم نمایش پست ها و استوری های کاربران دیگر در اینستاگرام با تغییر آدرس IP قابل حل است. فیلتر خود را فعال کنید سپس وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید، بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر.

شروع به مرور اینستاگرام کنید

همیشه می توانید از اینستاگرام در دستگاه دیگری استفاده کنید یا نسخه وب اینستاگرام را به عنوان آخرین راه حل برای رفع بار نشدن اینستاگرام انتخاب کنید. همچنین، اگر از اینستاگرام خسته شده اید یا می خواهید از پلتفرم رسانه های اجتماعی استراحت کنید، می توانید اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال یا برای همیشه حذف کنید.

رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام
چرا صفحه اینستاگرام خالی می شود؟

لطفا این مقاله را نادیده نگیرید. حل 100 درصدی مسئله به روز نشدن پوشش خبری با استفاده از یکی از این روش ها امکان پذیر است.

پوشش خبری تصحیح نمی شود

به طور کلی، تازه کردن صفحه اینستاگرام به معنای تازه کردن صفحه اصلی اینستاگرام است. یعنی با رفرش صفحه اصلی اینستاگرام می توانید پست ها و استوری های تازه منتشر شده را مشاهده کنید. گاهی اوقات، به دلیل قطع موقت اینترنت یا هر دلیل دیگری، با خطای “Refresh Feed” مواجه می شویم و پست ها و استوری های جدید نمایش داده نمی شوند. در بسیاری از موارد این موقتی است و بعد از چند ثانیه یا بیشتر. دقیقه ها به صورت خودکار تنظیم می شوند.

در صورتی که با خطای اینستاگرام نمی تواند پوشش خبری را بخواند مواجه شدید، صفحه اینستاگرام شما کاملاً خالی می شود و هیچ پست یا استوری برای شما نمایش داده نمی شود و نمی توانید هیچ فعالیتی در داخل صفحه انجام دهید. اما چه راه حلی برای حل مشکل پوشش رسانه ای وجود دارد که قابل خواندن نباشد؟

رفع مشکل عدم رفرش اینستاگرام

بهترین و ساده ترین راه برای رفع مشکل اینستاگرام این است که این فرآیند را به کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار بسپارید. برای این کار با شماره های پیوست شده تماس کوتاهی برقرار کنید. کارشناسان ما پس از دریافت اطلاعاتی از شما، مراحل بازیابی اکانت را آغاز کرده و حتی در صورت نیاز مستقیما با پشتیبانی اینستاگرام در ارتباط بوده و در نهایت اکانت اینستاگرام شما را بازیابی خواهند کرد. بنابراین بهترین و ساده ترین راه برای حل مشکل اینستاگرام خود تماس با کارشناسان اینستا جوکار است.

آموزش تصویری حل مشکل پوشش اخبار اینستاگرام

نسخه قبلی اینستاگرام را نصب کنید

اگر اخیرا با مشکل خالی شدن صفحه اینستاگرام مواجه شدید، کافیست نسخه قبلی اینستاگرام را دانلود کنید تا مشکل خالی شدن صفحه اینستاگرام برطرف شود، می توانید از طریق این لینک این کار را انجام دهید. اما مطمئن شوید که ابتدا اینستاگرام را روی گوشی خود حذف کنید و سپس نسخه قبلی اینستاگرام را نصب کنید.

با تغییر رمز صفحه مشکل را برطرف کنید

لطفاً یکبار رمز عبور صفحه خود را تغییر دهید و قبل از ادامه مراحل بعدی دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. با تغییر پسورد صفحه، یک رفرش کلی در اکانت اینستاگرام شما انجام می شود و خطاهای زیادی مانند خطای Couldn’t Refresh Instagram Feed وجود دارد. . حل خواهی شد. پس رمز حساب خود را تغییر دهید و دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. در اکثر مواقع با انجام این کار مشکل پوشش خبری آپدیت نمی شود و اینستاگرام برطرف می شود.

از ابزار Change IP Address Tool استفاده کنید

اگر با تغییر پسورد پیج مشکل رفرش نکردن کاور اینستاگرام شما حل نشد. برنامه اینستاگرام را از برنامه های باز شده روی گوشی خود حذف کنید. سپس وارد تنظیمات موبایل خود شوید و کش اینستاگرام را پاک کنید. اگر با نحوه پاک کردن کش اینستاگرام آشنا نیستید، می توانید مقاله نحوه پاک کردن کش اینستاگرام در اندروید و آیفون را مطالعه کنید. انجام دادن. پس از پاک کردن کش اینستاگرام، فیلتر خود را روشن کرده و وارد اینستاگرام شوید و منتظر بمانید تا صفحه شما رفرش شود و پوشش خبری آپدیت نشود و صفحه شما حل شود.

پاک کردن کش اینستاگرام:

قبل از اقدام در پوشش خبری اینستاگرام، کش اینستاگرام را دو تا سه بار پاک کنید، این یک مشکل تازه سازی نیست.

تعلیق اجباری اینستاگرام:

پس از پاک کردن کش برنامه اینستاگرام، باید اینستاگرام را اجباری متوقف کنید، برای این کارت تنظیمات موبایل خود را وارد کنید » به Apps بروید یا برنامه ها را مدیریت کنید » برنامه Instagram را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید » روی Force stop کلیک کنید.

مشکل را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهید

بهترین راه برای رفع مشکل به روز نشدن پوشش خبری اینستاگرام این است که به پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بزنید و مشکل خود را گزارش دهید. برای گزارش مشکل به اینستاگرام متنی را که در زیر قرار داده ام به همراه پیج آیدی خود به اینستاگرام ارسال کنید.

سلام اینستاگرام عزیز اکانت من موقتا قفل شده و با ارور قفل اکانت مواجه شدم. لطفا مشکل من را حل کنید

[email protected]

اینترنت گوشیت رو عوض کن

از خط دیگری برای اینترنت استفاده کنید، مثلاً اگر از ایرانسل استفاده می کنید، ابتدا اینترنت همراه را سوئیچ و استفاده کنید یا اگر به وای فای متصل هستید، یک بار از خط اینترنت خود استفاده کنید.

آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام

عدم به روز رسانی اینستاگرام می تواند هزاران مشکل برای شما ایجاد کند، به play store بروید و اپلیکیشن اینستاگرام را به روز کنید تا بسیاری از مشکلات شما حل شود.

گوشی خود را خاموش و دوباره روشن کنید

راه دیگر برای رفع مشکل به روز نشدن پوشش خبری این است که اتصال اینترنت خود را قطع کنید، سپس گوشی خود را خاموش و دوباره روشن کنید. احتمالا با این کار مشکل شما که نمی توانید فید را رفرش کنید حل شود.

اینستاگرام را حذف کنید

برای حل مشکل پوشش خبری که به روز نمی شود، یک بار برنامه اینستاگرام خود را حذف و دوباره نصب کنید، ممکن است مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات اینترنت

بسیاری از اوقات دلیل این خطا، خواندن پوشش رسانه ای، مشکل در شبکه یا اینترنت است. اکنون، این مشکل می تواند از اینترنت خودتان یا از سمت زیرساخت ایجاد شود. اگر مشکل از زیرساخت ها باشد تقریبا هیچ کاری نمی توان کرد و باید منتظر حل مشکل زیرساخت بود.

تأیید بخش داده های دسترسی

برخی از کاربرانی که با مشکل نخواندن اینستاگرام مواجه بودند گزارش دادند که با وارد شدن به بخش امنیت و سپس بخش access data یا همان امنیت > دسترسی به داده و تایید اخطارهای نمایش داده شده مشکل حل می شود. t refresh آن را حل کرده است. اما توجه داشته باشید که این راه حل تنها در صورتی به شما کمک می کند که همچنان بتوانید به بخش تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید، اگر با صفحه خالی اینستاگرام روبرو هستید و نمی توانید به تنظیمات بروید، این روش به شما کمکی نمی کند.

تغییر زبان موبایل

برای رفع مشکل پخش نشدن اینستاگرام حتما این روش را دنبال کنید. اگر زبان گوشی شما فارسی است به تنظیمات موبایل خود بروید و زبان را روی انگلیسی قرار دهید سپس به اینستاگرام بروید و ببینید مشکل برطرف شده است یا خیر. یا نه!!

تنظیمات زمان و تاریخ را تغییر دهید

اگر تاریخ و زمان شما به صورت دستی تنظیم شده است، آنها را به خودکار تغییر دهید. همچنین اگر 24 ساعت است آن را به 12 ساعت و اگر 12 ساعت است به 24 ساعت تغییر دهید.یکی از راه های حل مشکل رفرش نکردن اینستاگرام تنظیم تاریخ و ساعت اینستاگرام است.

تغییر نام نقاط دسترسی:

یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای رفع مشکل پوشش خبری که به روز نمی شود انجام دهید این است که تنظیمات هات اسپات هر سیم کارتی را که استفاده می کنید تغییر دهید، برای این کار تنظیمات موبایل خود را وارد کنید. به قسمت Access point name رفته و یک اکسس پوینت به نام 666 ایجاد کنید و نقطه دسترسی اینترنت خود را در آنجا قرار دهید. با این روش آدرس IP اینترنت شما تغییر می کند و مشکل رفرش نکردن یا خوانده نشدن اینستاگرام شما حل می شود.

حافظه گوشی خود را بررسی کنید

پر کردن حافظه گوشی ها می تواند مشکل ساز باشد و گاهی اوقات باعث ایجاد مشکلات بسیار عجیبی می شود که یکی از آنها ناتوانی در خواندن اینستاگرام است. بنابراین حافظه داخلی گوشی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که فضای خالی کافی در آن وجود دارد. اگر حافظه گوشی پر است، فایل های غیر ضروری را حذف کنید. پس از آزاد کردن حافظه گوشی، دوباره ویژگی اینستاگرام را بررسی کنید. مشکل “Refresh feed” احتمالا حل شده است و شما می توانید به راحتی به کار در صفحه خود ادامه دهید.

اگر مشکل رفرش نشدن اینستاگرام شما با روش های ذکر شده برطرف نشد، به احتمال زیاد صفحه شما غیرفعال یا غیرفعال شده است. برای اینکه متوجه شوید صفحه شما غیرفعال شده است یا خیر، کافی است نام کاربری خود را در کادر جستجوی اینستاگرام با حساب دیگری وارد کنید. اگر حساب شما در نتایج جستجو یافت نشد، حساب شما غیرفعال می شود. بخوانید تأیید این که شما وارد شده اید.

خطای جلد اخبار اینستاگرام نمی تواند به روز شود

همچنین ممکن است با خطای Unable to reading cover news Instagram برخورد کرده باشید که شما را آزار می دهد. اما راه حل برای حل این مشکل چیست؟

جدید بودن مشکل پوشش خبری با روش های زیر قابل حل نیست

دوستانی که این مشکل را دارند می توانند با مدیریت واتساپ با شماره
تماس بگیرند

بیایید این مشکل را برای شما حل کنیم

این کار را به کارشناسان اینستاگرام بسپارید تا در کمتر از 10 دقیقه مشکل شما حل شود

برای برقراری ارتباط بر روی آیکون اینستاگرام یا واتس اپ در کنار صفحه کلیک کرده و وارد قسمت چت شوید

4/5 – (190 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا