چرا نمیتونم تو اسنپ ثبت نام کنم

برنامه اسنپ یکی از اولین سرویس های آنلاین اپ خودرو در ایران است. کاربرانی که از اسنپ استفاده می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. امروز در انزل وب قصد داریم نحوه رفع مشکل اپلیکیشن اسنپ را به شما آموزش دهیم.

رفع مشکل برنامه اسنپ برای رانندگان و مسافران

نحوه رفع مشکلات اپلیکیشن اسنپ

برنامه اسنپ شامل دو برنامه اسنپ برای رانندگان و مسافران است. این برنامه آنلاین است و به دلایل مختلف ممکن است هنگام استفاده از برنامه با مشکلاتی مواجه شوید. مشکل دلایل مختلفی دارد اما در هر صورت استفاده از یکی از روش های زیر مشکل شما را حل می کند.

رفع مشکل درایورهای اسنپ

برخی از درایورهای اسنپ که از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنند با اپلیکیشن خود مشکل داشته‌اند، اسنپ راه‌حلی برای آن‌ها ایجاد کرده است. این مشکل از طریق پیامک به رانندگان گزارش شده است.

برای رفع این مشکل، ابتدا باید فایل پچ درایور را دانلود کنید.

روی فایل دانلود شده ضربه بزنید. از شما خواسته می شود رمز عبور گوشی خود را وارد کنید. برای این کار می توانید از اثر انگشت، الگوها و … نیز استفاده کنید.

در منوی باز شده، Snapp را در کادر اول تایپ کنید. روی OK کلیک کنید.

صبر کنید تا بعد از اتمام نصب Snapp را ببینید.

پروسه کامل شد و مشکل حل شد.

همچنین اگر از کاربران اپلیکیشن Wall هستید و در استفاده از آن مشکل دارید، پیشنهاد می کنیم آموزش کامل ۱۲ راه حل مشکل اپلیکیشن دیوار در اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

مشکل باز نشدن اپلیکیشن اسنپ در گوشی های iOS

مشکل دیگری که گریبانگیر کاربران آیفون شده است، محدودیتی است که اپل در اپ استور ایجاد کرده است. در این صورت کاربران آیفون دیگر نمی توانند از اسنپ روی گوشی خود استفاده کنند. برای حل این مشکل فعلا می توانید از نسخه وب اسنپ استفاده کنید. تمام ویژگی های برنامه در نسخه وب نیز موجود است.

البته برای سهولت کار بهتر است به جای وارد کردن آدرس از میانبر استفاده کنید. ابتدا وارد سامانه app.snapp.ir شوید. سپس روی اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و به صفحه اصلی اضافه کنید. در نهایت با لمس Add یک میانبر به صفحه شما اضافه می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

به روز رسانی برای حل مشکلات درایور Snap

در بسیاری از موارد، برای اینکه برنامه به درستی کار کند، برنامه باید به آخرین نسخه منتشر شده به روز شود. در غیر این صورت نمی توانید از آن به درستی استفاده کنید. کافی است به اپ استور خود بروید و اسنپ را به روز کنید.

بررسی اینترنتی

همانطور که می دانید، اسنپ برای کار کردن نیاز به اتصال به اینترنت دارد. بنابراین باید مطمئن شوید که دستگاه شما به شبکه اینترنت صحیح متصل است. با باز کردن برنامه های آنلاین می توانید این موضوع را تأیید کنید.

گوشی را ریستارت کنید

گاهی اوقات ممکن است مشکلات نرم افزاری مختلفی رخ دهد که به راحتی با راه اندازی مجدد برطرف می شوند. به همین دلیل گوشی خود را ریستارت کنید.

تنظیمات شبکه را به تنظیمات اولیه برگردانید

تنظیمات نادرست شبکه نیز می تواند دلیل دیگری برای مشکل باشد. برای رفع این مشکل باید تنظیمات شبکه گوشی را ریست کنید. قبلاً نحوه تنظیم مجدد تنظیمات شبکه در Enzel Web را به شما آموزش داده ایم.

کش را حذف کنید

در موارد دیگر وجود داده های معیوب در حافظه کش و داده های برنامه باعث ایجاد مشکل می شود. می‌توانید با پاک کردن حافظه پنهان و داده‌های اسنپ، مشکل را برطرف کنید.

غیرفعال کردن IP Changer

آیا به طور مرتب از سوئیچ های IP استفاده می کنید؟ هنگامی که سوئیچ های IP فعال هستند، Snap ممکن است نتواند به درستی ارتباط برقرار کند. برای این کار بهتر است برنامه های تغییر IP را غیرفعال کنید و سپس وارد اسنپ شوید.

مشکل سرور

خطا همیشه از سمت کاربر نمی آید و در برخی موارد ممکن است مشکل از سمت سرور برنامه باشد. برای تایید این موضوع می توانید برنامه را روی گوشی های دیگر تست کنید. اگر اکثر کاربران با این مشکل مواجه بودند، باید منتظر باشید تا با گزارش به پشتیبانی برنامه، مشکلات برطرف شود.

رفع مشکل برنامه اسنپ در آیفون و … با خروج از حساب کاربری

برخی از کاربران توانستند با خروج از حساب کاربری خود و ورود مجدد مشکل را حل کنند. بنابراین می توانید این روش را نیز امتحان کنید.

برای رفع مشکل برنامه اسنپ مجوزها را بررسی کنید

Snap برای عملکرد صحیح نیاز به دسترسی به مجوزهای مختلف دارد. به تنظیمات دستگاه بروید و بررسی کنید که مجوزهای لازم برای دسترسی به برنامه را فعال کرده اید.

آنتی ویروس را غیر فعال کنید

وجود آنتی ویروس می تواند هنگام اجرای برنامه ها به خصوص برنامه های آنلاین مشکلاتی ایجاد کند. برای بررسی بیشتر، آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید و مشکل را بررسی کنید.

تاریخ و ساعت را بررسی کنید

با مطالعه آموزش تنظیم تاریخ و ساعت گوشی، ساعت و تاریخ گوشی خود را به روز کنید. اگر تاریخ و زمان به‌روزرسانی نشود، ممکن است برنامه در اجرای صحیح مشکل داشته باشد.

به روز رسانی Google Play Services برای رفع مشکل نصب Snap Google Play Services

به روز رسانی سرویس گوگل پلی راه دیگری برای رفع این مشکل است. این برنامه ها را از طریق اپ استور به روز کنید. سپس مشکل را تست کنید.

رفع مشکل برنامه Snap Driver (مشکل اتصال)

برای ورود به برنامه حتما کد ارسالی را به درستی وارد کنید. در مرحله بعد اتصال اینترنت را بررسی کنید. اگر همه چیز درست باشد، ممکن است حساب شما مسدود شود. برای بررسی این مشکل باید با پشتیبانی تماس بگیرید.

عدم دریافت درخواست سفر از رانندگان

ابتدا باید وضعیت خود را به فعال و در دسترس تغییر دهید. در غیر این صورت نمی توانید درخواست را دریافت کنید. پس از آن، مکان گوشی باید فعال شود و شما باید به اینترنت متصل باشید.

در پایان اگر از نقشه پیش فرض برنامه راضی نیستید، مطالعه آموزش تغییر نقشه پیش فرض در ویز در اندروید و آیفون برای اسنپ و … را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مقاله امروز روش رفع مشکل اسنپ را به شما معرفی کرده ایم. با چه مشکلی مواجه شدید و چگونه حل شد؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در مورد مشکلات رایج اپلیکیشن اسنپ برای رانندگان و مسافران در نظرات همین پست با ما در میان بگذارید.

اسنپ ​​چت

اندرویدزوم 17 آبان 1396 آموزش مقاله

اسنپ ​​چت یکی از پیام رسان های ویژه ای است که در سراسر جهان و همچنین ایران بسیار محبوب شده است. این پیام رسان با افزودن استیکرها و انیمیشن های جذاب بر روی چهره افراد بسیار معروف و محبوب شده است. اما اسنپ چت همیشه مشکلات ریز و درشتی برای ثبت نام، ورود و استفاده داشته است، به عنوان مثال ممکن است کاربران اندروید چندین بار پیش آمده باشد که هنگام ورود با خطای زیر مواجه شوند:

“اوه نه! ورود شما به طور موقت ناموفق است، پس لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید. اگر ورود شما همچنان ناموفق بود، لطفاً از https://support.snapchat.com/a/failed-login دیدن کنید :)”

اسنپ ​​چت اذعان داشت کسانی که از این پیام رسان با گوشی های روت شده استفاده می کنند ممکن است بیشتر از دیگران این پیام را دریافت کنند، هرچند که کل مشکل بسیار آزاردهنده است، اما اسنپ چت راهکارهایی برای این موضوع ارائه کرده است که سه مورد از آنها به شرح زیر است:

از اسنپ چت رسمی استفاده کنید و آن را از گوگل پلی دانلود کنید

بررسی کنید که زمان و تاریخ سیستم صحیح و به روز باشد

بررسی کنید که حساب Google شما معتبر است و به درستی با تلفن شما همگام شده است

نحوه همگام سازی اکانت گوگل با گوشی اندروید

1. به تنظیمات > حساب > افزودن حساب بروید.

2. روی گزینه Google ضربه بزنید و سپس اکانت معتبر جیمیل خود را وارد کنید و سپس بر روی Next کلیک کنید.

3. سپس رمز عبور خود را وارد کنید، Next و سپس Accept را انتخاب کنید.

4. Next و سپس گزینه پرداخت اطلاعات را بزنید و پس از انتخاب no thanks روی ادامه کلیک کنید

5. و به عنوان آخرین مرحله به گوگل رفته و سپس بر روی گزینه More و سپس Sync now کلیک کنید تا اکانت جیمیلی که وارد کردید در گوشی سینک شود.

اگر کد فعال سازی اسنپ برای شما ارسال نشد و یا اپلیکیشن اسنپ روی گوشی شما نصب نیست، مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

ابتدا شماره موبایل خود را در این لینک ثبت کنید. سپس برنامه Google Play Services را طبق راهنمای زیر به روز کنید.

  در هنگام نصب و فعالسازی اپلیکیشن اسنپ ممکن است مشکلاتی بوجود بیاید. در این مطلب به صورت پرسش و پاسخ به این مشکلات خواهیم پرداخت. شما میتوانید سایر مسائل و پرسشها را در کامنت عنوان کنید تا پاسخ مناسب ارائه شود.

سوال – در صورت نداشتن گوشی هوشمند چگونه می توانم از اسنپ استفاده کنم؟!

پاسخ – اگر گوشی هوشمند ندارید، ساده ترین راه استفاده از نسخه وب اسنپ است. می توانید به راحتی به app.snnap.taxi روی دسکتاپ یا لپ تاپ خود دسترسی پیدا کنید و ثبت نام کنید.

سوال – من اسنپ رو روی گوشی اندرویدم نصب کردم ولی وقتی وارد میشم میگه سرویس های گوگل پلی باید آپدیت بشه. باید چکار کنم؟

پاسخ – از طریق لینک های زیر می توانید سرویس های گوگل پلی را نصب کنید.

همچنین می توانید برنامه Play Services Info (دانلود مستقیم از فروشگاه Play) را از فروشگاه Google Play نصب کنید تا به طور خودکار خدمات Google Play به روز شود.

بسته به نسخه اندروید خود، یکی از بارکدهای زیر را با بارکدخوان از گوشی خود اسکن کنید (یک بارکد خوان نصب کنید):

همچنین می توانید سرویس گوگل پلی و گوگل پلی استور را از این سایت دانلود و نصب کنید.

سوال – چرا موقعیت فعلی من روی نقشه اسنپ درست نمایش داده نمی شود؟

پاسخ – این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از مهمترین دلایل غیرفعال بودن GPS دستگاه است. با مراجعه به قسمت تنظیمات، باید GPS دستگاه را فعال کنید.

به روز نشدن نقشه گوگل یکی دیگر از دلایل احتمالی است.

سوال – با اینکه گوگل پلی رو آپدیت کردم باز هم اسنپ پیغام آپدیت میده!؟

پاسخ – مطمئن شوید که Google Play Services را به روز کرده اید. ممکن است به تازگی فروشگاه Google Play را به روز کرده باشید، بنابراین همچنان مشکلات نصب دارید.

به منظور رفع سوالات و مشکلات نصب برنامه اسنپ، لطفاً ابتدا برنامه اسنپ را به روز کنید و در صورت رفع نشدن، لطفاً مشکل را به عنوان نظر عمومی با مشخصات کامل تلفن (مدل گوشی و ویرایش سیستم عامل) ثبت کنید. امکان پاسخگویی به نظرات خصوصی وجود ندارد.

اگر کد فعال سازی اسنپ برای شما ارسال نشد:

حتما شماره موبایل خود را با اعداد انگلیسی در اسنپ ثبت کنید

نظرات

پاسخ:
محدودیت روزانه دارد. فردا تست مجدد

پاسخ:

سلام

دو برنامه زیر نیاز به آپدیت دارند:
google play services
google play store

پاسخ:
نسخه جدید را از سایت اسنپ دریافت کنید یا از نسخه وب اسنپ به آدرس app.snapp.ir
استفاده کنید.

پاسخ:

روی نسخه وب اسنپ تست کنید:

https://app.snapp.ir/

پاسخ:

سلام.

سیستم عامل گوشی شما چیست؟ نسخه چیست؟

پاسخ:
با پشتیبانی تماس بگیرید. یا با آدرس ایمیل دیگری ثبت نام کنید.

پاسخ:
برنامه را یکبار ببندید و ریستارت کنید

پاسخ:

با سلام،

سیستم عامل و نسخه گوشی چیست؟

پاسخ: مدل گوشی
؟

پاسخ:

لطفا به تنظیمات زیر بروید و گزینه High accuracy را انتخاب کنید:

تنظیمات > مکان > حالت > دقت بالا

برای افزایش دقت GPS می توانید نرم افزار زیر را نیز نصب کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eclipsim.gpsstatus2&hl=en

لطفاً پس از انجام مراحل فوق نتیجه را به من اطلاع دهید

پاسخ:
باید با ایمیل و رمز عبور
وارد شوید

پاسخ:
برنامه اسنپ را آپدیت کنید و کش آن را پاک کنید.

پاسخ:
درود بر شما. قطعا راهکارهای بیشتری برای استفاده بهتر از برنامه اسنپ قرار خواهیم داد.

پاسخ:
وضعیت GPS و جعبه ابزار را در گوگل پلی جستجو کنید.

پاسخ:

سلام و درود

گاهی اوقات به دلیل مشکلات اینترنت در اسنپ این اتفاق می افتد. اگر همچنان این مشکل را دارید، ابتدا اپلیکیشن اسنپ را به روز کنید. اگر نه، با پشتیبانی تماس بگیرید.

پاسخ:

با سلام

روی منو (گوشه سمت راست بالای SnapWeb) کلیک کنید و آخرین گزینه را انتخاب کنید.

پاسخ:

سلام.

ابتدا برنامه Google Maps را به روز کنید، سپس حافظه پنهان و داده های آن را پاک کنید.

پاسخ:
آیا نقشه فقط در اسنپ نمایش داده نمی شود یا در برنامه های دیگر مثل گوگل مپ این مشکل وجود دارد؟

پاسخ:
چون میگید گوگل مپ هم مشکل داشت و حل شد. بنابراین این مشکل تقصیر برنامه اسنپ نیست و علت دیگری دارد. شاید با حذف و نصب مجدد اسنپ مشکل برطرف شود.

پاسخ:
معمولاً باید با مواردی که مطرح شد مشکل حل شود. در صورت لزوم می توانید با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید. اگر راه حل دیگری پیدا شد به شما اطلاع خواهیم داد. موفق باشید

پاسخ:
سلام. نسخه سیستم عامل گوشی شما چیست؟

پاسخ:

با این نسخه از سیستم عامل iOS مشکلی نباید وجود داشته باشد و قاعدتا ایراد از برنامه اسنپ نیست چون تعداد زیادی روی همین مدل گوشی با موفقیت نصب کرده اند.

پیشنهاد می کنم از نسخه تحت وب اسنپ به آدرس https://app.snapp.ir استفاده کنید. کافی است این آدرس را با مرورگر اینترنت خود وارد کرده و با رمز عبوری که ایجاد کرده اید وارد شوید.

پاسخ:

سلام. لطفا مدل گوشی و نسخه سیستم عامل را بفرمایید.

همچنین قبل از نصب اسنپ از به روز بودن سرویس گوگل پلی و گوگل استور مطمئن شوید.

پاسخ:

سلام.

هیچ رابطه ای بین تعداد و قیمت نیست!

لطفا مشکل را با جزئیات بیشتر توضیح دهید

پاسخ:

سلام.

در چه شهری هستید؟

پاسخ:

در کرج شماره راننده و مسافر مخفی است.

مطمئن شوید که با همان شماره تلفنی که در برنامه اسنپ ثبت کرده اید با راننده تماس بگیرید تا سیستم به طور خودکار شما را به درایور متصل کند.

پاسخ:

مدل گوشی و نسخه سیستم عامل آن چیست؟

پاسخ:
دوباره اسنپ را نصب کنید سپس کش را پاک کنید داده

پاسخ:
فقط اسنپ هست یا با گوگل مپ مشکل دارید؟

پاسخ:

فقط اسنپ اینطور است یا در گوگل مپ هم مشکل دارید؟

پاسخ:

ابتدا گوگل سرویس و گوگل استور را بروز رسانی کنید

سپس نقشه های گوگل را به روز کنید

سپس اسنپ را آپدیت کنید و کش و داده ها را پاک کنید

پاسخ:

این مشکل بزودی حل خواهد شد.

در حال حاضر، می توانید از نسخه وب اسنپ استفاده کنید:

https://app.snapp.ir

پاسخ:
لطفا با پشتیبانی
تماس بگیرید

پاسخ:
نسخه جدید منتشر شده 30 دقیقه پیش را نصب کنید. مشکل حل شد

پاسخ:

لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:

02141849000

پاسخ:

با سلام

من معنی سوال شما
را متوجه نشدم

پاسخ:

لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:

02141849000

پاسخ:

این مشکل چندین علت میتواند داشته باشد. ممکن است بخاطر مشکل اینترنت باشد یا بخاطر شلوغی شبکه اسنپ.

همچنین ممکن است محل مبدا یا مقصد شما تحت پوشش اسنپ نباشد. در این صورت می توانید با جابجایی مبدا و نقطه مقصد تست کنید. مثلاً در بزرگراه تهران در برخی نقاط فقط باند شمالی پوشیده شده است.

پاسخ:

کش و دیتا را پاک کنید.

Snap را حذف و دوباره نصب کنید.

پاسخ:
سلام. لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید. با تشکر

پاسخ:
سلام. حافظه پنهان و داده
را پاک کنید

پاسخ:
سلام. در صورت امکان با همان ایمیل وارد شوید. یا با شماره تلفن
با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید

پاسخ:

با سلام و تبریک سال جدید

برای استفاده از اسنپ فقط یک شماره موبایل کافی است. اگر کد برای شما ارسال نشد، باید با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.

پاسخ:
تماس با پشتیبانی اسنپ

پاسخ:

از مسیر یاب دال استفاده کنید.

پاسخ:
سلام. لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
02141849000

پاسخ:

با سلام. احتمالا مبدا یا مقصد شما تحت پوشش اسنپ نیست. پیشنهاد میشود این نقاط را کمی جابجا کرده و مجدد تست کنید. به طور مثال، در اتوبان مخصوص در برخی نقاط باند جنوبی تحت پوشش نیست ولی باند شمالی پوشش دارد.

پاسخ:
، مبدا و مقصد خود را با پیام خصوصی برای تایید
مشخص کنید.

پاسخ:

آدرس را یک بار کلا پاک کنید و ذخیره کنید.
در هنگام وارد کردن آدرس فقط از حروف و اعداد استفاده کنید و کاراکترهایی مثل نقطه و کاما استفاده نکنید.

پاسخ:
ممکن است ارسال اسنپ اسنپ از طریق شماره را مسدود کرده باشید.

پاسخ:
مبدا و مقصد را کمی جابه جا کنید.

پاسخ:
در صورت مسدود شدن پیامک تبلیغاتی ممکن است پیام فعال سازی دریافت نشود

پاسخ:
شماره 10 را به سامانه 1000550 پیامک کنید تا رمز ورود به اسنپ درایور را دریافت کنید.

پاسخ:
مبدا و مقصد باید تحت پوشش اسنپ باشد. نقاط
را کمی حرکت دهید

پاسخ:
پیام های تبلیغاتی شما مسدود شده است

پاسخ:

سلام. برای استفاده از اسنپ روی کامپیوتر میتوانید با استفاده از مرورگر فایرفاکس یا کروم به آدرس https://app.snapp.ir  مراجعه نمایید.

پاسخ:

کدام شهر هستید؟

نقطه مبدا و نقطه مقصد باید توسط شی snap پوشانده شود. نقاط
را کمی حرکت دهید

پاسخ:
شما اهل کدام شهر هستید؟ مرز مبدا و مقصد کجاست؟

پاسخ:
همدان هنوز تحت پوشش اسنپ قرار نگرفته است.

پاسخ:
لطفا دلیل مسدود شدن را در پیام خصوصی بفرمایید

پاسخ:

لطفا به دفتر اسنپ در شهر محل سکونت خود مراجعه کنید:

پاسخ:
در صورت امکان با شماره موبایل دیگری تست کنید. این ممکن است به دلیل مسدود شدن پیام های تبلیغاتی
باشد

پاسخ:

لطفا به دفتر اسنپ در شهر محل سکونت خود مراجعه کنید:

پاسخ:
در صورت امکان با شماره موبایل دیگری تست کنید. این ممکن است به دلیل مسدود شدن پیام های تبلیغاتی باشد

پاسخ:
برای رفع مشکل می توانید با مرورگر اینترنت گوشی خود به سایت http://app.snapp.ir مراجعه کنید و از برنامه استفاده کنید.

پاسخ:
با مرورگر اینترنت گوشی خود به آدرس http://app.snapp.ir بروید و از برنامه استفاده کنید.

پاسخ:
سلام. لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
02141849000

پاسخ:

نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی با همراه اول :

    برای فعال سازی پیام های تبلیغاتی، شما میبایست از خط خود، عدد 2 را به شماره پیامکی 8999 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، پیامکی از شرکت همراه اول مبنی بر فعال شدن مجدد سرویس پیامک تبلیغاتی تا 24 ساعت آینده برای شما فرستاده خواهد شد و این سرویس برای شما تا 24 ساعت بعد فعال می گردد.

نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل :
برای ثبت درخواست دریافت پیامک تبلیغاتی باید شماره 1 خط خود را به شماره پیامک 5005 ارسال کنید که پس از ارسال پیام، ایرانسل برای فعال سازی این سرویس پیامکی برای شما ارسال می کند.

پاسخ:
همه روش ها معتبر هستند

پاسخ:
مرورگر خود را به روز کنید

پاسخ:
نسخه فعلی وب اسنپ مشکل دارد و به زودی رفع خواهد شد.

پاسخ:
نسخه فعلی وب اسنپ مشکل دارد و به زودی برطرف می شود

پاسخ:
سلام. با انجام مراحلی که گفتید باید درست میشد! گوگل مپ را آپدیت و تست کنید و نتیجه را
اعلام کنید

پاسخ:
ممکن است به دلیل استفاده از ضد فیلتر
باشد.

پاسخ:
گوگل مپ را هم آپدیت کنید

پاسخ:

صبح بخیر. ساده ترین راه این است که با استفاده از یک مرورگر (فایرفاکس، کروم و …) به آدرس app.snapp.ir بروید و ثبت نام کنید.

نحوه آپدیت در مقاله بالا
به طور کامل توضیح داده شده است

پاسخ:
آیا درایور اسنپ را آپدیت کرده اید یا از نسخه های سازگار با ویز استفاده می کنید؟

پاسخ:
در قسمت پشتیبان تنظیمات گوشی باید اکانت گوگل خود را وارد کنید

پاسخ:
سلام. اگر اینترنت وصل باشد اسنپ کار می کند. ربطی به وای فای یا دیتای گوشی نداره.

پاسخ:
آدرس تست app.snapp.ir با مرورگر

پاسخ:

شما میتونید با ایمیل در آدرس http://app.snapp.ir ثبت نام کنید.پیروز باشید

پاسخ:

شما میتونید با ایمیل در آدرس http://app.snapp.ir ثبت نام کنید.پیروز باشید

پاسخ:

اگر کد فعال سازی اسنپ برای شما ارسال نشد:

حتما شماره موبایل خود را با شماره های انگلیسی در اسنپ ثبت کنید.

اگر مشکل حل نشد: نرم افزار اسنپ را به روز کنید، سپس مطمئن شوید پیامک تبلیغاتی شما باز است، سپس بررسی کنید که پیامک به اشتباه توسط گوشی شما مسدود نشده باشد.

در نهایت اگر همچنان مشکل دارید نام و شماره همراه و ایمیل خود را به شماره در پیام خصوصی به شماره ارسال نمایید.

پاسخ:

شما میتونید با ایمیل در آدرس http://app.snapp.ir ثبت نام کنید.

پیروز باشید

پاسخ:
درود بر شما.

پاسخ:

صبح بخیر

ثبت نام در لینک زیر:

http://app.snapp.ir

پاسخ:

سلام به آدرس زیر ثبت نام کنید

http://app.snapp.ir

پاسخ:
مقصد شما تحت پوشش اسنپ
نیست

پاسخ:

به آدرس زیر وصل شوید:

http://app.snapp.ir

پاسخ:
احتمالاً این مشکل سخت افزاری است. ربطی به اسنپ نداره تنظیمات گوشی
را بررسی کنید

پاسخ:
از چه مرورگری استفاده می کنید؟

پاسخ:
مبدا یا مقصد شما تحت پوشش اسنپ
نیست.

پاسخ:

تنظیمات GPS را بررسی کنید

برنامه Google Maps
را به روز کنید

پاسخ:
فایرفاکس را روی گوشی نصب کنید مشکلی وجود ندارد

پاسخ:
مشکل به زودی حل خواهد شد.

پاسخ:
بله درست است

پاسخ:
مثل اینکه مشکل از اسنپ است.

پاسخ:
سلام. مبدا یا مقصد شما تحت پوشش نیست. کجا زندگی می کنید؟

پاسخ:
سلام. شماره

پاسخ:
آیا آخرین نسخه اسنپ را نصب کرده اید؟

پاسخ:
می توانید به http://app.snapp.taxi وصل شوید؟

پاسخ:
لطفا شماره موبایل خود را در پیام خصوصی
ذکر کنید

پاسخ:
لطفا شماره موبایل خود را در پیام خصوصی
ذکر کنید

پاسخ:
به کدام شهر سفر می کنید؟

پاسخ:

آخرین نسخه نرم افزار اسنپ را نصب کنید.

پاسخ:

از طریق ایمیل ثبت نام کنید، سپس شماره موبایل خود را در قسمت اطلاعات کاربری وارد کنید:

پاسخ: مدل گوشی
و نسخه سیستم عامل؟

پاسخ:
با پشتیبانی
تماس بگیرید

پاسخ:
مشکلی ندارد. شماره موبایل خود را در پیام خصوصی بفرستید.

پاسخ:

از طریق ایمیل به آدرس زیر ثبت نام کنید، سپس برنامه را نصب کنید و اطلاعات استفاده از تلفن همراه خود را وارد کنید:

https://app.snapp.taxi

اگر جواب نداد، با پشتیبانی اسنپ با شماره
تماس بگیرید

پاسخ:
سلام. احتمالا به دلیل کمبود فضای گوشی یا کندی آن است. چون این مشکلی که شما میفرمایید به ندرت توسط همراهان گزارش می شود.

پاسخ:
برنامه را به روز کنید. سایر درایورها این مشکل را ندارند

پاسخ:
سلام. سرویس گوگل پلی را به روز کنید. از آخرین نسخه مرورگر کروم یا فایرفاکس استفاده کنید.

پاسخ:
سلام. اگر منظورتان نمایش کامل نقشه است، باید کمی صبر کنید تا نشان داده شود.

پاسخ:
شما اهل کدام شهر هستید؟ مبدا و مقصد را مشخص کنید. شاید محدوده سفر شما هنوز تحت پوشش SP
نباشد

پاسخ:

بدون ایمیل نمیشود. ایمیل بسازید سپس طبق مراحلی که در سایت گفته شده ثبت نام کنید.

پاسخ:
کدوم شهر هستید؟

پاسخ:
شهر میم مشمول نیست. مسیرهای بین شهری عموما تحت پوشش اسنپ ۷۵۷۵۷۵۹۹۹۸۸۸ نیستند

پاسخ:

از نسخه WebSnap استفاده کنید:

پاسخ:
آپدیت اسنپ

پاسخ:

بدون ایمیل نمیشود. ایمیل بسازید سپس طبق مراحلی که در سایت گفته شده ثبت نام کنید.

پاسخ:
شماره

پاسخ:
هر بار که دوستان شما اولین سفر خود را انجام دهند، یک سفر رایگان دریافت خواهید کرد. هیچ محدودیت زمانی یا مهلتی در این زمینه وجود ندارد.

پاسخ:
در قسمت جستجو می توانید محل مورد نظر را جستجو کنید. اگر با جستجو پیدا نشد، مبدا یا نقطه مقصد را روی نقشه انتخاب کنید.

پاسخ:

صبح بخیر. بدون ایمیل غیر ممکن است.

پاسخ:
نصب از طریق مارکت

پاسخ:
این مربوط به تنظیمات گوشی شماست و بین گوشی ها فرق می کند.

پاسخ:
با پشتیبانی
تماس بگیرید

پاسخ:
پس از نصب کد 10 را به سامانه 1000550 ارسال کنید تا رمز ورود به اسنپ همراهان را دریافت کنید و اکانت شما فعال شود.

پاسخ:
پس از نصب کد 10 را به سامانه 1000550 ارسال کنید تا رمز ورود به اسنپ همراهان را دریافت کنید و اکانت شما فعال شود.

پاسخ:
احتمالا منطقه شما تحت پوشش نیست. مبدا و مقصد کجاست؟

پاسخ:

اصرار بر دریافت کرایه نقدی خط قرمز اسنپ است و این شرکت روی این موضوع بسیار حساس و سخت گیر است. متاسفانه در صورت قطع همکاری راه حل خاصی وجود ندارد. پیشنهاد می شود کمی صبر کنید (دو هفته) و دوباره با شرکت تماس بگیرید. به همه رانندگان عزیز توصیه می شود مقاله زیر را به دقت مطالعه کنند تا دچار مشکل نشوند:

پاسخ:
استفاده از رمز فراموش شده

پاسخ:
برنامه در صورتی کار می کند که اینترنت وصل باشد و ربطی به وای فای یا شبکه تلفنی نداشته باشد

پاسخ:

سلام وقت بخیر. دلایل مختلفی برای نصب نشدن اسنپ روی گوشی شما وجود دارد. لطفا دستورالعمل های زیر را برای نصب برنامه دنبال کنید:

پاسخ:
تست شده و متصل. مشکلی نیست اتصال اینترنت خود را بررسی نمایید.

پاسخ:

ابتدا شماره موبایل خودتون را در این لینک ثبت کنید.

پس از ورود به برنامه، شماره موبایل خود را در قسمت اطلاعات کاربری وارد کنید.

پاسخ:
امکان جابجایی مبدا نیز وجود دارد.

پاسخ:

صبح بخیر.

دو دلیل می تواند داشته باشد:

1- مشکل در اینترنت

2- شلوغی سرور اسنپ (که در روزهای اخیر بسیار زیاد شده است)

پاسخ:

نسخه iOS اسنپ را طبق راهنمای زیر نصب کنید:

https://snapp.ir/ios-tutorial

پاسخ:

با لینک زیر وارد نسخه وب اسنپ شوید:

https://app.snapp.taxi

پاسخ:
سلام. امکان تغییر مستقیم آهنگ و صدای آلارم در برنامه اسنپ وجود ندارد. البته برنامه های ثانویه ای به صورت غیرمستقیم برای تغییر صدای اخطار برنامه ها وجود دارد اما چون ما آنها را تست نکردیم هیچ کدام تایید نمی شوند. می توانید در گوگل (Android customize notification sounds app) جستجو کنید و پس از تحقیق کافی می توانید با مسئولیت خود از برنامه هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید.

پاسخ:
مجددا با ایمیل جدید ثبت نام کنید.

پاسخ:

اندروید:
قبل از هرچیز لازم است اسنپ سازگار با ویز و همچنین مسیریاب ویز را دانلود و نصب کنید.
سپس وارد تنظیمات گوشی خود شوید.
اکنون برنامه گوگل مپ را یافته و روی آن ضربه بزنید. سپس گزینه ی توقف اجباری را بزنید. سپس Clear Defaults را بزنید.

اکنون درایور اسنپ سازگار با ویز را باز کنید و با پذیرش درخواست سفر از شما سوال می شود که کدام یک از روترهای گوشی باید استفاده شود. در این مرحله، باید Waze را به عنوان مرورگر اصلی برنامه انتخاب کنید.

iPhone:
در گوشی های آیفون باید به Settings->Maps رفته و در قسمت Ride Booking Extensions گزینه Snapp را غیرفعال کنید.

پاسخ:
سلام. نسخه اصلی اسنپ را نصب کنید. با تشکر

پاسخ:

ابتدا شماره موبایل خودتون را در این لینک ثبت کنید.
بعد از ورود به برنامه شماره موبایلتان را در بخش اطلاعات کاربری وارد کنید.

پاسخ:
سلام. متاسفانه امکان باز کردن قفل وجود ندارد.

پاسخ:
سلام. آره. اما فقط یک سفر می تواند در یک زمان انجام شود.

پاسخ:
با گوشی خود وارد شوید.

پاسخ:
سلام. برنامه اصلی اسنپ درایور را از سایت اصلی اسنپ دریافت کنید. سایر برنامه ها تایید نمی شوند.

پاسخ:
سلام بله. اینترنت و جی پی اس تلفن باید سالم باشد. همچنین برنامه اصلی اسنپ را نصب کنید.

پاسخ:
سلام. به احتمال زیاد مقصد مورد نظر شما تحت پوشش اسنپ نیست. چه شهری هستی مقصد کجاست؟

پاسخ:
بدون ایمیل امکان پذیر نیست.

پاسخ:

– تنظیمات اینترنت و GPS خود را بررسی کنید

– نرم افزار خود را به آخرین نسخه
به روز کنید

پاسخ:
سلام. لطفا مدل گوشی و نسخه سیستم عامل رو بگید. برای استفاده از اسنپ، باید با دنبال کردن دستورالعمل های موجود در سایت نصب، سرویس گوگل را به روز کنید.

پاسخ:
سلام. اپل آپدیت آیفون 6 SE را متوقف کرده است.

پاسخ:
سلام. خیر نسخه جداگانه ای وجود ندارد. سرویس گوگل پلی
را به روز کنید

پاسخ:
سلام. آیا اسنپ را به روز کرده اید؟

پاسخ:
پوشه هرزنامه را بررسی کنید

پاسخ:
سلام. برنامه را به روز کنید.

پاسخ:
سلام. بله

پاسخ:
سلام. لطفا برنامه
را به روز کنید

پاسخ:
با شماره موبایل
وارد شوید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا