چرا نغمه از هاشم طلاق گرفت

موضوع

متن شما

گروه بندی

سالن

سوال مورد نظر

گزینه ها

* لطفا قبل از ثبت نام در ایجاد موضوعات و نظرسنجی دقت کنید زیرا امکان ویرایش یا حذف محتوا پس از ارسال وجود ندارد. علاوه بر این، شما باید قوانین و مقررات نینی سایت را رعایت کنید.

صرفه جویی

انصراف دهید

جامعه پویا – سریال Destiny 4 اگرچه به اندازه سه فصل دیگر چشمگیر و جذاب نیست، اما مثلث عشقی ایجاد شده بین آرام، هاشم و نغمه می تواند کم و بیش تنش ایجاد کند.

در طول سه فصل قبل با پرداختن به داستان پرتلاطم زندگی دو جوان به نام هاشم و سهراب، موفق شد داستانی جذاب و اجتماعی بسازد که بینندگان زیادی را به خود جذب کند، اما خروج داستان از موضوع اجتماعی سرنوشت 4 و واقعیت این است. که تبدیل به یک شعار شد تنش داستان را کاهش داد. داستان آنقدر به حاشیه رفته که شخصیت هاشم به طور کلی تغییر کرده و نویسنده برای اینکه موضوع کسب و کارهای دانش بنیان را وارد داستان کند، آنقدر داستان را ضعیف کرده است که دو شخصیت اصلی این داستان، هاشم و سهراب و درگیری های شخصی. از آنها و تلاششان برای زندگی خبری نیست. داستان این سریال تداوم خود را از دست داده و آنقدر وصله شده است که انگار برای اولین بار با داستانی درجه دو و ضعیف روبرو هستیم و نه داستانی که فصل چهارم از آن ساخته شده است.

طلاق هاشم و نغمه

طلاق هاشم و نغمه با بازی دارا حیایی و فاطمه بهارمست، البته شوکی در این ماجرا بود، سکانس جدایی این زوج به ما می گوید که قطعاً در زندگی هاشم با تحولات زیادی روبرو هستیم. بیننده انتظار دارد زندگی هاشم تحت تأثیر این جدایی قرار گیرد، زیرا اولاً آنچه در سه فصل گذشته به ما نشان داده شده است، هاشم شخصیت پخته ای ندارد و ثانیاً زندان قطعاً افراد را افسرده و خسته کننده تر می کند، اما در هاشم. ، که در فصل چهارم است نشان داده شده است. ما چنین چیزی نمی بینیم. یک شخصیت طنزآمیز و سبک دل برای او نوشته شده که هیچ ربطی به گذشته اش ندارد و به نظر می رسد نویسنده و کارگردان فقط دوست داشته هاشم در این داستان حضور داشته باشد چون او یکی از شخصیت های اصلی است و نمی توانند آن را تحمل کنند. دور.

آرام هرسینی ضلع سوم مثلث عشقی

آرام هرسینی با بازی ساناز سعیدی شخصیتی است که به تازگی وارد سریال سرنوشت متاهل شده است زیرا ازدواج آهنگ دروغ است. از طرفی نغما نتوانست هاشم را فراموش کند و عشق او به نفرت تبدیل شد.
برای داستان خسته کننده سریال درباره سرنوشت 4 شخصیت، آرام و نغمه می توانند ناجی باشند. انتظار می رود برای به دست آوردن هاشم منتظر یک رویارویی مسالمت آمیز باشیم. اما باید دید هاشم به کدام سمت کشیده می شود.

طبق فیلمنامه هاشم باید یواش یواش عاشق بشه ولی احتمالا عاشقش نمیشه. هاشمی که به خاطر پول داغش برای برادرش آهنگ گذاشته، آیا همیشه پول و آرامش مرد پولدار را انتخاب می کند یا در این بین عشق پیروز می شود؟
بین عشق و پول البته عشق باید پیروز شود اما باید منتظر ماند و دید این ماجرا ما را به کجا می برد و سهراب و نغمه چه واکنشی نسبت به عشق آرام و هاشم نشان خواهند داد.

دوات آنلاین – در فصل چهارم این سریال، هاشم در شرایطی از زندان آزاد شد که نغمه از او جدا شد و گفت که دیگر حاضر نیست هاشم را ببیند، اما این شروع داستان است و سرنوشت او چه خواهد شد. این دو در پایان سریال؟

هاشم را نغمه می بخشد

در پایان فصل سوم سریال سرنوشت، مشاهده شد که نغمه با وجود تمام مشکلاتی که با همسرش داشت، در زندان به دیدار او رفت و هاشم را بخشید، حتی اگر این بخشش به معنای رضایت برای ادامه زندگی مشترک نباشد. در شروع فصل چهارم متوجه شدیم که نغمه از حق طلاق خود استفاده کرده و از هاشم جدا شده است. حتی در ابتدا فکر می کردیم نغمه با مرد دیگری ازدواج کرده است، اما خیلی زود متوجه شدیم که این موضوع صحت ندارد و در واقع دوست نغمه، فریبا، برای فرار هاشم، با کمک برادرش چنین نقشه ای را اجرا کرد. از او. اما آیا این فقط یک نقشه حیله گر بود یا هدف دیگری پشت این ماجرا نهفته است و امیر، برادر فریبا، واقعاً به نغمه اهمیت می دهد؟

راه نغمه و هاشم جداست

نغما اکنون زندگی خود را دارد و اگر امیر به او علاقه مند باشد، ممکن است سعی کند او را متقاعد کند که ازدواج کند. از طرفی دختر دیگری وارد زندگی هاشم شده است و ممکن است کم کم این رابطه جدی شود. آنچه تاکنون مشخص شده این است که مسیر هاشم و نغمه از هم جداست.

هاشم هنوز نغمه را دوست دارد و در رویای او زندگی می کند. از طرفی نغما نمی تواند از پس شوهر سابقش بربیاید و همچنان به هاشم فکر می کند، اما دروغ های هاشم همه چیز را خراب کرده است. بنابراین در حال حاضر هیچ راه حلی وجود ندارد جز اینکه این دو نفر مدتی از یکدیگر دور بمانند.

ازدواج مجدد احتمالی در فصل 4 سرنوشت

احتمال ازدواج مجدد هاشم و نغمه در فصل چهارم سریال سرنوشت بسیار زیاد است. بازی روزها این دو را دوباره به هم نزدیک می کند. رابطه آنها به تدریج در حال بازسازی است. عشق قدیمی دوباره برافروخته می شود. لبه ها محو می شوند. افراد اضافی در زندگی این دو به تدریج از دایره زندگی خود بیرون می شوند و همه چیز برای عروسی این دو مهیا خواهد شد، هرچند ممکن است دیگر شاهد عروسی آنها نباشیم و تا پایان سریال شاهد پایانی باز باشیم، اما به نظر می رسد که آنها دو بار دیگر یکدیگر را خواهند دید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا